بازدید 74195
هزار و نهصد و دوازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ماجرای انتشار فایل صوتی مربوط به پرواز اوکراینی / اظهارات جالب عضو فقهای شورای نگهبان درباره رد صلاحیت‌ها / چرا جنایات روس‌ها از کتاب درسی حذف شد؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ظریف در نامه چهارده صفحه‌ای استدلال اروپایی‌ها را زیر سوال برد / اظهارات وزیر دولت اصلاحات درباره لیست و سرلیست اصلاح‌طلبان / حاجی‌دلیگانی: مشکل مجلس دهم بده بستان روحانی و لاریجانی بود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۶۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲ 03 February 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
کنایه تاجیک به اصلاح طلبانی که هم کت بر تن دارند هم زیرشلواری

محمدرضا تاجیک از تئوریسین‌های اصلاح طلبان در باره حضور این جناح در انتخابات در روزنامه اعتماد نوشت: جریانِ اصلاح‌طلبی «واقعا موجود» نیازمند یک تعطیلات تاریخی است. باید عزم رفتن کند و از سرزمین قدرت به درآید و ببیند که آیا آسمان همه‌جا همین رنگ است و آیا اصلاح‌طلبی همه‌جا به همین رنگ است؟ حتی اگر اصلاح‌طلبان در تسابق‌های بزرگ پیشاروی (مجلس و ریاست‌جمهوری و...) پیروز هم بشوند، از امکان و استعدادی بیش از دولت کنونی برای بهبود امور (داخلی و خارجی) برخوردار نیستند. می‌توانم از هم‌اکنون تصویری از اصلاح‌طلبانی که هم کت بر تن دارند و هم زیرشلواری ترسیم کنم که توامان نقشِ حضور و ناحضور، در قدرت و بر قدرت، مشارکت و عدم‌مشارکت را بازی می‌کنند و تا فردای انتخابات هنوز تصمیم نگرفته‌اند (به اجماع نرسیده‌اند) که چه باید/ نباید کرد.

اصلاح طلبان درباره لیست دادن یا ندادن بازهم به نتیجه نرسیدند

در جلسه شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان گزارش ستاد مرکزی انتخابات شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان و کار گروه استان‌ها از آخرین نتایج بررسی صلاحیت‌های نامزد‌های اصلاح طلب ارائه و تاکید شدتصمیم‌گیری برای چگونگی حضور در انتخابات در استان‌ها طبق مصوبه پیشین این شورا برعهده شورای اصلاح‌طلبان هر استان خواهد بود. همچنین تصمیم‌گیری درباره ارائه لیست انتخاباتی یا عدم ارائه لیست در شهر تهران در جلسه فوق‌العاده که در هفته جاری برگزار می‌شود موکول شد.

وصیت‌نامه سردار سلیمانی چهلمین روز شهادتش منتشر می‌شود

مسئول دفتر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حاج قاسم سلیمانی وصیت نامه‌ای دارد که من آن را به عنوان منشور می‌دانم. قطعا این وصیت نامه در چهلمین روز شهادتش توسط خانواده ایشان انتشار داده می‌شود. شهید حاج قاسم سلیمانی وقتی از بیروت خارج می‌شود، دوستان به نوعی می‌گویند که شما به بغداد نروید. سردار می‌گوید من دارم به مقتل خودم می‌روم. /فارس

پیش شرط ایران برای برگزاری نشست فوق‌العاده اوپک

زنگنه، وزیر نفت گفت: ایران در صورتی موافق برگزاری جلسه اوپک، زودتر از نیمه اسفند است که مطمئن شویم اعضا آمادگی کاهش تولید را دارند. شیوع ویروس کرونا در چین بر مصرف انرژی تاثیر گذاشته، زیرا فعالیت برخی کارخانه‌ها و حمل و نقل متوقف شده و برخی شهر‌ها قرنطینه هستند که باعث شده تا تقاضا برای نفت کم شود. زمانی که تقاضا کم شود، اما عرضه ثابت باشد، قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند. / ایرنا

انتقاد وزیر احمدی نژاد از صرف هزینه‌های میلیاردی برای رسیدن به کرسی مجلس

محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: رفتار افرادی که برای رسیدن به کرسی مجلس حاضرند چندین میلیارد تومان هزینه کنند حتما مشکوک است و می‌خواهند جیب ملت که همان خزانه ملی است را بزنند. /ایسنا

تایید خروج جبهه پایداری از لیست شورای ائتلاف از زبان آقای سخنگو

مجید متقی فر، سخنگوی جبهه پایداری، درباره خروج جبهه پایداری از ائتلاف نیرو‌های انقلاب گفت: از ابتدا هم درباره ورود به این لیست صحبتی نشده بود، البته ما هنوز هم ترجیحمان ارائه لیست واحد است و اگر هم نشد، بهتر است اشتراکات لیست هایمان بسیار زیاد باشد. /باشگاه خبرنگاران

شورای نگهبان به نظارت استصوابی هم پایبند نیست

عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی در بخشی از یادداشت خود که در خبرآنلاین منتشر شده نوشته است: این شورا به باور برخی حقوق‌دانان به نظارت استصوابی نیز پایبند نبوده و پای خود را از حیطه‌ی نظارت فراتر گذاشته و دقیقا در امور اجرا دخالت نموده و می‌نماید. به نظر می‌رسد که مفهوم نظارت شورای نگهبان به دلیل تداخل با امر اجرا در وضعیت پُرمناقشه‌ای قرار گرفته‌ است. رییس جمهور به‌ عنوان مجری قانون اساسی و متعهد به حقوق ملّت باید راهی برای استیفای حقوق ملّت در امر انتخابات بیابد.

دلال‌ها به همدیگر ماشین می‌فروشند و قیمت‌ها بالا می‌رود

هم اکنون که عرضه از سوی خودروسازان روال مشخصی ندارد و شرکت‌های خودروساز در تزریق محصول به بازار با چالش‌هایی مواجه هستند آن دسته از فروشندگان که تعداد زیادی خودرو دپو کرده‌اند، به صورت هماهنگ قیمت‌ها را در بازار تعیین می‌کنند. دلیل دیگر، خرید و فروشی است که دست‌اندرکاران بازار با یکدیگر انجام می‌دهند. این اتفاق سبب می‌شود که نمودار قیمت خودرو افزایشی شود. /دنیای اقتصاد

رسانه‌های اصولگرا به فیلم جدید حاتمی کیا حمله خواهند کرد؟

کیهان نوشت: فیلم «خروج» تازه‌ترین اثر ابراهیم حاتمی‌کیا از آثار بخش مسابقه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر است. این فیلم با سرمایه‌گذاری سازمان اوج ساخته شده و هنوز در مرکز جشنواره اکران نشده است. اما نکته قابل تامل این است که برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب در حال فضاسازی علیه این فیلم هستند و این‌گونه القا می‌کنند که این فیلم با حمله رسانه‌های انقلابی مواجه خواهد شد. گفتنی است، طی سال‌های اخیر، مواضع و فیلم‌های ابراهیم حاتمی‌کیا چندان مورد استقبال رسانه‌های زنجیره‌ای قرار نداشته است.

سیگار برگ لاکچری نخی چند؟

جست‌وجوی هشتگ سیگار برگ در فضای مجازی نشان می‌دهد برای تهیه این محصول دخانی باید بین ۵ تا ۷۰۰ هزار تومان هزینه کنید! سیگار برگ زمانی که طلا گرمی ۲۰۰ هزار تومان بود، حدودا به ۲۵۰ هزار تومان می‌رسید و احتمالا در حال حاضر اگر پیدا شود بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. /ایسنا

چرا جنایات روس‌ها از کتاب درسی حذف شد؟

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره حذف مطالب مربوط به جنایات روس‌ها در کتاب فارسی دوره متوسطه دوم گفت: نگاه مبنایی ما نسبت به آنچه در تاریخ اتفاق افتاده این است که جنایات روسیه تزاری قابل حذف نیست یا در دوره شوروی سابق، نوع تعامل سلطه گرایانه بلوک شرق را انکار نمی‌کنیم و هرگز حذف نخواهیم کرد. اگر اکنون دولت روسیه با ما همکاری و تعامل دارد به معنی صرف نظر کردن مردم از بخشی از تاریخ نیست؛ دستکاری در تاریخ را قبول نداریم. حذفیات در مورد روسیه در زمان مسئولیت بنده نبوده است، اما در هر حال بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم همانطور که برخی تغییرات در کتاب‌های قبلی اتفاق افتاده بود و آن را بررسی کردیم و در مواردی اصلاحات لازم انجام شد. در این مورد هم اگر بررسی کنیم و مشخص شود تغییرات غیرمنصفانه است، حتماً اصلاح خواهیم کرد.
 
ظریف: کوبیدن مذاکره کوبیدن مردم است

محمد جواد ظریف طی سخنانی در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) گفت: معتقدیم کسانی که مذاکرات را می‌کوبند ما را نمی‌کوبند مردم را می‌کوبند. ما از طرف مردم و به نمایندگی و پشتوانه آن‌ها رفتیم مذاکره کردند. این مردم هستند که می‌توانند ثابت کنند فشار حداکثری اذیت می‌کند ما را، اما آن چه باید بپذیریم این است که فشار‌ها مردم را به زانو درنمی‌آورد و این عامل مهم است برای من که می‌خواهم بروم مذاکره کنم، اما وظیفه من این است که این قدرت را در میدان جهانی به یک چیز ماندگار تبدیل کنم که می‌تواند یک توافق یا امتیاز باشد.

دادستان تهران: کیفرخواست روح الله زم صادر شد

دادستان تهران از صدورکیفرخواست پرونده روح الله زم و برگزاری دادگاه او در هفته آینده خبر داد. علی القاصی در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضاییه، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرونده روح الله زم گفت: کیفرخواست پرونده صادر شده و دادگاه هفته آینده تشکیل می‌شود.

رییس سازمان زندان‌ها: تعداد بسیار کمی از «اغتشاشگران» بازداشت هستند

اصغر جهانگیر در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضاییه در جمع خبرنگاران در مورد بررسی وضعیت پرونده تمام زندانیان و تسریع در امور آن‌ها گفت: این طرح در حال اجراست، به طوری که از اوایل هفته در استان خراسان رضوی آغاز شده و تمام زندانیان چهره به چهره وضعیت‌شان بررسی خواهد شد. زندانیانی که شرایط تخفیف را داشته باشند، به آن‌ها ابلاغ خواهد شد و می‌توانند در قالب این طرح از زندان آزاد شوند. رئیس سازمان زندان‌ها در پاسخ به سوالی در مورد "آمار بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر" گفت: به سرعت به پرونده آن‌ها رسیدگی شده است. اکنون تعداد بسیار کمی از این اغتشاشگران در بازداشت هستند و آمار تعداد آن‌ها همانی است که آخرین بار از سوی سخنگوی قوه قضاییه اعلام شده و آمار جدیدی اکنون در دست نیست.

محمود صادقی: اصلاح‌طلبان امکان شرکت در انتخابات به صورت لیستی را ندارند

محمود صادقی گفت: اصلاح‌طلبان با این وضعیت، امکان شرکت در انتخابات به صورت ارائه لیست را ندارند. او در پاسخ به این  که «رد صلاحیت گسترده و نبود کاندیدای مورد نظر را دلیل عدم ارائه لیست عنوان می‌کنید، در حالی که بخشی دیگر از کارشناسان سیاسی عنوان می‌کنند که اگر اصلاح طلبان بخواهند در انتخابات پیروز شوند باید لیست ارائه دهند. پس به نظر شما راهکار حضور موفقیت آمیز اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده چیست؟» گفت: من نظر فردی نمی‌دهم چراکه عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هستم و هر نظری که خرد جمعی به آن رای دهد، من هم به آن ملتزم می‌شوم. وقتی شرایط برای ارایه لیست وجود ندارد پس معقول‌ترین راه همین است که لیستی ارائه ندهیم، اما مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می‌کنیم که خودشان انفرادی تصمیم بگیرند و از میان کاندیداها، انتخابات کنند. اصلاح‌طلبان هیچ وقت انتخابات را تحریم نمی‌کنند با توجه به تحلیل‌های بیگانگان و شرایط کشور در عرصه جهانی و منطقه‌ای، نیاز است که انتخابات باشکوهی برگزار شود. عدم ارائه لیست نباید به معنای این باشد که در انتخابات شرکت نکنیم بلکه با وجود این محدودیت‌ها کماکان حضور در انتخابات برای ما مهم است؛ خصوصا جدای از جنبه‌های مربوط به حقوق شهروندی و حق رأی، بحث امنیت ملی و تمامیت ارضی مطرح است. بر این مبنا اصلاح‌طلبان که خودشان از بانیان نظام و انقلاب هستند، حاضر نیستند به خاطر این محدودیت‌ها، خدشه‌ای به امنیت ملی کشور وارد شود.

معاون سیما: لزومی ندارد «ثریا» و «جهان آرا» همزمان با تولید پخش شوند

مرتضی میرباقری معاون سیمای رسانه ملی، امروز در جمع خبرنگاران پیرامون علت تولیدی شدن برنامه «جهان آرا» و «ثریا» اظهار کرد: تعریف برنامه زنده عبارت است از برنامه‌ای که تولید و پخش آن همزمان باشد؛ به طور مثال الان من با شما صحبت می‌کنم و هیچ ضرورتی هم ندارد که همزمان روی آنتن برود و می‌تواند دو، سه ساعت دیگر پخش شود. وی افزود: ما بسیاری از برنامه‌ها را داریم که تولید و پخش آن‌ها همزمان است؛ همه بخش‌های خبری ما همزمان است. اگر واقعه‌ای در کشور اتفاق بیفتد، خبرنگار ما به لحظه در محل حضور پیدا و اخبار را اطلاع رسانی می‌کند. یک مسابقه فوتبال همزمان در سطح داخلی و جهانی روی آنتن شبکه‌ها می‌رود؛ اما یکسری از برنامه‌های ما لزومی ندارد همزمان با تولید پخش شوند. بسیاری از برنامه‌های پربیننده ما که بالای ۵۰ درصد بیینده دارند، برنامه تولیدی به حساب می‌آیند و در زمان دیگری (بعد از تولید) پخش می‌شوند.

مصباحی مقدم: با توجه به سن اعضای شورای نگهبان نمی‌توان به آن‌ها نسبت هوا و هوس داد

«غلامرضا مصباحی‌مقدم» عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگو با ایلنا درباره نقد جریان اصلاحات و رد صلاحیت‌ کاندیدا‌های اصلاح‌طلب انتخابات مجلس یازدهم توسط شورای نگهبان و شائبه سیاسی بودن این رد صلاحیت‌ها، گفت: شورای نگهبان در نظام ما جایگاهی قانونی دارد و حضرت امام شأن و اعتبار زیادی برای این نهاد به عنوان یک رکن از ارکان نظام قائل بودند؛ ایشان تضعیف شورای نگهبان را برنمی‌تابیدند و گاهی نیز به کسانی که به شورای نگهبان تعرض می‌کردند، تذکر می‌دادند. وی با بیان اینکه اعضای شورای نگهبان، بخصوص فقهای آن که منصوب مقام معظم رهبری و امام هستند، کسانی نیستند که دین خودشان را به دنیای دیگران بفروشند، تاکید کرد: از سویی سنشان هم اقتضا نمی‌کند که انسان به آن‌ها نسبت هوا و هوس و یا عملکرد جناحی و سلیقه‌ای بدهد، بلکه مبنای آن‌ها اجرای قانون است. مصباحی‌مقدم اضافه کرد: مبنا این است که جایگاه نمایندگی مجلس همچون ریاست جمهوری و عضویت خبرگان رهبری جایگاه امانت‌داری باشد و قرآن می‌فرماید که امانت را باید به اهل آن واگذار کرد و از سویی نیز اهلیت امانتداری را نیز باید احراز کرد، چون هیچکس امانت شخصی خود را نزد کسی که امانتداری‌اش احراز نشده نمی‌گذارد؛ بنابراین، این جایگاه قانونی اقتضا کرده است مطابق با انجام وظیفه کار‌هایی را انجام دهد.

نام لیست انتخاباتی شورای ائتلاف انتخاب شد
 
سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اعلام کرد فهرست انتخاباتی این ائتلاف با نام "ایران سربلند" در انتخابات مجلس پیش رو حضور خواهد یافت. محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اعلام کرد فهرست انتخاباتی این ائتلاف با نام "ایران سربلند" در انتخابات مجلس پیش رو حضور خواهد یافت. به گزارش فارس، بنابر اعلام پرویز سروری دبیر شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب لیست نهایی سی نفره نامزد‌های این ائتلاف برای شهر تهران تا پایان این هفته نهایی خواهد شد.
 
ماجرای انتشار فایل صوتی مربوط به پرواز اوکراینی
 
مدیرکل سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تیم بازرسی فنی سقوط هواپیمای اوکراینی در اقدامی عجیب، فایل صوتی محرمانه مکالمه خلبان یکی از پرواز‌های همزمان با پرواز هواپیمای اوکراینی را منتشر کرد. یک خبرگزاری اوکراینی در اقدامی غیر حرفه‌ای، فایل صوتی محرمانه مکالمه خلبان یک پرواز داخلی هواپیمایی آسمان که همزمان با پرواز اوکراینی در حال انجام بوده را منتشر کرد.در این فایل صوتی، خلبان پرواز هواپیمایی آسمان به زبان فارسی به برج مراقبت می‌گوید که شاهد نور شلیک موشک و همچنین انفجار پس از آن است، ولی برج مراقبت از وجود چنین موضوعی اظهار بی اطلاعی و سپس ۹ بار تلاش می‌کند تا با خلبان هواپیمای اوکراینی ارتباط بگیرد، ولی پاسخی دریافت نمی‌کند.البته این فایل صوتی چند ساعت گذشته در شبکه‌های اجتماعی به عنوان مکالمه خلبان پرواز اوکراینی با برج مراقبت در حال بازنشر است. در همین ارتباط، حسن رضایی فر مدیرکل سوانح سازمان هواپیمایی کشوری در گفت: وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری از انتشار چنین فایلی مطلع و متعجب شده، گفت: این فایل از مجموعه اسنادی بوده که در تیم مشترک بررسی سانحه هوایی در اختیار گروه کارشناسان اوکراینی قرار گرفته است. وی افزود: این اقدام اوکراینی‌ها سبب شد، دیگر هیچ سندی به آن‌ها ارائه ندهیم. رضایی فر یادآور شد: در حال حاضر تیم اوکراینی کشور را ترک کرده و فعلاً هیچ گروه کارشناسی از کشور‌های ذی نفع در این پرونده که بر اساس انکس ۱۳ ایکائو (سازمان جهانی هوانوردی) می‌توانند همزمان در حین بررسی‌های کارشناسی کشور محل وقوع سانحه حضور داشته باشند، در ایران حاضر نیستند. گفتنی است بر اساس مقررات داخلی و بین المللی، مکالمات خلبانان با برج مراقبت جز اسناد محرمانه هر کشور است و هیچ فرد یا کشور دیگری نمی‌تواند این مکالمات را بدون هماهنگی با کشور مالک این خدمات، منتشر کند.
 
حاجی‌دلیگانی: مشکل مجلس دهم بده بستان روحانی و لاریجانی بود

حاجی‌دلیگانی با اشاره به اینکه رفتار‌های لاریجانی در قبال دولت یکی از دلایل اصلی ضعف مجلس دهم است، گفت: فرمان مجلس کاملاً در اختیار لاریجانی است و وی به جای آنکه به دنبال اقتدار و در رأس امور بودن مجلس باشد، سطح مجلس را پایین آورده است.وی با بیان اینکه کار‌های لاریجانی را نمی‌توان تعامل و همکاری با دولت دانست بلکه باید گفت که وی با روحانی بده بستان سیاسی دارد، تصریح کرد: ارتباطات بسیار نزدیک لاریجانی با روحانی و دولتی‌ها باعث ضعف نظارتی و کاهش اقتدار مجلس دهم شده است.عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه مجلس دهم نتوانست از جایگاه نظارتی خود به خوبی استفاده کند، اظهار داشت: البته در برخی از موارد نمایندگانی بودند که اقدامات نظارتی خوبی انجام دادند، اما هیات رئیسه مجلس و شخص رئیس مجلس اجازه مطرح شدن آن موضوعات در صحن علنی مجلس را نمی‌دادند؛ برای مثال کمیسیون عمران علت سقوط هواپیمای تهران ـ یاسوج را بررسی کرد، اما هیات رئیسه حتی اجازه نداد که گزارش آنان چاپ شود و در نتیجه به اطلاع مردم نرسید که مقصران اصلی این حادثه چه کسانی بودند.
 
مجلس مورد علاقه طائب

رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اسفندماه گفت: مجلس تراز انقلاب اسلامی یعنی مجلسی که در مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد. حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی طائب ظهر امروز در نشست "مجلس تراز انقلاب اسلامی" که در مسجد مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مسائل مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اسفندماه افزود: امروزه چشم امید آزادی خواهان جهان در اقصی نقاط عالم به انقلاب اسلامی است؛ لذا باید همگان به مشارکت حداکثری در انتخابات کمک کنند. رئیس قرارگاه عمار با اشاره به شهادت سردار سلیمانی گفت: آمریکا با ترور حاج قاسم سلیمانی بزرگ‌ترین اشتباه خود را انجام داد، اگر آمریکا باور می‌کرد که شهدا زنده هستند هرگز این کار را انجام نمی‌داد. طائب با اشاره به خصوصیات اخلاقی سردار سلیمانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم به تبیین برخی خصوصیات حاج قاسم سلیمانی پرداختند و می‌توان این گونه نتیجه‌گیری کرد که نماینده تراز انقلاب اسلامی باید این خصوصیات را داشته باشد.
 
اظهارات وزیر دولت اصلاحات درباره لیست و سرلیست اصلاح‌طلبان

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: تا زمانی که لیستی مشخص نشود، سرلیستی معلوم نخواهد شد. علی صوفی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، با اشاره به یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در تهران تعدادی از اعضای فراکسیون امید تایید صلاحیت شده اند و به دنبال پیگیری‌هایی هم که صورت گرفت آقای وکیلی هم تایید شد. او ادامه داد: اینکه در شرایط فعلی امکان ارائه لیست از تهران وجود دارد یا خیر، مشخص نیست و شاید تا آخر هفته به نتیجه برسد؛ تا زمانی که لیستی مشخص نشود، سرلیستی معلوم نخواهد شد. همچنین شورای عالی سیاست گذاری در راستای تمرکززدایی و احترام به استان ها، ارائه لیست‌های انتخاباتی را به آن‌ها تفویض اختیار کرد.
 
اظهارات جالب عضو فقهای شورای نگهبان درباره رد صلاحیت‌ها

عضو فقهای شورای نگهبان گفت: گرایش‌های گروهی و امثال ذلک در تایید و رد صلاحیت‌ها ملاک شورای نگهبان نبوده است. آیت‌الله مهدی شب‌زنده‌دار عضو فقهای شورای نگهبان امروز در درس خارج فقه خود اظهار داشت: مساله انتخابات مشکلات فراوانی دارد، یکی از مشکلات مهمش این است که قانون انتخابات یک قانون پرمشکلی است و انشاءالله مجلس آتی بتواند با قوانین بهتری که وضع می‌کند این مشکلات را کمتر کند. وی افزود: عده فراوانی از سراسر کشور ثبت نام کردند و وارد معرکه شدند، در یک مدت محدود همه این‌ها باید بررسی شود، در این چهارده روز اعضای محترمی که آنجا بودند شبانه روز نداشتند، دیروز شنیدم که جناب آقای کدخدایی گفتند کل شب را چهل و پنج دقیقه توانستم بخوابم. خود من تا ساعت دو و نیم شب مشغول دیدن پرونده‌ها بودم و صبح هم جلسه بود و ساعت یک عصر هم باز جلسه است. عضو فقهای شورای نگهبان در ادامه عنوان کرد: دیدن این پرونده‌های کثیر، افراد مختلف، پرونده‌های قطور و چند جلدی و محاسبه کردن و به واقع رسیدن، نیاز به یک وقت فراوان دارد. به نظر من روند انتخابات حداقل باید شش ماه باشد که این موارد کم کم بررسی شود.
 
نماینده اسبق مجلس جانشینِ وزیر احمدی‌نژاد شد

«سید علی ریاض» نماینده اسبق مجلس جایگزین «حیدر مصلحی» در هیات انتخاب شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب شد. گفتنی است، حجت‌الاسلام «حیدر مصلحی» به دلیل اینکه از سوی سرلشکر محمد باقری حکم مسئولیت داشت، حسب رعایت موارد قانونی مبنی بر عدم ورود مسئولین نظامی در فعالیت‌های انتخاباتی، از هیئت انتخاب شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب انصراف داد.
 
پاسخ کنایه‌ایِ جعفرزاده ایمن آبادی به حاجی بابایی

رییس فراکسیون مستقلین ولایی در واکنش به اظهارات حمیدرضا حاجی بابایی گفت: ایشان بدانند کار آسانی نیست تا فراکسیون هزاران هزار نقش را کم نقش کردن، خوب بود به جای نقد دیگران سر خود دوا کردی! «غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی»، رییس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در توئیتی نسبت به سخنان حمیدرضا حاجی بابایی، رییس فراکسیون ولایی واکنش نشان داد. جعفرزاده در پیام خود نوشت: آقای حاجی بابایی، رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مصاحبه کردند و فرمودند: نقش فراکسیون مستقلین، بی نقش کردن فراکسیون‌های دیگر مجلس بود. اما ایشان بدانند کار آسانی نیست تا فراکسیون هزاران هزار نقش؟! را کم نقش کردن؟! خوب بود بجای نقد دیگران سر خود دوا کردی! حمیدرضا حاجی بابایی رییس فراکسیون ولایی مجلس درباره عملکرد فراکسیون مستقلین در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفته است: لاریجانی در این دوره فراکسیون مستقلین را راه انداخت که نقش این فراکسیون، بی نقش کردن فراکسیون‌های دیگر مجلس بود. برای مثال اگر بحث FATF در مجلس مطرح بود، اعضای فراکسیون مستقلین به فراکسیون امید ملحق می‌شدند و عملاً ما ولایی‌ها به راحتی نمی‌توانستیم تصمیم بگیریم و یا آنکه زمانی که بحث انتخاب رئیس مجلس مطرح بود، اعضای فراکسیون مستقلین به فراکسیون ما ملحق می‌شدند. غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی که در آبان ماه سال جاری و پس از استعفای کاظم جلالی از نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، به ریاست فراکسیون مستقلین ولایی منصوب شده بود، از سوی شورای نگهبان برای حضور در رقابت‌های انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارای صلاحیت شناخته نشده است.
 
ظریف در نامه ۱۴ صفحه‌ای استدلال اروپایی‌ها را زیر سوال برد

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره سفر مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از فعال کردن مکانیزم ماشه بیان کرد: اتحادیه اروپا هنوز مکانیزم ماشه را فعال نکردند. خواستند به این سمت بروند، ولی با استدلا‌های ایران منصرف شدند. آقای ظریف یک نامه ۱۴ صفحه‌ای حقوقی به آقای بورل نوشتند و استدلالات کشور‌های اروپایی را زیر سوال بردند. موسوی با بیان اینکه رفت و آمد‌های دیپلماتیک ارتباطی با مواضع آن‌ها ندارد، یادآور شد: سفر بورل را مهم ارزیابی می‌کنیم و امیدواریم در گفتگو با مقامات ایران، منطق شرایط جدید و ریشه آن را متوجه باشند و استدلالات ایران را بشنوند و اگر حسن نیتی دارند، برای کاهش تنش‌ها اقدام جدی انجام دهند. وی درباره اظهارات اردوغان مبنی بر پایان یافتن روند آستانه عنوان کرد: از دیدگاه ایران تنها روندی که به دستیابی به یک راه حل سیاسی در سوریه کمک می‌کند، همین روند آستانه است که ایران، ترکیه و روسیه مبتکر آن بوده و برایش زحمت کشیده‌اند. در تماس با مقامات ترکیه، بر این روند به عنوان تنها روند موجود که می‌تواند به یک راه حل سیاسی پایدار کمک کند، تاکید شده است. رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه افزود: ما این ابتکار را دستاوردی برای سه کشور و مردم منطقه به ویژه ملت سوریه می‌دانیم که ناخواسته سال‌ها درگیر بحرانی شده‌اند که دیگران تحمیل کرده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۸
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۲۰۷
ماله کش اعظم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نه به کاندیدای پزشک. پزشکان با 25 نماینده برای 70 هزار پزشک توانستند درآمد خودشان را ده ها برابر کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
در حال حاضر به ازای هر 250 هزار نفر جمعیت 1 نماینده به هر شهر تعلق میگیرد. پس 70 هزار پزشک حتی یک نماینده هم نباید داشته باشند ولی وجود 25 نماینده پزشک قدرت بسیار بالایی برای منافع پزشکان ثروتمند در مجلس فعلی که ضعیفترین مجلس قرن شناخته میشود شد.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قابل توجه دوستانی که به درآمد پزشکان و متخصصان اعتراض دارن
در رشته پزشکی و دندانپزشکی به روی همه بازه
هرکس میگه پزشکا درامدشون بالاهست بره کنکور بده پزشکی قبول بشه ادامه بده و درامد بالا کسب کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جناب مصباحی مقدم، چنانچه اکثریت نامزدهای انتخاباتی مورد علاقه جناحشان را رد صلاحیت میکردند
هم باز همین نظر مثبت را نسبت به شورای نگهبان داشتند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ما خودمان خواستیم اینجوری زندگی کنیم . ما خودمان خواستیم کرونا را وارد کنیم .
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قابل توجه کسانی که میگن راه پزشک و دندانپزشک شدن بازه و فقط کافیه که درس بخونید و کنکور بدید















































































































































باید سهمیه داشته باشه
یادتون نره
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
لعنت بر هرچی مردم آزار . این فاصله چیه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، بند سوم مصوبات شب گذشته هیات دولت را در زمینه اقدامات پیشگیرانه در قبال ویروس کرونا حذف کرد.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
امشب وقتی داشتم سایت تابناک را باز کردم و دو طرف گوشم هم هندس فری بود و متاسفانه یک اهنگ ملایم حزن ناکی هم در حال پخش بود به یکباره حواسم بسمت اتفاقات دو ماه اخیر رفت . خیلی دلم‌گرفت و ناخوداگاه گریه کردم . یعنی وقتی نوشته های تابناک را میخواندم از آنطرف فیلم های اتفاقات دو ماه اخیر هم در ذهنم‌مرور میکرد . یعنی اهنگ و نوشتار و فیلم هر سه امان و دلم را بریده بود و پس از پایان بسته خبری با خود و خدای خود این نجوا را کردم که خدایا . خدایا بسه دیگه بسه دیگه . ما در ایران گناه چه چیزی را پس میدیم که نه خوشحالی داریم نه همدیگر را تحمل میکنیم و از تمام دنیا هم‌مسولین ایران طلبکار هستند . به کجا میرویم . چرا همه بلاها برای ما هست . ؟ واقعا چرا ؟ چرا باید هواپیمای ما توسط خود ما سرنگون بشه . اخه چرا ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
امشب هم‌کلیپی از اقای قالیباف دست بدست میشود که میگویند اگر کسی نتونه ۳۰‌میلیارد را تبدیل به صد میلیارد کنه خیلی بی عرضه هست . این یعنی چی . در صورتی قرار نیست دولت پول را چند برابر کنه چون دولت کار اقتصادی طبق قانون نباید انجام بده دولت فقط پرداخت میکنه کار دولت اقتصادی نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
من پزشک نیستم ولی حرف مغالطه اعظم است. مگر پزشکان فقط به آنها رای مس دهند کل مردم انتخاب می کنند. بعد هم پزشکان اگر نماینده هم نشوند درآمد خپد را دارند و بهتر از افراد کم هوش و کم سواد هستند که وارد مجلس می شوند از دانشگاه آزاد و حوزه و جاهای مختلف دیگر
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
گویا فردی که به عنوان سانسورچی درسایت تابناک مشغول فعالیت است,ازاینکه فردی موجب نارضایتی ایجاد کرده وبا ذهن و روان مردم بازی کندوبا ایجاد فاصله در جملات موجب زحمت خوانندگان شود؛ خیلی احساس رضایت می کند. اما کامنت هایی که درآن پختگی سیاسی باشد وبه نوعی زبان حال مردم باشد را برنتابیده وحذف می کند.از مدیرمسیول محترم تابناک خواهشمندم نسبت به تعویض این فرد اقدام کرده تا شاهد ریزش هرچه بیشتر مخاطبانش دچار نشود. می دانم این کامنت را نیز مانند بقیه سانسور خواهی کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
خندم گرفت از این همه فاصله. فکر کردم کامنت ها تمام شده!!!!!
نان از برنج سالم تر است ولی نانی که با آرد کامل و مخمر تهیه شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تو ایران فقط پزشک ها خوب پولی در میارن و اتوماتیک میرن سر کار. عمومی 20 میلیون و متخصص بالای 80 میلیون در ماه در میاره. دندانپزشک هم بین 30 تا 60 میلیون در ماه در میاره. حتی پرستاری هم خوبه چون ماهی 8 میلیون در میاره البته با شیفت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
یک شخصی سی و چهار پنج ساله
دیدم در مغازه ادکلن فروشی که خودشو پزشک معرفی می کرد. 33 میلیون تومن ادکلن خرید. مگر چقدر درآمد دارن؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قابل توجه دوستانی که به درآمد پزشکان و متخصصان اعتراض دارن
در رشته پزشکی و دندانپزشکی به روی همه بازه
هرکس میگه پزشکا درامدشون بالاهست بره کنکور بده پزشکی قبول بشه ادامه بده و درامد بالا کسب کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
متاسفانه خود وزارت بهداشت در ایجاد انحصار و کمبود در پزشکی در این چند ساله نقش داشته و داره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
برادر من پزشک عمومی هست هرستان هم میره ماهی نهایتا پنج میلیون تومان می گیره. تازه دو تومن می دن مابقیش رو چند ماه با تاخیر می دهند. همه عین هم نیستند اکثرا همین پنج و شش میلیون شاید ۲۰٪ شون ۱۰میلیون و درصد کمتری هم بالاتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
انتخابات






























































































































































































































سکوت


























































































































































































































ودیگر هیچ
یعنی آغوش کمونیست های چین و روسیه از آغوش آمریکا گرم تره؟ قبلا فقط وابسته به آمریکا بود اما الان .....
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نگو آقا با موشک می زننت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
من به عنوان یک پزشک از سازمان مالیات که برای نصب نکردن کارتخوان زیاد سخت گیری نکرد و جریمه دو درصدی را برای من و همکاران تعیین کرد بسیار تشکر میکنم و آرزوی طول عمر برای این عزیزان دارم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
البانی نشین
امریکای امروز ملاک قرار می دهند همین طور این دو کشوری که نام بردی
همان طوری که عراق امروز را ملاک قرار میدهند و یا قول مغول یا یونان و رم این دوره
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قابل توجه دوستانی که به درآمد پزشکان و متخصصان اعتراض دارن
در رشته پزشکی و دندانپزشکی به روی همه بازه
هرکس میگه پزشکا درامدشون بالاهست بره کنکور بده پزشکی قبول بشه ادامه بده و درامد بالا کسب کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پیشرفت یعنی اینکه از زیر پرچم یک ابر قدرت
به زیر پرچم دهها کشور مشکل دار و نیازمند و سوء استفاده چی برویم
و مظالم گذشته آنها را از کتب درسی پاک کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
منافع چيز بديه
حتي به دين و آخرت آدم هم رحم نميكنه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
آیندگان در کتب تاریخ خود خواهند نوشت که خیانت و جنابت هایی که روس های کثیف در حق ملت مظلوم ایران روا داشتند، بمراتب از آمریکا بیشتر و دهشتناک تر بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فعلا که برای جنابعالی آغوش غربی ها گرم تره داداش
به به جناب عباس اخوندی طرفدار اشرافی گر که باعث و بانی افزایش قیمت های مسکن رویت شدن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
آیا میدانید اداره مالیات با نظام پزشکی یک تفاهم نامه دارن که 70 درصد درآمد پزشکان رو به عنوان هزینه درنظر بگیرن و کلا معاف از مالیات باشه. از سی درصد مابقی درآمدشون هم هر چی بود فقط ده درصدشو مالیات میدن. همونم تمکین نمیکنن. اگه انحصار در پزشکی شکسته نشه به دلیل کمبود پزشک در کشور هیچ فشاری مثل ابطال پروانه پزشکی امکان پذیر نیست. متاسفانه وزارت بهداشت در ایجاد کمبود مصنوعی نقش بارز داشته و این وضعیت هم نتیجه اونه.
حالا دولت نمیتونه حقوق حقه کشور و 5000 میلیارد تومن فرار مالیاتی پزشکان رو دریافت کنه. مقصر هم خود دولت و وزرای سابق و احتمالا فعلی هستند. ایضا مسئولان مالیاتی.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قابل توجه دوستانی که به درآمد پزشکان و متخصصان اعتراض دارن
در رشته پزشکی و دندانپزشکی به روی همه بازه
هرکس میگه پزشکا درامدشون بالاهست بره کنکور بده پزشکی قبول بشه ادامه بده و درامد بالا کسب کنه
ناشناس
| Germany |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
کسی که با هدف درآمد به پزشکی برود پزشک نیست تاجر است
هوای و هوس که نه ولی اگر اهل مطالعه باشید و کمی هم علم پزشکی بفهمید، لابد میدانید که در ان سنین مغز انسان اندکی تحلیل میرود بطوری که حتی راهنمایی و رانندگی این افراد را مجاز به داشتن گواهینامه رانندگی ده ساله ؛همانند جوانان نمیداند‌. بنابراین اضمحلال قوای جسمی و فکری میتواند در تصمیمگیری صحیح ایجاد اشکال نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اتفاقا" وقتی ادم سن وسالش بالا میره چون از بعضی لذایذ محروم میشه علاقه اش به پست ومقام ومال دنیا افزوده میشود
همان طوری که اسم قهرمان گذشته ایران و یا شهدا را حذف کردن در کتب
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
آخه از هر چی یه مدتی میشه استفاده برد مثلا" از مستضعفین از فقر از دموکراسی ازادی همچنین شهدا
مسئولین چینی با مدیریتی قوی ای که دارند در مدت 10 روز یک بیمارستان هزار تخت خوابی احداث کردند. آن وقت شما در ایران میبینید که بسیاری از شهرهای ما دارای بیمارستان ها و پروژه های عمرانی نیمه کاره ای هستند که اکنون 20 یا 30 سال هست که به حال خود رها شده اند و دزدان با فاکتور سازی چندین برابر ارزش واقعی آن پروژه ها پول به جیب زده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پس کارانه 700 میلیونی پزشکان چطور پرداخت بشه؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قابل توجه دوستانی که به درآمد پزشکان و متخصصان اعتراض دارن
در رشته پزشکی و دندانپزشکی به روی همه بازه
هرکس میگه پزشکا درامدشون بالاهست بره کنکور بده پزشکی قبول بشه ادامه بده و درامد بالا کسب کنه
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
محسن بابا بس کن
شما که رفتی مذاکره کردی و بلد بودن را سر می دادین در دولت خودت را هم تحریم کردن جناب امیر کبیر زمانه!!!!!!!
سلام تابناک لطفاً پیگیری کنید چرا ماهان پروازهای خود را به چین ادامه میدهد؟ ؟ !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جهت اطلاع شما و تابناک مرموز با دستور وزرات راه پرواز می کند
ناشناس
| Belgium |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
براى واردات كرونا
ناشناس
| United States of America |
۰۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
عزیزم یه سری جاها .و بخش ها تو ایران کلا از اختیار دولت خارجه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
بدشون نمیاد مردم کرونا بگیرن
امروز ظهر با تعدادی از دوستان عازم شمال شدیم. جاده شمال در زمستان بسیار زیباست. بین راه هر رستورانی میدیدم توقف میکردیدم و غذا میخوردیم. به نیمه های راه رسیده بودیم که یادمان آمد دستبند های رنگی خود را همراه نیاوردیم.

فورن به تهران برگشتیم و دستبندهای رنگی خود را بستیم و دوباره به جاده شمال زدیم.

روزمرگی های یک بچه پولدار تهرانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
بچه های تهران بی شخصیت نیستند. این جلف بازیها و بی نمک بازی ها و گندکاری ها مال آقازاده ها و رانتخواران و دزدان بیت الماله. دفعه بعد کمی نمک روی غذات بریز
هر کس سنت زیبای فرزند آو.ری را سبک بشمارد به عذابی سخت گرفتار میشود. ببینید چینی ها با سیاست تک فرزندی چه بلایی بر سرشان نازل شد.

درس عبرت بگیرید و برای در امان ماندن از بلایا شروع به فرزند آوری کنید.

هر خانواده شهری حداقل 5 فرزند و هر خانواده روستایی حداقل 14 فرزند بیاورد.
پاسخ ها
mm
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
!!!شهری 5 و روستایی 14 و پشتِ کوهی مثلِ تو 40فرزند ولی فعلا بهتر است تکلیفِ معتادها و بیکاران و جوانان عزیزمان که بخاطر عدم امنیت شغلی نزدیک به چهل سالگی رسیده اند و ازدواج نمیتوانند بکنند را حل کنیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
قرار نیست در جوامع انسانی جوری باشد که برای لقمه نان همدیگر را بدرند. در جوامع انسانی که دمکراسی حقیقی وجود ندارد ظلم به فرزندان هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
فرزند آوری کنیم که چی بشه؟شما از زندگی لذت ببرید فرزندان ما براتون کارگری وسربازی وحمالی بکنن؟
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
علم روانشناسی ثابت کرده است که دسته ای از بیماران روحی وجود دارند که علاقمندند تا از طرف جامعه و اطرافبان، ناسزا بشنوند . یقینا کسی که این کامنت را گذاشته و در این اوضاع و و احوال مردم را به فررند آوری متعدد دعوت کرده، خودش هم می دانسته که این نظریه چقدر قببح و غیر واقعی است و لذا جزو همان دسته است که از شنیدن انتقاد و سرزنش لذت می برد
احمد
| Norway |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
بنازم به عقلت
قابل توجه دوستانی که به درآمد پزشکان و متخصصان اعتراض دارن
در رشته پزشکی و دندانپزشکی به روی همه بازه
هرکس میگه پزشکا درامدشون بالاهست بره کنکور بده پزشکی قبول بشه ادامه بده و درامد بالا کسب کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
تو را باید کرد ادب ای ناشناس 19:28
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اگر سهمیه ها بزارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
75 درصد پزشکان سهمیه دارند مابقی هم با پول در دانشگاه آزاد و پردیس مدرک میگیرند. چند درصدی هم که بدون سهمیه قبول میشوند چند صد میلیون برای معلم خصوصی و کلاس هزینه کرده اند.
ناشناس
| Finland |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
از وقتی در کشور ما طبابت به تجارت تبدیل شد پزشکان به جای دغدغه بیمار و خدمت به بشریت به فکر کسب
درامد و ویلا و ماشین و سفر خارج و افتادند و یادشان رفته که پزشک قبل از ان که به فکر پول باشد باید به فکر نکات جان بیمار باشد ولی متاسفانه اغلب پزشکان انسانیت را هم زیر پا گذاشتند و خدا لعنت کند موسسات کنکور را که مقصر اصلی اننا هستند که مدام با تبلیغات مردم را به سمتی هدایت می کنند که فقط به فکر پول و درامد باشند و
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
من به این نظرم ایمان و اعتقاد دارم که دوباره مثل ۷۰ سال پیش فرزندان افراد ثروتمند دکتر و پزشک شوند تا مردم در کنار طبابت و تخصص انها لذت ببرند . برای اینکه چنین افرادی چون از اول زندگی خوبی داشتند و برای رسیدن به تخصص پزشکی و مهندسی فقط جنبه نمادین و مدیریت و احترام شخصیت و مرستیژ اجتماعی بوده . بنابرای اگر روزی به مسولیت و سیاست گدار کشور میبودم‌چنین افرادی را به دانشگاها اجازه تحصیل میدادم . برای فرزندان فقرا به صرف ارزش های تعریف شده جدید مثلا خانواده فلان فرد ارزشی دردی از مردم دوا نمیکند . هیچ وقت یک فرزند فردی با محاسن مدهبی نمتواند همیشه بدون مزد بالا در خدمت مردم باشد . این حرف های اخلاقی تعریف نسبی دارند و در همه شهرها صادق نیست . الان هم اگر پزشک مهربانی در شهر ما هست یا مهندس دلسوز مربوط به همان ۶۰ سال پیش هستند . چرا ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
باز نیست قربونت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
باشه بهش می گم
از اظهار نظر عباس آخوندی خوشم اومد!!! یکی باید به این آقا بگه با اون کارنامه درخشانت!!! حالا برای ما اظهار نظر هم می کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
کدام اظهار نظر کننده ها کارنامه درخشان دارند یک نام ببر
کار مجلس در هر کشور مشخص است همچنانکه کار پزشکان در بیمارستان یا راهسازان و معلمان و رانندگان اتوبوس و....اینکه سردار سرفرازی چون سلیمانی سر خود را جلوی گلوله و موشک دشمن قرار میدهد علتش انست که ایشان چنین زندگی شجاعانه و سلحشورانه و شهادت طلبانه را برای خود میخواست.البته که ایشان همیشه در قلب انهایی که او را شناختند زنده است و مایه مباهات امثال این حقیر ولی ان دلیل نمیشود که خلط مبحث کنیم و مجلسی که کارش قانونگذاری و رتق و فتق امور و مشکلات مردم و سیاستگذاری درست در کشور است را همانند ستاد فرماندهی یک پادگان بزرگ تصور کنیم.کشور ایران پادگان نیست جناب طائب
مگه رفیق روسیه جنایاتی هم انجام دادن؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
کم نه !! ماشین حساب بیار تا بشمرم
دشمنان در چنین شرایطی که ما در پیچ تاریخی تحول و پیشرفت عظیم هستیم و از ما زخم خورده و طبق اسناد منشتره بیش از 2500 سرباز امریکایی به هلاکت رسیده با این قبیل کارهای سخیف و بی ارزش نمی تواند راه بجایی ببرد.
الان ما باید با وحدت کلمات در کنار برادران چینی به آنهت کمک کنیم. کشور دوست و برادر و همسایه و هموطن برادران چینی که آنها هم مثل ما پرچم نبرد با استهکبار جهانخار را برداشته اند باید به بیمارستانهای ما بیایند و درمان بشوند. وقتی نیروهای داعش ملعون در بیمارستانهای سرزمینهای اشغالی درمان میشدند الان ما هم باید به برادران مسلمان چینی کمک کنیم تا دشمن نابود شود
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شوخی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نعمت جان تاریخ مصرف قرصات گذشته
توروخدا دیگه نخور
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
نعمت . این حجم‌زیاد توهم باعث میشود که اگر در خیابانی به شهروندی که اصلا به شما کاری ندهرد به یکباره و ناخوداگاه درگیر شوی ..‌...از فصای توهم بیرون برو به فضای بترتیب عقل . فطرت . انسانیت . علم و تجربه وارد شو
احمد
| Norway |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اق نعمت اگر پول و پله ای داری لازم است یک وقت روانشناس بگیرید
افشای دروغ مسئولین کار بسیار زشتی است. لازم است برای تلافی در اولین فرصت ممکن یک هواپیمای دیگر را نیز بزنیم.
هواپیما رو ولش کن
پراید ۶۰ میلیون را رد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خب نخر
رضا خ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
. شما عكس بگيريد از موتور پرايد صفر و پرايد 4 سال پيش و با هم مقايسه كنيد مي فهميد صنعت پلاستيك غوغا مي كنهيا قطعاتي كه ديگه الان روش نيست و در مصرف سوخت صرفه جويي مي كرد
یعنی کسی ثریا و جهان ارای غیرزنده رو نگاه میکنه؟!
بنظرم یه جریانی توی صداوسیما از عمد میخواد مردم تلویزیون نگاه نکنند!
امیدوارم وه هفت هشت ده سال دیگه صداش درنیاد! و همش توهم توطئه باشه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فعلا که توهم جنابعالی لبریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
مجبوری تلویزیون نگاه کنی؟
حاجی دلیگانی شما میگی بده بستان.ما میگیم هماهنگی قوا در یک جنگ تمام عیار.امثال شما که کلمه به کلمه گفته های ترامپ رو راجع به برجام تکرار میکردین بهتره بیشتر به نقش مخرب در مجلس فکر کنین.برجام رو بهم زدین و کاسبان تحریم رو خوشحال و مردم ایران رو ناراحت کردین و تازه از کسانی که جلوتون ایستادن شاکی و طلبکار هم هستین.لااقل ازاده باشین و پای اتش زدن برجام در مجلس وایستین.نه اینکه با اشکار شدن عوارض تحریمهای ترامپ بر اقتصاد مملکت پا عقب بکشین و فرماندهان قوای مقننه و مجریه رو توی این جنگ تنها بگذارین.کاش اندازه جوجه خروس....
با توجه به سن اعضای شورای نگهبان نمی‌توان به آن‌ها نسبت هوا و هوس داد) بیشترین هشدار قران به مردم پیروی نکردن از خودبزرگ بینی و برتر دانستن خود و اینکه ما از بقیه بیشتر می دانیم و بقیه باید تابع ما باشند است
در همون مذاكرات اول در جهان ماندگار شديم. در چه موضوعي بايد با امريكا مذاكره كنيم؟ برنامه موشكي؟ كه تنها عامل بازدارندگي ماست.
يه برجام جديد ، كه دو سال ديگه بزنن زيرش . چه تضميني هست كه به پيمانشون پايبند باشند؟ مار گزيده دو بار از يه سولاخ يا چنتا سولاخ گزيده نميشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اگه ممکنه شغل خود وشماره پرسنلی هم برا ثبت حضور غیاب پیوست کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ظريف:اما وظیفه من این است که این قدرت را در میدان جهانی به یک چیز ماندگار تبدیل کنم که می‌تواند یک توافق یا امتیاز باشد.
آقا تو قدرت ما رو به باد نده ، نميخواد ماندگار كني.


ناشناس 22:13 شما هم اگه ممكنه مواجب دريافتي از تشكيلات سايبري آلباني رو شفاف سازي بفرماييد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ربطی به شغل نداره- شغلم کارگر شرکت خصوصی - با دریافتی 000 000 3
موثرترین راه درمان کرونا:

برای کشتن این ویروس سه روز دم کرده چایی و آویشن با عسل بخورید و روز چهارم فقط چایی با آویشن؛

ویروس میاد بیرون میپرسه پس عسل کو؟

و شما میزنید تو سرش
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خخخخخخخخخ
وقتی نمایندگان مجلس هیچ استقلال رای ندارند و از فیلتر شورای نگهبان رد شده اند، دیگر انتخاب کردن معنی ندارد
من روز انتخابات مترو و اتوبوس رو مجانی میکنم

ساندیس و تیتاب را مجانی میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اختيار دارين، چرا شكسته نفسي ميفرماييد؟شما كه چند روز قبل از انتخابات چلوكباب و نوشابه ميدين
تازگيها هم كه پيشرفته شدين ، از ابزارهايي نوين مثل پرداخت هاي چند ميليوني به ازاي جذب تعداد مشخصي عضو در شبكه هاي اجتماعي استفاده ميكنين
حالا بذاريد ما هم يه سانديس بخوريم گلومون خشك نشه ، به جايي بر نميخوره(:
اجر اقای کدخدایی و شما محفوظ برای کارکرد تان در شورای نگهبان. یک پیمانکار می گرفید تا کمی کارتان راحتر باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پیمانکار در سنین بالای ۹۰ سال خیلی سخت پیدا میشود !؟
این همه دروغ ، آنهم اینقدر سخیف. واویلا.
در تیتر با توجه به سن ....شورای نگهبان :
املای هوی و هوس صحیح است نه بقول شما هوا و هوس!!
تایید خروج جبهه پایداری از لیست شورای ائتلاف از زبان آقای سخنگو) از اولش هم بخاطر وحشت از ناطق نوری به ائتلاف چسبیدند خیالشون که راحت شد زیر همه چیز زدند
متاسفانه باید عرض کنم قرار بر این بود که نه شرقی و نه غربی باشیم ولی الان کاملا شرقی هستیم اینهمه خیانت روسها را از یاد بردیم مگر روسها نبودند که در سازمان ملل چند باز در محکومیت ایران رای مثبت دادند مگر روسها در مورد اس 300 و نیروگاهها کم کارشکنی کردند چرا ما منافع کشور مان را قربانی سیاست می کنیم در مورد دریاچه خزر روسها سهم ما ر گرفتند و دادند و به کشور های اقماری روسیه مسولان ما یا ار تاریخ خبر ندارند و یا اینکه منافع شخصی در میان است اگر قرار بر خیانت کشور ها در جه بندی شود روسها در جه اول و انگلیس درجه دوم و امریکا در جه سوم است من نمی خواهم امریکا را تطهیر کنم در شکست دولت ملی مصدق مگر روسها نقش نداشتند شما را به خدا تاریخ را وارنه جلوه ندهید خادم و خاین را از هم جدا کنید در جنگ جهانی دوم روسها شمال ایران و انگلیس جنوب ایران را تصرف کرده بودند هر کسی به کشور ما خیانت کند تاریخ رسوا خواهد کرد شما الان چهل سال است می گویید اسراییل اشغالگر است درست پس روسها که اینهمه از خاک کشور ما را با همگاری روباه پیر تصاحب کرده است چه می گویید ؟ با حذف خیانت روسها در کتب درسی ظلم به تاریخ و ملت ایران است این را بدانید که ملت هیچوقت خیانت روسها را فراموش نخواهند مگر همین روسها نبودند که ازادیخواهان تبریز از جمله شیخ محمد خیابانی را در روز عاشورا در میدان دانشسرای فعلی اعدام کردند ؟
جنایات روسیه به مراتب بیشتر از آمریکا و حتی انگلستان بوده است و با حذف این قسمت تاریخ باز هم روسیاه خواهند ماند.
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
کشور ما به خاطر موقعیت ژئوپلوتیکی وجغرافیای سیاسی ورقابت دو قدرت استعماری روس وانگلیس بیشترین زیان را از دو کشور روس وانگلیس دیده است در انقلاب مشروطه روسها جنایات هولناکی انجام دادند ......تاریخ اگر ناقص وگزینشی بیان شود میتواند دوباره در دوره ای بعد تکرار شود ودر یک جمله نگفتن همه عوامل دخیل در یک حادثه تاریخی خود نوعی تحریف تاریخ در جهت انحراف ذهن نسل امروز میباشد
نام لیست اصول گرایان مشخص شد: ایران سربلند و لیست اصلاح طلبان بنام : ایران مظلوم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دختر مظلوم وزیر
اظهارات یکی از اعضای شورای نگهبان در مورد رد صلاحیت ها .......انشالاه مجلس آینده بتواند قانونی وضع کند که کشور از این مشکلات عبور کند . در مورد رد صلاحیت ها جه بسا با پروندهای زیادی و قطور مواجه بودیم که مجبور بودیم گاهی روزها بررسی کنیم ............برای بررسی رد صلاحیت صادقی و مطهری واقعا پرونده انها اینقدر قطور بود ؟ تمام رد صلاحیت ها دلایل سیاسی و کارکرد و نتیجه سیاسی دارد . مگر شما نمیگویید ملاک نظر مردم هست . چرا اجازه نمیدهید مردم خودشان از طریق احزاب افراد را انتخاب کنند . دوم اینکه چه قانونی را میخواهند تصویب کنند که نظر ۱۲ نفر از شما را راضی کند و یا اگر نمایند ای در ایراد نطق و پافشاری قانونی دوباره رد صلاحیتش میکنید . این روش جواب نمیدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
لطفا از میان 5 کاندایای شایسته و تایید شده زیر, یکی را به عنوان نماینده انتخاب کنید:
غضنفر- غضنفر- غضنفر- غضنفر- غضنفر
عباس آخوندی .....شورای نگهبان از وطایف قانونی خود پا را فراتر گذاشته و در کار اجرایی هم دخالت میکند و بر رییس جمهور تکلیف قانون اساسی دارد که در این مورد تذکر قانون اساسی دهد تا در جهت استیفای حق مردم پافشاری کند ....سوال ؟ اگر رییس جمهور در جهت مطالبات مردم پافشاری کند و بخواهد پیگیر مطالبات سیاسی مردم و شعارهای انتخاباتی بشود در دور دوم توسط شورای نگهبان رد صلاحیت میشود یا مجلس رای به عدم‌کفایت را کلید خواهند زد . یعنی به سرنوشت رییس جمهورهای قبلی یا فرار یا حبس یا رد صلاحیت میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
تو اصلا میدونی عباس آخوندی کیه که به حرفه اش استناد میکنیاگر اهل منطق هستی
کشاندن چند صد نفر از افراد و اتباع چینی در هرماه بنام تورسیم در شهرهای ایران چه توجیهی دارد . بهترین توجیه این هست که از این طریق بتوانیم بصورت شیک و پیک و کانالیزه در قالب یک لیدر تور برنامه های ایدولوژیکی و تبلیغی برای ان توریسم چینی ایجاد کنیم‌که بعد از برگشت مبلغ فرهنگ و گفتمان ما باشد دریغ از این که کلا از کجا معلوم آن توریست چینی بر ملتی که شادی کردن جریمه دارد و دیدن موی سر زنان جز خطوط قرمز مردم ایران هست تاثیر بگذارد بجای اینکه تاثیر ببیند ......آبا اهداف از انقلاب گم نشده است ؟ قرار بر توریسم اول کشورهای مسلمان نبودند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
همان توجيهي كه آمدن توريست هاي اروپايي و عرب و... دارد.
اگر به عقب برگردیم؛خیلی خیلی به عقب مثلا دو هزار سال قبل،جنایات رومیها یونانیها و مقدونیه را به یاد میاوریم.بعدتر جنایات اعراب و سپس مغولها.بعدتر عثمانیها افغانها انگلیسها پرتقالیها روسها و.... اگر این مطالب فقط جنبه یاداوری تاریخ داشته باشد خوبست ولی اگر قرار بر کاشتن تخم نفرت باشد انهم نسبت به مردم ان سرزمینها که حتی استخوان انهایی که به اجداد ما ظلم کردند در خاک پوسیده،بیهوده است. در اینصورت در این کره خاکی حتی یک دوست برای ما باقی نمیماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ناشناس 21:02 دقيقا درست گفتي
بعلاوه چرا جنايات امريكاي درنده خو و انگليس خبيث و اروپاي مكار كه همين امروز پيش چشممون هست رو نميخوان ببينن ، بعد دنبال جنايات قبلي روسها هستن؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
اگر فقط برا یاد اوریست خوبه اما وقتی 24ساعت علیه مثلا" جنایات امریکا صحبت میشه اما روسها را تطهیر میکنند این دیگه اسمش عبرت گرفتن نیست
رد صلاحیت نمایندگان شاخص و تاثیر گذاری که در دو دوره نمایندگی مجلس مردم به شعار و تخصص و سخنان انها را دوست داشتند شخصیت سیاسی انها را دوست داشتند چون محبوبیت سیاسی داشتند متاسفانه رد صلاحیت کردند . حالا سوال اساسی که وجود دارد این هست در جامعه ای احزاب آزاد نیستند و سلایق سیاسی رد صلاحیت میشوند و سیاسیون محبوب مردم رد میشوند کسی هست برای من کم سواد شرح دهد که بهرحال الان تکلیف چیست . آیا رضایت سیاسی مردم ملاک هست .....اگر رصایت مردم ملاک نیست فکر نمیکنم دیگر مردم را به درد سر بیندازید و اینقدر بنام انتخابات در سراسر کشور چندین هزار میلبارد تومان هم برای برپایی صندوق رای هزینه کنید . خودتان انتخاب کنید خودتان هم مسولیت را بپذیرید . اینقدر هم از مردم طلب کار نباشید . بهرحال شماها که بینش سیاسی مردم را با رشد سواد و فرهنگ بالا نبردید وقتی در موقع رای گیری از کم سواد و بیسواد و سواد بالا شرکت میکنند آیا انتطاری زیادی ندارید ؟
یه بنده خدایی گفته خسارت اکرانی ها رو کم دادیم اونهاهم نامردی نکردن فایل رو پخش کردن
تا جاییکه ما در جنگ ها دیدیم انواع مختلف کشته شدن و جراحت مثل قطع عضو و کور شدن و پار شدن شکم و غیره است بعد ما سیزد موشک به عین الاسد زدیم الان دو ماه است آنها فقط ضربه ملایم مغزی میشوند حالا یا دروغ می گویند یا این یک شوخی بی مزه آمریکاییست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
این ضربه مغزی را بعدا اضافه کردند که پول بلوکه شده ایران را بردارن
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
پرونده سازی میکنند فردا برا هر کدامشان کلی غرامت میگیرند
پزشکان خودشان هم باورشان شده برای درآمد بالا درس می خوانند انسانیت فراموش شده آن نم از طرف شغلی که با جان مردم سر و کار دارد
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شما برو کنکور بده پزشکی قبول شو
بعد که پزشک شدی برای انسانیت کار کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ناشناس 22.33 ، موضوع من و شما و ايشان نيست كه مثل بچه ها فقط بخواي يه جوابي داده باشي
موضوع شغلي هست كه با سلامتي و جان انسانها سرو كار داره و بايد بايد بايد اهميت و احترام به جان و سلامت و كرامت انسان جايگاه اول رو در اين شغل داشته باشه و درآمد مادي در مرتبه بعد.
خودت حاضري مثلا يه صنعت غذايي بخاطر سود بيشتر ، موادغذايي بي كيفيت يا خطرناك به خوردت بده و درجواب اعتراضت بگه تو برو صنايع غذايي راه بنداز ، غذاي سالم بده دست مردم؟
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
محسن خسته نشدی حالمو به هم زدی با این پشته کارت اگه درس میخوندی تو هم پزشک می شدیی
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
کسی منکر درس خوندنشون نیست اما سهمیه گذاری و محدودیت غیر معقول مسئله است
پزشکی که قرار است سرطان را درمان کند خود تبدیل به یک تومور سرطانی شده است
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
شما برو پزشکی بخون و ادم شریفی باش
ولی نشین غر نزن
برو کنکور بده پزشکی قبول شی
ناشناس
| Austria |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خطاب من با محسن هست
خدا نکنه افراد عقده ای مثل تو بجای برسن! ۸۵% شماها با سهمیه قبول و با کمترین سطح سواد آکادمیک
فارغ التحصیل میشید
قوانین جاری مملکت رو قبول ندارید و با لابیگری ۱ ریال مالیات پرداخت نمیکنید در عوض به ساختمان سازی و ۱۰۰۱ کار دیگه دست میزنید. موقع پرسش هم با لمپن بازی جواب میدید. بدونید که روزی باید پاسخگو باشید.
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
خطاب من با پرچم آمریکاست.
شما برو پزشکی بخون، دکتر بشو و عقده‌ای نشو.
درضمن اگر با پزشکان سهمیه‌ای مشکل دارید برید به وزارت بهداشت اعتراض کنید چرا سهمیه میگذارند نه اینکه یقه پزشکان را بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
خطاب به محسن:
اين طرز جواب دادن مخصوص پزشكاي خودچيزپنداري هست كه انگار از دماغ فيل افتادن و بعضياشونم از سوراخ آسمون.
والا دانشمنداي هسته اي هم اينقدر قيافه نميگرفتن كه امثال اينا ميگيرن.
شما هم از زحمت و دسترنج ده ها و صدها انسان شريف زحمتكش تو كشور استفاده ميكنين كه هم براي شغلشون زحمت كشيدن هم از جايگاه شغليشون سوء استفاده نميكنن هم ماليات ميدن هم خون مردم و درقالب زيرميزي و كارانه هاي چندميليون تاچندصدميليوني نميمكن هم اينقدر براي ديگران قيافه نميگيرن
چرا حسن عباسی کاندید نشد تا محبوبیت خودش را محک بزند
والله اعلم ولی بسیار شنیده میشود که افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان ها و شهرها دیده شده اند ولی دولت انکار می کند ویروس است آن را به بازی نگیرید مردم دروغ نمی گویند
ای ویروس کرونا به سرزمین شعارها و خطابه ها نیا به ما رحم کن بد جور گرفتار شده ایم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اتفاقاً بياد كه شايد يه چند تا از مسئولين رو گرفتار كنه از دستشون خلاص بشيم .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
با آغوش باز دارن کرونا را وارد میکنند که بگن تحریمها نقشی نداشته و مشت محکمی به استکبار جهانی بزنند
آخرین جمله یک مبتلا به ویروس کرونا
انصافا کرونا می توانست اسم شاسی بلند باشد
آیا میدانستید در مجلس نهم 45 پزشک و در مجلس فعلی یعنی مجلس دهم 25 پزشک نماینده مجلس بوده اند. یعنی یک قشر 70 هزار نفری 45 و 25 نماینده در مجلس ایران دارند. آمار تعداد پزشکان ایران احتمالا حتی از تعداد مسیحیان هم کمتره ولی این تعداد زیاد نملینده دارند. قدرت نفوذ و درآمد بالا و ایجاد انحصار پزشکان هم از همینجا نشات میگیره.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
همکاران پزشک امسال هم مثل همیشه با شرکت در انتخابات و انتخاب همکاران عزیزمون جواب این همه هتاکی را با قدرت بدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
دقیقا همینه , فقط چند نمونه از قوانینی که پزشکان برای خودشون تصویب کردن ! !
ملک مطب لازم نیست تجاری باشه !
تعرفه برق مطب بسیار پائین هست !
بدون پرداخت 1 ریال به شهرداری به راحتی میتونن روی یک ساختمان تابلو با هر ابعاد و اندازه ای نصب کنن و بزنن ساختمان پزشکان فلان ,
میتونن در هرجهتی از ساختمان که دلشون بخواد , شرق غرب شمال جنوب روی پشت بوم توی حیاط بالای مستراح ... تابلو مطبشون رو بزنن , تاکید میکنم بدون هیچ محدودیتی و به هر تعداد که دلشون بخواد !
در قسمتهای اشتراکی ساختمان , به هر تعداد که دلشون بخواد تابلو نصب کنن , فلش بکشن که مطب ما این گوشه است بیا تو !!!
اینها به کنار ...
به هیچ عنوان شفافیت درآمد ندارن و هیچ قانون مالیاتی براشون وجود نداره , پسرفلانی رو یک ختنه میکنن , چند سال از مالیات معاف میشن
در هر خراب شده ای یک پارتی دارن !
75 درصد پزشکان با انواع و اقسام سهمیه ها وارد پزشکی شده اند که یکیش هم همین اعضای هیات علمی هاست. 25 درصد مابقی هم چند صد میلیون خرج کلاس های کنکور و معلم خصوصی کرده اند. در واقع این رشته انحصاری که تعداد بسیار کمی پذیرش دارد به نوعی طبقاتی است و افراد عادی بسیار سخت میتوانند به آن ورود کنند.
پاسخ ها
تتلیتی باهوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
همه مزایا در ایران طبقاتی دست نه فقط پزشک شدن حتی زن گرفتن هم طبقاتی است
شورای نگهبان به نظارت استصوابی هم پایبند نیست
امیدوارم شورای نگهبان به سمت شوری نگهبان نرود
البته که پزشکی اوردپن لازمه اولیش سهمیه داشتنه
امسال 200 هزار کودک کمتر از پارسال به دنیا آمده اند
تا 5 سال دیگر هیچ کودکی در ایران به دنیا نخواهد آمد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
انشاالله البته بنفع سهمیه ایها میشود
دیگر پزشکی در ایران درمان نیست خود درد بی درمانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
اینقدرم بی انصاف نباشیم مهر ماه امسال یه آقای دکتر محترمی مادر بنده رو که مادر شهید بودن بدون هیچ دستمزدی جراحی کردن و تا زمانی که در بخش بستری بودن این آقای دکتر موقع ویزیت دست مادر رو میبوسیدن وازشون میخواستن دعاشون کنن و تنها بنده از طریق بنیاد شهید از ایشون تقدیر و تشکر کردم انصاف هم خوبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ناشناس 22:21
شما اول بگو تو كدوم بيمارستان بودي ؟
تحت چه شرايطي تا اونوقت منم ازت حمايت كنم
اين چيزي كه شما ميفرماييد در بعضي بيمارستانهاي خاص براي افراد خاص انجام ميشه
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
شما خوددرمانی کن یا برو خدمت دکتر تبریزیان
ان اصلاح طلبانی که تایید شدند در لیست اصلاح طلبان ذهن مردمی رد شدند.
متاسفانه کتب درسی فوق العاده بی محتوا شده ، عملا در دروس ریاضی متوسطه دوم یک مقطع رو حذف کردن و بحای ان دروس فوق ابعاده مسخره مانند کارافریتی و فرهنگ شناسی که اصلا به درد لای درد جرز نمیخوره ؟؟ خدا به خیر کنه با نسل بی سوادی که تربیت میشه ؟؟؟ تمام کتب ریاضی سه مقطع تجربی نصف ریاضی پیش تجربی نیست ؟؟
پارسال دیدم شیشه عقب یک پراید نوشته بود تا 600000000 ریال جا دارد الان قیمت پراید از آن هم بیشتر شد تا یک میلیارد جا دارد
با این کتب بی محتوای و دانش اموزان ضعیفی که وارد رشته ریاضی میشن در چند سال اینده فاتحه رشته های مهندسی و علوم پایه کشور خوانده است ؟؟ فعلا کتب درسی هر صفحه اش مرگ بر امریکا و درود بر روسیه است ؟؟؟
جنایات روسیه حذف میکنم ... نسل کشی مسلمانان چینی حرف نمیزنیم ... چابهار میدیم به هند...خزر وا دادیم ...چرا واقعا؟؟چون ما داریم به سرعت ضعیف میشیم و بقیه قوی پس مجبوریم به حرف همه گوش کنیم حتی تا چند وقت دیگه آمریکا.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
چرا واقعا چون ماموریت و وظیفه شون همینه
سایت وزین تابناک تهدید میکنم اگر نظراتهای منو منعکس ندی تهریمت میککم
واقعا ادم دلش برای دولت روحانی میسوزه ؟؟ بیشترین بودجه رو به مخالفینش اختصاص داده ، بدترین توهین ها هم نثارش میشه ؟؟ میخاد استعفا بده بهش اجازه نمیدن ، میخاد مذاکره کنه بهش اجازه نمیدن ، میخاد رفراندوم برگزار کنه بهش توهین میکنند ، میخاد از حقوق ملت دفاع کنه یکی مثل ذالنور تهدیدش میکنه ؟؟ با خاتمی ملاقات میکنه سرزنش میشنوه ؟؟ سر قبر هاشمی فاتحه میخونه توهین میشنوه ؟؟ میگه شریک بابک زنجانی کیه برادرش میره زندان ؟؟ میگه پالرمو رو تصویب کنید میگن استخر فرح یادت نره ؟؟؟ بابا یک انسان چقدر فشار رو تحمل کنه ؟؟ این تذهیون ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
پس اگر در دوره اصلاحات محمد خاتمی فهمیده بود که باید اختیارات رییس جمهور با دولت در سایه بی اثر بوده و دولت و مجلس در ایران فقط جنبه صوری و سمبلیک دارند و تدارکاتچی هستند . بنابراین خاتمی لایحه ای به مجلس وقت داد تا کمی از اختیارات رییس جمهور افزایش یاید چون‌مقام سیاسی و مجری قانون اساسی بود . اما تندروها در مجلس وقتی خواستند اختیارات فعلی رییس جمهور را لغو کنند لایحه را پس گرفت ...... کلا باید انتخابات در ایران جمع بشه تا یک فکری عاجل به حال دمکراسی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
یعنی شماها از این کارا در گذشته نکردید؟ بگذریم که همین شش سال هم که اصلا به منتقدان القاب مختلف ندادید و حمله نکردید چند تا سوال اگه بابک زنجانی جرمی کرده برادر رییس جمهور هم مجرم باشه باید برخورد نشه چون ممکنه امثال تو برداشت جناحی کنن ؟و بعد در مورد مذاکره فرض کن الان توافق ترامپ حاصل بشه اگه رییس جمهور بعد از ترامپ بیاد بگه من قبول ندارم باز باید مذاکره کرد؟شماها با قاجارها چه فرقی دارید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
مادام العمر حقوق رییس جمهوری میگیره فقط همین برای هفت پشتش بسه
سلام جناب مصباحی مقدم به همان دلیلی که گفتید شاعر از قبل توجه داشت که گفته بود عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی کشد. پس هوی و هوس سن نمی شناسد
نمیدونم این آقای ناشناسی که بیشتر از 50 تا کامنت در ابراز ناراحتی به پزشکان گذاشته از چی ناراحتن ولی مردم ما بسیار عزیز تر از این حرفا هستن و من خودم به عنوان یک پزشک نوکر و خادم ملت عزیزمون هستیم اگر جایی کاستی هست من به نوبه ی خودم دست شما مردم عزیز میبوسم و از شما مردم صبور میخوام که همیشه مارو دعا کنید در جهت کم کردن کاستی ها برای همتون سلامتی و تندرستی ارزو میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
ما نوکر نمیخوایم . لطفا کارتخوان نصب کن و مالیاتت رو بده نوکری پیشکش خودتون.
ناشناس
| Japan |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
جناب ناشناس 22:55بنده مبلغ 2700000از وزارت بهداشت بابت حقوق ثابت دریافت میکنم و حدود 2ملیون و پونصد هزار تومن که قرار بود به اسم کارانه به ما تعلق بگیر که با توجه به مشکلات اقتصادی کشور عزیزم تا الان که حدود 9 ماه میشه پرداخت نشده اگه بنده گله ای ندارم میدونم این روزا همه براشون سخت و وقتی صبوری مردم عزیز ایران مبیبنم به خودم حتی اجازه پیگیری بابت پرداخت نشدن ای مبلغ ندادم شما هم اگه واقعا فکر میکنی من حقی ازت ضایع کردم من شماره تلفنم برای سایت محترم تابناک میذارم شما ای حق بگو که بنده ادا کنم مستند میگم برای اینکه پزشک بشم 4 سال برای کنکور درس خوندم نه از خانواده ثروتمندی هستم نه سهمیه دارم در پایان اگه شما فکر میکنی بنده حق شما رو خوردم بفرمایید که من دینم به شما ادا کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
آقای ناشناس 22:55 شما مامور مالیاتی؟ پزشکا مالیات بدن رو ویزیتشون اضافه میکنن آخرش خودت باید این مالیات را بدی. از مالیات چی به مردم میرسه؟ بهتر بود بگی پزشکان به درد مردم برسن
اصلاح طلبان مظلوم نمایی میکنن برای رای جمع کردن.
لیست هم میدن، لیست 290 نفره هم میدن. اتفاقا به نفعشونه که از کاندیداهای گمنام استفاده کنن. میدونن کاندیداهای شناخته شده رای ندارن.
تو لیست امید مگه چند نفر شناخته شده قرار داشت؟ صادقی و سلحشوری و رحیمی رو کی میشناخت؟؟
نگاهی به وضعیت پرداختی ها تو بیمارستانها کنید شک میکنید اینجا سرزمین اسلام و مساوات و عدالت است
به عنوان کسی که در جریان پرداختی پزشکان هستم اعلام میکنم این یک فاجعه هست که دریافتی بک پزشک ۱۰۰ برابر یک پرستار یا سایر کادر درمان است ؟؟ جناب نمکی اومدی وزارت بهداشت برای چی ؟؟ شما که بیشتر گند زدی به سیستم پرداختی ؟؟ یک سال تاخیر در پرداخت واقعا نوبره ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Japan |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
چرا شما هایی که کارمند بیمارستان هستین فکر میکنید خونتون از بقیه مردم رنگین تره الان شرایط اقتصادی کشور یکم سخت مثل همه مردم کمی صبر داشته باشین پرستار عزیز بهیار محترم چه ایرادی داره فعلا که شرایط اکثر مردم سخت ما هم مثل بقیه مردم صبر کنیم نمیشه که بقیه مردم زندگی نکنن که ماها بخواهیم در رفاه باشیم بنده به عنوان یه عضو کوچیک از مجموعه درمانی میخوام که ما هم یکم قانع تر باشیم باشه میدونم شیفت 12 ساعته شب داریم یه وقتایی لانگ وایمیستیم اینا رو میدونم شب بیداری داره کادر درمان ولی بعضی از مردم عزیزمون خیلی سختشون صبور باشیم و تلاش کنیم همه با هم برای سربلندی ایران و ایرانی
ناشناس
| Japan |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
این طرز ادبیات شما نشون میده خیلی نمیشه بهتون اعتماد کرد اولا گند زدی یعنی چی تا کی با توهین به هم کارمون رو پیش ببریم اگه شما از چیزی ناراحتی فکر کن که الان چقد از هموطنات مشکل اقتصادی دارن شم ناراحت اینی که کارانه 50 میلیونی پرستارا دیر شده آدم میشناسم به ماهی 500 هزار تومن داره خانوادش اداره میکنه شرم واقعا چیز خوبیه هموطن عزیزم از خداوند که خالق همه ما هست شرم کن
چی شده ما به سمت کومونیست ها رفتیم.؟؟!!!!
در نظام کومونیسم دو طبقه اجتماعی بزرگ وجود دارد: طبقه کارگر - که باید برای زنده ماندن تلاش کند و اکثریت جامعه را تشکیل دهند - و طبقه سرمایه‌دار - اقلیتی که بر ابزار تولید مالکیت خصوصی دارد و به استخدام طبقه کارگر اقدام می‌کند - و این درگیری میان این دو طبقه ریشه همه مشکلات جامعه است
امیدواریم ویروس کرونا هر جا میرود به روستای چنار محمودی نرود که این عزیزان همین الان به ایدز مبتلا هستند
اقای سانسور چی این همه نظرات بی ربط که درباره پزشکان نوشته شده را چرا تایید میکنید ونظراتی که در مورد خبرها هست تایید نمیکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
چون شغل دومشون کامنت گذاری علیه پزشکان هست. نمیشه کامنت خودش رو سانسور کنه که. خخخخ
به جای اینکه پاسخ گو باشند فقط می گویند :‌ ‌چرا این فایل صوتی را منتشر کرده اید !
یادم امد که می گفتند:
فیلم همسر سعید امامی را کی منتشر کرده
فقط همین
بدون اینکه پاسخ گوی اصل ماجرا باشند.
با آغوش باز دارن کرونا را وارد میکنند که بگن تحریمها نقشی نداشته و مشت محکمی به استکبار جهانی بزنند
سلام به تابناک . سوالی که داشام این هست که وقتی در بخش مثبت و منفی ها برای اولین بار سایت را باز میکنی یه شماه خاصی نمایش داده میشود ولی وقتی به یک سمت مثبت و منفی را میزنی به یکباره ده ها شماره بالا میاید . واقعا دلیل فنی دارد یا نه برای هر کاربر به دلایل سیاسی شماره مختص خود دارند مثلا اگر برای من‌کاربر عدد ده را نمایش میدهد برای کاربر دیگر عدد بیست را نشان‌میدهد واقعا این اعداد چقدر واقعی هستند . دوم اینکه سایت شما تنها سایت داخل کشور و پر طرفدار هست ولی این ارتباط بیشتر یک طرفه هست یعنی یک جورایی انگار ربات پشت دستگاه نسشته و فاقد روح هست . چرا ارتباط بین کاربر با خود سایت یا پاسخ سایت به سوال هر کاربر در همان بخش تحلیلی یا تفسیری خبر داد نمیشود ؟ چرا بیشتر کابران با هم‌کل کل سیاسی دارند . چرا سردبیر سایت با تک تک کاربران ارتباط ندارد . بی زحمت پاسخ
?
بزرگترین مشکل اینه که از زیان مردم حرف میزنن مسئولین
یک کلام از حرفای اینا حرف مردم نیست
کرونا ؟ کرونا ؟ تو را خدا دیگه ایران وارد نشو . وارد ایران نشو . نسخه و ویزیت دکترا گران هست . درمان رایگان و رایگان هم‌نیست . دارو گران هست . مردم ۵۰ درصد به سمت فقر در حال سقوط هستند . دفترچه بیمه را نه پزشکان قبول دارند نه در مراکز خدمات درمانی قبول ندارند . بیشتر مراکز ام ار ای و سونوگرافی و رادیو لوژی دفترچه بیمه را قبول ندارند . برو برو بسمت اروپا و امریکا
زاد و ولد نکنید . چون زندگی کردن برای فرزندی که در ۲۰ سال دیگر میخواهد زندگی تشکبل دهد و دوباره فرزندانی بدنیا بیاورند که طبق تعریف مسولین این کشور اقتصاد اولویت اصلی انها نیست . شادی و رفاه اجتماعی هدف انها نیست بلکه انها میگویند ما میخواهیم همه کسانیکه بعدا بدنیا میایند حرف گوش باشند . مطیع هر سیاستی که اتخاذ میکنیم مردم باید حرف شنو باشند . باید تسلیم سیاست های ما باشند . در صورتی انقلاب برای این بود که رصایت مردم حاصل شود مسئولان حرف مردم را اجرا کنند . ایا در چنین گفتمانی در اینده زندگی برای فرزندان ماها سخت نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
خداییش سخت هست . خصوصا تا بیست سال دیگر با رشد جمعیت و شهر نشینی واقعا سخت هست . برای اینکه قبلا مردم از چشمه و رودخانه اب میخوردند و پول نمیدادند . قبلا مردم خانه کاهگی و نقلی در عرض یک هفته میساختند و یه رنگی هم بهش میزدند . قبلا ای ای دی نبود که خراب بشه فقط برای یک قطعه برد مین یک‌میلیون چهارصد هزار تومان پول بده . قبلا اینجوری نبود که ۴ تا موبایل اندروید بالای ۸ باشه . اگر تاج موبایل خراب شد ۶۰۰ هزارتومان هزینه کنه . قطعه ماشینی خراب شد ماهی یک‌میلیون برای دو خودرو هزینه کنه . برق خانه اش فانوس سر بالکان بود و چراغ داخلش منزلش چراغ گرد سوز بود . هر فرزند اتاق جداگانه نداشت .لپ تاب نبود . بخاری هیزمی بود و بدون هزینه و پخت و پز هم با همان هیزم جنگل و بوته ها و ذغال بود . بیایید به تجربه کشورهای پیشرفته در تعدیل و منطقی جمعیت بیشتر فکر کنیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۵
ترجمه: مردم ايران زاد و ولد نكنيد تا ده سال ديگه بشيد جزء پيرترين كشورها و اكثريت جمعيت پير و سالمند بشن و فقط نيازمند خدمات باشن ، و هزينه هاي نگهداري و درماني و ...و..
ولي كي اين هزينه ها رو تامين كنه؟ كي از اون اكثريت سالمند نگهداري كنه وقتي تو خانواده ها ديگه جوون نيست؟
كي چرخ اقتصاد كشور و بگردونه وقتي اكثر جمعيت سالمند هستن؟
كي از كشور و مردم حفاظت كنه در مقابل دشمنان گرگ صفت وقتي جمعيت جوان نداشته باشيم كه امنيت كشور و تامين كنن؟
آره، مردم زاد و ولد نكنين ، بترسين كه رفاه نيست ، بترسين كه هر بچه يه اتاق خواب نداشته باشه، بترسين بترسين ...تا قشنگ نقشه دشمناتون و اجرا كنين و به فجايع بالا دچاربشين
الو
مرگ بر روسیه....سفارت روسیه لانه جاسوسیه...
اوون شخصی که دائم میگه در پزشکی به روی همه بازه باید بدونه که در کشوری مانند کانادا، پزشکها فقط مجازند ۵ مریض رو ویزیت کنند. حالا از بی قانونی کشور و بی انضباطی شما وارد مطب میشی و میبینی که آقای پزشک بطوری بی دقت و مثل ماشین تولیدی با جون مریضش بازی میکنه، خب اینجا طبیعیه که شخصی مثل شما باید رجز بخونه که در پزشکی به روی همه بازه. نکنه فکر می کنی رشته سختیه یا تحقیقات خاصی انجام میدن؟! یکسری کارهای روتین! همین بیماری کرونا رو بفرمایید که چه کسانی درگیر حلش هستند؟! پزشکا؟! اگر بخاطر بی قانونی و ندونم کاری دولت کسانی مردم رو چپاول کنند شما رجز میخونی که در چپاول بازه؟!
اصولا در دزدی به روی همه بازه.
حذف شد چون عده ای در بغل روسیه غش کرده اند
خیانت روسها به ایران بیشتر از هر کشوری است
چینی ها این ویروس را برای روز مبادا و نبرد با دشمن ساخته اند و بطور ناخواسته این ویروس در کشور خودشان شیوع پیدا کرده کمونیست ها برای صلح جهانی بسیار خطرناک هستند
به نظر شما آقای پزشک رجز خوان، چرا فقط مهندسا و رشته های مهندسی ( البته اگر هواپیماشون سالم به مقصد برسه) میروند خارج ایران؟ چرا پزشکا نه علاقه ای دارند و نه اونطرف علاقه ای به پزشکا دارن؟ آیا ایران صنعتیه یا مریض؟ و آیا اونطرف افراد حریص رو میتونه جذب کنه؟ قانون کجا قوی تره؟ مجلس اینجا باید ذکر و فکرش حل این مسائل باشه، نه فکر خودشون باشن! امیدوارم کماکان آدم کوچولوهای نوک دماغ بین و کسانی که فقط فکر خودشونن به مجلس دوباره راه پیدا نکنن.
نه به انتخاب پزشکانی که کاندید مجلس شده اند
چرا جنایات روس‌ها از کتاب درسی حذف شد؟
از پزشکان ایرانی بی رحم تر همان خودشان هستند فقط فقط دین و ایمانشون پول است
از پزشکان ایرانی بی رحم تر همان خودشان هستند فقط فقط دین و ایمانشون پول است
حرف آقای ظریف کاملاً منطقی است مردم دیگه از دست این تحریمها بیچاره شدند کی باید به داد ملت برسه
برادران کمونیست روس شوخی بردار نیستن اگه پرچم روس را اتیش بزنیم کل شهر رو به اتیش میکشن...
دیشب تا حالا هر چی فکر میکنم عباس آخوندی چه رویی دراه از حقوق مردم صحبت میکنه عقلم به جایی قد نمیده دوستان عزیز اگر چیزی فهمیدید بفرمایید
با سلام...تاریخ قصه ادبی ویا رمان نیست که بشود آنرا به دلخواه وتخیلی نوشت هر واقعه تاریخی را باید همانگونه که در زمان ومکان رخ داده کامل نوشت تا نسل بعدی بتواند از تجربه تاریخی استفاده کند واشتباه تاریخی تکرار نشود در واقع نگفتن همه تاریخ ویا بیان گزینشی تاریخ خود نوعی تحریف تاریخ است که باعث گمراهی نسل بعد میشود
شوهر عمه من هم همیشه کت و زیرشلواری می پوشید ‌ تازه فهمیدم اصلاح طلب بوده ناقلا و رو نمی کرده
نفرماييد به جاش بفرماييد دليل دروغ گويى چه بود
مردم باید































































































































































































































































بیان رای بادن باید
"حضرت امام شأن و اعتبار زیادی برای این نهاد به عنوان یک رکن از ارکان نظام قائل بودند؛ ایشان تضعیف شورای نگهبان را برنمی‌تابیدند و گاهی نیز به کسانی که به شورای نگهبان تعرض می‌کردند، تذکر می‌دادند." معیار امام حال افراد بود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها