بازدید 71570
آخرین تحولات خاورمیانه؛

شلیک سه موشک زلزال ۱ به جنوب عربستان / نشست ویژه‌ناتو با موضوع شهادت سردار سلیمانی / روایت عبدالمهدی از علت حضور سردار سلیمانی در عراق / اظهارات خصمانه جانسون علیه شهید سلیمانی

شلیک ۳ موشک زلزال ۱ به جنوب عربستان، نشست ویژه‌ناتو با موضوع شهادت سردار سلیمانی، شکایت عراق از آمریکا به شورای امنیت و سازمان ملل، اظهارات خصمانه جانسون علیه شهید سلیمانی و حمله راکتی به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به روایت عبدالمهدی از علت حضور سردار سلیمانی در عراق نیز اشاره کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱ 06 January 2020

شلیک سه موشک زلزال ۱ به جنوب عربستان، نشست ویژه‌ناتو با موضوع شهادت سردار سلیمانی، شکایت عراق از آمریکا به شورای امنیت و سازمان ملل، اظهارات خصمانه جانسون علیه شهید سلیمانی و حمله راکتی به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد از جمله مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های مرتبط با خاورمیانه در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند. در این میان، باید به روایت عبدالمهدی از علت حضور سردار سلیمانی در عراق نیز اشاره کرد.

به گزارش «تابناک»؛ «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق، خواستار خروج نیروهای آمریکایی از عراق شد و گفت:‌ «منفعت عراق و آمریکا ایجاب می‌کند که نیروهای خارجی عراق را ترک کنند».

نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق گفت: «آمریکا به ما گفت که اسرائیل انبارهای تسلیحاتی الحشد الشعبی را در تابستان گذشته، بمباران کرده بود».

نخست‌وزیر عراق در جلسه رای‌گیری افزود: «آمریکا و ایران با تروریسم مبارزه و از نیروی مسلح عراق حمایت کردند».

وی تصریح کرد: «عصر روز ترور سردار سلیمانی، با وی قرار ملاقات داشتم تا وی پاسخ دولت ایران به نامه سعودی‌ها را به دست من برساند».

عادل عبدالمهدی تاکید کرد: حضور نیروهای آمریکایی در عراق بر مبنای مبارزه با داعش و آموزش نیروهای عراقی است.

وی تاکید کرد که نوع نگاه آمریکا به عراق در رابطه با سیاست‌هایش در قبال ایران، محکوم است. با بسیاری از سیاست‌های آمریکا در قبال عراق موافق نیستیم.

نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور عراق افزود: آمریکا بابت هدف قرار دادن مراکز الحشد الشعبی در القائم عذرخواهی نکرد.

وی گفت: «ایران با تروریسم مبارزه و از نیروهای امنیتی عراق حمایت کرد. الحشد الشعبی بخشی از سیستم امنیتی عراق است».

شلیک سه موشک زلزال ۱ به جنوب عربستان

منابع یمنی از شلیک سه موشک زلزال به جنوب عربستان خبر دادند.

این منابع بیان کردند: ارتش و کمیته های مردمی یمن روز یکشنبه سه موشک زلزال۱ به مواضع ارتش سعودی در مجازه الشرقیه در عسیر در جنوب عربستان شلیک کردند که بر اثر آن شماری از نظامیان سعودی کشته و زخمی شدند.

همزمان منابع یمنی از درهم شکسته شدن تحرکات ارتش سعودی به سوی مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه های مرز میان عربستان و یمن در عسیر و وارد شدن تلفات و خسارات سنگین به آنها خبر دادند.

نشست ویژه ‌ناتو با موضوع شهادت سردار سلیمانی

کشورهای عضو ناتو قرار است امروز نشست ویژه ای با موضوع بررسی تحولات جاری در عراق به ویژه پس از شهادت سردار سلیمانی توسط تروریست های آمریکایی برگزار کنند.

بر اساس اعلام این خبرگزاری، در این نشست تبعات این حادثه مورد بحث و برسی قرار می گیرد.

شلیک ۳ موشک زلزال۱ به جنوب عربستان/ نشست ویژه‌ناتو با موضوع شهادت سردار سلیمانی/روایت عبدالمهدی از علت حضور سردار سلیمانی در عراق/اظهارات خصمانه جانسون علیه شهید سلیمانی

گفتنی است، پهپادهای آمریکایی بامداد جمعه در اقدامی تجاوزکارانه، نیروهای حشد شعبی را در نزدیکی فرودگاه بغداد هدف قرار دادند که در این حمله، سردار حاج قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از فرماندهان حشدشعبی به فیض شهادت نائل شدند.

شکایت عراق از آمریکا به شورای امنیت و سازمان ملل

وزارت خارجه عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد، شکایتی را در دو نامه جداگانه و هماهنگ از طریق نمایندگی دائم عراق در نیویورک، درباره حملات و تجاوزات آمریکا علیه مواضع نظامی عراقی و اقدام به ترور فرماندهان نظامی و دوستان بلندپایه (شهید قاسم سلیمانی) در خاک عراق تقدیم رئیس شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل کرده است؛ تجاوزاتی که منجر به شهادت نایب رئیس حشد شعبی، شهید جمال جعفر محمد (ابومهدی المهندس) و سه تن از شهدای فرمانده عراقی و دوست (سپهبد شهید سلیمانی) شد.

این بیانیه آورده است این تجاوزات، نقض خطرناک حاکمیت عراق و بر خلاف شروط حضور نظامیان آمریکایی در عراق است و عراق از شورای امنیت خواسته است عملیات بمباران و ترور را محکوم کند.

اظهارات خصمانه جانسون علیه شهید سلیمانی

«بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس بالاخره روز یکشنبه سکوت چندروزه خود در قبال حمله جنایتکارانه نیروهای آمریکا به کاروان نیروهای حشد شعبی در بغداد و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی را شکست و در اظهاراتی خصمانه گفت: «ما برای مرگ او (سردار سلیمانی) سوگواری نخواهیم کرد؛ «سردار سلیمانی مسئول رفتار بی ثبات کننده در منطقه بود».

نخست وزیر انگلیس که از تعطیلات خود در کارائیب به انگلیس بازمی گشت، تأیید کرد که با رئیس جمهور فرانسه، صدراعظم آلمان و رئیس جمهور آمریکا صحبت کرده است.

شلیک ۳ موشک زلزال۱ به جنوب عربستان/ نشست ویژه‌ناتو با موضوع شهادت سردار سلیمانی/روایت عبدالمهدی از علت حضور سردار سلیمانی در عراق/اظهارات خصمانه جانسون علیه شهید سلیمانی

جانسون در بیانیه ای که متعاقب بازگشت خود به انگلیس منتشر نمود، ادعا کرد: «ژنرال قاسم سلیمانی تمام منافع ما را در معرض تهدید قرار داد و مسئول الگوی رفتار نفاق افکنانه و بی ثبات کننده در منطقه بود».

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: «با توجه به نقش کلیدی سردار سلیمانی در عملیاتی که به مرگ هزاران شهروند بی گناه و پرسنل غربی انجامیده است(!)، ما برای مرگ او سوگواری نخواهیم کرد».

نخست وزیر دولت انگلیس همچنین هشدار داد، «تمام فراخوان ها برای تلافی و انتقام جویی حقیقتا به خشونت بیشتر در منطقه می انجامد» و اینکه انگلیس «برای تشویق به تنش زدایی، با تمام طرفها از نزدیک در ارتباط است».

جانسون همچنین تأیید کرد که انگلیس گامهایی برای افزایش امنیت نیروها و منافع این کشور در منطقه برداشته است و اعلام کرد که پارلمان این کشور روز سه شنبه نشستی با همین موضوع برگزار خواهد کرد.

گفتنی است، این اظهارات بوریس جانسون در حالی انتشار یافت که بسیاری از منتقدان، دولت او را به دلیل «واکنش اندک و بسیار دیر» نسبت به حمله پهپادی و مرگبار نیروهای آمریکا به نیروهای حشد شعبی و شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی به باد انتقاد گرفتند.

حمله راکتی به نزدیکی سفارت آمریکا در بغداد

گزارشها از برخورد چندین راکت به منطقه سبز بغداد که محل قرارگیری شماری از سفارتخانه های خارجی از جمله سفارت آمریکا در عراق است، حکایت می کنند.

شاهدان عینی نیز از شنیده شدن صدای مهیب چند انفجار و همچنین صدای شلیک راکت در منطقه سبز بغداد که منطقه ای به شدت تحت حفاظت است، خبر دادند. هنوز گزارشی از میزان خسارات و تلفات احتمالی این حمله راکتی در دست نیست.

شلیک ۳ موشک زلزال۱ به جنوب عربستان/ نشست ویژه‌ناتو با موضوع شهادت سردار سلیمانی/روایت عبدالمهدی از علت حضور سردار سلیمانی در عراق/اظهارات خصمانه جانسون علیه شهید سلیمانی

این دومین بار است که منطقه سبز بغداد ظرف چند روز گذشته پس از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی مورد حمله قرار می گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۸۹
یعنی اگه این جانسون جانور رو به من بسپارن، پوست صورت کریهشو مثل خیار میکنم و نمک بهش میپاشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
پوستش نجسه وگرنه برای کفش بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
باید بگم بوریس تواول سرو شکلتو مثل آدما بکن ما نیازی به سوگواری درنده هایی مثل تو نداریم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
جانسون یکی از خبیث ترین فرد انگلیس است البته انگلیس آدم های خوب ومنطقی هم زیاد دارد. آدمی که واقعیت ومنطق را نفهمد که جانسون یکی از آنها است جانسون باید بداند پادوی ونوکر امریکا شدن تاوان سنگینی دارد که باید ان تاوان را بپردازد. متاسفانه سردمداران ارشد امریکا وانگلیس یکی از یکی احمقتر هستند مغزشان درک واقعیت هارا ندارند
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دگر شعار بس است. مرگ یک بار شیون یک بار جنگ را شروع کنید
سردار سلیمانی در قلب ما زنده است
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
باید بگم بوریس تواول سرو شکلتو مثل آدما بکن ما نیازی به سوگواری درنده هایی مثل تو نداریم .


خدایی دمت گرم با این نظر خیلی حال کردم
چرا انگلیس را از طیف جنایتکاران و دشمنان ایران و اسلام فراموش کرده اید؟
این شیاطین گاهی علنی و گاهی در سایه هستند اما هرگز دست از دشمنی بر نخواهند داشت .
سفارت انگلیس همچون گذشته باید تعطیل شود .
چرا باوجود دشمنی های انگلیس و حمایت از امریکا و اسراییل و ابراز مخالفتهایش با ایران در صحنه های بین المللی هیچ برخوردی با او نمی شود؟ چرا سفارت انگلیس باز شد؟ مگر کسی از دشمن شناختن او منصرف شده است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
تند نرو عزیز جان . سفارت انگلیس قبلا توسط امثال شما مورد حمله قرار گرفت و تعطیل شد و البته مدتی بعد، خسارات وارده را از بیت المال به انگلیس دادند و دوباره سفارت باز شد. حالا هم اگر مایل هستی، فردا برو و سفارتخانه را آتش بزن ولی بالاغیرتا پول خسارت رو از جیب خودت بده تا بعلت کمبود بودجه، یارانه ما رو قطع نکنند
مصطفی قاسمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ناشناس 13:30 وقتی آمریکا از برجام خارج شد شما به ما میگفتین دلواپس. میگفتین ما با اروپایی ها ادامه میدیم.بعد 1 سال که اروپا هم کاری نکرد میترسیدین کوچکترین کاری کنید و به زور رهبری کاهش تعهدات آغاز شد.حالا که آمریکا حافظ آب و خاک و ناموس ما رو هدف قرار میده باز میترسید کاری کنید.به خون امام حسین فردا اگه آمریکا به خود ایران هم حمله کنه شما باز میگید بزارید با مذاکره حل و فصلش کنیم.
ما جنگ نمیخوایم
انتقام هم نمیخوایم
ای سران, دست از سر ما مردم بردارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
شما نخواه اما سیل خروشان ملت خواهان انتقام هستند. اگر فرزند د و پدر شما را کشتند شما حلال کن
Asd
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بی غیرت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
سرت را از لونه ات بیرون کن موج خروشان مردم تهران ودیگر شهرهارا ببین که همه آنها انتقام انتقام سر میدهند
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
لطفاً وطن فروشان خود را مردم نام ننهند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
این ملعون، منافق وطن فروش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
امثال تو بزدل دنیاپرست دیگه جایی بین ما ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
اگه امثال شهید سلیمانی نبودند معلوم نبود ناموس دست کدوم داعشی رد و بدل می شد
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
ما میخواهیم. ما و همه ی این چند میلیونی که در تشعیع پیکر شهید آمدند و همه ی ده ها میلیونی که در سراسر ایران و جهان در سوگ او اشک ریختیم ، اتتقام میخواهیم و از جنگ ترسی نداریم
بز دلان و بی غیرتانی که میترسند همان بهتر که بمیرند و نباشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
تو برو... بهشون بده به ما چه، ما از خون قهرمانمون نمیگذریم که اگه بگذریم نابودیم، همه جوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
انتقام نگرفتن مساوی تسلیم شدن در برابر مرگ و نابود شدن بفهم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
شما بودی که میگفتی برجام برجام.بعد که آمریکا خارج شد از ترس تحریم میگفتی ما کوتاه بیایم.بعد 1 سال هم میترسیدی کاهش تعهد آغاز بشه.حالا که سردار ما و حافظ آب و خاک و ناموسمون رو زدن هم میترسی که جنگ بشه.فردا روزی آمریکا به ایران هم حمله کنه میترسی جواب بدی که نکنه دامنه جنگ بیشتر بشه و میگی با مذاکره حلش کنیم.فردا روزی سرباز آمریکایی به ناموستم تجاوز کنه از ترس تفنگش میترسی کاری کنی.بی غیرت برو تو زیر زمین خونت قایم شو.من قول میدم همونطور که حاضرم برای خانواده و ناموس خودم خون بدم خانواده تو رو هم ناموس خودم میدونم و واسه اونا هم خون میدم
یردار سلیمانی در قلب ماست
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
این از همون منافق هاست که خودشو مردم جا میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
از طرف خودت حرف بزن
نه فقط آمریکا ، اروپایی های فاسد و استعمارگر هم باید از خاورمیانه بروند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
اصلا غیر از شیعه ها، همه باید بروند
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
زیاد تند نرو.
غیر شیعه چیه می خوای خاور میانه رو تخلیه کنی؟ چند برابر شیعه در خاور میانه سنی وجود دارد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
لطفا شما فقط لیست خود را بدهید
و حتما در کمتر از یک هفته همه خواهند رفت !؟
واقعا صداتون از جای گرم و زیر کرسی نشستید
و فقط شعار می دهید !؟
بنظر تلفن هاي نخست وزير عراق توسط آمريكايي ها شنود ميشود و از ملاقات ايشان با حاج قاسم مطلع شده اند
سوالی که در مورد سخنان عبدالمهدی به ذهن می آید این است که چگونه جواب نامه عربستان به دولت ایران باید به یک نماینده غیر رسمی داده شود، مگر کشور وزارت امور خارجه،وزیر دفاع یا حتی ستاد کل نیرو های مسلح ندارد که با یک دعوت علنی ورسمی از طریق فرودگاه های ایران و مستقیم به بغداد و طی ساعات عادی یعنی درطول روز به عراق برود اینجانب جنایت آمریکا را محکوم می نمایم ولی این باعث نمی شود هر ادعا یا حرفی را باور نمایم حتی اگر این ادعا درست باشد و سردار به عنوان مقام رسمی به عراق رفته بودند باید از ایران می رفت نه از سوریه ویک مقام رسمی با تشریفات به استقبال ایشان می رفتند نه یک مقام غیر رسمی با دو ماشین شاسی بلند تویوتا
پاسخ ها
احمد
| Norway |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
درور بر شما نوشته شمارا باید بااب طلا نوشتت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دقیقا درست فرمودید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
اول اینکه درست بخون گفته جواب ایران به نامه عربستان! شاید این نامه در حد وزارتخونه خارجهذ و ریس جمهور نبوده شاید عربستان ای نامه دادن اقا هم سفیرش ایشون بوده شاید به کس دیکه ای تو وزارتخونه ها و کنسولکری و غیره اعتماد نداشته درست بخون !
سفارت انگلیس لانه همیشگی جاسوسی را به اتش می کشیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
فندک بدم؟
من همون اول گفتم که جانسون یه ترامپ کوچولوه،هم از نظر قیافه و هم از نظر افکار و رفتار.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
دوست عزیز همه به فکر ملت و منافع مملکت خود هستند حالا ما هرچه آنها را فرض کنیم چیزی عوض نخواهد شد کاش به جای احساسی عمل کردن کمی هم عقل و خرد به خرج دهیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
اشتباه شما این است که فکر می کنید که فقط انگلیس همراه ترامپ است و نمی دانید که تقریبا تمامی کشورهای اروپایی در خط واشنگتن و کاخ سفید هستند زیرا اولا منافع مشترک دارند و ثانیا ومرا چنان نبض دستگاههای تبلیغاتی و رسانه های جهانی را در دست دارد
بعضی از سیاستمداران امریکایی چشم طمع به خانم ملانی همسر ترامپ دارند، مثل سرنوشت پرزیدنت کندی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
اول ترامپ را بکشند هم به آرزوهایشان برسند وهم دنیارا از شر ترامپ راحت کنند
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
انتقام امریکا که تو تمام خاورمیانه پایگاه داره برید انتقام بگیرید دیگه این حرفا چیه میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
خجالت بکش یه مسلمان واقعی توهین ناموسی نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
به علی
واقعا خجالت اور است
که نظرات شرم اور و پر از بی ادبی و ردالت را در این سایت خبری مثلا اخلاقی و اسلامی منتشر کردند !؟
منتظر باش خبیث
مال مفت خوردن و حرام خوری هر کسی را به طمع می اندازد چه برسه به دولت امریکا، همه غربی ها ماهارو عربستان سعودی می بینند.
باید پایگاه نظامی امریکا در عراق با خاک یکسان شود تا بفهمند هر جا نمی شود لنگر انداخت وگرنه هر روز باید بهشان باج دهیم.
انگلیس هم میتونه یکی از نقاط کلیدی انتقام گیری ما باشه مخصوصا با چرندیاتی که جانسون گفته
توضیح
بنده یکی از مخالفان حکومت ایران هستم و خواهم بود به دلایل مختلف
یک ایرانی مسلمان هم هستم
اما
اما
کشتن ایرانی را اون هم به این شکل ناجوانمردانه توسط هیج کس را برنمی تابم ولذا انتقام خواهیم گرفت
کشته شدکان ابان ماه را هم فراموش نخواهیم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
همه درحال انتقام گرفتن هستند درحالی که آمریکا هزازان کیلومتر از ما دور هستند و تنها می ماند پیگاهای آمریکا در منطقه و اگر ما می توانستیم کاری از پیش ببریم باید در گرما گرم شهاد سردار کاری انجام می دادیم ولی حداقل عاقلانه فکر کردند و عجولانه تصمیم نگرفتند چون شما الان فکر کنید ما شروع به جنگ کنیم آیا زیر ساختهای آمریکا نابود خواهد شد یا ما فقط به این فکر کنید که اگر آنها پالایشگاهای گازی درجنوب حدف قرار دهند اکثریت مردم از سرما می میرندو بقیه .....
ناشناس
| Australia |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بفرما تو دم در بده
ببخشید هیچ کاری نمی توان کرد زور حکومت ها خاورمیانه فقط با مردمانش نه بیشتر مصر ترکیه ایران عربستان سوریه فقط توان سرکوب معترضین داخلی دارن نه بیشتر بقیه حرف ها شعار و عوام فریبی
پاسخ ها
علی
| - |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بزودی خواهیم دید. انتقامی سخت در راه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
شما لطفا یه مقدار بیشتر توجه به اوضاع اطرافتان داشته باشید. اگه ما میخواستیم فقط شعار بدیم امریکایی را در خلیج فارس دستگیر نمی کردیم و پهپاد امریکا را ساقط نمی کردیم با ید امثال شما باشند و ببینند چه بلایی بر سر اینها در جهان می اید و بعد نطق کنند
پایگاه شیک و گرانقیمت امریکاییها رو در عراق با همه سربازاشو نابود کنید تا جایی برای حضورشان باقی نمانه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بزرگوار بسه شعار برید نابود کنید کسی دستتونو گرفته
این بی شرف ها استرالیا انگلیس و آمریکا خودشون رو از یه نژاد میدونن هر بار آمریکا یه غلطی میکنه این دو کشور هم از آمریکا پشتیبانی میکنن
مرگ بر آمریکا
جانسون در بیانیه ای که متعاقب بازگشت خود به انگلیس ور ور کرد
اين اشغال بايد فيلم يتيم خانه ايرانو واسش دوبله كنن و با تمام اسناد و مدارك براشون بفرستند تا اول به خاطر 9ميلون كشته ايراني سوال و جواب بشن و ديگه از اين..... نخوره .
غير قابل انتشار يعني نبود ازادي بيان
پاسخ ها
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
نه احتمالا فحش ناجور توش بود که سانسور کردن
انگلیس همون روبار مکار زمانهای گذشته
#انتقام_سخت
جالب اینجاست که تا الان سفیر انگلیس به وزارت خارجه احضار نشده
البته از دولت انگلیسی بیشتر ازین نمیشه انتظار داشت
حملات نبايدگسترده ،سطحي وچندمرحله اي باشد.يك حمله امابا عمق زياد درد بسيار بيشتري داره.مثل ترور ترامپ در ايام انتخابات
سفیر ایران را از انگلیس و آلمان فرا بخوانید
بعداز آمریکا و اسراییل خبیث ترین یار استکبار انگلیس جنایتکار خصوصا فرد بوریس جانسون کثیف است ملت ایران حاضرند انتقام تمام این نامردی‌ها را با نثار هستی و نیستی خود از این جانیان انسان نما بگیرند .تا درسی باشد برای تمامی سرسپردگان
احساسات خود را کنترل کنید
بايد آقازاده ها را از انگليس خارج كرد.
بايد آقازاده ها را از انگليس خارج كرد.
چه کسی و چرا شعار مرگ بر انگلیس را از شعارهای ایرانیان حذف کرد ؟؟؟
حمله به سفارت آمریکا در عراق بدترین تحقیر برای آمریکایی ها بود که یاد آور تسخیر سفارت آنها در ایران بود که امریکاییها تحمل نکردند
ما اذزي ها مثلي داريم كه ميگويند از كسي كه سه خصوصيت رادارد بايد ترسيد
1 موي زرد
2رنگ پوست قرمز
3 چشم ابي
اين ترامپ ونخست وزير انگليس از اين گونه جانوران هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
احمقانه است
واقعا مزخرفه که این نطرات مسخره را منتشر می کنید
پشتیبانی انگلستان و اروپا چیز تازه ای نیست
اینطور که از پستهای دوستان بر میاد ایران باید با همه دنیا بجنگه
سفارت انگلیس همچون گذشته باید تعطیل شود .
ما نیاز به همدردی مستکبرینی همچون جانسون نداریم همدردان ما ملتهای مستضعفی هستند که سردار شهید برای نجات آنها جانش را فدا کرد قابل توجه افرادی که میگویند باز هم مذاکره کنیم استکبار منطق گفتگو نمیفهمد
.
دیگه اینکه دست دولت نیست لنتقام نکرفتنو بندازید گردنش
پس از دید جانسون وجود داعش در منطقه و کشتار انسانها یعنی ثبات چون در این حالت نفت ارزان میبرن
حتما همینطوره سردار سلیمانی منافع روباه پیر را بهتر انداخته و از بین برده بخاطر همین هم سردار دلها شده است
امریکاییها بیایند تا یک ویتنام دیگر برایشان بسازیم.
انگلیس مادرفرزندان نامشروع آمریکاواسرئیل هست واز نوادگان قابیل برادر کش هستند
سفیر ملعون انگلستان نیز اظهارات گستاخانه ایی داشته، انتظار مردم این است که دولت اقدام قاطعی در برابر رفتارهای متکبرانه انگلیسیها از خود نشان دهد. اخراج سفیر و کاهش دیپلماتها در جاسوسخانه انگلستان در ایران و کاهش سطح روابط و بازنگری در تمامی قراردادهایی که مستقیم یاغیرمستقیم تأمین کننده منافع آمریکا و انگلیس است.
بگه اول بره سرش رو شانه بزنه!!!!!!!!!!!
تو رو خدا من از بعضی مردم ایران درخواست دارم تاریخ را مطالعه کنند.هر زمان که در مقابل آنها و ظلم آنها کوتاه بیایید گستاخ تر خواهند شد .شک نکنید که در تاریخ هرگاه انتقام سخت گرفته شده بخاطر خون به ناحق ریخته شده خیلی خیلی نتیجه تاثیر بهتری داشته .شک نکنید که انتقام بهترین و درست ترین راه هست و این انتقام باید بسیار سخت باشد تا حالت بازدارند داشته باشد.شک نکنید که اگر بعد از انتقام بخواهند کاری انجام دهند به شدت و سرعت تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.
آنهایی که اظهارات مغایری دارند، سعی نمایند با اصلاح بینش و با التفات به ملاکها و معیارهای صحیح شناختی، در رشد فکری خویش بکوشند. همچنین عزیزانی که از سر دلسوزی و احساس وظیفه سخنی می فرمایند، نیز خود را بی نیاز نبیننند تا انشالله بدور از افراط و تفریط آنچه نزد خدا و اولیاء الهی حق است آنرا دریابند. دعاگوی همگی شما
پاسخ ها
آندرانیک
| Norway |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
آقای "اهل علم و تحقیق" چرا به قضاوت رفته این و نظرات مغایر را نا صحیح میپندارین؟؟
چراواردیمن نمیشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۶
یکی میمرد از درد بی نوائی
یکی میگفت, هآلو زردک میخواهی

بابا مردم گرسنه اند, بزن بریم یمن و بگیریم ...!!!
اگر سرش را(موهایش را) شانه بزند آنوقت شما خیال میکنی آدم حسابیه! الآن ظاهر و باطن شلخته اش یکی هست! از طرفی طبق وظیفه عقلی و شرعی با رعایت ادب و کاملا منصفانه و در عین حال بجا از نقطه ضعفها امثال این متکبرین انگل یسی! بمنظور باد کله دریغ نفرمائید و با توکل به خدا در برابر جماعت اهل مکر و دسیسه، هوشمندانه اسباب ذلتشان را فراهم نمائید.
پيش بسوي فتح پايگاهاي امريكا در منطقه
قربون دستت چندتا راکت هم بفرستید طرف سفارت انگلیس
از این جانور ودیگر سیاسیون انگلیس واروپا بیش از این انتظار نیست وای برکسانیکه در داخل کشور تمام زندگی مردم را دارن به این جماعت مفسد گره می زنن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی