بازدید 38184
هزار و هشتصد و نود و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حمله عضو جبهه پایداری به لاریجانی / متوسط ماندگاری نمایندگان در مجلس چقدر است؟ / منتجب‌نیا: خدمت رهبری شهادت می‌دهم اکثر ردصلاحیت‌شدگان طرفدار نظام هستند

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مهدی نصیری: در نقد «بازرگان» جانب انصاف را رعایت نکردیم / پیش‌بینی هاشمی‌طبا از مشارکت مردم در انتخابات و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۳۲۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 20 January 2020
 
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
صدا و سیما باید به نفع صندوق رأی تبلیغات کند، نه یک جناح خاص

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: در رسانه ملی در بحث برنامه‌سازی سیاسی فقط روی یک بخش یا جناح تمرکز می‌کنند و بقیه جنبه‌ها یادشان می‌رود و جالب است به جای این‌که تنوع دهند و بخواهند تمامی قشر‌ها و جریان‌ها را پای تلویزیون بکشند، همین بخش را هم از زاویه دید یک عده خاص می‌بینند. طبیه سیاوشی در گفت وگو با ایلنا، درباره این‌که چرا این روزها، صداو سیما که عنوان ملی را با خود دارد به جای ایجاد همبستگی و وحدت به برخی حواشی در جامعه دامن می‌زند، گفت: امروز در آستانه انتخابات مجلس هستیم و باید رسانه ملی فارغ از این‌که بخواهد به نفع نماینده و جناحی تبلیغ کند به نفع صندوق‌های رأی تبلیغات انجام دهد و موجبات همدلی، اعتمادسازی و وحدت را در میان مردم به وجود آورد. این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه به دلیل فقدان شدید چنین دیدگاهی، تاکنون رسانه ملی نتوانسته است اعتمادسازی و انسجام پروری که نیاز امروز کشور ماست و به شدت هم ضرورت دارد به وجود بیاورد.
 
حمله عضو جبهه پایداری به لاریجانی

قاسم روانبخش گفت: لاریجانی با لابی‌های کذایی مانع استقلال نماینده‌ها می‌شد و حالا که قرار است ایشان در مجلس نباشد، نماینده‌ها با آزادی و فراغ بال بیشتری فعالیت خواهند کرد و مردمسالاری نمود بیشتری خواهد یافت.
 
محاکمه یک مترجم آلمانی به اتهام جاسوسی برای ایران

یک مترجم آلمانی با طرح ادعای جاسوسی برای ایران محاکمه می‌شود. به گزارش خبرگزاری فرانسه، دادگاه آلمانی در شهر کوبلنز آلمان یک مترجم ۵۱ ساله ارتش آلمان را به جاسوسی برای ایران متهم کرد. دادگاه آلمان مدعی شده است که این مرد همراه با همسرش برای ایران جاسوسی می‌کرده و محاکمه این فرد از امروز آغاز شده است.
 
مهدی نصیری: در نقد «بازرگان» جانب انصاف را رعایت نکردیم

مهدی نصیری، پژوهشگر دینی همزمان با سالروز درگذشت مهدی بازرگان نوشت: احساس می‌کنم در تمام این سال‌ها در نقد نظری و معرفتی او جانب انصاف را رعایت نکرده‌ایم. مهدی نصیری، پژوهشگر دینی و سردبیر اسبق روزنامه کیهان، همزمان با سی دی‌ماه، سالروز درگذشت مهندس مهدی بازرگان، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: اکنون که مهندس بازرگان را در سبک و سیاق عصر حیرت بازخوانی و تحلیل می‌کنم، احساس می‌کنم در تمام این سال‌ها در نقد نظری و معرفتی او جانب انصاف را رعایت نکرده‌ایم، غفر الله لنا و له.
 
متوسط ماندگاری نمایندگان در مجلس چقدر است؟

با هنر گفت: متوسط ماندگاری نمایندگان در مجلس ۱.۵ دوره بوده است و در نتیجه افرادی که جدید وارد مجلس می‌شوند، تا بخواهند با برنامه‌های قبلی آشنا شوند و با آن‌ها کنار بیایند زمان زیادی می‌گذرد. محمدرضا باهنر که چندین دوره نماینده مجلس بوده و جایگاه نائب رئیس بودن را هم درک کرده است در گفت‌وگویی اظهار داشت: در این دوره مجلس فکر می‌کنم این مقدار به ۸۰ درصد برسد،چون نمایندگانی که در آن حضور داشتند، برنامه‌هایی را می‌خواستند اجرایی کنند که نشدنی بود. در نهایت دوره ماندگاری نمایندگان در مجلس پایین می‌آید؛ متوسط ماندگاری نمایندگان در مجلس ۱.۵ دوره بوده است و در نتیجه افرادی که جدید وارد مجلس می‌شوند، تا بخواهند با برنامه‌های قبلی آشنا شوند و با آن‌ها کنار بیایند زمان زیادی می‌گذرد.
 
منتجب‌نیا: خدمت رهبری شهادت می‌دهم اکثر ردصلاحیت‌شدگان طرفدار نظام هستند

حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا با اشاره به اینکه از اوایل سال اعلام کردیم که حزب جمهوریت در انتخابات حضور و مشارکت فعالی خواهد داشت، اظهار کرد: ما نسبت به افراد و گروه‌هایی که نسبت به حضور و مشارکت در انتخابات تردید و تشکیک داشتند، انتقاد داشتیم و آماده بوده و هستیم که در انتخابات شرکت کنیم، ولی لازمه شرکت در انتخابات چه برای اصولگرایان و چه برای اصلاح طلبان این است که فضای بازی مهیا شود. اگر انتخابات در فضایی مسدود و بسته برگزار شود، افتخارآمیز نیست. منتجب‌نیا با بیان اینکه بسیاری از رد صلاحیت شدگان را می‌شناسیم که جزء متدین‌ترین و متشرع‌ترین افراد هستند که به دلیل عدم التزام به اسلام، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه یا رد صلاحیت شده اند یا صلاحیت آن‌ها توسط هیات نظارت احراز نشده است، افزود: سخنگوی شورای نگهبان در مصاحبه‌ای گفت که عدم التزام به معنای نماز نخواندن و روزه نگرفتن افراد نیست و از طرق دیگر می‌توان عدم التزام به اسلام و ... را متوجه شد. وی در پایان گفت: مقام معظم رهبری بار‌ها فرمودند؛ برای من اصولگرا و اصلاح طلب یکسان هستند. خدمت رهبری شهادت می‌دهم، اکثریت رد صلاحیت شدگان این دوره، جز طرفداران پر و پا قرص نظام هستند؛ لذا از ایشان تقاضا دارم به شورای نگهبان دستور دهند این افراد را تایید کرده و به عرصه انتخابات وارد کنند. معتقدم در خصوص بررسی صلاحیت‌ها حق کشی شده است.
 
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار کرد: قانون‌گذار نیز شورای نگهبان را به همین منظور تعیین کرده که، چون مجلس نماینده همه اقشار جامعه است، احتمال دارد مصوباتی داشته باشد که خلاف شرع باشد. پس شورای نگهبان باید این مصوبات را با شرع انطباق دهد؛ بنابراین مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد، دیگر مجلس واقعی نیست. مطهری با اشاره به اظهارات اخیر عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان، درباره نمایندگان فعلی رد صلاحیت‌شده مجلس گفت: آقای کدخدایی برخی از نمایندگان رد صلاحیت‌شده مجلس فعلی را دارای فساد مالی دانستند، در حالی که بعضی از این موارد در حد اتهام است و ممکن است این افراد در دادگاه تبرئه شوند. نماینده مردم تهران در خانه ملت همچنین به واکنش منفی کدخدایی نسبت به اظهارات رئیس‌جمهوری اشاره کرد و توضیح داد: صحبت اخیر ایشان درباره اظهارات رئیس‌جمهوری منطقی نبود و بیشتر بر اساس احساسات و حب و بغض بیان شد. حرف رئیس‌جمهور یک مطلب کلی بود و ربطی به رد صلاحیت دامادشان نداشت. مطهری در پایان گفت: متاسفانه آقای کدخدایی نگاه خوبی به جایگاه مجلس و نظارت استصوابی و آزادی بیان ندارد. جالب است که مجلس دهم به آقای کدخدایی رأی داد، اما مجلس نهم به ایشان رأی نداد.
 
پیش‌بینی هاشمی‌طبا از مشارکت مردم در انتخابات

فعال سیاسی اصلاح طلب در رابطه با مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو توضیحاتی ارائه کرد. مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب هم به «نامه‌نیوز» گفت: «مشارکت مردمی منوط به تایید فرد خاصی نیست بلکه مشارکت افراد برای تائید نظام است». او معتقد است: «با توجه به تعداد گسترده‌ای از رد صلاحیت شدگان اصلاح‌طلب شاید توانایی تشکیل یک لیست منسجم را نداشته باشیم، شاید هم داشته باشیم. احتمال آن وجود دارد که در صورت اجماع کلی با همان تعداد محدود یک لیست منسجم را تشکیل دهیم البته احتمال آن بسیار اندک است». او در ادامه درباره ردصلاحیت‌های گسترده تصریح کرد: «به عقیده من باید دلایل این رد صلاحیت‌ها را بررسی کرد. نکته بعدی عدم انسجام فکری اصلاح طلبان تائید صلاحیت شده است. مواد اولیه تشکیل‌دهنده یک لیست، هم‌فکری کامل بین افراد یک جناح است». او در رابطه با مقبولیت اصلاح‌طلبان در بین مردم و توجه به مطالبات مردمی از جانب نامزد‌های اصلاح‌طلب، اظهار کرد: «با توجه به وضع موجود به‌ویژه مطالبات اقتصادی هیچ‌یک از جناح‌های تائید شده چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا توانایی رسیدگی به مشکلات و مطالبات مردمی را نخواهند داشت ولو اینکه مطالبات مردمی عموماً اقتصادی است. در شرایط فعلی بررسی مطالبات اقتصادی مردم ممکن نیست بنابراین با توجه به اتحاد اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بازهم توانایی رسیدگی به این مطالبات اقتصادی امکان‌پذیر نخواهد بود». هاشمی‌طبا در رابطه با مشارکت مردمی در انتخابات پیش رو مطرح کرد: «مشارکت مردمی منوط به تائید فرد خاصی نیست بلکه مشارکت افراد برای تائید نظام است. به عقیده بنده مشارکت به‌مانند دوره‌های پیشین خوب خواهد بود».
 
ملاقات نمایندگان رد صلاحیت شده با اعضای شورای نگهبان

سخنگوی شورای نگهبان گفت: هر روز تعدادی از نمایندگانی که صلاحیت آنان تایید نشده با اعضای شورای نگهبان ملاقات می‌کنند. عباسعلی کدخدایی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «هر روز تعدادی از نمایندگانی که صلاحیت آنان تایید نشده با اعضای شورای نگهبان ملاقات می‌کنند. مدارک و دلایل برای آنان تبیین شده و توضیحات آن‌ها استماع می‌گردد. اگر چه دفاع رییس مجلس از همکاران قابل درک است، لیکن مناسب بود نمایندگان نیز مستندات را به رییس مجلس ارایه می‌کردند.»
 
ناگفته‌های ظریف از ملاقاتش با جان کری در مورد توان دفاعی ایران

وزیر خارجه کشورمان در مجلس شورای اسلامی گفت: به جان کری گفتم به فرض که شما فردو را خراب کنید آنگاه چه پاسخی برای ملت دارید؟ کری گفت: برای همین است که نمی‌خواهیم با شما وارد جنگ شویم. ظریف ادامه داد: دشمن در مقابل مردم ایران احساس ضعف می‌کند، آمریکایی‌ها در تحلیل‌های خود برنامه نابودی فردو را کشیدند، اما پشت آن نوشتند اگر ما فردو را خراب کنیم این مردم متحدتر و منسجم‌تر در برابر ما می‌ایستند.
 
نمی‌گذاریم بحث میزبانی به بازی‌های ملی کشیده شود

سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ماجرای میزبانی فقط در مورد مسائل باشگاهی مطرح شده است و اگر به بحث ملی کشیده شود، ما از این موضوع جلوگیری خواهیم کرد. بدیهی است که آن‌ها روی تصمیم خود بمانند، ولی ما هم روی موضع خودمان هستیم. حضور نیافتن باشگاه‌های ما آسیب جدی به کیفیت مسابقات وارد می‌کند و ای. اف. سی در این زمینه هزینه‌هایی را متحمل خواهد شد./ ایرنا

توضیحات موسوی درباره علت لغو سفر ظریف به داووس

سخنگوی وزارت خارجه گفت: وزیر امور خارجه ایران کاملا قصد داشت که در نشست سال جاری مجمع جهانی اقتصاد در پی دعوت رسمی و شخصی صورت گرفته از سوی این مجمع، حضور یابد. متاسفانه به دلیل تغییرات یک طرفه در برنامه ریزی که قبلا مورد توافق قرار گرفته بود، این امر محقق نشد و فرصت برای گفت‌وگو از دست رفت. /فارس

باشگاه‌های ایرانی پیشنهاد AFC را پذیرفتند!

رسانه عربستانی «نواف الآسیوی» نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، کشور قطر را میزبان دیدار تیم فوتبال استقلال ایران مقابل الکویت و بازی شهر خودروی ایران برابر الرفاع بحرین، در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده است. این رسانه همچنین نوشته که باشگاه‌های ایرانی پذیرفته‌اند که در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا، در زمین بی‌طرف به مصاف حریفان بروند، اما در بازی‌های مرحله گروهی در کشور خودشان میزبان رقبای آسیایی خواهند بود./ تسنیم

بازگشت تیم‌های ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا با «یک مشکل و نیم»

نمایندگان ایران با شرایط خاصی به لیگ قهرمانان آسیا بازخواهند گشت. پیشنهاد AFC به مسوولان فدراسیون فوتبال ایران این بوده که ابتدا دو تیم شهر خودرو و استقلال دیدار‌های خود را در مرحله پلی‌آف در زمین بی‌طرف برگزار کنند و در قطر از تیم‌های الکویت و الریفا میزبانی داشته باشند. به طور طبیعی در صورت صعود دو نماینده ایران به مرحله بعد پلی‌اف، مسابقه بعدی نیز با فاصله حدود یک هفته‌ای به انجام می‌رسد. در این بین احتمالا هر دو تیم استقلال و شهر خودرو در کشور قطر می‌مانند چرا که دیدار دوم آن‌ها در صورت صعود مقابل دو تیم قطری الریان و الغرافه خواهد بود. در مرحله گروهی نیز تا بررسی‌های دقیق درباره امنیت ورزشگاه‌های ایران، مسابقات دور رفت به میزبانی رقبای نمایندگان ایران برگزار می‌شود و در دور برگشت، تیم‌های ایرانی می‌توانند از رقبای خود در خانه میزبانی داشته باشند. هنوز فدراسیون فوتبال به این پیشنهاد پاسخ نداده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که موافقت ضمنی با این اتفاق صورت گرفته است. / ایرنا

دنیا چند میلیاردر دارد؟

بنیاد آکسفام در گزارش جدید خود به بررسی وضعیت توزیع ثروت در سطح جهان پرداخت. در حال حاضر ۲۱۵۳ نفر با ثروت یک میلیارد دلار یا بیشتر در جهان وجود دارند که مجموع ثروت آن‌ها معادل مجموع ثروت ۴.۶ میلیارد انسان است. شمار میلیاردر‌ها تا پایان سال ۲۰۱۹ نسبت به یک دهه قبل دو برابر افزایش پیدا کرده، اما همزمان با آن، نابرابری نیز افزایش پیدا کرده است تا جایی که ثروت یک درصد ثروتمند جهان اکنون دو برابر ثروت ۶.۹ میلیارد انسان است. /ایسنا

امسال کارگران چقدر عیدی می‌گیرند؟

ناصر چمنی، رئیس کانون انجمن صنفی کارگران گفت: حداقل عیدی کارگران به میزان ۶۰ روز از دستمزد آنهاست و حداکثر آن ۹۰ روز است یعنی برخی کارگران، به میزان ۹۰ روز از حقوق یا دستمزد خود، عیدی دریافت می‌کنند. حداقل عیدی کارگران ۳ میلیون و ۳۳۷ هزار تومان و حداکثر ۴ میلیون ۵۵۰ هزار تومان است، اگر در کارگاهی عیدی بالاتر از رقم حداکثری باشد، عرف کارگاه ملاک قرار می‌گیرد. /میزان

نمایندگان فسادانگیز مالی را رسوای عام و خاص کنید

علی نجفی توانا، حقوقدان با اشاره به رد صلاحیت نود نماینده فعلی مجلس برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم، گفت: اشکالی که وجود دارد این است که چون این‌ها نماینده مجلس بودند اگر خطایی کرده و انحرافی داشته‌اند چرا در دوره نمایندگی با آن‌ها برخورد نشده است؟ اقدام این نماینده خلاف قانون است و بنابراین موظفید که این فرد را به قوه قضائیه معرفی کرده، پرونده برای او تشکیل دهید و او را محروم و رسوای عام و خاص کنید./ایسنا

همه کاندیدا‌های اصلاح‌طلب رد صلاحیت شده اند

علی صوفی، عضو شورای عالی سیاستگذاری در این باره می‌گوید: راهبرد اصلاح‌طلبان در شورای عالی سیاستگذاری تصویب و اعلام شد که ما در هر جا که کاندیدا داشته باشیم در آنجا کاندیدا را معرفی می‌کنیم و اگر هم نامزد نداشته باشیم، فردی را معرفی نمی‌کنیم. وزیر دولت اصلاحات هم‌چنین درباره بحث بر سر سرلیست‌های تهران می‌گوید: اصلاح‌طلبان در شرایطی نیستند که بخواهند بحث لیست را مطرح کنند، لیست ببندند و بعد بگویند سر لیست چه کسی شود. وقتی که همه را ردصلاحیت کردند، چه برنامه‌ای می‌ماند؟
 
فدراسیون فوتبال: لغو میزبانی ایران در بازی های ملی صحت ندارد

سایت فدراسیون فوتبال گزارش داد، امیر مهدی علوی، سخنگوی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: برخلاف برخی شایعات منتشره هیچگونه نامه ای از سوی فیفا یا کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر عدم امکان میزبانی تیم ملی در مقدماتی جام جهانی دریافت نشده است. وی افزود:در شرایطی که هواداران فوتبال، باشگاه ها، رسانه ها فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان در یک اجماع ملی در کنار هم حضور دارند شایسته است از هرگونه گمانه زنی و انتشار شایعاتی که پایه و اساس ندارند پرهیز شود. در شرایط فعلی، مبنای اخبار صحیح صرفا اعلامیه های رسمی فدراسیون فوتبال است و جریان‌سازی های هدفمند برخی خبرنگاران کشورهای عربی در فضای مجازی مورد تایید نیست.

محمود صادقی: برخی داوطلبان قصد طرح دعوا علیه کدخدایی را دارند

محمود صادقی: کجای قانون انتخابات این اجازه را به شورای نگهبان داده که وقتی نمی‌تواند جزئیات را بگوید همه را متهم کند. آقای کدخدایی به عنوان سخنگو حق ندارد این حرف‌ها را بزند، اما او وارد مسایلی می‌شود که در حیطه کار سخنگویی نیست. اظهارات آقای کدخدایی در متهم ساختن نمایندگان رد صلاحیت شده قابل تعقیب است. برخی داوطلبان قصد طرح دعوا علیه آقای کدخدایی را دارند.وقتی درباره انتشار جزئیات پرونده نامزد‌ها صحبت شود نمی‌توان قانون انتخابات را مقصر دانست. اما در ردصلاحیت‌ها و نظارت استصوابی، قانون انتخابات نقص زیادی دارد. اگر نمایندگان بگویند که نظارت استصوابی نباشد یا در صدد تغییر آن باشند شورای نگهبان باید آن را تأیید کند، اما خودش جلویش را می‌گیرد.نحوه عملکرد شورای نگهبان در اجرای قانون فعلی هم بر اساس تفسیر سلیقه‌ای است. ما که قانون انتخابات را اصلاح کردیم اما شورای نگهبان رد کرد.

پاسخ باهنر به احتمال کاندیداتوری لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری

باهنر درباره حضور لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: به نظرم این حرف نمی‌تواند از امروز قابل پیش بینی باشد، چون معمولا افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری قصد شرکت دارند، دو تا سه ماه قبل از انتخابات ظاهر می‌شوند؛ وگرنه من هم در این دوره انتخابات مجلس شرکت نمی‌کنم، دلیل نمی‌شود که این کار من به منزله شرکت در انتخابات ریاست جمهوری باشد. وقتی شش ماه قبل از انتخابات به سراغ آقای خاتمی رفتند قبول نکرد، ولی دو ماه قبل از انتخابات ناگهانی تصمیم به حضور در انتخابات گرفتند.

عضو جبهه پایداری: مگر به شورای ائتلاف دعوت شده بودیم که حالا خارج شده باشیم؟

فاطمه آلیا، عضو جبهه پایداری، درباره شایعه ائتلاف نکردن اصولگرایان و جبهه پایداری، گفت: جبهه پایداری از ابتدا هم توسط شورای ائتلاف دعوت نشده بود که حال بخواهد از آن خارج شود؛ بنابراین نه ورود و نه خروج آن صحت ندارد. او ادامه داد: با این وجود اما خود جبهه پایداری به ابتکار عمل خود یک مدل انتخاباتی و یک سری شاخص هایی را تعین کرده و یک سلسله گفت‌وگو با چند نفر از سران شورای ائتلاف و برخی احزاب دیگر از جمله روحانیت مبارز برگزار کرد و در این نشست‌ها مدل انتخاباتی خود را پیشنهاد کردتا همه سعی کنند به یک وحدت و هم‌گرایی حداکثری برسند که این مدل بعضا هم مورد استقبال برخی از شخصیت ها قرار گرفت.

پولادگر: کیمیا علیزاده تا سه سال نمی‌تواند برای کشور دیگری مبارزه کند

پولادگر در باره اینکه گفته می‌شود قرار است کیمیا علیزاده در المپیک 2020 برای آلمان مسابقه بدهد، تصریح کرد: کیمیا علیزاده قانونی نمی‌تواند برای کشور دیگر بازی کند، از آخرین حضور یک ورزشکار در ترکیب تیم ملی باید سه سال بگذرد تا برای کشور جدید بتواند بازی کند. رسانه‌هایی که این اخبار را منتشر می کنند، قطعا از قانون خبر ندارند. اصلا امکان پذیر نیست مگر اینکه کمیته بین المللی المپیک در تیم پناه جویان که راه انداخته است که آن هم شرایط خاص دارد. وی خاطرنشان کرد: مطلبی که علیزاده نوشته است، خودش هم از روی آن نمی‌تواند بخواند، کسانی که این مطالب را عنوان کردند، دروغ‌های بزرگی به کشور و نظام اسلامی ما زدند. تهمت‌های زیادی در آن وجود دارد. از رسانه‌ها می‌خواهم برای اینکه تمام دنیا بدانند این حرف‌ها دروغ است نتایج تیم‌های ملی دخترهای ما را نسبت به کشورهای اسلامی مقایسه کنند. رسانه ها به همین بهانه به مقایسه تیم‌های ما با سایر کشورهای دنیا بپردازند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۷
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۶۶
این بازی که لحظات اخر عده ای را تایید صلاحیت کنند تا تنور انتخابات گرم شود لو رفته .بازی دیگری طراحی کنند
پاسخ ها
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
بازرگان واقعا محبوب بوده و هست.
اول انقلاب بعضی ها طاقت دیدن این محبوبیت و آینده نگری بازرگان رو نداشتند که باعث استعفا و سپس عدم صلاحیت ایشان در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شد.
متاسفانه بعضی از رجال سیاسی که الان طرفدار بازرگان شدند در اون روزی که در مجلس شروع به شعار دادن علیه ایشون شد و گفتند مرگ بر بازرگان سکوت کردند و دم نزدند!!!(( شاید بخاطر از دست دادن کرسی های مجلس))
نمیگم بازرگان و هم حزبی هاش معصوم بودند اما انقدرها هم که میگن خائن و ضد انقلاب نبودند و بی شک اون روزها این روزها رو میدیدند!!!
متاسفانه یکسری از اصلاح طلبان صحبتهای و اندیشه 40 سال پیش بازرگان و طالقانی رو به اسم خودشون میزنند!!! و برای خودشون لایک میگیرند!!!
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
خطاب به استادِ شاعر هاشمی طبا

مطمئناً با نبودن اصلاح طلبان در انتخابات، هم مشارکت کل مردم ایران بیشتر خواهد شد و هم مجلسی بهتر از مجلس گذشته با آن لیست امید خنده دارش خواهیم داشت و..........
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
برای اداره کشور باید به علم رجوع کرد اگر همچنان بر مبانی دیگر کشور در مجلس و دولت دچار خسران شود قابل جبران نیست . وصعیت فعلی کشور دلایلش تندروهای بودند که الان میخواهند با سرکوب حزبی و ابزار و فیلتر شورای نگهبان به مجلس راه پیدا کنند .
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
اگه قرار باشه ایران با وجود نداشتن بمب اتم تحریم هایی رو علیه ش وضع کنن که علیه کره شمالی با وجود داشتن بمب اتم وضع کردن بنابراین دیگه ان پی تی و پروتکل الحاقی و برجام به چه دردی میخوره؟!
7
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
چجوریه که میتونیم شماهارو انتخاب کنیم ولی نمیتونیم کنارتون بزنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
صحبتهای آقای منتجب نیا من را یاد موضوعی انداخت.
یک روز در جمعی صحبت از کسی شد که در همان لحظه رسید.
یکی گفت حلال زاده س اون بنده خدا گفت پس می خواستی غیر از این باشه
حالا انتظار داشتی نمایندگان رد صلاحیت شده ضد انقلاب باشند و به این خاطر رد شدند!!
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
خان محمد علی . یک زحمتی بکش سخنان طهماسب مظاهری در باره بازار ‌ . رشد اقتصادی . بورس . بانک مرکزی و رشد اقتصادی و تورم و رشد نقدینگی بود در همین سایت تابناک امروز بروشنی شرح داده . اداره کشور بخاطر دخالت ان بخش انتصابی اجازه نمیدهند کشور بر حسب مبنای علمی اداره شود . نمایندگانی که از این جناح در شهرستانها و شهرستان خودم و دیگر شهرستانهای استان خودم تایید صلاحیت گرفته است الفبای اقتصاد را وارد نیستند . بیشتر دروسی را خواندند که مصرف علوم اجتماعی و الهیات هست . چکاری از دست انها بر میاید . تنها حسن وجود چنین‌نمایندگانی برای حزب حاکم این مزیت را دارد که اگر طرحی به مجلس ارایه شد با یک چراغ سبز رای موافق بدهند . فکر نکنم انها بتوانند با این سواد غیر تخصصی گره ای از مردم باز بکنند .
قمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
آقای منتجب نیای اصلاح طلب!؟
کاندیدای طرفدارنظام که مشکل اقتصادی یا... داشته نمی ارزد
اتفاقا این دوره مشکل دارها از هر دو جناح رد شدند شما چرا ناراحتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
.
جناب صوفی شما ودوستانتان
برای یکبار هم که شده شهامت داشته باشید
و کلا این دوره بعنوان اعتراض شرکت نکنید
بخدا ، قدرت اصلی ، پس از خدا
در دستان همین مردم است،
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
در این شرایط حساس کنونی که باید دشمن نهایت سختکوشی و استقامت ما را درک کند ما هم باید تمام حداکثر فشار را بر دشمن بیاورم ولذا ما با همایت حداکثری با دکتر محمدجواد ظرفیت و اعلام تهریم ها به عنوان یک مشت کاغذ پاره چیزی نیست. زمانی که امریکا بزودی سقوط کند بفضل پروردگار عالم و به مدد نیروی ایمان شما جوانان مومن و انقلابی از دیوار سفارت انگلیس بالا برویم و نابودشان کنیم. از دیوار آلمان و از دیوار فرانسه هم بالا برویم. که هم ثواب دارد و محتسب است و هم دشمن را نابود میشود
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
چه آیید بکنند چه نکنند ما شرکت نمی کنیم
جناب اقای ظریف که به شما ثابت شد که نظامی های ما چی کاره هستند اعتماد به نفست رفته بالا و بلبلی میخوانی؟!!!!
البته این را باید در همان ابتدا می فهمیدی که این خسران برجام را به بار نمی اوردی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
اگر روزی ظریف واقعیات برجامی را به زبان بیاورد میزان طرفداران اصولگرایان از۲۱٪ به ۴٪ سقوط میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
یک دیپلمات کار کشته هیچ گاه به ماشه فکر نمی کند
و به اسلحه تکیه نمی کند
ناشناس
| Australia |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
باشد که از منفی هات درس عبرت بگیری!
همون با برجام اینا رو سرکار گذاشتیم و وقت خریدیم! تا موشک بتونیم هوا کنیم....
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
فعلا که طرفداران بنفش از 60درصد92 به زیر 7درصد در 98 سقوط کردند بقول زیباکلام
مردم عمل و نتیجه کار را میبینند نه فقط حرف را آقای ظریف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
جنگیدن و خراب کردن و نابود کردن را همه میدانند
و میتوانند
مهم این است ، که بتوانی بدون جنگیدن ، و خراب کردن با مذاکره و تسلط بر قوانین بین المللی ، حقوق کشور و مردم را بگیری
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
شما ها کی قرار است از تندروی خود بکاهید. ظریف نماینده نظام است در دنیا و مورد تایید رهبری است. چرا نماینده نظام را با این کارهای ضعیف می کنید
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
با حرفت موافقم روحانی و ظریف دقیقا متوجه شده اند که غربیها با این توافق نیم بند برجام گذاشته اند تو کاسه اونا و البته ملت ایران ! ولی خوب به روی خودشون هم نمی یارن و دقیقا اگه الان به این بینش رسیده و می تونه اونو اظهار کنه به مدد همین چهار تا موشک و نظامی های با غیرت ما هستش که می دونستند از غرب ابی برای ایران گرم نمی شود و فکر نان کرده اند نه خربزه
بیجنبه ها حالا چندتاتون پاشید چندتا دیگه بشینن سر سفره چی میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
اینهای توی این شش سال اینقدر سماق به لب و زبان مالیدند خسته شدن . اصلاح طلبان هر چه زودتر کلا بصورت داوطلبانه مجلس . دولت و شوراهای شهر را ترک کنند . خطر بزرگتری در میان هست . صحبت این هست که اگر اینبار هم تندروها شکست بخورند ممکن هست کل روند نیم بند دمکراسی را هم تعطیل کنند . ...چون بعد از شکست از اکثریت مردم میخواستند نهاد ریاست جمهوری تعطیل و مجلس را پارلمانی کنند
حرف این خانم مزدور خائن را دیگر نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
منظورتان زینب خانم لند کروز سوار ژن خوب است ؟
موافقم
ابن طیف سیاسی تایید صلاحیت شده همانها هستتد که در دوران بچگی خودشان با خودشان منچ بازی کرده و از بردن خودشان مشعوف میشدند.بردن رقیب خیالی و بدست اوردن اکثریت مطلق با کمک داور در مجلس افتخاری ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
آخه طیف شما با ایجاد و طرفداری از فتنه در سال های 78 و 88 و.. و همچنین اعتماد به غرب و زدن ضربه به اقتصاد و صنعت و عزت مملکت برای کشور هزینه های بی شمار ایجاد میکنید .
این اصلاح طلبان عجب افراد مرموزی دارد برای رد گم کنی
دورانتون به سر امده و با این ترفندها راه به جایی نمی برید
این جماعت جبهه پایداری جز فحاشی و تهمت و هوچی گری کار دیگه از دستشون برنمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
جماعت اصلاحات هم فقط در مغلطه و تبلیغات منفی استادند
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
تو تلویزیون هر روز سخنرانی میکنند و ایدهای خود را تبلیغ میکنند . در صورتی ایده انها حتی برای اداره یک روستا هم‌مقدور نیست . آیده و گفتمان انها اینقدر سخت هست که حتی خودشان اگر ان ایدها و ارزوها را اجرا کنند فرزندان انها از محله فرار میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تهمت کجا بود همه حرف های پایداری ها درست است شما خودتون را بخواب زدید
الان چند ساعتی است که باشگاهها اعلام کردن در پلی اف هم در خارج بازی نمی کنند ولی با شیطنت خبرهای نادرست مخابره می کنی؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
واقعا اگه این کار را میکردند من یکی که دیگه هیچ مسابقه ای را نگاه نمی کردم . بخدا اگه پای حرفشون بایستند هیچ اتفاقی نمی افته اصل اول ورزش تقویت روحیه و انسانیت و شجاعت هستش بری توپ بکوبی با ذلت واقعا چه افتخاری داره الان وقت ایستادگی است نه وقت وادادگی .
مهدی نصیری: در نقد «بازرگان» جانب انصاف را رعایت نکردیم) در مورد کی رعایت شد ؟ دکترمصدق ایت اله طالقانی سید محمدخاتمی و....
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
اسم خاتمی نیار
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
یادتان که نرفته شمخانی می گفت بنی صدر خائن نبود....ما در رابطه با خیلی ها تندروی داشتیم.
ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
سيدمحمد خاتمي، يك فرصت طلب است كه در وقت لزوم و پاسخگويي هيچ خبري از او نيست. چرا در خصوص عملكرد فوق ضعيف فهرست اميد در مجلس حرفي نمي زند؟ .
ملاقات نمایندگان رد صلاحیت شده با اعضای شورای نگهبان) اشتباه محضه فقط شورای نگهبان را بزرگ می کنید
عضو جبهه پایداری: مگر به شورای ائتلاف دعوت شده بودیم که حالا خارج شده باشیم) دعوت نشدید اما از ترس اینکه ملاقات اقای ناطق نوری با اعضای ائتلاف منجر به ورود اقای ناطق بشود و نقشه های شما برای رسیدن به هدف تان که کسب قدرته بر اب شود خودتان را به درون ائتلاف تحمیل کردید حالا که خیالتان راحت شده ساز خروج می زنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
شب ها زودتر بخواب تا روزا پرت و پلا کمتر بفرمایی
فردوسی فرمود:

به گودرز گفت آن زمان پهلوان / کز ایدر برو زود روشن روان

پیامی ز من پیش کاووس بر / بگویش که مارا چه آمد به سر

به دشنه جگرگاه پور دلیر / دریدم که رستم مماناد دیر

گرت هیچ یادست کردار من / یکی رنجه کن دل به تیمار من

ازان نوشدارو که در گنج تست /کجا خستگان را کند تن درست

به نزدیک من با یکی جام می / سزد گر فرستی هم اکنون به پی

مگر کاو ببخت تو بهتر شود / چو من پیش تخت تو کهتر شود

بیامد سپهبد بکردار باد / به کاووس یکسر پیامش بداد

بدو گفت کاووس کز انجمن / اگر زنده ماند چنان پیلتن

شود پشت رستم به نیرو ترا / هلاک آورد بی‌گمانی مرا

اگر یک زمان زو به من بد رسد / نسازیم پاداش او جز به بد

کجا گنجد او در جهان فراخ / بدان فر و آن برز و آن یال و شاخ

شنیدی که او گفت کاووس کیست / گر او شهریارست پس طوس کیست

کجا باشد او پیش تختم به پای / کجا راند او زیر فر همای

چو بشنید گودرز برگشت زود / بر رستم آمد به کردار دود

بدو گفت خوی بد شهریار / درختیست خنگی همیشه به بار

ترا رفت باید به نزدیک او / درفشان کنی جان تاریک او
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
شاهنامه نه تنها شاهکار تاریخ است بلکه کتابی است برای تمام قرون و اعصار
من پيشنهاد مي كنم : از اين به بعد هر كي راجع به موضوعي با عنوان كارشناس خواست اضهار نظر كنه
اول اغلام كنه شغل و درآمد ثابت ماهيانه اون چقدره و سطح مالي زندگي خانوادگيش رو بگه تا ما بفهميم واقعا حرف و باور خودشو ميگه يا در راستاي منافع شغلي و خانوادگي حرف ميزنه

هر روز يكي مياد به من بيكار تحصيلكرده ميگه آرامش داشته باش وضع ما از بقيه بهتره ، بعدا معلوم ميشه خودش حقوق چند ده ميليوني ميگيره
ديگه حالم بده ، ميخوام برم تو خيابون هوار بكشم ، وقتي يادم ميوفته تو اوج جواني و شكوفايي به دليل عزت و غرور ملي مهاجرت نكردم و حالا بهم ميگن اگه سختته برو ، ميخوام شهر و رو سرشون رو خراب كنم
لیگ قهرمانان آسیا باید لیگ قهرمانان آسیا باشد. لیگ قهرمانان آسیایی که لیگ قهرمانان آسیا نباشد، لیگ قهرمانان آسیا نیست.
مسئولین و مدیرانی که دو تابعیتی هستند و همه زندگی آنها و خانواده هایشان در غرب زندگی میکنند اینها در قبال کشور عزیزمان هیچ وقت احساس مسئولیت نخواهند کرد چون خودشان در هتل های 6 ستاره به خرج دولت زندگی میکنند و چیزی برای از دست دادن ندارند که برای حفظ اون تلاش کنند.

امیدوارم راهی که چین و کشورهای اروپای غربی در مبارزه با فساد و اصلاح ساختار اداری کشور انجام دادند تا دیر نشده روزی در ایران هم انجام شود.

واقعن دل هر انسان شرافتمند و با وجدانی به درد می آید وقتی میبیند کشوری با این همه منابع و ثروت اما شهروندان آن زباله گردی میکنند یا برای یک حقوق زیر 2 ملیون تومنی انواع خفت و خواری را تحمل میکنند در حالی که در همین کشور مسئولین آن از نماینده مجلس تا وزیر و مدیران دولتی بین 50 ملیون تا 500 میلیون تومن ماهانه حقوق میگیرند و پزشکان آن فقط چند صد ملیون تومن کارانه از بیت المال میگیرن و کارکنان ساده شرکت نفت در آن بیش از 50 میلیون تومن حقوق میگیرن و یک عضو هیات علمی دانشگاه بالای 30 میلیون تومن در ماه حقوق میگیرد و تنها پاداش شب عید این حضرات بیش از 30 میلیون تومن میشود که معادل درآمد یک سال و نیم تا چندین سال یک فرد عادی هست و شما میبینید که این حضرات در طول این 40 سال هیچ بازدهی برای کشور نداشتند و با وارد کردن پول های بادآورده خود به بازار دلالی مسکن، خودرو، زمین، ارز، طلا و .... اقتصاد ایران را فلج کرده اند و این شرایط تورمی را ایجاد کرده اند و متاسفانه سیستم های مالیاتی و نظارتی کشور هم چشم خود را بر این اتفاق شوم بسته اند.
هویج از خیار خوشمزه تر است.
عیدی کارگر (تازه اگه در بخش دولتی کار کنه)= 3 ملیون تومن

عیدی مدیر دولتی، وزیر، نماینده مجلس، عضو هیات علمی دانشگاه، قاضی، کارکنان شرکت نفت = 50 میلیون تومن به بالا

این یعنی عدالت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
داداش چی زدی توهم گرفتی ..هیات علمی دانشگاه ازاد ۶ت حقوق میگیره عیدی هم ۱میلیون
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
این ارقام را از کجا آورده اید؟
دوستان عزیز تابناکی دیشب خوابی دیدم که اگر برای من آنرا تعبیر کنید کار بزرگی انجام داده اید:

خواب دیدم فردی با یک پلاستیک حاوی 290 آب میوه پاکتی به من نزدیک میشود. بسیار ترسیده بودم. به او گفتم اینها چیست. گفت اینها آب میوه هستند در طعم های مختلف. او یک آب میوه پرتغالی به من داد. گفتم این برای چیست. گفت بنوش و سوال دیگری نپرس بعدن خودت متوجه میشوی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
دیگه این جو سازی ها و مغلطه ها برای مردم رنگی نداره دوست عزیز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
..... شما شربت شهادت رو نوشیدید
شهادتت مبارک...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
من به 80 فكر مي كنم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
فصل تظاهرات و انتخابات فرمایشی و نمایش
نزدیک است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
بزودی برای اینکه در انتخابات شرکت کنی به شما پیشنهاد آبکی خواهند داد.!!!!!!!!!!!1
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
بنوش و بعد بگرد و پرتغال فروش را پیدا کن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
290 نماینده که برای مجلس منتصب شده اند
می گویند:
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست
دقیقا ما همین انتقاد را به مجلس فعلی داشتیم همه یا اصلاح طلب یا باز اصلاح ظلب و یا باز اصلاح طلب!!
ثواب که در سنت حسنه فرزندآوری وجود دارد در 1000 سال عبادت خالصانه وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
پس برو بزا
ناشناس
| Italy |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
اگر ثواب نخواهیم کی را باید ببینیم
برو آمو پی کارت
ناشناس
| Australia |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
جووون بابا، اونوقت تو خرجشونو می دی؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
دیگه از بمباران ثواب خسته شده ایم و نمی خواهیم هیچ ثوابی کنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
سنت حسنه؟تمام موجودات زنده قابلیت تولید مثل دارن چطوریه که فقط برای ما میشه سنت حسته؟
آقای منتجب نیا البته به ظاهر
یعنی ما به اندازه 290 صندلی مجلس آدم سالم و بدون مسله نداریم؟ آیا حالا که این تعداد آدم سالم نداریم بهتر نیست تعداد صندلی های مجلس کمتر بشود؟ مثلا 31 صندلی به تعداد استان های کشور.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
ما به اندازه 290 صندلی مجلس آدم سالم و . بدون مسله داریم. بیشترهم داریم . ولی ادم سالم را نمیگذارند به مجلس برسد .
بخش عظیمی از طلا و ارز های معتبر مثل دلار و یورو در همین 6 سال گذشته از کشور خارج شده به همت محمود خاوری، مرجان شیخ اسلام آل آغا، پزشکان و مسئولین عزیز و الان تقریبن پول ایران همینطور بدون پشتوانه داره چاپ میشه

اقتصاد ایران در نهایت تبدیل به یک اقتصاد ونزوئلایی یا کره شمالی خواهد.

در حال حاضر برای خرید یک مرغ در ونزوئلا تازه اگر گیر بیاد باید چند کیلو پول ونزوئلا را تحویل داد اونوقت دیکتاتور ونزوئلا عین خیالش نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
دقیق تر این است که بخش عظیمی از طلا و ارز در سالهای ۹۱ -۹۲ و ۹۷- ۹۸ خارج شد
خواهیم دید جناب پولادگر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
شما فعلا به صندلی ریاست تکواندو بچسب !؟
که نتیجه شاهکار هاتون ، را داریم می بینیم
آقای رحمانی فضلی فرمودند:
«لبنیات و فرآورده‌های لبنی از مهم‌ترین صادرات ماست و از صداوسیما خواهش می‌کنیم دقت و مراعات کند که اقدامات اینگونه می‌تواند همه زحمات این حوزه را بر باد دهد.»

1- ایرانی ها به همه چیز عادت دارند یا عادت می‌کنند و رفتار صدا سیما فقط از آن جهت که ممکن است بر خارجی‌ها اثر بگذارد شایسته نقد است؟

2- ایرانی‌ها چاره‌ای جز مصرف این تولیدات ندارند و بنابراین کیفیت آن‌ها اصلا مهم نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
موضوع سیاسیه
چطور بیش از یک سوم نمایندگان مجلس به تایید شورای نگهبان از نظر اقتصادی مشکلدار هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
من بودن همشنو رد میکردم به جز منافع شخصی کدوم مشکلات مردمو حل کردن
"نمی‌گذاریم بحث میزبانی به بازی‌های ملی کشیده شود"
مگر بازی باشگاهی غیرملی است؟ خودتان را کنار کشیده اید و باشگاهها را مقابل afc قرار داده اید. وای بر شما باد فدراسیون نشینان بی صلاحیت. اگر در مقابل عربستان محکم می ایستادید و قبول نمی کردید در کشور بی طرف بازی کنید امروز چنین ذلتی را بر کشور تحمیل نمی نمودید.
یک استدلالی سخنگوی شورای نگهبان معمولا دارد که عدم تایید صلاحیت این افراد به معنی این نیست که جای دیگر نمی توانند «خدمت» کنند این بدترین اسنتدلال است ناسلامتی شما اینها را به دلیل سوء استفاده رد صلاحیت کرده اید یعنی برود وزیر یا استاندا یا مدیر کل بشود؟ این که بدتر است یک استان یا وزارتخانه یا سازمان را به گند می کشد
بهتر نیست درمورد رد صلاحیت 90 نماینده دستور ویدیو چک بدهید؟ کمی بازی انتخابات را متوقف کنید ببینیم اصلا حق با کیست اگر حق با شورای نگهبان است باید اصلا یک دوره مجلس را تعطیل کرد افراد سالم را بعد از چهار سال مسئله دار می کند اگر حق با نمایندگان است باید شورای نگهبان در کار خود تحدید نظر کند زیرا این بازی با آبروی افراد است
باهنر همیشه سعی می کند مثل بیسمارک و چرچیل حرف بزند خدای سیاست ولی خداوکیلی ایشان از خودشان هیچ ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
تابناک واقعا به یک نفر پول می دهی که این نظرات را ویرایش کند؟ مثلا
نظر مرا تغییر داده
نمیدونم اگه بشه و سنگ اندازی نکنن میخوام یک کارخونه بزرگ تولید کیک و ساندیس راه اندازی کنم . کارخانه ای که بتونه حداقل روزانه 100 ملیون قطعه کیک و ساندیس تولید کنه و هدفم هم این هست که با توزیع رایگان این کیک و ساندیس ها بین مردم و به خصوص در مدارس با گرسنگی و فقر مبارزه کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
حتما سرمایه اش هم از بیت الماله که اینجوری میخوای حاتم بخشی کنی.
مقاومت و تحمل در برابر تحریم ها و صبوری کردن برای مردم عادی باشه و کیف و حال و زندگی لاکشری برای مسئولین و فرزندان آنها
وقتی کارنامه آقای لاریجانی در مجلس این است که 90 نماینده رد صلاحیت شده اند و خودش هم مجلس را قبول ندارد و تصمیمات مهم را در شورای سران می گیرد اگر رییس جمهور بشود چه بر سر دولت خواهد آورد؟ 30 استان را به لاریجانی بدهیم ده استانش دیگر به درد نمی خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
جانا سخن از زبان ما می گویی
این همه نفت فروختیم پولش کجا رفته؟

کویت، قطر، بحرین، عربستان، عمان، نروژ اینا هم مثل ما نفت میفروشن چرا وضع مردم اونها اینقدر خوبه و مردم ما هیچ خیری از این نفت ندیدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
نفت ما عین نفت ونزوئلا کرمو از آب درومد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
یعنی نمیدونی ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
آخر آنها هر کدام یک مجلس و یک دولت و یک ارتش دارند و یک ملت !!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
این هم استدلال یک اصلاح طلب خدایان سفسطه
منتجب‌نیا: خدمت رهبری شهادت می‌دهم اکثر ردصلاحیت‌شدگان طرفدار نظام هستند
این را که لازم نیست تو بگویی مهم این است که دم خروس این افراد بیرون زده و هزار قسم هم بخورند بی فایده است شورای نگهبان این دوره بنا را بر مقابله با مفسدین گذاشته
چه خبر از وزیر جوان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
کفش چند میلیونی ؟ قرار بود فقرا و مستصعفان به قدرت برسند . یادش بخیر . زمانی بچه بودم همیشه میگفتم چقدر پولدارها و ثروتمندان بی رحم هستند . اما حالا خودم‌پولدار شدم .....
آقای رییسی خوب متوجه شد که مقابله با معلول بی فایده است باید با کانون های اصلی مقابله کرد برای همین از شورای نگهبان خواسته افراد را به راحتی تایید صلاحیت نکند هر نماینده مسئله دارمی تواند چندین وزارت خانه را آلوده کند
وقتی نحوه چیندمان مجلس در عصر جدید چنین رقم میخورد در آنزمانی که در دوره قاجار مجلس تازه شکل گرفته بود چگونه بود ؟ اصلا چرا انموقع نمایندگان مجلس را دستگیر و زندانی و تعدادی هم سر ازادی و عدالت کشته شدند .؟ چه کسانی از به توپ بستن مجلس خوشحال بودند و چه کسانی ناراحت بودند ؟
اتفاقا کاشیکه همه ردصلاحیت می شدند
سران کشورهای جهان برای نشست داووس بجای جواد ظریف از مسیح علینژاد (خانم آفتابگردان) دعوت کرده اند.
از هچی شانس نیاوردیم.
ایران مثل کلبه وحشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
احسنت بد نگفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
چند روز قبل کلید خانه ام را در قفل جا گذاشته ام یک ساعت بعد متوجه شدم رفتم دیدم نیست خداوکیلی خودم فهمیدم زن همسایه آمد برداشت بخدا قسم چند روز بعد دیدم یک نفر کلید انداخته داخل قفل می خواهد وارد خانه بشود فکر می کرد خانه خالیست
مغزی قفل را عوض کرده بودم نمی توانست این حرف شما واقعا درست است
ظریف گفت . به جان‌کری گفتم که فرض بر این هست که اگر فردو را خراب گردید بعد چه پاسخی با مردم ایران دارید . در جوابم گفت بخاطر همین هست که نمیخواهیم وهرد جنگ شویم . فکر کنم منطور کری این بود که با عدم حمله نطامی میخواهیم بین مردم محبوبیت امریکا حفظ شود . دوم اینکه چون میدانیم اگر جنگ شروع شود مراکز هسته ای و نیروگاه اتمی در خطر هستند . یعنی خطر انتشار و پراکنده هسته ای بسیار خطرناک هست . در صورتی توسعه هسته ای و استفاده هسته ای برای کشورهای عضو ممانعتی ندارد .
عخی ی ی ... بینید رای بی رای ... بوخودا !
محمود صادقی: برخی داوطلبان قصد طرح دعوا علیه کدخدایی را دارند

مردم هم قصد طرح دعوا علیه نماینده های مسئله دار را دارند
همه کاندیدا‌های اصلاح‌طلب رد صلاحیت شده اند


ترجمه : همه کاندیداهای اختلاص گر رد صلاحیت شدند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
اختلاسگر.اخه سواد درست حسابیم ندارین !!!! نمیدونم میخواین چطوری مجلس رو اداره کنین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
پرچم امریکا تو که خیلی با سواد هستی نظرت نسبت به اختلاس گر چی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
تمام مصایب این کشور از انتصابیون اصولگراست. آنهایی که فرزندانشان ئمشکل استخدام و ازدواج ندارند و اصلا نگرانی نان ندارند. چون مادام العمر در مسئولیت هستند. اصلاح طلب بیچاره اگر انتخاب شد مسئولیت دولتی دارد و اگر انتخاب نشد زور بازو براینان درآوردن دارد. ادم هایی که 50 سال مسئولیت دارند باید عرصه را ترک کنند
مهدی نصیری: در نقد «بازرگان» جانب انصاف را رعایت نکردیم
وارد شدن ظلم به ایشان راچطور؟
نمایندگان فسادانگیز مالی را رسوای عام و خاص کنید

نماینده ها از قبل فکر اینجا رو کردن برای خودشون قانون گذاشتن تا زمانی که نماینده هستند مصونیت قضایی دارند برای همین نمیشه
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست


درسته کل انرژی تون رو چهار سال گذاشتید خواسته ای از مردم رو بر آورده کنید نکردید


شما مجلس واقعی نبودید مگر اینکه پاک سازیتون کنند
رد صلاحیت گسترده نمایندگان اصلاح طلب فعلی مجلس از طرف جناح حاکم و تندروها چند دلیل دارد . اول اینکه میخواهند بسنجند که استقبال مردم از جناح تندرو بدون رقابت حزبی چقدر هست تا بتوانند فرد مورد نظر خود در ۱۴۰۰ در مقام ریاست جمهوری بمردم‌معرفی کنند . دلیل دوم این هست که انها یک سری شعارها و آرزوهای معقوق و به جا مانده چند دهه را به قانون تبدیل کنند . یعنی انها میگویند چه دلیلی دارد آرایش سر دختر و پسر مردم‌چنین باشد برای لباس متحدالشکل و موی سر و ارایش مردم باید قانون نوشت . خیابانها را دیوار کشید . هر روز مردم باید در رفت و امد خیابانها تفتیش کرد . با نصب و کشیدن پرچم روی خیابان مردم را وادار کرد که از روی ان بگذرند اگر نگدشتند ضد انقلاب هستند . نرفتن روی پرچم را هم قانون تبدیل کنیم . ........ انوقت با این تفاسیر حاضر نیستند کمی به شعور سیاسی مردمی که میخواهند رای بدهند . آیا واقعا دمکراسی شکل جدیدی در حال شکل گرفتن هست یا نه کلا میخوان نمایشی از دمکراسی بمردم‌معرفی کنند . ارزش اینکارهای سیاسی بدون رقابت از برای چیست .....
وجود مجازات اعدام و حبس های طولانی مدت از نظر منطقی و عقلانی در جوامع جهان سومی مثل کشورهای آفریقایی و خاورمیانه به دلیل توزیع نابرابر ثروت و وجود فاصله طبقاتی زیاد اشتباه محض هست.


حتی در بسیاری از جوامع پیشرفته مثل کشوزهای اروپای غربی و اسکاندیناوی اکنون مجازات های اعدام و حبس طولانی مدت دیگر وجود خارجی ندارد و وقتی آمار جرم و جنایت در این کشورها را با کشورهایی با مجازات های شدید را مقایسه میکنید متوجه میشید که راهی که کشورهای غربی در پیش گرفتن کاملن درست هست.
پاسخ ها
منتقد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
چیه نماینده هایی با فساد اقتصادی رو رد صلاحیت کردن نگرانی بعدش نماینده ها مسئله دار رو اعدام کنن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
در آن کشورها مردم را کوک نمیکنند که شب طرف با زن و بچه اش دعوا داشته روابط اجتماعی او با همسایگان به دلایل سیاسی اختلاف داره بعد صبح که بیدار میشه به مردم سر کوچه گیر میده تو چرا اینجوری لباس پوشیدی ؟ اگر در آن کشورها زندگی کردن در ان کشورها راحت تر است. اختلافات و درگیری ها کمتر هست . بیشتر تمرکز مردم از یک انتخابات تا انتخابات دیگر فقط برای رشد اقتصادی هست . انها همه شب حرف های سیاسی نمیزنتد بلکه بخشی از زندگی انها فارغ از سخنان سیاسی هست . تفریح شادی هم هست . در ان کشورها دگر اندیش و عقیده دیگر حق زندگی میدهند . در ان کشور جرم سیاسی حتی با ابراز یک حرف سیاسی سخت نیست . بخاطر همین هست که زندانی کمتر دارند . اما در ایران تمام رسانه ها حتی مساجد محل با صدای بلند سخن سیاسی بیان میکنند ولی هنوز تعریف از دنیای سیاست ندارند نه جرم سیاسی را تعریف کردند .
ان اف سی فوتبال اسیا اشتباه کرده . اخه تازه زنلن و دختران ایران داشتند به ورزشگاه راه پیدا میکردند . البته این کار چند تا عیب و چند تا حسن هم دارد ‌ . تندروها که دوست نداشتند زنان ورزشگاه بروند . پس به نفع تندروها هم هست . اما برای مردم و بانوان ایران خبر خوبی نیست .
اگر بخواهند رسوای عام وخاص کنند انوقت‌درب مجلس را باید بست؟؟؟!!!من بعنوان یک عضو قشر کم درامد میتوانم قسم یلد کنم که اکثرا برای کسب ثروت و شهرت به مجلس میروند و فقط مصیبت قوانین غلط نصیب ما بدبختها میشود.بنده الان بیش از ۵ سال است در تامین اجتماعی دنبال ثبت حدود ۳ سال سابقه ام‌هستم که تامین اجتماعی از کارفرماییم حق بیمه گرفته ولی ثبت در سیستم نمیکند مدارک مثبته در شرکت‌موجود است اما در شعبه نامین‌اجتماعی گم شده و بنده هم براساس احترام به ارباب رجوع امروز برو فردا بیا و از شعبه به اداره کل و برعکس را دارم طی میکنم تا حالا چندین مدیرشعبه دیدم و کارشناسان مختلف هر تغییر در شعبه دوباره بنده را به اول خط میرساند این است نتیجه قوانینی که توسط همین نوع نمایندگان تصویب و در اختیار سازمانها قرار میگیرد!!!دریغ از یک مدیر و یا کارشناسی که دقیق به حرف و مستندات توجه کند .خدایا نمیشه ما هم یک پارتی داشته باشیم که سفارش ما را بکند که حداقل مستندات ما را نگاه کنند؟؟؟!!!
اواااا رد صلاحیت شدید

باید دادگاهی میشدید

شما ها اول باید جواب بدید برای چی دو بار عباس آخوندی تا داشت استیضاح میشد یهویی دوباره رای اعتماد گرفت
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست


درسته نماینده هایی که میان یهویی 10 هزار میلیارد از خزانه مملکت برمیدارن

یعنی یک سوم پول افزایش قیمت بنزین میدن به خودرو ساز

نماینده مردم نیستند نماینده خودرو سازی هستند
نماینده های مجلس ما همونهایی هستند که میرن اداره گمرک تا به یک وارد کننده کمک کنند ماشین های لاکچری به مملکت وارد کنه بعد به مامور گمرک فحاشی میکنن وقتی فیلمش پخش میشه مامور گمرک رو میخوان آویزونش کنن
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست

چرا نماینده ها ی مجلس به بحث زمین خواری چند صد هزار میلیاردی لواسان هیچ وقت وارد نشدند

اول اینو جواب بده بعد معلوم میشه نماینده کدوم قشر خاص هستید
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست

زمانی مملکت توسط اختلاص گران در حال غارت شدن بود پروانه سلحشوری نماینده مجلس مردم رو با ورود زنان به ورزشگاه سرگرم کرده بود

مجلسی نماینده قشر زنان ورزشگاه برو هستند نه مردمی که میخوان اختلاص و رانت خواری ویژه خواری ریشه کن بشه
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
صد درصد نمونه اش همین موشکباران اخیر که دولت کلا بیخبر بود
نعمت زاده میاد 100 هزارتا پراید 5 میلیونی ر ا 50 میلیون می اندازه به مردم وقتی علی کریمی کمپین نخریدن خودرو رو

راه می اندازه نعمت زاده بر میگرده میگه اینا ضد انقلابند!

اون موقع شما نماینده ها دقیقا طرفدار کدوم قشر خاص بودید که نعمت زاده رو استیضاح نکردید
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست

یک عکس دیدم نماینده های مجلس با کلی ریش و یقه بسته مثل بچه های دو ساله در حال ذوق کردن بودن که با

موگرینی عکس سلفی دارن میگیرن اون موقع فهمیدم قشر خاص که میگی یعنی چی
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست

طرح شفافیت آراء با 170 تا امضاء تحویل هیئت رئیسه میشه موقع رای گیری 40 تا رای هم نمیاره
مجلسی که نماینده یک قشر خاص باشد مجلس واقعی نیست

راستی چرا روحانی برادرشو ورداشت آورد ریاست جمهوری شما روحانی رو سوال نکردید ازش در مجلس

هر کسی مدیر یک اداره میشه باید همه فک و فامیلاشو برداره بیاره تو اون اداره بهشون پست بده

یعنی حسن فریدون شغل نداشته که رئیس جمهور در جهت اشتغال زایی این همه

بهش پست و اختیار داده
چرا فقط نزدیک انتخابات از این حمله ها می کنند؟
ختم کلام

بحران ما نیروی انسانی هست

وقتی آدم های خودساخته ای نداریم که بیان نماینده بشن آدم هایی نماینده میشن که همیشه نگاه شون به منابع

دیگران مثل نفت و مالیات های مردم بوده تا یک مسیر مستقیم و بدون نگرانی از این پول ها به جیب خودشون ایجاد

کنن و کل چهار سال در حال گشاد سازی و ایمن سازی این مسیر هستند تا شکم خودشون رو سیر نگه دارند
درود به شرف شورای نگهبان. اگر شورای نگهبان فقط یک کار درست انجام داده باشد همین رد صلاحیت است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۳۰
فرزندان فقرا و مستضعفان نباید در مجلس راه پیدا کنند . من نه اینکه نظرشخی دارم بلکه اعتقاد دارم . اعتقاد و یقین دارم تا کسی ثروتمند نشده حق ندارد کاندید مجلس و شهرداری و ریاست جمهوری و وزیر و استاندار و شهردار شود . دلایل زیادی دارم که بیان نمیکنم . چون جز خطوط قرمز هست
بازی فوتبال ایران باید در کشورهای همسایه مثل افغانستان برگزار بشه تا بانوان ایران بتوانند در کشورهای همسایه در میادین ورزشی حضور پیدا کنند
از موشک ها چیزی نمانده؟
چقدر و سریع کشته شدگان اعتراض اخیر و سقوط هواپیما فراموش شد و شرایط به زمان چند ماه پیش برگشت . دوباره درگیری و دعوا سر قدرت شکل گرفته . انگاری هیچ اتفاقی نیفتاده انگاری هیچ مشکلی نبوده . فراموشی فراموشی . بردن چنین مسایلی که در ردیف چندم بخاطر مسایل سیاسی قرار داده میشه . زودتر جمع و جور کنند که برای انتخابات خیلی برنامه دارند میخواهند تند روها در شهرستانها جار بزنند که برای مردم چکار کنند که تا حالا نکرده بودند . کسی واقعا در مورد این تندروها چگونه فکر میکند وقتی میخواهد بنام انها در صندوق رای سراسیمه یک رایی بدهد که چی شود ؟ اما کسی دل داغدار مادران و پدران هواپیما و اعتراضات ایران و عراق را درک کرده ؟
اصلاح طلبیا التماس نکنید بزارین پایداریا همشون تو مجلس باشن شما ها هم نباشین که سرتون داد بزانون یقه اتون را بگیرن ...مجلس میشه یک پارچه آقا تهرانی هم میشه رییس مجلس و چون گرین کارد دارن این تنش ها هم با امریکا یک کم میخابه.
بنام خدا
چنان از رد صلاحیت ۹۰نفری حرف می زنند که انگار اون ۲۰۰تای دیگه عقل کل و خبره و مدیر و مدبرند.نه اون ۹۰ نفر و نه این ۲۰۰نفر هیچ گلی بسر ملت نزده اند که اگر می زنند حال و روز ما این نبود . از افتخارات مجلسیان این است که می فرمایند ما قوانین خوبی در این دوره وضع کردیم .مگه ما کم قانون در امورات مختلف داریم اون کاری که باید بشود اجرا و ضمانت اجرای قوانین است و گر نه من هم تو خونه زیر کرسی قوانین خوبی را وضع می کنم .قوانینی که هیچ آثارعملی در رفاه و آسایش و امنیت مردم بوجود نیاورد اصلا سزاوار تصویب نیست که بخواهد افتخاری هم برای مصوبینش باشد .نماینده گانی که که بصورت فله ای به مجلس بیایند باید هم بصورت اتوبوسی بیرون بروند منتظر لیست جدید هستیم چون حال فکر کردن نداریم حالا توش چند تا بیسواد و رانت خور و نجومی بگیر هم بود که بود .وگر نه می ریم از سلبریتی ها مون می خوایم لیست ببندند یا از طائفه دلواپسان
ایده ی تاییدصلاحت در دقیقه نود نخنما شده برای رای گرفتن.
بنزین 3 تومنی و هواپیما و کرمان و عوارض خروج از کشور وآبان ماه و ااووو خسته شدم نمیشمرم. هرکی اینارو میتونه فراموش کنه بسمه الله این برگه رای و این صندوق
مجلس عجیبی خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
برای شما عجیبه چون دوستان تون نیستند
همانطور که گفته بودند پلاسکو را ظرف دو سال ساختند و حالا میخواهند املاک نجومی را به مجلس ببرند
آقای منتجب نیا، تقریبا تمام نمایندگان رد صلاحیت شده مشکل فساد اقتصادی دارند ، من به جای شما بودم از خجالت این موضوع پیش رهبر عزیز مون شهادت نمی دادم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
شما خیلی مطمئن نباش مشکل مالی باشه مشکل این است که طرف تندروهای اصولگرا نیستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
بگو تمام نمايندگان تاييد صلاحيت شده قبلي و رد صلاحيت شده فعلي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۱
خجالت را قورت داده اند یک لیوان آب هم رویش
بهترین کار نشستن در خانه در روز رای گیری است .
نماینده ها برای ایران چکار کردند ایران مدیر کم دارد مدیر خوب ودوران دیده وکار کرده نه نماینده
حالا با توجه به حضور ۵۰مبلیون نفر در تشیع جنازه شیهد سلیمانی،و اطمینان از اکثریت بالای ۹۰درصدی مردم در پشتیبانی از آنها یک رفراندون بر گزار کنند تا به اطمینان درصد برسند که اکثریت مطلق با آنهاست،البته رفراندون زیر نظر سازمان ملل باشه عالی میشه!
آقای منتجب نیا اگر هدف شما خدمت است بگذارید افراد جدیدی وارد مجلس شوند جناح شما پدر ملت را در آورده است تورا خدا ما دلسوز نمیخایم
رد صباحیت مفسدان اقتصادی و خلاقی و سیاسی خواسته همه مردم ایران است
لاریجانی بیش از روحانی در ایجاد وضعیت اقتصادی جامعه مقصر است هر چندخودش را کنار بکشد
جناب منتجب نیا دقیقا درست گفتن این نمایندگانی که رد صلاحیت شدند هم طرفدار نظام هستند و هم مشکل اقتصادی (را دارند .
رد شدگان باید به خوردن صبحانه لاکچری اون هم از نوع لبنیات آلوده و سمی دعوت بشوند تا بفهمند لبنیات سمی دست مردم دادن تا جیب هاشونو پر کنند یعنی چه.
کیهانی ها هم یه روزی به اشتباهات خود پی میبرند، و ای کاش شجاعت اعتراف داشته باشند مثل آقای نصیری.
مگه باز انتخابات داریم؟؟شوخی نکنین
اقای منتجب نیا
این چه حرفی است که میزنید !!!!!!
حرف شما مثل این است که در وسط روز بگویید من شهادت میدهم هوا روشن است !!!!!!
اقای منتجب نیا واقعا اینبار حرفش حسابی و درست است ا
تابناک، چرا رای های مثبت فارسی و منفی ها انگلیسی است! حکمتی دارد؟
آقای روانبخش حمله های کذایی شما به مردمسالاری از یاد مردم نرفته شما در زمان احمدی نژاد مردم سالاری را رعایت می کردی .
با سلام واحترام
اگر واقعا درمیان مردم باشید متوجه میشوید که مردم زیر بار فشار شدید اقتصادی دارند له میشوند. همچنین بخش زیادی از جوانان بیکار هستند وامید به آینده ندارند.. دراین شرایط کسی به انتخابات فکر نمی کند.
پرونده های قالیباف چه شد
این بازیها و نمایشها و تائید صلاحیتهای دقیقه نودی دیگه کهنه و نخ نما شده .
این دوره کمتر کسی رای خواهد داد این خط و این نشان.
مجلسی که راس عموره اینهمه افتضاهه وای به حال بقیه که وسط کارن یا دست اندر کار اجرایی و .... هستن . فساد مملکت را گرفته البته این تنها و تنها ناشی از عدم توجه به آموزش و پرورش و متعاقبا دانشگاهه که از پایبست ویرانند .....
تابناك جان ! لطفاً از كلمه حمله كمتر استفاده كن و واژه مناسب تري به كار ببر . حمله ادم رو ياد موجودات خاصي ميندازه .
انتخابات مجلس انتصابی کنید چون هزینه کمتر ومردم کمتر دچار استرس میشوند فقط شما به خدا دوره بعدی ریاست جمهوری را بخیال شید این پست تشریفاتی حذف کنید
آقای منتجب نیا پشگاه رهبری شهادت می دهم اکثر رد صلاحیت که صورت گرفته به حق بوده زیر اینها بیشتر شهوت قدرت دارند تا خدمت، دنبال صندلی و رانت هستند نمونه ۹۰ نماینده مجلس فعلی که رد صلاحیت شدند
انتخابات يا انتصابات؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی