بازدید 37730
سخنان مهم رئیس‌جمهور خطاب به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها؛

ایران از ۱۶ تیرماه هر اندازه بخواهد غنی‌سازی می‌کند/ از همین الان می‌توانید ابراز تأسف کنید/ اینستکسِ توخالی به هیچ دردی نمی‌خورد + فیلم

رئیس جمهور خطاب به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها سخنان مهمی ایراد و تأکید کرد، جمهوری اسلامی ایران طبق برجام و مطابق با اختیاراتی که در این زمینه و به دنبال بدعهدی طرف‌های مقابل دارد ـ همان طور که قبلا هم اعلام کرده ـ از شانزدهم تیرماه گام دوم کاهش تعهدات هسته خود را اجرا خواهد کرد.
کد خبر: ۹۰۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 03 July 2019

رئیس جمهور خطاب به اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها سخنان مهمی ایراد و تأکید کرد، جمهوری اسلامی ایران طبق برجام و مطابق با اختیاراتی که در این زمینه و به دنبال بدعهدی طرف‌های مقابل دارد ـ همان طور که قبلا هم اعلام کرده ـ از شانزدهم تیرماه گام دوم کاهش تعهدات هسته خود را اجرا خواهد کرد.

به گزارش «تابناک»؛ حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» خطاب به آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها تاکید کرد: از شانزدهم تیر ما اقدام بعدی را شروع می‌کنیم و اگر می‌خواهید اظهار تأسف بکنید، از همین الان بکنید.

آنچه در ادامه می بینید، فیلم کامل سخنان رئیس جمهور خطاب به آمریکایی ها و اروپایی ها در ارتباط با اقدامات ایران در گام دوم کاهش تعهدات هسته است.

تعداد بازدید : 6788

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت گفت: آمریکایی‌ها آتش‌بازی در منطقه را یکسال است که آغاز کرده‌اند و در حالی که به دنبال آتش افروزی هستند ، می گویند بازی با آتش خطرناک است!

روحانی تاکید کرد: خاموش کردن این آتش تنها بازگشت به تعهدات و مصوبات سازمان ملل است و اگر نخواهند که به این تعهدات بازگردند، جمهوری اسلامی ایران همانطور که پیش از این اعلام کرده، رأس 60 روز، اقدامات بعدی را انجام خواهد داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه این روزها به نکات جالبی از سوی آمریکایی‌ها رسیده‌ایم، گفت: آنها تا به امروز برجام را توافقی بد می‌دانستند و در این شرایط اگر ایران بخواهد از این توافق فاصله بگیرد، آنها باید خوشحال باشند، اما امروز که جمهوری اسلامی ایران مقداری از این توافق فاصله گرفته است، ناراحت بوده و داد و فریادشان در جهان بلند شده است.

روحانی با اشاره به اینکه طرف‌های ایران در برجام پیوسته در حال توصیه به ایران برای ماندن در برجام هستند، ادامه داد: اگر این توافق خوب است، چرا اروپا و آمریکا به تعهدات و وظایف خود در این توافق عمل نمی‌کنند و اگر این توافق بد است، چرا وقتی که ایران می‌خواهد براساس توافق به بخشی از تعهدات خود عمل نکند، در دنیا سر و صدا می‌کنند؟

رئیس جمهور تأکید کرد: بسیار باعث تعجب است که اروپا در حالی که می‌بیند ملتی 82 میلیونی برای تأمین نیازهای ضروری خود با مشکل مواجه است، سکوت کرده و یکسال است که سخن نمی‌گوید؛ اینهایی که مدعی حقوق بشر و طرفداری از انسان‌های بی‌گناه و زن، مرد، پیرمرد و کودکان هستند، چرا با صراحت این اقدام آمریکا را محکوم نکرده و در راستای جبران آن کاری نمی‌کنند؟

روحانی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با ارسال نامه برای سران 5 کشور اروپایی و انتشار بیانیه رسمی اعلام کرده که برای حفظ برجام تعهدات خود را کاهش می‌دهد، گفت: اقدام ایران در کاهش تعهدات برای ضربه زدن به برجام نیست، بلکه در راستای حفظ برجام است؛ چرا که معتقدیم که اگر اقدامی انجام ندهیم، برجام از بین خواهد رفت.

رئیس جمهور افزود: بخاطر آنکه طرف‌های مقابل به تعهدات خود عمل نکردند و به این ترتیب برجام از بین نرود، متقابلاً تعهدات خود را کاهش می‌دهیم تا این ساختمان بتواند متعادل بوده و حفظ شود.

روحانی با بیان اینکه اگر امروز در غنی‌سازی از مرز 300 کیلو عبور کرده‌ایم و ادامه خواهیم داد، تنها برای حفظ برجام است، خاطر نشان کرد: همانطور که اعلام کرده‌ایم، اگر طرف‌های مقابل به تعهدات خود بازگردند، بازگشت ایران به شرایط توافق به سرعت انجام خواهد شد و اگر تولید بالایی هم انجام دهیم در مدت کوتاهی آن را به کشوری دیگر مانند روسیه فروخته و در قبال آن کیک زرد دریافت می‌کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه ایران اعلام کرده در تولید آب سنگین به 130 تن تعهدی ندارد و ممکن است افزایش داشته باشد، اظهار داشت: اگر شرایط توافق حاصل شود بازگشت به زیر 130 تن هم خیلی سریع می‌تواند انجام شود.

روحانی با اشاره به اینکه تمام اقداماتی که ایران به واسطه عدم پایبندی طرف‌های مقابل به تعهدات برجام، انجام می‌دهد به سرعت قابل بازگشت است، گفت: ایران هرگز قصد لجبازی با دیگران و برهم زدن توافق را ندارد، کما اینکه طرف‌های مقابل به هیچ عنوان نمی‌توانند به اقدامات ایران ایرادی بگیرند، چرا که ایران در پاسخ به درخواست‌های مکرر سران اروپا چندین بار مهلت‌های مقرر را تمدید کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مسئولان اروپایی حتی به آنچه که به ایران در این مدت برای حل مشکلات قول داده و توصیه کرده‌اند، عمل نکرده اند، خاطر نشان کرد: ایران در این مدت به هیچ عنوان عجله نکرده است و مردم بدانند که لحظه‌ای در برجام احساسی عمل نکرده و کاملاً براساس منطق و عقل اقدام کرده‌ایم.

روحانی افزود: صبر جمهوری اسلامی ایران به تعبیر برخی از رهبران دنیا صبری راهبردی بوده است و امروز بعد از یکسال کنار گذاشتن برخی تعهدات بازگشت‌پذیر قابل اعتراض نیست.

رئیس جمهور با بیان اینکه اگر برجام توافقی خوب است همه باید نسبت به آن متعهد باشند، گفت: طرف‌های مذاکره‌کننده در برجام خود به تعهداتشان پایبند نیستند، اما نسبت به ایران همواره اعتراض دارند.

روحانی ساز و کار مالی اروپایی‌ها (اینستکس) را تاکنون تنها اقدامی نمایشی دانست و افزود: امروز اینستکس تنها ساز و کاری بدون پول است و اینستکسِ توخالی به هیچ دردی نمی‌خورد، اما اگر اینستکس فعال شده و پول فروش نفت ایران به آنها به واسطه آن حاصل شود با وجود ایرادات آن، می‌توان تا حدی آن اقدام را قبول کرد.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اگر اقدام عملی از سوی طرف‌های مقابل انجام نشود، ایران از 16 تیر اقدامات بعدی را انجام خواهد داد، گفت: در 16 تیرماه سطح غنی‌سازی ایران دیگر 3.67 نخواهد بود و این تعهد را کنار گذاشته و به هر مقداری که ضرورت و نیاز ما باشد، ارتقاء خواهیم داد.

روحانی افزود: از 16 تیر اگر طرف‌های مقابل به تمامی تعهدات خود طبق زمان‌بندی عمل نکنند، رآکتور اراک به شرایط سابق یعنی شرایطی که آنها ادعا می‌کردند خطرناک بوده و می‌تواند پلوتونیوم تولید کند، بازخواهد گشت؛ مگر اینکه در مورد رآکتور اراک آنها به تمامی تعهدات خود عمل کنند.

رئیس جمهور تأکید کرد: توصیه ایران به اروپا و آمریکا، بازگشت به منطق، میز مذاکره، تفاهم، احترام به قانون و احترام به مصوبات شورای امنیت سازمان ملل متحد است و در این شرایط همه باید به برجام عمل کنند.

روحانی با بیان اینکه ایران تا زمانی که طرف‌های مقابل به برجام متعهد بوده و صد در صد به آن عمل کنند، متقابلاً این کار را خواهد کرد، گفت: امروز ملت ایران اقدامات دولت و مسئولان را منطقی و صحیح می‌دانند.

رئیس جمهور افزود: نمی‌توانستیم در برابر بی‌عملی طرف مقابل ساکت بمانیم و به همین دلیل این اقدامات را به انجام رسانده‌ایم، اما طرف‌های مقابل باید بدانند که هر ساعتی که به برجام بازگردند، ما هم بازخواهیم گشت؛ ما هنوز در برجام هستیم و تمام اقداماتی که انجام می دهیم نیز در راستای حفظ برجام است.

روحانی با بیان اینکه همه این اقدامات و بازی‌ها از دیماه سال 96 آغاز شد، افزود: دولت یازدهم و دوازدهم یک دوران 55 ماهه داشته که از ابتدای دولت یازدهم تا دی‌ماه سال 96 است که در این دوران تمام شاخص‌ها مثبت بوده و حرکت‌های گوناگون دولت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و روابط بین‌الملل کاملاً درست و بر مبنای منطقی است که در انتخابات 92 و 96 اعلام شد.

رئیس جمهور با اشاره به وقوع حوادثی در دیماه سال 96 در داخل کشور و شروع تهدیدات از سوی آمریکا، افزود: دولت از دی 96 تا به امروز که 18 ماه از آن می‌گذرد وارد فاز جدیدی شد و مردم در این مدت با سختی زندگی کردند و اگر مردم گله دارند، حق با آنهاست و اگر تصور می‌کنند که دولت باید بیش از این کار می‌کرده، باید بگویم که شهادت می‌دهم با همه توان خود کار کردیم.

روحانی با بیان اینکه دولت با همه توان خود برای رفع مشکلات اقدام کرده است، گفت: اجازه ندادیم که شرایط سخت در زندگی مردم به نقطه‌ای برسد که زندگی برایشان غیرقابل تحمل شود و در این زمینه همه دستگاه‌ها از جمله وزارتخانه های خارجه، نفت، صنعت و کشاورزی و بانک مرکزی تلاش‌های زیادی کردند.

رئیس جمهور ادامه داد: تلاش دولت در مسیر کاهش مشکلات مردم به گونه‌ای بوده که امروز دشمن از نقشه و توطئه قبلی خود برای زمین زدن مردم، دولت و نظام به طور کامل مأیوس است و آمریکایی‌ها و دیگران امروز فهمیده‌اند که اشتباه کرده‌اند و این موضوعی است که برخی از سران و رهبران دنیا در ملاقات‌های عمومی و خصوصی به بنده اعلام کرده‌اند.

روحانی افزود: معتقدم دولت، قوای دیگر و نیروهای مسلح تحت هدایت مقام معظم رهبری، می‌توانیم از امروز حرکت را به سمت 55 ماه گذشته شروع کنیم؛ البته این کار نیاز به وحدت و تلاش فراوان دارد، اما شدنی است.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز علامت‌های خوبی را در بخش‌های مختلف مشاهده می‌کنیم. تورم کشور در اردیبهشت از فروردین و در خردادماه از اردیبهشت کمتر است، به گونه‌ای که اگر در فروردین تورم بالای 4 بوده در اردیبهشت حدود 2.5 و در خرداد 0.8 درصد شده است و روند صعودی رشد تورم کاهش یافته است.

روحانی تصریح کرد: براساس علائمی که در 2، 3 ماهه ابتدایی امسال مشاهده می‌کنیم، می‌توانیم امسال شاهد رشد اقتصادی مثبت در کشور باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز مردم با نشاط بیشتری در زمینه تولید تلاش می‌کنند، گفت: براساس آمارهایی که در بخش‌های مختلف، از جمله کشاورزی، ارایه می‌شود، تمام شاخص‌ها رشد مثبت را نشان می‌دهد و در دیگر بخش‌ها حرکت‌های خوبی آغاز شده که می‌توان به واسطه آنها شاهد تحول مثبت در همه بخش‌ها باشیم.

روحانی با بیان اینکه امروز بازار سرمایه شکوفا بوده و نرخ ارز در ثبات نسبی بسر می‌برد، گفت: امروز روابط ما با دوستانمان در سطح بین‌الملل گسترده‌تر و بهتر از گذشته است و امیدوارم با همکاری و تلاش همگانی، مسیر تعالی کشور را پیش برده و دشمن را مجبور به احترام به قانون، منطق و ملت بزرگ ایران خواهیم کرد.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد فاجعه بزرگ حمله ناو آمریکایی وینسنس به هواپیمای مسافربری ایران در 12 تیر سال 67، گفت: این حادثه بسیار برای ملت ایران بهت‌آور و تعجب‌برانگیز بود.

رئیس جمهور ادامه داد: این ادعای آمریکایی‌ها که هواپیمای مسافربری ایرباس با مشخصات فیزیکی و مسیر مشخص پروازی که طی کرده بود را با یک جنگنده اف14 اشتباه گرفته بودند، مضحک است.

روحانی افزود: اگر آمریکایی‌ها اعلام می‌کردند که این هواپیما را با یک فانتوم اشتباه گرفتند شاید قابل قبول بود، اما اینکه خود آنها اعلام کردند، این هواپیما را با یک جنگنده اف14 که تنها برای رهگیری هوایی استفاده می‌شود و قابلیت حمل موشک هوا به زمین ندارد، عذری بدتر از گناه است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ادعاها و توجیه آمریکایی‌ها در حمله به هواپیمای مسافربری ایران به هیچ عنوان از لحاظ علمی قابل قبول نیست، اظهار داشت: آمریکایی‌ها بخاطر این اشتباهی که انجام دادند، نه تنها از ملت ایران عذرخواهی نکردند بلکه به جای تنبیه فرمانده آن ناو، به او جایزه و مدال دادند و این نشان می‌دهد که جنایت کردن برای آمریکایی‌ها کاری ساده و آسان است که با وجود کشته شدن 290 مسافر بی‌گناه، عین خیالشان نباشد و بخواهند با جملاتی واهی از آن عبور کنند.

روحانی با اشاره به اینکه امروز آمریکایی‌ها جنایتی بالاتر از آن را علیه 82 میلیون نفر از مردم مظلوم و فرهیخته ایران انجام می‌دهند، گفت: اقدام امروز آمریکا در اعمال تحریم‌ها ، کاملاً تروریستی است.

وی در ابتدای این جلسه نیز ضمن تبریک ایام ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س)گفت: یکی از آثار فرهنگی دین مقدس اسلام این است که همه فرصت‌های لازم برای تعالی و رشد زنان در سطح جامعه و اجتماع را به آنان عنایت کرده است.

روحانی با بیان اینکه الگوی روشن آن حضرت، فاطمه زهرا(س) بود که بسیار مورد احترام پیامبر اسلام(ص) بود، افزود: احترام پیامبر(ص) به حضرت زهرا(س) اول بخاطر عظمت شخصیت والای فاطمه اطهر(س) بود و ثانیاً پیامبر(ص) می‌خواست به جامعه بگوید که زنان می‌توانند همه مدارج کمال را طی کنند.

رئیس جمهور ادامه داد: تحت تأثیر فرهنگ اسلام زنانی که پیش از اسلام جایگاهی در جامعه نداشتند و به عنوان موجودی دست دوم در جامعه شناخته می‌شدند و حقی برای آنها قایل نبودند ، به جایگاه حقیقی خود رسیدند.

روحانی با اشاره به احترام مردم ایران در استقبال از امام رضا(ع) در نیشابور و حضرت فاطمه معصومه(س) در قم، خاطرنشان کرد: برای مردم تفاوتی نداشت که فرزندان رسول خدا(ص) و حضرت موسی بن جعفر(ع) از پسران آن حضرت هستند یا دختران؛ البته حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، بخاطر امامت جایگاهی ویژه داشتند اما احترام به خاندان رسالت دیگر مخصوص مردان نبود.

رئیس جمهور با بیان اینکه یکی از عوامل مهمی که قم امروز مرکزیتی بزرگ برای جهان اسلام و تشیع بشمار می‌رود، وجود بارگاه نورانی حضرت فاطمه معصومه(س)، است، اظهار داشت: به واسطه این جاذبه بزرگ، عالمان، فقها و فرهیختگان به دور این مضجع شریف جمع شدند تا جایی که بزرگترین حوزه علمیه شیعه در سطح جهان در قم تشکیل شد.

روحانی افزود: امروز بیش از یک قرن از زمانی که مرحوم آیت‌الله العظمی حائری یزدی این حوزه را به عنوان پایگاهی بزرگ تأسیس کردند، می‌گذرد و بسیاری از شخصیت‌های بزرگ ما نظیر امام خمینی(ره)، از شاگردان آن فقیه بوده‌اند و امروز آثار پربرکت این سرزمین برای همگان روشن است.

رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری روز ولادت حضرت معصومه(س) به عنوان روز دختر، گفت: این نشان می‌دهد که در جامعه باید همه مسیرهای لازم را برای تعالی فرزندان این سرزمین اعم از دختر و پسر فراهم کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۵
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۹۰
متاسفم
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
هوای آلبانی چطوره خوبه اگه خوبه من هم مخالفم.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
به جای این حرف ها یک کم جو را آروم کن. شاید هدف اینه که قیمت دلار را بالاتر ببری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
متاسف چی؟
که حقیقت همان چیزی بود که محمود میگفت و الان دارند تکرارش میکنند؟
کیان ایرانی
| Canada |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آفرین رئیس جمهور حالا کم کم داری حال ما بدبخت ومستعضعفین جامعه را می فهمی یا شاید هم پشت شیشه ماشینت دیده ای ! عزیزم مرگ یک بار شیون هم یک بار بجنگ یا رومی رومی یا زنگی زنگی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
شعار انتخاباتی آقای روحانی: چرخ سانتریفیوژ بچرخه ولی چرخ زندگی مردم هم بایدبچرخه؟ الان سانریفیوژها میچرخند ولی چرخ زندگی ما مردم چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
از۱۶ تیربورس سقوط ودلارصعود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
قیمت دلاربصورت مصنوعی پایین نگه داشته شده واز۱۶ تیر( روزاغاز مرحله دوم خروج ازبرجام وافزایش درصدغنی سازی اورانیوم) فنرفشرده شده قیمت ارز رها شده و همچنین روندنزولی بورس هم که بادستکاری مثبت نگه داشته شده اغازخواهدشد
بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چکار برا مردم کردید کمتر از بیست درصد حقوق ها رو اضافه کردید و بیشتر از دویست سیصد در صد اجناس و کالاهای رو اینقدر مردم مردم نزنید مردم آله شدند جوانان آوره شدند بس کنید اینقدر شعار ندید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
دلال جان این حنا رنگی نداره دیگه فنر یکساله ول شده دیر خریدی سرت کلافه رفته
احسان
| Denmark |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
احمدی نژاد2 شد که!!!! یادش بخیر، زمان انتخابات میگفت به عقب برنمیگردیم
خوب غنی سازی کن چی بدست میاریم؟؟؟؟ بگید لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اين چندسال نكرديم چي بهمون دادن؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
قدرت چانه زنی دوست من.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
این چند سالی که نکردیم چی بدست آوردیم؟
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اورانیم غنی شده بدست میاریم. هرچی باشه بهتر از هیچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
هیچی غنی سازی نکینم بیشتر پرو میشه آمریکا و اروپا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چیزی که میخوایم به دست بیاریم مشخصه، فروش نفت. قبلا هم در برابر غنی سازی 20 درصدی فروش نفت رو به دست آوردیم. باید دوباره به برجام برگردند.
ایرانی
| Canada |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
از غنی سازی چیزی گیر فقرا نمیاد ولی دوست داریم بجنگی تا ما کشته شویم شاید ازاین زندگی فلاکت بار راحت شویم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
تا از غنی سازی صحبت می شود عده ای که امیدوارم بی اطلاع باشند می پرسندبرای چه.انگارهای برای نیروگاههای ایران ارانیوم غنی شده نیاز نداریم.و چند سال قبل از خارجی ها20درصد درخواست نکردیم که ندادند.انگار بخاطر توان هسته ای دشمن ناچار به نشستن روی میز مذاکره نشد.گویی هر کشوری غنی سازی می کند بمب می سازد.گویی داشتن چرخه کامل صنعت هسته ای توانمندی کشور نیست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
حالا سانتریفیوژها باسرعت نوربچرخه چی نصیب سفره های خالی مردم میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عزیزم منم دنبال مذاکره بودم . ولی میخواستیم یک بار برای همیشه به این یقین برسیم که نمیشه . داستان ترامپ و نمایش اروپاییها هم الکیه و از اول قصد همین بود . به قولی دیگه باید واسه بزرگ بودن بریم برای جنگ بزرگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
فقر و بدبختی بیشتر برای ملت
دمت گرم
حالا که اونطوریه ما هم اینطوری میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
در ایران در دو سال آخر دور دوم روسای جمهوری اصولگرا ذات اصلی خودشان را نشان می دهند
یه فکری به حال مملکت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
برای مملکت فکر نمیخواد .کار میخواد اونهم نه از ۱۰ صبح تا ۳ ظهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
فکر کرده اند دیگه .
دمت گرم روحانی جون با اینکه از اول رییس جمهوریت زیاد ازت راضی نبودم الان شدی رییس جمهور واقعی ایران و امیدوارم در جبهه داخلی هم به همین روش عمل کنی و مقتدر
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
معلوم است که تند رو ها خوشحال میشوند
ناشناس
| Singapore |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
روحانی وتیمش دیدن نمیتونن گروههای داخل کشور رو برای مذاکره قانع کنن زدن به سیم آخر تا کشور رو در مقابل تمام جهان قرار بدن بعدا که اوضاع کشور وخیم تر از حالا شد برگردند به همون فشار دهندگان داخلی بگن بیاین حالا جمعش کنید.روحانی وتیمش بدونید اصلا تو فاز مواجهه با غرب نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
رای ما لیست امید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اشتباهی منفی دادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
به روحانی فشار اوردن که توی همین دولت تکلیف برجام را معلوم کنه .همانطور که به خاتمی ترسو گفتند تعلیق کردی ضرر کردی خودت درستش کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
اشتباهی مثبت دادن
این شد حرف حساب و کار درست
ای کاش پارسال اقدامات رو شروع میکردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
حالا غنی سازی کردیم گیرم ملیونها هم بمب ساختیم باز غنی سازی کردیم چی عاید ما میشه میشیم انبار باروت
سلام
| Canada |
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آقا ما کار میخواهیم حالا هر کاری هم باشد که باحقوقش بتونیم زندگی کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
توی کانادا کار میخوای؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
23:58 وقتی هنوز نمیفهمی مردم از فیلتر شکن استفاده می کنند بهتر است نظر ندهی
۲۰ ساله غنی سازی میکنید ۳ درصد و ۲۰ درصد و غیره چه خاصیتی داره واقعا . چقدر مستقیم و غیره مستقیم هزینه شده برای این برنامه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
هزینه اش این است که تو ....بفهمی که هر حرکتی مقابل انجام داد باید عکس العمل نشان داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ای ناشناس! یه چیزی همین طوری مینویسی و میری؟ برای جواب به آن باید صد کتاب نوشت تا تو بفهمی که غنی سازی برای حال و آینده کشور مهمه. مهم. میفهمی؟
؛))
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ناشناس۱۴:۳۳،حالا به من جواب بده که اورانیوم غنی شده واسه کشور مهمه،منظور از کشور مردم هستند؛یا تشنگان خدمت به مردم؟؟؟؟؟
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ناشناس ۱۴:۳۳ تو هم باید صدها کتاب بخوانی تا درک کنی که در آرامش و همکاری است که پیشرفت و تمدن ساخته میشود. تازه وقتیکه بمب اتم حرام است غنی سازی هزار در صد هم بکنی به چه دردمیخوره؟
جمال
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
ناشناس 17:13 چیز کن تو تمدنی که با باج دادن بخواد درست بشه چون دیگه اون اسمش تمدن نیست اسمش مستعمره است
صبح بخیر. کلی ضرر دادیم . از همون اول هم میگفتن بی فایدس. الان چند سال گذشته کلی ضرر دادیم تازه آقا فهمیدن که باید غنی سازی کنیم
آفرین! دیگر نباید فرصت را از دست بدهیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
فرصت چی رودقیقا،؟توضیح بده ماهم بفهمیم
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ما که داریم زیر فشار زندگی مرگ
. تدریجی را احساس میکنیم حالا بجنگید زود تر راحت می شیم حالا هی بگو تند رو آقا ما تند رو نیستیم زیر فشار تحریم داریم له می شیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
فرصت رسیدن به حقمان. فرصت حفظ منافعمان. فرصت جلوگیری از وقاحت بیشتر غربی ها. فرصت نشان دادن ضرب شست به آمریکایی ها. فرصت هار زیاده خواهی های اروپایی ها. بازم بگم یا شیر فهم شدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
عجب! نمی دانستم در کانادا هم فشار تحریم ها رو حس میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
فکر کن اگه برجام نبود ماالان اورانیوم ۹۰درصد داشتیم اونوقت کسی چپ نگاهمون نمیکرد .تازه بعد برجام وتعطیلی هسته ای اوضاع بدترهم شده. با ۹۰ درصدهم
شاید مثل امروز بودیم حالا که ۹۰درصد نداریم گرونیهم داریم مقصر کیه دولت تدبیر .م.
همینه.
خیلی سال پیش ما این راه را رفتیم
درود بر روحانی
این مواضعیه که از رئیس جمهور این ملت عزیز انتظار میره.
مطمئن باشید اگر این مواضع مقتدرانه ادامه پیدا کنه ،غربی ها عقب نشینی میکنن و فشار ها کم میشه.
ایران در گام جدید سوخت ۶۰ درصدی پیش رانهای هسته ای را تولید کند.
انگلیسی ها احتمالا از برجام‌بیرون خواهند امد.
برجام بدون امریکا به دلیل بازگرداندن تحریم ها عملا ناکارامد و هزینه بر برای ایران شده.
الان با تحریم نفتی عراق و روسیه و عربستان به راحتی جایگزین نفت ایران شده اند و روسیه و عراق هم برایمان ابراز همدردی از شرایط موجود میکنند ولی در عمل ایران بازنده این وضع شده و باید سطح غنی سازی مان را بالا ببریم.
۲۰ درصد قدیمی شد برویم این سری روی ۶۰ درصد.
غربی ها روی میزان سوخت ذخیره شده درصد بالا حساس هستند و باید این گونه با انها عمل کرد.
پاسخ ها
Asd
| Seychelles |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
موافقم.باید برای مذاکره دوباره یا جنگ ابزاری در دست داشته باشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آنوفت روسیه و چین هم با غربی ها همراه میشن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
بزن رو 120 درصدسوخت آپولو تولید کنیم .
ایرانی هیچ
| Canada |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
روسیه و چین جز غارت کشور چه گلی به سر ملت ایران زدند
من به عنوان یک ایرانی این حرف ها را فبول ندارم . مگر اینکه معیشت ما برای
این ها مهم نباشد به کلی مردم را رها کرده اند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
جدا تا حالا فکر میکردی بود و نبود ما مردم مهمه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
میخوای قبول داشته باش یا نداشته باش. ما قبولش داریم به عنوان یه ایرانی. معیشتمون هم مشکل داره ولی عزتمونو دوست داریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
سیب و گلابی های برجام رو بخورید دیگه. وزارت بازرگانی هم باید تاسیس بشه تا فتح الفتوح برجام واردات رو ساده تر کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ناشناس 14:36 خسته نشدید از این حرفا. دوره تعاملات بین المللیه. یعنی همه اون کشورایی که سیرن عزتشونو فروختن؟
خطاب به ۱۴:۵۸
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
بله دوره تعاملاته میشه لطفا این تامل برجام رو نقد کنی؟ برجام نمونه تعاملی بود که شما ازش دم میزنی لطفا بشین فکر کن بعد شروع به سخنرانی کن ، حاضری عزت نداشته باشی و بهت بگن گاو شیرده اخه سر مسائل ملی و تهدیدات خارجی هم نظریات پوچتون هم دخیل می کنید؟
اگر آمریکا به ایران حمله نکند ، معلوم میشود این غول بی شاخ و دم سرش به سنگ خورده و هیچی نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آقا مرگ یه بار شیون هم یه بار
مهدي
| Germany |
۱۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
حالاچراانقدرذوق زده ومنتظرجنگيد؟
ایرانی پشیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
امریکا احتیاجی به حمله نظامی مستقیم نداره . فعلا که فقط با حرافی و تحریم دهن مردم ایران رو سرویس کرده
فکر اساسی برای این مملکتتون بکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اقا شما فكر اساسي واسه خودت بكن اگر ايراني بودي الان زير پرچم بيگانه نبودي .اقاي مرفه خارج رفته اينو يه كار گر با حقوق 1800توماني داره ميگه/ كل اگر طبيب بودي................
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عزیز دلم با فیلتر شکن آمده همین همسایه بغل دستی تونه
به فکر مردم باشید.توان تولید بخش های کشاورزی وصنعت را بالا ببرید. به فکر مردم بیچاره باشید که تورم پدر مردم را در آورده.تا کی دنبال چانه زنی برا صادر کردن نفت هستید. تاکی می خواهید نفت بفروشید.تا کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عزیزم تو ایران عزیزم هر کس به فکر خودشه از اداره تا رانندگی تو خیابون ها از صف ها ازکاسبان گرفته تا آقا واقازاده مگه کسی به فکر دیگری هست عزیز دل برادر
آفرین جناب روحانی . حالا زبون دنیا رو یاد گرفتین. یادتونه موقع تبلیغات چی میگفتین به رقبا. حالا فهمیدین تبسم و قدم زدن آقا جواد با آقا کری جون و صحبت تلفنی با اوباما همش کشک بود و باید به ملت تکیه کرد . حیف که دیر متوجه شدین و وقت مردم را تلف کردین و اقتصاد مملکت را نابود و امیدها را نا امید بخاطر ناکارامدیها
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ملتی که ما میبینیم مردمی هستند گرفتار تحریم و فشار و گرونی و بیزار از هر چه سیاست و انرژی هسته ای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اگر شما یادتون رفته من خوب به یاد دارم که برجام پس از اینکه در شورایعالی امنیت ملی تایید شد به مجلس ارسال شد تا تصویب شود. اما دستهایی ظرف 20 دقیقه ورود کرده اعلام شد نیازی به تصویب مجلس نیست.اگر مجلس با همه این کم توانی میدید که تضمینی برای اجرای تمام و کمال برجام بخصوص از طرف غربی ها وجود نداره قطعا نمی پذیرفت. ؛
ایرانی پشیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
باید به ملت تکیه کرد؟؟؟؟ ملت بدبخت از گشنگی خودشو نمیتونه نگه داره
اشتباه بزرگ!!!
خودتون میدونید و مملکتتون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مملکتتون؟ پس تو ایرانی نیستی و حق اظهار نظر نداری! واقعا دوستان به نظرات دقت کنید ایرانی از غیر ایرانی دقیقا قابل تشخیصه
Asd
| Seychelles |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مملکت مال ماست.تو اومدی می خونی و نظر میدی؟ به تو چه! .و
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مگه مملکت مال اینهاست؟!! روحانی خیلی شبیه احمدی نژاد شده. دیگه به سمنانی رای ندهید که پدر مملکت را در میارن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
دوستان دلواپس عزیز، این جمله‌ای است که پارسال یک پیرمرد روستایی خطاب به وزیر بهداشت گفتند!!!! باشه حالا شما ایرانی و آن پیرمرد نحیف روستایی زیر پرچم بیگانه...
علی برکت الله....
تو هر تصمیمی قاطعیت و یک صدا بودن شرط موفقیت هستش. به امید انجام کار درست و عوض نشدن تصمیم
میخواد ادای احمدی نژاد در بیاره

به گروه خونیت نمیخوره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
سابقه اقای روحانی به عنوان دبیر شورای عالی امنیت ملی اتفاقا نشان میدهد گروه خونی شان بالاتر از اقا محمود است ولی علاقه به کارهای احساسی تا میشود ندارند.
متاسفانه امیدها داره کمرنگتر میشه
پاسخ ها
شهرام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
امید به چی . مرگ یه بار شیون یه بار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ناامید نباش تازه اول عشق.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
یاد ماری افتادم که بعد از یک عمر فهمید عاشق شلنگ شده بوده.
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عزیزم به افسردگی کشیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مشکل از کند ذهنی ماره بوده نه شلنگ.
چه عجب.!
آفرین حسن آقا تنها راه دفع این شر همین است.
والا بنظرمن حالا که قراره اونا مارو اذیت کنن ماهم بهتره اذیتشون کنیم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
نه کمی رحم کنید به ملت آمریکا..اونی که داره اذیت میشه ملت ایرانن با گرانی و تورم و رکود اقتصادی و...
خطاب به علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
موندم شماها که مداوم میگفتید مذاکره مذاکره و بعدشم رفتن مذاکره و اخر مذاکره شد این ،، صبح تا شب تو اینترنت میچرخن و مداوم میگن مذاکره ، تقصیر خودتون نیست
بعد از 6 سال به حرف رقیب رسیدند.
کم در برابر کم .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
در وضعیت فعلی بهترین سیاست :
با دوستان مروت
با دشمنان مدارا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
بمب اتم در برابر هیچ
خودتون میدونید و مملکتتون
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اگر از برجام خارج شدیم و مشکلی پیش آمد همین افرادی که موافق خروج هستند طلبکار می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اون که بله.مگه غیر از این انتظار داشتی!
به نظرم این گفتمان احساسی و غیر فنی به نظر می رسد. شاید آمریکایی علاقمند باشند که همین کار را ایران انجام دهد تا به شیوه هایی دست آویز خوبی برای تخریب سایت های اتمی کشور و آسیب اتمی با کمترین هزینه را بیابند. ظبیعی است که انفجار یک سایت اتمی قدرتی به مانند بمب اتمی خواهد داشت و ویرانگری ناشی از گسترش غبار اتمی بسیار مخرب باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
هموطن. عزیز نترس، اگر آنها سلاح اتمی بکار ببرد ما هم مقابله به مثل خواهیم کرد. وآنها هم میدانند پس جرات ندارند بکار ببرند...... وعدوالهم....... .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ناشناس 13:43، ناقلا، تو از کجا میدونی ما هم سلاح اتمی داریم؟
وقتی بیش از نیمی از کشور زیر خط فقر هستن و بقیه مساوی خط فقر ...
شما به فکر غنی سازی مردم هم باشید! البته اگر اشکال نداره!
پاسخ ها
ناشناس
| Ukraine |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
غنی سازی مردم رو چقدر قشنگ گفتی آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مخلصیم پرچم زرد و سبز :)))
معلوم نیست آای روحانی با خودش چند چند هست!
کم کم احساس عزت ملی به دولت مردان برگشته. خدا رو شکر.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
من اونموقعی که زن ها تو شهرا تو اشغالی دنبال غذا میگشتند برگشت..تو خیلی طول کشیده برات
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
شما آقازاده ها که مشکلی ندارید راحته براتون شب و روز رو جابجا کنید
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عزت ملی فکرکنم چندتاخانه داری وازاین وضعیت راضی هستی بیچاره مستاجرهاراتیغ میزنید
شماثروتمندهاکه روزبه روزبه ثروت تون اضافه میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
شب برو تو خیابون ببین تعداد زباله گرد های غیر معتاد چند برابر شده
آفرین....اصلا از همون سال گذشته باید با این غرب وحشی مثل خودش رفتار می کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
به سوریه و لیبی و عراق سلام کن
تنها سخن خوبی که در طول عمر شیخ حسن از زبانش شنیدم همین بود

هر چند که من موافق انرژی اتمی نیستم

و ایران به جای هزینه هزاران ملیارد تومنی بر روی نیروگاه اتمی بوشهر و غنی سازی که سودی برای کشور تا کنون نداشته و به کشور خسارت بسیار زیادی وارد نموده میتوانست به سراغ نیروگاه های خورشیدی و گرمایی برود که هم بازدهی بسیار بالایی دارند و هم دوست دار میحیط زیست هستند

و علاوه بر این با این هزینه گزاف میشد نان سنگک و نان بربری را با گردو، پسته و کشمش غنی سازی کنیم و به همراه بسته های عسل طبیعی کوچک و پنیر به صورت روزانه در مدارس برای دانش آموزان عزیز توزیع کنیم تا مشکل سوئ تغذیه و کوتاهی قد را در ایرانیان ریشه کن نماییم

همچنین با این هزینه میشد یک برنامه جامع کنترل جمعیت مثل سیاست تک فرزندی رو در ایران اجرا نمود و کلیه افراد معتاد، فقیر، افراد دچار اختلال روانی، گدایان، مجرمین و ..... را به طور دائم عقیم سازی کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
گلم شما متاسفانه از اهمیت انرژی هسته ای و کلا قضیه انرژی از باد و خروشید بی خبری و کلا تو باغ نیستی. انرزی هسته ای که فقط انرژی نیس و ضمنا هزیه ی بسیار کمتری نسبت به سایر انرژی ها داره و ... یکم مطالعه کن و الا من سر درد گرفتم این چیزای ساده رو توضیح دادم به ملت کم سواد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
درسته که فواید زیادی داره. ولی جزء پرریسک ترین منابع انرژی جهان محسوب میشه. فاجعه چرنوبیل و نیمه فاجعه هسته ای چند سال قبل ژاپن رو فراموش

کردید؟
در ضمن این صنعت حساسیت زا ترین و تنش زاترین نوع انرژی در دنیا هست. چون برخلاف سوخت های فسیلی و تجدید پذیر قابلیت استفاده های فوق العاده خطرناکی ازش وجود داره.
لطفا اینقدر سریع به هرکس که مخالفتونه انگ و برچسب کم سوادی نچسبونید.
آلودگی انرژی هسته ای بسیار بیشتر از انرژی های بادی و خورشیدی هست. میدونید چه زباله های خطرناکی داره تاسیسات هسته ای؟
البته من مخالف داشتن قدرت هسته ای و نیروگاه هسته ای نیستم ولی اینقدر هم موضوع ساده نیست که شما همه رو در لاین بی سوادها قرار میدید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ملت کم سواد
گلم شما كه باسوادي در مورد پروژه هاي سولار يه كم واسمون توضيح بدين .توربين هاي بادي مفت چنگت/راستي الان خودتون در چه بخشي داريد فعاليت توليدي ميكنيد.با ادبم گلم به ملت توهين نكن با شعور واسه سردرد دمنوش گل گاوزبان بخور چون از اعصابت شايد باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
خدا کنه هیچ وقت نیازی به پزشکی هسته ای پیدا نکنی و در همین جهالت دست و پا بزنی.
ایول...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
پرفسور جان. یکمی هم مطالعه کن..
ناشناس ۱۳:۴۵
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اقای مطالعه گر شما برو از اول مطالعه کن
این درست است.
دنیا باید حقیقتی به اسم ایران یک قدرت نوظهور قبول کند. درست فهمیدین ایران وارد بازی و باشگاه غولها شده. با تمام کاستی های که دارد این قدرت نوظهور ولی باید قبولش کرد . به همان اندازه که ضعف دارد قدرت هم دارد. قبول وارد شدن یک قدرت به جمع کشورهای که حرفی برای گفتن دارند سخته. ولی ایران هم حرفی برای گفتن داره . هرچقد بخوان گوش ندن و سخت بگیرن. ولی چاره ای نیست خود همگان میدانند که ایران هم وارد گود شده است. بعضی حقیقت ها زمان میبره تا عادی بشه ولی میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
قدرت نوظهور؟! این چه قدرت نو ظهوری هست که به استفاده از یک فناوری منسوخ شده و قدیمی که مربوط به قرن گذشته هست اصرار میورزه و در سایر جنبه های علم و فناوری عقب مونده؟!
سیاکو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
وقتی بحث فناوری هسته ای ه ؟؟شما از ید ه خارجی ها که دستی در این فن دارن به زبان شگفت صحبت میکنید ام‌‌‌‌‌‌‌ا پای ایران که وسط میاد میشود فناوری
منسوخ شده قدیمی؟؟!! براستی شما مصداق همان . غرب.‌‌زدگانید که
؛))
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چند وقت پیش جایی خوندن که یکی از مسئولین گفته بود صنعت خودروسازی ما چیزی جز آهن پاره نیست
بعد از 6 سال هدر دادن عمر 80 میلیون آدم تازه رسید به حرف دلواپسان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چرا بقیه اش رو سانسور کردی؟ بی شناسنامه از جای خاص تغذیه شونده رو آقای رئیس جمهور فرموده بودند. یعنی توهین محسوب میشه؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
برگشتیم به سال نود و دو.
غنی سازی به هر اندازه یعنی بالای 20%
باسلام .. احسنت به رئيس جمهور محترم جناب آقاي دكتر روحاني .. سخنان ايشان در خصوص پايان تعهد ايران تا 16 تير دوباره حس شجاعت ايراني بودن را به ما بازگرداند .. مردم در فشار هستند اما در برابر زورگوئي و .. مقاومت مي كنيم .. احسنت به آقاي روحاني .. ايكاش هميشه از اين صحبتهاي غرور انگيز ار مسئولين بشنويم كه جلوي ياوه گوئي مستكبران ايستاده اند .. تشكر 98.4.12
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
شما دوست عزیز ار طرف خودت حرف بزن اگه میخوای مقاومت کن ما دیگه مقاومت نمیکنیم
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
دلواپس
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مقاومتش رو ما ملت بدبخت میکنیم غرورش ماله شما آقایون و آقازاده هاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
جواب ناشناس12:13
دوست عزيز شما همين الانم تو كشور در حال مقاومت هستي خبر نداري.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
کاش قبل از تایید موضع جدید آقای رییس جمهور می فرمودی روزیت از کجا میرسه. من هم می تونم مثل شما فکر کنم اگر دستم تو کاسه بی انتهای بیت المال با آقایان باشه. شاید هم محکمتر از شما ! الان اما متاسفانه زیر فشار اقتصادی استخوان های خودم و خانواده خرد شده . ؛
ایوالله
کاش همون اولش اینطور با قدرت میرفتید جلوه و به این دغلکاران غربی رو نمیدادید
این برجام و هسته ای داره یواش یواش تبدیل به لجبازی های بچگانه می شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
امریکای شما دبه دراورد نه ایران ما
هه...

برگشیتم سر حرف دولت احمدی نژاد
نباید از برجام خارج شد ولی میتوان تهدید کرد و عمل کرد خروج از برجام یعنی تسلیم به افراطی ها ی داخل و خارج قرار بود به اقتصاد کشور برسیم
آخ جون دعوا
غرب بدبخت شد.
قطعا امریکایی ها موقع خروج از برنامه اقدام مشترک احتمال همچین روزی رو هم داده بودن و براش برنامه دارن که امیدوارم اقدام نظامی جزیئ از این برنامه نباشه. ولی با این اقدام اروپا هم پشت آمریکا خواهد ایستاد و فشار تحریم بیشتر خواهد شد.
تا حالا شده یه کاربرد عملی از این انرژی هسته ای برای ملت ایران بگن؟ همش کلی گویی !
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
فقط یک تضمین برای باقی ماندن خودشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
ای جون
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
سلام
برادرم رادیو داروها از همین انرژی هسته ایی هست.
تست رادیولوژی از همین انرژی هسته ایی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
هوای کره ظاهرا خیلی خوبه نه، خودتو زدی به اون راه؟ برو سرچ کن تا کمی یاد بگیری
اقای رییس جمهور بهترهمسئولان مملکت به فکر گرانی های روزمره وافزایش بی رویه ی اجاره مسکن وبدبختی ملت باشین
یکی به من بگه با غنی سازی چه گیر ما میاد؟! فناوری هسته ای یک فناوری قدیمی مربوط به قرن گذشته هست. الان کشورهای پیشرفته دنیا مثل چین و آمریکا دارن روی فناوری های عصر حاضر مثل هوش مصنوعی و علم داده ها کار می کنن ، در حالیکه ایران چسبیده به یک فناوری پر مخاطره و پر هزینه ای که بجز معدود موارد پزشکی(که اون هم به غنی سازی گسترده به هیچ وجه نیاز نداره)، در هیچ زمینه دیگری به صرفه نیست.
اصرار روی این موضوع شک نکنید که کشور رو به نابودی کامل میکشه. این وسط طرفی که بیشترین ضرر رو میکنه ایران و ایرانی های داخل کشور هستند. امیدوارم هر چه زودتر از این تصمیم منصرف شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مثبت اشتباهی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
دلار برجامی بدون غنی سازی امروز چند؟
آزاده
| Germany |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آفرین ناشناس 13:50 ای کاش همه بدونند که انرژی هسته ای یک منبع انرژی پر هزینه و پر خطره . کشورهایی مثل کره شمالی و پاکستان به سمت انرژی هسته ای رفتند ولی ملتشان را در فقر و محرومیت قرار دادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آخه هیچکدوم از علوم جدید رو نمی شه مثل هسته منفجر کرد!
بعدش چی؟ می خواهید چکارش کنید؟
تا کی می توانید به این وضعیت ادامه بدید؟
با تحریم ها و تورم و بیکاری و ... چکار می کنید؟
وصدها سوال سوال دیگر.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
خوب چرا نمی روی از آمریکا یا اروپا این سئوالات را بپرسید.؟یک قرار داد امضاء کردند.کی مثل وحشی ها آمد زد زیرش؟ما یا آنها.؟
دیگه واقعاً شور همه نظرات غیر مسئولانه در آمده.
برگشتيم به 6 سال قبل .دوران باشكوه رييس جمهور عزيز محمود احمدي نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
همه ی بدبختیامون از همون دوران باشکوه شروع شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
اخ يادش بخير اولين كيك زرد/بگم بگم يادش بخير
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
فقط با راکتور بتن ریخته و عمر تلف شده. با دلار 13 تومنی و مسکن اجتماعی ساخته نشده و مردم مفلوک تر از زمان احمدی نژاد. علی برکت الله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چه دورانی بود،خاطرات اون دوران محال یادم بره اون همه عشق و حال محال یادم بره.
جنگ بهتر از این بلاتکلیفی است
افرین روحانی , حتی اگه گوشت بشه کیلویی یک میلیون تومان و ما همه از گرسنگی بمیریم باز ارزش داره که بتونیم غنی سازی را بالا ببریم .
ما مردم ایران هم مثل چهار دهه گذشته هزینه این کارها رو با گرانی و تورم و مهاجرت و .. میپردازیم
غنی سازی بکنیم که چی بشه ؟ چی به دست میاریم؟اگر دنبال بمب اتم نیستیم و از نظر شرعی حرامه، آیا این غنی سازی به اینهمه هزینه وحشتناک اقتصادی و سیاسی و در افتادن با کل دنیا می ارزه؟ چرا یک نفر پیدا نمیشه که با مردم شفاف صحبت کنه و با دلیل ثابت کنه که اینهمه تحریم و خرج کردن ها برای غنی سازی چه سودی داره؟
خدایا نه خیری از انرژی هسته ای دیدیم نه نفت نه گاز...
شک نکنید این تهدیدهای بچه گانه ، روی آمریکا و اروپا هیچ اثری نداره و اونها رو برای به انزوا راندن ایران بیشتر تحریک میکنه و سایر کشورها هم برای فشار به ایران کاملاً مجاب میشن که با آمریکا همکاری و همراهی کنند . با ادامه این روندی که ایران در پیش گرفته ، پرونده ایران به سرعت دوباره به شورای امنیت سازمان ملل برده میشه و اوضاعی پیش میاد که دیگه هیچکس نمیتونه جلوش رو بگیره. این وسط کی ضرر میکنه؟! جواب روشنه : فقط مردم ایران
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
کشتی خودتو هموطن،فهمیدیم.
ول کن هم نیستین شما گویا!
شرایط مانند اواخر دوره ریاست جمهوری آقای خاتمی شده که بعلت عدم اجرای تعهدات اروپا ایران شروع به غنی سازی کرد .
این اروپائیها نمی خواهند عبرت بگیرند ؟
باید اینبار تا 50% غنی سازی کنیم تا دوباره به دست و پا بیافتند ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
از عبرت خبری نیست هموطن،فقط باید محکم جلوی این استعمارگران ایستاد.
به تحریم ها سلامی دوباره باید کرد
به تحریم ها سلامی دوباره باید کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
یعنی تا حالا تحریم نبوده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
از تحریم نترس لبش دیگه کند شده
غرب نشون داده فقط لیاقتش اینگونه صحبت کردن باهاشه. با گل و بلبل نمیشه با اونها تعامل کرد و فقط زبان تهدید و تشر را میفهمن
خوب چی گیر مردم میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عزتمندی و اقتدار
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
فکر میکنید اگر جنگ بشه چند نفر با شما هستن.هیچکس نیست جز اون دویست نفری که تریلیارد شدن
این کارها واسه ما لباس نمیشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
عزت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
واسه فاطی...
اقای رییس جمهور؛ همین فرمون رو برو بخدا پشتتیم. مدیونی اگه دوباره مذاکره کنی به بعضیا خوبی نیومده
راه دیگری نمانده ، مذاکره هم به همین نتیجه ای میرسه که غنی سازی بادرصد دلخواه خواهد رسید.
درشطرنج سیاست چیزی به اسم مصالحه وجود ندارد
من با اینگونه رفتار با اروپایی ها و امریکایی ها رو درست و پسندیده میدونم. اما اگر اونا به بن بست برسن ممکنه که تصمیم بگیرن که راکتورهای مارو بمباران کنن. بخاطر شرایط بد اقتصادی در داخل، مردم زیاد به برخی مسولین اعتماد لازم رو ندارن
آخرش که چی؟! آخر آخرش اینه که بمب اتمی تولید میکنید دیگه ، درسته؟! دیگه فراتر از این که نیست. بالاتر از سیاهی هم که رنگی نیست. حالا فرض کنید مردم سال ها تحریم و مشقت و مرارت و انزوا رو تحمل کردند وایران به بمب اتم رسید. بعدش چی؟! .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
بعد میشیم کره شمالی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
بعدش امریکا واسرائیل وعربستان سعودی و امارات وبحرین رو نابود میکنه ایران
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
نابودی و رسیدن به سوریه و لیبی و عراق و افغانستان
بدون برق و آب و گاز و مخابرات و راه و اسکله و فرودگاه و بیمارستان
آواره در کوه و دریا تا نابودی
البته عزت !!؟؟ خواهیم داشت!!؟؟
خوب كسانيكه مينويسند متاسفيم بنظر شما ايا راه حلي ديگري هم ميباشد و بنظر من خير تنها با زور بايد حق خودت را بايد بگيري و هزينه اش را هم داد ايا شما حاضريد بخاطر پنج كيلو گوشت بيشتر سر سفرها تنها وسيله بازدارنده ايي ايران يعني موشك ها را تحويل امريكا و اسرائيل داد بعد ايران را به سوريه تبديل كنند كمي فكر كنيد بعد بنويسيد متاسفم بخاطر بسپاريد ترامپ بعد از اينكه از كره شمالي امد گفت تحريم ها ادامه دارد نمونه كاملتر شاه و مبارك بود كه چطور تمام غرب به انها پشت كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
بله رها کردن هسته ای و نیرومند کردن نظامی و اقتصادی
طنز تلخ ماجرا اینجاس که دیگه شینیزو آبه ای هم در کار نیست!
می پرسند در برجام چی بدست اوردیم۱- ۱۴۰ میلیارد دلارفروش نفت۲- حدود۱۰میلیارد پول بلوکه۳- تبادل بانکی ازاد به مدت سه سال۴- لغو قطع نامه شورای امنیت۵- زنده شدن دیپلماسی مرده شده . و اما چرا برجام به این روز افتاد بماند٬ زیرا گفتنش باعث دلگیری و اسیب به وحدت میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چون بدون ضمانت اجرا بود.
جناب رییس جمهور! همه اینها درست ... تکلیف مردم چی میشه؟؟!! به صاحبخونه، به شکم زن و بچه، به مدرسه بچه، به ......... به همه اینها چی بگیم؟؟ بگیم آقای رییس گفتن غنی سازی می کنیم و... این حرفها و بحث های سیاسی برای مردم و خانواده ها نون میشه؟؟؟!!!! اگه بگیم رییس جمهور اینجور گفته زندگی ویرانمون درست میشه؟؟!!!!!
با سلام در ایران همه صحبت از بهره وری می کنند و عبارت از از خروجی تقسیم بر ورودی اگر از یک بیشتر باشد مطلوب است
متاسفانه سالهای متمادی است که در زمینه غنی سازی سرمایه گذاری می کنیم ورودی ها کل سرمایه گذاری ها و هزینه تحریم ها عدم صادرات نفت و .......خروجی ها .....پس راندمان را حساب کنید لطفا
اورانیوم غنی شده به چه درد ما می خورد ؟ هنوز تا بتوانیم برای کشتی و زیر دریایی پیش رانه اتمی بسازیم خیلی مانده . آقای روحانی استعفا بده . شما نمی توانی قیمت سیب زمینی را کنترل کنی .
به پيش!!! به اميد روزى كه هر ايرانى يك كيلوگرم اورانيوم غنى شده در جيبش داشته باشه.
سلام
برایند کارکرد شما منفی بود. وضع کنونی جامعه موید این واقعیت است.
این جور کارا که ارتباط مستقیم با ۸۰ میلیون ایرانی داره چرا چند نفر باید مسائل به این مهمی رو تصمیم بگیرن؟ رفراندوم کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
خوب آنموقع باید از اول داستان را برای ۸۰ میلیون توضیح بدهیم که اصلاً انرژی هسته ای چیست و به چه درد می خورد از روستاها بگیر تا محلات بعد باید در موردش بحث کارشناسی انجام بگیرد از دانشگاه بگیر تا صدا و سیما،بعد باید تازه قوای سه گانه در موردش با هم رایزنی کنند که رفراندوم بکنیم یا نکنیم از مجلس بگیر تا قوه مجریه،بعد از تمام اینها یاید در مورد برجام صحبت بشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
تابناک چرا انتهای نوشته من را سانسور کردی ،در کل بگم انتهاش اینطوری تمام نمیشود.
آره جون خودت فقط هفده تا غیر قابل انتشار داری
جم کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
!!!!!ما جمع کنیم که شما پهن کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
حرف های چاله میدونی
یه بنده خدایی بود می گفت باید کاری کنیم هم چرخ انرژی هسته ای بچرخه هم چرخ زندگی مردم.شما یادتون نمی آد کی بود؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
یادم بودا ولی هی فراموش می کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مگه چرخ زندگی شما نمی چرخه؟ خیلی عجیبه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
آقا چرخ من نیست کسی ندید؟
آفرین به ایران مقتدر و سربلند
آفرین به ایران مقتدر و سربلند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
مشکل اینه که امثال تو معنی اقتدار رو نمی دونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۴
اقتدار را باید در رفاه مردم یک کشور جستجو کرد
روحانی خوب حرف می زنه ( ولی فقط حرف می زنه).
اینکه مازاد 300 کیلو رو هر لحظه برگشتند بهشون دو دستی تقدیم می کنیم و عوضش به ما کیکی زرد و نارنجی بدهند، تکرار یک اشتباه بزرگ است. شما فقط وقتی یک چیز غیر قابل برگشت رو باید پس بدهی که در مقابلش یک چیز غیر قابل برگشت گرفته باشی نه اینکه در مقابل یک حرف یا کلیک که هر لحظه می تونه برعکس بشه زحمات کالرشناسانت رو که در مدت طولانی انجام شده و مایه ترس و سر میز آمدن آنها شده رو از بین ببری. این نقطه قوت تو در مذاکره است همیشه باید محفوظ بمونه حداکثر اینکه تحت نظارت آژانس باشه ولی تو ایران باشه. این خیلی مهمه. خیلی. برگ برنده است. از دستش نده حسن.
سیاست حد وسط همیشه جامعه را در یک بلا تکلیفی اقتصادی و روانی نگاه میدارد این حالت باعث خواهد شد مردم هیچ وقت احساس امنیت اقتصادی نداشته باشند و همیشه نسبت به اینده سیاسی کشور و جنگ نگران باشند بهتر است یا مذاکره ای کامل انجام شود و این دشمنی ها پایان یابد و یا در نهایت نبرد صورت گیرد و صورت مسئله کاملا حل شود
خداراشکر،قیمت خانه ودلارهرروزداره گرانترمیشه وکلی به ثروتم اضافه شده
مستاجرهاوکارگرهای عزیزبایدمقاومت کنیم
مقاومت چیزخوبی است
من برم باماشین بنزم دوردورکنم
من همه گفته های ایشان را قبول دارم بجز یک نکته اینکه وقتی ایشان و سایر مقامات و ... از مردم و وضعیت معیشتی مردم صححبت می کنند منظورشان کدام مردم است؟ مردم مریخ؟ اگر من یک لا قبا که نه ژن خوبم نه مال و منالی دارم و نه به کسی وابستگی دارم عضوی از مردم هستم شهادت می دهم که وضعمون اصلا خوب نیست و اگر در مردم هم هستم که 99 درصد مردم ناراضی و کلا با ادامه این وضعیت مخالفند. والاه من موندم که این سخنان آقای روحانی به پشتوانه کی و چیه؟
نه چرخش هسته ای بدرد خواهد خورد و نه اقتصاد ایران خواهد چرخید.فقط صدا و سیما از پیشرفت حرف خواهد زد,
من آماده جنگ با آمریکای زورگو هستم.
عاقبت روزی باید رفت چه بهتر که ناممان در تاریخ بماند.
مشکل آمریکا واسرائیل نه اسلام است نه شیعه آنها خاک ایران را میخواهند و هر چه ثروت در اوست.
آمریکا به منابع نفت و گاز و معادن ایران طمع دارد و اسرائیل سرزمین میخواهد.
غنی سازی و بمب اتمی و موشک قاره پیما حرف اضافی است.
دعوا سر ایران است.
آمریکا و انگلیس و اسرائیل دشمن این سرزمین اند
ما باید با حمله به ناوهای زنگ زده آمریکایی و پایگاههای متزلزلش بساط این گاوچرانها را جمع کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
نام ات در تاریخ به عنوان ساده لوح می ماند عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
آماده جنگی برو افغانستان با آمریکایی ها بجنگ اونجا تعداد شون زیاده
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
شاید دوست عزیزمون افشین،خیلی ساده و خلاصه اصل مطلب رو بیان کردن،اما به هیچ روی،سخنشون غلط نیست،تمام این لفافه ها و پیچ و تابی که به حرفها و کارها میده کشورای متخاصم،اصل خواسته شون همینه،حالا با کلمات و جملاتی سیاستمدارانه که قوانین جعلی رو هم به نفع خودشون تفسیر میکنن،تا به این خواسته برسن،اما از اقبال بدشون،ایران دیگه،نه اونقدر ضعیف و متزلزله و نه نفوذیها و دست نشانده هاشون ،دست بالا رو دارن تو ایران،به سان دویست سال گذشته،برای همینه که برای اولین بار در تاریخ معاصر،به سد محکم خلل ناپذیری برخوردن که خودشونم منگ و متحیر شدن و کارهای اشفته و سراسیمه انجام میدن،دیگه محاسباتشون درست از اب در نمیاد،چرا که جاهای اصلی و سرنوشت ساز،از گزند جاسوسی مصون شدن،دیر زمانیست که شیر خفته ایران بیدار شده و سهمش رو از جهان میخاد و البته که میگیره،اما بسان شیر رفتار میکنه،نه چون کفتار امریکا یا روباه انگلیس یا روسیه خرس و اسراییل موش موذی کثیف،چون شیر،آشکار و شفاف و مردانه و پرقدرت و با صلابت،اسم بنده رو هم در لیست ساده لوحیتون یادداشت بفرمایید اقا معلم ناشناس!!
خیلی دیره جناب پرزیدنت . . . . خلی دیره . . . .
ترامپ ،زمانی که تیلرسون وزیر خارجه ش بود، سه دوره 90 روزه گفت بیائید برجام را اصلاح کنیم ، وگرنه از آن خارج میشوم . آقایون گفتند نخیر نمی توانی آنرا بر هم بزنی چون شورای امنیت آنرا تائید کرده و ..........
حال می گوئیم برگردید به برجام تا مذاکره کنیم .
تکنیک آقای ترامپ در هر مبارزه ای ، تحریک طرف مقابل از روی نقطه ضعفهایش است ، دقیقا نقشه او در باره ما در حال اجراء شدن هست .
" روحانی : تا هرجا که دلمان بخواهد غنی سازی را ادامه میدهیم "
والله بالله اینگونه حرف زدن در برابر دنیا جز تاسف و پشیمانی چیزی عایدمان نمی شود. این شعارها را صدها بار تکرار کردیم ، آنها همین برافروختگی و آشفتگی را از سوی ما میخواستند.
فرصت شینزو آبه و 270 روز اصرار ترامپ و تیلرسون دیگر تکرار نمی شود. هیچ کسی هم دیگر برای میانجیگیر قدم پیش نخواهد گذاشت . این واکنش سیاسی مبتنی بر غرور ملی نیست آقای روحانی.
تو کوچه آقای بولتون امشب جشن و سروری هست !!!!!
یه عده میگن چه فایده داره بخاطر همین ابوما سه تریلون داد
کامنت هایی که با نظرتون همسو نیست رو , توی در انتظار برسی نگه میداری که غیر قابل انتشار ها زیاد نشه.این حربه ها قدیمی شده دادااااش
اورانیوم به چه دردی می خوره . اورانیوم کل دنیا را هم داشته باشیم مشکلی از مردم حل نمی شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
سیاست خارجی جای خود و مشکلات مملکت جای خودش رو داره
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
چرا اینقدر ضعف تحلیل داریم ما؟ چرا واقعیتهای روشن سریع یادمون میره؟ مشکل اورانیوم و پلوتونیوم نیست جناب،کما اینکه در برجام دادن رفت،پس چرا باز اومدن چیزای بیشتر خاستن؟ اگر در همون اورانیوم مقاومت میکردن،حرف به بقیه مسایل نمی رسید اصولا،این عقب نشینی ته نخواهد داشت دوست عزیز،چرا که هدف چیز دیگریست،هیچ گاه به کمک پروردگار،به هدفشون نمیرسن،چرا که فرمون دست انسانهای کاربلد محکمی هست
بمب اتم بسازید همه چیز درست می شود همه از ما می ترسند کسی جرات نمی کند به ما چپ نگاه کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
والا، الان ترامپ داره دم به دقیقه از کره تعریف و تمجید میکنه، اما ما همچنان محور شرارت هستیم. فکر کنم متاسفانه یه بمب اتمی تا خواستنی شدنمون فاصله داریم
یک بار برای همیشه تکلیفتان را با خودتان روشن کنید که از غنی سازی چه میخواهید و حداقل با خودتان رو راست باشید. آنوقت حتما بخشی از مشکلات حل می شود. مهمترین مشکل این است که هدف از برنامه هسته ای مشخص نیست و گرنه این همه هزینه و مشکلات نداشتیم و هر هدفی که بود تا به امروز به آن رسیده بودیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
فکر کردی ما اینقدر احمقیم که بمب بسازیم.
برو ببین انرژی هسته ای چه تجارتیه .
دعوای آمریکا با ما بر سر پول است.
اروپا و آمریکا نمیخواهند تجارت هسته ای از انحصارشان خارج شود.
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
انرژی هسته ای چه تجارتیه؟؟؟ اگر دنبال تجارتی هزار راه بی خطر تر و با صرفه تر برای تجارت هست
نصف کسانی که اینجا کامنت میزارن به بقیه توصیه میکنن که مطالعه کن همشون هم, روی هم سالی پنج دقیقه مطالعه نمی کنن.
بیخیال پورررررفسور علوم سیاسی
بعد ۶ سال دور دور، رسیدی به حرفای محمود....
تمام این حرفا کاغذ پارست!
یه بار میارن پایین یه بار میبرن بالا . این چه وضعشه . مردم هویج هستن این وسط. میاره پایین هم مردم فشارو حس میکنن میبره بالا هم فشار احساس میشه .پس چطور میشه ما این فشارو حس نکنیم . کسی به فکر ما هست ملت دارند بالای بیس میلیون میدن میرن حج . بعدش عربستان کشتیمونو نمیده . بعدش صداو سیما راه فروش نفت و نشون میده . بعد گاندو سریالیه که باعث ایجاد شبهه و شک تو حرفای مسئولین میشه . اصلا چی به چیه . خوبه این درصدو میدن پایین گوجه فرنگی زیاد میشه . میدن بالا سیب زمینی و پیاز و تخم مرغ . این دولتها کلا با املت مشکل دارند . چرا ما باید بمیریم تا روحمون شاد شه؟؟چرا وقتی میریم مهمونی خدا نباید چیزی بخوریم ؟؟بقول یکی هزینه زندگی تو کالیفرنیا را میپردازیم ولی تو شعب ابیطالب زندگی میکنیم .
خدایا اینهمه گفتیم مرگ بر امریکا ومرگ بر اسراییل اینا چرا نمردند . خدایا جرا به حرف ۸۲میلیون نفر گوش نمیدی . خدایا یا اونارو بکش تا ما راحت زندگی کنیم یا مارو بکش اونا راحت زندگی کنن
با جناب رییس جمهور کاملا موافقم، دنیا قدر لبخندهای جناب ظریف رو ندونست، تنها چیزی که سیاست خارجی رو شکل میده، قدرت و اقتداره، نه لبخند و گفتمان.
اما جناب رییس جمهور، لطفا کمی هم به فکر معیشت مردم باشید، ما گوشمون از این حرفای قشنگ پره، به توسعه صنعتی کمک کنید، نمیتونید، به توسعه کشاورزی فکر کنید. نیروی جوان مملکت متاسفانه داره سرخورده و تلف میشه...
شاید آقای روحانی هم متوجه شده که جنگ اجتناب ناپذیر است نه ایران نه آمریکا نه اروپا حاضر نیستند از حرف های خود کوتاه بیایند حتما جنگ اتفاق می افتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
به به جنگ طلب ها هم‌ اومدن دوباره چند روز رویت نشده بودین ، بوی باروت به بینیتون خورد شارژ شدین؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
بله جنگ اجتناب ناپدیر است، چون با برجام خطر تنها چیزی که در مقابل آمریکا بازدارندگی ایجاد می کرد خنثی شد.
با این کار ترامپ را میخواهند آچمز کنند...خروج ایران از برجام! شعله ور کردن جنگی در منطقه!
ترامپ هم که به دنبال رای جمع کردن است .
نقشه پلیدی برای ترامپ کشیده شده . بچه پولدار بی سیاست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
جان؟ نقشه پلیدی برای ترامپ؟
امیدوارم با این مواصثع متغیر و متفاوت مسولین و مردم آخرسر مجبور نشیم هم چوبو بخوربم هم پیاز رو !
وضع ما شده دقیقا شده اون ضرب المثلی که میگه اگه بارون بیاد وای بحاله کلوخ اگر هم برف بیاد بازم وای بحال کلوخ
دیگه بقیه اش همه حرف مفته...
از قاطعيت ما همه دنيا به خاك افتاده !مسيولين مرفه و بي درد نفسشان از جاي گرم بلند ميشه و كلا مردم رو فراموش كردن !اين حرفا رو بايد كسي بزنه كه با حقوق زير دوميليون تومن داره اجاره نشيني و چادر نشيني ميكنه و ارزوي خوردن گوشت و ميوه رو به گور برده !
جنگ جنگ تا نابودی
بهترین کار همینه.. اینا فقط حرف زور می فهمند و در عین حال ترسو هستند.
غنی کردن اورانیوم 20 درصد وبالاتر شمارا جناب شیخ پیشکش ،بفکر ارزونی سیب زمینی ،ولبنیات ،گوشت ،دارو ودرمان مزدم باش ،هسته ای را ول کن ،فکری بحال ملت وکشور کنید که هردو دارند از دست میروند ،امروز سطح زندگی وابادانی مزدم وکشورما از عقب مانده ترین وبیچاره ترین کشورها با توجه به نمره هوشی مردم ،میزان تحصیلات وشروت ودارایی های ملیش بدتر شده است که همه ناشی از سو مدیریت سیاسی واداری در داخل وخارج کشور ناشی شده است .
غنی سازی تو ایران فقط هزینه هستش

اگر ۱۰۰ میلیارد دلاری که تو غنی سازی هزینه شده بود رو به مردم می دادیم به هر خانواده ایرانی ۷۰ میلیون تومن پول می رسید
hاقای روخانی فهمیده در بین عامه مردم و قشر تحصیل کرده دیگر هیچ جایگاهی ندارد با این حرفها می خواهد دل اصولگراها را بدست بیاره
وقتی توی هتلهای 5 ستاره سویس با ظریف بودید مفاد قرار داد را می خواندید یا اینکه انگلیسی یادتان رفته بود . همان موقع معلوم بود اینستکس کار نمی کند . بانکهای خصوصی اروپایی دو راه دارند یا با ما کار کنند یا با آمریکا. خوب آنها آمریکا را انتخاب می کنند . آنجا تجارت آزاد است .
به عقب برنمیگردیم،علی برکت ا......!!
پدر ملت را درآوردین. جنگ بشه تکلیف معلوم بشه بابا
بعضیا چنان نظر میدن در دشمنی با ایران و حقوق هسته ایش،انگار که حرفشون برا کسی مهمه،بسیار بسیار خوشبختانه سیاست کلان نظامی امنیتی ایران دست افراد بسیار عاقل،سنجیده ایه که منافع ایران بسیار براشون مهمه،این حرفای بچگانه رو هم فقط افراد بی اطلاع که از سازوکار دنیا و امنیت سردر نمیارن میزنن،وگرنه حتی خود امریکا و اروپا هم سوالات اینقدر ابلهانه مطرح نمیکنه،که هسته ای بخ چه درد میخوره و ازین خزعبلات،چرا که اونها میدونن چقدر مهم و حیاتیه،که اگر نبود اینهمه دردسر و جدال بر سرش نمی داشتن،اما خنده من به اوناییه که میگن اقدام نظامی نکنه امریکل یوقت!خخخخ اتفاقا این ایرانه که دندونای نداشته امریکا رو شمرده تو دهنش و برای همین هر بلایی سرش میاره و تحقیرش میکنه ،اونام که نمی تونن جواب بدن،فقط لب و دهن میجنبونن،ایران ابرقدرت نوظهور دیرپاست،هر چقد دیرتر اینو بفهمن،بیشتر ضرر میکنن،اونی هم که اینقدر زحمت کشیده ایران رو به اینجا رسونده،نگران چارتا پوشک و سیب زمینی و پراید نمیشه،چرا که در برابر اون هدفذبسیار بزرگ و مهم،این چیزا حتی مسخره بازی هم نیست،هیچ اندر هیچ هم نیست،
انگار هر چه زور زدی نشد که هم سانتریفیوژ بچرخه هم اقتصاد .ولی نان کسانیکه با تحریم چرب میشود حتما خواهد چرخید .
من از جناب روحانی تقاضا میکنم این یارانه پنهان که دایم میگن نفری یک ونیم میلیونه به من وخانوادم جلو جلو فقط به اندازه پنج سال رو بده من قول میدم از این کشور برم وخانوادم رو هم ببرم وپشت سرم رو نگاه نکنم بعد از پنج سال هم برای دولت میشه واز خارج کشور هم دایم برای شما تقاضای مقاومت میکنم ودعا میکنم که امریکا رو نابود کنید
ادای کره شمالی رو درمیاریم ،کاش مسولین ما ،یکم ادای ژاپن رو در بیارن،خوبه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
فقط ادا در می آوردن و گرنه تفاوت از زمین تا آسمان است.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
ژاپن شدن
لیاقت و سواد و وطن پرستی و دلسوزی و کاربلدی و سخت کوشی و فداکاری مسولین را میخواهد !!؟؟
که ما نداریم
به نظرم روزي يك تن غني سازي كنيد شايد غرب كوتاه بيايد !!!!!!!!!!
بزارید یه نظر جالب بدم که ریشه تمام مشکلات برجامی ماست‌. هنوز مسولان ما این نکته رو درک نکردند که برجام بدون آمریکا یعنی هیچ، برجام اروپایی فقط وقت تلف کردنه، از اول باید ایران فقط با آمریکاییها و آنهم از نوع دمکراتها مذاکره میکردند و مشکلات خودشان را با آمریکا بصورت یک معاهده مصوب در مجلس نمایندگان آمریکا و نه بصورت قرداد دو طرفه حل میکردند. ایران اصلا لازم نبود چند سال پیش اروپا و چین و روسیه رو داخل ماجرا کنه، الان هم هیچ کاری از دست اروپا ساخته نیست چون اقتصاد دنیا دست این گردن کلفت امریکاست. ایران باید منتظر بازگشت یک رئیس جمهور دمکرات در آمریکا باشد تا برجام با تصویب در کنگره آمریکا به صورت یک معاهده غیرقابل لغو توسط رئیس جمهور بعدی درآید.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
از روز اول هم روحانی گفت تا با خود امریکا مداکره کنیم
ولی قدر قدرشان!؟ اجازه ندادند
بدون توهین ، طعنه و بد حرف زدن هم میشود صحبت کرد و کاری که لازم است انجام داد عصبانی و جری کردن دیگران شرایط را برای ما سخت تر میکند
فكر كن بري بازار ميوه سر كوچه يك كيلو سيب زميني بخري ، فروشنده بگه سيب زميني نداريم به جاش اورانيوم غني شده ببر !!!!!!
آقای روحانی بد جوری توی دو راهی قرار گرفته اید نه خروج از برجام ونه ادامه را ه هسته ای بدلیل نداشتن توان مالی!!! . باید مسول این وضعیت پیش آمده که اقتصاد کشور را فلج کرده است به ملت ایران پاسخگو باشد.
بزدلها چه نظراتی میدن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
تو مفت خوری
روحیات آمریکاییها قلدری و قهرمان بازی است. شک نکنید اینبار سایتهای هسته ای ایران بمباران می شود و ترامپ به قهرمان اصلی آمریکا تبدیل می شود و با خیال راحت برنده انتخابات بعدی می گردد. شخصیت ترامپ را نمی توان به بازی گرفت. این نوشته را قاب کنید. اگر ایران بخواهد درگیر شود جنگ اصلی شروع می شود. ترامپ دیوانه ای غیر مسول و مغرور است.
ای بابا دهن اروپا رو سرویس کردی داداش چی گیر ملت میا با این حرکت
اصل قضیه اینه
آمریکا و اروپا دست در دست هم خواهان عقب نگهداشتن ایران و کل خاورمیانه هستند.
ایران تصمیم گرفته با پیشرفتهای بزرگ علمی به جرگه کشورهای پیشرفته بپیوندد و دانش هسته ای یکی ازپایه های اصلی علوم است.
و اما برای پیشرفت امنیت و قدرت دفاعی و تهاجمی هم لازم است تا دستاوردهای علمی و اقتصادی حفظ شود .
آمریکا میخواهد همزمان پیشرفت هسته ای ما را محدود کند و هم میخواهد با مذاکره در مورد قدرت موشکی ما امنیت ما را تضعیف کند.
کشوری که امنیت نداشته باشد نمیتواند پیشرو باشد و باید تسلیم و سرسپرده باشد....
همه چیز حق ماست از انرژی هسته ای تا امنیت رفاه احترام متقابل أسایش و زندگی بی دغدغه مهمتر از همه آزادی.
به ترامپ باید فهماند که خروج خودخواهانه از برجام چه عواقبی برایش خواهد داشت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
چ عواقبی؟
تمام زور فکریتون این بود ؟؟این راه چند سال پیش توسط محمود رفته شد نتیجه اش هم شد نرمش قهرمانانه واینکه الان میبینیم فکر نون کن که خربزه آبه !
لطفا یکم معیشت و زندگی مردم را غنی سازی نمایید.
آخ جون جنگ شه بریم شهید بشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۳
امثال تو همون بهتر که شهید بشن
روحانی ، کوتاه نیا و درصد رو هی ببر بالا ، مذاکره مخفیانه در جریان است و یه حالی بهشون بده تا فردا مدعی نشن
خوش به حالتون که هنوز هم امیدوار به بهار شدن اوضاع هستین.
بعدا معلوم می شه کیا تاسف خواهند خورد جناب حسن روحانی!!!!!
داداچ سریع غنی کنید یه بمب اتم بسازیم تو کویر بترکونیم حسابی گرد و خاک بشه بعد صبر کنیم گرد و خاکها که خوابید ببینیم قیافه اروپاییها و امریکاییها چه شکلیه مرگ بر آمریکا مرگ بر اروپا
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل