بازدید 3757
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

شاخص کل بورس ۱۴۱۰ واحد عقب نشینی کرد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه دهم تیرماه ۹۸)، با کاهش ۱۴۱۰ واحدی معادل ۰.۵۷ درصد به رقم ۲۴۷ هزار و ۱۲۲ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته نیز شاهد افت ۴۴ واحدی معادل ۰.۰۲ درصد نماگر کل بورس بودیم.
کد خبر: ۹۰۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹ 01 July 2019
تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه دهم تیرماه ۹۸)، با کاهش ۱۴۱۰ واحدی معادل ۰.۵۷ درصد به رقم ۲۴۷ هزار و ۱۲۲ واحد رسید. این در حالی است که روز گذشته نیز شاهد افت ۴۴ واحدی معادل ۰.۰۲ درصد نماگر کل بورس بودیم.

به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در دومین روز کاری هفته، شاهد روند نزولی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با کاهش ۳۹۸ واحدی معادل ۰.۵۷ درصد به رقم ۶۹ هزار و ۷۸۳ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با افت ۹۷ واحدی معادل ۰.۱۷ درصد، عدد ۵۸ هزار و ۴۹۳ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با کاهش ۶۶ واحدی معادل ۰.۱۷ درصد به رقم ۳۹ هزار و ۹۲۷ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۷۵۷ واحد کاهش معادل ۰.۶۳ درصد را رقم زد و به سطح ۲۷۸ هزار و ۳۳۵ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با  ۱۳۹۰ واحد کاهش معادل ۰.۷۵ درصد به رقم ۱۸۴ هزار و ۳۲۳ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۱۲۰۷ واحد کاهش معادل ۰.۲۵ درصد همراه بود و عدد ۴۸۱ هزار و ۴۴۸ واحد را به نمایش گذاشت.
 
شاخص کل بورس ۱۴۱۰ واحد عقب نشینی کرد
 
در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی فولاد متعلق به فولاد مبارکه اصفهان با ۴۵۰ واحد، نماد شتران متعلق به پالایش نفت تهران با ۱۲۷ واحد، نماد شبندر متعلق به پالایش نفت بندرعباس با ۷۵ واحد، نماد شبریز متعلق به پالایش نفت تبریز با ۷۰ واحد، نماد پارس متعلق به پتروشیمی پارس با ۶۸ واحد، نماد فخوز متعلق به فولاد خوزستان با ۶۱ واحد، نماد کاوه متعلق به فولاد کاوه جنوب کیش و نماد فملی متعلق به ملی صنایع مس ایران با ۵۷ واحد، نماد شپنا متعلق به پالایش نفت اصفهان با ۵۶ واحد، نماد همراه متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران با ۵۴ واحد و نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۵۳ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در روند نزولی شاخص کل بورس داشتند.
 
در مقابل، نماد معاملاتی فارس متعلق به صنایع پتروشیمی خلیج فارس با ۲۲۱ واحد، نماد وغدیر متعلق به سرمایه‌گذاری‌غدیر هلدینگ با ۷۰ واحد، نماد ونیکی متعلق به سرمایه‌گذاری ملی‌ایران با ۲۸ واحد، نماد وبصادر متعلق به بانک صادرات ایران و نماد شبهرن متعلق به نفت بهران با ۲۷ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۲ میلیارد و ۸۷۵ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۲۷۹ هزار و ۳۱۳ نوبت معامله و به ارزش ۹۷۹ میلیارد و ۶۴۸ میلیون تومان داد و ستد کردند.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار