بازدید 38835
هزار و هفتصد و شصت و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

اولین واکنش ستاره اسکندری به حواشی انتشار یک ویدیو از او / دعوت متفاوت مرعشی به انتخابات / پاسخ‌های تند به اظهارات تند پناهیان علیه نمایندگان / درخواست عارف از رئیسی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند برانکو: با باشگاه پرسپولیس پای مذاکره می‌نشینم، اما تخفیف نمی‌دهم/واکنش مشاور رئیس‌جمهور به احکام پرونده «هفت تپه» /سبحانی نیا: اروپا در گام سوم هم کاری انجام نمی‌دهد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۲۶۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 08 September 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اولین واکنش ستاره اسکندری به حواشی انتشار یک ویدیو از او

ستاره اسکندی به هفت صبح گفت: بعد از ۲۶ سال کار هنری به کارنامه و گذشته‌ات نگاه نمی‌کنند و یک خبر زرد جای همه این‌ها را می‌گیرد. چیزی که ذهنم را مشغول می‌کند این مقدار و حجم از خشونت در این فضاست. چطور می‌شود بعد از ۲۶ سال کار هنری، به کارنامه و گذشته ات نگاه نمی‌کنند و یک خبر زرد، جای این همه سال فعالیت را می‌گیرد. مسأله این است که همیشه سعی کردم بدون حاشیه زندگی کنم و اگر تهمت و افترایی هم هست از راه قانونی پیگیری می‌کنم. امیدوارم روزی فرا رسد که دنیای واقعی بر مجازی غلبه کند. گاهی امثال من، وجه المصالحه جریان‌های خاص و دشمنی‌ها می‌شوند. مسأله‌ای که خیلی دلگیر کننده است که اپوزیسیون خارج نشین و تندرو‌های داخلی ادبیات مشترکی دارند.

برانکو: با باشگاه پرسپولیس پای مذاکره می‌نشینم، اما تخفیف نمی‌دهم

سرمربی پیشین پرسپولیس: من چهار سال در پرسپولیس صادقانه و حرفه‌ای کار کردم و با تمام عشق و احترامی که به این تیم و هوادارانش دارم انتظارم این است که دستمزدم را کامل پرداخت کنند. من چهار سال به باشگاه پرسپولیس تخفیف دادم و با یک حقوق یکسان کار کردم. /تسنیم

حمله به ساختمان دهیاری سنجر دزفول

پس از انتشار کلیپ عذرخواهی دهیار سنجر دزفول از دختری نوجوان که گفته می‌شود قصد تعرض به او را داشته است، ساعت پنج صبح روز یکشنبه افرادی ناشناس به ساختمان دهیاری سنجر حمله و ضمن شکستن شیشه‌های ساختمان، آن را آتش زدند./ایرنا

دعوت متفاوت مرعشی به انتخابات

سخنگوی حزب کارگزاران گفت: مسأله انتخابات ۹۸ یک صحنه دفاع از کل ایران و انقلاب اسلامی است، آبروی خود را می‌گذاریم و دست مردم را می‌بوسیم و از مردم برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنیم.

واکنش مشاور رئیس‌جمهور به احکام پرونده «هفت تپه»

مشاور رئیس جمهور در واکنش به احکام پرونده «هفت تپه» گفت: امروز سخن فقط از هفت‌تپه قضاوت نیست، بلکه مشکل از هفت خوان عدالت است. حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «‏امروز سخن فقط از هفت‌تپه قضاوت نیست، بلکه مشکل از هفت خوان عدالت است.» روز گذشته احکام بدوی افرادی که در رابطه با پرونده کارگران «هفت‌تپه» بازداشت شده بودند، از سوی شعبه ۲۸دادگاه انقلاب تهران، اعلام شد.

پاسخ توئیتری فلاحت‌پیشه به اظهارات تند پناهیان علیه نمایندگان

حشمت الله فلاحت پیشه در توئیتی صریح پاسخ توهین‌های پناهیان به نمایندگان مجلس را داد و او را «منبرنشین‌های پاکتی» خطاب کرد. علیرضا پناهیان، اخیرا اظهارات تندی را علیه نمایندگان مجلس مطرح کرده و گفته بود «مرد‌هایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند، تا وقتی رأی‌ها شفاف نشده، در هر رأی‌گیری رأی خودشان را صریحاً اعلام کنند و الا دارند از این فرصتِ پنهان‌کاری سیاسیون سوءاستفاده میکنند. چرا با شفاف سازی رأی تان در مجلس مخالفت می‌کنید؟ بگویید چه غلطی می‌کنید!» اظهارات این روحانی تندرو با انتقاداتی همراه شد، آنچه حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در توئیتی نوشته است؛ شخصا با مصاحبه‌های هر روزه ام، هیچ رأی پنهانی نداشته ام، اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین‌های پاکتی اینگونه بی ادبانه به آن توهین می‌کنند. کاش خودشان جهت روشنگری ملت شفاف بگویند برای پراکندن این عربده‌های غیراخلاقی، پاکت چند میلیونی دریافت می‌کنند؟

سبحانی نیا: اروپا درگام سوم هم کاری انجام نمی‌دهد

کارشناس مسائل بین الملل گفت: امید بستن به طرف اروپایی کار بیهوده‌ای است که جز تلف کردن وقت برای ایران، نتیجه دیگری در پی نخواهد داشت، آن‌ها در فرصت شصت روزه گام سوم هم کاری انجام نمی‌دهند. حجت الاسلام حسین سبحانی نیا کارشناس مسائل بین الملل، درباره عملیاتی شدن تصمیم ایران در برداشتن گام سوم کاهش تعهدات برجامی در قبال طرف‌های باقی مانده در این توافق، گفت: پس از یک سال صبر استراتژیک جمهوری اسلامی ایران از زمان خروج غیر قانونی آمریکا از برجام، شاهد وعده‌های بسیاری از جانب طرف‌های باقی مانده در برجام به خصوص اروپایی‌ها بودیم که متأسفانه تاکنون و بعد از دو فرصت شصت روزه در گام‌های اول و دوم کاهش تعهدات برجامی ایران، هیچ اقدام عملیاتی خاصی از سوی اروپایی‌ها به غیر از تشکیل یک صندوق اعتباری به نام «اینستکس» که کاربرد‌های محدودی هم دارد، نبودیم.

واکنش علیرضا رحیمی به اظهارات پناهیان علیه نمایندگان

عضو هیأت رئیسه مجلس در توییتر خود نوشت: آقایی که از منبر امام حسین، توهین ترویج می‌کند و به نام هیأت‌های منسوب به رزمندگان وعظ می‌نماید آیا با بد دهنی و اهانت به مردم و مجلس همچنان شایسته عنوان واعظ است؟ از منبر حسینی کرامت حسین (ع) ترویج شود نه بی حرمتی و اهانت. از ارکان نظام دم می‌زنند و هر بار به یک رکن می‌تازند.

ترکان: امضای برجام دور از چشم رهبری، یک ادعای دروغ است

اکبر ترکان، مشاور اسبق رئیس‌جمهوری و عضو شاخص حزب اعتدال و توسعه می‌گوید «نمی‌توان گفت که اصلا رهبری در جریان امور مربوط به توافق هسته‌ای نبوده‌اند و دولت به دور از چشمان رهبری مخفیانه توافقی را امضا کرده است. این صحبت و ادعا دروغ است و هم نسبت ناروا دادن به جایگاه رهبری است.»

بلومبرگ: آمریکا در صفر کردن صادرات نفت ایران شکست خورد

بلومبرگ با اشاره به ناتوانی آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران نوشت: صادرات روزانه نفت ایران می‌تواند از چند صدهزار بشکه در روز تا یک‌میلیون بشکه متفاوت باشد. به گزارش بلومبرگ، در حالی که همه توجهات به یک نفتکش ایرانی جلب شده است، ناظران جدید نفت درگیر یک معمای بزرگ‌تر هستند: شناسایی سایر ناوگان نفتکش‌های ایران. این جست‌وجو باعث شده روش‌های جدیدتری برای ردیابی کشتی‌ها ابداع و نگاهی تازه به مقدار نفتی که پنهانی وارد بازار می‌شود، انداخته شود، چون از زمان سخت‌تر شدن تحریم‌ها در سال جاری، نفتکش‌ها ردیاب‌های خود را خاموش می‌کنند تا موقعیتشان فاش نشود.

درخواست عارف از رئیسی

رئیس فراکسیون امید با انتقاد از برخورد‌های امنیتی با مطالبات صنفی قشرهای مختلف جامعه از جمله کارگران گفت: احکام صادره در دادگاه بدوی برای تعدادی از فعالان کارگری با رویکرد جدیدی که در قوه قضاییه آغاز شده است، همخوانی ندارد و امیدوارم در دادگاه تجدیدنظر آرای صادره اصلاح شود.

روش سازمان امور مالیاتی برای شناسایی درآمد پزشکان

مدیرکل دفتر تنظیم مقررات و نظارت بر برون‌سپاری سازمان امور مالیاتی گفت: وقتی پزشکی با سازمان امور مالیاتی در زمینه نصب کارتخوان همراهی نکند آن وقت از نظر نظام مالیاتی واریز تمامی وجوه به حساب‌های بانکی پزشک به عنوان درآمد محسوب می‌شود. قانونگذار، نظام بانکی را موظف کرده که اطلاعات شماره حساب بانکی و ریز تراکنش‌های تمامی مودیان را ماهانه در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهد. جدا از این سازمان امور مالیاتی در حال حاضر اطلاعات دستگاه‌های پوز و کارتخوان تمامی پزشکان را نیز در اختیار دارد.

سبک برخی مداحات از نظر شریعت حرام و ممنوع است

آیت الله سید محمد غروی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه علمیه قم نسبت به ورود برخی بدعت‌ها و سبک‌های غلط به مجالس عزاداری هشدار داد و گفت: متأسفانه برخی سبک‌های عزاداری از نظر علما، بزرگان و شریعت حرام و ممنوع است و در شأن امام حسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیست. /ایرنا

گفتن "دیگر بین بد و بدتر کسی را انتخاب نمی‌کنیم" کمال بی عقلی است

کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران، در مورد تحریم انتخابات گفت: اینکه کسی بگوید دیگر بین بد و بدتر انتخاب نمی‌کنیم کمال بی‌عقلی است. اگر شما قرار باشد بین سرماخوردگی و سرطان یکی را انتخاب کنید، مسلما بین این دو بیماری که هر دو هم بد هستند با تکیه بر عقل سالم، سرماخوردگی را انتخاب می‌کنید. اگر گروهی یا کسی فکر می‌کند تحریم انتخابات در صحنه سیاسی ایران ممکن و تاثیرگذار است، خب انجام دهد. به هر حال اکثریت مردم با وجود جمیع مشکلات و نارضایتی‌هایی که وجود دارد، می‌خواهند نماینده‌ای در مجلس داشته باشند که حرف‌شان را بزند. /اعتماد

قاضی پور: می‌خواستم حرف بدتری بزنم، مودب گفتم عقبتان را کردید به ما!

نادر قاضی پور در جلسه رأی اعتماد وزرای آموزش و پرورش و گردشگری خبرساز شد. او که از جمع شدن همکارانش در مجلس دور رئیس جمهور و همکارانش گلایه داشت، در نطقش جمله‌ای گفت که بازتاب‌های بسیاری داشت. او در گفت‌وگو با خبرآنلاین می‌گوید تازه خودش را کنترل کرده و سعی کرده مودبانه واکنش نشان دهد. قاضی پور از برخورد دوگانه نمایندگان در واکنش به روحانی گلایه دارد و می‌گوید منتقدان با دیدن روحانی مثل پروانه دورش می‌گردند. او همچنین می‌گوید بعد از اتفاقات مجلس، همتی نماینده سمنان از او عذر خواسته و می‌گوید این تجمع جلوی تریبون حربه مهندسی شده موافقین وزرا برای از سکه انداختن نطق مخالفان است.

پلیس: نمی توانیم برای حفاظت از هر مجسمه مأمور بگذاریم

مرئیس پلیس آگاهی نیروی انتظامی گفت: برای حفاظت از مجسمه هایی که در سطح شهرها نصب می شود، نیروی انتظامی نمی تواند برای هر مجسمه پلیس بگذارد. سردار محسن حسن خانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا افزود: برای پیشگیری از موارد سرقت مسئولان قبل از نصب باید با پلیس در این زمینه هماهنگی کرده و نظرات کارشناسی پلیس را جویا شوند. وی گفت: در حوزه های مختلف نباید تنها نگاه به سمت پلیس باشد. اشیایی با ارزش مادی یا معنوی بالا را در مکان هایی قرار می دهیم بدون اینکه تمهیدات حفاظتی را لحاظ کرده باشیم و بعد دنبال مقصر می گردیم و تا سرقتی در این زمینه رخ می دهد، پلیس را مسئول می دانیم. وی ادامه داد: این در حالی است که نیروی انتظامی نمی تواند برای هر مجسمه ای شیفت بگذارد؛ اگر در نظر بگیریم شیفت ها هشت ساعته باشد در ۲۴ شیفت کاری برای هر شیفت سه نفر باید برای حفاظت از مجسمه ها کشیک بدهند که این موضوع شدنی نیست. رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: باید متولیان امر قبل از نصب این مجسمه ها با پلیس هماهنگ باشند و نظر کارشناسی نیروی انتظامی را که حافظ امنیت و جان و مال مردم است، جویا شوند.

ابتکار: رأی مردم در انتخابات ۹۸ بازگشت به احمدی‌نژادیسم نخواهد بود

معصومه ابتکار اصلاح طلبی را جریانی پیش روی در تأمین مطالبات مردم خواند و گفت: اگر اصلاح طلبان و اعتدالیون تحولاتی را در درون خود بپذیرید پیروز میدان انتخابات خواهد بود. او با بیان اینکه رأی مردم در انتخابات آینده بازگشت به احمدی نژادیسم نخواهد بود، به خبرآنلاین گفت: نگاهی به شاخص های عملکردی دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد نشان می دهد که کشور در این دوره در هیچ یک از شاخص ها، عملکرد خوبی نداشته به طوری که در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و حتی بین المللی مشکلات زیادی پیدا کرد.

آیت‌الله مکارم: مسأله قمه‌زنی که به ابزار تبلیغاتی در دست دشمن درآمده، باید برای همیشه فراموش شود

آیت‌الله مکارم شیرازی در پیامی مراسم محرم و عاشورا را از باشکوه‌ترین مراسم عزاداری در دنیا دانست و بر مراقبت از عظمت این مراسم تأکید کرد. ایشان در بخشی از این پیام نوشتند: مسأله قمه‌زنی که یک حرکت غیرمنطقی است و به صورت ابزار تبلیغاتی در دست دشمن درآمده، باید برای همیشه به فراموشی سپرده شود و بدون نیاز به دخالت مسئولین انتظامی حذف شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۸
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۳۳
ادمی که به قول خودت ۲۶ سال سابقه دارد هر کاری و هر رفتاری نمی کند تو چشم باشد که بر خلاف رویه قبلی است
پاسخ ها
خسته از تکرار ها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
پشیمان نیستم در انتخابات به رییسی رای ندادم اما پشیمانم به روحانی اعتماد کردم

روحانی فقط حرف میزند
شاید تتلو نقشه ای از طرف دولت وقت بوده برای کاهش آراء رییسی.
پدرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
خانم اسکندی، یک راننده با ۵۲ سال رانندگی در جاده ها با یک خلاف ممکنه جانش را از دست بدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
لطفا سکوت
سعید
| Germany |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مثل این میمونه که طرف یک عمر چهل سال نماز میخونده و در جایی جام عرق دردست و مینوشه، بعد بهش اعتراض کنن، آنوقت بگه یک عمر نماز خوندن من رو ندیدن!!! حالا این ... منو دیدن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
خانم اسکندری گفت حجاب خوب است
نگفت من هرجا برم رعایت میکنم
این از خاصیت زندگی سلبریتی است، شخصی در قد و قواره او نباید خلاف عرف قانون جمهوری اسلامی بگردد، حتی اگه اعتقاد نداشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
این رویکرد شما علی آقا یعنی این که «باید یا نباید این کار را بکند حتی اگه اعتقاد نداشته باشد» منشا شکل گرفتن دورویی ها و خباثت های بسیاری در جامعه ما شده. هر کس باید بتونه خود واقعی خودش باشه و پذیرش یا عدم پذیرش اون رو بر عهده خود انسان ها بگذاریم نه عده ای خاص.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
تخلف از عرف که جریمه مادی و فیزیکی ندارد. نهایت متخلف از جامعه طرد میشود. قانونماهم که برایش آقایان احترامی باقی نگذاشتند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
اگر برخلاف اعتقادش کاری کند دورویی است حرکت خانم اسکندری نشان از یکرنگی ایشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
مثلا شما اعتقاد به توقف پشت چراغ قرمز ندارید و اگر به چراغ قرمز رسیدید یا باید آن را رد کنید یا دورو هستید
چه منطق محکمی
همان طوری که دیروز گفتم ان خانم مشکل اعصاب دارد امروز پدرش تایید کرد و قبلا هم سابقه خود کشی داشته
و این رو سیاهی است برای عده ای که می خواستند از این جریان بهره برداری خودشان بکنند که با مصاحبه پدرش تا حدودی خنثی شد ولی عده ای هنوز دنبال بازی سیاسی با ان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
بالاخره باید هر جوری شده رای بیارن یه روز با حجاب یه روز ورزشگاه
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
این فرقی نمی کنه و از اهمیت موضوع کم نمی کنه اگر دین ندارید ازاده باشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
عذر بدتر از گناه ، چرا بايد با يك فرد كه دچار مشكل عصبي است طوري رفتار بشود كه اين كار را با خود بكنه !؟مگه از جون عزيز تر هم داريم ؟
وجدان و عدالت هم خوب چيزيه. همش رو كه نميشه به گردن شبكه معاند و بدخواهان انداخت ! انسان كه به زور كه نميتونه وجدانش رو آروم كنه و خودش رو گول بزنه . اين طور نيست جناب ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
داداش همه مون این را فهمیدیم البته راست و دروغش گردن راوی
اما صحبت بر سر این است که ماموریا دادگاه که به مسائل مهم امنیتی رسیدگی می کند می توانستند با وی مهربان تر باشند تا کار به اینجا کشیده نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
پرچم امارات اصلا دادگاهی برگزار نشده که بخواهند تخفیف بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
کار جامعه به جایی رسیده که هرکی یکرنگ است میگیم مشکل داره
Mitra
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
خیلی دلت رو خوش نکن. این مصاحبه ها خیلیش از روی اجبار و تهدید هست.
مسئولان اگر فقط 5% نیروهای پلیس و گشت که برای چند تار موی بانوان ایرانی اختصاص داده اید برای حفاظت از مجسمه های باارزش میدان های شهر اختصاص دهید قطعا هیچ سرقتی رخ نخواهد. لاکن همه ما نیک میدانیم که یک تار موی دختر چقددددرر برای امنیت کشور مهم تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مگر تا الان این ۵ درصد را هم گیر به مو مید هند
عزیزم شما برو در خیابان ببین چند مورد تذکر می دهند
فقط موردی هست این چیزها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
ای کسانی که منفی داده اید! ای دلواپسان "امربه معروف و نهی از منکر" شما فراموش کرده اید که مسیر امربه معروف در جامعه اسلامی از پایین به بالا است یعنی از مردم به مسولین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مجسمه های مسروقه جملگی در اماکن پر تردد و میادین اصلی نصب شده بودند و نه در کوچه پس کوچه . همه میدانند که کلیه اماکن اصلی و میادین شهر دارای دوربین های مدار بسته هستند . این که رئیس محترم پلیس صورت مسئله را پاک کند واقعا باعث تاسف است. موارد بسیاری وجود داشته و دارد که بخاطر مسائل کم اهمیت تر پلیس کارگروه تشکیل داده و بصورت ویژه رسیدگی کرده. از جا کندن مجسمه به این ابعاد و شکل نیاز به ابزار خاص خود مانند وانت بار و جرثغیل و پیکور و هوا برش و سنگ فرز و موتور برق سیار دارد که کار هر کسی نیست که بخاطر حداکثر 100 کیلو 200 کیلو آهن دست به چنین سرقت ناشیانه ای بزند. از ریاست محترم پلیس تقاضا دارم که به شعور مردم توهین نفرمایند.
مهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
با این همه دور بین که نصبه ظرف یک ساعت تمام حرکات یک سوژه قابل ردیابیه .
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مفقود شدن مجسمه ها حکم شرعی دارد که بیشتر شرح نمیدهم
اقای ترکان شما یکی دو هفته امدی در مناظره برنامه انقلاب شبکه سه شرکت کردین و گفتید که کل این همه گرانی و نابسمانی ها به خاطر تحریم است و سو مدیریت ها را هم در درجه چندم قرار ندادین برای این وضع
و ما هم فهمیدیم که چقدر در حرف های شما صداقت وجود دارد!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
حتما اگه ميخواسته از سوء مديريت و خلاءهاي قانوني صحبت كنه پاي خيلي افراد در كنار دولت به ميان مي آمده كه جاش نبوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
چندهزار لایک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
متاسفانه امثال این آقا تئوریسین های اقتصادی و سیاسی دولت هستند و مشاوره ای حکم میکنن
اتفاقا خیلی تند حرف زد تا حواس ها جمع شود چون تا قبل از این یکی از این گوش می رسید و در ان گوش در می شد ولی الان خیلی ها دارند می سوزند از این حرف
دمت گرم پناهیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
ایا شما حاضری در انتخابات رای اشکار بدهی
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
آقای فلاحت پیشه اون پاکت خیلی قداست دارد اون پاکت مجلس امام حسین ع است اما شماها وکیل ادوله ها فردا بابت قران تا قران حقوقی که بهحق و ناحق میگیرید بایید جواب بدهید !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اقا فرهاد عزیز مگه واعظ مجلس امام حسین اصلا باید پاکت بگیره که فوری اونم مقدسش میکینی
اگر پاکت هم بگیرد نوش جونش چون دارد حرف می زند و کارش همین است ولی شما ها چی که با یک رای سرنوشت اقتصاد و فرهنگ و مدیریت کشور را دستخوش تغییر چه خوب و چه بد می کنید و بازخواست هم نمی شوید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
یکی پاکت میگیره یکی هم آپارتمان 5 میلیاردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
پول و سرمايه سمت سود دهي ميره پس اون پاكت ها هم بيخود خرج نميشه
حرف كه باد هواست ، از قديم گفتن ولي ببين سودش تا كجا ميتونه بره
آقای پناهیان با این تند رویهای همیشگی خود سعی دارد جای خود را در سیمای جمهوری اسلامی بیشتر باز کند. اینگونه افراد شانس زیادی در تلویزیون دارند. ایکاش مردم کتاب آقای محمد سرافراز را بخوانند. .
ایکاش کمی هم انصاف وجود داشت و هر کس در رشته ای که واقعاً اطلاعات و علمش را دارد، اظهار نظر میکرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
نمی فهمم ایشون چه حرف اشتباهی زدن
مگر غیر از اینه که مردم حق دارند بدونن نماینده هایی که با رای اونها به مجلس رفتن چگونه عمل می کنند و چه رایی میدن
این حق مسلم مردمه و این اوج پرویی کسانی است که چنین درخواستی رو توهین میدونن
داریوش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
ایکاش امثال پناهیان در مملکت پست و مسئولیت داشتند ...یقه سفید ها بیچارمون کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
چرندیات آمد نیوز ! خدا بهت عقل بده !!!
اقای کرباسچی حاصل انتخاب بین بد و بدتر،بد است.اقایانی که فکر میکنند مردم از روی نادانی به یک گزینه رای میدهند بلاخره چطور باید پیام مردم را دریافت کنند ؟مردم در چندین انتخابات به کسی رای دادند که فکر میکردند بیشترین زاویه با حاکمیت دارد ولی اقایان هنوز پیام مردم را نگرفته اند.لذا با یکبار شرکت نکردن مردم در انتخابات هر چند کشور در دست بدترین خواهد افتاد ، ولی به اقایان خواهند فهماند که مردم رای دادن و ندادنشان کاملا اگاهانه و بر مبنی حساب و کتاب بوده نه اینکه فقط رای بدهند که رای داده باشند.لذا فرضا ۴ یا ۸ سال کشور دست بدترین باشد.ولی در نهایت به باز شدن فضا و برداشتن نظارت استصوابی و انتخاب گزینه های اصلح و متخصص و دانشمند منتهی شود کاملا ارزشش را دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
عزیز برو انتخابات اینده ان وقت چهرهذات دیدنی است
ما هم از مخفی کاری شما در مورد سند ۲۰۳۰ فراموش نکردیم
یا دور زدن مجلس در قضیه برجام
متاسفانه در اغلب موارد خود مجلس باعث ایجاد حرف و حدیث علیه خودش شده است.
من خوشحالم که از مخالفان احمدی نژاد بوده ام، ولی کاش در زمینه هسته ای، دولتمردان کنونی ذره ای از جذبه احمدی نژاد رو داشتن. اروپا هر دو ماه که ایران یک گامی برمیداره، هیچ کاری نمیکنن و منتظر گام بعدی ایران هستن. چون میدونن این گام ها در عمل هیچ نیستن، ولی یه موضعی میگیرن و اعلام نگرانیی میکنن که ما فک کنیم حرکت بزرگی کردیم. آخه خداییش بعد از دو ماه گام ایران باید این باشه؟ زحمت کشیدین، خودتونو کشتین.
راستش متاسفم که بگم طرف غربی به بعضی جناح های داخل امید داره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
من هم اولش طرفدار احمدی نژاد بودم ولی در دور دوم گرفتار باند بازی شد و خودش را خراب کرد ولی در مقابل غربی ها خوب ایستاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
من هم خوشحالم که شخصیت متناقضی همچون حضرتعالی مخالف احمدی نژاد بوده اید. طرفداری از احمدی نژاد دل می خواهد که امثال شما ندارید
یک نگاهی به کامنت خود بیندازید بجای یک نفر بیطرف در مورد نویسنده کامنت داوری کنید
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
لباس رزم بپوش و کلاه خود بر سر کن و اسلحه وردار برو مقاومت کن . بیخودی داخل مردم سنگیر نگیرید . از قول مردم مینویسید . مردم در انتخابات به رفع تنش های سیاسی و نطامی رای دادند . مردم دنبال رفاه و شادی هستند . تو این وسط برای چی پرازیت در میکنی . مردم مردم میکنی . مردم دنبال و تشنه رفاه و اسایش و شادی و ازادی هستند .
در یک کلیپی اهنگ و ترانه می خواندن برای تعزیه
چرا این افراد را دستگیر نمی کنند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
داداش هنوز نفهمیدی سیاست جدیده؟
درود بر پناهیان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مجلسی های پاکتی،چرا از شفافیت دلهره دارید؟
سرکار خانم ابتکار
فرمایشات حضرتعالی عمق وحشت طیف همفکر شما را از محمود احمدی نژاد نشان می دهد و همینطور مدرکی است دال بر اینکه توان رقابت با وی و تفکر او را نداشته و از مردم مایه می گذارید...
رای مردم احمدی نژاد خواهد بود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
یادش به خیر ،من شخصا از دوران احمدی نژاد خاطره بدی ندارم، اتفاقا خانه خریدم ...
به ستاره اسکندری بگین این موضوع فقط برای برخی هنرمند پیش میاد مثل رامبد مثل خانم مجری مثل میثاقی
چرا کسی با گوهر خیراندیش کاری نداره ؟ چون یه چیزیو تبلیغ نمیکنن خودشون قبول نداشته باشن بعد برن یه جوردیگه زندگی کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
از خیلی از بی حجاب ها هم سوال کنی میگن حجاب خوب است ولی دوست ندارند آن را رعایت کنند
جناب قاضی پور عذر بدتر از گناه می آورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
عزیز یکبار دیگر اظهارات ایشان را بخوانید
عذر نیاورده اند که بدتر از گناه باشد
گفته که رعایت کردم وگرنه بدترش را میکردم
نصف شجاعت قاضی پور را اگر سایر نمایندگان و لیستی هاداشتن الان مجلس در راس امور بود
تو هیچ کشوری مخصوصا غرب مجلسی ها رای غیر شفاف ندارن نمیدونیم اقایان مطهری که انقد غرب غرب میکنند چرا قوانین خوب اونهارا کپی نمیکنن نمیشه که همه چیز امنیتی باشه ما باید بدونیم که نمایند ما چطوری فکر میکنه چطروی تصمیم میگیره اصلا سواد داره نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
دمت گرم
ادبیات تند وجه مشترک تمام اصولگرایان تندرو است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مظلوم نمایی هم از طیف شما
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
حداقل گوش میدادی ببینی چی گفته بعد ..بحثهای سیاسی رو و جناحی را بگو ! حرفائی که پناهیان زده همش به نفع ملت است البته شاید بدرد شمائی که موقع رای دادن لیست دستت میدن نخوره !!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
کاش شما اوایل انقلاب بودید و ادبیات تند اصلاحطلبان فعلی را با دو گوش خود می شنیدید آنوقت دیگر نظرتان بکلی عوض می شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
منفعل و غربزده هم وجه مشترک کندرو هاست
چه خوب است در این شب های عزیز دست به دعا برداریم و برای شفای همه متوهم ها دعا کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
دعا جواب نمیده دیگه داداش.
آقای فلاحت پیشه منظورت از پاکت اینه که نماینده ها هم برای رای دادن در مجلس پاکت می گیرند ولی میلیونی نیست!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
میلیاردی است
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
دعا برای بخشش گناهان خودت و همفکرانت بکن بیشتر نیاز هست
خانم ابتکار هر وقت شما ومسولین فرزاندانتان رو به کشور برای زندگی برگردوندید .اونوقت ما هم پای صندوق های رای حاضر میشیم .وهمچنین اصولگراها شماهم اگر به عقاید مردم احترام گذاشتید .اونوقت انتخابات پرشوری خواهیم داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
و هر وقت به قانون احترام بگذارند و بروند بازنشسته شوند
دستت درد نكنه اقاي فلاحت پيشه . حرف دل خيلي هارو زدي . اخه بعضي ها اگر اين حرف هارو نزنن بايد از گرسنگي بميرن .
موضوع بین سرماخوردگی و سرطان نیست بین دو نوع کشنده سرطانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
آفرین به شما
عالی بود
از همه کسانی که صندوقچه اسراری را در پستوی خانه خود پنهان کرده اند می خواهیم تا صندوقچه های خود را به آقای رئیسی تحویل دهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
رییسی به اطلاع عموم خواهند رساند
واکنش های بازیگران مثل خودشان برای من هیچ ارزشی ندارد
تابناک عزیز
مدتی است در سانسور خبرها دست موسولینی را هم ازپشت بسته اید!
می دانم ومیفهمم که در نهایت تلاش شما هم کسب نان برای سفره عائله خویش است اما نان حلال قیمت دارد و باید قیمتش را پرداخت کنید...
اگر بار زسانه بر گرده شما سنگینی می کند شغل خود را عوض کنید!
رسانه ای که تا این حد "غیرقابل انتشار" باشد منتشر نشدنش بهتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
جدی؟یکسر به فارس و مشرق و الف و...بزن ببین چه خبره.تازه الف که میدونی جناب توکلی چقدر ادعا داره مدتی نظر میدادم دیدم اصلا منتشر نمیشه کلا گذاشتم کنار.تازه الف خوبشونه.تابناک تنها رسانه ای هست که من گاهی حرفام منتشر میشه.این هم نباشه باید بریم سراغ سایتهای خارجی که فعلا من نرفتم چون تا همین حد هم قبوله
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
هر سوالی داری در ویکی پدیا جستجو کنی تا حدودی راهنمایی میکند من امروز از سر کنجکاوی چند مطلب را در مورد کارهای بزرکی که شرکت های خارجی در این صد سال در ایران انجام داده بودند جستجو کردم تمام سایت های داحل ایران بصورت نقطه چین و خط خطی و سانسور شده بود نمایش میداد ولی در گوگل بود . حالا تابناک همین قدر پخش نظر میکند دستش درد نکنه .
تابناک عزیز
مدتی است در سانسور خبرها دست موسولینی را هم ازپشت بسته اید!
می دانم ومیفهمم که در نهایت تلاش شما هم کسب نان برای سفره عائله خویش است اما نان حلال قیمت دارد و باید قیمتش را پرداخت کنید...
اگر بار زسانه بر گرده شما سنگینی می کند شغل خود را عوض کنید!
رسانه ای که تا این حد "غیرقابل انتشار" باشد منتشر نشدنش بهتر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
نانش که حلال است. اما دارد با تحمل ذلت به دست میاید
به غیر از مسائل نظامی و امنیتی، سایر مسائل باید شفاف باشه. به جای این حرفا رای هاتون رو شفاف کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
چرا این کار باید از مردمی ترین نهاد شروع بشه
پدربزرگم که سال 59 مرحوم شدند دیشب به خوابم آمد که با هم رفتیم درقصابی گوشت بخریم تا فهمید که من 100 هزار تومان بابت 1 کیلو گوشت می خواهم بدهم از تعجب دهانش باز ماند و گفت اینکه 3 برابر پاداش بازنشستگی من است و سپس گفت خدارو شکر که ما رفتیم اون دنیا واین روزها رو نمی بینیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
سرنوشت ما جوانان را همان پیرمردها رقم زدند . دستشان درد نکنه به قبرشان نور بباره
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
آفرین من هم با قیمت بالای گزاف اجناس مخالفم ولی کاشکی از بابا بزرگت میپرسیدی حقوق ماهیانش چند بود اون سال؟....قربونت اگه مثل من از قیمت بالا شاکی هستی یه مثال دیگه بزن ...این مثال مال بی سوادهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
در پاسخ به جناب محسن:
نیازی نیست به خیلی گذشته ها و زمان پدر بزرگانم بریم.
من سال 88 ساعتی 5 هزارتومان دست مزد می گرفتم. کارم رو تازه شروع کرده بودم. افراد باتجربه ساعتی 20 هزار تومن میگرفتن.
الان بعد از 10 سال کار و کسب تجربه های نسبتا زیاد، فراتر از اون افراد با تجربه ای که دز زمان شروع کار من بودند صاحب دانش و تخصص در رشته خودم شدم. گواه این ادعای من هم کارفرمایان و همکاران هستند .
در سال 88 من تقریبا 5 دلار ساعتی حقوق می گرفتم. الان هم بیشترین حقوق که به من شرکت ها می تونند پرداخت کنند ساعتی 100 هزار تومن هست. به نیروهای تازه کار هم ساعتی 20 هزار تومن حقوق پرداخت می کنند.
پس من الان تقریبا ساعتی8 دلار دستمزد میگیرم. اگر با همون روالی سال های شروع کار من بود من باید ساعتی در حدود 250 هزار تومن میگرفتم.
آیا قادر به درک این تفاوت ها هستید؟ آیا درک می کنید من نسبت به 10 سال پیش خودم بیشتر دارم کار می کنم
و درآمد کمتری دارم؟
این مثال رو شما میتونید در مورد یک کارگر هم بزنید. حقوق روزانه در قبال قدرت خرید حقوق روزانه!
«مرد‌هایی که در مجلس هستند و نامرد نیستند، تا وقتی رأی‌ها شفاف نشده، در هر رأی‌گیری رأی خودشان را صریحاً اعلام کنند و الا دارند از این فرصتِ پنهان‌کاری سیاسیون سوءاستفاده میکنند. چرا با شفاف سازی رای تان در مجلس مخالفت می‌کنید؟ بگویید چه غلطی می‌کنید!»
اقایان علیرضا رحیمی و حشمت الله فلاحت پیشه، کجای این حرفها توهین‌های اقای پناهیان به نمایندگان مجلس است. مجلسی که سالها ست که دارد به مردم دروغ می گوید. حالا بعضیها می خواهند بدانند به چه چیزی شما رای می دهید و یا رای نمی دهید. ایا این هم خواسته زیادی است که از شما دارند. اگر ریگی در کفش ندارید پس چرا تورش می کنید و فراکنی می کنید. مگر امام خمینی کم از این حرفها زدند ان هم در منبرهای امام حسین ع . چطور ان موقع درست بود ولی حالا بی احترامی به مجلس است. و شاید این حرفها به منافع شما دارد لطمه می زند که این طور ناراحت شده اید.
. اگر ریشه فساد وزد وبند در این کشور کنده نشود فساد ریشه شما راخواهد کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
فساد دارد ریشه را می سوزاند و مبارز واقعی با فساد را نمی توان پیدا کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
حل ریشه ای فساد راه حل علمی دارد . اگر از فردا دولت بخواهد ریشه فساد برخورد کند و بهترین مشاور اقتصادی و سیاسی حتی مشاور سوییسی بگیرند در ایران شدنی نیست چون ساختار اشکال فنی دارد .
نیازی به واکنش تند نماینده گان نداره من بعنوان یک شهروند که نماینده انتخاب کرده ام مایلم بدانم که منتخب مردم در مجلس نوع رای که به طرحها و لوایح می دهد چیست این حق من است مطالبه زیادی نیست که عده ای را برآشفته است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
همین که رای اکثریت را بدانیم کافیست
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
محمد طاهر تو اصلا حالت خوب هست ؟ رای ۲۴ میلیون نفر در انتخابات را شفاف سازی کن . مطالبه مردم‌چی بود . تو دنبال چی هستی . چرا در سایت حرف تکراری و شلوغ کاری میکنی ؟
ان کسی که نمایندگان مجلس را وادار به شفافیت کند تندرو نیست، تندرو کسانی هستند که برجام های مضحک 20 دقیقه ای تصویب میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
برجام نیازی به تصویب با وقت بیشتر ۲۰ دقیقه نیاز نداشت چون عطش انقلابیون برای برسمیت شناختن غنی سازی اتم زیاد بود . اصلا فکر اقتصاد را نکردند . تشنه عنی یازی اتم بودند حالا اتم را داریم دیگر چی میخوای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
بیست دقیقه ای بود چون دستوری بود. والا برای مصوبات دیگه تا دلت بخواد وقت میذارن. مثل همین قانون مالیات بر مسکن خالی.!!! ؛
منبرنشینهای پاکتی الان شده اند منبرنشینهای کارت به کارتی!
جناب آقای ترکان ملت هنوز حافظه خود را از دست نداده اند و آن شرایط نمی دانم چندگانه راهبری که شامل رفع کلیه تحریم ها همزمان با اجرای برجام و تضمن اجرا را از یاد نبرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
تحریمهای هسته ای یک شبه برداشته شد و برای ۳ سال
آقای کرباسچی، اگر انتخاب ما مردم ایران بین سرماخوردگی و سرطان بود مشکلی نبود. متاسفانه انتخابمان شده بین ایدز و سرطان! لطفاً شما که خودتان بخشی از مشکل هستید و تخصص درمان این بیماریهای مهلک را ندارید برای جامعه رو به موت ما نسخه نپیچید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
به تکاپو افتادن و ملت را بی عقل می نامند
خانم ابتکار شما عقل کل یه جامعه ای ومن رعیت به حال روز خودم واین ملت قبطه میخورم که چرا تو امریکا حمل اسلحه مجاز است و اینجا نه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
یک کتاب معنی داره این یک کنایه شما. احسنت
مگر نزارید احمدی نژادی بیان اگر نه قطعا احمدی نژاد منتخب مردم هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
آفرین به شما
اینها باید بروند روزی هزار بار برای دعا کنند که احمدی نژاد را ردصلاحیت کردن وگرنه عمراً رنگ روی پاستور را می دیدن
پناهبان حرف حق زده.
من یکی که هیچ دل خوشی از این مجلس ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
درسته. اما دلیل مشروعیت حقگو نیست. ایشان خودشان را میخواهد به زور وارد امواج مردمی کند.
ستاره اسکندری ؟ بحث اخلاق هست . بحث ریا و راستی یا دروغ و دو رنگی هست . بحث بر سر این هست که انسانها شخصیت شناخته شده ای هستند با راستی درون با بیرون و دات انسان یکی باشد . اگر روسری خوب هست در ترکیه که محدودیت و سر کررن روسری وجود نداشت جرا بر سرت نکردی . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
حرف شما مثل این است که کسی بگوید ورزش خوب است ولی اگر خودش ورزش نکرد آدم دورنگی است
اینجا حجاب اجباری است رعایت میکرد اونجا حجاب اجباری نیست حجاب نداشت کارش عین یکرنگی است خیلی خوبه کمی منصف باشیم
قاعدتاً با توجه به قيمت هاي فعلي پاكت ها بايد ميلياردي باشد .
انتخابات دیگه عمرا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
نمیتونی :)
برای اینکه قدرت مجلس قدرت مردم هست و مجلس در راس امور کشور هست .برخی برای بی خاصیت کردن مجلس با همین ترفند تهمت و توهین میخواهند قدرت قانون گداری را کنترل کنند . در صورتی وکلا برای این در دنیا انتخاب میشوند که رای و نظر مردم بدون خشونت و تهمت فقط با منطق عقل و تجربه و علم تصویب شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
در تمام دنیا رای مجلسشون شفافه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
درسته٬ شفاف بودن رای باعث میشه نماینده از روی ترس همیشه به میل قدرت قاهره رای بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مجلس استصوابی؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
علت اینکه رای نمایندگان شفاف نیست دو دلیل دارد . اول اینکه قدرت احزاب واقعی در ایران وجود ندارد که از نماینده بخواهد که حرف و نظر من این هست و من از نمایندگان حمایت میکنم چنین موردی در ایران وجود ندارد . دوم ترس از رد صلاحیت ها .
علی مطهری ....در تصویب برجام وقت ۲۰ دقیقه برای برجام هم زیادی بود ..... دلیل سخن ایشان این هست که وقتی برای رسیدن به حق غنی سازی و استفاده از انرژی صلح امیز بوده است نه چیز دیگر . دعوای سیاسی امریکا با ایران از اول انقلاب وجود داشته است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
خیر! در 20 دقیقه که نمی شود عیب و ایراد تعهدات نسبت به کشورهای دیگر را احصاء کرد. ای بسا اگر فرصت میدادن بالاخره از بین 270 نماینده یک تعدادی اگاهیشون می رسید که بپرسند پس ضمانت اجرا کجاست این تعهدات کجاست؟
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
چند تا قرار داد اقتصادی و سیاسی و نطامی با روس و چین بسته شد چی شد . مگر شرکت های چینی و فرانسوی خاک ایران را ترک نکردند . این قرار داد این حق را بما داده است که اتم را صلح امیز استفاده کنیم حالا ترامپ با روشی هدایت شده کشور ما را بسمتی میبرد که گفته بود ایران در ۲۰۲۵ به ان خواهد رسید . پس چه بهتر اینکه اینقدر فشار وارد کنم تا نیت ایران بعد از ۲۰۲۵ همین حالا تحقق پیدا کند . چرا باید تا ان سال صبر کنند . این تحلیل ترامپ هست یعنی ایران به همان سمت اتمی شدن میرود که ترامپ حدس زده بود . متوجه شدی ؟
آقای کرباسچی شما رو نمیدونم ولی من حاضرم بمیرم ولی از ترس سرطان تمام عمرم رو سرماخورده زندگی نکنم! تازه وقتی این سرماخوردگی روز به روز بدتر میشه و به تدریج به سینوزیت و ذات‌اریه و ... تبدیل میشه و آخرسر هم زجرکش میکنه. من باشم میسپارم به دست تقدیر که یا سرطان بگیرم یا سرما بخورم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
جناب کرباسچی سرماخوردگی شما از سرطان بدتره
آقای کرباسچی هیچ گروهی توان مدیریت اقتصادی کشور رو نداره
اگه شما راهکار اقتصادی داشتید وضع مملکت الان این نبود البته رقیبهاتون هم راهکاری نداشتند‌
وضعیت صندوقهای بازنشستگی همگی وخیم هست یا بهتره بگم ورشکسته هستند راهکارشون برای مدیریت این صندوقها چیست لازم به ذکر هست که چند سال آینده تمام بودجه کشور صرف این صندوقها خواهد شد
آیا تاثیر تورم رو هر سال درقیمت دلار لحاظ میکنید یا به شکل سنوات گذشته به شکل دفعی قیمت دلار رو افزایش میدهید
ورشکستی بانکها رو چه شکلی مدیریت میکنید
آیا با خلق پول توسط بانکها که سالیان حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان به پول نقد کشور افزایش میدهد موافقید و یا با کاهش شود بانکها مانع خلق پول می شوید و در این صورت چگونه پولی که از بانکها به سمت بازار هجوم میاره، مدیریت میکنید
پاسخ به این سوالات شاید مردم رو به انتخاب یک حزب یا فرد تقریب کنه ولی فرا فکنی و دروغگویی راه به جایی نخواهد برد
مکارم شیرازی . قمه زنی بعنوان ابزار تبلیغی در دست دشمن درامده است . یعنی چون مخالفین تبلیغ میکنند قمه زنی را ممنوع کردید ؟ دلایل زیادی دارد اگر در مراسم تعزیه از شمشیر و سرنیزه و چاقو و گرز بکار میبرید خودش میدان خشونت هست . باید راه دیگری انتخاب شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
به مردم توصیه کنید در خیابانها پسمانده غذا و ظروف یکبار مصرف را نریزند
اینارو ول کن
صدرالساداتی رو مسکوت گذاشتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی آفرین بر غیرت روزنامه نگاریتون
ستاره اسکندری هنوز بابت رفتار زشتش نسبت به ایرانیان عذرخواهی نکرده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
چرا باید عذرخواهی کندمگه چکار کرده بابت یکرنگ بودن عذرخواهی کند
مگه یکرنگ بودن جرمه؟
ايت الله مكارم گفته اند كه قمه زنى به دليل اينكه ابزار تبليغاتى دشمن شده است بايستى به كل فراموش شود ، ايكاش رفتارهاى جديدى كه در سوگواريها پديد امده را هم منع مى كردند تا چند صباحى ديگر ابزار تبليغاتى دشمن نشود
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! پناهیان رو هم افراطی خطاب می کنید؟؟؟؟!!!!!! هرکس هرف دل مردم بدبخت رو بزنه همین میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
حرف زدن با توهین کردن فرق دارد . پناهیان خودش وقتی تحمل انتقاد را ندارد . چطور به مجلس توهین‌میکند توهین به مجلس توهین به مردم هست . شعور سیاسی یعنی این .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
مردم فقط حق دارند در مورد (حجاب، کنسرت، ورزشگاه،نهادهای نظامی) حرف بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
پناهیان برای منافع حزبی و گروهیش فقط حرف مردم و تکرار میکنه کسی به او اعتقادی نداره
چرا هنوز پناهیان در مورد دستمزدش بابت هر سخنرانی شفاف سازی نکرده است؟ چه نهادی ناظر بر دستمزد خطبا و مداحان می باشد و سازمان دارایی چرا پیگیر شفافیت دستمزد خطبا و روحانیون و وصول مالیات نمی باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
شفافیت فقط مال مردم . مجلس و دولت هست .
ناشناس
| Luxembourg |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
دستمزد ایشان رو دولت نمیده بلکه افرادی که دعوت میکنند میدن و شخصی هست. لذا هر مقدار که بخواهند بون به ما ربطی نداره چون از بیت المال نیست. علاوه بر این ایشون حرف حق و درستی زدن.
میپرسند منشا اورانیوم در انبار متروکه تورقوز اباد کجاست؟میگویم از بازیگر فیلم اسراییلی که در خیابانهای تهران قدم میزده و دوستانش هم فیلمبرداری میکردند و اقای نتانیاهو بپرسید!!.کدام عاقلی در یک انبار متروکه و بدون نگهبان اورانیوم انبار میکند؟نتانیاهو که اولین بار ادرس انجا را داد حتما خودش هم میداند انجا چطور و توسط چه کسی الوده شده؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
خبر نگار مصاحبه میکند و طرفی که داخل انبار و فقط صدایش پخش میشود
خانم اسکندری اصلا موضوع شخص شما نیست موضوع روش و فرهنگ ریاکارانه است که در همه ابعاد زندگی ما ایرانیها نهادینه شده است. وگرنه تو هم قلبا همانی می خواهی که موقتا در ترکیه زندگی کردی..
منبر جای بازی سیاسی و رفتار سیاسی نیست .‌این رفتار سیاسی باعث شده است که ایشان میگوید رای نماینده شفاف باشد در صورتی شفافیت دیگر امور و احولات کشور را نام نمیبرد . وقتی در کشور نماینده مجلس حزب پشتیبان ندارد و شورای نگهبان با شفافیت رای نمایندگان میخواهند در دور دوم نمایندگان را با سند رای رد صلاحیت کنند کدام مجلس اینکار را میکند . رای شفاف زمانی هست که سیاست گدتری مثل دول دمکراتیک قدرت مردم حاکمیت داشته باشد نمایندگان به مردم پاسخگو باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
داداش شورای نگهبان اگه دنبال آگاهی از رای نماینده ها باشه کافیه از مرکز آی تی مجلس استعلام کنه. رای نماینده ها برای مردم شفاف نیست نه برای شورای نگهبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
باهوش جان اونها به همه رای ها دسترسی دارند
شفافیت برای تو رای دهنده س که مطالبه کنی چرا چیزی که به نفع یا زیان من بود رای دادین.بعد مگه قراره یک نماینده ۳۰سال بیاد مجلس بشینه.با کارمند باک اشتباه گرفتین.
محمد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
شورای نگهبان دلیل رد صلاحیت رو به نمایندگان میگه
چرا نمایندگان اون دلیل رو رسانه ای نمیکنند؟
دهیار شهردار استاندار دولت به غذای اینها کافور بریزه اینها حار شدند . بد وبدتر سرماخوردگی و سرطان نیست تب ولرزه که مردم برایشان فرقی نداره .امنیت در گرو رفاهه اگه وضع اقتصادی بدتر بشه مطمئن باشید مردم تیر برقها رو هم می دزدند شکم گرسنه دین و ایمان نداره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
اشکال به خاطر این هست که چون قلنون و عرف و سنت این حق را به مرد در ایران میدهد که بدون اذن زن اول زن دیگری صیغه کند یعنی چراغ سبز عبور داده شده است . بنابراین در جوامعی که مردان و زنان ان جامعه در فقر و کم سوادی و سنت زندگی میکنند محکوم به تاریخ و سرنوشت هستند . یعنی قانون این حق را داده و آن‌مرد هم فکر میکند حتی با سن بالا این حق را دارد به ناموس مردم را فریب دهد . ریشه خراب هست .
زنده با بر هر عالمی که روشنگری را درخواست کنه،
حرف پناهیان حرف دل مردم و نماینده بی شیله پیله به خودش نمیگیره.
اگر ترس ندارین رایتان را روشن کنین تا مردم هر منطقه ای بفهمن.و علت رایتون بزارین تو سایت و صفحه خودتون.
مطمنا مردم هم به این نماینده اعتماد بیشتری خواهند داشت و سرمایه اجتماعی مجلس بیشتر میشه.
حرف حساب جواب نداره
ای کاش شما نماینده ها به جای حاشیه سازی و مغالطه می گفتید در ازای این حقوق های گزاف که گرفتید برای مردم چه کردید
تصویب کلیات خسارت بار برجام در نیم ساعت با آراء مخفی شما نماینده ها بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
اگر همین برجام نبود سال ۹۲تا۹۶ مانند سال سخت ۹۷ سپری میشد ٬ در این صورت چیزی از ملت باقی می ماند؟
روحانیون گم شده پیدا شدند ؟ چرا گم شده بودند . ؟ ایشان چرا خودشان را گم کرده اند . در انتخابات هرمزگان این فرد چگونه برنده انتخابات شد با انکه رقیب پرقدرتی سیاسی پای کار بود ؟
فلاحت پیشه مردی بخدا.پاکت های میلیونی از کاسبان تحریم برای منبرهای پاکتی.بسیار بجا وقابل هضم.
انتخاب بین سرطان و سرماخوردگی؟ یک گروه تان ما را به یاد ام اس می اندازد یک گروه یاد سرطان خون . اقای کرباسچی دیگه تمام ه ماجرا . به فکر یک ضریب ضرب در آرا باشید. البته فرقی نمی کند پیام ما به شما می رسد .
خانم اسکندری ای کاش شعور مخاطب را هم لحاظ می کردید. حداقل برای خودتون احترام قائل بشیم. مردم ما از ظاهرسازی خسته شدن و این سخنان ارزشی ندارد.
اهل منبر که پاکت های میلیونی میگیرند ایا مالیاتی هم میدهند یا خیر؟!
خانم اسکندری کارت اشتباه بوده عذرخواهی کن شابد مردم ببخشن.فرار به جلو درست نیست
دم اقاي فلاحت پيشه گرم .
اتفاقا اقای فلاحت پیشه توییت قشنگی گذاشت.حالا راه باز میشه تا رانت های میلیاردی بخوبی بررسی بشه تا ببینیم پاکت میلیونی که میگی چقدره.برخی نمایندگان ثروت و پول تبلیغات را از کجا میارن؟ چرا به شفاف سازی اموالتون هن رأی نمیدین.خب باید عربده که هیچی خیلی بیشتر از اینها انجام داد انشالله خدا هرکسی که حق مردم را ضایع کرد به سزاش برسونه در همین عالم
از پناهیان خوشم نمیاد ولی دمش گرم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
دو کلمه متناقض
استاد کرباسچی نفست از جای گرم در میاد مرد حسابی چرا نمیگی انتخاب بین ایدز و سرطان؟بهر حال از کوزه همان برون تراود ک دراوست /تا وقتی بفکر ملت ایران نباشیم دیگه خواب رای مردم رو ببینید
خانم ابتکار به فرزندتان در امریکا سلام برسونین
اقای پلیس اگه مسئله حجاب باشد مامور داشتین به میزان زیاد
ابتکار چکاره است که در مورد مردم نظر می دهد.
ستاره اسکندری:مسئله ای که دلگیر کننده است ادبیات اپوزوسیون خارج نشین وتندروهای داخلی یکیست.!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
حرفها همیشه زده میشود کسی هم نمیتواند جلو آن را بگیرد شنونده باید عاقل باشد
جناب کرباسچی قیاس مع الفارق می فرماید مع الوصف گاهی تکلیف آدم با یک سرطان روشن‌تر است تا یک بیماری خفیف اما مزمن وفرساینده که نه می‌کشد ونه شفا, ی حاصل می‌شود
نماینده ها پیش از این هم از هم حمایت کرده بودند زمانی که نماینده مجلس در گوش مامور راهنمایی زد یا بی احترامی و توهین نماینده مجلس به نگهبان اداره چرا بقیه نماینده ها براءت نجستن.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
شعارهای اخلاقی و دلبری کردن اصولگرایان رنگ باخته .
پ مملکت اگه شما درست کار می کردید الان این وضعیت رو نداشت. دست منبری پاکتی درد نکنه، کاش بلند تر فریاد می زد، اگه همه منبری ها مثل ایشون حرف دل ملت بزنند پاکت هم نوش جونشون، شما ها چی که فقط پاکت می گیرید و هیچ کاری نمی کنید.
جناب پناهیان
رای نمایندگان مخفی است
و اگر علنی باشد انوقت گروه های فشار و باند ها بر روی کسانی که رای مخالف نظر انها می دهند فشار می اورند
و یا بعدا انها را تایید صلاحیت نمی کنند .
حالا متوجه شدید چرا باید رای مخفی باشد؟
به خاطر آزادی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
رای شفاف = ذبح ازادی
اولا نماینده نوکر ملته اگه نوکر تخلف کنه باید ادب بشه ثانیا رفتار بعضی از نمایندگان را که با پلیس و مامور گمرک و.... دیدیم خیلی بدتر و بی ادبانه تر بوده پناهیان گفت چه غلطی میکنید غلط یعنی اشتباه این که حرف بدی نیست ضمنا ملت نوکر کارکن صادق دلسوز میخاد نه امثال شما ها رو
آنهایی که فکر کرده اند مردم با این فلاکت و فصاحت و ستم و جور اقتصادی و اجتماعی باز هم گول میخورند و در انتخابات شرکت خواهند کرد با کمال احترام اشتباه میکنند . ما مردم دیگر در هیچ انتخاباتی شرکت نخواهیم کرد. اینهایی هم که از اصلاح طلبان هستند و سعی در همراه کردن مردم با تبلیغات انتخاباتی و حضور در پای صندوق رأی را دارند باز هم با کمال احترام اشتباه میکنند مردم ایران دست شما مسئولین و سیاسیون را خوانده اند
«شخصا با مصاحبه‌های هر روزه ام، هیچ رأی پنهانی نداشته ام»
جدا؟ اگه اینجوریه چرا شفافش نمیکنین؟
از کجا بفهمیم که حرفی که توی مصاحبه ت میزنی با رایت یکیه؟! اگه یکیه چرا موقع رای دادن نمیذاری رایتو کسی ببینه؟؟؟
خانم نیلوفر ابتکار روزی که از دیوار سفارت رفتی. بالا. آینده نگری کردی و میوه اش را چیدی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
هیچ زنی از دیوار سفارت بالا نرفت و در اشعال سفارت دخالت نداشت
پاکت هزار میلیاردی نماینده بیبخار خوبه یا میلیونی منبری حرف حساب زن
خوب همشون افتادن به جون هم، شاکی هستن
رای نمایندگان باید مخفی باشد به همان دلیل که رای ما مردم در انتخابات مخفی است. شفاف سازی ارای نمایندگان سر بریدن همین ازادی نیم بند فعلی انهاست
به عنوان یک شهروند تقاضا دارم یک سایت اینترنتی خانه ملت ایجاد بشه که اطلاعات روزمره مجلس مثل رای های هر روزه نمایندگان، حضور و غیاب اونها و هر چه تو مجلس اتفاق افتاده رو برای همه ملت به صورت شفاف در اختیار بگذاره آنموقع بهتر ميشه اصلح رو پیدا کرد و بهش رای داد.
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
بخصوص یار تازه آزاد شده اش
از کی تا حالا فیلم واقعی شده خبر زرد؟
دیگه کسی در انتخابات شرکت نمیکنه. خیالتون راحت باشه. اینقدرم التماس نکنید. به جای این شعارهای پوپولیستی به فکر بهبود وضعیت مردم باشید
کسی که سنگ حجابو به سینه می کوبه نمیره ترکیه اون مدلی بچرخه فهمیدی سلبریتی خیانتکار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
همه از کارهای خوب تعریف میکنند ولی کسی مدعی نیست همه کارهای خوب را انجام میدهد
شفاف بودن رای نمایندگان یک مساله بدیهیه. خیلی وقتها پیش اومده نماینده ای یه جور حرف زده ولی در مقام رای دهی جور دیگه ای عمل کرده. نماینده ای با لیست امید آمده تو مجلس ولی به کاندیدای ریاست مجلس از لیست امید رای نداده و حداقل برای مردم مشخص نیست اینها کدام نماینده ها بودن. ۱۳۰ نفر میان علیه یک وزیر امضا جمع میکنن بعد به هنگام رای گیری ۵۰ نفر فقط مخالف اون فرد رای میدن. یک طرحی میخواد تصویب بشه ۲۰۰ نفر به نفعش حرف میزنن اما در مقام عمل ۵۰ نفر هم رای نمیدن. نماینده به عنوان مخالف در جلسه استیضاح سخنرانی میکنه بعد میره رای اعتماد میده به وزیر و اینها همه به خاطر اینه که رای نماینده ها مشخص نیست. نماینده واقعی و با شرف از شفافیت رایش نگران نیست.
پر واضح است که افرادی (افراد معمولی یا هنرپیشه ها و هرکسی) که در خارج از کشور حجاب ندارند، قطعا اعتقادی به حجاب ندارند در داخل ایران و از روی اجبار حجاب را رعایت می کنند! مسئله این است... اما افرادی که در خارج از کشور هم حجاب را رعایت می کنند یا واقعا به آن اعتقاد دارند یا اینکه از روی ترس یا آبرو برای آنطور دیده شدن (در مورد افراد معروف صدق می کند) آن را رعایت می کنند. حالا خانم اسکندری عزیز شما کدام دسته هستید؟!!
شفافیت خواست مردم است . موضوع آقای پناهیان نیست. تفاوت قائل نشدن میان شخصیت حقیقی و حقوقی نمایندگان و تعمیم دیدگاههای جناحی به کل مجلس ، بواقع توهینی است به جایگاه مجلس و تنزل منزلت برحی نمایندگان در پیشگاه خداوند و ملت!
آیت اله مکارم هیچ وقت درمورد اختلاسها نمیگویند
حتما تو دولت شما تو شاخصهایی همچون راه، مسکن مهر ، یارانه، رسیدگی به روستاها ، راه آهن، پل سازی و ... پیشرفت حاصل شده. . درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
اره معلوم تو هم از نو کیسه های دوران اون هاله ای نوری
سرکار خانم ابتکار شما فکر سمت خودتون هستی خانواده شما که راحت زندگی میکنید همین فرزند خودتون در خارج از کشور زندگی میکند بس خواهشا به مردم دروغ نگویید
حرف آقای پناهیان در مورد مجلس درسته ولی همه چی باید شفاف بشه از جمله پولی که مداحان و واعظان در پاکت و به صورت پنهانی میگیرند.باید شفاف بشه چقدر برای مجلس امام حسین دستمزد میگیرند.
از مقام معظم رهبری تقاضا داریم اجازه دهند دکتر احمدی نژاد در انتخابات کاندید شود تا ثابت شود این مرد را مردم قبول دارند هرچه درمصاحبه میگفت درست بود واقعا همه آن کسانی که اسم برد تا آخر هشت سال همش کارشکنی کردند واقعا مردم قدرش را میداند
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
كدوم مردم ؟ از قول خودت حرف بزن
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
از قول خودت حرف بزن . احمدی نژاد هم بیچاره مان کرد . دوستان و همفکرانش را استخدام‌میکرد و به همفکران خودش باج میداد ۹۰ درصد بودجه کشور را هم خرج شعارهای پوپولیستی داخل و خارج از کشور کرده است دنبال شخصی باشید که دلش فقط برای ایرانی بسوزد . نه ونزویلا و سوریه و عراق و...
افراد نظیر اسکندری رامبدجوان در وجودشان ریا هست این هم یک نوع اختلاس است در آمد در ایران خرج در خارج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
هیچ ریایی نیست کاریی که انجام میدن شغلشان است خیلی ها هستند از شغلشان خوششان نمی آید ولی انجام میدهند چیز عجیبی نیست
اقايان بيخودي دلتون به روس و چين خوش نباشه . هر كشوري به فكر منافع خودشه .
سخ توئیتری فلاحت‌پیشه به اظهارات تند پناهیان علیه نمایندگان
بنده با این چنین گفتارهایی در مورد هر کس گفته شود مخالف هسنم
درست مثل بشین و بتمرگ است
جناب پناهیان این چنین موضوع مهم را نه از تریبون امام حسین این موضوع میبایست از طریق تریبون نماز جمعه گفته شود که متاسفانه ستاد احیاء نماز خیلی به قید اینگونه کفتگوها نیست
جناب پناهیان سخن شما وافا به دل ملیون ها نفری که به این نمایندگان رای دادن میباشد چرا نم نمیبایست بذانم مناینده ای که با رای من وارد مجلس شده است نباید بدانم به کدام قانون که منفعت ملت درش است رای منفی داده
دمکراسی یعنی همین
اگر قرار است که کلیه قوانین بدن اطلاع ملت باشد جای گاه ملت در کجا است فقط برای ورود نماینده به مجلس
متاسفانه ما از این مجلس اصلا خیری ندیدیم در این زمان که کارگرانی که طلب مزد چند ماهیانه شان را میکنند باید زندانی شوند اینجاست که ملت یشنا نیاز دارن
مسئله آقای پناهیان نیست. مسئله این است که برخی نمایندگان نه تنها پاسخگو نیستند ، بلکه با ادبیات جناحی(غیر مردمی) و بکار گیری واژه های روشنفکر مآبانه نظیر : تمامیت طلب!،پوپولیست!،....؛و اخیرا!،منبر نشین ...، قلمداد کردن!،فاصله خود را با مردم بیشتر کرده و نسبت به جایگاه خود دچار توهم شده اند.
آقای کرباسچی
اول اینکه شما با این حرف بد بودن خود را پذیرفته اید
و دوم آدم عاقل بدن سالم را انتخاب می کند
سلام دقیقا کسی که حرف حق میزنه و به نفع مردم تندرو تلقی میشه . خوبه شما پاکت خودتون رو از دولت می گیرید و ایشون از مردم . کدوم پاکت به حق نزدیک تر هست.؟
نمایندگان مخالف پناهیان خودشان هم از ادبیات مناسب استفاده نمیکنند!همچنین اغلب مردم از عملکرد مجلس در بسیاری موارد راضی نیستند و اعتراض پناهیان را از سر دینداری و شجاعانه قلمداد می نمایند.
آقای پناهیان بر منبر حسن و کمال اخلاق حضرت امام حسین (ع) بی اخلاقی نکنید
ادب مرد به از دولت اوست
کسی کاری با سابقه هنری 26ساله تان کاری ندارد.خانم اسکندری.چرا دورویی می کنید.در تلویزیون از محسنات وحجاب حرف میزنید.ودر خارج از کشور حجاب از سر بر میدارید.کدام حرفتان را باور کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
حرف زدن از خوبیهای حجاب دلیل نمیشه که فرد باید حجاب را رعایت کند مثل اینکه کسی که از بدیها سیگار میگوید حق سیگار کشیدن ندارد
خانم ستاره اسکندری تواز سالها پیش هم از این کارهای خلاف کردی ولی چون ان موقع موبایل دوربین داری نبوده فضای مجازی نبوده کمترکسی شمارا با تیپهای انچنانی دیده.حالاکه رسوا شدی حرف زیادی هم میزنی.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
موبایل از سال ۵۹ تا حالا خیلی از دو روی ها را رسوا کرده است خصوصا با امدن تلگرام شفاف سازی و مسایل سیاسی پشت پرده بر ملا شده است
بنده طرفدار آقای پناهیان نیستم و انتقاداتی به ایشان دارم ، اما اعتراض ایشان بجا و شجاعانه و از سر احساس تکلیف بوده است. هیچ بی ادبی صورت نگرفته و فقط با عصبانیت بیان شده است.بجای پاسخگویی ، شانتاژ آقایان و انگ زنیها و لفاظیها و فرافکنیها مسئله مهمی است.شخصیت حقیقی خود را به هر بهانه و در برابر هر اعتراض و انتقادی به جایگاه حقوقی نمایندگی ربط دادن! و حمل بر توهین به مجلس ، اگر از سر اغراض سیاسی جناحی نباشد، عوامی و کم خردی است و علاوه بر کاهش منزلت در میان مردم ، در نگاه صاحبنظران (واقعی و نه تولید سیاسی و خود شیفته آن!) خود را سبک می نمایند.عاقبت دور این نمایندگی تمام میشود و روزی...!
زنده باد پناهیان.اینجا حق گفت
خانم اسکندری مشکل فقط روسریتنبود لباس یقه گشاد پشت باز هم بود.یعنی مردای اونجا نامحرم نبودن؟بابت ۲۶ سال کارهای هنری که هنر انچنان نابی هم نبوده کلی درامد داشتی.مالیات هم ندادی.دورویی زشتترین خصلت هست.مردم خوشحالن که با چهره واقعی شما اشنا شدن. هنر شما رو ۹۰ در صد زنای خونه دار بلدن جلو دور بین بازی کنن. فرهنگ ایرانی واسلام رو زیر سوال بردین.
خوبه هر کسی نظرات خودشو بده کاری به مردم نداشته باشه . خیلی سخته بخواهی نظرات واقعی مردم را احصاء کنی . لطفا" مردم را از پیامهایتان سانسور کنید که اینجا سانسور حلال و مجازه. ضمنا" چه احمدینژاد چه روحانی چه خاتمی و ... هیچوقت ملاحظه واقعیت را نکردند یا پنهان کاری کردند یا میگم میگم داشتند یادتان رفته . آیا رای مجمع تشخیص و جلساتش آشکاره .! آیا جلسات شورای انقلاب و جلسات روحانیونی که در سیاست دخالت میکنن روشنه ؟ آیا جلسات شوراهای مختلف و آراء اونها واضحه؟ جلسات شورای نگهبان چطور؟ وآرایشان؟ بیشترین مرم مردم را در همه سطوح داریم ولی مثلا شورای شهر کل کشور چند تا سراغ دارید که به نفع مردم باشه و آشکار بوده؟ با توجه به سخن امام که مردم ولینعمتانند ضمنا" آقای پناهیان به مرجع رسیدگی کننده حرفش را بزند نه مردم پای منبر . و اصولا" حق اوست که بگوید ولی چنان شده که پنهان کاری در وجود همه بخاطر قضاوتهای بیرحمانه ریشه دوانده . گاها" اگر به نفع مردم هم رای بدهی بعضی شروع به هتاکی میکنند .حرف زیاده ولی هیچوقت از مردم نگویید و هیچوقت فکر نکنید بهتر از همه میفهمید. .
تفاوت بین ایدز و سرطانه که زمان کشتنش فرق میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
مجلس را مردم انتخاب میکنند حق دارند بدوند نظر نماینده اون ها چیه برای انتخاب بعدی
خانم اسکندری فیلمهای شما را همان تندروها به قول شما نگاه میکنندودیگران که شما شبیه آنان پوشش دارید که عشق ماهواره دارند و سریال های ایرانی را مسخره میکنند پس قدر این مخاطب سالم وپاک را بدانید به عقاید آنان احترام بگذارید واین دنیا وان دنیا سرافراز باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
خانم اسکندری همین الان هم بخاطر یکرنگی و عمل به چیزی که اعتقاد دارد سرفراز است
سکوت بزرگان در مقابل کارهای دولت مفهومش اینه که تمام این اتفاقات تصمیم جمعیست بنابراین برای درست شدن اوضاع فقط باید دعا کنیم زودتر امام زمان بیاید
خانم اسکندری اول اینکه منت ۲۶ سال کار هنری را بر سر مردم نگذارید. در راه خدا مجانی که کار نکردید، پولش رو گرفتید. مثل هر شخصی که برای گذران زندگی اش کار می کنه، موضوع شما بازیگران دورویی و ریاکاری تون هست. اینکه چیزی رو که بهش اعتقاد ندارید تبلیغ می کنید، شما دارید نون انقلاب و حجاب رو می خورید، بجای عذرخواهی طلبکار هم شدید. بهتره رو بازی کنید و تشریف ببرید همون کشورهایی که توش راحت هستید اگر برای هنرتون ارزشی قائل باشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
همه ما کارهای خوب را تبلیغ میکنیم و همه را به انجام آن توسیه میکنیم ولی ایا خودمان همان کاره را انجام میدهیم
ایکاش همه مثل خانم اسکندری براساس اعتقاداتشان عمل میکردند و دورویی از جامعه برچیده میشد
نمایندگان ایران حدود 95درصدشان بنجل وبی اراده ودنیاطلب و مقام پرست وبی تعهدوبی اخلاق وبی صداقت ومنافق وبی سوادوکم کم فکر وفقط بدرد نمایندگی نمیخورند ....هربیکاربازنشسته بخاطر خط فکری یاجنبه های دیگر رای آورده نه بخاطر صلاحیتش
خانم اسکندری چه هنری؟مردم عادی خجالت می کشن مث شما ها ارایش کنن
در سیستمی که حتی حاضر نیستند عکس متهمی را منتشر کنند که بارها نامش با پرونده های مختلف از سوء استفاده کلان یا به قول پدرش بدهکاری !!!! مطرح شده است انتظار دارید محازتی برای او در میان باشد؟؟؟؟؟؟
چرا پاسخ حجه الاسلام پناهیان را درموردتوهین نمایندگان به مردم رامنتشر نکردید
خانم ابتکار بازم شروع کردی
واقعا متاسفم برای چنین سایت خبری!!!!!
فلاحت که توهین کرده تیتر زدید پاسخ ولی اقای پناهیان اظهارات تند!!؟؟
دعوت متفاوت مرعشی به انتخابات
خخخخخخ
ابتکار: رأی مردم در انتخابات ۹۸ بازگشت به احمدی‌نژادیسم نخواهد بود

تا کور شود هر آنکه نتواند ببیند !!!!!
واقعیت امر این است اگه یک نظرسنجی انجام دهیدخواهیدفهمیدبیش از نود درصد مردم ازعملکردمجلس راضی نیستن و مجلس فعلی ضعیف ترین مجلس تاریخ کشوراست و حق با آقای پناهیان است
جناب اقای کرباسچی متاسفانه مردم سالیان سال گزینه خوب و بد ،بدوبدتر و غیره انتخاب کردند چه نتیجه ای داشت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی