بازدید 262868
رانت اهدایی یک خودروساز بزرگ به افراد خاص؛

«فرم درخواست» پر کنید و خودروی خود را خارج از نوبت تحویل بگیرید!

یکی از مخاطبان تابناک، مدارکی ارسال کرده است که نشان می‌دهد، برخی مشتریان یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی، به راه‌های میان‌بری برای تحویل زودتر خودرو‌های خود نسبت به سایرین دسترسی دارند.
کد خبر: ۹۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 13 August 2019
تابناک اقتصادیدر حالی که حدود یک سالی است موضوع تأخیر در تحویل خودرو‌ها تشدید شده است، بررسی‌ها نشان می‌دهد یکی از شرکت‌های بزرگ خودروسازی ایران با ایجاد مکانیزم و فرآیندی که فقط برای عده‌ای خاص در تهران در دسترس است، اقدام به فاکتور سریع تر خودرو‌ها می‌کند که این تبعیضی آشکار در حق مشتریان است، چون باید تحویل خودرو بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ در یک سال اخیر خودروسازان محصولات خود را در قالب طرح‌های مختلف و متنوعی چون پیش فروش، فروش فوری، مشارکت در تولید و ... برای فروش به مشتریان ارائه کرده اند. متأسفانه به رغم دقت کافی خودروسازان در وجوه دریافتی خودرو‌های ثبت نامی از مشتریان، این دقت در تحویل خودرو‌ها در موعد مقرر دیده نشده است. از همین روی، تأخیر در تحویل خودرو‌های فروخته شده در موعد مقرر به چالشی جدی برای خریداران و خودروسازان تبدیل شده است.

خودروسازان که نتوانسته اند در یک سال اخیر خودرو‌های فروخته شده را سر موعد مقرر تحویل دهند، این موضوع را با تحریم‌های صنعت خودروسازی ایران مرتبط می‌دانند و می‌گویند که این تحریم‌ها باعث شده تا بی نظمی‌هایی در تحویل خودرو‌های ثبت نامی ایجاد شود.

این اظهارات خودروسازان در حالی است که اولاً بر اساس آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران پیرامون رضایت مشتریان از خدمات فروش خودرو‌های سواری که مربوط به سال ۱۳۹۶ است (زمانی که خودروسازان تحریم نبودند)، بیشترین انتقاد مشتریان از "تأخیر در تحویل خودرو" بوده است و ثانیاً بازرسی‌های انجام شده توسط نهاد‌های مختلف از جمله سازمان بازرسی نشان می‌دهد که انبار‌های خودروسازان، پر است از خودرو‌هایی که به دلیل نقص‌های کوچکی، چون نداشتن زه یا سنسور دنده عقب تجاری سازی نشده اند.

فارغ از نقش تحریم‌ها و عدم تجاری سازی خودرو‌ها در تأخیر در تحویل خودروها، بررسی‌ها نشان می‌دهند، در همین اوضاع گویا شرکت خودروسازی سایپا، راهکار‌های خاصی برای برخی مشتریان خود جهت تحویل هر چه زودتر خودروی آن‌ها در نظر گرفته است.

یکی از مخاطبان تابناک مدارکی ارسال کرده است که نشان می‌دهد برخی مشتریان گویا به راه‌های میانبری برای تحویل زودتر خودرو‌های خود نسبت به سایرین، دسترسی دارند.

این مخاطب تابناک، با ارسال تصویر فرم گفت: با توجه به مشکلات فراوانی که برای مشتریان پیش آمده و همچنین دیرکرد بیش از حدِ تحویل خودروها، شرکت سایپا مکانیزم و فرآیندی به نام "فرم درخواست" را به وجود آورده که فقط در امور مشتریان سایپا (تهران – جاده مخصوص کرج) امکان تهیه و پر کردن آن وجود دارد. این فرم فقط برای عده‌ای خاص که به شرکت سایپا و بخش فروش در تهران دسترسی دارند، ارائه می‌شود.

آن گونه که در تصویر زیر مشخص است، از جمله محتویات این فرم می‌توان به درخواست تغییر رنگ خودرو، تغییر مدل خودرو، تغییر نوع پرداخت، درخواست صدور دعوتنامه موردی/ تمدید مهلت، درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تأخیر در فاکتور)، درخواست بررسی سود تأخیر و مشارکت و شکایت از نمایندگی اشاره کرد.


اما این فرم چگونه می‌تواند تحویل خودرو را تسریع کند؟

گویا افراد پایتخت نشین و یا استان‌های همجوار پایتخت، در صورت تأخیر در فاکتور شدن خودروی خود، به راحتی می‌توانند با مراجعه به اداره امور مشتریان سایپا و پر کردن فرم درخواست و ثبت گزینه "درخواست تسریع در فاکتور (فقط در صورت تاخیر در فاکتور) " تحویل خودروی خود را جلوتر بیندازند. این در حالی است که باید تحویل خودرو به مشتری بر اساس تاریخ ثبت نام و تاریخ تکمیل وجه انجام شود.

در تصویر زیر به چند نمونه از کسانی که از این طریق توانسته اند زودتر از سایرین خودروی خود را تحویل بگیرند اشاره شده است.


گفتنی است مسئولین سایپا این امکان را فقط حضوری برای مراجعه‌کنندگان فراهم کرده اند و سایر هموطنان که صد‌ها کیلومتر دورتر از پایتخت می‌باشند، امکان دسترسی به این فرم را ندارند. پر کردن این فرم باعث می‌شود کسانی که به آن دسترسی پیدا می‌کنند، خارج از نوبت خودروی خود را تحویل بگیرند و این نوعی تبعیض و تضییع حقوق مشتریان محسوب می‌شود.  

حالا این پرسش‌ها مطرح است که مسئولین سایپا باید به آن‌ها پاسخ دهند: چرا طبق روال و به صورت عادی و به دور از رانت و تبعیض خودرو‌ها تحویل نمی‌شوند؟ چرا نوبت سایر افراد بدون هماهنگی و اجازۀ آن‌ها به افراد دیگری که فرم درخواست تسریع در فاکتور را پر می‌کنند داده می‌شود؟ چرا باید افرادی که بالای یک‌هزار کیلومتر با پایتخت فاصله دارند، حقشان تضییع شود؟ آیا این مکانیزم، ابزاری برای سوءاستفادۀ احتمالی و صدور فاکتور‌های غیرقانونی نیست؟ آیا با این فرم، نمی‌توان به راحتی برای فرد یا افراد خاص و از جنس ژن خوب که مد نظر مدیران سایپا هستند، خودرو فاکتور کرد؟
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۲۸
فرم درخواست پر کنید و ارابه مرگ خود را زودتر تحویل بگیرید.
باید قبول کنیم ما مردم بی اراده ای هستیم که به راحتی کمپین راه میندازیم و از اون راحت تر شکست میخوریم و بازم همون آش و همون کاسه اگه از 2 سال قبل کمپین نخریدن خودرو رو سفت و سخت انجام میدادیم نه تنها قیمت ها افزایش پیدا نکرده بود بلکه خودروسازها ورشکسته میشدند و دولت مجبور میشد تعرفه واردات خودرو های خارجی رو برداره. یکبار فقط یکبار اراده کنیم و تا ته این خط بایستیم ...
پاسخ ها
مهربان توسی
| Italy |
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
تا کی تولید ارابه مرگ در این فصای رانتی و حمایت یکجانبه از ارابه سازان؟؟؟
خواهشمندم دز مورد عدم ساندرو های تحویلی گزارش تهیه بفرمایید چه طور است که سایپا ادعا میکند هیچ ساندرویی تولید نمیکند ولی پشت دست به دلالان و نمایندگیها جهت فروش در بازارخودرو ساندرو ارسال مینماید
کشور نمیتونه با فساد مبارزه کنه. میدونید چرا؟ چون همیشه تبصره ، توصیه و استثنا و سهمیه داره. حذف اینها نیازمند یک تصمیم دردناکه که نمیتونن بگیرن. بنابراین خودتونو خسته نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
اتفاقا میشه با فساد مبارزه کرد مشکل اینجاست وقتی فساد ملوک الطوایفی داریم قانون به شعار برای آرامش مردم بدل می شود ...
حتما برای این فرم هم بازار سیاه یا امضای طلایی درست میشه
مشکلات سایپا فقط در تسریع فاکتور خلاصه نمی شود. الآن 20 روز است که پراید بنده فاکتور شده است ولی هنوز تحویل نشده است و نمایندگی و شرکت هم پاسخگو نیستند (تهران هستم) در حالیکه در خود سایت شرکت نوشته شده است خودرو نهایتا 24ساعت بعد از فاکتور تحویل می شود.
پاسخ ها
بهلول
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
هومن جان پرایدته با آپشن زه بغله یا بدون آپشنه.
انشاله همین امروز فردا تحویل بگیری
نفرین خدا بر رانتیها اختلاسیها و دارندگان امتیازهای خاص و مافیا شده
ارابه سازان بی کیفیت و طلبکار کاش واردات خودرو ازاد بود و...
افراد خاص؟! کدوم افراد خاص؟! افراد خاص که اصلاً خودروهای داخلی سوار نمیشن و برای خرید خودرو هم نیازی به ثبت نام و توی نوبت رفتن نداره که حالا بخوان نوبت خودشونو جلو بندازن!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
والا
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
میخرن تو بازار آزاد میفروشند
عبدالحمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
افراد خاص فامیل واشنا ندارند که خودرو داخلی بخرند وبه هر قیمتی که خواستند بفروشند
رضا
| United States of America |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۰
افراد خاص با خرید کیلویی این ماشینا و انداختنشون به مردم بیچاره خاص تر میشن...
تا حالا این سطح از همکاری مردم و ناکارامدان ماشین سازی بیسابقه بوده هرچی سر این قشر بیاد کمشونه
الان حدود دو ساله ساندرو اسم نوشتم و هنوز ندادن

هیچ نظارتی هم بر این خودروسازها نمیکنند

فقط منتظر یه معجزه هستیم
جواب معلوم است. چون اینجا ایران است
زیاد شلوغش نکن نهایتا یکی دو هفته جابجا میشه 90 درصد درخواست ها هم الکیه
برای موارد ویژه گذاشته اند این امکان رو به عنوان مثال فردی بوده که مبتلا به سرطان شده و نیاز به منابع مالی داره در فرم وضعیتش رو اعلام میکنه و مسیولین سایپا اقدام می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
پس اینها همه که گفتند رفتیم گرفتیم سرطانی بودن...خب پس خدا رو شکر که زیاد شلوغش نکردن....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
جناب نمایشگاه دار تشریف دارید؟
خوب حالا خوروهای تاخیری یکساله ما چی میشه ؟ این خودرو سازها دولتی بودند و دولت باید ضرر خریداران را جبران کند. چهل ساز به بهانه حمایت از تولید داخلی ، هم از جیب مردم زدند و هم به واسطه خودروی بی کیفیت با جان مردم بازی کردند.
ضعف نظارت
تازه متوجه شده تابی جون، یکی از همکاران بنده که ژن خوب تشریف دارن یک دستگاه ۲۰۶ ثبت نام کرده بود قبل اینکه موعد تحویلش برسه آقایون را به راه زنگ میزدن که بیا ماشینتو تحویل بگیر جا نداریم نگه داریم، این که ماشینه، خبر دارم حتی برای تولد بچه آش میخواسته سیم کارت بخره نامه نگاری کرد که یه خط رند بهش بدن ، در جریان باشین که ژنش همه خیلی خوب نیست در حد یه مشاوره
این تنها یک نمونه کوچک از فساد سایپا در روزهای روشن سال اخیر بوده. حدس بزنید برای تامین پول چندتا از این خودروها را از طریق نمایندگی فروخته اند.
بعد بگید چرا مردم به تهران هجوم می اورند
آقا بخدا بنده سال 1396 خودروتندر ثبت نام نموده ام قرار بود شهریور 97 تحویل نمایند حالا باگذشت مدت دوسال وتاخیریکساله ازموعد تحویل هیچ خبری نسیت وهیجکس هم پاسخگو نیست میگند بجاش پرایدببرید جای سئوال است که خود این آقایان این خودرو تاریخ مصرف گذشته راسوار میشند نه به والله منیکه مصرف کننده واقعیم وهیچ خودرو هم ندارم چه کسی باید پاسخ دهد ؟ اصولاآیا میتوان یکطرفه زیر قرارداد زدوموضوعی راغیر منطقی برمشتری تحمیل کردوبجای خودرو فرغون تحویل داد ؟من که به هردری زده آم تاکنون نتوانسته ام حقمو بگیرم لطفا اگر کسی میداند چگونه باید پیگیری کرد به بنده نیز بگوید سپاسگزار میشم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۲
هر جا زور بیشتره یه طرفه زیر قول و قرارو ... میزنند مثل ترامپ
خودرو سازهای ایران هم نمونه کوچکی از برجام ترامپی هست
سلام. گروهی سال گذشته ماشین ثبت نام کرد ه بودند موقع تحویل ماشن گران کردند پولش را گرفتند بعد گفتند قیمت ماشین به حالت قبل برگشته ماالتفاوت بر میگردونند ولی تا حالا که چند ماه گذشته. نه ایران خودرو جواب گو هست و نه نمایندگی به دلیل اینکه ثبت نام شما کارتکسی بوده کی جوابگو هستش این پولا به حساب چه کسی هستش
خودرو را سر موعد تحویل نمی دهند هیچ اگر از خیر خودرو بگذری و پولت را بخواهی پس بگیری می گویند در ورت درخواست استرداد عین پول باید سه ماه صبر کنی کجای دنیا با مردم اینطوری رفتار میشود
شک نکنید سهمیه و استثنا در هرجایی و به هر شکلی حتما فساد آور است
دلار ارزون شده محصولات ایران خودرو و سایپا هم ارزون میشه؟؟؟
من تیبا یک ثبت نام کردم،تحویل آذر پارسال.بسیار سریع هم تکمیل وجه کردم اما هنوز تحویل نشده.در حالی که براساس هر معیاری بخواهید در نظر بگیرید افرادی را می شناسم که باید بعد از من تحویل می گرفتم.حاضر به ارائه مستندات به تابناک هستم
این خبرها را ول کنید و فقط بورس را ببینید .
امروز هم ۱۲۰۰ واحد دیگر رشد ماشالله ماشالله سقوط ندارد اصلا!!!!!!!!!
جالب اینجاست که سایپا هر روز به بهانه ی تنظیم بازار، آگهی تحویل فوری می زاره در حالیکه خودروهای ثبت نامی تحویل 3 ماهه که موعد تحویلشون گذشنه را هنوز تحویل ندادن. خب اگر بهانه شان تنظیم بازار است که همون ثبت نامی های قبلی را هم که تحویل بدن، همون قدر در بازار تاثیر داره که تحویل فوری ها تاثیر داره.
اگه قطعات ندارین که پراید و تیبا و ساینا ها را هم نمی تونین تکمیل کنین و تحویل نمی دین پس چرا هر روز آگهی تحویل فوری می زارین؟
لطفا مسئولان به این موضوع ورود کنند که سایپا اول به تعهداتش ( لااقل درباره پراید و تیبا و ساینا) عمل کنه بعد تحویل فوری بزاره.
من برلیانس نوشتم میگن بیا سه تا پراید ببر ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!سه تا پراید کجای دلم بزارم!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۷
من اشتباه کردم پول بی زبون ریختم حساب سایپا که یک ماه تو طرح فروش فوری تنظیم بازار بهم یک سایپا تحویل بده الان سه ماه گذشته و وقتی هم پیگیری می کنی میگن معلوم نیست کی تحویل داده بشه
انهايى كه دو سال پيش ثبت نام كردند و هنوز خودرو تحويل نگرفته اند ميشه گفت بايد بيش از اين ضرر كنند و درست همان زمان خيلى ها فرياد زدند كه خودرو نخريد و ثبت نام نكنيد تا بلكه دولت سر عقل بياد تا هم كيفيت و هم قيمت را بهبود ببخشه و خيلى ها هم پولشو داشتند و ثبت نام نكردند و مردانه ايستادن در كمپين نخريدن ولى چه شد ؟ در عرض چند ساعت براى ثبت نام كلى پول گيرشون اومد و حالا نشستيد داريى زار ميزنيد و گله مند پس نتيجه پشت كردن به مردم تاوان داره.
پاسخ ها
تاوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
درود برشما .
باید حالا به اشتباهشون پی ببرن که نامردی کردن و نپیوستن که کمپین نه به خرید خودرو، نتیجه‌اش میشه این.
پول کامل پراید را دوماه قبل در نمایندگی از من گرفتند که حداکثر دوماه بعد خودرو را تحویل دهند که فعلا زیر قولشان زده اند، بدون هیچ توضیح و پرداخت سود دوماهه و جریمه دیرکرد!!؟
یک بار برای همیشه این پراید سازی را جمع کنید. بگذارید با آمار ببینیم سایپا چقدر سبب عقب افتادگیمان شده است: عربستان سعودی سالانه ۱.۳ میلیارد دلار صادرات خودرو دارد، ترکیه سالانه ۲۱ میلیارد دلار صادرات خودرو دارد، حالا ما ببین چقدر عقب هستیم.
من سال گذشته مدارکی جمع کردم از پیش فروشهای سرکاری و رانتی خودرو که کاملا مشخص بود واقعا اکثر ما مردم سر کاریم و نحوه پیش فروش ها و آمار فروش و اینکه هر فرد تنها یک خودرو می تواند ثبت نام کند به روشنی دروغ است...
و تنها و تنها این روشها را برای بستن دهن مردم و بازکردن راه برای دلالان خود گذاشته ولی متاسفانه کسی به مدارک اعتنایی نکرد!!

از قدیم کفتن کسی که خوابرو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو زده به خوابرو نمیشه!!!
الان دولت و مجلس و خبرنگارا میدونن چه خبره ولی.........
والا دمتون گرم که این خبر رو رسانه‌ای کردین، به هر جا که شکایت می‌کردیم جواب نمی‌داد که.
این پارتی‌ای نبود که شامل یه سری افراد با نفوذ بشه، بلکه به صورت کاملاً غیر منطقی فقط شامل حال افرادی می‌شه که فقط به کیلومتر 11 دفتر جاده مخصوص کرج مراجعه می‌کنند که به طور واضح به ضرر افراد دور از پایتخت می‌شد.
عادلانه این بود که یا فرم را اینترنتی می‌کردن یا که فرم را در اختیار نمایندگی‌ها هم می‌گذاشتن.
یک سال و چهار ماه است خودرو دنگ فنگ چینی ثبت نام کردیم تا الان خبری نیست موعد تحویل هم بهمن ماه سال پیش بود. جالب اینکه خودرو چینی هست و نمایندگی فروش و توزیع فعال هندی هم دارد که هردوی این کشورها ما را تحریم نکرده اند و روابط تجاری با انها داریم و جالب تر اینکه حتی اگر با ارز ازاد این خودرو از هند وارد شود 20 میلیون ارزانتر از قیمت بازار در می آید...
تا وقتی خصوصی سازی واقعی نکنیم وضعیت همین طور است و هر راه را که ببندیم خصولتی ها از راه دیگر تخلفات خود را ادامه می دهند. حالا اگر یک رییس جمهور بیاید مردانه بایستد و خصوصی سازی را انجام بدهد میگویند مطالعه نشده است عجولانه است پوپولیست است و غیره....
کور خواندید .نمی خریم .چون نمی ارزد .پول نداریم ..دیگه به چاه شما نمی افتیم .باشد تا همه انهارا حراج کنید زیر فیمت 7 میلیون تومان .شما مردم را نشاخته اید ..........
"حالا این پرسش‌ها مطرح است که مسئولین سایپا باید به آن‌ها پاسخ دهند: چرا طبق روال و به صورت عادی و به دور از رانت و تبعیض خودرو‌ها تحویل نمی‌شوند؟" پاسخگویی مسئولین؟ تا حالا جوک به این قشنگی شنیده بودید؟
سلام
کارخانه های خودرو سازی با حمایت دولت هر بلایی دلشون میخواد سر ملت میارن یک نمونه بارزش اینه که اگر شما یکسال پیش خودرو ثبت نام کرده باشی ،الان با قیمت حاشیه بازار بهت تحویل میدن نه قیمت کارخانه
ما که نفهمیدیم بر اساس کدام مصوبه قیمت ماشینی مثل سمند از 46 میلیون رسید به 67 میلیون
من از ملت ایران عذر خواهی میکنم به روحانی رای دادم . اعتراف میکنم فریب خوردم . خداوند از سر تقصیراتم بگذرد
سلام و خسته نباشید، ممنون که شما لااقل به فکر مردم هستید، ۲۰ روز ماشین فاکتور شه ولی از ماشین خبری نیست، سایپا مشتریان رو غربال میکنه، حق کشی هست. هر کی بتونه تهران بره بخت یارشه، ماشینها رو فقط زود فاکتور میکنن که جریمه تاخیر کمتر به مشتری بدن، در صورتی که هنوز ماشین دستمون نیست، نمایندگی هم میگه تحویل باربری شده دیگه تاخیر در تحویل مسببش شرکت سایپا نیست.
من اردیبهشت 60م پول بی زبون دادم دست اینا تا یه کوییک بگیرم فروش فوری 30روزه . الان چند روز دیگه 4ماه کامل میشه ...
دوستان جریمه دیرکردسایپاچند درصده
سایپا خودرو فاکتور شده رو بعد از یک ماه تحویل نداده
سلام بنده شهریور 97 ثبت نام کردم دی ماه دعوت نامه ماشین تیبا 2 اومد 29 یازده تکمیل وجه کردم بعد مسولین سایپا گفتن 120 روز بعد از تکمیل وجه الان هم دقیقا 2ماه و 15 روز از از 120 روز گذشته هنوز تحویل ندادن
از ماست كه بر ماست ، من نميدونم چرا ملت عجله دارند براي تحويل خودرويي كه ايمني ندارد ، من تيرماه ٩٧،پژو ٢٠٦ تيپ ٥ تحويل اسفند ثبت نام كردم الان بعد از ٨ماه ماشين بنده آماده تحويل است در حاليكه بابسياري از شرايط قراداد از جمله ترمز ديسكي مطابقت ندارد من شخصا هرگز چنين ماشيني كه ترمز ايمني ندارد تحويل نخواهم گرفت ختي اگر مجبورشوم به هزاران ارگان شكايت كنم
سلام این دیگه به خدا نامردیه که تحویل فوری رو زود تر از من که از برج 7 .97 منتظرم فاکتور میکنید من 6 .3 .98 فاتور کردم اما هنوز خبری نیست لطفا پیکیری کنید
۱۰ ماه تاخیر در تحویل خودرو پراید
  ۱۰ مرداد ۹۷ یک پراید ۱۳۲ در سایت سایپا ثبت نام کردم . که قرار بود آبان ۹۷ تحویل بدن . ابان که خبری نشد بهمن ۹۷ دعوت نامه اومد واسه تکمیل وجه و اعلام شد پس از تکمیل وجه حداکثر ۱۲۰ روز بعد خودرو تحویل خواهد شد یعنی حداکثر در خرداد ۹۸ باید تحویل میداند 
تکمیل وجه ۲۵ بهمن ۹۷ 
الان شهریور ۹۸ هستیم هنوز که هنوز خبری از تحویل خودرو نیست سه بار قول تحویل دادن هر سه بار زدن زیر قولشون ابان ۹۷ تحویل ندادن ۱۲۰ روز بعد تکمیل وجه هم تحویل ندادن . بعدش گفتن تا شهریور تمام تعهدات به روز میشه و لی همش دروغ بود
هیچ کسی پاسخگو نیست با فرم تسریع مردم رو سرگرم کردن من که در خراسان جنوبی هستم چطوری برم تهران فرم تسریع پر کنم
من تیبا1پارسال ثبت نام کردم تحویل خرداد ماە بود امروز رفتم فرم تسریع در فاکتور رو پر کردم کارمنده میگفت بە دلیل وضعی که پیش اومده حداقل 40 روز دیگه ماشینتو تحویل میگیری
با سلام
انشالا هر چه زودتر این مسائل حل میشه و حواله داران سودهای سرشاری بدست می آورند. سرمایه گذاری عالی هست. خداروشکر
سلام .
من در تاریخ ۱۲ خرداد ۹۸ پراید 131 ثبتنام کردم و پذیرشم ۱۹ خرداد بوده .در تاریخ ۶ شهریور ۹۸ فاکتور شده یک روز بعد فاکتور شدن تماس گرفتم و گفتن ماشین تحویل پیمانکار شده و ۱۵ روز بعد باید ماشین به من تحویل داده بشه الان بیشتر از 15 روز که گذشته ولی هنوز ماشین نیومده باز تماس گرفتم گفتن هنوز تحویل پیمانکار نشده گفتم پس چجورهمکارتون میگه تحویل دادن ؟ گفت من نمیدونم . چرا هیچ نظارتی روی خودرو سازی نیست چرا اینقدر مردم رو اذیت میکنن . پول ماشین رو دریافت میکنن و هیچ ماشینی تحویل نمیدن . هیچ هیچ کس هم پاسخ گو نیست .
تاریخ 98/6/23 خودروی ساینا فاکتور شده. حتی شماره پلاک ضادر شده. پلاک در نمایندگی است. سایپا میگوید تحویل شده . ولی نمایندگی ادعا میکند تحویل نشده. کدام درست میگویند ؟
پاسخ ها
امیر سوز ن گر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
متاسفم که ثبت نام کردم و خودم رو الاف کردم. مهر ۹۷ ثبت نام کردم اردیبهشت ۹۸ با قرض و وام تونستم تکمیل وجه بکنم و هنوز بعد از یکسال در مهر ۹۸ یه ساینای معمولی نتونستم بگیرم. فقط مردمو الاف خودتون کردید...
خواهشن.یه سوال داشتم بنده.یه حواله.ثبت نام کردم تاریخ.۲۰اسفند۹۷.تحویلش هم گفتن هفته چهارم ابان ۹۸ خاستم بدونم.کی تکمیل وجه کنم.
چقدر ظلم، چقدر بی عدالتی آخه! ماشینتو تحویل نمیدن هیچ، دبه هم میکن بازم هیچ، میخای انصراف بدی پولتو بگیر بازم نمیتونی!
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۵
وای بدبخت شدی برو انصراف بده ماشینتو سال بعد این موقع هم نمیدن از من گفتن
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
سلام ماهم دنا نوشتیم تیر ۹۷ وتحویل مرداد ۹۸ بود ولی حتی دعوت نامه تکمیل وجه نیامده برامون بعد زنگ زدیم گفتن بیاید ماشین پژو بگیرید دنا دیگه نداریم
فرم در خواست دیگه نو برش کسی که دور باشه باید حداقل دو ملیون خرج کنه کلافه گشادی رفت سرمون ... یک سال از ثبتنام ماشینم میگزه و حدود ۳ ماه از تکمیل وجه هر جا هم زنگ میزنیم جواب نمیدن
سلام
من 23 شهریور 98 این فرم جهت تسریع در صدور حواله دوم تیبا پر کردم تا الان که هیچ خبری نشده به نطرتون چیکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حواه اولی آخر خرداد صادر شد پول نداشتم حواله دومم صادر نمیشه
سلام
من 29 اردیبهشت 98 تیبا 1 ثبت نام کردم بصورت تحویل 30 روزه و کل مبلغ رو بصورت انلاین واریز و تکمیل وجه کردم ولی الان 4 ماه از تاریخ تحویل خودرو گذشته است.
با دیدن این خبر در سایت تابناک مورخه سوم مهرماه از شهر تبریز به امور مشتریان سایپا در جاده مخصوص کرج مراجعه کردم و فرم تسریع در فاکتور رو پر کردم که گفتند حداکثر تا یک هفته خودرو تحویل میشه ولی الان با گذشت دو هفته ه نتیجه ای حاصل نشده است. لطفا پیگیری کنید
متاسفم که ثبت نام کردم و خودم رو الاف کردم. مهر 97 ثبت نام کردم اردیبهشت 98 تکمیل وجه کردم و هنوز بعد از یکسال در مهر 98 یه تیبای معمولی نتونستم بگیرم. فقط ادعا ...
تیبا یک ثبت نام کردم یه ماه پیش تحویل فوری الان هم تحویل گرفتم الکی تحویل خواهم گرفت .فعل آینده مبهم بعید
سلام ببخشید اینجا هس کسی فرم تسریع پر کرده باشه ماشینش فاکتور شده باشه ؟؟میشه جوا بدین
سلام درتاریخ بیستم تیرماه 97 باواریز مبلغ33میلیون پیشفروش یک دستکاه خودروبرلیانس اتومات بنام همسرم تحویل مهرماه 97 باقرارداد قطعی باشرکت سایپا منعقد که تاکنون هیچ اقدامی جهت تحویل خودرو ثبت نامی ننموده ودروزارت صمت شکواییه به شماره ...تنظیم که این وزارت طی شماره پرونده ... به مدیریت حوزه فروش خودروسازی سایما جهت رسیدگی ارسال که بدون اجازه ورضایت وانجام تعهدات پرونده را مختومه فلذا تقاضادارم که به گوش مسئولین دل سوز به حق وحقوق شهروندی که مثمر ثمر باشد رسانده تابیشترازاین موجب ضرر مالی وروحی مشتری که سرمایه اصلی واعتباران شرکت بوده نباشند باتشکر
دیگه این فرم هم اثری نداره!اسمش هم شده بررسی عدم تخصیص!بعد از ۴/۵ماه تاخیر،پرکردم فرم.ده روزه خبری نیس
...
اینقدر گفتید اخرش فرم رو جمع کردن. بعد از کلی قسط و قرض ثبت نام کردیم اومدیم میگن فرم رو جمع کردن نمیدن
سلام باید بگم ک من امروز رفتم نمایندگی اصلی سایپا جاده مخصوص فرم تسریع رو هم برداشتند و فقط میگن صبر کن صبر کن ی بهونه ی جدید هم پیدا کردن واس پول گرفتن ک میگن تغییر رنگ بده تا ماشین فاکتور بشه بعد درخواست ۲۶۰ تومن میکنن یا میگن رینگ آلومینیومی بگیر ۳ میلیون هم اونجوری میگیرن و فاکتور هم نمیکنن ۹۸/۸/۱
شهریور 97 تیبا ثبت نام کردم و اردیبهشت تکمیل وجه کرده ام و آخر اردیبهشت باید تحویل می دادند که هنوز بعد از گذشت 5 ، 6 ماه تحویل ندادند زنگ هم می زنیم می گویند دیرکردش را می دهیم ، در حالی که خودرو تولید شده را به قیمت آزاد 57 میلیون در اردیبهشت ماه از طریق واسطه هایشان بفروش رسانده و سود کلانی را کرده اند و همین طور تولید و بجای تحویل به قیمت کارخانه به مشتری ثبت نام کرده ، به قیمت آزاد به دیگران می فروشند و بارها و بارها با پول ثبت نام کنندگان که تکمیل وجه نیز کرده اند تولید و به قیمت آزاد فروخته اند خب چرا 43 تومان به مشتری بدهند 50 الی 57 تومن بفروش می رسانند و 7 الی 14 میلیون تومان بیشتر سود می کنند آن هم با پول ثبت نام کنندگانی که بیشتر از یکسال است پولشان خوابیده و ماههاست تکمیل وجه کرده اند...
سال ۹۷ خودرساینا ثبت نام کردم ۲خرداد تکمیل وجح هنوز ماشین تحویل نگرفتم تکلیفم چیست هروقت به سایپازنگ میزنم میگن معلوم نیست کی تحویل بدیم
بسس دیگه کمتر مردم راسرکار بزارید
بنده در ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ ، هنگامی که ساینا EX فقط رینگ اسپرت داشت و قیمت کارخانه ۲۹ میلیون بود، با واریز بیش از نصف قیمت مصوب آن اقدام به ثبت نام آن کردم و با توجه به دشواری ورود به سایت سایپا در آن موقع نزدیکترین موعد ارسال دعوتنامه که در صفحه مربوطه مقابل بنده قرار گرفت تیر ۹۸ بود که ناگزیر به انتخاب آن بودم ،بعد از تکمیل شدن فرآیند ثبت نام، تازه موعد تحویل های اسفند ۹۷ و اردیبهشت ۹۸ باز شد، که با توجه به اتمام فرآیند ثبت نام موعد های مذکور قسمت ما نشد ، بعد از اغفال و تحمیل موعد های دور به امثال بنده و در حجم گسترده چندین هزار نفری در یک روز، اولا رینکهای اسپورت به فولادی تغییر کرد و در واقع ساینای رینگ فولادی متولد شد، در ثانی قیمتها روزانه افزایش یافت و علیرغم مصاحبه های مسئولین مبنی بر محفوظ بودن حق مکتسب ثبت نام کنندگان به نسبت مبلغ واریزی از قیمت مصوب زمان ثبت نام خودرو که بیش از نصف آن واریز شده و تنها ۱۴میلیون تومان آن باقیمانده بود که افزایش قیمت صرفا به این مبلغ شامل میشد متاسفانه در موعد ارسال دعوتنامه در تیر ماه قیمت پایه کارخانه ۶۰۹۴۳۰۰۰۰ ریال لحاظ و بعد از کسر مبلغ واریزی قبلی و سود مشارکت ۱۶۸۳۰۰۰۰ریالی مبلغ ۴۴۲۶۰۰۰۰۰ ریال دیگر برای تکمیل وجه از بابت ۱۴ میلیون تومان باقیمانده قیمت مصوب زمان ثبت نام ساینا انهم در فرصت ۴ روزه مطالبه نمود در حالیکه قیمت بازار ازاد ان ۵۳میلیون تومان بود که طبعا هیچ دیوانه ای حاضر به قبول خواسته نا مشروع و غیرقانونی سایپا نبوده‌است لذا تاکنون نه قدرت تکمیل وجه غیر شرعی و غیر قانونی مذکور را داشته ام و نه پولم را میدهند.
بنده در تاریخ 7 6 98 تیبا صندوق دار ثبت نام کردم قرارمان سی روز کاری بود الان هم نزدیک سه ماه باید چه کار کنم یکی به دادم برسه سه ماه بیکارم هیچی ندارم
با سلام بنده در مهر سال 97 اقدام به ثبت نام خودرو ساینا ex رینگ فولادی کردم در پیش فروش ود رسال 98 مرداد ماه اقدام به تکمیل وجه کردم نمایندگی اعلام کرد که پس از گذشت 30 روز کاری خودرو فاکتور و تحویل می گردد. امروز 98/09/16 و 136 روز از تکمیل وجه اینجانب گذشته و ن نمایندگیی اطلاع دارد و ن خود شرکت مرکز امور مشتریان سایپا اعلام بی اطلاعی از تاریخ دقیق تحویل خوردو می کنند آیا تکلیف بنده به عنوان یک مشتری چیست . بنده ن دلال هستم ن مال خر بنده یک مصرف کننده هستم لطفا یکی بلند بشه یک فکری به حال این مردم کنه
سلام: ساینا بهمن ۹۷ ثبت نام کردم مرداد ۹۸ دعوت نامه دادن ۳۴۵۰۰۰۰۰ تومنواریز کردم . توی قراردادتحویل مرداد ۹۸ هست.چرا هیچ کس جواب گو نیست...
با سلام
به خودرو برج ۷ ۹۷ ثبت نام کردم الان سایت سایپا پیگیری کردم زده خودرو تحویل شده ولی در صورتیکه خودروی تحویل بنده نشده
برای کسی همچین مشکلی پیش اومده میشه دلیلشو بفرمایین
با سلام .اینجانب رحمان پیروتی در اذر97یک خوردوی ساینا به شماره درخواست 13706022وشماره پذیرش 9305145ثبت نام کردم ودر 12شهریوی 98تکمیل وجه کردم .طبق قرارداد باید بعد از 30روز خودرو را تحویل میدادند ولی الان4ماه میگذرد وهنوز در مرحله اماده ترخیص است وهنوز فاکتور نشده .به خدا تمام سرمایه ام است که الان در دست شرکت سایپا است .محل زندگی من در اذربیجان غربی است .هر بار که به نمایندگی میروم جواب نمیدهند .به این فورمی هم که میگید دسترسی نداریم .از شما خواهش میکنم این مورد را به گوش مسعولان سایپا برسانید که تکلیف مارا روشن کنند .این رسم مشتری مداری نیست ....
منم شهریور ۹۷ با ۱۵ تومن ثبت نام ساینا کردم وخرداد۹۸ با ۴۰ تومن دیگه تکمیل وجه به امید تحویل یک ماهه هنوز از ماشین خبری نیست
باسلام .بنده دیروزی به نمایندگی شهرستان خودم رفتم گفتن که ما همچین فرمی نداریم .در حالی که سایپا گفته این فرم در اختیار تمام نمایندگی ها قرار داده شده است .
۹۸ ۶ تکمیل وجه شده حبری نرسیده
با سلام به ریاست محترم شرکت سایپا اینجانب پیرنه 65ساله هستم که پراید از بیرون که حواله می‌باشد خریداری کردیم که در تاریخ 9/9/98 شوهره من فوت کرده و سرم هم فوت کرده و دختری دارم که با من زندگی می‌کنه شوهرش او را طلاق داره و فرزند هم دارد ما مستاجر هستیم و درآمدی نداریم ماشین را برای دخترم خریدم تا با نام به آژانس برو وخرج خانه بیاورم از ریس محترم سایپا درخواست کمک دارم تا خودرو ی پراید مارا که تحویلش رسیده تحویل دهند تا از مشکلات مالی ما کمتر شود با تشکر از ریاست محترم شرکت سایپا و پرسنل محترمشان
سلام خرداد۹۷ یک سمند ثبت نام کردم تحویل آبان ۹۷ تیر ۹۸ تکمیل وجه کردم الان هم ۲۳ دی ۹۸ هنوز خودرو تحویل نشده.
...الان۶ماهه از تکمیل وجه میگذره رفتم نمایندگی سایپا میکه هنوز باید ۴یا۵ ماهه دیکه باید صبر کنی اخه نمیدونم قراره بوکاتی تحویل بدی
هیچ مسئولی هم که پیدانمیشه جواب اینهارو بده ...
سلام بنده تیبافروش فوری تحویل سی روزه ثبت نام کردم 16شهریور98وماشین اولیم همچنان اماده تخصیص کل شرکت سایپا ونمایندگیاشون مردموگرفتن به بازی به قول گفتنیا دارن میپیچنمون ...
من خودرو برلیانس داشتم ودر برج 4 سال 98 نامهاز سوی شرکت سایپا امد که برلیانس نداریم وتبدیل به خودرو دیگه کنیداز جاش یکماهه میدهیم بعد در تاریخ 31 شهریور ماه تکمیل وجه کردم و قرار شد چون خلف وعده کردن خودرو های تبدیلی را حتی از یکماه کمتر بدهند الان خدا شاهد است تا این تاریخ که شش ماه گذشته هنوز خبری از ماشین نیست و من خودم بیکار و لنگ هزار تومنم و هر روز به سایپا زنگ زدم و پست گذاشتم ولی هیچ کس پاسخگو نیست حتی تعزیرات حکومتی چون انجا هم شکایت کردم خواهش میکنم ازمردم کسی کمک من کند تا من باید برای گرفتن حقم چکار کنم وپیش کی برم حتی تهران واحد فروش سایپا هم چند دفعه رفتم خدامن که ناراضیم از این شرکت و شکایت دارم لطفن راهنمایی کنید تا بحقم برسم با تشکر
با سلام مدیر عامل سا یپا بنده جانباز ۴۰ درصد هستم به خا طر که توان رانندگی نداشتم حواله تیبا دو خریدم به نام پسرم چون گواهینامه داشتحالا تکمیل وجه کوییک کردم ایا من جانباز که دوچرخه ای ندارم حقم نیست با پول خودم ماشین ۷ نفر تویخونه داشته باشیم
سلام ممنون از سایت خودتون
میخواستم ببینم میشه کسی در صورتی که بخشنامه فروش فعال نباشه تو سایت ایرانخودرو ماشین ثبت نام کنه امکانش هست آیا و اگه هست برای چه کسی ممکنه باشه ممنون میشم جواب بدید تشکر
سلام من برج ۱۲ یه کویک صلح نامه ایی خریدم و گفتن ۸فروردین تحویل میدیم خلاصه خبری از تحویل نشد منهم واردسایت وضعیت مشتریان شدم و خودرو در مرحله تخصیص داده شده بود منهم دلم آروم گرفت به حساب اینکه تا ۱۵ فروردین تحویل میدن بازهم خبری نشد دوباره رفتم سایت مشتریان دیدم خودرو برگشته به مرحله دعوت نامه صادرشده وباتهران تماس گرفتم گفتن چندروز دیگه تماس بگیرین و باکمال بی احترامی گوشی رو قطع کردن امروز که ۲۶ فروردین است دوباره رفتم سایت وضعیت خودروی مشتریان به نظر شما چی دیدم و شاخ درآوردم دیدم رفته مرحله پذیرش شده که مرحله اول است اینها بکنار میترسم فردا بیان در خونه بگیرن منو بیبرن بگن تو از جون سایپا چی میخوای تو ماشینی پیش ما نداری . بعیدهم نیست

حالااگر کسی درمورد این جریان که چرا برگشته به مرحله اول چیزی میدونه راهنمایی کنه تاشاخ درنیاوردم . ممنون منتظر جواب شما عزیزان هستم .
اگه ماشین هست ماشینهای مردم بدید چرا فرم پر کنیم تا زود تر از مردم ماشین بدید
سلام.
من ثبت نامی با تحویل تیر ماه ۹۷ داشتم که ایران خودرو با بهانه گذشت یک روز از مهلت پرداخت اون رو یکطرفه لغو کرد و قرارداد جدیدی با تاری تحویل تیر ۹۸ منعقد کرد.
الان حدود یکسال از تاریخ تحویل قرارداد دوم هم گذشته، و متاسفانه هنوز ایران خودرو به تعهداتش عمل نکرده.
لطفا اگر کسی شرایط من رو داره بهم پیام بده.
ممنون
بنده برج 9 سال 97 برا تیبا ثبت نام کردم و 98/06/10 تکمیل وجه را دادم که گفتند خودرو بعد از تکمیل وجه یکماهه تحویل میشود ولی تا حالا هیچ خبری نیست یکبار هم خودم شخصا به دلیل تاخیر زیاد در تحویل مجبور شدم از اهواز به دفتر فروش سایپا در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج برم و بعد از کلی سر صدا اونا در جواب من میتونیم براتون تغییر مدل بدیم و خودروی شما دو سه روزه تحویل میشه ولی الان بعد از گذشت پانزده روز باز هم هیچ خبری از خودروی بنده نیست حتی برای من فاکتور هم صادر نشده ...
فقط خدا به دادبرسه
با سلام، بنده نوزدهم اسفند ماه 1397 تیبا صندوق‌دار ثبت نام کردم دعوت‌نامه شهريور ماه 1398 آمد و خودرویی زیر پایمان را فروختیم تا تکمیل وجه کنیم. به ما وعده دادند یک ماهه خودرو را تحویل می‌دهند اما امروز 10 ماه گذشته و هیچ خبری از تحویل این خودرو ساخت داخل نیست.چرا؟ بنده بچه کوچک دارم واقعآ در عذابم خواهشمند است پیگیری کنید. با تشکر
با سلام، من اسفند ماه 1397 تیبا صندوق‌دار ثبت نام کردم دعوت‌نامه مهرماه 1398 آمد و خودرویی زیر پایمان را فروختیم تا تکمیل وجه کنیم. به ما وعده دادند یک ماهه خودرو را تحویل می‌دهند اما امروز 8 ماه گذشته و هیچ خبری از تحویل این خودرو ساخت داخل نیست.چرا؟ واقعآ در عذابم خواهشمند است پیگیری کنید. با تشکر
... منم ده ماهه تکمیل وجه کردم ساینا که قرار بوده یه ماهه تحویل بدن . من هر روز نمایندگی سر میزنم هر چی بخوای ماشین صفر اماده تحویل فوری به قیمت روز دارن ...
سلام من در تاریخ ۱۵ دوازده ۹۸ نیسان وانت دیزل ثبت نام کردم همه مردم در یک روز ثبت نام کردن تحویل اردیبهشت خرداد تیر ۱۲۸میلیون پرداخت کردند ماه تحویل میدادیم باید ۱۵۶میلیون پرداخت کنیم که ای افزایش قیمت ناگهانی ۳۰میلیون رفته روش برای ما ای چه قانونی سه ماه ۱۲۸ میلیون مرداد شهریور ۱۵۶میلیون حالا قدرت خریدش رو ندارم آیا الباقی میشه چکی بشه یا نه اگر نمیشه تعویضش کنید به نیسان دوگانه سوز خدا وکیل من مستاجر با شش نفر امرارمعاش ما رو ای نیسان میباشد افزایش قیمت ناگهانی بهم سکته زده از اوامر شرکت سایپا و مدیران محترم عاجزانه تقاضامندم به مشکل ای حقیر رسیدگی کنید که دعای خیر بدرقتان
...من ۱۴سال راننده بیابون هستم..در ماه دو سه روز زن و بچه ام رو میتونم ببینم...آیا این انصافه حق بیمه اجباری رانندگان رو نمیتونم پرداخت کنم..و اکنون کارت هوشمند رانندگان اینجانب مسدود شده..و دیگر نمیتوانم رانندگی کنم..ماشین دار نیستم فقط ی راننده حقوق بگیر...زندگی اینجانب داره میپاشه.‌..نون نداریم بخوریم..اینو واقعن راست میگم..تمام موهام تو سن ۳۵سالگی سفید شده..خونه ندارم.مستاجر هستم..اگر کسی بتونه یادم بده دزدی کردن را من شاگردیشو میکنم..و ی عمر دعاگوش میشم..چاره ای نمونوده برام..الله اکبر
سلام اتوخدمت کوییک تکمیل وجه 11 اسفند الحاقیه بیمه 31 خرداد حواله رو در تاریخ 6 اردیبهشت به قیمت 90 میلیون 5 میلیون زیر قیمت بازار آزاد به وعده تحویل 30 روزه خریدم 3 ماه گذشته تحویل ندادن انصاف نیست من دارو ندارم این پول بود نمایندگی نگفت اتوخدمته دیر تحویل میدن اصلا نمیدونم تحویل میدن یا پولم رفت الان پولم و طلا گرفته بودم 2 برابر شده بود من اینکارو کردم تا ماشین داشته باشم خدایا کمکم کن افسردم
از تحویل خودروی دنا ۴ ماه تمام میگذره و از تکمیل وجه اون ۳ ماه آخه کسی پاسخگوی اینهمه بی نظمی نیست بابا من ماشینمو لازم دارم
با سلام و خسته نباشید .. اسفند ۱۳۹۷ تیبا صندوقدار پیش خرید کرده و در شهریور ماه ۱۳۹۸ تکمیل وجه کرده و قرار بود خودرو حد اکثر ۳۰ روز تحویل بدهند اما با گذشت ۹ ماه هنوز خبری از خودرو نیست و چند ماهه زنگ ‌میزنم سایپا به شماره ۰۹۶۵۵۰ برای پیگیری میگن شما در صف تخصیص خودرو میباشین. ممنون‌ میشم گر در توانایی شماس هست پیگیری کنید یا ما رو رهنمایی کنید با سپاس فراوان.
9 ماه انتزار تا کئ
من ۳ ماهه ماشینم بخاطر ۳ تا مسافر افغانی توقیف شده و داخل پارکینگ هست اون مسافرا هم شب بوده نمیدونستم که افغانی هست سوار کردم حالا هم میگن بخاطر مسافر غیرمجاز باید ۶ ماه ماشینت پارکینگ باشه از مسولان تقاضا میکنم که کشور ما که میلیون ها افغان غیرمجاز داخلش هست میخام بدونم باید به چه وسیله یا خودرویی جابجا بشن شما از لب مرز نباید بزارین اونا بیان داخل نه اینجا..تقاضا میکنم از مسولان که کمک کنن تا خودروهای ما آزاد بشه اخه با چند تا بچه کوچیک ادم بدون ماشین باید چکار بکنه..
حدودا پانزده سال پیش که من به سن قانونی نرسیده بودم پدرم یک پراید به نام من خرید و بعد از یک سال هم انرا فروخت . اما خریدار که میبایست پلاک را عوض کند این کار را نکرد و برگ های جریمه برای من آمده است . برای رسیدگی و متوقف کردن خودرو به کجا باید مراجعه کنم ؟
سلام من ماشین تیبادو ۱۶ابان ۹۸ تبت نام کردم قراربود آخر ادربهشت ۹۹ ماشین تحویل بگیریم فرم تکمیل ۲۲ خرداد۹۹ برام اومده دوروزه پس از آمدن فرم من تکمیل وجه کردم قرار بود از تاریخ تکمیل‌ وجه ماشینم تحویل بگیریم الان ۱۸ مرداد است هنوزم ماشین در مرحله تخصیص است لطفا درموردماشینم پیگیر باشید
خودرو کوییک پیشخریدی در فروردین ۹۸ رو در یکم بهمن ۹۸ تکمیل وجه کردم تاکنون فاکتور نشده ماشین زیرپامو فروختم برای تکمیل وجه از همون ماشین خودم افتادم که هیچی الان هفت ماهه تو عذابم
بی اراده ترین و سست عنصرتربن مردم جهان هستیم
که ....
پژو 206
سلام دوستان. تو رو خدا اگر کسی این مشکل زیر رو داره بگه تا ببینم فقط مشکل دعوت نامه منه یا مال همه هست : دعوت نامه کوییک من هفته پیش اومد. ولی در لینک saipa.iranecar.com قسمت (پرداخت دعوت نامه) بعد از اینکه شماره پذیرش را وارد میکنم خطای : (اطلاعات یافت نشد ) را میزند!!
096550 و پشتیبانی سایت و نمایندگی هم 1 هفته دارم زنگ میزنم ولی همشون پاسکاری میکنن. حضوری معاونت فروش مرکزی هم رفتم ولی نشد که نشد.
سایپا در هفته آخر مهر اقدام به فروش فوق العاده 3 ماه با قیمت قبل نموده است ولی در کمال بی‌عدالتی قیمت خودرو برای حواله داران که حدود یک سال منتظر دعوتنامه هستند را افزایش داده است، موضوعی که به هیچ عنوان با عدالت سازگار نیست
من به تازگی دعوتنامه سایپا دریافت کردم اما هنوز مهلت پرداخت تمام نشده که دعوتنامه و امکان تکمیل وجه خودرو لغو شده و نمیتونم پرداخت کنم. نمایندگی و امور مشتریان هم پاسخگو نیستند. کسی مشکل مشابهی برخورد کرده؟
با عرض سلام وخسته نباشید
بنده موقع تکمیل وجه با مراجعه به نمایندگی کارمنده اشتباه کرد مبلغ زیاد کشیده مبلغ زیاد حالا مازاد پول کی بدستم می رسه خواهش میکنم مشکل حل بشه خواهش میکنم
ببخشید من ثبت نام کردم ی بار الان میخوام لغو کنم چجوری میتونم؟
بنده تاریخ ۱۱ بهمن ۹۹ برای یه وانت نیسان ثبت نام کردم زده بودن فروش فوری حداکثر یه ماهه تاریخ ۵ اسفند پلاکشم زدن حاضره ماشینو بردن گوشه انباری خوابوندن اب و کاه میدن بهش ازش شیر میگیرن هرچقدم زنگ میزنی نه کسی جواب درست حسابی میده نه کسی هست صداتو بشنوه اخه شب عیده ما یه قرن پول چجوری در بیاریم تمام زنگیمو کردم سرمایه این ماشین که بیاد باهاش پول در بیارم...
باسلام سال ۹۸ یک دستگاه ماشی دایون از شرکت اریا اورست کرمان در نمایندگی امیدوارشیراز ثبت نام قطعی کردم وقرار شده طی ۱۲۰روز کاری ماشین تحویل بدن که متاسفانه الان یک سال هست وهیچ خبری نیست
باسلام اینجانب ۱۵/۸/۹۹ درقرعه کشی سایپا کوئیک ار برنده شدم تحویل یکساله زمان ثبت نام گفتند نهایت یک هفاه وقت داریم ودیعه اول بریزیم ۷۰میلیون خوب بنده هرجو بود پول جور کردم وریختم به حساب بعداز ۷ماه مشکل مالی برام پیش اومد ومجبور به انصراف شدم داخل قرارداد نوشته بودند درصورت انصراف دوهفته ای پول عودت میشه ولی زمانی که انصراف دادم نمایندگی اعلام کرد ۱ماه الی۲ماهطول میکشه پول هودت داده بشه اخه این چه عدالتیه تواین ۷ماه که هیچ سود انصرافی به من ندادند حالاهم که پول چندماه بعد میخواند بدند اخه من اگر مشکل مالی نداشتم که انصراف نمیدادم صبرمیکردم ماشین میگرفتم و سوارش میشدم این نامردیه که حق یه کارگر که به مصیبت این پول جورکرده رو اینجوری ضایع کنند خواهشا پیگیری کنید
من یکسال پیش کوییک ثبت نام کردم .برج ۲امسال ۱۴۰۰تکمیل وجع کردم ولی خبری نیست هنوز فاکتور نشده میگن کوییک مشگل داره خواستم ببینم ماشین کی دستم میگیره
بنده در تاریخ 1399/12/20 تکمبل وجه کردم نوع خودرو تیبا یک بوده اول لینکه بعد از یک سال تو نوبت ماندن نزدیک 85میلیون حساب کردند وگفتند حداکثر یک ماهه خودروی شما را تحویل میدیم الان 3ماه وچند روزه هیچ خبری از تحوبل خودرو نیست سوالم اینکه اگه خودرو آماده تحویل نبود چرا مابه تفاوت از من گرفتبد من خودروی زیر پای خودم را فروختم مابه تفاوت را واربز کردم خدا را خوش نمباد ابنقدر به مردم دروغ میگید به نظرم بد قدل ترین شرکت سایپا است که بنده هیچ اعتمادی به این شرکت ندارم
خدا ازشون نگذره اگه نمیتونید به تعهد خود عمل کنید چرا شرایط تحویل 3ماهه یا 45روز میگذارید من که یک سال تو نوبتم 3ماه ونیم تکمیل وجه کردم اول خودروی من را بدید
از‌شرکت‌سایپا‌کووییک‌یکساله‌‌که‌بعدازیکسال‌درفروردین۱۴۰۰‌تکمیل‌وجه‌کردم‌الان‌‌پانزده‌‌ماهه‌نتوانستم‌تحویل‌بگیرم
شمارا بخدا می‌سپارم مردمو به بازی نگیرین مردم گرفتاری‌های زیادی دارن بار بر دوششان نگذارید
باسلام عرض ادب فقط یه سوال دارم از شرکت سایپا..
بتده از اولین روز ثبت نام شرکت کردم تا به امروز موفق نشود
با اینکه کارگرم هستم ونیاز به ماشین دارم اکه لطف کنید من رهنما کنید چون من خیلی خیلی به ماشین نیاز دارم از نظر شرایط شرکت همه چیز دارم
من تنها درخواستی که از مدیریت سایپا دارم اینه که با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو واینکه من نمیتونم مبلغ اضافه رو تامین کنم ماشینی که درخواست دارم رو تبدیل به تیبا کنند ممنون
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار