بازدید 30412
هزار و هشتصد و هفتاد و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

هزینه ۱۲ میلیارد تومانی برای رسیدن به صندلی مجلس! / پاسخ رئیس ستاد انتخابات به انتقاد‌ها درباره ردصلاحیت‌ها / بازار سیاه سیگار‌های لاکچری بچه پولدار‌های تهران / مافیا از ربات برای ثبت‌نام خودرو استفاده می‌کند!

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:خرازی: احمدی نژاد مثلِ رابین هود رأی مردم را دزدید / ضرب و شتم نرگس محمدی در اوین تکذیب شد / FATF در جلسه امروز مجمع تشخیص بررسی شد / ممکن است خیلی‌ها با پول به مجلس بیایند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۷۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 28 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
 
متوسط عمر ازدواج ۹ سال شد

براساس داده‌های سازمان ثبت‌احوال کشور، تعداد ازدواج‌های ثبت شده حدوداً ۳ برابر طلاق است و متوسط عمر ازدواج‌هایی که به طلاق منجر می‌شود ۹ سال شده است. براساس آخرین اطلاعات موجود از طریق داده‌های سازمان ثبت‌احوال کشور در ۹ ماهه امسال، ۴۲۶ هزار و ۹۹ واقعه ازدواج و ۱۳۲ هزار ۶۱۸ واقعه طلاق به ثبت رسیده است. در زمان طلاق میانگین سن زنان ۳۲.۳ سال و میانگین سن مردم در زمان طلاق ۳۷.۲ گزارش شده است و بیانگر آن است که سن طلاق در کشور کاهش یافته است/ فارس
 
بازار سیاه سیگار‌های لاکچری بچه پولدار‌های تهران

روزانه بر تنوع قیمت سیگار از نخی ۵۰ تا ۸۹۰ هزار تومان و کیفیت انواع سیگار‌های قاچاق از تنباکو تا مت آمفتامین در آن افزوده می‌شود. سیگار با روکش طلا ترند بازار است. قیمت سیگار‌ها از بسته‌ای ۴۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا بسته‌ای ۲ میلیون تومان. قیمت بعضی سیگار‌ها هم آن قدر بالاست که نخی فروخته می‌شود از نخی ۱۰۰ هزار تومان تا۹۰۰ هزار تومان.
 
 
ممکن است خیلی‌ها با پول به مجلس بیایند

علی‌اصغر یوسف‌نژاد، نماینده ساری و عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تصویب کلیات طرح شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت مالی و سازماندهی نظام انتخاباتی مطالبه همه از جمله رأی‌دهنده‌ها، کاندیداها، برگزارکنندگان انتخابات، ناظران و مجریان انتخابات است. او ادامه داد: مهم است که برای شفاف‌سازی مالی در انتخابات و سازماندهی آن چه چیزی را تصویب کنیم. همه به یکباره می‌گویند پول کثیف و پول زیاد در انتخابات تعیین‌کننده است، که همین‌طور است. وقتی در کشور حزب نداریم و تحزب در فضای سیاسی وجود ندارد، خیلی‌ها ممکن است با پول هم بیایند. این نماینده مجلس تاکید کرد: طرح دوفوریتی شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی طرح خوبی است. البته باید چکش‌کاری‌های لازم از نظر ادبیات و محتوا انجام پذیرد و ان‌شاءالله ۲ هفته دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد. یوسف‌نژاد در پاسخ اینکه آیا نمایندگان مستنداتی داشتند که اقدام به تصویب این طرح کردند گفت: هر کسی بر اساس شرایطی که دارد، درمی‌یابد که در جامعه بسیاری از مسائل غیراصلی مانند مسائل قومی و قبیله‌ای، پول کثیف و پول زیاد در انتخابات، دخالت و اثر داشته است. تاریخ انتخابات هم این موضوع را نشان داده است و در حال حاضر نیز مبانی آن وجود دارد.
 
پاسخ رئیس ستاد انتخابات به انتقاد‌ها درباره ردصلاحیت‌ها و فعالیت انتخاباتی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان

معاون سیاسی وزارت کشور همچنین گفت: ما طبق قانون احزاب، فقط جبهه و حزب را می‌شناسیم. در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۹۸، شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به جبهه اصلاح طلبان ایران اسلامی تغییر نام داد. ۸ جبهه و ۱۱۶ حزب می‌توانند طبق قانون فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی داشته باشند. وی در پاسخ به این انتقاد که چرا دادستان در ترکیب هیات اجرای حضور دارد اظهار کرد: ما مجری قانون انتخاباتی هستیم که در تاریخ سوم خرداد ۹۵ به آن اصلاحیه وارد شده و دادستان عضو حقوقی هیات‌های اجرایی شده است؛ بنابراین اگر ایرادی باشد این ایراد به وزارت کشور وارد نیست، زیرا این قانون در مجلس نهم تصویب شده است ما هم مجری قانون هستیم؛ و کسانی که به ما ایراد می‌گیرند یا به قانون اشراف ندارند یا می‌خواهند فرافکنی کرده یا فرار به جلو کنند. همه اعضای هیات‌های اجرای از جمله فرماندار، دادستان و رئیس ثبت احوال یک رای دارند و ملاک کار هم قانون است. وی در پاسخ به این پرسش که چرا به برخی داوطلبان رد صلاحیت شده، مراتب رد صلاحیت اعلام نشده است تصریح کرد: طبق قانون فرمانداران و بخشداران موظف بودند ظرف یک روز مراتب رد صلاحیت را به داوطلبان اعلام کنند. اگر به داوطلب رد صلاحیت شده‌ای مراتب رد صلاحیت اعلام نشده است به ما اعلام کند.
 
شکایت دولت از نماینده ماهشهر در مجلس

علی گلمرادی نماینده ماهشهر در مجلس از شکایت دولت روحانی از او به دلیل اظهاراتش خبر داد. علی گلمرادی نماینده مردم ماهشهر در مجلس در گفتگو با فارس، درباره شکایت دولت روحانی از وی گفت: دولت روحانی اخیرا شکایتی را از من به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تقدیم کرده است. وی تصریح کرد: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به من اعلام کرده است که آمادگی لازم برای حضور در جلسات این هیات را به دلیل شکایت دولت از من داشته باشم.گلمرادی خاطرنشان کرد: تاکنون نامه شکایت دولت از من به دستم نرسیده است و باید در ابتدا این نامه را ملاحظه کرده و موارد مطروحه در متن شکایت را مشاهده کنم. وی خاطرنشان کرد: دولت به صورت غیررسمی معترض بوده است که اظهارات من در مجلس برایشان آزاردهنده است این در حالی است که بخش عمده‌ای از مشکلات عدیده‌ای که در کشور با آن مواجه هستیم به دلیل عدم نظارت نمایندگان مجلس بر امورات مختلف و عدم اشراف آن بر جایگاه قانونی‌شان است چرا که وکیل مردم در مجلس ظرفیت بسیار بالایی برای پیگیری امور و مشکلات دارد.
 
رضایی: مجلس نباید تبدیل به یک نهاد وکیل‌الدوله شود

دبیر مجمع تشخیص با بیان اینکه مجلس نباید تبدیل به یک نهاد وکیل‌الدوله شود، گفت: مجلس باید وکیل مردم باشد تا صدای آن‌ها را به گوش دولتمردان برساند و در عین حال از آن‌ها نیز مطالبه کند. محسن رضایی در گفتگو با مهر درخصوص نقش مجلس ضد فساد در تأمین معیشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی آن‌ها اظهار داشت: مجلس آینده باید خانه مردم باشد طوری که صدای آن‌ها از مجلس یازدهم شنیده شده و حقشان به دست آن‌ها برسد. وی با تاکید براینکه مردم باید، ولی نعمت کشور شناخته شوند یادآور شد: مجلس می‌تواند جایگاه، ولی نعمتی مردم را تقویت و کاری کند که دولت برای برنامه‌های خود از جمله موضوع بنزین با ملت نیز مشورت کند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نمایندگان مجلس بعدی باید به مردم احترام گذاشته و ملت ایران را باور کنند، چراکه مجلس نماینده مردم است و می‌تواند باور به آن‌ها را در ذهن مسئولان تقویت کند. رضایی محور مجلس یازدهم را ایفای حقوق مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: مجلس آینده باید بتواند دوباره این نهاد قانونی را حقیقتاً به خانه ملت تبدیل کند.
 
FATF در جلسه امروز مجمع تشخیص بررسی شد

یک عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز در جلسه کمیسون مشترک مجمع بررسی لوایح FATF انجام شد، اما رای‌گیری صورت نگرفت و ادامه بررسی‌ها به جلسه آتی موکول شد. مجید انصاری در گفتگو با ایلنا، با بیان اینکه در جلسه امروز، شنبه هفتم دی‌ماه کمیسون مشترک مجمع تشخیص، لوایح FATF بررسی شد، اما راجع به آن رای‌گیری صورت نگرفته است، اظهار داشت: ادامه بررسی‌های این کمیسیون به جلسه آتی که روز چهار شنبه همین هفته برگزار می‌شود، موکول شده است. خبر‌ها حاکی از این است که غلامرضا انصاری معاون امور اقتصادی وزارت کشور در جلسه امروز کمیسون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور داشته و درباره لوایح FATF توضیحاتی به اعضای مجمع ارائه داده است.
 
ضرب و شتم نرگس محمدی در اوین تکذیب شد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: ضرب و شتم نرگس محمدی در زندان اوین صحت ندارد. غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با اخبار منتشر شده در مورد انتقال نرگس محمدی به زندان زنجان و ضرب و شتم او در زندان اوین گفت: انتقال نرگس محمدی به زندان زنجان صحت دارد، اما ضرب و شتم او کذب است و صحت ندارد. وی افزود: روزگذشته سازمان زندان‌ها در رابطه با شایعات مطرح شده در مورد این زندانی اطلاعیه‌ای صادر کرد و موضع قوه قضاییه در این اطلاعیه آمده است.
 
هزینه ۱۲ میلیارد تومانی برای رسیدن به صندلی مجلس!

محمد محمودی شاه‌نشین عضو کمیسیون شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم با اشاره به شفافیت مالی کاندیدا‌های انتخابات مجلس، گفت: معتقدم شفافیت در میزان هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های انتخابات مجلس، موجب می‌شود تا نماینده پس از ورود به پارلمان وام‌دار دسته‌ها، گروه‌ها، اشخاص و جریانات نباشد. وی با بیان اینکه وابستگی نماینده مجلس به اشخاص و گروه‌هایی که هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی‌اش را تأمین کرده‌اند، موجب سلب استقلال رأی وی می‌شود، اظهار داشت: اگر میزان هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی کاندیدا‌های نمایندگی مجلس شفاف نباشد، نماینده مجلس نمی‌تواند به راحتی اظهارنظر کرده و رأی‌اش را آزاده مطرح کند، زیرا همواره باید اهداف اشخاص و منابع قدرت و ثروت را در پارلمان تأمین کند. نماینده مردم شهر قدس در مجلس با اشاره به ذکر مثالی از هزینه‌های میلیاردی در بُرهه انتخابات دوره یازدهم مجلس، گفت: فردی در حوزه انتخابیه بنده مدعی شده که قصد دارد ۱۲ میلیارد تومان برای انتخابات مجلس هزینه کند که این موجب وابستگی این فرد، پس از نمایندگی مجلس به افرادی خواهد شد که هزینه‌های تبلیغات انتخاباتی او را تأمین کرده‌اند.
 
گلایه سردار باقرزاده از سلبریتی‌ها و کارگردان‌های سینما

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح با انتقاد از از سلبریتی‌ها، کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان سینمای ایران گفت: آن‌ها هیچ توجهی به ترویج و توسعه فرهنگ شهیدان نمی‌کنند و بعضاً شاهدیم تبلیغات سینمای غربی را پیش گرفته‌اند.
 
خرازی: احمدی نژاد مثلِ رابین هود رأی مردم را دزدید
 
صادق خرازی می‌گوید: با یک‌سوم درآمدمان در ۳۰ سال گذشته می‌توانستیم ایران را جوری بسازیم که جلوتر از کره جنوبی حرکت کند. می‌توانستیم ایران را همپای ژاپن بسازیم، اما متأسفانه مشکلی که ما داشتیم، این بود که رئیس سازمان برنامه‌مان روزی الگویش کره شمالی بود، جنگ که تمام شد و دولت آقای هاشمی سرکار آمد الگویش به کره جنوبی تبدیل شد. این مشکل مفهومی نیست، این بدبختی متفکران سیاسی و مدیران اجرایی کشور است.صادق خرازی، دبیرکل حزب ندای ایرانیان، گفت: انتخاب احمدی‌نژاد در سال ۸۴ زنگ خطر بود چرا که مردم به دنبال یک رابین هود می‌گشتند و احمدی‌نژاد در نقش رابین هود توانست رای مردم را بدزدد. زنگ خطر به صدا درآمد، ما نشنیدیم و بیدار نشدیم، اما خارجی‌ها آن را شنیدند و برایش برنامه‌ریزی کردند.وی افزود:، چون تجربه جهان را در مقابل خودشان داشتند. خارجی‌ها تجربه تفاوت‌های اجتماعی، تخریب‌های اجتماعی، درگیری‌های اجتماعی را در آمریکای لاتین، اروپای شرقی و آسیا را دارند و اکنون همان‌ها را در ایران تکرار می‌کنند.خرازی با بیان اینکه حتی ریشه این شرایط هم به عملکرد اجتماعی خودمان طی چند دهه گذشته بازمی‌گردد، گفت: از زمانی که ما تصمیم گرفتیم توسعه پیدا کنیم، خط مشی توسعه‌مان مبنا نداشت، جنگ که تمام شد کشوری بودیم با ۱۸ استان درگیر ویرانی‌های جنگ و هیچ برنامه منسجم و مستر پلنی برای اینکه کشور را چگونه باید دوباره بسازیم، نداشتیم. اگر آن روز فکر می‌کردیم و برنامه‌ریزی می‌کردیم که مثلاً ۴۰ سال یا ۳۰ سال آینده باید جمعیتمان از ۵۰ میلیون نفر به ۸۰ میلیون نفر برسد، باید برای این ۸۰ میلیون زیرساخت‌های توسعه‌ای و بستر‌های اجتماعی فراهم می‌کردیم.

دردسر بدهی ۳/۵ میلیاردی برای پرسپولیس

در شرایطی که بدهی‌های باشگاه پرسپولیس سر به فلک کشیده این باشگاه باید مبلغ زیادی را به طلبکاران خود بدهد، یکی از طلبکاران باشگاه پرسپولیس که برای گرفتن طلبش از این باشگاه شکایت کرده بود، هفته گذشته توسط وکیلش اظهارنامه خود را تقدیم مقامات قضایی کرد. این دفتر هواپیمایی تا هفته پیش حدود سه میلیارد و هشتصد میلیون تومان از باشگاه پرسپولیس در سه آیتم مختلف از باشگاه طلبکار است. /میزان

شمال تهران چند مدرسه لاکچری دارد؟

قدرت الله علیزاده، عضو شورای سیاست گذاری و نظارت بر مراکز و مدارس غیردولتی گفت:: از میان ۱۷ هزار مدرسه غیردولتی، شاید زیر ۵۰ مدرسه لاکچری و ویژه هستند. این مدارس اغلب یعنی بالای ۳۰ مورد در شمال شهر تهران‌اند و متاسفانه بیشتر مسئولان ما که شاید مدرسه هم دارند، آنجا ساکن‌اند. البته روشن است که این چندهزار دانش آموز، فرزندان مسئولان نیستند بلکه خانواده‌هایی نیز هستند که وسع مالی دارند. مسئله این است که دولت باید از مدارس غیر ویژه حمایت کند تا آن‌ها بتوانند با این مدارس خاص رقابت کنند. /ایسنا

طرح بنزین ۲ هزار تومانی روی میز نمایندگان مجلس

غلامعلی جعفرزاده، نماینده مجلس شورای اسلامی، در مورد احتمال تک ترخی شدن قیمت بنزین در بودجه ۹۹ گفت: با بنزین تک نرخی یعنی نرخی ثابت بین هزار و ۷۰۰ تومان تا ۲ هزار تومان هم اصل ۷۵ رعایت می‌شود، هم مردم رضایت دارند و هم درآمد دولت تامین و در عین حال جلوی رانت و فساد هم گرفته می‌شود. قرار است این پیشنهاد در کمیسیون تلفیق وصحن مجلس مطرح شود و عقلانی این است که کمیسیون با آن موافقت کند، دولت نیز دلیلی برای مخالفت ندارد مگر اینکه بخواهد مردم را اذیت کند. /عصر ایران

چه کسی سخنان معاون سپاه با مداحان را تغییر داد؟

سردار نجات، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: متاسفانه صحبت‌های بنده در دوازدهمین همایش مداحان و شعرای مرتبط با هیئت رزمندگان اسلام در شهر مشهد تحریف و تقطیع شده است. در این همایش که بنده به مدت یک ساعت صحبت نمودم ابتدا پیشرفت‌های شگرف نظام جمهوری اسلامی و سپس افول موریانه وار آمریکا و غرب را تشریح کردم. در این سخنان ذکر کردم که دشمنان نظام، چون می‌دانند پایگاه جمهوری اسلامی در اقشار متوسط و پایین جامعه است می‌خواهند با تحریم این مردم را مقابل نظام قرار دهند. /مهر

پول نامشروع سرنوشت انتخابات و مجلس را تغییر می‌دهد

شکری نماینده مردم تالش در مجلس گفت: ورود پول‌های کثیف به انتخابات، سرنوشت انتخابات و مجلس را تغییر می‌دهد. ندیدایی که برای ورود به مجلس پول نامتعارف هزینه کند، برای نظام، ملت و انقلاب فعالیت نمی‌کند، بلکه برای شخص یا جریانی که با پول‌هایی نامشروع از وی حمایت کرده است، کاسبی می‌کند. اشخاصی که با پول‌های نامتعارف از یک کاندیدای حمایت می‌کنند، در واقع با این کار، یک دزد را به خانه ملت می‌فرستند تا آن فرد از جایگاه و موقعیت خود برای پیش‌برد منافع آن‌ها سوء‌استفاده کند.

مافیا از ربات برای ثبت‌نام خودرو استفاده می‌کند

جواد حسینی‌کیا عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع مجلس ایران گفت: «مافیا» از «ربات» برای ثبت نام خودرو در سایت‌های شرکت‌های خودروساز استفاده می‌کند. حسینی‌کیا به خبرگزاری فارس گفت: «وقتی سامانه خرید خودرو برای یک تا دو ثانیه باز می‌شود مافیا با استفاده از روش‌های غیرقانونی و بهره‌گیری از ربات، تعدادی خودرو را ثبت‌نام می‌کنند.» حسینی‌کیا افزود متقاضیان خرید خودرو از این اقدام «خودروسازان» یا «مافیا» گلایه دارند. این نماینده مجلس افزود که «باید وزارت صنعت و نهاد‌های نظارتی نسبت به بکارگیری ربات از سوی مافیای خودرو برای ثبت‌نام خودرو اقدام کنند.» او همچنین از کمیسیون صنایع مجلس و کمیسیون اصل ۹۰ خواست که از وزارت صمت و نهاد‌های نظارتی و حتی وزارت اطلاعات بخواهند در این زمینه تحقیق کنند. مشکلات متعدد هنگام ثبت‌نام خرید اینترنتی خودرو در ایران که مانع از ثبت موفق خرید می‌شود مدت‌هاست که اعتراض گروهی از متقاضیان خودرو را به همراه داشته است.

کالدرون در راه استراماچونی

گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس ایران را ترک کرد. او در پستی اینستاگرامی به زبان فارسی، از هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

پورابراهیمی: بیش از ۴۰۰ شرکت دولتی داریم؛ ۶۰ درصد آنها زیان‌ده هستند

پورابراهیمی افزود: اما مبلغی که به مجلس آورده می‌شود در مورد بودجه عمومی همان 450 هزار میلیارد تومان است، امسال برای اولین بار در بررسی لایحه بودجه ، دولت را مکلف کردیم که بودجه بانک‌ها و شرکت‌های وابسته به دولت را هم مطرح کند. وی به گزارش لایحه بودجه 99 شرکت‌ها و بانک‌های دولتی اشاره داشت و گفت: بیش از 400 شرکت دولتی داریم که بیش از 60 درصد آنها زیان‌ده هستند در حالی که اگر این شرکت‌ها خوب کار کنند، نتیجه آن در بودجه عمومی کشور مشخص می‌شود. نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امسال ما ورود به دالان بزرگ تاریکی تحت عنوان بانک‌ها و شرکت‌های دولتی و موسسات وابسته به دولت داریم که مبلغ بودجه آن سه برابر بودجه عمومی کشور است که 60 درصد آنها زیان‌ده هستند.

حسینی: نظام اسلامی در حال حاضر یک الگوی برتر در جهانی است

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم در نشست بصیرت‌افزایی که در مسجد جامعه باقر آباد شهرستان قرچک برگزار شد، اظهار کرد: مردم قبل از پیروزی انقلاب حامی ولایت و امام خود بودند که توانستند رژیم ستم شاهی را که پشتیبانی چون آمریکا داشت، سرنگون کنند، مردمی که از ولایت فقیه پشتیبانی، حمایت و دفاع کنند هر فتنه‌ای را شکست خواهند داد. حسینی گفت: مردم با بصیرت کافی و به پشتیبانی از رهبری در ۹ دی سال ۸۸ در عرصه حاضر شدند و مشت محکم بر دهان استکبار جهانی، فتنه‌گران، حامیان و ساکنین فتنه زدند. وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی دولت دهم افزود: نظام اسلامی در حال حاضر به عنوان یک الگوی برتر در جهان در حال مطرح شدن است، استکبار جهانی این اقتدار را نمی‌تواند بپذیرد و اقدام به ایجاد فتنه می‌کند و می‌خواهند جمهوری اسلامی را بدنام کنند.

فرمانده سپاه کرمان: سران فتنه آزاد خائن هستند

غلامعلی ابوحمزه صبح امروز در جمع تعدادی از مدیران و کارکنان بسیجی شهر کرمان که به مناسبت 9 دی در سالن همایش مخابرات کرمان برگزار شد با بیان اینکه در آستانه 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت قرار داریم اظهار داشت: در این روز شاهد یکی از اتفاقات مهم در تاریخ انقلاب بوده‌ایم. وی با یادآوری اینکه معاندین، سلطنت‌طلب‌ها و دشمنان نظام مانند آمریکا، اروپا و بعضی از کشورهای منطقه برنامه‌ریزی کرده بودند که مردم را 5 دی به خیابان‌ها بیاورند بیان کرد: اما دشمنان نظام با یک نه بزرگ روبه‌رو شدند و شکست خوردند. فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امام راحل فرمودند که باید توجه به ریشه‌ها داشت و از آن غافل نشد گفت: برای موشکافی 9 دی باید به 30 سال پیش بازگشت و بررسی کرد. وی با بیان اینکه آمریکا بسیار نرم در شوروی نفوذ کرد و کم‌کم کاری کرد که این کشور ازهم بپاشد‌ و به 17 کشور مجزا تبدیل شود گفت: آمریکا این تجربه را که به انقلاب رنگین معروف است در چند کشور اجرا کرده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱۰۵
ربات ؟شما بهتر از مردم میدونین مافیا خود خودروساز هست که به چند نمایندگی همکاسه اجازه ثبت نام خودرو و بعدا فروش در بازار ازاد میده.دست بردارین و قضیه رو فضایی تخیلی نکنید عزیز
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
در بین 200 کشور جهان ودر قرن 21 این شکل از ثبت
نام برای خرید خودرو به لطف مدیریت جهادی آقایان فقط در ایران اجرا می شود .معجونی از تحقیر.شو ی ماشین فروشی ومسابقه اینترنتی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
بعد از اینکه وضعیت هوای چند شهر بزرگ ایران از خط قرمز فراتر رفت در طی چند روز اخیر سیر مهاجرت جهت خرید زمین های کشاورزی استانهای شمالی گیلان و مازندران و گلستان جهت خرید شدت گرفت . اگر همچنان الگویی شهر سازی و قانون سخت گیرانه جهت تفکیک زمین های زراعی و صنعتی و شهری انجام نگیرد چند سال دیگر با رشد جمعیت تمام زمین های کشاورزی به خانه ها و ویلاهای لوکس تبدبل خواهد شد . متاسفانه وقتی زمین زراعی اگر به ساخت و ساز و مسکونی تبدیل شد براحتی دیگر قابل برگشت به زمین کشاورزی نخواهد شد .چند سال دیگر مثلا شهرهای شمال ایران هم‌مثل خوزستان در شرف غرق شدن در فاضلاب شهری بخاطر نبودن سیستم فاضلاب زمین های کشاورزی مسموم به مواد شیمیایی خواهند شد . هم دریا و هم‌جنگل این سه استان در شرف الودگی قرار دارند . بیایید بجای اینکه روز شب مسولین صبح که بیدار میشوند بجای موی سر مردم و بجای فکر پوشش مردم و بجای گیر دادن به عرب و غرب و شرفگق به ایران فکر کنیم
اقای خرازی این حرفهای شما خوب است ولی چون نزدیک انتخابات بیان میشود چنگی بدل نمیزند و با عرض معذرت صداقتی در گوینده برای پیگیری مشکلات نمیبینم
پاسخ ها
خرازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
برای چشمات سمعک بخر
تهران من رو از یک جهت به یاد روسیه میندازه، فقر و ثروت در کنار هم.... کافیست در خیابان های شهرک غرب و فرمانیه و تجریش قدم بزنید، زباله گرد بدبخت تا بچه فال فروش، و از آن طرف میلیاردرهایی که روزانه میلیون ها تومان خرج دارند و سیگار 2 میلیون تومانی دود میکنند!

روسیه نیز با الیگارشی مختص خود باعث فاصله طبقاتی رنج آوری شده که روح و روان جامعه را عذاب میدهد.

قرار بود راه خود را از شرق و غرب عالم جدا کنیم، و راه سومی ایجاد کنیم که الگوی جهان باشد، حال ببینیم در کجا ایستاده ایم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
اگر به جای آمریکا با روسیه قطع رابطه کرده بودیم یقین بدانید الان وضع ما خیلی خیلی فرق می کرد و به این فلاکت و بدبختی گرفتار نبودیم
در تابناک هیچ خبری از فقر مردم گرسنگی و بیچارگی مردم ایران نیست . ایران را شمال تهران می دانند . یه سری به جای جای ایران و روستاها و شهرهای کوچک و حاشیه شهرها هم بزنید . با مردم مصاحبه کنید و حرف مردم را بگویید
موافقم سردار.اگر امریکا دچار افول نبود که هر روز دلار بیخاصیتش گرانتر نمیشد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
عراق هم و افغانستان هم درگیر جنگ های داخلی هستند ولی ارزشان ثابت است
ناشناس
| Spain |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
ما مجلس داریم.دولت داریم..شورای نگهبان داریم.و....ولی قیمت اجناس از شیر مرغ تا جوون آدمیزاد در این کشور توسط استیون منوچین وزیر خزانه داری امریکا واز کاخ سفید تعیین می شود
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
برادر گرامی که میگی افغانستان و عراق پولشون هنوز ارزشش رو از دست نداده وضعیت اونا وضعیت سی سال پیش ماست. اونا هم اگر با دنیا تعامل نداشته باشن همین وضعیت در انتظار شون هست
ماست از شیر درست میشود لاکن سفت تر از شیر است.
تابی، تابی ، من عاشق شدم. ولی پول ندارم. چه کنم؟ تو بگو
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
با اجازه تابناک پاسخت رو میدم:
اول پولدار شو و بعد عاشق
چون بدون پول عشق دورازجون کوفتت میشه
به عشق هدفت برو پولدار شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
کارت در اومده! سعی کن هر طور میتونی ازش دل بکنی. عاشق بی پول آخرش شکست میخوره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
شما برو خواستگاری
پول ازدواج درست میشه
ناشناس
| Spain |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
دیوانه شدی.در این مملکت کسی که حرف از عشق وعاشقی بزند حتما دیوانه است.برو بستری کن خودت را
ناشناس
| Slovakia |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
باید بمانم قلب من اینجاست
افسانه های کوچک بودن چه زیباست

بیچاره گشتم از عشق رویت
راضی به مرگم در خاک کویت

ای خدا آتش بارانه بارانه بارانه
خانه دلم ویرانه ویرانه ویرانه یار
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
صیغه کن تا بعد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
ناشناس۲۲و۳۹ حتمآ باید اینکار را بکند چون بعد از ازدواج مشکلات بلایی به سرش می اورد که از زندگی سیر میشود عاشقی که جای خود دارد
ناشناس
| Slovakia |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
من عاشق دختری هستم اهل سیبری روسیه

بردی دلم را با یک نگاهت
ای خدا آتش بارانه بارانه بارانه
خانه دلم ویرانه ویرانه
--------------------
دعا کنید پولدار بشم، ازدواج کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
گشنگی نکشیدی تا عاشقی از سرت به پرد .................
در زمستان هوا در اکثر نقاط ایران سد است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
در هوا سدسازی کردن؟؟ جل الخالق
مدل ژاپنی این است که ارز و بنزین ها و غیره در زمان هاشمی چند برابر کنند؟اقای خرازی لطفا ادرس غلط ندهید
تابناک عزیز من نفهمیدم این صندلی سیرین مجلس چقدر لذیز است که اینهمه سینه چاک دارد و حاضرند اینهمه هزینه کنن؟؟؟!!ولی من فکر میکنم اینها مجلس هستند و میخواهند به ملت خدمت کنند!!!!مثل قوانینی تصویب کنند که گره از مشگلات مردم وا شود مثل مشکل من در تامین اجتماعی که ۵ سال است جهت ثبت سابقه ام که پولشوگرفتن از این اتاق به ان اتاق و امروز برو فردا بیاد را طی میکنم را کم کنند.
کسی میدونه هزینه راه اندازی میدون تیر چنده؟
صادق خرازی به احمدی نژاد گفته است ..... بعد بقیه تیترها:
مدارس لاکچری در شمال تهران
سیگارهای لاکچری
12 میلیارد تومان پول یک صندلی مجلس
نمایندگان وکیل الدوله
بنزین 2000 تومانی(با نیت حذف یارانه بنزین)
مافیای خودرو
پول نامشروع
همه اینها متعلق به همین دوره روحانی است
تو خود حدیث مقصل بخوان از این مجمل
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
داداش همه اینا حاصل تحریم و دور زدن تحریم هاست که با شعار انرژی هسته ای حق مسلم ما در زمان همون احمدی نژاد بناش گذاشته شد.در واقع اون جریان پوششی بود که تحت لوای اون و استقلال کشور، به اینجا که هستیم برسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
عزیزم پرچم امریکا
اول برو چند واحد درس اقتصادی بخون تا اینقدر سوتی بی خودی ندهی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
21:37
فرض کنیم حرفت درست ولی میدونی چرا اون شعار داده شد چرا برنامه هسته ای ایران در اوایل دهه 80 لو رفت و چه کسانی پشت پرده اون بودن
سیگار دومیلیونی،هزینه ۱۲میلیاردی مجلس،پولهای نامشروع...اینور داستان خانواده ما بخاطر کرایه وقسط سربرج از الان عزای عمومی گرفتیم
آنها که نظارت میکنند هرکدام چند تا از ثبت نام نصیبشان شده
شاید ربات ها به ناضران وصل هستند
ساعت ورود به سایت ایران‌خودرو 11:00ساعت تکمیل ظرفیت 11:00:02خدایا ما را یاری کن اگر نتوانستیم ثبت نام کنیم حداقل این موضوع را حالیه مسؤول فروش ایرانخودرو کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
دوست عزیز برای چی می ری توی بازی کثیف ، اگر امثال شما نروند بخاطر چندرغاز سود طمع نکنند، مردم ۶ ماه این فرغونهای اینا را نخرند، این مافیاچی ها برای همیشه از بین میروند
reza
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
حقتونه بایدم وقتی اینکار میکنی اینطور باهات رفتار کنن،برای دلالی فقط اماده هستی کاش مردم یاد میگرفتن درست رفتار کنن
آقای خرازی!
احمدی نژاد بیشترین درآمد نفتی را خودش بدست آورد و بیشترین کار را برای مردم فقیر انجام داد.
اما چپ و راست مخالفش بوده اند و بیشترین وزیرش را مجلس برکنار کرده و استیضاح کرده اند.
اما بدنه مردمی خوبی را داشت و دارد.
اگر مانند دیگر مسئولین در بین نخبگان، و باندهای قدرت هم جایگاه خوبی داشت شاید برخی اشتباهات را مرتکب نمی شد و اوضاعش بهتر بود.
هنوز هم در دنیا عده زیادی برایش بسیار احترام قائلند و صهیونیستها بسیار دشمنش هستند.

فقط بفرمایید شما اصلاح طلبان برای مردم در دولت، مجلس و شورای شهر چه کرده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
درآمد نفتی رو خودش به دست آورد ، از کجا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
دلیل محبوبیت حاج دکتر محمود،فقط این بود که ایشان هاله ی نور میدید،و دیگران نمی دیدند.
من رای نخواهم داد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
کی رای میده؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
همه میگن رای نمیدیم برای اینکه طرف رو ازمیدون به درکنند .اولین نفر پای صندوق خودشه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
رای باید ارزش سیاسی و کارکرد داشته باشد . مثل مردم انگلیس که رای به جدایی از اروپا دادند و دارد محقق میشود . رای نمایشی با پز دمکراسی ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
تنها دشمنان رآی خواهند داد.
یه سال چند ماهی هست برا یه پراید لگن نام نویس کردیم پولش رو با قباهت گرفتین و الان خودرو رو تحویل نمیدن چرا شما اگه عرضه ندارین چرا پول از مردوم مگیرین
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
حق تون همینه امثال شماها کار وکاسبی این زالوها را رونق میدین نیاز به خودرو اگر این جور باشه که بتونه توی همچین صف انتظاری معطل تحویل خودرو بمونه نیاز اساسی نیست هرکاری این مدت انتظار برای تحویل خودرو میکنی بعدش هم ادامه بده اما دنبال خرید خودرو نو نرو نرو این هزار بار
اگر همین امروز آمریکا اعلام کنه به تمام مسلمانان خاورمیانه پناهندگی میدهد، یک مسلمان در خاورمیانه باقی نخواهد ماند
سعدی فرمود:

تو کی بشنوی نالهٔ دادخواه / به کیوان برت کلهٔ خوابگاه؟
چنان خسب کآید فغانت به گوش / اگر دادخواهی برآرد خروش
که نالد ز ظالم که در دور توست / که هر جور کاو می‌کند جور توست
نه سگ دامن کاروانی درید / که دهقان نادان که سگ پرورید
دلیر آمدی سعدیا در سخن / چو تیغت به دست است فتحی بکن
بگو آنچه دانی که حق گفته به / نه رشوت ستانی و نه عشوه ده
طمع بند و دفتر ز حکمت بشوی / طمع بگسل و هرچه دانی بگوی
زاد و ولد کار اشتباهیه به خصوص در خاورمیانه. دست از زاد و ولد بردارید که مشکلاتتون بیشتر نخواهد شد. این تصصور که با ازدواج و زاد و ولد برای شما معجزه اتفاق خواهد افتاد همش کشکه و تنها افراد ساده لوح این رو باور میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
انسان سرطان زمین است فرزند کمتر زندگی بهتر. زنده باد بی فرزندی. بی فرزندی راه حل مشکل آب و راه حل مشکلات معیشتی است
هزینه ۱۲ میلیارد تومانی برای رسیدن به صندلی مجلس
مقایسه کنید با نماینده های مجلس انگلیس که همین ماه پیش انتخاب شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
کفار باید با مسلمانان فرق داشته باشند
جعفرزاده کی از مردم آمار گرفته که از تک نرخی شدن بنزین راضین??نکنه از الگوی روحانی برای آمار استفاده کرده???
حقوق نمایندکان مجلس رو کم کنند ببینم کی میره بشه نماینده؟
خیلی از مشکلات مملکت قابل حله!!! اما در تعجبم چرا اقدامات لازم رو انجام نمیدن
در ضمن در تعریف مجلس باید از نام های شغل شاد ، زنگ تفریح استفاده کرد
مجلس ما از مهد کودک شادتر و باحالتره با این تفاوت که مهد مودک حقوق نمیدن اما مجلس حقوق نجومی میدن

اکر چه مجلس و ریاست جمهوری در کشور ما سمبلیک است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
حقوق؟ رانت درسته
پول نامشروع سرنوشت انتخابات و مجلس را تغییر می‌دهد) قابل توجه شورای نگهبان که معلوم نیست با این مویی که از ماست می کشه این پولها را چطور نمی تونه رصد کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
نمیخواد
۱۱۶ حزب : حالا این حزب ها چی کاره اند و چه قدتی دارند . اسامی این حزب ها چیه و کجا هستند و ....

وجود حزب تو کشور ما خنده داره . حزبی که هیچ قدرتی ندارد و هیچ کس هیچ حزبی را نمیشناسد و ...
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
حزب اسلام حداد عادل چند مدتی بود تبلیغات زیادی داشت
این بدبختی متفکران سیاسی و مدیران اجرایی کشور است که هر روز الگویی را پیاده می کنند) نه جانم این نتیجه شعار دادن چهل ساله و بها دادن به افراد متظاهر بجای افراد نخبه و کاربلد است سال 1358 مهندس بازرگان گلوی خودش رو برای تفهیم این مطلب پاره کرد اما کو گوش شنوا ؟ هنوز هم کو گوش شنوا
۸ جبهه و ۱۱۶ حزب داریم ؟ واقعا اینهمه حزب در کشور وجود خارجی دارند و اینهمه مشکلات هم داریم ؟ تشکیل این جبهه و احزاب وقتی در حل مشکلات ناتوان شدند وجود انها چه بدرد مردم‌میخورد ؟ واقعا احزاب که گفتند واقعی هست یا صوری هستند ؟ فقط یک حزب بیشتر در ایران سیاست گذاری میکند . وجود تعدد احزاب برای این بود که قدرت از ان مردم باشد مردم سیاست گذاری میکنند .
روحانی خو میره شورای نگهبان هم که طبق معمول رد صلاحیت میکنه
الان دوستانی که مدنظر سراداران نجات ، کوثری و . . . هستند رو انتخاب کنند بفرستن مجلس و ریاست جمهوری رو هم بدن به اینا تا ۴ سال ببینیم چیکار میکنن؟
میخوام فقط اونایی که هنوز فکر میکنن روحانی و دولتش مشکل اصلی بفهمن قضیه چیه؟
روحانی ، احمدی نژاد و . ‌. . فقط یه مهره ان همین.
ادم میمونه از صحبت و ادعاهای بعضی..
اخه وجدانا خرازی تو خودت چه گلی به سر ملت و کشور زدی که از دیگران انتقاد میکنی......
بعضه ها بیرون گود نشستند و میگویند لنگش کن.............
مردم در ان زمان احمدی نژاد رابینهود را به تو و امثال تو ترجیح دادن.............
.دیگه تو چی میگی این وسط..............
نکنه مردم هم قبول نداری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا کنه به طرفداری از احمدی نژاد متهم نشم...................
متاسفانه سخنان بنده در مشهد تقطیع و تحریف شده است . ! من در انجا گفتم که بیشتر طرفداران نطام از افراد پایین و متوسط جامعه هستند !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
در هر سخنرانی دو روز قبل باید یاداشت برداشت که چه بگوید چی نگوید
شکایت دولت از نماینده ماهشهر در مجلس تاکنون نامه شکایت دولت از من به دستم نرسیده است و باید در ابتدا این نامه را ملاحظه کرده و موارد مطروحه در متن شکایت را مشاهده کنم) دست بردار وقتی نامه ای نیست چطور ان را رسانه ای می کنی
من میخوام بدونم تو این چند ساله اخیر مجلس کدوم طرح ولایحه داده که به جهت رفاه زندگی مردم ودرجهت منافع مردم بوده که حالا باید بریم دوباره رای بدیم
دیروز تویه سایت خارجی ماشین شورلت 2019 رو باپیش پرداخت سی درصد وقساط ماهی صدوهفتاد وپنج دلار پیش فروش کردن .واقعا به حال خودم واین مقاومت اجباری تاسف خوردم
آقای خرازی تهمت دزد رای به احمدینژاد میزنید ولی هنوز نفهمیدی وباز هم نخواهی فهمید چون از بالا به مردم نگاه میکنید سواره از پیاده خبر ندارد والسلام
ضرب و شتم نرگس محمدی صحت ندارد .
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
صحت داره منتها در روز ضرب وشتم شما مرخصی تشریف داشتی
بالاخره بعد از مدتی دوباره اومدن دوستان سراغ خودرو!!!!! بازارش سرد شده بود؟ اگر به منه خود شما جزو مافیاییییی! شما ماشین به مردم نخواهید داد. والسلام
مجلس باید وکیل مردم باشد و مطالبات مردم را از دولت بخواهد ...... آیا نمایندگان مجلس فقط همین وظیفه در قانون اساسی برای نمایندگان قرار داده . یا نه مجلس در راس امور هست و میتواند تحقیق . تفحص . پیگیری و قانون‌گذاری کند . مجلس برای این نیست که قانون وضع کند مشاوره دهد بعد قانون‌مصوب مجلس تایید نشود . منطورم این هست که وعده های انتخاباتی نمایندگان مجلس و رییس جمهور باید به قانون و سیاست گذاریها تبدیل شود . آیا چنین روندی قابل اجرا هست ؟ آیا مجلس اینقدر قدرت دارد که فعلا در راس کارها باشد یانه .
خدایی امیدی به بهبود‌چیزی نیست همین سربازی بیشترش اتلاف وقت جوانان و نشان دادن تحربه بدترین زندگی بدترین غذا بدترین مدیریت و ...است جوانان تحصیل کرده در این زمانه باید وقت خود را بیهوده بگذرانند می گویند هر کس در شهر خودش کدام شهر از تشمال تهران تا مثلا اسلام شهر و‌...هزینه رفت و امد و زمانش را محاسبه کنید و بگویید ایا دولت قادر به پرداخت این هزینه است خانواده چطور باید دوسال این همه هزینه را تحمل کند و تازه می گوبنددحقوق می دهند خدایی این پول هزینه چند روز یک جوان است شما سرمایه ها را هدر می دهید وبر عکس برنامتان اخساس بدی نسبت به کشور منتقل مز کنید خلاصه ول معطلید و باید فکر اساسی بکنید این راه اموزش و پروش سربازان ان هم قشر تحصیلمرده نیست انچه نسیولبن انر می گویند شعار است که در عمل هیچ است
آقا این اف ای تی اف رو رها کنید
این همه رفتیم جام جهانی و باختیم
از این فوتبال چیزی برای مملکت درنمیاد اینقدر فدراسیون فوتبال رو بررسی میکنید که چی بشه؟
یه فکری بحال باغ وحش های کشور کنید. یه دونه زرافه در باغ وحش ها نیست. آخه این درد رو کجا بگه آدم؟
برخی پزشکها فقط پول پارو میکنن، می چاپند

شما همین حالا پیش هر پزشکی برای یک سرما خوردگی ساده برید ردخور نداره که برای شما یک کیسه پر از قرص، شربت و سرم مینویسه در حالی که سرما خوردگی یک بیماری ویروسی هست و درمانی نداره

همین رویه باعش شده تا بسیاری از هموطنان به آنتی بیوتیک مقاوم بشن و به دلیل مصرف بالای آنتی بیوتیک باکتری های مفیدی که در سیستم گوارشی افراد وجود داره و از ما در مقابل بیماری ها حفاظت میکنن از بین برن و افراد بیشتر در معرض ابتلا به بیماری ها قرار بگیرن

موارد زیادی بوده که فرد رو به خاطر یک دل درد ساده که هیچ شباهتی با علائم آپاندیس نداشته صرفن برای خالی کردن جیب بیمار به اتاق عمل بردن و بعدن فهمدیدن که بیمار قبلن آپاندیسش خارج شده
مافیا ریشه در خودرو سازی دارد جایی که اختلاف قیمت به وجود می آید مافیا همانجا تولید می شود و این بر هیچ مسئولی پوشیده نیست و نبوده بلکه جز اهمال کاری و قصور دستگاههای موازی برخورد است که بعد از یکسال باید ملت خبرش را از اخبار 20/30بشنود ...بنظر شما این برای دستگاههای نظارتی خجالت آور نیست ؟!
پذیرش FATF چه نوشیدن جام زهر باشد و چه چرخشی قهرمانانه، ظاهرا گریزی از آن نیست. چرا مجمع این موضوع را چند ده بار بررسی کرده و حتی یک خط گزارش به ملت در خصوص چرا به درازا کشیدن این موضوع نداده؟ احتمالا بعد از اینهمه سال خواهند گفت که ترجمه لوایح دچار مشکل بوده و بعد از گذشت سالها اعضای مجمع با بررسی و تبادل نظر، موفق به ترجمه دقیق آن شده و در آینده ای نزدیک درباره آن رأی گیری صورت خواهد گرفت.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
اف ای تی اف را باید قبول کنند . یعنی اگر قرول نکنند با دست خود کشور را بسمت اقتصاد کوبایی و کره شمالی خواهد شد . من میگم بخشی از تفکر تندروها در اتخاذ سیاست های داخلی و خارجی چنین بیان‌میکند که مثلا بد نیست تحریم اقتصادی و سیاسی و بانکی باشیم تا انها بتوانند سیاست های فرهنگی خود را بهتر در جامعه پیاده کنند . یعنی دیوار کشی خیابانها را اجرا کنند . مردم را مجبور کنند همه لباس یک جور و یکدست بپوشند و یک شکل آرایش کنند . چون در ساختار معمولی و شرایط عادی تندروها نمیتوانند اهداف خود را پیاده کنند .
در مورد ربات مورد اشاره در ثبت نام خودرو، بایست گفت این مافیا دستانی در داخل خودرو ساز دارد آن دست ها را بایست قطع کرد
اینکه بعد از ۴۰سال نتوانستید کشور را درست اداره کنید و کره و ژاپن را مثال میزنید چه دردی را دوا میکند همش حرف و شانه خالی کردن از بار مسئولیت و در آخر هیچ ما هم نگاه
پس 12 میلیارد می ارزه فقط؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
خرجی که باید بکنند 12 میلیارد است عواید آن یک عمر تکیه زدن بر صندلی های مختلف مدیریتی و البته بهره مندی از مزایای مستقیم و غیر مستقیم آن
اقتصاد کشور دقیقن همان اقتصاد زمان قاجار هست و از همان اصول پیروی میکند


یک کالا را 1000 برابر گران میکنن. مردم اعتراض میکنند. مقدار اندکی کالا رو ارزان میکنند.

در این جا هم مردم راضی میشوند و هم مسئولان
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
ارزانش نکردند می خوان ۱۵۰۰ را ۲۰۰۰ تومان کنند کجاش ارزانتر کردنه؟؟؟کلا ناف اینا رو با گرون کردن بردیند
حرف چند روز پیش سردار نجات، شاید بیش از هر حرف دیگری در ۱۰ سال گذشته من رو از صمیم قلب رنجوند. ایشون گفت معترضین بیسواد هستند. گیرم که این حرف درست باشد، ولی آیا غیر از اینست که مسئولان با بلعیدن بودجه و فسادهای سیاسی و اقتصادی، این مردم رو بیسواد کردند؟ مردم را فقیر کردند و حالا فقر آن‌ها را اتهامی علیه آنان می‌کنید؟ اینان روزگاری ولی‌نعمتان شما بودند، یادتان هست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
مستضعفین هم باز تعریف شده
شمال تهران چند مدرسه لاکچری دارد؟
فقط 12 موردش مربوط به مدارس فرهنگ هستند
تقبل الله ای صاحبش
مرگ بر روسیه ...من رای نخواهم داد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۷
مرگ بر چین . مرگ بر کره شمالی . مرگ بر کوبا . ونزویلا که بخاطر حق وتو نه بخاطر ایران بلکه بخاطر مخالفت با سیاست غربیها اقتصاد و سیاست خارجی خطارت زیادی وارد کردند . آموزش زیان چینی و روسی هیچ ارزش محاوره ای ندارد .
فقر و فساد و تبعیص بیداد می کند. باید جوخه های مرگ برقرار شود و سینه تبهکاران اقتصادی را بشکافد. فساد برخی خدا بی خبران ما را به کجا رسانده است.
در ایران کجا میشه بابانوئل رو دید؟
بعد از اعتراض مدنی و صنفی سراسیمه سیاسیون . سیاست گدران میگویند باید یک جایی برای اعتراض مردم در نظر گرفته شود و مردم طبق قانون اساسی حق اعتراض دارند . آیا بعد از چهل روز از ان کاقعه جایی برای اعتراض در شهرهای ایران در نظر گرفته شده است ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
زندان اوین!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
تا راحت شناسایی و مهمان هتل اوین شوند
مرگ بر روسیه
یک سوالی که شاید ذهن خیلیها را درگیر خود نموده باشد ؟،چگونه است که دولت ،و مجلس ،و دستگاه قضایی ،و نیروی انتظامی ،و امنیتی ، نمیتوانند جلو اینها را بگیرند ؟‌ چه چیزی در اختیار مافیاها ،و دلالان نمیباشد ؟،، از گوشت ،و مرغ،‌و برنج ،و چای ،و قندوشکر ،و مسکن ،و خودرو ،و کاغذ ،و لبنیات ،و چادر مشکی تا الاآخر ؟ اکنون با این تحریمهای ظالمانه ،و دشمنی استکبار جهانی با ملت ایران ، عده ای قلیل دارند خون ملت را میمکند ؟ و زندگی را به مردم جهنم کرده اند ، آری عده ای که سیگار نخی صد الا یک میلیون تومانی دود هوا میکنند ؟ آیا کسی قادر به جلوگیری و مصادرهٔ اموال این اقلیت محض نمیباشد ؟
چرا در جوامع پیشرفته به گروهی از اقشار جامعه اجازه دخالت در اقتصاد و سیاست را ندارند . آبا میتوانید اسم ببرید ؟
درود بر احمدی نژاد و یارانش .
نظام اسلامی در حال حاضر به عنوان یک الگوی برتر در جهان در حال مطرح شدن است، استکبار جهانی این اقتدار را نمی‌تواند بپذیرد و اقدام به ایجاد فتنه می‌کند و می‌خواهند جمهوری اسلامی را بدنام کنند.
واقعا خواهش می کنم بررسی و اعلام کنید درکدام زمینه ما الگو هستیم.
محض رضای خدا مشخص کنید.
تا زمانی حقوق نماینده 4 میلیون بدون مزایا تعیین نشود .........خبری از رهن خانه بالای 100 میلیونی در تهران نباشد ...........کمک هزینه ماهانه 3 میلیون نداشته باشند...... .از رفاهیات هتلهای اجاره شده توسط مجلس برای نمایندگان خبری نباشد .....ماشین خصوصی و بادیگادر نداشته باشند .سفرهای خانوادگی به خارج نداشته باشند ...همچین قول بدهند که بعد از 4 سال به دهات و روستای و شهر خود برگردندند ....... .همه اقوام و خویشان روستا و شهر خود را به تهران نیاورند .............شما مطمئن باشید هرگز مجلس نخواهیم داشت ......ببینیم با 4 میلیون چه کسانی حاضرند نماینده بشوند .طالبان ثروت .یا طالبان خدمت .
جناب یوسف نژاد وقتی میفرمایید خیلی ها با پول به مجلس میرسند اشتباه است همه با پول خرج کردن به مجلس میرسند وقتی رییس جمهور با ابمیوه وساندویچ رای جمع میکند انتظار داری نماینده نسبتا محترم که فقط برای رانت به مجلس میرود خرج نکند سر زیر برف نکنید بیایید به شهرستانها سر بزنید همه کاندیدیدها همه روزه با همه ملاقات دارند یعنی هرکس را که فکر کنند میتواند 2 تا رای بیاور دعوت میکنند وجلسه میگیرند شما فکر میکنید که جلسلت خشک وخالی میشود شما که خودتان استاد هستید فقط جای نعجب است که خدمت کردن به این مردم چقدر ثواب دارد که طرف دارو ندار خودش را میدهد به نظر شما ادم عاقل همچنین کاری میکند جزاینکه مطمئن است چندین برابر را خواهد گرفت
جناب آقاي صادق خرازي، اگر آقاي احمدي نژاد خوب بوده كه خوش بحالش و احوالش و بدا به حال بدگويان ولي اگر بد بوده واي بحال مدعيان مديريت و برنامه ريزي و دروغگويان.
مجلس نباید وکیل الدوله باشد باید مثل من نوکرلقدره باشد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی