بازدید 3037
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

رشد اندک شاخص سهام/ بورس به مدد بورس آمد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه بیست و ششم مردادماه ۹۸)، با افزایش ۱۴ واحدی معادل ۰.۰۱ درصد به رقم ۲۶۱ هزار و ۴۰۵ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس نیز شاخص کل با افزایش ۸ واحدی به رقم ۳ هزار و ۵۲۶ واحد رسید
کد خبر: ۹۱۸۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ 17 August 2019
بورسشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه بیست و ششم مردادماه ۹۸)، با افزایش ۱۴ واحدی معادل ۰.۰۱ درصد به رقم ۲۶۱ هزار و ۴۰۵ واحد رسید. این در حالی است که در فرابورس نیز شاخص کل با افزایش ۸ واحدی به رقم ۳ هزار و ۵۲۶ واحد رسید
 
به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در اولین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۳ واحدی معادل ۰.۰۱ درصد به رقم ۷۰ هزار و ۶۱۹ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۶۷۷ واحدی معادل ۰.۹۸ درصد، عدد ۶۸ هزار و ۹۳۹ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۴۴۷ واحدی معادل ۰.۹۸ درصد به رقم ۴۶ هزار و ۲۰۴ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۵۱۶ واحد افزایش معادل ۰.۵۱ درصد را رقم زد و به سطح ۲۹۷ هزار و ۹۲۷ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با ۱۸۱ واحد افزایش معادل ۰.۱۰ درصد به رقم ۱۹۰ هزار و ۴۰۸ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۷۳۲ واحد کاهش معادل ۰.۱۴ درصد همراه بود و عدد ۵۲۹ هزار و ۷۰۷ واحد را به نمایش گذاشت.

بورس

در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۲۰۹ واحد، نماد بورس متعلق به بورس اوراق بهادار تهران با ۱۹۱ واحد، نماد خودرو متعلق به ایران خودرو با ۱۰۴ واحد، نماد وپارس متعلق به بانک‌پارسیان با ۸۲ واحد، نماد وبانک متعلق به سرمایه گذاری گروه توسعه ملی با ۷۴ واحد، نماد مبین متعلق به پتروشیمی مبین با ۶۲ واحد و نماد خساپا متعلق به سایپا با ۵۷ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.

در مقابل، نماد معاملاتی پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۲۱۹ واحد، نماد رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۱۶۷ واحد، نماد فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۱۵۵ واحد، نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۱۲۷ واحد، نماد کچاد متعلق به معدنی‌وصنعتی‌چادرملو با ۱۰۷ واحد و نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۶۴ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۳ میلیارد و ۸۸۴ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۳۵۹ هزار و ۷۰۷ نوبت معامله و به ارزش یک هزار و ۲۸۲ میلیارد تومان داد و ستد کردند.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر