بازدید 10516
۳
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای سعادت آباد؛

بورس تهران در کانال ۳۶۵ هزار واحد، به تعطیلی یک روزه رفت

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه پانزدهم دی ماه 98)، با کاهش 1518 واحدی معادل 0.41 درصد به رقم 365 هزار و 815 واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با افت 54 واحدی به رقم 4 هزار و 742 واحد رسید.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰ 05 January 2020

بورس تهران در کانال ۳۶۵ هزار واحد، به تعطیلی یک روزه رفت

تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه پانزدهم دی ماه 98)، با کاهش 1518 واحدی معادل 0.41 درصد به رقم 365 هزار و 815 واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس شاخص کل با افت 54 واحدی به رقم 4 هزار و 742 واحد رسید.

به گزارش بورس تابناک، امروز تالار شیشه‌ای سعادت آباد در دومین روز هفته، بازهم شاهد روند نزولی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش 406 واحدی معادل 0.41 درصد به رقم 97 هزار و 877 واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت 3538 واحدی معادل 3.03 درصد، عدد 113 هزار و 151 واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش 2363 واحدی معادل 3.03 درصد به رقم 75 هزار و 566 واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، 4891 واحد کاهش معادل 1.13 درصد را رقم زد و به سطح 428 هزار و 436 واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با 492 واحد کاهش معادل 0.19 درصد به رقم 261 هزار و 930 واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با 5836 واحد کاهش معادل 0.76 درصد همراه بود و عدد 761 هزار و 681 واحد را به نمایش گذاشت.

بورس تهران در کانال ۳۶۵ هزار واحد، به تعطیلی یک روزه رفت

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی همراه متعلق به شركت ارتباطات سيار ايران با 685 واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مباركه اصفهان با 680 واحد، نماد شبندر متعلق به پالايش نفت بندرعباس با 405 واحد، نماد فارس متعلق به صنايع پتروشيمي خليج فارس با 361 واحد، نماد فملی متعلق به ملي‌ صنايع‌ مس‌ ايران‌ با 312 واحد، نماد اخابر متعلق به مخابرات ايران با 272 واحد و نماد شپنا متعلق به پالايش نفت اصفهان با 129 واحد افزایش، بازیگران مثبت بازار در جهت جلوگیری از افت بیشتر نماگر کل بورس بودند.

در مقابل نیز، نماد معاملاتی رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامي عام) با 426 واحد، نماد وبملت متعلق به بانك ملت با 284 واحد، نماد حکشتی متعلق به كشتيراني جمهوري اسلامي ايران با 158 واحد، نماد وپاسار متعلق به بانك پاسارگاد با 144 واحد، نماد خساپا متعلق به سايپا با 120 واحد، نماد بترانس متعلق به ايران‌ ترانسفو با 107 واحد و نماد خودرو متعلق به ایران خودرو با 103 واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در روند نزولی شاخص کل بورس داشتند.

بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز 6 میلیارد و 164 میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب 478 هزار و 854 نوبت معامله و به ارزش 3 هزار و 299 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

رفت و آمدهای بازار

به نقل از گزارش نبض بورس؛ در معاملات امروز نماد معاملاتی شركت های نوش‌مازندران‌ (غنوش1) با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام، به منظور برگزاری كنفرانس اطلاع رسانی توسط ناشر بیسكویت گرجی(غگرجی) جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، صنایع‌جوشكاب‌یزد (بكاب1) و سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شدند.

همچنین توقف نماد معاملاتی شركت سرمایه گذاری ساختمان ایران (وساخت1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداكثر برای 2 روز كاری ادامه می یابد.

نماد معاملاتی شركت های پارس سرام(كسرام)با توجه به تغییرات بیش از 50 درصدی قیمت سهام واطلاعیه منتشر شده در سایت كدال، تولیدی شهید قندی(بكام) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف؛ غلتك سازان سپاهان (فسازان) پس از برگزاری مجامع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، عادی بطور فوق العاده مبنی برانتخاب اعضای هیئت مدیره، داروسازی امین(دامین)پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، سرمایه گذاری صنعت بیمه(وبیمه) پس از برگزاری مجامع عمومی عادی سالیانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه،داروسازی كوثر(دكوثر)با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و اطلاعات منتشر شده در سایت كدال،بیسكویت گرجی(غگرجی)با توجه به اعلام تنفس مجمع عمومی فوق العاده و ایران ترانسفو(بترانس)پس از برگزاری مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مبنی بر انتخاب اعضای هیات مدیره، ارتباطات سیار ایران(همراه) بازگشایی شدند.

نماد معاملاتی شركت فولاد آلیاژی ایران (فولاژ1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، با وقفه همراه شد و نماد حق تقدم استفاده نشده شركت های سیمان هرمزگان(سهرمزح)، صنایع خاك چینی ایران(كخاكح)،سرمایه گذاری توسعه آذربایجان(وآذرح)با توجه به عدم كشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت حراج شدند.

بورس فردا تعطیل است

به توجه به مراسم تشییع پیکر سردار شهیر قاسم سلیمانی در روز آینده و تعطیلی استان تهران، یاسر فلاح- مدیر روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار - به ایسنا گفت: بازار سرمایه روز آینده به دلیل حضور اقشار مردم برای حضور در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی تعطیل است.

وی در پاسخ  به این سوال که تعطیلی این بازار برای چه مدت خواهد بود، پاسخ داد: بازار سرمایه فقط فردا تعطیل است و از روز سه شنبه مجدد به کار خود ادامه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، هیئت دولت جمهوری اسلامی ایران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در مراسم تشییع و تجلیل از سردار قهرمان ایران و اسلام، سپهبد شهید قاسم سلیمانی فردا (دوشنبه) ۱۶ دی ماه را در استان تهران و روز (سه شنبه) ۱۷ دی ماه را در استان کرمان تعطیل اعلام کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
...تمام این پولهای خارج شده به سمت طلا و به خصوص دلار خواهد رفت ایا نمی دانید؟
بعدازبازگشایی باسرعت بیشتری سقوط خواهدکرد
برای نابودی بورس لحظه شماری میکنم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها