بازدید 30355
هزار و هفتصد و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

خاتمی: شعار «مرگ بر آمریکا» در گینس ثبت شود/احضار حامد زمانی به دادسرا در پی درگیری با مأموران فرودگاه/واکنش وکیل نجفی به خبر صدور حکم قصاص: بعید نیست/دلایل بی اعتمادشدن مردم به حاکمیت از نگاه احمدتوکلی

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:رئیس دولت اصلاحات، تکلیف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس را روشن کرد/توضیحات فاطمه سعیدی در خصوص حضور خاتمی در فراکسیون امید/"آشنا" جزئیات پیام "روحانی" به "مکرون" را افشا کرد و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲ 28 July 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
روایت خباز از بده‌بستان زیر سقف مجلس
محمدرضا خباز نماینده چهار دوره مجلس و معاون امور تقنینی سابق دولت از درخواست‌های نمایندگان از وزرا می‌گوید. اشرفی اصفهانی هم که زمانی عضو هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری دولت بود نیز از گفته‌ها و شنیده‌هایش درباره معاملات پشت پرده در زیر سقف بهارستان رونمایی می‌کند. «آپارتمان می‌گیرند تا استیضاح نکنند»، «از وزرا خواسته‌اند تا امتیاز معدن به فرزند و دامادشان بدهند»، «باج می‌گیرند تا به ماندن فلان مدیر در سمتش کمک کنند» و ... این جملات گوشه‌ای از اتفاقاتی است که گفته می‌شود زیر پوست بهارستان رخ می‌دهد و گاهی زمزمه‌هایش به بیرون از دیوار‌های بتنی مجلس درز پیدا می‌کند. معاملات و بده و بستان‌هایی که گاهی میان نمایندگان مجلس و وزرا رخ می‌دهد و گاهی بین نماینده و آن مدیر بالادستی دیگر. بده بستان‌هایی که این روز‌ها نقل محافل شده اند و یک روز آیت الله یزدی از آن حرف می‌زند و روزی دیگر احمد توکلی.
 
 
مطهری پیشنهاد انتخاباتی داد
عضو فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه عدم ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون در انتخابات سیاستی اشتباه است، گفت: این سیاست در انتخابات هیئت رئیسه مجلس هم نتیجه خوبی نداشت. علی مطهری در گفتگو با مهر، در پاسخ به سؤالی پیرامون نگاه اصلاح‌طلبان مبنی بر حضور مستقل در انتخابات و عدم ائتلاف با جریان اعتدال گفت: به نظر من عدم ائتلاف اصلاح‌طلبان با اعتدالیون اشتباه و سیاست نادرستی است. نماینده مردم تهران ادامه داد: این سیاست در انتخابات هیئت رئیسه مجلس هم نتیجه خوبی نداشت. اصرار آقای عارف و فراکسیون امید برای عدم ائتلاف با فراکسیون مستقلان و اعتدالیون و ارائه لیست ۱۲ نفره موجب شد نه تنها یک کرسی در هیئت رئیسه از دست بدهیم، بلکه نتوانیم کرسی ریاست را هم بدست آوریم. وی با بیان اینکه مجلس جای ائتلاف و همکاری است، گفت: اینکه برخی اعضای فراکسیون مستقلان قبلاً در لیست امید بوده‌اند و الان فراکسیون جداگانه‌ای تشکیل داده‌اند و به همین دلیل نباید با آن‌ها ائتلاف کنیم، اشتباه است و نتیجه بدی خواهد داشت. عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: طرح این موضوع که اصلاح‌طلبان در سطح کشور و در انتخابات آینده به هیچ وجه ائتلاف نمی‌کنند، حرف درستی نیست. باید افراد خوش فکر، معتدل و عاقل چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا ائتلاف کرده و لیست واحدی تشکیل دهند، این روش، روش درستی است.
 
 
نجفی به قصاص محکوم شد؟
خبرگزاری تسنیم با انتشار یک خبر اختصاصی و درج در کانال تلگرامی این خبرگزاری مدعی شد که شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی، محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران در پرونده قتل متیرا استاد همسر دومش را به قصاص محکوم کرد، اما لحظاتی پیش این خبر از روی سایت و کانال تلگرامی حذف شد.
 
 
"آشنا" جزئیات پیام "روحانی" به "مکرون" را افشا کرد
مشاور رئیس جمهور گفت: در پیام‌های روحانی به ماکرون و دیگران مشخص شده که ایران به هیچ‌وجه از عملکرد اروپا راضی نیست. حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور و رئیس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری در گفتگو با تسنیم، درباره عملکرد اروپا در توافق هسته‌ای و گام‌های کاهش تعهدات برجامی کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران از زبان ریاست محترم جمهور و از زبان وزیر خارجه ایران مسائل خود را با اروپا به‌صورت کاملاً شفاف مطرح کرده و در پیام‌هایی که رئیس‌جمهور ایران به رئیس‌جمهور فرانسه و دیگرانی که نقش پیام‌رسانی را ایفا می‌کردند ارائه شده، مشخص شده که ایران به هیچ‌وجه از عملکرد اروپا راضی نیست. وی افزود: اروپا در قبال ایران ۱۱ تعهد مشخص داشته که در انجام همه آن‌ها تقریبا ناتوان بوده یا اینکه اراده سیاسی کافی برای انجام آن تعهدات ندارد. طبیعی است که برجام یک تعهد چندجانبه است و اینکه یک طرف به تعهدات خود به صورت کامل عمل کند و دیگران هیچ تعهدات خود را محترم نشمارند، این قابل تداوم نیست. مشاور رئیس‌جمهور تصریح کرد: اقدام ایران در کاهش تعهدات برجامی خود نشانه‌ای برای طرف‌های مقابل خواهد بود که بدانند زمان علیه آنهاست و فکر می‌کنم در زمان‌های نه‌چندان طولانی در چند ماه آینده ما شاهد مواجه جدیدتری میان کشور‌های اروپایی با همدیگر و بین چین و روسیه با آن‌ها برای متوازن‌کردن شرایط برجامی خواهیم بود.
 
کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت نباشد
سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: کسی منتظر احیای مجدد طرح خرید خدمت نباشد. دیگر بخشش غیبت سربازی، به صورت کلی وجود ندارد، همانطور که پیش از این نیز اعلام شده معافیت سنی نیز دیگر وجود ندارد. پرونده خرید خدمت مختومه شده، تنها راه برای سربازان غایب، انجام خدمت سربازی است. /تسنیم

موبایل‌های دهه ۷۰، به پول دهه ۹۰، چقدر می‌ارزد؟
اولین سری موبایل‌های ورودی به ایران در سال ۷۲ به قیمت ۴۵۰ هزار تومان به مشترکان واگذار شد. تطبیق قیمت سیم کارت با قیمت دلار نشان می‌دهد، بهای یک سیم کارت تلفن همراه، با توجه به نرخ متوسط ۱۸۰ تومانی برای دلار در سال ۱۳۷۲، برابر با ۲۵۰۰ دلار بوده است. به این ترتیب با در نظر گرفته نرخ ۱۲ هزار تومان برای دلار، قیمت هر موبایل دهه هفتاد به پول امروز به حدود ۳۰ میلیون تومان می‌رسد. متوسط قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در تهران در آن روزهای، در سال ۱۳۷۲ برابر با ۵۰ هزار تومان بود به این ترتیب بهای یک سیم کارت با ۹ متر مربع واحد مسکونی در پایتخت برابری می‌کرد.

شعار «مرگ بر آمریکا» در گینس ثبت شود
سیداحمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ترامپ آرزوی حذف شعار مرگ بر آمریکا مردم بصیر و ولایتمدار ایران را با خودش به گور خواهد برد و این جمله باید در دفتر گینس ثبت شود، زیرا که به یک شعار مقدس و بین المللی تبدیل شده است. طبق روایات، خداوند سه صدا را بیشتر دوست دارد، صدای قلم علما، صدای چرخ نخ ریسی و صدای رژه مجاهدان راه حق. اگر در نظام ما نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران از محبوبیت خاصی برخوردارند به این دلیل است که نماد اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و فراتر از آن نماد اقتدار جهان اسلام و تشیع است. /ایرنا

علی شفیعی ملی‌پوش والیبال ایران: پاداش؟ شیب؟ بام؟
علی شفیعی، ملی‌پوش والیبال ایران درباره لیگ ملت‌ها گفت: مرحله مقدماتی خیلی خوب برای ما تمام شد و با اقتدار صعود کردیم در مرحله دوم هم شرایط حساس شد و تجربه این شرایط می‌تواند به ما برای آینده کمک کند. ما بازیکنان و تیم خوبی داریم، ولی کمتر در این شرایط حساس بوده ایم. لیگ والیبال ملت‌ها خوب تمام شد می‌توانست بهتر باشد، ولی خوب تمام شد. در پاسخ به سوال در خصوص میزان پاداش حضور در تیم ملتها، گفت: پاداش؟ بام؟ شیب؟ پاداشی نداشتیم! یک اشلی هست که برای هر سفر خارج از کشور ۳۰۰ دلار پول تو جیبی می‌گیریم، ۴ سفر داشتیم که ۱۲۰۰ دلار گرفتیم.

دلایل بی اعتمادشدن مردم به حاکمیت از نگاه احمدتوکلی
احمدتوکلی گفت: همانقدر که شکم مردم باید سیر باشد، احساس آزادی و بهره‌مندی از حقوق شهروندی آن‌ها هم باید تأمین شود. شکم سیر بدون آزادی باز هم منجر به نارضایتی می‌شود. کما اینکه خیلی‌ها معتقدند و اعتقاد درستی هم هست که به خطر انداختن آزادی‌های مشروع در نهایت معیشت را هم در جامعه به خطر می‌اندازند. برای من به عنوان یک انقلابی حزن انگیز است که بعد از ۴٠سال برای به دست آوردن آزادی و عدالت که از اصول انقلاب است باید هزینه بدهیم. انحراف مسئولین را نیاز نیست کسی به مردم القا کند، آن‌ها وضعیت را می‌بینند و می‌فهمند که ما صادق نیستیم و انقلاب و اسلام را پله قرار داده‌ایم. کثیری از مردم الان به این نتیجه رسیده‌اند که مسئولین برای خودشان جیغ و داد می‌کنند و ما‌ها را سپر بلا قرار داده‌اند که به هدف‌های خودشان برسند. ٢٠ سال پیش عدد ۵٠٠ میلیون و یک میلیارد عدد بزرگی برای فساد بود. ١۵ سال پیش عدد ١٠ میلیارد و ١۵ میلیارد بزرگ بود. بعد عدد‌ها شد ١٠٠ میلیارد و ٢٠٠ میلیارد و ٣٠٠ میلیارد و الان رسیده به چند هزار میلیارد. این وضعیت خطرناکی است. این بی اعتمادی در جامعه را باید باور کنیم. آزادی و سالم‌سازی سیستم و عدالت بدون هزینه به دست نمی‌آید. برای من به عنوان یک انقلابی بسیار حزن انگیز است که امروز می‌گویم در جمهوری اسلامی باید بعد از ۴٠ سال برای به دست آوردن این‌ها که از اصول انقلاب ما بودند هزینه بدهیم.. /ایران

رئیس دولت اصلاحات، تکلیف اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس را روشن کرد
قاسم میرزایی نیکو، نماینده اصلاح‌طلب مجلس شورای اسلامی درباره صحبت‌های رئیس دولت اصلاحات مبنی بر حضور حداکثری مردم و جریان اصلاحات در انتخابات اسفند ماه ۹۸، گفت: مهم‌ترین پیام صحبت‌های سید محمدخاتمی این بود که اصلاح‌طلبان به تحریم انتخابات فکر نمی‌کنند. رئیس دولت اصلاحات تکلیف را روشن کرد که قطعا در انتخابات حضور خواهیم داشت. صحبت‌های رئیس دولت اصلاحات بر اساس یک جمع‌بندی صورت گرفته است، نه اینکه از جانب خودشان مسائلی را مطرح کنند.

اصلاح‌طلبان بر سر دوراهی نحوه مشارکت در انتخابات
برخلاف اصولگرایان عرصه سیاسی که عزم خود را برای حضور پرقدرت در انتخابات مجلس آینده جزم کرده‌اند، اصلاح‌طلبان این عرصه بر سر دو راهی شرکت یا عدم شرکت در انتخابات قرار دارند. چند روز پیش رئیس دولت اصلاحات گفت: «انتخابات نباید تحریم شود. اصلاح‌طلبان و مردم ناراضی باید فداکاری و ازخودگذشتگی کنند و به خاطر ایران، پای صندوق‌ها بیایند.» او بلافاصله بعد از این درخواست اذعان کرد «اصلاح‌طلبان نمی‌توانند به هر قیمتی وارد انتخابات شوند» و اظهار امیدواری کرد «ان‌شاءالله فضا باز شود و صلاحیت‌ها تأیید شود.» «مشارکت مشروط در انتخابات» تز سعید حجاریان، تئوریسین جریان اصلاح‌طلبی برای شرایط کنونی است. او در یادداشتی، عقلانی‌ترین راهبرد اصلاح‌طلبان برای مواجهه با انتخابات آتی را تئوری مشارکت مشروط دانست. موسوی‌لاری، نایب رئیس شورای‌عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، مشارکت مشروط در انتخابات را رد و گفت: افرادی که در جریان اصلاحات به نگاه سعید حجاریان گرایش دارند در اکثریت نیستند. / ایرناپلاس

توضیحات فاطمه سعیدی در خصوص حضور خاتمی در فراکسیون امید
سخنگوی فراکسیون امید از تشکیل جلسه هیئت رییسه، کمیته سیاسی و کمیته حقوقی این فراکسیون با حضور محمد رضا خاتمی خبر داد. فاطمه سعیدی گفت: در این جلسه ایشان درباره جزییات دادگاه، حکم صادره و دفاعیات خود توضیح داد. اعضای هیئت رئیسه نیز سوالاتی در خصوص اظهارات ایشان و مقامات داشتند که مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. فراکسیون امید از شعبه رسیدگی کننده در دادگاه تجدید نظر درخواست دارد با تشکیل جلسه دادرسی اسناد و مدارک ارائه شده را مورد بررسی دقیق قرار دهد. سعیدی در پایان از تشکیل کارگروهی به ریاست عارف برای پیگیری پرونده خبر داد. /امتداد
 
احضار حامد زمانی به دادسرا در پی درگیری با مأموران فرودگاه
انتشار تصاویری مبنی بر درگیری و بازداشت حامد زمانی خوانند پاپ از شب گذشته در فضای مجازی دست به دست شده است. پیگیری‌ها از مسؤولان پلیس حاکی از آن است که روز پنج‌شنبه حامد زمانی در فرودگاه با مأموران گیت ورود و خروج بگومگو و درگیری داشته است. این منبع آگاه در پلیس اعلام کرد که هر کسی که تخلف کند در هر مقامی باشد پلیس طبق قانون با وی برخورد می‌کند. وی همچنین شایعه بازداشت زمانی به اتهام حمل مواد مخدر را تکذیب کرد. بر اساس این گزارش، حامد زمانی روز پنجشنبه برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به دادسرای ناحیه 9 فرودگاه مهرآباد احضار شده است. پیگیری ها از دادستانی تهران حکایت از آن دارد که موضوع حمل موادمخدر از سوی این خواننده جوان تکذیب شده و موضوع احضار وی به دادسرا، درگیری و نزاع با یکی از مأموران فرودگاه اعلام شده است./فارس
 
واکنش وکیل نجفی به خبر صدور حکم قصاص: بعید نیست
وکیل مدافع محمدعلی نجفی می‌گوید بعید نیست که حکم صادره برای موکلش قصاص باشد.وکیل مدافع محمدعلی نجفی می‌گوید بعید نیست که حکم صادره برای موکلش قصاص باشد.
حمید گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از حکم صادره اطلاعی ندارم و در سایت ثنا هنوز این موضوع را چک نکردم.
وی افزود: دور از ذهن و بعید نیست که حکم صادره قصاص باشد.
بر اساس این گزارش، میترا استاد - همسر دوم محمدعلی نجفی- شهردار سابق تهران صبح روز سه شنبه ۷ خردادماه با شلیک گلوله به قتل رسید. پس از انجام تحقیقات و شناسایی قاتل، نهایتاً عصر همان روز نجفی به قتل همسرش اعتراف کرد. نجفی انگیزه خود برای قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
13 خردادماه کیفرخواست پرونده «محمدعلی نجفی» صادر شد.
سه جلسه دادگاه برای رسیدگی به این پرونده در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا محمدی کشکولی برگزار شد.
طبق اعلام علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران، اتهامات محمدعلی نجفی «قتل عمد میترا استاد»، «حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز» و «ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح (غیر فوتی)» است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۸
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۲۰۳
احمدی نژاد کجایی به دادمون برس
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
علت اینکه هنوز امید به احمدی نژاد داری بخاطر این هست که چون تشکل حزبی نداریم سیستم بصورت غیر حرفه ای و ناخواسته در دقیقه نود با چند تا شعار مردم را پای میز رای میکشانند . اگر کشور بر مبنای دمکراسی هست از همین حالا باید نامزد و کاندید ریاست جمهوری معلوم باشد . نه اینکه دقیقا یک ماه قبل از انتخابات از سر ناچاری کاندید شوند با فردی بگوید احساس وطیفه کردم ... احساس خطر کردم . احساس . احساس . نه داداش با احساس کاندید بدرد نمیخورد . رییس جمهور باید حقوق دادن . اقتصاد دان و سیاستمدار باشد . احمدی جونت کدامیک از این موارد را دارد . تازه اگر هم داشته باشد کشور که بر مبنای علمی اداره نمیشود بلکه با ایده و نطر انقلابی اداره میشود . برای ما چه احمدی جون چه خاتمی و چه روحانی و قالیباف فرقی ندارد
عبدالهی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دوست عزیز مردم از این تشکل ها و احزاب خیری ندیده اند. اسمش فقط عوض شده. حزب جمهوری اسلامی. سازندگی. ایتلاف .اصولگرا. اصلاح طلب و... متاسفانه هر گروه و حزبی اول بفکر بقاء و دوام خود است و اگر عمری باقی بود فکری هم برای مردم میکند که دور بعد رای بیاورد. ولی یک چیز مسلم است که قرآن میفرماید: کل حزب بما لدیهم فرحون. هرحزبی خودش را بهترین میداند. باید یادبگیریم به افراد خدوم رای بدهیم و در عین حال نظارتی سخت اعمال کنیم و در صورت تختی سخت با آنها برخورد شود. قرآن کریم همسران پیامبر را نه تنها از مجازات معاف نکرده بلکه تصریح میفرماید اگر از شما خطایی سربزند مجازاتتان دوبرابر دیگران خواهد بود. پرواضح است در کشور ملوک الطوایفی و قوم خویشی نمی توان انتظار اجرای عدالت داشت. والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
فیلترشکن فرانسه باید از خودت خجالت بکشی و در افق محو بشی بخاطر دفاع از این دولت تدبیر و امید!
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
من‌توضیح دیگری نمیدهم چون در چند تا نطر در سایت واقعا امکان بحث وجود ندارد فقط میتونم بگویم وقتی دستاورد دمکراسی که یکی از چند ابزار تحقق قدرت مردم حزب و تشکل احزاب از چند جناح وجود نداشته باشد باید به همین شرایط و مشکلات بسنده کنی . فرد خیر خواه و اخلاقی نسبی هست . این موارد را من حقیقتا نمیدونم‌منطورتان چیست چون اخلاق و روش پهلوانی و داش مشتی و با نماز و مسجدی و خوش تیپ و با معاشرت وووو این موارد بدرد مردم نمیخورد این‌موارد یک امر شخصی هست .
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اختلاس ها را هم ثبت گینس کنید . تعداد معتادین را ثبت کنید . تعداد طلاق ها را ثبت نمیکنید . اختصاص چند تریلیون تومان پول بیت امال در بخش های که به دولت حتی پاسخ خرج‌کرد را نمیدهند را هم ثبت کنید .
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
آقای عبدلهی عزیز برای رسیدن به تمام اونهایی که شما میگید عدالت و غیره همون دموکراسی واقعی هست که احزاب جزیی از اونه...چیزی که ما داریم به ظاهر شبیه دموکراسی هست همین تبلیغ بیش از حد تلوزیون ملی چرا باید اصلا اینقدر تبلیغ شرکت در انتخابات داشته باشیم؟؟؟
ناشناس
| France |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ملت با تحریم انتخابات باید به مسولین بفهمانند که روشش در اقتصاد و آزادی های فردی و اجتماعی غلط است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
هر چی اللن می کشیم پیامد حرف ها و تصمیم های غیرعاقلانه ای است که در دوران احمدی نژاد گرفته شد. وگرنه تا قبل از دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد ما کی شه6د چنین حجمی از اجماع جهانی در به کار بستن تحریم ها به عنوان یک ترفند برای به زانو درآوردن مردم کشورمان بودیم؟ من واقعا در هوشمندی نگارنده این اظهارنظر نظر شک دادم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
طرحهای آقای احمدی نژاد مو لا درزش نمی رفت اگه هاشمی که به جهت شکست در رقابت انتخابات ریاست جمهوری با احمدی نژاد سنگ لای چرخ کشور نمی گذاشت وضع کشور چنین نمی شد هر یک از دو خزب مشهور ایران در صورت رای یاوردن با تخریب در اقتصاد کشور سنگ اندازی و خلل بوجود می آورن تا در انتخابات بعدی از آن سوئ استفاده کنند . در این گیرو دار مردم فلک زده و بدبخت طبقه ضعیت له می شوند و اکثر وزرا و ژنهای خوب از آن بهره برداری مالی و در نهایت انتاباتی می کنند . وگرنه احمدی نژاد برای طبقه ضعیف خدمات خوبی انجام داده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اصلاح‌طلبان و مردم ناراضی باید فداکاری و ازخودگذشتگی کنند و به خاطر ایران، پای صندوق‌ها بیایند
الان دقیقا اصلاح طلبان از چی ناراضی هستند؟؟؟
به آقای احمد خاتمی بفرمایید ، یک زمانی هم میگفتیم جنگ جنگ تا پیروزی
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
جالبه که عمل ما نباید تو گینس ثبت بشه بلکه شعارمون باید تو گینس ثبت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
آقای احمد خاتمی احتمالا متوجه نیست که کار به عمل بر آید به سخن گفتن نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
مرگ را برای دشمن هم نباید انتظار داشت
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
به جز گینس باید در اسکار هم ثبت بشود
دیواری به بلندی فاصله زمین واسمان بین محرومین و قشری که غیر از چپاول وغارت و جمع کردن ثروت برای خود واقا زاده و خانم زاده داماد زاده وبالاخره کلیه زاده های دور برش وجود دارد.هر آدمی به راحتی می بیند درک می کند ولمس می کند.همه امکانات فقط برای یک عده خاص و همه بدبختی برای مردم محروم و بیچاره است. باعث بی اعتمادی ونا امیدی مردم شده.
خدا این مردم را ازشر افراطیون و کج فهمان نجات بخش.
پاسخ ها
ایرونی
| Canada |
۰۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
الهی آمین
باز هم ایرونی
| Canada |
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
یعنی این خبر رو که خوندم ذلم نمیاد از این سایت برم بیرون. واقعا اگر یک شیر پاک خورده ای این سخن های گوهر بار اقایون رو برای دولتمردهای امریکا ترجمه کنه، فردای اونروز تمام تحریمها رو لغو میکنند میگن این ایرانی ها گناه دارند نباید اینجوری ظلم کنیم بهشون با این طرز تفکر
اقای خاتمی یه دلیل برای حضور انتحابات بیاورن .حتما میگن به خاطر ناامیدی دشمن .ولی وقتی افراد کار نابلد وتازه کار وارد مجلس بشن از صد تا دشمن بیشتر به مملکت صدمه میزنن .
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
همین صحبتهای آقای خباز در مورد زد و بندهای نمایندگان برای خود و اطرافیان برای قانع شدن در باره عدم شرکت در انتخابات و اهمیت نداشتن انتخاب شده ها کفایت می کند . فقط کافیست پا به مجلس بگذارند از فردا روزش به ریش ملت می خندند البته به جز عده بسیار بسیار فلیلی از آنها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
جناب خاتمي چه ايرادي دارد يكبار مسئولين فداكاري كنن و خود را بازنشسته كنند تا افراد ديگري بيايند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
کدوم دشمن ما دشمن بزرگتر از غارت گران بیت المال مگه داریم
شیخی صاحب کرامات فراوان به چاهی عمیق افتاد. تا اینکه یک روز چوپانی برای آب بر سر چاه آمد و سطل و طناب خود را به چاه انداخت و از این طرق شیخ نجات یافت.


شیخ به چوپان گفت هر آرزویی داری بگو تا برآورده کنم. چوپان گفت مدتی هست که به دختری علاقمند هستم اما پول کافی برای مراسم ازدواج را ندارم.


شیخ گفت با 5 ضامن معتبر به بانک مراجعه بنما و 15 میلیون تومان وام بگیر و زدگی خود را آغاز بنما

چوپان بسیار خوشحال شد و نیمی از گوسفندان خود را به پاس شکر و قدردانی به شیخ داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
این داستان مرا سخت عجب آمد از نابخردی نویسنده اش
ناشناس
| France |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
جهل ما را خیلی خوب بیان می کنی.مرسی
kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
خیلی پر مفهوم و عالی و نغز بود. تقریبا سه بار خوندم
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
عجب شیخی چه راهنمایی خاصه ای
این مقایسه مسخره موبایل را کی محاسبه کرده؟
الان بهترین گوشی و گرانترین ان ۱۸ میلیون است
حقوق یک کارگر درسال ۷۲ به صورت رسمی ۹۰۰۰ هزار تومان بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
مجید قیمت سیم کارت را گفته و درست هم هست من خودم خط گرفتم ۴۵۰،و آن موقع نهصد هزار تومان خرید فروش میشد بیشتر سرمایه گذاری به حساب می‌آمد تا مصرفی
به ایشان توضیح دهید که "گینس" چیست.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ایشون کسی هستند که می گفتند فرمول ساخت بمب اتم را بدست آورده ایم
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
گینس همچین آش دهن سوزی هم نیست داداش
اینکه طول مدفوع کی بلندتره یا حباب آب دماغ کی بیشتر باد میشه کجاش جای افتخار داره که تو اینقدر پز میدی که میدونی گینس چیه!
اردوان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
باید اسم کشورمون به عنوان شعارزده ترین کشور در گینس ثبت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اکثر بدبختی ها و‌مشکلاتمان از دادن همین شعارهای تند و پرهزینه است و بس
ایرونی
| Canada |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
فعلا که باید رقمهای نجومی اختلاس ها در این
کشور اسلامی در گینس ثبت بشه
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
به نظر من اسم احمد خاتمی باید در گینس ثبت بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
گینس زندگی رو ثبت میکنه نه مرگو!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
:خطاب به خان محمدعلی آقا
خوبه پس شعار مرگ بر آمریکا هم یه چیزیه در حد همون چیزایی که گفتی و باید بره پهلوی همونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
گینس تره باره سر کوچه است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
آقای خان محمدعلی آقا

هر کس مباحث مورد علاقه خودش رو توی کتاب گینس میخونه .
تازه اگر حکم قصاص نجفی صادر بشود کار از آنجا شروع میشود و انگار عدالت هنوز هیچ راهی نیامده. زیرا خانواده مقتول بر سر دو راهی قرار می گیرد. اگر ببخشد که قاتل لباس خود را می تکاند و می رود دنبال کارش. اگر هم نبخشند باید به فکر دیه قاتل باشند تا بدهند و او مجازات بشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
واقعا گل گفتی.
اقای خاتمی....دوره شعار گذشته.....درضمن گینس سخنان غیر متعارف. و توهین را ثبت نمیکنه....جالبه که شما هنوز شعار کارگران و مالباخته هارا در جلو مجلس و کف خیابان که میگفتند...دشمن ما همین جاست.....دروغ میگن امریکاست را نشنیدید....یه چیز جدید علم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
توی گینس ایرانی ثبت نمیشه ؟
بد نیست میزان اختلاس‌ها رو‌هم تو کنید ثبت کنیم ، عمرا اگه کشوری در طول تاریخ بشریت به گرد ایران برسه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
این یکی واقعا قابل ثبت هست
رکورد بیشترین اختلاف تاریخ بشریت از ازل تا ابد
آقای توکلی طوری حرف می زند انگار خودش جزو این مسئولان نیست. اگر صدتا مسئول داشته باشیم هر صد نفر انتقاد می کنند. کاری که در کشورهای دیگر مخالف و اپوزسیون انجام می دهد. البته این هم یک تکنیک برای فرار از پاسحگویی به مردم است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
واقعا درست گفتی. همه انتقاد می کنن و هیشکی هم ظاهرا مقصر نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اقای توکلی همان‌موقع که رفیب خاتمی بود و خاتمی روز و شب میگفت کشور نیاز به اصلاحات سیاسی و اقتصادی دارد چرا همین طیف و گروه اصولگرایان هر روز یک بحران برای سید اصلاحات ایجاد میکردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
مدتی در سایت الف نظر میدادم دیدم اگر مخالف ایشان نظر بدهم قطعا منتشر نمیشود دیگر به ان سر نزدم.مملکت شعار مسئولین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
سید اصلاحات را دیدیم چه گلی به سر ملت زد
چهل سال مرگ برامریکا گفتید چه دردی دین مملکت را دوا کرد ادم عاجز ناله نفرین میکند انیکه قدرت داره در میدان نبرد قدرت خودرا نشان میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
فعلا که انها عاجز شدن از ایران نه می توانند حمله کنند و نه می توانند رابطه برقرار کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
واسه ملت اگر عقب ماندگی و تحریم و بیکاری و گرانی و تحریم و جنگ و نگرانی و مهاجرت ووووو داشت
واسه اکثریت مسئولان، و خانواده شان شغل عالی و مقام های ثابت داشته است ۹
ناشناس
| Germany |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
آنها عاجز نشدند. مگر نه اینکه جنگ اقتصادی شروع کردند. خوب قیمت ها در ایران با چه سرعتی بالا میرود؟ همین شرایط را ادامه دهیم در آمریکا و بقیه غرب قحطی داریم یا آنطرف قضیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
این ناشناس22.02 یا خواب است یا نااگاه .غیر از این نیست
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اونها عاجز نشدند زمان و برنامه ریزیشون چیز دیگریست که خبر ندارید به حساب خودتون نگذارید و خواهید دید که ترسی نداشته و ندارند و فقط حساب و کتاب دارند
ناشناس
| Germany |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
همه خوب می دانند که اونها عاجز نشده اند و نخواهند انتخابات را پشت سر بگزارند!
اصلاح طلب.اصولگرا.امید.پایداری.مستقل.اعتدالیون .مشارکت.ملت و.....اینا همه سر وته یه کرباسن و برای ما هیچ فرقی نمی کنند.برای مردم کاملا روشن شده که تا حالا خیمه شب بازی و سیاه کاری بوده. و حاصل کار همه آنها شده جزایری.زنجانی.آریا.فرحزاد.خاوری.مرجان خانم.مظلومین.سید هادی رضوی.شهرک باستی هیلز لواسان.سلطان مسکن.سلطان لاستیک.سلطان لوله.سلطان موبایل.سلطان شکر.سلطان موز.سلطان کنجاله.سلطان گوشت وسلطان ...... مملکت داری بلد نیستید.پیر شده اید وآقا زاده ها و جوونک های تازه به دوران رسیده به راحتی سرتان کلاه می گذارند و قبول هم نمی کنید که اشتباه روی اشتباه می کنید.بایدافراد متخصص بیایند.نمایندگانی می خواهیم با سواد.به روز و جسور.فساد ستیز و پرتحرک کاربلد و بی باک.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
یا پیر مرد ها در راس امور هستند یا جوانان کلاه بردار که با زبان بازی مردم را احمق فرض کردهاند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
برادر توهم كه داري شعار ميدي
تابناک من امروز صحنه ای دیدم که واقعا ناراحت شدم. من زیاد به سایت شما می آیم و سایت خوبی دارید. امروز ساعت 12 از پنجره خانه بیرون را نگاه می کردم. یک بچه ده دوازده ساله را دیدم که کار ساختمانی می کرد. با بیل فرغون را پر از شن و ماسه می کرد می برد سر ساختمان. خیلی متاثر شدم. قدش نصف بیلی بود که به دست داشت. بعد غذا خوردم و خوابیدم. ساعت شش که بیدار شدم رفتم پشت پنجره دیدم هنوز دارد کار می کند. واقعا شوکه شدم. حتم دارم اگر مملکت قانون داشت صاحب کار این بچه الان بازداشت شده بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
آن بچه را که دیدی فرزند اقا زاده ها نبود ؟ شاید کار خیری بدون مزد داشت انجام‌میداد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
خب میرفتی کمکش میکردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
بنده هم بچه حدود 10 یا 12 ساله ای را دیدم جعبه زیر پایش گذاشته بود و سطل زباله ای را بررسی می کرد که با کله افتاد تو سطل و پاهایش بیرون ماند دویدم کشیدم بیرون گریه می کرد و من هم گریه ام گرفتن گفتم چرا این این کار را می کنی گفت .......دیگه نم تونم ...
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
باید به اون بچه می گفتی به جای کار کردن برو تو خیابون و مرتب شعار مرگ بر امریکا رو تکرار کن و بعدش هم به بانوانی که چند تار موی ا،نا بیرون بود تذکر بده.... ریگه بعدش لازم نبوده کار ساختمانی کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
وقتی به نجومی بگیرا رای می دهید مملکت بهتر از این نمی شود‌.
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اونی که کامنت گذاشته که خوب میرفتی کمکش میکردی هم اون بچه و هم همه ملت رو به این روز انداخته
برادران و خواهران دینی نمازگزار .قبل از اینکه نماز بخوانیم باید انسان باشیم.
آقای خاتمی هرکدوم از خاتمی ها که هستید خوبه

مرگ بر امریکا وقتی ارزش داره که امریکایی ها برای
۱-آموختن اخلاق و رفتار پسندیده و آداب انسانی و تربیت و احترام به بزرگتر و انصاف در حقوق همنوع و حقوق یکسان انسان و مومن و ... صف بکشند پشت درهای ایران و از طرفی کشتی هتشون برای بار کردن مواد غذایی و صنایع پایه و پیش رفته و دارو و علوم پزشکی و... تو خلیج پارس صف بکشند و‌پارتی بازی بکنند و ما تحریمشون کنیم.

داداش این شد مرگ‌بر امریکا

اگه بلدی رِ بده و در غیر این صورت شروع کمیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
گل گفتی داداش خدایی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
آفرین این شد حرف حساب.ولی !!!
توکلی جان‌هرکه هستی دلیل نمیخاد

بی انصافید
ما ملتی هستیم چند پاره شده که هیچ کدام گوش شنوایی برای شنیدن حرف دیگری ندارد
ایکاش iQ ادما رو هم تو گینس ثبت میکردن
شعار مرگ برامریکا روزی حذف می شود چه بخواهیم چه نخواهیم در صورت تغییر رفتار امریکاییها ما هم تغییررفتار می دهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
راه دیگر درست شدن قضیه اینست که جنابعالی به روانشناس مراجعه کنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اگه بیل زن بودید باغچه خود رو بیل میشدید. با مرگ مرگ گفتند چیزی حل نمی شه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اولش تخم اومده یا مرغ
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
شعار مرگ بر آمریکا الان هم حذف شده و اگه نمیدونید از ملت بپرسید
پیشنهاد میکنم همزمان با ثبت شعار مرگ بر امریکا،رکورد نرخ فلاکت مردم هم در گینس ثبت بشه
سیب و گلابی شبیه هم هستند لاکن گلابی هم شیرین تر است و هم لذیذتر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
بس کن و بیش از این حالمان را بهم نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
گلابی از سیب شیرینتره؟!
انسان اگر در ایران متولد شود و والدینش گدا و بدبخت باشند بیچاره خواهد شد
پاسخ ها
kh
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
دقیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــقاً
قریب به چهل سال است که در فریاد شعار مرگ بر آمریکا رکورد گینس را شکسته ایم همینقدر میدانم که این شعار هنوز محقق نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
یک زمانی هم می گفتند که راه قدس از کربلا می گذرد .اما اکنون قدس رسما پایتخت آینده اسراییل شد.
مي خوام يه راي گيري كنم
هركي حرف خاتمي رو قبول داره مثبت را بزند
هركس مخالف اين حرف خاتمي است منفي بزند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ما که در انتخابات شرکت نمب کنیم هرکی میخواد بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
کدام خاتمی احمد یا محمد؟؟
چون از هر دویشان خبر درج شده
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
با حرف هر دو خاتمی مخالفم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
احمد خاتمی باخت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
من این احمد خاتمی رو خیلی دوست دارم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
من فرض رو گذاشتم به هر دو خاتمی و منفی هم دادم
با مرگ بر مرگ بر به کجا رسیدیم دین اسلام دین مرگ نیست
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
حرف شما آدم ناشناس یک طرف و چهل سال شعار روحانیون و حوزه های علمیه و مساجد و سپاهیان اسلام و سازمان های تبلیغات اسلامی یکطرف!
آقای توکلی این حرف های شما فقط نقش سوپاپ اطمینان است چرا عامل و ریشه اصلی وضع موجود کشور را معرفی نمی کنید؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
دانیال
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
دوست عزیز این حرفها برای انحراف افکار عمومی است که همیشه در نزدیک انتخاباتهای مختلف از تریبونهای مختلف به گوش مردم میخوانند. با شعار رفع بی عدالتی و حمایت از مستضعفان پایه گرفت اما آنچه در این سالها ندیدیم عدالت اجتماعی بود.سهم شخص من تنها آوارگی بود و نه هیچ چیز دیگری
این آقا احمد خاتمی. رییس جمهور است وزیر خارجه است؟ شورای عالی امنیت است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
همکاره و در بیشتر جلسات مشارکت دارند
ناشناس
| Canada |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
دقیقا همه کاره تشریف دارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
کجای کاری دادش، ایشون و سایر امامان محترم جمعه درباره مسائل پزشکی، سیاسی، اقتصادی، مهندسی، هوا و فضا و هر چیز دیگری که در زمین و آسمانها وجود دارد صاحب نظر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
متأسفانه ما صد تا رئیس جمهور داریم که البته فقط حرف میزنند و کاره ای هم نیستند .
ناشناس
| Germany |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
امام جمعه تهران است که پسنماز هایش را مرتبا از دست می دهد و دیگران را مقصر عنوان می کند!
آقاي توکلي اعتماد در هر نظامي و کشوري گنجينه اي گران بها مي باشد که به راحتي دست نمي آيد و از دست دادن آن بسيار زيان بار. افسوس که اين بي اعتمادي در ذره ذره اجزاي تشکيل دهنده اجتماع گسترش يافته و کار را از زنگ خطر نيز به مراتب بيشتر گذرانيده است. باز گردانيدن اين اعتماد رو راستي با مردم، پذيرش اشتباه مسئولين و عذر خواهي واقعي آنان و احترام به خواسته ملت امکان پذير خواهد شد.
اما در پاسخ به آقاي خاتمي بايد گفت که بردار جان سال هاي سال واژگان اجتماعي را با مرگ و نفرت آميخته ايد. چرا نبايد به دوستي و نيک انديشي و رابطه درست جهاني بنينديشيم. آمريکا، روسيه، انگلستان و هر کشور ديگر به منافع ملي خود مي انديشد. آيا ما هم همين گونه هستيم.
آقای خاتمی عزیز گویا نمیدونن چه چیزایی اونجا ثبت میشه،البته ایشون بسیااااار زکی و دانا هستند،خدا واقعا حفظشون کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
ببینید چه افرادی در راس کار برای کشور سیاست گداری میکنند
نقاب حامد زمانی زود افتاد !!!!!!!!!!!!!

ماه پشت ابر نمی مونه
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
واقعا خیلی خنده داره که اسم هنرمند رو ایشون گذاشتند این بلاییه که سر ایران اوردند یعنی این که حامد زمانی هنرمند اونه واقعا تاسفباره
خاتمی..... شعار مرگ بر امریکا و اسرایبل و ال سعود باید در گینس ثبت جهانی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
پر کاربردترين واژه در ايران واژه "مرگ" است. بايد همين را ثبت کنند.
دما در اروپا و آمریکا به 30 درجه رسیده مردم کلافه شدن لاکن در ایران ما تو آفتاب و گرمای 45 درجه چایی داغ میخوریم که خستگیمون دربره و لذت می‌بریم ازین کار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
تازه با خوردن اون چایی تو اون دما میگیم (های های جگرم حال امد)
هم مقدس هم بين المللي ؟ از كي تا حالا شعار مرگ بر مقدس شده ؟ بين المللي هم كه نيست فقط ما اين شعار رو ميديم . چه اعتماد به نفسي .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
از چند دلیلی که ترامپ‌از برجام‌خارج شد همین موارد هم‌بود که ترامپ در جورجیا در دانشگاهی صحبت میکرد و میگفت قراردادی با ایران اوباما امصا کرد و چند ابرقدرت هم‌پایش امصا کردند حتی این قرار داد نتوانست احترام‌پرچم‌کشورم را حفظ کند من به حجت السلام خاتمی برادرانه عرض میکنم که فارغ از مصرف سیاسی که این سخنان دارد خود امریکا هم از این فصا از اب گل الود ماهی میگیرد در حقیقت این‌جور حرف ها مال افرادی هست که در سیاست خیلی جوان هستند یعنی در سیاست پیر نشده اند واقعا وقتی سنی از شنا گدشته و در راس قدرت مقام سیاسی دترید شما دیگر چرا ؟ اگر فرد جوان ۳۰ ساله ای بود قابل توجه نبود شما پیران چرا شما روحانیون چرا . ملت امریکا هیچوقت بما مرگ بر ایران‌نگفتند بس هست اختلافات سیاسی راحل کنید تنش ها را کم کنید
آقای خاتمی کاش تولید و پیشرفت کشور در گینس ثبت می شد.شعار آن هم مرگ که هنر نیست برادر
سخنان اقای توکلی را بخاطر اینکه واقعیت ایران را بیان‌میکرد چند بار خواندم . در مورد احساس ازادیهای مدنی و حقوق شهروندی و جلوگیری از اختلاس های بزرگ .... سخنان توکلی از جریانی شکوایه دترند که خودشان اصولگرا هستند . یعنی سیاست گذاری اصولگرایان و اجرای کم و بیش اصلاح طلبان باعث شده است که به چنین نقطه اشتراکی برسند که همان راه اصلاح طلبان در حوزه دمکراسی و سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و بین المللی جواب میدهد . اگر اصلاحات انجام‌نگیرد شرایط بدتر خواهد شد و یک‌موقع دیدیم با شنیدم چند تریلیون تومان اختلاس شد و فرار کرد . صنایع را خصوصی کنید و اینقدر مردم را از سرمایه داری و سرمایه دار شدن نترسانید . نهایتا اگر کشور سرمایه داری شد از المان و زاپن که بدنر نمیشود در حوزه سیاسی هم تشکل احزاب نیاز هست و همیشه رای مردم‌ فصل الخطاب خواهد بود
بقیه کشورها چه چیزایی دارن تو گینس ثبت میکنن بعد ما رو ببین که چی میخوایم ثبت کنیم !!!
بقول قدیمیا :
از کوزه همان تراود که در اوست . . .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
حالا روحانی و خاتمی و اصلاح طلبان را بهتر درک میکنی که از گروه اصلاح طلبان افراد روشنفکر ی هم هستند که در جلسات وقتی شنیدند بمردم یک جوری مطلب را رساندند که خیابانها را مردانه و زنانه کنند دروغ نبوده است
خاتمی چون شعار مرگ بر امریکا شعار مقدسی هست باید ثبت شود و امریکا حذف شعار مرگ‌بر امریکا را به گور خواهد برد و خداوند صدای سه گروه را میشنود . سپاه در دل مردم محبوبیت خاصی برخوردار خست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
پیدا کن ربط این جملات را
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اصلا چی داری میگی؟
مردم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
الان حرام نباشه یه وقت با وی پی ان تشریف اوردید وبگردی میکنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
از اون پرچمي كه بالاي كامنتت خورده خجالت پكش. دم خروس يا قسم حضرت عباس؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ما که نفهمیدیم چی گفتی ؟
اقای خاتمی شعار مرگ بر امریکا درصدی از قدرت وابهت امریکا کم نکرد ولی ملت ایران را بیچاره کرد دست از زنده باد مرده باد بر داریم چرا برای تمام دنیا ارزوی مرگ می کنیم
پاسخ ها
سارا
| Canada |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
افرین عالی گفتی
روایت خباز از بده و بستان در زیر سقف بهارستان .... که باید به فرزندم‌فلان‌کترخانه یا سمت را بدهید .... باور کنید این راهش نیست . اقتصاد کشور را خصوصی و از دولت و شبه دولت خارج کنید مشکلات کشور حل میشود . بیایید به علم و تجربه علمی کشور را اداره کنید . بخدا خسته کننده هست اینقدر از این دست مطالب در ایران‌عنوان میشود .
آقای خاتمی کسی مرگ بر آمریکا می گوید که در موضع ضعف باشد و حرفی برای گفتن نداشته باشد مایه افتخار نیست چنین چیزی در کتاب گینس ثبت شود از شما انتظار اندکی تفکر است
فقط حزن انگیز است خلخالیم آرزوست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
خخخخخخخخخخ
از احمد خاتمی من‌دو سال پیش کلیپی دیدم که ایشان میگفت هم با امریکا مداکره میکنیم و هم‌مرگ بر امریکا میگوییم چون این شعار پر مغزی هست ....الان مرگ بر انگلیس بابت مصادره کشتی و مرگ بر روسیه بخاطر خاموش کردن پدافند ها در سوریه چی . در گینس نمیخواهی این دو مورد را اصافه کنی ؟
مردونه آقای احمد خاتمی میدونه گینس چیه ؟ میدونه رقابت گینس چیه ؟ میدونه شرایط اون چیه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
اصلا گینس را قبول ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
نه فقط تو میدونی
هههخخخ
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
احتمالاً بعدا میخوان در نوبل هم ثبتش کنند
این آقای خاتمی ظاهرا تو این مملکت زندگی نمی کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
اگه زندگی میکردوازبطن جامعه وازمردم خبرداشت که اینارونمیگفت.
تندروها در تمام حوزه ها برای حل هر کدام با خشونت و موارد غیر متعارف و عیر احلاقی وارد میشوند . کم کم مردم را تحریک میکنند که در کوچه و خیابان به جان هم بیفتند . ابن دیگر چه شکلی هست . با موبایل و دوربین فیلم برداری دنبال زنان راه میفتند . واقعا خیلی زشت هست انوقت باید منتطر ۶۰میلیون موبایل بدست حتی ممکن هست از زن و بچه خودشان مردم فیلم بگیرند و در شبکه ها قرار دهند حتی در بازار و معازه و نانوایی و خیابان و کوچه و پارک . . اقا از سیاست بیرون بروید
جناب همتی دست از سر معیشت مردم بردار ، به یه روز پیاز ، یه روز سیب زمینی ، یه روز مرغ ، یه روز تخم مرع ، صادرات مواد غذایی با این تورم خیانت به ملت است .
زمانی که ما مردم می گفتیم مرگ بر آمریکا آقازاده ها می گفتند سلام بر آمریکا و در فرودگاه نیویورک از هواپیما پیاده میشدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
پول ملت توی آمریکا سرمایه گذاری می کردند
فعلا چیزی که در گینس باید ثبت بشود صادرات 300 هزار بشکه نفت در روز است ایران کشوری که بنیانگذار اوپک بوده الان از بازار نفت بیرون رفته
در گینس 11 میلیون جوان دم بخت ناتوان از ازدواج را هم ثبت کنید
من وهمسرم تحت هیچ شرایطی تو هیچ انتصاباتی شرکت نمیکنیم تاحالا هم هرچی رای دادیم عذاب وجدان داریم..خانواده سه نفره ما که جمعا حدود نود سال عمر کردیم یه بار از سفره انقلاب خواستیم بیست میلیون وام بگیریم بخاطر نداشتن پارتی و ضامن پدر ومادرمونو اوردن جلو چشممون وندادن...یعنی ما قشرضعیف گناه کردیم پارتی نداریم؟والله بخدا من تا دور میدان اولی شهرمون نمیتونم فرار کنم بخاطر چندر غاز وام..خاوری و داش بابک خان زنجانی که نیستم
اصلا پیام خاتمی حضور حداکثری نبود جناب میرزایی حیف اون رایی که ملت به امثال شماها دادن ، ای کاش امثال رسایی و کوچک زاده تو مجلس می بودند ولی اعتماد ملت به این شدت آسیب نمیدید ، رای دادن تو ابن وضعیت آب در هاون کوبیدن است ؟! بگذارید بر و بچه های پایداری با ۳۰ هزار رای برن تو مجلس کشور رو درگیر آتش و خون کنند .
بی زحمت در گینس هزاران مدرسه کپری و کانکس و کاهگلی تازه اینها خوب است کلاس با چند تکه سنگ و یک تکه حصیر زیر آفتاب را هم ثبت کنید و اینکه نصف مدارس ایران وسایل سرمایشی و گرمایشی ندارند
بعضی خانواده ها شش ماه است میوه نخورده اند آدم های سرخ و سفید و سرشار از ویتامین این را هم در گینس ثبت کنند
تعدادي حدود 3000 نفر نور چشميها و فرزندان مقامات زمان احمدي نژاد با پول ملت ايرات بورسيه گرفتن و رفتن خارج درس خوندن . پس از اتمام تحصيل ، حالا آقايان بعد از غيبت 8 ساله از خدمت سربازي ، سال قبل برگشتن ايران و با قانوني كه ظاهراً مخصوص اين گروه بود ، با پول ملت سربازي شون رو خريدن و آماده تصدي مناصب بالاي دولتي هستند كه قبلاً براشون در نظر گرفته شده . چقدر خوب مسير رو براي پيشرفت اين نور چشمي ها باز كردن !! فرزندان بقيه مردم در ايران موندن مگه مي تونستن 8 سال غيبت كنن ؟ جالبه كه بلافاصله قانون مذكور رو برداشتن چون ديگه كسي از آقازاده ها نمونده كه از اين قانون استفاده نكرده باشه !!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
بقیه افرادی که در ایران ودرس خواندن باید برای کار و معاش خارج‌از کشور تشریف ببرند . حالا سوالم این هست این ۳۰۰۰نفر وقتی دروس دانشگاهی عربی را خواندند در کشور ما که الگوی عربی و لببرال دمکراسی اداره نمیشود. چگونه امکان دترد در رده مدیریتی کشور پروژها ها را جلو ببرند . اخه کل تفکر غربی روحانیون در سخنرانیها میگویند ما قبول نداریم حتی نوع لباس و نوع ارایش غربی را .
ملتی که دور شکم مسئولینش روز به روز بزرگتر و قد کودکان روز به روز کوتاه تر میشود به جایی نمی رسد
خاتمی زمان جنگ کجا بوده ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
از خودش بپرس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
داشته ملت را برای رفتن به بهشت در صورتیکه به جنگ بروند تشویق می کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
در هیچ جبهه و جنگی ایشون مشارکت نداشته اند .
چهل سال گفتیم مرگ بر آمریکا اما یک بار یک آمریکایی نگفت مرگ بر ایران دیگر اگر خدای نفرت هم باشیم نخواهیم گفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
دلیلش اینه که آنها به ما ضربه زدند و دشمنی کردند .ما که نباید شرمنده باشیم . اگر کسی توی گوش زن و بچه شما بزند پاداشش می دهید ؟
ممنون آقای توکلی! تازه فهمیدم که انگار من و بابام داریم مملکت را می چرخونیم ربطی به حضرتعالی و بقیه مسئولین ندارد. ممنون از اینکه مرا به این فهم رساندید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
خیییببلییییی قششششنکگگگگگ گفتی
اقای خاتمی در گینس شعار ثبت نمیکنن شهامت وشجاعت انجام یه کار ثبت میشه
آقای خاتمی لطفا با این شعارها آبروی ملت با فرهتگ ایران را نبرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
ملت ؟ فرهنگ ؟

بسه دیگه بابا بسه
بله آقای خاتمی باید این شعار درگینس بعنوان پر تکرار ترین واژه بی اثر ثبت شود البته اگر تشریف بردید گینس بی زحمت آمار اختلاس، ماندگاری در یک پست ، پر سرعت ترین رشد منفی جمعیت، فرار مغزها وخیلی موارد دیگر که اگر گینس تحت اداره شیطان بزرگ اجازه رقابت عادلانه به ما بدهد بی شک کشور ما تمام رکوردهای گینس را خواهد شکست بله رکوردهای بهتری برای طرح در گینس داریم
ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند ، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست ، ای رهبر آزاده آماده ایم اماده ، حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی ، هیچ شعاری زیباتر از این شعارها نیست ، رهبری هم راضی به توهین توسط افراطیون نیستند متاسفانه این جماعت جلوتر از رهبری در حرکت هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
رهبری دو ماه پیش گفتند مرگ‌بر امریکا یعنی مرگ‌بر ترامپ و پمپو ..
سهراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
خخخخخخخ شما از اقوام وزیر شعار نیستید؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
نکنه شما در استخدام سازمان تبلیغات هستی
جناب خاتمی رکورد های زیر هم جز افتخارات شماست
۱_ حدود ۱۱ میلیون جوان دم بخت که قید زندگی رو زدن
۲_ افسرده ترین ملت جهان
۳_ بی ارزش ترین پول جهان
۴_ بی ارزش ترین پاسپورت جهان
۵_ پیر ترین دختران دم بخت جهان
۶_ رکورددار خودکشی در جهان
۷_ فقیرترین کشور جهان با ۷۵ میلیون یارانه گیر
۸_ دشمن ساز ترین کشور جهان
۹_ تنها ترین کشور جهان ( اون ۴ کشور دوست هم دارن ملت و کشور رو میدوشن مثل ترامپ و عربستان )
۱۰_ رکورد دار فقر و فساد و بی عدالتی در درحهان یکی ۲ میلیون در ماه دیگری ۲۰ میلیون و دیگری ۲۰۰ میلیون راستی شما چند میلیون جناب ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۷
جالب بود . خصوصا ردیف اول تا چهارم
حامد زمانی ها تو ایران کم نیستند فعلا جوانان کشور دارن پر پر میشن
متاسفانه جناب آقای احمدی نژاد با اعمال نسجیده شان خیلی به اعتماد عمومی جامعه و اقتصادوروابط خارجی صدمه زدند که حالا حالا ها قابل جبران نبوده و نخواهد بود به امید آگاهی عمومی ما ایرانی ها نه احساسات
جناب خاتمی با مطالعه نظرات مردم فهمیدم شما مرد سیاست نیستید
جناب اقای خاتمی مردم در چه وضعی به سر می برند و شما در چه فکری هستید .
ثبت در گینس نان می شود یا آب ؟ یا حجاب یا انصاف ؟ یا ارزانی یا دارو؟
ركورد اختلاس رو ثبت كنيد!!!
با اینگونه کلمات هنوز اقای خاتمی انتظار دارند مردم بیشتری در نماز جمعه ها شرکت کنند.
مرگ بر آمریکا همون مرگ بر شیطانه. آمریکا دشمن بشریته نه فقط ایران.
درود بر خاتمی
مهمتر از این موضوع برای ثبت گینس هم داریم . مانند زمین خواری و کوه خواری و وعده های بدون عمل دولت و همین انتخابات شورا یاری .
حضور در انتخابات توهین به شعور خودمونه
الان فقط حامد زمانی مسئله تابناک شده!؟..... اون بیچاره که میان این همه خواننده پاپ و اصیل تو برنامه های صدا و سیما هم راهی نداره
همه مسئولين فرار رو به جلو رو ياد گرفتن . آقاي توكلي ، دلت به حال مردم نسوخته كه اين حرفارو ميزني . داري اينارو ميگي كه براي فردا رآي جمع كني .
سلام
ملتی قبل از ظهر شعار زنده باد مصدق بده بعد از ظهر مرگ بر مصدق بده
تورم 200 درصدی در یک سال، یک چهارم شدن ارزش پول ملی و دزدی و اختلاس ها را هم باید در گینس ثبت کنند.
باید مقاومت و قدرت و حد تحمل ماها هم ثبت شود...
مرگ بر آمریکا و مردم آمریکا بجز جاهاییکه فرزندان مسئولین زندگی میکنند، اورکتش که زمانی دوستان میپوشیدند، هواپیمای جنگی و مسافربریش، صتایع نفتی و گازی که درست کردند، تکنولوژیش، مایکروسافت و اینتلش .
مرگ برآمریکای واقعی اونه که از امکانات ساخت آمریکا استفاده نکنی مثل کاسترو، نه اینکه صبح تا شب مرگ بر آمریکا بگی و در به در دنبال کالای آمزیکایی باشی و به هر قیمتی شده بچه هاتو بفرستی اونجا.
اقای خاتمی افتخارات بهتری وجود داره انها را هم ثبت کنید اولینش دلار را رساندن به 19800 تومان و ...
چه اصراری هست که تمام بیانات آقای خاتمی رسانه ای بشه؟
چه اصراری هست که تمام بیانات آقای خاتمی رسانه ای بشه؟
به خدا مانگران حال ایشون هستیم
موافقیم,
لطفا این حجم غظیم اختلاسها راهم ثبت کنید
آقای خاتمی ؛ کتاب گینس جای نفرین و لعن نیست .

من نمیدانم ؛ کجای دین اسلام آرزوی مرگ برای این و آن رو توصیه کرده ؟!!



کشورهای غربی با ابداعات و اکتشافات خود هر روز جان هزاران نفر رو در بیمارستانها نجات میدهند ، خیال نکنید این علمی که در بیمارستان های فکستنی ما وجود داره مال خودمونه ، نه آقای خاتمی ، هر چی در این عرصه داریم از اونهاست .


کشورهای غربی با اختراعات خود زندگی را برای مردم دنیا راحت و آسوده کردند . (خودرو ، قطار ، هواپیما و غیره)

پس التماس میکنم بفرمایید ما چکار کردیم ؟

ما چه گلی به سر بشریت زده ایم ؟

شما راست میگویید ، باید شعار مرگ بر آمریکا در کتاب گینس ثبت بشه

چون میدانید که چیزهایی مانند ؛ اختلاس ، دزدی ، آقازاده ای ، اعتیاد ، طلاق ، بیکاری ، تورم ، گرانی و هزاران کوفت و زهرمار دیگه رو نمیشود در گینس ثبت کرد .

ولی بجاش مرگ بر آمریکا رو به عنوان پر تکرارترین واژه دنیا میشه ثبت کرد .


خواهشاً بفهمید ؛ ما مردم غیور و دلیر !!!!!!!!!!!!! با هر بدبختی خو گرفته ایم ، پس لااقل با سخنان این چنینی زجرمان ندهید .
رای بی رای
مرگ بريك كشور گفتن يعني مرگ بر مردم، فرهنگ، تمدن و تماميت يك كشور اين موضوع كجاش اخلاقي كه بخواد ثبت جهاني بشه !!!!!!!!
با سلام
فقط تشکر از تابناک بابت ثبت نظرات موافقان ومخالفان.
یعنی "سعه صدر" و انعکاس کلیه نظرات مردم،چیزی که مردم از صدا وسیما انتظار دارند لیکن هیچگاه توسط این سازمان محقق نشده است.
مبالغ کلان اختلاس و فساد اقتصادی در ایران هم باید در گینس ثبت شود.
نکنه حامد زمانی از بیکاری عملی شده ؟؟؟؟؟؟
اقای خاتمی مدت حضورش در هشت سال جنگ را در گینس ثبت کندکه یک طرفش امریکا بود
شما اگه تونستید حداقل همین کوکا و پپسی آمریکایی را از کشورتان حذف کنید و جانشین وطنی براش درست کنید من میگم یک قدم تو کارتون به سمت موفقیت بر داشتین و گرنه شعار دادن که کار آدمای ضعیفه
بزرگترین اختلاس های تاریخ بشریت هم باید در گینس ثبت شود!!!
فرض کنیم شعار مرگ بر امریکا شعار مقدسیه. اینکه بین المللی است رو از کجا در ائردین؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار