بازدید 72613
هزار و هشتصد و پنجاه و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توصیه پناهیان برای رد صلاحیت مطهری / حکم انتصاب خبرساز مشاور وزیر بهداشت برای پسرش / پاسخ به جنجال سازی خبرنگار خارجی درباره بودجه سایت رهبر انقلاب / پاسخ وزیر جوان به ماجرای بازجو بودنش در وزارت اطلاعات

رصد‌خانه «تابناک»؛ خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: کواکبیان به مجلس دهم نمره داد / اهداف سفر روحانی به ژاپن از زبان آشنا / «فلاحت پیشه» از انتخابات مجلس انصراف داد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۳۳۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 11 December 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

پاسخ حجتی کرمانی به کدخدایی: رد صلاحیت من پیشکش؛ هاشمی را چرا ردصلاحیت کردید؟

حجتی کرمانی نوشت: نوشته جناب آقای کدخدایی از ذهنیت‌های ایام دانشجویی‌شان که من طرفدار فلانی و مخالف فلانی بوده‌ام حاکی بود که کلاً سیاسی است، من می‌خواهم همین نوشته و گواهی ایشان را «قرینه»‌ای بگیرم که ادبیات ردّیه ایشان (و شورای نگهبان) نه تنها در مورد من بلکه در مورد امثال مرحوم هاشمی‌رفسنجانی یا آیت‌الله بجنوردی یا حسن‌آقا خمینی، بر محور سیاسی بوده است و نه حقوقی، وگرنه راستش برای همه مردم ایران این سوال مطرح است که آقای هاشمی که در زمان جنگ فرمانده کل قوا بوده دو دوره رئیس مجلس و دو دوره رئیس‌جمهور و تا آخر عمر رئیس مجمع تشخیص مصلحت بوده؛ به چه دلیلی می‌تواند «رد» شود یا بفرمایند «احراز صلاحیت» نشود؟ «عدم احراز صلاحیت» من پیشکش! هیچکس باور نمی‌کند با توجه به مواضع سیاسی دهه اخیر آقای هاشمی، رد ایشان وجه حقوقی داشته باشد، همه می‌دانند که ایشان از نقطه نظر سیاسی نمی‌توانست صلاحیت ریاست‌جمهوری داشته باشد، چون به نظرم «بصیرت» را از دست داده بود؟! باری جوابیه جناب کدخدایی هم واضح و علنی سیاسی بود... و من منتظر جواب حقوقی ایشان می‌مانم.

پناهیان در تقلای رد صلاحیت مطهری

پناهیان در پیام توئیتری خطاب به مطهری: منتظریم ببینیم نماینده‌ای که با توهین به شعور مردم، دلیل پافشاری بر عدم شفافیت را رشد نایافتگی مردم اعلام می‌کند، در موضوع بنزین به رهبری تهمت می زند، آیا شورای نگهبان او را تایید صلاحیت خواهد کرد؟!

حکم انتصاب خبرساز مشاور وزیر بهداشت برای پسرش

محمداسماعیل اکبری مشاور عالی وزیر بهداشت، پسرش را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد. او در حکم انتصاب، از «دیانت، ذکاوت و عشق عالمانه» پسرش به نظام سخن گفته. در بخش پایانی این حکم آمده است: «شایان ذکر است با توجه به درخواست خودتان و تایید بنده، دستمزدی به شما تعلق نمی‌گیرد. از اینکه با همه گرفتاری‌های شخصی، کاری و اجتماعی قبول زحمت می‌کنید، دعاگویتان هستم.»

پاسخ به جنجال سازی خبرنگار خارجی درباره بودجه سایت رهبر انقلاب

«مهدی فضائلی» معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب با انتشار پستی در توئیتر، به ادعای دروغ خبرنگار یک رسانه خارجی درباره بودجه سایت KHAMENEI.IR پاسخ داد و نوشت: اینکه بودجه یک موسسه منسوب به رهبری معلوم باشد امر مثبت و ارزشمندی است، اما بی اطلاعی یا تجاهل مغرضانه خبرنگار یک رسانه نسبت به تفاوت سایت اینترنتی یک موسسه با موسسه‌ای با فعالیت‌های متعدد، حتما خوب نیست. چه خوب است مجموعه‌های ضدانقلاب نیز به مخاطبانشان بگویند بودجه شان چقدر است و از کجا تامین می‌شود!

کواکبیان به مجلس دهم نمره داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به عملکرد مجلس دهم نمره بیش از ۱۲ نمی‌دهد، گفت: البته مجلس این دوره خیلی بهتر از مجلس نهم است.

اهداف سفر روحانی به ژاپن از زبان آشنا

مشاور رئیس جمهور گفت: سفر آقای روحانی به ژاپن دارای ابعاد اقتصادی و سیاسی است و ایران با حفظ مواضع اصولی خود از هر پیشنهاد راهگشایی استقبال می‌کند. حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سفر رئیس جمهور کشورمان به ژاپن، اظهار کرد: سفر آسیایی آقای روحانی دو هدف متمایز را دنبال می‌کند؛ حضور او از یک نظر در اجلاس کوآلالامپور همراه با سران کشور‌های موثر و قدرتمند اسلامی پیام اتحاد اسلامی و لزوم ایجاد فضای جدید برای گفت‌وگو در مورد مسائل جهان اسلام بدون دخالت نیرو‌های خارجی و توسعه‌طلبی منطقه‌ای را می‌رساند. آشنا با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به ژاپن دارای ابعاد اقتصادی و سیاسی خواهد بود، افزود: ایران برای رفع تحریم‌ها با حفظ مواضع اصولی خودش از هر پیشنهاد جدید و راهگشایی استقبال می‌کند. مشاور رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آقای روحانی و دولت، خودشان را موظف به تلاش برای رفع تحریم‌ها می‌دانند؛ ایران همواره اعلام کرده است اگر طرف مقابل آمادگی کنار گذاشتن مشی سلطه‌جویانه، فشار حداکثری و رفع تحریم‌ها را داشته باشد، مانعی برای تداوم مذاکرات در قالب ۵+۱ وجود ندارد. گفتنی است؛ رویترز به نقل از یک خبرگزاری ژاپنی اعلام کرد آقای روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) به ژاپن سفر می‌کند.

«فلاحت پیشه» از انتخابات مجلس انصراف داد

عضو کمیسیون امنیت ملی از انصراف خود از دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم اسلام آباد غرب در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، از انصراف خود از انتخابات مجلس خبر داد و گفت: از انتخابات یازدهمین دوره مجلس انصراف دادم، چون رغبتی نداشتم. او در پاسخ به این که آیا مسائل مربوط به شورای عالی امنیت ملی در انصرافش تاثیر داشته افزود: خیر، از اول رغبتی برای انتخابات نداشتم و شرایط به گونه‌ای بود که دیگر صحنه انتخابات نماندم. عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار کرد: نامه انصرافم را به وزارت کشور ارائه کرده ام و در سامانه این وزارت خانه هم ثبت شده است. فلاحت پیشه تصریح کرد: دوستان گفتند که در انتخابات مجلس شرکت کنم، اما به این نتیجه رسیدم که کناره گیری کنم، امیدوارم انتخابات پرشوری داشته باشیم.

بازداشت مدیری که به بهانه دور زدن تحریم‌ها مرتکب فساد میلیون دلاری شد

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه «راهکار‌های دور زدن تحریم‌ها تعریف شده است و نباید این موضوع یعنی دور زدن تحریم‌ها مجوز و بهانه‌ای برای فساد باشد» گفت: در همین راستا اخیراً پرونده‌ای داشتیم که فردی در یک دستگاهی به بهانه دور زدن تحریم‌ها مرتکب فساد ده‌ها میلیون دلاری شد و با بخشی از این پول‌ها برای خود و همسرش، ویلا و خودرو خریده است.

پاسخ وزیر جوان به ماجرای بازجو بودنش در وزارت اطلاعات

وزیر ارتباطات به ادعای نزار زکا، محکوم امنیتی تبعه لبنانی – آمریکایی واکنش نشان داد. محمدجواد آذری جهرمی در رابطه با مصاحبه نزار زکا علیه وی مبنی بر اینکه بازجو بوده است، گفت: احتمالا گرد نخودی که مصرف کرده خوب بوده است! او مباحث را باهم قاطی کرده است.وی افزود: آن‌هایی که گفتند من بازجوی وزارت اطلاعات بودم، باید بدانند مربوط به قبل از سال ۸۸ بوده است. آن سالی که وی به ایران آمده من در وزارت ارتباطات بودم. ضمن اینکه وی بازداشت سپاه بوده نه وزارت اطلاعات.

واعظی: دولت در اطلاع رسانی تصمیم بنزینی مقصر است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: در موضوع اطلاع رسانی بنزین مقصر هستیم و مسئولیت این موضوع با دولت است. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با تسنیم، در پاسخ به این که آیا دولت خود را در قضیه اطلاع‌رسانی سهمیه‌بندی بنزین مقصر می‌داند یا خیر، گفت: بله، مسئولیت همه این‌ها با دولت است. وقتی آقای دکتر رحمانی‌فضلی فرمانده این مسائل می‌شوند و جلسات متعددی را برگزار می‌کنند، موضوع مشخص است. ایشان کمیته تعیین کرده‌اند از جمله کمیته اطلاع‌رسانی. وی افزود: صداوسیما نیز در کمیته اطلاع‌رسانی حضور داشت، اما با این حال، ما مسئولیت خود را گردن صداوسیما نمی‌اندازیم، ولی وقتی کمیته‌ای تشکیل می‌شود، کمیته‌ها متناسب با موضوع کار می‌کنند. به نظر می‌رسد این وسط چند موضوع باهم قاطی شده است، ضمن اینکه صداوسیما کار خودش را انجام داده است البته اگر منظور از اطلاع‌رسانی این باشد که ما پنجشنبه ساعت ۱۲ شب اعلام می‌کردیم، قراری بر این مساله نبوده است. رئیس دفتر رئیس‌جمهور اظهار داشت: بنده شاهد برنامه‌های صدا و سیما در قبل بوده‌ام و صدا و سیما در دولت‌های گذشته و در این دولت، همین مقدار کار کرده بود. به جای اینکه همه‌ی ما به اصل موضوع بپردازیم و اینکه دیگر واردکننده بنزین نیستیم را مورد توجه قرار دهیم، به حاشیه‌ها می‌پردازیم. واعظی تصریح کرد: کسانی که این روز‌ها دم از اقناع مردم می‌زنند، مگر خودشان در کارهایشان مردم را اقناع می‌کنند؟ جز اینکه درباره آینده حرف بزنند، آیا مردم را قانع می‌کنند؟ البته امیدواریم صداوسیما همان کاری که برای بقیه انجام می‌دهد برای دولت هم در موضوع اقناع مردم انجام دهد.

واتساپ در میلیون‌ها گوشی همراه متوقف می‌شود

واتساپ به زودی عملکرد خود را در میلیون‌ها گوشی همراه متوقف می‌کند. این نرم افزار پیام دهی اعلام کرد دیگر دستگاه‌های تلفن همراه قدیمی را پشتیبانی نخواهد کرد. بسیاری از مدل‌های اندروید، آیفون و ویندوز فون از اول فوریه ۲۰۲۰ تحت تاثیر قرار می‌گیرند. واتساپ دیگر در آیفون‌هایی که iOS ۸ یا قبل از آن را دارند کار نخواهد کرد. این گوشی‌ها اولین بار در ۲۰۱۴ توسط اپل معرفی شدند. یعنی افرادی که آیفون۶ یا مدل‌های جدیدتر آن را دارند نگران از دست دادن واتساپ نباشند. /تسنیم

رقیب روحانی در انتخابات ۹۶، همچنان به دنبال مناظره

سید مصطفی میرسلیم، فعال سیاسی اصولگرا گفت: امروز قیمت بنزین افزایش پیدا کرده و باز هم بسیار مشکل است که بتوانند مقابل قاچاق را بگیرند و باید گفت: این تدبیرها، تدبیر کاملی نیست و کسانی که دست به این اقدامات زدند باید بهتر عمل کنند. چه نهادی باید بر این‌ها نظارت می‌کرد؟ خب پاسخ روشن است. مجلس باید بر آن‌ها نظارت انجام می‌داد، البته نظارت مجلس هم این نیست که بیایند هیاهو و جنجال به پا کنند و به مسائل امنیتی که دشمنان ما می‌خواستند در کشور ما به وجود بیاوردند دامن بزنند. من برای مناظره با روحانی آماده هستم و مشکلی هم ندارم. /ایلنا

ماجرای نماینده‌ای که همزمان در پمپ بنزین هم کار می‌کرد

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در پاسخ به گفته‌های یکی از دانشجویان و انتقاد از عملکرد نمایندگان و مجلس دهم گفت: من نماینده‌ای را می‌شناختم که بعد از امور مربوط به نمایندگی در پمپ بنزین کار می‌کرد و زمانی هم به خاطر یک بیماری از تأمین هزینه‌های خود بازمانده بود؛ بنابراین به کار بردن عبارات کلی درباره نمایندگان درست نیست. وی در پاسخ به سوالی در خصوص انفعال مجلس در قبال ناآرامی‌های بعد از افزایش قیمت بنزین و کشته شدن تعدادی در این ناآرامی‌ها گفت: در ماهشهر تعداد زیادی از افراد کشته شده‌اند، دقیق می‌دانیم چه کسانی بوده‌اند، سلاح از کجا رفته است، می‌خواستند به خطوط اصلی انتقال انرژی کشور صدمه بزنند. بعد آنجا مسئول امنیت آن خطوط باید چه کار می‌کرد؟ /ایسنا

هشدار یک روزنامه درباره خطر جریان انحرافی برای انتخابات

اگر مسئولان نظام واقعاً رای مردم را میزان می‌دانند، باید سیاست جدیدی پیشه کنند، تا شاید اعتماد آنان برای برگزاری انتخاباتی پرشور به ‌ویژه در تهران و شهر‌های بزرگ، به دست آید، وگرنه امروز نه دلخوشی از مجلس و دولت و سایر نهاد‌ها و افراد دارند و نه جریانات دلسوز و انقلابی، انگیزه جدی برای حضور. آنچه در این میان خطرناک است، ظهور مجدد جریان انحرافی و گندم‌نمایان جو فروش، در این حال و هوای بی‌تفاوتی مردم و انقلابیون می‌باشد که نباید مورد غفلت قرار گیرد. این جریان از همان اول با امام و انقلاب مخالف بود و در مقاطع مختلف تلاش برای به انحراف کشاندن آن را داشته است. /جمهوری اسلامی

اصولگرایان تندرو چرا نمی‌خواهند سخن رهبری را بپذیرند؟

عباس عبدی در اعتماد نوشت: پس از افزایش قیمت بنزین اعتراضات خیابانی آغاز شد، ولی از همان ابتدا معلوم بود که بخشی از نیرو‌های اصولگرا نه تنها از این اعتراضات حمایت می‌کنند، یا از آن خرسند هستند بلکه در عمل نیز به نحوی در تشدید این فرآیند نیز مشارکت داشته‌اند. بخشی از آنان نسبت به موضع روز یکشنبه رهبری همچنان توجیه نیستند. به همین علت کوشش‌های فراوان از سوی سخنرانان و نویسندگان آنان صورت می‌گیرد که معترضین را نسبت به این موضع توجیه کنند. ولی پرسش اساسی این است که این تفاوت نگاه و تحلیل عمومی میان این بخش از اصولگرایان با نگاه و تحلیل رهبری، چرا رخ داده است؟ چرا پیش از موضع رهبری هیچ یک از شما در برابر این نگاه موضع‌گیری و دوستان خود را به خویشتن‌داری دعوت نکرد و همراهی با اعتراضات را برای آنان نادرست ندانست؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۳۲
انتشار یافته: ۱۳۸
اقای هاشمی یک بار در ریاست جمهوری بودن و نیاز نبود دوباره بیایند برای ادامه ان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
مثلا اصلاحش کردیتابناک
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
بنده خدا ضرغامی در آن سرمای شدید ماشین مردم در برف حول میدادند . آخی دلم براش سوخت . ....حالا چرا برای هر کمکی فیلم برداری هم شده بود .قرار بود در ۱۴۰۰ خرج تبلیغات کمتر بشه . یکی با لباس ساده و یکی با حول دادن ماشیم در برف .....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
چه کسی همچین تصمیمی را واسه ۸۳ میلیون نفر گرفته ؟
جنتی یا کدخدایی ؟
اگر اینها از تمام مردم بهتر میدانند !؟
پس خودشان انتصاب کنند
و اصلا مجلس و دولت واسه چکار است ؟
تعطیلش کنند و خودشان امریه صادر کنند
و خلاص
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
امام ره : انقلاب زنده است تا هاشمی زنده است !
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
تنهایی گفتی؟؟؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
چقدر در این سایت بر سر آمدن یا نیامدن افراد مسول بحث و دعوا هست . در صورتی وقتی در کشور برنامه جامع و مترقی وجود داشته باشد من و شما یا هر کسی سواد کافی داشته باشد میتواند کاندید شود در صورتی حزب از طریق آرا پیش از انتخابات اصلی تایید کند یاان کاندید امضا جمع کند نه شورا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
آقای ناشناس اینو که دیگه کتمان نمی کنید که رهبر سال 76 گفتند هیچ کس برای من هاشمی نمی شود خوببب والا آقای جنتی با 90سالش چجوری کار می کنند ای اصولگرایان
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
قالیباف چی میتواند کاندید شود ؟ چرا تابناک اتفاقات حاشیه ای در دانشگاه هنگام سخنرانی را درج نکرد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
۲۲:۱۷
بقیه حرفای امام هم انقدر برای امثال تو مهم هست یا نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
دوستانی مثل همین پرچم امریکا از یه طرف میگن از چهره های تکراری و سیاسیون تکراری خسته شدیم از یه طرف در مورد مرحوم هاشمی طور دیگه صحبت میکنن
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
هاشمی = سیاست مداری زرنگ، مردی متفکر و دانشمند و چشم و دل سیر، متمدن و ترقی خواه مملکت و مردم، امیر کبیر زمانه و هزاران صفت خوب دیگر، ولی حیف قدرش را نفهمیدیم و زود از دستش دادیم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
در انتخابات اینو باید صندوق بگه نه شما
میفرمایند میخواهیم در راستای اقتصاد مقاومتی وابستگی بودجه به نفت را کم کنیم و از طریق مالیات کشور را اداره کنیم.میگوییم اهلا و سهلا.راهکار انرا هم همه میدانیم و ان چیزی نیست که نبوغ این حقیر یا ایده تازه کشف شده ای در دنیا باشد !!!.راهکار همانست که مدتهاست در کشورهای غربیِ موفق در مقابله با فساد هم اجرا میشود. "شفافیت مالی".اسمش را بگذاریم شفا لی تا متهم به طرح نفوذی غرب موسوم به اف ا تی اف نشویم!!! .در این طرح مشخص میشود که هر فردی در ماه چقدر پول به تمام حسابهای خود و خانواده اش واریز شده و چقدر خرج کرده و در پایان سال چقدر مالیات داده.بدینطریق دیگر نمیشود یک پیرزن روستایی که برای قطع یارانه اش هم اعتراض داده ۵۰۰ پورشه بنامش وارد کنند و معلوم نشود چه کسی فروخته و چه کسی خریده!!!!جلوی فرار مالیاتی گرفته میشود، خواه پزشکان و وکلا و طلافروشان و... کارتخوان نصب کرده باشند یا خیر.از طرفی افراد چند شغله هم مشخص میشوند و خلاصه انقدر نفع دارد که تمام کشورهای پیشرفته دنیا انرا اجرا میکنند!!! میگویند سرمایه فرّار است و ممکن است به خارج منتقل شود.میگوییم انچه به خارج فرار میکند سرمایه نیست، پول حاصل از اختلاس و دزدیست و چه بهتر که دزد و مختلس هر چه زودتر شرش را از سر این مردم کم کند!. حقیر دو سال قبل نیز در همینجا این پیشنهاد را طرح کردم ولی هیچ تمایلی در مسئولان به انجام اینکار نمیبینم.در کشوری که هر بی انصاف گوشه ای از این سرزمین را گرفته و مشغول کندن و بردن و خوردن است ایا میشود به مسئولان امید بست؟؟ یکی برادرش پرونده قضایی دارد ،دیگری اتهاماتی علیه برادرش توسط رییس جمهور اسبق وارد شده و سومی شایعاتی رسیدگی نشده در باره رفیق انتخاباتیش وجود دارد ؛ نمیدانم میشود یا نه ولی امیدوارم وجدانهای بیدار و نگران اینده این کشورِ سربلند باقی مانده در تند بادهای حوادث تاریخ دستانشان را بهم داده و راه را برای استقلال و سربلندی هموار سازند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
کشورها با اف ای تی اف به سمت شفافبت نمی روند بلکه سیستم داخلی خودشان دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
یعنی قبل اف ای تی اف چطوری یه کشوری مثل ژاپن شفاف بود حتماب اید وارد یه منجلاب بشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
ژاپن فقط؟
همه کشورها همین طوری است و ربطی هم به اف ای تی اف ندارد مبارزه با پولشویی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
هم در تیوری اقتصادی و علمی در اقتصاد مولفه ای بنام اقتصاد مقاومتی نداریم . بیشتر شرح بده . . ریسک چنین اقتصادی این هست که به کشورهای دیگر صادر کنیم ولی اجازه واردات ندهیم . به کشورهای دیگر شرکت ها خدمات ارایه دهند و کالا تولید کنند ولی دیگر شرکت های بزرگ دنیا را اجازه فعالیت افتصادی در ایران ندهیم . اکنون عراق واردات ده قلم کالا را بخاطر اقتصاد از ایران به کشورش ممنوع کرد . یعنی داد و ستد نباید یک طرفه باشد . هم گول میزنی و هم گول میخوری . مگر اینکه قوی باشی . در اقتصاد کشوری یا شرکتی قوی هست که بتولند رقابت کند . یعنی هم کیفیت کالا خوب باشد قیمت نهایی کالا هم ارزانتر تمام شود
طوفان با خود همه چیز را ویران میکند لاکن نسیم اینگونه نیست
ان خانم تندرو که زد به سیم اخر وقتی می دانست نمی اید و تایید هم نمی شد و حرف های سراسر کینه ای راند ولی اقای مطهری هنوز اسم پدرشان خیلی سنگینی می کند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
ای کاش در هر جامعه ای یک دهم از خصوصیات همان ختنم تندرو کینه ای را داشتند تا چاپلوسان احساس نامنی کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
خجالت هم خوب چیزیه...اگه مجلس یه مرداره اونم خانوم سلحشوریه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
تند روها دوباره برای خدمت کاندید شدند عشق خدمت ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
مرد و خانم سلحشوری!!!!!
قضیه مانند اعتراضات که زن ها را جلو می اندازن تا احساسات را برانگیزانند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
ساندیسات وارداتیه!؟ کیفیت اش از قرار خیلی خوبه و مزه اش بهتر.
تابناك
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
آقای فضایلی ضد انقلاب معلوم است که بودجه اش از راههای ناصواب تامین میشود پس افشاء نکردنش تعجبی ندارد. اما بودجه بیت که از راه صحیح و زکی تامین میشود چرا باید مخفی باشد؟
گرد نخود انسان را نعشه نمیکند لاکن کیک و ساندیس میتواند انسان رو از خود بی خود نماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
نمكدون ! اون نشئه هست نه نعشه اقلاً درست بنويس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
این رو به دیگران نسبت میدید ولی خودت از همه بیشتر دنبالشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
نعشه درست است تو نمی فهمی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
از املاش ناراحت نشو طرف تو این مقوله اصلا نبوده
حق با پناهیان هست. من تا بحال ندیده ام پناهیان به عقل ، ایمان و تفکر دیگران تهمت یا برچسب بزنه . ایشان طرفدار جذب حداکثری میباشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
خسته نباشید با این افکارتان
خوش به حال عاقا زاده ها، الان همشون در کانادا، انگلیس یا آمریکا و استرالیا با خوشی در حال عشق و حالن
پاسخ ها
sas
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
ما هم تو ایران در حال ارتحال
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
دو ماه دیگه ما مرگ بر آمریکا میگیم ولی باید مرگ بر بخشی از آمریکا که آقایان خودی تشریف دارن نگیم چون خدایی نکرده ...
هر چیزی در دنیا غیر طبیعیست، در ایران طبیعیست
فلافل بزرگ 6 عددی با نوشابه8000تومان
سفر به ژاپن !! بوی سازشکاری می شنوم ، مثل اواخر جنگ تحمیلی که برخی ها به بهانه صلح فشار اوردند و متاسفانه جنگ تمام شد. افسوس
پاسخ ها
مرتضی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
هنوزم دیر نشده !!! ! مردم عراق هم منتظر شما هستند!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
متاسفانه جنگ تمام شد؟؟؟
چه راحت میگی متاسفانه جنگ تمام شد انگار فیلم تموم شده.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
داداش وقتشه شغلت رو عوض کنی یه کاری پیدا کن که از زندگی آدما نون بخوری نه از مرگشون
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
شما برو افغانستان همیشه جنگ هست
اینطوری خسته نمیشی از بی جنگی
تا بعدشم تاسف سازشكاری رو بخوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
متاسفانه جنگ تمام شد؟جوانان نازنین و چون گل این کشور پرپر و یا معلول شدند و داغشان بر دل مادران و همسران و فرزندان کوچکشان تا ابد باقیست و انوقت تو مفت خور که خدا میداند در این مدت چقدر مال حرام جمع کرده ای افسوس تمام شدن جنگ را داری؟واقعآ وقتی در اینه نگاه میکنی چی می بینی ؟ ایا نمی ترسی
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
خودتو به روانشناس نشون بده کشتن شبعه ها همدیگر را در همه در زمین دشمن بازی کردیم سودش را غرب برد ایران ضعیف عراق خراب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
کسانی در کشور داریم که همیشه دنبال جنگ و ویرانی هستند.
گرچه چه رای بدیم چه ندین قرار نیست چیزی خوب شه

ولی از رای خبری نیست
اگر اروپا، استرالیا یا کانادا و آمریکا مهاجرت رو برای ایرانی ها آزاد کنند،بیش از 99 درصد مردم از ایران کوچ میکردند و به خارج میرفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
منم میرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
حتما
نمایندگان بدبخت ونداری را معرفی میکنم که معلم دهات بودند مثل دشتی.. کارمند ساده اقای راشد.باقر امامی..الماسی.عبدل العلیزاده فرزند کارگر شهرداری. پور موذن که کفش نداشت حالا بررسی کنید واز انها بپرسید از کجا اورده ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
جناب قاضی زاده ایشان در پمپ بنزین میرفتند ودخل را تحویل میگرفتند نه اینکه پشت پمپ بایستند وسرما وگرما بخورند اگر اینطوری بود که همه مردم میرفتند وبی واسطه ملاقات میکردند که اینطور نبود که اگر بود هرروز برای تبلغ دوره بعد هم که شده بود روزنامه ها عکسی ویا خبری میدادند که ندادند مردم را چی فرض کردید
ماج isرای نماینده‌ای که همزمان در پمپ بنزین هم کار می‌کرد
احتمالا بنده خدا همش از سر ناچاری و نداری ۵۰ ۶۰ تا نازل سوخت داشته وایمیساده باهاش که نخواد پول کارگر بده
دروغ دروغ و باز هم دروغ
پناهیان روشش حمله از هر روش و با هر بهانه است حتی حرفهای تقطیع شده بدون توجه به توضیحات شخص ثالث است خودش بخوبی می داند شفافیت ارا نتیجه اش با نظارت استصوابی چه چیزی از اب در می اید ما ایشون را سالهاست می شناسیم
اقای میرسلیم با ۵۰۰ هزار رای حداکثر میتوانی با کاندید بازنده و انتخاب نشده نمایندگی مجلس در یکی از شهرهای کشور مناظره کنی. چرا هر کسی حد خودش را متوجه نمیشود؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
آفرین آفرین گل گفتی
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
آخه یکی نیس که حالیش کنه بنده خدا رووووو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
حزبشون اینا رو پررو کرده همیشه تو توهم هستند
آقای پناهیان بهتره که اجازه بدن مردم خودشون در مورد آقای مطهری تصمیم بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
تا احزاب قوی نداشته باشی همین داستانها ادامه خواهد داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
اخه مردم صلاح خودشان را نمیدانند واین اقایان برگزیدگان هستند که صلاح ملت را بهتر از خودشان میدانند
از دلایل آقای حجتی اینگونه برداشت می شود که تایید شورای نگهبان باید گارانتی داشته باشد و هر کس یکبار تایید شد نباید هیچوقت رد صلاحیت بشود!!!
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
چرا راه دارد چهار چنگولی بچسبد به صندلی اون نیاز به انتخاب شدن ندارد که تایید بشود یا نشود افتاد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
خیر ! اما رد صلاحیت آن بابا مقدمه حذف فیزیکی اش از صحنه سیاست ایران بود...
خدایا خبر خوبی از ژاپن بشنویم . مردم ذله شدند . آقایان مشکل معیشتی ندارند و شعار مقاومت می دهند . سواره از پیاده خبر نداره .

امسال رای بی رای
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
فقط برای نمایش سیاسی و وقت کشی هست اگر قرار بود مداکره مجدد میشد زمانی که نخست وزیر زاپن در ایران بود انجام میگرفت . مگر اینکه دوباره مداکره کنند و دوباره پرچم ها اتیش زده بشه ...‌
آقای پناهیان چه کسی به شما این فرصت را داده است که در مورد همه چیز اظهار نظر کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
نیازی به کسب اجازه نیست ایشان جز سایه نشینان هستند خودشان مجوز برای همه صادر میکنند
تمام اعضای شورای نگهبان را به جان فرزندانتان و عزیزان جان تان قسم می د هم
افراد بی سواد
غیر متخصص
غیر دلسوز
کاخ نشین و مرفه بی درد
دارای هوش کم
بی تفاوت نسبت به مردم و جامعه
پول پرست
قدرت پرست
افراد دارای مدارک و سوابق عالی بی سواد

را تایید صلاحیت نفرمایند
پاسخ ها
علی جعفرپناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
کسی نمیمونه. همه رد میشن اینجوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
ایضا افراد غیر مستقل و متعهد به غیر خدا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
بی خیال دیر قسم دادی انهایی که باید بیایند تایید شده اند وبقیه هم برای حفظ ظاهر امده اند
تابناک. رای بی رای
آقای اکبری هم مثل سایر مسئولین که ادعا میکنن فرزندانشان یا بیکار هستن یا چوپان هستن و یا یا ،،،،،،،. اما ایشان منت هم سر مردم و نظام گذاشته و بدون حقوق ایشان را بکار گمارده اند،!؟ در صورتیکه حقوق امروزه کارگران و معلمان و کارمندان با یک شغل هم جواب گوی هزینه امروزه نیست ایشان از کجا هزینه میکنند.
پاسخ ها
علی جعفرپناه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
حقوق در مقایسه با رانتی که ایجاد میشه عددی نیس.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
گفتند حقوق نمیگیرند نگفتند از کجا نمیگیرند اینهمه شرکت وکارخانه هست که عضو هیئت مدیره کم دارند از انجا برایشان مقرری بخور نمیری به ایشان میدهند برای رفع کوتی البته وگرنه ایشان هم مثل همه جوانان این مملکت اگر ازدواج کرده باشند از خانه پدر تغذیه میشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
ناراحت نباش منظورش ماه اول بود از ماه بعد جبران میکنه
تابناک عاشق مطهری واقعا درست مجلس شفاف نباشه وقتی که در همه دنیا شفاف است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
اگر در دنیای دیگر رای نماینده شفاف هست چند دلیل دارد . مصونیت سیاسی از طریق قانون دارد . پشتوانه حزبی دارد . به مردمی که به او رای دادند جوابگو هست . آزادی عقیده و بیان
کرایه وانت نیسان با 1890 کیلو بار از تهران به مقصد اصفهان 800000
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
جالبه وانت هم تولید نمیشه!
اگر به من رای بدید همتون رو خوشبخت میکنم و علاوه بر اون به هر نفر یک ساندیس هم میدم
آقای پناهیان شده تا حالا کمی از غرور خود کاسته و کمی هم فکر کنید بقیه هم شاید کمی حرف برای گفتن داشته باشند.لطفا رفتار خود را با الگوهای اخلاقی و بزرگان مقایسه کنید.
1 کیلو مویز اعلاتومان 60000
سخن پناهیان، خیلی سخن خطرناکی است. مگه پناهیان تا جایی رسیده که رد و تایید صلاحیت های مردم را به دست او بدهند!!!؟ خطرناک نیست؟؟؟؟؟؟ به کجا رسیده اند!!!!!
تنها کمتر از 20 درصد مردم دنیا دست های خود را بعد از استفاده از سرویس های بهداشتی به درستی با آب و صابون شستشو میدهند (مرکز کنترل بیماری های آمریکا یا همون CDC).

شستشوی درست دست با آب و صابون بعد از رفتن به دسشویی و قبل از غذا خوردن میتواند تا حد زیادی از بیماری های گوارشی شایع مثل اسهال، استفراغ و......پیشگیری کنه و علاوه بر این شانس ابتلای شما به برخی بیماری های تنفسی مثل سرما خوردگی و آنفلوانزا را هم کاهش میدهد
همش فقط دویست میلیون تومن واردات لباس از ایتالیا داشتن
بهتر نيست شوراي نگهبان منحل شده و اقايان پناهيان و سردار جعفري و حسين شريعتمداري تعيين صلاحيت كنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
الان هم همه کاره همینها هستند.
فردوسی فرمود:

شگفت اندرین گنبد لاژورد / بماند چنین دل پر از داغ و درد

چنین بود تا بود دور زمان / بنوی تو اندر شگفتی ممان

یکی را همه بهره شهدست و قند / تن آسانی و ناز و بخت بلند

یکی زو همه ساله با درد و رنج / شده تنگدل در سرای سپنج

یکی را همه رفتن اندر نهیب / گهی در فراز و گهی در نشیب

چنین پروراند همی روزگار / فزون آمد از رنگ گل رنج خار
جناب پناهیان آیا زیبنده ی آن لباس(شخص را پیشکش) آن است که کلام هجو به منتخب مردم و منتخب نمایندگان بگوید، اهانت به مردم و شعور آنها را نمبتوان با لحن ملایم چاشنی کرد و خود را مبرا دانست! چرا تحمل سم نُتِ مخالف خود را ندارید، ساز مخالف پیشکش! چرا اینقدر هراس افکنی و با سیستم دهان بند ی تحت فشار با مردم رفتار میکنید، شما وکیل مردم نیستید! من هم طرفدار آقای مطهری نیستم، ولی سوره ی انشراح را سعی کردم یاد بگیرم!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
اقا سعید ایشان علامه وچشم بصیرت دارند از نهان همه اگاه هستند میخواهید شخصیت واقعی شما را بدون دیدن ابراز کنند از ایشان بخواهید خواهند فرمود !!!!!!!!!!!!!!!! باور کنید دروغ نیست
خ خ خ

ماجرای نماینده‌ای که همزمان در پمپ بنزین هم کار می‌کرد

البته منظور ایشان این بوده که نماینده صاحب جایگاه پمپ بنزین بوده
پناهیان خوبست در حد خودشان سخن بگوید تا زیاده روی در خودشناسی نداشته باشد تا متعاقبا موجب تکبر وی نشه
رد صلاحیت شورای نگهبان سیاسی هست نه حقوقی . برای اینکه کلا جایگاه این دستگاه سیاسی هست که دگر اندیشان و احزاب نتوانند کاندید انتخابات با رای مردم انتخاب شوند . من انتخاب میکنم بعد شنا هم انتخاب کنید . مسولیت هم با مردم هست .
کسی حاضر نیست مسولیت گرانیها خصوصا بنزین را قبول کند . حداقل امار زخمی و کشته شدگان و خسارت ها را شفاف سازی کنید
زندگی در ایران برای مردم عادی، مثل یه گرداب هست که همه رو با خودش پایین میکشه و نابود میکنه

بیایید حداقل تلفات رو با خودداری از زاد و ولد کمتر کنیم
یک عده در این سایت که درد نان ومسکن ندارند اصلاح طلب واصولگرا می کنند.اینها هردو امتحانشون دادند.ببین مملکت رو به چه روزی انداختید که نوزاد رو تو سرمای زمستون کنار خیابون رها کردند ورفتندچون ندارند.می فهمیدندارند.می فهمید ندارند.
نماینده تو تهران می رفت پمپ بنزین کار کنه؟ نماینده ایی که ففط به حقوق خودش راضی یه یا وجود نداره یا کارش فقط خوابیدن تو مجلس ه .
از کی تا حالا توهین به شعور ملت شده جرم و باید رد صلاحیت بشه ؟ حق مطهری رو می زارن کف دست ش اما تریبون ها پر از توهین به شعور ملت ه
جناب پناهیان نماینده ملت و مردم ایران نیست نهایت نماینده ایده تفکر خودشان است.مملکت اینقدر بی حساحب نیست.که ایشان برای مجلس و شورای نگهبان و مردم تکلیف کند
در همه احكام اداري به عشق و هوش و زكاوت و عالمانه و اينا اشاره ميشه؟
آقای پناهیان ، این چیز عجیبی نیست ، بعضیا به شعور مردم توهین می کنند ، بعضیا به نماینده مردم .
رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان سیاسی نیست بلکه به قانون و ادله عمل میکند . ادله برای رد صلاحیت هاشمی بخاطر سن بالا بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
اقاي جنتي چند سالشونه
انتصاب پسر به عنوان مشاور یعنی رانت درست کاری که پسر آخوندی کرد باید دولت جلوی این کارهارو بگیره
بزرگوار چرا توییت پناهیان را سانسور کردی
قرص ضدبارداری را از قلم انداختی تابناک مثلا زرنگ
اقای مطهری اگه درانتخابات بمن ساندیس وکیک بده من بش رای میدهم وازوی حمایت میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
خودتو ارزون می فروشی
مسولی که به نظام استکبار حمله میکند چطور فرزندانشان در قلب کشورهای غربی تحصیلی میکنند انهم بورسیه ای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
شما نمیدانید انها در لیاس تحصیل رفتند انجا ولی برای نظام کار میکنند چون مستمری میگیرند البته ظاهرا پدرش میفرسته انهم ارز دولتی براش ولی دارند از پیشرفتهای انها گزارش میدهند ودر اخر سر هم بعد از تحصیلات چون از بچگی رفته اند وفارسی نمیفهمند مجبورند ساکن شوند ولی با حفظ مقرری
تایید ها و رد صلاحیت ها و عدن احراز صلاحیت ها خروجی نظریات مهندسی است.
کجای اسلاام داشتن دشمن را ارزش دانسته ، یعنی چه دهان منتقدان را پلمپ میکنیم ؟؟ از این بیشتر ؟؟!! واقعا روحانی خیلی مردانگی میکته استعفا نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
من سخن شما را رد میکنم . البته دلیل عقلی دارم نه سیاسی . دلیلم این هست که اگر هیچ کشوری یا فردی یا گروهی با مسولین کشور دعوا نداشته باشند چون میگویند ما حق داریم و بحق هستیم عقیده دیگران . رفتار سیاسی دیگران . مدهب و دین دیگران را همیشه در حال چالش کشیدن هستند . پس این دشمنی کلیدش از جای زده میشود که همیشه خود را محقق بدانند ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
نتیجه مقام کیلویی دادن است
کسی نمیداند که چرا اینقدر تلویزیون دوران قاجار را بمردم در علب فیلم و سریال . بانوی عمارت نشان میدهد .آیا واقعا میخواهیم‌مگر به دوران قاجار برگردیم . دوران قاجار چه محاسنی دارد . ؟ مردم میخواهند به گذشته برنگردن حتی اگر اتفاقی در ان دوره افتاد تمام شد . . اقتصاد و فرهنگ و قدرت و حاکمیت گذشته ها چیزی برای دفاع ندارد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
کسی که آینده ندارد همیشه به پشت سرش نگاه می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
حداقل در دوره قاجار اینهمه دشمن نداشتیم واینهم قطع رابطه سیاسی نبودیم واینهمه دق دقه هم نداشتیم
آقای پناهیان درست گفته. شتر سواری که دولا دولا نمی شود وجود یک مطهری در مجلس اصلا به چه درد خورده یا خواهد خورد تازه اگر 200 تا مطهری هم باشه هیچ قانئن درست حسابی بیرون نمیاد
پاسخ ها
ناشناس
| Norway |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
از پناهیان هم اسلام درست درمونی در نمیاد!!
از سوید خبری نیست
مشکل اساسی این است که اصولگرایان به خصوص جریانات تندرو نمی‌خواهند بپذیرند که نارضایتی وجود دارد و زمانیکه این نارضایتی خودش را در قالب اعتصاب و اعتراض‌های صنفی نشان می‌دهد تندرو‌ها دو پاسخ بیشتر ندارند، نخست اینکه خارجی‌ها یعنی آمریکا، اسرائیل و عربستان را متهم می‌کنند و پای فتنه را وسط می‌کشند؛ و دوم، انگشت اتهام به سمت بخش انتخابی نظام یعنی دولت ومجلس می‌گیرند که باید پاسخگو باشند، این گروه نمی‌خواهد به عمق نارضایتی مردم نگاه واقع بینانه‌ای داشته باشد. به هیچ وجه در پی تبرئه اصلاح طلبان نیستم، اما واقع مطلب این است که اگر قرار بر تشکیل دادگاهی برای رسیدگی به اتهامات متهمانی که موجب نارضایتی مردم شدند باشد به طور قطع اصلاح طلبان متهم ردیف اول این دادگاه نخواهند بود.
کدومو بدم قالیباف و بدم ؟؟ زاکانی رو بدم ؟؟ ذالنور رو بدم ؟؟ همه رو بدم ؟؟؟! همه رو بده ؟؟؟ عالیس؟؟ چه عالی ؟؟ غلامعلی ؟؟؟!!
تابناک باز هم پناهیان؟ بابا ول کن برجسته نمودن این فرد هیچ شور و هیجانی رو در انتخابات ایجاد نمیکنه با بلیط این افراد به سینما نروید.بجای تماشای فیلم ، فیلمتان میکنند.
۱۲؟؟؟؟؟؟ خیلی زیاده. مجلس این دوره کلا تو قضیه بنزین اثبات کرد با مردم نیست. مردوده اونم با صفر، اونم از نوع صفر مطلق
آقای پناهیان شما خودتان چه جایگاهی دارید که برای دیگران تعیین تکلیف می کنید چه کسی به شما اجازه میدهد که برای دیگران و جامعه تصمیم بگیرید به جای نقد دیگران به نقد خودتان بپردازید با هوچی گری خودتان را طرفدار مردم نشان میدهید درآمد شما از کجاست و چقدر هست خانه ات در کجای شهر هست
در خصوص حکم انتصاب پسر مشاور باید عرض کنم که ایشون برای اینکه ریا نشود از طریق این انتصاب به مردم گفتند که من دیانت، ذکاوت و عشق عالمانه دارم. چون عینا این صفات را در حکم پسرشون آوردن و از ما انتظار دارند که ضرب المثل"پسر کو ندارد نشان از پدر" رو هم در موردشان ساری و جاری بدانیم.در ضمن، از این حکم ما فهمیدیم که خود مشاور اعظم (پدر) پولی نمیگیرند (آخی،طفل معصوم). چقدر گذشت در مملکت ما هست. شما هم بخاطر حقوق نگرفتن آقا زاده چی بهشون میخوای تحفه بدی. بگو ملت آماده باشن. مردم رو چی فرض کردی برادر.
نگران سطح سواد مردم هستم! حول دادن ماشین یا هول دادن؟ زکاوت یا ذکاوت؟ ....
آقای فضائلی نحوه تامین بودجه وطن فروش ها را پرسیده. آنها که اسمشان روشون است و عیان. حالا یکبار هم که شده جواب این یاوه گویان را بدهید بودجه مجموعه چقدر است و از کجا تامین می شود. چندین فرزند رهبر چکاره هستند. صرف اینکه حوزه هستند درست نیست خود آقا هم درس حوزه می دهد. این مسائل را شفاف اطلاع رسانی بکنید تا راه اخبار نادرست از طرف وطن فروشها بسته بشود.
بنده حاضرم مشاور وزیربشوم و نه تنها پولی هم دریافت نکنم بلکه ماهیانه مبلغی را هم پرداخت کنم هههههههههههههه
اهداف سفر روحانی به ژاپن از زبان آشنا

ایشان سخنگوی رییس جمهور هستند؟
پس وزیر ارتباطات ناخواسته اعتراف کرد که بازجو بوده است .
راستی اونهایی که دم از قانون میزنند ولی از توئیتر استفاده میکنند. آیا حرفهایشان مورد تائید مردم هست؟. جناب وزیر فرزندتان بقول خودتان مشغله کاری بسیاری دارد چگونه میتواند در حد مشاور که گفته هایش کارشناسانه باشد میتواند موثر باشد یا اینکه....
اینهم مدل جدید بکار گماردن فرزندان وبرادران مسئولین است اخه مرد حسابی گربه راه رضای خدا موش نمیگیره شما بگو خواب بعدی که دیدی چیه برای شاخ شمشاد عضویت در چند شرکت به عنوان عضو هیئت مدیره وسهام بعضی از شرکتهای داروسازی وخلاصه چند برابر حقوق رسمی درامد در نظر گرفتید نه گو که معلومه دروغ میگی از همین الان دماغت بزرگ شده
نفرمودید این نماینده که در پمپ بنزین کار میکرده در کدام کشور بوده اگه ایرانی بوده که حتما" بعد از نمایندگی وزارت نفت برای خودش تاسیس کرده
همین بهتر که ردش کنه.معلوم نیست با خودش چند چنده
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی