بازدید 48911
هزار و هشتصد و شصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کشف ۸۴ اسلحه شکاری در قم با گلوله‌هایی خاص / ضرغامی در جاده یاسوج رابین‌هود شد! / احتمال بیرون آمدن سه لیست از جریان اصولگرا / روایتی از ردصلاحیت متفاوت امام جمعه کن در انتخابات خبرگان

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: احتمال روی کار آمدن دولت پارلمانی از سوی مجلس آینده / واعظی: در سفر روحانی به ژاپن قرار نیست پیامی برای آمریکا ارسال شود و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ 12 December 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
کشف ۸۴ اسلحه شکاری در قم با گلوله‌هایی خاص
 
دادستان کل کشور گفت: ما در میدان ۷۲ تن قم، از یک ماشین پژو ۸۴ اسلحه شکاری با گلوله‌های خاص آن در بحبوحه همین حوادث کشف کردیم، تعداد زیادی از کشته شده‌هایی که ما در سراسر کشور داریم، با همین اسلحه‌های شکاری است.

ضرغامی در جاده یاسوج رابین‌هود شد!

عزت ضرغامی پس از یک سخنرانی پر چالش در دانشگاه یاسوج که در آن برای اولین بار پذیرفت ماجرای ۹۴۷ میلیون دلار گم شده، مربوط به دوره مدیریت او در صدا و سیما بوده و عنوان کرد این ها هزینه های دلاری رسانه ملی بودند و برایشان سند دارد و حالا بسیاری منتظر انتشار این اسناد هستند، فیلمی از خود منتشر کرد که سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. او در برف و جلوی دوربین خود را در حال نجات ماشین گیر کرده در برف نشان می دهد. اینکه چطور با یک هول ساده، ماشین از برف درمی آید و چرا آقای فیلمبردار کمکش نمی کند، سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است.
 
احتمال بیرون آمدن سه لیست از جریان اصولگرا

حسن بیادی، فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگویی با نامه نیوز به نکاتی پیرامون عدم به لیست واحد رسیدن اصولگرایان و خلا ریش سفیدی میان جناح راست، اشاره کرده است. وی می‌گوید: بعد از فوت جناب آقایان مهدوی کنی و عسکراولادی بین مجموعه‌های اصولگرا خلا جدی ریش سفیدی به وجود آمد؛ بنابراین چنانچه کسی که بخواهد حرف آخر را در این اردوگاه سیاسی بزند وجود ندارد. البته در حال حاضر افراد و گروه‌های تمامیت خواه با طرح ادعا‌هایی واهی سعی می‌کنند مدیریت و لیدری این صحنه ناهمگون را به دست بگیرند، اما چون تصمیماتشان توجیه منطقی ندارد و همه منافع را فقط برای خود و یا باند همسوی خود می‌خواهند، پس نمی‌توانند همه گروه‌ها را به هم متصل کنند. بیادی با بیان اینکه حداقل سه لیست اثرگذار بیرون می‌آید، گفت: جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت، شورای ائتلاف و پایداری لیست جدا خواهند داد. از صحبت‌های آقای باهنر این‌طور برداشت می‌شود که لیست نمی‌دهند و با شورای باصطلاح «شاجا» ائتلاف نموده‌اند. اگرچه افراد محترمی در جبهه‌های ائتلاف «شاجا» و پایداری حضور دارند، اما همانطور که قبلاً گفتم هرنوع فعالیت آنان قابل تقدیر است، ولی آنان را به دلیل عده و عدم وحدت هیچ گاه گروه موفقی ندیده و نخواهم دید.
 
احتمال روی کار آمدن دولت پارلمانی از سوی مجلس آینده

خضری با اشاره به این‌که افرادی که از جناح اصولگرایی آمدند مدعی شدند که دولتی را بر سر کار خواهند آورد، گفت: در مجلس آینده دولت سال آخرش است و رأی مردم تعیین می‌کند چه کسی رئیس‌جمهور باشد که او کابینه هم را تشکیل می‌دهد. وی ادامه داد: گمانه دیگری هم مطرح می‌شود مجلس می‌خواهد مراحل دیگری را طی و یک دولت پارلمانی تشکیل دهد. نماینده مردم پیرانشهر درباره دولت پارلمانی بیان کرد: ما قبلا هم بر اساس قانون اساسی دولت پارلمانی داشتیم که نخست وزیر بعد‌ها به رئیس‌جمهور تغییر کرد، امروز هم اگر دولت بخواهد به سمت پارلمانی بودن برود قطعا باید قانون اساسی تغییر کند که نیاز به اذن رهبری دارد. وی درباره اینکه آیا در مجلس برای تغییر دولت به سمت پارلمانی رفتن بحثی شده است، یا خیر گفت: در مجلس بحثی برای پارلمانی شدن دولت مطرح نشده است، اما مجلس آینده با شکل‌گیری که خواهد داشت، شاید این موضوع را مطرح کند. خضری تاکید کرد: پیش‌بینی آن‌چه در آینده اتفاق خواهد افتاد بسیار سخت است، زیرا نمی‌دانیم چه افرادی در مجلس حاضر خواهند بود، اما با توجه به طیفی که برای حضور در خانه ملت ثبت نام کردند، مطرح کردن دولت پارلمانی یکی از احتمالات است. وی در خاتمه عنوان کرد: علم سیاست محل احتمالات است و ممکن است بسیاری از اتفاق‌ها رخ دهد حال باید منتظر بود و دید چه رخ خواهد داد.
 
روایتی از ردصلاحیت متفاوت امام جمعه کن در انتخابات خبرگان

امام جمعه کن می‌گوید که در انتخابات مجلس خبرگان به آیت‌الله جنتی و آیت‌الله یزدی رای نداده است. حجت‌الاسلام صالح‌نیا، امام جمعه کن تهران یکی از افرادی بود که در انتخابات میان دوره مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کرد. او روایت جالبی از ردصلاحیتش در دوره قبلی انتخابات خبرگان دارد. امام جمعه کن درباره دلیل ردصلاحیتش در انتخابات خبرگان به خبرآنلاین گفت: در هر دوره‌ای خبرگان یک روشی دارد. در دوره قبلی این طور بود که اول آزمون کتبی می‌گرفتند و بعد آزمون شفاهی. در آزمون کتبی از ۴۰۰ نفر ۴۰ نفر قبول شدند که من یکی از آنان بودم، اما در مصاحبه دوستان صلاح دانستند که من کنار بکشم. او در پاسخ به این سوال که آیا از شورای نگهبان به او گفته‌اند که کنار بکشد، گفت: شورای نگهبان که خودش رسما نمی‌گوید. ببینید قضیه خبرگان با مجلس فرق می‌کند و یک حالت دوستانه‌تری دارد. آن‌ها می‌گویند که مجموع قوه عاقله این جناح که می‌خواهد یک عده‌ای را انتخاب کند، صلاح نمی‌داند که شما باشید. مثل اتفاقی که برای لیست‌های مجلس می‌افتد و می‌گویند که اگر لیست‌ها متکثر باشد این افراد رای نمی‌آورند ـ که البته من این را قبول ندارم ـ اما خب باید همیشه تابع نظر جمع و گروه باشیم.
 
واعظی: در سفر روحانی به ژاپن قرار نیست پیامی برای آمریکا ارسال شود

رئیس دفتر رئیس جمهور در پاسخ به سوالی درباره برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر این که قرار است در سفر روحانی به ژاپن پیامی به آمریکا ارسال شود، گفت: «خیر؛ سفر به ژاپن دوجانبه است.» بر اساس گزارش رسانه‌های ژاپنی، قرار است ۲۸ آذر (پنج شنبه هفته آینده) رئیس جمهور به دعوت نخست وزیر ژاپن به این کشور سفر کند. برخی رسانه‌های بین المللی، سفر روحانی به توکیو را حاوی پیامی از سوی ایران به آمریکا دانسته اند. به گزارش خراسان، محمود واعظی که روز گذشته در حاشیه نشست هیئت دولت با خبرنگاران گفت‌گو می‌کرد، درباره این سفر تصریح کرد: وقتی آقای آبه به تهران آمده بود، از آقای روحانی برای سفر به ژاپن دعوت کردند، چون در اجلاسی که در مالزی برگزار می‌شود، حضور خواهیم داشت، به ژاپنی‌ها اعلام کرده ایم که اگر همه شرایط مهیا شود، آمادگی انجام سفر به ژاپن را داریم. در این راستا قرار بوده که فرستاده ویژه ژاپن به تهران بیاید و احتمالا وی الان در تهران باشد. وی درباره زمان دقیق این سفر نیز گفت: «اگر شرایط مهیا شود بر اساس قرار قبلی ان‌شاءالله اواخر هفته آینده رئیس جمهور به ژاپن سفر می‌کند».
 
پیشنهاد ترکان: بن مواد غذایی جایگزین یارانه نقدی شود

اکبرترکان با بیان اینکه کاهش مصرف بنزین در نهایت به نفع اقتصاد کشور است، اظهار کرد: ادامه افزایش مصرف بنزین موقعیتی را رقم می‌زند که در پی آن ناچار به ساخت یک پالایشگاه دیگر خواهیم شد. به گفته وی، جامعه در خطر فقر غذایی قرار دارد و باید تلاش کرد این مقوله را به بهترین شکل ممکن با پرداخت بن‌های الکترونیکی مواد غذایی مدیریت کرد. ترکان با اشاره به اینکه توزیع بسته‌های حمایتی به صورت بن مواد غذایی یکی از بهترین شیوه‌های حمایتی از قشرهای آسیب پذیر جامعه است، ابراز کرد: این شیوه مسیر گسترش فقر غذایی را کُند و حتی متوقف می‌کند. فراموش نکنید که اولین آسیب حاصل از فقر نه تنها در ایران بلکه در دیگر نکات دنیا نیز گرسنگی است. این روند باید با بیشترین سرعت ممکن کنترل شود.

پروانه سلحشوری: حامی وزیر ورزش بودم، اما الان به دنبال استیضاح او هستیم

پروانه سلحشوری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص استیضاح احتمالی وزیر ورزش و جوانان به رویداد۲۴ گفت: یکی از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان هستم و تا آخر هم پای امضای خود خواهم ایستاد و آن را پس نخواهم گرفت. وی افزود: متاسفانه تصمیمات آقای سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان باعث بروز مشکلات جدی شده است. ما هرچه جلوتر رفتیم دیدیم که عملکرد وزیر ورزش و جوانان ضعیف‌تر شد و حال خود من که روزگاری حامی آقای سلطانی‌فر بودم به نقطه‌ای رسیدم که دنبال استیضاح ایشان هستم. عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: من به عملکرد آقای سلطانی‌فر در حوزه جوانان هم انتقاد دارم و اصلاً نمی‌دانم ایشان کارنامه‌ای برای دفاع در این حوزه بزرگ و تاثیرگذار هم دارد یا خیر؟

دادستانی: ۱۳۵ دختر و پسر با شمایل شیطان‌پرستی در دماوند بازداشت شدند

براهیمی بسابی، دادستان شهرستان دماوند اظهار داشت: بنا بر گزارش‌های مردمی و هشیاری پلیس ۱۳۵ دختر و پسر در حوزه قضایی دماوند که شمایل شیطان‌پرستی داشتند دستگیر شدند. وی ادامه داد: در حال حاضر از این تعداد ۷ نفر در زندان و بقیه افراد با تعهدات لازم آزاد شدند. دادستان شهرستان دماوند بیان کرد: این افراد مواد روان‌گردان، سلاح سرد، مواد مخدر، چاقو، قمه و ... به همراه داشتند که علاوه بر این فعالیت‌های غیرمجاز مانند تتو و خالکوبی انجام می‌دادند. ابراهیمی بسابی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در حال بررسی پرونده این افراد هستیم و از مردم خواهشمندیم در صورت مشاهده پارتی‌ها و مهمانی‌های مشکوک پلیس را در جریان بگذارند. مجوز شرکت زنان ایران در مسابقات خارجی ژیمناستیک صادر شد، 
بانوان ایران می‌توانند از این پس با لباس مطابق با شئونات اسلامی در رقابت‌های بین المللی آکروباتیک ژیمناستیک شرکت کنند. فدراسیون ژیمناستیک اعلام کرد: بانوان ایران می‌توانند از این پس با لباس مطابق با شئونات اسلامی در رقابت‌های بین المللی آکروباتیک ژیمناستیک شرکت کنند که این اتفاق، موفقیتی بزرگ برای ژیمناستیک ایران محسوب می‌شود. پس از ماه‌ها پیگیری فدراسیون ژیمناستیک ایران و مکاتبات و رایزنی‌های فراوان با فدراسیون جهانی ژیمناستیک، شرایط برای حضور بانوان ایران در مسابقات بین المللی آکروباتیک ژیمناستیک مهیا شد و فدراسیون جهانی ژیمناستیک در نامه‌ای به فدراسیون ژیمناستیک ایران رسما این موضوع را تائید کرد.

رئیس قوه قضائیه: فضای مجازی باید مدیریت شود

رئیس قوه قضائیه گفت: امروز معتقد هستم راه پناه بردن ما به قانون خدا و نماز برای رهایی از آسیب‌های اجتماعی که جامعه را رنج می‌دهد می‌تواند راهکاری برای برون‌رفت از آن باشد. وی اظهار کرد: ارتباطات دیجیتال می‌تواند تبدیل به فرصتی شود، این ارتباطات همه لایه‌های جامعه را تحت تاثیر قرار داده است. فضای مجازی باید مدیریت شود و مصون‌سازی و صیانت‌بخشی از جوانان اتفاق بیفتد که در پرتو ارتباط با خدا و نماز است و ساخته شدن انسان‌هایی که تکانه‌ها در آن‌ها هیچ تکانی ایجاد نکند. رئیس قوه قضائیه گفت: در پرتو نماز می‌توانیم از استکبار، خود بزرگ‌بینی و خودمحوری که ریشه همه مفاسد اخلاقی است دوری کنیم.

شمخانی: اجرای «پروژه کشته‌سازی» در این منطقه قطعی است

دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی صبح امروز (پنج‌شنبه ۲۱ آذر) با سفر به شهرستان‌های غرب استان تهران با خانواده جان باختگان حوداث آبان ماه سال جاری دیدار کرد. بر اساس متن اطلاعیه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، دریابان شمخانی در این دیدار‌ها که در جوی صمیمی انجام شد؛ ضمن دلجویی از خانواده جان باختگان از عزم مسئولان نظامبرای ترمیم سریع خسارات‌ و کاهش آلام خانواده‌ی محترم شهدا و جان باختگان حوادث اخیر خبر داد و تاکید کرد: لازم است از همه ظرفیت‌های ملی برای تسریع در انجام این وظیفه ملی استفاده شود. دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: بیش از ۸۵ درصد از جانباختگان رخداد‌های اخیر در شهرستان‌های تهران در هیچ‌یک از تجمع‌های اعتراضی حضور نداشته‌اند و به صورت مشکوک با سلاح‌های سرد و گرم غیر سازمانی کشته شده‌اند؛ لذا اجرای پروژه کشته‌سازی از سوی معاندین در این منطقه قطعی است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۹
در انتظار بررسی: ۳۵
انتشار یافته: ۱۰۸
متاسفانه به جای اینکه از جوان های متخصص ، تحصیل کرده و با صلاحیت که تعداد آنها در کشور کم هم نیست در مشاغل مختلف استفاده بشه و پیرمردها، خانم ها و افراد خسته برن کنار و جا رو باز کنن برای جوانان، میان از عاقازاده ها و افراد وابسته و بدون صلاحیت و دانش استفاده میکنن که هیچ شناختی نسبت به نیازهای اساسی جامعه ندارن و از مردم کلن فاصله دارن و نتیجش میشه همین دسته گل هایی که در کشور میبینید و عقب گردهایی که داریم

شما در کشورهای غربی، جنوب شرق آسیا، کشورهای عربی حاشیه خلیج و آمریکای شمالی با حقوق یک کارگر ساده میتونید مایحتاج 1 هفته خود را تامین کنید اما در ایران، مردم عادی حقوق 1 ماهشون تنها کفاف 1 هفته رو میده
پاسخ ها
خان محمدعلی اقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
همگی مسند باارزش ریاست مجلس شورای اسلامی ایران را از هم اکنون به پاسدار خلبان سردار والامقام دکتر محمد باقر قالیباف تبریک و تهنیت عرض نموده و عاجزانه و ملتمسانه از ایشان خواستاریم که دیگر بار ، مجلس جمهوری اسلامی ایران را به جای قبلی و باارزش خود و رأس همه امور بودن بازگرداند انشاالله
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
اینقدر نظرات کلیدی و کار ساز پخش نمیشه . کم کم دارم به بن بست نظرات رسیدم . مثل بن بست سیاسی . هر چی و با هر سخنی خواستم انتقاد محترمانه را بگویم نمیشد . چون واقعا معلوم نشده کی بنزین را گران کرد و کی معترضین را شلیک کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
خان محمد علی . با این ساختار دنبال چی میگردی .؟ واقعا فکر کردی دمکراسی بدون احزاب واقعا مجلس در راس امور خواهد بود . ایکاش شرح میدادی که چگونه میشود مجلس در راس امور باشد با برکناری دولت و رییس جمهور . بعد با ساختار فعلی و اقتصاد دولتی و نهادهای تاثیر گذار چگونه میشود نتیجه گرفت . مجلس یکدست و بله و چشم و قربان گو . مجلس میخواهد رصایت ملت رای دهنده اقلیت یا اکثریتی که فعلا خاموش هستند
ناشناس
| Spain |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
برگزاری جشن عروسی با 7 نوع غذا7نوع شیرینی7نوع دسر و7نوع نوشیدنی همراه بافیلمبرداری وعکاس حرفه ای با ماشین عروس و کوادکوپیتر. خیابانی وآتش بازی در بهترین نقطه شهر 100000000000
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
باید مردم داخل آدم حساب شوند! ودر اداره امور شریک گردند! این است راه چاره !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
بنزین رو دولت گران کرد حالا میخواید گردن دیگران بندازید و از دولت رفع مسئولیت کنید مشکل خودتونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
خلیج فارس
وطن فروش خلیج را به کار نبر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
سردارحلبان پاسدار دکنر قبل از ورود به انتخایآت مجلس بهتر است راجع به حیف میل های دوران شهردار بودنش و معاونش به مردم توضیح بدهد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
لطفا اصلاح شود... خلیج "فارس"
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آغازاده درسته نه عاقازاده
بسیار خوشحال هستم لاکن ناراحتم
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
به این میگن اختلال دو قطبی ! لکن قابل درمان است.
ناشناس
| Spain |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
پایانامه هر نوع هر گرایش تضمینی توافقی قسطی
ناشناس
| Singapore |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
لاکان معالاسف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
من هم ناراحتم از خنده پاره شدم
من از سیاست چیزی نمیدونم اما به نظرم باید به حرف اکثریت مردم گوش کرد ،مشکلاتشون رو سریع تر برطرف نمود تا فرصت ها از دست نرفته و دیر نشده
بنده با توجه به پشتوانه علمی باید به ارزتان برساند که اولا اون شخصی که ماشین را از برف نجات داد رابین هود نبود بلکه ژان وال ژان بود
لطفا جهت تنویر افکارهای عمومی اطلاع رسانی شوندد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
قشر روشنفکر جامعه دیگر گول این بازی سیاسی را نمیخورند . این حرکات پوپولیستی زمانی ارزش دارد که اینکارها دایمی باشد . دوم اینکه برای قشر احساسی جامعه و برای کسانیکه شعور سیاسی بالا ندارند شاید ارزش داشته باشد .
فرشاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
آقای پشتوانه علمی!!!!
به عرضتان درسته نه ارزتان
حمید رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
استاد ناظر به دلار های غیب شده بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
پرچم امریکا حرفت در مورد این کار درسته ولی یه چیزی هم هست قشر روشنفکر ساده تر از این حرفاست فقط ادای آگاهی رو در میاره
ناشناس
| Lithuania |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آقا فرشاد
نعمت خان خودشان خوب میدانند که عرض درست است نه ارز
شما متوجه کنایه کامنت ایشان نشدید؟
نعمت خان را همه کاربران میشناسند
کلا هر چه راجع به نظارت استصوابی میشنویم منفی است.در واقع ان انتخاب افراد مورد نظر یک جناح اقلیت و تمامیت خواه است که از بین همانهایی که اقایان انتخاب میکند باز مردم به کسانی رای میدهند که اقایان ته دلشان راضی نیست و بعدا ناچارا میگویند رای حلال ندادید!!!
کسی میدونه قیمت گاو شیرده چنده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
الاغ بالغ نجیب بارکش 5 ساله 1500000
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
کسی میدونه واشرسر سیلندر سمند چه ربطی به شقیقه داره؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
من میدونم قیمت الاغ شیر ده چنده.
تعداد زیادی از کشته شده‌هایی که ما در سراسر کشور داریم با همین اسلحه‌های شکاری است?????????????????
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
بیسکویت جوین گرجی 12500تومان
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
درسته دیگه !!! شکار شدن دیگه ! مشکلیه ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
تو باور کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
هر اسلحه شکاری اگر حجمی معادل ۱۰ سانت در ۱۰ سنات در ۷۰ ، سانت را دربرگیرد، آیا در یک پژو جا میشود؟ جدای از وزن سلاحها و وزن فشنگها و.....
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
کشک سرشار از کلسیم است
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
ناشناس 22:35 مگر یک بیسکویت 12500 نومنی چقدر باید سود کنه که کارخونه صدها میلیارد فقط خرج لوس ترین تبلیغات مداوم شبانه روزی تو سیما کنه ؟ جعبه ای 2000 هم بزنه جیب باید 200 میلیون جعبه بفروشه فقط خرج تبلیعاتش دربیاد !!! یه کم مشکوک نیست ؟
اگر یک نگاهی به مردمی که مشاغل خود را در این اوضاع تحریم و گرانی سوخت و نبود قطعه و مواد اولیه و هزینه های گزاف خوراک و پوشاک و.....مدیریت میکنند بیندازید و یک نیم نگاهی هم به مدیریت کشور، لابد خواهید پذیرفت که مدیریت فضای مجازی نیز دست مردم باشد بهتر است تا مسئولانی که حتی نمیفهمند گرانی بنزین با اندازه چونه نان ارتباط مستقیم دارد!!!!
من واقعا معتقدم نحوه اجرای سهمیه بندی بنزین برا به هم ریختن جامعه بود. الآن هم که طرحشون نگرفته یکیش میگه من تا صبحش خبر نداشتم، وزیرش هم میگه با ما ابلاغ شده بود. همینکه نمی خوان مسئولیت این کار رو به عهده بگیرن یعنی تابلوه کارشون برا ناراضی کردن مردم بوده. اون افزایش قیمت دلار پارسال هم کار همینا بود. این طبقه ثروتمند که اغلب بچه هاشون یا وابستگانشون اونور آب هستن، دوست دارن برو بیا داشته باشن و حاضرن برا اهدافشون کشورو به همین راحتی تقدیم ترامپ کنن. دائما از تبعات ملحق نشدن به اف ای تی اف و بقیه چیزا میگن. همینا هستن نمیذارن تولید داخلی رونق بگیره و توی کار کارآفرینان اخلال میکنن و برا اعطای مجوزهای قانونی توی پیچ و تاب های اداری گرفتارشون میکنن. اینا مثل زالو از خون ملت مکیدن و احساس میکنن گردنشون کلفت شده. متاسفانه بودجه نفت بعد از اینکه اینا سهم خودشونو ازش برداشتن به خزانه واریز میشه. اینه نتیجه حرامخواری و دست درازی به بیت المال.
اون زبیر که روی امام علی شمشیر کشید، در دوره خلفای قبل به قدرت و ثروتی رسیده بود که طبیعتش عوض کرد. و الا قبلش آدم درستی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
دستمال کاغذی اقتصادی پک 9 عددی 56000 تومان
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
برادر جان توهم توطئه است. در مورد صدمه زدن به تولید داخل بیشترین ذینفعان وارد کننده های کالایی که انسان های اخلاقی نیستند می باشند که دوست دارند کسب و کار وارداتی خودشان رونق داشته باشد. البته وارد کنندگان با. اخلاق هم داریم ولی کمتر هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
تماما موافقم فقط بدون تعامل و ارتباط با دنیا نمیشه تنهایی به جایی رسید چون در زمانش تکنولوژی و دستگاههای مورد نیاز رو وارد نکردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
اینا ۵۰ در صد ماجرا رو میگن ۵۰ درصد رو از روش پرواز میکنن
اقای ترکان لا اقل بشما که از خودمان هستید بگویم اخر مرد حسابی خودرویی که دو برابر استاندارد مصرف میکند به زور بسته ای به ریش مردم و میگویی مصرف بنزین بالا رفته؟خوب ایران خودرو و سایپا را مجبور کنید بجای پراید و پژویی که انهم تقلبی است نه اصل، بنز و تویوتا تولید کنند با مصرف کم و ایمنی بالا و مثل همه کشورهای دنیا از دم قسط ماهی ۲۰۰دلار بدهند به این مردم مظلوم .قول میدهم مصرف بنزین حتما پایین خواهد امد!!!
پاسخ ها
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
واقعا الان زمان تکنولوژی مصرف ۳لیتر در ۱۰۰ کیلومتر هست‌. نه حتی پراید ۶لیتر در صد بلکه ماشین هایی که مستحکم و سنگین هستند اما بخاطر تکنولوژی هیبریدی بروز نصف آن مصرف می کنند چه برسد به سمند و پرشیای ۹ تا ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر. کسانی که به این خودروسازان رانت می دهند نه تنها به ممکلت و محیط زیست آسیب می زنند بلکه به خود این خودرو سازان هم آسیب می زنند.
تمام مستندات وفيلم ها در دست دولت است حتي اگر يك مورد حمله معترضين با اسلحه را داشتند صد بار آن را نمايش مي دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
فیلم های مغازه ها و بانک ها را چک کنند معلوم‌میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
صد در صد شمادرست نمی فرمایید.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
برای ثابت کردن میشود دوباره فیلم ساخت . مگر فیلم های سینمایی که جنگی باشد چگونه میسازند . سفارش کنند ظرف چند روز فیلم‌ ساخته میشه .
این همه اسلحه از کدامین مرز امن وارد ایران شده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
مگر قم مثل تگزاس هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
میدان هفتادو دوتن جایی که به سمت تهران و اصفهان و اراک میشه رفت ربطی نداره قم در مسیر حمل این سلاح ها بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
اسلحه ای وجود نداره
فکر کنم دولت با این اوضاع چاره ای جز مذاکره مستقیم نداره ؟ باید کار رل در ژاپن یکسره کرده ؟! با این بودجه ای که برای سال ۹۹ بسته شده سال وحشتناکی در پیش است کمر بندها را ببندید دلار با دستورهای مقطفی شاید چند روزی کنترل بشه ولی با توجه به رد شدن پالرمو اوضاع وخیم تر خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Spain |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
انجیر اعلای فارس 1 کیلو 55000 تومان
فردا پس فردا کامیونی پر از تیر بار وار.پی.جی.موشک هم‌پیدا خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
پیتزای مخصوص بزرگ 2 نفره با سالاد اندونزی و نوشابه خانواده80000تومان
چند وقته از برداران دانشجو خبری نیست ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
راست ميگي . كجان ؟
جناب داستان بفرمایند آیا این ۸۴ اسلحه شکاری مشکوک بدون هرگونه مالک یا متهمی از داخل اتومبیل کشف و ضبط شده اند ؟!
جناب ضرغامی را بین هود هم بشود ، کسی به او رای نخواهد کرد ؟
خداوندا سرزمین مرا از سه افت محفوظ بدار؛
۱دروغ ۲ کذب ۳خلاف گویی
داریوش کبیر سنه بیست بیست میلادی
:)
اقای ترکان ودیگر اقایان مثلا مسئول ...........خجالت نمیکشید از مردم ...........بعد از چهل سال این باید وضعیت مردم باشد .............
هشتادوپنج درصدباسلاح شکاری کشته شدن پانزده درصددیگه هم آنفلانزاگرفتن ومرده شدن !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آفرین
به تو سر حرف گوش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
كلاً اجلشون اومده بوده كسي مقصر نيست .
وزارت اطلاعات باید پاسخگوی این اسلحه های کشف شده، باشد مخصوصا اطلاعات قم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
خیلی با هوشی ها مواظب خود باش!
ناشناس
| Lithuania |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
چه دل خوشی داری شما که باور کردی حالا پیگیری هم‌میخوای
چرا شبکه نمایش 10 ساله فیلم تکراری پخش می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
از یه طرف میگید تلویزیون نگاه نمی کنید از یه طرف ده سال داری فقط یه شبکه رو پی گیری میکنی تا فیلم جدید نشون بده
در پرتو نماز میتوانیم از استکبار شدن و خود رای و خود بزرگ بینی نجات پیدا کنیم .....یعنی در ممالک دیگر نماز نمیخوانند خود بینی و استکباری و قضاوت قلبی دارند ؟ چرا در کشورهای شمال اروپا مدینه فاضله نزدیک شدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
همین امریکایی که فیلترشکنت نشون میده الان خودبرتربینی و زورگویی نداره ؟ تحریم ما از سمت مریخه؟
دیگر درس اخلاقی دادن و خصوصا اتفاقات در امسال دیگر نه ارزش معنوی دارد نه سیاسی . نه گوش میشنود نه عقل قبول میکند .
دروغ گناه بزرگی است ودروغگو دشمن خداست
نماینده شدن ارزش این کارها را ندارد . بجای این کارهای موپولیستی بگذارید جوانان تحصیلکرده و سیاستمدار بروند مشکل مردم را حل کنند و افرادی که طی چهل سال بصورت مداوم در سیاست ماندند باعث درد سر برای مردم میشوند چون هر چه بیشتر در قدرت بمانند با دیگر افراد اختلاف سیاسی و درگیری سیاسی پیدا میکنند و این وسط دعوا مردم ضرر میکنند . اجازه دهیید نو اندیشان کشور را اداره کنند . اگر این روش های اداره کشور ازمون و خطا و جدیدا دادن بن کالا به مردم و برگشت به جهل سال قبل شایسته ملت بزرگ ایران نیست .
وقتى مخاطب پيام معلوم نبست ومشخص است مجلس نمايندكان باهرنوع تصميم ترامب مخالفت خواهد كرد تا رئيس جمهور بى دست أورد را بتوانند راحت تر حذف كنند دادن پيام تف سر بالا است
اصولگراها نمی خوان ریش سفیدداشته باشن والا هستن کسای که میتونن براشون ریش سفیدی ان
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...

وقتی 70 درصد اختیارات و تصمیم گیری های مهم و اساسی مملکت در دست نهادهای غیر انتخابی است ، اصلاحات از طریق انتخابات یا غیر ممکن و یا حرکت آن لاک پشتی است.
نه به انتخابات نمایشی و فرمایشی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
درود احمدی جونت چه ربطی به اصلاحات داشت . بهت منفی دادم . چون تو هم‌ فکر کردی میتونی مردم را گول بزنی ولی خدا حساب کشی خوبی در روز جزا از تو خواخد کرد که چرا قلمت را بسمت توسعه عدالت و ازادی ننوشتی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
اصلاحات با اون چیزی که در دوم خرداد اتفاق داد صورت
نیمگیره اونها فقط مدعیانی هستن که ذهنیات خودشون رو درست میدونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
23:45
این هر شب میاد درود می فرسته ولی منظورش از درود کنایه و تمسخره تا طرفداری
عجب پس یعنی از تتلو هم نمادهای شیطان پرستی بیشتری داشتن؟حالا یه وقت برای انتخابات بعدی لازممون نشن؟
آقای شمخانی چطور می شود با وجود نیروهای امنیتی یکسری بدون دیده شدن مردم رو با سلاح سرد به قتل برسانند؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
چرا دیروز و یا امروز این اتفاقات نیفتاده .مدیریت و مسولیت در شرایط عادی از دست بابا بزرگ من هم برمیاید . مدیریت زمانی باید کارکرد داشته باشد که مسایل را در شرایط بحرانی با سیاست و کیاست و علمی حل کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
یعنی ممکن نیست؟
۸۳ اسلحه شکاری در پژو سواری!!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
چیه مگه.هر کدوم ۵ کیلو که باشه میشه ۴۰۰کیلو .فشنگ هم داشته باشه هر کدوم ۵ کیلو فشنگ میشه ۸۰۰ کیلو که تو صندوق عقب پژو جا میشه و اصلا هپ نشون نمیده.تو انگار خودت مشکل داری که چیز به این سادگی رو باور نمیکنی
ناشناس
| Germany |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
وقتی تو یک پژو 405 18 نفر افغانی غیرمجاز بار زده بودن لابد اینم میشه . یعنی حتی تو منبع اگزوز و کنار رادیاتور افغانی غیرمجاز با فشار و لگد جا دادن تا ماشین حرکت کنه و اینا رو برسونه بهشت موعودشون . برن شمالشهر تهران هر چی مشاغل ساختمونی جوانهای ایرانیه اشغال کنن و ماهی هفت هشت میلیون بزنن جیب
تابی چرا سخنان عباسی را امروز تیتر خبری نکردید؟ مگر شما سایت بی طرف نیستید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
حرفای نامتعادل شاید برای شما جذابیت داشته باشه ولی برای ما نداره دوست عزیز.الکی فشار خونمون میره بالا
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
تیغه برف پاکن جلو پژو کامل 110000
برای جلوگیری از توهین عده ای به خودم و اطرافیانم دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نمی کنم.
چرا که در هر صورت متهم و نفهم از منظر دید آقایان ملت هستند.
یکی نیست به این بگه مگر آنهایی که تایید صلاحیت می شوند از فیلتر شورای نگهبان شما و جنتی رد نمی شوند؟
پس آنگاه آقای جنتی چه کاره اند؟
چرا همیشه ملت را متهم می کنید.
ملت که انتخاب شده های شما را انتخاب می کنند.
پس معنا ندارد به ملت توهین کنید و بگید انتخابتان درست نبوده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۲
آی گفتی روحانی محل ما هم همش میگه تقصر مردمه
رابین هود ریا توی کارش نبود هیچ ، فیلمبردار هم همراهش نبود !!!
ضمنا میشد فیلمبردار ماشین رو هل بده و آقای ضرغامی هم که زمانی رئیس بزرگترین رسانه تصویری کشور بوده ،کار فیلمبرداری را انجام دهد.
سلام و درود بی کران بر قالیباف . طرفدار عدالت وازادی و جوانگرایی
فيلمش رو ميذاشتين خوب :))
یعنی واقعا قراره از سال بعد این شندر غازی که سازمان غذاودارو به عنوان کمک هزینه دارو میده قطع بشه???اگر این طور باشه خدایا خودت دست اندرکاران بودجه ۹۹ رو به کولیت کرون مبتلا بفرما تا نتونن آمپول سینورا تهیه کنند....الهی آمیییین
بیشتر شبیه به داستان ژان والژان هست تا رابین هود
عنبر نساره تولید الاغ ماده ی یکساله .باکره.باخوراک یونجه و جو. هر قرص ۱ دلار
نیاز به مدیریت فضای مجازی نیست مبلغان دین و مسئولان اگر به گونه ای که رسول مکرم اسلام به دستورات دین عمل فرمود عمل می کردند همه جوانان به واسطه دین و تعهد به خدا از خلاف احراز می کردند
براي تو دهني به امريكا و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي يك همه پرسي بگذاريد
یهویی و اتفاقی حالا تو این روزا تندتندوکامیون کامیون اسلحه کشف میشه اونم غیرسازمانی !! چیو میخواید ثابت کنین ؟؟
کنتور که نداره اقا منم میگم ۳۰۰ تااسلحم ما توی تهران از صندوق عقب یه پراید گرفتیم
کشف اسلحه شکاری ادعایی مضحک که به مرغ پخته هم بگویید قاه قاه می خندد
دروغ چرا ؟!! آخه یکی نیست بگه ۸۵ قبضه سلاح شکاری چجوری توی یه ماشین پژو جاسازی شده. این مقدار توی یه وانت هم جانمیشه جانم.
دوستان یه توضیح کوچک بدن نا هم بفهمیم ۸۴ تا اسلحه شکاری چطور تو یک سواری پژو جدا شده؟ یا نمیدونند اسلحه شکاری چیه یا تریلی اسکانیا بوده پشتش نوشته من پژو هستم
آقایان واعظی و نوبخت رو عزل کنید مشکلات تا 50 درصد حداقل حله و حتی بیشتر از 50 درصد! بخصوص جناب نوبخت
نسکافه داخلی با لیوان یکبارمصرف کاغذی 3000تومان
83 عدد ساندویچ هم در پژو جا نمیشه ، چه برسه به اسلحه شکاری!!!!!!!!
من میگم ۸۴ تا اسلحه نبوده ۸۴۰ تا بوده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی