بازدید 38918
هزار و هشتصد و نود و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نظر مردم آمریکا در مورد ترور شهید سلیمانی / رسایی: به جداشده‌های صدا و سیما آنتن ندهید! / تقدیر مطهری از مسئولیت‌پذیری سپاه / سیل تاکنون چقدر به استان‌ها آسیب زده است؟

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آماری از تعداد نمایندگان فعلی مجلس که تایید صلاحیت شدند / انتقاد چهره نزدیک به عارف از ردصلاحیت‌های شورای نگهبان و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 13 January 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
در حال تشییع اعتماد عمومی هستیم

انجمن صنفی روزنامه نگاران استان تهران، با انتشار بیانیه‌ای در باره رویداد‌های اخیر در کشور گفت: اکنون در حال تشییع اعتماد عمومی هستیم و اولین تابوت‌های آن شامل جنازه‌های رسانه‌های رسمی به‌ ویژه صداوسیما و سپس مطبوعات و سایت‌هاست. این انجمن حرفه‌ای تصریح کرده است: رسانه بوق نیست و پنهان‌کاری دست‌اندرکاران، از رسانه رفع مسئولیت نمی‌کند. / ایرنا

موضع‌گیری‌ها درباره سانحه سقوط هواپیما ریشه در بی‌اطلاعی داشت

سخنگوی دولت گفت: اظهارنظر همه کسانی که در آن روز‌ها و در اوج جنگ روانی آمریکا علیه ملت ایران، مبتنی بر عرق ملی و با استناد به اطلاعات موجود در همان لحظه بود و همه موضع گیری‌ها ریشه در بی اطلاعی و یا بهتر بگویم بی‌اطلاع گذاشتن آن‌ها داشت. ما متهم به دروغگویی و پنهانکاری شدیم در حالی‌که واقعا اینگونه نبود. حتی در بیانیه‌ای که من در پنجشنبه شب منتشر کردم، برداشت عدم صداقت صورت گرفت. اما واقعیت این است که ما دروغ نگفتیم. دروغ به معنی جعل آگاهانه و عامدانه واقعیت است. این چیزی بود که از جانب ما به هیچ وجه اتفاق نیفتاد. هیچ یک از مقامات دولت از جمله شخص رئیس‌جمهور تا عصر روز جمعه از علت اصلی سقوط هواپیما که همان آتش پدافند غیرعمدی خودی بوده، مطلع نبودند. از عصر روز جمعه که رئیس‌جمهور از موضوع مطلع شدند، دستور تشکیل شورای عالی امنیت ملی را دادند که منجر به صدور بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح و بیانیه رئیس‌جمهوری در این خصوص شد. / ایرنا

سیل تاکنون چقدر به استان‌ها آسیب زده است؟

میثم جعفرزاده، مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: در استان سیستان و بلوچستان حدود ۲۰۰ روستا بر اثر وقوع سیل دچار قطعی آب شده که برخی از آن‌ها دارای مشکل کدورت منابع آبی و برخی شکستگی خطوط انتقال و خروج از مدار است. در حال حاضر شبکه توزیع برق ۱۱۰ روستا در این استان نیز دچار قطعی شده است. وقوع سیلاب در استان کرمان نیز حدود ۶۰ روستا را دچار مشکل آبرسانی کرده و علاوه بر اینکه تیم‌های عملیاتی در منطقه مشغول خدمات‌رسانی هستند، از طریق آبرسانی سیار نیز آب مورد نیاز در اختیار مجتمع‌های آسیب دیده قرار می‌گیرد. /تسنیم

شرایط جدید پرداخت یارانه معیشتی

هیات وزیران شرایط جدید پرداخت حمایت معیشتی را مشخص کرد که بر این اساس خانوار‌های دارای واحد مسکونی، شغل و خودرو، همزمان مشمول حمایت نمی‌شوند. مطابق این آیین‌نامه، بسته حمایت معیشتی به خانوار‌های یک نفره با حداقل درآمد ماهانه و سالانه به ترتیب ۴۰ و ۴۸۰ میلیون ریال، دونفره با حداقل درآمد ماهانه و سالانه ۵۰ و ۶۰۰ میلیون ریال، سه نفره با حداقل درآمد ماهانه و سالانه ۶۰ و ۷۲۰ میلیون ریال، چهارنفره با حداقل درآمد ماهانه و سالانه ۷۰ و ۸۴۰ میلیون ریال و پنج نفر و بیشتر با حداقل درآمد ماهانه و سالانه ۸۰ و ۹۶۰ میلیون ریال تعلق نمی‌گیرد. هم‌چنین، خانوار‌هایی که دارای واحد مسکونی، شغل و خودرو «همزمان» یا دارای دو واحد ملکی هستند، خانوار‌های دارای ملک به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در تهران و کلان‌شهر‌ها و ۹ میلیارد ریال در سایر شهرستان ها، دارای خودروی سواری به ارزش بیش از سه میلیارد ریال یا خودروی عمومی با ارزش بیش از چهار میلیارد ریال، خانوار‌های دارای بیش از سه سفر خارجی غیرزیارتی، کارفرمایان دارای بیش از سه بیمه‌پرداز و گیرندگان تسهیلات بانکی جمعاً به مبلغ بیش از سه میلیارد ریال که در حال بازپرداخت اقساط باشند، مشمول بسته معیشتی نمی‌شوند.

تایید صلاحیت یکباره سی نماینده در شب گذشته

قاسم میرزایی نیکو در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبق اطلاع ما در مرحله اول ۱۲۰ نماینده داوطلب نمایندگی رد صلاحیت شده بودند که شب گذشته یک مرتبه سی نماینده را تایید صلاحیت کردند. وی توضیح داد: تا آخر وقت اداری روز گذشته به این نمایندگان گفته بودند که صلاحیتتان رد شده، اما یکباره آخر شب گذشته به یک باره به آن‌ها اعلام کردند که صلاحیتشان تایید شده لذا در حال حاضر تعداد نماینده‌های فعلی که برای انتخابات مجلس یازدهم قصد کاندیداتوری دارند و رد صلاحیت شده‌اند، ۹۰ نفر می‌باشد.

کشته‌شدگان در هواپیما دشمن نبودند

محمدعلی ابطحی در تویتر خود نوشت: کشته شدگان در هواپیما دشمن نبودند که برای برگزاری مراسم، دانشجویان در خیابان و زیر سایه ترس مراسم بگیرند. چرا هیات دولت، وزارت علوم، وزارت خارجه، مراجع تقلید مراسم رسمی اعلام نمی‌کنند؟ چرا شهر را پر از بنر تسلیت برای تسلای خاطر خانواده‌ها و مردم نمی‌کنند؟ چرا با شهدای حادثه قهرند؟

راه خروج از بحران ها، گفت‌وگو و تفاهم جمعی و به رسمیت شناختن همه است

عباس عبدی تحلیلگر مسائل اجتماعی: باید بپذیریم جامعه ما بیمار است، تا جامعه باید از این شرایط بیرون بیاید. این بیرون آمدن هم محصول گفت‌وگوی آزاد میان مردم و اراده مردم است و این که همه مردم بدون استثنا باید به رسمیت و دارای حق شناخته شوند. این وضعیت اگر پذیرفته شود قطعاً به ما کمک می‌کند؛ از این شرایط بیرون بیاییم و آن راه‌حلی که ما را نجات می‌دهد نتیجه یک تفاهم جمعی برآمده از دل چنین گفت‌وگویی می‌تواند باشد. / ایرنا
 
فاضل میبدی: شاید عذرخواهی و استعفا تا اندازه ای التیام بخش باشد

یک عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه با مسببین فاجعه سقوط هواپیما باید برخورد قاطع شود، گفت: اشتباه بزرگی انجام شده، نحوه اطلاع رسانی هم خیلی بد بوده است. حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی فاضل میبدی با اشاره به فاجعه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی اظهار کرد: متاسفانه این حادثه بسیار تلخی بود که موجب شد جوان های تحصیل کرده کشور از دست بروند. آنها نه تنها سرمایه ما بلکه سرمایه بشری بودند. وی ادامه داد: نحوه اطلاع رسانی بد بود. ابتدا گفتند که نقص فنی موجب سقوط شده است، در حالی که باید اعلام می کردند که صبر کنید تا نظرات کارشناسی سرجمع شود. رسانه ها هم خوب عمل نکردند و حادثه را به آمریکا مرتبط کردند. مردم دیگر به این اخبار اعتماد نمی‌کنند، زیرا ما عادت کرده ایم همه مسائل را سیاسی کنیم.این استاد حوزه با اشاره به اینکه غربی ها براساس نظرات کارشناسی اعلام کردند که اصابت موشک هواپیما را سقوط کرده است، تصریح کرد: با این حال با این مساله در داخل کشور برخورد سیاسی شد. حالا باید از این تجربه تلخ عبرت گرفته شود تا این گونه مسائل به جای اینکه سیاسی شود، به صورت کارشناسی دنبال شود.فاضل میبدی همچنین با بیان اینکه سقوط هواپیمای اوکراینی به صنعت توریسم کشور ضربه می زند و ایرلاین ها دیگر حاضر نیستند به ایران پرواز داشته باشند، افزود: با اینکه این حادثه عمدی نبوده اما جان انسان های بی گناه زیادی گرفته شده است و لازم است با مسببین برخورد قاطعی انجام شود.
 
تقدیر مطهری از مسئولیت‌پذیری سپاه

نماینده مردم تهران ضمن قابل تقدیر خواندن پذیرش مسئولیت حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، گفت که با برخی اتفاقات رخ داده، این شبهه در ذهن بسیاری از مردم پیدا شده که حاکمیت می‌خواسته واقعیت را کتمان کند، ولی مجبور به بیان واقعیت شده است.
علی مطهری در یادداشتی با عنوان «نکاتی درباره‌ی حادثه هواپیمای اوکراینی» که در اختیار ایسنا قرار داد، نوشت: «درباره حادثه هواپیمای اوکراینی چند نکته قابل ذکر است.

۱- اینکه فرمانده نیروی هوافضای سپاه مسئولیت این حادثه را به عهده گرفت و عذرخواهی کرد قابل تقدیر است.
۲- نیرو‌های مسلح که از صبح حادثه از واقعیت ماجرا خبر داشتند باید سازمان هواپیمایی کشوری و صداوسیما را ملزم می‌کردند که تا زمانی که این حادثه در حال بررسی است اظهار نظر نکنند.
۳- مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری با اطلاعات ناقص خود به اظهار نظر پرداختند، در نتیجه بعد از اعلام نظر سپاه، این شبهه در ذهن بسیاری از مردم پیدا شد که حاکمیت می‌خواسته واقعیت را کتمان کند، ولی مجبور به بیان واقعیت شده است.

۴- از توضیحات مقامات نظامی و مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری برمی‌آید که هماهنگی لازم میان این دو نهاد وجود نداشته است.

۵- گفته شد از یگان مستقر در بندرعباس به سامانه‌ای که هواپیما را ساقط کرد خبر داده شده بود که موشک کروز به سمت تهران در حال حرکت است، ولی بعدا این موضوع منتفی شد، اما خبر آن به دلیل نقص دستگاه مخابراتی به آن سامانه ارسال نشد که اگر می‌شد این اتفاق نمی‌افتاد. این احتمال، هرچند ضعیف، به ذهن می‌آید که اساسا خبر موشک کروز کار دشمن بوده که سامانه‌های ما را دچار اضطراب کند. به هرحال قابل بررسی است.۶- لازم است قاصران و مقصران این حادثه به مردم معرفی و مجازات شوند و چه بهتر که مقصران اصلی از سمت خود استعفا دهند.»
 
توضیح نقوی‌حسینی درباره یک مصاحبه جنجالی‌اش

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات خود مبنی بر دست‌های پنهان در سقوط هواپیمای مسافری اوکراین گفت: مصاحبه من پیش از مصاحبه سردار حاجی زاده صورت گرفته بود و با مصاحبه رییس هوافضای سپاه پاسداران ابهامات این موضوع روشن شد. سید حسین نقوی حسینی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن اعلام همدردی با خانواده‌های قربانیان تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی و حادثه سقوط هواپمیای مسافری اوکراین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه هوافضای سپاه تشکر کرد و گفت: حمایت قاطع خود را از سردار موشکی ایران سردار حاجی زاده اعلام می‌کنم. وی افزود: هدف من از مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر اینکه دست‌های پنهان در حادثه هواپیمای اوکراین نقش داشته است، برائت سپاه از این حادثه و اعلام وجود عامل نفوذ یا خرابکاری در این حادثه بود. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مصاحبه من با این خبرگزاری پیش از گفت‌وگوی سردار حاجی زاده انجام گرفته بود بنابر این پس از توضیحات وی و توضیحات سردار سلامی در مجلس، موضوع این سانحه روشن شد.
 
رسایی: به جداشده‌های صدا و سیما آنتن ندهید!

حمید رسایی، نماینده اصولگرای مجلس نهم از تحریم صداوسیما توسط برخی هنرمندان و مجریان تلویزیونی به شدت انتقاد کرد. او در توئیتر خود نوشت: الحمدلله پاکسازی صداوسیما توسط عناصر سست اعتقاد آغاز شده تا الان چندمجری و هنرپیشه از پایان همکاری‌شان خبر داده‌اند. رشیدپور هم دوپهلو حرف زده. ما از این روند حمایت وبقیه عناصرشان را به این اقدام تشویق و میگوییم که خاک بر سرتان اگر مجددا به این افراد آنتن بدهید!
 
نماینده مجلس: دشمن می‌خواهد سردار حاجی‌زاده را ترور کند

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی به دنبال ترور سردار قاسم سلیمانی اکنون در پی ترور سرداران دیگر سپاه به ویژه سردار حاجی زاده است. سیدناصر موسوی لارگانی در تذکر شفاهی جلسه امروز (دوشنبه) مجلس گفت: سردار سرافراز قاسم سلیمانی با پهپاد و به صورت شبانه ترور شد. امروز هم تصمیم گرفتند که سرداران دیگر ما را به ویژه سردار حاجی‌زاده را با رسانه‌های خود و با مدیریت رژیم صهیونیستی و استکبار پیر انگلستان ترور کنند.
 
سرنوشت جنگنده‌هایی که صدام به ایران فرستاد

سفیر عراق در ایران اعلام کرد که تهران و بغداد در حال گفتگو درباره سرنوشت هواپیما‌هایی هستند که صدام از بیم منهدم شدن توسط آمریکا در جنگ کویت، به ایران فرستاده بود. به گزارش السومریه نیوز، سعد جواد قندیل، سفیر عراق در تهران در گفت‌وگو با اسپوتنیک پیرامون سرنوشت هواپیما‌ها و جنگنده‌هایی که صدام در زمان جنگ کویت به ایران فرستاده بود اظهار نظر کرد و اظهار داشت: گفت‌وگو‌ها میان ایران و عراق برای بازگرداندن جنگنده‌هایی که صدام در جنگ دوم خلیج فارس به ایران فرستاد همچنان ادامه دارد. براساس این گزارش، بعد از ورود نیرو‌های عراقی به کویت و بعد اینکه نیرو‌های ائتلاف تحت امر آمریکا بیش از ۵۰۰ جنگنده عراقی را مهندم کردند، صدام برای محافظت از ناوگان هوایی خود تعدادی از جنگنده و هواپیمای مسافربری باقی مانده را به ایران فرستاد. سفیر بغداد در ادامه گفت که میزان مبادلات تجاری میان ایران و عراق اکنون ۱۲ میلیارد دلار است و رهبران دو کشور برای افزایش این میزان و رساندن آن به ۲۰ میلیارد دلار اتفاق نظر دارند.
 
انتقاد چهره نزدیک به عارف از ردصلاحیت‌های شورای نگهبان

رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان تاکید کرد: برای انطباق نتایج بررسی و رسیدگی به صلاحیت کاندیدا‌های اصلاح طلب با راهبرد تعیین شده مصوب شعسا، نیازمند تکمیل اطلاعات و تحلیل دقیق آن هستیم. سیدحسن رسولی در دومین جلسه ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان که با حضور دبیران کل احزاب اصلاح‌طلب برگزار شد، در بررسی و تحلیل نامزد‌های رد یا تایید صلاحیت شده اصلاح طلب حوزه انتخابیه سراسر کشور از سوی هیات نظارت هر استان، گفت: اطلاعات اولیه دریافتی از گستره کمی و کیفی رد صلاحیت کاندیدا‌ها بی‌سابقه و بهت‌آور است. امیدوارم در مراحل بعدی رسیدگی با تجدیدنظر جدی شورای نگهبان امکان رقابتی شدن فضای انتخابات و بستن لیست برایمان فراهم شود. وی ادامه داد: با اعلام نتایج رسیدگی و بررسی صلاحیت نامزد‌های اصلاح‌طلب، به این نتیجه رسیدیم برای انطباق نتایج بررسی و رسیدگی به صلاحیت کاندیدا‌های اصلاح طلب ٢٠٧حوزه انتخابیه کشور با راهبرد تعیین شده مصوب شعسا، نیازمند تکمیل اطلاعات و تحلیل دقیق آن هستیم. رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح‌طلبان با تاکید بر اینکه راهبرد ما در انتخابات پیش‌رو با دوره گذشته انتخابات مجلس تفاوت دارد، اظهار داشت: بر اساس راهبرد تعیین شده در انتخابات مجلس، لیست اصلاح‌طلبان به صورت اتئلافی بسته نخواهد شد.
 
نظر مردم آمریکا در مورد ترور شهید سلیمانی

بر اساس نظرسنجی‌های جدید، اکثر مردم آمریکا مخالف ترور سردار سلیمانی هستند و معتقدند بعد از این اتفاق امنیت آمریکا کاهش پیدا می‌کند. نظرسنجی جدیدی در آمریکا پیرامون تنش‌های اخیر بین ایران و آمریکا صورت گرفته است که می‌تواند برای مخاطب ایرانی قابل تامل باشد. این نظرسنجی به صورت مشترک توسط نشریه USA Today و ایپسوس درمیان ۱۰۰۵ بزرگ‌سال آمریکایی از ۷ تا ۸ ژانویه آنلاین انجام شده است. این آمار به واسطه نظرسنجی‌های جدید روزنامه USA Today و مرکز آمارگیری ایپسوس به دست آمده است. شبکه CNN با استناد به این نظر سنجی مدعی است: از بین هر ۱۰ آمریکایی فقط ۴ نفر موافق ترور سردار سلیمانی بوده‌اند. با این حال اکثریت پاسخگویان آمریکایی بر این باورند که این کار و عواقب این ترور ایالات متحده را ناامن‌تر کرده است. این نظرسنجی‌ها در روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه در ایالات متحده و بعد از ترور سردار سلیمانی و هنگام حمله موشکی ایران به سمت عراق با هدف ضربه زدن به پایگاه‌های نظامی نیرو‌های آمریکایی، انجام شده است.
 
آماری از تعداد نمایندگان فعلی مجلس که تایید صلاحیت شدند
 
دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی گفت: طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، تاکنون صلاحیت ۱۴ تن از نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران تایید صلاحیت شده‌اند که لیست نهایی جبهه اصلاحات در انتخابات پیش‌رو پس از جمع بندی‌های لازم از طریق شورای اصلاح‌طلبان و احزاب سیاسی اطلاع‌رسانی می‌شود. «محمد رضا راه‌چمنی» روز دوشنبه با اشاره به اینکه صلاحیت اینجانب از طریق شورای محترم نگهبان مورد تایید قرار گرفت، خاطرنشان کرد: تاکنون صلاحیت نامزدهایی، چون مصطفی کواکبیان، مجید انصاری، علیرضا محجوب، سهیلا جلودارزاده، پروانه مافی، احمد مازنی، فریده اولاد قباد و برخی چهره‌های شاخص و نمایندگان فعلی تایید شد. دبیر کل حزب وحدت و همکاری ملی با بیان اینکه لیست نهایی نامزد‌های یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه تهران تا چند روز آینده مشخص می‌شود، گفت که شانس سرلیستی مجید انصاری برای این حوزه انتخابیه بسیار زیاد است.وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو می‌تواند بسیاری از توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های ظالمانه آمریکا را از بین ببرد، گفت: با توجه به شرایط موجود طبیعتا مردم انتظارات و مطالبات به حقی از نمایندگان مجلس دارند که ضمن دعوت از آحاد جامعه شاهد حضور افراد متخصص، کارآمد، پاکدست و توانمند در مجلس آینده داشته باشیم.راه‌چمنی ترور شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش را نمونه بارز تهدید عملی دشمنی‌های آمریکا و ایادی استکباری به این مرز و بوم دانست و گفت: مردم با حضور چشم‌گیر و متحد خود بار دیگر در انتخابات تهدید‌های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد. یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند ماه برگزار می‌شود که حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس سی نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱۵۱
با همه دنیا نمیشه جنگید نه توان ان را داریم و نه میتوانیم مملکت در حال نابود شدن هست خیابان های ابادی ها بدتر تز جاده خاکی شده زیر ساخت سالم و به دردی نداریم مردم خود درگیر هزار جور گرفتاری هسستن کجای این مملکت اوضاع درست درمانی دارد اون از وضع خودرو سازها کسب وکار و در کنار ان دولت اختلاس و کی بود کی نبود و سیل و زلزله و هزاران ویرانی
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
متاسفانه برخی از جاهلان ابروی ایران را برده اند
هم اکنون در اکثر خبرگزاریهای جهان اعتراض عده ای قلیل در چند دانشگاه ایران در صدر اخبار قرار گرفته
عده قلیلی که دستاورد هفت میلیون نفری که در تهران عظمت ایران را به رخ جهان کشیدند را به حاشیه برده اند
شاه بخشیده شاه قولی نمیبخشه!!!
اگه من هم جای آن اپراتور بودم و طبق امکانات و تاسیساتی که روبرویم بود و گیدیدم که تا چند ثانیه دیگر قرار است موشکی به من برخورد کند، مسلما دکمه را فشار میدادم
عیب از آن امکانات و تاسیسات بوده نه از آن شخص
الکی یکسری آدم بیکار ایران رو مضحکه رسانه های غربی کرده اند
حتی در تصاویر خود این خبرگزاریهای خارجی که از لفظ مردم ایران استفاده میکنند، در تصاویر همه آنها یا عده قلیلی دیده میشود که به ۱۰۰ نفرهم نمیرسند و یا از تصاویر معروف آرشیوی فتنه 78 و 88 استفاده کرده اند!
من یکی که اگر بودم به هیچ عنوان مماشات نمیکردم و همه شان را قلع و قمع میکردم از بیخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
باتشکر فراوان از شورای محترم نگهبان که با ردصلاحیت تعداد زیاد نمایندگان کنونی شاید نوید مجلس بهتری در آینده را بدهد
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
علتش بخاطر این هست که سیاست ها و راهبرد سیاسی کشور در نظرسنجی پای صندوق رای مشخص نمیشود . هیچکدام از مسولین کشور هنوز بعد از چهل سال تحلیل و تحقیق نکردند که اگر قرار باشد طی یک قرن هر چهار سال پشت سرهم از مردم رای گرفته شود ولی به نطرات سیاسی و اساسی مردم عمل نشود چه اتفاقی میفتد . آیا ۲۴ میلیون رای به روحانی داده بودند که صبح رییس که بیدار میشود به افکار جهانی به اداب جهانی به اقتصاد و دمکراسی دیگر ملل یه سیاست و فرهنگ دیگر ملل جهان چکش کاری کنند ؟ در صورتی خودمان هزار جور مشکل داریم . اگر بفکر دیگر نقاط جهان باشی خوب معلوم هست که حواس رییس جمهور از داخل کشورش باز میماند .
Admin
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
تو چه دنیایی زندگی میکنیم دنیایی که رئسش آمریکاست و هر چندسال یکبار فقط کدخداش عوض میشه یه روز کارتر یه روز ریگان یه روز بوش یه روز اباما و یه روز ترامپ و هرکدومشون بدترین ضربات رو در دوران زمامداریشون به ایران زده اند چقدر خنده داره که کشورهای بزرگ جهان هم این حقیقت تلخ را پذیرفته اند و با آن کنار می آیند و ایران ؛ شناگری که تلاش دارد که خلاف این جریان شنا کند کشوری که در تلاطم امواج سهمگین و آماج حملات خارجی و داخلی هنوز سرپاست اما تا کی
خدا میداند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بازهم امتحانات دانشگاه سر رسیدند و بازهم ده ساعت قبل از امتحان من در تابناک پرسه میزنم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
یه سوال: جالب نیست که هنرمندان آمریکایی دائم از ترامپ انتقاد میکنند و از ایران حمایت میکنند اما شبه بازیگران ایرانی بر طبل خائنانه شان میکوبند و از ایران انتقاد میکنند و از ترامپ حمایت؟!
متفکر و نخبه مسائل نظامی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
طبق ویدئویی که امروز تابناک از طرف نیویورکتامز درمورد هواپیمای ساقط شده منتشر کرد هتوز مشخص نیست که آن هواپیما چرا لحظاتی پس از برخاستن سیگنال ارسال نکرده که بگوید من یک هواپیمای مسافربری ام و ارسال سیگنال را قطع کرده و به همین خاطر با موشک اشتباه گرفته شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بنظرتون عجیب نیست که چطور یه نفر از قبل از اصابت موشک به هواپیمای اکراینی فیلم گرفته؟هواپیما تازه بلند شده بود و ارتفاع زیادی نداشت پس لحظه پزتاب موشک و اصابتش به هواپیما بایو کمتر از پنج ثانیه بوده باشه پس چطور یکنفر ده ثانیه قبل از اصابت موشک داره در کوچه ای خلوت و ساکت و ارام از اسمون فیلم میگیره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
همگی منتظر شروع دوران تبلیغات انتخابات مجلس و هیجانات و خنده ها و قولهای خنده دار و شور و نشاط و پولهای سرگردان این دورانیم
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خان محمد علی ؟ حداقل کاری نمیکنی و حتی ابراز تاسف نمیکنی یا شمعی که قیمت ان هزار تومان هم‌نیست حداقل لگد نکن . واقعا خودت یا بستگانت در هواپیما بودند من هم باید در مورد خودت چنین قضاوت کنم . . بی زحمت نمک پاش زخم داغدیگان نباش .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
فیلم برداری بعد از پرتاب موشک دوم گرفته شده یعنی فاصله زمانی وجود داره . .. دیگه عرضی و فرمایشی و ابهاماتی نداری . ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
آمریکا با جنگ الکترونیک پدافند ایران رو فریب داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خان محمد علی آقا خودتو کنترل کن
ناشناس
| Turkey |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
دم تابناک گرم که بسته های خبریش در این زمستان سرد شده محفل گرمی برای عاشقان سیاست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خان ؟ تو که بدنت سوراخ نشده سالم هستی . تو چرا گلایه داری و ناراحت هستی . بهرحال الان خوشحالی یا متاسفی . اگر متاسف هستی پس سکوت کنی سنگین تر نیستی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
آقا يه گلريزون راه بندازيد اين خان محمد علي رو بفرستيم دكتر شايد خوب شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
باید اعتراف کنم که با بیشتر جاهای کامنت امشب خان ممد موافقم
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
جناب خان محمد علی آقا یه مقدار شکر در منزل داریم بفرمایید میل کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سلام ۳۰سال کشور دست اصلاحات بود و هی غر زدن وکار نکردن وحالا هم طلب کارن
عراق خسارت ۸ سال جنگ و خسارت های ناشی را پرداخت کرده است.
کشور عراق به عنوان شروع کننده جنگ شناخت شد . چرا باید تقاضای هواپیما کنند؟!!!
پاسخ ها
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
هواپیماها به رسم امانت نزد ما گذاشته شده
از هر ۱۰ آمریکایی ۴ نفر؟
آیا این تعداد زیاد نیست؟
مردم غرب چقدر در جهالت غرقند و مردم ما چقدر مشتاق دیدن آنها.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
واقعا که این مردم آمریکا از 40 درصد شون موافق ترور سردار نامی ایران هستند و اون 60 درصد هم بدلیل اینکه امنیت آمریکا کتهش پیدا میکنند مخالف هستند نه بدلیل اینکه ترور بد است ونه به این دلیل که سردار سلیمانی نابود کننده داعش و ضد تروریسم بود به همین دلیل واقعا مستحق شعار مرگ بر آمریا هستند
بازی دیگری که روحانی بر سر ملت بیچاره ایران درآورد هر خانواده ای که ماشین خانه و شغل دارد یارانه نمی گیرد کدام خانواده ایست که یک پراید قراضه یک خانه فرسوده و یک شغل حمالی نداشته باشد روحانی با مردم نساختی بدان که مردم هم با تو نخواهند ساخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خداشاهده ما خونواده 6 نفره همین پرایدم نداریم.
همون خدا شاهده که نه یارانه می گیریم نه کمک معیشتی!
یکی رو میشناسم حداقل صد میلیارد دارایی داره و یارانه میگیره!
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
مجلس اصولگرا در دوره حداد تصویب کرد که دولت کسانیکه را که خانه و ماشین و معازه و زمین و سپرده گداری دارند و در سامانه اطلاعاتی و دادهای پایگاهی محلی ثبت شده اند را قطع کند . حالا شما هی گیر بده به دولت که چرا یارانه را قطع میکند و قطع نمیکند
دولت محترم عراق لطف کنه همزمان با اینکه ما هواپیماهاشون رو تحویلشون میدیم غرامت جنگ ۸ ساله رو هم به ما پرداخت کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
ما دیگر ایران و عراق و سوریه و لبنان و فلسطین یمن نداریم بلکه امت واحده هستیم اگر چه اختلافات زیادی داریم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
یه امت واحد هستیم ولی دست همه توی جیب ایرانه !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
نمی تونن غرامت بگیرن ادامه دهنده جنگ کی بوده
در انتخابات قرار است اصلاح طلبان با اصولگراها رقابت کنند بعد موضع اینها نسبت به دولت ناکارامد روحانی اصلاح طلب حمایت کامل اصولگرا مخالف استیضاح یا استعفا چرا باید بین بد و بدتر انتخاب کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
رد صلاحیت ها دو دلیل داشته یکی سو استفاده مالی و دیگری شاف نبودن رای در مجلس ......حالا برو تحقیق کن ببین کسانیکه که سو استفاده مالی دارند تایید صلاحیت شدند یا نه با انکه پرونده سو استفاده مالی هم تشکیل و تحویل مراجع قضایی داده شد
با این شرایط جدید تقریبا یارانه معیشت دیگر پرداخت نمیشود درود بر نوبخت و روحانی که مردم را خوب شناخته اند
وای این رسایی و آقاتهرانی فاجعه هستن . خدا رحم کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
فاجعه اونیه که ،
بعدش میگه "من خودم صبح جمعه متوجهشدم "بله آقا .بدون به کی رای دادی
حالا ربیعی میگه ما غروب جمعه متوجه موشک شدیم
سفیر عراق:سرنوشت جنگنده‌هایی که صدام به ایران فرستاد.....
یک رزمنده سابق:خوب پس ما هم دنبال خسارت جنگ باشیم.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
امانت را حتی به دشمن هم باید برگرداند چه رسد به دوست
بنده خدا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
آقای امانت امانت 21:48... بدهی بابت و غرامت خسارات مالی، جانی، شرافتی، حیثیتی، ناموسهایی که در حمله عراق به ایران بر باد غارت سربازان عراقی رفت، جوانان رشیدی که زیر خاک رفتند، بچه هایی که بی پدر شدند، دختران دانشجوی خوزستانی که بی حیثیت شدند، هشت سالی که مملکت از پیشرفت و آبادانی عقب موند... اینها جایی توی ذهن شما داره یا نداره هی امانت امانت می کنی... فکر کنم عراقی باشی وگرنه یه ایرانی اینقدر بی غیرت نمیشه...!
آقای روحانی بنزین را گران کرد در اعتراضات هم تغداد زیادی کشته شدند دو باری هم یارانه ای داد برای ساکت کردن مردم و بعد همان را هم گرفت صداقت و امانت و مردمداری در وجود ایشان موح می زند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
روحانی خیلی وقته عطای ریاست جمهوری رو به لقایش بخشیده ؟
فیلمی پخش شد که اقای رسایی چند سال پیش با یک شور و ذوقی پیش بینی میکرد برجام نابود میشه؟ اقای رسایی؛ ایا این همه مشکل و فاجعه که بعداز تضعیف برجام رخ داده جای ذوق زدگی داشت ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
مشکل و فاجعه بابت درگیر کردن شش ساله کشور در مذاکرات الکی با غربه
90 نماینده مجلس فعلی تایید صلاحیت نشده اند غالبا به دلیل مسایل اقتصادی بعد اینها چهار سال است دارند برای بودجه مملکت برنامه ریزی می کنند و بودحه امسال را هم همین ها تعیین خواهند کرد یعنی 90 نماینده بی صلاحیت از نظر شورای نگهبان تا 6 ماه دیگر صلاحیت قانونگذاری دارند انیشتین قادر به حل این مسله نیست
حیف گفته بودم دیگه نظر نمیدم ، وگرنه می گفتم : همه اش و بدید به رسایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
مطمئن باش شیطان نمیگذارد سخنگوی خوبی مثل تو خاموش بماند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
ظاهراً تو روابط خیلی خولی با شیطون داری ، شیطون نوچه اشی
سخنگوی دولت . ما به مردم دروغ نگفته ایم بلکه نداشتن اطلاع از مسایل و اتفاقات هست ....... از گردنی بنزین خبر نداریم‌. از کشته شدگان خبر نداریم . از سقوط هواپیما خبر نداریم . .....تعداد باز داشتی ها خبر نداریم‌ اما مطمن هستیم ۸۰ نفر در کشوری دیگر کشته شدند . واقعا باید من شهروند باورکنم که بالاترین سطحوح از وقایع کشور خبر ندارند
وای بر کسایی که به امثال رسایی رای دادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
باز به امثال رسایی رای میدیم.وما همه خیلی هستیم
انگار نه انگار که مملکت در چه وضعیه بعضی همچنان اسب خودشون رو سوارن و می تازونند نفرت پراکنی وناراضی تراشی می‌کنند
رسایی :میگوییم که خاک بر سرتان اگر مجددا به این افراد آنتن بدهید!) از شما هم جز حماقت در دوره نمایندگی و پس از آن از تو ندیدیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
رسایی مرد بود که فرجام برجام راداد میزدولی امثال شما نمیدیدین
خسارت جنگ صدام را بدن و جنگنده های صدام را ببرند
چه اشکالی دارد که مراجع در مورد سقوط هواپیما سکوت نکنند . در تمام شهرها نصب پوستر و در گدشتگان این حادثه هزینه کنند . در تمام شهرها در مساجد کشور یک روز را عزاداری کنند . یا در تشیع جنازه در روز خاصی مسولین و مقامات کشور شرکت کنند تا درد خانواده کشته شدگان التیام داده شود . اگر چند صد میلیارد هزینه چنین‌مواردی کنند ارزش دارد
حیف گفته بودم دیگه نظر نمیدم ، وگرنه می گفتم: همه آنتن ها رو بدید به رسایی
به جان خودم اگر توی آمریکا اینقدر به اخبار سیاسی اهمیت بدن که حتی بدونن ایران کجاست.اینجور خبرها فقط باقیمانده اعتماد ما به تابناک رو به عنوان یک رسانه ی تا حدودی آزاد خدشه دار میکنه.
دکمه ری استارت ایرانو بزنید از اول شروع کنیم خراب کردیم تا اینجا
موضع‌گیری‌ها درباره سانحه سقوط هواپیما ریشه در بی‌اطلاعی داشت؟

نخیر! یک آدم بی‌اطلاع سکوت می‌کند و تنها جمله‌ای که می‌گوید این است که هیچ اطلاعی ندارم.
مسئولان ما با سماجت و اصرار سعی در اثبات نظر خود را داشتند نه اثبات بی اطلاعی.
هرگز فراموش نمی‌کنم که آقای عابدزاده و دیگر مسئولان و رسانه‌ها چه حرف‌هایی را سعی داشتند در سر مردم فروبکنند.
تلخی قضیه اینجاست که میدانم این بار آخرشان نیست.
امروز سحر تبر به جرم پرتاب تبر به هواپیمای اوکراینی محاکمه شد سحر تمام اتهامات را پذیرفت و گفت معمولا تبرها را شب ها میساختم و سحرها به سمت هواپیماهای مسافربری پرتاب می کردم سحر گفت من اینقدر هواپیما انداختم ولی شما نفهمیدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
چرت و پرت
اینقدر دروغ و عفب نشینی در مورد یارنه هم مضحک است و هم درد اور؟ بیاد بیاوریم چقدر این مصوبه با حرفها ووعده هاب دولت بعد از گران شدن بنزین و مواجه شدن با اوج اعتراضات توفیر دارد متناقض است. براستی هزینه های این کاهش اعتماد مردم با کارگزاران ر چگونه مبشود جلران کرد. مردم تصلا محاب از اعراب ندارند و از ما بهتران کاخ نشین و اشرافی بدون ملاحظه هر بلایی که دوست دارند برسر شان می اورند اگر اعتراض مدنی هم بشود شاهد بودیم که معترضان چه انگ هایی می خورند و . کی می خواهیم متوجه بحران و جدیت و وخامت اوضاع بشویم!از تابناک هم انتظار می رود اگر دغدغه حفظ ایران دارد به جای سانسور شدید واگویه های درد مندانه را منعکس کند نه پیام های ولخواه و جهت دار!
در جنگ عراق و امریکا ۵۰۰ هواپیمای عرافی منهدم شدند و باقی مانده هواپیماهای جنگی به دستور صدام به ایرلن فرستاده شدند تا در امان و سالم بمانند . سه سوال وجود دارد . مگر در انزمان با صدام روابط سیاسی قطع نبود ؟ دوم چرا مردم در طی دو دهه بی اطلاع بودند . سوم اگر در چند روز پیش به پایگاه امریکا موشک زدند فکر نکردند که هواپیماهای جنگی ایران اسیب میبنند ؟
ظاهرا یک شبه از 30 نفر تایید صلاحیتی که قبلا رد صلاحیت شدن خبر میدن
عجب... بوی تاثیر و فشار میاد
آقای رسایی لطفا در حد وزن خودت صحبت کن وقتی میگن رسانه میلی همینه دیگه چهارتا مثه تو که پایگاه مردمیسون یک هزارم ملته تریبون به دست دارین و برای همه تعیین تکلیف میکنید اگه بنا به پاکسازی صداوسیما باشه خیلی مدیرا در اولویتن که نوبت به چهارتا مجری ساده نمیرسه
تابناک منتشر کن اگه حرف حق و سانسور نمیکنی
جناب آقای فاضل میبدی مدس حوزه علمیه قم از کجا معلوم عملیات سایبری نبوده والا من بیسواد فیلماهیی که داره توی اینترنت در مورد سقوط همین هواپیما نشون میده دیدم طرف داره فیلم برداری میکنه قبل از شلیک به هواپیما مگر طرف خواب نما بوده که در این لحظه میدونسته قرار در این قسمت از این کشور بزرگ به هواپیما موشک بخوره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
علی . خوابی یا بیداری . آنشب وقتی اعلام شد که موشک بسمت عراق پرتاب شد من تا صبح بیدار بودم و با موبایل به اسمان نگاه میکردم . که اگر نوری یا ساعقه ای دیدم فیلم برداری کنم . یعنی بیشتر فیلم های که از سقوط هواپیما گرفته شد مردم کنجکاو بودند که امریکا چه واکنشی دارد . بخاطر همین گوش به زنگ بودند که از هر واقعه ای فیلم بگیرند دوم بس هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
پرچم آمریکا چرند نگو.
آمریکا با جنگ الکترونیکی پدافند ایران رو فریب داد و این حادثه پیش اومد.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
چرند نیست . بلکه به دلیل فشار های رسانه های خبری خصوصا تلگرام که شایع کردند هواپیماهای بی ۵۲ و اف ۳۵ رادار گریز امریکا به مرزهای ایران نزدیک شدند وصعیت پدافندی را به حالت اتوماتیک قرار دادند .ولی بعدا که موشک پراکنی تمام شد و ترامپ اعلام گرد اتفاقی نیفتاده بروید بخوابید دوباره پدافند به حالت دستی برنگشته ...تو ثابت کن که درست میگی
خبری که هم اکنون به دستم رسید را به سمع و اطلاع دوستان می رسانم
همین اکنون شورای نگهبان قانون اساسی صلاحیت آقای علی مطهری، نقوی حسینی و رسایی را تائید نمود.
یک سایت خبری مثل تابناک که چند روز برای مردم داستان بافته است و علناً بر مبنای خیالات خودش دروغ گفته است حاضر نیست عذرخواهی رسمی کند و دلایل دروغ‌گویی و شایعه‌سازی خود را واکاوی کند
آن وقت انتظار داریم مسئولان استعفا بدهند؟؟!!!
در این کشور هر کس به جایگاه و پستی می‌رسد دودستی آن را می‌چسبد و از هیچ خطایی دریغ نمی‌کند تا آن جایگاه خود را حفظ کند و بالاتر برود. بیچاره ماها که عمر و جان‌مان بهای (ناچیز) مسئول ماندن مسئولان است
آقای رسایی خیالتون راحت. کل آنتن ها مال شما
خبر میدل ایست انلاین کوتاه، اما بسیار تامل برانگیز است: "پیشنهاد پرداخت غرامت ۳ میلیارد دلاری امیر ‎قطر به ایران بابت سرنگونی هواپیمای مسافربری اوکراینی".
واقعا به این شبه هنرمندان که چیزی نیستند جز آب به آسمان دشمن ریز نیستند نباید اجازه بازگشت به محل کار خود داد. اینها باید بروند و التماس جم, شم, پم, کم, رم, خم بکنند و همانجا ها مشغول شوند. حقیقتا دیگر نباید بازگردند. اینان از زمره آدم های نمک خور نمکدان شکنی بیش نیستند.
رسایی اشتباه کرد
خرما و رنگینک بسیار لذیذتر و سالم تر از کیک خامه ای و ساندیس هستند
زدن ده تا هواپیمای دیگر در مقایسه با زدن پایگاه امریکا هیچ هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اولا" خجالت بکش،
دوما، این آقایان از طریق عراق به آمریکا ندا داده بودند که کی و کجا را میخوان بزنند، به همین علت خون از دماغ هیچ آمریکایی نیموده.
عراق خسارت جنگ را بده
هواپیماهاش را ببره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خسارت بده که کی ببرش،یه کارگرمستاجرفلک زده هستم..چندماهه دنبال یه وام ده میلیونی هستم آخرسر مدیرنجومی بگیر اون اداره توسط یکی از کارمنداش دارن سهمیه وام را میفروشن...خیلی راحت بهم گفت دومیلیون بده تا وامتو بدیم...بعدیه عده از همه جابیخبر حرفی میزنی میگن آلبانی و..د
زاد و ولد نکنید. ما انسان هستیم و تنها موجود روی زمین هستیم که دارای قدرت تفکر و منطق هستیم. حتی حیوانات با وجود آن همه غرایز و شهوات زمانی که در شرایط سخت قرار میگیرند دست از زاد و ولد میکشند. متاسفانه در تمام دنیا و به خصوص خاورمیانه و فقرا بیشتر رشد زاد و ولد در جهان را دارند.

فقرا بیش تر از آنکه به کمک های مادی نیاز داشته باشند به آموزش روش های کنترل و پیشگیری از زاد و ولد نیاز دارند. شما هر چقدر به یک فقیر کمک کنید باز هم فقیر میماند حتی اگر او را بر صندلی طلا هم بگذارید باز هم آن تفکر فقر و گدایی با او خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
زادو ولد کردن در کشوری که مسولین آن کشور اشتباه اخلاقی و سیاسی و مالی برای مردمش جرم و گناه نابخشودنی محسوب میشود ولی اشتباه خود را نمیپذیرن . دوم اینکه من وقتی سایت های داخلی و تلویزیون و رونامه های کشور را مطالعه میکنم ۹۰ درصد سخنان این ریگسانه ها سیاسی هست . شما فکر کنید خودم و فرزندم زیر شدیدترین بمباران فکری و سیاسی و ایدولوزیکی دارم زندگی مینکنم . ولی نمیخواهم سیاسی باشم و سیاسی فکر کنم و دوست ندارم فرزندانم سیاسی فکر کنند اما با این حجم فشار سیاسی و دادن تفکرات سیاسی پی در پی ما را بسمت سیاسی شدن هول میدهد . سوال این هست ایا در کشوری که سیاسی بودن جرم هست و حق انتقاد جرم هست اعتراض مدنی جرم هست چرا اینقدر تولید و تفکر سیاسی زیاد هست ؟ چرا چرا
سخنگوی دولت گفت هیچ یک از مقامات دولت از جمله شخص رئیس‌جمهور تا عصر روز جمعه از علت اصلی سقوط هواپیما که همان آتش پدافند غیرعمدی خودی بوده، مطلع نبودند:
۱- واقعا معنی دولت چیه؟ چرا نپرسیدن؟چرا ندانسته سخنرانی کردن؟
۲-ایا دولت اگاه است که در سیستان و بلوچستان سیل اومده یا باید عصر جمعه بشه تا خبر دار بشن؟!ایا مردم اونجا شهروند درجه ۲و ۳ هستن و لازم نیست گمک رسانی شوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
دولت به بی کفایتی عادت کرده و ما مردم با گفتن حرف هایی مثل اینکه دولت هیچکاره است داریم به تقویت این بی مسئولیتی کمک میکنیم.
امار 40نفر از 10 نفر کم نیست.
امریکا مهد شستشوی مغزی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
جاااااان 40 نفر از 10 نفر ؟

پايه هاي علم رياضي رو جابجا كردي

معلومه چقدر عميق مسايل رو دنبال مي كنيد
شیخی صاحب کرامات فراوان در صحرایی بی آب و علف گیر افتاده بود و نزدیک بود که از تشنگی و گرسنگی جان خود را از دست دهد.

ساربانی با گله ای از شتران از صحرا عبور میکرد و در مسیر عبور خود با لاشه بی جان شیخ مواجه شد. ساربان عملیات CPR (همان احیای قلبی و ریوی) را بر لاشه شیخ انجام داد و نزدیک به نیم ساعت برای احیای شیخ وقت گذاشت و در نهایت موفق شد تا شیخ را از مرگ حتمی نجات دهد.

شیخ که بسیار از نجات خود خشنود گشته بود به ساربان گفت: هر آرزویی داری بگو تا برایت برآورده نمایم چون من صاحب کرامات فراوان هستم.

ساربان گفت کقصد خرید ملکی 40 هزار متری برای شترانم دارم اما پول کافی برای اینکار در اختیار ندارم. شیخ گفت تو به راحتی میتوانی به نزدیک ترین شعبه بانکی محل سکونت خود بروی و 100 ملیون تومن وام برای خرید ملک بگیری.

ساربان با شنیدن این خبر مسرت بخش در لحظه به قدری خوشحال گشت که سکته کرد. شیخ با انجام عمل CPR ساربن را از مرگ حتمی نجات داد. ساربان که بسیار خود را مدیون شیخ یافته بود تمامی شتران خود را به شیخ بخشید و برای دریافت وام بانکی به محل سکونت خود رفت. بعد ها راویان حکایت میکنند که ساربان با شنیدن شرایط دریافت وام بانکی جان خود را از دست داد و به این ترتیب شیخ سال ها با خوبی و خوشی و در رفاه کامل به زیستن ادامه بداد.

این داستان ادامه دارد..................................
رسائی . خاک بر سرتان اگر به ادما انتن بدهید . رسائی کان ادب ونزاکته . وا اسفا چه کسانی نماینده ملت میخوان بشن . ووااسفا چه کسانی اینهارو تایی د صلاحیت میکنند . همین شخص در دوره قبل رد صلاحیت شد . اما اینبار گویا ...
ایران و عراق راجع به غرامت جنگ تحمیلی صحبتی نکردند؟
آیا روی موشکی که به هواپیما زده شده است عبارت مرگ بر اسرائیل نوشته شده بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
.منافق
رسايي اب رو بريزه اون جايي كه مي سوزه چون معلومه كه بدجوري سوخته .
بدبختی و مصایب ایران یکی دو تا نیست.

ما هر چه مشکلات داریم از همین مسئولین هست.

در شرایطی که بسیاری از مردم محتاج نان شب هستند مجلس عزیز و مردمی برای پاداش پایان سال اعضای هیات مدیره شرکت‌های دولتی و اعضای هیات علمی دانشگاه ها سقف تعیین کرد 20 میلیون تومن ناقابل دوستان البته این رقم با تبصره هایی که در نظر گرفتن تا رقم 50 میلیون تومن هم خواهد رسید.
بله اقای رسایی ,صداوسیما که جای خود داره, این مملکت سندش شیش دنگ به نام شما , برای همین هم باید خوشحال باشید که همه از صدا وسیما میرند وشما می مونید و هم جناحیاتون. مطمئن هستم از خداتون هست که همه ازاین مملکت برند تا شماها با خیال راحت به تاخت وتازتون ادامه بدید.ولی باید بگم شتر در خواب بیند پنبه دانه.......
مجریان رفته مستعد رفتن که نمیرند کلا بروند تا جوانان مخلص بیایند خونی تازه به رسانه تزریق خونی که احیا کننده باشد نباید تاابد ابرو نازک کردن آن جماعت ازخود راضی بحساب آورد بگذارید هر کی میخواهد برود برود ببینیم چند تا نیروی مخلص داریم
دوستان کسی میدونه بهترین نژاد سگ برای نگه داری از گله گوسفند چی هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
زمبه یا پتی ول بهترین سگ هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
سگ با وفا
رد کنین برند بابا جماعت من میدونم از خود متشکر مجری انقدر بی ربط میگند بعد از اجراشون اورژانس باید اماده باش بشه سرگیجه میارند
هواپیمای اوکراینی رو واحد 8200 اسرائیل منحرف و از دسترس خلبان جدا کرد و مقر سنتکام در قطر هم سامانه پدافندی رو فریب دادند. متاسفانه اونها با شناسایی سامانه تور ام یک به سرعت عملیات جیمینگ رو انجام میدن و با شناسایی پرواز اوکراینی سیستم هدایت خلبان رو ازش میگردد و هواپیما را به طور کامل به سمت پایگاه پدافندی سپاه منحرف می کنند. فریب سامانه های پدافندی به شکلی بود که برخی سامانه های رادی به اشتباه شلیک موشک کروز به سمت ایران رو اعلام کرده بودند! در حالی که هیچ شلیک در کار نبوده! هک سیستم نور ام یک با عث شد دماغه هواپیما یک موشک کروز اعلام سود و با اخلال در سیستم ارتباط اپراتور با مرکز فرماندهی مانع ارتباط افسر مربوطه جهت تایید جمله موشک کروز می شند.
حتما باید این موضوع اطلاع رسانی شود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
سیایت روسی . اجناس روسی هیچ ارزش ندارند . یعنی اگر روس ها روابط انها با غرب بخاطر کریمه خوب شود تجهیزات دفاعی روس ها بر عکس عمل میکنند . امکان دارد این ابزار ها جوری طراحی شده باشند که به جای دفاع از دشمن به خودی شلیک شود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
بری بالیوود سناریو بنویسی خوب فروش میکنه
ولی بری هالیوود میترکونی نبوغتو اینجا بمونی هدر
میدی
نه غلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
مطمئنم همینطور شده.پدافند کشور باید فکری برای آینده بکنه.
یادت باشه تابناک خائن ، خودت 10 تا دلیل برای لاپوشانی اینجا ردیف کرده بودی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
خبرگزاری کارش رو انجام داده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
مرسی که گفتی نمیدونستم
برخی از کسانی که سالها با صدا و سیما رابطه نداشته اند یا رابطه هفته ای یکساعت داشته اند در فضای اینستاگرامی با صدا و سیما قهر کرده اند.
اگر کسی راست می گوید در مسولیت پذیری کارهای خودش استعفا بدهد نه کارهای دیگران.
وقتی در اوج است استعفا بدهد، نه وقتی که کم رابطه یا بی رابطه است.
اقتدار کشور ما در جهان به خاطر وجود سپاه و به خصوص نیروی مقتدر هوافضا و نیروی قدس هست. اگر هر کشور دیگر به جای ایران بود، آمریکا و غرب برای غارت نفت آن در کمتر از 1 هفته آن را به راحتی اشغال میکرد. اونها از نیروی سپاه به سختی وحشت دارند.

شما دیدید که غرب و آمریکا چه بلایی بر سر عراق، یمن، افغانستان، لیبی، مصر و کشورهای آفریقایی و به خصوص حکومت سابق ایران آورد. شما فکر میکنید غرب دلش برای مردم ایران میسوزد.

حکومت سابق ایران برای ساکت و راضی نگه داشتن غربی ها سالانه ده ها ملیارد دلار به آنها از طریق قرار دادهای نظامی رشوه میداد و کشور ما با همه آنها رابطه داشت اما در همان شرایط به جز شمال تهران تمام کشور ده کوره ای بیش نبود و مردم برای کوچکترین درمان پزشکی خود مجبور بودند به تهران بیایند و فقر در همه جا وجود داشت و دیدید که زمانی که پهلوی شروع به مخالفت با آنها برسر قیمت نفت و نفوذ صهیونیست های حرام زاده کرد به چه راحتی او را از قدرت به پایین کشیدند و کشور را با مهره های نفوذی خود به جنگ 8 ساله کشاندند.

من نمیگویم که ما اکنون شرایط خوبی داریم و خود من هم دل خوشی از این شرایط ندارم و مشکلاتم از بسیاری از این معترضین خیابانی بیشتر هست اما هدف ما باید اقتدار ایران باشد و در این راه باید حتی از جان و مال خود فداکاری کنیم.

امیدوارم آن دسته از مردم که هنوز فکر میکنند با تغییر حکومت و رفتن به دامن غرب مشکلاتشان حل خواهد شد بیدار شوند و دست از ساده لوح بودن بردارند و منطقی فکر کنند و برای تغییر شرایط ابتدا از خود شروع کنند چون من به شما قول میدهم اگر این حکومت همین فردا عوض شود و ما با آمریکا و اروپا هم رابطه برقرار کنیم شرایط ما تغییری نخواهد کرد و بلکه بدتر خواهد شد چون مشکل از خود ماست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
به دو دلیل کسایی صحبت های شمارو میخونن باور نمیکنن:
1-
زمان شاه رو ندیدن و از افراد سودجو داستان های حماسی درباره ی اون دوران شنیدن.
اینقدر این داستان هارو باور کردن که حتی به آمارهای سازمان ملل هم مراجعه نمیکنن.
2-
یا مغزشون خوب شسته شده یا مزدور هستن.
نمی تونن قبول کنن دارن اشتباه میکنن.شرایط ایران ایده آل نیست اما هزاران بار نسبت به ایران 30 میلیونی زمان شاه بهتره.

راه نجات ایران از سرسپردگی در مقابل غرب نمیگذره.
اگه حمله سایبری شده باید اذعان کنید اگه جنگ بشه با هم کردن سیستمهای موشکی و سایتهای پدافندی شهرهای خودمان رو بمباران می کنید و قبول کنید از نظر تکنولوژی صعیفید . مجریان صداو سیما بیچاره ها نمی توانند تو صورت مردم تو خیابان نگاه کنند از بس اخبار دروغ خواندند . و دیگه نیازی نیست تقصیرها رو گردن اسراییل و آمریکا بیاندازید چون اکثر مشکلات داخلیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
مسئله اینجاست که بوئینگ مال خود آمریکاست و در واقع شاید آمریکا بوئینگ اوکراینی رو از دسترس خلبان خارج کرده.
چون باتوجه به این صحبت های چند روز اخیر هواپیما مسیر عادی خودش رو طی نمیکرده و حالت یک چیز تهاجمی رو داشته.
اینکه آیا سرنشینان هواپیما شهید هستند یانیستند یه چیزه چیز مهمتر حقوق و خسارتها موضوع مهمتر خب قطعا رسما شهید نیستند ولک به شکلی هم هستنددر این موضع بنظرم تصمیم گیر خداوند است وبس
۱۵ میلیون ناقابل پاداش مدیران دولتی ؟؟ حقوق ۱۰ ماه یه کارگر بیجاره ؟؟!! خدا از شما نگذره که عاصله طبقاتی رک تبدیل به گسل کردین ؟؟
تایید رسایی و اقا تهرانی فقط برای تهیج ملت برای رای دادن است ؟؟
مسئولین اگر وقت کردن یک فکری، چاره ای برای مردم سیستان بکنن. الان چند روز گرفتار سیل هستند و نیاز شدید به مواد غذایی، وسایل گرم کننده، لباس، شیر خشک و چادر دارند.

فقط آب معدنی و پتو براشون نفرستید.
هرجا که آمریکا و صهیونیست ها رو خوشحال کردین مطمئن باشید دارین اشتباه میرید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
حرف مفت میزنی
به اندازه ۲۰۰ سال کشور از نظر صنعت و تکنولوژی عقب افتاده ، کشور شده ارثیه امثال فروغی ، که به راحتی با احساسات میلیونها ایرانی بازی میکنه . کشور شده ملک شخص امثال شریعت مداری ؟؟! که برای ملت نسخه میپچه ؟؟؟
خب بابا این مناطق مستعد سیل خیز این همه ماشین الات و نیروی کار کنار حریم های رود ورودخانه وغیره انواع قنوات و کانال و ابگیر و چاه حفر شود باران میشود نعمت از صد جهت نه بلا
بلوچستان زیر آب است چرا هیچ اسمی از مصیبت بلوچستان نمی آورید؟؟؟؟؟؟؟ چرا هیچ کمکی به بلوچستان نمی کنید؟؟؟؟
عددسازیهای نجومی بورس ؟؟!! عجب کشوری داریم ؟؟؟!! ۵۰ هزار واحد افزایش طی سه روز ؟؟! با هیچ عقل سلیمی جور نیست سود ۶۰۰ درصدی تو ۶ ماه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سود برای خودی هاست
در موضوع یارانه معیشتی از همه بیخودتر اون بخش درآمد ماهانه است. مثلاً اگر یک خانواده ۴ نفره دارای مسکن و خودرویی باشه که قیمتشون یک خرده کمتر از سقف تعیین شده باشه و ماهانه ۶ میلیون درآمد داشته باشه بهش یارانه تعلق میگیره ولی همون خانواده اگر مستأجر باشه و خودرو هم نداشته باشه ولی درآمدش ماهی ۷ میلیون باشه بهش یارانه نمیدن!! هرچند این طرح از اساس مشکل داره و عدد ۶۰ میلیون نفر هم زیر سؤاله ، ولی این تصمیمات جانبی دیگه خیلی بدتره.
درود به شرف کسانی که حاظر نشدند در صدا و سیمای به اصطلاح ملی،دم و دقیقه دروغ مسئولان را به خورد مردم بدن،شیر مادرتان حلالتان باد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۳
اینا نمایشه.
دست از درود و مرگ فرستادن بردارید.
تابناک باز مثبت منفی ها را بستی , چون خودش یک رفراندوم در مقیاس کوچک است , هم مخالفن حضور دارند و هم موافقان , مینویسند و مردم نظر میدهند و میبینید وزنه کجا سنگینی میکنه , وقتی وزنه به طرف مردم است تو هم سریع دکمه سانسور را میزنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
همین خود من بیست تا راه میشناسم برای چندبار مثبت و منفی زدن،
زمانی که من ۲۰ سال سن داشتم تلویزیون ایران دادگاه امریکا را نشان‌میداد که در امریکا رییس جمهورش کلینتون بخاطر دروغ گفتن و پنهان کاری اخلاقی داشت محاکمه میشد و اخر سر هم در دادگاه قسم خورد و به جرمش اعتراف کرد . دروغ آفت اعتماد ملت و دولت هست . شفافیت در کارهای سیاسی و اقتصادی اولین اولویت باید باشد . هر چه زودتر سه چیز باید در جامعه جمع شود . دروغ و تبذیر و ریا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
چند نفر رو میشناسی که این 3ویژگی رو نداشته باشه؟
جناب مطهری بجای بازخواست وتقاضای بررسی ومحاکمه مسببین حادثه تقدیر چه معنی دارد ؟ اگر سپاه مسولیت نمی پذیرفت آیا باید شخص دیگری قبول مسولیت میکرد ؟ویا شاید این سخنان باعث تجدید نظر در رد صلاحیت گردد!!!!!
۲۰ هزار منزل مسکونی در مناطق سیستان تا بخشی از کرمان اسیب شدید دیدند . وقتی فیلم ها را میبینم نمیدانم چرا منازل مسکونی مردم هنوز از کاهگل ساخته شده که در مقابل زمین لرزه و سیل و طوفان مقاومت ندارند . این‌منازل انگار در فیلم های تاریخی هزار سال پیش نمایش داده میشود . چرا اینقدر مردم فقیر نگه داشته شدند به چه گناهی چنین زندگی میکنند . بیایید بجای اینکه دنیا را اباد کنید کشور خودمان را دریابید
وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست افراد و یا نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
اگر چنین اعتقادی دارین پس چرا چهل ساله پرشور رای میدین؟چون خودتونم به حرف خودتون اعتقاد ندارین.
ناشناس
| France |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
لاک پشتی هم نیست چون لاکپشتی هم بود در این ۲۰ سال اصلاح طلبی به جایی می رسید کلا غیر قابل اصلاح است و فقط با جراحی درست می شود
تابناک خجالت بکش! یا نظرات رو منتشر نکن یا اگر میکنی کامل منتشر کن. مثل رویه صداوسیما عمل میکنی .سروته ووسط پیام رو قیچی میکنی ویه چیز من دراوردی و باب میلت میذاری. برات متاسفم. میدونم که منتشر نمی کنی ولی حداقل خودتون بخونید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
سماجت شماها باعث میشه اخر تابناک را میبندن . بگذار مقداری که خود سایت تشخیص میده کمی تعییر بده که قابل پخش باشه ولی اصلا نطرت را درج نکنه بی احترامی میشه . دلایل زیادی داره یا مطالبه سیاسی مردم بالاتر رفته . یا اصلاحات شکست خورده . یا مسولین که در سیاست هستند نمیخواهند تغییرات جهانی را بپذیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
این بنده خداها محدودیت دارن وگرنه نظر من یا شما شاخشون که نمیزنه.
در اوضاع بحرانی فعلی مواظب نفوذ منافقین جنایتکار باشید که برای مردم ایران از صد تا ترامپ هم خطرناکترند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
همیشه بودن و ما مردم بعضی وقت ها هوشیار نبودیم
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
خیلی تو کالباسی . دو درصد گوشت ۹۸ درصد نشاسته و فلفل . ......دوست گرامی کالباس جان . تو میتونی با تعییر سیاست ها و شعارها و سیاست گداریها و تعریف از شهروند با نگاه سیاسی خود همه مردم مخالف سیاست های خود را منافق و فتنه گر بدانی . با تعریف شنا از انسان خوب بودن یعنی ۹۹ درصد جامعه اصلا حق حیات زندگی ندارند و بقول ان مجری تلویزیون باید ۹۰ درصد مردم ایران را ترک کنند ‌ . آیا مردم را میشود از کشور اخراج‌کرد . ؟ . دیوانه کننده هست . چرا مردم ایران باید از کشور خارج شوند .؟ تابی نطرم را درج کن تا تلنگری بر افراد افراطی باشد که نسبت به شعور مردم توهین‌میکنند
نصف مسئولین مقصر هستن نصف دیگه که کسی دقت نمیکنه مشاورین مسئولین هستن که اینها دارن مشاوره و اطلاعات منتقل میکنن از سطح جامعه و مردم .
رای بی رای
متاسفانه صدا و سیمای میلی باز هم نمره ردی گرفت! آقای رسایی این صدا و سیمای معلوم الحال را کسی نگاه نمی کند دیگر! نگران نباشید
سفیر عراق اول غرامت ایران را بدهد بعد دنبال هواپیما هاش باشد
خدا را شکر که عده ای بی فرهنگ هنرمند نما دست از سر مردم بردارن.
یک مشت بچه نادان و دلقک صحنه های نمایش شدن الگوی جوونای پاک این مملکت. اگه مملکت صاحب درست حسابی نداره که به فرهنگ جامعه رسیدگی کنه، انگار خدا خودش هوامونو داره.
بنظرم عادلانه نیست که بگوییم کسی خانه و کار وماشین داره یارانه بهش تعلق نمیگیره مهم درآمده کسی که یک ماشین 71.72داره آخه چه ارزشی داره ولی ماشین دار محسوب میشه
بعد در سایت هیچ جای حرف و اعتراضی نذاشته که شخص توضیح بده آقا من تازه یک خونه با وام کلان گرفتم از عهده قسط به علت افزایش سرسام آور هزینه ها نمیشم ولی هم بخاطر مقدار وام (که از روی اضطرار گرفته شده نه برای تفریع)هم به خاطر خانه یارانه بهش تعلق نمیگیره جرات حرف زدن هم نداره
مردم آمریکا نمی دونن ایران دقیقا کجاست بعد نظر بدن در مورد ؟
به جناب رسایی ! بخاطر ادبیات غیرمحترمانه و تند ایشان تا اطلاع ثانوی نه آنتن و البته نه اینترنت بدهید تا نتوانند به فیلترشکن وصل شده و از یک شبکه اجتماعی آمریکایی!، الفاظ زیبا و تندشان را به ملت سوگواری که 176 عزیزشان را با موشک هدف قرار دادیم تحویل ندهند.. نمیدانم چرا ایشان باور نمی کنند کسی منتظر اعلام نظر ایشان نیست!!
ابطحی از بس تو این شبکه های ماهوارهای و مجازی پرسه میزنی که فرصت نمی کنی سیمای ملی خودمون رو ببنی در مورد شهدای اکراین و خانواده های انها هر شب اقدام میسود
آقای رسایی معتقد است راستگویان در صدا و سیما جایی ندارند .
باز سر و كله اقاى رسائى با ان ادبيات سخيف و زشتش پديدار شد! ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی