بازدید 81818
هزار و نهصد و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»:

نماینده شوم، حکم اعدام روحانی را می‌گیرم/ شورای نگهبان تایید صلاحیت تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت‌شده را تکذیب کرد/ میرسلیم: قالیباف سرلیست شورای ائتلاف اصولگرایان نیست/ فردوسی‌پور: سورپرایز شبکه ۳ من نیستم

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مطهری: پیامی مبنی بر تایید صلاحیت دریافت نکرده‌ام/ شایعه مذاکرات محرمانه مسکو و واشنگتن درباره ایران صحت دارد؟ / اصلاح‌طلبان، از «فراکسیون حزب‌الله» تا «فراکسیون امید» و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۶۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۷ 18 February 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

شایعه مذاکرات محرمانه مسکو و واشنگتن درباره ایران صحت دارد؟
رییس مجلس پس از سفر به سوریه و لبنان گفت: آمریکایی ها باید رفتارشان را عوض کنند، زیرا ملت های منطقه برده آمریکا نیستند و اینکه مثلاً داماد ترامپ به وزرای خارجه منطقه تلفن بزند و تاکید کند که بعد از رسوایی موسوم به معامله قرن، این مواضع را با این محورها بگیرید، فضاحت بار است. وی درباره شایعه مذاکرات محرمانه مسکو و واشنگتن برای کاهش نفوذ ایران در سوریه گفت: ما به دنبال نفوذ در هیچ کشوری نیستیم. یک تعداد کشورهای شرور در دنیا هستند که تروریست خلق می کنند. یک روز در افغانستان و یک روز با ایجاد داعش در عراق. شما هم در لبنان از حضور تروریست ها زخم خورده اید. در برابر اینها شماری از کشورها و نیروهای فداکار هستند که با تروریست ها مبارزه می کنند.

انتقاد چمران از لیست‌های متعدد اصولگراها
مهدی چمران، عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به نبود قالیباف در همایش ائتلاف نیروهای انقلابی گفت: آقای قالیباف علیرغم اینکه بنا بود حضور داشته باشند تا شب و یا حتی صبح جلسه دارند. من امیدوارم که همه در کنار هم باشیم لیست دادن گویی شهرت است که لیست‌های قومی و گروهی مختلف می‌دهند. مگر در مقابل دنیای استکبار چه تعداد هستیم که بخواهیم متشتت باشیم؛ ما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم و با قدرت راه خودمان را ادامه می‌دهیم.

ایران به لیست سیاه FATF بازنمی‌گردد
رییس کل بانک مرکزی درباره ادعای سوداگران بازار ارز برای رسیدن افزایش نرخ ارز به مرز ۲۰ هزار تومان گفت: آنها می‌تواند همچین آرزویی را داشته باشند آرزو بر جوانان عیب نیست. وی درباره احتمال تصویب نشدن اف ای تی اف و قطع همکاری بانک های کشورهای دوست با ایران گفت: هر کسی یک نظری دارد اما اینکه چه اتفاقی بیفتد مشخص نیست. یک احتمال وجود دارد که وارد لیست سیاه شود اما یک احتمال دیگر نیز است که در این لیست قرار نگیرد.

اصلاح‌طلبان، از «فراکسیون حزب‌الله» تا «فراکسیون امید»
حجت الاسلام مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم است. وی در گفتگویی به مواردی پیرامون ترکیب سیاسی مجلس آینده، تشکیل فراکسیون اصلاح طلبان، اقلیت بودن اصلاح طلبان و استفاده از ابزارهای نظارتی و ... پرداخته است. فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس پنجم «فراکسیون حزب‌الله» نام داشت. در مجلس اول و دوم این فراکسیون، «فراکسیون خط امام» بود. در مجلس ششم به بعد هم «فراکسیون اصلاح‌طلب» نام گرفت. در مجلس دهم نیز به دلیل اینکه ترکیبی از نمایندگان اصلاح‌طلب و حزب اعتدال و توسعه را داشتیم، این فراکسیون «فراکسیون امید» نام گرفت. اما در مجلس آینده «فراکسیون اصلاح‌طلبان» خواهیم داشت و میثاق اصلاح‌طلبی امضا خواهیم کرد.

میرسلیم: قالیباف سرلیست شورای ائتلاف اصولگرایان نیست
مصطفی میرسلیم در گفت‌وگو با ایلنا به بررسی فضای پیشروی انتخابات مجلس یازدهم پرداخت و گفت: اختلاف میان جریان اصولگرا بر سر روش‌ها است و نه مبنا که همین اختلاف ممکن است به پیروزی اصلاح‌طلبان بینجامد چرا که تشتت آرا در میان جریان اصول‌گرا زیاد است و جریان رقیب با یک لیست واحد امکان پیروزی می‌یابد. عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با تاکید بر اینکه قالیباف سر لیست جریان اصولگرایی نیست‌، گفت: علاقه‌مندان به‌آقای قالیباف لیست‌هایی با سرلیستی ایشان را تهیه کرده‌اند و این لیست‌ها ارتباطی با لیست شورای ائتلاف ندارد، چون شورای ائتلاف تاکنون سرلیستی معرفی نکرده است.

خط و نشان‌ اصلاح طلبان برای تأیید صلاحیت شدن کاندیداهای رد شده‌شان بود
روزنامه جوان نوشت: اصلاح‌طلبان رادیکالی که تا دیروز بر آتش تخریب انتخابات می‌دمیدند و موج‌سواری می‌کردند، از آن موضع عقب نشستند و با صدور بیانیه‌ای حامیان خود را دعوت به حضور در انتخابات کردند. می‌توان به این تحلیل رسید که خط و نشان‌های هفته‌های گذشته چهره‌های شاخص اصلاح طلب برای انتخابات و در واقع علیه انتخابات، نوعی تحت فشار قرار دادن شورای نگهبان و کل حاکمیت برای تأیید صلاحیت شدن کاندیدای رد شده‌شان بود.

مشارکت بالای ۴۵ درصد باشد اصلاح‌طلبان شان رأی‌آوری دارند
آذر منصوری، عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان به خبرآنلاین گفت: رئیس دولت اصلاحات گفتند در این انتخابات در هماهنگی با تصمیم شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح طلبان در تهران لیستی را معرفی نمی‌کنند، گر چه در انتخابات شرکت خواهند کرد. دو سوم اعضای شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان مخالف لیست دادن در تهران بودند.لیست دادن خارج از شورایعالی سیاستگذاری تمرین خوبی برای احزاب است که بدون حرکت جبهه ای نتیجه انتخابات را در صورت برد و باخت مورد ارزیابی قرار دهند.بنای انتقاد از عملکرد کارگزاران را نداریم اما در فردای پس از انتخابات باید نشست و روی اصول اولیه سیاست ورزی اصلاح طلبانه به فهم و توافق مشترک رسید و تکلیف آن را روشن کرد.تکلیف سه چهارم از کرسی ها از پیش تقریبا روشن است و اگر رقابتی هم باشد بین اصولگرایان است. اگر مشارکت به بالای ۴۵درصد برسد شانسی برای اصلاح طلبان وجود دارد.لیست دادن به هر قیمتی در انتخابات نه اصل است و نه هدف. اصرار بر بودن در قدرت به هر قیمتی، پاشنه آشیل جریان اصلاحات است.

شورای نگهبان تایید صلاحیت تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت‌شده را تکذیب کرد
شورای نگهبان طی اطلاعیه‌ای تاییدصلاحیت تعدادی از نمایندگان ردشده را تکذیب کرد که متن آن به شرح زیر است: اخبار مربوط به تاییدصلاحیت تعدادی از نمایندگان ردصلاحیت‌شده مجلس شورای اسلامی، کذب است و نظر شورای نگهبان درباره نمایندگان ردصلاحیت‌شده تغییری نکرده است./فارس

نماینده شوم؛ حکم اعدام روحانی را می‌گیرم
یکی از اعضای ائتلاف آنا مدعی شد: به محض ورود به مجلس روحانی را استیضاح و اعدام خواهیم کرد. بعد از ردصلاحیت گسترده افراد معتدل در دو جناح اصلاح‌طلب و اصولگرا شاهد حضور افرادی در عرصه انتخابات هستیم که تنها دغدغه خود را حذف حسن روحانی نه از عرصه قدرت و حیات سیاسی بلکه از روی زمین می‌دانند. اصغرجمالی فرد معروف به ابوحنیف به تازگی لیستی به نام ائتلاف آنا منتشر کرده‌ که به گفته او افراد حاضر در این لیست قولنامه‌ای امضا کرده‌اند که روحانی را استیضاح کنند؛ استیضاحی که در نهایت به اعدام منجر خواهد شد./عصر ایران

تکذیب شایعه بخشش اضافه خدمت سربازان به مناسبت روز پدر
سردارتقی مهری با تکذیب شایعه بخشش اضافه خدمت سربازان به مناسبت روز پدر، اظهار کرد: در حال حاضر ابلاغیه جدیدی مبنی بر بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازی ارسال نشده و سربازان حین خدمت می توانند برابر ضوابط قبلی از بخشش اضافه خدمت سنواتی بهره مند شوند. وی درباره ضوابط و مقررات مربوطه، گفت: در صورتی که در سوابق خدمتی سربازان حسن خلق، جدیت در وظایف محوله، ابراز شجاعت و فداکاری و... از سوی فرماندهان تایید شود، تمام یا بخشی از اضافه خدمت سنواتی آنان برابر ضوابط مورد بخشش قرار می گیرد. بر اساس گزارش سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه ابلاغیه ضوابط و مصادیق بخشش اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه از سوی ستاد کل نیروهای مسلح به کلیه یگان های خدمتی ابلاغ شده است، افزود: مواردی مانند سرباز نمونه، موفقیت در ثبت ابتکار منجر به تولید محصول و یا مقاله علمی معتبر، همچنین حافظ حداقل یک جزء قرآن کریم، گذراندن دورهای تخصصی موردنیاز یگان نیروهای مسلح و... در صورت تایید فرماندهان اضافه خدمت سربازان بخشیده می شود.

واکنش مولاوردی به کنایه حداد عادل درباره لیست دادن اصلاح‌طلبان
مولاوردی در واکنش به اظهارات حدادعادل که «اصلاح‌طلبان همیشه از رد صلاحیت‌ها می‌نالند و همیشه هم لیست کامل می‌دهند» گفت: مگر اصلاح‌طلبان چند لیست منتشر کرده‌اند؟! تنها دو مورد: لیست هشت حزب اصلاح‌طلب و لیست کارگزاران. احتمال حمایت چهره‌های شاخص شورای عالی سیاست‌گذاری از نامزدهای احزاب اصلاح‌طلب وجود دارد. کاندیداهای احزابی که لیست منتشر کرده‌اند، میثاق نامه ما را امضا کرده‌اند تا پاسخگویی وجود داشته باشد.برای راستی آزمایی تحلیل‌ها، فضا را باز کنند تا مشخص شود در همین شرایط اقبال عمومی به کدام جریان بیشتر است. به ما بگویند با تمام بی‌مهری‌ها، اصلاح‌طلبان چه باید می‌کردند؟ راهی جز آنچه الان در پیش‌ گرفته‌اند، نداشتند.

اقدام مشکوک کشتی‌گیر ایران در قهرمانی آسیا
رقابتهای ۵ وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ در دهلی پایتخت هند در حال برگزاری است. در پایان دور مقدماتی مسابقات روز نخست، پویا ناصرپور در ۵۵، پژمان پشتام در ۷۷ و امین میرزازاده در ۱۳۰ کیلوگرم با برتری مقابل رقبایشان راهی دیدار فینال شدند اما میثم دلخانی در ۶۳ و بهروز هدایت در ۸۷ کیلوگرم با شکست در دیدار نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماندند. اما اتفاق عجیب در این مسابقات، نحوه شکست بهروز هدایت در دیدار نیمه نهایی مقابل آزات سالیندینوف از قرقیزستان بود، مبارزه‌ای که هدایت تا ۶ ثانیه مانده به پایان با نتیجه قاطع ۷ بر صفر از حریف پیش بود و در حالیکه براحتی در حال مدیریت کشتی بود، به یکباره با نشستن بر روی تشک به داور اعلام کرد بدلیل مصدومیت و احساس درد از ناحیه زانوی پای راست نمی‌تواند به مبارزه ادامه بدهد! پس از این اتفاق تیم پزشکی مسابقات به روی تشک آمد تا اقدامات لازم برای تسکین درد زانوی این کشتی گیر را انجام دهد اما در کمال تعجب با ممانعت بهروز هدایت مواجه شدند و وی با اصرار به داور اعلام کرد توان ادامه مبارزه را ندارد. داود اخباری مربی تیم ملی نیز هیچ گونه واکنش خاصی به این اتفاق نداشت و این اقدام هدایت با اعتراض و یا ممانعت او روبرو نشد! هدایت بعد از اینکه دست حریفش بالا رفت بدون داشتن نشانه‌هایی از درد شدید یا ناراحتی در چهره‌اش، براحتی روی تشک قدم زد و به سمت مربی حریف رفت و در ادامه با حالت رقص پا از پله های سکو پائین رفت./ایسنا

مطهری: پیامی مبنی بر تایید صلاحیت دریافت نکرده‌ام
علی مطهری روز سه شنبه در واکنش به برخی اخبار مبنی بر تایید صلاحیت وی از سوی شورای نگبهان گفت: «در خصوص تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان چیزی به من اعلام نشده است. قاعدتا شورای نگهبان ابتدا باید به من اعلام کند.» برای کاربران و فعالان سیاسی ساعتی قبل از تایید صلاحیت علی مطهری و ۲۵ نامزد شاخص دیگر مجلس شورای اسلامی خبر داده بودند. این در حالی است که پایگاه اطلاع رسانی شورای نگبهان هم این خبر را رد کرد و افزود: نظر شورای نگهبان درباره نمایندگان رد صلاحیت شده تغییری نکرده است.

فردوسی‌پور: سورپرایز شبکه ۳ من نیستم
یک‌شنبه و به هنگام پخش بازی رئال‌مادرید و سلتاویگو در چارچوب رقابت‌های لالیگا از شبکه ۳، رضا جاودانی مجری برنامه گزارش ورزشی خبر از یک سورپرایز ویژه داد و اعلام کرد موقع پخش دیدار امشب لیورپول و اتلتیکومادرید در مرحله یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا، فردی به جمع ما اضافه می‌شود که همه دلتنگ دیدن او هستند. بعد از این صحبت‌های جاودانی از صبح دیروز گمانه‌زنی‌ها بر این بود که عادل فردوسی‌پور سورپرایز جادوانی و شبکه ۳ خواهد بود و بعد از مدت‌ها عادل را دوباره در شبکه ۳ خواهیم دید. از همین رو ابتدا به ذکایی تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی زنگ زدیم که او در جلسه کاری حضور داشت و پاسخگویی را به بعد موکول کرد. بعد از آن با خود جاودانی تماس گرفتیم که به خبرورزشی گفت: «من اجازه ندارم بگویم چه کسی قرار است به برنامه بیاید و حرف‌هایی که زدم موضوعی بود که تهیه‌کننده برنامه به من گفته بود!» پس از صحبت‌های جادوانی با خود عادل تماس گرفتیم تا از صحت ماجرا باخبر شویم. او در خصوص حضورش در برنامه امشب گزارش ورزشی و گزارش دیدار اتلتیکو و لیورپول گفت: «اصلاً چنین چیزی نیست و من سورپرایز شبکه ۳ نیستم.» بعد از این که مشخص شد عادل قرار نیست به شبکه ۳ برگردد گمانه‌زنی‌ها به این سمت رفت که قرار است حمیدرضا صدر به عنوان کارشناس در شبکه ۳ حاضر شود، ولی خیلی زود مشخص شد دکترصدر در آمریکا حضور دارد و طبیعتاً نمی‌تواند در برنامه امشب حضور پیدا کند./خبر ورزشی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰۰
ببین چه خبره که طرف ادعا می کند به راحتی
حکم اعدام میگیرد
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
شرکت نکردن در انتخابات مساویست با رفتن همین جماعت به مجلس
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
دست پیشو گرفته!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اگر پومپئو در عراق ترور شد آمریکا نمیتواند گله ای بکند. چیزی که عوض داره گله نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اگر این صحبتها واقعا گفته شده باید گفت شورای نگهبان باید این آدم رو رد صلاحیت کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
من یک پزشک هستم و از آقای قاضی زاده هاشمی که درامد ما پزشکان را چند برابر کرد کمال تشکر را دارم. امیدوارم سه فرزند ایشون هم که پزشک هستند از این افزایش درآمد لذت ببرند.
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بی شک رهبری اجازه استیضاح جناب روحانی رو نمیدن.

و اما ای چرخ گردون که عجب میچرخی!!!

روزی روزگاری جناب روحانی در مجلس اول با شراکت دوستان تندروی اون روزگارشون رییس جمهور مردمی و قانونی کشور رو برکنار کردند و نیز با رقیب هراسی و تخریب چهره بازرگان و هم حزبیهای ایشون باعث اختلاف بین بازرگان و امام و مردم حزب اللهی اون روزگار شدند.
مگر بازرگان چه میخواست و چه میگفت؟!!!
تعامل با سایر کشورها ((البته نه از موضع ضعف))
حرف و افکاری که در اون موقع بد و ضد انقلابی بود ولی اینک اصلاح طلبان این موضع بازرگان رو به نام خودشون میکنند و هوادار جوان از همه جا بی خبر شروع به لعن و نفرین احزاب اول انقلاب میکنه!!!
حالا بعد از گذشت 40 سال داستان اینبار برعکس شده و جناب روحانی قراره توسط نماینده شوم استیضاح بشه.

یه ضرب المثلی داریم که میگه نکوب بر درب چوبی که روزی میکوبند درب آهنیت را!!!
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
دیگه از دست 124 هم فک نکنم کاری بر بیاد
معلم ناامید
| Canada |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
تندروهای ....تایید شدند و میانه روهای اصلاح طلب مثل د.مطهری حضرتی پارسایی و صادقی و...ردصلاحیت!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اصولگرایان یا یکصد من کرشمه و آرایش اخلاقی و متانت و وقار و سنگینی و کوله باری از افتخارات اخلاقی مانند پینه پیشانی و لغو حمله به کنسرت ها و عروسی مردم و کوبیدن چماق تو سر جوانان .....‌‌
....این نمایش مسخره ساز و سورنا و دوغل و کرنا در خیابانها چی هست که راه انداختید حداقل از مردم خجالت نمیکشید از مردم و طرفداران خود خجالت بکشید
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
هر کس بیشتر از ده سال در سیاست بماند بعد از بیست سال چند تا مشکل پیدا میکند . بیماری افسردگی میگیرد . . حالا راه حل چیست . مطالعه زیاد . تبادل نظر . پذیرش منتقد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
دعوای زرگری نزدیک انتخابات است پس چرا روحانی شکایت نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اعدام حق اونهایی است که با بی تدبیری اقتصاد مملکت را به فنا بردند و هنوز هم طلبکار هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
انتخاباتی که اکثر نامزدهایش در هر دو جناح ،حتی چشم دیدن دوستان خودشان را ندارند !!!!!؟
چه برسد به رقبا و مخالفانشان را !!؟؟؟
و اصلا منافع مردم و کشور اصلا در این بازی تهدید و رقابت خونین و خشن دو جناح هیچ است!؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
من به این نماینده باافتخاررای میدم
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس پنجم «فراکسیون
حزب‌الله» نام داشت!!!!
دولت با اجرای بسیار بد برجام برای بدست اوردن رای مردم به کشور خیانت کرده است و باید محاکمه شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
درسته برخلاف نظر رهبری که گفته بود مرحله به مرحله انجام بدید و حتما تضمین بگیرید این کار را نکردند تا
رای مردم را بدست بیاورند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
چرت گویی بدون مرز!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
غربیها که به همه اهدافشان رسبدند راحت زیر ان زدند و همه مشکلات ایران اکنون بخاطر همین است ایا این خیانت به کشور بنفع غربیها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
چه توقعاتی
این ها همان کسانی بودن که در زمان خاتمی هم رفتند توافق کردن و در همان دوره خودشان طرف مقابل زد زیرش و حالا هم همین ها همان راه قبلی را رفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
ترامپ بخاطر تبانی که برای انتخاب شدن با اوکراین
کرده بود استیضاح شد ولی در ایران کل منافع ملت را فدا کردند برای انتخابات و هبچ خبری نشده تا بحال و
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
انهای که باعث بهم خوردن برجام شدند باید اعدام شوند . چون مردم را دچار خسارت کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کسانی که در داخل چوب لای چرخ برجام گذاشتند علاوه بر اینکه در دنیا باید پاسخگو باشند در قیامت هم مسئول و جوابگو هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
مزخرف نگو
خب بگیر
پاسخ ها
حسین پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
آقای میرسلیم با خرج میلیونها دلار در تحقیقات موتور به هدف ساخت موتور ملی ،عاقبت یک موتور کاملا آلمانی و با قطعات کاملا اروپایی را درکشور کرد
من هیچ امیدی، به آینده ایران ندارم.

عزیزان من

مشکل اساسی ایران مردم آن هستند. متاسفانه در روزهای اخیر ویدیوهایی از مردم در ستادهای انتخابباتی منتشر شده که به خاطر گرفتن یک ساندیویچ یا کیک با هم درگیر میشوند و من به شما میگویم با قاطعیت که بیش از 90 درصد مردم ایران متاسفانه از همین دست افراد هستند

اگر توان مالی دارید از ایران بروید که حتی اگر در اروپای غربی یا آمریکای شمالی یک روز هم زندگی کنید به تمام طول عمرتان در ایران می ارزد و اگر فاقد توان مالی هستید حداقل دست از زاد و ولد بردارید. فرزندان شما مثل خودتان در ایران هیچ آینده ای نخواهند داشت. منتظر معجزه نباشید.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
ای کاش حرفهای شما حقیقت نداشت . ولی حیف که حقیقت را هر چند تلخ باشد باید پذیرفت . کاملا درست میگی امیدی نیست
زنبور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
واقعا دمت گرم زدی تو خال . با این مردم راه به جایی نمی بریم . عاقبت همه ما تاریکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
خوب سفسطه میکنی!!!!!!!!
ناشناس
| - |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
آره جناب ناشناس 23:13 ایشون داره سفسطه میکنه فقط تو و امثال تو هستین که همه چیز دان هستید . البته خودتون هم میدونین که سوادتون اندازه ای نیست که بتونین جواب منطقی به صحبتهای درست این شخص بدین شماها موندین و یک رسانه میلی که حتی 20 درصد هم بیننده نداره ولی با دروغ میگه 80 درصد بیننده دارم
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
من بسیار امید به آینده ایران دارم. البته ویژگی ای مردم ایران دارند که خاص خودشان است و آن اینکه در آرزوی آرمانشهر خیالی همواره اکنون را قربانی آینده می‌کنند. و اینکه مرغ همسایه هم برایشان غاز است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
کاملا بهات مخالفم
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
شایدبه نوعی این حرف شما درست باشد وبرخی از هموطنان ما با توجه به شرایط بد اقتصادی وفرهنگی وعدم تناسب رشد فکری ومحیط زیستشان , درک درستی از زندگی اجتماعی وآداب زندگی اجتماعی نداشته باشندکه متاسفانه این به دلیل عدم آموزش صحیح درخانواده ومدارس ومحیط اطرافشان می باشد.اما به ضرس قاطع عرض می کنم همین شما وآن ناشناس محترم که علاج را در فرار ازایران می دانید اگر مدتی درخارج از ایران زندگی کنید چنان دلتان هوای ایران را با همین شرایط موجود را می کنید که هرلحظه قصد فرار از غربت را خواهید کرد به عنوان فردی که تجربه زندگی در چند کشور ودور بودن از کشور به مدت ده سال را دارد ؛می گویم که باید درایران ماند وآن را با تربیت فرزندان آگاه وبا تربیت ونیز رعایت همه آن چیزهایی که خود ازآن نالانیم سعی در ساخت کشورمان داشته باشیم .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
فکر کردی جاهای دیگه وضع غیر از اینه؟
اصولا آفریقا و خاورمیانه به دلیل بافت قبیله ای که دارند امکان توسعه و پیشرفت را ندارند و شما میبینید که در طول ده ها سال کشورهای موجود در این مناطق همیشه درگیر نزاع های قومی، قبیله ای بوده اند.
پاسخ ها
مادرومعام
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
این نزاع هارا سازندگان اسلحه يعني آمریکاواروپا، برای خالی کردن جیب مردم این مناطقی که شماگفتی به راه می اندازند.
mamad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اميد ؟ خوردنيه ؟ كيلويي چنده؟
کیوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
َآفرین. دقیقا نتیجه مهندسی افکار غربی روی شما اثر گذاشته. اولا خاورمیانه یا همان ایران بزرگ مهد تمدن دنیاست و زمانیکه اینجا شهرها بودند در اروپا و آمریکا مردم برهنه بودند. شاهدش تصاویری که از یونانیان باستان هست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
در تمامی دنیا اقوام و ملت های مختلف کنار همدیگر زندگی میکنند ولی در خاورمیانه و افریقا تو مدرسه و خونه تربیتی که میدهند متاسفانه نسبت به دیگر مذاهب و ادیان و ملت هابا نفرت بزرگ میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
آمریکا و اروپا با توجه به ساختار فرهنگی و اجتماعی سیاسی یک کشور و منطقه برنامه ریزی بنفع خودشان میکنند
محسن گلادیاتور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
این جنگ هارو شرکت های سازنده اسلحه که بیشترشون غربی هستن مدیریت می کنن و آدم های نااگاه هم از اونها پیروی
کدام نمایندگان خواستار مسکوت ماندن طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان شدند

رای ما فقطدکتر اصغر جمالی و لیست آنا
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
مدرکش واقعی است!
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
لیست ننه ؟؟ اینم اسم شد
پول نفت باید از بودجه کشور جدا شود تا مسئولین به راحتی بتوانند آن را بدون حسابرسی بالا بکشند. تا وقتی مردم هستند و میتوان جیب آنها را خالی کرد اصولن این چه کاری هست که پول نفت صرف ایران شود.

یک مسئول
میرسلیم: قالیباف سرلیست شورای ائتلاف اصولگرایان نیست) با اینهمه هوش اقای قالیباف موندم تا کی می خواهد از خودش برای به قدرت رسیدن اصولگرا مایه بذاره ولشون کن اینها عرضه اداره نانوایی ندارند حتی در فضای ایده الی که شورای نگهبان با قلع و قمع کردن اصلاح طلبا کرده نمیتوانند به نتیجه برسند در طول سالها همه باعرضه ها از اینها جدا شدند مثل دکتر علی مطهری لاریجانی ناطق نوری دکتر لنکرانی دکتر دستجردی و دکتر علیرضا طهماسبی....
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
در لیست اصولکراها فقط همین دکتر قالیباف ارزش رای دادن دارد وبس
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اعدام ایشان هم در خواست خواهد شد!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
برای گمراه کردن بمردم هست که تا مردم تهران به قالیباف رای بدن
یک دوست
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
آقای میرسلیم در موتور ایرانخودرو چه گلی بسر صنعت زد که حالا میخواهد همان گل را بر سر کل کشور زند
من و خانمم هر دو پزشکیم اما به خاطر مشکلات مالی امسال برنامه سفر خود به اروپا را لغو کردیم. آیا این سزاوار هست. آن وقت شما کارکنان شرکت نفت را ببینید هر کدام حتی نگهبان آن بیش از 50 میلیون تومن حقوق میگیریند و تمام هزینه های آنها از جمله سفر، تفریحات، آب، برق، گاز، تلفن، پوشاک و .... را شرکت نفت به آنها جدای از حقوقی که میگیرند پرداخت میکند. آیا این عدالت است.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
نگو نگو ؛ اشک ما را در آوردی
دکی جون
رحیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بمیرم برات چه زجری میکشی که امسال اروپا نمیری

من یکی از مردم معمولی که اتفاقا دکتری مهندسی برق

دارم از اول عمرم به دلیل مشکلات مالی برنامه ای برای

سفر اروپا نداشتم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
پیام دروغین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
من و خانمم هر دو مهندسیم ولی
پول یه مسافرت داخل کشور رونداریم
پول کابینت آشپزخونه رو نداریم
پول عوض کردن پراید 10 ساله مون رو نداریم
ما کجا و شما کجا؟ چرا واقعا چرا؟
چون ما بدون قسم خوردن یاد گرفتیم فکرمون رو تو حل مشکل با امکانات موجود بندازیم نه تجارت با سلامت مردم!
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
شما احتمالا همون دوستمون نیستی که سوم ابتدایی رو با استشهاد محلی گرفتی ،، فاز پزشکی برداشتی
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اولا شما پزشک نیستیدولی تخیل خیلی خوبی دارید در ثانی در کشوری که خط فقرش بالای پنج میلیون تومان هست حقوق ده بیست میلیونی نجومی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
دکتر جون اگر اون عدالت نیست حتماً اینکه شماهرسال میری اروپا و امثال من تاحالا پاشون رو از ایران بیرون نگذاشتن میشه عدالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
دکتر جان سرکارت گذاشته اند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
اروپا دیگه کجاست؟ اگه جای خوبیه بگین مماهم بریم.
به به

ساندیس و کیک

ما می آییم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
جناب دکتر و خانوم دکتر شما بنا به چه دلیلی سفر اروپا را لغو کردید مربوط به خودتان هست اما کدوم شرکت نفتی حقوقش 50میلیون هست اینها همه شایعه است اما نسبت به دیگران بهتر است ولی حقشان هست با اون خطرات احتمالی که در صنعت نفت هست اگر ناراحت شرکت نفت یها هستید بیا از قشر کم در آمد ویزیت کمتر بگیرید که مردم بخاطر ویزیت و هزینه بالا دکتر نمی‌روند چون امروز خانوم بنده دکتر ارتوپدی رفت با دارو 650هزارتومان در درمانگاه شهرداری هزینه کرد اونم با دفترچه ارتش ،لطف اگر انتقادی و اعتراض به دولت مردان بگو چرا قشر کارگر حقوقش کم هست چون حقوق اداره کار زیر خط فقر مطلق می‌باشد و اگر اطلاع داشته باشید چه انسان های که با شکم گرسنه بخوابد و شما اگر راست گفتید بفکر اونها باشید
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
داداش 22.08 کامنت یکی بالاترباید میگذاشتی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
از کارکنان ستادی شرکت نفت نگویید که اگر درد دل ما از این گروه باز شود اونوخت این یه لقمه نونی که الان بما میدن اون را هم قطع میکنند
با روزینیم ساعت کار غیر مفید بیش از 15 الی 18 ملیون تومن خقوق و مزایا میگیرند
من فقط به آقای میرسلیم رای میدم تازه اردو‌ هم بلد نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
میرسلیم ،اولا سن بالایی دارد و مجلس جای خواب است برای ایشون نه کار ،دوما ایشون در تحقیقات موتور که هم اکنون حضور دار چیکار کرد که در مجلس بکند ،کلی بوجه ارزی کشور را در صرف سفرها خارجی خود و تیمش کردعاقبت دست از پا درازتر،خود دانید آینده کشور نباید دست افرادی از کار افتاده ایی چون ایشون سپرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
میر سلیم پس از ۴۱ سال هنوز نتوانسته ، تا شناسنامه خودش را عوض کند !!!!؟
بعد ، خودش را نامزد کرده و تایید شده !!!؟؟؟
و واسه مردم حالا ادعای سر لیستی تهران را دارد !!!!!!!؟؟؟
خدایا منو بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
ایشون فقط خوب سوال می پرسه .اینو چی می گی؟
اصلاحطلب ببرد یا اصولگرا،روحانی اعدام شود یا نشود،در لیست سیاه fatfقرار بگیریم یا نه،هیچ تغییری در اوضاع کشور حاصل نخواهد شد چون اوضاع کشور حاصل دو چیز است ناکارامدی داخلی و تحریمهای خارجی.هر کسی برای این دو مورد برنامه ای دارد میتواند قول حل مشکلات بدهد و اگر برنامه ای ارائه نمیدهند یعنی در بر همین پاشنه خواهد چرخید.بنابراین انتخابات مجلس در لحظه کنونی به زبان ساده تر انتخاب بین بنزین ۳۰۰۰ تومنی با ۲۸۰۰ و ۳۲۰۰ تومنی است
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
گرانی بنزین رو به 124 اطلاع دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
در دعوای زن و شوهر نباید دخالت کرد !؟
دو جناح حاکم در کشور
پس از ۴۱ سال زندگی
حالا همدیگر را به کشتن تهدید میکنند !؟
باور نکنید ، اینها جنگ زرگری است
مسئولین کشور بايد برنامه های کنترل جمعیت را دباره شروع کنند و در این زمینه تسهیلات رایگان فراهم کنند در غیر این صورت ایران در آینده ای نزدیک به سرنوشت پاکستان، هند یا بنگلادش گرفتار خواهد شد.

حتی داشتن یک فرزند هم در ایران کار اشتباهی هست چون شما نمیتونید سعادت او را تضمین کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
مگه حالا وضعمون از پاکتان یا هند یا بنگلادش بهتره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
عرضه یک بچه را نداری؟معلومه خودت هم زیادی هستی،برو به همونجا که میگی.
جریان کشتی گیرو چیه؟به اسراییلم که نمیخورد،نکنه پوله؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
از در و دیوار ورزش
و فرهنگ و هنر
و سیاست
و اقتصاد کشور
ناهماهنگی
و هرج و مرج میبارد
ولی ادعا ، در حد لالیگا!!!؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
لابد میخواد پناهندگی بگیره
مثلا اینها نماینده ملت خواهند شد
و عده ای هم به اینها رای خواهند داد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
آمار سازی را فراموش کردی!
حالا گیریم اعدامش کردی
بعدش میخوای چی کار کنی؟
یه راست میری خونه یا خودتو معرفی به کلانتری معرفی میکنی؟
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
میره بام شهر با یه آهنگ پدرخوانده یه سیگار برگ میکشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اینا نمایشه چرا روحانی شکایت نمیکنه
اعدام؟ واقعا چنین افرادی را که فکر کشتن هستند به معالجه فرستاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
تایید صلاحیت شده است !!؟؟؟
فقط ببینید چه خبر است ؟
«عدم احترام به حریم شخصی و سو استفاده »
برای گرفتن رمز دوم پویا بانک ... ، نرم افزار بانک رو گفتن باید نصب کنم. موقع نصب، نرم افزار پیغام داد که با نصب این نرم افزار به بانک اجازه میدهی تا: - به دوربین عکاسی و فیلمبرداری شما دسترسی داشته باشد. - با گوشی شما تماس تلفنی بگیرد - به پیامک های شما دسترسی داشته باشد. - به کارت حافظه ی گوشی دسترسی داشته باشد و بتواند آن را بخواند این حریم شخصی هست؟ بخاطر یه رمز دوم، همه ی اطلاعات گوشی من باید در دست بانک باشد؟ این سواستفاده بانک ... از مشتریانش نیست؟
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
این که خوبه مال من پیغام داده صبحها باید باهم صبحانه بخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
همه بانکها همینجوره اعتراض هم بکنی میگن نمیخوای نصب نکن
بله اکثر افراد تاید صلاحیت شده فکر می کنند که اگر نماینده شوند یعنی قانون هیچ وهز کاری که دلشان بخواهد می توانند بکنند
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
انگار 124 هم هیچ کارس ،، علکیه
چرا در مطلب کشتی گیر ایرانی نوشته اید زانوی پای راست؟! مگر زانوی
دست هم داریم؟ باید بنویسید زانوی راست
دلار حداکثر با محاسبه تورم ۲۵ دزصدی از ۶ ۱هزار تومان بالاتر نخواهد رفت گول دلالان را نخورید بورس بهترین مکان برای سرمایه گذاری است ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بورس ۱۵۰ هزار واحد حباب داره
اقای کاندیدای نمایندگی لطفا در صورت پیروزی در انتخابات قبل از اینکه شمشیر را برای اعدام اقای روحانی اماده کنی شمشیر ت را برای ازبین بردن مفسد مملکت وسیر کردن شکم فقرا بکار ببر ملت بشما وکالت اعدام کردن نمیدهند ولی شما نماینده میشوی تا ازحقوق ملت دفاع کنی هیچکس بجلاد نمایندگی نمیدهد
هبچ چشم انداز روشنی نسبت به اینده کشور نمیبنم ، فاصله فقیر و غنی کهکشانی شده ، فقر و فساد و بیکاری امان جوانان مملکت رو بریده ، نبود سرگرمی ها نشاط اور جوانان رو بیچاره کرده ، قبص های اب و برق و گاز تلفن نجومی شده ولی ۱۰ ساله یارانه ها ثابت مونده ، حقوقی که روز ۳ سکه میشد امروز نیم سکه هم نمیشه و قدرت خرید یک پنجم شده ، باید فکری به حال این معضلات کرد ،
آقای اصغر جمالی از کدوم حوزه کاندید شده تا ماهم بریم بهش رای بدیم
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
از حوزه انتخابیه آنا
اصغر آقا جمالى فرد بايد بگويم شتر در خواب بيند پنبه دانه
ما گرسنه ایم ما کار نداریم بیکاریم پاسپورت وگرین کارت امریکا را نداریم پول نداریم بستگان ما هم در امریکا واروپا اقامت ندارند پول دوا درمان نداریم ما اختلاس ودزدی نمیکنیم فرزندان ما دوتا دوتا تو امریکا نیستند انهم با پول ملت ما دروغ نمیگوییم ما دوست داریم فرا قانونی عمل نشود حق به حق دار برسد
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
حالا اوضاعت اینقدر بد نشده ،، تو کامنت ها ببین بنده خدا دو تا از پزشکان هم میهن پول سفر لروپا ندارن
حکم اعدام ثروتمندانی را بگیر که صدقه (یارانه نقدی) می گیرند تا دولت به بهانه بی پولی به یک مستمری بگیر عیالوار با 12 سال سابقه بیمه ؛ 600 هزار تومان برای یک ماه زنده بودن ( نه زندگی کردن ) بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
کار اصلیش ساییدن کشک است
بنیاد سعدی جناب حداد عادل که هر ساله مبلغ ۶ میلیارد تومان بودجه از دولت می گیرد
آیا کسی اطلاع دارد که کار این بنیاد برای مردم و کشور چیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
پول گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
قرار نیست ملت از این چیزها خبر داشته باشند
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
مدرسه درست میکنه بچه شون هر مدرسه نره !!
هر کس محبوب مردم هست رو نابود میکنن
یک روز مردن بهتر از هر روز مردن است.
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
شما به آقای جمالی مراجعه کن بزارت تو لیست انتظار
بعد از ورود به مجلس روحانی را استیضاح و سپس اعدام میکنم ... انگاری اشتباه گرفتند . داشتن مجلس برای این بود که عاقلان و روشنفکران راهی مجلس شوند . اگر چه این یک پولتیک سیاسی برای جذب رای اصلاح طلبان هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اتفایا درسته حرفش
یار مبارک ؛ پولکی / عروسو اوردیم زورکی!
کشیشی در حال سخنرانی بود . فرد سیاستمداری با برنامه به دختر کوچکش در گوشی گفت هنگامی که کشیش چند دقیقه از سخنانش گذشت وقتی بهت اشاره کردم شما برو جلوی کشیش رقص و شادی بکن تا مردمی که سخنرانی ایشان را گوش میدهند بین تو و کشیش قضاوت کنند . تا واکنش کشیش کلیسا را در مقابل تو ببینند . آیا میدانید هدف ان سیاست مدار غربی از این حرکت چی بود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
منظور ان سیاستمدار این بود که کشیش با یک واکنش تهاجمی باعث میشد که مردم در مورد شخصیت او و ورود دوباره کشیشان و پاپ ها در سیاست و قدرت قضاوت کنند . در صورتی کشورهای غربی دوره رنسانس را پشت سر گذاشته بودند .
اين آقاي حنيف بدون راي وارد مجلس شده اند. لطفا برنامه اعدام را تهيه کنيد. اما مواظب باشيد که اشتباهي حکم را براي خود يا نزديکانتان صادر نفرماييد. زيرا حتي قانون و شيوه اجراي قانون را به عنوان کانديد نمي دانيد و جايگاه ها را اشتباه مي گيرد. مواظب باشيد که چاقو دست شما نبرد. کمي هم بيشتر بخوابيد تا شايد اعصابتان کمتر خرد باشد و خستگي بر شما بيشتر عارض نگردد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
درست میگه و کاملا دلیل قان ونی وجود داره
باقراردادبرجام میلیارد ها دلار از طلب های ارزی ایران از آمریکا وسایر کشورها که برابر تحپریم بلوکه شده بودند به ایران پرداخت گردید چرا این دلارها کوچکترین. تفییری در زندگی ملت ایران نداشت وچرا مسولین تاکنون اعلام نکردند که میزان دریافتیها چه مقدار بوده ودرکجا هزینه گردیده است .تا ملت به صداقت مسولیت اعتماد کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
حق مردم !!؟؟؟
پاسخگویی مسولین !!!؟؟؟
حالتون خوبه ؟
بیدار شو بیدار شو بیدار شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
بعنوان یک مطلع عرض می کنم که همه آن ارزها قبلا توسط دولت احمدی نژاد پیشخود شده بود. زیرا دولت او بر بانک مرکزی فشار می آورد که از منابع خودش برای بودجه بدهد و پولی که بعدا وصل می شود را به حساب خود واریز کند. یعنی بعبارت دیگر پول بلوکه شده در خارج از کشور از بانک مرکزی اخذ شد و بانک مرکزی با وصل آنها انگار طلب خود از دولت را تسویه کرد. موفق باشید. برای همین است که دولتی که نمایه اش احمدی نژاد باشد و جبهه پایداری به یکباره 100 سال عقب می رود.
آقای ناشناس ای میهن پرست واقعی اکثریت ملت ایران امیدی به آینده ایران ندارند.از انتشار جملات زیبا که تجسم تلخ واقعیت های غم انگیز ملت انقلابی بود با تمام وجودم متاثرشدم باید به تباهی عمراز دست رفته خود گریه کنیم
اعدام میکنی تو اشتباه میکنی چنین حرفی میزنی اینها بااین تفکر شعبان بی مخ هستند که پایشان به مجلس باز شود درلوای دین واسلام وشهدا بخور بخور میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
شما فکرت کار نمیونه اتفاقا کاملا درست میگه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بخاطر همین هست که در کشورهای دمکراتیک اجازه نمیدهند فرد بیش از یک یا دو دوره بیشتر در قدرت بمانند . دوم مجلس جای روشنفکران هست . اصولگرایان با روشنفکری مشکل دارند .
وقتی انسان تبلیغات عجیب وغریب بعضی از نامزد ها وصحبت هایی از قبیل اعدام رئیس جمهور وووو را می بیند ومیشنود احساس یاس وسر خوردگی رنج آوری میکند آنهم در کشوری که سابقه ای حدود صد سال در قانون گذاری ومجلس قانون گذاری دارد ومیبیند که چه افرادی جای بزرگانی مثل مدرس را گرفته اند ویا میخواهند بکیرند
با حذف علی مطهری شورای نگهبان برای 4 سال باب انتقاد را به روی خود بست! و نشان داد حاظر نیست در برابر عملکرد های خود پاسخگوی مردم باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
نه جوابگو هستند نه انتقاد را میپذیرند . . انتقاد بی انتقاد . مگر میشه مگه داریم
چارک میرزا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اول املای حاضر را یاد بگیر تا بقول خودت حاظر ننویسی
نماینده هایی که تحصیلکرده و مثلا متخصص بودند چه گلی به سر مردم زدند که امثال این ها با جار و جنجال و شامورتی بازی بزنند؟
سلام در دوره قبل که از بین بهترینها وتائید صلاحیت شده ها 270 نفر انتخاب کردیم که 90 نفرشان رد صلاحیت شدند با این معیار می توان حدس زد قطعااین فساد در بخش خصوصی وبازار کسب وکار هم وجود دارد کاش ابتدا راهی برای جلو گیری از رشد سریع فساد را پیدا وعملی می کردیم بعد انتخابات بر گزار می کردیم از الان تخلف و فساد در بین کادیداها شروع شده از برگزاری جشن دادن غذا وقلیان .......تا استفاده از امکانات غیر مجاز
اشتباه می کنی رئیس جمهور را اعدام می کنی.
مگر شهر هرته!!
پاسخ ها
ناشناس
| Serbia |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
اخه كار ديگه اي بلد نيست
ناشناس
| Germany |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
هر کس به منافع ملی کشور خیانت کند باید محاکمه شود حالا هر مقامی که داشته باشد مهم نیست
تو بی خود میکنی اعدام میکنی ؟ شاه با او کبکبه و دب دبه هیچ علطی نتونست بکنه روحانی شجاع ترین روحانی قبل از انقلاب بود ، وقتی برخی جرات نام بردن نام روح الله رو نداشتتد او لقب امام رو به ایشان داد ‌
پاسخ ها
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
بعد انقلاب لقب امام رو گذاشت ،، معلم تاریخت کی بوده ؟
اصلا قبل انقلاب حسن فریدون کجا بوده تو فاز برداشتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
من نمره تاریخ ام بیست بود شما معلم تاریخت نکنه شریعت مداری بود ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
حتما مصباح یزدی بوده لفب امام داده ؟؟؟
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
نه معلم تاریخ من یه استاد بزرگ بود ..
124
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
من طرفدار شریعتداری نیستم ،، ولی این آدم حداقل شمشیر از رو بسته معلومه کدوم وریه ،، نه مث دوستان شما
بدترین جنگ راست میگن با منافقه که معلوم نیس کدوم چهره واقعیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
به ۲۲۴۶
با این حساب
پس حقش است
حداد عادل در جواب مولاوردی :
بنیاد سعدی واس ماست
بنیاد حافظ واس ماست
فارسی رو پاس بداریم واس ماست
داماد امریکایی واس ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
فقط هیچ کسی منو جدی نمی گیرد
و حرفم را گوش نمی کند
چرا ؟
کسی حداد را جدی نمی گیرد ؟
نا آن دوره
نه این دوره
ما ایرانیها چقدر بدبختیم که امثال شماها با وعده استیضاح روحانی میخواید برای خودتون رای جمع کنید!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
اصولگرایان اللن شعارها و ایدها و گفتمان خود را باید بمردم علنا عنوان کنند . نباید قبل از انتخابات با بعد از انتخابات حرف و عملشان فرق کند . از فردا در خیابانها گشت ارشاد اجرا کنند . آستین کوتاه مردها را دستگیر و در همان خیابان یا کوچه چپ و راست کنند . از فردا اجازه ندهند زنان بدون چادر در خیابان حرکت کنند . . موی سر نباید بلند باشد ولی اگر ریش تا یک‌متر باشد اشکالی ندارد .......
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
بدبختی از سال 92 استارت خورد
واه واه ؛ چه خشانتی! فکر کرده مردم گول حرفهای صد من یک غازش را میخورن؟
قابل توجه شورای محترم نگهبان که چه افرادی را تایید کرده اند انشاالله که رای آورده اند ؟؟ به درد مجلس که نمی خورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
واسه شما آب نداره
اصولگرایان و تند روها در حوزه ورود در دنیای سیاست ادب سیاسی و اخلاقی را قبول ندارند . علوم اقتصادی و اجتماعی و بین امللی را قبول ندارند . علوم حقوق بین امللی و حقوق بشر و دمکراسی را قبول ندارند تنها با گفتمان و ایده انقلابی و رفتار جهادی کار میکنند . حالا شما این دو مقوله را کنار هم بگذارید که چه مشکلاتی بوجود خوا۶د امد . اول اینکه دمکراسی را قبول نداری چرا در انتخابلت شرکت کردی . نمیشه تو گوش مردم سیلی زد بعد به مردم حکم اخلاقی و شرعی هم داد که تو وطیفه داری بمن رای بدهی اگر رای ندادی خیانت به ملیت کردی . دوم در مجلسی که رقابت وجود ندارد در ان مجلس بر سر چه مشکلاتی میخواهند بحث و حل کنند در صورتی وقتی راه حل و تجربه بشری و علمی را قبول ندارند . ابا میدانستید در مجلس بعدی فقط ۹۰ درصد وقت مجلس وقت به بحث و جدل سر ازادی و عدالت و اقتصاد هست . چون انها عقیده راسخ دارند که این سه مقوله با چماق قابل حل هست در صورتی اصلاح طلبان فقط بر روی عقل و علم و تجربه تمرکز داشتند . در این بحث چالشی شرکت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
دقیقا تنفر من از اصولگراها در همین نکته است که اصول اولیه اخلاق را رعایت نمی کنند بعد دیگران را با سفسطه به اصطلاح هدایت می کنند. اینها سیاست یک بام و دو هوا را به سادگی اجرا می کنند. هرجلا موفقیت است از آن خودشان می دانند و هرچا اشکال از آن تبری می جویند.
وضعیت بازدهی بازارهای مالی طی یکسال گذشته
۱_بورس ۱۵۰ درصد بازدهی در کل بعضی نمادها تا ۶۰۰ درصد
۲_ خودرو ۷۰ دزصد بازدهی مثبت
۳_ مسکن ۸۶ درصد بازدهی مثبت
۴_ دلار ۸ درصد بازدهی مثبت
۵_ طلا ۲۵ درصد بازدهی مثبت ( بخاطر افزایش انس جهانی)
۶_ سپرده بانکی ۲۰ درصد
سال اینده فکر کنم این روند معکوس خداهد شد و بورس کمترین سودهی رو داشته باشه
حداد عادل مدارس خصوصی داره، داماد شهیدپرور در آمریکا داره، بنیاد سعدی و چندین شغل دیگه!آیا مردم نمیخوان فکر کنند اصلا اینجور افراد صلاحیت مجلس دارن؟!
وای بر رييس شبكه سه. ودرود بر فردوسي پور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۲۹
این رییس شبکه که وای میگی بچه باجناق جناب حداد عادل هستن ، پسرخاله یه خانوم که همسرش از خانواده شهدا در آمریکاست ،، ببین !!چی داری میگی !!
جالبه اینها حکم اعدام میگیرند .و دم از اطاعت رهبری میزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
هر وقت حکم گرفتی بگو ما هم طناب بیاریم و رفقتان هم صندلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
عزیز من اینها نمی گذارند دولت کار کند بعد هممدعی می شوند دولت اختیار دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
شما جدي نگير، موقع انتخابات از اين حرفها زياد زده مي شه
وضعیت خیلی بده
نمیدونم شهر ما اینطوره یا همه جا ولی واقعا چه کسایی تایید شدن
از كى قتل عام از وظايف نمايندگان شده كه اين اقاى شعارى دم از ان مى زنه ؟ اين اقا كه نه حد وحدود خودش ، و نه حد وحدود نماينده را نمى داند ، و نه از قانون خبر دارد ، چگونه تائيدصلاحيت شده است ؟ بيچاره ملت
اصولگرایان در زمان اقتدار از فشار و پرس بر سر مردم استفاده میکنند مطلبات سیاسی را اهمیت نمیدهند و فقط به مطالبات خودشان فکر میکنند ودر زمان رای و صندوق رای خو اهش . بعد از انتخابلت مردم هیچکاره هستند
به ان اقاي كانديداي مجلس كه قول داده به محض رفتن به مجلس روحاني را استيضاح و اعدام مي كنيم بگوئيد بروند قانون را بخوانند كه چه كسي حكم محكوميت مي دهد و اجرا مي كند بعد به مجلس برود اين از وظايف يك نماينده به تنهايي نيست ثانيا بگوئيد كه تقواي الهي حكم مي كند كه سخناني كه نمي توانيد عمل كنيد و در چارچوب اختيارات شما نيست به زبان نياوريد و من در صورت رفتن ايشان به مجلس براي خودم متاسفم كه در كشوري زندگي مي كنم كه نماينده ادعاي مسلماني دارد ولي مصداق كينه و عدم رعايت تقوا و لابد سواد و .....نيست
تابناک همه صفحه شده تبلیغات هرچی هم مخاطبین اعتراض میکنند عین خیال تابناک نیست
پاسخ ها
منصوری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
دوست من درآمد تابناک هم از این تبلیغات تامین میشود.به غیر از تبلیغات منبع درآمدی دیگری ندارد.من وشما هم که هرروز از مطالب این سایت استفاده می کنیم باید حمایت کنیم
چرا با یک رییس جمهور که امروز محبوب ملت و در قلب مردم است اینگونه سر مخالفت بر می دارید.
چرا بعضی ها اخلاقیات را رعایت نمی کنند . خیلی از مردم از عملکرد دولت راضی نیستند و حتی شاید برخی دیگر از سود جویی های مسئولین هم مستند داشته باشند اما باید حد و حدود را رعایت کرد . چرا برخی بخود اجازه می دهند هم محاکمه کنند و هم اجرای حکم
خلایق هرچه لایق
اقدام مشکوک کشتی‌گیر ایران در قهرمانی آسیا!!
شما واقعاً نفهمیدید!!! طرف اسرائیلی بوده این بنده خدا آخرش فهمیده و با شحاعت هرچه تمام تر به خاطر ... کنار کشیده !!
دقت کردید همه دارم میرن،
دیگه برای ایرانی ایران مهم نیست!! برای خوش رقصی برای هر کشوری بغیر از ایران سر از پا نمیشناسن، چرا ایرانی ایران رو دوست نداره؟!!؟!!
به خاطر چی!!!؟؟؟
دستت درد نکنه
بگیرید حکم اعدامش
چمعنی داره ریس جمهور!
تو حکم اعدام اون رو بگیر. اون حکم اعدام تو رو بگیره.
تابناک جان مردم بدبخت از کجا بدونند کی اصلاح طلب است؟! باید اصلاح طلبان و مهره های غرب را به مردم بشناسانید اگرچه بهتر بود اصلاً اجازه شرکت در انتخابات را به اصلاح طلبان نمی دادند البته اصلاح طلبان مرموز چه بسا حتی در لیست های انقلابی هم آدم های خودشان را داشته باشند
اگر نماینده شدی وواقعا خودرا نماینده مردم دانستی حکم سعیدنمکی وزیر بهداشت را بگیر که برای تامین منافع شرکا ورفقا دستور ممنوعیت واردات دارو حتی با ارز ازاد راصادر کرده والان هزاران بیمار خاص در بحرانیترین شرایط قرارگرفته اند.وقتی محروم نمودن بیماراز داروهای موردنیازش به قدری غیرانسانی است که حتی امریکای بزرگترین دشمن ایران هم برای حفظ ظاهرهم که شده دارو رااز تحریمها معاف کرده ببین این جناب نمکی کیست که دارو را برما ممنوع کرده وبا گردن کلفتی میگوید الا وبلا فقط باید داروهای ساخت شرکتهای رفقا وشرکای منو بخرین یا بمیرین .که البته مصرف داروهای شرکای ایشانهم فرجامی جز مرگ ندارد.تابناک عزیز محض رضای خدا پیام بنده را منتشر کن چون حرف هزاران هزار بیماریست که درحال دست وپنجه نرم کردن بامرگند.
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
این وزیر بهداشت درمدت یکسالی که وزیر شده مرتکب کارهایی شده که نه تنها اقای رییس جمهور باید سریعا نسبت به عزل وی اقدام کند بلکه دستگاه قضایی نیز بایدشدیدترین برخوردممکن را بااین فرد انجام دهد تا دیگر کسی جرات تجارت با جان مردم را پیدانکند.
بیمارسرطانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۳۰
خدایا به پنج تن قسمت میدهم مزه سرطان را به انهاییکه حتی ازما سرطانیها هم برای سودجویی استفاده میکنند بچشان.
نماینده شوم؛ حکم اعدام روحانی را می‌گیرم
بگو که این حرف رو زده بهش رای بدیم.. شیرمادرش حلالش باشه که خواسته مردم گرسنه رو مطرح کرده
مشارکت بالای ۴۵ درصد باشد اصلاح‌طلبان شان رأی‌آوری دارند
وااااااااااااااااااای چه خوب
بدویم بریم رای بدیم
کجای دنیا موقع انتخابات دائم مردم رو به مشارکت دعوت میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
اقا تلویزیون دارد التماس میکند
بدحجابها وبی حجابهاادرس بدهند خبر نگارها برای تهیه گزارش مشارکت هجوم خواهند برد
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
همه جای دنیا
اگر اقاى قاليباف سرليست نيست شما از ليستش خارج شو
ضمنا ما به كانديدى كه ربيس جمهورشو تهديد ميكنه به مرگ ،هرگز رأى نميديم
اگر اقاى قاليباف سرليست نيست شما از ليستش خارج شو
ضمنا ما به كانديدى كه ربيس جمهورشو تهديد ميكنه به مرگ ،هرگز رأى نميديم
"نماینده شوم؛ حکم اعدام روحانی را می‌گیرم"
چه کسانی می خواهند وارد مجلس شوند!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
دمش گرم
به قول مرحوم پیر جماران خدا همه ما به راه راست هدایت فرماید و حیف
که ایشان در قید حیات نیستند تا به این نوع کاندیداها پاسخ دندان شکن دهد
ببخشید این کلمه "شوم" به معنی بد قدم است یا فعل بشوم؟
دلیلی نداره که مذاکره درباره ایران شایعه باشه باکمی دقت دررفتار روسیه وچین نسبت به ایران میتوان حقیقت رادریافت!
اقای میرسلیم تو چکاره ای درتمام 40سال بودی نفهیمیدیم چه کردی چه میکنی چکاره ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۱
ایشون در قحطی رجال پا به میدان گذاشته،هنوز خرابکاریهای ایشون در صنعت از بین نرفته اینبار تصمیم به گند زدن در کل کشور را دارد،مجلس برای سن میرسلیم ،یک اتاق استراحت و چرت زدن خواهد بود
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
..تاخودت تحقیق نکنی 40سال که سهله 100سال دیگه هم نمیفهمی
یاد امام خمینی (ره) بخیر که در مورد قانون اساسی رفراندوم گذاشتند. روحت شاد مرد اسلام و خدا.
امان از بی قانونی و مردانی که قانون را قبول ندارند و خود را بالاتر از قانون می دانندو سنگ قانون گذاری به سینه می زنند.
مایه خوشحالی هیت دذدش،لژفا زود بگیر راحت شبم،لطفا بقبه هم از قلم نیوفته!
نماینده شوم، حکم اعدام روحانی را می‌گیرم:
اقای روحانی فرمودند تا آخرین ساعت دوران ریاست جمهوریشان چک سفید امضاء دارند
نماینده مبارکی هست انشاالله موفق باشند انتقام مردمی که در ابان شهید شدند را بتونند بگیرند
البته اغتشاشگرها با معترضین فرق دارند
خرمشهر ها در پیش داریم
مشکل اصلی در عدم تفکیک علم و "شبه علم " هست که سایه بر منطق و اصول عقلانی دارد ..
"شورای نگهبان تایید صلاحیت تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت‌شده را تکذیب کرد"
پس جواد کولیوند نماینده کنونی کرج چطور تایید صلاحیت شد ؟ آنهم 3روز پیش؟
سوادم خوب نیست ولی فکر ممنونم اینجویریه ثنار بده اش به همین خیال باش
فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس پنجم «فراکسیون حزب‌الله» نام داشت !!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی