بازدید 74446
هزار و هشتصد و هفتاد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سید احمد خاتمی: نظامی که با آتش زدن چند بانک و پمپ بنزین از بین برود، اصلا اسلامی نیست / ادعای وزیر اطلاعات احمدی نژاد علیه آیت الله منتظری / واکنش آشنا به شایعه سفر روحانی و اعضای دولت به شمال / الیاس حضرتی: می‌خواهند در سکوت، چند جوان عقده‌ای را وارد مجلس کنند

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: انتقاد روزنامه دولتی از تعلل مجمع تشخیص در تصویب FATF/ عده بسیاری از دریافت یارانه معیشتی جا مانده‌اند / فجایعی که در کشور رخ داد، زخمی بر دل مردم نشاند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۴ 26 December 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد روزنامه دولتی از تعلل مجمع تشخیص در تصویب FATF

روزنامه ایران نوشت: مجمعی که کار چندانی جز اظهارنظر در این موارد ندارد چگونه یک سال کمی بیشتر یا کمتر، موضوع به این مهمی را معطل می‌کند و نظام بانکی و ارتباطات پولی کشور را در وضعیت گروگان قرار می‌دهد و هیچ توجهی هم به درخواست‌های دولت برای تصویب این لوایح نمی‌کند؟ برخی افراد درون ساختار رسمی قدرت، گمان می‌کنند می‌توانند حساب رفتار خود را از دیگران جدا نمایند. می‌توانند تصمیم بگیرند، ولی مسئولیت نپذیرند و نتایج بد و خطرناک تصمیمات خود را به زمین دولت بیندازند و از این آب گل‌آلود ماهی خود را در انتخابات صید کنند.

ادعای وزیر اطلاعات احمدی نژاد علیه آیت الله منتظری

حیدر مصلحی، وزیر اطلاعات احمدی نژاد گفت: ترور فیزیکی و شخصیتی یکی از اقدامات دشمن است؛ آیت الله منتظری تا قائم مقامی رهبری پیش رفت، اما دشمن مهدی هاشمی را عامل نفوذی در کنار او قرار داد و بدون تعارف عملکرد مهدی هاشمی به نتیجه رسید. دشمن با جریان‌سازی، مردم، مسئولان و نخبگان را دچار اشتباهات محاسباتی می‌کند چراکه بر اساس آیات قرآن دشمن، ده اقدام را انجام می‌دهد تا دچار اشتباه شویم. مجلس ملی به جای "مجلس انقلابی" یکی از نمونه‌های نفوذ دشمن است. عربستان در قضیه برداشتن بشار اسد ۴۰ میلیارد دلار به اردن پول داد تا داعش در آن کشور آموزش ببیند. /تسنیم

بازی جدید پایداری با اصولگرا‌ها

پایداری‌ها باز هم «دردسرسازِ وحدت» در جریان اصولگرا شده اند، هم از همراهی می‌گویند هم از لیست مستقل، هم از اصلح بودن می‌گویند هم کسی را جز خود اصلح نمی‌دانند، هم از وحدت می‌گویند هم تفسیر خود از وحدت را قبول دارند. همان قصه تکراری «ساز مخالف» زدن در جریان اصولگرا. رصد تحرکات انتخاباتی پایداری‌ها حکایت از آن دارد که ارائه «لیست مشترک»، ایده آل اول این جبهه است، چه آنکه از یک سو احتمال حضور قالیباف در سرلیستی لیست شورای ائتلاف هر روز بیشتر از قبل می‌شود و بعید به نظر می‌رسید پایداری‌ها اختلافات دیرینه خود با قالیباف را کنار گذاشته و حاضر شوند ذیل لیستی حرکت کنند که سرلیستی آن به نام قالیباف ثبت شده باشد. از سوی دیگر روش پیشین این جبهه برای سهم گرفتن از اصولگرایان هم گویا دیگر جواب نمی‌دهد و بنا بر آنچه شورای ائتلافی‌ها از روش بستن لیست مطرح می‌کنند بعید به نظر می‌رسد سهم پایداری‌ها در لیست سهم قابل توجهی باشد. شاید از همین روست که این روز‌ها کلید واژه «لیست مشترک» را بیشتر از لیست مستقل را تکرار می‌کنند. / خبرآنلاین

عده بسیاری از دریافت یارانه معیشتی جا مانده‌اند

عباسی، سخنگوی هیات‌رئیسه مجلس گفت: روند پرداخت بسته حمایت معیشتی در سال ۹۹ نیازمند اصلاحات اساسی و جدی است. در حال حاضر روند پرداخت این کمک‌ها مورد قبول مجلس نیست؛ بنابراین، از دولت انتظار داریم ضمن کنار گذاشتن هرگونه تعلل نسبت به اصلاح این روند سریع‌تر اقدام کند. تعداد بسیاری از مردم به جهت اصلاح قیمت بنزین از درآمد‌های حاصل از اجرای این طرح ذی‌نفع بوده و جزو جامعه هدف محسوب می‌شوند. دولت برای سال آینده باید راهکار‌های لازم را پیش‌بینی و اجرا کند تا شرایط اقتصادی کشور با تورم مضاعف و فشار بیشتر به زندگی مردم همراه نشود. / تسنیم

می‌خواهند در سکوت، چند جوان عقده‌ای را وارد مجلس کنند

الیاس حضرتی قائم مقام حزب اعتماد ملی: ببینید در آبان‌ماه چه شد؟ بنزین را بهانه قرار دهند و انباشتی از محرومیت‌ها و تحقیر‌ها خود را نشان داد. نظارت استصوابی به یک معضل و به چالش مفصل تبدیل شده است. نظارت استصوابی یعنی چه؟ آیا لازم است یا خیر؟ نظارت استصوابی که اکنون شورای نگهبان صورت می‌دهد به طرز شدیدتر بی‌رحمانه‌تری در خود احزاب وجود دارد. ما به این چسبیده‌ایم که حتما باید ۱۲ نفر کلی پرونده را بررسی کنند. این شیوه حکومت کردن است؟ احزاب از زمان دانش آموزی بر افراد نظارت دارند، اما حالا آمده‌ایم همه چیز را به شورای نگهبان محول کردیم و احزاب را کشته‌ایم. اصلاح‌طلبان مسئولند. ما نباید با ناامیدی و شلختگی با مسائل برخورد کنیم و اصلاح‌طلبی را تنها راه ممکن از بن‌بست موجود می‌دانیم. باید بررسی شود که چگونه این تغییر رویکرد‌ها را بررسی و اعمال کنیم، چون خارجی‌ها به وسیله رسانه‌های خود و برخی از عناصر داخلی نیز می‌خواهند در سکوت چند جوان تند عقده‌ای را وارد مجلس کنند و ما شاهد بی‌تفاوت و منفعل ماجرا باشیم.

فجایعی که در کشور رخ داد زخمی را بر دل مردم نشاند

مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در اربعین انقلاب ما باید شاهد حضور احزاب توانا در عرصه تصمیم‌گیری‌ها می‌بودیم، اما چرا شاهد چنین وضعیتی نیستیم؟ حوادث اخیر و ناآرامی‌ها و فجایعی که در کشور رخ داد زخمی را بر دل مردم نشاند و خانواده‌های زیادی را عزادار و خانواده انقلاب را به شدت اندوهگین کرده است. مجلس دهم قاعدتا باید از حیث اقتدار و کارایی ده برابر بهتر از مجلس اول بود، اما چرا مردم مجلس را در رأس امور نمی‌بینند؟‌ ای کاش صداوسیما یک دهم تبلیغات عالیس را به انتخابات اختصاص می‌داد.

۲۰۲۴، آخرین سال حضور پوتین در قدرت

اشاره‌های ولادیمیر پوتین به محدود شدن دوره‌های ریاست‌جمهوری ظن و گمان‌ها در مورد خروج او از کرملین طی سال ۲۰۲۴ را افزایش داد. رسانه‌های جهانی که نشست مطبوعاتی اخیر پوتین را پیگیری کرده‌اند، طی تفسیرهایشان در این باره خبر دادند: وقتی از رئیس‌جمهور روسیه درباره انجام اصلاحات در قانون اسلاسی، به خصوص ممنوعیت حضور فرد به مدت بیش از دو دوره ریاست‌جمهوری، پرسیده شد، پاسخ داد: آنچه می‌توانیم انجام دهیم این است که کلمه پیاپی را در مورد پست ریاست‌جمهوری حذف کنیم./ اعتمادآنلاین

واکنش آشنا به شایعه سفر روحانی و اعضای دولت به شمال

حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «وقتی رفیق‌تان در دنیای واقعی به ورامین می‌رود، باید رقیب خیالی‌تان را در دنیای مجازی به محمود آباد بفرستید و چهارده عضو دولت را هم همراهش کنید تا مردم در دوقطبی‌های خودساخته غرق شوند.»

ترکان: از کی تا حالا عباس عبدی وکیل وزرای دولت و اصلاح‌طلبان شده؟

عباس عبدی از تئوریسین‌های جریان اصلاحات اخیراً طی گفت‌وگویی با نشریه صدا (ارگان رسمی حزب کارگزاران) پیشنهاد کرده بود که حسن روحانی از مسئولیت خود در دولت استعفا کند و انتخابات زودرس برگزار شود. وی حتی گفته بود که آقای جهانگیری و برخی از وزرای دولت روحانی نیز موافق استعفای رئیس دولت هستند. اکبر ترکان مشاور سابق حسن روحانی در واکنش به اظهارات عباس عبدی اظهار داشت: از کی تا حالا آقای عبدی وکیل وزرای دولت و اصلاح‌طلبان شده است که چنین ادعایی دارد. بعید می‌دانم وزرای دولت چنین نظری داشته باشند. وی تأکید کرد: این پیشنهاد آقای عبدی است پیشنهاد جریان اصلاحات نیست؛ من از هیچ اصلاح‌طلب دیگری نشنیده‌ام که چنین پیشنهادی را بدهد. پیشنهاد آقای عبدی اشتباه بوده و صحیح نیست. مشاور سابق حسن روحانی تأکید کرد: به شرایط اطراف نگاه کنید آمریکا توانسته لیبی را بی‌صاحب کند الان دولت در لیبی متلاشی شده و وجود ندارد و حاکمیتی هم در سرزمین نیست لذا خوانین محلی نفت را بشکه‌ای ۹ دلار می‌فروشند.

واکنش کدخدایی به قطع اینترنت در ناآرامی‌های آبان

عباسعلی کدخدایی: ما باید بتوانیم میان کسانی که برای معیشت‌شان اعتراض می‌کردند که باید به آن‌ها احترام بگذاریم، به دغدغه‌هایشان گوش دهیم و ببینیم مشکلاتشان چیست و کسانی که مرتکب اقدامات ارعاب‌گری و خراب‌کاری شدند، تمایز قائل شویم. سخنگوی شورای نگهبان در ادامه مطرح کرد کسانی که شاهد رویداد‌های ایران از خارج هستند، همیشه دقیق‌ترین درک را ندارند و «متاسفانه، تحلیلی که بیرون از ایران انجام می‌شود، همیشه تحلیل درستی نیست». کدخدایی درباره قطع شدن دسترسی به شبکه اینترنت بین‌المللی، در ایران در آن ناآرامی‌ها گفت: اگر یک جاده یا شاه‌راهی وجود داشته باشد و تروریست‌ها بیایند و کاری انجام دهند، اولین کاری که با آن شاه‌راه می‌کنید چیست؟ آن را می‌بندید.

سید احمد خاتمی: نظامی که با آتش زدن چند بانک و پمپ بنزین از بین برود اصلا اسلامی نیست

سیداحمد خاتمی: همچنین هدف از تحریم‌های اقتصادی سرسام آور اقتصادی را خسته کردن و خسته نشان دادن مردم دانست و ادامه داد: دشمنان تا الان موفق نشدند مردم را خسته کنند چنانکه در پی اغتشاشات اخیر، راهپیمایی‌های مردمی در شهر‌ها و مناطق مختلف نشان داد نه تنها مردم خسته نخواهند شد بلکه به فضل خدا دشمنان را خسته خواهند کرد. امام جمعه موقت تهران گفت: در هر شلوغی که در کشور روی می‌دهد دستگاه‌های لجن پراکنی دشمن به دنبال القای فروپاشی نظام هستند، اما نظام سیاسی که با آتش زدن چند بانک و پمپ بنزین از بین برود، اصلا اسلامی نیست، بلکه این همان نوع نظامی است که اروپایی‌ها انتظار آن را دارند و نظام اسلامی شجره طبیه و تنومندی است که به این سادگی‌ها آسیب نخواهد دید. خاتمی وی به بصیرت افزایی در کشور نیز اشاره و بیان کرد: آنچه از حوزه علمیه انتظار می‌رود تبیین مسائل برای مردم و بصیرت افزایی است و این کار از ویژگی‌های ائمه معصوم (ع) بوده است که روحانیون هم باید به لطف خدا در عرصه روشنگری و بصیرت افزایی نیز به رسالت خدایی خود عمل کنند و به شبهات القایی دشمنان نیز پاسخ دهند.

سردار نجات: مدل جدید براندازی غرب، تکیه بر افراد فرودست است

سردار نجات، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علت دشمنی آمریکا با ما نه مسائل هسته‌ای، نه حقوق بشر و نه حضور در منطقه است، بلکه این است که آن‌ها وارث تمدنی مبتنی بر اومانیسم هستند که از آن تحت عنوان دهکده جهانی یاد می‌کنند که این تمدن با آرمان‌های انقلاب اسلامی همخوانی ندارد؛ پس دشمنی آمریکا با ما دشمنی دو تمدن است. نجات افزود: مدل براندازی غرب در مقابل انقلاب اسلامی طی این چهل سال تغییر کرده و در این مدل جدید براندازی، تکیه بر افراد فرودست جامعه و کسانی است که محصول حاشیه‌نشینی و بی‌سوادی هستند و در فضای مجازی آلوده شده‌اند. وی با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است ادامه داد: خود آمریکایی‌ها می‌گویند لیبرال دموکراسی ۷۰ سال است که در آمریکا مرده و این کشور در تعداد فقرا، معتادان و زنان قربانی تجاوز جنسی جزو پنج کشور نخست دنیاست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۱
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۲۰۸
در این زمستان سرد کنار شومینه در عمارت خود نشتن با چند میلیارد تومن سپرده بانکی و تنظیم سخنرانی فردا در مورد مقاومت چه کیفی دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
دیگه ارزشی برام نداره توی سایتتون نظر بدم، چون جهت دار کامنتا رو میذارین، چون فقط برا جلب نظر ضد انقلاب کامنت میذارین. شما دشمن درجه اول منافع ملی هستین، چون چشم ندارین یه متحد قدرتمند رو همراه ایران ببینین. کامنتای قبل از ظهرمو در جواب اون ضد انقلابا نذاشتین.
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
اگه چیپس چیتوز و دوغ آلیس هم باشه بیشتر
همشو بدههههه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
در ممالک غرب سیاستمداران اگر سیاستی اتخاذ میکنند برای رفاه دنیوی مردم هست و ادعای هم ندارند که ما شالوده و کمال معرفت و اخلاق هستیم . معنویات وجود انها را پر نکرده و چنین ادعای را هم ندارند اما به مردم خود هم اجازه دروغ گفتن هم‌ندارند چون اگر دروغ بگویند در مرحله بعد رای گیری انتخاب نمیشوند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
جناب سردار دستور فرموده اند که باید سطح مقاومت و تحمل مردم باید تقویت شود اگر کسی این جمله نغز ایشان را در این شرایط اقتصادی توضیح دهد ممنون میشوم
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
نه برادر . دوست داری سانسور بشه ؟ جهت دار کجا بود شما در اقلیت فکری هستید
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
۲۳ -۱۹ واقعا شما خجالت نمیکشی به هموطنانت که مسایل سیاسی و تفاوت دیدگاه سیاسی شما شما تندروها دارند را ضد انقلاب خطاب میکنی . آن از سایت های خارجی که جوانان نمیخواهند در آنجور سایت ها نظر سیاسی خود را عنوان کنند و این هم از سایت داحل کشور که شما انها را ضد انقلاب نفسیر میکنی . این روش شما در جامعه و فضای مجازی تا کی ادامه دارد . چرا حرف های منطقی را براحتی بیان نمیکنید . مگر اینکه واقعا در سخنان شما دروغ باشد . اتفاقا این سایت در بیشتر موارد میخواهد کاربران با چالش کشیدن نطرات همدیگر به روشنگری برسند نه اینکه با گفتن ضد انقلاب از سیاست های داخلی فراری دهیید . این ابزار توهین تهمت شما شامل ضد انقلاب و فتنه گر و باغی و اشوبگر تا کی ادامه میدهید . مگر انقلاب برای دمکراسی و ازادی و عدالت نبود ؟
نامی
| Germany |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
ناشناس 23:19 مردم از کامنت های امثال شما خسته شده اند. صدا وسیما که 24 ساعته در حال دروغ پراکنی است بس نیست؟؟؟ یک سایت میانه رو که با هزار جور سانسور کامنت ها رو نشر میده هم نمی تونید ببینید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
حضرت علی فرمود اگر کسی کاری کرده برای خدا کرده من بیت المال را بر مبنای خدمات آدمها تقسیم نمی کنم.
به قول عبدالفتاح عبد مقصود همین طبقه بندی و امتیاز گذاری موجب شکست عثمان شد.
فاعتبرو
خسته هستم تابناک، درآمد کم است، 37 سالمه زن نگرفتم، میدونی چی میگم؟؟؟؟؟ میخوام مهاجرت کنم، پول هجرت هم ندارم. افسرده شدم، خبرهاتو نخوندم، مستقیم اومدم برای درد و دل کردن. همین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
دوست عزیز به خدا توکل کن
تنها شما اینطور نیستید بلکه تمام جوان ها اینگونه هستند بجز آقا زاده ها. برای کشوری که جوان است چه اندیشیده شد در این مدت؟ فکر اشتغال آنها را کردید؟فکر تورم،مسکن و آینده آنها بودید؟
چه کردید برای این همه جوان تحصیل کرده؟
این همه از امنیت دم میزنید آیا کشورهای اروپایی همه نا امن هستند؟آیا آنها طعم ۸ سال جنگ را چشیده اند؟آیا آنها طعم حقارت در جهان را چشیده اند؟آیا آنها طعم اقتصاد در به داغون را چشیده اند؟
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
هم دردیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
الان من ک 45 سالمه و ازدواح گرده ام بیشتر خسته ام.خقوق 1 و نیم برای کی کارگشاست. فقط زنده ام فعلا با کل سرافکندگی جلو بچه هام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
دوست عزیز من،مثل تو زیادن و من هم یکی از اون هام.
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
داداش من اومدم امریکا و درآمد دارم ولی من هم خسته ام، حالم بده، میخوام ایران باشم، پیش خانواده ام ولی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
پیشنهاد می کنم تابناک یه قسمت سنگ صبور بذاره تا مردم درد دل کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
مهاجرت خواب دیدی خیره من با ۷۰ هزار دلارتو بانک اونور و وکیل ۴۰۰۰ دلاری برای دکترا کانادا اقدام کردم ویزامو رد کردن دیگه به ایرانی جماعت هیچ جا محل نمیده باید بری عراق کارگری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
سلام.
شاخص های رشد یک کشور:
کار و تولید وازدواج ونسل آوری است که هر 4 شاخص در حال حاضر بسیار اندک و از بین رفته است.
کشور داری واداره جامعه علم میخواهد نه سفاهت وبیخردی
نظام سیاسی که با آتش زدن چند بانک و پمپ بنزین از بین برود اصلا اسلامی نیست ، یکساعته دارم این عبارت را میخونم که معنییشو درک کنم چیزی به ذهنم نمیرسه از بسکه پرمغز و حکیمانه است. حاجی یه جور حرف بزن همه بفهمند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
وقتی سخنان روشنفکران را در دهه چهل و پنجاه مردم عادی یا نمفهمیدند یا تمسخر میکردند بخاطر همین مسایل بود . وقتی سیاستمداران روشنفکر را بخاطر ارایه راه کارهای علمی که در امر اقتصاد و سیاست بیان میکردند یک سری افراد آرمانگرا تمسخر میکردند و میگفتند اینها غربگرا هستند فکر کن نتیجه بهتری میشود گرفت . باید کسی سیاستمدار هست واقعا نیاز به تحصیلات علیه در چند رشته دارد . این سخنلن را فقط افراد بیسواد هضم و جذب میکنند افراد باسواد عذاب میکشند
معین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
داداش/آبجی ممنون که اشاره کردی! الآن تونستم یه نفسی لای خنده هام بکشم، اینو بنویسم. کشتی ما رو! از اون حرفا بودا! یعنی خودش هم نمی تونه توضیح بده
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
باور کنید من هم نفهمیدم! به خانم ام گفتم اون هم گفت نمی فهمه، فکر کردم مسخره می کنه، خواهش کردم دقت کنه، گفت نمی فهمه! آقا یک جور بفرمایید که ما هم متوجه بشیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
دمت گرم گل گفتی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
معنی این حرف خیلی ساده است، یعنی شاخ و شونه کشیدن برای مردم
در لابلای این حرف ها یک حرف دل مردم نیست.گوشمان کر شد از این ادعا.تکذیب.تاریخ سازی و لاف زدن ها.خدایا اینها دیگر کیستند.دو فرزند یک خانواده برای یک لقمه نان در سوز و سرما یخ می زنند عده ای تعداد صندلی های مجلس را می شمارند وبشکن می زنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
اصلا براشون مهم نیست که دو جوان و نوجوان برای یک لقمه نان در تاریکی و سرمای کوهستانها ناود شدند
رسیدن به قدرت بالاتر را عشق است !؟
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
مابراي كسب قدرت آمديم
به سلامتی مستر پوتین تشریف می برند؟ از سال 2000 قدرت روسیه دستشه، یعنی 20 سال، تا 2024 میشه 24 سال ناقابل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
مرگ بر روسیه و پوتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
همین پوتین داره کشورها رو به جون هم می ندازه تا از اب گل الود ماهی بگیره
نظر سردار نجابت حاوی واقعیت تلخ وحشتناکی است ، بعد از ۴۰ سال ، انقلابی که برای مستضعفین شد ، حال دارد خود مستضعفین را به شدت تمام محکوم میکند و عامل دشمن و گول خورده دشمن می داند .
پاسخ ها
افشین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
فوق العاده زیبا نوشتی دوست عزیز. افسوس وصد افسوس...!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
سردار یادش رفته بگه انقلاب هم به کمک همین فرودستان به پا شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
با تغییر معنی مستعضعف این مشکل هم حل شد دیگه.
محمد.ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
افرادی که زمانی مستضعف ( به ضعف کشیده شده) خوانده می شدند الان شدن فرو دست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
!
قرآن می فرماید با مردم به نیکویی سخن گویید قول سدید وپخته وآرام بگویید . مردم همه چه مسلمان وکافر ومشرک و...همه عیال خدا هستند وتوهین به ایشان گناهی نابخشودنی است مگر با توبه وعذرخواهی خود را ""نجات""! دهید.
خواستم چیزی درباره بعضی از خبرهای بالابنویسم گفتم درج نمیشه...فعلا طبق معمول هرشب با غصه ودل درد وسردرد وغم بیکاری وبی پولی وناامیدی بخوابم
سردار نجات عزیز لطفا بفرمایید افراد فرودست محصول چه فرهنگی هستند ؟؟ ما روشن شویم.‌سوادمان کمه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
اینکه هرروز بر تعداد کودکان کار و زباله گرد افزوده میشود کودکانی که باید در کلاس درس باشند ناچارند برای لقمه ای نان هرکاری انجام دهند ایا از کره مریخ امده اند یا محصول اقتصاد رانتی هستند
اقای ترکان به کشور خوبی اشاره کردید"لیبی".نگرانی دلسوزان نیز اتفاقا همین است.تضعیف دولت میتواند به لیبی شدن بیانجامد.پس استعفا بدهد و دولتی روی کار بیاید که لا اقل از داخل به او حمله نکنند و جلوی لیبی شدن کشور ما را بگیرد.فشار از داخل و بیرون بصورت همزمان میتواند هر کشوری را لیبی کند.بخصوص اگر ان کشور نفتی باشد!!!
حتی سعی هم نمی‌کنید از مردم دلجوی کنید سخنانی می‌گوید که جمع خودتان را خوش می آید حال آنکه واقعیت روشنتر از تکرار مکررات شما از تریبون‌های فراوان ومتعددتان است شما را به آنچه می پرستید بیدار شوید قبل از آنکه خیلی دیر باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
احسنت
مردم ما با یک تیتاب و ساندیس هیجان زده میشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
گذشت. ساندیس خورها هم الآن ماهی پنج میلیون کمتر بهشون بدی بر علیهت میشن.
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
دو علت اصلی دارد . فقیر باشد و جهل بیسواد هم‌باشد
نه به زاد و ولد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
اتفاقا اگر تو این کار را بکنی خدمت بزرگی به جامعه ایرانی کرده ای. چون فرزندان تو هم مثل خودت واداده و ترسو و افسرده خواهند بود. برای دیگران نسخه نپیچ و در جهالت خودت غرق شو.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
ناشناس ۲۳و۳۱ تو همچنان به زاد و ولد ادامه بده تا یک مشت ساده لوح و بی فکر به جامعه اضافه کنی و شاید هم در اینده نزدیک تعداد کودکان کار و البته بیسواد را اضافه کنی
پارسی
| Malaysia |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
باهات موافقم... تولید فرزند بزرگترین خیانت به اون طفل های معصومه...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
نه آقا، زاد و ولد کن و مثل ناشناس 23:31 را به دنیا بیاور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
ٱفرین به پرچم آلمان
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
اتفاقا ما ملت شریف باید با نیروی هر چه تمام تر و به شکل مستمر زاد و ولد کنیم و با تقویت لشکریان اسلام به جنگ با اسرائیل برویم و در بیت المقدس نماز بخوانیم،
آیا مسئولانی که کار را به جایی برساند که مردم جان به لب شده چاره ای جز واکنش خشن نبینند بعد از چهل سال تحمل زحمت و فشار زندگی آیا این زیبنده نظام اسلامی است؟
دقت کنید آمریکا در حال فروپاشی.......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
خدا را شکر معنی فرو پاشی را هم فهمیدیم!!!!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
حالا جالب تر اینکه ایران در ده سال آینده جای آمریکا رو میگیره
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
پول جمع كنيد مي خواهيم كاخ سفيد را حسينيه كنيم پول كم نياوريم
اگر با داعش در سوریه و عراق نجنگیم آنوقت باید در تهران و اصفهان و کرج و تبریز بجنگیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
ارتش ایران نمرده که یمشت گره گوری با 50 تا تویوتا بخوان از مرز رد بشن
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
حرف هایی نزنیم که به کام جهانیان تلخ باشد
حرف هایی نزنیم که در دنیا حقیر شویم
حرف هایی بر زبان نیاوریم که جنگ و دشمنی چه در جهان و چه در منطقه به پا کنیم
ما هم مانند بقیه کشورها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
تو تهران بجنگید مگه آرزوی شهادت ندارید؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
۰۱:۱۱
حالت به نظر خوب نیست اول یه کم فکرکن بعد نظر بده
به نظرم بهترین جا در این کره خاکی برای زندگی آمریکاست. شما نگاه کنید در هر جای دنیا مردم دوست دارن پناهندگی آمریکا رو بگیرن. حتی در کشور خودمون که شعار مسئولینش در ظاهر مرگ بر آمریکاست تمام فرزندانشون و نزدیکانشون در آمریکا هستند. از همه جالب تر این هست که مهاجرین مسلمان به جای اینکه به ایران، عربستان یا کشورهای عربی حاشیه خلیج مهاجرت کنن به آمریکا مهاجرت میکنن

مگر انسان چقدر زنده هست که بخواد زجر و عذاب بکشه در این زندگی و عمرش برای هیچ و پوچ تلف کنه. از من به همه شما نصیحت که تا زمانی که در ایران هستید زاد و ولد نکنید و من از این کار حمایت میکنم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
پس چرا نمی روی؟ فقط حواثت باشه در یکی از چندین تیر اندازیهایی که هر روز در اونجا میشه جوونمرگ نشی. در ضمن قبل از این که به اونجا بری چند روزی در ماشین بخواب تا اونجا زیاد بهت بد نگذره. دندونات رو هم در ایران درست کن چون اوجا کشور بی دندونهاست به دلیل بالا بودن هزینه های پزشکی. یک دوربین خوب هم با خودت ببر چون زمانی که در صف کوپنهای غذایی هستی یک عکس بگیری و با افتخار در فضای مجازی پخش کنی. موفق باشی.
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
ناشناس ۲۳:۴۳ انگار زیاد فیلم آمریکایی میبینی؟ها؟
اونجا اگر تیر اندازی میشه اینجا فشار اقتصادی،آلودگی،تورم،ماشین های بی کیفیت ،حقوق های پایین،بیکاری، اجاره خانه های گران و فاصله طبقاتی داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
از 232:43 هم بپرس ببین جیره و مواجبشو از کجا می گیره گشنه نمونی
در پاسخ به شناس پس چرا نمیری...
| United States of America |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
کم چرت و پرت بگو کشور بی دندونها... اصلا به سلامت تو باید شک کرد اینجا هر شش ما ه دندونها توسط دکتر تمیز و چک میشه در ضمن درس میخونی و کار میکنی و خیلی هم خوب زندگی میکنی نه مثل تو ...
Asd
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
حاشیه کدام خلیج؟وضع مالیمون خوب نیست و امنیت اجتماعی نداریم و از مسولین ناراضی هستیم ولی لطفاً دشمن شادمون نکنید. اسامی را تغییر ندهید .د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
ناشناس 23:43 یه تنه داره با دروغ پراکنی از اونور دنیا بد میگه و از بی کفایتی مسئولین فعلی حمایت میکنه.
ناشناس
| Italy |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
به جای ساندیس غذا می دن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
پاسخ به آلمانی!
تو خودت آلمان چکار میکنی؟ حسودیت میشه کسی بخواد بره آمریکا؟ اگه آمریکا اینچیزارو داره پس بچه های همه اونایی که میگن مرگ بر آمریکا و آمریکا در حال فروپاشیه تو آمریکا چکار میکنن؟!
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
البته جناب ناشناس 23:43 تو آمریکا اگر نیم درصد احتمال داشته باشه که با شلیک گلوله بمیری اینجا خود به خود داری از آلودگی هوا میمیری
احمد خاتمی ....تحریم ها نه اینکه مردم را خسته کرده بلکه مردم ایران با مقاومت دشمن را خسته کردند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
احمد خاتمی فامیلته؟یا آشناته؟
یا نکند از مقربان حاجی احمد هستی
به حاجی بگو توی تریبون نماز جمعه لطفا اینقدر به رگای کردنش فشار نیاره که باد کنه بزنه بیرون، چون براش بده
به حاج احمد بگو اگرم میخوای داد بزنی و به رگای گردنت فشار بیاری حداقل برای مردم کشورت و مشکلات اونها و گرانی و تورم و بیکاری جوون ها و آلودگی و دزدی و اختلاس بزرگان کشور داد بزنه که حداقل ثوابی هم داشته باشه
...والا
مورچه از کلاغ کوچکتر است لاکن نمیتواند مثل کلاغ پرواز نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
سیستم و مکانیزم سخن گویی در انسانها بسیار شبیه و بکسان است ، لاکن برای بعضی ها نتیجه ای حز چرت و پرت نداره
سعدی فرمود:
...

یکی در بهاران بیفشانده جو / چه گندم ستاند به وقت درو؟

کنون باید ای خفته بیدار بود / چو مرگ اندر آرد ز خوابت، چه سود؟

چو شیبت در آمد به روی شباب / شبت روز شد دیده بر کن ز خواب

من آن روز بر کندم از عمر امید / که افتادم اندر سیاهی سپید

دریغا که بگذشت عمر عزیز / بخواهد گذشت این دمی چند نیز

گذشت آنچه در ناصوابی گذشت / ور این نیز هم در نیابی گذشت

کنون وقت تخم است اگر پروری / گر امید داری که خرمن بری

به شهر قیامت مرو تنگدست / که وجهی ندارد به حسرت نشست

گرت چشم عقل است تدبیر گور / کنون کن که چشمت نخورده‌ست مور
در کشوری که این همه اختلاس و پارتی بازی و رانتخواری و فساد از در و دیوارش بالا می ره اسلامیه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
بعله که اسلامی هست مخصوصا بانک ها که به مسلمین وام چند درصد میدن که البته با ربا فرقی نداره خب بالاخره باید کار مردم رو راه انداخت البته به روش اسلامیش
ناشناس
| Italy |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
اقا تو رابه چه که می پرستین قسم این همه اسلام اسلام نکنین.
سخنی دارم با شما جناب سردار نجات:
اول اینکه تقسیم جامعه به روش گفتاری شما برای شنونده تداعی گر این هست که جنابعالی از موضع بالا به قضایا نگاه میکنید و به قشری از جامعه به عنوان شهروند درجه دو نگاه میکنید.
دوم اینکه این به قول شما حاشیه نشینان بی سواد، حاصل کدام فرهنگ هستند؟ فرار رو به جلو و کی بود کی بود من نبودم دیگه کارساز نیست.

والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
اگر قشری از جامعه بیسواد بار امدند مردم را نباید ملامت و سرزنش کرد بلکه مسولین باید سرزنش شوند . اگر سواد سیاسی باشد میشود در همین فصای مجازی گفتگو کرد نه اینکه توهین کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
با این نوع سخنان سردار و تقسیماتی از قبیل خودی و غیر خودی داریم به دوران جامعه طبقاتی برمیگردیم
کسی میدونه چطور میشه کشوری که در حال صنعتی شدن هست و مردم آن در آزادی کامل هستن، مشکلات معیشتی ندارن، به هر جا بخوان برن به راحتی و با اذت و احترام به اونها ویزا داده میشه ، اقتصاد اون رو به رشد هست و در تمام نهاد های بین المللی عضو هیات رییسه هست و از همه مهمتر پول اون ارزش بالایی داره، شهروندان اون در سن 18 یا 20 سال به راحتی در ادارات دولتی یا بخش خصوصی شاغل میشن و از همه جای دنیا برای پیدا کردن کار مهاجرین به اونجا میرن رو در عرض مدت کوتاهی نابود کرد.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
خیلی راحت به نام دین
محمد.ب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
با اولویت دادن به صدود انقلاب به جای اولویت دادن به توسعه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
با ایت الکرسی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
با مقاومت ملت شریف ایران،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
پرچم امریکا با کنایه زدن به قرآن تو و امثال تو هیچ گاه بزرگ نمیشید و شأنتون بالا نمیره
دشمن کی از کمین در میاد ما یه نفس راحت بکشیم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
اصلا دشمنی وجود ندارد . بلکه صبح که مسولین بیدار میشوند یا از غرب کلایه دارند یا از شرق یا از خاورمیانه . دلیلش این هست که مدت چهل سال ماندن در سیاست . تز ها و ایده ها و سخنان انها تکراری میشود هم مردم را خسته میکند هم برای خودشان درد سر ساز هست . این همه جوان ناکام شدند بخاطر این هست که کنترل سیاست توسط مردم صورت نمیگیرد .
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
دشمن غرب رو بدم، دشمن شرق رو بدم ، دشمن منافق رو بدم، دشمن داخل رو بدم، دشمن صهیونیستی رو بدم، دشمن
عربستان رو بدم، کدوووومو بدم؟
اصلا همشو میدم
ناشناس
| Canada |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
این دشمن دمار از دماغ ما در آورد
در بین حیوانات، سگ از همه بهتر هست و من حیوانی به وفاداری سگ ندیدم و به جرات میتونم بگم شرافت و وفاداری سگ از بسیاری از به ظاهر انسان ها بیشتر هست.
گفتند ....علت دشمنی ما با امریکا بخاطر دشمنی دو تمدن اسلامی و غربی هست که در امریکا
دمکراسی به اومانیسم رسیده ......آمریکا برای مقابله با تمدن اسلامی از فضای مجازی از افراد سودجو و بیسواد و فرودست و حاشیه نشین استفاده میکند . سوال ؟ در فضای مجازی ابزار گفتگو فقط قلم هست پس بیسواد نیستند . دوم در فضای حقیقی ابزار قلم خسارتش بیشتر هست یا ابزار سلاح و گلوله
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
در فضای مجازی ابزار اینها هست که من خدمت شما عرض می کنم" کپی و پیست, شیر, فوتوشاپ, لایک, ایجاد آیدی جعلی و ... اینها را هم اینطوری نوشتم که به قول شماها کلاسش بالاتر باشه.
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
ناشناس 23:53 نمونه ش مثل افرادیکه با پرجم آلمان میان زیر همه نظرات حمایت میکنن از یه جریان و بعد حسابشون پر پول میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
میگم آلمانی تو از ارتش سایبری نیستی که حقوق میگیرن
ادعای وزیر اطلاعات احمدی نژاد علیه آیت الله منتظری)شما خودتو ناراحت نکن می ترسم این نتیجه گیری ات مثل نتیجه گیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای اشتباه از اب دراید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
خیلی دیر متوجه شدند بسیاااااااااری از اشتباهاتشان را
مهدی هاشمی کی بود . قبل از انقلاب و بعد از انقلاب چکار کرد . کسی میدونه .
برخی فقط حرف های افراطی که به ضرر نظام است می زنند و احساس سرخوشی از این اظهار نظرها دارند در حالیکه موجب تحریک اذهان به دین گریزی اکثریت جامعه می شوند . بهتر است این آقایان از آیات و مراجع عظامی چون بهجت و حسن زاده آملی ووو یاد بگیرند که حفظ و ترویج اسلام بالاتراز این افراطیگری ست
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
دین اسلام یعنی برادری و برابری است ایامسئو لین الان با مردم برادر وبرابرند؟
عجب صبری خدا دارد.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
عجب صبري مردم ايران دارند
دستگاهای لجن پراکن .... این دستگاهای لجن پراکن خارجی چی گفتند ؟
اقای کدخدایی وقتی از شاهراه اینترنت چندین میلیون نفر کار و کسب می کنند بازهم نان انها باید قطع شود ؟ شماکه ادعایتان در رصد اطلاعات شخصی افراد طوری است که طرف خودش هم خبر ندارد و مو را از ماست می کشید چطور نمی توانید تروریست ها را تشخیص بدهید ؟ انوقت کل شاهراه را می بندید
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
خداییش به برخی چه ربطی داره توی همه‌ مسائل نظر میدن!
وزارت اطلاعات
| United States of America |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
ما گفتیم بوده، شما هم بگو بوده، آره
کاش همه دوستی مث آشنا داشتن
سردار نجات: مدل جدید براندازی غرب، تکیه بر افراد فرودست است) سال 88 تکیه بر متوسط و .... اقا تا همین چندماه پیش که فرودستان ولی نعمت بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
اول مستضعفین بودیم ، بعد شدیم خس و خاشاک ،
، حالاا هم که فرو دست هستیم ، خدا آخر و عاقبت
مون رو ختم بخیر کنه

البته چند سالی یکبار هم ملت فهیم میشیم ، اون هم ایام انتخابات
با یک دشمن می شود جنگید با هزار دشمن خیر
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
چرا اصلا دشمنی وقتی می شود با دوستی و رفاقت زندگی کرد.
اف ای تی اف تصویب خواهد شد منتها یک شرط دارد با استعفای دولت . عباس عبدی درست گفته . بهرحال باید بمردم شرح داده بشه که اگر لوایح را رد کنند عواقب انرا را بپذیرند و مشکلاتی اگر ایجاد شد به گردن دولت نیندازند . مسولیت و عواقب آنرا را قبول و پاسخگو باشند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
دوستان شما هم مسوولیت برجام را بپذیرند. وقاحت هم حدی دارد.
با درود بی پایان، متاسفانه باز قطعی اینترنت دامن همه رو گرفت و من نوعی روز چهارشنبه به علت قطعی کامل اینترنت نزدیک به 5 میلیون تومان ضرر کردم توی بورس...
نمیدونم که دیگران چی کشیده اند اما آیا با بستن اینترنت همه چیز درست میشود؟ اینجوری خیلیها هم که تو خونه هاشون بودند با ناراحتی و اعصاب خرابی به خیابونها میریزند.
مردم هر روز دارند فقیرتر میشوند و فشارهای عصبی .. باید از همین امروز دست به اصلاحات گسترده زد و ایران عزیزمون رو از این وضعیت وخیم بیرون بکشیم.
امیدوارم قبل از اینکه تاسف این روزهارو بخوریم، اقدامی اساسی در تمام زمینه ها انجام بدیم. سربلند و پیروز باشید.
سید احمد خاتمی: نظامی که با آتش زدن چند بانک و پمپ بنزین از بین برود اصلا اسلامی نیست) حالا شما اول اسلامی بودن ما را ثابت کن با اینهمه اختلاس و جناح بازی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
برای اینکه مشخص شود بانک ها را چه کسی اتیش زده مگر بانک ها مجهز به دوربین پیشرفته نیستند . از فایل های که در شبکه ها پخش شده اکثرا مردم نبودند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
پرچم فرانسه از خواب پا شو و قبول كن سال ٧٨ و ٨٨ گذاشت كه معترضين طبقه متوسط شهري بودن نهايتا براي رفع گاز أشك آور يك سطل پلاستيكي آتش ميزدن 
الان اعتراضات به خاطر شرايط اقتصادي و اجتماعي به جنوب و حاشيه شهر ها كه سالها كلي جرم و خشونت در آن نهادينه شده رسيده
اين دفعه مردم هم ، هم خرابكاري كردن و هم آتش زدن
اتفاقا ايجاد اين شرايط نياز بررسي هاي مناسب از طرف همه منجمله مسولین داره
ميتونه زمينه ساز هرج و مرج و ويراني اساسي بشه
جالبه برخي افراد تاثير گذار در داخل بدون درك شرايط خاص و حساس كشور هيچ عزم واقعي براي حل اين معضلات ندارن و در عوض اتفاقا برخي از اپوزيسيون در شبكه هاي انوري هرج و مرج رو ميخوان و آن را تبليغ ميكنن ! متوجه نيستن الان قرن بيستم ( قرن انقلاب ها و كودتاها ) و سال ١٩٧٩ نيست
در قرن ٢١ به دنيا نگاه كني اعتراضات يا نتيجه اي نداره يا به راحتي منحرف و به شورش و هرج و مرج و بي قانوني و ويراني منجر ميشه
یکی از نماینده های مجلس آینده داماد روحانی هست که با شال سفید و شعار مبارزه با فساد از اردبیل کاندید نمایندگی مجلس شده و من به شما قول میدم به راحتی به مجلس راه خواهد یافت.
شما پیر پاتلا نیمذارید جوانان بیاییند
جوان عقده ای کی جناب شما پیروپاتال ها مملکت را گرفتید اون ها چوان انقلابی هستند که مثل شما دنبال پول و ثروت نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
اون جوانهاي خاص ! ( براي همه جوانها امكان نداره ) كه به اون بالا بالا ها و مسئوليتها مي رسن هم نشان دادن كله هاشان بوي قرمه سبزي ميدهد
سخنان سردار نجات واقعاً تاسف برانگیز است. اینهمه جمعیت معترض ، بیسواد و حاشیه نشین و فرودست بودند؟ اگر آری که این نتیجه مدیریت خودتان است و باعث سرافکندگی مسئولین که اینهمه حاشیه نشین و بی سواد داریم و اگر خیر هم که اطلاعاتتان کم است
کشوری که رئیس جمهوری آن مردم شهر رو در آلودگی هوا رها کند، کشوری اسلامی است
آقای احمد خاتمی وقت آن نرسیده است که از خواب بیدار شوید؟ یا خودتان را به خواب می زنید؟؟؟
اقا من چجوری میتونم با این اقای خاتمی صحبت کنم به خدا قانعت میکنم .با هم بشینیم صحبت کنیم یا شما منو قانع کن یا من شما را
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
صحبت؟ قانع شدن؟
حسین
| United States of America |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
خودتو خسته نکن بودجه شما اونقدر نیست که بتوانید ایشون رو قانع کنید
با دمکراسی نمایشی مشکلات حل نمیشود . یعنی عدم‌وجود احزاب مستقل مجلس قدرتمندی شکل نمیگیرد . بجز مجلس ششم که توانست حرف مردم و مطالبات مردم را پیگیری کند و هزینه های سیاسی آنرا هم‌پرداخت کرد . بسیاری از نمایندگان بازجویی و بازخواست شدند و با ادامه فشارها و سلب مصونیت پارلمانی مجبور به استعفا شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
اعتصاب غذا هم فرمودند و یواشکی غذا خوردند و به ریش طرفداران دمکراسی هم خندیدند اینها را هم بگو با کلاس.
اون مسئولی که در این شرایط مردم با بیخیالی بلند میشه میره شمال واقعا به چی فکر می کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
اصولگرایان را در جزایر جنوب نشان دادند که در حال افتاب گرفتن در ساحل هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
23:50
تو که از جنوب حرف میزنی خب مستند حرفت هم بگو ولی من مستند در مورد جنوب بهت میگم کافیه سری به کتاب خاطرات مرحوم هاشمی در مقطع مسئولیت ریاست جمهوری بزنی
این حزب و منم منم بازی ها آدم را یاد بازی های گودکانه می اندازد. بعضی فقط خودشان را صاحب جمیع فضایل . غافل از آنکه مردم میگویند اگر اینها هنری داشتند تا حالا رو میکردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
حزب واقعی نیستند . . به مردم‌پاسخگو نیستند .
قبلا افراد فرودست اسمشون مستضعف بود
یادش بخیر امام خمینی یک زمانی میگفت: من یک تار موی کوخ نشینان را با همه کاخ نشینان عوض نخواهم کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
آن زمان با این زمان فرق کرده . بابت سخنان کسی را بازخواست نمیکنند بلکه زمانی سخن اهمیت دارد که از قانون برامده باشد . سخنرانی با ماده قانونی فرق دارد .
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
شاید هم تو دروغ میگویی
تابناک ایوالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
تمام شد !؟
هر کسی اعتراض ، کند
یک انگ بزرگ خواهد خورد
احمد خاتمی در مورد برجام حرفی نداشتند . از جمله افرادی بود که همیشه مخالفت میکردند. اما مدت زیادی هست که دیگر تفسیری از ایشان ارایه نمیشود . مدت یک ماه هست که از حجاب اجباری و کنسرت و ورزش زنان خبری از ایشان در سایت ها درج‌نمیشود. چرا ؟ آیا همه این مسایل را میخواهند بعد از انتخابات حل کنند ؟ آیا نمیخواهند در موقع و قبل از انتخابات شعار بدهند که زنان حق ورود به ورزشگاه را ندارند ؟
افراد فرودستی را که شما فرودست می خوانید یک زمانی رهبر این کشور فرمودند: من یک موی این کوخ نشینان را به کاخ نشینان نمی دهم .
کار مجلس انقلابی چی هست؟انقلاب؟نفهمیدیم اخر انقلابی میشند یا فتنه گر
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
مجلس انقلابی . یعنی یک سری جولنان جویای نام و کنشگر واقعیات علمی و تجربی هست . یعنی بجای تجربیات علمی تز ارایه دهند و بجای ارزش ها و دستاورد دمکراسی علوم انسانی جدیدی تعریف کنند . در صورتی واقعا اگر اندیشه های هزار سال پیش به علم تبدیل نخواهد شد . کجای علم گفته شده است که دروغ گفتن جایز هست . کجای علم‌گفته کسی مالیات نداد باید کشته شود . کجای علم‌گفته دلار فروش را اعدام‌کنید .‌کجای علم‌گفته شده مواد فروش را اعدام‌کنید مخدر کم‌میشود .
الحمدالله ما در کشور از لحاظ اقتصادی نبودن فقر ، نبودن فحشا، نبودن، اعتیاد، نبودن فروش اندام انسان از ناچاری، نبودن دزدی، نداشتن چندین میلیون پرونده در قوه قضاییه، کشته نشدن هزاران نفر سالیانه در جاده ها، نداشتن بیکاری بالا، داشتن درآمد سرانه بالا در منطقه، نداشتن بالاترین فساد اداری و اختلاس و رانت بازی، نداشتن روابط فامیلی در حد گسترده، ندادن آمارهای غیرواقعی، داشتن کمترین زندانی، و بسیاری از توفیقات دیگر که فرصت گفتن آن نیست همه نشان از الگو بودن ما برای دیگران است. همه کشورها در حسرت داشتن مسئولین و مدیریت زبانزد هستند.
چگونه تشکر کنیم؟!!! ملت که شرمنده شما هستند.
مگه قرار نبود دیگه هیچ فرودستی تو ایران نمونه؟
انتظار دارید مردمی که برای نون شب محتاجن حتی یه اعتراض ساده هم نکنن؟!
الیاس خان ! شما پیرمرد اولا چه کردید؟ بزارید در این شهر بجای شما پیران سیاس و ناکارامد چند جوان ناکارامد به میدان بیایند تا همان جور که شما در انقلاب تا الان پدر کشور را در اوردبد و خودتان در اوردید انها جلوی چشمان تان اینکار را بکنند . ما رای نمی دهیم
پایداری ها فرزند نازپرورده و ناخلف اصول گراها هستند.
از هر جای و هر نهاد و اداره و سازمان که میتوانید و ممیتوانستین به مردم خسارت وارد کردین و ول کن هم نیستین بعد از بیست وچهار سال بیمه دادن ددر سازمان تامین اجتمای رفتیم سابقه پرداخت بیمه بگیرم زدن بیست و یه سال بقیه اش به فنا رفت چه کسی جواب گو هست ؟؟؟؟؟
فیلم های آتش زدن بانکها و پمپ بنزین ها چیز دیگری را نشان می دهد این مردم نبودند که اینها را آتش زدند از ما بهتران بودند که آتش زدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۵
فیلم های بایگانی بانک ها را باز بینی کنند معلوم‌میشود . اگر ریگی نیست
آقای وزیر مصباح این اطلاعات شما همانند اطلاعاتی است که در باره مازیار ابراهیمی به مردم دادید .شما که در لباس پیامبر هستید که این ادعا هم همانند ادعای مازیار است با مدرک و دلیل حرف بزنید.
یکی به خاتمی بگه اصلا چرا باید در کشوری که داعیه دار اسلامه مردم باید به آتش زدن بانک و اعتراض و آشوب روی بیارن!!
جالبه سردار نجات فرمودند

افراد فرودست محصول بی سوادی و حاشیه نشینی هستند.
امام علی (ع) فرمود: از دري كه فقر وارد شود از در ديگر ايمان بيرون مي رود
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
هم فقر اسیب میزند هم قدرت بدون نظارت متاسفانه کشوراز
هر دو طرف اسیب می بیند
فرودست؟کی هست؟ما کمیته امداد داریم بنیاد مستضعفان داریم.بقدری کارشون رو عالی انجام میدن که حقوقهای چند ده میلیونی هم میگیرن.دفاتر ائمه جمعه و نذورات خمس و زکات داریم.این چیزی که شما بهش میگین فرودست در ژاپن و امریکا و انگلیس شاید باشه در ایران محاله!!!
افراد فرودست جامعه محصول ناکارآمدی مسئولان و والدین خود هستند
واقعا تاسف بار ترین اخبار کشور در همین گزارش موجود است ۱ _ دولت می گوید مجمع ، اف ای تی اف را گروگان گرفته !!!
اگر راست است که باید مرد و ندید و نشنید
۲ _ خاتمی میگوید ، نظام اسلامی با تظاهرات نمی افتد !!
آیا حداقل از خواب غفلت و راه اشتباه رفته به صلاح میاید ؟
۳_ سردار نجات میگوید ، اعتراضات نقشه آمریکا با سوء استفاده از فقرای حاشیه نشین بی سواد بوده !!!!!!!!!.
خوب چرا در ۴۰ سال ، این حجم فقیر بیسواد معترض که استعداد رفتن در زمین دشمن!؟داشته باشند ، تولید شدند ؟
و چه شد ؟ که مستضعفین کوخ نشین و زاغه نشین محترم و مظلوم ۴۰ سال پیش الان جزو بی سوادان جذب دشمن شده اند و باید تحقیرشان کرد ؟
۴ _ جناب کدخدایی میگویند ، باید بین معترضین واقعی و آشوبگران تفاوت قائل شد !؟
ممکن است بفرمایند ، که چطور میتوانید اینکار بزرگ و مهم را بدون دادن حداقل حق اعتراض برای مردم گرفتار تحت ستم و فقیر ه تعدادشان به استناد ادعای دولت بالای ۶۰ میلیون نفر هستند ، قائل شد ؟؟؟
آیا واقعا با این دست فرمان و این رانندگان ناوارد و ناشی که نتوانستند رانندگی را یاد بگیرند
میتوانیم امیدوار باشیم ، تا به هیچ مقصد و یا حتی یک دره کم خطر تر سقوط کنیم که نابودی کامل نصیب مان نگردد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
اف ای تی اف رو یه توضیح بده متوجه شیم بالاخره سواد شماها خیلی بیشتره قهرمانان
مشهد اینترنت جهانیش قطع شده فقط اینترنت داخلی داریم. واقعا کار جالبی نیست که زود اینترنت قطع کنید
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
رفتن پيشواز
آقای مصلحی الان چکاره است؟
امروز رفتم کارت ملی جدید بگیرم 42 هزار تومان پول دادم بعد یک کد رهگیری بهم دادند جالب بود یک نفر آمده بود برای کارت ملی خودش کارمند دفتر پیشخوان می گفت در یک سال و نیم گذشته هیچ کارت جدیدی صادر نشده تابناک آیا این از نظر شرعی حرام است یا حلال؟ شما پول یک کاری را از مردم بگیرید و بعد از یک سال و نیم آن را انجام ندهید خدا به فریاد این ملت برسد
در زندگی دو راه دارید نالیدن از سیاست و به جایی نرسیدن مبارزه و تلاش و انتخاب های درست و کمترین اشتباه در هر مرحله عاقل باشید و راه دوم را انتخاب کنید
پاسخ ها
رهگذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
این نظر توعه .راههای دیگه ای هم هست
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
رای بی رای
در کشور ما بودجه به نحو مضحکی تقسیم میشود مثلا من خودم دیدم دولت می آید یک بیمارستان بسیار بزرگ و جند طبقه با امکانات می سازد اما مثلا مهمترین دستگاه که می تواند یک ام آر آی یا هر تصویربرداری درونی بدن باشد را به دلیل بی پولی نمی خرد بعد کنار آن بیمارستان حوزه علمیه مجللی می سازد بعد مردم مجبورند برای همان ام آر آی راهی شهر دیگری بشوند خوب شما که دارید خدمت می کنید چرا اجر خود را ضایع می کنید مدرسه علمیه را ساده بسازید آن دستگاه تصویربرداری را هم برای مردم بخرید
از قرار معلوم جناب الیاس حضرتی خودشون را بالاتر از همه علما و فقها میدانند،
مثل عثمان سجاده خودتون را جلو تر از حضرت پیغمبر پهن نکنید. از این که برای رسیدن
به اهداف حزبی خودتان هر حرفی را میزنید و نمیدانید که آب در آسیاب دشمن میریزید
کنار بکشید و از خون شهدا و روح پر فتوح امام (ره) و مردم شریف و غیور ایران خجالت
بکشد
آقای حضرتی منظورتان از جوان عقده ای کیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
عاقلان و اکثر مردم
دانند ،
چرا نظام سال 88 نه ماه با معترضان کنار آمد ولی سال 98 سه روز آنها را تحمل نکرد؟ آیا خون معترضان 88 رنگین تر بود؟ آیا حاشیه نشین بیسواد به قول سردار حق اعتراض بیش از سه روز ندارند؟ آیا 88 ی ها ترگل ورگل بچه تهران بودند؟
آقای حضرتی وضعیت فعلی جامعه ما محصول شماها ژنرالهای انحصارگر هستش که مملکت را به ورطه سقوط بردید . با همین حرفها مردم رو دو دوره گول زدید. شماها چه گلی سر مردم زدید که باز منتظرید که مردم به شما اعتماد کنن.
به هر حال کارد به استخوان اقشار ضعیف رسیده است ما سیاسی نیستیم ولی هیچ دلیلی ندارد وقتی من گرسنه می خوابم همسایه ام سیر باشد
ما فقیریم و معترضیم چه کسی را باید ببینیم فقیریم و معترض ولی ضعیف نیستیم
اگر عرضه ندارید حق فقرا را از پولدارها بگیرید در این دعوا بی طرف بمانید دفاع از لکسوس سوار در برابر خشم گرسنگان درست نیست
آنقدر در این کشور عمر کردم که تعریف مستضعف عوض شد
امروز گفتند روحانی رفته شمال تصویر آن هتل را هم پخش کردند دولت هم این ماجرا را تکذیب کرد انگار آقای روحانی هیچ وقت آنجا نرفته اند خوب در ایام دیگر می روند بعد انگار فقط روحانی از این هتل باشکوه رامسر استفاده می کند برخی مسئولان هم استفاده می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
هتل را که فعلا اتیش زدند
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
امروز هتل اتش گرفته بود ...
در مورد برجام هم همین مزخرفات را گفتید و دیدیم که به قول خودتان دنیا چطور جوابتان را داد. پس دیگر حرفی نزنید. کدام بانک در حال حاضر جرأت می کند با ایران کار کند؟
تابناک از اینکه دیگر مستضعف نیستم کاملا گیج شده ام تا یک ماه قبل آیه ان نمن استضعفوا فی الارض نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین را افتحاری برای خود می دانستم اکنون متوجه شده ام اشتباه می کردم و منظور آیه نه فقرایی مثل من بلکه کسان دیگری بوده اند
آقای حضرتی بهتر است همین جوانهای به قول شما تندرو و عقده ای سر کار بیایند . یک جریان جدید باید به مجلس وارد شود و قوانین فسادزا را اصلاح کند. آقای حضرتی شما به قول خودتان اصلاحطلبان چرا با قانون شفافیت مخالفت کردید؟ این جریانهای کهنه باید به تاریخ بپیوندند.
یارانه معیشتی با تبعیص به اسیب پذیرترین افرادی که متاثر از گرانی بنزین هستند پرداخت نمیشود فقط بدلیل نژادپرستی.مهاجرین قانونی .
جناب کدخدایی، اگه اون شاهراه، شاهراه اصلی اقتصادی یه شهر بود، یا تنها راه ورودی یه روستا بود چی؟ آیا نباید به مقابله فیزیکی با تروریستا می رفتین؟ حالا چون تروریستا از اون راه رفت و آمد می کنن، باید ببندین تا مردم اون شهر از نبود درآمد بمیرن؟ یا ببندین تا مردم اون روستا گیر بیفتن توی روستاشون؟ بعد بهشون بگین فعلا تروریستا هستن شما مردم شهر نون نخورین تا بعدا شاهراه رو باز کنیم، یا شما مردم روستا، از روستا بیرون نیاید تا راه باز بشه! یعنی تنها راه مقابله با تروریستا بستن اینترنت بود، نمی شد مثل سال 88 آنتن های موبایل مناطق درگیری رو قطع کنین؟ فکر کردین اگه اینترنت قطع شه ترورستا مثلا به هم زنگ نمی زنن؟ برام هم پیام نمی فرستن؟ علامت نمی دن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۶
در انقلاب ۵۷ هیچکدام از این مسایل و وسایل ارتباطی نبود . ولی یادم هست رادیو اخبار حوادث و سطح درگیری را با توجیه و شهر و به شهر و با جزییات پخش میکرد
کشوری که 11 میلیون مجرد و 5 میلیون تحصیلکرده بیکار دارد ولی برای هر کامنت 500 هرار تومان می دهد جای بسیار عجیبی است
فرزندان شما بالا دست هستند ؟ بیچاره مردم ایران .
فقط تیتر خبرهاتون رو خوندم.دارم میرم رو بالکن سیگار بکشم فقط همین
فقط تیتر خبرهاتون رو خوندم.دارم میرم رو بالکن سیگار بکشم فقط همین
خود گویی و خود خندی عجب مرد هنرمندی .
همه مقامات می گویند باید حساب معترضین به وضعیت اقتصادی با اغتشاشگران را جدا کرد و صدای آنها را شنید. الان دقیقا کی قرار است نمایندگان معترضین در تلویزیون حاضر شوند و یا به صحن مجلس دعوت شوند و یا مراجع قم به آنها وقت دهند و حرفشان را بشنود؟ شاید مقامات تصورشان این است که خود صدا و سیما و تریبون های نماز جمعه و اینها، همان صدای معترضان هستند و لازم نیست آنها نماینده مستقلی داشته باشند. اگر معترضین به وضعیت اقتصادی را قبول دارند پس باید اینرا هم قبول داشته باشند که نماز جمعه صدای آنهاست. من که فکر نمی کنم مقامات تصور دیگری داشته باشند و کسی را از خارج خودشان، به عنوا نمایندگان معترضین بپذیرند.!!!!!
استاد بزرگوار حضرت آیت الله خاتمی؛
نمیشه در این شرایط کمی با احتیاط حرف بزنید. بنظر میرسد اینجور حرفها و مزین کردن سخنرانیها به الفاظی چون اشرار و اغتشاشگر و غیره تحریک کننده است. بطور کلی انفعال و تحت تاثیر قرار گرفتن مسئولین از این حوادث باید در چهره شان و سخنرانیهایشان و عملکردشان بیشتر مشهود باشد که به نظر میرسد اینگونه نیست و انتظار بیش از این است.
چند بار که نظراتمو پخش نکردید بیخیال شدم. امیدوارم که این کامنت رو تایید کنید
باتشکر از تابناک که نظرات واقعی مردم را منعکس می کنه من چندین‌بار نظر دادم و عینا منعکس شد
خواهشا نظرات مطرح شده جمع بندی بشه ودر اختیار مسولان قرار بگیره تا بدونند صدای مردم را و از خواب غفلت بیرون بیایند.
شما را به خدا ......بروید بگذارید باد بیایید .تا تمام الودگی هها همه از بین برود..انهم چه الودگی
اکثریت مردم فقیر شدیم اما گدانشدیم
با اینحال گداهای زیادی هستند که صاحب ثروت ووشدند ت حتی اگر برجها داشته باشند.
اسلام واژه بسیار غریبی برای شماست! استفاده از آن و عمل خلاف آن عقوبتی بس سنگین برایان دارد!
یاد شعارهای مردم اهواز تو زمان انتخابات ریاست جمهوری افتادم که خطاب به روحانی میگفتن:
ما که هوا نداریم ولی هواتو داریم. بی اختیار برای اونها اشک میریزم که تو هم آقای روحانی چقدر خوب هوای اونها رو داشتی چقدر پسندیده مزدشون رو بهشون دادی
با این صحبت کدخدایی ادم یاد اون جک میفته که میگه عامل اصلی طلاق ازدواج هست .
در ۱۰ سال گذشته همه چیز ۱۰ برابر تا ۱۳ برابر شده . حالا چه تدبیری بکار گرفته شده؟ در ۴۰ سال گذشته دلار از ۷ تومان شده ۱۳هزار تومان و همه چیز به دنبال آن گران شده یعنی بالای ۱۸۰۰ برابر گرانی.
برای کسی که راه راست میرود آیا امکان زندگی هست؟
گذشته چراغ راه اینده و مکرو ومکر الله واله خیر الماکرین...
ما قشر مستضعف افتخار میکنیم به قول شما فرودست و بیمایه باشیم تا بتونیم نون حلال ببریم خونمون و بتونیم به خدا پاسخگو باشیم تا مثل شما مسئولان کاخ نشینان باشیم و حق الناس گردنمون باشه!!
همین فرودستان وطلقات پایین جامعه هستند که درراهپیماییها وصف های پای صندوق ها از آنها فیلم و عکس تهیه می کنید و بعنوان پشتوانه انقلاب به رخ جهانیان می کشید لطفاً از این ببعد دروبین ها وخبر نگاران را در بالای شهرها ببرید تا حمایت انها از انقلاب را بجهانیان نشان دهید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل