بازدید 33618
هزار و هفتصد و شصتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد آیت‌الله مکارم از شرکت رئیس‌جمهور در برخی نشست‌ها/از نام متهم جدید پرونده بانک سرمایه رونمایی شد/لقبی که عادل فردوسی‌پور به نوید محمدزاده داد/اظهارات محمود صادقی درباره ماجرای مازیار ابراهیمی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: برخی مداحان در اسرائیل تربیت می‌شوند که دستگیر شدند/زیباکلام: آقای روحانی وضعیت سیاسی غم انگیزی پیدا کرده/بداخلاقی برخی مداحان، موجب دین‌زدایی در جامعه می‌شود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ 31 August 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
انتقاد آیت‌الله مکارم از شرکت رئیس‌جمهور در برخی نشست‌ها

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: شرکت رئیس‌جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود، به ایشان سفارش کنید درباره حضور در این گونه مراسم‌ احتیاط داشته باشند. ایشان در دیدار نهاوندیان، معاون رئیس جمهور، همچنین مسئول ستاد مقاومتی استان قم پس از استماع برنامه‌های ستاد مقاومتی استان با اشاره به مشکلات فرودگاه قم، گفت: معتقدم اگر فرودگاه قم درست شود وضعیت قم بهتر می‌شود و از داخل و خارج استقبال خواهد شد. خیلی‌ها می‌خواهند مستقیم برای زیارت به قم بیایند، لذا نداشتن فرودگاه کار را سخت می‌کند. ایشان خطاب به نهاوندیان افزود: شرکت رئیس‌جمهور در بعضی از مجالس سبب ناراحتی می‌شود، به ایشان سفارش کنید درباره این گونه مراسم احتیاط داشته باشند، چون عکس و فیلم آن در فضای مجازی پخش و منتشر می‌شود.

برخی مداحان در اسرائیل تربیت می‌شوند که دستگیر شدند

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور گفت: در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند. یوسف ارجونی، رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در سی و دومین گردهمایی سالانه مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) کرمان که با حضور سردار محمد مطهری جانشین سپاه ثارالله استان کرمان و حجت‌الاسلام علی جلالی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان برگزار شد، با بیان اینکه دشمن همواره در حال تخریب اسلام و خواستار تخریب محرم و عاشوراست اظهار داشت: فشار‌های روانی و تبلیغات سوء علیه محرم و عاشورا هر چه که به ماه عزا نزدیکتر می‌شویم بیشتر می‌شود. به نوشته باشگاه خبرنگاران، او با بیان اینکه در اسرائیل مداحانی برای تخریب عاشورا تربیت می‌شوند که عده‌ای از آن‌ها در کشور دستگیر شده‌اند، افزود: فوکویاما یکی از نظریه‌پردازان چندین سال قبل برای نابودی این انقلاب گفته است که شیعه بر دو بال سبز انتظار و سرخ عاشورا استوار است که باید این دو بال را نابود کنیم.

حاکمیت ایران پیر شده، اما در برابر جوان‌گرایی مقاومت می‌شود

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصول‌گرا در ارزیابی خود از اظهارات اخیر قالیباف پیرامون ایجاد مجلسی نو با حضور جوانان، بر این باور است که بحث جوانان و اهمیت در توجه به آنان موضوعی است که در چند سال گذشته مقام معظم رهبری نیز بر آن بار‌ها تأکید کرده‌اند. به ویژه در بیانیه «گام دوم» ایشان با صراحت بر ضرورت توجه به نسل جوان تأکید داشته است. واقعیت این است که حاکمیت ما از نظر سنی ـ نه در قوای مختلف نظام ـ به بدنه‌ای پیر تبدیل شده است. در حال حاضر ایران نیز در مسیر کشور چین حرکت می‌کند. در سال‌های بعد از انقلاب تا کنون چند نسل تغییر پیدا کرده، اما حاکمیت با تغییر نسل مواجه نشده است؛ به نوعی تطابق بین جامعه و حکومت وجود ندارد. وی در ادامه تأکید کرد: «در عرصه جوان‌گرایی دو راه بیشتر نداریم؛ یا باید جوان‌گرایی را انتخاب کنیم و یا ناچار به جوان‌گرایی خواهیم شد. اکنون در حاکمیت، در برابر جوان‌گرایی مقاومت می‌شود. این مقاومت در نهایت نظام را در مقاطع خاص ناچار به جوان‌گرایی می‌کند, آن‌ هم در شرایطی که نسل جدید آمادگی لازم را برای ورود به بدنه حاکمیت ندارند. در مقابل اگر جوان‌گرایی خودخواسته باشد، می‌توانیم انتقال نسلی را انجام دهیم.

پسرِ خاتمی برای ادامه تحصیل به خارج از کشور مهاجرت کرد

یک عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: عماد خاتمی، فرزند رئیس دولت اصلاحات از چند روز پیش به خارج از کشور سفر کرده است. این عضو حزب اتحاد ملت ایران  ضمن تأیید مهاجرت فرزند رئیس دولت اصلاحات به خارج از کشور گفت: عماد خاتمی برای ادامه تحصیل به همراه خانواده به خارج از کشور رفته است. سیدعمادالدین خاتمی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران است که در کتابخانه ملی نیز مشغول فعالیت بود. لازم به ذکر است که لیلا خاتمی دختر رئیس دولت اصلاحات نیز از سال‌ها پیش در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد.

زیباکلام: آقای روحانی وضعیت سیاسی غم انگیزی پیدا کرده

صادق زیباکلام نوشت: از آنجا که روحانی احترامی برای افکار عمومی قائل نبود، ضرورت ندانست که پیرامون مواضع متناقض خود در رابطه با آمریکا توضیحی به مردم بدهد. صادق زیباکلام در توییتر خود نوشت: آقای روحانی وضعیت سیاسی غم انگیزی پیدا کرده. از آنجا که ایشان احترامی برای افکار عمومی قائل نیستند لذا ضرورتی ندیدند که پیرامون مواضع متناقض شان در رابطه با آمریکا توضیحی به مردم بدهند. در مقابل تندرو‌ها هم بواسطه همان مواضع در تریبون‌هایشان از هیچ بی حرمتی بایشان دریغ نورزیدند.

بداخلاقی برخی مداحان موجب دین‌زدایی در جامعه می‌شود

محسن غرویان در گفت‌وگو با «آزادی» در پاسخ به اینکه آیا بداخلاقی مداحان ناشی از اظهارات سیاسی و جناحی می‌تواند موجب دین‌زدایی در جامعه شود، گفت: «کاملا همین طور است، ما باید جذابیت‌هایی را در این مجالس بیان کنیم که موجب جذب مردم به خصوص نسل جوان شود. چند سال قبل خبرنگاری پرسید جوانان با وضع ظاهری ناهمگون می‌توانند وارد مجالس شوند یا خیر؟ گفتم: اگر این جوان قصد دارد وارد مجلس شود و توبه کند و شما او راه ندهید، فردا می‌توانید جواب امام حسین را بدهید؟! ما اجازه نداریم جلو کسی را بگیریم. این مجالس برای همین انقلاب درونی و معنی مردم به خصوص جوانان است. مداحی‌ها و این مجالس باید قلب‌ها را جذب کند نه اینکه دافعه ایجاد کند یا به قول شما بداخلاقی‌ها آنقدر زیاد باشد که طرف اصلا از دین و عقاید مذهبی فاصله بگیرد.»
 
کشمیری رجایی را اغفال کرده بود

محمدحسین رجایی، برادر بزرگتر شهید رجایی گفت: شهید رجایی با بازرگان آشنا بود و با آن‌ها کار می‌کرد، اما هیچگاه در جبهه ملی و نهضت آزادی ثبت نام نکرد. کشمیری نفوذی سازمان بود که یک بار قصد داشت امام را به شهادت برساند. او به قدری مزورانه عمل می‌کرد که شهید رجایی را هم اغفال کرده بود و رجایی پشت سر او نماز می‌خواند. /تسنیم

از نام متهم جدید پرونده بانک سرمایه رونمایی شد

نماینده دادستان گفت: صالحی ادعا می‌کند من ملک شبهه دار استفاده نمی‌کنم در حالی که از محل تسهیلات بانک سرمایه توسط آقای جهانبانی بنز ۶۵۰ میلیون تومانی و ملک لوکس در زعفرانیه برای او خریداری شده است. چرا ۴ میلیارد از پول بانک سرمایه به حساب شما می‌آید؟ کارشناس رسمی دادگستری اعلام کرده که متهم عمار صالحی ۳۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به شرکت متهم جهانبانی بدهکار است./میزان

نمره ۱۰ نماینده اصولگرا به مجلس دهم

محسن کوهکن، نماینده ادوار مجلس در تشریح تفاوت بین «نظارت بر حسن اجرای قوانین» و «نظارت بر حسن اجرای امور» گفت: در نظارت بر حسن اجرای امور رفتار، مدیریت، تصمیم‌گیری و خروجی یک دستگاه مورد توجه قرار می‌گیرد و مدیران ارشد ارزیابی می‌شوند، ولی اگر ما نظارت خود را به نظارت بر حسن اجرای قوانین تنزل دهیم به کار اصلی خود که ارزیابی مدیران ارشد است، نمی‌رسیم. شروع اغماض ناظر نسبت به مجری از همین‌جا‌ها شروع می‌شود. نظارتی که برای مجلس تعریف می‌شود به برداشت من یک نظارت اهم و کلان و کارساز است در این بخش نمره ۱۰ یا ۱۰.۵ به مجلس می‌دهم. این از نقاط ضعف مجلس است. /ایلنا

اصولگرایان فصل مشترکی جز نفی اصلاحات ندارند

امیر محبیان یکی از نظریه پردازان اصولگرا گفت: وحدت به این معناست که همه جریان‌ها و گرایش‌های درون اصولگرایی به یک نقطه واحد دست یابند و دیدگاه‌ها و رویکرد‌ها در مسیری کاملا یکسان قرار گیرد که چنین چیزی از نظر اجرایی قابل تحقق نیست. این گروه‌ها در ایام انتخابات با یکدیگر درگیر می‌شوند که تنها می توان آن‌ها را مدیریت و قانع کرد، وگرنه امکان اتحاد و توافق از نظر من بسیار پایین است. /ایرنا

هر مسئولی که فرزندش در خارج است استعفا بدهد

روزنامه رسالت در سرمقاله خود نوشت:شرایط کشور به خصوص در حوزه اقتصادی عادی نیست و به تعبیر مقام معظم رهبری در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌بریم. امری که رئیس جمهور محترم هم به آن اذعان دارند و بار‌ها تصریح کردند که در شرایط جنگی هستیم. عموم مردم وقتی برچسب مسئول نظام جمهوری اسلامی روی آن‌ها نخورده ممکن است فرزندانشان را رهسپار خارج از کشور کنند، اما مسئول کشور آن هم در شرایطی که مردم در ابتدائیات زندگی خود مانده اند حق ندارد ارز مملکت را برای عزیزدردانه اش بفرستد و با روح و روان مردم بازی کند. اگر نگران آینده فرزندش است، از مسئولیت کناره بگیرد و تمام و کمال به آینده سازی برای فرزندش بپردازد

واکنش عباس عبدی به اعتراضات بر سر آزاد شدن نجفی از زندان

عباس عبدی در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت: آنچه در بازتاب به این آزادی وجود داشت، تأکید بر وجهه قدرت سیاسی و اقتصادی متهم و نیز وجود تبعیض جنسیتی بود. به نظر بنده مسأله وجود تبعیض جنسیتی یک واقعیت است، ولی گمان نمی‌کنم این پرونده تحت تأثیر این نکته باشد. ولی داشتن قدرت سیاسی و اقتصادی، به طور طبیعی حلال بسیاری از مشکلات است. هم‌اکنون کسانی هستند که قادر نیستند ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون تومان دیه بدهند و از زندان آزاد شوند، یا حتی حدود ۱۰۰ میلیون کسری دارند، ولی آزاد نمی‌شوند. در مقابل دیگرانی هستند که چند میلیارد برای آزاد شدن می‌پردازند. خوب! این اعتراض به کیست؟ شاید فکر کنید که آقای نجفی، چون حمایت سیاسی و اقتصادی داشته، مرتکب این عمل شده است؟! قطعا چنین چیزی اشتباه است. اتفاقا افرادی که چنین قدرتی دارند کمتر مرتکب چنین رفتاری می‌شوند.

لقبی که عادل فردوسی‌پور به نوید محمدزاده داد

بیست و یکمین جشن سینمای ایران (خانه سینما)، شامگاه جمعه (هشتم شهریور) با حضور جمع زیادی از چهره‌های هنری و سینمایی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. در بخشی از این مراسم، عادل فردوسی‌پور و مازیار میری با حضور روی صحنه، تندیس بهترین بازیگر مرد را به نوید محمدزاده برای ایفای نقش در فیلم «سرخپوست» اهدا کردند. فردوسی‌پور هنگام خواندن نام نوید محمدزاده، او را «بازیگر دوست‌داشتنی و همیشه خندان سینمای ایران» معرفی کرد.

رئیسی ذوالقرنین است و ذوالقرنین هم همان کوروش است

مدیرمسئول روزنامه کیهان نوشت: در سوره مبارکه کهف به داستان ذوالقرنین اشاره شده است، او اگرچه به روایت معصومین علیهم‌السلام پیامبر نبود، ولی شخصیتی مومن و دادگستر و محبوب خدا بود. برخی از مفسران، از جمله مرحوم علامه طباطبائی او را کوروش کبیر یعنی همان پادشاه هخامنشی می‌دانند. رئیسی در برخورد قاطع و هوشمندانه با مفسدان اقتصادی و دستگیری و محاکمه آنها، میان یأجوج و مأجوج‌های عصر حاضر و مردم مظلوم و ستمدیده ایران، دیوار بلندی کشید و دست غارتگر آن‌ها را از جان و مال ملت کوتاه کرد. کاری کارستان و همسو با برخوردی که جناب ذوالقرنین با جماعت بیدادگر یأجوج و مأجوج کرده بود... از این روی باید گفت: آیت‌الله سید ابراهیم ذوالقرنین، دست مریزاد و خدا قوت.

امام موسی صدر در قید حیات است

صلاح فحص رئیس دفتر جنبش امل گفت: تلاش‌ها و اقدامات انجام شده برای روشن شدن پرونده امام موسی صدر کافی نبوده و به نوعی کوتاهی شده است. برقراری روابط رسمی میان لیبی و لبنان را نمی‌پذیریم مگر اینکه مسأله امام موسی حل شود و امام موسی صدر و دو همراهش به سوی ما بازگردد. ارتباطی میان رژیم صهیونیستی و ربوده شدن امام موسی صدر وجود دارد، اسرائیل در این زمینه نقش دارد، زیرا امام موسی صدر دشمن اسرائیل و بنیانگذار مقاومت است. همچنان معتقدیم که امام موسی و دو همراهش در لیبی و زنده هستند و خلاف این مسأله اثبات نشده است. /تسنیم
 
کنایه چمران به افرادی که همیشه وزیر هستند

رئیس دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افرادی که چند دوره وزیر بوده و به عبارتی همیشه وزیر هستند، چون تجربه دارند، گفت: این افراد شاید تجربه داشته باشند، ولی دیگر انرژی و انگیزه برای کار نداشته باشند. یک راهبرد است جوان مناسب با تقوا را بر سر کار بگذاریم. یادمان بیاید امثال شهید باکری، شهید بابایی و شهید چمران در جبهه چگونه بودند؟ شهید چمران می‌گفت: کسی که پست و مسئولیتی را می‌گیرد باید باتقوا باشد.
 
اظهارات محمود صادقی درباره ماجرای مازیار ابراهیمی

محمود صادقی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اگر محرز شود که در ماجرای مازیار ابراهیمی یعنی بازداشت، برخورد و اعترافات او اشتباهاتی صورت گرفته‎ باشد، دادسرای نظامی به‌عنوان نهاد ذی‎ربط می‎تواند به این موضوع وارد شود. محمود صادقی، نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون امید مجلس روز شنبه، ۲۶ مردادماه در صفحه توئیتر خود خبر داد که درباره علت آزادی فردی که قبلاً اعترافات او به‌عنوان عامل عملیات ترور دانشمندان هسته‌ای از صداوسیما پخش شده بود، از وزیر اطلاعات سؤال کرده و سؤالات را به هیأت رئیسه مجلس فرستاده‎ ‎است. صادقی درباره جزئیات سؤالش از وزیر اطلاعات و نتایج پیگیری‎هایش، به «انتخاب» می‎گوید: در حال حاضر این سؤالات به کمیسیون امنیت ملی فرستاده می‎شود و وقتی در کمیسیون نوبت به این سؤال رسید، وزیر اطلاعات باید در جلسه کمیسیون حاضر شود و به سؤالات پاسخ دهد.نماینده مردم تهران توضیح می‎دهد: ما ابتدا از وزیر سؤال کردیم که محرز شود آیا درست است که اعترافات تحت فشار و شکنجه انجام می‎شده؟ چرا که در حال حاضر زوایای این موضوع مشخص نیست. سؤال بعدی من هم از وزیر اطلاعات این است که آیا با مسببان این موضوع و مراجع ذی‎ربط برخوردی صورت گرفته ‎است یا نه؟ او همچنین می‎گوید: اگر محرز شود که در ماجرای مازیار ابراهیمی اشتباهاتی صورت گرفته‎ است، دادسرای نظامی به‌عنوان نهاد ذی‎ربط می‎تواند به این موضوع وارد شود. ما قصد داریم سازنده و در راستای اصلاح سیستمی، این موضوع را پیگیری کنیم. مازیار ابراهیمی به همراه عده‌ای دیگر در یک برنامه تلویزیونی که در صداوسیما پخش شده‎ بود، اعتراف کرده بودند که دانشمندان اتمی ایران را ترور کرده‌اند. اما وی اخیرا در مصاحبه‌ای ادعا کرده که پس از طی مدتی در زندان و روشن شدن بی‌گناهی‌اش، آزاد شده است.
 
رمزگشایی جلیلی از خرمشهر‌هایی که در راه است

نماینده رهبر انقلاب در شورای عالی امنیت ملی با توصیه دانشجویان به انجام عملیات‌های رسانه ای، اظهار داشت: امروز وقتی میگوییم خرمشهر‌هایی در پیش است که باید آزاد بشوند، باید فهمید خرمشهر اشغال شده در عرصه رسانه کجاست؟ این که حقایقی پوشانده بشود؛ این همان خرمشهر اشغال شده عرصه رسانه است.
 
توصیه صریح ظریف به آبه

یک رسانه ژاپنی نوشت که وزیر خارجه ایران در دیدار اخیر خود با مقامات ژاپنی، مخالفت صریح تهران را با پیوستن این کشور به ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس بیان کرده است. یک منبع دیپلماتیک ژاپنی روز شنبه گفت: «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران مخالفت خود را با مشارکت احتمالی ژاپن در ائتلاف دریایی آمریکا در تنگه هرمز هنگام دیدار روز چهارشنبه با «آبه شینزو» نخست وزیر ژاپن در شهر «یوکوهاما» اعلام کرده است. به نوشته روزنامه «ژاپن تایمز»، با انتقال مخالفت صریح ایران با حضور نظامی ژاپن در تنگه هرمز از سوی وزیر خارجه ایران، این کشور پیامی محکم درباره ائتلاف دریایی آمریکا در تنگه هرمز و در بحبوحه افزایش تنش بین با آمریکا فرستاد. در حالی که برخی کشور‌ها از جمله استرالیا و انگلیس اعلام کرده‌اند در این ائتلاف شرکت خواهند کرد، ژاپن همچنان در مورد این موضوع و اتحاد خود با واشنگتن و روابط سنتی دوستانه با تهران گرفتار مانده است. به گفته این منبع دیپلماتیک، ظریف به آبه گفت که استقرار نیرو‌های نظامی خارجی در منطقه موجب افزایش امنیت در تنگه هرمز نمی‌شود، بلکه می‌تواند ثبات در خاورمیانه را به خطر اندازد.
 
حکم قطعی اعضای سابق شورای شهر بابل صادر شد

رئیس کل دادگستری استان مازندران از صدور حکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل خبر داد. حجت الاسلام والمسلمین اکبری از صدور حکم قطعی اعضای سابق شورای اسلامی شهر بابل خبر داد و تصریح کرد: اعضای سابق شورای شهر بابل، به دلیل اتهاماتی از قبیل: شرکت در تهیه مخفیانه فیلم مبتذل و مستهجن، تهدید به منظور اخاذی و اخذ وجه، شرکت در تهدید از طریق فیلم به منظور کار غیرقانونی، معاونت از طریق تطمیع، تشویق و فریب در تهدید با فیلم به منظور اخاذی، معاونت در تهیه فیلم و تهدید به منظور انجام کار خلاف نسبت به احدی از شکات و رابطه نامشروع، محکوم شده و رای قطعی در این خصوص صادر گردید. عالی‌ترین مقام قضایی استان مازندران خاطرنشان کرد: با صدور رأی قطعی در شعبه ۲۷ دادگاه تجدید نظر استان مازندران و شعبه ۴۷ دیوان عالی کشور، محکومین جمعاً به ۱۹ سال حبس، ۳۳ سال محرومیت از حقوق اجتماعی و ۵۴۰ ضربه شلاق محکوم شدند.
 
ظریف: نفتمان را به هر یک از مشتریان که بخواهیم می‌فروشیم
 
وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر با اشاره به تهدید آمریکا برای جلوگیری از فروش نفت ایران گفت که تهران به هر کدام از مشتریان خود که بخواهد نفت خواهد فروخت. «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در پیامی در توئیتر نوشت: «آمریکا ما را از تجهیزات دفاعی محروم کرد ما اقدام به ساخت موشک‌ها کردیم و پس از آن آمریکا شکایت کرد. آمریکا ما را از دستیابی به سوخت هسته‌ای منع کرد. ما آن را ساختیم و پس از آن آمریکا شکایت کردم. ظریف در ادامه نوشت: «در حال حاضر آمریکا درگیر دزدی دریایی و تهدید برای جلوگیری از فروش نفت ایران به مشتریان سنتی است. پامپئو نق زدن را متوقف کن: ما نفت را به همه و هر یک از مشتریان خواهیم فروخت.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۴
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۸۸
پیامبر خدا اجازه نمی داد که زنان و مردان راه رو ورود به مساجد یکی باشد و جدا کرده بود ان وقت می گویی ازاد هستند بیایند با ان وضع ناجور که هیچ توبه ای هم در کار نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
در دوران مدرسه درسی داشتیم درباره زکریای رازی کاشف الکل که ابتدا مشغول به علم کیمیا بود ولی یک نفر راهنماییش کرد که برو فکر نان باش که این کارها به جایی نمیرسد. رازی هم به فکر فرو رفت و تغییر رشته داد به رشته پزشکی و بسیار ثروتمند شد. انحصار در پزشکی ایران از آن زمان وجود داشت و پزشکان علم خود را به کسی یاد نمیدادند جز افراد مورد اعتمادشان. این راه هنوز هم در ایران ادامه داره و احتمالا تا قرن های دیگر هم ادامه خواهد داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
جالبه حتی در شرایطی که هفتصد هزار نفر در کنکور تجربی با عشق پزشک شدن شرکت میکنند وزارت بهداشت ذره ای پا پس نکشیده و ظرفیت پزشکی رو افزایش نداده است. جالب توجهه که تعداد پذیرش پزشکی روزانه امسال کمتر از سال ۱۳۶۶ بوده که جمعیت ایران نصف الان بوده و درگیر جنگ هم بودیم. انحصار در پزشکی باید شکسته بشه و این مهم فقط توسط مجلسی ممکن میشه که اعضای کمیسیون بهداشتش پزشک نباشن. به امید آن روز.
سیروس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اصلاح طلبان و صداوسیما با همکاری هم در حال دور کردن مردم از ایمان و معنویت هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
وزیر بهداشت نباید پزشک باشه،اعضای کمیسیون بهداشت نباید پزشک باشن،رئیس بیمارستان و شبکه بهداشت نباید پزشک باشن....دیگه چی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
ما انسانهای عادی هستیم
فرشته و ملک نیستیم
اینجا سطح زمین است
عرش و ملوک نیست
اینجا ناسوت است
لاهوت نیست
شما هم یک گناهکار روسیاه مثل من هستید. بروید بفکر گناهان خود باشید خواهید دید که فرصت سرک کشیدن به کارهای دیگران را پیدا نخواهید کرد
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
یادمه دوران احمدی نژاد توی اوج تحریم ها ده تا ده تا ماهواره و موجود زنده می‌فرستادیم فضا
اما در دولت تدبیر و امید همشون پس از دیگری سقوط میکنن کف اقیانوس!
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
یعنی برای مرفهین بی درد طی مسافت 60 کیلومتری فرودگاه تا قم اینقدر سخته که با وجود مضیغه بسیار ارزی یک فرودگاه هم در قم ساخته شود؟ کسیکه عشق به زیارت داشته باشد پیاده هم با سر میرود مثل مراسم اربعین حسینی علیه السلام.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
ناشناس ۲۱:۴۶
اگه تو دوران دولت فعلی ماهواره ها به فضا فرستاده نمیشه دلیلش طرح تحول جیب پزشکانه که هزاران میلیارد تومان پول روانه جیب پزشکان در قالب کارانه و پرکیس و ضریب کا و غیره کرده علاوه بر مایوس کردن نخبگان ریاضی و مهندسی موجب عقب افتادن صنعت و خروج ارز بسیاری از کشور در قالب سرمایه گذاری های پزشکان در خارج از کشور یا مسافرتهای خارجیشون شده. دولت باید بجای طرح تحول پزشکان طرح تحول صنعت و اشتغالزایی و ایجاد کارخونه رو کلید میزد. متاسفانه سرمایه عظیمی صرف طرح مزخرف تحول جیب پزشکان شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
یکی نیست که به اون عزیزی که هرشب حرف همه مردم رو درمورد ظرفیت پزشکی کشور اینجا میزنه بگه که عزیز جان توی خبرگزاری تابناکی که هفت هشت دهمین خبرگزاری کشور محسوب میشه چرا این حرفهارو میزنی برو جایی اینها رو بگو که خریدار داشته باشه مثل توئیتر یا اینستاگرام یا ... وگرنه تا یک قرن دیگه هم با بایدباید گفتن ها بجایی نمیرسی و نمیرسیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
سیروس آمل صداوسیما ازدم در دست اصولگراها ست به نظر من اصولگراها جوان‌ها را بی اعتقاد کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
یعنی اگه احمدی نژاد هم خانواده ش چنین وضعی داشتن فقط خدا میدونه که چه بلایی سرش نمی اومد!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
علت بالا نرفتن ماهواره به هوا بخاطر این هست که فیوز سوخته جاشنی مراحل انفجار دست اصولگرایان هست . انها باید بخواهند به دولت روحانی هم ارتباط ندارد ولی از نطر صوری چرا مربوط هست . تو ادرات کار نکردی زمانی که میخواهند مدیری را عوص کنند یا عوص کردند چه اتفاقی میفتد ؟
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
نوید محمدزاده بدرد همون مجری گری تو صداوسیما میخوره
فقط تکراری بازی میکنه
تکراری تکراری تکراری
شما اول، ابد و یک روز سپس مغزهای کوچک زنگ زده و سرآخر متری شیش ونیم رو ببینید تا بفهمید که چی میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
تابناک جان اون چک های دولت بهت میده برای سانسور نظرات مخالف و... رو از جیب ما میده این پولا خوردن نداره
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
کابر ۲۱.۴۵ از نظری که دادید قابل تحسین هست . همه ماها پاک نیستیم مناها ایراد احلاقی و مشکلات رفتاری حودمان را پنهان میکنیم ولی دیگران را اشکار میکنیم . البته ما مقصر نیستیم . متاسفانه دلایل زیادی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
کمیسیون بهداشت نباید توش پزشک باشه؟؟؟پس کی باشه؟مهندس مکانیک و معلم و وکیل بشن عضو کمیسیون بهداشت پروفسور؟؟نظرت مثبته؟
ناشناس
| Canada |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
خطاب به ناشناس ۲۳:۱۱
دلیلش اینه ایشون لابد خودش کارمند هست و کل وقتش رو اینجا صرف میکنه. وگرنه دلیلی نداره وقتی کامنتهای مرتبط حذف میشن این کامنتها که بی ربط به موضوع اصلی و بیربط تر به کامنت اصلی هستند همیشه پای ثابت همه اخبار هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
شما اونجا بودی؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
منطق شما در جداسازی زن و مرد در مسجد و تسری آن به مواردی که دلخواه شماست ،صحیح نیست.ممکنست دلت بخواهد حتی جدا سازی زن و مرد را در تمامی جامعه و حتی ساختمانها و منازل،خواستار شوی.آیا این منطق است؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
ما نفت را به همه و هر یک از مشتریان رایگان و زیر قیمت خواهیم فروخت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
آلوده کردن فضای نظردهی تابناک به نظرات انبوه عقده گشایی در مورد پزشکان دردی از شما دوا نمیکنه و باعث نمیشه که بدون درس خوندن کافی پزشک بشی
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
تابناک چرا "تابناک" رو از متن حذف کردی؟ که مثلا بگی سانسور نمیکنی؟ کل کامنت رو که حذف میکردی بهتر بود تا اینکه متن رو جوری تغییر بدی که مفهومش کاملا عوض شه! چطور وقتی کامنت بی‌ربط راجع به صنف پزشکانه ، واژه پزشک رو حذف نمیکنی ولی به خودتون که میرسه دست به سانسورتون خوبه؟ دیگه مطمئن شدم قضیه چیه
فیلم حضور فردوسی پور را در ان برنامه دیدم.بیخود نیست که اقایان دولت سایه به محبوبیت وی حسودی میکنند.انها هر چقدر تلاش کنند هرگز به محبوبیت امثال فردوسی پور و سایر مغضوبین صدا وسیما نخواهند رسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
چرا تمام مستخدمین دولت حقوق ثابت میگیرند ولی پزشکان حق پرکیس (کارانه) بدون سقف میگیرند و چرا کارانه شون تو فیش حقوقشون و هیچ جایی ثبت نمیشه؟ یعنی میترسن کارانه های چند صد میلیونیشون افشا بشه. پولهایی که حقوق ها نجومی مدیران به قوزک پاشون هم نمیرسه.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
به نظرم باید در مورد بررسی درآمد پزشکان سازمان بازرسی ورود کنه. شما که در جریان مسایل هستید لطفاً مستندات رو گزارش بدهید، اینجا نوشتن کمکی به حل مسأله نمی کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
مخالفین بسوزند که عادل فردوسی پور در قلب نود درصد جوانان است
ماشالله آیت الله چه خوب در مورد مسائل مهم مملکت نظر میدن هزار ماشالله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
حضرت آیت الله مکارم داشتن فرودگاه برای شهرقم که در نزدیکی آن دوفردگاه امام و مهرآباد است برای کشورتوجیه اقتصادی ندارد.لطفا به همان اندازه که بفکر قم هستیدبه فکر نقاط دیگر کشور که در محرومیت گم شده اند باشید .سیستان و بلوچستان ،هرمزگان ،جنوب کرمان ،جنوب خراسان ،ایلام ،خوزستان و هزاران نقطه دیگردر ایران نیازمبرمی برای لقمه نان دارند.
جناب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
نود درصد فرودگاههای کشور ضرر ده و بدون استفاده اقتصادی و حیف و میل اموال کشور و مردم گرسنه و فقیر است
از قم تا فرودگاه امام تنها ۶۰ کیلومتر راه است
و از تجریش تهران تا فرودگاه امام هم ۶۰ کیلومتر است
پس یک فرودگاه هم برای آقازادگان منطقه یک تهران در میدان تجریش یا لواسان بزنید !؟
رئیسی نمی دونم شخصا خود شما در بازگرداندن نجفی نقش داشتید یا نه ولی تا انجا که من می دونم مرخصی ها کمتر ۵ الی ۱۰ روز نیست و این کار شما واقعا جای تشکر دارد
کیهان در قبال این تعریف خود چه انتظاری از ایشان دارد؟ایا کیهان بابت اتهامات و دروغهایی که در این سالها نوشته بلاخره در مدیریت جدید قوه قضاییه پاسخگو خواهد شد یا همچنان به نفرت پراکنی ایراد اتهام و کوچک کردن دایره خودیها ادامه خواهد داد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
تا حالا هر چه گفته درست بوده
خود شکن،آینه شکستن خطاست
از : یک ناشناس
به: بقیه ناشناس ها
دقت کردید چقدر سایت و خبرتان نظر دهنده فرانسوی و آلمانی و اماراتی ناشناس و آنلاین داره. خدا خیر شان بدهد که همش دنبال اطلاع رسانی ، آگاه نمودن مردم ، شفاف سازی ، دادن خط تخریب ، تحقیر مردم و تفرقه اندازی بین مردم ومسوولین و .... و مهمتر تر از آن خدمت به بیگانگان هستند و از منابع خبرهای کانالهای تلگرامی ، بی بی سی، ..... استفاده می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
با هوش، مردم از فیلتر شکن استفاده میکنن، برای اینکه دارم یوتیوب نگاه میکنم، مجبورم فیلتر شکن داشته باشم، همزمان هم میام تابی جون خبر میخونم و نظر میدم ، خیلی ها که پرچم خارج دارن همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
دانشجوی اصلاح ،خودت رو زدی به اون راه که چی ؟همه در خدمت بیگانگان هستند و تو شدی سردار کامنت گذاشتن با پرچم ایران.
فقط یک کمی ،یه کمی مردم دوست و وطن دوست بودی بجای بافتن کلمات برای خود شیرینی پیش کسانی که کامنتت را به آنها نشان میدهی ،دلت برای مردمی که برای گفتن چیزهای ساده هم ترس دارند و مجبور به استفاده از فیلتر شکن میشوند ،میسوخت و با آنها ابراز همدردی میکردی.
تا وقتی افرادی مثل تو وجود دارند که چند نفر کامنت گذار را دهنده خط تخریب میدانند و به راحتی به مردم تهمت میزنند ،خاوریها میتوانند با یک چفیه تمام دار و ندار ملت را به کانادا منتقل کنند و به ریش مردم ایران بخندند.
البته چاره ای هم نیست تو هم در حدی وسع خودت میتوانی ظلم کنی.بیشتر در توانت نیست.خداوند به راه راست هدایتت کند ان شاءالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
عقل و درکت به دانشجو نمیخوره.فکر کردی چون این رسانه ها تو ایران فعالیت میکنن پس ایرانی های مقیم خارج حق خواندن و اظهار نظر ندارن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
فیک های آلبانی فقط در توییتر نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
چرت نگو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اگر سرور این سایت ها در داخل بود هیچکی کامنت نمیگذاشت چون هنوز ازادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی را تصویب نکردی . . پس بیخودی شلوع کاری سیاسی نکن . اول برادریت را ثابت کن تا بعد . شماها هنوز مخالف سیاسی اصلاح طلبان با ۲۴ میلیون رای را بزور و با اکره قبول دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
آقا من هفته پیش از خارج اومدم و هیچ آش دهن سوزی نبود لااقل من که تو استرالیا جز افسردگی و فقر و روزمرگی چیزی ندیدم همانطوری که اینجا بنز و پورشه سوار داره اونجاهم داره و همونقدر که اینجا فقیر داره اونجا هم هست پس اینقدر هی خارج خارج نکنین که زمین همه جا گرد و یه شکله
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
مردم استرلیا چرا به ایران پناهنده نمیشن اگر انجا مردمش مشکلاتی که گفتید دارند . البته که فقیر دارد ولی فقرای این کشورها بیشتر پناهندهای سیاسی هستند
ناشناس
| Italy |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
استرالیا جان. یه نگاه به هوا،مواد غذایی، تناسب درآمد هرکسی که هر شغلی داره با نیازهای زندگیش، چهره آرام و خندانشون، رانندگیشون میکردی. فکر کنم از بس سرت پایین بود دنبال گردی زمین میگشتی اینها را ندیدی.
مسوولان نسبت به کارهای فرزندان بالای ۱۸ سال خودشان تعهدی ندارند مگر اینکه خودشان فرستاده باشند که قطعا باید برکنار شوند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
عجب؟!!!!کسی که نتونسته خانواده خودش رو درست کنه به چه استنادی باید مسئول باشه تا کشور رو درست کنه؟قحط رجاله؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
پرچم کانادا
این افراد از پیامبرش که سوار کشتی شد ولی فرزندش ایمان نیاورد که بالاتر نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
ابطال حرفهای مسئولان اینست،که بجای گماردن فرزندانشان به خدمت به کشور ،آنها را به خارج میفرستند.ممکنست بگویید،که فرزندان خود تصمیمم میگیرند،که باید گفت این چه تربیتی است که به آنها داده اند که بجای خدمت به کشور ،کار و زندگی و خدمت در خارج از کشور را برمیگزینند.ضمنا این جوان پولش را از کجا آورده است؟
وای چه خبر مهمی از لقب فردوسی پور به بازیگر سینما!!!!!!
بچه های خودشون برای ادامه تحصیل میرن ایتالیا بچه های مردم میرن تو سطل آشغال
کیهان تا دیروز وجود کوروش را منکر بود و حال برایش مصداق امروزی می آورد!
آقای مکارم شیرازی چرا درباره همه چیز نظر میده؟!
چرا از اختلاسها چیزی نمیگه ؟ چرا از خاندان مدلل و مافیای روغن و ذرت و سویا و میلگرد حرفی نمیزنه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
خانواده مدلل کیه ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اون زمان که علیه محمود صحبت می کرد کف میزدید چقد حزب پرست هستید ...
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
اونها را نشنیده خوب
لطفا به انحصار در پزشکی ایران پایان بدین. زشته که ضریب پزشک ایران کمتر از تاجیکستان و ترکمنستان و کل کشورهای حاشیه خلیج فارس و ارمنستان و سوریه و فلسطین باشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
نسبت پزشک اهمیت چندانی نداره...از چین و ترکیه و عربستان ..بهتریم و به اندایه کاناداییم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
ناشناس ۲۱ :۴۳
اتفاقا از ترکیه و تاجیکستان و حتی سوریه و فلسطین هم کمتریم. برو آمار سازمان بهداشت جهانی رو ببین تا گریه ات بگیره. تو خاورمیانه کشور هجدهم هستیم.
وقتی به نخبگان مهندسی مکانیک و برق و هسته ای بهایی داده نشه ولی یه پزشک عمومی (معادل فوق لیسانس با دو کنکور کمتر) سی میلیون تومان و به یه دندانپزشک ۱۵۰ میلیون و یک متخصص از ۳۰۰ میلیون تا دو میلیارد تومان درآمد ایجاد بشه نتیجه میشه اینکه سه ماهواره منفجر میشه. در دوره احمدی نژاد سه ماهواره به فضا فرستاده شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
دروغ که شاخ و دم نداره...بیشترش کن ..پزشک عمومی ۵۰ میلیون،دندونپزشک ۲۵۰ میلیون متخصص ۵۰۰ میلیون فوق تخصص رو که دیگه نگوووو اون راحت ماهی د و سه میلیارد میگیره..
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اتفاقا این به خاطر عدم اعمال محدودیت در جذب مهندسین مانند پزشکان می باشد. اگر مهندسین هم به صورت محدود و سخت گیرانه پذیرفته و جذب شوند دیگر امکان اینکه یک نفر در دانشگاه درجه چندم مهندسی بگیرد و با پارتی پروژه دریافت کند وجود نخواهد داشت. بیکاری نخبگان مهندسی به خاطر جذب بی رویه و به کار گیری فارغ التحصیلان درجه چندم می باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
نتیجه تاسیس دانشگاه تو چلغوز آباد سفلی و علیا و تربیت مهندس نتیجش وضعیت فعلیه مملکته وگرنه چه اصراریه همه مهندس بشن...طرف مدرک فوق لیسانسشم میگیره بدون اینکه حتی حضور داشته باشه سر کلاس؛محل اخذ مدرک ؛ فلان ده کوره..
ناشناس
| Italy |
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
عزیز دل تو کشوری که مردمش یا مریض هستند یا با هم دعوا میکنند من و شما رفتیم مهندس شدیم. باید رفت از این کشور
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
دقیقا علیرضا درست میگه. تنها سیستمی که کار آموزشش رو درست انجام میده (میداد البته) وزارت بهداشت و آموزش پزشکیه. نتیجه مهندسی فله‌ای رو دیدیم
پزشکان و وکلا در ایران شباهت زیادی به هم دارن. هر دو انحصار طلب و بسیار پر نفوذ هستند و مانع از افزایش تعداد میشن. هر دو مالیات نمیدن و هر دو بسبار پر درآمد هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
Reaction formation:یه اصطلاح روانپزشکی که میگه وقتی چیزی رو که دوست داری بدست نیاری مجبور میشی به ناخودآگاهت بفرستیش و همون چیزی که داری رو دوست داشته باشی یعنی مجبوری ولی بالاخره رو رفتار و اخلاقت اثر میذاره اون خواسته واقعیت که سرکوبش کردی....الانم نظرات مغرضانه ایرانی جماعت که نتونستن پزشک بشن رو میتونیم اینجا ببینیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
نمیشه به خاطر عده ای ورودی دانشگاه ها را به روی همه باز کردپزشکی در ایران الان یک دانش پیشرو و مستقل است و متخصصان بسیار بزرگی در کشور هستند که حتی کشورهای همسایه هم آرزوی تحصیل در دانشگاه های پزشکی ایران را دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
ناشناس ۲۱:۵۱
دیگه گذشت اون دورانی که امثال شما پزشکان که زبان انگلیسیتون حتی از فارسیتون هم ضعیفتره بتونین با اسم آوردن از چند اصطلاح پزشکی با نام خارجیشان و یا نام بردن از نام خارجی چند دارو خودتون رو نخبه و داننده چیزهایی که دیگران نمیدونن نشون بدین. متاسفانه حتی از یک کامنت انتقادی هم میترسین مبادا که ملت متوجه درآمدها و روش های انحصار طلبانه تون در ادامه کسب سودهای بادآوردتون بشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
کانون وکلا = سازمان نظام پزشکی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
ناشناس ۲۲:۱۲
کسی نمیخواد علمشو به رخ تو بکشه....یه اصطلاح روانپزشکیه و کاملا طبیعیه:وقتی به چیزی که دوس داری نرسی دشمن اونایی که میشی که بهش رسیدن..وقتی موفق نباشی تو زندگیت دشمن اونایی میشی وه موفق بودن...سادست فهمیدنش،اگه اهل فهمیدن باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
گاینایی که با پزشکا مشکلدارن خیلی باحالن...اگه یکی بره رشته ریاضی موفق بشه میگن نخبست و مغزه ..بعد اکه همون به خاطر وضعیت درامد پزشکا نره ریاضی بیاد تجربی پزشک بشه میگن پزشکا فکر کردن کین؟کی گفته نخبن!!
به رییس جمهور روحانی بگویید در بعضی مجالس و نشست ها خودداری کند . امر دیگری نیست چشم . در مورد فرودگاه نطری داشتید در مورد معیشت مردم و گرانی و بیکاری و رانت و اختلاس و ژن خوب و ربا . دروغ . غیبت .....سفارشی نیست ؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
اختلاس و رانت و رشوه و بیکاری و فقر مردم و فساد و ناکارامدی مدیران برای خیلی از حضرات یا اصلا مهم نیست
و داخل نمی شوند ،
قدرت نفوذ پزشکان رو از اینجا بفهمین که با انتقادات اخیرشان مانع از اجرای طرح اهدای عضو محکومان به اعدام با رضایت خودشون شدن. این جماعت تا این حد قدرتمندند در ایران.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اکه به قول شماها پزشکا اینقدر پول پرستن که باید موافق این طرح میبودن...هر چی اهدا عضو بیشتر عمل جراحی بیشتر درامد پزشکا بیشت...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
انشالله خدا قوی ترشون کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
این رصایت را هم‌میشود در زندان‌گرفت . وقتی طرف را هپنوتیزم کنند و بگویند که تو داری میمیری چه فرقی برات داره که انوقت جسدت را مورچه و سوسمارها زیر خاک میخورند باید چه بهتر اهدا عصو کنی تا بخشی از بدنت در ابن دنیا باقی بمانه . زندانی هست مجبور هست
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
رضایت در زندان. خیلی بامزه بود. تنها کسانی که پایبند به اخلاق بودند همون پزشکان بودند که زیر بار نرفتند
بعضی از مداحان که در اسراییل تربیت شده بودند در ایران دستگیر کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
دور و بر سایت پرتاب ماهواره که نبودن؟
احسان
| Canada |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اسراییل اومده تو تهران فیلم سینمایی ساخته اینا نفهمیدن
ظریف میگه به هر مشتری بخواهیم نفت می فروشیم. ولی مشکل اینجاست که مشتری زیادی در بازار برای نفت ما نیست، آقای دکتر ظریف
اگر قرار بر جوان‌گرایی هست باید مدیران خوب ومتخصص پرورش داد آیا اینکارها انجام شده که مطمئنا نه فقط افراد. با پارتی و زدوبند پله های ترقی رو طی کردند . امثال چمران اگر حاضرند ابتدا خودشان استعفا بدن تا جا برای جوانان باز بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اینو کسی می گه که خودش بالای 70 سالشه و به خاطرنسبت با برادر شهیدش به اینجا رسیده
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
هر جوانی هم نمی توان گفت صلاحیت دارد
آقای روحانی فکر می کند با کنار آمدن با برخی آقایان به سرنوشت مثل هاشمی خاتمی و احمدی نژاد دچار نخواهد شد خدا آخر و عاقبتت را به خیر کند آقای روحانی برایت دعا می کنم زیرا نیتت خیر بود و انسان موجود ضعیفی است در برابر قدرت ولی شما هم در دور دوم واقعا مردم را فروختید
یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد
آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود
در کشورهای اروپایی و امریکایی وزیر بهداشت غیر پزشک انتخاب میشود و مانع از سیاست ورزی و دخالت پزشکان در سیاست و تعیین راهبرد میشوند و پزشک فقط در بیمارستان به درمان بیمار می پردازد و حق دخالت در هیچ اموری ندارد . کمتر از معلم حقوق میگیرد و پنجاه تا نود درصد مالیات میدهند و حق اشتغال در بخش خصوصی و دولتی را بطور همزمان ندارند. آموزش پزشکی هم بخشی از وزارت علومشان است و پزشکان فقط در بیمارستانها هستند و به درمان مریضان اهتمام میورزند. حالا با ایران مقایسه کنید که این قشر چنان مداخله گر و نفوذ دار هستند که از لابی گری در مجلس به نفع خود تا ممانعت از پخش سریالهایی همچون در حاشیه تا تعیین تعداد ظرفیت صندلی آموزش پزشکی و تعیین مالیات در همه چیز دخالت میکنند و سیاستگذاری انجام میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
حالا این افاضه ای که فرمودین به کدام یک از مطالب و اخبار بالا ارتباط داشت؟ یا صرفا برای عقده گشایی بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
آقای پزشک ۲۱:۳۰
مطب رو تعطیل فرمودین؟ ماشالا خدا بده برکت. همین دو ساعت زودتر بستن مطبتون پول حق ویزیتهاش اندازه حقوق یک ماه یک کارگره
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
آقای دکتر . چرا فقط همه شب از مشکلات تکراری حرف میزنی در همان بخش درمان و بهداشت و درمانگاه و بیمارستان و داروخانه و امکانات بهداشتی . دارو . ام ار ای و ازمایشگاه . بی پولی . مدارس . دانشگاه . راه و راه اهن و مخابرات و محیط زیست و کشاورزی و صنعت واقعا مشکلاتی وجود ندارد . اگر دارد چرا اینقدر نطرات طوطی وار درج میکنی اگر وجود دارد ولی اشاره نمیکنی شب موقع خواب یک قرص نور تریبتیلین ۲۵ فقط کمی روی زبانت بکشی خواب راحتی خواهی داشت و دیگر از این سخنان تکراری و مصرف سیاسی راحت میشی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
اگه میتونی پاسخ افاضاتشونو بده. اگر هم نمیتونی پس خودتم افاضه نفرما جناب ناشناس فیلترشکن آلمان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
پس با قیاس وزیر دفاع هم باید غیر نظامی باشد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
یه دلیل مهمش اینه تو کشورای دیگه همه میتونن رشته مورد علاقشون رو بخونن و بازار کار هم مهیا هست براشون...ولی تو مملکت ما همه نفرلت برتر یا میرن پزشکی یا میرن مهندسی تو دانشگاهای برتر...حالا خنده دار اینه که کسی که از روی اجبار و نمره پایین رفته مدیریت خونده رو تو مملکت ما بذاری برا بالا سر اونایی که نفرات برتر بودن که براشون تصمیم بگیره...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
دلیلش واضحه ..دلیلش اینه تو مملکتما کسی بهخاطر هوش و استعداد و علاقش نمیره مدیریت بخونه،هنه نفرات برتر میرن پزشکی،دندونپزشک،داروسازی،..ریاضی باشه هم یه سری مهندسیای خاص دانشگاهاهی خاص...پس طبیعیه که بعدا مدیرا هم بین همینا انتخاب بشن...الیته اگرم از بین اینا انتخاب نشن خیالتون راحت یه پارتی کلفت انتخاب میشه نه یه نفر که مدیریت خونده
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
سلام شماها دوره جوانی ونوجوانی خوش گذروندید حالا به درامد پزشکان هم اعتراض میکنید به کارگرها حقشون رو نمیدید با درامد پزشکان مقایسه میکنید پزشک شدن زحمت میخواد باید درس بخونید که شماها اهلش نیستید هر وقت روزی ۲ ساعت در مطالعه کردید بعدمیفهمید چه اشتباهی دارید میکنید
هر مسئولی که فرزندش در خارج است استعفا بدهد

حرف دل مردم
خرمشهر وقتی ازاد میشود که اباد شود جناب جلیلی و هنوز مانده که به ازاد کردن خرمشهر افتخار کنیم.سالهست انتظار ابادی خرمشهر را میکشیم و باز هم منتظر میمانیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
خرمشهر نه آزاد است و نه آباد اینکه احساس میکنی آزاده به دلیل اینکه لباس راحت پوشیدی
دولقرنین همان کوروش کبیر هست ......... بنده خدا کوروش کبیر گرفتار رفتار و اعمال سیاسی شده است . من از این موتردی که هر چند وقتی در محافل سیاسی بین جناح ها جابجا میشود تعجب میکنم که برای بک بار هم که شده به تخت جمشید و پاسارگاد نرفتند ولی میگویند ما رفتلر و کردار و پندا ما مثل کوروش هست . بگذارید کوروش روحش آسوده باشد . باور کنید این کارها مصرف سیاسی دارد و برای کسانیکه برای ایران کارهای بزرگی کردند بی فایده هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
حالا اگه درمورد رحانی اینو میگفتن بازم چنین چرندیاتی مزخرف میگفتی؟؟؟!!!!
هههخخخ
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
کسانیکه تاریخ کشور و شخصیت هایی که در سرنوشت مردم چاره ساز بودند و محبوبیت بین مردمان ایران داشتند استفاده سیاسی کردن نزد مردم ممنوع هست . اگر کسی کوروش را دوست دارد باید تخت جمشید را هم دوست داشته باشد . دیوار کشیدن و سیم خاردار کشیدن در مراسم کوروش بزرگ با این گفتمان متناقض هست .
کوروش
| Netherlands |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
فقط حرف زدن که بدرد نمیخوره . کسانیکه ادعا دارند حرفشان در مطبوعات و رسانه ها برای تیلیعات سیاسی و مصرف سیاسی نیست . زحمت بکشن از فردا اسم خود و فرزندان خودشان را کوروش و داریوش بگدارند چون اسم های اصیل پارسی هستند . فروشگاهای که اسامی فارسی داشتند را دوباره برگردانند البته اگر ...
اینکه مذاکره ای مثل برجام به سود ماست یا ضرر یک بحثه اما اینکه مذاکره تابو شده یک بحث دیگه است. همه در دنیا با دشمنانشون هم مذاکره میکنند. قرار نیست هر مذاکره ای به یک توافق جامع مثل برجام منجر بشه. اما مذاکره نباید تابو باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
داداش تو هم یه تابو یاد گرفتیا!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
داداش تو هم یه تابو یاد گرفتیا!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
حتی امام حسین (ع)با لشکر یزید مذاکره کرد و نتیجه اون همراه شدن حر بن ریاحی با سپاه اسلام بود
سفر پسر تکرار میکنم چرا نذاشتید؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
زبان گویا ها دارن زیاد میشن خو.البته یک بعد دیگه قضیه هم که شماها به عقلتون نمیرسه اینه که مسئولان که ایران رو به این وضع انداختن بهترین راه مبارزه با دشمن رو ارسال ژن خوبها به اونطرف دونستن تا ژن خوبها هم انشالله اونجا مسئولیتی بدست بیارن و بلایی که سر ایران اومد سر اونها هم بیاد و خلاصه ما اینطوری پیروز بشیم
:)
اکثرمسولین بایداستعفابدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
از سال ۷۰ تا ۹۸ چندین هزار نفر از فرزندان مسولین به خارج از کشور مسافرت کردند حرفی زده نشد امروز من تمام سایت های داخل کشور از اصولگرایان را دیدم بدون استثنا همه از رفتن فرزند خاتمی به خارج از کشور نوشتند چرا .
هر مسئولی که فرزندش در خارج است استعفا بدهد.
گر امر شود که مست گیرند در شهر ر انکه هست گیرند
ول کنید مارو بابا خر گیر اوردین؟
حکایت تعریف کیهان از آقای رئیسی حکایت ناآشنایی نیست : سردار سازندگی ، معجزه هزاره سوم ، خاله نور و ... و همچنان تکرار میشود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
شاید پرونده ها علیه کیهان که دوره قبلی به نتیجه نرسید دوباره به جریان افتاده ؟الله و اعلم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
نطرات کیهان را در گوگل سرچ کنید و مطالب این روزنامه در مورد اشخاصی مثل هاشمی و موسوی و دیکر سیاسیون بخوانید . چون اگر گوگل فیلتر بشه واقعا دیگر به این اطلاعات دست پیدا نخواهید کرد . سرچ کنید یاداشت های کیهان در باره هاشمی در دهه ۶۰ تا ۷۰د
آقای چمران گفتند که دو مقوله جوانگرایی و تقوی را در جذب ادرات و وزارت خانه داشته باشیم ...... بی زحمت از خودتان شروع کنید . سخنان تکراری و سیاست های تکراری . چهره های تکراری در مردم سالاری واقعا خسته کننده نیست ؟ در مردم سالاری یعنی چرخش قدرت و ا امه کار با احتساب قانون باشد . اینکه گفتید با تقوی باشد این با تقوی بودن واقعا درکش خیلی سخت هست . شاید چند ماه دیگر این محاسن را نداشت یا طاهری بود چی
کاملامشخص که چند نفر شدیدا عقده شدید از پزشکا دارن و فکر و ذکرشون پزشکاست...هر پست تابناک رو که میبینی مهم نیست در مورد چی باشه اصلا چند نفر هستن که فقط درمورد پزشکا نظر میدن...در مورد سیاست،فرهنگ،حیات وحش.زلزله،سیل..تقصیر پزشکاست.عقده ای زیاد شده واقعا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
دغدغه مبارزه با انحصار پزشکی رو با عقده قاطی نکن. برو ببین دکتر م ح عضو هیات علمی دانشگاه تهران در باره پزشکان ایران و سیاستهای انحصارطلبانه و قدرت نفوذشان چه چیزهایی گفته.
دنیامون چقدر حقیر و بی ارزش شده که باید بشینیم خبر لقب دادن فردوسی پور به بازیگر نوید نمی دانم کی را بخوانیم ده پانزده سال دیگه این اسما رو کی یادش میمونه
اظهارات صادقی در مورد ابراهیمی ..... اگر ایشان با اقراری که در تلویزیون کردند و اگر اعدام‌میشدند چی . ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
لئوناردو داوینچی
خخخ
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
کلیه و کبد و مثانه خودشون رو در کمال رضایت اهدا میکردند به نیازمندان
رییس جمهور مملکت هست به هرکجا می ره.
بیکاریم میایم این خبرها رو میخونیم تلحی و بی ارزشی خبرها یک طرف کم هوشی و بی ذوقی مخاطبان تابناک هم یک طرف گه نظرهاشون مثل خس و خاشاکه و هیچ بار معنایی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
سلام محمود
از مایکل چه خبر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
بیشتر از این نمیشه نظر داد چون بشدت سانسور میشه همین مقدار هم کاربران نطر میدهند اینقدر صفات و کلمات و افعال و وو را پس و پیش میکنند تا مطلبی را بنویسند واقعا کلافه کننده هست
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
نه تنها بیکاری که میای خبرها رو میخونی اونقدر بیکاری که نظرات مخاطب رو هم میخونی و تازه خودت هم نظر میدی!!!ایکیو شاید هوش شما از نرم جامعه
کمتر باشه!!!به این بعد قضیه هم کمی فکر کن
:)
جالبه کیهان به رئیسی که رسیده کوروش رو ذوالقرنین میدونه ولی روز بزرگداشت کوروش مردمی که میرن طرف مقبره کوروش رو .. خطاب میکنه
جناب چمران چطوری شما در حضور اعضای جوان شورای دوم و سوم و چهارم رییس شورا شدین؟ رطب خورده و منع رطب؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
واگذاری املاک شهرداری تهران در دوره ریاست ایشان در شهرداری اتفاق افتاد و توجیه ان این بود که املاک شهرداری را بفروشیم خرج متروی کنیم که باید تعییر مسیر میداد جون پروژه با مدخل های زیر زمینی برخورد کرده بود و خطرناک بود. یعنی فروش افتابه خرج لحیم کردن بود
مدیونید اگه فکر کنید این جماعتی که زیر خبرای سیاسی درباره پزشکا نظر میدن عقده یا خصومتی دارن با پزشکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
قبلا برخی پزشکان ما فقط مشکل روحی خود نخبه پنداری داشتن. جدیدا مشکل دگر عقده ای پنداری هم پیدا کردن. خدا شفا دهد ان شا الله.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
نه عزیز من کسی خصومتی ندارن با پزشکان ، آنها با بی عدالتی خصومت دارند که ۸۰ درصد کسانی که پزشک میشن از سهمیه استفاده میکنند
آنها با سیستمی که باعث شده یه نفر در ماه ۳۰۰ میلیون بگیره و یه نفر ۳ میلیون خصومت دارن
مردم با کسانی که باعث شدند که ظرفیت پزشکی طی ۴۰ سال تغییر چندانی نکنه خصومت دارن
مشکل شما نیستید مشکل کسانی هستند شما ها را خدایان جامعه کردند ؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
چه عقده ای دوست کم فهم طرف وقتی راهش میافته درمانگاه لختش می کنند حق داره ناله کنه چرا قبلا که همه چیز منطقی بود از این حرفا نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
عقده چیز بدیه مثل خوره ادمو نابود میکنه...وگرنه تاحالا دیدی یه عده پیدا بشن زیر پستای سیاسی درباره خوردروسازا نظر بدن؟!؟!نه ،مشکل فقط پزشکان.کسی نمیتوته خودروساز بشه،ولی همه فکر میکنن میتونستن پزشک بشن،یا چرا اونا نباید پزشک بشن!!دلیلش اینه همچین کینه ای نسبت به پزشکا دارن مردم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
هر سال ششصد هزار نفر میان پشت کنکور پزشکی ۷ هزارتاشون پزشکی قبول میشن و چند صد هزار نفر دیگه به خیل عظیم جمعیت متنفر از پزشکا اضافه میشن...اینه که روز به روز دشمنای پزشکی زیاد میشن...به نظر من هر خانواده ایرانی یه سهمیه واسه پزشکی داشته باشه تا این مشکل حل بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
فهمیده۲۳:۰۲
مردم ماشین گرون نمیخرن؟؟پراید گرون میخرن احساس نمیکنن دارن تیغشون میزنن؟؟تاحالا دیدی کسی زیر پستای سیاسی فرهنگی....درباره خوردرو سازا نظر بده؟؟نه فهمیده..اینا اسمش عقدست..عقده نرسیدن،عقده نداشتن...
ناشناس
| Canada |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
خوب انتقاد کنه، اصلا مقاله بنویسه بفرسته تابناک چاپ کنه یا پلاکارد بگیره تو خیابون ضد پزشکها نظر بده. ولی وقتی زیر اخبار غیر مرتبط دایم میاد نظرات راست و دروغ رو راجع به پزشک و پزشکی میذاره چه معنی میده؟ ما که اومدیم خبر و نظرات مرتبط به اون رو بخونیم این‌توهین به ما نیست؟ در ایران به اینها میگن قلی و در خارج ترول. بیشترشون هم مشکل روحی دارن. البته بعضیها هم در راستای اهداف خاصی این کار رو میکنن و مشکل شخصی با پزشکان ندارند. از اونجایی هم‌که تابناک کامنتهای من رو سانسور میکنه و اونها‌ رو سانسور نمیکنه من فکر میکنم گزینه دوم‌ صحیحه. تابناک خودت رو خراب نکن. روزی یک پست ضد پزشکها بذار تا مردم هم زیر اون نظر بدن ولی اجازه بازنشر کامنتهای نامرتبط و سازمانیافته رو نده
بیاید از افراد بت نسازیم تا پس فردا مجبور به توجیه نشویم.
صعود رویایی بورس را به همه بورس باران و رییس جمهور تبریک میگویم ، بازدهی ۳۵۰ درصدی بورس در یک سال نشان از شکوفایی اقتصاد ایران دارد و این یکی از معجزات جناب همتی است ؟؟؟؟ جالبتر از همه اینکه دلار از اول سال ۳۰ درصد کاهش قیمت داشته ؟؟؟؟
جناب شریعت مداری زمینه سازی برای بازی قدرت کمی زود نیست ؟؟!! تا دیروز که کورش از نظر دلواپسان افسانه بود ؟؟! عظمت ایران در زمان کورش تکرار شدنی نیست ،
کنایه چمران به افرادی که همیشه وزیر هستند!!!
پس چمران، خودت چی؟!!! چمرانیِ که چهل سال است همیشه مسئول هست و پست و مقام خودش و فرزندانش دارند.
هر مسئولی که فرزندش در خارجه زندگی می کنه باید استعفا بده . مردم تو مخارج اولیه زندگی کمرشون خم شده. آقایون فکر فرستادن ارز برای فرزاندنشون هستن. خیلی از این مسئولین وقتی بیو گرافیشون رو می خونید قریب به اتفاق پدرانشون از لحاظ مالی از افراد ضعیف جامعه بودن که به لطف سفره انقلاب فربه شدند والا از آسمون که زر نباریده به سرشون یا خودشون...
طلا گرمی ۱۹ هزار تومان حباب منفی داره ، دوستان با ندانم و قیمت سازی کاذب باعث حراج طلای مملکت نشن .
تابی اگه یک نفر علیه صنفی دیگر اراجیف بنویسد منتشر می کنید؟به خدا ۹۰درصد این کامنت ها دروغ سازی هستند.۹۰درصد دانشجویان پسر بعد از ۷سال تحصیل به خدمت اعزام می شوند در حالی که این فرد که کامنت می نویسد نوشته پزشک متولد ۷۳در تامین اجتماعی استخدام شده که کاملا دروغ است زیرا بفرض مثال اولین در اولین سال کنکور هم قبول شده باشد هنوز ترم ۱۴است.بعد از سربازی تازه پزشک باید برای تخصص درس بخواند و اگر قبول شود باید چند سال هم باز در بیمارستان مجانی کار کند .من رزیدنت دیدم ماهی ۷۰۰هزار تومن حقوق می گیرد تازه چقد در بیمارستان زحمت می کشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
اولا من دوستم سال پنجم پزشکی عمومی دانشگاه تهرانه و هر شب کشیک در بیمارستان بمونه ۳۰۰ هزار تومن بهش میدن. ماهی دو میلیون همینجوری در میاره پس خالی بندی نکن. ثانیا همون رزیدنتی که میگی به محض متخصص شدن یکدفعه درآمدش صد برابر میشه و تو یک ماه به اندازه یک عمر یک کارمند پول در میاره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
ناشناس ..:..
اطلاع نداری مجبوری نظر بدی؟؟اونی که داری میگی شبی ۳۰۰ تومن حقوقی نیست که دولت میده..اون خرید و فروش کشیک که بعضی دانشجوها انجام میدن متاسفانه...وگرنه حقوق اینترنی هیچوقت بیشتر از ۵۰۰_۶۰۰ تومن نمیشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
فک کردی بیمارستان ۳۰۰تومن بهش میده؟ من خودم اینترنم اولا استاد اجازه نمیدن بچا نیان سر کشیکشون دوما فرضا یه ایتترن جای اینترن دیگه بیاد پولو همونی که شیفتشو فروخته پرداخت میکنه بعد از ساعت ۸صبح تا ۸صبح روز بعد باید کاملا بیدار بمونی و نخوابی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
سال ۵تازه ترم تازه ترم ۱۰است در حالیکه دانشجو از ترم ۱۲میتواند کشیک وایستد شما همینجوری یه چیزی شنیدید
بعد از تحریم ها در زمینه فروش نفت پیشرفت کرده ایم قبلا فقط نفت می فروختیم الان علی برکت الله نفت رو با نفتکش می فروشیم
توهین های چند روز اخیر به رییس جمهور توسط یه عده همیشه مدعی واقعا درست نیست ، ، جناب رئیسی لطفا قوه قضاییه رو از سیاست زدگی خارج کنید و همه رو از یک زاویه ببینید ‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
افکار بیمارت رو بذاری کنار متوجه میشی که رئیسی کاری به حزب بازی تداره.
هر مسوولی که فرزندش در خارج است مخصوصا آمریکا بیشتر به ریش مردم بخندد....این به واقعیت نزدیک تر است وعین واقعیت است
نوید یه نابغه در عرصه بازیگری است ، متری ۶ و نیم واقعا زیبا بازی کرد .
وقتی مسئولان ونمایندگان مجلس در همه امور اظهار نظر میکنند ،درمورد برنامه عصر جدید شبکه سه که تقلیدی از برنامه رسانه های خارجی است ومدتی است که شبکه سه کل وقت وامکانات خود را اختصاص به آن داده تا این برنامه بی محتوا وتکراری درتکرار رابه مردم غالب کندوهزینه های سنگین را ازاسپانسر (ازجیب مردم )برای آن هزینه نماید و درنهایت باانتخاب قهرمان ومعرفی چندین باره قهرمانان آن شهری را به تعطیلی بکشاند که تمام این مدت وزمان و هزینه تلف شده هیچ سودی برای این مملکت نداشته جز اطاله همه چیز مملکت توسط عده ای فرصت طلب تذکری به صدا و سیما بدهند .
.
سفر طریف به فرانسه چراغ امید رو تو دل ملت روشن کرد ولی مثل اینکه یه عده از ارزانی و آرامش اقتصادی متنفرند واقعا کاسب تحریم برازنده آنهاست .
کم کم دارم شک میکنم اینایی که زیر پستای نامربوط به مسائل پزشکی درباره پزشکا نظر میدن از طرف خود تابناک میان این نظرارو میدن که مردم بیشتر پست بذارن وگرنه چطور ممیکنه زیر تمام پستا کلی کامنت درباره پزشکا باشه...لامصبا چجوری میتونید وقتی بحث درمورد مکارم و فردوسی پور و کیهانه یاد پزشکا بیوفتید آخه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
یعنی خود تابی نظرات را هر شب بر علیه دکترا و پرستارها مینویسه ؟ خوب این چه کاری هست . با چند تا دکتر مصاحبه کنه هم خیال خودت و کاربران در مورد حقوق های کلانی که انها میگیرند مشخص میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
چون تمام عقب موندگی و بدبختی ما از طرح تحول جیب پزشکان و نبعیض درآمدیه که مافیای پزشکی ایجاد کرده.
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
اخه ۲نوع قرص رو میشناسن فکر میکننن دکترن باید کاری کنن اینهارو هم از مملکت فراری بدن
ناشناس
| Canada |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
من خیلی وقته به این نتیجه رسیده‌ام
حال به هم زنید بخدا نظرات مزخرفه
ظریف میخواد هر حرکتی در چهار چوب دیپلماسی خارجی انجام بده، صد نفر از نظامی و بازاری و اینور و اونور یا ازش ایراد میگیرند و یا دستور میدن که اینکار رو بکن اونکار رو نکن، رییس جمهور هر کاری میکنه از ده طرف میگن اینکار رو بکن اون کار رو نکن، مسئولین دیگه هم همینطور، بابا کجای دنیا اینجوریه که در حوزه مسئولیت یک مسئول مدام امر و نهی بکنن، رییس جمهور نماینده ۸۰ میلیون نفره ، قرار نیست که فقط به حرف این و اون عمل بکنه ، این که دیگه اسمش رو نمیشه رئیس جمهور گذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
باید در قانون اساسی چند چیز باید لحاط بشه حاکمیت رای مردم از طریق دمکراسی و با با ابزارهای سیاسی معقول ممالک پیرفته مثل قدرت احزاب . دوم تمام قدرت سیاسی و اجرای دست مجلس و رییس جمهور باشه و نهادهای سیاسی و نطامی همه باید تحت امر رییس جمهور باشند . اقتصاد باید خصوصی بشه . ایران اگر همچنان با گفتمانهای متعدد و تصمیم گیر اداره بشه تا ۴۰ سال دیگر شرایط سخت تر میشه چون جمعیت بالاتر و سواد مردم بیشتر میشود و مطالبه سیاسی و اقتصادی مردم بالاتر میرود این روش فعلی در ۴۰ سال بعد جواب نمیدهد به بن بست میرسد .
مذاکره نمی کنیم جنگ هم نمیشه ، حرف امام خامنه ای همیشه به واقعیت میپوند، رهبری خوب میدانستند که آمریکا از برجام خارج خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
، بصیرت رهبری زبانزد عام و خاص است کنترل قیمت ارز هم درایت رهبری عزیز بود چرا که اجازه برداست از صندوق توسعه ملی رو به دولت دادند ، ت ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۹
نمیدونم چرادولت روحانی درک درستی از واقعیت نداره ، جناب روحانی اگه نبود ابهت برادران سپاهی مبنی بر سرنگونی پهپاد آمریکا ، حالا ترامپ اینجوری التماس مذاکره نمیکرد ، همه میدونند شیطان قابل اعتماد نیست با قوت غنی سازی رو تا ۹۰ درصد ادامه دهید و خدا توکل کنید بجای توکل بر کدخدا ،
مسلم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
برادر هرجا فرمایشات رهبرای را تماماً بکار نبردیم صدمه شدیدخوردیم.و نمونه آن این برجام لعنتی
نتیجه برجام برای رهبری عین روز روشن بود
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
۲۳.۵۵
در کامنتت مطالبی بود که بنظر میاد از اسراییل گذاشتی.اول اینکه گفتی ابهت برادران سپاهی.سالهاست دشمن سعی میکنه بین قوای نظامی ما از جمله سپاهیان دلاور و ارتشیان قهرمان و دیگر نیروهای نظامی ما اختلاف ایجاد کنه و شما هم باید میگفتی ابهت نیروهای نظامی ما.دوم اینکه غنی سازی ۹۰ درصد فقط برای ساخت بمب کاربرد داره و نتانیاهو که نا امید از ترامپ شده برای حمله به ایران دقیقا الان همینو میخواد‌..کشورهای اروپایی هم فقط بهمین خاطر که ایران به برجام پاییند هست برای حمله به ایران با ترامپ همدست نشدن.
هر مسئولی که فرزندش در خارج است استعفا بدهد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اولاً - کسانی که در این وانفسای اقتصادی تمام ایل و اوشاقشان را روانه ینگه دنیا کرده اند با حقوق بخور و نمیر دولتی این کار را که نکرده اند در طول این سالیان اینقدر انباشت دارند که نسل اندر نسلشان غمی ندارند !
ثانیاً - کسی که تعهدی به این انقلاب و کشور و خجالتی از خون شهیدان این ملت ندارد از خداش است که استعفایش بدهند تا برود یک گوشه دنیا با اندوخته هایش حال زندگی را ببرند شما ایشان را از استعفا میترسانی ؟خدایا شر نا اهلان و نامحرمان را از سر این ملت اسلام و انقلابشان کوتاه بفرما . آمین یا رب العالمین
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
بدیعی جان قسمتی درست گفتی قسمتی نه.من میدانم که برای زندگی در ینگه دنیا انهم بسبک بریز و بپاش اقایان هزینه هنگفتی لازم است.اگر استعفا بدهند این هزینه هنگفت از کجا تامین میشود؟.با توجه به اینکه ینگه دنیا باید کار کنی و کار کنی و پول یا مفت به کسی نمیدهند پس اقا کار میکند و اقا زاده خرج میکند میکند منتهی همانطور که گفتی کار اقای مسئول ظاهرا یک پست دولتی است که از کنار ان هزاران رانت ...بدست میاورد.در واقع مسئول به حقوق رسمی احتیاجی ندارد و به رانت کنار مسئولیت احتیاج دارد
بعد از نزدیک به ۴ سال طلا و سکه حباب منفی پیدا کرد؟! واقعا دست مریزاد به روحانی و تیم اقتصادی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
نگران نباش وقتی حباب بورس ترکید آنوقت ببین جه میکنه رونالدو ؟؟؟؟
قم، همه چیز برای قم! فرودگاه امام به قم نزدیکتر از تهرانه که!
امان از این رئیس جمهورها همش تقصیره رئیس جمهورهاست
اقای روحانی شک نکنید اگه به نشانه اعتراض ، امسال بخاطر خروج امریکا از فرجام و بدقولی اروپایی ها در عمل به ۱۱ تعهد ، از سفر به نیویورک خودداری کنید ، بیشتر نتیجه خواهید گرفت ، آمریکا زبان خوش اصلا حالیش نیست ،
گفتید پولهاتون را بیارید تو بورس اوردیم و حالا داریم نابود میشیم.
تنها راه حل انحصار پزشکی در ایران اینه که بگیم هر خانواده ایرانی یه پزشک..اینجوری فقط مردم راضی میشن...دیگه اگه مردم فحشم بدن به پزشکا به خودشون یا کس و کارشون فحش دادن...اینجوری مشکل حل میشه...والا!!چطور هر خانواده ایرانی الان یه وکیل و مهندش دارن یه پزشکن داشته باشن.
تابناک لطف کن هر شب یک مطلب در مورد پزشکان بزار تا همه نظرات خوانندگان عزیز در مورد پزشکان زیر اون نوشته بشه تا کسانی که دلشون میخواد برن اونجا . واقعا دیگه این کار سایت شما غیر حرفه ای شده و اعصاب امثال من رو خرد کرده
چرا متن های سایتتون اینقده غلط املایی داره و خیلی از کلمات یک حرف جا افتاده داره؟؟؟؟چرا دقت نمیکنید اینجوری از اعتبار سایتتون کاسته میشه
هر مسئولی که فرزندش در خارج است استعفا بدهد
مذاکره نمیشود. جنگ هم نمیشود . امریکا هم هیچ غلطی نمیتواند بکند . روحانی هم بهتره بیشتر از این وجه خودشو خراب نکنه . یه روز بگه مز اکره فرداش تکذیب کنه
چمران اگرمجالی داشت..تا اخر عمرش ..توشورای شهرمیموندش...حالاازجوتنگرایی حرف میزنه
پزشکان برای فرار از مالیات فکر تازه ای کرده اند. قرار دادن دستگاه عابر بانک(نه دستگاه کارتخوان) در مطب! یعنی مریض بره پول برداره بیاد بده به پزشک.
فرودگاه واسه قم بسازندددددد.از تهران تا قم صد کیلومتر راه رو واستون چراغ برق زدن اتوبان درست کردن که حضرات راحت برن راحتر برگردن اونوقت بعضی شهرهای دور افتاده فرودگاه ندارند .بعضی روستاها برق و جاده ندارند.
اينكهًپزشك در امد داره نوش جونش همه جا خوب و بد هست يك تعمير كار هست يك موتور بي ام دبليوًرا باز ميكنه ١٠٠ برابر يك جراح در امد داره نبايد خوب هر رسته را بازبد يك رسته ديگه مقايسه كرد اينكه همونطور كه يك عالمه دكتراي بي كيفيت در علوم وًمهندسي داريم بخصوص در رشته هاي علوم انساني مثل جامعه سناسي روانشناسي ووغيره بايد به سرعت
دانشگاه هاي ازاد و غير انتفاعي و اينها را جمع و جور مرد وًبه جاي كنيت به كيفيت فكر كرد ولي چند تا داستان در پزشكي غلط هست
١- خود تظارتي يعنش شكايت پزشك را به پزشك بردن وًراه به جايي نبردن چند نفر تا حالا از پزشكي شكايت كردن در قصور و تعمد و نااهلي و بيسوادي و غيره كه به نتيجه رسيده اند؟ نظام پزشكي يك سنديكاست كه با ارا پزشكان انتخاب ميشه و ابدا مفهوم نداره كه بتونه از خقوق بيماران دفاع كنه بايد اينًمركز زير نظر قوه قضاييه فعاليت كنه و صرفا كارشناسان پزشكي قانوني و دادگاه بدون استفاده از كارشناسان بيرون قضاوت را بعهده بگيره و پزشكاني كه استخدام قوه ميشن بايد اجازه هر گونه فعاليت در بيرون از قوه ازشون صلب بشه مگر مار دانشگاهي
٢- پزشكان محترم هييت علمي تكليف خودشون را فقط وفقط با مطب و بيمارستان محل كارشون روشن كنن اينكه در يك درمانگاهي صبح بشينن و دانشجو داشته باشن و ويزيت بيمار كنن طهر برن اتاق عمل و بعد از طهر برن مطب كسي مشگلي نداره اينكه اقايون سهام فلان بيمارستان را ميخرنن فلان درمانگاه را اخداث ميكنن و اسمش را ميزارن بيمارستان خصوصي وًخونً ملت را ميمكن محل اشكال هست من پزشك سراغ دارم هييت علمي است و ٢ مركز تصوير برداري و يك بيمارستان خصوصي اخداث كرده و ابزار بيمارستانهاي دولتي وًكارشناسها را از كار ميندازه تا مراكز خودش كار كنن خودش همً ريس گروه هست اينجا ها محل صحبت پيش مياد
- اينكهً درامدش زياده نوش جونش زحمت كشيده عين بك مكانيك عين يك برقكار عين يك صافكار قابل مقايسه با يك دكتر جامعه شناس نيست ابدا بخواي هم هم سطح كني باز نميشه چون تعدادشون زياد بشه كيفيتشونً مياد پايين و اين مصيبته چون در امد همين تعداد پزشك غير سهميه سر ميزنه به عرش شما دنبال پزشك نيستين پزشك زياده پزشك خوب كمه التن زكتر متخصصدر تهران هست كه مريض نداره و دكتر متخصص هست كه تا ٣ صبح مريض ميبينه
-حالا بخث سهميه هاست تعداد بينهايت پزشك متخصص داربم كه با سهميه هستن بخصوص در شهرستانها كه سرطان را با تب مالت و سل وًسزماخوردگي اشتباه ميكنن و بعد باعث ميشه سر پزشكان غير سهميه شلوغ بشه و. رًامد اونها بيشتر بشه براي اينكهاين كار اتفاق نيفته بايد به سرعت سهميه ها بخصوص در رشته هاي تخصصي جمع بشه اين سهميه بندي خيانت مسلم به بيماران ضعيف هست چون اون پزشكان مطب هاي ضعيف دارن و بيشتر توي بيمارستانها كار ميكنن و در مانگاه هاي دولتي
- بقيه اش را همًحوصله ندارم بنويسم همه ميدونن گفتن نداره دستهايي هست كه ميخواد پزشكي را هم مثل جامعه شناسي كنه ممكنه شكلش را بتونه ولي محتواش وا امكان نداره شما حاضريًهمه چيزتًرا بدي تا پزشك خوب درمانت كنه پس پزشك خوب بساز نه تعداشون را زياد كن اگو تونستي مشگل حله
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۰
پسر جون این متن را نوشتی چی هست چرا اینقدر زیاد مینویسی . بنطرم باید پیش روانکاو بری .چون واقعا سیاست تو را گرفتار کرده . اگر در موقع خوردن نهار و شام و صبحانه و در بیرون منزل یا در هنگام درس یا در خلوت خودت یا در نسشت ها با دوستانت دکتر . پزشک میکنی . هر چه زودتر باید به پزشک مراجعه کنی چون هم برای خودت و هم برای مردم خطرناک هست علت بخاطر فشار روانی و روحی هست . خدای راست میگم . یک مشاوره از پزشک اعصاب و روان بگیر
جناب مکارم پست رییس جمهوری یک پست اضافی بدون راندمان وبرای مردم هزینه دارمیباشد اگه جنابعالی دلسوز نظام هشتید این پست که بیشتر بعنوان ضربه گیر وباوجود مراکز متعدد قدرت ناکارامد است حذف وبجای ان نخست وزیر با انتخاب ولی فقیه جایگزین شود که هم حجم دولت در دولت کم هم کارها سرسامان میگیرد
خوبیش این است خبر، بیانیه، تایید ، تکذیب.... هر حرفی از دهن هر مقامی در می آد فاقد اعتبار است ..... همه هیاهو ها برای سرگرم‌کردن مردم است فقط.....
آقای خاتمی و دیگرانی مثل شهردار قم و بقیه مسئولین فعلی و قبلی که فرزندان آنها در خارج از کشورند.چگونه شرم از مردم نمی کنند،که فرزندان شون مهاجرت می کنند؟
۱-مگر ایران دانشگاه ندارد؟
۲- این چه کشوری است که درآن مسئول هستید و فرزندان شما از آن فراری اند؟ آیا مسئولی که خانواده اش، در خارج از کشور است، می تواند به حال مملکت دل بسوزاند؟ باید جلوی مهاجرت آقا زاده ها و خانم زاده ها با جدیت گرفته شود.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر