بازدید 62845
هزار و هشتصد و سی ونهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پیشنهاد دولت برای برگزاری اعتراضات قانونی چه بود؟/برای «دیرین دیرین» احضار می‌شویم!/هجوم خودروداران برای گازسوز کردن خودروها/کشف جسد نماینده اسبق مجلس در ساختمان نیمه‌کاره

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: مسأله مردم بعد از بنزین اینترنت است / اعتمادی: به خاطر شباهت صدایم به داریوش ممنوع‌الکار بودم!/شکایت برخی نمایندگان از رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 21 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
پیشنهاد دولت برای برگزاری اعتراضات قانونی چه بود؟

دولت، هفده ماه پیش اماکنی را برای اعتراض در تهران و شهرستان‌ها تعیین کرده بود، ولی دیوان عدالت اداری این مصوبه را ابطال کرد. هیأت دولت بیستم خردادماه ۱۳۹۷ (یک سال و پنج ماه پیش)، به پیشنهاد وزارت کشور، محل‌های مناسب برای تجمع‌های گروه‌های مختلف مردمی را در تهران و شهرستان‌ها تعیین و تصویب کرده بود. در ۲۶ شهریور ماه، دیوان عدالت اداری این مصوبه را ابطال کرد و عملا مانع ایجاد محلی برای تجمعات قانونی شد. این اتفاق پس از آن صورت گرفته که سه شهروند در دادنامه‌هایی جداگانه نسبت به این مصوبه شکایت کردند و خواهان ابطال آن شدند. دولت البته تعهد کرده که در این زمینه باز هم مصوبه دیگری داشته باشد، ولی به نظر می‌رسد قوه قضاییه و نیز دیوان عدالت اداری باید در این زمینه با دولت همکاری‌های لازم را داشته باشند تا زمینه لازم برای فرهنگ‌سازی در زمینه حق اعتراض قانونی به وجود بیاید. /ایرنا

روحانی از تریبون نماز جمعه سخنرانی کند

فاضل میبدی، عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: پشت پرده این بداخلاقی‌ها در عرصه سیاسی کشور دست‌های پنهان برخی تندروهاست. این تندروی‌ها به راحتی از بین نمی‌رود. مافیایی پشت پرده این بداخلاقی‌ها هستند. برخی‌ها می‌گویند جامعه را دو قطبی نکنید، اما با عمل خود، حرف خودشان را نقض می‌کنند. در همین ماجرای افزایش قیمت بنزین، برخی به سرعت وارد فاز حمله به دولت شدند، در حالی که تصمیمی درست و اساسا تصمیم نظام بود. چرا یک بار هم در نمازجمعه تهران رئیس جمهور دعوت نمی‌شود برای مردم سخنرانی کند و درباره مسائل مهم به مردم توضیح دهد؟ چرا فقط افرادی از یک جناح دعوت شده و به جناح مقابل و دولت حمله می‌شود؟

مسأله مردم بعد از بنزین اینترنت است

علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه امروز بسیاری از مشاغل وابسته به اینترنت است که با قطع شدن آن دچار مشکل می‌شوند، افزود: از سوی دیگر بسیاری از مؤسسات و شرکت‌ها از این طریق امرار معاش می‌کنند که با ادامه قطعی اینترنت ضرر می‌کنند. امروز مسأله مردم بعد از بنزین، اینترنت است که اگر این مسأله حل و فصل شود، به جامعه آرامش تزریق می‌شود. با توجه به اینکه در این روز‌ها تقریبا آرامش در سطح کشور برقرار شده، وقت آن رسیده است که اینترنت وصل شود. حداقل باید دلایل ادامه قطع اینترنت برای نمایندگان شفاف شده و توضیح لازم در این باره به مجلس اشاره شود. /خانه ملت

اعتمادی: به خاطر شباهت صدایم به داریوش ممنوع‌الکار بودم!

مصاحبه اخیر خشایار اعتمادی با برنامه‌ای اینترنتی تکه‌های جالبی دارد؛ حرف‌هایی درباره موسیقی دهه ۷۰ و آنچه بر موج نوی خوانندگان پاپ گذشته است. اعتمادی می‌گوید آن سال‌ها برای تقلید و شباهت صدایش به داریوش اقبالی به کارهایش مجوز نمی‌دادند و آن سال‌ها شجریان عزیز بوده و اگر صدایش شبیه استاد شجریان می‌شد، انگار کسی مانع کارش نمی‌شد!

افزایش عجیب قیمت پراید در بازار

امروز هر دستگاه پراید ۱۱۱به قیمت ۵۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار فایل شد، اما قیمت پراید در رنگ‌هایی جز سفید ۵۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام شده است. این افزایش قابل توجه تنها در کمتر از یک هفته، تحت تأثیر رشد قیمت بنزین در بازار رخ داده است. سایر مدل‌های پراید نیز با افزایش قیمت همراه بود. در بازار هر دستگاه پراید ۱۳۱به قیمت ۴۹ میلیون و ۸۰۰ در رنگ سفید و ۵۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای سایر رنگ‌ها فایل شد. پراید ۱۳۲ نیز به قیمت ۵۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود. این خودرو در رنگ‌هایی جز سفید به قیمت ۵۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان عرضه شده است. وانت پراید نیز با رشد قابل توجه قیمت روبه رو بود و هر دستگاه وانت پراید ۴۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

شکایت برخی نمایندگان از رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس

سیده حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین و عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، به اعتمادآنلاین خبر داد: فراکسیون امید نامه‌ای با امضای دکتر عارف به هیأت‌رئیسه داده که با سران سه قوه در صحن علنی مجلس جلسه‌ای تشکیل دهیم تا درباره گران شدن قیمت بنزین به نمایندگان ملت توضیحاتی بدهند. نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در پایان نامه علاوه بر درخواست ادامه جلسات مجلس طی هفته آینده و بررسی مشکلات و موضوعات مربوط به گرانی بنزین و تعطیل نشدن مجلس، از مسئولان مربوطه وزارت ارتباطات خواسته شده است تا درباره وضعیت ارتباطات و قطعی اینترنت این روز‌ها توضیحاتی به مجلس بدهند. این عضو فراکسیون امید مجلس همچنین با بیان اینکه برخی نمایندگان از رئیس کمیسیون امنیت ملی شکایت کرده‌اند، گفت: برخی نمایندگان از آقای ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، به دلیل طرح برخی مباحث و اظهارنظرات از جمله به زیر کشیدن رئیس‌جمهوری و... که باعث بر هم زدن امنیت ملی شده است در حالی که او به دلیل مسئولیتش و ریاست کمیسیون امنیت ملی باید حافظ منافع ملی باشد، شکایت کرده‌اند.
 
امکان استیضاح وزیر کشور وجود دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: با بازگشت آرامش به کشور ادامه قطع اینترنت ضرورتی ندارد. علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده برای دسترسی به اینترنت در پی برخی ناآرامی‌های مربوط به افزایش قیمت بنزین گفت: به نظر من، ادامه قطع اینترنت با توجه به بازگشت آرامش به کشور ضرورتی ندارد. وی افزود: مسئولیت این امر با وزیر کشور به عنوان رئیس شورای امنیت کشور است، اگر وزیر کشور بخواهد بر ادامه قطع اینترنت اصرار بورزد، مجلس عکس العمل نشان خواهد داد. مطهری با ضعیف خواندن عملکرد وزیر کشور در اجرای تصمیم مدیریت مصرف سوخت گفت: ممکن است او را استیضاح کنیم.
 
۱۰۰ میلیون ابزار متصل به اینترنت در ایران است

دبیر شورای عالی فضای مجازی: در حال حاضر ۱۵ میلیارد ابزار برای ارتباطات در دنیا وجود دارد که تا پنج سال آینده به ۵۰میلیارد ابزار می‌رسد و در ایران ۱۰۰میلیون ابزار ارتباطی وجود دارد که باید ۵۰۰میلیون ابزار باشد. نظام کهنه پولی و بانکی که مربوط به دوره صنعتی است، نمی‌تواند در دوره فناوری‌های نو و هوش مصنوعی مؤثر باشد، باید ارز‌های دیجیتال برای این دوره طراحی شود. /فارس
 
برای «دیرین دیرین» احضار می‌شویم و باید اثبات کنیم دشمن نیستیم

راوی انیمیشن «دیرین دیرین» درباره روند ساخت این انیمیشن‌ها از ایده تا اجرا و البته سختی‌هایی که در این راه وجود دارد، می‌گوید: بعضی وقت‌ها تهدید و گاهی خوانده می‌شویم و باید اثبات کنیم که دشمن نیستیم؛ همان چیزی که در اخبار گفته می‌شود ما با این زبان می‌گوییم.
 
هجوم خودروداران برای گازسوز کردن خودروها

همزمان با اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، تقاضا برای گاز سوز کردن خودروها افزایش یافته، به‌طوری که روزانه ۳۰ هزار تقاضا برای این مسأله ثبت می‌شود، افراد متقاضی نیز می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه NGVI.IR مراجعه کنند و آن طور که مسئولان اعلام کرده ‌اند، حداکثر ظرف مدت دو ماه آینده به همه درخواست‌ها رسیدگی می‌شود. متقاضیان برای گازسوز کردن خودروها می‌توانند به سامانه جامع اطلاعات خودروهای دوگانه‌سوز مراجعه کنند و از طریق گزینه تبدیل خودروها، برای ثبت‌نام تبدیل خودروی خود اقدام کنند./ایسنا
 
بازداشت کارمند بازنشسته سفارت ایران با تجهیزات جاسوسی

سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری عامل انسداد بزرگراه امام علی (ع) در شب گذشته خبر داد. غلامحسین اسماعیلی افزود: این متهم بازنشسته سفارت ایران در کشور دانمارک بوده است. وی گفت: از بازرسی در منزل وی تجهیزات مربوط به جاسوسی و دیگر تجهیزات الکترونیکی کشف شده است.
 
کشف جسد نماینده اسبق مجلس در ساختمان نیمه‌کاره

جسد نماینده اسبق مجلس در یک ساختمان نیمه‌کاره در یاسوج کشف شد. حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی زاده نماینده اسبق مجلس چهار و محال و بختیاری که از سه روز مفقود شده بود، پیکرش در یک ساختمان نیمه کاره در یاسوج کشف شد. بنا بر این گزارش، پیکر حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی زاده معروف به سیدعلی صفدر ـ که حدود سه روز پیش مفقود شده بود ـ در چاله آسانسور طبقه زیرین در یک ساختمان نیمه‌کاره در خیابان ابوذر ۱۰ یاسوج پیدا شد.
گفتنی است، این روحانی که حدودا شصت سال داشت، در سال‌های اخیر در اداره کل ارشاد استان کهگیلویه و بویراحمد به کار تبلیغات مشغول بود. سقوط از ارتفاع دلیل فوت این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در سال‌های ۶۳ تا ۶۷ اعلام شده، اما جرئیات آن مشخص نشده است.
 
واکنش چمران به ماجرای بنزین

چمران ادامه داد: این افراد حتی شاید زمان اقدامات خود را هم به دقت تنظیم کرده بودند و باید از دوستان پرسید که از کجا گیر آورده بودند. وقتی به مردم نگفته بودند و دو روز قبل هم تأکید کرده بودند که دروغ است و چنین چیزی نخواهد شد، مردم شب عید خوابیده‌اند و صبح شنیده‌اند که بنزین گران شده است. وی با تأکید بر اینکه این حوادث که پیش می‌آید انسان می‌فهمد امنیت یعنی چه، گفت: امنیت ما امنیتی مثال‌زدنی در یک فضای کاملا ناآرام خاورمیانه است و این به برکت خون شهدا و رهبری عزیزمان به وجود آمده و باید آن را قدر بدانیم و دنبال کنیم. عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در گام دوم امنیت اولین مسأله است، چون همه می‌خواهند آن را از ما بگیرند گفت: این امنیت حتی در خود آمریکا هم نیست و می‌خواهند امنیت در بین ما نباشد. وی با بیان اینکه نمی‌دانم وزارت اطلاعات ما کجاست؟ و چرا جلوی این گروه‌ها را نگرفته است، گفت: این همه داد و فریاد و رجزخوانی این موقع‌ها به درد می‌خورد و الان باید به میدان بیایند و دو ماه قبل باید این گروه‌ها شناسایی می‌شد. در تلگرام و جا‌های دیگر سازماندهی و آموزش داده شده‌اند، ولی ما هم بلدیم به آن‌ها نفوذ کنیم و چطور این کار‌ها نشده، جای تعجب دارد. عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مبنا و اصل پیشرفت یک کشور علم و دانش است، بیان داشت: مبنای کار ما علم و دانش است و اهمیت تخصص در اینجا نمایان می‌شود و وظیفه متخصصین به نشستن و برخاستن خلاصه نمی‌شود.
 
ایمانی: شاید قالیباف از مشهد کاندیدای مجلس شود

یک فعال سیاسی اصولگرا احتمال کاندیداتوری قالیباف از مشهد را بعید ندانست. ناصر ایمانی، تحلیلگر سیاسی اصولگرا درباره احتمالات پیرامون کاندیداتوری و سرلیستی قالیباف به خبرآنلاین گفت: «نه خود ایشان و نه مجموعه اصولگرایان و شورای ائتلاف هنوز به جمع بندی نرسیده است.» او با اشاره به انتشار اخباری درخصوص احتمال کاندیداتوری قالیباف از حوزه انتخابیه مشهد هم افزود: «کاندیداتوری از محل حوزه انتخابیه هم هنوز نامعلوم است. هرچند قاعدتا تهران برای ایشان بهتر است تا مشهد، اما شاید، چون آقای قالیباف مشهدی است تصمیم بگیرد از این شهر کاندید شود؛ اما در هر صورت، هیچ تصمیم قطعی و مشخصی وجود ندارد.» این تحلیلگر سیاسی اصولگرا درباره زمزمه‌های کاندیداتوری جلیلی نیز می‌گوید: «کاندیداتوری آقای جلیلی در انتخابات مجلس قطعی نیست. از سویی ممکن است ایشان در لیست اصولگرایان نباشد و در لیست جداگانه‌ای باشد یا حتی انفرادی کاندید شود.» او تأکید کرد: «به هر حال احتمال اینکه جبهه پایداری لیست جداگانه بدهد، وجود دارد. واقعیت این است که حداقل یک یا دو لیست دیگر غیر از لیست شورای ائتلاف وجود دارد چراکه اختلاف نظرات زیاد است.»
 
سبحانی‌نیا: قیمت بنزین بهانه تسویه حساب با دولت نشود

یک فعال سیاسی اصولگرا و عضو هیأت رئیسه مجلس نهم ضمن تأکید بر اینکه مجلس اجازه افزایش قیمت بنزین را به دولت داده است، می‌گوید: همه شخصیت‌ها و جناح‌های کشور وظیفه دارند در اجرای هرچه بهتر این طرح همدل و همراه باشند و تخریب دولت در این راستا پسندیده نیست. حجت الاسلام حسین سبحانی نیا با اشاره به اعتراضات صورت گرفته بعد از افزایش قیمت بنزین و اظهار بی اطلاعی برخی مسئولان از این تصمیم، به خبرآنلاین گفت: واقعیت انکارنکردنی این است که قیمت بنزین در کشور ما پایین بوده و ضرورت تغییر و افزایش آن از مدت‌ها قبل مطرح بوده است. در واقع همیشه تأکید شده که باید یک تجدیدنظری در قیمت بنزین و دیگر حامل‌های انرژی صورت بگیرد. وی با بیان اینکه حتی مجلس به دولت اجازه داده بود که بتواند هر سال افزایش قیمت داشته باشد، ادامه داد: در حال حاضر اگر انتقادی مطرح است، به زمان اجرای این طرح است که می‌توانست حساب شده‌تر باشد و در عین حال با شیب ملایم‌تری انجام بگیرد. این نماینده ادوار مجلس با تأکید بر اینکه در ضرورت افزایش قیمت حامل‌های انرژی شکی وجود نداشت، خاطرنشان کرد: قیمت بنزین در ایران حتی نسبت به کشور‌های همسایه پایین‌تر است و در شرایط تحریم بین المللی و همه جانبه ایران باید متکی به داخل و توانمندی‌های داخلی باشد؛ بنابراین، باید کمبود‌های موجود از درآمد حاصل از مالیات و حامل‌های انرژی جبران شود. اما اینکه در این بین، برخی به دنبال تخریب دولت هستند پسندیده نیست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۹۰
انتشار یافته: ۲۴۶
ژاپن در جنگ جهانی دوم با خاک یکسان شد
آلمان در دو جنگ جهانی متوالی اول و دوم شکست خورد و ویران شد
تنها دلیلی که الآن جنس مشابه و ارزانتر ایرانی را نمی خریم و جنس مشابه و بسیار گرانتر ژاپنی یا آلمانی را ترجیح می‌دهیم فقط و فقط بخاطر حمایت مردم آن دو کشور از کالای ساخت وطنشان و باور داشتن به توانایی هایشان است
ژاپن و آلمان اکنون بهترین و مرغوبترین جنگ افزارهای نظامی را می‌سازند و صادر می‌کنند و سرمایه گذاری نکردن در تجهیزات نظامی نمی‌تواند دلیل موفقیت صنعتی این دو کشور باشد
اینها را گفتم تا بگویم که دیروز یک ماشین لباسشویی ایرانی خریدم و امروز سه دکمه ی روی صفحه اش کار نمی کرد و پس از تماس بنده از نمایندگی شرکت گفتند که اگر بنده تمایل به تعمیر ندارم آنرا در حالت اولیه قرار دهم تا شنبه بیایند تحویل بگیرند و به انتخاب خودم یک نوع یا مدل دیگری را سفارش دهم و من بجای اینکه نیمه خالی لیوان را ببینم و مدام پیش این و آن بگویم که همه اجناس ایرانی این چنین هستند نیمه پر لیوان را دیده و از خدمات پس از فروش ایرانی و احترام به مشتری پیش همه تعریف و تمجید خواهم کرد
#حمایت_از_کالای_وطنی_وظیفه_هر_ایرانیست
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
الان مشکل کشور ما کالا های بنجل داخلی و خارجی نیست مشکل ما تاکید برخی مسوولین به وصل شدن مجدد اینترنت است که فقط تبلیغ استفاده از کالاهای خارجی در آن وجود دلرد پس اگر اینترنت دست کم تا یکسال آینده کماکان قطع باشد یقینا ما از آلمان و ژاپن هم پیشرفت بیشتری خواهیم کرد
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
همون لحظه ای که رئیس جمهور و وزیر صمت و تعزیرات گفتن که هیچ کس حق افزایش قیمت رو نداره چهار ستون بدنم لرزید که یا خدا الان همه گرون میکنن
و این لرزش چهار ستون بدنم حق بود چون خودرو سازهای دولتی اولین ارگان هایی بودن که محصولاتشون رو گرون کردن و هیچ کس هم چیزی نگفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آیا در ژاپن این همه مفسد اقتصادی است؟آیا در ژاپن وآلمان مسؤول ورئیس دائم العمر است؟آیا بانک مرکزی ژاپن وآلمان آلت دست دولت است؟آیا در ژاپن و آلمان آموزش وپرورش را به حال خود رها کرده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آقای خان، زمانی میتوانی از کالای باکیفیت ایرانی حرف بزنی که بتواند با نمونه مشابه خارجی رقابت کند، هم از نظر کیفی و هم قیمت... وگرنه در حالت کنونی که واردات کالای خارجی قاچاق محسوب میشود نتیجه ای جز انحصار و فساد و رانت در کالای بی کیفیت و گران ایرانی نمیبینیم... نمونه های شاخص آن خودروسازان محترم که کالایشان به لعنت خدا هم نمی ارزد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خان محمد علی . نظرت جالب بود و نظر متفاوت با دیگر نظرات بیان کردی . آلمان و ژاپن برای پیشرفت کشورشان از طریق دو مقوله بوده اول اداره کشور با روش علمی و دوم ارتباط با جامعه جهانی . اگر زاپن و المان قرار بود بر سر مواضع قبلی خود یعنی برتری نزادی و مدهبی با همسایگان بجنگند دوباره به باتلاق و زندان تبدیل میشدند انها در حوزه سیاسی و توسعه سیاسی هم با قدرت احزاب تولنستند دمکراسی را نهادینه کنند ...... ه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این کشور ها مهد علم و دانش هستند.
بیشتر متفکران مهم جدید جهان آلمانی هستند.
در مورد ما فقط از متفکران عهد بوق باید مثال بیاوریم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
نمی‌دونم چرا به مردم میگین اغتشاشگر !
بابا اونی که با اسلحه کلاشینکف حمله می‌کنه به کلانتری اغتشاشگر نیست! اونی که با چاقو به سرگرد رو از پشت میزنه ارازل نیستن مردمن ! اونی که خونه هموطنش رو آتیش میزنه اغتشاشگران نیستن مردم هستن! اونی که به ماشین آمبولانس حمله می‌کنه و پرسنلی رو کتک میزنه خود مردمن !
شما کجای دنیا دیدی اغتشاشگران خونه هموطن خودشون رو آتیش بزنه ؟!
کجای دنیا دیدی اغتشاشگران به آمبولانس و ماشین آتش‌نشانی حمله کنم و پرسنلی رو مورد ضرب و شتم قرار بدن ! اونم با سلاح سرد
شما کجای دنیا دیدی اغتشاشگران سلاح حمل کنند ؟!
بابا این مردمن که آدم میکشند و آتش می‌زنند این مردمن که اسلحه دارن اغتشاشگران آدمای با شرفی هستن انقد توهین نکنید بهشون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حمایت ا کالای وطنی نه به هر قیمت. اکثر تولیدکنندگان ایرانی صرفا به فکر سود خود و خالی کردن جیب مشتری هستند و کالایی مشابه کالای چینی رو با چند برابر قیمت میفروشند صرفا به این خاطر که کالای ایرانی است و چون به بهانه مبارزه با قاچاق کالا تولید کالا در ایران انحصاری و بی رقیب است هیچوقت نباید خودمان را با ژاپن یا آلمان مقایسه کنیم جناب خان... اگر بنا بر مقایسه کردن باشد صرفا میشود ایران را با کره شمالی مقایسه کرد که شرایطی شبیه به وضعیت کشور ما دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
منم ... با اینهمه تبلیغ خریدم باور کنید کفش‌ها از وسط نصف شده از قسمت زیره، و بعد رویه پارچه ای پاره شده و یک سنگ دیروز تو پیاده رو موند زیر پام و پام پیچ خوررد و با یک پیچ خوردگی پا از قسمت پاشنه کلا قسمت رویه از زیره جدا شد و کاملا کفش پاره شد.با این کفشا نه اصلا ورزش کردم و نه کوه رفتم و نه اصلا فوتبال بازی کردی و فقط و فقط پیاده روی کردم. امروز 76000 تومن رو انداختم دور. تازه این رو برای پارکور کاران پیشنهاد میدادن. . البته کفش‌های چرم اصل تبریز حرف ندارن. ولی خب گرونتر هستن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تعداد منفیها گویای نظر مردم است تا کجا میخواهید روی شعور مردم شرط بندی کنید کسانیکه مواد اولیه و همه چی را با ارز دولتی وهرد میکنند و به محض انحصار به هر دلیای از زمان جنگ گرفته تا تحریم از کیفیت کاسته و کمترین احترامی برای مصرف کننده داخلی قائل نمیشوند در قدم بعدی اکثریت تولید کننده های داخلی صرفا مونتاژ کار بوده و نام تولید کننده صرفا پوششی برای استفاده از معافیتهای مالیاتی و عوارض ورودی بوده و یک کالا را بصورت قطعات منفکه وارد میکنند تا حق دولت و ملت را ندهند شاهد مثال هم همین موضوع که تا تحریم میشویم تمام مدعیان خودکفایی و تولید تمام داخلی با مشکل و عدم تولید مواجه میشوند...
علی
| Germany |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اصلا اینطور نیست. علت پیشرفت آلمان، کار و تلاش و صداقت هست. سیستم دولتی شفاف و احترام به قانون و مصرف کننده. نخریدن کالای نامرغوب خودش باعث افزایش کیفیت میشه. چهل ساله ایران خودرو و سایپا بدون رقیب کالا میفروشند به کجا رسیده اند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ژاپن اولش کالاهای بی کیفیت تولید می کرد و صادرات می کرد و اجازه هم به واردات نمی داد که وارد کشورشان کنند مگر کالاهای مورد نیاز
مخاطب بیست وپنج ساله تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خان محمد علی اقا مطلبت رو خوندم اول فکر کردم که می خوای مثل بقیه بگی که جنس ایرونی عله و بله اما با اخرش خیلی حال کردم معلومه همه مخاطب های تابناک یکسری بچه قرتی بیسواد و نادون نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و حامی مستضعفین جهان و مرد عمل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
قرار هست با افزایش قیمت بنزین به ۵۰ میلیون نفر دوباره یارانه نقدی اصافه تر پرداخت شود . یعنی تجربه قبلی به شکل جدیدتر . سوال ایا این یارانه دادن ادامه دارد . چند وقت دیگر قطع نمیشود . ؟ چرا این‌ مبالغ را به تولید نمیدهید . ایا دولت بعدی قطع نمیکند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خان آقا یه تیکه ای هم به هاشمی رفسنجانی انداختی فک نکن که نفهمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یک لحظه خودم رو گذاشتم جای عربستانی‌ها و به خودم گفتم که منم اگه جاشون بودم به صنعت هسته ای ایران حسودیم میشد و بهش به چشم خطر و تهدید نگاه میکردم
رضا طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
محمدعلی آقا خان
این حرفا دیگه خریداری نداره. ایرانخودرو و سایپا.
خندم میگیره از این توجیحت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بعضیا یه جوری از حمایت از تولیدات داخلی حرف میزنن گویا همین دیروز انقلاب شده و از شنبه قرار کارخانجات داخل شروع به فعالیت کنن و محتاج حمایت هموطنان هستن...بابا اگه قرار بود ما تو صنعت و یا از نظر رفاه به جایی رسیده باشیم تاحالا باید میرسیدیم...ما همینیم دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دوست عزیز اگه نیمه خالی لیوان رو دیده بودی الان رای های مثبت و منفی ات جابجا شده بود. ما مردم ایران از بیماری رنج می بریم به نام "خود کوچک
بینی"! که شاید چنین بیماری در هیچ کجای دنیا به صورت ملی جود نداشته باشه اما اینجا باید حتما براش پرونده ای باز کرد و عمیقا روش تحقیق کردکه چرا ما این چنین هستیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اگر متوجه باشید اگر کفش نو را خریداری کردید بعد از مدت سه سال که استفاده هم نکرده باشید و دست نخورده هم بماند بعد از سه سال کف لاستیکی کفش ها ماده ای بکار رفته که بمرور زمان ترد شده و بعد از پوشیدن ان کفی و روکش اصلی کف پا خرد میشوند برای من هم‌که دو تا کفش با قیمت ۲۳۰ هزار تومان خرید کردم بودم این اتفاق افتاد من علت را سوال کردم و کفش فروش محله گفت که سازندگان کفش ماده ای را میریزند که باعث انتقصای کالا بعد از مدت مقرر میشود یعنی برای کفش هم طول عمد معین میکنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
هر جا سخنی گفته می شود می گویند مشکل ما فعلا این نیست بفرمائید کجای این مملکت بی مشکل است ممنون می شوم
چقدر تهوع اورید و تهوع اور تر اینکه از سر اجبار باید اینها را بخونیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اینجاست که دیوان عدالت اداری تبدیل به دیوان بی عدالتی می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
نخون، ببینیم کی مجبورت کرده. آدم مگه مریضه چیز تهوع آور بخونه؟
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دقیقا ، دوازده ساله تابناک رو دنبال میکنم همیشه همین طور تهوع آور بر ضد مردم بود ، چند بار فیلتر شد برای همین کامنت باز بودنش ، چون خودش ترسو بود جرعت حرف زدن نداشت ، الان هم آی پی هارو میده به آقایون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دمت گرم داداش منم حس تو رو دارم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
نتنها بخونیم باید تایید و افتخار هم بکنیم!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آره بابا اینترنت رو وصل کنند قول میدم تمام خبرها رو از سایت‌ها و کانالهای معتبر تلگرام بخونم و دیگه مزاحم سایت تهوع آور و زرد و سراسر دروغ و نکبت و تابناک نشم. باور کنید از سر زور ناچاری و بی
سایتی اومدم از ورژن اینترنتی بیست و سی که اسمش سایت منفورتابناک هست خبر میخونم. ای خدا ببین چه بدبختی هستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
میدونی چَرا اینترنتو قطع کردن؟... چون رو پای خودمون واسدادیم... میثل شاه وابسته نیستیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مشکلی داری با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
این حرفا برای فرار از مسئولیته
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
یه سوال از تابناک: آیا هموطن های خارج از کشور هم میتونن اینجا کامنت بزارن و کامنتهای ماها رو بخونن؟
ایران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بنارم کلامت را که خوب گفتی
درود بر روحانی !
با بسته حمایتی جدید روحانی بسیاری از مشکلات اقتصادی مردم حل شد
تا 1400 با روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
واقعااااااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چیزی که بدتر از اوضاع و احوال این روزها حال ادم بهم میزنه و باعث تهوع میشه خوندن بعضی از کامنت ها ست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
مدتی است که از روحانی هیچ خبری نیست و مردم چهره خندان او را در صدا و سیما ندیده اند، ، ایکاش که دیگر هیچوقت قیافه او را نبینیم
حداقل اینترنت ثابت رو وصل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تو چه کسی هستی که فکر میکنی باید با ذلت خواهش کنی و اونا هم میگن باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ما که ثابت نداریم بوقیم ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من ثابت دارم ولی این حرف رونمیزنم چون منافع فردی فکر نمی کنم حرفایی از قبیل ما که بچه خوبی بویم یا اینترنت ما دانشگاهی ها را وصل کنید واقعا باعث تاسفه
یا اینترنت همه باید وصل بشه یا هیشکی نبای اینترنت داشته باشه تا تکلیف مشخص بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
با 124 تماس بگیرید
آقایان تو این هفت روزی که اینترنت نبوده و شاید تا چند روز دیگری که قرار است نباشد چه کسی می خواهد هزینه های ما را جبران کند جالب است بدانید برای دانشگاه ها اینترنت وصل شده ولی برای قشر بدبخت بازاری هنوز نت وصل نشده من نمی‌دانم چگونه باید خرج کارمند و زندگی ما کن را در آوریم
خواهشا تابناک نظر رو انتشار بده و به اطلاع آن دسته کسانی که می‌خواهند بیمه خسارت دیده ها را بدهند بگویید چگونه ضررهای ما را می‌خواهند جبران کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
سال 95 یک پذیرش تحصیلی از دانشگاهی ممتاز در بریتانیا داشتم. بدلیل تعطیلی سفارت در تهران، که آنهم به لطف بالا رفتن از دیوار سفارت و اشغال آن بود، مجبور شدم برم ترکیه و از آنجا برای ویزای تحصیلی ام اقدام کنم که نزدیک به یک ماه در ترکیه بودم چون پاسپورت رو سفارت انگلیس میگیره و نمیشه به ایران برگشت تا نتیجه ویزا اعلام بشه. خرج یک ماه اقامت در هتل و سفر رفت و برگشت به ترکیه و خرج غذا ... حدود 9 میلیون تومان شد که به پول آن زمان رقم قابل توجهی است. البته ویزا هم صادر نشد، خب شما بگو خسارت رفتنم به ترکیه بدلیل تعطیلی سفارت رو از کی باید بگیرم؟ از اونها که به سفارت حمله کردن و باعث تعطیلی و خسران منافع ملی شدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ما هم دانشجوییم و وضع بهتری از شما نداریم، وصل کردن اینترنت تنها تو محیط دانشگاه صرفا جهت سرگرم کردن ماست...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دوست عزیز قطعی اینترنت یک حرکت بسیار نامطلوبه،ولی واقعا قشر بازاری با قشر دانشجو اصلا قابل قیاس نیست،دانشجو بسیار وضع بدتری داره،این وصلی اینترنت صرفا برا انجام پروژه های درسی و تز دانشجوها هست،باید هر چه زودتر دسترسی به اینترنت برا همه فراهم بشه،الان منی که کرج هستم برا ارتباط با اینترنت برم تهران،واقعا مسخرس.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
راست میگه برا دانشجو مهم تره دانشجو خرج زن و بچه میده و اگه پول درنیازه نمیتونه پول کارمند بده و در نهایت کارمندش اخراج میشه اما کارمند میتونه اگه درسشو افتاد ترم بعد اونو برداره و پاس کنه هرچند که خیلی از استاد ها اینو درک میکنن و قطعا قطعی اینترنت رو لحاظ می‌کنند اما خرجی زندگی و کارمندان قطی اینترنت رو درک نمی کنند
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ناشناس ۲۱/۴۴سفارت انگلیس در ترکیه پاسپورت را می گیرد ویک نامه می دهد تا باان بیای ایران وبا بعدا به ترکیه بیروی ونتیجه را اعلام کنند وپاسپورت پس بدهند چون اشنایان ما همیشه همینطوری می رونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰ناشناس
میتوانی با آن نامه بیایی ایران ولی نمی توانی دوباره خارج شوی و پاسپورتت رو بگیری مگه اینکه پیک آپ کنی که آنهم خیلی مطمئن نیست
سلام بر حاج اقا فاضل میبدی
شما میفرمایید اقای روحانی تریبون ندارد به مردم توضیح دهد
حاجی جان اگه تلوزیون وطنی خودمون رو ملاحطه بفرمایید هر روز ایشون داره صحبت میفرماییند
لطفا وقت بذارید تلوزیون خودمون رو هم ببینید
و من الله توفیق
پاسخ ها
کار آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
منظور ایشون غیر مستقیم به مستقیم خطاب کردن کسانی بود که دارن علیه دولت از روی منافع شخصی و دشمنی نظر میدن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
امان از این آقایان اطراف دولت،دولت روحانی وامثال این آقا فاضل بیشترین صدمات را به مردم و کشور زدند
تابناک تو خودت دوتا مطلب کار کردی برای تعیین مکان اعتراض یدونه نظر دربارش نزاشتی منتشر بشه که خود همین کارت جواب خودتو و ما رو باهم میده درباره اعتراض. نمیده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
پس تابناک رو نمیشناسی کیه
من معتاد اینترنت ام چرا درک نمبکنید ؟؟!! درد خماری بد دردی هست ؟؟ یه بار دیدی قاطی کردم ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این خطریه، اینترنت رو وصل کنید تا قاطی نکرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یک سیم مفتول نمره یک ونیم از پشت بام منزل به یک میله فلزی وصل کن اینترنت شما وصل میشه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
تا توی معتاد هستی اینا مردم رو میکشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مشکلی بود با 124 تماس بگیرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اینترنتی وقت دکتر بگیر:))))
حمله گازانبری دولت برای لوله کردن اینترنت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من حقوووووووق دااااان هستم نه سرهنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
یاد شعار بختیار بختیار دولت بی اختیار افتادم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مجید دلبندم ، دولت نه دولت در سایه
مهرداد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این حمله گاز انبری نبود بله شبیخون بود ک زدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حقیقتا دولت بی اختیار.
دولت پیرمردها اختیار حبس بول نداره، چه برسه به اداره کشور
رضا طاها
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خودرو در اختیار منه که باهاش حرکت کنم، نه اینکه وسط اتوبان توقف کنم
درست مثه اینترنت که روحانی متوقفش کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
۲۲:۰۵
دولت در سایه در جناح خود شماست
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
وقتی آقای وزیر کشور حتی طاقت شنیدن یک انتقاد طنزآلود از مهران مدیری در تلوزیون رو نداشت و جلوی دید همگان، اون رو تهدید کرد، دیگر تو چه انتظار داری
کارت خوان پزشکان چه شد؟ اداره مالیات پاسخ دهد که با تعیین جریمه 2 درصدی برگ های پزشکان رو ریخت از ترس خخخخخخخخخخخخخخخخخ.
پاسخ ها
کار آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آخی :)‌ پزشکان با دو درصد جریمه برگاشون میریزه ؟‌چرا هزار درصدی پول میگیرن از مریض ... حتی اگر بدونن اون مریض پول نداره :) دکترای خوب :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مسخره بذار این بدبختی اینترنت حل شه...چرا یاد نمیگیرید هر .حرفی رو سر جاش بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
قضیه‌ی پول پول میارست، درک ماها نمی‌رسه بذار بزرگترا تصمیم بگیرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
واقعا نمیفهمی وقتی وسط یه معضلی بمثل قطع اینترنت یه مملکت) یهو میای میگی مالیات پزشکا باعث میشی اون قضیه هم لوث بشه؟؟یکم موقعیت شناس باش حداقل.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بازم اراجیف یه هموطن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اگر مشکلی هست با 124 تماس بگیرید
حالا بگید روحانی اختیار داره ؟ من موندم دیوان عدالت اداری رو چه به دخالت در کار دولت ؟؟!! حالا دیوان بیاد پاسخگوی ندانم کاری خود باشه ؟؟؟
پاسخ ها
کار آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آقای روحانی اگر اختیار داشت ... این چند هفته اینقدر توی برنامه هایی که نشونش میدن عصبی نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دخالت؟ وظیفه اش است موردهای غیر قانونی را ابطال کند
ولی دولت شما همان موارد قانونی را هم اجرا نمی کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دقیقا اون هایی که به خودشون و دیگران میگن دولت ها هیچکاره هستند فردا صبح توی صف رای دادن و شعار دادن هستن.
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خدا را صد هزار مرتبه شکر که این دولت....اختیار نداره...که اگر اختیار داشت چه میکررررد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اگر پاسخگو نبود با 124 تماس بگیرید
آیا میدانید که اداره مالیات با نظام پزشکی تفاهم نامه امضا کرده است که 70 درصد درآمد پزشکان رو به عنوان هزینه در نظر بگیره و معاف از مالیات کند؟ این خوش خدمتی مسئولان مالیاتی از جیب بیت المال باید با تعقیب قضایی به طور محکم پاسخ داده شود.
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
پزشکان بیشتر از هر قشری به مردم خدمت می کنند و تو هم آنقدر علیه آنها خزعبلات بنویس تا قطع نامه دانت پاره شود
کار آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
قبل از شما دوست دیگری که حتی مسئول بودن بسیار پیگیری کردن و همینطور توی تلویزیون صحبت کردن که پزشکان و جراح ها درآمدشون خیلی زیاده و نباید اینقدر باشه ... که حرفشون به جایی نرسیده هنوز :)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بشین تا پاسخ داده شه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اللن اصلا مشکل کشود دکتر و پزشک و پرستار نیست . مثل اینکه تو اصلا تو باغ سیاست نیستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
پزشکا جان منو خانوادم رو نجات دادن حلالشون
مثل اینکه روحانی اصلا تریبون ندارد و همه مشکلات ناشی از آن است!!
پاسخ ها
ناامید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حالا که بدون تریبون خوب داره خدمت میکنه ...تریبون میخواد چه کار؟؟
کلا چکیده خبرها اینه:

به دولت کار نداشته باشید، بذارید هر کاری دوست داشت، بکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کی به شماها مدرک داده ؟ هنوز فکر میکنین ما دولت داریم ؟ ما دولت در سایه داریم بفهمین ، میفهمین یا از نفهمیدنتون نفعی میبرین ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
22:08
آره همش تقصیر آمریکا و انگلیسه ! باشه تو خوبی
افراطیون دارن با قطع اینترنت با اعصاب مردم بازی میکنند ؟؟! افلا تعقلون ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چه افراطیونی، این تصمیم بگیرها از هر دمی هستند، اصلاح طلب و محافظه کار و میانرو و هرچی که بخواین. افراطی کیه
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
افراطیون اینترنت قطع نکردند بلکه مسبب قطع اینترنت بودن


اینها همون کسایی هستن که منتظرن یه اعتراض ساده بشه تا به سرعت از ابربابانشون از خارج دستورات جدید دریافت کنن

تو فرانسه هر هفته.اشوب هست ولی نت قطع نمیکنند
چون مردمشون اونقدر درک و شعور دارن که فرق مخالف بودن با خائن بودن درک کنن
اونها از خارج از کشور دستور نمیگیرن از دشمنان کشور و مردمشون دستور نمیگیرن
ولی اینجا یه عده خود فروخته افراطی خائن
کوکتولمولوتف به دست آماده ن تا به دستور دشمان کشور و مردم تمام ایران به آتش بکشن و اصلا براشون مهم نیست که دولتی باشه.یا خصوصی خونه مردم باشه یا

خلاصه تا وقتی از این افراطی های خائن جیره خور بینمون هست باید قطعی نت تحمل کنیم

به امید روزی که تک تکشون به درک واصل بشن


تامام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
آقای سعید ، مملکتیه که خودتون درست کردین نتیجه کارتون این بوده ، انگشت اشاره تو به سمت خودت بگیر لطفا
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دلت تنگ شده واسه بلبل زبونی و خاله زنک بازی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
هیچ افراطی ای اینترنت رو قطع نکرد. قطع اینترنت کار دولت تدبیر و امید بود، ولاغیر
من تازه دارم به این نتیجه میرسم که چرا دیوانه ای باید مجلس را به توپ ببند و کسی از این کارش ناراحت نشود واقعا باید بهش مدال افتخار میدادن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
شک دارم هنوز به نتیجه درست رسیده باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دیوانه نبوده خیلی عاقل بوده. همچین مجلسی بی خاصیت رو باید هم به توپ بست. والا الان اختیار داشتم منم به توپ می‌بستم. از بس پشت مردم رو خالی کرد و منفور شد
یک قانون مدنی که به مردم اجازه میده که به صورت مسالمت آمیز اعتراض کنند را نادیده گرفته اید.تازه بعد این همه سال بر سر مکانهای اعتراض بر حسب همین قانون توی سر و کله هم میزنید.شما به قانون اعتراض اعتقاد دارید تا موقعی که از داخل تاکسی و اتوبوس و مترو و زیر لحاف کرسی پا فراتر نگذاره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اون قانون اساسیه نه مدنی لابد دکترا تو از انگلیس گرفتی
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
جناب ناشناس ،پس دیگه بدتر از این نمیشه که قانون اساسی کشور که حق اعتراض داده زیر پا گذاشته بشه.اصل بر قانونی بودن اعتراضه،چه اساسی و چه مدنی.جواب قانع کننده نداری لطفا سکوت اختیار کن.سکوت امثال شما بزرگترین کمک در راه قانونمند کردن کشوره.
در کشورمون وقتی حرف از آزادی میشه ذهن اکثریت به سمت برداشتن چادر و روسری میره!!!!!!!!! اما هموطن آزادی فقط این نیست؟!!!! مگر انقلاب نکردیم که بتونم حرف حساب بزنیم و کسی ۱۰ دقیقه بعدش من و شما رو قپونی نبره!!!! آزادی یعنی وقتی میگم این چه وضعشه؟ بجای جواب بهم میگن منافق!!! ضد ولایت!!!! ارازل و اوباش!!! به ولله قسم اون ۴ . ۵ تا پیرمردی که دو هفته پیش دم مجلس بخاطر توروم گرفتید اشرار و ارازل نیستند!!! 40 ساله قدرت دست اصلاحات و اصولگراهاست اما گوشی برای شنیدن حرف حساب نیست!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
فتنه گر را فراموش کردی...البته این برای اشخاص حقیقی..اما برای خودی ها هر وقت سر ماشین را کج کردند اسمش نرمش قهرمانانه است... ولی ما نمی تونیم سر ماشین را کج کنیم!!!!!! باید راست گردنمان را دراز کنیم و به راه ادامه دهیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
و آزادی و عدالت دست یافتنی نیستند مگر اینکه ریشه اختلافات را پیدا کرد . ریشه اخلافات در حوزه سیاست . عدالت و ازادی میدونی چه مواردی هستند ؟ت
کار آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
من که خودم با ترس توی تابناک دارم پیام میذارم. این چند روزه اینترنت قطع شده میام ببینم خبری برای وصل شدنش هست یا نه و چند تا کامنت هم گذاشتم . با احترام بوده ... اما همش از این ترس دارم بیان ببرنم :) کاری نداره , میگن آی پی این فرد چی هست ؟ به راحتی از روی اون پیدام می کنن . دو روز پیش یکی اشتباهی زنگ زد. تا الان استرس دارم که بعد از انتشار کامنت در سایت های خبری بوده و این کی بوده اشتباهی زنگ زده . در این حد :)
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
دمت گرم و گرمتر باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
به تابناک بگو. یه سایت و رسانه کاملا دیکتاتور و صدا خفه کن. قبلنا دو مقاله الکی انتقادی از مسولین میزد. الان فقط تعریف و تمجید از مسولین و دشمنی و نفرت با مردم بی پناه رو خط مشی خود قرارداده
تصمیم مسئولان و الخصوص مجلس در باب گرانی بنزین مثداق همان تصویب برجام در بیست دقیقه بود و برادران لاریجانی در این بزرگواری نقش به سزای داشتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مصداق
درآمد یک دندانپزشک دهه هفتادی= درآمد 10 استاد تمام دهه چهلی دانشگاه صنعتی شریف.
مافیای پزشکی یعنی این. انحصار در پزشکی یعنی همین.
پاسخ ها
زینال بندری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خوب تو هم اگر عرضه داشتی و داری درس بخون و دندانپزشک شو عقده ایی حقیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اساتید دانشکاه که لا ،۱۲ ساعت تدریس ۱۵ میلیون به جیب میزنند یعنی ۶۰۰ هزار تومان برای هر جلسه تدریس ؟؟ شما روی پزشکان رو سفید کردین ند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مسئله اینه که جدای این همه درامد ۹۰ درصدشون نه سوادش رو دارن و نه حتی اهمیتی به بیمار میدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
و جالبه باندشون به خودی ها هم رحم نمیکنه تعداد خیلی زیادی پزشک بیکار داریم که اصن مجموعه پزشکان استان اجازه بروز ظهور بهشون نمیده متاسفانه بخش سلامت ما بیمارترین قسمت جامعه س
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
خیلی از اقشار لاکچری زندگی می کنندولی لاکچری زندگی کردن با پول بیت المال و به جیب زدن وام های میلیاردی از بانک ها زشت است.هر فردی به اندازه تلاش خود می تواند زندگی خوبی داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
در جواب ۲۲: ۰۳
سلام هموطن
بنده استاد دانشگاه هستم. اتلاف وقت برخی از همکاران را به حساب همه نباید بگذارید. اساتید انسانهای خدومی هستند که در این اوضاع و احوال از پس هزینه زندگی برای یک خانواده ۴ نفر ه بر نمی آیند. بسیاری از همکاران گواهی می دهند که حقوقشان کفاف مخارج تا ۲۰ ام ماه را نمی دهد. با این احوال در تلاشند تا فضای دانشگاه تعطیل نشود. قدری منصف باشیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
نشانه یک جامعه بیمار زندگی لاکچری پزشکان به علت انبوه . مراجعه کنندگانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
به درس خوندنت نناز اکثرتون سهمیه ای هستید
کاش همه کسانی که بجای اعتراض خشونت کردند اظهارات برایان کوک را می شنیدند امریکا میخواهد از اب گل الودماهی تغییرنظام را بگیرد شک نکنید و از سوی دیگر دولت هیچ پاسخی برای اعتراضات ندارد اما پاسخ خشونت را میتواند براحتی بدهد کسانی که تخریب کردند اب به اسیاب امریکا و دولت ریختند و دوسویه ضرر را متوجه اعتراضات مدنی کردند اعتراض اگر از مدنیت خارج شود جامعه به عقب پرتاب می شود . ملت دارای حقوق مصرحه درقانون اساسی است ومطالبه این حقوق نیاز به خشونت ندارد بدجوری جوان های بیکارو عصبانی پاس گل دادند
حاکمیت بخشنامه چگونه اعتراض کنیم را تدوین و نشر دهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مشکل مملکت دقیقا وجود کسانی که بلد نیستند حرف بزنتد اما یکسره تریبون بدست از طرف همه ی مردم هم حرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کسانیکه در اعتراصات بودند میگویند شیشه ها و رسانه های خارج مرز که فیلم ها را دیدند ادرات را مردم خراب نکردند . . چه کسانی خراب کردند .
کار آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
این حد از خشونت خوب نبود. کاش به صورت دیگری اعتراض میشد که این همه پیامد بدی هم نداشته باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اعتراض خشونت آمیز کجا بود برادر چرا دروغ به مردم میگین؟
ما اعتراضات مسالمت آمیز برگزار کردیم ! در اولین روز اعتراضات مسالمت آمیز هم دوتا ماشین پلیس رو آتش زدیم ! و با قمه به کلانتری محل حمله کردیم !

مسالمت‌آمیز تر این ؟
جناب میبدی :
جناب آقای روحانی هر روز هفته تریبون در اختیارش هست نیازی به نماز جمه نداره
بله ، مردم آمریکا در کنار مردم ایران ایستاده‌اند و دولت آمریکا در کنار دولت ایران. آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
پاسخ ها
کار آفرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مردم امریکا مردم ایران رو دوست دارن و مشکلی ندارن. اما دولت امریکا خیلی با دولت ایران مشکل داره و ایرانی ها اصلا براش مهم نیست. توی پیج های غیر خبری هم که میگردم و گاهی کلیپ هایی از امریکایی ها می بینم, کاملا واضحه که جدیدا امریکایی ها از دولتشون زیاد خوششون نمیاد. فکر کنید آقای کری که اینقدر مشکل داشت با ایران, گفته بود یک سال دیگه صبر کنین این ترامپ بره, اوضاع رو آروم تر می کنیم و برجامو بهتر جلو می بریم :)
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
وقتی اینتزنت بین الملل قطع هستش چطور تو با پرچم کانادا کامنت گذاشتی ؟!! اگه فیلتر شکن هم بخوای استفاده کنی هم نمیشه ، یا تو داخلی هستی یا سرور تابناک برای خارجی ها بازه که عجیبه !!
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
واقعا آدم به اینچنین نتیجه گیری ای هم در این مملکت میرسد
سلام شما الان به شبکه ملی داخلی متل هستید؟
خوب جایگاه سوخت گاز که همیشه شلوغه به فکر اونم باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چیزی را که بلد نیستند ،یادشان نده!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ای بیچاره
لیاقت مردمی که پراید پنجاه میلیونی را ،پیش خرید می کنند،همین است که می بینید،خلایق هر چه لایق.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مردم‌چکار کنند که تو راضی باشی . حوادث چند روز اخیر را ندیدی یا چشم نداری ببینی . مردم دیگر چکار کنند . ملت گیر افتادند میدونی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ماشین خارجی که نمیتونند بخرند ،کاری را ازشون نگیر
در عیر اینصورت الاغ سواری رونق می گیرد. !!
راه حل مسولین بمردم . گوشت نخرید و نخورید . غذا روزی یک وعده بخورید . بنزین نزنید اگر میزنید روزی دو لیتر بزنید . اینترنت وارد نشوید چون فیلم های خوبی ندارد اگر فیلم میبینید فیلم های مونتاژ شده ۲۰-۳۰ را ببینید . انتقاد نکنید اگر انتقاد دارید اگر فریاد دارید بر سر دیگر کشورها بکشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
با ما هم کاری نداشته باشید . ما به فکر مردمان مظلوم منطقه هستیم . گناه دارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
لنگ و نون خشک یادت رفت
تا زمانی که اینترنت قطع باشد امید به پیشرفت و اعتلای کشور وجود دارد در این یک هفته ثابت شد که هدف مردم از اعتراض گران شدن ناچیز بنزین نبود هدف اصلی اعتراض ها که البته حاکمیت هم به خواست مردم گردن نهاد تعطیلی و قطع اینترنت که عامل همه اختلاس ها و بزهکاری ها و فسق و فجور در جامعه هستند بود در صورت وصل مجدد اینترنت در کسری از روز مجددا معترضین به خیابان ها سرازیر خواهند شد و خواستار قطع آن خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
همه پیام ها رو خوندم، بیشترین درجه بی عقلی رو با افتخار به زینال بندری اعلطا میکنم
رای دیوان عدالت !!!
جوک جالبی بود !!! خوب ملت را سر کار گذاشتید !!! بازی کی بود کی بود من نبودم شما را همه ملت میشناسند !
با سلام به همه ی خوانندگان فهیم.در موضوع بنزین این اشکالات اساسی وجود داشت
1-دائما دولتمردان قیمت بنزین را با کشورهای همسایه ومرفه عرب واروپایی ترکیه مقایسه می کنند .اگر 50 سال پیش مسؤولان این مقایسه را انجام می دادند درست بود زیرا نه سطح رفاه آنها نسبت به ما اینقدر بالاتر بودد ونه این همه وسیله ارتباط جمعی بود
2-اگر یک ماه مانده به تاریخ سهمیه بندی اعلام می شد چه اتفاقی می افتاد.احتمالا مردم شروع می کردند به ذخیره سازی بنزین که خوب ذخیره کنند.خسارت آن بسیار کمتر از این همه آشوب وخسارت وکشته ومجروح بود وکارشناسان وصاحب نظران بحث می کردند وتا روز سهمیه بندی بهترین راه حل که قیمت تصاعدی به ازای مصرف بیشتر بود تصویب می شد.2
3-با این اعلام ناگهانی اعتماد مردم به مسؤولان تا حد صفر تنزل پیدا کرده.آیا فکر می کنید در جامعه ای که ته مانده اعتماد مردم را صرف قیمت بنزین می کنند آیا در آینده مردم با حاکمیت در مسائل مهم همراهی خواهند کردند.مردم فکر می کنند تحقیر شدند.فریب خوردند.رودست خوردند وبه نحو مقتضی باید انتقام بگیرند.
4- چطور امامان جمعه که تا هفته قبل برای گرانی فریاد می کشیدند یک دفعه موافق گرانی شدند.حتی بچه دبستان هم می فهمد نیسان وانت فرسوده ای که از این به بعد بدون سهمیه باید با بنزین 3000 تومانی در شهر گوشت.مرغ.میوه.کیک.شکلات و....توزیع کند کرایه اش را سه برابر می کند ومغازه دار هم همینطور.آیا توهین به شعور مخاطب نیست که خبرنگار صدا وسیما از این مغازه تو اون مغازه می رود وتغییر قیمت را بعد از 24 ساعت. از سهمیه بندی سوال می کند.
-آقایان طوری صحبت می کنند مثل اینکه دلار را یک نفر از کرات دیگر برای ما نرخ می زند وما مجبور به تبعیت از قیمت آن هستیم .سوال اساسی تر اینستکه چه کسی به بهانه صادرات چند کیلو زعفران وخرما وچند تخت فرش اجازه داد دلار تا 20000تومان بالا برود و بعد دوباره ارزانی بنزین معضل شود.مگر کسی غیر از سیف و عراقجی با برادران تاجر پیشه اش بودند.
جایگاههای سوخت کم است وهمین حالا باید در صف بایستیم اگر دولت جایگاههای سوخت را زیاد نکند وخودروهای دوگانه سوز بخواهند خودرو خود را یگانه سوز کرده وشصت لیتر بنزین بگیرند چکار باید بکنند
پاسخ ها
علی رضا
| United States of America |
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
جایگاه های سوخت شخصی همه ورشکسته اند. پدر من بیشتر از بیست ساله جایگاه دوگانه بنزین و گاز داره در استان تهران. الان فقط با وام و قرض سرپاست. دولت سوخت رو نقد می فروشه کارمزد جایگاه دار رو شش ماه بعد میده.
مساله مردم قبل و بعد از بنزین فقط مسئولین نالایق و رانت خواری هستن که فقط بفکر جیب خودشون و آقازاده های مفت خورشون هستن
مساله اینترنت نیست مساله وجود مسئولانست
پاسخ ها
رضاپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
احسنت
کسی متوجه می شه که با این اتفاق و قطعی سراسری اینترنت یعنی همه تر و خشک را با هم سوزانده اید؟
یعنی معترض و مخالف و موافق همه یکی هستیم چه بخواهیم چه نخواهیم....
این حصر ۸۰ میلیون آدم نیست؟؟
مردم بصیر اندکی تامل!!!!!!
پاسخ ها
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
حتمن در رای گیری بصیرت مان را نشان می دهیم
مملکت توسط امام زمان اداره میشود . جای هیچ اعتراضی نباید باشد . چون اعتراض به امام زمان محسوب میگردد . ایا ما با امام زمان مخالفیم ؟!!! پس اعتراض نکنید که امام خوبیها دلش نشکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
کشور را مثل همه کشورهای پیشرفته در حوزه اقتصاد با علم و در حوزه سیاسی با دمکراسی اداره کنید ودست از خسارت مالی و جانی مردم کوتاه شود
آخِی آخِی آخِی آخِی کلنل لیاخوف عزیزوم ،کلنل لیاخوف خوبو، کلنل لیاخوف همه چی تمومُم کجایی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یک کار آفرین هستم . برنامه ای قرار بود انتشار داده بشه که باعث کسب درآمد و اشتغال بالای ۵۰ نفر میشه و همینطور در سطح برخی شهر ها باعث افزایش سطح خدمات رسانی میشه.
دقیقا یک روز قبل از اون اینترنت ها قطع شد و تا الان وصل نشده.
خلل در فعالیت یک کارآفرین که به دولت تکیه نکرده و هرچی داشته از تخصص خودش و درآمد خودش با حداکثر صرفه جویی ها بوده, یعنی از بین بردن آینده ی کشور و دور کردن اون از رسیدن سریعتر به اونچیزی که بهش میگن آینده ی درخشان.
اونی که خیلی پول داره دل میسوزونه ؟ توی دولت دل میسوزونن ؟
اگر مهم بودیم برای کسی در دولت, برنامه هامون هیچوقت به سمت مهاجرت به کشور های دیگه نمیرفت.
در المان یا ژاپن خائن وبیوطن وجود ندارد برادر در ایران از زباله های سرطانزا ضایعات پلاستیک را جمعاوری وانواع تولیدات کثیف را به مردم عرضه میکنند لوازم یدکی یکروزه که بدرد ظرف زباله میخورد تا خودرو.برنج هم که قاطی برنجهای تایلند و هند شده سایر کالاهای تولیدی هم بدتر از دیگری.پس ایرانی جنس ایرانی نخر والا به فقر وگرسنگی ونکبت مبتلا خواهی شد.چون بازرسان هرگز جرات واختیار نظارت ندارند
سبحانی نیا . قیمت بنزین در ایران از خیلی از کشورهای همسایه پایین تر هست . چرا قیمت دلار را بالا بردید تا بهانه برای گرانی کالا و بنزین و سوخت را برای توجیه گرانی ها دارید . قیمت دلار را پایین بیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چرا هیچ مسئولی تا به امروز یکبار و فقط یکبار هم نگفته که متوسط قیمت مسکن در ایران چندین برابر کشورهای همسایه هست ؟ حتی بیشتر از دبی و استانبول . چرا قیمت مسکن را متعادل و متناسب با بقیه نمیکنید ؟ هر چیری که به نفعشان هست وجود دارد و بقیه را نمی بینند پس وجود ندارد !
کجاش‌شبیه‌به‌داریوشه‌به‌گرد‌پاشم‌نمیرسه
واقعا روحانی نه اجازه مذاکره داره، نه اجازه برقراری اینترنت ، نه اجاره رفع حصر ؟؟ نه اجازه مشاجره ،، ؟؟! ؟؟ روحانی مشکلش اینه که با مردم روراست نیست ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بزور یه صندلی ریاست گیرش اومده نمیخواد از دستش بده
80% مردم ایران زنده هستند و 20% هم زندگی می کنند
سقوط از ارتفاع علت فوت این نماینده از سال ۶۳ تا ۶۷ ذکر شده است ؟؟ تابی جون حداقل تو متن اصلی دستبرد نبر خودت فهمیدی چه نوشتی ؟؟؟ یه چیری بگید مردم باور کنند ؟؟
این مسئله قطع اینترنت شاید امروز و فردا تموم بشود ولی ممکن است در آینده در پی هر حادثه کوچکی اینترنت را قطع کنند. کم کم باید به این عادت کنیم که ممکنه در اثر دعوای دو نفر تو خیابان هم مسئولان احساس کنند امنیت ملی به خطر افتاده باید زود اینترنت را قطع کنند. برای همین باید یک فکر و برنامه ریزی منظم برای جلوگیری از قطع اینترنت صورت گیرد. یا اینترنت ماهواره ای، یا سازو کارهای قانونی که در اثر آن تو هر حادثه ای نباید سریع به سراغ قطع اینترنت رفت. جالبه تو آمریکا رئیس جمهور که این همه قدرت دارد بدون اجازه مجلس در شرایط اضطراری تنها 4ساعت میتواند شبکه جهانی اینترنت را قطع کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
برادر جان،ایران را با امریکا مقایسه نکن،
قرار بود قیمت ها کنترل شه و بالا نره! بعد افزایش بنزین لعنتی حدود 5میلیون پراید مدل فرقون زیاد شده!
اونای که گفتن قیمتا کنترل میشه پس چی شذ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بقول اون دوستمون که عی کامنت میزاره با 124 تماس بگیرید
به عنوان مثال چرا به گرون شدن پراید گیر نمیدن
تعزیرات باید به این چیزها ورود کنه و جلوی گرونی رو بگیره
نه شوی تلویزیونی رفتن به بازار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
درود بر سدا و صیمای میلی و
اینترانت میلی
اعتراض برای احقاق حقوق اقتصادی منجر به ضایع شدن حق دیگر شده در حالی که در فرانسه و عراق معترضان به امتیازاتی رسیدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
فرانسه بله
ولی عراق همون داستان ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بر روی مردم عراق کسانی دست به سلاح و کشتار زدند که ابتدای ترین الفبای سیاست را درک نمیکنند
هیچ امیدی به فردای بهتر نیست
دشمن ما امریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دشمن آن کاری با ما نکرد که دوست کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
الکی میگن،
تاریخ معلوم خواهد کرد داستان این 48 ساعت آشوب چه بود هر چند حالا هم خیلی ها اصل ماجرا را می‌دانند اما به مصداق ' زبان در دهان پاسبان سراست ' ترجیح می‌دهند سر خود نگه دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دقیقا یک سناریو آماتوری بود که بسیار دست و پا شکسته روایت داستانی را کرد که هیچ یک از قواعد در آن رعایت نشده بود . چه کسانی و کجا ؟ اصل ماجرا هیچ وقت در این داستان روایت نشد .
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در گام دوم امنیت اولین مسئله است

تابی من روی غلط املایی و نگارشی حساسم. تو رو خدا درست بنویس. چه وضعشه. اوضاع مملکت داغونه دلیل نمیشه تو یه مرور نکنی‌ و بفرستی رو سایت
دیوان "عدالت"؟!
کلاغ خواست راه رفتن کبک رو یاد بگیره راه رفتن خودش هم از یادش رفت ...حکایت این روزهای دولت پیر و بی تدبیر روحانی هستش که اومد جا پای جای دولت احمدی نژاد بزاره اما و اما ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بزرگترین آرزویم این است که روزی محمود احمدی‌نژاد را بخاطر تمامی بی تدبیری ها، ناتوانی ها و خیانت هایش، پشت میز محاکمه ببینم
ببخشید! وقتی گوش شنوایی برای شنیدن و پذیرفتن اعتراضهای به حق مردم وجود ندارد، بودن یا نبودن مکانی مخصوص برای تجمعهای اعتراضی چه فایده ای دارد؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
اختصاص یک مکان برای اعتراض این مزیت را داره که تمام معترضان با دوربین های مدار بسته یا از طرق دیگه شناسایی میشن و بعد از تمام شدن اعتراضات ، با گونی به خدمتشون رسیده میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
مردم چگونه و جه جایی و به چی اعتراض کنند . چگونه اعتراض کنند که مسولین کشور ناراحت نشوند .انهم‌مسولینی که خیلی حساس هستند که منت کشی کرد
واقعا چقدر اخبارتون و مزخرفاتی که نشر میدید تهوع آوره. الان میفهمم که چرا وقتی اینترنت آزاد هست هیچوقت سراغ نوشته ها و اخبار شما و امثال شما نمیومدم. خسته شدم بس که تو این روزا اومدم تو سایتتون و چشمم خورد به خبر بازگشت مرد روسری به سر. تو دنیای آزاد هیچ جایی براتون نیست مگر اینکه این روزا آمار شما و پیام رسانای داخلی بره بالا. حیف اون بودجه ای که شماها حرومش میکنید.
مسوولین خجالت نمیکشن واقعا با این مملکت داری؟ این همه پول نفت این همه منابع، چرا با مردم و دنیا درگیرین؟ آخرش چی
صدا و سیما دیگه از جلیقه زردهای فرانسه گزارش تهیه نمیکنه ؟؟؟ تو فرانسه یک سال تمام یه عده به افزایش قیمت ها اعتراض کردند ؟؟ حالا سوخت ۳ برابر شده یه عده معتزض شدند جناب مطیعی شعر فتنه براشون میخونه ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
جلیقه زرد ها فرانسه خونشان رنگیتر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
در فرانسه کسی به مراکز نظامی حمله نکرد !
اعتراضات اخیر حاصل اختلاف طبقاتی است که در جامعه ایجاد شده
اکثر معترضین قشری از جامعه هستند که از طرف مقامات نادیده گرفته شده اند و دستشان از هر امکاناتی کوتاه بوده
جوان بیکاری که برای گرفتن وام به بانک مراجعه کرده و دست رد بر سینه اش زده شده الان که فرصتی پیش آمده همان بانک را به آتش کشیده
چرا نمیخواهید واقعیتهای جامعه را ببینید و همه را به بیگانگان نسبت میدهید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
بانک را معترضیین اتیش زدند چقدر اطمینان داری
مشاغل آزاد با بالابردن قیمت دلار، بنزین و...قیمت کالا و خدمات خودرا به تناسب بالا میبرند . اما حقوق بگیر جماعت است که کاری از دستش بر نمی آید و بیشتر ین فشار را باید تحمل کند
بریم پناهندگی بگیریم الان دیگه می ارزه.اینترنت میدن حداقل
اینایی که میگن نبود اینترنتم یه محاسنی داره مثل از بین رفتن سایتای قمار ....منو یاد زمانی انداخت که گوشت گرون شده بود و یه عده میگفتن بهتر که گرون شد! برای سلامت مردم هم بهتره که گوشت نخورن!
آمریکا خود سابقه سرکوب حرکت مدنی مردم ایران بسمت دموکراسی را در کارنامه دارد و دولت دموکراتیک و ملی مصدق را با کودتا سرنگون کرده حالا چطور مدعی حمایت از اعتراضات مدنی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خیلی رو دارید
بخدا استیضاح حق آقای رحمانی فضلی وزیر کشور است هیچ وزارتخانه ای مانند وزارت کشور بی در و پیکر نیست ،به سامانه شکایات وزارت کشور مراجعه کنیدببینید به کدام یک از داد خواهیهای مردم خصوصا شکایت از شهرداری ها پاسخ داده شده ،بادادن یک شماره پیگیری شکایات مردم از شهرداری ها را به سطل زباله می‌ریزند ،وبی اعتمادی وسرخوردگی را به ملت تزریق میکنند .بخدا قسم چندین شکواییه از عملکرد ناحق شهرداری به وزارت کشور ارسال نموده ام هیچکدام برای هیچکدام پاسخی دریافت ننموده ام ،درنهایت تصمیم گرفته ام با بی تفاوتی به تمام رویدادها از انتخابات گرفته تاسایرامورمشارکتی ننمایم .تابناک ،.تمنای انتشار آدارم.
س چخبر خوبین:|
پاسخ ها
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
س.خبر اینکه بنزین گرون شده و اینترنت هم قطع شده.شما خوبی
خدایا شانس ندادی پدرمون یا خودمون پولدار بشیم .لااقل یه کارگر ساده تو یکی از کشورای اروپایی مثل سویس .المان نروژ و...که میتونستی مارو بدنیا بیاری لااقل از زندگی چیزی میفهمیدیم
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
چند وقت قبلها تو اخبار خوندم یک جوان المانی مه از وضعیت زندگیش ناراضی بوده و به پدرش ایراد میگرفته که چرا وقتی نمیتونسته یک زندگی خوب برای اون درست کنه اونو به دنیا اورده الت پدرشو بریده بود! ببین داداش مهم این نیست تو کدوم کشور به دنیا بیای یا زندگی کنی چون مهم اینه که ادم باشی و درست زندگی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
دوست داشتی تو همون جاها که گفتی ، تو سال ۱۹۲۰ به دنیا میومدی ؟
هنوز یه هفته نشده بنزین باعث گرونی پراید شد بعد مسئولین می گن این افزایش سیصد در صدی هیچ تاثیر بر بازار های دیگه نداره.....
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اصلا مگه میشه تاثیر نداشته باشه؟ یکی که کتاب نه فقط سخنرانی یه اقتصاددان رو شنیده باشه میفهمه همه چی به همه چی ربط داره. یا همه چیز بد و گرون هست یا همه چیز خوب و ارزون.
برای چه شش سال کارت سوخت را مسخره کردید؟؟آقای زنگنه؟
پاسخ ها
اابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
نا راحت نشو کارت سوخت حذف میشود قیمت بنزین تک نرخی میشود
اون هایی که ازانحصاربازار توسط جنس ایرانی صحبت میکنند بدانند دراین وضعیت رقابتی جنس ایرانی بنجل وبی کیفیت هست حالا فرض کنید رقابت نباشه چه ۷وا۶دشد.
مردم در حال ترك قلعه هستند!!!! ياد بازي قلعه افتادم كه وقتي به مردمم فشار مياوردم صداي بازي اين پيام رو ميگفت
تابناکی من عصبانی شدم چند تا فحش دادم ای پی مو به این جلادا نفرستی وگرنه خونم گردته تا اون دنیا خدا به حسابت اساسی برسه
پاسخ ها
مینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
بازم كه فحش دادي :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
خخخخخخخخخخ
نمیدانم پس چرا اینترنت وصل نمیشه؟! مگر همه چیز آرام نشده، تازه دیگه چیزی نمونده برای آتش زدند، والا نمیدانم منتظر اعتراض مردم برای وصل اینترنت هستند و یا شاید اون را هم میخواهند سهمیه بندی بکنند
بیچاره جلیقه زرد ها .
خیلی خسته ایم... خسته...
تابناک اینترنت وصل بشه دیگ هیچ کس نمیاد چرندیاتتو بخونه . الان یه چند روز حال کن با این وضعیت

میدونم نظرمو نمیزاری . چون حقیقت تلخه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
حالا که نظرتو گذاشته یعنی حقیقت رو نگفتی ؟!
موقع انتخابات یادتون میاریم
جالبه که مطهری هم جوش وصل شدن اینترنت را میزنه!مشکوکه این کارش؟در این مدت سکوت کرده بود و فقط جوش نت رو میزنه!!!!!!!!
حداقل می‌بایست دلایل ادامه قطع اینترنت برای نمایندگان شفاف شده و توضیح لازم در این باره به مجلس اشاره شود. این سخن مطهرسه که کردند نمیدونم چی فرض کرده بابا تو هیچ اختیاری نداری خودتون اذیت نکنید همش دنبال بازی سیاسی هستید ما دیگه شما رو قبول نداریم
62تا کامنت تا اینجا و همه مخالف! همه عامل اسراییل و سرویسهای بیگانه شدن
بالاخره منظور از ملت شریف ایران چه موجوداتی است؟ کدوم سیاره زندگی می کنن
مجلس ناکارآمد و دولت پیرمردها که اختیاری ندارن و بدبخت‌تر از همه ملتی که حقوق اولیه‌شون رو با گدایی و منت باید بدست بیارن
دو روز دیگه اینترنت رو وصل میکنن که مردم بنزین یادشون بره.
گران شدن یک شبه بنزین و قطعی اینترنت تا اینجا 6 روز، بزرگترین ننگ بین تمام دولت های حال و گذشته هست و این دو توهین تا ابد از ذهن هیچ ایرانی پاک نخواهد شد.
ایرانیها مثل یه بچه با یه شکلات(بسته معیشتی) به راحتی ساکت میشن.
سه ماهه علاف اخذ سند ملکی هستم به زور به مرحله تنظیم و برداشت مختصات رسوندن الان نقشه بردار میگه جی پی اش نیست فلان نیست تو رو خدا اینترنت رو وصل کنید
با دیدن تبلیغات انتهای خبر(تبلیغ بوتاکس، عکس نسرین مقانلو، تبلیغ ارتباط) بسیار متاسف شدم. کاش این سایت حداقل متعلق به عزیزان انقلاب نبود. به کجا می رویم؟
معلوم نیست چرا خودرو سازان فشل و معلوم الحال ما به سمت برقی کردن خودرو ها پیش نمی روند به جای گاز سوز کردن که در بورکینو فاسو هم انجام نمی شود! وقتی مدیریت معیوب باشد و فساد گسترده همین می شود
به خاطر ابطال این مصوبه توسط دیوران عدالت اداری این دیوان باید تعطیل شود و
آژانس ها ماشین نمیفرستن میگن نداریم جنس ها داره گرون میشه و ما بازم میگیم جلو گرانی رو خواهیم‌گرفت؟؟؟! از پراید بگیر تا گوجه و تخم مرغ و دلار ووووووو تورم شدید در راهه
فقط در ایران است که در مورد بدیهیات زندگی که در هیچ کشوری در موردش مسئله ای نیست، این قدر بحث و درگیری است!!
(اینترنت، حجاب، سربازی، آزادی بیان و …)
قبل از گرونی بنیزین رفتن ظرفشویی بخرم 7 میلیون قیمت داده یکشنبه بعد از گرونی بیزین رفتن بگیریم میگه 10میلیون میخوای بخر میخوایی نخر، هفته آینده 12 میلیون میشه ازمن گفتن!! کدوم نظارت؟کدوم بازرسی!! آدم یاد دلار 4200 جهانگیری می یفته! یک هفته هم نتونستن قیمت رو 4200 نگه دارن حالا کل کالاها رو می خوان قیمت ثابت بمونه!! همه چیز گرون شده. نظارت هست پراید 5 میلیون کشیده روش اگه نظارت نبود چقدر می کشید بالا!!!
تو این قضیه بنزین مشخص شد نماینده ها بود و نبودشون هیچ فرقی نداره، معلوم نیست چرا علاقه دارن خودشون رو صاحب اظهار نظر نشون بدن ، شما اگه کارامد بودید اون طرح دو فوریتتون رو تو مجلس برا لغو افزایش قیمت بزین ارائه میکردید، معلوم نشد که نماینده مردم نیستند
نماینده کیلویی چنده؟به نظرم وقتی جلوی آیینه می ایستند خودشون از خودشون متنفر میشن...البته مجلس در رأس امور بود قبل از آقای احمدی نژاد...
چه زمانی باید خودخواهی مون را کنار بزاریم?!! حتی تو مورد قطع اینترنت که حق اولیه هر انسانی تو ایران است میگیم من استاد یا دانشجو یا پژوهشگر کارم واجب تره!! بقیه حتی اگه کار دو سه دقیقه ای در روز با اینترنت داشته باشن با شما هیچ تفاوتی نداره حقشون.. و از دیروز گفتن حقوقی ها اول وصل میشه..دقیقا تبدیل عدالت به تبعیض را با تمام وجود دارین اجرا می کنین
اکثر این هایی که میگن ما با اینترنت کسب و کار میکردیم منظورشون همون چت و چت بازی تو تلگرام و این چیزهاست چون تلگرام برای مردم ایران از نون شب واجب تر شده. بهتر که قطع شده
توپ تانک فشفشه، اینترنت باید وصل بشه
خوابی چرا کامنت دیشب نمیگذارید
جالبه از 30 - 40 تا کامنت محترمانه ای که من توی این چندتا سایت خبرگزاری دولتی گذاشتم تو این چند روز، فقط دوتا کامنت تشکر منتشر شد، شمایی که در این مقیاس سانسور میکنید افکار و عقایدو ادعای آزادی بیان هم دارید؟
بابا عجب رویی دارید
سلام من مسافر کش بودم با افزایش بنزین نشستم خونه
الا برکت الله
انقدر که مسئولین و کارهاشون رو اعصاب و روان مردم راه میرن تلویزیون هم چند تا برنامه شاد جدید نمیزاره مردم‌ آروم بشن
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی