بازدید 46968
هزار و نهصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش به ادعای نرخ‌های میلیاردی تأیید صلاحیت‌ / کنایه‌های صریح چمران به برخی اصولگرایان / ادعای غرویان در مورد آیت الله مصباح / دادستان کشور درباره بازگرداندن تتلو: منتظر باشید

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توکلی: ردصلاحیت اصلاح‌طلبان را مورد تجدیدنظر قرار دهید / دامنه احرازصلاحیت‌ها به اصلاح طلب و اصولگرا محدود نشود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹ 30 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
توکلی: ردصلاحیت اصلاح‌طلبان را مورد تجدیدنظر قرار دهید
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس هیأت مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای به اعضای شورای نگهبان، خواستار تجدیدنظر در ردصلاحیت فهرستی از اصلاح‌طلبان شد. «احمد توکلی»، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیأت مدیره سازمان مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نامه‌ای خطاب به اعضای شورای نگهبان نوشت: برادران ارجمند، اعضای محترم شورای نگهبان، طرز برخورد با اکثر داوطلبان اصلاح‌طلب از چند جهت نیازمند اصلاح است.
 
در این نامه آمده است: این برادران و خواهران به دلیل فقدان شرایط مذکور در بند ۱، ۲ و ۴ رد صلاحیت شده‌اند. شرایط مذکور از این قرارند؛ «اعتقاد به اسلام»، «التزام عملی به اسلام»، «التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران»، «ابراز وفاداری به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه». توکلی افزود: شرط نخست اعتقاد به اسلام صفتی نیست که به راحتی بتوان کسی را که مدعی مسلمانی است فاقد آن اعلام کرد. در ملاقاتی که بزرگان جامعه مدرسین در سال ۶۱ با امام رحمت‌الله علیه داشتند، یکی از فقها از وزیر کشاورزی وقت آقای محمد سلامتی یاد می‌کند و به امام عرض می‌کند که وی در کتاب اقتصادی خودش از شیخین دفاع کرده و حرف‌های مارکسیستی زده است. امام در واکنش پرسیدند شما آقایان حاضرید حکم به کفر او بدهید و بگویید به اسلام معتقد نیست؟
 
دامنه احرازصلاحیت‌ها به اصلاح طلب و اصولگرا محدود نشود

عضو فراکسیون امید مجلس دهم، خواستار بازنگری در احراز صلاحیت‌های نامزد‌های انتخابات شد و گفت: افزایش تایید صلاحیت‌ها در بالا رفتن مشارکت موثر است و دامنه آن نباید به اصلاح طلب و اصولگرا محدود شود بلکه باید مردم تعیین کننده باشند.
 
واکنش محسن صادقی به ادعای برادرش درباره نرخ‌های میلیاردی تأیید صلاحیت‌
 
صادقی به ادعای برادرش درباره نرخ‌های میلیاردی تأیید صلاحیت نامزد‌های رد صلاحیت شده انتخابات مجلس واکنش نشان داد. محسن صادقی حقوقدان و فعال سیاسی، در واکنش به ادعای برادرش مبنی بر اینکه نرخ تأیید صلاحیت نامزد‌های رد صلاحیت شده انتخابات مجلس یازدهم، توسط واسطه‌ها به چهار میلیارد تومان رسیده است، اظهار کرد: برادرم «محمود صادقی در توئیت خود گفته است که واسطه‌ها در انتخابات امسال نرخ تایید صلاحیت‌ها را تا ۴ میلیارد تومان افزایش داده‌اند» اگر دیگران از این توئیت برداشت‌های متفاوتی داشته و تفسیر‌های گوناگونی مطرح شده موضوع دیگری است، اما اصل مطلب همان است که به آن اشاره کردم و در حساب توئیتر او موجود است. او ادامه داد: وقتی عبارت "واسطه‌ها" به‌کار می‌رود، یعنی درباره افرادی صحبت می‌کنیم که نقش واسطه را دارند، به نظرم محمود صادقی مشخصا درباره اعضای شورای نگهبان صحبت نکرده است، چرا که واسطه‌های زیادی وجود دارند که از دوره‌های گذشته تا امروز به کاندیدا‌های رد صلاحیت شده مراجعه می‌کنند و به آن‌ها پیشنهاد می‌دهند که در قبال دریافت مبالغی تأیید صلاحیت آن‌ها را ارائه کنند.این فعال سیاسی گفت: برادر من زمانی که این صحبت‌ها را در مجلس بیان کرد نظرش این بود که باید با این موضوع و این فساد غیرقابل اغماض که مثل موریانه به جان انقلاب افتاده برخورد شود تا عده‌ای نتوانند با دلالی و واسطه‌گری تأیید صلاحیت گرفته و شأن مجلس و شورای نگهبان را تا این حد تنزل دهند، نه اینکه بخواهد به شورای محترم نگهبان اتهام زنی کند.
 
کنایه‌های صریح چمران به برخی اصولگرایان

چمران با تاکید بر این که هشت هزار تن در مجمع الکترونیکی بزرگ شورای ائتلاف در تهران مشارکت داشتند، گفت: همه شرکت کنندگان در مجمعی مجازی رای دادند و در آن رای گیری به تعداد مد نظر رسیده ایم که در نهایت با حضور ۱۰ نفر معتمد از مجمع شورای ائتلاف در تهران و افراد انتخاب شده، مورد بررسی قرار می‌گیرند. وی افزود: افراد معتمد انتخاب شده در خصوص جوانانی که مورد شناخت همگان نیستند تصمیم خواهند گرفت، چون ما اصرار داریم که جوانان در لیست حضور داشته باشند؛ به هر حال این سازوکار نو و جدید است و می‌توان از آن ایراد گرفت ولیکن با سازوکار پدرسالارانه و پشت در‌های بسته قبلی برای انتخاب لیست متفاوت است.چمران تأکید کرد: برای به ثمر نشستن این سازوکار زحمت فراوانی نه تنها در تهران بلکه در کل کشور کشیده شده است؛ آن‌هایی که ایراد می‌گیرند یا خودشان نتوانستند چنین فرآیندی را انجام دهند یا خاصیتشان این است که به هر چیز نو و جدیدی حمله کنند.
 
اگر مطهری به خاطر یک نطق ردصلاحیت شده، شورای نگهبان اشتباه کرده است

سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره رد صلاحیت علی مطهری گفت: من نمی‌دانم آقای مطهری بر اساس چه کاری ردصلاحیت شده است. اما آن‌طور که خودش گفته، اگر به خاطر یک نطق ردصلاحیت شده است و اگر واقعاً به ایشان گفته شده درباره نهم دی همان حرفی را بزند که آقا می‌گوید، باید گفت: شورای نگهبان اشتباه کرده است. همچنین کسی که به مطهری گفته است درباره نهم دی همان حرفی را بزند که آقا می‌گوید، حتماً آدم بی‌سعه صدری بوده و مرتکب اشتباه بزرگی شده است. کما اینکه رهبری درباره یکی از پرونده‌های علی مطهری تذکر داده بود که برداشت تان از حرف علی مطهری اشتباه است.

دادستان کشور درباره بازگرداندن تتلو: منتظر باشید

دادستان کل کشور در خصوص بازگشت «امیر تتلو»، خواننده ای که در ترکیه بازداشت شده است نیز گفت: فعلا منتظر باشید. امیرحسین مقصودلو معروف «تتلو» به درخواست پلیس اینترپل ایران و با همکاری پلیس ترکیه بازداشت شده است. به درخواست مرجع قضایی، پلیس بین الملل ناجا برای تبعه ایرانی امیرحسین مقصودلو (تتلو) از طریق سازمان اینترپل اعلان قرمز صادر کرد.در نهایت فرد یاد شده توسط پلیس ترکیه بازداشت شد.
 
ادعای غرویان در مورد آیت الله مصباح

محسن غرویان عضو سابق هیات علمی و استاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) در ارتباط با اظهارات اخیر آیت الله مصباح یزدی که برخی افراد تحصیل کرده خارج کشور را به داشتن ارتباطات پنهانی با آمریکا و انگلیس و نیز هم پیاله بودن آن‌ها خطاب کرده بود، به خبرنگار انتخاب گفت: «آیت‌الله مصباح در گفته‌های خود مستقیم کسی را مورد خطاب قرار نداده‌اند، اما واقعیت آن است که ضمیر همواره مرجع خود را می‌یابد. به هر حال اشاره ایشان خطاب به اشخاصی مشخص است که مهم‌ترین مصداق آن را می‌توان حسن روحانی رییس جمهور و محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دانست. با تمام این اوصاف، پیرامون اظهارات او می‌توان به چند نکته اشاره کرد؛ اول اینکه صرف درس خواندن در کشور‌های خارجی نقصی محسوب نمی‌شود. ما در روایات داریم علم را بجویید، هرچند در چین باشد. در واقع بر اساس آموزه دینی به ما توصیه می‌شود در جهت یادگیری علم حتی اگر در ثریا هم باشد، باید فروگذاری نکرد لذا طلب علم در خارج کشور را نه تنها نمی‌توان عیب، حتی می‌توان یک مزیت تلقی کرد که فرد مشقت دوری را تحمل می‌کند.» وی افزود: «برخی از مراجع کشورمان هستند که فرزندانشان در خارج از کشور تحصیل می‌کنند و در آن‌جا شاغل هستند، این مساله به هیچ عنوان عیب و نقص محسوب نمی‌شود. همچنین در سطحی دیگر برخی تعابیر ما در ارتباط با اشخاص مشکل فقهی و اخلاقی دارد. کلماتی همانند هم پیاله بودن به هیچ عنوان پسندیده نیست، آنچه از هم پیاله بودن به ذهن مردم متبادر می‌شود بحث خمر و شراب است. انگار این افراد با آن‌ها نشسته و شراب خورده یا رفاقتی خارج از حدود داشته یا محفل آنچنانی داشته اند. واژه هم پیاله بودن را به هیچ عنوان تعبیری مناسب نمی‌دانم.»
 
هشدار سرلشکر باقری درباره طرح ظالمانه معامله قرن
 
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور پیام‌های جداگانه به وزرای دفاع و روسای ارتش‌های کشور‌های اسلامی درباره سکوت در قبال طرح ظالمانه معامله قرن هشدار داد. سردارسرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به وزرای دفاع و روسای ارتش‌ها و نیرو‌های مسلح کشور‌های اسلامی، با محکومیت اقدام رئیس‌جمهور متوهم و تروریست آمریکا در عملیاتی کردن این توطئه بزرگ ضد آرمان و حقوق ملت فلسطین آورده است: رونمایی از طرح صهیونیستی-آمریکایی موسوم به "معامله قرن"، بی شک خطای تاریخی و راهبردی است که اشغال فلسطین را به عنوان بخش اصلی پروژه شکست خورده هفتاد ساله صهیونیست‌ها در منطقه دنبال می‌کند.رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح واگذاری قدس شریف و بخش بزرگی از کرانه باختری به رژیم صهیونیستی، پاره پاره کردن سرزمین فلسطین، ممانعت از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن خود و خلع سلاح مقاومت و دیگر مفاد این معامله را خلاف عقل، منطق، قواعد و قطعنامه‌های بین المللی و مغایر با منشور سازمان ملل متحد توصیف و تصریح کرد: هرگونه موافقت ضمنی، سکوت و یا اهمال و برخورد دوگانه با این طرح ظالمانه که نقض حاکمیت و اعلام جنگ علیه هویت سرزمینی و موجودیت یک ملت مظلوم است، می‌تواند این توطئه بزرگ را فراتر از فلسطین، متوجه استقلال و حاکمیت ملی دیگر‌های دیگر کشور‌های اسلامی نیز سازد.
 
علی مطهری: مستنداتشان برای رد صلاحیتم ضعیف بود

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، از جلسه اخیرش با اعضای شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس خبر داد و گفت: بنده در این دوره از انتخابات مجلس تأیید نشدم، اما به شورای نگهبان اعتراض کردم، چند روز پیش هم شورای نگهبان درخواست کرد که پیرامون دلایل ردصلاحیت در این شورا حضور پیدا کنم و جلسه‌ای با آن‌ها داشته باشم که جمعه گذشته در این شورا حضور یافتم. وی اضافه کرد: در این جلسه بحث‌های کلی مطرح شد؛ مستندات‌شان برای ردصلاحیت بنده ضعیف بود، مستنداتی که قائل به عدم التزام عملی بنده به نظام بود، خیلی ضعیف بود، بنده در این جلسه پاسخ دادم و گفتم که این استنادات و حرف‌هایی که می‌زنید، وارد نیست، البته فعلا منتظر نظر نهایی شورای نگهبان هستم.

دادستان تبریز: منتشرکنندگان کلیپ توهین آمیز علیه مردم آذربایجان دستگیر شدند

بابک محبوب علیلو گفت: این افراد که در جریان بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس در روز یکشنبه در فضای مجازی اقدام به انتشار فیلم توهین آمیز کرده بودند، با همکاری دادستانی تهران در سریع‌ترین زمان و پس از رایزنی و صدور دستورات قضائی توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند و بلافاصله به تبریز انتقال یافتند. وی اظهار داشت: پرونده توهین این اشخاص به مردم آذربایجان و هواداران فهیم تیم فوتبال تراکتور تبریز در دادگستری آذربایجان شرقی تشکیل شده است و تلاش می‌شود، در سریع ترین زمان دادگاه این متهمان برگزار شود.
 
دو تبعه چینی مشکوک به کرونا در تبریز قرنطینه هستند

دکتر محمدحسین صومی پنجشنبه با تایید ورود دو تبعه چینی مبتلا به کرونا اظهار کرد: این دو زن چینی ۳۶ و۳۷ ساله پنج روز قبل از چین وارد جمهوری آذربایجان شده و دیروز از مرز آستارا وارد کشورمان شده اند. وی افزود: این دو نفر با علایم تب و شبه آنفلوانزایی به یکی از بیمارستان‌های تبریز مراجعه و پس از معاینه و نمونه برداری طبق پروتکل کشوری در مکانی که برای ارایه خدمت به بیماران مشکوک به بیماری‌های حاد ویروسی در نظر گرفته شده بود، منتقل و بستری شدند و در زمان حاضر با وضع پایدار تحت مراقبت پزشکی قرار دارند. رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز از شهروندان خواست بدون نگرانی فقط به توصیه‌های عام جلوگیری از انتشار عفونت ویروسی عمل کنند.

کنایه مصباح به روحانی و ظریف

مصباح یزدی، در سخنانی با انتقاد از برخی اظهارنظر‌ها در خصوص رابطه با آمریکا و غرب گفت: متأسفیم که شما با این‌که به آمریکارفته و آن‌جا درس خوانده‌اید، یا سال‌ها در انگلیس بوده و آن‌جا دکترا گرفته‌اید، با این‌که با آن‌ها هم‌پیاله بوده‌اید و اکنون نیز ارتباطاتی با آن‌ها دارید، باز آمریکا را نشناخته‌اید. آیت الله مصباح در سخنرانی مذکور گفته است: کسانی در گوشه و کنار می‌گویند اگر با آمریکا آرام‌تر رفتار کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم؛ پاسخ مودبانه اش این است که متأسفیم که شما آمریکا را نشناخته‌اید. این جواب مودبانه اش است؛ جواب صریح هم دارد، اما بنده قصد ندارم تعبیر دیگری کنم. او ادامه داد: متأسفیم که شما با این‌که به آمریکا رفته و آن‌جا درس خوانده‌اید، یا سال‌ها در انگلیس بوده و آن‌جا دکترا گرفته‌اید، با این‌که با آن‌ها هم‌پیاله بوده‌اید و اکنون نیز آشکارا یا پنهان ارتباطاتی با آن‌ها دارید، باز آمریکا را نشناخته‌اید. گرگ و میش هیچ‌گاه با هم دوست نخواهند شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۴۱
ایران به فرانسه در مورد نحوه برخورد با معترضان فرانسوی هشدار داد .
پاسخ ها
نوید
| Turkey |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
جوک قرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
ممنون از شما ... جوک جالبی بود
ناشناس
| Canada |
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
واقعا که سنگ پای قزوین اینجا مصداق پیدا میکنه!! به فرانسه راجع به رعایت حقوق معترضان اعتراض میکنند،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
چطور دلتون میاد به مالیات پزشکا اعتراض کنید؟ میخواین چند مورد کوچیک از مصائب این قشر به ظاهر زحمت کش رو از دانشجویی تا تخصص بگم؟ دانشجوهای پزشکی هنوز فارغ التحصیل نشدن از طریق خرید و فروش شیفتاشون درآمد چند میلیونی دارن! درسشون هم که تموم میشه لازم نیست دنبال کار بگردن وزارت عزیزشون (وزارت بهداشت) مستقیم میفرستشون طرح که اونجا ماهی بالای ده میلیون دارن. بعدم تو دو سال طرح درس میخونن یا تخصص قبول میشن که درآمدشون میره بالای 50 یا قبول نمیشن میرن دوره های مختلف از ترک اعتیاد و طب سوزنی تا زیبایی و... میبینن مطب میزنن درآمدشون میشه بالای 20. اون مهندس بیچاره است که تو ایران بعد از فارغ التحصیلی چند سالی بیکار میمونه که بعد اون کم کم میفهمه باید بره دنبال آیلتس و اپلای که بعدش از وطن خودش بره. زیباست نه؟
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
مثل این هست که از ونزوئلا زنگ بزنن به بانک مرکزی در مورد کاهش ارزش ریال اخطار بدهند
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
به تندروها و اصولگرایان با زبان بی زبانی بنام رای در پای صندوق و دمکراسی گفتیم که هم تفکر شماها برای جامعه خطرناک و خسته کننده هست و هم قیافه تکراری شماها انسان را خسته میکند. باز هم میگویند که ما زبان خوش سرمان‌نمیشه . همینی که هست دمکراسی ما اینچنین هست . چون ما این جور لباس و محاسن و قیافه داریم باید باید به ما رای بدهیید . وظیفه دارید رای دهیید حتی اگر ما را قبول ندارید . واقعا سوالم این هست پس چرخش قدرت و معنی دمکراسی تغییر پیدا کرده یا نه تندروها با بینش سیاسی و مدهبی خود در حال تغییر دمکراسی از شکل واقعی به شکل دیگر از نوع تحمیلی هستند .
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
جوک قرن
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
خدایا ما را از شر بنی بشرهای نااگاه نجات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
به نظر من باید در سطح بین المللی جهت محکومیت فرانسه رایزنی بشه. هرچند از دولت غرب پرست ایران انتظاری بیجاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
برای کسانی که در این جهان چشم بسته زندگی می کنند و تعصباتشان اجازه درک واقعیت را نمی دهند این ها جوک است، اما برای کسانی که حضور مردم را هر هفته و واقعیت پلیس فرانسه را مشاهده می کنند عین واقعیت است. چشم ها را بشویید تا جور دیگر ببینید.
عزیزان من

کمونیست های کثیف فاجعه انسانی دیگری رقم زده اند.

متاسفانه بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا مثل آمریکا، کانادا و کشورهای اروپای غربی خیلی بد و دیر هنگام به این فاجعه انسانی در چین واکنش نشان دادند.

بزرگترین اشتباه آنها بازگرداندن اتباع خود از چین بود که به همراه اونها بیماری هم به این کشورها گسترش پیدا کرد و اکنون در آستانه یک همه گیری جهانی با بیماری بسیار کشنده و ناشناخته هستیم.

ویروس ها بسیار موجودات جان سختی هستند و تا سال ها میتونن حتی بر روی اشیاء زنده بمونن و بنابراین کلیه محصولات چینی که به کشورهای دیگر صادر میشود علاوه بر چینی هایی که مثل موریانه به همه جای دنیا سفر میکنند میتواند به گسترش بیشتر بیماری کمک کند.

خوشبختانه بیماری در آفریقا و خاورمیانه فعلن گسترش چندانی نداشته و از دلایل آن میتونه وضعیت آب و هوایی این مناطق و آفتابی بودن آنها ، عدم گزارش موارد ابتلا و یا نبود امکانات تشخیصی برای این بیماری باشه

در حال حاضر هیچ درمان قطعی ای برای این بیماری شناسایی نداشته و پیشگیری با شستشوی کامل دست با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه و چندین بار در روز یعنی قبل از ورود به خانه، قبل از خوردن غذا، بعد از اجابت مزاج، قبل از تماس دست با صورت، بعد از تماس اشیاء و خودداری از حضور در محل های در بسته و پر ازدهام مثل سینما، مترو، اتوبوس، هواپیما، قطار، ورزشگاه ها و ..... تنها سلاح ما در پیشگیری از این فاجعه انسانی کمونیست ها هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Slovakia |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
چین داره تقاص جنس های بنجلی که به دنیا صادر می کرد رو میده. آه مردمی که از این جنس ها استفاده می کردند دامنشونو گرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
برادر هموطنم مطلب خوبی زحمت کشیدی نوشتی علمی و ساده فقط ربطش را به کمونیست بودن اجداد چنینی ها را متوجه نمیشوم ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
کمونیست های کثیف تعبیر جالبی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
من به پزشک جماعت رای نخواهم داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
ویروس ها جان سخت نیستند و سال ها هم نمی توانند بر روی اشیا زنده بمانند.
اتفاقا ویروس ها مو جودات حساسی هستند و در برابر شرایط محیطی دوام چندانی ندارند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
برادر جان . چرا مردم چین و کره شمالی را نکوهش و نفرین‌میکنی . چرا به حاکمان این کشورها نفرین‌نمیکنی . چرا به پدر بزرگ کمونیست ها شوروی با تز روسیه جدید فحش نمیدی . مردم چین میخواهند از گفتمان ظلم بر اندیشه و ظلم بر جسم خود نجات پیدا کنتد اما حزب حاکم اجازه نمیدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
همین طوری یه مطلبی رو کپی پست کردی بدون اینکه بدونی اصلا ویروس چی هست. توصیه می کنم یه سرچی تو نت بزن و در مورد ویروس ها اطلاعات کسب کن.
وزارت پزشکان هیچ کارکردی به جز پر کردن جیب پزشکان و ایجاد مافیای پزشکی و دارویی در کشور ندارد.

این وزارت خانه باید توسط یک مدیر اداره شود و کسی که درس مدیریت خوانده و سیستم آموزشی پزشکی هم باید به وزارت علوم برگردد تا پزشکان بر محدود کردن بیشتر ظرفیت ها بیشتر دخالت نکنند و اجازه بدن ظرفیت ها بیشتر بشه

شما ببینید کارنامه این وزارت خانه در این 40 ساله چقدر سیاه و تاریک است. و شما نمیتونید یک کار مثبت رو از این وزارت خانه به جز ریختن بیش از 50 درصد بودجه و درآمد کشور به جیب پزشکان و ایجاد بازار انحصاری نام ببرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
مشکل وزارت بهداشت وجود سهمیه هاست بقیه وزارتخانه ها که توسطمدیران اداره میشود خیلی خوبند
چرا به صنعت وکشاورزی با ان تولیداتش گیر نمیدهید اینهمه بودجه صرف فرهنگ میکنید اینهم نتیجه اش
دست از زاد و ولد بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
اسلام با نظر شما مخالف است
دیشب خواب دیدم فردی با 290 اسکناس هزار دلاری به طرف من می آید. گفتم اینها برای چیست. گفت خودت بعدن میفهمی. گفتم یکی از اینها را به من بده. گفت نمیدهم همه را برای خودم میخواهم. نمیدانم تعبیر این خواب چه میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
شبهازیادغذانخورتعبیراین خواب آنستکه پرخوری موقوف
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
اگر اسکناس ها به تعداد ۲۹۰‌تا بوده یعنی ۲۹۰ نماینده اصولگرایان بدون رقابت به مجلس راه پیدا میکنند . حتی بدون سخنرانی . بدون دادن ایده و وعده انتخاباتی به مجلس میروند . مردم شهرهای که یک کاندید دارند نیازی به رای دادن نیست . خودشان را به مجلس میرسانند . تعبیر اصلی این خواب این هست که کلا نباید انتخابات به دلیل فقدان احزاب مردمی اجرا بشه ‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
اسکناس ۱۰۰۰ دلاری نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
شانس آوردی نداده، چون بزرگترین اسکناس دلار ۱۰۰ دلاری است و هزار دلاریراگر بوده تقلبی بوده.
خدا کند اگر قراره اصولگرایان برنده انتخابات باشند حداقل بزرگ سالان و باتجربه هایشان به مجلس راه یابند، ما جوانان اصولگرا را در تلوزیون، در فضای مجازی و در بین بعضی از مذهبیها دیده ایم ، صاحب قدرت شدن این هموطنان اینده کشور را معلوم نیست به کجا خواهد برد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
اصولگرایان در هر جلسه و نسشت های تخصصی اگر مدن جلسه دو ساعت باشد یکساعت اول با حجاب اجباری و گزارشات مد لباس و آرایش بحث میکنند و دیگر تصمیمات انها هم به تابع همین دو مقوله به حاشیه رانده میشود . در سال های دیگر خواهیم دید که هر کشوری در اداره کشور بجای اینکه عقل و علم و تجربه را در امر کشورداری لحاظ کند بجای آن از افراد اخلاقی خاصی میخواهد کشور را اداره کند
شیخ مرمر

شیخ خندان

شیخ بنفش

این 3 شیخ اقتصاد نداشته ایران را ویران کردند و اندک زیر ساخت ها رو نیز با خاک یکسان کردند و با از بین بردن قرار داد های کاری 30 ساله بزرگترین ضربه رو به طبقات محروم جامعه و مردم عادی ایران وارد کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
این 3 تا ذقیقا هیچکاره اند
ناشناس
| Latvia |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
چرت وپرت نگو. بهترین وضعیت اقتصادی مربوط به همون دوران شیخ خندان هست.در ضمن ما عملکرد فاجعه بار شیخهای گریان شمارو هم دیدیم,پس دیگه داستان سرایی نکن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
اینها هیچ کدامشان بیشتر از ده درصد اختیار نداشتند
و مشکل جای دیگری است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
آری آری اینها کلا اختیاری ندارند...آخه آدم چقدر میتونه احمق باشه
علیرضا کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
در دوران آقای خاتمی اقتصاد روند بسیار خوبی داشت. تورم از 35 درصد دولت قبلی به حدود 13 درصد رسیده بود طوری که همه کاندیداهای انتخابات بعد از او وعده تک رقمی کردن را می دادند. رشد اقتصادی به صورت مداوم افزایشی در طول کل 8 سال ایشان از مقدار کم به حدود 5 تا 6 درصد رسیده بود طوری که در برنامه پنج ساله بعدی نمایندگان هدف بععدی را 7 یا 7 درصد گذاشتند. همه چیز آرام و شفاف و منطقی به پیش رفت. نرخ دلار از حدود 800 تومان پیش از شروع این دولت به حدود 1200 تومان پس از پایان آن تحویل داد. بی وجدانی است که نظر های دروغ بدهید. آن دولت احمدی نژاد بود که در دوران عادی تورمی را که در کاندیداتوری قول تک رقمی کردنش داده بود را حدود 25 درصد کرد و در دوران یک ساله تحریم آخر کارش هم تورم را 50% کرده و تحویل روحانی داد. روحانی هم آمد با توافق تورم را به مدت سه سال به زیر 20% آورد ولی باز متاسفانه با وجود ترامپ و تحریم های فلج کننده کار خراب شد.

تازه خاتمی وعده توسعه سیاسی داده بود نه توسعه اقتصادی با این حال پایدار ترین و مداوم ترین رشد و کنترل شده ترین تورم را در دوران 8 ساله او داشتیم.

مرید پیر مغانم ز من مرنج ای شیخ
چرا که وعده تو کردی و او به جا آورد
بیماری مرگبار کرونا وارد ایران شده ولی من هیچ احساس خاصی ندارم.
هزار مثل قطار حرکت میکند ولی هزار پا برای حرکت به ریل آهنی نیاز ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
لطفا در حد زیر دیپلم بنویسید
متن نامه توکلی به شورای نگهبان شامل نداشتن عملی و التزام . .......‌..... واقعا در کدام دمکراسی دنیا برای رای گرفتن از مردم چنین شرایطی را لحاظ میکنند . واقعا در کجای دنیا وقتی دمکراسی وجود دارد برای کاندید شدن چنین مراتبی را دارند . واقعا الان این‌مواردی که اقای تکلی در نامه ذکر کردند دعدعه مردم رای دهند هست ؟ پس بیایید اول با مردم کسب تکلیف کنید که مردم دنبال چه مواردی هستند بعد افراد را تایید بکنید یا نکنید . آیا شورای نگهبان بررسی کارشناسی و میدانی انجام دادند که واقعا مردم در یک ماه دیگر چه مواردی را مطالبه میکنند ؟ اصلا رای مردم ارزش سیاسی دارد یا نه فقط جنبه نمایشی دارد . مردم فقط تشریفات را اجرا میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
مردم سالاری دینی
میگن تبریزیان گفته داروی امام کاظم میتونه بیماری جدید در چین رو درمان کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
کل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
معلوم نیست تبریزیان به کجا فرار کرد
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
خوب تبربزیان رو بفرستن چین
من در سیاست تخصصی ندارم اما به نظرم بسته های خبری تابناک بسیار سیاسی شده اند و کاش میشد به موضاعات دیگر که مردم بیشتر به اونها سرو کار دارند میپرداخت. هر اقدامی که در این خصوص انجام شود من قاطعانه از آن حمایت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
در شروع بسته خبری آمده است که تابناک به اخباری میپردازد که دیگر رسانه ها به ان توجه ندارند یا بی اهمیت میدانند . بنابراین میشود چنین تحلیل کرد که تابناک ۹۰ درصد مطالبش سیاسی هست . این سایت توانسته با انتخاب مطالب سیاسی کاربرانی را بسمت خود جذب کند که نگاه سیاسی به مسایل دارند و توانسته در حد ۹۰ درصد مطالب سیاسی و مطالبات سیاسی مردم با اندکی تغییرات را منعکس کند . دیگر سایت ها اینکار را نمیکنند .
مطهری هشت سال به جای حل مشکلات کشور دنبال رفع حصر بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
شما مشکل اصلی را متوجه نیستی مشکل اینه که انتخاب مردم به سخره گرفته میشه علی مطهری اگر هم این هشت سال فقط دنبال این بود که نبود اگر بخودتان زحمت تحقیق بدهید دقیقا یکی از اصول دموکراسی را دنبال می کرد
من پزشک هستم و خانمم هم پزشک هست و میخوام بگم که کرایه نشین هستیم و تا کنون حتی نتونستم خانمم رو یک سفر خارجی ببرم.

واقعن این پولی که به ما میدن خیلی کم هست و من در حسابم حتی 400 هزار تومن هم پس انداز ندارم.

سرجمع هر دو نفرمان کمتر از 4 میلیون تومن در ماه حقوق میگیریم. بعد شما نگاه کنید یک آرایشگر، معلم، کشاور یا کارمند حقوق و مزایایش از ما بیشتر هست.

آیا این عدالت هست.
پاسخ ها
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
نگران نباشید اگر راست گفته باشید شما مشمول پرداخت مالیات نمی‌شوید با ماهی دو میلیون درآمد
اما هضمش یه مقدار سخته من چند روز گذشته به پزشک مراجعه کردم من نفر 38 بودم وبعد از من هم هنوز بیمار بود اگر بگیریم 50 نفر رو ایشان ویزیت کند و ویزیت هر نفر 40 تومان باشد میشه دومیلیون در روز اون موقع شما در ماه دو میلیون درآمد دارید جللل الخالق
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
شما پزشک نیستید یا اگر هم هستید درامدتان حداقل ده برابر این است که گفتید لطفا دروغ نگوید
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
مرغ پخته ام خنده اش می گیره از این حرف
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
خواهرزاده من و خانمش پرستار هستن و تازه کار ولی ازین زوج پزشک که یکی شون دروغگو هم هست بیشتر حقوق میگیرن. دروغ در مورد دریافتی شون. پس دازش ن هم ممکنه درست گفته باشن.
پزشک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
آقای پزشک دیگه لطفا اینقدر خالی بندی نکنین.این همه هجمه به پزشکان علتش افرادی مثل شما هستن که با احساسات مردم بازی میکنین. من هم پزشک عمومی هستم و 35 سال سن دارم و خدا رو شکر ماهی 25 میلیون درآمد دارم.
صابر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
معتقدم باید از پزشکان نیز مالیات گرفت اما نویسنده این متن پزشک نیست. احتمالا لازمه به پزشک مراجعه کنه‌
تتلو به ایران بازگردانده نمیشود در سایت ها گفته شده چون وکلای او در حال تشکیل پروند هستند که ثابت کننده ایشان اصلا در فضای سیاسی از اول نبوده بلکه ناخواسته وارد فضای انتخاباتی و جناحی شده بود و بجز کار هنری شعل دیگری ندارد . ظاهرا تعلل ترکیه بخاطر همین هست که ثابت شود جرایم سیاسی دارد یا جرایم دیگر دارد که ایندو را تفکیک کنند .
روحانی وظریف غرب را به خوبی شناخته بودند ، وقتی برجام به رغم سختگیریهای وطنی بعضیها به امضای غربیها رسید و دستاوردهای هسته ای ایران تثبیت شد وگشایش اقتصادی پدید امد این افراد متعجب شدند و در قدم بعدی خواستند به هر طریق ممکن غرب را به خروج از برجام هل دهند پس هر کاری کردند اما دیدند اوباما و اروپا همچنان بر تعهد خود باقی اند ... و باقی ماجرا... . قطعا روحانی و ظریف امریکایها را لااقل در مورد برجام بهتر از اقای مصباح می شناختند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
چرا روحانی وظریف راسرزنش میکنیدباید آقای شریعتمداری جواب بدهد وقتی که ترامپ روی کار آمد وخوشحال شده بود که ترامپ رای آورده وبرجام را پاره می‌کند وهمه جوره ایشان وتندروهای طرفدارش باتحریک آمریکا مقدمات اینکار را فراهم کردندبفرمایید آقای شریعتمداری این هم زندگی مردم بدون برجام مد نظر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
دوست عزیز بنفش یکی از موضوعاتی که ترامپ تو تبلیغات انتخاباتیش روی اون تاکید می کرد خروج از برجام بود قبل از این که ریس جمهور شده باشه اصولا جمهوری خواهان با این موضوع به شدت مخالف بودن حال شما میگید شریعتمداری و هم فکراش اونا رو وادار به این کار کردن . عزیزان لحظه ای اندیشیدن بد نیست خوب نیست بقیه رو احمق و ابله فرض می کنید
وای به روزی که بگندد نمک
یکسری هم هستند که خلاف شرع میکنند مثل ساشا چرا اونو برنمیگردونید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
پارتی ایشان کلفته!؟
خیلی کلفته
فرمود بدبخت آدمی که آخرت خود را به دنیای خود بفروشد گفتند از او بدبخت تر هم هست؟ فرمود آنکه آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشد
سال 1373 به همراه محمود خاوری و مرجان شیخ اسلام آل آغاو جمعی دیگر از دوستان قرار گذاشتیم که عید به کانادا برویم و تعدادی ملک خریداری کنیم.

مقدمات کار را فراهم کردیم و به طرف تورنتو پرواز نمودیم. در کانادا بسیار به ما خوش گذشت. هر کداممان یک ملک 40 هکتاری در اطراف شهر تورنتو خریداری کردیم. من به دوستان پیشنهاد دادم که حالا که تا اینجا آمده ایم از دانشگاه یورک مدرک دکترای خود را هم بگیریم. خوشبختانه مذاکراتمان با مسئولین دانشگاه به خوبی پیش رفت و آنها پذیرفتند که هر مدرک دکترا را در ازای پرداخت 870000 دلار به ما بفروشند. بسیار خوشخال بودیم از این موفقیت بزرگ. البته ناگفته نماند که آن زمان ما حتی دیپلم هم نداشتیم و توانستیم یک شبه راه هزار ساله را برویم و این دستاورد بزرگی برای ما و کشور بود.

پس از یک ماه استراحت و گردش در تورنتو در نهایت با هواپیما به طرف انگلستان حرکت کردیم. در انگلستان پرواز خود را عوض کردیم و از آنجا به طرف تهران حرکت کردیم. هواپیمای ما به محدوده هوایی رومانی رسیده بود که ناگهان موشک به بدنه هواپیما برخورد کرد و سوراخی به اندازه یک توپ بسکتبال در بدنه هواپیما ایجاد کرد. متاسفانه مرجان شیخ اسلام آل آغا از داخل سوراخ به بیرون هواپیما کشیده شد. در همین حین که وحشت همه ما رو گرفته بود خاوری با شکم بزرگش سوراخ ایجاد شده در بدنه هواپیما را مسدود کرد و جان همه ما را نجات داد.

من آن زمان در بانک مرکزی معاون ریس کل بودم. موضوع را برای ریس کل وقت توضیح دادم و گفتم حیف است فردی با شجاعت خاوری بیکار باشد. خوشبختانه ریس کل بانک مرکرزی هم بسیار خوششان آمد و گفت ما به فردی مثل ایشان در بانک ملی نیاز داریم. خوشبختانه خاوری در بانک ملی خوش درخشید و توانست کل سیستم بانکی را متحول نماید.

بعدها با خبر شدیم که مرجان شیخ اسلام آل آغا هم از حادثه سقوط از هواپیما به دلیل وزن بالایی که داشتند نجات پیدا کرده و ایشان هم در شرکت نفت شاغل شدند و افتخارات فراوانی در صنعت نفت کشور آفریدند.
تا زمانی که تتلو اعلام کند با برگشتن به کشور جانش به خطر می افتد او را تحویل نخواهند داد.
ترکیه این همه دنبال کار قاشقچی بود، حالا بیاد همونو تکرار کنه !
امروز در خبرها آمده بود که مقامات چینی از ایران خواسته ان تا فرمول داروی دکتر تبریزیان رو برای درمان بیماری ناشی از کرونا ویروس را به آنها بدهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
پیشنهاد مکنم
که انشاالله ، خود تبریزیان را دست بسته و به زور با داروهاش سوار هواپیما کنند
و به ووهان چین بفرستند
چقدر عالی میشه !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
منم با این چرت و پرتا مخالفم ولی تاثیر خوردن خفاش در .این بیماری رو فراموش نکنید
اووووووووووووووووونچنان رونق اقتصادی ایجاد شد و اوووووونچنان چرخ اقتصاد چرخید کهمردم الان در رفاه کامل هستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
آیا دوستانتان گذاشتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
جاهلان نگذاشتند
دستبند رنگیم رو روی داشبود پورشم جا گذاشتم. دیشب که از پارتی مختلط به خونه برگشتم اینقدر خسته بودم که یادم رفت دستبندم رو بردارم. آخه من بدون دستبد رنگیم نمیتونم زندگی کنم.

روزمرگی های یک بچه پولدار تهرانی
در باب سخنان مصباح ..... ما چقدر خوبیم . چقدر باحالیم . چقدر خوشگل و زیبا هستیم . هر چی پلیدی و ژشتی هست مال دول غربی هست . در عوض فکر میکنید که خدا فقط ما را دوست داره ؟ آره . این تفکر از کجا آمده .
من رای بدهم که یک نفر دیگر کیف دنیا کند؟ هرگز چنین کاری نمی کنم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
بدی و ندی هیچ اثری ندارد
تتلو بدبخت رو چرا میخوایین برگردونین خاوری رو برگردونید
تابناک نیازی به این همه تبلیغات نیست روز انتحابات مردم ایران با تبلیفات صدا و سیما شناسنامه به دست از حانه هایشان ییرون می روند و دسته دسته می روند رای می دهند
این توهین کنندگان به مردم آذربایجان را باید نه تنها تنبیه کنید بلکه چون هوادار پرپسولیس هستند باید تیمشان را هم از تماشاچی محروم کنید ، اگر طرفدار تراکتور بودن تا حالا کلی تنبیهات دیگه فدراسیون انجام داده بود، فدراسیون هم طرفدار تیمهای دولتی بیت المال خور است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
باید روی فرهنگ سازی و پیشرفت فرهنگی سرمایه گذاری کرد . این روند اگر شدت پیدا کند زندانها مر از جرایم خواهد شد .
سلیمی گفته یعنی مشکلت بیشتر ازاین است که تو می گی
راهکار درست و درمان برای رشد اقتصادی و کنترل تورم کدام هست ؟
برخی از مراجع کشورمان هستند که فرزندانشان در خارج تحصیل میکنند و در آنجا شاغل هستند !!!!!!! مرگ بر خارج و تحریم و شعار دادن و بدبختی فقط برای مردمه . ای روزگار .
غرویان لازمه مثل زیباکلام تو هر موردی اظهار نظر کنه؟
تازه از زیباکلام هم بی انصاف تر است.
"ضمیر مرجعش رو پیدا می کنه" یعنی چی؟
حد اقل احترام استاد شاگردی رو نگه دار!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
بی ادب استاده هست نه شاگرده. بعد هم جهل در بعضی ها سخت محکم است.
مهر تتلو مرا راحت جان می گردد*پیر با دیدن تتلو جوان می گردد*عالم از چهره ی مستانه او حیران است*آب از مهر وجودش فوران می گردد*سنگ چون بر رخ تتلو نظر افکندش*ز جمودی برون رفت و روان می گردد*هرکه از شوق کلامش لحظه ای غافل شد*در بهارس به همانند خزان می گردد *به دلش گر بنشیند غم و اندوه کمی *قلب من تا آخر عمرش نگران می گردد.شعر از تتلیتی باهوش به امید آزادی استادم تتلو از بند حسودان و بدخواهان وی
سلام
کسی که گواهینامه گرفته صلاحیت رانندگی را کسب کرده.
اما شایستگی چیز دیگریست.
به نظر من تایید صلاحیت برای افرادی که فی الحال نماینده ی مجلس اند لازم است اما کافی نیست.
آنها باید شابستگی نمایندگی را در طول ۴ سالی که نماینده بودند اثبات کرده باشند.
نه مانند کسی که بعد از گرفتن گواهینامه به دلیل اینکه رانندگی نکرده هیچ خلاف یا تصادفی نداشته.
اما یک نکته
به نظر شما نماینده های فعلی آیا شایستگی نماینده بودن را در صورت تصادف یا تخلف دارا هستند.
نداری و فقر و رعایت حجاب برای مردم عادی آزادی در لباس پوشیدن و دانشگاههای خارجی درس خوندن با پول بیت المال و داشتن رفاه برای سیاسیون کشور و اعضاء خانوادشون امری واجب است.
تو هر چیز بدی در دنیا رکورد داریم ولی در کنار کره شمالی، ونزوئلا و کوبا
غرویان آیت الله مصباح واقعیت وحرف دل مردم را زد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
تو مردمی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
حرف اقلیت را زد نه مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
منفیا را
خیلی متاسفم که خیلی دیر تابناک را شناختم؟؟؟؟؟؟؟
چرا حرف اصلی اقای غرویان در مورد آیت ال.. مصباح یزدی که ایشان خودشون و آقازاده شون در امریکا بودند را سانسور کردید؟؟؟؟؟؟؟؟و حرف اصلی ایشون را نزدید؟؟؟؟پس تابناک هم در زمره کسانی است که برای مجلس آینده برنامه خاص دارن؟؟؟متاسفم متاسفم
صد رحمت به سنگ پای قزوین
بورس بازان عزیز دندان طمع را بکشید ، وقت مناسبی است برای به جیب زدن پولهای باد اورده و خروج از بورس "؟ به امید دیدار تا مرداد ۹۹ اگه عمری بود ؟؟ سود ۵ برابری کافیست علی برکت الله؟؟! ۲۰۰ میلیون طی ۸ ماه شد یک میلیارد ؟؟؟؟ این اه دیده من و خون دل شماست ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
هدف تبلیع برای بر هم زدن بورس و خروج پول ها و ایجاد یک بد بختی دیگر برای مردم است؟ وگرنه تو دلت برای بورس بازان نسوخته است.
نه به انتخاب پزشکانی که کاندید مجلس شده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
برو خدا رو شکر کن که هنوز پزشکان در کشور حضور دارندوگرنه هنوز نمیودنستی وقتی از توالت در میای باید دستت را با صابون بشویی
جالب!!!! اون تماشاگری که لباس ترکیه بر تن دارد و... نباید مورد پیگرد قرار بگیره؟؟؟؟
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
لباس ترکیه پوشیدن در قانون ایران جرم نیست به چه دلیلی باید مورد پیگیرد قرار بکیره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
پرچم ارمنستان میگیرن دستشون مشکلی نداره؟
سخن اقای مصباح توهین صریحی است .
اگر کسی همین توهین بلکه همین (‌تهمت ضمنی ) را به ایشان بزند و بگوید:
ایشان با بیگانگان هم پیاله است
و....
انوقت چه می شود؟
به همین سادگی گذشت می شود ؟
بیشتر نمی نویسم از ترس اینکه غیر قابل پخش شود .
ایشان باید علنا استغفار نماید. و رفع سوء تفاهم .
پاسخ ها
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
شورای نگهبان گفته که تا قبل از انتخابات هم ممکنه کسان دیگه ای رد صلاحیت بشه پس حتما آقای آیت الله یزدی که خودش عضو شورای نگهبانه هم بخاطر این حرفاش وادبیات رد صلاحیت میشه
ناشناس
| Japan |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
محسن غرویان: خودم یک ماه با آیت الله مصباح در کانادا بودم، ایشان آمریکا هم رفتند
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
ایشان چند کلاس سواد تخصصی دارند . سواد که فقط خواندن و نوشان نیست
به هر حال واسطه یا پول میده یا پارتی بازی و صلاحیت صادر میشه
هرکسی اسلام را قبول دارد باید تمام دستورات اسلام را نیز بپذیرد وعدم پذیرش دستورات اسلام یعنی عدم التزام عملی به اسلام است. حال باد دید چند نفر از این کاندیدا ها پایبند به اجرای دستورات الهی هستند.
حضرت مصباح روی کاغذ سخنرانی خوبی میکنند بهتر هست اداره کشور در بخش دولت به ایشان واگذار شود
مقصر وضعیت تتلو شما هستید
ببین اش چقدر شور شده که داد اش پز هم در امده ؟؟؟ جناب توکلی نمیخاد ادای انسانهای دلسوز رو دربیاری
تتلو چرا نگرانه،یادم تو ایام انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ با یکی از کاندیداها، ملاقات گرمی داشت،روزنامه های اصولگرا با کلی به به و چه چه آن را انعکاس دادند،الآن آن کاندید،رئیس جاییه که باید به جرم تتلو رسیدگی کنه،تابناک با نشر این نظر،ثابت کن که بی طرفی.
پروازهای چین به تهران رو حذف کنین روزی ۴پرواز داریم بابا بیماری وارد کشور میشه
از نظرات مشحص است که اکثر نظرات توسط یک نفر نگاشته شده است. سبک نوشتاری مشخصی داره. خیلی رو اعصابه
برگرداندن کسی مثل تتلو هنرنیست اگرمیتوانیدخاوری وشیخ الاسلامی وامثالهم رابرگردانیدوبیت المال راازآنها پس بگیریدوبرای اینهمه بیکاربامشکل اقتصادی زیادکاری شودوگرنه بابرگرداندن وحتی اعدام تتلو نه کسی شادمیشودونه دردی دوامیشودالبته اگرواقعاجرمی مرتکب شده بایستی درحدجذمش مجازات شود ولی اگرمیخواهیدبرای برگرداندن کسی افتخارکنیدآنانی رابرگردانیدکه سرمایه مملکت راغارت کرده اندوبریشمان میخندند
پاسخ ها
حجت ایرانی
| Netherlands |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
باز گرداندن خاوری وامثال او باعث لو رفتن شرکا و افراد پشت پرده میشود که برای بعضی ها خطرناکه
این دیگه چه نوع پارتی بازیه خوب کاری کردن که آون چند نفری که توهین کردند را گرفتند اما چرا در تبریز که هواداران تراکتور به کل ملت ایران با حمایت از ترکیه وشعارهای تجزیه طلبانه. انجام دادند براحتی از کنار گذشتند. یک بام و و هوا همینه دیگه نکنه دادستان طرفدار تراکتوره
رای بی رای
نمی دانم روسیه هم خارج حساب می شود یا خیر ؟
آره بابا . لازم بود این تتلو دستگیر و به کشور تحویل بشه شاید اقرار بکنه و دکل نفتی و اون دو میلیارد دلار پول نفت و ..پیدا بشه و پرونده فسادهای مالی و سوءاستفاده از بیت المال برای همیشه بسته شه
باید بپذیریم که آمریکا یا کانادا واقعا کشورهای جذابی هستند
آقای مصباح وامثال ایشان به جای این سخنان به فکر حل مشکلات جامعه باشند نه اختلاف افکنی و ایجاد هرج ومرج مردم دیگر از این همه تنگدستی به ستوه آمده اند بس است
شما که اینقدر زرنگ هستید که تتلو رو دستگیر می کنید ورد ریگی رو تو اسمون می زنید ,چرا خاوری و مرجان شیخ الاسلام رو دستگیر نمی کنید؟! چرا اقازاده هایی که تو خارج از کشور تو استخرهای مختلط, لول می خورند رو دستگیر نمی کنید؟ والا به خدا ترکیدیم از این همه خوشبختی وخوش اقبالی !!
مگه تتلو چکار کرده میخواین برش گردونید ما عاشق خاوری هستیم دلمون هم براش تنگ شده
دلم به حال نماینده های مجلس میسوزه. طفلیا این همه هزینه می کنن تایید صلاحیت بشن بعد اون همه هزینه میکنن رای بیارن که بیان تو مجلس با فیش حقوقی پنج میلیونی در خدمت مردم شهید پرور باشنا. اگر این اسمش از خودگذشتگی نیست پس چیه ؟
دقت در تایید صلاحیت کاری درست و بجا است ولی چرا
پرونده قالیباف بکجا رسید
تابناک سانسور نکن
دانش و علم بزرگمرد علم و فقاهت و رجل مسلم غرویان انسان را یاد ثقه الاسلام رفسنجانی میندازه
تکلیف حقوق مادام العمر نماینگان رد صلاحیت شده چه میشود
خدای مغالطه ست این بشر.
مگه مصباح گفنه خارج رفتن ایراد داره یا تحصیل علم توی خارج مجاز نیست؟!!! که شما حدیث بیاری که برین از چین هم شده علم بیاموزید؟!!!
طرف گفته شما مثلا اونجا درس خوندی و باید اونوریا رو بشناسی ولی نشناختی و مثل چی گولت زدن و همه چیتو گرفتن و پفک هم بهت ندادن. چیکارت کنن تا بفهمی اینا قرار نیست سودی بهت برسونن و برجام کذایی جز وقت خریدن سودی نداره؟ برا خودت خونه میخری قبول میکنی امضای کری تضمینت باشه؟ خخخخ
بالاخره يا كنايه است يا صريحه ، كنايه صريح ديگه چه صيغه ايه؟
من مطمئنم اگر این مملکت را بدست حضرت آیت الله جناب مستطاب مصباح یزدی و حضرت آیت الله جناب مستطاب علم الهدی و حضرت آقای شریعتمداری انقلابی بزرگ بسپاریم قطعا این انقلاب پیروز خواهد شد.
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
خخخخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
الان دست ایناست دیگه
اقای توکلی نکته همینجاست شورای نگهبان داره از جایگاه خودش خارج میشه و تفسیری از اسلام و قانون داره که اصلا وابدا مورد تایید نیست و در حقیقت باعث شده مردم علیه این شورا حرف بزنن و دیر زمانی نخواهد بود که علیه این شورا شعار هم بدهند
ضمنا رد صلاحیت مطهری نمونه واضح و عینی رفتار غلط شورای نگهبان هستش
به همین دلیل
رای بی رای مادامی که شورای نگهبان اصلاح نشه
تتلو چقدر ارزش داره که بر گرده و اون تو بوق و کرنا کنیم؟؟؟ای کاش در هر کاری هزینه و منفعت انجام می شد.
با سلام خدمت جناب آقای غرویان، اولا هرگز نظر آیه الله مصباح مخالفت با تحصیل در غرب نیست چرا که خودت بهتر میدانی که افراد شاخصی از شاگردان ایشان در غرب تحصیل کرده ولی غربزده نیستند. ثانیا، هم پیالگی الزاما به معنای همسفرگی در خوردن شراب نیست که کنایه از ارتباط نزدیک و تناتنگ است؛ حالا با این توضیح واقعا مجبور بودید که اظهار نظر بکنید
من هروقت کامران نجف زاده گزارش میده می‌خوام برم خودم را حلقه آویز کنم .نمی دونم کار درستی هست یا گزارش‌های این آقا .لطفاً راهنمایی کنید .یا منو یا اونو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
حلق اویز شنیدیم ولی حلقه اویز هم نوبره اونم با کامران نجف زاده که بدلیل حضور در امریکا بیشتر گزارش دولت نا مردان امریکا را می دهد. چرا به شما بر میخوره که میخواهی حلقه اویز کنی خودت را
"دادستان تبریز: منتشرکنندگان کلیپ توهین آمیز علیه مردم آذربایجان دستگیر شدند"
ایکاش غارتگران مملکت رو هم دستگیر میکردند !!!!البته نه به این سرعت حتی با سرعت کوالا هم باشد قبول داریم
کسی منتظر تتلو نیست ما منتظر خاوری ها هستیم البته اگر بستگانشان اراده کنند که برگردد.
دکتر محمدحسین صومی پنجشنبه با تایید ورود دو تبعه چینی مبتلا به کرونا اظهار کرد: این دو زن چینی ۳۶ و۳۷ ساله پنج روز قبل از چین وارد جمهوری آذربایجان شده و دیروز از مرز آستارا وارد کشورمان شده اند. وی افزود: این دو نفر با علایم تب و شبه آنفلوانزایی به یکی از بیمارستان‌های تبریز مراجعه و پس از معاینه و نمونه برداری طبق پروتکل کشوری در مکانی که برای ارایه خدمت به بیماران مشکوک به بیماری‌های حاد ویروسی در نظر گرفته شده بود، منتقل و بستری شدند
خیلی جالبه که این دونفر از مرز آستارا وارد کشور شده اند واین نشون میده که کنترل نشده اند
دومین دلیل کنترل نشدنشون اینه که: این دو نفر با علایم تب و شبه آنفلوانزایی به یکی از بیمارستان‌های تبریز مراجعه کرده اند یعنی مامورین وزارت بهداشت متوجه مریضی اینها نشده اند وجالبتر از همه اینه که وزارت بهداشت اعلام میکنه که همه ی مرزها تحت کنترل هستند!؟؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل