بازدید 56073
هزار و ششصد و نود و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ماجرای ادعای جر و بحث تند روحانی با جهانگیری/جمله‌ای از رهبر انقلاب که موجب آرامش رئیسی شد/واکنش مطهری به انتشار تصاویر بدون حجاب یک بازیگر

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: کواکبیان از روحانی گلایه کرد/ روایت فلاحت‌پیشه از شکستش در انتخابات ریاست کمیسیون امنیت: تبانی شد!/سازمان تبلیغات اسلامی: ۹۰ درصد مردم مخالف کشف حجاب هستند و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ 23 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

نجفی همزمان با چند خانم دیگر در ارتباط بوده

مسعود استاد، برادر میترا استاد گفت: افترا و تهمت‌های ریز و درشتی نثار خواهرم و خانواده من شد که هیچ کدامش درست نبود. هر چیزی که گفته‌ام با سند و مدرک بوده است، حتی چند نفری هم به دادسرا احضار شدند. ایشان (نجفی) همزمان با چند خانم دیگر در ارتباط بودند و خواهر من هم از این موضوع مطلع شده بود. اصل و دلیل اختلاف آن‌ها هم همین بود. میترا خیلی زود متوجه این موضوع شده بود. چند باری هم با آقای نجفی صحبت کرده بود، اما فایده‌ای نداشت. میترا موضوع را با من در میان گذاشت. من هم با آقای نجفی صحبت کردم، اما او انکار می‌کرد. می‌گفت که ارتباط خاصی نیست و هر چه بوده مربوط به گذشته است، اما خب واقعیت چیز دیگری بود. به اندازه کافی شواهد هست. از شماره تلفن و مکالمات انجام‌شده تا خود افرادی که با این آقا در ارتباط بودند. چند خانم به عنوان شاهد به دادسرا احضار شدند. مدارک بی‌شمار دیگری هم وجود دارد، اما من فعلا درباره آن‌ها صحبتی نمی‌کنم، چون دوست ندارم خللی در رسیدگی به این پرونده ایجاد شود./ شهروند

مشاجره دو عضو شورای شهر در جلسه امروز

در جلسه علنی امروز شورای شهر، مشاجره‌ای بین محسن هاشمی و حسن رسولی رخ داد. رسولی معتقد بود که هاشمی به او توهین کرده است. در این جلسه محسن هاشمی گفت: الان دیگر فرصت اظهارنظر مخالف و موافق به پایان رسیده است و آقای رسولی آن زمانی که فرصت داشتند باید حرفشان را می‌زدند، اما وقت تلف شد. رسولی نسبت به سخنان هاشمی واکنش نشان داد و قصد ترک جلسه را داشت که محسن هاشمی به او گفت: از شما بعید است بخواهید این گونه رفتار کنید. /فارس

انتقادات تند پزشکیان از حملات و جوسازی‌ها علیه زنگنه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جوسازی شدید علیه وزارت نفت در جریان است. علیه همه کسانی که در جایگاه‌های کلیدی قرار گرفته‌اند و تلاش می‌کنند که ثبات در مملکت ایجاد بشود جوسازی می‌کنند و هر چه جایگاه حساس‌تر باشد، جوسازی بیشتر می‌شود. متأسفانه خیلی راحت اطلاعات غیرموثقی را که از طریق شنیده‌هایی که ممکن است دشمن عامل پخش آن‌ها باشد، تکرار می‌کنند. وقتی با شخصی که این حرف و شنیده‌ها را زده صحبت کرده و از او می‌پرسیم که چرا چنین چیزی را گفتی، می‌گوید که خود من هم شنیده‌ام! /ایلنا

برخی مدیران خیلی پر رو تشریف دارند؛ هم کارچاق کن هستند هم ریش و تسبیح دارند

حسن کامران، نماینده اصفهان گفت: ما باید کاری کنیم که چفت و بند در این قوانین به گونه‌ای باشد که کاسبی و کار چاق کنی کمتر شود و پاک‌دستان را رشد دهیم؛ گرچه من چشمم آب نمی‌خورد این‌ها میدان را به پاک‌دستان بدهند و با توجیهات مختلف مانع می‌شوند؛ بعضی‌هاشان هم ریش و انگشتر و تسبیح دارند. جالب است عین لانه‌های موش از این سوراخ در می‌روند و از آن سوراخ درمی‌آیند. از این هیأت‌مدیره که بیرون می‌کنند، سر از جای دیگری درمی‌آورند. جالب است هیچ‌ یک از ان‌ها نخبه کوچه و بازار نیستند. بعد هم خروجی این دارو دسته بازی‌ها و گاهی چپ و گاهی راست چیست؟ آخر هم سر درنیاوردیم. در شهر ما در هتل عباسی نوش جان می‌کنند که خورشت ماستش قاتق است که گوشت گردن و زعفران دارد و فقرا اصلا نمی‌فهمد این چیست؛ یعنی بصیرت دارد که ما را حفظ کردند، ولی واقعیت این است که اگر ما این جابجایی را داشتیم ما نه بیکاری داشتیم و نه گرانی.

قصور رئیس دانشگاه آزاد در حادثه مرگبار اتوبوس محرز است

حسام نواب صفوی وکیل پرونده حادثه اتوبوس دانشجویان: با وجود اینکه رئیس دانشگاه از نقص فنی اتوبوس‌ها و نبود حفاظ مطلع بوده و نسبت به احتمال وقوع حادثه آگاهی داشته هیچ گونه اقدامی برای این امر انجام نداده و به همین منظور طبق ماده ۶۱۶ قانون مجازات اسلامی بی احتیاطی و بی مبالاتی وی در این پرونده محرز است. در حال حاضر متهمین پرونده هر کدام با قرار ۵ میلیارد تومانی آزاد هستند و جلسه بعدی دادگاه ۸ مرداد برگزار خواهد شد که به احتمال زیاد به دلیل مشهود بودن جرایم، مجازات‌ سنگینی برای متهمین در نظر گرفته خواهد شد. به احتمال قوی نیز جلسه بعدی دادگاه، آخرین جلسه دادرسی خواهد بود. /مهر

سازمان تبلیغات اسلامی: ۹۰ درصد مردم مخالف کشف حجاب هستند

حجت الاسلام ناصر میرمحمدیان، معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در نشست بررسی آینده نگرانه تبلیغ دین در ایران اسلامی که در اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، گفت: کسی مثل مسیح علی نژاد سعی می‌کند که القا کند اکثر بانوان ایران در رابطه با حجاب ناراضی هستند و می‌گویند نباید این حجاب اجباری باشد. در بررسی‌هایی که انجام شده، این نتیجه به دست آمده که بیش از ۹۰ درصد از مردم معتقدند نباید کشف حجاب صورت گیرد. معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد خانم‌های بدحجاب نسبت به اصل حجاب نظر مثبتی دارند و برای بانوان محجبه احترام قائل هستند. او تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی یک سامانه‌ای برای پاسخگویی به پرسش های شرعی داشت که این سامانه در دفتر تبلیغات نیز وجود داشت، ما برای جلوگیری از موازی کاری در سازمان تبلیغات کارکرد این سامانه را به مشاوره مدیریت فرهنگی تغییر دادیم.

دادستان گرگان: یک هتل به خاطر سرو مشروب پلمپ شد

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، حجت‌الاسلام سیدرضا سیدحسینی گفت: تعداد زیادی از کارگاه‌های تولید و توزیع مشروبات الکلی در استان شناسایی و برخورد شد. همچنین یک هتل معروف در استان نیز که مشروب سرو می‌کرد به مدت ۴۰ روز پلمب شد. سیدحسینی به موضوع سگ‎گردانی هم اشاره کرد و افزود: نخستین استانی بودیم که نسبت به جلوگیری از سگ‎گردانی به علت تهدید علیه بهداشت عمومی اقدام کردیم. وی بر حمایت دادستانی از آمران معروف هم تأکید کرد و گفت: افرادی که تذکر لسانی می‌دهند باید در جامعه افزایش یابد و در مسیر‌هایی مثل ناهارخوران و الگندره حضور این گونه افراد نیاز است.

دادستان کرج: سگ گردانی با قلاده جرم نیست

دادستان کرج گفت: سگ‌گردانی تنها در مواردی که سگ‌ها در مکان‌های عمومی موجب مزاحمت شوند، جرم است و در سایر موارد حضور سگ‌های با قلاده در کنار صاحبان در مکان‌های عمومی و ماشین جرم نیست. حاجی رضا شاکرمی در نشست مطبوعاتی امروز یکشنبه دوم تیرماه اظهار کرد: هر چند سگ گردانی در مکان‌های عمومی ممنوع اعلام شده، قانونی در خصوص اینکه سگ گردانی در فضا‌های عمومی جرم باشد، وجود ندارد. وی ادامه داد: واقعیت این است حضور سگ‌ها در مکان‌های عمومی باعث سلب آسایش و ایجاد مزاحمت برای مردم می‌شود و همین باعث ممنوعیت سگ گردانی شده است. وی افزود: با این اوصاف سگ‌گردانی تنها در مواردی که سگ‌ها در مکان‌های عمومی موجب مزاحمت شوند جرم است و در سایر موارد حضور سگ‌های با قلاده در کنار صاحبان در مکان‌های عمومی و ماشین جرم نیست.

روایت فلاحت‌پیشه از شکستش در انتخابات ریاست کمیسیون امنیت: تبانی شد!

فلاحت پیشه پس از شکست در انتخابات ریاست کمیسیون امنیت ملی مجلس به بیان آنچه امروز در کمیسیون امنیت ملی رخ داد و کرسی ریاست از او گرفته شد، پرداخت و گفت: فلاحت پیشه با تأکید بر اینکه در هیچ یک از دسته بندی‌های فراکسیونی مجلس قرار نمی‌گیرد، خاطرنشان کرد: سال گذشته هم که رأی آوردم لطف همکاران عزیز در فراکسیون امید بود. تنها جریانی که برنامه من را دید و دو سال از من حمایت کردند، این فراکسیون بود و قدردان زحماتشان هستم. البته دو سه نفر دیگر از دوستان هم به من رأی داده بودند که رأی‌شان براساس عملکرد بود. این عضو کمیسیون امینت گفت: یکی از مشکلات مجلس این است که براساس عملکرد افراد رأی گیری نمی‌شود. کسی از من نپرسید عملکردت چه بوده است، برای من مهم بود که کمیسیون امنیت در همه عرصه‌ها حضور داشته باشد، ولی فراکسیون‌ها بیشتر زورآزمایی سیاسی دارند و نوعی تبانی فراکسیونی در این انتخابات صورت گرفت و این اتفاق افتاد. رئیس پیشین فراکسیون امید گفت: البته بازهم می‌گویم این اتفاق طبیعی است و نباید معترض هم باشیم. من تنها گلایه‌ و دغدغه‌ای که که دارم برای آینده است. من هیچ وقت دیگر به مجلس نخواهم آمد، ولی نگران آینده هستم. مثلا پیش از من هر سه ماه یک بار یک وزیر به کمیسیون می‌آمد، ولی در دوره ریاست من هر هفته‌ای دو وزیر در کمیسیون حضور داشت یا هیچ وقت در کمیسیون مشکل عدد نداشتیم. در دوره من هجده سفر استانی رفتیم.

دادستان گیلان: زن هنجارشکن در گلسار رشت بازداشت شد

دادستان استان گیلان هنجارشکنی زن غیر گیلانی در گلسار رشت را سازمان یافته و باندی دانست و افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد. حجت‌الاسلام علی مصطفوی نیا در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه قانون حمایت از آمران به معروف در سال ۹۴ به تصویب رسید، تصریح کرد: در این قانون حمایت دستگاه قضا از آمران به معروف در ستاد امر به معروف و بسیج تکلیف شده است. دادستان مرکز استان گیلان با اشاره ماجرای ضرب و شتم بانوی آمر به معروف خمامی، افزود: پرونده قضائی تشکیل و رسیدگی به آن ادامه دارد. وی در ادامه با اشاره به موضوع هنجارشکنی زنی در گلسار رشت یادآور شد: این شخص که گیلانی نیست، هم‌اکنون در بازداشت است.

طعنه داماد روحانی به واعظی و آشنا

کامبیز مهدی زاده داماد حسن روحانی، رئیس جمهور یادداشتی در روزنامه شرق نوشته که در عنوان آن به محمود واعظی و حسام الدین طعنه زده است. واعظی، رئیس دفتر رییس جمهوری و آشنا مشاور اوست. عنوان یادداشت مهدی‌زاده در شرق این است: «دولت نه واعظی توانمند دارد نه مشاوری آشنا به سیاست.»

واکنش مطهری به انتشار تصاویر بدون حجاب ستاره اسکندری

یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت، اگر یک بازیگر زن در یک برنامه رسمی در خارج از کشور به عنوان نماینده ایران شرکت کند، باید پوشش اسلامی را رعایت کند، اما اگر برای سفر شخصی یا خانوادگی به خارج از کشور رفته مأمور نیستیم تجسس کنیم که پوشش اسلامی را رعایت می‌کند یا نمی‌کند. علی مطهری در یادداشتی که در اختیار ایسنا قرار داد با اشاره به انتشار فیلمی از یک بازیگر ایرانی در خارج از کشور گفت: «درباره قضیه خانم ستاره اسکندری و بازیگرانی مانند ایشان که به خارج از کشور سفر می‌کنند، باید یک اصل را ملاک قضاوت قرار داد و آن این است: اگر یک بازیگر زن در یک برنامه رسمی بین‌المللی در خارج از کشور به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران شرکت می‌کند، باید پوشش اسلامی را به نحو درست رعایت کند، اما اگر برای یک سفر شخصی یا خانوادگی به خارج از کشور رفته است، مامور نیستیم تجسس کنیم که آیا پوشش اسلامی را رعایت می‌کند یا نمی‌کند و اگر رعایت نکرد او را به ریاکاری و نفاق متهم کنیم، زیرا منطق او این است که در داخل ایران قانون را رعایت می‌کنم و در خارج به هر دلیلی از جمله سهل‌انگاری یا همرنگ جماعت شدن رعایت نمی‌کنم، گرچه می‌دانم که درست و صلاح و حکم عقل و شرع آن است که در همه جا رعایت کنم و رفتار یگانه داشته باشم. اگر بازیگر زن یا مرد در یک سفر شخصی خارجی شعائر اسلامی را رعایت نکرد، نباید به اشاعه آن بپردازیم هرچند تذکر لازم است، اما اگر به عنوان نماینده ایران در یک برنامه رسمی بین‌المللی این شعائر را زیر پا گذاشت باید مورد مواخذه قرار گیرد. »

علت بازگشت پرونده عراقچی به دادسرا

رئیس دادگاه انقلاب اسلامی در خصوص چرایی بازگشت پرونده احمد عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی به دادسرا گفت: هر پرونده‌ای که دادگاه احساس کند تحقیقاتش ناقص است یا خود اقدام به تکمیل تحقیقات می‌کند و یا آن را به دادسرا بازمی‌گرداند که پرونده کامل شود.

کواکبیان از روحانی گلایه کرد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با گلایه از اینکه چرا رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کند، اظهار کرد: رئیس جمهور برای تصویب CFT و پالرمو در جلسات مجمع شرکت کند. مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز مجلس گفت: خیلی خوشحال هستیم که شاهد بودیم عزیزان نیرو‌های مسلح اقتدار خود را به رخ دشمن کشیده و موجب شدند که اکنون دشمن به تناقض گویی بیفتد. یعنی گاهی تهدید می‌کند و گاهش تشکر. وی افزود: امیدوارم ترامپ توسط گروه جنگ طلب گمراه نشود. نیرو‌های مسلح ما متحد و مقتدر نشان دادند در خدمت سیاست‌های کلی و دیپلماسی کشور هستند. همچنین دیپلماسی کشور ما هم نشان داده که در خدمت نیرو‌های مسلح است. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور گفت: آقای رئیس جمهور متأسفانه در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام شرکت نمی‌کنید و بعد می‌گویید گله می‌کنید چرا CFT یا پالرمو تصویب نمی‌شود؟ در جلسات مجمع شرکت کنید تا این دو تصویب شوند. کواکبیان در پایان اضافه کرد: در موضوع حقوق کارمندان دولت دو تفسیر مشهود است. یک تفسیر از ناحیه امثال آقای حاجی بابایی است و یک تفسیر نیز از سوی دولت ارائه می‌شود. این در حالی است که منشأ تفسیر قوانین عادی خود مجلس است. کارمندان هر روز از ما می‌پرسند که این ماجرا به کجا رسید. این موضوع باید پیگیری شود.

اولین واکنش روحانی به سرنگونی پهپاد آمریکایی

رئیس جمهور با بیان اینکه حضور نظامی مداخله‌جویانه آمریکا ریشه مشکلات منطقه بوده و اخیراً نیز مشکل‌آفرینی جدیدی کرده است، اظهار داشت: در سال‌های گذشته گاهی سکوهای نفتی و کشتی‌های باربری و حتی هواپیمای مسافربری ایران مورد حمله ناو آمریکایی قرار گرفته و اخیراً نیز آنها با پهپاد خود به حریم هوایی ایران تجاوز کرده‌اند و به خاطر بی توجهی به اخطارهای چندباره، نیروهای دفاعی ایران آن را سرنگون کردند.

گرایش سیاسی رؤسای کمیسیون‌های مجلس

لیست نهایی اعضای هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس به همراه گرایش سیاسی رؤسای آن‌ها منتشر شد. با انتخاب اعضای هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی در نشست عصر امروز، لیست هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی تکمیل شد. در قسمت تصاویر لیست نهایی اعضای هیأت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس به همراه گرایش سیاسی رؤسای آن‌ها را مشاهده کنید.

 
fsji
 
 
fsji
 
هشدار جدی ظریف به ترامپ درباره تیم «ب»

وزیر امور خارجه با ارائه شواهد جدیدی از تعرض پهپاد جاسوسی آمریکا به حریم هوایی ایران اظهار کرد، نزدیک بود تیم "ب" دونالد ترامپ را وارد یک جنگ کند. محمدجواد ظریف در توئیتر نوشت: شواهد بیشتر از جمله تعدی یک پهپاد جاسوسی MQ۹ روی مختصات ۵.۲۶، خریداری قایق‌های سریع‌السیر و تماس‌های تلفنی که برای نسبت دادن حمله به نفت‌کش‌ها، به ایران برنامه‌ریزی می‌کردند، نشان دهنده این هستند که تیم "ب" فقط چند لحظه با گرفتار کردن دونالد ترامپ در یک جنگ فاصله داشت. احتیاط از آن جلوگیری کرد، اما جنگ اقتصادی موجب ایجاد تنش می‌شود.
 
جمله‌ای از رهبر انقلاب که موجب آرامش رئیسی شد

رئیس قوه قضائیه گفت، حضرت آقا به من فرمودند: فلانی می‌دانم که شما به این که در آستان مقدس رضوی علیه‌السلام هستید علاقه‌مندی دارید و از آمدن به دستگاه قضایی کراهت دارید و تمایل ندارید، ولی بدانید که در این وظیفه و این کاری که به شما محول می‌شود، یقیناً خداوند متعال خیر دنیا و آخرت را برای شما قرار خواهد داد. از آن لحظه‌ای که ایشان این جمله را به من فرمودند، دلم آرام شد.
 
ادعای جر و بحث تند روحانی با جهانگیری و قهر معاون اول
 
پایگاه خبری «انتخاب» کسب اطلاع کرد؛ اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور پس از اظهارات تند و تیز روحانی خطاب به او در جلسه‌ای در روز شنبه، از دولت قهر کرده و از دیرور در محل کار خود حاضر نشده است. در پی بروز مباحثه‌ای در جلسه‌ای در روز شنبه، روحانی خطاب به جهانگیری می‌گوید که شما و اصلاح طلبان به دنبال سرنگونی دولت هستید. جهانگیری، اما در واکنش به این سخنان روحانی، اظهارات تندی بر زبان نمی‌آورد، اما تصمیم به ترک جلسه را می‌گیرد، ولی لاریجانی از او می‌خواهد جلسه را ترک نکند. بر اساس گزارش «انتخاب»، جهانگیری پس از پایان جلسه، راهی منزل شده و در محل کار خود حاضر نمی‌شود. طبق اطلاعات رسیده به "انتخاب"، چندین تن از وزرا، طی دیروز و امروز با جهانگیری در منزلش دیدار کرده اند و خواستار بازگشت او به سر کارش شده اند؛ امری که هنوز محقق نشده است. محمدجواد ظریف از جمله وزرایی است که برای وساطت، به منزل جهانگیری رفته است.
 
واکنش آشنا و نادری به شایعه قهر جهانگیری از دولت

معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهوری در واکنش انتشار شایعه قهر او از دولت اظهار کرد: جهانگیری در جلسه هیأت دولت شرکت کرده‌ است. محمود نادری در گفت‌وگو و با ایسنا، در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعه قهر اسحاق جهانگیری با رئیس جمهوری و عدم حضور او در محل کارش گفت که معاون اول رئیس جمهوری در جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیأت وزرا حضور پیدا کرده است. یک پایگاه خبری ساعاتی قبل در گزارشی مدعی شد که در پی بروز مباحثه‌ای در جلسه‌ای در روز شنبه، بین روحانی و جهانگیری معاون اول رئیس جمهور تصمیم به ترک جلسه مذکور گرفت که علی لاریجانی او را منصرف کرد. بر اساس گزارش ادعایی این پایگاه خبری، جهانگیری بعد از این ماجرا در محل کار خود حاضر نشد. همچنین حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در توئیتی که به نظر می‌رسد بی ارتباط با این ماجرا نباشد، نوشت: "جلسات عالی کشور نه جای بله قربان گویی است، نه جای خطاب و عتاب و نه جای قهر و ناسازگاری. بزرگان کشور در این جلسات، دیدگاه‌های سازمانی مختلف و گاه متعارض را با صراحت تمام مطرح و تبادل نظر را تا رسیدن به بهترین تصمیم برای بهبود زندگی مردم دنبال می‌کنند. "جلسات هیأت وزیران هر هفته عصر روز‌های یکشنبه و صبح روز‌های چهارشنبه در ساختمان ریاست جمهوری و به ریاست رئیس جمهوری و با حضور معاون اول رئیس جمهوری و اعضای کابینه برگزار می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲۰۰
جناب اقای مطهری هر وقت ایشان هنرمند را یدک نکشیدن و الگو نبودن بیایید از این حرف ها بزنید
لطفا یا حجاب را بردارید یا با امثالی مانند ایشان برخورد مناسب کنید نه اینکه دو پهلو صحبت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
دوست عزیز حجاب انجوری که حاکمیت در تعریف قانون نوشته و اجرا میکند دست نیافتنی هست . امکان دارد در خیابان یا پارک یا دانشگاه یا اداره با روش های سخت پلیسی و نطامی کنترل کرد اما بعد از اداره اصلا امکانش نیست . من‌منطورم این هست که خیلی خیلی در تعریف حجاب افراط میکنند . پوشش در حد مقدور و معمول که بخش های از بدن که حساسیت و تحریک افراد بی ایمان را ایجاد میکند خوب هست . الحمدالاه طبق امار امشب که گفته شد ۹۰ درصد مردم چشمشان پاک هست و اصلا به نامحرم نگاه نمیکنند . در کشورهای غربی به زن ها نگاه میکنند در ایران اصلا چنین نیست .
ناشناس
| India |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
یه عده ساندیسی و بنفش خواه و سبزدوست میآیند با هم کل کل می کنند.که چی ؟دیگه این ها تماشاچی نداره.جمع ش کنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
پرچم فرانسه شما یا نبودی یا هنوز بچه بودی که ۲۰ سال پیش وضع اینطور نبود و با مماشات و سهل انگاری وضع حجاب اینطوری شد
یک مورد دیگر هم حضور افراطی بانوان در بیرون از خانه است که ان هم مقصر اصلی مسئولین است که زمبنه را فراهم کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
خاتمی روحانی
استعفا استعفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
امان از انتخابات - امان از رای که چه ها بر سر افکار ادمی نمی اورد
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
سازمان تبلیغات اسلامی یک نظر به کوچه و خیابان بینداز بعد اظهار نظر کن.
آقای مطهری بااین استدلالها پس معلوم می شود حچاب و فشار مال مردم بدبخت می باشد که به خارج راه ندارند.
در قدیم اگر پدر جد همسایه کسی هم مورد داشت از استخدام و گزینش رد می شد .الان دختر ، پسر ، برادر ، و غیره طرف و حتی خودش هزاران مشکل دارد ولی خیلی راحت در مقام و منصب خود است. چرا؟ فکر می کنید جواب را چه کسی باید بدهد؟
به به اصلاح طلبان باامریکایی ها هم نظر هستند در مورد fatf
و چه فشاری بر کشور هم ایجاد می کنند برای تصویب ان و اصلا هم اتفاقی نیست!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
اف ای تی اف را فعلا تصویب نکنید . بگذارید تا دولت مطبوع شما که در سال ۱۴۰۰ بر کار بیاید . فعلا با همین ترفند در گروه کره شمالی هستید و با همین ترفند میخواهید بگوید دولت ناکارمد هست . با همین روشهای غیر علمی میگویید مردم انتخاب خوبی ندارند . آش خاله هست بخوری و نخوری . خاله پخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
خطاب به فرانسه
با همین روش و در همین لیست هم مراوده می توان انجام داد
با سند حرف بزن
ناشناس
| Pakistan |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ناشناس پرچم فرانسه با قانون fatf از کی آشنا شدی؟؟ آیا از بچگی این قانون fatf را میشناختی؟ یا نه، از زمانی که تیم ب ایران را تحت فشار قرار گذاشتن فهمیدی خوبه؟؟
جناب استاد دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس؟بلاخره اقای نجفی طبق مصاحبه قبلی شما یک مرد بیمار و از کار افتاده بوده که از وقتی مجدد ازدواج کرده مرحومه مریضداری میکرده ؟یا پیرمرد۷۰ ساله مریض و پر انرژی بوده که همزمان با چند خانم ارتباط از ان نوع داشته؟برادر عزیز هوش جامعه را همسطح خودتان فرض نفرمایید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بعضی افرادبیشتر از نیاز جسمی نیاز روحی دارند..
انجیر و انگور هر دو شیرینند لاکن انجیر گران تر است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
آب انجیر وآب انگور هر دو آبمیوه اند لکن آب انجیر پرطرفدارتر است
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
مشتقاتش فرق داره خب
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
برده دل و جان من ؛ دلبر جانان من /
دلبر جانان من ؛ برده دل و جان من
ازفردا تحریمهلی جدیدامریکا اعمال میشه وازهفته دیگر مرحله دوم خروج ازبرجام باافزایش درصدغنی سازی شروع میشه باتوجه به این اخبار منفی اقتصادی پیش بینی میشودطبق روال عادی بورس که کاملابرخلاف قانون ومنطق دیگرکشورهاست همچنان شاهدجهش شاخص کل باشیم !!!!
پاسخ ها
داریوش
| Pakistan |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
تابلو شدی این چند روز گذشته با پیش بینی هات...اون صد دلاری هم که جمع کردی دوست داری گرون بشه با پیش بینی تو نمیشه، برو به فکر یه لقمه نون استریلیزه باش
چرا قهر کند؟
وقتی جایی نشسته که اختیار توزیع ۳۰میلیارددلار۴۲۰۰ تومانی بین دوستان را داشته و دارد
جهانگیری چیه اصلا همه دولت استعفا دهند عالی میشه و دلالها داغدار میشن و قیمتها میشکنه به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
جهانگیری باید برای دلار 4200 که موجب تاراج شد محاکمه شود
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
کشور بدهند دست امثال شما
من با نظر آقای مطهری موافقم تا جایی موافقم که این عکس توسط افراد دیگه و بدون اطلاع اون بازیگر گرفته شده باشه. باید با اونی که عکس رو انتشار میده برخورد شه. اون بازیگر هم زندگی شخصی خودشه، دوست داره خارج که رفت اونطور باشه. خودش میدونه و خداش. ولی اگه عکس توسط خودش منتشر شه قضیش فرق داره، اینجا خودش به عنوان انتشار دهنده عکس باید جواب پس بده.
به هر حال جامعه نباید به سمتی بره که هر فردی، فقط بدلیل بازیگر بودن یا یه هنر دیگه الگو شه. حالا که جامعه متاسفانه به اون سمت رفته. اگه فردی که مشکل اخلاقی داره الگو شد، بقیه هم ازش تقلید میکنن توی همه زمینه ها. یک به اصطلاح سلبریتی دیگه فقط مال خودش نیست.
باید یه قانون باشه که تمام شرایط رو تفکیک کنه. ولی فک می کنم برا قدم اول، برا برخورد با انتشار دهنده عکس، چه خودش باشه چه فرد دیگه، باید قانونی در نظر گرفته شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
زندگی شخصی یعنی مکان خصوصی در ضمن ان شخص ادم معروف است و نه ادم معمولی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
زندگی شخصی یعنی مکان خصوصی این تعریف شماست که نادرست هم است
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
زندگی شخصی کجا یعنی مکان خصوصی؟ اون فرد هم یه آدم معمولی ولی معروفه. کسی از اون دفاع نمیکنه. اون یه آدمیه که اینجا فیلم بازی میکن. مشکل همینه. ماییم که آدمای عادی رو بزرگشون کردیم. آیا این خوبه هر جا رفتن تو کمینشون بشینیم نکنه یه کاری خلاف میل ما کنن؟ این شدنی نیست
پخش اخبار و عکسای اینا میشه اشاعه فحشاء
إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ ۚ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ
اشاعه فحشا از خود فحشاء بدتره. متاسفانه بعضی روزنامه ها وقتی میخوان انتقادی از کسی کنن خودشون به اشاعه فحشاء دامن میزنن. مث قضیه فیلم دختر شیطان که توسط روزنامه کیهان پخش شد. والا اکثر جامعه اصلا اسم فیلم رو هم نمی شنیدن چه برسه به قضیه بازیگرش. خدایی آدم می شناسم بعد از انتقاد روزنامه کیهان افتاده بود دنبال اینکه عکسای اون بازیگر رو پیدا کنه.
بازهم بهترین و منطقی ترین بیان در ارتباط با انتشار تصاویر بدون حجاب یک بازیگر را از آقای مطهری شنیدیم
پاسخ ها
میثم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
دقیقا ، همیشه بهترین و منطقی ترین بیانات رو در ارتباط با همه چیز از ایشون می شنویم
هشدار هلند به اتباع خود: از سفر به بلوچستان و مناطق کردستان پرهیز کنید
وزارت خارجه هلند با انتشار اطلاعیه‌ای به اتباع خود توصیه کرده است که از سفر به بلوچستان و مرزهای کردستان خودداری کنند. نقشه‌ای نیز از مناطق مخاطره‌آمیز منتشر شده است.
به گزارش آژانس خبررسانی کردستان، وزارت خارجه هلند "تنش سیاسی و نظامی میان ایران و آمریکا" را دلیل این اقدام عنوان کرده است.
چندی پیش نیز، وزارت خارجه دانمارک و وزارت خارجه آلمان با انتشار اطلاعیه‌هایی از اتباع خود خواسته بودند که در حین سفر به ایران از سفر به کردستان، بلوچستان و خوزستان پرهیز کنند.
دانمارک و آلمان دلیل اتخاذ این تصمیم را "درگیری‌های مسلحانه میان حکومت ایران و نیروهای اپوزیسیون" اعلام کرده بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اینجا ارام است و خبری نیست
محمدی از اهواز
حالا که دلت آرام شد به کارت برس . افراد اصلح و غیر چاق کن در انزوا قرار گرفته اند و چون نمی تونند ریاکاری کنند هیچکس منصوبان نمی کنه و دایره خودیها خیلی تنگ شده پس امیدی نیست
۹۰ درصد مردم نماز می‌خونند. ۹۰ درصد مردم مخالف بی‌حجابی‌اند.
جالبه هرجا می‌رم، فقط ۱۰ درصد مردم رو می‌بینم. فکر کنم مملکت خوب بر نخورده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
باحال بود
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
دمت گرم کاملا درست و باحال گفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اونجاهایی که تو میری عمون ده درصد فقط میاند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خیلی جالب بود حرفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
مشکل تو این است که به همه جا نمیروی فقط دور و ور خودت میپلکی
جمعیت تهران کلا 10 میلیون نفره که سهم میدان انقلاب به بالا کلا یک میلیون نفر هم نیست.
تو تا حالا چقدر داخل ان 9 میلیون نفر گشته ای؟
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بر فرض که جامعه آماریتون درست باشه
اصلا کاملا حرف شما درست باشه
ده درصد رقم کمی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
عالی!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
عالی بود 90درصد تو کانادا و استرالیا و... هستند
ناشناس
| Germany |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
من عاشق ارامش رییسی شدم
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
جالب الان هم همون 90 درصد با نظر شما مخالفن و منفی دادن.خخخخخخ
آقای روحانی هم گذاشت وقتی مطمئن شد جنگی رخ نمیده اظهار نظر کرد. جا داشت همون طوری که ترامپ اظهار نظر کرده بود یه اظهار نظری از رئیس جمهور ایران سر موقع می شنیدیم. با این رفتار، من احساس می کنم اگه شرایط به سمت دیگه ای می رفت، آقای روحانی از هدف قرار گرفتن پهپاد انتقاد هم می کرد. این نوع رفتار آقای روحانی قطعا مورد توجه غربی ها هم قرار می گیره. چون همیشه امید دارن با وجود آقای روحانی، با تحت فشار قرار دادن ایران با تحریم ها، جواب بگیرن.
تازه اظهار نظر ایشون گزارشی از ماجرا بود نه محکوم کردن آن، واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
کوته بین
ائمه جمعه بقدر کفایت اظهارنظر کردند...روحانی بیکار نیست مثل ترامپ هم عاشق خودنمایی نیست لحظه بلحظه پیام دهد
آنچه برای ستاره اسکندری و دیگران اتفاق افتاد و ادامه هم خواهد یافت حاصل جو حاکم بر کشور است که مردم را بسمت دو رویی و ریاکاری کشانده بسیاری از حتی خود مدیران کشور و حتی روحانیون این سخت گیریها را قبول ندارند نتیجه ای جز این ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
سرنشت هر کشوری دست خود مردمه پس اگه مسئول ناکارامد میاد سرکار یعنی مردم اینطور میپسندن
هر چند از آقای مطهری دل خوشی ندارم ولی به نظرم در این مورد حرفش کاملاً درسته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگه کسی با صدا سیمای جمهوری اسلامی کار میکنه و نون میخوره باید متناسب با شرایط همونجا رفتار کنه چه خفا و چه جلا
خواهر شما از موضوع ارتباط با چند زن دیگر مطلع شده بود ، خوب جدا میشد نجفی که بهش گفته بود تمامی اموالم برای تو فقط از زندگی من خارج شو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
قاتل ادعا کرده که به زنم گفتم همه ی اموالم مال تو فقط جدا شو،ولی ثابت کردنش مهمه
ناشناس
| Pakistan |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خب تمامی اموال رو اگر میداد سهم بقیه چی میشد؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ناشناس از کجا می دانی که که نجفی پیشنهاد داده او قبل از این حرف ها همه اموالش را را به اسم دخترش کرده بهتره صبر کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
0026 تنها کسی که این ادعا را رد کرده
اقای مطهری هم آبرویی شده برای مجلس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ابروی شما امثال همین لیستی ها شدند که وضع کشور به اینجا رسیده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اون لیستها که میگن ما هیچکاره ایم
اقای مطهری لطفا به فلاکت مردم واکنش نشان دهید
در داستان‌دکتر نجفی موضوعات و مجهولات فراوان و ادعاهای دو طرف علیه یکدیگر.
برادر همسر دوم از دبیرستان اخراج شده؟
۵ روز بعد در شهرداری استخدام شده ؟
ادعای ارتباط نجفی با زنان دیگر؟؟
آقای مطهری طرف چه کسی هستید؟؟؟ایشان اگر یکبار حجاب را تبلیغ کرده باشند دیگر روا نیست بی حجاب در هر کجای دنیا دیده شوند.یادم از آن آزاده دوران جنگ آمد که به گزارش گر گفت اول حجاب بعد مصاحبه....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
بشین بابا...فتوا نده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
و همون در دیدار با موگرینی تو مجلس بیشتر از همه سر و دست می شکوند برا سلفی گرفتن!
آقای مطهری تعریف جدیدی از نفاق ارائه کردند. رعایت حجاب و عفاف را نیز نسبی قلمداد کرده اند. پس اگر با این منطق بخواهیم استدلال کنیم خانوم ها در ایران که ماموریتی از جانب حکومت ندارند می توانند کشف حجاب کرده و همرنگ همدیگر شوند. نماینده حکومت هم نیستند و مشکلی هم وجود ندارد. تجسس هم ممنوع!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
بدبخت کسانیکه با تو زندگی می کنند با این طرز تلقی و میزان فهمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
کشف حجاب کدومه؟
در ایران حجاب مجبورا رعایت در خارج از کشور مجبور نیستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
وقتی حجاب اجباری باشه دیگه استفاده از کشف حجاب بی معنی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
رضا شاه تصمیمش این بود زنان را بی حجاب کند بزور وتطمیع یه عده را بی حجاب کرد ولی ناموفق بود ولی دنباله های انها به خیال خام خود فکر می کنند در این راه موفق خواهند شد وهر روز به شگردی برای فریب مردم به بیحجابی متوسل شده وتبلیغات می کنند ولی غافلند که مردان وزنان خالص ایرانی تن به این ذلت ها نخواهند داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
حجاب اجباری و کشف حجاب اجباری هر دو نادرست هستند
اینکه زندگی شخصی یه بازیگر چگونه است اصلا مهم نیست/ مهم این است که بعضی از اینها وقتی تریبون در اختیار دارند ادعاهائی را مثلا در اهمیت حجاب و غیره برای عموم مطرح میکنند ولی سر بزنگاه دقیقا خلاف ادعای خود رفتار دارند و این مصداق بارز دروغگوئی و نفاق است و اینجاست که باید یقه شان رو گرفت
دادستان کرج: سگ گردانی با قلاده جرم نیست


پس سگ نگردانی جرم است...البته کم کم ...خدایا خودت به ما رحم کن!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
سال قبل که پلیس سگ داخل ماشین را هم جرم دانسته بود...مملکتی که هر کس ساز خودش را میزند
مگر هنرپیشه هالیود بالفرض به فلان کشور سفر کند چادر عربی سر میکند؟؟؟پس این همه شهید و سختی و... برای ایدئولوژی ما هیچ؟؟؟کار فیلمبردار اشتباه بوده اما آیا کار خانم اسکندری درست بوده؟چطور رقص چند دختر معضلی میشود اما بی حجابی یک سلبیریتی نه؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
قوانین ایران در دبی جاری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
برای یکبار هم که شده یکدور قران را با تدبر بخوان...اگر هم خواندی و باز نظرت این است که بدا بحالت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
بی حجابی مال کسیه که اعتقادی به حجاب داشته باشه.
اون روز تا حالا حجاب حکم خدا بود و لازم الاجرا همه جا. اگر حکم خدا نیست چرا قانونه؟
وقتی نه به خودت و نه به مخاطب احترام نزاری نتیجه میشه ابراز همچین جملاتی : "معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی یادآور شد: بیش از ۸۰ درصد خانم‌های بدحجاب نسبت به اصل حجاب نظر مثبتی دارند"
امروز هوا خیلی گرم بود. چند ساعتی رفتم کنار دریا. تا چشم کار میکرد مردان و زنان هنجارشکن. تعجب کردم چرا خبری از گشت ارشاد و علی مطهری نبود.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
دو کار برای شما پیشنهاد شده یا به پلیس میگفتی یا خودت دست بکار میشدی ‌. کمربند شلوارت را در میاوردی و ۷۰ ضربه تازیانه میزدی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
تابی جان چرا برخی کلمات را حذف کردی ؟ ولی دمت گرم نظرات را پخش میکنی و به کاربران اهمیت میدی . خسته نباشید . کاری نمیشه کرد بهرحال تفاوت دیدگاها و مصلحت ها در پخش نظرات لحاظ میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
حذف قسمتی بهتر از حذف همه متن است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
قیامت نزدیکه برای اختلاسگر و بی حجاب و هر خلافکاری.اونجا دیگه علی مطهری نیست که نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
خب اخه اونجا هلنده ببم جان
تصور میکنم هر ایرانی در هر کجای دنیا نماینده ایران و فرهنگ ایرانیست.اگر زبانم لال یک ایرانی در جایی از دنیا رفتار تروریستی از خود نشان دهد آیا نگاه مردم دنیا به ایران منفی نمیشود؟حال که یکی از اهداف ما حجاب میباشد چطور یک فرد به هنرپیشه ما در صدا و سیما توجه کند و بعد به پوشش او در خارج از ایران،ایدئولوژی ما را باور داشته باشد؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
چه قیاسی!!!! خدا امثال شما دگمان را زیاد نکند که در آنصورت از دینش چیزی نخواهد ماند
عزیز دل
| Germany |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
دوست عزیز امسال شما که نماینده ایران خودتون هستین لطف کنین خارج نرید. همون ایرانو نمایندگی کنین کافیه. چکار به دنیا و اخرت دیگران تو خارج از ایران دارین؟!
کاری که روحانی با اصلاحات کرد در تاریخ ماندگار شد، روحانی از نردبان اصلاحات بالا رفت و نردبان را به آتش کشید ؟؟! سو استفاده از حصر ، سو استفاده از شجریان ، سو استفاده از خاتمی مظلوم و ...... ولی از هر دست بدی از همون دست میخوری
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
غصه نخور داداش . رای به روحانی دادیم بابت خودش نبود بابت شعارهای اصلاحات خاتمی رای دادیم چون منتخب اصلاحات وجود نداشت. اینبار رای را حلال و حرام تفسیر کردند ولی در ۱۴۰۰ دوباره چنان شکست میدهیم که دیگر نتوانند حتی تفسیر کنند . فعلا که قدرت دمکراسی وجود دارد باید استفاده کرد .
جناب حسن روحانی دلش سوخته یه جوابی داده داده تا شما مردم فقیر و بدبخت عصبی نشید
آقای مطهری؛ درست است که عملکرد شما نسبت به ادوار پیشین و سالهای ابتدایی نمایندگی دو گانه بلکه چندگانه بود ولی آیا فکر نمیکنید این اظهارات شما درباره کشف حجاب بازیگر زن، توجیه چند چهرگی و نفاق بلکه دعوت به آن باشد؟!! آیا شما این دو گانگی برای چهره هایی که قرار است الگوی رفتاری جوانان جامعه باشند را پسندیده تلقی می کنید؟ بر شما هم پوشیده نیست که این افراد با استفاده از بیت المال و فضای رسانه عمومی تبدیل به الگو برای نسل کنونی شدند. با این حساب، چگونه کشف حجاب آنها را ماله کشی می کنید؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
عملکرد آقای مطهری دوگانه نیست و پا روی حق نمیگذارد حرفی که بنظرش درست است میزند بعضی مواقع از حرفی ، دوستان اصلاح طلبشان خوششان نمیاد بعضی مواقع هم دوستان اصول گرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ممکنه با نظرات آقای مطهری کاملا موافق نباشم ولی دوگانگی در نظرات ایشون نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
نماینده دو گانه بلکه چندگانه از نظر شما نماینده یکرنگ است از نظرما
بنام خدا
این قهرها و این انتقادات از دولت توسط معاونت محترم که نقش ضربه گیر مناظرات انتخاباتی را برای رییس دولت داشت جز خیمه شب بازی بیش نیست حالاکه مملکت داری تو این بحبوحه تحریمها مثل پا گذاشتن تو میدان مین سده و تمام رویاهای اصلاح طلبانه بر یادشده آقایان شدن منتقد تا از در کارزاری دیگر برای خودشان آبرویی بخرند .
برو و این دام بر مرغ دگر نه
شما و رییس دولتتان به اندازه روزهای تعطیل دولت نهم و دهم برای این مردم کار نکردید هر چه رشته بود را پنبه کردید و حالا تو پنبه ها دنبال رشته می گردید
دقیقا از چه کسانی و چه موقع نظر خواهی کردند که ۹۰ درصد مخالف کشف حجاب هستند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
شبیه همان نظرخواهی کذایی سیما
ناشناس
| Austria |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
منشا قرآن و امامان و پیامبران کشورهای عربیه بعد اونا خودشون حجابشون اجباری نیست ولی تو ایران اجباریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اگر این مبحث فقط در خصوص 10 درصد مردم موضوعیت داره ، پس اینهمه بگیر و ببند و گشت ارشاد و شماره پیامک و غیره برای چیه؟؟
جهانگیری در طی بیش از سی سال حضورش در مناصب مختلف اجرایی، چه فعالیت مفیدی به نفع منافع مردم انجام داده که الان چنین پرادعا شده و قهر میکنه؟. مهدی جهانگیری و دلار جهانگیری از افتخارات تکرارنشدنی اسحاق است
من توصیه به مسولین دارم وان اینکه یک محیط باز فراهم کنید چون کشور ما ثروتنمد هست و هیچ کم و کاستی از کشورهای دیگر ندارد بغییر از محیط باز و این باعث شده مردم از ایران برند حتی فرزندان خودتون. و اینها سرمایه های کشور هستند. ایرانیان مقیم خارج 2000 میلیارد دلار سرمایه دارند شما لازم نیست با غرب کنار بیاییم من پیشنهادم مثل دولت بشار اسد یا امارات یا ترکیه رو الگو قرار بدهید. هر کسی از مقامات مخالفت می‌کند من پیشنهادم اینه اطلاعات اموال این افراد پیدا کند و ببینند به کدام کشور وابستگی دارند
۹۰درصد رو از کجا آورده اید؟ رای گیری کنید و به همه این ادعا را ثابت کنید تازه اگه ۹۰ درصد یک جامعه به چیزی معتقد باشند باز هم حق ندارند که ده درصد بقیه را مجبور کنند که مطابق سلیقه خودشان رفتار کنند مثلا در کشورهای اروپایی که ۹۰ درصدشان بی حجاب هستند هیچ وقت ده درصد بقیه را مجبور به کشف حجاب نمیکنند و در موارد نادر که با حجاب در جامعه خودشان مخالفت میکنند با واکنش بسیار شدید همین دوستان داخل کشور مواجه میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
حقیقت به عدد نیست
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
عالی گفتید. آفرین
خوب از اصولگراهای پر مدعا دولت را تشکیل دهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
الان مگه دولت دست کیه معاون که گفت من نمیتونم منشی خودم عوض کنم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
رئیس هم روش نشد بگه من بی اختیارم گفت اختیار بیشتری میخوام
از سازمان تبليغات اسلامي مجدانه تقاضا مي شود از خواب بيدار شده و واقعيت را ببيند اگر چه ممكن است براي ايشان تلخ باشد .
آیا اختلاسگران همانند هنجارشکنان محاکمه میکنند؟؟؟
ای کاش هم جهانگیری وهم روحانی قهر می کردند وبرای همیسهذمی رفتند این آدم ها مملکت را نابود کردند وچیزی از آن باقی نگذاشتهاند پس هر چه زودتر باید روحانی وجگهانگکیری وعلی منطهری ومحسن هاشمی وحسین فریدون از صحنهدحذف شوند. درود بر دوپلت بهار که خدمت کرد ولی روحانی وآخوندی از مسکن مهر او هم گذشت نکردند ودادند دست دلالا
کای کاش هم جهانگیری وهم روحانی قهر کنند که این آدمها فقط ایران را ویراندکردنددودیگر چیزی برای مملکت نگذاشتهاند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
روحانی و جهانگیری کنار بروند چون ساختار انتصابی و انتخابی در حال چالش همدیگر هستند یعنی قدرت مردم بخاطر نداشتن احزاب قوی نمیتواند بر کرسی بنشانند بهرحال اگر دولت و مجلس شما هم سرکار بیایید فرقی نیست . دوباره شعارها میخواهید گوش فلک را پرکنید . دانش . تجربه در اقتصاد و دمکراسی در سیاست در کجای الگوی شما قرار دارد
به این بزگوار دادستان کرج توصیه می شود یک روز برای رضای خدا در معیت خانواده خود در اتوبوس در کنار همان سگ هائی که اجازه داده اید جلوس فرمائید .
۹۰ درصد مردم مخالف کشف حجاب هستند . برای راستی آزمایی یک روز را به حجاب اختیاری اختصاص دهید . بهرحال همان یک روز یک رفراندوم بدون هزینه هست . مثلا در بحث امنیت یک روز پلیس را تعطیل کنیم . جوامع پیشرفته اینکار را برای افکار سنجی بدون هزینه انجام میدهند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ترسناکه...!
یکی از شگردهای پرستو پرورها همین است که وقتی طرف به دامشان افتاده برای اینکه به فکر پرستو نرسد که یکوقت عاشق قربانی شود با او به توافق برسد و از دستورات سرپیچی کند این است که پرستوهای دیگری را سر راه قربانی قرار میدهد این کاملا بدیهی است که فرد قربانی در این خصوص یعنی شخصیت زنبارگی دارد که به دام میافتد یعنی اینها در هر شخصی ایتدا نقاط ضعفش را پیدا میکنند مثلا یکی خودش ضعف ندارد ولی در دختر یا زن یا پسرش نقطه ضعف پیدا میشود! به هر حال بعد از سر راه قرار دادن زنهای دیگر مکالمات یا قرارها و غیره را برای فرد اصلی برملا میکنند این باعث نفرت زن اصلی میشود و به این ترتیب از شکل گرفتن هر گونه رابطه احساسی جلوگیری میکنند. این باعث میشود که طعمه اصلی نقشها کارها و اقداماتی که به او سپرده میشود را بی کم و کاست انجام دهد. شما تصور نکنید برادر میترا اینها را قبلا میدانسته اینها خوراکهای اطباعاتی است که تیم پرستو پرور در اختیار اودقرار میدهند البته ایشان خواهرش را از دست داده و فکر میکند قاتل فقط نجفی است او هم مثل خواهرش نمیتواند یا نمیخواهد باور کند که دارند ازش سواستفاثه میکنند البته قطعا او هم همانند خواهرش میفهمد و متوجه میشود ولی این جریان بقدری در اینطور کارها خبره اند که اگر حس کنند کسی گول انها را نمیخورد و برایش سیوال پیش میاید و تشکیک میکند و حاضر نمیشود حقیقت اصلی را کتمان کند سراغش نمیروند ولی برادر میترا خانم نمیداند که قاتل اصلی خواهرش نه نجفی که کسانی هستند که او را به این راه کشانده اند واگر کمی فقط کمی منصف و حق مدار بود باید الان از خودش بپرسد و باید با منطق بفهمد که خواهرش همانطور به دام افتاده که او الان افتاده! اب از سر نجفی همان موقع که 5 تیر به ان زن شلیک کرد گذشته و چیزی برای از دست دادن ندارد ولی اگر من جای برادر ان خانم بودم از خودم میپرسیدم اینها که این اطلاعات را در اختیار او میگذارند و از او میخواهند که بگوید خواهرش اینها را به او گفته واقعا کی هستند! خدا ایشان را به راه راست هدایت کند و بینش و خرد را از انسان نگیرد که بالاترین نعمت خدا عقل است اگر از ان استفاده کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
ببخشید نعمتی رحمتی فکر نکنید هرکس تو حزب ما بود همه کاراش خوب و هر کی ان طرفی بود همه کاراش بده چرا همه چیز را به گردن دیگران می اندازید مگر موگرینی که امد ایران پرستوی اصولگراها بود که رفتن انجوری مثل ندید بدید ها سلفی انداختن ابروی مجلس را بردن .به گفته امام با کسی عهد اخوت نبستیم.. هر کس کار خوب کرد عزیز است و هرکس کار بد کرد تفش می کنیم
یکروز شایعه دعوای روحانی با زنگنه و روز دیگر دعوا با جهانگیری ،یکروز شایعه دوتابعیتی ظریف و روز دیگر 2500 گرین کارت و....و....

شما مجلسیان التماس اندیشه!!!!!!
مطهری ... اگر فردی یا کسی بعنوان نماینده رسمی کشور در جلسات خارج از کشور شرکت کند وطیفه دارد حجاب را رعایت کند ولی اگر کسی عیر از این باشد دیگران وطیفه ندارند از او ایراد بگیرند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
نه که وظیفه ندارند اینهمه اسلام روی تجسس نکردن در زندگی افراد تاکید کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
این نتیجه اجباری بودن حجاب است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
کسی که مردم را در رسانه ها تشویق به حجاب نکرده آزاده هر کاری کا مناسب دید انجام بده
ولی کسی که مثل خانم نامداری و خانم اسکندری تبلیغ حجاب کرده اند حق ریاکاری ندارند
باید به حرف خود پایبند باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
تغییر عقیده گناه نیست و نشاندهنده شجاعت فرد است
یک پیشنهاد: متهمان زن در دادگاه از پوشش زنان مجاهدین خلق یا منافقین استفاده کنند تا هم انزجار از خودشان باشد هم از منافقین
اولا 96%ملت موافق مبارزه با فساد دولتی هستند اگر زنی هم گونی بسرش کشیده ودر اجتماع ظاهر شود فرقی بحال ملت گرسنه ندارد.این چنین سخنانی دیگر شنونده وخریداری ندارد از جنگل خواری وزمین خواری نفرت داشته باشید.
سگی که پارس میکنه اگه جوابش رو بدی بهت حمله میکنه ، اگر جوابش رو هم ندی باز هم بهت حمله میکنه
انتشار تصاویر دیگران بصورت عمومی شیوه امر به معروف و نهی از منکر نیست. ممکن است کسی در مقطعی اشتباهی مرتکب شود ، خداوند ستارالعیوب است وشیطان رسوا کننده انسانها. اینکه اشتباه کسی را اعلان عمومی کنی گناه بسیاربزرگی است چرا که ممکن است شخص بعدا به اشتباه خود پی ببرد. با اشاعه دهندگان این تصاویرخصوصی باید برخورد جدی شود.
........قهر کنند ابلهان باورکنند
پایگاه خبری انتخاب ... که با مشاجره لفظی و روحانی خطاب به جهانگیری گفته است شما و اصلاح طلبان در پی سرنگونی دولت هستید .. سیاست امان از سیاست ... جهانگیری چقدر برای بقدرت رسیدن روحانی زحمت کشید . رای اصلاح طلبان باعث پیروزی روحانی شد . هنوز روحانی نمیداند که چه کسانی دنبال کنار رفتن ایشان هستند . اصلاح طلبان یا اصولگرایان .. آیا فشار بین المللی باعث این فشار به دولت شده . چرا کسی دولت را درک نمیکند . فشار داخلی و دولت در سایه به کنار . الان‌موقع این هست که همه با جنگ‌اقتصادی شعار وحدت باشد
با توجه به نقطه نظراتی که در ارتباط با شطرنج وجود داشت اگر امام خمینی شطرنج را آزاد نمیکرد هرگز کسی جرات اینکار را نداشت
مسعود خان استاد، درست میگویی که ایشان (نجفی) همزمان با چند خانم دیگر در ارتباط بودند چون خواهر تو هم جزء همین چند خانم بوده ولی تونسته خودش را به عقدِ دائم در آورد شاید مابقی هم میخواستند راهِ خواهرجانت را بروند
پاسخ ها
مسعود
| Pakistan |
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
الان مسئله تعداد خانم ها نیست،مسئله این است که ایشان سالها وزیر آموزش و پرورش بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
ابهامات پرونده بسیار است
متاسفانه جامعه بشکلی است که هرکس سختگیری بیشتری بخرج دهد مومن تر و باایمان تر تلقی میشود ولی تندروها همیشه مشکل درست میکنند فرقی هم ندارد از چه نوعی باشند اسلامی ، یهودی یا مسیحی
تابی جان امروز روزی هست که مجلس ایران در دوره مشروطیت به توپ بسته شد و تعدادی از مشروطه خواهان و نمایندگان مجلس کشته شدند که قدرت زیاد از دست شاه گرفته شود و قدرت مطلقه نباشد نمیدانم چرا به مناسبت های مختلف و یا اتفاقات تاریخ در همان روز تیتر نمیزنید ؟ واقعا علت خاصی دارد که اینکار را در هر شب در شروع بسته خبری به کاربران اطلاع رسانی کنید و هم نظر کاربران را هم داشته باشید .
امروز هر چی سرمان آمده به خاطر مهندسی انتخابات توسط دولت پنهان در سال 92 هست امیدوارم دیگر شاهد مهندسی انتخابات توسط دولت پنهان در آینده نباشیم
تو شهر ما ۹۰ درصد زنان و دختران حجاب را رعایت در حد معمول دارند . نه در حد تعریف بالا و دستوری .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
این شهر شما، کدوم شهر فرانسه هست؟!
...سازمان تبلیغات اسلامی: ۹۰ درصد مردم مخالف کشف حجاب هستند.......


یادم نمی آید از مردم در این باره همه پرسی شده باشد سازمان تبلیغات اسلامی علم غیب دارند؟؟؟؟؟؟ قانون اساسی اطلاع از نظر مردم را با ساز و کار همه پرسی معین کرده است نه بررسی های سازمان تبلیغات اسلامی!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
عزیزم ان زنی که بی حجاب می گردد دوست ندارد که زن های دیگر جلوی شوهرش بی حجاب باشند مثل مردها که خودشان با زن های دیگر حرف می زنن نگاه می کنند و ... ولی دوست ندارن مرد دیگری با زن خودشان حرف بزند و نگاه کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
موضوع کار درست است وگرنه جامعه نمیتواند براساس دوست داشتن یا نداشتن افراد و سلیقه ای اداره شود
آقای مطهری اصل قضیه چیز دیگری است چرا به صحرای کربلا می زنید؟؟؟ اصل این است که سیاست های فرهنگی حاکم و به خصوص حجاب اجباری که مورد پذیرش عمده مردم نیست باعث تشویق ریاکاری و نفاق شده است آیا جامعه ای که در آن ریاکاری ترویج می شود سالم است؟ یک مجری جلوی میلیون ها بیننده و شنونده می آید و می گوید من با افتخار چادر را برای پوشش انتخاب کرده ام بعد همین مجری سر از سوییس در می آورد که بی حجاب است و مشروب هم سر میزش است خب نام این چست؟؟؟ تا کی این سیاست های غلط باید ادامه داشته باشد؟ بازیگری که به حجاب اجباری اعتقاد ندارد حق ندارد مردم را تشویق به حجاب اجباری کند چه در ایران باشد چه در خارج از ایران.
یک نظر سنجی خیلی ساده که جواب سازمان تبلیغات اسلامی را می دهد:
*
*من با حجاب اجباری مخالفم
*
مثبت و منفی ها را بشمارید.
آقای مطهری خسته نباشید ، پس چرا از مظلومی مثل آزاده نامداری دفاع نکردید ، پس آنجا حقی نا حق شده ، کاش کمی از کتب پدر گرامیتان را مطالعه میکردید. واقعا خسته نباشید . شما به ما بگویید چه رنگی هستید امروز تا ما رنگ روز را هم بدانیم.
خوبه ۹۰ درصد غیرت به این مردم مونده ولی فکر نکنم تابی جون .چیز دیگه نشون میده
انتقادات تند پزشکیان از حملات و جوسازی‌ها علیه زنگنه!!
آقای پزشکیان لطف کنید از محاسن و رزومه کاری آقای زنگنه بگویید که در این شش سال مشغول چه کاری بودن؟ از شما می پرسم! چون آقای زنگنه با مردم خیلی غریبه هست، آیا شما آقای پزشکیان، در زمان کشف خسارت اختلاس در معاهده و قرارداد کرسنت و تغییر رای دادگاه لاهه به ضرر ایران به دلیل حضور متهم پرونده در پست وزارت نفت !! به این تندی عصبانی شدید؟؟ آیا بعد از این همه خسارت و بی عملی وزارت نفت در این چند ساله .....چرا و به چه دلیل به منتقدین زنگه پرخاش می کنید،
سازمان تبلیغات اسلامی: ۹۰ درصد مردم مخالف کشف حجاب هستند....!!!

عجب!!! اگه راست میگید رفراندوم بگذارید...! بقال که نمیگه ماستش ترشه..!
این ماجرای مشاجره و قهرو دعوا بین عالیجنابان روحانی و جهانگیری یه دعوا و مشاجره لفظی به صورت کاملأ زرگری و ساختگی و همینطور برنامه ریزی شده میباشد دقیقأ برای همین موضوع و همین مطلبی که الان ما مردم داریم میشنویم و میخوانیم که آی مردم بدانید و آگاه باشید که نه تنها جناب روحانی اصلاح طلب نیست بلکه کلی هم اختلاف نظر بین ما اصلاح طلبان و جناب روحانی وجود دارد پس مردم عزیز لطفأ حساب جناب روحانی و ناکارامدی و نابسامانی دولت ایشان را از اصلاح طلبان جدا کنید و دوباره در هر انتخاباتی چه مجلس و چه ریاست جمهوری بیایید و به ما اصلاح طلبان رأی بدهید، اما در جواب به شما جناب روحانی و جناب جهانگیری و همه شما اصلاح طلبان باید بگم که لطفا با اینکارها و نقشه های کودکانه و کلیشه ای و همینطور نخ نما شده دیگر هرگز سعی نکنید که به شعور ما مردم توهین کنید، والسلام، یاحق
يه رفراندوم بذارين برا حجاب اجباري ببينيم اين ٩٠ درصد كجان كه ما نميبينمشون!
والا متاسفانه چیزی که در جامعه مشاهده می شود مخصوصا در شهرهای بزرگ برعکس است و گویا 90% موافق هستند! بهتر است به جای آمار سازی فکری اساسی کرده و فرهنگ سازی کنید!!!
اقای جهانگیری قهر کن برو دیگه .کشتی ما روتو هی قهر قهر
بازی جدید اصلاح طلبان برای خروج از کابینه با جنگ زرگری
درج مطلب در مورد جهانگیری جنبه انتخابی داشته و ماندم چرا تابناک خبری در مورد ایشان که بیشتر بوی بازار گرمی میده درج مینمایید.
هيچكجاى قران حجاب اجبارى نيست بلكه يك امر اختيارى واخلاقيه زيرا خداوند متعال به رسول گرام فرمودند وظيفه تو فقط تذكر است وهدايت انسانها باخداست،.زور واجبار در دين نيست
تو را به خدا کمی به خودتان بایید . .خدا جای خودش رادارد
مطهري چي شده حامي بي حجابي شدي از تو بعيد است از فردا اگر رفتن خارج وبي حجابي كردن ابرو امت را بردن ميگن مطهري حمايت ميكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
مطهری بی منطق نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
از مطهری انتظار نداشته باشید حامی بی عقلی و بی منطقی باشد
جناب آقای ناصر میر محمدی هر کسی که به شما آمار ذاذه آمار اشتباهی داده 90 درصد زنان با وجود چنین حجابی مخالف هستند شما اگر درست و راست حسینی می گوید فقط یک هفته آزادی به زنان بدهید تا راستی آزمایی حرف شما به اثبات برسد
جناب دادستان چرا نام هتلی که اقدام به سرو مشروب کرده گفته نمیده حق من شهروند است که بدانم هتلی که در آنجا برای چند روز اسکان دارم چطور یس
این دولت حتی میخوان در قهر هم از احمدی نژاد تقلید کنند. البته اگه عمرا به خاک پای این مرد بزرگ برسند.
آقا مطهری کسی که جمهوری اسلامی را قبول کرده واز قبل آن در کشور به شهرت رسیده باید در خارج کشور سفیر فرهنگی کشور باشه در غیر اینصورت منافق وریا کاره ونون را به نرخ روز می خوره و کسانی که انها را پر وبال می دهند خیانت کارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
قبول کردن یا قبول نکردن جمهوری اسلامی ملاکش چی است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
متهم کردن بی دلیل و بی اساس افراد به خیانت به زیان کشور است و نه افراد
روئسای کمیسیونها وحتی همه مجلسیان نه ولایی هستند نه امید . همه مجلسیان فقط به خود وخانوادشان فکر می کنند .
اگر همين سگهاي با قلاده به خانواده حمله كه نه ، حتي پارس كنند باز هم نظرتان همين است؟
جناب آقای مطهری، مگر یک مسول مملکتی و مسولیت دار رسمی کشور اساسا می تواند به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور جایی شرکت کند و حجاب نداشته باشد؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یک مقام مسول، و آن هم مؤید و مبلغ داشتن حجاب در داخل کشور، در جلوت و خلوت و در داخل و خارج از کشور باید حجاب را رعایت کند.
مگر داشتن حجاب نهادینه نشده؟ مگر از روی اختیار و انتخاب نیست؟؟
در جلسه هیات دولت آقای لاریجانی چکار می کرده است؟؟؟؟؟؟!!!!!!
آن جمله آخر آقای کامران را کسی میتواند به فارسی معمولی ترجمه کند؟ «در شهر ما در هتل عباسی ...»
در بررسی های انجام شده ۹۰ در مردم مخالف کشف حجاب بودند؟ فکر میکنم بررسی هاتون مشکل داره اخوی، بررسی میدانی ما چیز دیگه ای میگه.
آقاي مير محمديان يك طرفه پيش قاضي نرو
کاش این همه که به حجاب گیر میدادند به فقرو معیشت مردم هم گیر میدادند.کاش بجای پلیس گشت ارشاد پلیس گشت امنیت اقتصادی هم وجود داشت و هرکی هرمبلغی دلش میخواست کالارو نمیفروخت...افسوس که اینجا ایرانه
دعا می کنیم همه دولتی ها قهر کرده و هرگز به سرکار خود برنگردند
بدون دولتی ها موجب زیان مردم و کشور و نبودنشان موجب آرامش و آسایش مردم و سود کشور خواهد بود
مطهری راست میگه در این زمینه صاحب نظره پدرش کتابی تحت عنوان مسئله حجاب دارد حتماً آن کتاب را خوب خونده و متوجه چی داره میگه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اینکه در ان کتاب چی نوشته ربطی به اقای مطهری ندارد ایشان خودش یک صاحبنظر بزرگ است
تجسس و اشاعه گناه کار غلطیه و با حرف اقای مطهری موافقم مخصوصا اون خانم عصبی که از ستاره اسکندری فیلم گرفت..... ولی در هر صورت بیحجابی نگار جواهریان و امثالهم و بی حیایی عده ای، توجیهی در محضر خدا نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
توجیهی در محضر خدا نداره
که باز همون تجسس و دخالت در زندگی شخصی افراد شد
تابناک جان 1 سوال ؟ اگه آقای آیت الله رئیسی آنقدر به موندن در مقام تولیت آستان قدس رضوی علاقمند بودند پس چرا کاندید ریاست جمهوری شدند؟ آیامیشد هم رئیس جمهور شدهم تولیت آستان قدس
اقای علی اقا مطهری در مورد ماجرای جدید اسنپ و تهدید مسافر به شکایت علیه ایشان به دلیل کشف حجاب موضع گیری کن.کشور به طرف ناامنی خودساخته اجتماعی پیش میرود که نشانه ناتوانی اداره جامعه است
آقا جان خانوم جان بابا چند بار بگم بی حجابی جرم است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
منطقی پشت این قانون نیست به همین دلیل در اجرا با مشکل روبرو است
وقاحت هم حدی داره خواهر آدم وارد زندگی دیگران بشه زبون آدم دراز هم باشه . نجفی عاشق فضل و کمالات معنوی خواهر شما که نبود .همه میدونن اسیر چه چیز شد
سازمان تبلیغات اسلامی: ۹۰ درصد مردم مخالف کشف حجاب هستند!!!
احتمالا جامعه آماریش حوزه علمیه قم بودi
آگاه باشیدقدرمملکت رابدانیددشمن مسلط شودمثل اندلس همه راقتل عام می کنددوست داریدمثل عربستان برای آمریکاگاوشیرده باشیدهم حجاب هم همه قوانین اسلام دردرجه اول نفعش برای شخص است اندیشمندان مثال بزنندازانهاکه ازبی حجابی به حجاب امده اند
سازمان تبلیغات اسلامی: ۹۰ درصد مردم مخالف کشف حجاب هستند! .حجاب در اسلام اجباری نیست خود حوزه ای ها هم بهش اشراف دارند .و هیچ تنبیه ای هم در قران ذکر نشده . 90 درصد مردم هیچ علاقه ای به چادر مشکی ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
کشف حجاب برای کسی استفاده میشود که با اختیار از حجاب استفاده کند و بعد با اختیار هم از آن استفاده نکند و کنار بگذارد
وقتی حجاب اجباری باشد برداشتن آن کشف حجاب نیست
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
اگه در مورد این 90 درصد ها خیلی مطمئنید لطفا همه پرسی برگزار کنید چرا این همه راحت درصد میدید
یه موقعی آقای مطهری نسبت به مسئله حصر خیلی حساس بودن،الان رها کردن و نسبت به حجاب خیلی حساس شدن و هر رخدادی در این موضوع باشه حتما اظهار نظر میکنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
اینهمه شخصیت سیاسی داریم که در ارتباط با مسائل روز سکوت میکنند از هر اظهار نظری منطبق بر عقل استقبال میکنیم
پرستوها از لانه بيرون خواهند امد....
به جزئیات پرونده دانشگاه آزاد و اتوبوسش کاری ندارم.
اصلا هر پرونده دیگه.
نظر وکیل رو تیتر نمیکنن. قاضی فقط حکم میده.
آقای حسام نواب صفوی هم وکیله و نه قاضی که حکم بده.
از نظر وکیل بابک زنجانی ایشون بیگناهه. از نظر وکیل نجفی هم ایشون بیگناهه. وکیل نظرش درباره موکلش مشخصه.
بنابراین حسام نواب صفوی هر چی گفته که یه عنوان نتیجه پرونده نباید تیتر کرد. ممکنه گفته بشه که فقط نظر وکیل درج شده ولی کسی که این خبر رو میخونه فکر میکنه الزاما نتیجه پرونده همینه.
من نظر کلی گفتم و درباره این پرونده هم نظری ندارم. این موضوع در تمامی پرونده ها ممکنه رخ بده.
با تشکر
پرونده عراقچی ا زجمله پرونده هایی است که باید جناب اقای رییسی با توجه به صحبتهایشان و حساسیت این پرونده سریعا تعیین تکلیف کنند و گر نه صدو رحکم در سال آینده هیچ فایدهای نخواهدداشت
ضمنا پیشنهاد میشود دادگاه شعبه ویژه اختلاس خارج از نوبت به پرونده ها رسیدگی کند
رئیس قوه قضائیه گفت، حضرت آقا به من فرمودند: فلانی می‌دانم که شما به این که در آستان مقدس رضوی علیه‌السلام هستید علاقه‌مندی دارید و از آمدن به دستگاه قضایی کراهت دارید و تمایل ندارید، ولی بدانید که در این وظیفه و این کاری که به شما محول می‌شود، یقیناً خداوند متعال خیر دنیا و آخرت را برای شما قرار خواهد داد. از آن لحظه‌ای که ایشان این جمله را به من فرمودند، دلم آرام شد.
جهانگیری اگه مناظره خودش با قالیباف رو‌یادش بیاد نباید به محل کارش برگرده
سلام

در مورد حجاب هنر مندان که در خارج کشور آن رابر میدارند باید گفت قانون ما اشکال دارد و باید موضوع حجاب باید اختیاری باشد.
اعتراف به اشتباهات و تجدید نظر در تصمیمات اشتباه نشاندهنده بزرگی افراد است نه ضعف انها
مسعود استاد اگر خواهر شما شامل تمجیدهای شما میبود به همسر قبلی نجفی ظلم نمیکرد وهمسر مرد زنداری نمیشد۲-سازمان انغلاب اسلامی سخنی مورد قبوله که سندیت داشته باشد یعنی اینکه زیر نظر سازمان ملل رفراندم مخفی تهبه ونتیجه همان باشد که شما میگویید در انصورت قابل قبوله۳- جناب مطهری حرف درستی فرمودند
گره زدن حجاب به سیاست نتیجه اش همینه
مردم انداختین به جون هم حتی خارج از ایران به کسی چه مربوط کی چه لباسی میپوشه یا چجوری میگرده
ماشالا نه که داماد آقای روحانی مالامال از سابقه سیاسی هستند که در مورد سابقه سیاسی افراد نظر میدهند.تنها سابقه ایشان مدرک زمین شناسی از دانشگاهی درجه 3 است و تنها سابقه سیاسیشون همین وصلت مبارکه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی