بازدید 39601
هزار و هفتصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

چرا نجفی با دستبند در دادگاه نشسته بود؟/روایت بادامچیان از علت بدحجابی و بی‌حجابی/وای به حال جامعه‌ای که زنان را «پرستو» می‌کنند!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند جعفرزاده: نباید سربه‌سر مردم گذاشت/اصغرزاده: اصلاح‌طلبان جایی که می‌توانند تفاهم کنند، قهر می‌کنند/روایتی از حذف سه حقوقدان شورای نگهبان و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۱۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰ 14 July 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

ترامپ به دلیل کینه و لجبازی با اوباما برجام را لغو کرد

بر طبق اسناد لورفته از کیم دارک، سفیر سابق بریتانیا در ماه می ۲۰۱۸ بوریس جانسون وزیر خارجه وقت سفری به کاخ سفید و ۲۶ ساعت با نزدیک‌ترین دستیاران ترامپ درباره ایران و برجام صحبت کرد. به نوشته کیم دارک، اما بوریس جانسون دست خالی به لندن بازگشتT چراکه ترامپ فقط و فقط به خاطر کینه‌ای که از اوباما به دل داشت و از روی لجاجت برجام را لغو کرد. دارک در اسناد تازه منتشر شده در دیلی میل (امروز یکشنبه) نوشته که ترامپ اصلا استراتژی در مقابل با ایران بعد از لغو برجام نداشت و فقط برای اینکه حال اوباما و دموکرات‌ها را بگیرد، برجام را لغو کرد.

وای به حال جامعه‌ای که زنان را «پرستو» می‌کنند

حمیده زرآبادی با نقد عملکرد گروه‌های سیاسی گفت: به عنوان اولین بانوی راه یافته به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قزوین از زنان سرزمینم سخن می‌گویم، زنانی که سهم‌شان در دولت صفر است و سخن گفتن‌شان در تریبون نماز جمعه کراهت دارد و اگر صحبت هم کنند با استقبال و خوشرویی نیست بلکه با اکراه و اجبار است. زنان باید تمام توان و قدرت خود را صرف کنند تا از هجوم بی‌اخلاقی‌ها، تهمت‌ها و افترا‌ها در امان باشند و اگر حقیقت داشته باشد باید گفت: وای به حال جامعه‌ای که از زن به عنوان یک ابزار استفاده شود و واژه سخیف پرستو در آن وجود داشته باشد.

خریداران دلار ضرر کردند

افزایش هیجانی و ناگهانی قیمت ارز سبب شد عده کثیری از مردم این بازار را برای سرمایه‌گذاری، بازاری سودده ببینند و منابع خود را وارد بازار ارز کنند. این در حالی است که کارشناسان اقتصادی و مسئولان بانک مرکزی، سرمایه‌گذاری در این بازار را اقدامی با ریسک بالا دانسته و از مردم خواسته‌اند به این بازار ورود نکنند. /ایسنا

روایتی از حذف سه حقوقدان شورای نگهبان

سام سوادکوهی، یکی از اعضای حقوقدان شورای نگهبان است که برای دوره جدید به مجلس معرفی نشده است. او درباره نقش آیت‌الله جنتی در حذفش از شورای نگهبان می‌گوید: ایشان با ما آشنایی نداشتند و با ما هم کار نکرده بودند. طبیعتاً فردی تا بخواهید با کسی انس بگیرد و آشنا شود، طول می‌کشد. شاید علت عدم موافقت ایشان با ما این بوده و رویکرد ما با میل، سلیقه و موازینی که ایشان به آن اعتقاد داشتند مطابقت نداشته است.

درباره مافیای لوازم خانگی افشاگری می‌کنیم

محمدرضا غزنوی، سخنگوی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوازم خانگی گفت: امروزه نشانه‌هایی وجود دارد که به نظر می‌رسد مافیای واردات بعد از چند سالی که در پوشش تولیدکننده واردات خود را انجام می‌دادند، دوباره می‌خواهند به صورت رسمی فعالیت کنند. در سال‌های اخیر برخی واردکنندگان با استفاده از خلأ‌های قانونی و در قالب واردات قطعات، مواد اولیه و کالا‌های نیمه منفصله؛ کالای نهایی را به کشور وارد می‌کردند. در روز‌های آینده اطلاعات تکمیلی درباره "حضور مافیای لوازم خانگی" را به اطلاع عموم خواهم رساند. / ایسنا

مردم از گوگل خارج شوند!

فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی اگر به یک چیز شهره باشد مخالفتش با وزارت ارتباطات است. در جهانی که فاصله اطلاعات و شهروندان چند کلیک ساده است دبیر شورای عالی فضای مجای مجازی ایران می‌گوید: «نباید از گوگل آمریکایی استفاده کرد، موتور جستجو و پیام رسان‌ها باید ملی باشند» کاری به این نداریم که اصلا چنین شورایی در کشور‌های دیگر وجود خارجی دارد یا نه، اما ساده‌ترین حقوق شهروندی را هم اینجا نادیده می‌گیرند. فیروز‌آبادی می‌گوید: «مردم از پیام‌رسان‌ها و موتور‌های جستجوی آمریکایی خارج شوند» سوال: پیام رسان امریکایی کدام پیام رسان است؟ مؤسس تلگرام که روسی است! واتس آپ هم که هنوز مشمول فیلترینگ نشده است. پس فیروزآبادی از چه چیزی حرف می‌زند؟ او همچنین خواسته مردم از موتور‌های جستجوی امریکایی خارج شوند! مگر موتور جستجو چیزی است که مردم داخل آن باشند که حالا ایشان خواسته خارج شوند؟ سطح دانش فنی دبیر شورای عالی فضای مجازی کشور ما در این حد است که می‌خواهد مردم از گوگل خارج شوند.‌ ای کاش ایشان شماره تلفن خود را در اختیار مردم بگذارد تا از این به بعد مواردی که کاربران احتیاج به سرچ در گوگل دارند را از شخص ایشان بپرسند! /امتداد

اصغرزاده: اصلاح‌طلبان جایی که می‌توانند تفاهم کنند، قهر می‌کنند

ابراهیم اصغرزاده گفت: اصلاح‌طلبان روز‌های سختی در پیش دارند. اگر نتوانند با جلب اعتماد و بسیج مردم، قدمی رو به جلو بردارند و رقیب را وادار به عقب‌نشینی کنند، وارد یک بازی دو سر باخت خواهند شد. مشکل اصلاح‌طلبان این است که ابتکار عمل ندارند یا اگر دارند آن را در موقعیت نامناسبی به کار می‌برند، جایی که می‌توانند تفاهم کنند قهر می‌کنند و جایی که نباید کوتاه بیایند، کوتاه می‌آیند و چک سفید امضا به رقیب می‌دهند.

روایت بادامچیان از علت بدحجابی و بی‌حجابی

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: بدحجابی و بی حجابی ولو اندک باشد، اما بخشی از جنگ نرم دشمن تحت عنوان «جنگ نمادی» است که در وزارت خارجه آمریکا در دو جبهه فرهنگ و اقتصاد طراحی و عملیاتی می‌شود.

جعفرزاده: نباید سربه‌سر مردم گذاشت

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نایب‌رئیس فراکسیون مستقلین مجلس، به تأثیر برخورد‌های غلط بر ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت تأکید کرد: اقدامات غلط ما هم شکاف میان مردم و حاکمیت را بیشتر می‌کند، هم عقده‌ها و کینه‌هایی پدید می‌آورد که در مجموع خوب نیست. غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از سخت‌گیری‌های اجتماعی در شرایطی کنونی کشور، گفت: با توجه شرایط فعلیِ کشور که با انواع و اقسام تحریم‌ها و دشمنی‌های بین‌المللی مواجه است، باید تنش‌های داخلی را به حداقل رساند. این نماینده مجلس تأکید کرد: برخورد قهری با بخشی از جامعه در شرایط فعلی اصلا عقلانی نیست.

کنایه محمد مهاجری به رئیس صداوسیما

محمد مهاجری در توییتی به حرف‌های اخیر عبدالعلی علی‌عسکری، رئیس رسانه ملی واکنش جالبی داشته است. این روزنامه‌نگار و فعال اصولگرا در توییتی خطاب به او نوشته: «آقای علی عسکری گفتند ۸۰ درصد محتوای فضای مجازی مستهجن است، کاش ایشان بگویند وقتی سیستم شان را استفاده می‌کنند، favorit مرورگر کامپیوترشان روی چه سایت‌هایی است؟ به قول صدا و سیمایی‌ها اشکال از فرستنده است نه گیرنده.»

چرا نجفی با دستبند در دادگاه نشسته بود؟

احمد زیدآبادی در یادداشتی درباره جلسه نخست دادگاه قتل میترا استاد نوشت: در جلسۀ محاکمۀ دکتر محمد علی نجفی، او دستبند به دست در میان وکلایش نشسته بود. استفاده از دستبند برای زندانیان به منظور جلوگیری از فرار آنان صورت می‌گیرد. محمد علی نجفی پس از قتل همسرش، داوطلبانه خود را به کلانتری معرفی کرد؛ بنابراین احتمال فرار متهمی که خود را تسلیم قانون کرده است، منطقاً نزدیک به صفر است. گذشته از این، هیچ متهمی امکان فرار از صحن دادگاه را ندارد، از این رو، باز نکردن دستبند او پس از ورودش به دادگاه، جای کمترین توجیهی ندارد.

به نظرم برخی انتقاد‌ها در مورد نحوۀ برخورد محترمانۀ یکی از فرماندهان پلیس تهران با دکتر نجفی در روز معرفی خودش به کلانتری، سبب این نوع سختیگری‌ها نسبت به او شده است. از نگاه من، آن انتقادات به کلی ناموجه بود و به تبع آن، رفتار واکنشی نسبت به آن انتقادات هم موجه نیست. ظاهراً برخی از ما ایرانیان هنگامی که رفتار نادرستی را نسبت به یک متهم و رفتار درستی را نسبت به متهم دیگری می‌بینیم به جای آنکه بر نفی رفتار نادرست به طور اعم تأکید کنیم، همان مورد درست را نیز به عنوان "اعمال تبعیض" به چالش می‌کشیم! نتیجه آن می‌شود که تصمیم‌گیران نیز تصور می‌کنند که اگر به همه به طور یکسان سخت بگیرند، افکار عمومی آن را عادلانه‌تر خواهد دید!

گذشته از این موضوع، به نظرم نحوۀ دفاعیات وکلای نجفی از او، از همین ابتدا سمت و سویی انحرافی به خود گرفته است. پیش کشیدن بحث "مهدورالدم" بودن خانم میترا استاد از اساس بی‌ربط و ظالمانه است به طوری که به جای کمک به نجفی، از قضا افکار عمومی و خانوادۀ مقتول را علیه او سخت برمی انگیزد. به نظرم دکتر نجفی باید همان تشخصی را که از او سراغ داریم در دادگاه نیز به نمایش بگذارد. قتل خانم استاد به هر دلیل و انگیزه‌ای که انجام گرفته باشد، به هیچ وجه توجیه بردار نیست. از این رو، بهتر است نجفی به جای چنگ زدن به دستاویز‌های سستی که نه فقط نجات بخش نیستند بلکه سبب سقوط می‌شوند، اعتراف کند که در تمام طول ماجرا مرتکب اشتباه شده است و از اینکه تا آنجا پیش رفته که سودا بر او غالب شده و انسانی را به قتل رسانده است اظهار پشیمانی کند و در نهایت عفو بخواهد.

واکنش سخنگوی دولت به سریال گاندو

علی ربیعی در بخش پایانی با اشاره به سریال گاندو درباره تبادل جیسون رضائیان و ارتباط آن با ساخت این سریال گفت: قصد ورود به این موضوع را ندارم. آقای واعظی هم موضعی گرفتند. یک سریال را در حد یک سریال باید بررسی کرد، البته در ژانرهای اطلاعاتی باید خوانش با اصل موضوع هماهنگی داشته باشد. وی افزود:‌ یک بار آقای روستایی و ساداتیان را دیدم که ناراحت بودند فیلمشان را به خاطر تعبیری که از زحمت‌کشان نیروی انتظامی داشتند باید تغییر دهند. از این موضوع عبور کنیم، تمایل ندارم بیشتر در این باره صحبت شود. اما این را بگویم زمانی که بحث زندانیان در مکاتبات برجام مطرح می‌شود، اصلا رضاییان دستگیر نشده بود.

کیهان: قوه‌قضائیه با کسانی که قرارداد الهام چرخنده را لغو کردند برخورد کند

روزنامه کیهان نوشت: یک بازیگر گفته «پس از اقدام به استفاده از حجاب برتر، قرارداد همکاری وی با چند پروژه سینمایی و تلویزیونی قطع شده است.» در این صورت لازم است نهادهای قضایی و امنیتی با عاملان و آمران این مسأله برخورد کنند. الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون از حاضران در اجتماع بزرگ عفاف و حجاب بانوان در همدان بود. وی در این گردهمایی گفت: «امروز هفتمین سال از محجبه شدن من در جوار حرم حضرت معصومه‌(س) در قم می‌گذرد، این اتفاق باعث شد تا بسیاری از افراد، رفتار من را قضاوت کنند. از زمانی که محجبه شدم، پنج قراردادی که برای بازی داشتم را لغو کردند. خیلی از افراد پس از محجبه شدنم تلاش کردند که دیگر من دیده نشوم چرا که همکارانم از این اتفاق در شوک بودند و طیف مقابل نیز در شک، در حالی‌که این دیده نشدن همانی بود که من به دنبالش بودم.»

انتقاد شدید نماینده مجلس به فیروزآبادی: فضای مجازی پادگان نیست

عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به اظهارات اخیر دبیر شورای عالی فضای مجازی مبنی بر عدم استفاده مردم از گوگل، گفت: «نباید عده‌ای بالا بنشینند و برای مردم نسخه بپیچند چرا که منع کردن مردم از دسترسی‌ها نتیجه عکس می‌دهد.»

«عبدالله رضیان» در ادامه گفت: «فضای مجازی پادگان نیست که مردم را به خط کنیم، بلکه باید به مرور زمان و با تقویت زیرساخت‌های داخلی و مهمتر از آن تقویت اعتماد عمومی، کاربران را به استفاده از بسترهای بومی دعوت کرد.» این نماینده مجلس شورای اسلامی پیرامون زمزمه‌های بالا گرفتن اختلافات در شورای عالی فضای مجازی گفت: «مسئولیت ریاست این شورا با رئیس‌جمهور است و باید سیاست‌های کلان فضای مجازی را تعیین و ابلاغ کنند و اینکه دبیر شورای عالی فضای‌ مجازی خودش منتقد اقدامات دستگاه‌های دولتی در حوزه شبکه ملی اطلاعات شده‌، مایه تعجب است.»

پاسخ عادل فردوسی‌پور به شایعه پیشنهاد ایران اینترنشنال

عادل فردوسی پور شایعه تماس و پیشنهاد قرارداد ماهانه ۲۰ هزارپوندی را تکذیب کرد. درست یک روز پس از انتخاب عادل فردوسی پور به عنوان چهره مردمی جشن حافظ، شایعه ای راه افتاد درباره پیشنهاد شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال به او، شایعه‌ای که مشخص بود نمی تواند واقعیت داشته باشد. عادل فردوسی پور این شایعه را تکذیب کرده و نوشته است:«این خبر صحت ندارد. هیچ گونه تماسی از این شبکه با من گرفته نشده و اگر هم چنین پیشنهادی مطرح می شد واضح است که آن را نمی پذیرفتم و پاسخم منفی بود.

»

پیش بینی یک اصلاح طلب از عاقبت اجرای حکم محمدرضا خاتمی

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با «آزادی» گفت: « به نظر من کلان حاکمیت به هیچ وجه علاقمند به ورود دوباره به این بحث نبود و اگر حکم خاتمی در مرحله تجدید نظر نقض نشود و او تبرئه نشود چه حکم اجرا بشود چه نشود یک باب جدیدی در سطح ملی و بین المللی باز خواهد کرد.» ناصری در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ورود دوباره به بحث انتخابات 88 و صدور این حکم چه پیامی را به جامعه می‌دهد؟ گفت: « این حکم بی‌تناسب با ادعا و اتهام مثل احکام قضایی برای فعالان سیاسی اصلاح طلب در سال 88 است و به هیچ وجه نمی‌تواند جامعه را اقناع کند. اتفاقا برعکس این حکم غیرمتناسب جامعه را به این یقین جدی‌تر می‌رساند که همه ادعاهای اصلاح طلبان و حتی اصولگرایان منصف درباره ناسالمی روند انتخابات 88 داشتند، درست بوده است.» وی افزود: «بالاخره برخی عناصر پشت این دادگاه اینقدر خردمندی سیاسی دارند که 10 سال بعد از 88 بار دیگر پرونده تقلب را باز نکرده و به مساله روز رسانه‌ها و افکار عمومی تبدیل نکنند لذا پیش‌بینی من این است که این حکم نقض شود یا اجرا نشود.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۸۶
الان مطهری چی کار کند و بهانه حدید گیر بیاورد برای سر پوش گذاشتن به اینکه ترامپ بر سر لجبازی از برجام خارج شد؟!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
آیا میدانید بازیگرانی که برای بازی در یک فیلم یک میلیارد و سیصد میلیون تومان دستمزد میگیرند معاف از مالیات هستند ؟ چون طبق قانون مجلس فعالیت های فرهنگی معاف از مالیات است.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
نتانیاهو:در برابر برجام بتنهایی مبارزه کردم.دروغ میگی از داخل ایران خیلی کمکت کردن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
مسولینی با ارزوهای دست نیافتنی و عیر علمی باعث هزینه زیادی برای ملت ایران شده است بودن این ها تا چهل سال خسارت بار هست چون همیشه بر همان گفتمان گذشته اصرار میکنند مثل اعدام بازاریان برای ارزان شدن کالا ...‌
ناشناس
| India |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
هرکسی جای ترامپ بود از برجام خارج می شد
قرار بود عزت و منزلت بدن كه ندادن پرستو مون كردن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
تو همه جوامع زنان پرستو برای امیال سیاسی بهره برداری میشه.ولی وای به جامعه ای که مردانش فریب پرستوها رو بخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
بابا شما پرستو نیستی، شما گنجشک هم نیستی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
همین پرستوها نجفی رو تهدید به رابطه غیر مشروع میکنه .خانم نماینده از دختر پورشه سوار مظلوم شهرش نمیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
سرکار خانم زرآبادی این روال در همه دنیا برای جاسوسان هست حالا شانس آوردیم پرستو گفتند ونگفتند جاسوسه وخیرچین وظرافت پرستو را به این تیپ افراد دادند
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
قرار بود به مقام انسانیت برسید
ناشناس
| India |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
جامعه ی ما با جوامع فاسد غربی خیلی فرق دارد ما جامعه اسلامی هستیم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مردم عادی که نکردند
شفاف بگوئید که چه کسانی و چه مدت و با چه اهدافی اینکارها را کردند !؟
و بر علیه چه کسانی کردند !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مگه خودت عقل نداری که پرستو میشی
اگر همین فردا آمریکا، استرالیا، اتحادیه اروپایی، کانادا و نیوزیلند اعلام کنن که به خاطر کمک به مردم ایران به همه ایرانی ها به صورت رایگان پناهندگی میدهند 1 نفر در ایران باقی نخواهد ماند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
تعدادی هم که عرضه کار کردن ندارن و هنرشون اختلاس و رانتخواری و چای خوردن با روسای بانکهاست میمونن.چون راه دیگه ای برای امرار معاش بلد نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
که انجا را هم به لجن بکشانید
با اردنگی بیرونتون می کنند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
البته به استثا پزشکان، کارکنان شرکت نفت، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و مسئولین که همین حالا هم اکثرشان تابعیت دوگانه را دارند و در هیچ کجا مثل ایران نمیتوانند اینقدر راحت و بدون زحمت پول پارو کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
والله ما خونوادمون ۷ نفریم، خارج هم رفتم خودم، ولی نفس کشیدن و قدم زدن توی خاک کشورمو با دنیا معامله نمیکنم و خوانودمم مثل خودمن. چرا چرت میگی؟ ما خود فروخته نیستیم. ولی شما ظاهرا هستین
ناشناس ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
در خصوص پزشکان، کارکنان شرکت نفت و ... نظری ندارم ولی واقعا دریافتی ۶ میلیون تومانی ماهانه یک استادیار دانشگاه از نظر شما ناشناس ۲۱:۴۰ زیاده؟ اگر این چنین هست، باید بگم وآی به حال مردمی که ارزش علم و دانش رو به این مقدار کوچک میبینن. البته تصورم اینه که وضعیت فعلی اقتصاد و مملکت داریمون هم زاییده هم تفکر عمومی هست که میگه علم کیلویی چنده.... نه مدیریت علمی توی دولت دیده میشه و نه توی سازمانهای دولتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آفرین حرف دل مردم رو زدی
ناشناس
| India |
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
این سخن شما را باید با طلا نوشت و در تاریخ ثبت کرد.البته منهای 1700000نفر که در ایران زندگی می کنند
ناشناس
| Canada |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اتفاقا تو ایران خیلی ها هستند که اعتقاد دارن، دولت و نظام باید اجازه بده تا کسایی که به هر شکلی مخالف یا منتقد هستن، به خارج از ایران مهاجرت یا فرار کنند تا کشوری کاملا یک دست در اختیار داشته باشند. فکر کردی مسئولین ما ناراحت میشن از اینکه مثلا از 80 میلیون نفر، 50 میلیون نفر به خارج از ایران مهاجرت کنند.نه دوست عزیز خیلی هم خوشحال میشن. در آخر هم ایران وطن ماست. من به شخصه حاضرم جانم رو در راه این سرزمین فدا کنم.
اینکه می گویید دشمن باعث بی حجابی است بیشتر شبیه جوک است و فقط روند را تسریع تر می کنند و دلیل اصلی بد حجابی و بی حجابی ثمره ان روزهایی است که به خانم ها گفتید بیایند بیرون از خانه کار کنند و در کنار مردان غریبه قرار بگیرند و تا جایی پیش رفت که مراوده با مردهای دیگر بیشتر از شوهر و خانواده شد و این راهی بوده که دنیا رفته و تازه شما حدودا ۲۰ سال است که رفتید و در اینده هم بیشتر خواهد شد و به سبب این بیشتر شدن خیانت و طلاق و افسردگی هم بیشتر می شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
البته اصطلاح بدحجابی بنظر جامعه صحیح نیست
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
حجاب را ولش کن . چرا در ایران تمام تیوری های اقتصادی به سخره گرفته میشود ؟ دلیلش چیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
سخره می گیرند چون که یا خودشان دستی در کار دارند یا نسبت به ان مسوولیتی که دارند تعهد ندارند و یا اینکه دارند می بینند که یک کسی در مجموعه اش کار خلاف می کند نگاهش را می پوشاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
فکر کنم اصلا حالت خوب نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
تحلیل شما کاملا غلط است.ایران در طلاق رتبه چهارم را در دنیا دارد.این همه کشورهای اروپایی و با فرهنگ غربی در دنیا داریم که آمار اشتغال زنان آنها بسیار بیشتر از ایران است و قید و بندهای اجتماعی زنان ایرانی را هم ندارند.چرا آمار طلاق ایران بسیار بیشتر از آنهاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
ن کسی که به تو گفته ایران رتبه ۴ در طلاق دارد داشته سربه سرت می گذاشته
برو امار جهانی را نگاه کن اصلا تو لیست هم نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
ناشناس ۹:۲۵
تحلیل شما اشتباهه، ما رتبه چهارم طلاق رو داریم، چون ترکیبی از دیدگاه سنتی تشکیل خانواده و دیدگاه روابط آزادانه غربی رو داریم و همین موضوع در کنار مشکلات اقتصادی سبب فروپاشی سریع خانواده ها می شود. در غرب اگر طلاق کمه، دلیلش اینه که ازدواج رسمی هم کمه. عمده مردم غرب بدون طی فرایند رسمی ازدواج، وارد فاز ارتباط با جنس مخالف می شوند و بعد از مدتی از شریکشان جدا می شوند. اگر این موارد جدایی در غرب ثبت شود، بعد معلوم می شود که تعداد جداشدن های چه کشوری بیشتر است.
اوووونچنان نا امید هستم و اوووونچنان ناراحت که حد ندارد البته عامل شرایط خود را به هیچ وجه دولت نمیدانم چون در همین دولت خیلی ها زندگی بسیار خوبی دارند. عامل شرایط امروز خود را ساده لوحی والدینم میدانم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
البته به نظرم این شمایی که ساده لوح تشریف داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
میکلانژ: به هنگام تولد هر فرد، خدا میخندد و میگوید که امیدوارم این یکی انسان شود!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
این دولت و اصلاح طلبان واقعا دارن با مردم بازی سیاسی میکنن.در شرایطی ک باید بیان و درمورد برجام و چرایی این ک بدترین کابینه و عملکرد ممکن رو در تمامی سطوح داشتن توضیح بدن امثال آقای محمد رضا خاتمی و .... میان خبر سازی میکنن .جناب آقای محمد رضا خاتمی اگه نتیجه انتخابات هم عوض میشد مگر عوامل همین دولت سر کار نبودن؟پس چرا دیگه دارید مردم رو فریب میدید ک اگر ما بودیم بهتر بود خدا شکر ک چند سال دیرتر تونستین دلار رو برسونید 18هزار تومن.من برنج کارم برنج از 92قیمتش 6برابر شده.در دولت قبل چ جنسی 6برابر شد؟بعضی اجناس حتی ده برابر شدن.دست از سر مردم بردارید خدا رو بشناسید
جناب آقای جعفرزاده! در تهران فردی را داریم که در خلال یکماه گذشته نه تنها در بالاترین حد خود سربسر حداقل 3 میلیون شهروند تهرانی گذاشته، بلکه باعث سلب اعتماد مردم از تصمیم گیرندگان شده است. این فرد طبعاً کسی نیست جز رستم دستان امور ترافیکی شهر تهران، جناب مهندس پورسید آقایی که یک تنه قادر است تا در این اوضاع و احوال نامناسب اقتصادی به نارضایتی شهروندان دامن بزند( که البته در شرایط فعلی خدمت نیست) و هنوز از طرح تاریخی شان چیزی نگذشته، که آمار و اعداد خیره کننده از موفقیت خود و همکارانشان را عرضه میدارد!!!! انصافاً شورای شهر و شهرداری در این دوران سرزمین عجایبی است برای خود. سایر دستگاههای مسوول به این تصمیمات شهرداری، شورای شهر، راهور و... لطفاً رسیدگی کنند.
من یک کارمند شرکت نفت هستم. پدرم هم از کارمندان شرکت نفت بود که بعد از بازنشستگی ایشان من و یرادرانم و خواهرم نیز در شرکت نفت استخدام شدیم.

من زندگی خیلی خوب و راحتی دارم. من تحصیلاتم را تا دیپپلم بیشتر نتوانستم ادامه دهم. من ماهانه 40 میلیون تومن از شرکت نفت حقوق میگیرم و علاوه بر این شرکت نفت تمام هزینه های تحصیل، تفریحات، پوشاک، مسکن و خوراک را به من میدهد و حتی در روز تولدم هم هدیه ای به من میدهد.

من در هر سال حداقل 10 سفر سیاحتی به اروپا میروم.

البته یکی از برادرانم که در سر پروژه های استخراج هست بیش تر از من حقوق میگیرد و ایشان ماهانه بیش از 70 میلیون تومن دریافتی دارد و در ماه 15 روز کار میکند و 15 روز استراحت و خیلی شرایط خوبی دارد و علاوه بر این یک خودروی تویاتا هایلوکس نیز از طرف شرکت نفت در اختیار ایشان هست.

در کل همه ما از زندگیمان بسیار راضی هستم.

من و برادرانم برای رسیدن به این موقعیت خیلی زحمت کشیدیم و به مردم ایران هم توصیه میکنم تا میتوانند کار کنند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
فکر کنم خواستید با ما شوخی کنید چون بالاخره ما هم در بهترین دانشگاههای کشور درس خواندیم و دوتا فوق لیسانس فنی و غیرفنی گرفتیم و در کنار آن رزمنده و جانباز هم هستیم اما با حقوق ۳میلیون بازنشست شدیم.البته خیلی هم زحمت می کشیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
واقعا فکر کردی این اراجیف را کسی باور می کند
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
سلام
لطفا قرصهاتون زو به موقع استفاده کنید
هوالشافی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
وای وای بنده خدا قاطی کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
در واقع انتقاد به وضع موجود به صورت طنز است.
عظیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
تابناک از انتشار اخبار نادرست و شبه انگیز و تفرقه انگیز آفرین جلوگیری کنید
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
احیانا از آلبانی پیام نگذاشتی؟
ناشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آره دیگه مصدق بجای اینکه صنعت نفت رو ملی کنه مال شما کرد
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اره شما درست می گین.
من خودم کارمند شرکت نفت هستم و اینچیزی که گفتین رو کاملاً تکذیب میکنم، سابقه کار من 27 ساله یه وقت فکر نکنید که تازه استخدامم.
ضمناً قبلاً یه قانونی در شرکت نفت بود که کسی که بازنشست میشد یکنفر از فرزندانش رو بکار میگرفتن که این قانون سالهاست که ملغی شده و محدودیت و سقف گذاشته شده اجازه پرداخت (اون اندازه مورد ادعای شما) رو نمیده
شما با بیان این موضوع فقط هدفتون بدبین کردن مردم نسبت به شرکت نفتی هاست.
یک جو انصاف
گوجه و توت فرنگی هر دو قرمز هستند لاکن توت فرنگی بسیار گران است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
تازه گوجه خوشمزه ترم هست. توت فرنگی فقط اسم درکرده
زنان مقتول خشونت مردان را با انگ پرستو حذف میکنند به اسم‌ اصلاح طلبی و دموکراسی
چرا دولتیان گاندو را به خودشان گرفتند و وحشت کردند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
شما خیلی پرتید. دولتمردان به خود نگرفتند بلکه در این سریال خیلی مفتضحانه و ساده اندیشانه با اسم و رسم دولتیان را مورد خطاب و هدف قرار دادند که خوشبختانه کمانه این تیرها به مسببین سازنده فیلم برخورد کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
علی جون بپا معنای پرت بودن این است؟
ممنون!؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
دیروز ربیعی دو جمله کوتاه گفت و تمام داستان گاندو را زیر سوال برد
و معلوم شد اصلا در زمان توافق ، هنوز جیسون رضاییان دستگیر نشده بوده !!؟؟
استاد چرخنده:
این دیده نشدن همانی بود که من به دنبالش بودم!!!
استاد فيروزآبادي:
مردم از پیام‌رسان‌ها و موتور‌های جستجوی آمریکایی خارج شوند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
جناب کیهان از کی شما مدعی العوم شده اید ندیده بودیم از کسی شکایت کنند که چرا با این خانم مورد نظر ما کار نمیکنید مگر کار کردن کارگردانها با بازیگران اجباری شده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ماکرون در روز استقلال فرانسه ، توسط مردم فرانسه هو شد ، انوقت اصلاح طلبان دلخوش به این اقا هستند که به تهران بیاید و به این ها اعتبار ببخشد..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
بابا چیکار داری به این اصلاح طلبا؟ بذار دنبال اصلاحاتشون کذاییشون باشن. بذار دلشون خوش باشه. میخوام یه چیزی بهت بگم، اصولگراها هم همچین دلشون به حال من و تو نسوخته. همشون یکی هستن. من خودم معتقد به آرمان های انقلاب و ولایت فقیه هستم ولی به هیچکدوم این دو گروه علاقه ای ندارم. آخرش اگه بری می بینی حقوق همشون با مردم عادی تفاوت فاحشی داره. راستش دلیل اصلی که اراده جدی برخورد با مفاسد اقتصادی وجود نداره، اینه که تعریفی از مفسد اقتصادی وجود نداره
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
اگر اصلاحات سیاسی و اقتصادی انجام ندی یعنی باید به هزار سال پیش برگردی . یعنی از همین فردا شروع کنی صد سال وقت میبرد . دوم اینکه برای من شرح بده منطور از ارمانگرایی چی هست . جایگاه قانون در ذهن شما چگونه هست منطورم این هست که به گفتار و رفتار خودسر که اعتقاد ندارید که زنش را بخاطر اینکه محاربه بوده کشته است پس دیگران هم شما را خواهند کشت
معتقدم یک کشور در همه زمینه ها باید در سطح جهانی عمل کند و استفاده از پرستوها در دستگاههای امنیتی نیز از این قاعده مستثنی نیست وعدم استفاده از آن محروم کردن یک کشور از یک امکان بزرگ است و قرار گرفتن افراد در شرایطی که دلخواه آنها نیست و همراه با تهدیدات آن و بسیاری مسائل دیگر، در واقع به جای تاسف نیاز به تقدیرو درک ارزش کار آنها دارد پرستوها تنها زنان نیستند که نیاز باشد برای زنان یک کشور تاسف خورد و بعید میدانم که ما در ایران از آن استفاده نکنیم.
اما اینکه در چه جهت و چگونه از آن استفاده شود، مهم است
و به نظرم آگاهی از آن بیشتر از ناآگاهی بتواند به یک جامعه کمک کند.
گمان میکنم هر فردی که حداقل تلاش درست و در مسیر ارزشهای یک کشور در حوزه مسائل سیاسی و اجتماعی دارد باید ملزم به آگاهی و دانستن حداقل مسائلی در زمینه جرائم سیاسی و امنیتی و نیز سایر مسائل عمومی این حوزه که اطلاعات آن سالهاست که در دسترس همگان است باشد.
اقای فیروز ابادی نگفتند که از گوگل خارج و به کجا وارد شویم ؟!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
وارد یاهو شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
دسته جمعی بریم فیروز آباد و هواخوری کنیم !؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
فردا پول میدن فامیلاشون موتورجست و جو بسازن مشکل ورود شما هم حل بشه.
آقاي كيهان ! چرا از جيب مبارك ضرر و زيان خانم چرخنده را پرداخت نمي كنيد ؟ كسي كه با ايشان قرارداد بسته مي خواد كاسبي كنه نه اين كه به خاطر وجود يك شخصيت غير محبوب فروشش رو از دست بده .
پاسخ ها
سپهر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
در مقاله خود اشاره نفرمودند برای برخورد قضایی به کدام ماده قانونی استناد شود ؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
از نظر شریعتمداری ، هزینه پاداش چادری شدن خانم چرخنده را مردم باید از جیب خالی شده شان بپردازند !؟
اگر ایشان برای ثواب اینکار را کرده
، دیگر چرا دنبال جایزه و تشویقی و کارت هزار آفرین است !!؟؟
اقای دکتر نجفی احتمالا به توصیه وکیل ناشی و برای نجات از چوبه دار گفته بود که مرحومه خانم استاد میخواسته با اجنبی روابط نامشروع داشته باشد تا با استفاده از قوانین اسلامی حاکم قتل را توجیه و از اعدام بگریزد اما مقتول اهل یکی از شهر های کرد نشین ایران میباشد و اقای دکتر نجفی از فرهنگ کرد های ایران بی خبر است که نسبت به مسائل ناموسی حساسیت ویژه ای دارند او اگر برای نجات خود تهمت ناموسی به خانم استاد بزند هرگز خانواده مقتول رضایت نخواهند داد و او اعدام خواهد شد اقای نجفی بهتر است بزرگانی را واسطه قرار دهد تا خانواده مقتول رضایت دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اتفاقا در تهران چه ها که نمی کنند
حالا چرخنده يه چيزي گفت شما چرا باور كردي ؟
برخي فكر مي كنند مملكت ارث پدرى ان هاست و در هر موردي اعمال سليقه مي كنند .
۳۰ میلیون ضرر حاصل از خرید طلا ، نابود شدم رفت ، لطفا اسیر هیجانات نشوید .سایتهای قیمت گذاری کاملا دارن زیر نظر دولت ردیف بودجه میگیرن ، فعلا دستور اینه بورس حبابی بشه ، و دلار سرکوب ؟ کی باشه باز تو این بورس نابود بشه مواظب باشید .
آقای فیروز ابادی شما حرفی نزنید کسی نمیگه چیزی بهتون.
بنام خدا
کینه ورزی دولتی به دولت قبل چیز جدیدی نیست و لازم هم نیست اون ور آب دنبالش بگردید جناب روحانی ریاست محترم جمهور خودمان دها طرح و پروژه مربوط به دولت قبل را یا عقیم گذاشتن و یا از اجرایش بعلت همان کینه جلوگیری کردند مسکن مهر یا افزایش یارانه یا سوختن کارتهای بنزین انتقال تکنولوژی ها ب حسب مزیت نسبی مناطق و........
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
بنده خدا اینم یه بازی جدیده
باسلام
جناب آقای عبدالله ناصری میگه بهتره به مسایل سال88ورود نشه بهتر نبود به دوست گرامی و هم فکرتون هم میگفتین ادعای دروغشو بعد ده سال دوباره مطرح نکنه؟
قانون فقط باید برای فقیر بیچاره ها باشه؟ اتهام زده مدرک نداره باید محاکمه و مجازات بشه
صحبتهای آقایان جعفرزاده و بادامچیان، درواقع نگاه دو جریان فکری سیاسی است که نظراتی متفاوت نسبت به جامعه ایرانی دارند. از یک سو آقای جعفرزاده معتقدند که در این شرایط نباید سربسر مردم گذاشت و بین مردم و حاکمیت شکاف ایجاد کرد، و از سوی دیگر آقای بادامچیان معتقدند که بدحجابی و بی حجابی ولو اندک (که البته برخلاف گفته ایشان به هیچ وجه اندک نیست) نقشه ای است از سوی اتاق فکر دشمنان. درواقع به نظر آقای بادامچیان اکثریت مردم ایران با شرایط فعلی موافقند و آن عده به اصطلاح اندک هم که کمی برخلاف جریان عمل میکنند، مهره های دشمنان هستند. غلبه همین دیدگاه است که به تصمیمات عجیب در اداره جامعه می انجامد و کار را به جایی میرساند که امروز شاهدش هستیم، حتی اقداماتی از قبیل لغو کنسرتها و جلوگیری از ورود خانمها به ورزشگاهها و برخوردهای شدید با بدحجابی تا حذف یک مجری محبوب تلویزیونی همگی از چنین دیدگاهی سرچشمه میگیرند. اما به راستی نظر آقای جعفرزاده منطقی و هوشمندانه است و ای کاش مقامات و مسئولین عزیز ما تا فرصت باقی است اعتماد از دست رفته مردم را بازگردانند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اگر بد حجابی ابزار امریکا هست .....وقتی خودم در اول انقلاب در صف تطاهرات بودم همه گروه ها در تطاهرات حصور داشتند با تمام‌طیف های سیاسی و فکر و حتی پوشش لباس انها و موی سر زنان هم‌مطرح نبود فقط برای رسیدن به دمکراسی مردم‌بود . بیخودی جو سازی نکنند . اگر انموقع بی حجاب در صف تطاهرات بودند یعنی چی واقعیت جامعه امروز را دریابید
اگه واقعا ترامپ برای لجبازی با اوباما برجام را رد کرد ایا بهتر نیست ایران داخل این لجبازی نیافتد و برجام دیگری با ترامپ ببندد
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
تا بازم ایران به تعهداتش عمل کنه و رییس جمهور دمکرات بعدی هم از لج ترامپ بزنه زیر همه چیز
با نگاهی به سخنان آقای فیروزآبادی فضای مجازی، آدم احساس میکنه مسئولین برای خودشون خیلی آزادی قائل هستند و مملکت را ارث پدری خودشان میدانند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
ارباب حق دارد که برای رعیت تعیین تکلیف کند.
کاش میتونستم از ایران برم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
با این پشتکارت یه روز هم نمیتونی دوام بیاری فکر کردی کف خیابون دلار ریخته نگه داشتن که تو بری جمعش کنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
منم میخوام برم ولی کار میکنم که زنده بمونم پول سفر داخلیم ندارم
تابناک می بینم که قرار است با شیطان بزرگ مذاکره کنیم. آفرین یک بار دیگر با آمریکا مذاکره می کنیم. ولی مثل همیشه خیلی دیر و وقتی به مردم خسارت زیادی زدید. امیدواریم این بار چیزی مثل برجام بر مردم تجمیل نشود که فقط وعده های بیهوده بود و ما را از چاله اوباما به چاه ترامپ انداخت.
هند، چین، پاکستان، بنگلادش، کشورهای آفریقایی، ایران، افغانستان، برزیل، مصر و.... این ها تعدادی از کشورهایی هستند که جز پرجمعیت ترین کشورهای دنیا محسوب میشن و دارای بیشترین تعداد فقیر و افراد مفلوک در جهان هستند.

در عوض شما کشورهای اروپای غربی، کانادا، آمریکا ، نیوزیلند ، استرالیا، کشورهای اسکاندیناوی و کشورهای عربی حاشه خلیج رو ببینید اینها نسبت به منابع مالی و امکاناتی که در اختیار دارند جمعیت بسیار کمی دارند و در صدر شاخص های توسعی قرار دارند

برای ریشه کنی چرخه فقر و فلاکت هیچ راهی جز خودداری از زاد و ولد وجود ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
چین وامریکا وروسیه هرکدام ده برابر افغانستان جمعیت دارند وثروتمندترین جهان هستند ..اسراییلی هاسیاست تشویقی بچه دار شدن دارند ..نسبت سایر اقوام مثل ترکمن وبلوچ وکرد به فارس بشدت داره زیاد میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
کاملا موافقم
ولی حرف شما را فقط افراد متمول و برخوردار قبول دارند و اجرا می کنند
افراد فقیر و کم سواد همچنان به زاد و ولد مشغولند و این پدیده بسیار خطرناک است
یا خالق وحشت
گاندو صرفا یک تصفیه حساب سیاسی در بدترین شرایط کشور بود دریغ از یک جو تفکر و زمان شناسی
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
سیاست یعنی نامردی
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
بزرگان و سالخوردگان بما از ۵۰ سال پیش میگفتند سیاست بی پدر و مادر و نامرد هست بنابراین اگر وارد فضای سیاسی شدید در چندین رشته تحصیل کنید حتی تاریخ و جغرافی را بخوانید اگر سواد سیاسی را بادا نبرید سیاست اخلاق شما و عاطفه و مهربانی را نابود میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آن کس که نداند و نخواهد که بداند.....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آخی که سیاستمدارهای دولت چقدر زجر کشیده هستند... چقدر تو خونه های بزرگ و اشرافی تنهایی بکشند، چقدر فراق فرزندانشون رو در ینگه دنیا تحمل کنن، گاندوی بی رحم...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
چرا بعضیا از خیانت خوششان میاید
خوشا به سعادت مرجان شیخ اسلامی آل آغا که الان در کانادا با اون 6 ملیارد یوروای که از شرکت نفت دزدید یک شرکت سرمایه گذاری و یک شرکت خرید و فروش مسکن راه اندازی کرده و برای خودش و خانوادش کارآفرینی کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آدم خائن روی خوش نخواهد دید. اگر هم ببینه چند روز بیشتر نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
ب۸ه این می گن استفاده ی بهینه از چادر
حالا اگه مانتویی بود الان توی یه شرکت خصوصی منشی بود
حمیده زر آبادی ... وای بر کشوری که در ان‌زنان استفاده ابزاری شود و از انان بعنوان پرستوها استفاده شود........ حرف من کاربر این هست که چرا باید دختر و زن ها خودشان را از نگاه کردن و پوشیدن امتناع کنند که من شهروند مرد تحریک نشوم .جایگاه ایمان برای کنترل کجاست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اگه قرار بود با بی حجابی زنان، مردها تحریک بشن که توی کشورهای دیگه سنگ روی سنگ بند نمیشد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
جایگاه ایمان خودت کجاست؟ نگاه نکن جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خودتو تربیت کن و نگاهتو کنترل کن و از خودت مایه بزار
فیروز آبادی ...... مردم هر چه زودتر از موتورهای جستجوی غربی و روسی و امریکایی خارج شوند .از تویتر و تلگرام خارج شوند و روی به پیام‌رسان داخلی بیاورند ....... داداش تا حقوق شهروندی . ازادی بیان و عقیده . جرم سیاسی تعریف و قانونی نشده باشد ورود در پیام رسان داخلی حتی انتقاد هم زندانی طولانی مدت دارد . کمی واقع بین باشید
پاسخ ها
مهدی مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
شما دستور دادی ما هم اجرا کردیم زهی خیال باطل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خوب خارج بشن برن دور هم اون جاهایی که جلسه ها تشکیل می شد با هم گپ بزنن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
چراسرچ ساده را از پیام رسان داخلی انجام ندهید .
کیهان ... قوه قضاییه با افرادی که قرار داد الهام چرخنده را لغو کردند برخورد کند .بخاطر برگدین حجاب بعد از هفت سال ...... حالا بعد از مدتی حجاب را دوباره از سر برداشت آیا حاصر هستید دوباره ماستمالی نکنید
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
ملاک وضعیت فعلی افراد هست
نجفی گفتند علت به قتل رساندن همسرم بخاطر محاربه بودنش بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
شما به فرض هم خانمت تهديد به خيانت رد فقط حين انجام عمل مي تونستي شرعا هردو زاني را بكشي نه قبل از ارتكاب جرم .
واقعه 88 یک فتنه بود. بسیاری از افرادی که در آن زمان اصلاحطلب بودند به خارج از کشور گریخته به صف معاندین پیوستند. چه ما خوشمان از احمدینژاد بیاید چه نیاید او انتخاب شد. اگر گلوی خود را برای دفاع از دمکراسی پاره می کنید به نظر مردم احترام گذاشته ساکت باشید. شما اصلاحطلبها به اندازه کافی وقت داشتید. چه گلی به سر مردم زدید جز مظلومنمایی؟ چند تا از نمایندگان مجلس ششم در آمریکا جذب سازمانهای صهیونیستی شده اند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
شما تنها یک نفر هستید پس نمیتوانید از جانب کل مردم صحبت کنید، اما شخصی
مثل احمدی نژاد انتخاب من و امثال من ایرانی نبود.؟!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
بگویید به خارج گریزاندیم.همینطور که دوست دارید دیگرانی مثل فردوسی پور را بگریزانید.مردم بازیهای شما را کامل بلد شده اند راه جدیدی برای فریب انتخاب کنید.اصلاحطلبان گلی بسر مردم نزدند چون تصمیم اصلی در اردوی شما گرفته میشود.هزاران اجر برای رابطه دوستانه با دنیا میچینند و شما با یک ضربه نابود میکنید.اصلاحطلبان سوپاپ اطمینان شما بوده اند و یقین بدانید اگر نبودند ومردم کور سوی امید نداشتند، اتفاقات سال ۹۶ زودتر میافتاد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
دوست آلمانی خاتمی و روحانی هم انتخاب من و امثال من نبودند اما ما به رای اکثریت احترام گذاشتیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
میشه بگی اصولگرایان که تمام امورات اساسی مملکت رو در دست دارند چه گلی به سر مملکت زده اند ؟
در مورد فضای مجازی و اظهارات دبیر فضای مجازی مطلبی را از امتداد بازنشر نموده اید که عین بی مسئولیتی و شرکت در مردم فریبی است. بنده حدود 30 سال است که از اول ورود اینترنت در خارج از کشور در این فضا بوده ام. در هیچ کشوری فضای اینترنت آنها مثل کشور ما بی در و پیکر و در اختیار بیگانه نیست. نه در غرب و نه حتی در کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس. در همان اروپا و آمریکا روسای گوگل و فیسبوک را در پارلمانهای خود به محاکمه کشاندند و به شدت آنها را مقید به رعایت دستورالعملهای خود کردند. فقط در ایران است که همه چیز رها است.
نویسنده امتداد مثلا خواسته خود را خیلی باسواد و طرفهای مقابل خود را خیلی بی سواد نشان دهدو فرموده اند که مگر کسی در موتورهای جستجو هست که از آن خارج شود. به ایشان باید تفهیم کرد که اولا تقریبا در تمامی موبایلها و همچنین در دستگاههای دیگر کاربر با یک حساب کاربری گوگل در سیستم وارد شده است و تمامی جستجوها و گردش او در اینترنت ثبت و ضبط می‌شود. حتی اگر افرادی هشیاری به خرج دهند و با طی مراحلی بدون شناسه شخصی از این موتورهای جستجو مخصوصا گوگل استفاده کنند باز اطلاعات کلی و آماری از علایق مردم و همچنین با اعمال کنترل در اولیت بندی ترتیب نتایج جستجو یا عدم نمایش اطلاعاتی خاص در نتیجه گیری مردم دخالت می‌کنند. اینکه واژه خروج از گوگل یا جایگزین کردن جستجوی گوگل با جستوجوگرهای داخلی را به کار ببریم چندان مهم نیست. مهم این است که از این وضعیت که کلا فضای مجازی کشور ما در اختیار بیگانه است رهایی یابیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
بابا ای تو با سواد
ای صاحب تشخیص
ای تحلیلگر مسائل فضای مجازی
به احتمال زیاد شما از جمله زحمتکشان مردم متوسط به پایین هستی که با حقوق ماهیانه ،سفری هم به خارج از کشور داشتی.
از اقوام آقای فیروز آبادی نیستی ؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
حرف آقای دادخواه کاملا درسته. اما عده‌ای هستن که ذیل خبرهای تابناک تحت هر شرایطی نظر مخالف مصلحت
و موافق دشمن میدن. اصلا کاری به درستی یا نادرستی مطلب هم ندارن امثال این آقای ناشناس هم که می‌بینید در پاسخ به آقای دادخواه به جای حرف منطقی سریع میزنه به جاده خاکی و نسبت‌های ناروا میده
محمد رضا خاتمی ظاهرا از آمارهای رسمی موجود در سایتهای رسمی وزارت کشور و شورای نگهبان و تردیدهایی که در مغایرت های آماری و عددی آنها بوده استفاده کرده است .
دادگاه باید ضمن بررسی این آمار و ارقام و صحت و سقم آنها، چنانچه ادعای ایشان درست است
از وزارت کشور و شورای نگهبان توضیح بخواهد
و چنانچه خاتمی دروغ گفته و یا اسناد و آمار کذب داده ، با او برخورد گردد
بهر حال تا قانع کردن افکار عمومی و روشن نشدن سرنوشت این دادگاه ، داستان ادامه دارد .
در کشور چرا برخی بی کفایت مسئولیت دارند گناه مردم چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
چون خودتون بهشون رای دادید
موعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
گناه ما ملت انتخاب غلط است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
چون همگی گول خوردیم و رای دادیم دیگه پشت دستمونو داغ کردیم اگه رای بدیم.
جمع کنید بابا
چون شنیدن صدای زن ممکن است بعضی مردان نامحرم را تحریک کند باید صحبت کردن زنان بطور کل ممنوع گردد.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
دمای هوا کاهش یافت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
فقط یکی نیست بگه چرا تمام مردان دنیا را صدای زنان تحریک نمی کنه ؟؟
فقط مردان ایران مرد هستند یا اصلا یه طور متفاوت مرد هستند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مردای ایرانی دائمل تحریکن و نمیتونن جلوی خودشونو بگیرن تمام عبادتشون تو یک لحظه دود میشه.
علت اینکه شخصی مثل نجفی را با این سن و سال با دستبند در صحن دادگاه نشاندن نه بخاطر اینکه از جانب او خطری سر میزند بخاطر اینکه چون نجفی یک اصلاح طلب بود بهمین خاطر بیشتر باید خورد شود.
نوشته وای به حال جامعه ای که زنها رو پرستو میکنه !!!! جامعه کسی رو پرستو نمیکنه امیدواریم ارگان های ذی ربط ورود کنن و اجازه ندن
بیماری عجیبی در شهری شیوع پیدا نمود و عده زیادی از مردم شهر جان خود را از دست دادند. مردم شهر گرد هم جمع شدند و تصمیم گرفتند برای چاره جویی نزد شیخی صاحب کرامات فراوان بروند.

شیخ گفت من گرسنه ام ابتدا غذایی برایم محیا نمایید. مردم شهر سفره ای عظیم و رنگین برای شیخ مهیا کردند و از انواع خوراکی ها لذیذ برای او تهیه نمودند. شیخ از غذا ها تغذیه نمود و به قدری غذا تناول نمود که نزدیک بود از دنیا برود

شیخ پس از بهبودی از پرخوری به مردم گفت چاره مشکل شما در نزد طیبان است بروید نزد آنها تا چاره کار را به شما بگویند.

مردم همه شگفته زده و متحیر از این هوش و ذکاوت شیخ سجده شکر نهادند و پول و ملک فراوان به شیخ به عنوان پاداش دادند و شیخ بسیار ثروتمند شد.
جامعه غربی جامعه ای هست که دختران از سنین پایین مثلا 10 ساگی شروع به برقرای رابطه جنسی با دوستان خود میکنند و زنان در طول زندگی خود ممکن است با صدها نفر رابطه داشته باشند حتی بعد از ازدواج و این چیزها برای جامعه غربی طبیعی هست
پاسخ ها
ناشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
عجله نکن عجله نکن داره اینجا هم خیلی چژیزا طبیعی میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
این جامعه ای که تو توصیف میکنی هیچ کجای دنیا وجود نداره ، اگر جامعه غربی چنین بود این همه پیشرفت نداشت .
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مشکل جامعه خودت را حل کن . وقتی به موارد دیگر غربی در بحث گرفتن‌پول مانند بیمه و گمرک و عوارص و ارزش افزوده و آزادی پوشش حتی داشتن حجاب در غرب برای خارجیها آزاد هست انها را ندیدی؟ مغز شما هنگ‌شده و دیگر باز نمیشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
با یه آقای کانادایی صحبت میکردم، باورش نمیشد بچه های ایرانی رابطه جنسی ندارن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
جامعه غربی هم خانوادهاشون مستحکم و سالم هستند و هم امار طلاق بسیار پایین شما تصورت از غرب خیلی گنگ در ایران دختر 7 ساله دم پیکنیکی با
باباش دود میگیره عمو نگران رابطه جنسیشونی شما؟
چرا از سرویس های مدارس که از راهور و تاکسیرانی برچسب و در واقع به صورت قانونی اجازه حمل دانش آموزان را دارند و چندین سال هم به خاطر داشتن همین اجازه قانونی یا همان برچسب سرویس مدارس جریمه نمی شدند حالا به یکباره و بدون اطلاع قبلی از سوی شهرداری پیامک پرداخت عوارض ورود به طرح زوج و فرد به تلفن همراه ارسال می شود ؟ آیا این درست است که راننده ها تاوان کسری بودجه شهرداری را پرداخت کنند ؟ شهرداری چه مزایایی یا چه خدماتی به رانندگان سرویس مدارس فراهم کرده که عوارض طلب می کند ؟
150 ملیارد دلار پول حاصل از برجام الان کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
آنجا كه تورم را زير يك درصدكردن سخراني رئيس جمهور در خراسان شمالي مثل همان زير يك درصد 150 ميليارد هم تخيلي است عزيزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
تو ساختمان سازی استرالیا
بادامچیان ..بد حجابی و بی حجابی کار امریکا هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
کار آمریکا نیست کار آمریکا دوست است که از توانایی خود غافل و به بیگانه دل بسته است
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بد حجابی مال عربستان نیست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بهترین راه برای فرار از ناکارآمدی مدیران، انداختن تمام مشکلات به گردن آمریکا است و بس !؟
پرستو يا غير پرستو -مسلمان يا غير مسلمان - مفسد يا غير مفسد فرقي نميكند قانون بايد براي همه يكسان باشد ، حكم استفاده از اسلحه غير مجاز مشخص هست ، با دستبند زدن هم نميشود دل مردم را به دست آورد ، او بايد مجازات شود
فقط بايد ديد فشار به خانواده مقتول چقدر خواهد بود كه مجبور به رضايت شوند
ايكاش عدالت در مورد عملكرد ايشان در زمان وزارتش او را محاكمه ميكرد بيشك جرمش بزرگتر نبود ، كوچكتر از قتل نبود.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
همسر خائن با همسر غیر خائن فرق داره و قتلش با هم همسطح نیست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خوبی داداش چی داری میگی برای خودت اونور دنیا نشیتی نظر میدی شما افراد مهاجر و وطن گریز اصلا حق ندارید
راجب مسائل داخلی ما نظر بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
مفسدان با کت و شلوار و محافظ به دادگاه می آیند . ایشان با دستبند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
ناشناس۰۹:۰۴
این بنده خدا ساکن همین ایرانه فیلترشکنش امریکاییه سرورش, امریکا بود تابناک نمیخوند
مجازات داره ولی مرگ نیست چون مستنداتی داره که زنش با دهها نفر رابطه جنسی داشته وعلنا تهدید به بی آبروییش کر ده
من فكر مى كنم به جاى استفاده از اسم يا كلمه پرستو نبايد استفاده شود چون بسيار غلط است تعداد زيادى از دختران و زن هاى كشورمان اسم شان پرستو مى باشد و لازم است اين واژه كاملا حذف شود و جايگزن ديگرى برايش انتخاب شود . مثلا جاسوسه يا مداخله گر . كه احترام زنان كشورمان كه اسم شان پرستو هست حفظ شود . اميدوارم به اين مهم توجه شود .
فعلا حجاب رو وللش، تا مردم میگن نداریم گوشت بخریم با بحث حجاب اجباری و اختیاری سرشون رو گرم میکنن. دلار چنده آقای روحانی؟
تصمیم گیرندگان ، خودشان عامل و ذینفع گرانی مسکن هستند . به همین خاطر هم هست که با وجود گرانی وحشتناک مسکن ، شاهد هیچ اقدامی نیستیم . گذشت آن دوران که پست برای خدمت بود .. والا منطقی نیست برای حقوق دولتی این همه سرو دست شکسته شود .
فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی

امسال اینجور اشخاص در این کشور زیاده
سرکار خانم حمیده زرآبادی، در جامعه ای که برخی از خانم ها با طرز پوشش خود صرفا به دنبال پرستو قرار دادن خود هستند، نشان از ضرورت ریشه یابی مشکلات توسط فرهنگ سازانی که خود نیازمند آموزش فرهنگ هستند، بالا بردن ظرفیت تحمل و باز آموزی آموزش دهندگان و آموزش دیدگان، آغاز تغییر از خود به جای تغییر دیگران، پایبند بودن به ریشه های اصیل اسلامی و پرهیز از آدم های مسلمان نما دارد. متاسفم که باید عرض کنم مسیر در این زمینه بسیار بد در حال حرکت است!!!!
خداوند انشالله ما را از تندروی های کیهان و امثالهم در امان نگه دارد
آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،نایب رِیس فراکسیون مستقلین مجلس،حرف شما مبنی بر اینکه الان مردم تحت فشارهای تحریم و ... هستند و نباید مسولین با مردم ((در شرایط فعلی)) برخورد قهری،سختگیری های اجتماعی و رفتارهای تنش زا بکند بدین معناست که در شرایط عادی مجاز است این اقدامات را انجام دهد.
عزیزم شما سواد ندارید ، اگر با موبایل خود بخواهید از امکانات مانند فروشگاه گوگل و .... استفاده کنید حتما باید با اکانت وارد حساب کاربری خود شوید که یک سرویس این حساب ایمیل است و سرویسهای دیگری بر پایه همان حساب کاربری داده می شود و همچنین گوگل کلیه اطلاعات شمارا ذخیره میکند اینکه کجا رفته ای ، چی جستجو کرده ای ، چه صفحاتی را باز کرده ای ، در یوتیوب چه فیلمهایی دیده ای و ... با یک جستجوی ساده نحوه غیر فعال کردن خیلی از این گزینه ها را می توانید بفهمید . من خودم تخصصم همین چیزاست برو قبل از نوشتن خبر با اهل فن مشورت کن بعد مطلب بنویس.
مساله حجاب اینقدر جای بحث نداره. قانون هست و باید اجرا بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
بردگی هم قانون بود انسانها عوضش کرد, قانون برای اسایش بیشتره نه وسیله جنگ
پرستو یا غیر پرستو یعنی چه !؟ باید مشخص شود که چرا این زن وارد زندگی وزیر اسبق آرام و تحصیل کرده این مملکت شده !؟ اول این موضوع باید مشخص شود و بعد عجله برای کشتنش داشته باشند !
آقای ناصری مطالبی در مورد حکم محمدرضا خاتمی گفته اند! آقای ناصری فقط توضیح دهید چرا آقای خاتمی بعد از 10 سال به موضوع انتخابات 88 ورود کرد و تهمت مجدد زد؟!!!
ما برای حرف شما ارزشی قایل نیستیم.
علت مخالفت با حجاب اجباری،مخالفت زنان با سیاستهای زن ستیزانه هست.
آقای بادامچیان بهتر است کمی در باره جامعه ایران تحقیق و بررسی بیشتری انجام دهد و موضوع بدحجابی یا بی حجابی را مانند کلیه مشکلات مملکتی که مقامات محترم به آمریکا ارتباط می دهند تقصیر آمریکا نیاندارد.
آقای فیروز آیادی نمی دانم که عدم استفاده از گوگل را شما طرح کرده اید یا نه. ولی این را می دانم که عدم استفاده از بهترین جستجوگر جهان از دو شق خارج نیست. یا گوینده علم به موضوع ندارد یا خدای ناکرده با نیت قبلی و علی رغم دانستن بضاعت کشور صحبت می کند . در شورایی که حضرتعالی در آن دبیر هستید اولی بمراتب بدتر است. .
جناب سام سواد کوهی هنوز متوجه نشده اند که در عصر ژوراسیک زندگی می کنیم
وقتی تعهد. تعهد جای تخصص رو میگیره این میشه دیگه. باشه. من هم از گوگل خارج میشم!
من نمی دانم چه کسی اصطلاح پرستو را به چنین زنانی داده است. حیف نیست نام پرستو که برای نام برخی دختران انتخاب می شود را به چنین بی حیاهایی که پا بر روی زندگی دیگران می گذارند، نسبت داده شود. پیشنهاد می دهم از کلمه مارمولک که سنحیت خوبی دارد و نام هیچ دختر با حیای ایرانی نیست، استفاده شود و از دختران با حیایی که نامشان پرستو است عذرخواهی شود.
از فردا هر بازیگری کم کار بشه ادعا میکنه بخاطر حجاب برترشه
منظور فیروزآبادی این است که به جای استفاده از پیام رسان خارجی از داخلی استفاده شود که هم ارزبری را کاهش می دهد و هم سرعت را افزایش می دهد اما متاسفانه نه زیرساخت سخت افزاری و نه نرم افزاری آن مورد توجه است و نیاز به شبکه اینترنتی داخلی با قیمت ارزان تر دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
خدا هم بگوید از پیام رسان داخلی استفاده کنید من سرپیچی خواهم کرد
چرا نجفی با دستبند در دادگاه نشسته بود؟
به همان دلیل که هادی رضوی با لباس شخصی، جلوی قاضی بازی در می آورد !
الهام چرخنده بزرگترین دغدغه کیهان شده کاش اختلاس و دزدی و رانت خواری و دکل نفتی بی ارزشی پول ملی دغدغه بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
خانم چرخنده هواخواه بین حکومتی ها زیاد داره. ایشون حتی به دیدار رهبری هم در حسینیه امام خمینی و هم در بیمارستان نایل آمده است. طبیعی است که کیهان تود را موظف به حفظ حریم ایشان بداند..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۴
اختلاس نمن دی ؟ حجاب ارجحیت داره به همهه چییییز اول مشکل این حل بشه حالا وقت هست دکلو پیدا کنیم
حاج آقا بادامچیان شما اگر وقت برای چادر کردن سر مردم صرف نکنی مجبوری در رابطه با انحصار پتروشیمی کمی به مردم توضیح بدهی
کشتن یک انسان به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست. ولی با شناختی که از آقای دکتر نجفی می رود وی نیز قربانی است. شخصیت دکتر نجفی یک قاتل نیست. باید دادگاه فرآیندهای نهفته منجر به این حادثه دردناک شده را شناسایی و به آگاهی مردم برساند.
من همین الان از گوگل خارج شدم و نمیدانم کی به گوگل بر میگردم
خانم چرخنده فرموده که به نتیجه اینکه دیده نشه رسیده ..من ماندم پس ازاین راهپیمای به آن سمینار وازاین استان به آن استان رفتن وسخنرانی وپرپرزدنش برای دیده شدنش چیه؟
بعضی کاسبها و شرکتها دور از چشم همه برای خودشان مثلا منشی خانم استخدام میکنند در صورتی که نان اور خانواده مرد کار گیرش نمیاید واقعا چرا باید جوانان مرد را بکار نگیرند ایا کسی به فکر این روش نیست .
بحث دارد یکتایی خداوند را زیر سوُال میبرد خداوند داناوتوانای مطلق زمان آنهمه پیامبر یارش به حجاب نبوده یکدفعه نگران شده وبه زنهای عرب گفته حجاب داشته باشید اگر گفته شود تورات وانجیل دیر نوشته شدند قرآن هم زمان عثمان کتابت ودر زمان حجاج ابن یوسف تبدیل به یک روایت شد عشقت رسد به فریاد ور به سان حافظ قرآن زه بر بخوانی با چهارده روایت
کی گفته که همه ی پزشکها وضع مالیه خوبی دارند الان که هنوز دولت دستمزد بیمه ی پزشکان عمومی رو بعد از ۴سال نداده!!!!درسته یه سری پزشکای جراح ثروتمندن ولی پزشکای عمومی نه چون کارانه و دستمزدشون رو بیمه ها پرداخت نمیکنن و دولت خیلی بهشون بدهکاره، پس انقدر نگید پزشکهاثروتمندن ، تازه اگر باشن هم زحمت درس خوندن کشیدن به اینجا رسیدن دست توو بیت المال که نبردن!!!!! شماها هم درس میخوندید مال حلال بدست میاوردید!!!!!!°
حجاب حریم خصوصی است
بی حجابی که کار آمریکاس، تورم و گرونی هم حاصل تحیرم های آمریکاس، خونه و دارایی های مسئولین محترم هم که همش تو آمریکاس و خیلی چیزای دیگه زیر سر آمریکاس. بعد جالب اینه که میگن چه خوب که انقلاب کردیم دیگه مستعمره آمریکا نیستیم :)
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی