بازدید 6125
۲

به روز شدن تحويل خودروهاي فروش فوري ايران‌خودرو

کد خبر: ۹۳۴۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰ 04 November 2019

مدیرعامل ایران خودرو از روند کاهشی تعهدات معوق این خودروساز با موعد تحویل سال ۹۷ و عرضه خودرو‌های ثبت نامی خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تا دوازدهم آبان ماه حدود ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو از تعهدات معوق تحویل مشتریان شده است.

به گزارش «تابناک»، فرشاد مقیمی افزود: البته برخی از تعهدات نیز از سال قبل وجود دارند که به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور، خودرو آن‌ها قابل تولید و تحویل نیست که پیشنهاداتی به مشتریان محترم ارائه شده تا در صورت تمایل و رضایت، خودرو مورد نظر تبدیل و با تعیین تکلیف نهایی، خودروی تبدیلی به سرعت در لیست تحویل قرار گیرد.

وی افزود: تعهدات معوق در فروش فوری محصولات ایران‌خودرو در هفته اول مهرماه در حدود ۳ هزار و ۶۰۰ دستگاه بود که در حال حاضر این شرکت هیچ‌گونه تعهد معوقی برای فروش فوری محصولات خود ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
فقط شعار خالی است . کافی است سری به سایت دیوار بزنید تا ببینید چه تعداد حواله فروش با موعد تحویل مهر و آبان برای فروش گذاشته اند و گفنته اند که هنوز دعوت نامه صادر نشده . مطمئنا" خودروهای خانواده دنا جز این برخی (برخی از تعهدات نیز از سال قبل وجود دارند که به دلیل شرایط خاص اقتصادی کشور، خودرو آن‌ها قابل تولید و تحویل نیست که پیشنهاداتی به مشتریان محترم ارائه شده تا در صورت تمایل و رضایت، خودرو مورد نظر تبدیل و با تعیین تکلیف نهایی، خودروی تبدیلی به سرعت در لیست تحویل قرار گیرد( نیستند . این چه معمائی است که ایران خودرو میتواند خودروهای فروش فوری خود را تحویل دهید ولی فروش سال گذشته خود را با تاخیر بیش از شش ماه انجام میدهد . چه سودی در اینکار نهفته است خدا میداند و به اصلا" به مردم بیچاره ایران هم ربطی ندارد . التماس صداقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت .
پارسال خودرو نوشته ام مرداد ۹۷ هنوز نداده اند ان وقت فروش فوری تحویل میدهند؟
بعد سعید لیلاز میگوید برای خودرو ساز ها صرف نمی کند در موعد تحویل ندهد و جریمه دیر کرد تحویل ان وقت باید پرداخت کند به مشتری!!!!
اقای لیلاز بفرمایید فروش فوری را تحویل بگیرید که می بینی امکان داره فروش فوری تحویل بدهند و ثبت نام‌پارسال را تحویل ندهند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها