بازدید 65431
هزار و هشتصد و شصت و چهارمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

گلایه حسین مظفر از شیخ نور / سخنرانی یک نماینده در مجلس عروسی دردسرساز شد / واکنش ربیعی به بحث استعفای روحانی / کتابی که مورد استناد سخنان جنجالی امام جمعه قرار گرفت

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: شرط کواکبیان برای لیست دادنِ اصلاح‌طلبان در انتخابات / پاسخ قالیباف به ادعای بدهکار بودن شهرداری / حُکم نهایی سپیده قلیان اعلام شد و.. رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۴۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 16 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
حُکم نهایی سپیده قلیان اعلام شد

وکیل سپیده قلیان از ابلاغ حکم نهایی دادگاه موکل خود خبر داد. جمال حیدری منش در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به جزییات این حکم عنوان کرد: با توجه به اینکه موکلم در مرحله بدوی به هجده سال حبس محکوم شده بود، ما به حکم دادگاه بدوی اعتراض کردیم و با وجود دستور آقای رئیسی درباره تجدید نظر در احکام مربوط به پرونده هفت تپه روز چهارشنبه باخبر شدیم که رای صادر شده است. وی با اشاره به اینکه روز گذشته پس از مراجعه به دادگاه حکم موکلش را رؤیت کرده است، اظهار داشت: سپیده قلیان به ۵ سال حبس محکوم شده است. گویا دادگاه جرم تبانی را تشخیص داده و برای موکلم این رای را صادر کرده است. این حکم قطعی است، اما از طریق اعاده دادرسی پیگیریم. وکیل قلیان گفت که پرونده دیگری درباره اعتراض‌های آبان ماه برای موکلش باز است و هنوز در مرحله دادسراست.
 
کتابی که مورد استناد سخنان جنجالی امام جمعه قرار گرفت

پیشگویی‌های امام جمعه بیرجند از روی یک تقویم جنجالی شد. پرسش اینجاست که کتاب زرد رنگی که این امام جمعه به دست گرفته و با استناد به آن از کنار رفتن «ارباب مناسب» سخن می‌گوید، چیست؟ این کتاب که این روز‌ها با قیمت ۷ هزار تومان به فراوانی در شهر‌های مذهبی ایران به‌ویژه قم در دسترس است، «تقویم سالانه» نام دارد که همانطور که گفته شد نوشته «عباس مصباح‌زاده کرمانی است.» عبادی خود نگارنده این کتاب را «ریاضی‌دان و منجم مومن و متدین» معرفی کرد که «در دوران طاغوت هیچگاه چاپلوسی آن‌ها را نمی‌کرد و کتابش با حضرت مهدی (عج) پیوند داشت.» او میزان آشنایی خود با این کتاب را ۴۰ سال عنوان کرده و تاکید می‌کند که «مصباح‌زاده در هر ورقی از کتاب ارادت خود را به حضرت مهدی (عج) نشان می‌دهد و در خصوص آذرماه ۹۸ نیز بعد از اخباری که می‌دهد، از بروز بعضی فتنه‌ها و گرفتاری خائنان و اعداء خبر می‌دهد.» به‌رغم این توصیف‌ها پیگیری‌ها نشان داد که این کتاب نه‌ تنها کتابی رایج میان حوزوی‌ها نیست؛ بلکه عملا در شرایط کنونی مورد استفاده نیز قرار نمی‌گیرد.کمااینکه «محمد تقی فاضل میبدی یزدی»، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم و استاد دانشکده مفید این استان در همین زمینه می‌گوید که «این کتاب نه‌ تنها جزو منابع نیست، بلکه بیشتر در خانواده‌های سنتی کاربرد دارد. در روزگار قدیم عوام‌الناس مراجعه می‌کردند و افراد با استفاده از این کتاب می‌گفتند که فلان زمان برای ازدواج خوب است یا بد. این کتاب به هیچ عنوان رایج نیست بنابراین نمی‌توان به آن استناد کرد.» این استاد حوزه علمیه همچنین با انتقاد از بیان مطالبی علیه رییس‌جمهوری با استناد به این کتاب تاکید می‌کند: «اگر قرار باشد سرنوشت یک نظام را به این کتاب گره زد باید فاتحه آن نظام را خواند. براساس استخاره و کتاب مصباح‌زاده نمی‌توان نظام را اداره کرد. اداره کشور براساس اقداماتی تماما علمی صورت می‌گیرد و به عقیده من اداره کشور کاری نیست که بتوان آن را دینی دانست چراکه صددرصد علمی است.»
 
واکنش ربیعی به بحث استعفای روحانی

سخنگوی دولت با اعلام اینکه به هیچ عنوان بحث استعفای رئیس جمهور مطرح نیست، طرح این مساله از جانب معاون اول رئیس جمهور را تکذیب کرد.وی در همین راستا ادامه داد: برخی می‌گویند به دلیل اعتراض که نمی‌گذارند دولت کار کند رئیس جمهور باید استعفا دهد. برخی هم از ابتدای عمر دولت می‌گفتند دولت شش ماه بیشتر نمی‌ماند، متاسفانه توجه نمی‌کنند در چه شرایطی هستیم. اتفاقات که افتاده و فشار‌هایی که تحمیل شده را در نظر بگیرند. یکی از مشکلات ما سخن نگفتن و اطلاع نرساندن بوده است. دولتی که در شش سال کارنامه خوبی از قدرت خرید و اشتغال مردم داشته باید بگوید چرا می‌خواهید عامل تحریم را نادیده بگیرد؟ ما معتقد هستیم این روز‌ها خواهد گذشت، همه تلاش خود را برای عبور از این روز‌ها خواهد کرد.
 
لایحه تامین امنیت زنان همچنان در ایستگاه دولت

فاطمه ذوالقدر، عضو فراکسیون زنان مجلس به خبرآنلاین می‌گوید، لایحه تامین امنیت زنان قطعا به عمر مجلس دهم نمی‌رسد. او می‌گوید: در حالی که طرح‌ها و لوایح یک فوریتی و دوفوریتی در دستور کار مجلس است و به زودی بودجه سال ۹۹ در دستور صحن علنی قرار می‌گیرد، قطعا به لایحه تامین امنیت زنان که این همه هم ماده دارد، نمی‌رسیم. پروانه سلحشوری، یکی دیگر از زنان مجلس هم معتقد است کشور آنقدر درگیر مسائل مختلف شده که موضوع خشونت علیه زنان که همچنان روبه افزایش است، دغدغه کسی نیست.

تحریم انتخابات در قاموس اصلاح طلبان نبوده و نیست

محمدعلی وکیلی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: عضو فراکسیون امید با تاکید بر اینکه هیچ جریان اصلاح طلبی به دنبال تحریم انتخابات نیست، می‌گوید: مشروعیت و بقای اصلاح طلبان به صندوق‌های رای بازمی‌گردد. وکیلی در رابطه با صحبت‌هایی که از سوی برخی از اصلاح طلبان مبنی بر تحریم انتخابات به میان آمده، گفت: تحریم انتخابات در قاموس اصلاح طلبان نبوده و نیست. مشروعیت و بقای اصلاح طلبی همواره به صندوق‌های رای بوده است و اگر روزی یک جریانی به صندوق رای پشت کند آن جریان، جریان اصلاح طلبی نیست. ممکن است موضع یک کنشگر اصلاح طلبی این باشد، اما جریان اصلاح طلبی بقایش به صندوق رای است.

اعتراض به شیوه برخورد با معترضان

نمایندگان مجلس و رئیس شورای شهر تهران به وقایع آبان ۹۸ و نحوه برخورد با منتقدان و معترضان واکنش نشان دادند. بهرام‌پارسایی، سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به جای پخش اعترافات از صدا و سیما، دادگاه‌ها را علنی برگزار کند تا حقّی از مردم ضایع نشود. محمود صادقی، نماینده مردم تهران: وزیر کشور باید پاسخ دهد که چرا به حافظان نظم و امنیت، آموزش لازم و تجهیزات مورد نیاز برای کنترل مسالمت‌آمیز ناآرامی‌ها داده نشده است. محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران: اگر ما نسبت به انتقادات و اعتراضات دانشجویان، نخبگان، روزنامه‌نگاران و روشنفکران جامعه خود سعه‌صدر نداشته باشیم، آنگاه با اعتراضات خشونت‌بار سایر قشرهای ناراضی و معترض که صدایی را برای طرح مطالباتشان نمی‌شنوند، مواجه خواهیم شد.

اعتراض دادستانی به حکم برائت هنرمندان تئاتر و مدیران وزارت ارشاد

دادسرای فرهنگ و رسانه به حکم دادگاه کارکنان دولت درباره دو نفر از هنرمندان تئاتر و دو نفر از مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر برائت آن‌ها از اتهام فراهم کردن موجبات فساد و فحشا، اعتراض کرد. ابوذر نصرالهی که در این پرونده وکالت سعید اسدی مدیر تئاتر شهر و شهرام کرمی مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده دارد، روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: بنا بر موازین حقوق اداری، در رابطه با روند صدور مجوز برای امکان نمایش، مجموعه مقررات مشخصی وجود دارد که بر این اساس هر نمایش پس از تأیید شورای ارزشیابی و نظارت، متشکل از کارشناسان متخصص که بر تمام بخش‌های نمایش اعم از نمایشنامه و حتی در مرحله اجرای زنده آن نظارت دارد، جواز دریافت می‌کند.

سخنرانی یک نماینده در مجلس عروسی دردسرساز شد

جمالی نوبندگانی سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: تعدادی از دانشجویان از آقای مطهری به دلیل اظهاراتش در یکی از دانشگاه‌ها در ۱۳ آبان شکایت کرده بودند. اظهاراتی که باعث بحث و مجادله شد. قرار شد آقای مطهری در این رابطه به هیأت آمده و توضیح دهد. نیروی انتظامی شکایتی از آقای ذوالقدر نماینده میناب درباره سخنرانی ایشان در مراسم عروسی در روستای کرگان از روستا‌های میناب مطرح کرد. وزارت اطلاعات از آقای صادقی شکایتی را مطرح کرده مبنی بر اینکه علیرغم توضیحات وزیر اطلاعات درباره پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای آقای صادقی جلساتی با مظنونان قبلی این پرونده داشته و به آن‌ها قول‌های خلاف واقع داده است. /ایسنا

آقای شیخ محمود صادقی نمایندگان نیاز به مُبصر ندارند

جدال لفظی محمود صادقی نماینده اصلاح طلب تهران و علی ادیانی نماینده اصولگرای قائمشهر که از دیروز و از نطق کنایه آمیز ادیانی به استعفای صادقی شروع شده بود امروز هم در صحن مجلس ادامه یافت. ادیانی در واکنش به صحبت‌های صادقی که گفته بود مجلس نیاز به مبصر و مامور حراست ندارد، گفت: آقای شیخ محمود صادقی اصلا مخاطب بحث من شخص نبود بلکه یک رویه و خطی را به عنوان یک خطر برای تنزل جایگاه و شان مجلس، تخطئه کردم. ایشان اقرار کردند من استعفا ندادم. ممکن است کسی استعفایی را بنویسد و در جیب خود بگذارد نباید در رسانه‌ها مطرح شود که هزینه‌ای به نظام وارد شود. این مجلس نیاز به مبصر و مامور حراست ندارد، اما به حکم قانون اساسی عقل سلیم نماینده باید مُبَصِر باشد و حرفی نزند که هزینه برای نظام درست کند.

کیهان: اکثر امضا‌کنندگان بیانیه ۷۷ نفر احضار، بازجویی یا بازداشت شده‌اند

روزنامه کیهان تیتر اصلی خود را به "پاسخ ۷۷۷ استاد دانشگاه به بیانیه اصلاح‌طلبان" اختصاص داد و در بخشی از آن نوشت: اکثر ۷۷ تن از مدعیان اصلاحات که اخیراً با صدور یک بیانیه وطن فروشانه از اراذل و اوباش اجاره‌ای حمایت کرده بودند به دادگاه احضار شده و تحت بازجوئی قرار گرفته‌اند و تنها برخی از این ۷۷ نفر که از اصلاح‌طلبان فراری و پناهنده به کشور‌های خارجی بوده‌اند در شمار احضارشدگان نیستند. گزارشی که به کیهان رسیده حاکی است، بر خلاف آنچه مطرح شده، تهیه‌کننده آن بیانیه تاجزاده نبوده است بلکه بیانیه را یک اصلاح‌طلب فراری مقیم اروپا نوشته و از طریق واتساپ برای یکی از آن ۷۷ نفر ارسال کرده بود. به نوشته کیهان «اگرچه تاجزاده اصرار دارد به‌ عنوان محور تهیه بیانیه ۷۷ نفر شناخته شود، ولی اطلاعات موثقی که مقامات قضایی و اطلاعاتی از احضارشدگان و برخی شواهد پیرامونی به دست آورده‌اند نشان می‌دهد که او در این میان نقش کم‌اهمیتی داشته است و حتی از تهیه‌کننده اصلی بیانیه نیز اطلاعی ندارد. گفته می‌شود مقامات قضایی به همین دلیل برای احضار فوری او اصرار چندانی به خرج نداده‌اند».

ذوالنور: گشایش اقتصادی آمریکا و اروپا برای تأثیرگذاری در انتخابات مجلس است

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، با اشاره به بدعهدی‌های متعدد غربی‌ها و اروپاییان اظهار داشت: آمریکا و اروپا اخیراً گفته‌اند که فشار‌های حداکثری در حال تحقق نظر رهبر معظم انقلاب در مورد بستن چاه‌های نفت و قطع وابستگی‌ها می‌شود. رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روابط اقتصادی یکی از ابزار‌های نفوذ غرب و اروپا در کشور به شمار می‌رود و آن‌ها در این زمینه احساس خطر کرده‌اند و پیش‌بینی می‌شود که آمریکائیان و اروپاییان برای حفظ مهره‌های نزدیک به خود در آستانه انتخابات گشایش‌های اقتصادی ایجاد کنند. وی خاطرنشان کرد: هدف از این گشایش‌ها تأثیرگذاری بر مردم و جداسازی مسئولان از نیاز به تکیه داخل است و این تکیه در نزد مردم به فراموشی سپرده شود و اطلاعاتی در دست بوده که در این زمینه در حال مذاکره هستند.

مرتضی مبلغ: به‌ هیچ‌ وجه به مصلحت کشور و مردم نیست که روحانی استعفا دهد

مرتضی مبلغ، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره طرح موضوع استعفای حسن روحانی به «نامه‌نیوز» گفت: «اینکه عده‌ای می‌گویند آقای روحانی باید استعفا دهد، نظر شخصی آنان است و نباید به نظر مجموع اصلاح‌طلبان تعمیم داد. موضوع انداختن دولت را در ابتدا اصولگرایان تندرو مطرح کردند و حتی صریحا یکی از آن‌ها در مجلس گفت که هدف ما به زیر کشیدن دولت روحانی است. در حال حاضر شرایط مردم بسیار سخت است مشکلات آن‌ها عدیده شده است. در چنین شرایطی باید دید که مصلحت عمومی چه اقتضا می‌کند؛ از این‌ روی، به هیچ‌ وجه به مصلحت کشور و مردم نیست که دولت استعفا دهد. البته بر موضوع استعفا دو دیدگاه وجود دارد. برخی می‌گویند که آقای روحانی به دلیل ناکارآمدی دولتش باید استعفا دهد و برخی دیگر باور دارند به دلیل آنکه به او اجازه فعالیت داده نمی‌شود باید استعفا دهد. هر دوی این‌ها آدرس غلط به مردم می‌دهند. مشکلاتی که امروز در جامعه ما ایجاد شده است به روند‌های کلی و نه لزوما به دولت مربوط می‌شود و عملکرد ضعیف دولت یکی از فرعیات نقایصی است که در سیاست‌گذاری‌های عمده وجود دارد».
 
نظر سردار جلالی درباره «غائله» آبان

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: مهمترین هدف غائله آبان ایجاد یک هراس عمومی در کشور بود تا به مردم القا کنند هزینه مقاومت در برابر آمریکا تا چه حد می‌تواند سنگین باشد.
 
پاسخ قالیباف به ادعای بدهکار بودن شهرداری

چندی پیش محمدباقر قالیباف در برنامه دست خط شبکه پنج سیما درباره میزان بدهی شهرداری تهران صحبت کرد و گفت: «در همین برنامه شما از حناچی پرسیدید بدهی شهرداری چقدر است؟ او گفت: ۵۲ هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری است، بعد از آن به شورای شهر یک نامه نوشتند که بدهی شهرداری ۶۲ هزارمیلیاردتومان است. من می‌گویم در این سه ماه ۱۰ هزارمیلیارد از کجا پیدا شد؟» قالیباف ادامه داد: «زمانی که داشتند بودجه سال ۹۷ را می‌دادند بدهی که در سال ۹۶ برای سال ۹۷ نوشتند که در مدیریت همین شورا نیز بوده، ۲۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده است.» وی افزود: «زمان مدیریت ما شورای شهر تصویب کرد مجموعه شهروند و مجموعه شهر آفتاب را به بانک شهر بدهیم کارشناسی و قیمت گذاری کردند و تصویب شد که این دو مجموعه به بانک هر واگذار شود؛ بنابراین، ۷ هزار میلیارد از آن ۲۳ هزار میلیارد کسر و ۱۶ هزارمیلیارد تومان شد. از این ۱۶ هزارمیلیارد بدهی، ما ۱۴ هزارمیلیارد تومان از دولت طلبکار بودیم و ۱ میلیارد دلار هم اگر یادتان باشد مجلس تصویب کرد که در دوره دولت دهم به ما ندادند.» قالیباف گفت: «اشاره کردند که بودجه سال گذشته شهرداری ۱۹ هزارمیلیارد تومان بوده و تحقق هم پیدا کرده است، روزی که ما از شهرداری خداحافظی کردیم بیشترین بودجه در دوره مدیریت ما ۱۷ هزارمیلیارد تومان بوده است، من می‌گویم چطور ما با ۱۷ هزار میلیارد تومان آن فعالیت‌ها را انجام می‌دادیم، اما شما با ۱۹ هزار میلیارد تومان، بودجه تان هم تحقق پیدا کرده چرا فعالیتی انجام نمی‌دهید؟»
 
شرط کواکبیان برای لیست دادنِ اصلاح‌طلبان در انتخابات

عضو فراکسیون امید مجلس معتقد است که اصلاح طلبان به هیچ‌وجه سر قهر با انتخابات را ندارند. مصطفی کواکبیان در گفت‌وگو با خانه ملت، به طرح مساله احتمال تحریم انتخابات از سوی اصلاح طلبان اشاره کرد و گفت: بحث در این‌جا دو مورد است، یکی اینکه ما در انتخابات اساسا شرکت نکنیم که اتفاقا باید گفت: ما هیچ وقت با انتخابات سر قهر نداریم. وی در ادامه افزود: مساله دیگر این بوده که ما می‌خواهیم لیست ارائه بدهیم یا اینکه نه، این کار را انجام ندهیم که این مساله یک موضوع جداگانه دیگری است. عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: اگر افراد واجد شرایطی را برای قرار دادن در لیست نداشته باشیم؛ پس باید از کجا لیست ارائه بدهیم؟ نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات اظهار کرد: اگر ما ۲۰۰ تن واجد شرایط در کشور داشته باشیم و افرادی مقبول و مورد پسند مردم و اصلاح طلبان باشند حتما لیست ارئه می‌دهیم.
 
گلایه حسین مظفر از شیخ نور

حسین مظفر فعال سیاسی اصولگرا در واکنش به عدم حضور لاریجانی در انتخابات مجلس با تاکید بر اینکه او ظرفیت نیروسازی بالایی دارد گفت: به شدت منتقد کسانی هستم که می‌بُرند، کنار می‌کشند و حالت انزوا پیدا می‌کنند. این کار نه به صلاح خود این افراد و نه به صلاح کل کشور است. هیچ‌کس، حتی اگر از این نظام دلخور هم باشد، نباید کنار بکشد. بالاخره ما آرمان‌گرا هستیم، اما آرمان‌گرایی به معنای این نیست که واقعیت‌های جامعه را نبینیم. اینکه همه چیز برای ما آماده باشد، یک امر مطلوب است؛ اما ممکن است در فرایند اجرایی کشور مشکلاتی وجود داشته باشد، به خصوص افرادی که جزو استوانه‌های انقلاب بوده‌اند، هرگز نباید مأیوس شوند و ببُرند. باید با همه وجود زمینه‌ها را برای خدمتگزاری بیشتر و حضور فعال هموار کنند. به شدت منتقد کسانی هستم که می‌بُرند، کنار می‌کشند و حالت انزوا پیدا می‌کنند. این کار نه به صلاح خود این افراد و نه به صلاح کل کشور است.
 
تصمیم جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات

عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران گفت: در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جامعه روحانیت مبارز هیچ نامزد و لیستی را معرفی نمی‌کند. حجت الاسلام «سیدمحسن محمودی» شامگاه دوشنبه در نخستین جلسه اعضای جامعه روحانیت مبارز شهرستان قرچک در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار کرد: جامعه روحانیت مبارزه به مدت دو سال است که فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده که این امر باعث انسجام طلاب و روحانیون شده است. وی گفت: همه صنوف از اتحادیه‌ای برخوردارند و مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری می‌کردند، ولی طلاب و روحانیون به دلیل نداشتن جامعه فعال، مظلوم واقع شده بودند و از این خلا رنج می‌بردند. عضو جامعه روحانیت مبارز استان تهران تصریح کرد: طلاب و روحانیون همیشه فکر جامعه بودند و در اصل کسی به فکر آنان نبود، ولی راه اندازی این تشکل باعث شد تا فعالیت‌های آنان از سامان بیشتری برخوردار شود. رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: شهرستانی‌هایی که تعداد سی روحانی در آن شهر داشته باشد می‌توانند این جامعه را تشکیل دهند. وی اظهار کرد: پرچمداری در انقلاب و نظام در تمامی حوزه‌های دینی، انقلابی، سیاسی، فرهنگی و... بر عهده روحانیت است، با تمام انتقاد‌هایی که به برخی مسائل داریم، اما روحانیت و طلاب افتخار می‌کنند که از این انقلاب مهدوی حمایت می‌کنند. محمودی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه روحانیت مبارز، در انتخابات پیش روی، نامزدی را معرفی نمی‌کند.
 
زنگنه از تیغ استیضاح گریخت

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به رایزنی نمایندگان مجلس و فضای کنونی کشور، استیضاح وزیر نفت منتفی و از دستور کار خارج شد. «جلال میرزایی» امروز (دوشنبه) در گفت‌وگو با ایرنا با بیان اینکه استیضاح وزیر نفت از دستور مجلس خارج شد، ادامه داد: پس از نارضایتی ایجاد شده به دنبال اصلاح قیمت بنزین که طبیعی نیز بود، برخی نمایندگان به دلیل اینکه مورد مشورت قرار نگرفته بودند، موضوع استیضاح را مطرح کردند. وی افزود: تعدادی از نمایندگان بحث استیضاح وزیر نفت، شماری استیضاح وزیر کشور و عده‌ای نیز استیضاح وزیر آمومزش و پرورش را دنبال می‌کردند. میرزایی تاکید کرد: با این حال مشخص شد، جامعه و جریان‌های اجتماعی با وجود نارضایتی که از اصلاح قیمت سوخت داشتند، اما از استیضاح حمایتی نکردند و استقبالی از این موضوع نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۶۲
کلا وقتی اسم مصباح میاد وسط باید دنبال نیروهای پشت پرده غیبی بود.البته اینکه زمینی اند یا فرا زمینی نمیدانم.فقط میدانم اگر اینها نیروی غیبی دارند و اسرار مگو میدانند بهترین فرصت برای استفاده الان است.!!! بزنند دشمن را بفرستند زیر دریا
پاسخ ها
خان محمدعلی اقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
بنظرم زنگنه یا همان شیخ الوزرا دیگه خسته ست و بدرد وزارت نفت نمیخوره و هیچ انگیزه و چابکی و خلاقیتی نداره
انوقت بادیه نشینان سعودی روانه یازده میلیون بشکه نفت صادر میکنند
چرا ارامکوی سعودیها باید بزرگترین تاسیسات نفتی در جهان باشد
در همین قضیه پیداشدن میدان بزرگ نفتی در خوزستان هم مطمئن باشید که بدلایل ضعف مدیریتی و امکانات و فناوری و... در وزارت نفت ، مثلا از صدمیلیون بشکه در این میدان شاید بتوانند نهایتا سی چهل میلیون بشکه نفت بدست اورند
ما نیاز به رئیس جمهوری داریم که همه وزیرهایش دهه شصتی باشند نه فقط یکی
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
استعفای روحانی فقط خبرش لرزه بر اندام آقایان انداخته! خود استعفا که غوغا میکند! روحانی باید همه چیز را واگذار کند به کسانی که مدعی هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
تلاش‌های پشت پرده نمایندگان پزشک مجلس برای معافیت مالیاتی همکاران!
1 ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
در دوران احمدی نژاد ما اینقدر بدبخت بودیم؟! جک اس5 نود میلیونی رو نخریدم گفتم که جناب رحانی اوضاع رو درست میکنه و ارزونتر میشه جک اس5 شد سیصدمیلیون و حالا با نود میلیون تومن میشه پژوچهارصدوپنج خرید! علی برکت ا... آها یادم نبود که تقصیر نیروی نظامی ایرانه که موشک ساختن و ترامپ رو عصبانی کردن!
نخبه متفکر مبتکر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خطاب به خان محمد علی آقا ما نیاز به رییس جمهوری دهه شصتی داریم
کاظمی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یک ایرانی: لطفا بگو که همان خودرویی که نام بردی پیش از دو سال آخر احمدی نژاد وپس از آن چند برابر اضافه شده بود. اگر در دولت روحانی آنهم در یک و نیم سال اخیر مثلا پراید از 24 میلیون شد 48 میلیون در دولت آقای احمدی نژاد هم از 7.5 میلیون شد 18 میلیون. یعنی اون موقع 2.5 برابر شد. روحانی که آمد با سیاست و وزیر خارجه مناسب چند سالی اوضاع درست شد و تورم محدود به 10 تا 15 درصد شد. اما بعد این ترامپ آمد و زیر توافق زد متاسفانه وگرنه اوضاع خیلی بهتر از قبل بود. یعنی این دفعه رییس جمهور ما نقشی در تند روی نداشت در حالی که در آخر دولت آقای احمدی نژاد خود او و رفتار و سخنان تندروانه اش بخشی از دلیل ایجاد تحریم های سنگین از سوی آمریکایی های نامرد شد. این دفعه روحانی عقلایی کار کرد اما مشکل این بود که به جای اوبامای عاقل گرفتار یک دیوانه ی آمریکایی شدیم بنام ترامپ و خود دولت تندروی یا کاری نکرد که تحریم جواب آن باشد. بالاخره عقل رفتار عقلایی را می فهمد که کدام بوده است. هرچند شما انکار کنید. و یک سوال هم این است که اگر روحانی نیامده بود و یکی مثل احمدی نژاد آمده بود و تحریم ها برداشته نمی شد آنوقت چه؟ همان چهار سالی که در دولت روحانی نفسی کشیدیم هم نبود و مطمئن باش الان اوضاعمان خیلی بد تر از الان بود.
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خان محمد علی . اینکه دغدغه ضعف مدیریت وجود دارد بخاطر ضعف قانون هست که نیاز به بازنگری دارد . دولت ها فقط بابت صادرات و ورادات یا تولید عوارض و مالیات میگیرند یعنی تولید کننده خوبی هستند نه صادر کننده خوبی و نه وارد کننده . بلکه سیاست گذاری میکنند . اینکه تا صنایع دست دولت و حاکمیت باشد و تولید کننده باشد که بتواند با چرخش کارخانجات بتواند فلان فرزند مسول یا مقام سفارشی در چنین صنایعی مدیریت کند یا فلان شخص یا شهروندی در بخش های پایین تر اداری گزبنش شود بخاطر اینکه چون در فلان محل یا شهر در مسجد نماز خوانده یا هیت رفته یا اجرای سیاست های دولت را دنبال میکرده ....اگر این منوال صنایع مدیریت شوند همین بساط هست که میبینیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
مرتضی تو همون مرتضی داغونه نیستی؟
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
مایع ظرفشویی جام 3750 گرم 37500 تومان
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خان محمد علی ؟ شرایط حتی با کنار رفتن دولت و مجلس انجام نخواهد شد برای اینکه مجلس و دولت بعدی که مطالبه مردم را اجرا نمیکند . دوم چون اقتصاد دولتی هست . سوم اینکه فعلا تمام‌ مخالفین سیاست های مسولین حتی انتقاد گران و کنش گران سیاسی و اجتماعی حتی محیط زیست در حبس و حصر رفتند و جانعه کم کم حتی اعتراض مدنی را برسمیت نمیشناسد و کم کم جامعه بسمت کره شمالی رفتن خوا۶د رفت . یعنی هم فشار توده مردم از یک طرف که میخواهند از این سیاست گداریهای تکراری و خسته کننده عبور کنند و از طرف دیکر تقابل با غرب باعث تحریم ها شد همه این موارد دست بدست هم داده که شرایط در سالیان دورتر بدتر خواهد شد . . من به اینده خوشبین نیستم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
کاظمی
این چه جور آمار دادنه در مورد پراید خودت قضاوت کن بگذریم اما در مورد اوبامای عاقل نمیدونم یادت هست یا نه تحریم های فلج کننده ناشی از تندروی برخی آقایون بود که در سال 89 بانک مرکزی رو هدف گرفت چرا چون به تحرکات و نامه های عده ای برای تضعیف کشور امیدوار بود و البته نتونست کلا نفت رو به صفر برسونه ولی دوستان شما با اعتماد بیجا به کشوری که خوی فریبکاریش مشخصه کشور رو با این دردسر روبرو کردن همون برجام اگه غنی سازی 20 درصد دولت قبل نبود به نتیجه نمی رسید این حرف که اگه فرد دیگه رییس جمهور بود بدتر میشد ترفند شکست خورده ایه که یاد آوره هرچی دروغ بزرگتر باشه باور پذیرتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
جناب کاظمی اصلا اس5 زمان احمدی به ایران نیامده بود
بهتر است بگویی ان اقای رییس کمیسیون... اجازه ن نداد روند قانونی استیضاح اقای زنگه کلید بخورد
مجلس و قوه قضاییه چرا به این ها رسیدگی نمی کند خلا قانونی دارد ایا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
شیر شتر 1 کیلو 50000 تومان
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
روحانی استعفا استعفا
چرا سازمان امور مالیاتی مالیاتی که از یک پزشک میگیره کمتر از یک کارمنده؟ آیا واقعا نمیدونه الان یه پزشک عمومی ماهی 30 میلیون و یک پزشک متخصص ماهی 300 میلیون به بالا درآمد داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
فیلم حضور یکی از مدیران سازمان مالیاتی در کمیسیون بهداشت مجلس که اکثرشون نمایندگان پزشک هستن و دفاعش از پزشکان در جهت حذف مالیات بر کارانه پزشکان (که تا 700 میلیون هم دیده شده) بسیار عجیب و غم انگیز و گویای بسیاری مسایل بود. دیگه معلومه که چرا سازمان مالیات برای نصب نکردن کارتخوان در مطب پزشکان فقط 2 درصد جریمه خنده دار و غیربازدارنده رو تعیین کرد و همچنان پزشکان به فرار مالیاتی مشغولن. و مشخص کرد چرا 70 درصد درآمد پزشکان رو به عنوان هزینه و معاف از مالیات تعیین کرد. واقعا آیا دولت با چنین سازمان مالیاتی انتظار داره کسری بودجه اش جبران بشه؟ آیا مالیات فقط به دوشکارگران و کارمندان است؟
هدف دروغ، نا امیدی مردم است
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
چرا دروغ را تکرار میکیند... همه افرادی که حقوق قابل احصا دارند بنا به تناسب درآمد می دهند زیر 2.75 میلیون معاف تا بالای 16 میلیون که 35 درصد مالیات ... میدهند... چرا دروغ تکرار میشه.. برای نا امیدی مردم... هزاران دروغ هر روز منتشر میشود...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
حساب عده ای از پزشکان که مالیات نمی دهند و زیر میزی میگیرند از بدنه جامعه پزشکی جداست و این ها سوگندی که یاد کرده اند را گویی فراموش کرده اند البته این را هم بگم که پزشکان بخش دولتی مانند سایر کارمند
ها به تناسب حقوق مالیات ازشون گرفته میشه
این اعداد و ارقام سی ملیون و سیصد میلیونم که اصلا درست نیستند و نشان از عدم آگاهی شما هست و روی موج به وجود
آمده سوار شده اید یا خودتان از تولید کنندگان موج هستید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
علی نوبخت پزشکی که نماینده مجلس و ریس کمیسیون بهداشت مجسه به دنبال معاف کردن پزشکان همکارش از مالیات بیمه است. داداشش هم که محمد باقر نوبخت و معرف حضور هست هم مالیات سلبریتی ها رو حذف کرده. فقط کارمندان باید مالیات بدن.
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
برنج ایرانی طارم هاشمی 1 کیسه 10 کیلو230000 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
ناشناس جاهل!! فرض من پزشك هستم و ماهي 30ميليون در امد دارم فعلا كه اداره ماليات الحساب داره 10 درصد از من ماليات ميگيره و تا تسويه كامل ميكنه 15 در صد لذا من تا اخر سال با 30ميايون درامد جيزي حدود 54 ميليون دارم ماليات پرداخت ميكنم حالا كدوم كارمند اصلا اينقدر حقوق ميگيره تا بخواد از من بيشتر ماليات پرداخت كنه...دفتر بيمه داري برات دارو بنويسم!!!!
ناشناس
| Belgium |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
عمو جون پزشک عمومی حداکثر ۱۵ میلیون در میاره که باید حقوق یک مراقب ویک منشی و کرایه مطب را بدهد و تا زه خودش هم بیمه نیست
فکر کن دوباره بخواهند برای صادرات بیشتر نفت زیر بار یک توافق ترکمنچای دیگر بروند اقایان منفعل معتدل!! که اصلاح ساختار و روند پیشرفت کشور را به عقب بیاندازن
چون با این توافقات پول نفت را به بودجه سرازیر می کنند و بعد هم سرکوب ارزی
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
چقدر هم شما دنبال اصلاح ساختار و پیشرفت کشور هستید!
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یک جفت جوراب چینی مردانه 5000 تومان
شرکت های خصولتی مثل شرکت توزیع برق یا آبفا یا فولاد و پالایشگاه و نیروگاه دو برابر شرکتهای دولتی (اداره کار ، برق منطقه ای، سازمان محیط زیست، جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی، آب منطقه ای و ...) حقوق میگیرند و افزایش سالانه اشان و عیدیشان هم دو برابر شرکتهای دولتی است. پس خصولتی راه دور زدن قانونه.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یک کیلو گوشت گوساله 3 ساله 110000
کواکبیان گفت . در انتخابات اینده یا اصلا شرکت نکنیم این هم درست نیست یا اینکه لیست ندهییم .....سوال . اصلا مجلس را کلا تعطیل کنید . دولت را هم تعطیل کنید بگذارید اصولگرایان کشور را اداره کنند . دولت و مجلس مربوط به کشورهای هست که حاکمیت رای و سیاست گذاریها در صندوق رای مشخص میشود ومجلس در راس قانون گداری و دولت مجری سیاست های انتخاباتی مردم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یک بلیط لژ سینما 30000
مازیار
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
بنظر من اصلا هیچ کس این دوره رای نده بخد اهیچ چیز نمیشه ویک اثر درست داره اینکه عقلا ومسئولین خودشان را جمع وجور کنند وحساب کار دستشون می اید؟...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
آیا واقعا به این مدل و نتیجه وحشتناک آن انتخابات می گویید ؟
اقای کواکبیان من مطمئنم اگر در تمام اصلاحطلبان یکنفر باشد که به هر قیمتی نشستن روی صندلی را رها نکند ان شما هستید و نیاز به توضیح نداشت.البته به طریق اولی وقتی از اصلاحطلبان حرف میزنید بیگمان مقصود خود شخص شخیصتان هستید
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یک تعویض روغن وفیلترهای پژو405 با دستمزد175000تومان
اداره مالیات با نظام پزشکی تفاهم نامه امضا کرده که 70 درصد درآمد پزشکان رو هزینه فرض کنه و به این ترتیب معاف از مالیات کنه. یعنی اگه یک پزشک 200 میلیون در ماه دربیاره اداره مالیات کاری با 140 میلیونش نداره و از 60 میلیون مابقیش ده درصد مالیات معادل شش میلیون تومن میگیره. البته اگه بتونه بفهمه که طرف 200 میلیون درآورده. آیا نباید مدعی العموم از اون مدیر مالیاتی که اینو امضا کرده شکایت کنه؟
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
عذر میخوام این اطلاعات غلط رو از کجاتون درمیاری؟پزشکانی که درامد سالانه کمتر از ۲۱ میلیون دارند( ممکنه امسال کمتر از ۲۴ میلیون در سال اعلام بشه )از مالیات معاف هستند.دقت کن سالانه
ناشناس
| Spain |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
عصب کشی .و پرتز وروکش 1 عدد دندان فک بالا با روکش1700000تومان
اتفاقا کار درست را لاریجانی کرد دید باقی ماندن در صحنه درست نیست و بهتر است با قبول اشتباه کنار برود
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یک جفت کفش چینی بچه گانه دو ساله 45000 تومان
سردار جلالی؛ القا کنند؟یعنی میفرمایید سنگین نیست؟لطفا مسئولان مجموع دریافتیهایشان در طول سال را روشنگری بفرمایند چون برای اکثریت مردم سنگین بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
برگزاری جشن عروسی با 7 نوع غذا .7 نوع میوه7نوع دسر7نوع نوشیدنی و7 نوع شیرینی با فیلمبرداری حرفه ای هوایی وزمینی و کلیه سفارشات دیگر در تالاردر بهترین موقعیت 1100000000
بعضی ها ذاتشان طوری است که می دانند کاری را بلد نیستند اما کنار نمی روند اینها میایستند فشارها (تحقیرها) را تحمل می کنند و امتیاز می دهند نگه داشتن این افراد از نظر اخلاقی و انسانی درست نیست نباید آنها را نگه داشت باید بهش امان داد و گذاشت برود دنبال کارش
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
کجای کاری برادر اتفاقا اینجور آدما رو بیشتر میخوان کی بهتر از آدمی که هر چی چوب لای چرخ بذارن چیزی نگه وفقط توجیه کنه و وانمود کنه چوبی در کار نیست وچرخ داره خوب میچرخه
ناشناس
| Spain |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
دستمزد تعویض تسمه تیم ال 90 120000
سعدی فرمود:

سخن در صلاح است و تدبیر و خوی / نه در اسب و میدان و چوگان و گوی

تو با دشمن نفس هم‌خانه‌ای /چه در بند پیکار بیگانه‌ای؟

عنان باز پیچان نفس از حرام /به مردی ز رستم گذشتند و سام

تو خود را چو کودک ادب کن به چوب /به گرز گران مغز مردم مکوب

وجود تو شهری است پر نیک و بد /تو سلطان و دستور دانا خرد

رضا و ورع: نیکنامان حر /هوی و هوس: رهزن و کیسه بر

چو سلطان عنایت کند با بدان /کجا ماند آسایش بخردان؟

تو را شهوت و حرص و کین و حسد / چو خون در رگانند و جان در جسد

هوی و هوس را نماند ستیز /چو بینند سر پنجهٔ عقل تیز

رئیسی که دشمن سیاست نکرد /هم از دست دشمن ریاست نکرد

نخواهم در این نوع گفتن بسی /که حرفی بس ار کار بندد کسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
عابد . زیاد زور نزن برات خوب نیست . چند بار در انتخابات مشخص شد نظر مردم شرط اصلی نیست
ناشناس
| Spain |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
گلستان سعدی با کاغذ مرغوب برزیلی 400000تومان
جناب سردار کی به ملت تحمیل کرده که باید با امریکا بزرگترین اقتصاد و نیروی نظامی جنگ‌داشته باشند؟!!!!!
ما ملت ایران این تحمیل رو نمی پذیریم. باید کی رو ببینیم؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
اخه جنگشم بجای اینکه خودشون به عهده بگیرن انداختن گردن مردم.وگرنه مسئولان تشریف ببرن بجنگن من یکی جلوشونو نمیگیرم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
ایشان یادشان رفته انتطارات سیاسی مردم در پای صندوق رای گفته شد . وقتی مطالبات ۲۴ میلیون اکثریت به حاشیه برده شد . اگر قرار بر جنگ بود و نظر مردم جنگ و دعوای سیاسی با اروپا و غرب و عرب های خلیج فارس بود خوب به رقیب دیگر رای میدادند . اول ثابت کن نظر مردم اهمیت دارد یا نه
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
نظر خودتو را به نام مردم نگو... منم مردمم و میخواهم جلوی ظالم و کسی که 290 مسافر را در آسمان خلیج فارس پر پر کرد بایستم... آمریکا چیکاره است که به هر کشور بده و هر کشور مخالف را تحت فشار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
آقای عابد نظرشما به عنوان یک هموطن محترمه ولی اینکه چه دیدگاهی حاکم باشه رو مردم با انتخابات تعیین می کنند . دیگه تو قرن بیست و یکم فهمیدن این حرف خیلی سخت نیست رای و نظر مردم رو بپذیریم هرچند اشتباه باشه یا موافق نظر ما نباشه . عقلا و منطقا هم چاره ای غیراز این نیست . دمکراسی اشکالاتی داره ولی راه ناگزیر انسانه ....
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
عتبد . منطورت این که شما جز گروه اقلیت ۱۶ میلیون نفر هستی . منطورت این هست که سیاست ها در پای صندوق رای مشخص نمیشود . خوب داداش دیگر چرا در ۱۴۰۰دوباره میخواهید مردم دعوت به دادن رای و حضور پرشور دارید . سیاست ها وقتی خودتان تعیین میکنید هزینه های جانبی هم به گردن خودتان . چرا از ما که بی طرف در قصییه دعوای و ایدولوزیکی شما باید متضرر شویم . شاید زندگی کردن در نگاه شما همین‌مواردی هست که میگویید . ایا همه باید مجبور به اطاعت از اقلیت جامعه باشند . اگر این روند ادامه دارد باید مجلس و رییس جمهور را تعطیل کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
خطاب به ناشناس 22:03
برو با آمریکایی بجنگ عزیز دل، مگه کسی جلوتو گرفته... ولی به پای همه مردم ننویس. اگه میخای حساب دستت بیاد که چه تعداد خواستار جنگ با آمریکا و چند نفر خواستار صلح با آمریکا و اروپا هستند کافیست یک نظرسنجی غیر دولتی برگزار بشه
ناشناس
| Spain |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
یک پرس چلو میکس با برنج ایرانی ونوشابه50000تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
۲۳:۲۳
البته امیدواریم نتایج نظر سنجی رو بپذیرید چون سوابق جالبی ندارید
اقای مبلغ صبح بخیر.اولین بار ذوالنور نبود که شروع کرد.از اغاز این دولت استیضاح پشت استیضاح مطرح میشد و بعد از انکه دلسوزان هشدار دادند هدف از نصاب افتادن دولت است گویا تذکری به نمایندگان همسو با ذوالنور داده شد و شتاب ان استیضاح ها گرفته شد.این در حالی بود که هنوز ترامپ دور جدید تحریمها را اغاز نکرده و قیمت دلار حدود ۳۰۰۰تومن بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خمیر دندان سیگنال 50 گرم 11200تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تعداد سوال از وزرا و استضاح ها در مجالس مختلف قابل بررسیه برو ببین بعد بیا صحبت کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خمير دندان كرست 100 گرمي 29300 تومان
روحانی تنها مقصر نیست
بهترین راه برای او استعفا میباشد و البته خیلی دیر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
واگذاری کارت ملی جهت ثبت نام خودرو اینترنتی 3000000تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
یعنی سهمیه بندی بنزین رو مجموع عقلا در دولت بهتر نمیتونستن اجرا کنن فرافکنی تا چه حد
ن کیهان نوشت . ۷۷۷نفر استاد دانشگاه در طی بیانیه ای به بیانیه جانبدارانه ۷۷ نفر از اصلاح طلبان از ارزال اوباش و مزدوران خارجی را محکوم کردند. ۷۷۷ نفر ؟ البته تاج زاده تاثیر کمتری در نامه داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
این ۷۷۷نفر از ترس اخراج شدن بیانیه رو امضا کردن ولی ۷۷نفر ازاده بیانیه دادند ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
استادانی که از فیلتر گذشته اند باید هم بیانیه ضد مردمی بدهند آنهم کاملا دستوری دقیقا 777 در برابر 77 .بهشان دستور داده اند 700 برابرش کنیدددددددددددددددد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
مگر امامان جمعه نگفتند ، هر کسی اعتراض دارد
کتبا بنویسد ؟
خوب این ۷۷ نفر نوشتند ، چرا بازداشتشان کردید ؟
احتمالا جمعه این هفته ، امامان جمعه خواهند گفت : هر کسی اعتراض دارد در دلش بگویند و آرام آرام در دلش صلوات بفرستد!!؟؟
اقای مبلغ ما هم همین حرف شما را میگوییم.میگوییم یا به دولت اجازه تغییر در سیاستهای عمده را بدهند یا دولتی روی کار بیاورند که اجازه تغییر را به ان میدهند.اینطوری ادامه بدهیم کشور نابود خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
ثبت نام تضمینی خودرو پراید3000000خانواده سمند5000000خانواده پارس7000000 تومان
کتابی هست از مجلسی بنام اختیارات این مطالب نوعا از روی آن کتاب نوشته می شود اگر دسترسی پیدا کردیدمی توانید بررسی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
قرائت قران جهت شادی روح درگذشتگان هر جز30000تومان
عوضش امنیت داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تدریس همه دروس.همه ی پایه ها از پیش دبستانی تا مقطع فوق تخصص دکتری هر ساعت 1200 تومان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
زرشک ،،،
کیلویی ۸۰ هزار تومان
خیلی اوضاع بد شده
ملت ایران باید دشمن واقعی خود که همان جهل است را بشناسد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
جهل . بیسوادی . شعور سیاسی . اگر این سه گزینه در جامعه اصلاح نشود نباید دمکراسی شکل بگیرد .
اداره کشور کاریست که صددرصد علمی است پس بدیدش دست افراد علمی
تهمت توهین افترا که نداشت؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
مگر میشود کسی اقتصاد نباشد ولی سیاست اقتصادی نظر دهد . مگر میشود دکتر نبود ولی دست به جراحی برد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
به ۲۲۰۳
فعلا که ما دادیم دست غیر متخصص و نتیجه اش هم خیلی خوب !!!؟؟؟
روشن است که چقدر خوشبخت و کامیاب و خوشنام و در رفاه و پیشرفت داریم
اين اقاي ذوالنور هم براي خودش دنيايي داره ها :)))) ما داريم سر پاي خودمون مى ايستيم و غرب مي خواد ما وابسته باشيم خخخخخخخخخخ
من در مسئله حجاب تخصصی ندارم اما از حرکت عموم مردم در نارضایتی از حجاب حمایت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
بعد عموم مردم رو از پشت ماشین فهمیدی یا مثبت منفیا
کسی میدونه قیمت یک دونه پسته چنده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
.مردم عادی دیگه ریخت پسته را هم نمی بینند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
پانصد تا هزار تومان بستگی به نوع و شکل و تازه گی و البته انصاف فروشنده اش
تابی جان من هر چه بنویسم چون به مذاق شما عالیجنابان کیهان اندیش خوش نمی آید چاپ نمی کنید فقط این رو بدون از نظر بنده
دو باضافه دو پنج نمی شه چهار می شه
همین
آقای ذوالنور می شود مردی کنی و شفاف بگویی چقدر از مجلس بابت حقوق و هزینه های دیگر میگیری .
بله کسی که ماهانه حدود 20 میلیون میگیرد نمی داند آنکه ماهی 2 میلیون تومان درامد دارد چه سختی ایی را تحمل میکند. شعار شما از روی شکم سیریست .
ما برای نابودی آمریکا و به زانو در آوردن کافی است شیخ حسن یا جهانگیری رو به آنجا بفرستیم و از او حمایت کنیم تا در سلسلهع مراتب قدرت در آمریکا بالا بیاید، در عرض تنها 6 ماه کل اقتصاد آمریکا فلج خواهد شد.
چه دوران سیاهی
(کیهان: اکثر امضا‌کنندگان بیانیه ۷۷ نفر احضار، بازجویی یا بازداشت شده‌اند) اگر این حرف برعکس حرفهای قبلی کیهان حقیقت داشته باشد واقعا دلیل اینکه نمایندگان بخصوص اصلاح طلبان از شفافیت ارا دل خوشی نداشته باشند مشخص می شود یعنی به صرف دادن یک بیانیه (ابراز نظر) بازداشت شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
به قول محمود آزادی در ایران در حد مطلقه ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
آزادی بیان و تظاهرات و دموکراسی انتخابات را اروپا و آمریکا باید بیایند
و از ما در اینجا یاد بگیرند !؟
آقای قالیباف اینهمه صغرا و کبرا می چینی اما درباره املاک نجومی صحبت نمی کنی ؟!
یک عده به هر دلیل نسبت به شرایط موجود اعتراض کردند ، اون هم فقط با نامه و بیانیه و نه از دید کیهان با آتش زدن بانک و اغتشاش و فتنه و ....

حالا چرا باید زندانی شوند؟ نکنه بیانیه هم مجوز می خواد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
کم کم ، نفس کشیدن هم مجوز نیاز دارد
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تازه چند روز پیش اعتراض توسط نوشتن نامه پیشنهاد شد. فعلا تا قانونی شدن نامه نگاری به منظور ابراز اعتراض این شیوه هم ممنوع است.
رو چاه گاز و نفت خوابيديم ولي باید گاز و بنزین رو بر اساس فوب خلیج فارس و کتاب دستمزد کالیفرنیا خریداری میکنیم. جالب اینه که در مورد دستمزد کارگرها هیچ وقت از فوب خلیج فارس و کتاب دستمزد کالیفرنیا صحبت نمیشه


از همه بدتر اینه که برای انجام یک کار ساده در ایران 99 نفر مدیریت میکنند و 1 نفر کار رو انجام میده در حالی که در غرب و کشورهای توسعه یافته 899 نفر کار میکنند و 1 نفر مدیریت و برنامه ریزی رو انجام میده
ربیعی عزیز،بیخیال..اخه کدوم کارنامه
بسیج...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
چه بود ؟
چه شد ؟
کجا بود ؟
کجا رسید ؟
واقعا مسولان خسته نباشند
۷۷۷نفر دنبال چه مطالباتی هستند و ۷۷ نفر چی گفتند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Belgium |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
منافع و حقیقت
پدافند غیر عامل . ...تمام این اعتراض ها بخاطر این بود که چنین القا کنند که مخالفت با امریکا چقدر میتواند سنگین باشد .... واقعا ۸۰ درصد معترضینی که از قشر آسیب پذیر جامعه بودند چنین فکر کردند ؟ طبق گزارش ها بیشتر انها از طبقات پایین جامعه هستند . هرچی بیشتر ویرایش و تفسیر شود بیشتر مشخص میشود
در همه دموکراسی های بزرگ دنیا ما چیزی به اسم رییس مجلس نداریم بلکه سخنگوی مجلس داریم و معمولن مجالس در این دموکراسی ها تبلور خواست مردم هستند
توضیحات آقای قالیباف با اعداد و ارقام من قضاوتی ندارم ولی گیرم که آماری که ایشان دادند با توضییحات نجفی و فرا خواندن ایشان در نیمه های شب و سخنان مقامات قضایی که نجفی باید استعفا دهد . اینها با هم جور در نمیاد . یک جای کار توضییح و شفافیت بیشتری نیاز دارد . قبل از هر انتخاب شدنی نیاز به شفافیت عملکردها در مراجع مستقل هست .
مگه نگفتن راه اعتراض نامه زدنه؟نامه هم که نوشتن شما امضا کننده هاش رو دستگیر کردید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
فعلا فقط پیشنهاد کردن، هنوز که قانونی نشده. فرایندش خیلی پیچیده هست و نیاز به مطالعات گسترده داره
در اهواز ما 1 روز درمیان تا 4 ساعت خاموشی داریم. این چه برنامه ای هست که دارید سر مردم در میارید. شما برای اینکه برق رو مجانی به عراق صادر کنید حاضرید مردم خودتون در رنج وعذاب باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
برق را به عراق و سوریه صادر می کنند !؟
آنها بیشتر لازم دارند !؟
و لایق امکانات مردم ما هستند
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
نه جانم دلیلش صادرات برق به عراق و افغانستان نیست، دلیلش شاهکار خانوم ابتکار در امضا کردن معاهده پاریس هست که هیچ کشوری امضا نکرد ولی ما امضا کردیم و بواسطه اون قرار شد دیگه نیروگاه برق فسیلی نسازیم و قبلیارو هم کمتر کنیم، و به همین دلیل صادرات برقمون به عراق و افغانستانو هم تو تابستون قطع کردیم که بعد مردم عراق ریختن جلو سفارتمون,، که بعدش عربستان رفت به عراق گفت ما به قیمت ارزونتر برق میدیم، اگه یه ذره شعور سیاسی و مطالعه میداشتی این حرفارو نمیزدی، و میفهمیدی که صادرات برق چه اهرم استراتژیکیه که یه کشورو بهت وابسته میکنه و میتونی تو خیلی مسایل سیاسی ازش استفاده کنی،
ما صادرات نفتمون تحریمه ولی میتونیم باهمون نفت برق تولید کنیم و باقیمت بصرفه تر صادرات کنیم
همینجوری چش و گوشتو نبند و دهنتو باز نکن که متاسفانه تو خیلی مسایلی که تخصص نداریم هممون همین حرفارو میزنیم بعد از راننده تاکسی ها ایراد میگیریم
بازی استیضاح و استعفا، برای سرگرمی مردم:(
مجلس قرار هست قانونی تصویب کنه تا به واسطه اون ده هزار ملیارد تومن به اسم کنترل قیمت خودرو به دو فرغون ساز ملی داده بشه




با این پول میشد چند مجتمع کشت و صنعت بزرگ برای پرورش و نگه داری گاو شیری در کشور ساخت و هم تعدای جوان را شاغل نمود و هم مشکل گرانی لبنیات را حل کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اونوقت میگن چرا مردم مالیات نمیدن. مالیات بدن که بره تو جیب فرقون سازانی که تازه میبایست در اول صف مالیات بوده باشند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تابوت متحرک ساز
یا لگن چرخدار
بازم مثل همیشه مسولین و ستاد بحران غافلگیر شدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
باید اسمشان را گفت
ستاد غافلگیر شدن و در نیامدن
خوب برای آبگرفتگی و کمک به مردم در سوانح هم نیرو بفرستین
حسین مظفر فعال سیاسی اصولگرا؛ مشت نمونه ی خربار است. مگر حضرت آیت الله العظمی مرحوم هاشمی رفسجانی کنار کشید؟ نه، ولی بهتر بود کنار میکشید که هنوز حتی دست از مرده ی این ابوالفضائل بر نمیدارند.
( دولتی که در شش سال کارنامه خوبی از قدرت خرید و اشتغال مردم داشته باید بگوید چرا می‌خواهید عامل تحریم را نادیده بگیرد؟ )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
دوست عزیز شوخی میکنی یا جدی میگی
فقر ،اختلاس ،بیکاری ،فرار نخبگان ،فحشا،گرانی،.....بیداد میکنه ولی خب عوضش امنیت داریم
تحریم انتخابات در قاموس اصلاح طلبان نبوده و نیست
انتخابات فرمایشی علیحضرت در شان این مردم نیست و حتی ارزش این را ندارد که شما پنج دقیقه از وقتت را بگذارید و تا پای صندوق رای بروی
چرا در مورد آلودگب هوا نمی نویسی؟

ته کوچه ما به خاطر آلودگی هوا دیگه مشخص نیست !!
تا حالا به عمرم ندیده بودم اینقدر فاجعه بشه
عضو فراکسیون امید مجلس چرا منو یاد وانتی میوه فروش محلمون میندازی نمیدونم ؟؟؟؟؟
متاسفانه امام جمعه بیرجند که باید منادی وحدت باشه شده بانی تفرقه ؟ جناب عبادی همین مجلسی و منتقد ان هستی پسرت با کمک اخربن صندوق با اختلاف کمتر از هزار رای وارد مجلس شد ؟! جب الدینا یجمعنا؟؟
یعنی ۷۷ نفر بخاطر بیان نظرات و اعتقادات خود بازداشت شدند ؟؟ عجب حقوق شهروندی روحانی ارایه کرد؟؟ حناب شریعت مداری بگذارید چند منتقد زنده بمانند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
منتقد با تخریبچی فرق داره
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
۲۲-۲۰ میشه چند تا مثال از تخریب چی را بنویسی . وقتی صدای ملت پای صندوق رای شنیده نشد وقتی اعتراض بی سر و صدا گوش شنیدن وجود ندارد واقعا راهی دیگری تو بلدی بگو . چند سال انتخابات مردم بی تاثیر بود واقعا چند سال . جامعه با تعریف خودی و عیر خودی و شهروند خوب و بد در حال انفجار رسیده . چشت را باز کن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
. انکه از مردم ۲۴ میلیون رای گرفته حتی از مردم فاصله گرفته است . من از رای به ایشان پشیمان هستم و این اشتباه فقط بخاطر اعتماد بود . نباید شعاری را میداد که تحقق ان امکانپدیر در ایران نیست . شعار حق انتخاب سرنوشت . آزادی بیان و عقیده و ازادی سیاسی و ....فقط در کشورهای دمکرات الویت دارد . یعنی در جوامعی که رصایت ملت و مردم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
گفتند که معترضین نامه بنویسند !؟
خوب
نامه دادند و بازداشت شدند !!!!!؟؟؟؟
پس چطور به شما ها اعتراض کنند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
۲۲-۲۰ هنوز در خواب تشریف داری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
البته روحانی بازداشت نکرده به دستور دولتین در سایه این عمل شنیع انجام شده است.
آقای مظفر امثال شما در چه عوالمی سیر میکنید که واقعیت اطراف خود نمیبینید خیلی ها ترجیح میدن تا نردبان دم بام هست بیان پائین تا اینکه مجور بشن بعدا پايين بپرند
روزهای بسیار پرهیجان تر و دیدنی تری در پیش است، از کسانی که مردم رو به اشکنه خوری سفارش میکردند ، خبری یا رهنمودی دیگه ارائه نمیشه!!
اتفاقا صد در صد به نفع دنیا و آخرت دولت و امت و ملت و من و شما هست که این دولت استعفا دهد
فقط میتونم بگم خدایا خودت به داد این ملت برس که اوضاع از خرابی هم گذشته دیگه به هیچ کسی امیدی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
خدا:از تو حرکت از من برکت
روحانی متشکریم . متشکریم از شعارهای قشنگت در موقع انتخابات . تشکر بابت حقوق شهروندی . متکشریم بابت راهنمایی دوربین های سر چهار راها . متشکریم بابت اینکه مردم به گرانی اعتراض کردند و حتی بر علیه شما شعار دادند هیچ ناراحت نشدی ‌ . اصلا انگار نه انگار هیچ به روی خودت نیاوردی . از اینکه مثل یک سیاستمدار کشورهای دمکراتیک سخن معترضان شنیدی ؟ و دست اخر تشکر از اینکه گفتی طرف سه روزه گفتی اختشاش در دم نابود شد .
اگر قضیه انتقال پول مربی استقلال واقعیت داشته باشد یعنی جابجایی ۱۶۰هزار دلار یعنی کلا ارتباط بانکی ایران با دنیای خارج قطع شده است.تاره فوتبال و آوردن مربی یک نیاز اساسی برای ملت نیست.حالا چین و روسیه هم صاحب فوتبال نیستند که یک مربی برای فوتبال ایران بفرستند.
سال بعد ۵۵ میلیارد دلار خسارت دشمنی الکی و بیهوده با آمریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
تقابل با غرب با اقلیت هست نه با اکثریت جامعه
عابد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
اونها دشمنس میکنند نه ما... اونها تجریم کرده اند نه ما... بگو چرا مار ا تحریم کردند... بگو چرا از منافقین که هفده هزار نفر را ترور کردند و در جنگ با ثدام همپیمان شدند حمایت کردند و الان در آلبانی تجهیزشون میکنند... بگ. چرا در عراق و افغانستان و سوریه و یمن و هرا جا که ایران منافع داره... جنگ به راه انداختند... اونها دشمنی می کنند ... این را لااقل درک کنیم...
به گزارش ایسنا، علی مطهری در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با انتقاد از تصمیم قوا در چگونگی اصلاح قیمت بنزین و حوادث پس از آن اظهار کرد: ما نباید تحلیل غلط بکنیم و اتفاقات را به گردن سلطنت طلبان و منافقان بیندازیم هر چند که آن‌ها هم به موضوع ورود کردند اما طبق گفته نهادهای اطلاعاتی خودمان، این توده فقیر جامعه بود که به میدان آمد باید فکری به حال این قشر شود.
ایکاش این چند صد تا مثلا مسئولیی که از این پست به اون پست
میپرن و این بلا رو سر کشور آوردن همگی کنار میرفتن و یه تعداد آدم کاردان سر کار میومدن تا برای نجات این ملت از فقر و بیعدالتی فکری بکنن
عزیران مجمع چرا fatfرو از دستور خارج کردین ؟ هر چه زودتر در دستور قرار دهید ؟؟! جناب مصباح مقدم و میرسلیم شما مسیول نابسامانی ارزی هستید
کاش می شد عمه من را به عنوان جراح فوق تخصص مغز قبول می کردند لازم نیست پزشک باشد همین که بتواند چاقو و قیچی و پنس در دست بگیرد و جراحی کند کفایت می کند او یک
سخنران ماهر دارای بیانی شیوا و اهل تماشای اخبار است و اصطلاحات سیاسی را از وزرا هم بهتر بلد است
بله او آشپزی است ماهر و کارش آشپزی است
کاش لااقل می توانست رئیس جمهور شود
به نظرم می تواند رئیس جمهور شود
زیرا با وکلالت می شود شد رئیس جمهور
معمار ساختمان می تواند شود رئیس جمهور
مهندس برق می تواند شود رئیس جمهور
متخصص اطفال هم می تواند شود رئیس جمهور
پس عمه من هم که بهترین آشپز است می تواند شود رئیس جمهور
یعنی تا ۱۴۰۴ با عمه من
درود بر عمه من
من یکم گیج شدم
چند تا سوال دارم اگه کسی جواباشو می دونه بگه
چرا مهندس برق نمی تواند متخصص اطفال شود؟
چرا وکیل نمی تواند بشود مثل عمه من آشپز ؟
چرا عمه من نمی تواند جراح مغز شود ؟
چرا...
چرا...
چرا...
وچرا...
مگر می شود هم خدا را خواست هم خرما را
تبعات مرگ بر آمریکا را بپدیریم
اقتصاد متکی به نفت که صادراتش زیر بیت درصد است تورم می آورد
هیچ دولتی هم نمی تواند معجزه کند.
والسلام
777نفر استاد دانشگاه!!!! مردم رو چی فرض کردید؟؟؟
من یک سوال اشما دارم ....امیدم جواب درست است .ایا این نظرات مردم را مسئولین م یخوانند ....یا فقط خوراک مسئولین خارج از کشو راست .تو را خدا جواب بده
اينگونه كه آقاي قاليباف توضيح دادند يك چيزي شهرداري به ايشان بدهكار مي باشد !!!!
این دولت بدترین دولت در طی صدسال اخیربوده و هست وکسی نباید انکاربکند بایدقبول کرد تمام و تمام
بدترین حرکت در این روزها صحبت کردن مسئولین است و انهم وقتی صحبت میکنند و لبخند میزنند بالاترین توهین را انجام میدهند
کیهان :
اکثر ۷۷ تن از مدعیان اصلاحات که اخیراً با صدور یک بیانیه وطن فروشانه از اراذل و اوباش اجاره‌ای حمایت کرده بودند به دادگاه احضار شده ....
تا کی شریعتمداری میخواد به ملت توهین کنه..
یکی به دادمون برسه...
برای خودمان متاسفم که این فرد نماینده و رییس کمیسیون امنیت ملی است.
میتوان نامه های 77 و 777 رو به رای مردم گذاشت تا دیده شود پشت سر کدام 77 ملیون رای وجود دارد
اینهایی که با هر چیزی مخالفت میکنند، نمیفهمند که این بی اعتمادی بین این دولت و مردم چه خسارتهایی به نظام و کشور میزند؟
مفسر روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: دستگاه‌های تاییدکننده صلاحیت با پرهیز از تنگ‌نظری‌ها راه را برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات تسهیل خواهند کرد.

مفسر محترم،
کار ازتنگ و گشادنظری‌ها گذشته است مشارکت گسترده مردم فقط با رد صلاحیت نشدن کاندیداهای مخالف انقلاب میسر می‌باشد.

سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
چرا گفته شده رییس جمهور اختیار ندارد و نمی تواند شعارهای انتخاباتی مردم را اجرایی کند روحانی تنها رییس جمهوری بوده که همه او را همراهی کردند و فرصت دادند و سعه صدر از خود نشان دادند مخصوصاً از طرف رهبری
باز هم غلط املایی
ارباب مناصب درست است نه ارباب مناسب.
واقعا دیگر دارید به اسطوره غلط املایی تبدیل میشوید.
جناب آقای مظفر معنی فرمایش شما این است که مدیران و مسئولان در این کشور هرگز نباید بازنشسته شوند و مسئولیت را رها کنند ... چون ممکن است فراموش شوند یا ببرند و یا منزوی شوند!! این چه حرفی است ؟ پس بفرمائید بعد از پدران نوبت آقازاده ها و فرزندانشان باشدکه مبادا یاد و خاطره پدرانشان فراموش شود .
امثال آقای لاریجانی هم تا همین جا از اول رئیس بودند و نوبت دیگران است .

حضرات اگر واقعا دلسوز انقلاب و مملکت هستند عرصه را برای دیگران خالی کنند و خودشان بروند به فکر آخرتشان باشند . بندگان خدا از دنیا که خیری ندیده اند !!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل