بازدید 33646

شاهین زخمی ۲۰ میلیاردی تحویل محیط زیست شد

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به تماس یکی از شهروندان مبنی بر زخمی شدن یک بُهله شاهین شکاری توسط شکارچیان در باغات تاکستان گفت: یکی از کشاورزان محلی با تحویل این پرنده شکاری به مأموران از تیراندازی شکارچیان به سمت این شاهین و متواری شدن آنان نیز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴ 05 January 2020

 به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به تماس یکی از شهروندان مبنی بر زخمی شدن یک بُهله شاهین شکاری توسط شکارچیان در باغات تاکستان گفت: یکی از کشاورزان محلی با تحویل این پرنده شکاری به مأموران از تیراندازی شکارچیان به سمت این شاهین و متواری شدن آنان نیز خبر داد.

سرهنگ کوروش، عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان اظهار کرد: مأموران پلیس شهرستان پس از تماس یکی از شهروندان مبنی بر زخمی شدن یک بُهله شاهین شکاری توسط شکارچیان در باغات تاکستان جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با مراجعه مأموران به محل، یکی از کشاورزان محلی با تحویل این پرنده شکاری به مأموران از تیراندازی شکارچیان به سمت این شاهین و متواری شدن آنان خبر داد و مأموران پرنده کشف‌شده را به اداره محیط‌زیست شهرستان تحویل دادند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه کارشناسان محیط‌زیست ارزش ریالی پرنده شکاری به نام بحری را بالغ‌بر ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: افرادی که اقدام به حمل و نگهداری پرندگان قاچاق یا شکار آنان می‌کنند توسط پلیس دستگیر و به محاکم قانونی معرفی خواهند شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار