بازدید 22632
هزار و هشتصد و سی و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

تلویزیون این سریال‌ها را می‌سازد که مردم نبینند؟/توصیه رئیس سازمان اطلاعات سپاه به هیأت‌های نظارت بر انتخابات مجلس/گلایه وزیر از اقتصاد میلیاردی شکل گرفته پیرامون آموزش و پرورش/شکوری‌راد: به قطاری که حرکت نمی‌کند سنگ نمی‌زنند!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: هشدار فلاحت پیشه درباره تکفیری‌های یقه سفید در ایران /آزادی نویسنده ایرانی از اسارت پس از ۲۲۶۹ روز/واکنش پیام صادقیان به حکم محرومیت پانزده ساله/مرعشی: می‌خواهند روحانی را عصبانی کنند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 14 November 2019

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

هشدار فلاحت پیشه درباره تکفیری‌های یقه سفید در ایران

حشمت الله فلاحت‌پیشه درباره حملات اخیر به رئیس جمهور گفت: ما در ایران با یکسری تکفیری‌های یقیه سفید مواجه هستیم و بسیار هم اصرار دارند هر شخصی را مقابل رهبری قرار دهند. این جریان تکفیری یقه سفید از ابزارهایشان که همان تریبون‌ها، رسانه‌ها و فضای مجازی هستند استفاده می‌کنند. تکفیری‌های یقه سفید اگر در شرایط خاصی قرار گیرند و اسلحه به دستشان بیفتد حتما همان کار را انجام می‌دهند که داعشی‌ها انجام می‌دادند. کشور ما از این جریان‌سازی هیچ سودی نمی‌برد که یک عده بیایند رئیس‌جمهور را در مقابل رهبری قرار دهند. روحانی کسی است که همواره هم ملاحظات فقهی و هم ملاحظات اصل ۱۱۰ قانون اساسی را رعایت می‌کند. /ایلنا

تلویزیون این سریال‌ها را می‌سازد که مردم نبینند؟

روزنامه اصولگرای جوان نوشت: تکلیف بیننده با سریال‌هایی مثل «پناه آخر»، «گیله‌وا»، «حکایت‌های کمال» و «به رنگ خاک» که اخیراً تلویزیون آن‌ها را روی آنتن برده چیست؟ مجموعه‌هایی که نقطه اشتراک همگی آن‌ها نشانه‌هایی از عدم نظارت کیفی روی ساخت و البته صرف هزینه‌هایی برای هیچ دارد. نکته سؤال‌برانگیزتر روی آنتن رفتن همزمان این تعداد اثر ضعیف است که در دنیای پر رقابت رسانه‌های دیداری بیشتر سهل‌انگاری در تولید و حتی نحوه پخش این سریال‌های ضعیف را توی چشم می‌آورد. در این شرایط اقتصادی چه اصراری به صرف هزینه‌ای فراوان برای مجموعه‌هایی است که کمترین دستاوردی برای تلویزیون در همراهی بیننده و تأثیرگذاری بر او ندارد.

حضور نامزد‌ها در دانشگاه‌ها ممنوع شد

دبیرشورای عالی فرهنگی با اشاره به نزدیکی انتخابات مجلس، از ممنوعیت فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در دانشگاه‌ها خبر داد وگفت: دانشگاه محل تبلیغات انتخاباتی نیست و کاندیدا‌ها نمی‌توانند در محیط دانشگاه‌ها فعالیت داشته باشند. او با بیان اینکه «دانشجو عمله و ابزار احزاب سیاسی نیست» گفته است که «کاندیدا‌ها نمی‌توانند در محیط‌های دانشگاه تبلیغات انتخاباتی داشته باشند.» این در حالی است که کشور به سمت انتخابات مجلس حرکت می کند و در آستانه روز دانشجو قرارداریم. همچنین دانشجویان همواره موتور اصلی محرک انتخابات هستند. در این وضعیت، چنین دستور العمل‌هایی با کدام اهداف صادر می‌شود؟

مراقبت شودکه افراد نفوذى و ضد انقلاب وارد مجلس نشوند

حجت‌الاسلام حسین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه در همایش سراسری هیأت‌های نظارت بر انتخابات مجلس: ما وظیفه داریم در برابر جریان نفوذ، سد ایجاد کنیم چرا که آن‌ها می‌خواهند عناصر وابسته به خود را وارد مجلس کنند و ما وظیفه داریم مراقبت کنیم تا افراد ضدانقلاب و مفسد وارد مجلس نشوند. باید مراقبت‌های لازم هم انجام شود تا ضدانقلاب و عوامل نفوذی وارد مجلس نشوند و این هم به همت شورای نگهبان ان‌شاءالله محقق خواهد شد؛ البته حتماً باید دقت لازم هم صورت گیرد که حق‌الناس ضایع نشود. در حال حاضر یکی از اقدامات جدی دشمن، شبکه‌سازی در حوزه سیاسی و نفوذ در بدنه نظام است، از این‌رو شورای نگهبان مسئول جلوگیری از ورود شبکه نفوذ به درون نظام است. /ایرنا

گلایه وزیر از اقتصاد میلیاردی شکل گرفته پیرامون آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش: امروز محصول نهایی نظام تعلیم و تربیت خود را با کنکور تنظیم می‌کند و توجه آن به نیاز‌های واقعی و عرصه کار و تلاش و توانایی برای ایفای مسئولیت‌های مدنی و اجتماعی کمتر مورد اعتنا قرار می‌گیرد. مجموعه اقتصاد بزرگی پیرامون آموزش و پرورش شکل گرفته که حدود ۱۵ هزار میلیارد تومان است، این مجموعه خود را با آن هدف تنظیم کرده است و در جهت تقویت مأموریت‌های اصلی آموزش و پرورش به کار گرفته نمی‌شود. /ایسنا

آزادی نویسنده ایرانی از اسارت پس از ۲۲۶۹ روز

بهروز بوچانی، نویسنده و روزنامه‌نگار کردتبار ایرانی پس از شش سال اجازه یافت از جزیره مانوس در پاپوا گینه نو خارج و وارد خاک نیوزیلند شود. بوچانی که شش سال پیش به امید رسیدن به استرالیا راهی سفری دریایی شده بود، در مرتبه دوم تلاش برای ورود به این کشور به دام نیروی دریایی سلطنتی استرالیا افتاد و همراه ۷۵ پناهجوی دیگر به اردوگاه پناهجویان در جزیره مانوس فرستاده شد. او سرانجام اجازه یافت برای شرکت در یک محفل ادبی به نیوزیلند برود و پس از ورود به اوکلند، قسم خورد دیگر هرگز به استرالیا و پاپوا گینه نو بازنمی‌گردد. /همشهری آنلاین

انتقاد هوشنگ گلمکانی از تبلیغات گمراه‌کننده فیلم «مطرب»

منتقد باسابقه سینما: تیزر و تبلیغات فیلم «مطرب» به‌ شدت بد و گمراه‌کننده است و قصدش کشاندن تماشاگر متفنن به سینما، با دادن نشانی غلط است. تیزر، «مطرب» را فیلمی بشکن و بالابنداز، لوده‌وار و خیلی سطحی و سرهم‌بندی‌شده معرفی می‌کند، در حالی که این طور نیست. «مطرب» یک «کمدی غم‌انگیز» درباره مردمی است که سال‌هاست اسباب و امکان شادمانی‌های کوچک از آن‌ها سلب شده است.

واکنش پیام صادقیان به حکم محرومیت ۱۵ ساله

پیام صادقیان: من اصلا نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اصلا کاری به فوتبال نداشتم که این آقایان...۱۵ سال محرومم کردند؟ اصلا چرا این آقایان...۲۰ سال محرومم نکردند تا رُند شود!

آشنا: حامی مالی شبکه ماهواره‌ای امیر کیست؟

مشاور رئیس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما در حساب توئیتری خود نوشت: بنا بر اطلاع رسیده شبکه ماهواره‌ای «امیر» پخش آزمایشی خود را روی یاه‌ست آغاز کرده است. «حسام‌الدین آشنا» همچنین نوشته است: این شبکه در حال پخش مجموعه گاندو است. حامی مالی این شبکه ماهواره‌ای کیست؟

مرعشی: می‌خواهند روحانی را عصبانی کنند

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: ما در جامعه با بد اخلاقی‌هایی مواجه هستیم که احترام رییس جمهور، منتخب مردم و دومین مقام رسمی کشور حفظ نمی‌شود. این رویه خطرناکی است. مادامی که کسی در کسوت ریاست جمهوری است، باید شئونات او حفظ و رعایت شود. حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی در واکنش به هجمه‌های اخیر به رئیس جمهور بعد از سخنرانی در یزد و تأکید بر مبارزه با فساد، به خبرآنلاین گفت: در مورد مباحثی که درباره سخنرانی رئیس جمهور در یزد مطرح می‌شود و حواشی که ایجاد شده دو نکته باید مدنظر قرار گیرد؛ از یک طرف عده‌ای نباید آقای رئیس جمهور را عصبانی می‌کردند و از طرف دیگر وقتی رئیس جمهور عصبانی می‌شود، نباید کار‌ها و حرف‌هایی که باید در جلسات خصوصی عنوان شوند را علنی کنند و تن و بدن مردم را بلرزانند. البته معترضین در آن اجتماع مردم نبودند. اما وقتی مردم می‌فهمند که در مملکت اختلاس‌های بزرگ انجام شده است بدنشان می‌لرزد.

شکوری‌راد: به قطاری که حرکت نمی‌کند سنگ نمی‌زنند

«علی شکوری راد» درباره برخی انتقادات به طرح سامانه رأی‌سنجی اصلاح‌طلبان، اظهار کرد: مانند دیگر افراد و احزاب در جریان چنین طرحی قرار گرفتیم. این طرح جای دیگری طراحی شده بود و همانطور که به گروه‌های دیگر معرفی شد به ما هم معرفی شد. احساس کردیم این طرح یک نوآوری است و می‌تواند اعتماد بدنه اصلاح‌طلبان که تا حدودی از دست رفته را برگرداند. این طرح موجب مشارکت تعداد بیشتری از اصلاح‌طلبان در فرایند تصمیم گیری نهاد‌های جبهه‌ای و شورایی آن‌ها می‌شود. دبیرکل حزب اتحاد ملت ادامه داد: به این نتیجه رسیدیم که سامانه سرا، طرح مناسبی است، ولی برخی از دوستان به انحای مختلف انگشت تقصیر را به سوی حزب اتحاد ملت نشانه رفته اند در حالی که ما فقط یک عضو از اعضا شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هستیم. حزبی که ۱۰ یا ۲۰ سال از حزب اتحاد ملت بیشتر عمر دارد، چگونه چنین رویکردی نسبت به حزب اتحاد دارد؟

وی یادآور شد: بیشتر اظهاراتی که نسبت به سامانه سرا گفته می‌شود، بی مبناست و جنبه تبلیغاتی برای آن احزاب دارد، اگر عده‌ای از این طرح ناراحتند لزومی ندارد دیگر احزاب را متهم کنند، آن‌ها باید حرف و نقد خود را بیان کنند. به قول شهید مطهری به قطاری که حرکت نمی‌کند سنگ نمی‌زنند.

شکوری راد عنوان کرد: وقتی عملکرد و فعالیت یک حزب قابل قبول و در حال گسترش است عده‌ای به آن سنگ می‌زنند؛ بنابراین ضرورتی نمی‌بینیم خیلی به این مسائل و حواشی بپردازیم؛ پس همه دوستان و احزاب اصلاح‌طلب را به اتحاد و انسجام حداکثری در روند انتخابات پیش روی دعوت می‌کنیم، به طوری که کمک حال همدیگر باشیم. دبیرکل حزب اتحاد ملت با بیان اینکه کلیات طرح سرا تصویب شده است و می‌توان در جزئیات و در اجرا دقت و بررسی بیشتری صورت داد، افزود: جزئیات این طرح در جلسات آینده شورای عالی سیاست‌گذاری مورد بحث قرار می‌گیرد و خود شورا در این زمینه تصمیم‌گیری می‌کند.

ابطحی: نظر رهبر انقلاب درباره چند همسری، دفاع عملی از حقوق زنان بود

سید محمدعلی ابطحی در اینستاگرام نوشت: نظر مقام معظم رهبری در مورد حتی مستحب نبودن چند همسری از چند جهت پر اهمیت بود.
۱- ایشان مجتهدی هستند که در عین حال قدرت اصلی کشورند. با این فتوا دیگر کسی در قوای مخلتف کشور نمی‌تواند دنبال سیاست تشویقی برای چند همسری باشد.
۲- افراطیون مذهبی و سیاسی که کلید این بحث را اخیرا زده‌اند، معمولا خود را فداییان رهبری میدانند. آن‌ها با این صراحت رهبری نمی‌توانند دنبال فضا سازی برای عرفی کردن چند همسری باشند.
۳- این فتوا می‌تواند اتحاد زنان انقلابی، غیر انقلابی و سکولار را در مقابله با چند همسری تقویت کند.
این فتوا، از مرجع و رهبر پر قدرت ایران مهمترین دفاع عملی از حقوق زنان بود.
طرح مسأله چند همسری فقط ارکان خانواده‌ها را متزلزل می‌کند.

میرزایی نیکو: اگر شورای نگهبان بر مواضع خود اصرار نداشت قانون انتخابات تا کنون اصلاح شده بود

عضو کمیسیون شورا‌ها در پاسخ به اینکه اصلاح قانون انتخابات عملا چه تاثیری بر انتخابات و فرآیند نظارتی که شورای نگهبان انجام می‌دهد، خواهد داشت، گفت: «با تصویب اصلاحات قانون انتخابات همه چیز کاملا روشن خواهد شد. مثلا ما التزام عملی به قانون اساسی را کاملا تعریف کرده بودیم و گفتیم عدم التزام یعنی فردی خودش بگوید من قانون اساسی را قبول ندارم. شورای نگهبان خیلی از افراد را به همین عنوان رد صلاحیت می‌کند و اگر طبق قانون التزام عملی به قانون اساسی و موارد دیگر تعریف روشنی داشته باشد، نحوه عملکرد شورای نگهبان نیز شفاف‌تر خواهد بود و بسیاری از مسائل حل می‌شد». وی در پاسخ به اینکه آیا رفع ایرادات مورد نظر شورای نگهبان این کارایی قانون را از بین می‌برد یا خیر، گفت:» اصل قضیه همین است. ما ایراد را باید با حضور نماینده شورای نگهبان رفع کنیم و اصرار آن‌ها به برخی مسائل سبب شد که پروسه لازم طی نشود. در واقع اصرار شورای نگهبان بر مواضع خود یکی از دلایل معطل ماندن اصلاح قانون انتخابات است. آقایان در شورای نگهبان می‌توانند نظرات خود را مکتوب کرده و اعلام کنند تا ما هم طی دو فوریت مورد بررسی قرار دهیم، اما گویا مسائل دیگری مد نظر است که اجازه نمی‌دهد این موضوع به سرانجام برسد. این موضوع صرفا مربوط به این دوره مجلس نیز نیست و در ادوار گذشته هم به این سرنوشت دچار شده است.» میرزایی نیکو با اشاره به اینکه بحث نظام‌مند قانون انتخابات در سه، چهار دوره مجلس مورد بحث بوده است، گفت: «اکنو دولت یک لایحه ارائه کرده که بسیار جامع است. ماه‌ها روی آن کار شده و ما نیز کمیته‌ای برای بررسی و کار روی آن تشکیل داده‌ایم. شاید به این مجلس نرسد، اما حتما یک کار اساسی خواهد بود». این نماینده اصلاح‌طلب مجلس در پاسخ به گلایه اخیر آیت‌الله جنتی گفت: اگر شورای نگهبان قدری از مواضع خود عقب می‌رفت و اجازه می‌داد که نمایندگان مجلس بعد از بحث‌های کارشناسی قانون انتخابات را اصلاح کنند، حتما این موضوع تا کنون به نتیجه رسیده بود».

جهانگیری: برخی مخالف حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستند

اسحاق جهانگیری روز پنجشنبه در آیین افتتاح ورزشگاه پانزده هزار نفری ارومیه گفت: احداث زیرساخت‌های مورد نیاز قشر جوان از وظایف مهم دولت‌هاست که به خوبی در کشور انجام شده است و افتتاح صد‌ها طرح طی سال‌های اخیر آن را نشان می‌دهد. وی اضافه کرد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم به ویژه جوانان از آینده کشور هستند و اجرای این گونه طرح‌ها آنان را در رسیدن به اهداف خود ناامید می‌کند. وی ‌بیان‌کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا امید به آینده در جوانان روز به روز بیشتر شود و همراهی همه بخش‌ها در این خصوص ضروری است. معاون اول رئیس‌جمهوری نگاه مساوی به شادابی و نشاط دختران و پسران را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: برخی افراد مخالف حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هستند، ولی باید بدانند که زنان جامعه ما طی سال‌های طولانی گذشته کاملا اسلامی در میادین حضور یافته‌اند و از اعتقادات خود نیز با وجود درخشش در بسیاری از مسابقات عدول نکرده‌اند. جهانگیری تأکید کرد: ما باید همیشه برای بانوان در میادین ورزشی، شرایط مناسب به وجود بیاوریم.

وزارت اطلاعات: اهانت‌کنندگان به پرچم کشور در اهواز دستگیر شدند

روابط عمومی اداره کل اطلاعات استان خوزستان در بیانیه‌ای اعلام کرد: با همکاری جامعه اطلاعاتی و قضایی استان خوزستان عناصر اصلی تحرکات ساختار شکن اخیر در اهواز به ویژه عاملان اهانت به پرچم مقدس کشور عزیزمان شناسایی و دستگیر شدند. عناصر موثر این اقدامات دارای سابقه محکومیت قضایی و ارتباط تشکیلاتی با خارج کشور هستند. همچنین از دو مکان متعلق به این افراد چندین قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات جنگی کشف و ضبط شد.

دادستان کل کشور: در ایام انتخابات به راه انداختن کارناوال‌ها ممنوع است

دادستان کل کشور با بیان اینکه تبلیغات زودرس یکی از تخلفاتی بوده که زیاد وجود داشته است، عنوان کرد: به راه انداختن کارناوال‌ها و هزینه کردن‌های اسراف‌گونه نیز از این موارد است. از نامزد‌های انتخابات انتظار داریم به این مسائل توجه ویژه کنند، تبلیغات زودرس را آغاز نکنند، زیرا تخلف است و ما هم تصمیم داریم به عنوان تخلف برخورد کنیم. به ستاد‌های استانی تاکید کردیم که تبلیغات زودرس در عرصه حقیقی و مجازی از نظر ما قابل قبول نیست و ممنوع است. منتظری اضافه کرد: به راه انداختن کارناوال‌ها ممنوع است، همچنین هزینه کردن مبالغی که برای مردم سوال برانگیز خواهد شد، فردی از نامزدان که می‌خواهد وارد مجلس شود، مگر چه خبر است که هزینه‌های میلیاردی را انجام می‌دهند. اجازه دهند تبلیغات سالم و معمولی انجام شود، مردم نیز وقتی ببینند افراد به سلامت وارد عرصه تبلیغات می‌شوند، گرایش آن‌ها بیشتر خواهد شد. باید سعی کنیم چهره نظام را از امر نامطلوب نان، سفره و کباب دادن به مردم پاک کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی: کاندیدا‌های مجلس حق استفاده از برنامه‌های صدا و سیما برای تبلیغ را ندارند

سیداحسان قاضی زاده هاشمی در توضیح اقدامات صدا و سیما برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: چندی پیش ستاد انتخابات در سازمان صدا و سیما تشکیل شد. صدا و سیما باید به سمت تهیه برنامه‌های تبلیغاتی برای تهییج مردم جهت حضور و مشارکت بیشتر در انتخابات باشد. وی افزود: طبق قانون موجود کاندیدا‌های انتخابات مجلس حق استفاده از برنامه‌های سازمان برای تبلیغ خود را ندارند. در ایام تبلیغات تنها افراد و اشخاص می‌توانند با هدف تشویق مردم برای حضور در انتخابات حضور پیدا کنند. البته مجلس در اصلاح قانون انتخابات موضوعات تبلیغات انتخابات مجلس را تغییر داده که کلیت اصلاح قانون انتخابات مجلس در شورای نگهبان تأیید شد به همین دلیل در این دوره همان قانون قبلی ملاک است. این عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما تأکید کرد که تبلیغ افراد و اشخاص از رادیو و تلویزیون مطرح نیست البته احزاب و گروه‌های مختلف می‌توانند به طور کلی برنامه‌های خود را مطرح کنند که این کار هم در راستای افزایش مشارکت حداکثری و نه بحث تبلیغ لیست و گروه خاصی است. قاضی زاده هاشمی مجددا تاکید کرد: کاندیدا‌های تأیید صلاحیت شده شورای نگهبان در انتخابات مجلس فرصتی برای استفاده از برنامه‌های صدا و سیما در ایام انتخابات مجلس را ندارند.

توصیه عطریانفر به روحانی: از فرصت تاریخی استفاده کن

محمد عطریانفر در پاسخ به سؤالی درباره هجمه‌های رئیس جمهور به قوه قضاییه در جریان سخنرانی در شهر یزد گفت: من نمی‌خواهم راجع به فرمایش های اخیر رئیس‌جمهور در یزد حرفی بزنم، ولی یک کلیاتی به ذهنم می‌رسد که می‌خواهم آن‌ها را بیان کنم. وی افزود: در رابطه با کلیت روابط میان قوا، باور من این است که اگرچه آقایان روحانی و رئیسی دو سال پیش رقیب سیاسی همدیگر بودند، اما در موقعیت فعلی این دو نفر به شایستگی می‌توانند حامیان خوبی در دو قوه برای یکدیگر باشند. من اراده حرفه‌ای آقای رئیسی را ستایش می‌کنم به این اعتبار که ایشان تسلط کافی بر جوانب حرفه‌ای فعالیت‌های قضایی دارد. عطریانفر افزود: ما حضور آقای رئیسی در رأس قوه قضاییه را مغتنم می‌شماریم و توصیه من به آقای روحانی این است که از این فرصت تاریخی فراهم‌آمده در قوه قضاییه استقبال کند و احتمالا اگر هم نقدی دارد، آن نقد را دوستانه‌تر و در اتاق‌های در بسته منتقل کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۴۳
حتی تصور یک دقیقه زندگی در این کشور بدون وجود افرادی مانند بازرگان.خاتمی.موسوی.هاشمی.روحانی.ظریف.لرزه بر اندام آدم می اندازد.خدا رو شکر که این سرعت گیر ها بودند.
پاسخ ها
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
لطفا قانون چندصد همسری را تسفیب کنید تا ما هم بتوانین چندصدبار به این امرخیر مبادرت بورزیم و از بیکاری رها شویم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اینا سرعتگیر بودن ولی سرعت دوزاری مردم رو گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
بازرگان رو قاطی نکن نخبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
منفی دادم چون بازرگان که آدم بزرگوار و صادقی بود در کنار این افراد قرار دادی.
رند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ناشناس !!!
رنگ پرچمت خبر میدهد از سر درون
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
گرانی بنزین . نافرجام‌کردن برجام . تحریم اقتصادی . جنگ های نیابتی . با امریکا و اسراییل و عربستان . اختلافات راهبردی . دادن پول نقد دست مردم . ...... بیکاری و گرانی و تورم ..... انتخابات مهندسی شده ..... مردم که نمیتوانند به سیاست های اتخاذ شده اعتراض کنند چون بنام باغیرو یاغی و مخالفت با خدا و پیامبر تعریف میشوند ولی انتطار این هست روحانیونی که قبل از انقلاب به گرانی یک ریال کبریت در مساجد بانک برمیداشتند حداقل با مردم همراهی کنند چون به تندروها کسی انگ فتنه گر نمیزند . یه صدای . یه حرفی یه بخاری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
با آوردن اسم بازرگان با این افرادتنش تو گور ميلرزه بازرگان بیچاره
آیا افزایش قیمت بنزین به فقیرتر شدن فقرا وثروتمند شدن ثروتمندان منجر می شود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
دولت چون نیاز به رای ندارد هرکاری که بخواهد می کند. ولی ما دیگر به هیچ کس رای نمی دهیم
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
سلام مردم هم میدونن که باید سوبسید بنزین حذف بشه، ولی به مردم باید عملکرد بدیم که این آزادسازی در قالب بهداشت و آموزش ورفاه بهشون برمیگرده، بااین قسمت مردم مشکل دارن باباجان
تفاوتی براشون نمیکنه در زندکشیشون
چون مسولان آمار نمیدن!!
باید به راننده تاکسی مجانی سوخت بدن
کیه که دوست نداشته باشه یارانه واقعی به مردم نرسه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اقایان که میگفتند بنزین گران نخواهد شد پس چه شد ؟ بنزین لیتری ۱۰۰۰ تومان سه برابر شد تازه هنوز انتخابات مجلس هم برگزارنشده !! پس ببینید بعداز آن چه موجی ازگرانی ها راه خواهد افتاد !!!!!
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
خوب معلومه
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
مگر نمیگویید فقرا اسیب میبینند . با حکم حکومتی قیمت ها را به قیمت قبلی برگردانید . انموقع که نفت صادر میشد حالا بابد بدون نفت . حداقل اختلاس کمتر میشه . دولت فقیر میشه و ثروت مردم خرج ارمانخواهی پر هزینه مسولان چه در داخل چه خارج نخواهد شد
کنکور وکلاس کنکور یعنی تبعیض .یعنی فقط طبقه اشراف حق تحصیل وبعد از آن دولتمرد وصاحب منصب شدن را دارند.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اين رو اشتباه آمدي ، دولت مرد و صاحب منصب شدن مال آقازاده ها و |ن هاي خوب است
اصلاحطلبان نباید اشتباه دوره اقای خاتمی را تکرار کنند.انها در حالی که قطار پیشرفت کشور روی ریل بود و با سرعت ۱۵۰کیلومتر در ساعت حرکت میکرد و رشد اقتصادی برقرار و صندوق ذخیره ارزی پر بود و ادمهای کاربلد متخصص مسئولیت داشتند و با همسایگان روابط خوب و نزدیک و با دنیا تعامل سازنده داشتیم کشور را تحویل احمدی نژاد دادند.درست است که ایشان به محض ورود با گماردن اچار فرانسه های غیر متخصص و سخنرانیهای مهیج علیه همسایگان و دنیا، ترمز قطار را کشید اما ان قطار تا توقف کند ۴ سال طول کشید و اینچنین بود که اصولگرایان مدعی شدند دولت احمدی نژاد ۴ سال اول خوب کار کرد!.همه میدانیم اصولگرایان برای اداره کشور نه تخصص کافی دارند و نه برنامه.اما کشور باید در چنین شرایط سخت و خطرناکی تحویل انها بشود تا به خودشان هم ثابت بشود که توانایی اداره یک نانوایی هم ندارند چه برسد به یک کشور بزرگ. اصلاحطلبان باید اینبار از در اوردن سنگی که اصولگرایان همیشه به چاه می اندازند دست بردارند و در اوردن انرا به خودشان بسپارند تا انها هم معنی تلاش و عرق ریختن را بفهمند!.این است نگاه بلند مدت به منافع ملی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
این حرفا برا خودتون مصرف داره منافع ملی رو با تحلیل نامعتبرت فاطی نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
با این اوضاع افراد زیادی در انتخابات شرکت نمی کنند و دنیا به میل تندروها خواهد بود البته تا مدت کوتاهی
رند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
دقیقا11.
با اعتراضات کارگری و کارمندی آخر دولت خاتمی که منظورت نست؟؟
خزانه خالی
نفت ارزان
چرت و پرت میگی !!
اونم نه از ایران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
تحلیل کاملا درست و صادقانه ای بود
البته برای کسی که بفهمد
و بخواهد که بفهمد
ولی عده ای براشون این اوضاع تحریم‌و جنگ بهترین درآمد و کاسبی و ثروت را می آورد
و خودشان را به ندانستن زده اند
و نمی دانند که یک شبه ممکن است
همه چیز تغییر کند انشاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
هشت سال تمام فاجعه بود و کلا همه این سالها فاجعه بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
مرگ بر آمريكا (پرچم)- راستي يعني اصلاح طلب ...
چرا فردوسی پور اینقدر منفور شد که حتی گزارش بازی مثل امشب را از او گرفتند؟؟
من به این مساله زیاد فکر کردم که یک مجری ورزشی چه کاری میتواند انجام داده باشد که تا این حد از او متنفر شوند؟بنظرم گناه ایشان لوث کردن کلمه "خود جوش" بود.سالها روی سکوها علیه فلان مربی و فلان بازیکن شعار میدادند و ایشان طی تحقیقات مشخص کرد به این افراد شعار دهنده پول برای اینکار داده میشود و سازماندهی شده و کاملا غیر خودجوش است!.زمانی که تندروها خواستند باز لغت خودجوش بکار ببرند،مردم که با شنیدن هر باره کلمه خودجوش از زبان فردوسی پور ناخوداگاه لبخند به لبشان میامد قبول نکردند!.اخیرا نیز تندروها میخواستند شعارهای عده ای نوجوان در یزد را خودجوش جلوه بدهند که بازهم نشد و کسی باور نکرد !!! فردوسی پور بدون قصد و غرض به حربه سیاسی که تندروها سالیان دراز از مشروطه و ملی شدن نفت تا بحال روی ان حساب کرده بودند پایان داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
به جاش در قلب مردم یک جای عالی دارد
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
به خواست خدا يكي هم پيدا شود و به مردم بفهماند كساني كه اعتراضات مسالمت آميز و صنفي را به اختشاش و تخريب اموال عمومي مي كشانند همان نيروهاي خودجوش هستند
تورم افسار گسیخته باعث می شود که اکثریت افراد یک جامعه صبح تاشب فقط برای رفع نیازهای اولیه خود مانند غذا وپوشاک وسرپناه بدوندو فرصت فکر کردن واندیشیدن به چیزهای دیگر را نداشته باشندو یک شیوه مملکتداری است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
بله کاملا درسته
افکار پراکنی
دشمن های مجازی
این است شیوه مملکتداری
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
این‌مطلب را از پدر و مادر و ننه جان و پدر بزرگ ماها که حتی الان هم امصای خودشان بلد نیستند سوال کنی . در سال ۵۷ ۶۰ درصد پیرمردان و پیر زنان سواد سیاسی نداشتند . هنوز هم تلاش برای خواندن و نوشتن نمیکنند . ۹۰ درصد سخنان این افراد به صرف بیهوده گلایه میشود .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
دقیقا
تابناک جان بسته هاتون دیگه مثل قبل نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
دیگه هیچی مثل قبل نیس عزیز
حکایت های کمال کجاش بد است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
تو بگو کجاش خوبه جایزه بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
تست آی کیو بده عزیزم
شهریار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
سطح فکر و توقع مردم را چطور میشود بالا برد؟ که تن به خوردن هر غذایی با هر کیفیتی ندهند، چه برای جسم چه برای روح. چطور میشود درک و سواد هنری را بالا برد و حس زیبایی شناسی مردم را بیدار کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
کلا تلویزیون تعطیل بشه به نفع کشور است
به صورت ظاهر اسلامی حضور یافتند ولی در باطن زندگی ها خراب شد که ظاهر اسلامیش هم بر باد رفته!!!!!
اقای ابطحی چیزی که نه شما و نه افراطیون ندیدید و البته رهبری قطعا دیدند اینست که باب شدن این مساله باعث خواهد شد که هیچ خانواده با اصل و نصبی دختر به ادم مذهبی ندهد چون ممکن است خوب که ان دختر خانم پس از بزرگ کردن فرزندان ان مرد پیر و تکیده شد و از قیافه افتاد ان مرد به بهانه" اسلام اجازه داده و من بلدم عدالت رعایت کنم "هوس تجدید فراش نکند و این اسیبی بود که جوانان مذهبی حتما با ان مواجه میشدند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
قبلا جزو سوالات و تحقیقات عروسی این بود که اقا داماد سیگاری و اهل دود نباشن.لابد از این به بعد تحقیق میکنن اقا داماد اهل نماز جماعت و مسجد
نباشن
:)
به یک نفر گفتن پل برای چی می سازند گفت برای اینکه آب از زیرش رد بشه ! حالا حکایت سریال های صدا و سیماست هدف این نیست که مردم سرگرم شوند و الگوهای صحیح به مردم آموزش داده شود بلکه هدف اینه که عده ای به نام سریال سازی به کام و پول و پله برسند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
تمام سریال های تلویزیون عشق و عاشقی هست . یعنی سکانس به سکانس ازدواج را وارد کردند .
درود و صد درود بر حاج استاد دکتر محمود احمدی نژاد امیر کبیر زمان و کوروش معاصر ایران زمین و یاور مستضعفین جهان و مرد عمل
پاسخ ها
تاج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ولی من به همه کسانی که برای این خاک زحمت کشیدن درود میفرستم از زمان هخامنشیان تا حال
از کوروش، داریوش، اردشیر، یعقوبو...، تا خمینی کبیر، موسوی قهرمان، هاشمی کبیر، خاتمی محبوب، احمدی نژاد زحمت کش و روحانی عزیز به همراه رهبر عادل فرزانه خامنه ای
هرمز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
زرشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
این ملت باید صد سال سپری کند تا بفهمد احمدی نژاد که بود و چه کرد
البته این دیر فهمیدن نمونه های زیادی در تاریخ ایران دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
صد درود کم است هزاران درود در کل تاریخ بشریت ایشان تک اند از لحاظ هوش و درایت و مدیریت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
کمی تاریخ بخوان بعد این حرف ها را بزن.البته نه تاریخ کنونی
ناشناس
| France |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
هههههههه
ایرانی
| United States of America |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
وقتی درآمد نفت ایران سرشار بود او نه به فکر مردم ایران به باصطلاح به فکر مستضعفان جهان بود و برای آنان کار کرد و به خاطر آنان آنقدر با دنیا درافتاد که امروزه دیگر از آن درامد نفتی خبری نیست چون تحریم است و ... ما نیاز به فردی داریم که به فکر ایران باشد من هرگز به فردی رای نمی دهم که به فکر دنیا باشد بلکه فقط باید به فکر ایران باشد
ناشناس
| Germany |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
:)
جالب بود!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
در این روز عزیز. برات آرزوی شفای عاجل دارم.
جناب اقای ریسی حواهشمند است در مورد این اشحاص که دارن به اسم شرکتها و تشکلات دارن زمین خواری میکنن رسیدگی کنید اگه واقعا زمینی هست که دولت میخواد واگذار کند درست درمان و شرافت انه به مزایده بذارید یا به افراد نیازمند بدهید این شرکت هوا پیمای ماهان از کجا پیدا شده که داره زمین خواری میکنه
در خارج هنگام پخش سرود ملی تماشاگران بی احترامی می کنند و امشب عراقی ها اینکار را کردند در داخل دیگر نباید اجازه داد به پرچم ایران بی احترامی شود و همچنین برای حمل پرچم ترکیه چند سال زندان در نظر گرفته شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
چیزی که عوض دارد گلایه ندارد . گلایه نکن . موهای سرت میریزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
یک عده افراد مریض دنبال سوءاستفاده از هر فرصتی برای دامن زدن به نفرت بین اقوام هستند. عزیز من، با اینهمه مشکلات داخلی که مردم ایران دارند، نه اکراد سوریه و نه ترکهای ترکیه ربطی به مردم ایران ندارند و نخواهند داشت
جناب طائب شما ضد انقلاب را در چه معنی میکنید؟ نماینده ای که با حق استیضاح خود زد و بند میکند با وزیر تا اقوامش بکار گمارده بشوند یا فلان استاندار و شهردار مد نظرش پست بگیرد،نماینده ای که پول در منزلش مخفی میکند نماینده ای که افطاری سفارت انگلیس!!!!را قبول میکند و..... همه اینها هم ضد انقلاب هستند و بیش از ان ضد انقلاب مد نظر شما به نظام اسیب میزنند.چه راهکاری دارید تا اینطور افراد وارد نشوند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
راهکار را اقای روحانی گفتند که اجازه انتخاب بمردم بدهید بهترین و باسواد ترین را از طریق احزاب مستقل و با سالمترین افراد را راهی مجلس میکنند
ناشناس
| Germany |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
جای کلمات و معنی انها عوص شده است!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
همه این افراد با فیلتر شورای نگهبان آمده اند
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ضد انقلاب كسي است كه با اين كارهايي كه شما گفتيد مخالفت كند و به هيچ عنوان حق ورود به مجلس و يا هيچ ارگاني را ندارد
حضور نامزدهای انتخابلتی در دانشگاها ممنوع شد .....یعنی چی . مگر دانشگاه محل تبادل و افکار سیاسی نبود ؟ انتخابات مهندسی شده در میان هست . (هر دانشجویی عمله احزاب نیست ) ولی شعور سیاسی دارد خودش تشخیص میدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
قبلا بود ولی حالا نیست، خیلی چیزا قبلا بود که حالا دیگه نیست
پیشنهاد میکنم آقای طائب رسما خودشان را رئیس جمهور اعلام کنند و بعد از مدتی هم تاجگذاری کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ایول
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
الان چه فرقی داره
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
هركدامشون بيشتر از يك پادشاه دارند مملكت را ميچاپند و نيازي به تاج گذاري ندارند
«دانشجو عمله و ابزار احزاب سیاسی نیست» اما رای دانشجوها در شکست پوپولیست ها غیرقابل انکار است.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
با اين اوضاع و احوال راي هم مي خواهيد بدهيد
آقای جهانگیری 18 میلیارد دلار چه شد؟ آقای روحانی جواب بده این پول متعلق به ملت ایران بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
در سال ۹۷صرف خرید دارو وکالاهای اساسی شد نکنه فکر میکنید ملت با خوردن فقط اب ان سال را گذراندند
مرعشی . ..عده ای میخواهند روحانی را عصبانی کنند . ( منطور این هست که چند نفر با برنامه و هدایت شده در جمع مردمی که سخنرانی روحانی را میشنیدند با نصب پلاکارد و شعار خواستند ایشان را عصبانی کنند ؟
1- آقای مرعشی آنچه که تن و بدن مردم را میلرزاند مخفی کاریهایست که منجر به رانت و اختلاس و دزدی و نهایتا فلج شدن کشور میشود نه افشای چنین مواردی !!!
تن و بدن مردم وقتی میلرزد که وکیل و وزیر و غیره به اسم شفاف سازی فقط عیب و ایراد طرف مقابلشان را بگویند و با ابزار قدرتی که دارند به او بتازند .
از طرفی کلی هم بابت این مثلا مبارزه ها و شفافیت سر مردم منت بگذارند .
این را هم بگویم که این تخریب ها پس از وارد شدن نمایندگان جدید اصولگرا به مجلس با جیب و هزینه مردم به اوج خواهد رسید و اصولگراها تمام عقده هایشان را سر روحانی خالی کرده حداقل یک خیز سوری برای عدم کفایت بر خواهند داشت. یعنی ما مردم باز هم باید در حین داشتن امنیت ، احساس آرامش و آسایش را نداشته باشیم.!!!
2 - مسئولین صدا و سیما فکر میکنند برای مردم قبل از دوره ارتباطات فیلم میسازند.
آقای روحانی الان فقط به این فکر می کند که بعد از 1400 چه کند می داند تا 1400 مصونیت دارد ولی بعد از آن مصونیت ریاست جمهوری می رود و این پست و مقام به یک نفر دیگر میرسد و او به عنوان یک نیروی آزاد در معرض خط قرار می گیرد
چرا مجلس درست میکنید؟
حالا رئیس جمهور میفهمم برا شکستن کاسه کوزه ها سرش خوبه ولی مجلسو متوجه نمیشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
مجلس برای اینکه حرف های یک نفر را به به اسم مردم سالاری دینی جامعه تحمیل کنند بوجود آمده است.
آقای جهانگیری عزیز آیا میدانی که نگاه کردن به بدن نا محرم چه از طرف زن وچه از طرف مرد حرام وگناه است؟ فلذا رفتن زنان به ورزشگاه بعلت پوشش بازیکنان حرام است.. این هم یک ترفند انتخاباتی دیگراست مردم هشیار باشید وگول این گونه سخنان را نخورید وبنیان خانواده را سست نکنید.چون دراین مملکت اسلامی بیش از 80 در صد مردم مخالف رفتن زنان ودختران خود به ورزشگاه هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
شمال رفتی؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
چهار تا چهارتا زن بگیر
ناشناس
| Germany |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
بیش از ۸۰ در صد مردم مخالف رفتن زنان و دختران خود به ورزشگاهها هستند، یعنی مردم از دید تو فقط مردها هستند؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اگر ویزیت ارزان هست خودت را یه ویزیتی بکنید بد نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
پخش کشتی و فوتبال و هزاران سریال و فیلم مزخرف را ز
تلویزیون میلی ندیدی؟ وقتی پای حقوق بانوان به میان می آید همه عابد و زاهد می شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
از کجا نظر سنجی کردی که درصد میدی؟
به لطف مدیریت فدراسیون فوتبال و سلطانی فر پرسپولیسی اینبار هم تیم ملی نیازمند معجزه ای شبیه ۹۸برای صعود به جام جهانی قطر است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
مملکت رو هواس تو تو فکر قطری؟
الان این سریاله چیه ؟کماله جماله چیه؟ این رو بچه های ده ساله هم نمی بینن
پاسخ ها
مهمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اون صحنه که دومین داماد، ظرف آش رو از دست دختره گرفت و تو کوچه هوورت کشید رفت بالا، ذات بعضی دخترا رو خوب نشون داد.
در حالیکه نامزدش رفته سربازی، یک لحظاتی انگار از رفتار دومین خواستگار بدش هم نیومد!
من یک دقایقی رو به اصرار بچه م نگاه کرد تا ببینم چیز بدی نگاه می‌کنه یا نه که متوجه شدم یک نکات خوبی هم گاهی از دستشون در می‌ره آقایون
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
مهمان: خدا شفات بده
وقتی اتفاقات و فرمایشات افراد سیاسی را در این بسته میخوانم . سخنرانی در دانشگاها در موقع انتخابات ممنوع هست . کارناوال خیابانی ممنوع هست . تبلیغ در رسانه ها ممنوع هست . .... یعنی شکل دمکراسی را جدید تعریف میکنند . آن از سخنی که میگوید اجازهنمیدهیم نمایندگان واقعی و جسور و باسواد از طریق رای مردم وارد مجلس شوند تا آن تایید صلاحیت برنامه ریزی شده و مهندسی شده ..... واقعا به کجا میریم . میخواهیم عاقبت کشور چی میشه . ؟
تبلیغات انتخاباتی اصولگرایان در مساجد و تکایا محلات و شهرها ایراد نداره ؟
اختیارات رییس جمهور در قانون اساسی نقض دارد و در صد سال دیگر به این شکل جواب نمیدهد چون بحث قدرت و اختیارات و مسولیت هست . در این چهار چوب اگر همین اختیار حداقلی که با کوله باری از وعده های انتخاباتی پس از رقابت سخت با دیگر کاندیدهای پوپولیستی واقعا سخت میشود . از یک طرف مردم انتطار دارند که رییس جمهور شجاع باشد از طرف دیگر رییس جمهور در پیشبرد اهداف خود از چند نهاد موازی و مافوق رایزنی کند تا موافقت انها را داشته باشد . یعنی در ورای حقوق و اختیارات رییس جمهور دستگاهای قرار داده شده است که به مردم پاسخگو نیستند بلکه بعد از انتخابات به منتخب مردم دوباره تکلیف سیاسی میکنند که نگاه شمای دولت به مردم نباشد نگاه کن ببین من چی میگویم . بنابراین من نطرم این هست قانون اساسی در بحث اختیارات و مسولیت رییس جمهور کم لطفی شده است چون بدون تفنگ برای رییس جمهور کشورهای هست که مردم در راس امور هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اونایی که باید جواب بگیرن دارن قشنگ جواب میگیرن
هیچ کدوم از مسولین جرات رک وپوست کنده حرف زدن رو ندارند نوعی مذبذب مآبی سیاسی رواج پیدا کرده نمونه اش صحبت آقای مرعشی است در مورد روحانی این جور که آقای مرعشی میگه روحانی حرف نزنه بهتره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اگه داشتن که مسئولشون نمیکردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ملت تعارف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
آخه باید تابع زاویه قایمه باشند نه کمی اینطرفتر نه کمی اونطرفتر .اگه زاویه حاده بشه که دیگه واویلا بر آن مسیول.
دولت میگه کسری بودجه داریم درصورتی که هیچ کسری بودجه ای نیست اگر هزینه های بی خودی و الکی که در اداره ها و ... توسط بودجه بگیرها صرف می شه کنترل شود و شفاف شود به صورت هوشمند و الکترونیکی و کمک از مردم و دادن جایزه به مردمی که مشارکت می کنند و بی تفاوت نیستند
دولت می تواند مبلغ بودجه تا یک چهارم کاهش دهد
وهیچ مشکلی نداشته باشد
و هرچه زودتر کارمندان رسمی و غیر رسمی کشور را
بازنشسته کند و از سیستم های الکترونیکی هوشمند و یک پارچه در تمام زمینه ها استفاده کند و اداره ها را تعطیل و اراضی و ساختمان ها اداری را بفروشد و صرف کارهای عمرانی نیمه کاره کند و برای جلوگیری از افسردگی کارمندان جوان و مسن باز نشسته شده زود هنگام به آنها آموزش رایگان فنی کار آزاد دهد به و...
اصلا فرض می کنیم سیاست های احمدی نژاد و اقتصاد در اون دوران بد بود که نبووود.شماها توی این شش سال می خواستین یه خشت روی خشت بزارید برای جبران وضعیت احمدی نژاد.دیواری کوتاه تر از احمدی نژاد پیدا نکردید توی دولت که تمام مشکلات تاریخ و ماقبل تاریخ و میزارید گردن احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
شرمت شود!
در دوره موسوی خیلی کمتر پول در اختیار دولت بود و جنگ هم بود ،دیدیم چگونه عمل کرد میبینیم که بخاطر همین احمدی نژاد در چه موقعیتی است
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
۱۱-۴۰ در دوره موسوی هم مشکلاتی وجود داشت و اختلاف موسوی و استعفای ایشان در سایت ها و علتش هم اختلاف سیاسی و راهبردی و اقتصادی و بین امللی با نهادهای صعیف قدرت وجو داشت منتها ان نهادهای موازی با دولت و دولت در سایه زیاد پول و قدرت نداشتند اما در این چند سال بخاطر بلبشوی بازار ارز و طلا خیلی ثروتمند شدند . یعنی دو دولت وجود دارد . دولت منتخب مردم فقط شکل نمادین دارد ولی مسلت دارد اختیار اجرای سیاست های انتخاباتی را ندارد . رییس جمهور باید قدرت اندازه ترامپ باشد ولی اگر از قدرت سو استفاده کرد باید استیضاح شود . سو استفاده از قدرت تا حالا کدام‌مسول محاکمه شده است
کاندیداها در تلویزیون تبلیغ نکنند در دانشگاه سخنرانی نکنند کارناوال راه نیندازند تبلیغات .... نکنند دور هم جمع نشوند بالاخره چه کنند همه اینها بهونه ای است برای رد صلاحیت احتمالی بعد از انتخابات
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
مهندسی جدید انتخاباتی در راه هست . باید همه به قانون برگردن . نه بخش نامه
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
انتخاباتی در کار نیست مگر اینطوری که میگن و می خواهند
قوه قضاییه ستون فقرات روحانی یعنی برادر عزیزش حسین فریدون را به خاطر فساد مالی به زندان انداخته پس فریاد های روحانی علیه این قوه تعجبی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ستون فقرات ؟ ستون فقرات روحانی کارنامه کاریش هست که شما زحمت مطالعه کردن رو بخودت ندادی در ضمن اگر روحانی می خواست جلوی قوه قضاییه بخاطر برادرش بایسته مثل احمدنژاد اعلام می کرد خط قرمز من فلانیه و ... کسی هم نمی تونست کاری بکنه در ضمن شما پرونده برادرش را یک مطالعه بکن بد نیست
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
این یک احتمال است ولی برادر ایشان از اول ریاست جمهری ایشان در حبس بود چرا حالا ایشان باید انتقام بگیرند؟
متاسفانه مماشات بیش از حد روحانی نسبت به بعضی از افراطیون ؛ کار را بجای رسونده که یکی مثل ذالنور علنا روحانی رو تهدید به زیر کشیدن میکنه و معاون محترم قوه قضاییه به روحانی تهمت میزنه ؟؟ مردم بدونند که اگه این جماعت در انتخابات اینده پیروز شوند ایران را تبدیل به بززگترین زندان جهان خواهند کرد ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
معلومه که تو ایران زندگی نمیکنی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
خودتی
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ایشان دارد خود را گرم می کند که ریسجمهور شود اگر این پست در آینده موجود باشد!
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
يعني فكر مي كنيد روحاني يكي غير از خودشان است ، مطمين باشيد هر كه به مجلس راه پيدا مي كند و يا رئيس جمهور مي شود از فيلتر هاي چند صد گانه رد مي شود تا به آنجا برسد
شادی بیش از حد عراقیها بعد از گل زدن به ایران نشان داد که چقدر در این چند سال بذر تفرقه کاشتیم که کم کم داریم محصولاتش را درو میکنیم ؟؟! حاج حسین شریعت تحویل بگیر ؟؟!!به قول ابت الله جوادی هر که بذز کینه و نفرت بکارد تیغ بران برداشت خواهد کرد ، افلا تعقلون ؟؟ این تذهبون ؟؟؟!!
متاسفانه گروهک پایداری هنری جز تفرقه انداختن در کشور ندارن و از هر تریبونی سو استفاده میکنتد ،؟! طرف نماینده خبرگان در استان کرمان هست میاد از تریبون تماز جمعه تهران و توهین و تهمت زدن به افراد میکنه ؟؟!
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
تو كرمان هم انتخاب نشد
آقا دانشگاه رو بذارید به حال خودش باشه. انقدر کاندیداها وعده دادن و بعد از پیروزی عمل نکردن که قطعا این دفعه هم همین خواهد بود. پس‌بهتره دروغگویان را هر چه بیشتر محدود کنیم. اصلا یه محلی رو خارج شهرها چادر بزنن ستاد انتخاباتی کنن مردم اینا رو و اسراف کردن هاشون و وعده های فراوانشون رو نشنون و نبینن. ممنون
واکنش اینستاگرامی جناب همتی کاملا اشفتگی رو نمایان کرد ؟! این کفگیر به زوری مجبور به کندن ته دیگهای صندوق توسعه ملی خواهد شد ؟! ۱۵ ماه سرکوب ارزی ؛ منابع ارزی کشور و طلای مملکت رو به حراج کذاشت .
مسیولین لطفا دست از حماقت بردارن ، ملت نه شیر شتر میخواهتد نه دیدار عرب ؟؟! گران کردن سوخت یعنی بازی با اتش ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
نگران نباش فکر کردی ایجا فرانسس که مکرون 6% سوخت رو گرد مردم یک ساله خواب راحت رو از چشاش گرفتن؟
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
هیچ اتفاقی نخواهد افتاد فقط صف ها طولانی تر میشه . مگر تندروها نگفتند اقتصاد بدون نفت اداره میکنیم و بودجه کشور از طریق مالیات باید اخذ شود . این هم‌گوی این هم‌میدان . پیش بسوی اقتصاد بدون نفت . انشالاه عواید این‌گرانی خرج عمران و ابادانی کشور بشود نه اینکه دوباره سر از کشور دیگر در بیاورد . دوم اینکه با این گرانی سوخت میخواهند رشد نقدینگی صد ها هزار میلبارد تومان را جمع آوری کنند . راحت ترین راه گران کردن هست
پس بگو جناب روحانی دنبال گران گردن سوخت بود ؟؟! از اول معلوم بود این جنگ زرگری روحانی فقط یه فیلم ؟،! جناب روحانی با این کار فاتحه خود را خواندی
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
نه داداش . کموسیون اقتصادی تصمیم به گران کردن گرفت . دلایل خود را داشت .
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
ایشان فاتحه همه کسانیکه به ایشان امید بسته بودند را خواند!
سلام داداش خوش اومدی.حتما رفته بودی بنزین بزنی
:)
در جواب اون آقایی که گفته ۸۰درصد مردم مخالف حضور زنان در ورزشگاه هستن.میخوام مردم بدونن این آمار رو از کجا درآوردی؟خودت آمارگیری کردی؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
اگر در نماز جمعه مشهد از مردان سوال شود به این آمار می رسیم!!!!.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
در آينده نزديك با كاهش قدرت فوتبال ايران و بي مزه كردن بازيها همون مردها هم به ورزشگاه نخواهند رفت و مشكل خودبخود حل ميشود
اقاي تابناك
اينقدري كه دلت براي اصلاح طلبان ميسوزه و ازشون هر روز تيتر ميزني!!!
دلت براي مردم بيچاره بسوزه!!!
یه نظرسنجی بشه ببینیم چند درصد مردم این دوره مجلس رای میدن؟
اونم مجلسی که هیج جای داستان اداره کشور نیست!
صدا وسیما آنقدر از لحاظ مالی در مذیق است که به سختی حقوق کارکنان خود را پرداخت می کند فکر می کنی کسی که بامشلات مالی دست و پنجه نرم می کند چگونه می تواند یک اثر فاخر تولید کند از سوی اکثر هنرمندان و فیلمسازان به دلیل سیاست های خشک رسانه ملی با این رسانه همکاری نمی کنند.پس چه انتظاری از چنین رسانه ای است؟مسولین رسانه ملی در فضای مجازی هم جایی ندارند بطوری که برای افزایش مبرهای خود حاظر هستند به افراد ی که کانال با فالوورهای زیاد می باشند پول بدهند تا انها کارشان رادر کانال خود گذاشته و اینگونه بتوانند پیام خود را به مردم انتقال دهند.از طرح های شکست خورد پیام رسان سروش می توان نان برد.
استفاده انتخاباتی از فضای دانشگاه باید ممنوع بشه، کما این که طبق قوانین بالادستی غیرمجاز هست و مورد سال ۸۸ رو هم هنوز کسی فراموش نکرده و کسی نمی‌خواد تکرار بشه (جز افراطیونی که نونشون در به فنا دادن کشور و کشتار دانشجویانه).
آقای طاءب لطف کنند لیست نمایندگآن مد نظر خود را در سراسر کشور ارائه نمایند تا مردم به آنها رای دهند.
این ملتی که من دیدم سه برابر که هیچ اگه سی برابر هم بنزین رو گرون میکزدن بازم یه آخ نمیگفت! درود بر این ملت رام و مطیع سر بزیر و البته بسیار قانع
این ملتی که من دیدم سه برابر که هیچ اگه سی برابر هم بنزین رو گرون میکزدن بازم یه آخ نمیگفت! درود بر این ملت رام و مطیع سر بزیر و البته بسیار قانع
صحبت آقای عطریان فر خیلی پخته بود ولی صحبت آقای فلاحت پیشه خیلی خام. آقای روحانی طوری جریان مبارزه با فساد را نقد می کند که گویی نفر بعدی خودش است. ایشان با این موضع گیری هایش خودش را طرفدار مفسدین جا می اندازد.
اما وقتی مردم می‌فهمند که در مملکت اختلاس‌های بزرگ انجام شده است بدنشان می‌لرزد!!!!
.سر مردم رو به این سریال های دوزاری گرم میکنید بعد بنزین رو گرون میکنید
خداییش خیلی از این سریالها اصلا بدرد نگاه کردن نمیخورن
فقط پول و منابع هدر دادنه
با این هزینه گزاف ساخت فیلم
آقای روحانی گل گفتند ولی یک کم دیر گفتند....
چون اگر سال ۹۲ این شرط محقق شده بود خود ایشان شاید ...وقتی دیگر
اقای اشنا رییست گفته استانه تحملتونو بالا ببرید فقط یه سریال گاندو ساخته شد ازگندی که زدید به اسم برجام چه غربتی بازی دراوردید اجازه پخش ندادید بودجه تلویزیون راقطع کردید انوقت میگید انتقاد شفافیت. تحمل. شماخوبید
چرا برخی می خواهند مانه بلوغ سیاسی دانشگاه ها شوند؟!
در بسیاری از کشورهای دنیا چون آمریکا منابع مالی و سرمایه های مادی گسترده ای پیرامون مقوله آموزش و پرورش در گردش است منتها مسیر و جایگاه این سرمایه گذاری از طریق سیاستهای کلان آموزشی که توسط قوانین مشخص می گردد، تعیین می شود.
جناب قاضی زاده هاشمی، صدا و سیما چه؟! صدا و سیما حق تبلیغات دایمی برای اصول گراها و جبهه پایداری را دارد یا باید ملی عمل کند؟!
اقاى طائب تا حالا كه اينطور نبوده ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی