بازدید 37735
هزار و هشتصد و بیست و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

حمایت رئیسی از گزارش یک خبرنگار/حزب اصلاح‌طلب سازِ جدایی کوک کرد/پشت پرده فعالیت اصولگرایان در قم/تولیدکنندگانی که با جان مردم بازی می‌کنند/یک سال زندان برای مجری مشهور تلویزیون

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند غرویان: تخریب روحانی برای کاهش محبوبیتش هست/واکنش رائفی‌پور به شائبه کاندیداتوری در انتخابات مجلس/محمود صادقی پیگیر پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای شد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۳۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰ 08 November 2019
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

علم‌الهدی: منع پخش اعترافات تلویزیونی ضد شفافیت است


آیت الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد: می‌گویند این مبارزه باعث می‌شود سرمایه‌دار فرار کند؛ آن سرمایه‌داری که می‌خواهد بر دزدها اضافه شود همان بهتر که فرار کند اما سرمایه‌دار با تقوا و حلال خور که می‌خواهد سرمایه را به کار بزند و رزق حلال به دست بیاورد، الان که می فهمد مملکت جای دزدی نیست، بیشتر تشویق می‌شود. این شفاف‌سازی لازم است و هرکس شفاف سازی را زیر سؤال ببرد تولید سوءظن می‌کند. خطیب نماز جمعه مشهد مقدس گفت: این طرحی که در مجلس مطرح شده، مبنی بر منع پخش اعترافات،‌ ضد شفافیت است. شخصی که محور رسانه‌های ضد انقلاب بوده و سپاه این را گرفته است. حالا یک عنصر اینچنینی اگر آمد افشاگری و عناصر خبررسانش را اعلام کرد،‌ مردم نفهمند؟ حالا اگر این خائن در دستگاه‌های ما نفوذ کند،‌ مردم خائن‌شناس نباشند. پس این عدم شفافت باعث خواهد شد برای مردم ما مسائل روشن نشود.

انتقاد شدید امام جمعه تهران از جهانگیری: برخی برای تصویب لوایح FATF دروغ می‌گویند


حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه امروز (۱۷آبان) تهران، لزوم توجه به یاد خدا را مورد تأکید قرار داد و گفت: این موضوع، مخصوصاً درباره مسئولان و حقوق بگیران ملّت، اهمیت ویژه‌ای دارد. وی با بیان اینکه مسئولان و مزدبگیران ملّت، خود را ارباب نبینند، تصریح کرد: این حقوق‌ها از سفره ملت و از جیب همین مردم است. از سفره همین مردم جنوب شهر و شهید داده‌ها و مدافعان بزرگوار حرم است. صدیقی ادامه داد: مسئولان اگر خدا را یاد کنند، عائله خدا را از یاد نخواهند برد؛ گرانی و فاصله طبقاتی را تحمل نمی‌کنند؛ رنج رنجورها را برنمی‌تابند، برای رضای خدا، قسط و عدل و رعایت حقوق مردم را نصب‌العین خودشان قرار می‌دهند. همچنین نوکری مردم را برای خودشان افتخار می‌دانند. امام جمعه موقت تهران با تأکید بر لزوم عبرت گیری از برجام گفت: تأسف‌آورتر این است که هنوز هم عده‌ای پیگیر تصویب لوایح مرتبط باFATF هستند و گاهی هم دروغ می‌گویند. گفتند در جلسه سران قوا توافق شده و آن را به بیت رهبری مرتبط کردند که بعد هم تکذیب شد. آیا برجام کافی نبود که آقایان می‌خواهند مضیقه‌های بیشتری را به ملّت تحمیل کنند؟

حذف علی لاریجانی از لیست انتخاباتی اصولگرایان در قم


احمد امیرآبادی مردم قم در مجلس در تشریح جزئیات مربوط به لیست سه نفره اصولگرایان در قم برای انتخابات مجلس یازدهم، گفت: شورای هماهنگی اصولگرایان قم که از احزاب و گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا ۲۶ نفر عضو دارد، کارنامه عملکرد بنده و آقای ذوالنور را مورد بررسی قرار دادند و به ما دو نفر به عنوان کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در قم در لیست اصولگرایان رأی دادند. وی در گفت‌وگو با فارس افزود: برای نفر سوم هم اعلام کردند که هر یک از اصولگرایان می‌خواهد در قم کاندیدا شود، ‌رزومه‌اش را بیاورد، ۱۲ نفر رزومه خود را به شورای هماهنگی اصولگرایان قم ارائه کردند که هر یک از این ۱۲ نفر جداگانه برای مصاحبه دعوت شدند و بعد از انجام مصاحبه‌ها و رأی‌گیری ۴ نفر انتخاب شدند. البته لازم به ذکر است که از این ۱۲ نفر قبل از رأی‌گیری دو نفر اعلام انصراف کردند. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بنا بر این شد که ۴ نفری که بیشترین رأی را از بین ۱۰ نفر آوردند، در مرحله آخر مورد ارزیابی و رسیدگی قرار گیرند که این ۴ نفر عبارت بودند از؛ علیرضا زاکانی، روانبخش، محسن موحدی و آقامیری. نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نکته‌ قابل ذکر در اینجا این است که در این روند انتخاب لیست سه نفره، شورای اصولگرایان قم هیچ رزومه‌ای از علی لاریجانی نخواسته و آقای لاریجانی هم رزومه‌ای را به شورا ارائه نکرده است و نام وی در بین ۱۲ نفری که از آنها صحبت به میان آمد وجود نداشت.

دادستانی قم برای ابراهیم فیاض تشکیل پرونده داد


روابط عمومی دادستانی قم گزارش داد: علی اصغر سلطانی با اشاره به اظهارات حاشیه ساز یک جامعه شناس نسبت به شهر قم گفت: پیرو گزارشات و شکایات واصله تشکیل پرونده قضایی برای این فرد تشکیل شده‌است. این جامعه شناس اخیرا درگفت وگویی که دربرخی سایت‌ها منتشر کردند، نسبت‌هایی را به قم داده‌است. گفته‌ شده، جمعی از مردم قم نیز درنامه ای به حجت الاسلام والمسلمین غریب دادستان این استان، خواستار پیگیری قضایی اظهارات این جامعه شناس به دلیل توهین،‌ افترا و نشراکاذیب نسبت به قم شدند.

معاون دانشگاه آزاد: حجاب نسبت به واجبات دیگر درجه اهمیت بالاتری دارد


کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به هجمه سنگینی که علیه حجاب است، این دستورالعمل بر اساس اسناد بالادستی و در راستای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تهیه شده و بیش از ۱۵۰۰ نفر ساعت کار، وقت صرف آن شده است و در ۱۲ شهریور ۹۷ تصویب و در مهر همان سال به همه واحدها جهت اجرا ابلاغ شده است. کلانتری با اشاره به گستردگی و عظمت دانشگاه آزاد اسلامی، افزود: نزدیک یک میلیون و ۲۰۰ هزار دانشجو، ۲۵ هزار عضو هیئت‌علمی و ۳۰ هزار کارمند با بیش از ۶ میلیون فارغ‌التحصیل و فضای فیزیکی بسیار را نمی‌شود سلیقه‌ای اداره کرد و نیاز به دستورالعمل در حوزه پوشش و شئون رفتاری دارد. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت بحث حجاب و عفاف، اظهار کرد: وزن حجاب و عفاف معادل ۵۰ درصد کارهای فرهنگی بوده و جنبه نماد و پرچم را دارد و واجبی است که نسبت به واجبات دیگر از درجه اهمیت بالاتری برخوردار بوده و نمادهای دیگر پشت سنگر آن است و اگر سیاست‌گذاری در این حوزه به درستی انجام شود، ما در پیشگاه خداوند روسفید خواهیم بود.

هزینه زندگی در ترکیه چقدر است؟

میانگین هزینه‌های زندگی در ترکیه ۹ درصد پایین‌تر از ایران و هزینه اجاره مسکن ۴۷ درصد پایین‌تر از ایران است. هر شهروند در این کشور ۱۸.۵ درصد از حقوق خود را صرف حمل و نقل، ۱۲.۱ درصد آن را صرف رفتن به رستوران ها، ۱۵.۴ درصد آن را صرف اجاره مسکن، ۳۶.۸ درصد آن را صرف خرید، ۷ درصد آن را صرف نیاز‌های متفرقه، ۷ درصد از آن را صرف ورزش و سلامتی و مقدار ناچیزی از حقوق خود را صرف خرید لباس می‌کند.
 
یک سال زندان برای مجری مشهور تلویزیون

سال گذشته از طرف یک آکادمی فوتبال در یزد تعدادی نوجوان برای برپایی اردویی به گرجستان می‌روند که طی حادثه‌ای تلخ ۲ نفر از آن‌ها در دریاچه تفلیس غرق می‌شوند. پس از رسیدگی به این پرونده، عباس قانع، به عنوان صاحب امتیاز این آکادمی مجرم شناخته و از سوی دادگاه محکوم شد.
 
تولیدکنندگانی که با جان مردم بازی می‌کنند

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران تخمگذار کشور: درج تاریخ تولید غیر واقعی روی محصول به منظور افزایش مدت زمان نگهداری محصول یک تخلف است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود. طبق نظر سازمان دامپزشکی کشور مدت زمان مصرف تازه خوری تخم مرغ یک ماه است که روی محصول درج می‌شود. البته اگر بتوانیم تخم مرغ را در محیط مناسب سردخانه‌ای با دمای بین سه تا چهار درجه سانتی گراد، عاری از آلودگی و در ظروف مخصوص نگهداری شود، حتما قابلیت نگهداری تا سه ماه را دارد.برخی واحد‌های تولیدی تاریخ‌های آینده را به عنوان تاریخ تولید روی محصولات خود درج می‌کنند؛ به عنوان نمونه اکنون در آبان ماه ۹۸ هستیم، اما تاریخ تولید تخم مرغ، آذرماه ۹۸ درج می‌شود. /ایرنا
 
مهلت دو هفته‌ای استراماچونی به استقلال

یک رسانه ایتالیایی نوشت که سرمربی تیم فوتبال استقلال برای حل مشکلات، به این باشگاه دو هفته مهلت داده است.استراماچونی به دلیل پرداخت نشدن حقوق چند ماه گذشته‌اش در این تیم مشکلاتی دارد و به همین دلیل هم بحث استعفایش مطرح شده، اما خودش این خبر را که از سرمربیگری تیم استعفا کرده، رد کرد. /تسنیم
 
سوختن ۶ نفر از اعضای یک خانواده بر اثر تصادف

بعد از ظهر امروز بر اثر برخورد یک وانت مزدا با خودرو سواری در عسلویه (بوشهر) ۶ نفر زنده زنده در آتش سوختند.اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر و چهار فرزندشان بودند زنده زنده در آتش سوختند. فوت‌شدگان از اهالی روستای برکه دعاء شهرستان پارسیان استان هرمزگان هستند. /فارس
 
پشت پرده فعالیت اصولگرایان در قم

فرید مدرسی فعال رسانه‌ای در توییتی خطاب به احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده قم در مجلس شورای اسلامی نوشت: ‏آقای⁧ امیرآبادی⁩ می‌گفتی ⁧علیرضا زاکانی⁩ از شما و ⁧ذوالنور⁩ در شورای اصولگرایان قم بیشتر رأی آورد. بگو ⁧محمود نبویان⁩ از حضور زاکانی به شدت عصبانی شد و انصراف داد. ‏بگو ⁧جامعه مدرسین⁩ را در تصمیم‌گیری حذف کردید. ‏بگو ⁧علی لاریجانی⁩ قرار نبود، بیاید با شما که مدعی حذف شوی. ‏بگو، اما دروغ نگو.
 
محمود صادقی پیگیر پرونده ترور دانشمندان هسته‌ای شد

یک عضو فراکسیون امید گفت: اگر اظهارات وزیر در خصوص اعترافات پرونده متهمان ترور دانشمندان هسته‌ای قانع کننده نباشد درخواست تحقیق و تفحص می‌دهیم. محمود صادقی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره اعلام وصول «طرح ممنوعیت ضبط و پخش اعترافات از اشخاص از صداوسیما و رسانه‌های گروهی» گفت: پس از ماجرای مازیار ابراهیمی و سایر پرونده متهمان ترور دانشمندان هسته‌ای از وزیر محترم مربوطه درخواست کردیم در کمیسیون حاضر شوند و توضیحاتی را در این خصوص ارائه دهند، ایشان آمدند توضیحاتی دادند، اما ما قانع نشدیم. این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنابراین این مسأله در ذهن ما ایجاد شد که چنین موضوعی نیاز به قانون‌گذاری دارد، بر همین اساس یک نامه در ده بند به طور مفصل نوشتم که یک بند آن مربوط به اعتراف‌گیری و نمایش دادن آن در رسانه‌ها بود، در بند مذکور از وزارت اطلاعات درخواست کردم که این روند اصلاح و دیگر تکرار نشود. وی خاطرنشان کرد: برای اینکه درخواستم از وزارت اطلاعات جنبه قانونی پیدا کند طرح «ممنوعیت ضبط و پخش اعترافات از اشخاص از صداوسیما و رسانه‌های گروهی» را با مشورت بعضی از حقوقدانان نوشتم و در سامانه قانون‌گذاری مجلس قرار دادم که خوشبختانه تعداد زیادی از نمایندگان آن را امضا کردند. صادقی افزود: پس از اینکه طرح توسط نمایندگان امضا شد روز هفتم مهرماه از طریق سامانه به هیأت رئیسه تقدیم و طی مراحل قانونی سیزدهم آبان ماه اعلام وصول شد. وی درباره اینکه پس از صحبت‌های مازیار ابراهیمی در خصوص اعترافاتش بحث راستی آزمایی اعترافات از سایر متهمان مطرح شد، آیا فراکسیون امید و سایر نمایندگان اقداماتی در این خصوص انجام داده‌اند، گفت: شخصاً از وزیر در این مورد سوال کردم، ایشان توضحیات نسبتاً خوبی هم ارائه دادند و سعی هم نکردند، چیزی را کتمان کنند، اما این تصور ایجاد شد که همه واقعیات را بیان نکردند، بنابراین همان طور که گفتم نامه را نوشتم.
 
حزب اصلاح‌طلب سازِ جدایی کوک کرد

کمیته تعامل حزب اعتماد ملی مأموریت یافت موضوع خروج این حزب از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان را مورد بررسی قرار دهد. به گزارش سایت رسمی حزب اعتماد ملی، در جلسه هیأت اجرایی حزب اعتماد ملی با توجه به تصویب طرح سرا (رأی‌سنجی اصلاح‌طلبان) در شورای‌عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، به کمیته تعامل حزب مأموریت داده شد تا موضوع خروج حزب اعتماد ملی از شورایعالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را در نخستین جلسه کمیته، مورد بررسی و تحلیل قرار دهد.با مصوبه هیات اجرایی، اسماعیل گرامی‌مقدم، رئیس کمیته تعامل حزب اعتماد ملی موظف شد با تشکیل جلسه فوق‌العاده کمیته تعامل، موضوع بررسی خروج اعتماد ملی از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان را در دستور قرار دهد. در جلسه هیأت اجرایی حزب اعتماد ملی، اعضا، به مغایرت طرح سرا با بند ۸ ماده ۳ اساسنامه شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان، پشت‌ پرده‌های این طرح، تاثیر احزاب اقماری در تصویب طرح و همچنین بر نتیجه رأی‌سنجی، مانور نامفهوم دموکراسی در عین غیردموکراتیک بودن طرح و… اشاره کردند. «اسماعیل گرامی مقدم» سخنگوی حزب اعتماد ملی روز گذشته - پنج‌شنبه - به ایرنا گفته بود: روز شنبه در کمیته تعامل حزب جلساتی با موضوع تصویب کلیات سامانه رأی‌سنجی اصلاح‌طلبان تشکیل می‌شود و در این جلسه ماندن و نماندن در شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان را بررسی می‌کنیم.
 
واکنش رائفی‌پور به شائبه کاندیداتوری در انتخابات مجلس

رائفی پور، فعال اصولگرا در جمع شرکت کنندگان در همایش «بیعت با امام عصر (عج)»، گفت: من در انتخابات شرکت نمی‌کنم، اما به مردم خواهیم گفت: به چه معیار‌هایی در انتخابات رأی بدهند. روز گذشته فرید مدرسی، در توئیتی با انتشار پوستر مراسم «بیعت با امام عصر (عج)» با سخنرانی رائفی پور، نوشته بود؛ «رائفی پور با چراغ خاموش در حال عرض اندام برای انتخابات مجلس است و شبکه سازی کرده است.» «علی اکبر رائفی‌پور»، اما عصر پنجشنبه در سخنانی در اجتماع مردمی «بیعت با امام عصر (عج)» که به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (ع) در میدان امام حسین (ع) تهران برگزار شد، به این گمانه‌ها پاسخ داد و اظهار کرد: من در انتخابات شرکت نمی‌کنم، اما به مردم خواهیم گفت: به چه معیار‌هایی در انتخابات رای بدهند. کسانی باید از صندوق انتخابات بیرون آیند که قوانین و قواعد عدالت محوری و برابری را به تصویب برسانند. در این کشور نباید طوری پیش برویم که چهل نفر اول کنکور امسال در مدارسی غیر از مدارس عادی و مردمی درس بخوانند. بنا به گزارش ایرنا، وی یادآور شد: به کسی رای بدهید که از خصوصی شدن بهداشت و آموزش جلوگیری کند. برخی از پزشکان ما از مَحرم مردم به یک کاسب و تاجر تبدیل شده اند تا جایی که نظام، دولت و مسئولان ما نگران کارت خوان‌های مطب آن‌ها شده اند. اگر می‌خواهید حکومت مهدوی بسازید اول این مملکت را درست کنید که الگویی برای دنیا شود. این فعال اصولگرا افزود: تا بحث قدرت و پول در میان نباشد، خیلی‌ها مدعی سربازی امام عصر (ع) هستند، ولی وقتی موضوع قدرت و پست در میان باشد به سمت آن حمله می‌کنند. پنج سال است مراسم عید بیعت برگزار می‌شود و بعضی‌ها در شبکه‌های اجتماعی این تجمعات را معطوف به انتخابات قلمداد می‌کنند، در حالی که اگر چنین قصدی داشتیم طی این پنج سال در انتخابات شرکت می‌کردیم.
 
حمایت رئیسی از گزارش یک خبرنگار

رئیس قوه قضائیه از گزارش آقای امین حسنی درباره خام فروشی قیر در هرمزگان حمایت کرد. حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه از گزارش آقای امین حسنی درباره خام فروشی قیر در هرمزگان حمایت کرد. او گفت: گزارش گران فساد و یا افرادی که به هر دلیلی از فساد مطلع شدند و آن را گزارش کردند، باید مورد حمایت قرار گیرند. رئیس قوه‌ی قضائیه افزود: یک آقای خبرنگاری درباره قیر در هرمزگان گزارش داد، برخی می‌گویند چرا همچین گزارشی داده است؟ این کار باید مورد توجه و تشویق باشد که فردی در جامعه نسبت به قانون شکنی حساس شده و آن را گزارش کرده است. سید ابراهیم رئیسی گفت: افرادی که نارسایی اجتماعی، فساد اقتصادی و آسیب فرهنگی را به دادستان اعلام می‌کنند، نباید توبیخ شوند. حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: جامعه بداند گزارش گر فساد در جامعه تشویق می‌شود.
 
غرویان: تخریب روحانی برای کاهش محبوبیتش هست

محسن غرویان استاد حوزه علمیه درباره شعار «ای مدعی بهشت برجام/ استخر فرح تو را سرانجام» گفت: این اقدامات برای انتخابات ریاست جمهوری آینده است. چراکه این افراد دیده‌اند در دوره اخیر در جلب رضایت مردم ناتوان هستند و کاندیدا‌های آن‌ها در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، شکست خورده‌اند. او افزود: این افراد برای اینکه رئیس‌جمهور آینده را از طیف خودشان که همان آقای احمدی‌نژاد است روی کار بیاورند، دست به چنین اقداماتی می‌زنند؛ بنابراین تخریب روحانی به همین خاطر است تا محبوبیت او را در بین مردم کم کرده تا شاید بتوانند، رئیس جمهور آینده را از طیف خودشان داشته باشند. غرویان با بیان اینکه در گذشته نیز این مدل برنامه‌ها را شاهد بوده ایم، تصریح کرد: زمان هاشمی رفسنجانی نیز شاهد این مدل برنامه‌ها بوده‌ایم. این افراد می‌دانند که اقدامات‌شان بر خلاف نظر مقام معظم رهبری است، اما «الغریق یتشبث بکل حشیش» کسی که درحال غرق شدن است به هر چیزی دست می‌اندازد تا نجات پیدا کند. این مدرس حوزه اضافه کرد: حرکات این افراد نشانه شکست تفکرات افراطی در بین مردم است. جریانات افراطی می‌خواهند که مردم از نظام روحانیت دل زده شوند البته این اتفاق نیز رخ داده است و مردم دیده‌اند، شعار‌های توخالی هیچ نتیجه‌ای در زندگی آن‌ها جز استمرار دعوا نداشته است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۲
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۵۱
سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت که تا زمانی که آقای جهرمی به سوالات من پاسخ ندهد من دست نخواهم کشید اینکه خانم ««ثنا اسدیان»» خواهر همسر وزیر ارتباطات که متولد ۱۳۶۵ است چگونه در بخش بیمه مشغول به کار شده و در حال حاضر حقوقی بالای ۶۹ میلیون تومان می‌گیرد کارمزد او در طی این ۳ سال مبلغی حدود دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بوده است!!!

ضمن اینکه عکس های جالبی هم از ایشان در فضای مجازی دست به دست می‌شود!!!

هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری می رسد!!!

#تا_۱۴۰۰_با_تــــدبـــیر_و_امــــــــیـــــد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خوب به وزیر چه؟اگر خلافی شده قوه قضاییه هست !.من خودم لیست امید رای دادم اما از اینکه این خانم اینطور عمل میکنه واقعا متاسفم
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
فعلا که در مناظره شرکت نکرد . حتی قرار بود تماس تلفنی برقرار بشه که گوشی ایشان روی پرواز بود. شفاف سازی فقط حرف نیست . شفاف سازی یعنی اگر امروز مورچه ای تو لباس سیاسیون ورود پیدا کرد باید اطلاع داشته باشی یا دور سیاست را خط بکشن یا شفاف باشن .
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خان ممد عاشقتم ینی اگه بگم فقط به خاطر تو میام تابناک دروغ نگفتم داداش دمت گرم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ازت خواهش میکنم هرشب بیا
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
من نظری ندارم لطفا اسرار نفرمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
جالبه مقل ابنکه خان محمدعلی اقا در تابناک مصونیت داره و مصون از هر نوع سانسوره الان اگه من کامنت خان محمدعلی اقا رو نوشته بودم یا کلش سانسور میشد یا نصفش!
#خان_محمدعلی_اقا_کارمند_تابناک
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
امثال این کاربر نمونه ای هستن از نقشی که اقای احمدی نژاد در تخریب اخلاقیات در این کشور بازی کرد.هر چند ایشون امشب ترک عادت کرده و صف ایستاده تا کامنت اول رو بنویسه ولی زمانی هم که نتونه به صف برسه نظر بیربط خودش رو زیر کامنت یکی دیگه بعنوان پاسخ مینویسه و حق الناس اون فرد رو زیر پا میزاره چون در واقع داره از پاسخ به کامنت نفر اول سو استفاده میکنه. این جماعت ثابت کردن که از رهبری هم عبور میکنن و از کامنتی که همین کاربر در باره بمب هسته ای چند شب پیش نوشت با اینکه میدونه رهبری فتوی حرام بودن اون رو دادن میشه این قضیه رو فهمید.در ضمن این جماعت به اخلاق کوچکترین پایبندی ندارن و اینکه عکسهای خصوصی یک فردی رو بطور وسیع پخش کنن و اون رو به صورت کامنت فوق تبلیغ کنن تا یک رقیب سیاسی رو از پیش بردارن از نظر اینها کوچکترین عیبی نداره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خان محمد علی تویی که سر به سر وزیر ارتباطات میذاری مطمئنی که اگه گیروگوری واست پیش اومد تابناک ازت حمایت می کنه؟؟ خود دانی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
امان از ماه ثنا های بلند پرواز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خعلی باحاله همونایی که مدام حرف از دکل گمشده و سیب زمینی شب انتخابات میزنن حالا که حزبشون تو زرد از آب در اومده و به یه متولد سال 65 ماهی بیشتر از 65 میلیون!! حقوق میده شدن طرفدار فساد و میگن بیخیخی خیالی نیس عیب یوخ!
دوگانگی اگه این نیس پس چیه؟؟خخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خطاب به فیلتر شکن آمریکا
دادا ما بعد از این همه سال خان ممدلی آقا رو خیلی خیلی خوب می شناسیم اما اولا که جوابت بهش توجیح خوبی نبود ثانیا حرف حساب جواب نئره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
به مسول کامنتای تابناک ، لطفا یکبار برای همیشه جرات کرده و بگید خان محمد علی اقا کارمندتون هست یا نه با تشکر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
همین جا تولد جادوگر فوتبال جهان علی اقای کریمی رو بهش تبریک میگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
بعد از شیرین کاری بعضی از تماشاگرنماها در دیدار تراکتورسازی و استقلال حالا اردوغان ملعون پر رو تر از همیشه بعد از بن سلمان سعودی خائن گفته که ممکنه اعتراضات و اغتشاشات به ایران هم برسه
یعنی علنا دارن حسادتشونو نسبت به تنوع قومی این کشور و امنیت بالای این مملکت داد میزنن
فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اشتباهی مثبت دادم.
با فرهنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اشتباهی منفی دادم ده تا اضاف شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
۲۲:۵۴
از اخلاقیات صحبت میکنید اماسابقه شما در این زمینه جالب نیست بهتره همه از خواب بیدار شیم
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
حاشا و کَلا
بردن آبروی یک مرد یا زن مؤمن ولو خطائی بس بزرگ از او سر زده باشد هرگز در مرام ما نگنجد
و خداوند متعال را بینهایت مرتبه شکر که وجه تمایزمان نسبت به غرب و غریبه پرستان داخلی همین نزدیکی مان به تعالیم دینی و مذهبیست
بنده دیشب فقط نقل کردم و ناقل اتفاقات روزمره ای بودم که در بسته ویژه خبری ذکر نشده بود و اتفاقا بعنوان یک هموطن امیدوارم که آن نماینده مجلس اشتباه کرده باشد و این دنیای فانی و لهوولعب هرگز نمی ارزد به مکافات پل صراط
و باز هم اگر سوءتفاهمی پیش آمد خداوند منان را بینهایت مرتبه شاکرم که جرئت پوزش طلبیدن را به بنده عطا فرموده و بابت این که شاید اینبار کمی بیش از اندازه تند رفتم عذر میخواهم
و البته حواسمان باشد که آبروی کسی را نبریم که آبروی رفته همانند آب ریخته شده جمع شدنی نیست
امیدوارم که دیگر هیچگاه کـــــــــافـــــران هــــمـــــه را بـــــه کــــیــــش خــــود نــپـــــنــــدارند!!!
مهدی -
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
زمان رای گیری هست و از این اطلاع رسانی ها !!!! زیاد می شه . مطمئن باشید که همه انها هم برای خیر مردم هست و نه جمع آوری رای !!! خدا به ماها رحم کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
واقعا گل گفتی خان ممد کارمند تابناک .
مگر روحانی محبوبیتی هم دارد که کاهش یابد؟
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
وای مردم از خنده...
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
نه جایی که تو باشی
:)
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
فکر کنم‌محبوبیت ایشان از خیلی از افراد بیشتر باشد . اینطور نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
شک نکن من فرهنگی به وجود روحانی افتخار میکنم و مطمین هستم اگه در ۱۴۰۰ دوباره بتونه کاندیدابشه تمام رفیبان را فتیله پیچ میکنه حتی محمود شما ؛رو ؟؟؟ی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اجتناب فرهنگی ایا میدانید دولت روحانی بیمه تکمیلی فرهنگیان را حذف کرد با دفترچه بیمارستان دولتی هم پذیرش ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دوست فرهنگی یه کم رو فرهنگ خودت کارکن
آرشام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اشتباهمنفی دارم
کمیل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
فرهنگی محترم! میدونی یه کارمند جزء و یه آبدارچی ریاست جمهوری و خیلی از ارگان های دیگه ,سه چهار برابر تو دریافتی و مزایا و غیره دارند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
فرهنگي بي فرهنگي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
تنهاکارمثبت احمدی نژادیکی این بودکه تعدادی راخانه دارکردهرچندخانه هاخوب ساخت نشدن ولی ازهیچی ایدراین دولت بهتربود یاعربستان اینقدبرای ماشاخ نشد چون تقریبامحمودمردعمل بود البته نه صدرصد ولی دراین دوران الا برکت الا...ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
محبوبیت روحانی منفی 50درصده
حجاب از واجبات دیگر بالاتر است .فتوای جدید ابداع شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
وقتی پول نزول در جامعه رشد کند معلوم است برای عده ای حجاب موردی ندارد و می روند به مراحل بالاتری از بی حیایی!
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
جمع کردن دروغ از اوجب واجبات هست . راست گویی . صدق کلام . رفتار . کردار . شجاعت . عزت . گرامت . عدم غیبت . کمک و نوع دوستی . کوشا بودن . .......تعهد . تخصص . ......‌ حجاب در رده صدم قرار دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
پرچم فرانسه
حرف این آدم اشتباهه ولی قرار نیست که شما هم در تلافی اون جرف نامربوط دیگه ای بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
یعنی دیگه واجب نیست نماز بخوانیم .حجاب را رعایت کنیم انگار نماز هم خوانده ایم.
خداوکیلی حرف نمیشود بزنی هنوز حرف هایت تمام نشده که پرونده تشکیل شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
الان یکی بیاد به شهر شما یا فامیل شما حرف نامربوط بزنه چیزی نمیگی آزادی بیان نباید توهمی ایجاد کنه که من هرچی به ذهنم رسید بدون رعایت جوانب بیرون بدم
مگه روحانی محبوبیت هم داشت؟ خیلیا مث خود من به دلیل مسائل دیگه بهش رای دادن و الآنم پشیمونن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
رای شما به روحانی نبود ، رای شما به نه افراطی گری و جنگ بود ، روحانی با ۲۵درصد اختیارات بیش از این نمیتواند کاری کند ، دولت درسایه ، نهادی ثروتمند در دست دولت میبینی ؟ ۶۰ دزصد ثروت کشور دست کسانی است که دولت اختیاری برای نظارت بر انها ندارد .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اقای ناشناس . روحانی اگر برنده انتخابات شد مربوط به ۱۶ میلیون ایرانی هست که از طرف تندروها در تعاریف و طبقه بندی شهروندی به غیر خودی تقسیم شدند . برو تحقیق کن این تعداد جمعیت چرا در موقع انتخابات سهم کلی در برنده یا بازنده انتخابات هستند . ایا میدونی چرا تندروها در بعد از انتخابات گفتند رای ما حلال بود ؟ چون رای که به روحانی دادند افرادی بودند که نه کارمند خودی بودند . نه شاغل بودند نه جز نفرات دولت در سایه . بلکه مردمی که در از نظر سیاسی در اکثریت ولی رای انها در روند سیاست گداری در اقلیت هم قرار داده نمیشود . سوال . ؟ روحانی چه مواردی را میخواستند اصلاح کنند که مخالفت شد ؟ چرا برجام را شکست دادند . ایا اف ای تی اف تصویب میشود ؟ اگر تصویب نشود تبعات انرا قبول دارند ؟ بنابراین رییس جمهور بی تفنگ دستش خالی هست و انتطار زیادی نباید داشت . اصلاح طلبی خواست مردم هست نه اصلاح طلبان . مردم با فشار سیاسی وادار کردند تا بخشی از جناح اصولگرا را با خود همراه کنند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
آقای غرویان مثلا میاد اخلاق مداری کنه خودش دچار انحراف میشه چیز دیگه این که دوستانی که در مورد اختیار رییس جمهور و ثروت کشور آمار من درآوردی ارائه میدن هم بدونن که این کارشون مهر تاییدی بر تخلفات و کم کاریهاست
بنده خذا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
این اقا هیچ کاری برای کشورنکرده وقتی یه پرایددردولت ایشون شده بقیه اقلام دیگه الا برکت الا...........ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
مصوبه مجلس برای جوانان که تازه به خانه بخت می رن به کجاکشیده شد اگه این اقاطرفدارجوونا بودن اجراش میکردن هرچنددیگران به اجراش نذاشتن و هیچ کاری برای ملت وکشورنکردن فقط برکت الا..ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
چراتوکشورماهرکه میادومیره درپایان یه انگی بهش می چسبونن اگه واقعااینطورن پس که خوبه والا ماکه سرمون داره گیچ میره خدارحم کنه همین وبس
آقا ... رائفی پور می گه نمی خواد شرکت کنه ... قاچ زین رو بچسب اسب دوانی پیشکش ! میگه اما معیار َهای انتخاب رو به مردم می گویم : یارو رو به ده راه نمی سراغ خونه کدخدا رو می گیره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
منظور از کد جوانگرایی اصولگرایان امثال رایفی پور بودند ؟ آخ آخ در حوزه سیاست واقتصاد و فرهنگ . بین املل . لابد فقط ایشان رای را از ملت داشته باشند بقیه اصولگرایان بهش مشاوره میدن . پس استقلال رییس جمهور چی میشه . جوانگرایی با مسولیت بدون تجربه سیاسی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ایشان خود را برای 1400 آماده میکنند.
چرا جناب حجت الاسلام رییسی از گزارشات مفصل و مستدل خانم صبا آذر پیک در مور فساد گسترده در وزارت صمت حمایت نمیکنند؟!؟! یعنی حمایت از فساد هم خودی و غیر خودی دارد؟!؟!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
دقیقا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اینکه دولتی ها رسما فساد کنند و بگویند قوه قضائیه اگر سند دارد بیاید بگیرد حرف درستی نیست.
خود دولت نباید فساد کند. پس از چند سال دادگاه اموال را برگرداند روش درستی نیست و دیر است.
آدم باید برود همان در دادسرا حرفی دارد بزند که وقتی گفتند بفرمایید تو نه خودش به زحمت بیافتد نه دیگران
رائفی پور هرچی باشه اصولگرا نیست
چرا آدرس غلط میدی به مردم؟

آب رو بریز اونجا که میسوزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
رایفی پور اصولگرا نیست ؟ خود خودشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
همه رو مثل خوت فرض نکن
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
رائفی پور اصول گرا یا اصلاح طلب ه ؟ یا می دونه اصول چیه که بتونه در باره اصلاحات ش نظر بده ؟ مثل احمدی نژاد که برای دنیا می خواست مدل پیشرقت اقتصادی بده ! یا مدارج علمی رو کاغذ پاره می دونست . . . ره
درمورد نظر اقای جامعه شناس باید اینطور گفت که:انها که از چند همسری دفاع میکنند ایا میدانند ان ایات در دورانی نازل شده که در یک قبیله که ۴۰۰مرد و ۴۰۰ زن در ان بوده،۳۰۰ نفر از مردان در جنگ با قبایل دیگر کشته شده و فقط ۱۰۰ مرد باقی مانده با ۴۰۰ نفر زن.بنابراین چند همسری در انزمان اجتناب ناپذیر بوده.از طرفی مفسده هم نداشته چرا که هر مرد ۴ همسر اختیار میکرده و بنابراین همه دقیقا مثل هم بوده اند.ان وضعیت دقیقا خلاف وضع امروز است که در حالیکه شوگر ددی ها بدنبال زنان متعدد جوان و زیبا هستند،بسیاری مردان جوان و زیبا هم هستند که پول کافی برای ازدواج ندارند و ترکیب این دو قضیه مفسده انگیز است و اقایان بهتر است کمی بیشتر فکر کنند.البته اگر به همین اقایان بگویید بجای پارک ماشین در پارکینگ خانه تان باید شتر ببندید حتما شما را تمسخر خواهند کرد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
خوب نظر گرانبهای شما در مورد زنان بیوه چی هست که امار بالایی هم دارد و ما را از نظرات پر مغز خود روشن بگردانید!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
جنابی که نگران زنان بیوه هستید .
مردان بیوه را فراموش کرده اید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ما طبق دستور دین عمل می کنیم و کاری به مردان بیوه نداریم
و معمولا تعداد زنان بیشتر از مردان هم بوده
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
قیاس شما صحیح نیست زیرا اسلام دینی است برای همه ادوار تاریخ نه برای دوره ای خاص
محسن غرویان استاد حوزه علمیه توجه داشته باش
البته آقای روحانی مگه محبوبیت هم داره که بخواهند خرابش کنند
روحانی کشور را فلج نکرد که کرد هر چی امتیاز کشور به خارجی ها نداد که داد
خودش که داداشش محکوم به فساد
معاون اول برادرش دادگاهی
وزیرش که دامادش دادگاهی
و.....
تو بگو با این حضرات و این عملکرد نیاز به تخریب دارن ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
امتیاز به خارجی نداد اما دست کاسبان تحریم را جدا کرد برادرش دادگاهی است به چه جرمی مطالعه کن تا ببینی به چه جرمی اولش را می بینی بعدش را نمی خونی من که چهل سال گذشته را دیدم اینقدر تجربه دارم که بفهمم به چه دلیل بعضی ها محاکمه و در بوق و کرنا می شوند و بعضی ها با صد برابر مشکل راحت می گردند و بریش مردم می خندند این فضا مجالی برای باز کردن این بحث ندارد اما شما را توصیه میکنم به دقیق دیدن و پرسشگری از سطحی نگری دوری کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
آقا روحانی کاسبان تحریم را که بالای 40درصد ثروت ملی دست این نهاده است را رو کرد این نهادها هستند که کشور کلا از لحاظ اقتصادی تعطیل کردن
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
سهراب و سهراب ها طی این شش سال بخاطر دوری از قدرت و ثروت دارن ماست با نول و سماق و گاهی لواشک میخورند . اینقدر دندان قروچه میکنند که تا این دوسال تمام شود دوباره بیفتند تو این دیگ نذری مردم . اصلاح طلبان نخورند کنار بروند ان گروه بخورن . فکر نکنم نوکری کردن مردم اینقدر شتاب وجود داشته باشد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
امتیازی به خارجی ها نداد!!!!!!
عزیزم حجات خوبه
خطاب به پاسخ دهنده به نظر اصلی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دوستانی که از کاسبان تحریم صحبت میکنن یه نگاهی به اون افراد و سوابقشون بندازن متوجه میشن کاسب واقعی کیا بودن در مورد برادر ایشون هم باید به اون دوست عزیز بگم کسایی که قبلا بازداشت شدن نمیتونن از این دست ادعاها داشته باشن؟ شما با مطالعه دو تا سایت قضاوتتو کردی و حکمم دادی
ع.ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
ناشناس 22:20
این 18 مییارد دلاری که آقای روحانی و معاونش به باد دادن به دست کاسبای تحریم نیفتاد ؟
اگر کسی یک ماه در ترکیه زندگی کرده باشد می فهمد که هزینه زندگی بین ایران و ان کشور تقریبا یکی است مثلا هزینه مسکن در اینجا گرانتر از انجا است ولی در مورد انرژی از برق گرفته تاسوخت های فسیلی اینجا ارزانتر است ولی در مورد خوراک تقریبا یکی است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
من زندگی کرده ام به نظرم حمل و نقل بسیار گرانتر انرژی بسیار گرانتر اما غذا اندکی ارزانتر و مسکن بسیار ارزانتر است در مجموع عدد ده درصد پایین تر نسبت به ایران منطقی به نظر می رسد.
آقای غرویان خودت هم میدانی که نظراتت معتبر نیست!! بخاطر همین دیروز بدون مدرک از علمای قم مایه گزاشتی امروز ازجانب رهبری
درضمن فکر میکردیم تمام اساتید حوزه اخلاق را فدای بازیهای سیاسی نمیکنند،اما!! شما ثابت کردید همه جا استثنا وجود دارد!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
ایشون از این صحبت ها زیاد داره
اقای کلانتری با توجه به پستی که دارند باید بیشتر قران مطالعه کنند. در انصورت خواهند دید سخنشان صحیح نیست.هیچ کجای قران برای ترک حجاب مجازاتی تعیین نشده در حالیکه برای گناهان کبیره و تهمت و دروغ مکرر و زنا و ربا و .... به صورت مشخص مجازات و عذاب متذکر شده.ایشان فرق توصیه را با حکم نمیدانند. جایی که توصیه به زنان مومن و همسران پیامبر شده هیچ مجازاتی برای عمل نکردن به ان بیان نشده.در مقام مقایسه پدری به فرزندش توصیه میکند اینروزها که هوا سرد است لباس گرم بپوش.این بک توصیه است و عمل به ان برای خود فرزند بهتر و اما عمل نکردن به ان مجازاتی ندارد. و یا مثلا حکم میدهد که اگر امشب دیر به خانه امدی تو را تنبیه سختی میکنم.اولی توصیه است و دومی امر.حالا چطور ایشان نتیجه گرفته اند حجاب از دیگر واجبات اهمیت بیشتری دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
دقت نفرمودید چون ایشان گفتند مثل نماد است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
ایشون درست نگفته ولی آیاشما مفسری؟
حمایت رئیسی از یک خبرنگار:
شفافیت اقتصادی
در تاریخ 16/8/98 ریاست محترم قوه قضاییه طی سخنانی گفتند که "فساد زمانی اتفاق میافتد که شفافیت اقتصادی نباشد"(شاید جمله دقیق نباشد و مضمون صحبت ایشان عدم شفافیت اقتصادی بود). از شفافیت اقتصادی میتوان تابیری زیادی کرد، و مطلبی که در پی خواه آمد این تعبیری را از عدم شفافیت اقتصادی در کشور ایران دارد.
- اقتصاد ایران (بخصوص در بخش بانکداری) و سیاست پولی ایران اسلامی نیست یعنی مشکلات زیادی دارد که بارها از زبان کارشناسان، اهل فن، علما و ... در این مورد سخنانی گفته شد. مثلاً براحتی با دلالی، واسطه گری و معاملات غیر قانونی و غیر شرعی و ... صاحب درامدهای غیرقابل تصور نجومی میشوند.
- اقتصاد ایران و سیاست پولی ایران سرمایه داری نیست یعنی عملکردی فراتر از نظامهای اقتصادی سرمایه داری دارد. بطور مثال در نظامهای سرمایه داری نمیتوان به راحتی از مالیات ندادن فرار کرد، یا با قوانین من دراوردی سیستمهای بانکی صاحب درآمدها نجومی شد، یا براحتی در بخشهایی با ریسک بالا سرمایه گذاریهای بزرگ کرد و بدون اینکه به برگشت سرمایه و سود آن فکر کرد دست به سرمایه گذاریهای برزگ زد، مثل بدهکاران بزرگ بانکی که پولهای کلانی از بانک دریافت کردند ولی یا آن پولها را پس ندادند و یا با تاخیر چندین و چند سال پس دادند که اصلا صرف اقتصادی ندارد و یا پس دادن این پولها آنقدر اما، اگر دارد که بیشتر به مطالبات مشکوک الوصل میماند.
- اقتصاد ایران و سیاست پولی ایران از نظر مالیاتی محلی برای جذب سرمایه خارجی هم نیست، مثل جزایر مارشال یا پاناما یا ... کشورهایی که بخشهای دولتی و خصوصی و یا سرمایه داران بعضی از کشورها برای فرار از پرداخت مالیات و یا هر دلیل دیگر پولهایش را به این کشورهای قالباً کوچک روانه میکنند، که به بهشت فراریان مالیاتی کشورهای غربی معروف شده اند. یعنی ایران را میتوان بهشت فراریان مالیاتی دانست ولی در ایران شرایط کاملاً برعکس است و سرمایه ای به کشور وارد نشد هیچ، بلکه سرمایه های کلاً هم براحتی و از طرق مختلف بدون داشتن هزینه ای برای صاحب آن از کشور خارج میشود.
نکاتی مشترک منفی که این اقتصاد و سیات پولی در ایران وجود دارد این است که تماماً به ضرر مردم عادی کشور، طبقه متوسط، اشتغال زایی، گردش پول و ... است.
مسئولین کشور که خود مسئول اجرای قوانین و مقررات را بر عده دارند، برای توجیه ناتوانیهایش صحبت از قاچاق، احتکار، معاملات خلاف ارزی، طلا، ملک و ده ها مورد دیگر میکنند. این مواردی که مسئولان اجرای کشور در رسانه های عمومی عنوان میکنند، به مانند این است که شخص به نیروی انتظامی مراجعه کند و اعلام کند که شب گذشته سارق دستگاه ساخت مشروبات الکلی من را به سرقت بردند. یا شخص به دادگستری دادخواست رسیدگی به مطالب وجه فروش 1000 لیتر مشروب الکلی را که طرف دعوا به او پرداخت نکرده بدهد.
لیست به روز رسانی شده شاهکارهای اقتصادی
خودتان قضاوت کنید این بخشهایی از واقعیت اقتصاد ایران است. چه اقتصادی با این شرایط به سرانجام میرسد؟! نام این پولها نقدیگی است، پولشویی است، پول سرگردان است، پول خرید خانه در کشورهای دیگر است؟ً پول ... با این شرایط به کجا خواهیم رسید؟ هرچه بیشتر پنهان کاری کنیم وضع بدتر میشود. هر چه بیشتر این این پولها وارد اقتصاد شود شرایط بدتر و بدتر میشود.
این بخشهایی از بقول آقایان دانه های نیم درشت است. دانه درشتها که اصلا قابل دستیابی نیستند. واقعیت این است که فساد گسترده که هنوز نحوۀ برخورد با آن بیان نشده، و تبادل مالی آن بیسار گسترده تر و عواقب آن بسیار فاجعه بارتر است، هنوز برقرار است و آن فساد در سطح بسیار گسترده در سطح پایین است. حجم نقدنیگی این فساد (دانه ریزها که در همۀ ادارات، سازمانها، شرکتها، شهرداریها و ... هر سوراخ و سنبه ای که شما فکر میکنید وجود دارند و تا پول نگیرند کار نمیکنند و از هیچکسی هم ترس ندارند) اگر از دانه متوسطها بیشتر نباشد کمتر هم نیست. آیا راهکار آقای رئیسی در این مبارزه جوابگو است یا نه؟ آیا مبارزه با فساد سرآنجام دارد یا نه؟ چرا این فساد هر روز بیشتر و گسترده تر میشود؟

- خاوری – مش قربانعلی – هدایتی – بابک زنجانی – مرجان شیخ الاسلام – هادی رضوی (داماد محمد شریعتمداری) و احسان دلاویز – پورحسینی (رئیس خصوصی سازی) – هاشم یکه زارع (مدیرعامل ایرانخودرو) – حیسن فریدون (برادر ریئس جمهور) – جهانگیری (برادر معاون اول)
- سیف، احمد عراقچی، سالار آقاخوان و مدیر کل حراست از بانک مرکزی، بانک سرمایه – نجومی بگیرها - صندوق بازنشستگی فرهنگیان – موسسات مالی (ثامن الجج، فرشتگان، آرمان) – سکه ثامن
- شرکت پتروشیمی، دکل گم شده حفاری، هفت سمنگان قروین، پرونده پدیده شاندیز (حسین پهلوان)
- شهرداریها: شهرداری شهریار، شهرداری خرم آباد
- ثبت 700 خودرو توسط یک زن و مرد در یک شب
- واردات 19 هزار گوشی همراه مسافر توسط یک نفر با یک کد ملی ولی بدون گذرنامه!
- پرونده واردات گوشتهای برزیلی با ارز 4200 و فروش به قیمت آزاد
- پرونده شرکت نفت معرف به کرسن – پرونده شرکت پتروشیمی – شرکت کیمیا کمیا خودرو
- پرونده سلاطین: سلطان سکه (وحید مضلومیان)، سلطان قیر – سلطان کاغذ
- اشتباه محمد شریعتی در مقام وزات صمت و مجوز ورود 34000 خودرو به جای 6000 خودرو
- گروه جهانبانی با 604 مییارد دلار
- پرونده گندمهای آلوده استان گلستان
- پرونده دو نماینده مجلس در ارتباط با خودرو سایپا
- پرونده شبکه سازمان یافته انتقال ارز
- پرونده پرهام آزاد شهر
- پرونده چهار تن از مدیران بهزیستی
- اخلال گران محصولات پلیمری
- شبنم نعمت زاده و لشکری پور در شرکت توسعه دارو
- علی دیواندری و هشت متهم دیگر
- شهردار شهر جدید صدرا منوچهر قائدی
- پرونده زمین خواری 5 هزار میلیاردی تهران
- مصطفی خان کرمی معاون فروش ایران خودرو
- شهردار رودهن و 14 نفر دیگر
- گروه قطعه سازی عظام، عباس ایروانی
- شهردار یکی از شهرستانهای کرمانشاه و 14 نفر دیگر
- بدهکاران بانکی
- چپاولگریهای بانکها و موسسات
- شرکتهای کاذب که با ارسال پیامک به نام ارزش افزوده از مردم بیش از 13 هزار میلیارد تومان پول گرفتند.
- قصه بسیار طولانی و هزار توی شهرام جزایری که هرازگاهی با ماجرای جدید به صحنه میاید.
- 14 نفر از مدیران متخلف
- یکی از مدیران جهاد کشاورزی
- علیرضا حالت منفرد معرف به جعبه سیاه بابک زنجانی
- پرداخت مجدد ارز به افرادی که بابت ارزی که از بانک مرکزی گرفته اند هنوز اقدام به تسویه نکرده اند.
- رسیدگی به تخلفات 245 مدیر در جریان سیل فروردین 98
- 98 نفر آقا زاده ای که دانشگاه برده شدند
- صادرات قاچاق "وکیوم باتوم" (قیر) که حدود 682 میلیارد دلار بود
- پیمانکاران و مدیران پروزه پایانه بندر عباس
- یکی از مدیران کشتیرانی که 4 میلیون دلار رشوه گرفته بود
- 300 هزار نفری که درامد میلیاردی دارند ولی مالیاتی نمیدهند
- اشخاصی که سودهای بسیار کلان از معاملات، دلالی، واسطه گری سکه، ارز، ... ملک دارند و ریالی مالیات نمیدهند.
- پزشکانی که خیلی علنی و آشکار، نه حاضرند که از کارت خوان استفاده کنند، نه مالیات میدهند، نه درآمدشان را اعلام میکنند و بعضی از انها پولها و خانواده هایشان را به خارج از کشور فرستاده اند ولی خودشان حاضر نیستند که به خارج بروند. «واقعا چرا به خارج نمیروند؟» (لطفاً فقط نگوید برای خدمت به مردم است).
اینها بخشهایی از واقعیات است. بله بخشهای کوچکی از واقعیت است. با این شرایط چگونه میتوان از اقتصاد و سیاست پولی برای مردم عادی آبی گرم شود!!!
با واقع بینی و نگرش جدید به شرایط اقتصادی، روند مبارزه با فساد با تاثیر گذاری بر اقتصاد و با مفسدین خرد (با توجه به اینکه مفسدین خرد در سطح جامعه گسترده تر هستند مبارزه با آنها در دید مردم هم تاثیر گذارتر و هم ملموس تر خواهد بود) و کلان، دیگر نمیتواند کنار گذاشته شود. کاهش فساد تاثیر 70 تا 80 درصدی بر شرایط سخت معیشتی مردم میگذارد. در مقابل فشار حداکثری اقتصادی باید تمامی اقشار به نسبت دارای و توان مالی این فشار را تحمل کنند، تا اقشار آسیب پذیرتر کمتر مورد هدف قرار داده شوند. مبارزه با فساد ادامه یابد، به گونه ای که برای مردم محسوس باشد، فشار حداکثری بدخواهان بسیار کم اثرتر میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
مطالبی که بیان‌کردید همش معلول ها بوده ولی علت و درمان انرا ننوشتی ؟ من دلایل را برایت خلاصه میکنم . شفافیت . خصوصی سازی اقتصاد . خروج دولت و شبه دولت از اقتصاد . مطبوعات آزاد . آزادی احزاب و احترام به رای مردم . چرخش قدرت . برای رشد اقتصاد راه علمی وجود دارد . اگر کسی با مالفه های علمی بازی کند تبعات و نتیجه ان خیلی جدی بازی میخورد . خصوصا اگر اداره یک کشور باشد نه روستا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
دمت گرم داش کریم خیلی زحمت کشیدی برای کامنت ولی از دو پرونده غافل بودی یکی پرونده املاک نجومی و پروند بورسیه های غیر قانونی ؟؟
علم الهدی . منع پخش اعترافات در تلویزبون ضد شفافیت هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
شفافیت با زور امکانپدیر نیست!
اجاره مسکن در ترکیه نزدیک به ۷۰ درصد حقوق یک کارمند است اشتباه نوشتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
در گزارش کل ترکیه گفته شده نه شهر های بزرگ مثل استانبول و آنکارا. در ضمن حقوق کارمندان در ترکیه معادل 2 تا 3 برابر ایران است
کاظم صدیقی . کسانی خدمت بمردم را عین‌نوکری برای خود افتخار میدانند . واقعا از این کلمه نوکر که گفتید چی هست . در کتاب های سیاسی که مدت ۵۰ سال من از سال سوم راهنمایی مطالعه کردن کلمه نوکر در مسولیت ندیدم . ایا واژه جدیدی در دنیای سیاست هست . دوم چرا تبعات عدم‌پذیرش لوایح و خسارت های انرا برای مردم تشریح‌نمیکنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
شما مسئولیت عضویت رو میپذیرید؟
اقای صدیقی لطفا جمع دریافتی خود در سال را برای مردم شفاف بیان کنید و ضمنا بفرمایید در روز چند کالری مصرف انرژی دارید؟انوقت روشن خواهد شد که شما نماینده طبقه کارگر زحمتکش نیستید و نباید از مضیقه انها چیزی بفرمایید!!!
وای اسفا کشوری که برای اظهار نظر یک متخصص در مورد یک شهر پرونده قضایی تشکیل میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
امیدوارم برای این جامعه شناس مشکلی پیش نیاد ولی با این شکایت صحبت ایشون خیلی بیشتر شنیده شد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
برای اینکه ثابت شود ایشان درست گفتند با یک دوربین با یک خودرو از قم و مشهد فیلم‌برداری کنند . با دستگیری یا تشکیل پرونده مشکل حل نخواهد شد .. سوال این هست که غیر ایرانی یا خود ایرانیان که صیغه کردند زنان را به خانه بخت و عروسی که نبردند . ؟ به هر حال ان بخش را قبول کنیم یا این بخش اصلا دروغ بوده است . کدام را باور کنیم . صیغه وجوددارد ؟ اگر دارد تبعات آن را کارشناس گفته پس درست هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
متخصص؟ این افراد از کجا با چه معیاری این موارد رو می سنجن ؟ جامعه شناس باید بیش از سایرین در برخورد با ناهنجاریها عاقلانه رفتار کنه
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
این یعنی که یک متخصص حق اظهار نظر علمی ند ارد و همیشه باید به دلیل این که یک شهر چون مذهبی شناخته شده است؛ هر خطایی هم روی دهد؛ باید لاپوشانی شود.
در صورتی که نگرش علمی به یک موضوع و واکاوی مسایل به معنی ریشه یابی و حل مشکل است نه تخریب. متاسفانه این سبک در کشور ما همیشه رواج داشته است و بدین خاطر است که هرگز مشکلی حل نشده استو.
اقای صدیقی اصلا به خودش زحمت بررسی مطالب گفته شده جهانگیری را نداده همان که در اتاقهای فکر برایش ارسال می شود یا در دورهمی رفقا بیان می شود تکرار می کند آقای علم الهدی شفافیت ربطی به پخش اعترافات و اعتراف گیری ندارد درباره ان فلک زده ای که در دوره احمدنژاد بجرم ترور دانشمندان دستگیر و به جرم نداشته اعتراف کرد فکر کنید اگر جای او بودید جه حالی داشت چطور او به این وضعیت رسیده بود این یعنی اعتراف گیری از این نوع به درد کفر ابلیس هم نمی خورد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
فیلم جهانگیری رو یه بار خودت ببین بعد بیا به دیگران توصیه کن
همه باهم پناهنده شویم به یک جزیره دوردست زندگی در ایران بسیار غم انگیز است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
دوباره یک ایران جدید درست کنیم
ناشناس
| Brazil |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
ایران عزیز نا دیگر درست نخواهد شد . فکر نکن چون ساختمانهای بلندی شکل گرفته کشور پیشرفت کرده . مررم تلفن همراه دارند پیشرفت هم هست . پیشرفت باید در سیاست . اقتصاد . تجارت . حقوق . فرهنگ . صادرات و واردات و دمکراسی . حقوق بشر . جرم سیاسی باید متوازن حرکت کنند . نمیشه در میدان شهر شهروندی را محاکمه خیابانی کردو هماتجا حکم صادر کرد ولی ادعای پیشرفت هم داشت .
جناب صدیقی به شما نیامده دلسوز طبقه کارگر باشید ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
واقعاً جای احسنت دارد
جناب صدیقی اگه تونستی با ۳۸۰ هزار تومان حق بازنشستگی پدر کشاورزم زندگی کنی انوقت صحبت از طبقه کارگر بزن ، حداقل در سال ۳۰۰ میلیون دریافتی خالص دارید ؟ میخاد تحریم روی مسئولان تاثیر کنه ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
فقط 300
اصولگرایان در تمام جناح های انها محبوبیت اکثریتی در جامعه ندارند . در باداترین‌مقام مدیریتی تا پایین ترین‌مقام‌مدیریتی در محلات و استانها شکست خورده اند . اما یک راه نجاتی هم برایشان متصور هست که دوباره به طریقی در سمت بالاتر از مجلس و دولت قرار میگیرند تا از اینطرق هم برای مردم سیاست گداری . قانون نویسی . نطارت . یا تایید و یا رد قانون . ..... بنابراین‌طی چهل سال در چند انتخابات مردم از سر ناچاری بدون پشتوانه حزبی به انها گاهی رای دادند ولی اوصاع کشور بسمتی رفت که الان در ان درگیر هستیم . بجز دوران خاتمی بود که ایشان تنش های اصولگرایان را تحمل میکرد تا به مردم‌منتقل نشود . فعلا با تاکتیک جوانگرایی میخواهند مردم را پای صندوق بکشانند . در صورتی حزب قوی و مستقل در کشور وجود ندارد .
چرا امثال رافعی خیلی راحت به رییس جمهور توهین میکنتد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اگر خاطرتان باشد در دور دوم کسانی رقیب روحانی بودند که از اول گفتند قصد ورود در انتخابات را ندارند ولی وقتی بحث ها خیلی داعتر میشد کتاب و جزوه طی شش ماه بررسی شده بود را نشان‌میدادند . آیا رایفی پور گفتند من قصد ورود در انتخابات را ندارم یک تاکتیک سیاسی نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
چرا امثال اصلاح طلبان خیلی راحت کشور رو متهم به پولشویی میکنند؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
برای اینکه پولشویی وجود دارد . فکر کن زمین های کشاورزی در شمال ایران در دل روستاها کاخ های بزرگی در وسط باغ چند هزار متری چای و مرکبات و برنج احداث میشود پولش از کجا امده . پول های رانت و اختلاس . قاچاق کالا و ارز بهرحال باید تبدیل به دیگر کالاها شود تا مصونیت تجاری پیدا کند . پولشویی وجود دارد . بیلبوردهای گران قیمت از کجا تامین میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
یه نگاهی به دوره احمدی نژاد هم بکن ببین چه توهین هایی دوستان شما میکردن از قیافه و اسمشو وغیره
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
امثال اصلاحطلبان کشور را متهم به پولشویی نمیکنند بلکه برخی دوستان شما مثل ان اقای نماینده که۴۰۰میلیون تومان ومقادیر زیادی دلار از خانه اش سرقت شد. را متهم میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
مگه دروغ گفتن هرچه گفتن ازدرست هم درست تره
آقای رائفی پور اصول گرا نیست بلکه مغضوب هر دو جناح اصولگرا و اصلاح طلب است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
گل فرمودین افرین برشما
امیدوارم برای این جامعه شناس مشکلی پیش نیاد.
هیچ جامعه شناس و روانشناسی ترویج چندهمسری رو تایید نمی کنه خیل عظیمی از مردم هم مخالفت خودشون رو اعلام کردند و در هیچ کجای دنیا هم پذیرفته شده نیست.
حالا یه عده ی قلیلی زورشون زیاده شکایت میکنن و تشکیل پرونده میدن
همینا رییس جمهور رو هم تهدید به قتل می کنند با بنر و پلاکارد و از دیوار سفارت ها هم بالا میرن ولی کسی کاریشون نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
درود بر شرف اونی که از دیوار یک لانه جاسوسی بالا میرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
این که میگی دنیا نمیدونم از کجا آوردی بهتره به حرف های اون جامعه شناس هم بیشتر دقت کنی
ناشناس
| - |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دوستی که فرمودین درود به شرف کسی که از دیوار لانه جاسوسی بالا میره.هرچیزی راهی داره.اگه احساس میشه که سفارت خونه ای کار غیر دیپلماتیک داره انجام میده باید براش محدودیت ایجاد کرد یا سطح روابط رو تقلیل داد یا افراد مشکوک اون سفرت خونه رو اخراج کرد و در نهایت روابط دیپلماتیک رو قطع کرد.اما حمله به سفارت خونه مطابق کنوانسیون مربوطه در حکم حمله به خاک یک کشور هست و عملی نادرست است .و قطعا تبعاتی برای کشور متخاصم داره
بالاخره این کسانی که افراد را به استخر فرح تهدید می‌کنند دارند به قتل غیر مستقیم اعتراف می‌کنند چرا در مورد این افراد سکوت کرده اند یک نفر تو این مملکت جواب این سوال رابدهد
پاسخ ها
ناشناس
| Brazil |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
،برای فیاض به دلیل توهین تهمت و نشر اکاذیب تشکیل پرونده داده اند
ولی این کارخودشون تهمت و توهین و نشر اکاذیب نیست؟
پیش از انقلاب سال ۵۷ ایران ،ترکیه از لحاظ اقتصادی و رفاهی حدود ۵۰٪ کمتر از ایران برخوردار بود ؟ البته شکوفایی اقتصاد ترکیه بلطف هشت سال جنگ تحمیلی عراق ،و منازعات منطقه ای که ایران درگیر آن میباشد ؟حتی قدرت اسراییل و مشروعیت نسبی آن نیز بلطف برخی سیاستهای غلط ایران است ؟،، آرمان به باد رفتهٔ‌مردم ایران ، باعث ایجاد قشر اندکی ثروتمند افسانه ای شده ،و فقر بیش از ۷۰٪ مردم ایران ؟،،،در طی چهل سال بیش از هزار میلیارد دلار از درآمدهای ایران به خارج کشور منتقل شده است ؟،،بنا به تحقیقات ایران بعد از هندوستان دومین کشور جهان است که ،، طلا ،، با حجم بالا در منازل بلوکه شده است ؟،،طلایی که میتوانست پشتوانهٔ‌ارزش پول ملی باشد ؟،،همانی که در اوایل جنگ مردم برای حمایت رزمندگان به جبهه ها کمک میکردند ؟،، آیا اکنون از آن نسل در ایران باقیمانده؟،، تنها در طی چند ماه حدود شصت چهار تن طلا را به سکه تبدیل نمودند ،و آنرا به عده ای معدوم الحال واگذار نمودند ، هفت میلیون قطعه ، تفاوت هر قطعه به حدود سه میلیون تومان هم رسید ؟ اما از مالیات ارزش افزوده خبری نشد ، مالیات ارزش افزوده ای که از مصرف آب خانگی که به فاضلاب ،یا همان طلای کثیف گرفته میشود ؟،، آیا جای تعجب ندارد ؟،،
چخبر از صندوق 206 که میلیاردی هزینه شد براش
پاسخ ها
ناصر
| Germany |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
پیشرفت اقتصاد ترکیه ربطی به ایران جنگ ایران نداره اونا بجای نفت صنعت آزاد گردشگری دارن و سرمایه گزاری آزاد خارجی دارن بعدشم اونا اوج پیشرفتشون مربوط به اصلاحات حزب عدالت توسعه بود بعد از سال ۲۰۰۱
اول اینکه درحال حاضر با کدام مسول میتوان ملاقات حضوری داشت بنده در مرکز استان برای دیدن مدیر عامل شرکت خودمان باید بیش از 3 ماه در نوبت باشم تازه اگر باز مشکلی پیش نیاید ودر ماموریت یا جلسه اظطراری نباشد
دوم اینکه در این چند سال گذشته یک مسولی نگفت بخاطر عدم توانایی خدمت به خلق میخواهم استعفا بدهم وکار بلد نیستم
گذشت انزمانی که مثل شهید بزرگوار بهشتی که میگفت ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت
سوم ایینکه چرا در مورد حقوقهای نجومی باز هم شفافیتی وجود ندارد وبعضی از مسولین همچنان 10 یا 15 برابر کارکنان حقوق میگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
بهترین مدیرعامل مخابرات ذرسطح کشورفقط بندرعباس که خدایی خیلی اقاست هرموقع بخوایم مارومی پذیره خداخیرش بده درضمن خیلی به طبقه کارگرتاجایی که جاداشته باشه بها میدن
بجای پخش اعترافات از تلویزیون محاکمات را زنده پخش کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
عمراً
علم الهدی: منع پخش اعترافات تلویزیونی ضد شفافیت
است.
حاج آقا مگه تا حالا پخش اعترافات در راستای
شفافیت بوده است؟؟؟؟؟؟؟

اگه هم خدای ناکرده خبر نداری که واویلا...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
اگر همه اعترافات را پخش کنند چه اشکالی دارد اتفاقا عین شفافیت هست . فقط من هنوز جواب سوالم را طی یکسال نگرفتم . چرا دفاعیات مشایی و بقایی بریده بریده پخش میشد ؟
کسانی که به فکر تحریم انتخابات هستند
۱_ تحریم انتخابات ارزوی طیف افراطی کشور است
۲_تحریم انتخابات ، اجماع جهانی علیه کشور رو زیاد نیکنه
۳_ تحریم انتخابات مجلس و احتمالا ریاست جمهوری رو در اختیار اصولکرایان خواهد داد و صد درصد منابع ملی دست انها خواهد بود و بدون هیچ زحمتی بابک و خاوری درست میشه
۴_ احتمال شروع جنگ زیاد میشه
پس بیایید بین بد و بدتر ، بد رو انتخاب کنیم تا اصولگرایان را تا مرز سکته پیش ببریم ، شک نکید پیروزی در این انتخابات سرتوشت کشور تغییر خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
حرفهای تکراری
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
مرفه، بی درد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
دلت خوشه دوست عزیز در ایران انتخابات یعنی کشک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خداانروزرانیاره که ایران مابه چند......زبانم لال
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
یک اصلاح طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۷
درود بر آقای فریدون و داماد وزیرش ...
آقای علم الهدی برای آگاهی مردم و شفافیت بهترین راه دادگاه علنی با حضور هیئت منصفه است چرا از دادگاه علنی حرفی نمی زنید؟؟؟؟ از کی تا حالا تلویزیون محل بازجویی شده است؟؟؟؟
نه احمدی میخایم نه روحانی هرکی اومد فقط مردمو بدبخت کرد کشوربدون رئیس بهتر میچرخه
چرا آقای رائفیپور را از جناح راست می دانید. این فرد با شرف و وطندوست به هیچ جناحی وابسته نیست و از حق دفاع می کند. چه حیف که مثل رائفیپور در این کشور کم هستند. من از سخنرانیهای این استاد بزرگ خیلی چیزها یاد گرفتم. آرزوی سلامتی و طول عمر و موفقیت هرچه بیشتر برای این مرد با شرف دارم. در ضمن آقای رائفیپور چندین بار در سخنرانیهایشان به قرآن قسم خوردند که در انتخابات شرکت نمی کنند.. پاینده ایران.
جدیدا از مدرسی زیاد مطلب میذارین تو این مطلب هم به نظر به حرف خودش خیلی اعتماد داره و خودش رو صادق میدونه و دیگران رو دروغگو
یه تصمیم بگیرید و هیچوقت در انتخابات شرکت نکنید
حداقل ثوابی که داره اینه که در ناکارامدیها و اختلاس ها سهیم نمیشید
و وجدان راحتی دارید
.............
کسی که این شعار ر و میده:
استخر فرح تو را سرانجام
در حقیقت و به احتمال زیاد :
یک ادعای بسیار بزرگتر، با اهمیت تر و مهمتر از ترساندن دولت هم ، در بطن کلامش هست.....نیست؟؟؟؟
لطفا خبر را درست و بدن سانسور پخش کنید:
رئیس پلیس راه استان بوشهر از مرگ یک خانواده بر اثر سوختن یک دستگاه خودرو پس از وقوع تصادف در ایستگاه بازرسی روستای بندو از توابع شهرستان عسلویه خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد: بعد از ظهر روز جاری -جمعه ۱۷ آبان ماه- برخورد یک دستگاه خودروی سواری وانت مزدا با خودرو سواری پژو پارس در عسلویه موجب بروز حادثه و مرگ ۶ نفر از هموطنانمان شد.

وی با بیان جزئیات این حادثه گفت: خودرو پژو پارس به محض رسیدن به ایستگاه بازرسی سرعت خود را برای عبور از مانع کاهش می دهد که یک وانت مزدا از عقب با آن برخورد کرده و باعث انحراف پژو پارس به لاین مخالف می شود.

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: متاسفانه پس از این برخورد و انحراف، بر اثر انفجار کپسول گاز خودرو پژو پارس دچار حریق شده و ۶ نفر سرنشین آن نیز بر اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: تصادف رخ داده جرحی و خسارتی بوده است اما متاسفانه بر اثر حریق پیش آمده، ۶ نفر سرنشین پژو در آتش می سوزند. همچنین ۳ سرنشین وانت مزدا نیز به شدت مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ پاپری تصریح کرد: علت دقیق تر حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

این مقام انتظامی اظهار کرد: سرنشینان فقید خودرو پژو پارس اعضای یک خانواده شامل راننده و همسرش به اضافه سه فرزند دختر و یک فرزند پسرشان از اهالی استان هرمزگان بوده اند.
منبع: ایسنا
احمدی نژاد میاد انشاله مشکلات کمتر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۸
پکیدم از خنده
۱۵۰۰ نفر ساعت کار!!!
حجاب بالاتر از واجبات دیگه‌ست!!!
اگه راه بهشت اینه، من یکی که می‌خوام مستقیم برم جهنم.
تابناک، گاهی از اوقات نظیر این تیتر، انتخاب تیتر [نظیر این مورد:"یک سال زندان برای مجری مشهور تلویزیون"] بسیار بد انتخاب می شود. اگر غرض سوئی نباشد بسیار ناشیانه است. این کار حداقل اعتبار سایت شما را از بین می برد.
متوسط هزینه زندگی در ایران و بخصوص تهران نسبت به درآمد افراد انصافا از بسیاری از شهرهای بزرگ دنیا پایین تره. مثلا در آمستردام یه مستخدم معمولی (منظور همون کارمنده) هرگز نمیتونه تصور داشتن ملک دائمی رو داشته باشه. یا اتومبیل بالای 1600 .
آقاي رائفي پور از پدري غير ايراني است اصلن طبق قانون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نميتواند كانديداي مجلس شود .
همه مرده بودیم و برگشته روز

بتو زنده گشتیم و گیتی‌فروز
دریاب دمی که نعمتت هست بدست
این دولت و ملک می شود دست بدست
سعدی علیه الرحمه که اشعارش از کتب درسی حذف شده
شما را بخدا برای رضای خدا برای حفظ و شاءن جایگاه خطباء خاصه خطبای جمعه
قبل از خطبه و سخنرانی بعضی از این اقایان را خوب توجیهه کنید که اگر از چیزی دقیقا اطلاع ندارند و یا شک دارند و یا اطلاع ناقص دارند درباره ان قبلش کسب اطلاع جامع کنند ویا درباره ان هیچی نگویند
بخدا این بیشتر بنفع اسلام و مسلمین هست وبه ضرر امریکا واسرائیل
باورکنند که از نگفتن امریکا واسرائیل بیشتر ضربه می خورند تا از گفتن مطالب از سوی این اقایان
بابا منظور از عدم پخش اعترافات ----منظور اعترافات -قبل از محاکمه بوده -----نه در حین و زمان محاکمه ودر نزد قاضی
منظور ان بخش از اعترافات که نزد بازجو و باز پرس ضبط و ثبت بوده را گفته اند
یکی به این حضرات توجیهه کند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی