بازدید 48490
هزار و ششصد و نود و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

«حناچی» بالاخره از ماجرای برادرش گفت/فرمان انتخاباتی آیت الله مصباح یزدی به پایداری‌ها/واکنش شاعرانه سردار باقرزاده به سرنگونی پهپاد آمریکایی/مهاجرانی: ترامپ اپوزیسیون را دق‌مرگ می‌کند

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند امام جمعه اسالم گیلان: آقای ترامپ دست از پا خطا کنی، لباس جیغ ایوانکا مشکی خواهد شد/دادستان قم: نظارت بر مجتمع های تفریحی ـ توریستی قم به ویژه در حوزه حجاب، تشدید می شود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۶۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸ 21 June 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رئیس فیفا برای حضور زنان در ورزشگاه ضرب الاجل اعلام کرد

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران از او خواست تا زمان برگزاری دور مقدماتی مسابقه‌های انتخاباتی جام‌جهانی فراهم کند. اینفانتینو در نامه خود به مهدی تاج، به ممانعت از حضور زنان ایرانی در استادیوم در جریان بازی دوستانه اخیر تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه هم اشاره کرده است. رئیس فدراسیون جهانی فوتبال همچنین به تعهد حسن روحانی به او برای فراهم کردن حضور زنان در ورزشگاه‌ها اشاره کرده و خواستار عمل به این تعهد شده است.

ظاهراً دشمنان خواستند توانایی‌های ما را امتحان کنند

حاج علی‌اکبری امام جمعه تهران گفت: کشور‌های منطقه که چشم‌شان به آمریکاست دیدند که سامانه‌های دفاعی آمریکایی در برابر پهپاد‌های یمنی مقاوم نیستند، اما سامانه‌های ایرانی پهپاد پیشرفته آمریکایی را سرنگون کردند. پیشنهادمان به این کشور‌ها این است که سامانه‌های دفاعی‌شان را از ایران بخرند. ارزان‌تر هم به آنان خواهیم داد. به آمریکایی‌ها می‌گوییم که بابت تعرض به مرز‌های هوایی ایران هرچه زودتر از ملت ایران عذرخواهی کنند، البته توسط دولت ایران از آنان شکایت خواهد شد

شرط‌های متفاوت ستاره‌ها با پیشنهاد‌های دلاری

هافبک سایپا، رضا اسدی، که پیشنهاداتی هم از قطر داشته است برای ماندن در تیم‌های لیگ برتری ۳۰۰ هزار دلار طلب کرده است. او مورد علاقه استقلال، تراکتورسازی و سپاهان است. اما کاوه رضایی هم شرط مشابهی را تعیین کرده است. او به باشگاه‌های لیگ برتری اعلام کرده اگر خواهان همکاری با او هستند؛ باید با پیشنهاد‌های دلاری پای میز مذاکره حضور پیدا کنند. تراکتورسازی که یکی از مشتری‌های جدی رضایی هست، چند ملی‌پوش دارد که حقوق‌های دلاری می‌گیرند؛ اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی. کامران منزوی دیروز هم مدعی شد وریا پیشنهاد‌های دلاری از تیم‌هایی داشته که دلار دولتی می‌گیرند و باکی از خرج آن ندارند. نکته‌ای که نشان می‌دهد ارزش پول کشورمان برای لژیونر‌ها هر روز کمتر می‌شود. حتی مهدی طارمی هم برای بازگشت به ایران درخواست کرده حقوقش را بر اساس نرخ دلار تعیین کنند!

ترامپ عرضه حمله به ایران را ندارد

حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نخست‌وزیر ژاپن گفت: بعد از این ملاقات یکی از نخبگان سیاسی ژاپن گفت که ایران غروری دارد که ما در ژاپن باخته‌ایم. رهبر قدرتمند ایران حسرت برانگیز است. یعنی ما ژاپنی‌ها که کلید اقتصاد دنیا را داریم و در اوج ثروت هستیم؛ ما حسرت می‌خوریم چرا رهبری مثل رهبر ایران نداریم و می‌گوید سفر آبه به تهران جمعیت ژاپن را با یک رهبر مقتدر آشنا کرد. دیروز رزمندگان ما پهپاد آمریکایی را هدف قرار دادند. زدن پهپاد مهم نیست. عکس‌العمل آمریکایی‌ها مهم است. اول رئیس جمهور آمریکا شاخ و شانه کشید و بعد بلافاصله حرفش را عوض کرد و گفت: شاید ایرانی‌ها اشتباهی این پهباد را زده‌اند. ترامپ عرضه ندارد عکس‌العمل نشان دهد.

مهاجرانی: ترامپ اپوزیسیون را دقمرگ می‌کند

عطاءالله مهاجرانی وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد در توئیتی نوشت: نگفتم عالیجناب ترامپ اپوزسیون برانداز را دقمرگ می‌کند! بعد از سقوط پهباد: ١- ایران اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شد. ٢- به نظرم اشتباهی شده و کارفردی بوده است. ٣- به نظرم تعمدی در کار نبوده است. تمام! " نه خانی آمده و نه خانی رفته" داستان‌های امثال امیر قلی امینی را ببینید.

سردار حاجی‌زاده: می توانستيم هواپيمای جاسوسی آمریکایی P-8 با ٣٥ سرنشين را سرنگون كنيم اما نکردیم

فرمانده هوافضای سپاه گفت: همان لحظه‌ای كه پهپاد جاسوسی رهگيری شد، هواپيمای جاسوسی ديگري با نام P-8 نيز در نزديكی آن در حال پرواز بود كه حدود ٣٥ سرنشين داشت و می‌توانستيم آن را سرنگون كنيم، اما اين كار را نكرديم. سردار حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه در جمع خبرنگاران تأکید کرد: آمریکایی ها به اخطارهای ما توجه نکردند ضمن اینکه در همان لحظه ای که این هواپیما رهگیری شد، هواپیمای جاسوسی دیگری با نام P-8 نیز در نزدیکی آن در حال پرواز بود که حدود ٣٥ نفر سرنشین دارد؛ می توانستیم آن را سرنگون کنیم اما این کار را نکردیم. وی افزود: در هفته قبل هم خود آمریکایی ها اعلام کردند که ایران به سمت ما شلیک کرده است و می خواست ما را سرنگون کند، در واقع آن تیر اخطار بود و آنها باز بی توجهی کردند؛ اگر قرار بود هواپیمایشان را آن روز که MQ-9 بود سرنگون کنیم، همان موقع می‌زدیم.

امام جمعه اسالم گیلان: آقای ترامپ دست از پا خطا کنی، لباس جیغ ایوانکا مشکی خواهد شد

حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: بیچاره ها با ناو آبراهام لینکن برای ما شاخ و شانه می کشیدند اما امروز پهپاد به اصطلاح ضد رادار و ردیابی شان مورد اصابت موشک های ما قرار گرفته است. آقای ترامپ کمی عاقل باش و دست از ماجراجویی بردار، دلت برای دخترت ایوانکا بسوزد، دست از پا خطا کنی، لباس جیغ ایوانکا مشکی خواهد شد.

دادستان قم: نظارت بر مجتمع های تفریحی ـ توریستی قم به ویژه در حوزه حجاب، تشدید می شود

دادستان عمومی و انقلاب قم با توجه به وضعیت رعایت مسائل اخلاقی و ناهنجاری های اجتماعی در برخی مجتمع های تفریحی توریستی استان گفت: مقابله جدی با آسیب های اجتماعی به ویژه در حوزه حجاب و عفاف و نیز لزوم حفظ ارزش های اسلامی و اخلاقی به منظور ارتقای امنیت پایدار اجتماعی و پاسخ به مطالبات مردم انقلابی شهر کریمه اهل بیت در مجتمع های تفریحی توریستی ضرورت دارد که دستورات قضایی لازم به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر نهادهای مسئول استان ابلاغ گردید.

واکنش شاعرانه سردار باقرزاده به سرنگونی پهپاد آمریکایی

سردار «سید محمد باقرزاده» به سرنگونی هواپیمای بدون سرنشین آمریکا توسط سامانه سوم خرداد که روز گذشته توسط نیروی هوافضای سپاه صورت گرفت، واکنش نشان داد. فرمانده کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادداشتی کوتاه نوشت: ما با تکیه بر فرهنگ سوم خرداد‌ها (فرهنگ جهاد، مقاومت، پیروزی) آمریکا را به زیر می‌کشانیم؛ و البته سامانه سوم خرداد امروز جلوه‌ای از به زیر کشانیدن عقاب بلند پروازی‌های آمریکا در منطقه و جهان بود. با توجه به نقش عقاب بر روی پرچم آمریکا این حادثه را (سقوط پهباد گلوبال... که به معنای عقاب بلند پرواز است آن هم در کنار کوه مبارک) حادثه مبارکی دانسته و به فال نیک می‌گیریم در سقوط نظام مستکبر آمریکا. آنگونه که ناصر خسرو می‌گوید: روزی ز سر سنگ عقابی به هوا خاست و...

فرمان انتخاباتی مصباح یزدی به پایداری‌ها

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام‌خمینی با تأکید بر اینکه باید برای رونق تولید به‌دنبال «اصلح» باشیم گفت: بسیاری از مشکلات این سال‌ها ناشی از عدم انتخاب اصلح بوده است. آیت الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: بسیاری از مشکلاتی که انقلاب در این سال‌ها داشته، ناشی از عدم انتخاب اصلح بوده است.

وی ادامه داد: اسلام به ما گفته است که به ‌دنبال اصلح برای مدیریت، سیاست و حکومت باشید. آیت الله مصباح با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول انتخاب اصلح توسط مردم بوده و استمرار آن نیز محصول انتخاب مجدد اصلح در مدیریت کلان کشور است، تصریح کرد: باید بنایمان بر این باشد که افراد اصلح را بشناسیم. وی برخی سهم‌خواهی‌ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت: سهم‌خواهی یعنی دنیاطلبی؛ سهم‌خواهی چیست؟! یعنی اگر من می‌دانم فردی از یک گروه دیگر اصلح است، به او رأی ندهم بلکه به هم‌گروهی خود رأی بدهم. اما چرا او را انتخاب نکنم؟! فردا که خودم بخواهم رأی بدهم اگر به او رأی ندهم چه حجتی پیش خدا دارم؟! رئیس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام‌خمینی ادامه داد: فرض کنید حتی در بین اصلاح‌طلبان فردی بود که من دانستم که او اصلح از کاندیدای اصولگرا است؛ چه حجتی دارم که به او رأی ندهم؟! من باید به اصلح رأی بدهم.

آیت‌الله مصباح یزدی درباره ائتلاف در انتخابات گفت: اگر ائتلاف برای این باشد که بنشینند و واقعاً اصلح‌ها را انتخاب کنند، مفید است. اگر فرض کنید یکی دو مورد اختلاف شد ـ چون راه دیگری برای تشخیص وجود ندارد ـ با اکثریت آرای انتخاب شود. اگر بنا بر این است أهلاً و سهلاً! وی انقلاب اسلامی را محصول اقبال به اصلح [امام خمینی]توسط مردم دانست و گفت: استمرار آن نیز محصول انتخاب مجدد اصلح [آیت الله خامنه ای]در مدیریت کلان کشور است.

آیت الله مصباح یزدی ادامه داد: می‌توان با جرأت گفت که پیشرفت‌ها در کشور نتیجه انتخاب اصلح بوده است. برای اجرای عدالت و رفع مشکلات کشور باید به ‌دنبال «اصلح» باشیم. استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: بهتر شدن فرهنگ دینی جامعه در گرو انتخاب «اصلح» است. همچنین باید برای رونق تولید به ‌دنبال «اصلح» باشیم. برای مبارزه با فساد نیز به‌دنبال «اصلح» باشید. انتخاب اصلح وظیفه دینی ماست.

ابتکار: دیگر قدرت ایران را امتحان نکنید

معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، در حساب توییتری خود نوشت: «مردم ایران از ادیان و اقوام مختلف اهل جنگ نیستند، ولی تاریخ نشان داده که تهدیدات را با وحدت و قاطعیت پاسخ میدهند. انسجام سیاسی ایران را از دی ۹۶ چالش کردید، سالهاست جنگ روانی براه انداختید بی نتیجه، تحریم اقتصادی را به نهایت رساندید بی نتیجه، دیگر قدرت دفاعی ایران را آزمایش نکنید.»

«حناچی» بالاخره از ماجرای برادرش گفت

پیروز حناچی، شهردار تهران، مهمان این هفته برنامه «دست‌خط» بود. او در این برنامه درباره اوضاع شهر تهران گفت: در سال ۹۶، شهریور ماه، در نظرسنجی که از مردم تهران شد به دو مشکل اصلی آلودگی هوا و ترافیک اشاره کردند. از طرف مردم تهران این دو مورد ذکر شد، اگر الان سؤال کنید شاید مسائل اقتصادی اولویت داشته باشد. قطعاً هم مسائل اقتصادی اولویت داشت. ولی آن زمان مردم تهران این دو نکته را به عنوان پرمخاطب‌ترین جواب سؤالات اشاره کرده بودند. کلانشهر‌ها معمولاً با مشکلات زیادی از جمله این دو مشکل و در کنار آن حاشیه‌نشینی مواجه هستند. تقریباً همه کلان‌شهر‌ها با شدت و ضعف است. سیاست‌های ما در اداره امور شهر می‌تواند بازدارنده باشد و می‌تواند دامن‌زننده به این موضوعات باشد. باید تلاش شود شهر را با تعادل اداره کنیم.

حناچی درباره حواشی که هنگام شهردار شدنش درباره برادرش وجود داشت، توضیح داد: بالاخره کسانی که روز‌های اول انقلاب را به یاد دارند، در آن شرایط خیلی اتفاقات افتاد که خوب و میمون نبود و خیلی‌ها هم صدمه دیدند و عارضه آن را چشیدند. به هر صورت ما هم یکی از این خانواده‌ها بودیم. معمولاً هم خانواده‌هایی که فضای عمومی در خانواده راحت بود این اتفاق می‌افتاد که مسیر‌ها را انتخاب می‌کردند. کسی هم نمی‌دانست انتهای مسیر در نهایت به کجا ختم می‌شود. به هر صورت ما هم از خانواده‌هایی بودیم که این تجربه را داشتیم. او افزود: ایشان بزرگ‌تر از من بودند. مرحوم پدر من ما را در مدرسه‌ای که صبغه اسلامی داشت، مدرسه مفید که آن زمان مرحوم شهید بهشتی، شهید باهنر، مرحوم موسوی اردبیلی بنیان‌گذار آن بودند، گذاشتند. ما با فضای مذهبی در ان دوران بزرگ شدیم. کشور هم تجربه فضای آزاد را نداشت. ایشان آدم فعالی بود. در شرایط انقلاب فعال، ولی به هر صورت قسمت این بود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۳
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۰۰
داشتن ثبات رفتاریو پایبندی به اصول اخلاقی در زندگی انسان و موفقیت او نقش بسیار بالایی دارد

ثبات رفتاری یعنی اینکه شما در هر شرایطی که قرار بگیرید از اصول اخلاقی تبعیت کنید که متاسفانه در جامعه ایران این خصوصیت بسیار نادر است و جای خود را به تزویر، ریاکاری و تملق داده است

البته این رو هم بگم که در ایران داشتن ثبات رفتاری و پایبند بودن به اخلاقیات کار بسیار دشواری است و ماننند حرکت در خلاف جهت جریان آب است و قطعن شما در این مسیر له خواهید شد

لاکن این سرنوشت ما بوده که به دلیل اشتباه والدینمان و حماقت آنها در ایران به دنیا بیایم
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
واقعا نمی دانم چرا اکثر مسولان علاقه دارند تا ترامپ را برای حمله به ایران تحریک کنند !؟
یا قدرت جنگ افزارهای آمریکا در مقایسه با خودمان را نمی دانند !؟
و یا منافعشان و حیاتشان در شروع جنگ خانمانسوز و نابرابر است!؟
مجید دلبندم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اشتباه ننه آقاتو جبران کن پاشو برو

یه ناخلف ترسو کمتر
ایرا ن جای شیران است نه شغالان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
لاکن این سرنوشت ما بوده که به دلیل اشتباه والدینمان و حماقت آنها در ایران به دنیا بیایم - ادبیات سخیفی استفاده نموده اید کلمه احمقانه برای والدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
قسمت اول حرفات خوب بود ولی با پاراگراف آخر کاملاخرابش کردی ....ف
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
بنظرم تابناک هر شب یکی از این نظرها در صدر نظرات قرار دهد که بار سیاسی نداشته باشد بلکه بار اخلاقی داشته باشد نیکو تر هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ناشناس 21:34 به والدین خودت داری میگی به درک بگو چون وجودت همینه اما اجازه نداری این اهانت رو به همه جمع میبندی مرتیکه
حمیدیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دیدید باز fatf تمدید کرد؟
حالا بفرمایید چرا با وجود برجام و تمدید معافیتfatf گشایش بانکی ایجاد نشد؟
پس ربطی به‌عدم تصویبش نداشت بلکه به زیاده خواهی طرف غربی ربط دارد.
یعنی معلوم شد اگر fatf را هم مثل برجام تصویب کنیم باز گشایش مالی و بانکی ایجاد نمیکنند.
چرا؟ چون طرف خود یعنی دولت ایران را امتیاز بده میدانند و هوشمندانه معافیت تمدید میکنند تا امتیاز بگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
در مورد خودت درسته
ناصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
بعید می دونم شما ایرانی باشید، چون فرهنگ ایرانی بی احترامی به والدین را نمی پذیرد و شما به راحتی والدین خودت را احمق خططاب می کنی و این نشون میده با فرهنگ ایرانی آشنایی نداری
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
جناب خان اولا اشتباه والدین خودت را به دیگران تعمیم نده ثانیا ملاک سخن و عکس العمل مقامات رسمی کشور است. بلافاصله پس از سقوط پهباد آمریکایی وزارت خارجه به عنوان نهاد رسمی در این خصوص به سازمان ملل شکایت کرد و سفیر سوئیس را به عنوان حافظ منافع آمریکا احضار کرد. همچنین مقامات رسمی نظامی- از جمله سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضای سپاه با استدال و دقیق اعلام کرد که پهباد حریم هوایی کشور ر ا نقض کرده بود و به اختارهای پدافند ارتش هم توجهی نکرد و حتی ما می توانستیم هواپیمایی که 35 سرنشین داشت و آن هم نقض حریم کرده بود را سرنگون کنیم. به نظر شما چه کار باید می کردیم . اعلام می کردیم اینجا سوریه است هر جایی دوست داشتید مانور بزنید. اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دو باره کاری صورت گرفت و این امامان جمعه شروع به گفتن الفاظ کردنند. از یک روحانی لباس جیغ زن یک کشور بعید است!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ما که به ایرانی بودن خودمان افتخار می کنیم. شما همان اشتباه باباتو جبران کن و سعی کن خودت از این اشتباهات نکنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
علی آقای امریکادوست که از قدرت امریکا و ما سخن گفته ای می شود بگویی پیشرفته ترین پهپاد امریکا مگر همین نبود؟؟ با چه سلاحی ساقط شد؟؟ با سلاح ایرانی به جای این همه توهم از هیبت امریکا کمی به قدرت ایران و ایرانی هم ایمان بیاور یعنی خوشم میاد خود طرف هم ترسیده و دائم از صلح سخن می گوید آن وقت امثال شما از توان امریکا سخن می گویید. راستی وقتی ناو هواپیمابر لینگن را داشتند می آوردند تو خلیج فارس کسی نبود بگوید امریکا هدفش جنگ نیست؟؟ مگر همین شماها نبودید دائم می گفتید تمام شد دیگه نمی شه با امریکا سرشاخ شد خوب میشه بفرمائید این خدای قدرت مند شما چرا جرات تلافی حتی در حد زدن یک قایق را ندارد؟؟؟
امام جمعه باید تخفیف روی سیستم های دفاعی ما به مشتریان بدهد؟؟؟!!!!

واقعا که خیلی افراد جایگاهشان را نمی شناسند.
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
وقتی هیچ کسی در سر جای خودش نباشد نتیجه همین است
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
به نظرم امام جمعه محترم با تمسخر این حرف را زد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
یعنی فرق طنز و جدی رو نمیدونی، مجبوری پولت رو هدر میدی میای تو نت؟
چند شعر از مولانا بخوانیم
هرکه اول بین بود اعمی بود
هرکه آخر بین چه با معنا بود
چشم آخر بین تواند دید راست
چشم اول بین غرور است و خطا ست
هرکه آخر بین تر او مسعود تر
هرکه اول بین تر تر او مطرود تر
هرکه اول بنگرد پایان کار
اندر آخر او نگردد شرمسار
حکم چون بر عاقبت اندیشی است
پادشاهی بندی درویشی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ترسو خان آسمان ایران امن ترین آسمان دنیا است و اکثر پروازهای کشورهای حوزه خلیج فارس از این آسمان عبور می کند. چرا بعضی آنقدر شیفته این آمریکا شده اند که هر عمل خلافی از این کشور را حتی اگر شخص دیوانه ای مثل ترامپ انجام داده باشد را تیزبینانه و با هدف می بینند ولی کل اقدامات خودی را بدور از منطق و عقل
ترامپ با فدا نمودن یک پهباد به یکی از اهداف مهم خود یعنی خارج کردن خطوط هوایی بین المللی از آسمان ایران دست یافت و قطعن ضرر این کار برای کشور عزیزمان بسیار خواهد بود

باید همیشه قبل از هر کاری به عواقب آن توجه کرد

مسئولین باید با هوشیاری و درایت بیشتری عمل کنند وگرنه به راحتی در تله دشمنان خواهیم افتاد

اگر دنبال بمب اتمی نیستیم غنی سازی اورانیم برای ما چه سودی دارد جز اینکه تمام دنیا را بر ضد خود متحد نمودیم و 40 سال است که مردم عادی ایران زیر فشار تحریم ها قرار دارند.

همین آلمان که یکی از پیشگامان نیروگاه های هسته ای هست قصد داره تمام نیروگاه های هسته ای خود را جمع کنه به خاطر خطرات محیط زیستی بالایی که نیروگاه های هسته ای دارند

شما میدونید اون آبی که برای خنک کردن نیروگاه های هسته ای استفاده میشه و از نیروگاه خارج میشه تا سال های طولانی تشعشات اتمی را در خود نگه میداره و این ظرفیت را به قول یک بنده خدایی آزاد میکنه

در مورد اسراییل هم اگر از ابتدا موضع بی طرف میگرفتیم الان اینقدر هزینه نمیدادیم. دیگه در دنیای امروز قدرت و ثروت در دست یهودی هاست و بهتر است ما بی طرف باشیم مثل ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپای غربی
پاسخ ها
عمو قزوینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
اول املای قطعا را که در کتاب فارسی
سوم دبستان است یاد بگیر ؛ ببم جان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
حاجی دور برندار... خبر رو نخوندی کامل چرا ترمز بریدی...فقط هواپیماهای امریکایی از نزدیکی محل ساقط شدن پهپاد... نه کل اسمان ایران
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
از جناب علم الهدی استدعا دارم تا نام آن سیاستمدار ژاپنی را که از ایشان نقل قول کردند را بیاورند تا صحت و سیم آن بر دوستان عزیز روشن گردد
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
سیستم آب خنک کننده نیروگاه اتمی بسته است و کاری به تشعشعات اتمی ندارد.
احد
| Hong Kong |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
عزیزم خدا بنده هاشو ازاد افرید ، چون ثروت و قدرت دست یهودیان است بقیه جامعه جهانی باید تسلیم بشن ، مگه جهان جنگله که هرکی قدرت داشته باشه باید حاکم باشه و بقیه غلام حلقه بگوشش باشن ، دیدگاه شما دیدگاه ادمهای ترسو و بزدل هستش افکاری که ۸ سال جنگ تحمیلی رو مدیریت کرد خلاف اندیشه ای مثل شما داشتن . اگر یهودیان خیلی قدرت دارن از خدا که قدرتشان بیشتر نیست ، اونها فعلا از پس گروه تیرکمون بدست حماس برنیومدن ، چه برسه به نیروهای وفادار ایران .
س ح
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
ظاهرا یکی از نوچه های عربستانی

سعی کردی پشت کلماتبه ظاهر قشنگ و تیپ دلسوز و علمی مخفی بشی
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
کاربر احد . اسراییل از پس فلسطینی با تیر و کمان بر نیامد .... من بسیار از این سخن شما حتی مسولین کشور شنیدم اما هیچوقت قبول ندارم چون حرف سیاسی هست و مصرف سیاسی دارد . شما منطورت این هست که اسراییل فلسطین را چند تا بمب اتم بزند ؟ یعنی چی با هواپیمای جنگی و موشک مردم فلسطین را کلا نابود کند ... منطورت این هست که نمیتواند یا نمیخواهد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اطلاعات غلط دارید دوست محترم.
ناشناس
| Austria |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
این ممنوعیت پزوار هواپیماهای شرکتهای آمریکایی از فراز ایران نیست، بلکه ممنوعیت از ورود به هوای ایران از تنکه هرمز تا سر مرز آبادان است.
از طرفی به اعتراف خود کارشناس سی ان ان این باعث افزایش مسیر هواپیماها تا 1000 کیلومتر میشود که هزینه هنگفتی روی دست این شرکتها می گذارد. تازه هیچ فضایی اطراف ایران به امنیت فضای ایران نیست. می خواهند از روی عراق رد شوند یا افغانستان؟
چگینی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
با تشکر از دوستان که بی تفاوت نیستند ولی انصافا بعضی از ماها حاضریم بردگی کنیم ولی شکممون سیر باشه همه چی دلمون می خواد ولی حاضر نیستیم بهاش رو بپردازیم (ها فکر می کنید امپراطوری هخامنشی شوخی شوخی درست شد)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
این جناب مهندس یا این کامنتو از تیرانا فرستاده یا از جده و یا از تل آویو چون آدمهایی که در سایر نقاط دنیا زندگی میکنند امکان نداره در این سطح بالا از علم اطلاعات منطق و فلسفه بافی باشند
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
برخی خورده می گیرند متاسفانه بی تعهد به ملت غیور و بی پناه ایران هستند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
با اطلاعات کامل چه هسته ای و چه دفاعی اظهار نظر کنید.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
به نظر م دولت شما را باید به عنوان وزیر انرژی هسته ای معرفی می کرد،اگر به نظر شما در مملکت عمل بشه عملا همه چی را باید بدهن بره؟ چون نیاز نداریم بدیم بره مگر انرژی هسته ای فقط برا تولید ؟برق هست
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
غنی سازی اورانیوم مصارف زیادی داره که بمب اتمی یکیشه - چرا قبل از اینکه نظر بدی مطالعه نمی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
خوشم میاد مدافع امریکا و امریکاییان راستی این خطوط هوایی داشتند از آسمان ایران گذر می کردند یا از جنوب ایران و روی خلیج فارس؟؟ اصلا مگر گذر آنان روی خلیج فارس نفعی برای شما داشته که الان جوری سخن می گویی انگار تمام خطوط هوائی دنیا به ایران پرواز داشتندو الان دیگه محاصره هوائی شدیم واقعا کسی مثل شماها نمی تواند ارتش اسرائیل و امریکا را این قدر هیولا بنمایاند هر کاری شود شما به نفع آنها تصویر می کنید واقعا شماها جز خط فارسی نسبتی هم با ایران و ایرانی دارید؟؟؟
ریشه گیاه همیشه به سمت زمین حرکت میکنه و شما محال ممکنه که ببینید ریشه به سمت آسمان حرکت کنه

انسان بیشعوری که ذات و سرشت او بد است شما نمیتوانید اون را تغییر بدهید. به فکر درست کردن و اصلاح یا تغییر رفتار افراد نباشید. هیچ کس تغییر نمیکنه

ما تنها کاری که از دستمان بر می آید تغییر مسیر و یا سازگاری خودمان است
هنوزنفهمیدیم اقای مهاجرانی اپوزیسیون هستندیاازخودماننداگرازخودمانندکه چرامثل غریبه هاغربت گزیده اندانهم به این صورت؟واگرغبرازاین است راستی کسی میفهمدچه میگویندمارایادغزل زیبای خواجه حافظ می اندازندکه امروزه وصف الحال خیلیها است: واعظان کین جلوه درمحراب ومنبرمیکنند چون به خلوت میروند ان کاردیگرمیکنند مشکلی دارم زدانشمندمجلس بازپرس توبه فرمایان چراخودتوبه کمترمیکنند. بعضی الی الظاهر عاشق وطنشانند ولی حاضرنیستنددروطن سکنت گزینندراستی کدامش درست است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
حافظ اگر می دانست اینقدر در تشخیص مصداق برای شعرش می لنگی؛هرگز نمی سرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تو که از اونور پیام میدی باید به واقعیتها واقف باشی.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
و متاسفانه آنکه جناب مهاجرانی هم ظاهرا دوست دارند تا ترامپ را برای حمله به ایران تحریک کنند !!؟؟؟
دقیقا همانطور که به قول ظریف تیم بی ) دارند )
ترامپ را برای حمله به ایران تشویق میکنند !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
بنویسید علی الظاهر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
امثال مهاجرانی به کشور ضربه زدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
زدی بخال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
آقای مهاجرانی از افرادی هستند که با بعضی از اقدامات مخالف هستند اما بر خلاف بعضی از اپوزیسیون انسان با اصل و نسبی هستند و وجدان خود را زیر پا نمی گذارند
آیا میدانستید 99 درصد مردم نمیتونند ساندیس رو از جایی که بر روی جلد آن مشخص شده باز کنند و اگر یادتان باشه همیشه مجبور بودیم ساندیس رو با نی از کف اون باز کنیم
پاسخ ها
سیاکو
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
شما کی از ایران رفتین و چند سالتونه عمو؟؟
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
چون جای بازگردند نقطه ثقل نداشتن و ته آن خوب باز می شد نه اینکه فقط شما بدانید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اون یه درصد خودت بودی ولی آن جایی که مشخص شده بود معمولا یا نی می شکست یا نی خم می شد و ساندیس را سوراخ نمی کرد
آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
تمام‌مشکلات مردم حاصل همین حرف شماست .. اینهمه هزینه سازی را دو تا چشم بینای شمای که شعار سیاسی میدهید نان سیاسی هم میخورید . برای تو نان دارد برای مردم حتی نان خشک هم ندارد چون جنگی در بگیرد مثل دهه ۶۰ دوباره بچه فقیر سرباز و دوباره با اعزام معلم و کارگر و کشاورز و کارمند باید باشد .
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
در این دوره بی ارزی درآمد ایران از ترانزیت هواپیماها را قطع کرد
در این سال ها ی گذشته یک روز نبوده که اخبار داخلی یا بین المللی رو ببینیم و یک خبر بد از ایران در اون نباشد. همیشه اخبار ایران یا در مورد تحریم، یا خطر جنگ، یا فعالیت های اتمی بوده

بعد شما مقایسه کنید با کشوری مثل سویس، سوئد یا نروژ که شما در سال 1 خبر از اون ها در رسانه ها نمیبینید

درگیر نمودن خودمان با آمریکا هیچ پرستیژی برای ما نخواهد آورد به جز اینکه خودمان را نابود میکنیم. آمریکا بسیار قدرتمند است .

و اگر به خاطر فروش سلاح به کشورهای عربی ثروتمند منطقه نبود خیلی سال ها پیش آمریکایی ها به کشور عزیزمان حمله مینمودند


آنها عراق را در 1 هفته و یوگسلاوی سابق را در 2 هفته اشغال کردند بدون اینکه حتی 1 سرباز در این کشورها در اون زمان پیاده کنند . صرفن این کار رو با حملات هوایی انجام دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
پروفسور، با حمله هوایی چطور جایی رو میشه اشغال کرد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
تقصیر جنابعالی است که فرق خبر خوب یا بد را نمی فهمی. بهترین خبری که از زمان روی کار آمدن ترامپ شنیدم همین بود. عراق هم ظرف 35 روز و آنهم پس از هفته ها بمباران و نهایتا گسیل نیروهای زمین شون از سمت جنوب اشغال کردند که آن زمان تو هنوز به سیب می گفتی دیب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دولت سوییس برای دنیای مردم خود تلاش میکند . دولت سوییس میگوید من کاری به دنیای دیگری که نمیدانم کجاست اینهمه هزینه نمیوند یعنی دولت سوییس درست میگوید که اگر چندین تریلیون تومان خرج کنم که زنی روسری بر سرش بگذارد بعد از اینکه به ترکیه رفت روسری را بردارد اینهمه هزینه مادی و معنوی پوچ خواهد شد بنابراین روی مصادیقی کار میکنند که نتایج ان با یک گرم شدن و سرد شدن هوا بهم نخورد وقتی هوا سرد هست لباس و کلاه داشته باشد وقتی گرم بود لاس را از تن بیرون اورد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
راستی کشورهای سویس و سوئد ...... تو اخباراشون چی میگن ؟ جای سواله برام ...چون نه تحریم هستن نه با کسی جنگ دارن نه کسی باهاشون جنگ داره نه مسئله حجاب رو دارن نه گرونی دارن !!!!!!! ووووووو ....پس تو اخبار چی میگن ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دوست عزیز شما برو همون سوئیس تا همیشه خبر خوب در ورد کشورت بشنوی شما یارانی نیستی چون معیارت اخبار دشمنان کشور است نه حقیقت
ایشان خسته هستند
اگر زدن پهباد آمریکایی غروری هم داشته باشد این غرور و افتخار برای سپاه پاسداران است و نه امثال برخی مسئولان که فرزندانشان در آمریکا هستند و 6 سال است که مردم عادی را در فشار حداکثری قرار دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
خدا امثال تو را زیاد نکند که عِرق ملی هم حالیت نیست
هرگز با یک دختر چاق ازدواج نکنید چون بعد از ازدواج آن باز هم چاق میشه و اینقدر چاق میشه که دیگه هیچ حدی نداره

اما

اگر با یک دختر لاغر ازدواج کنید هیچی از دست نمیدهید و با یک تیر دو نشان زده اید حتی اگر آن دختر بعد از ازدواج هم چاق شود

در مورد دختران هم باید بگم هرگز با یک پسر بدبخت و فقیر حتی اگر زیبایی آن حدی نداشته باشه ازدواج نکنید. چون زیبایی و ظاهر موقتی هستند و بعد از چند سال یا عادی میشن و یا اینکه از بین میروند


اما توصیه کلی من به همه مردم همیشه در صف ایران این هست که هرگز ازدواج و زاد و ولد نکنید و مشکلات خودتون را در این شرایط بیشتر نکنید. برای خودتان یک زندگی آرام و بی دردسر داشته باشید و تا میتوانید از فرصت کوتاه زندگی لذت ببرید البته نه اینکه برید دنبال خلاف.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
تو همون متخصص ساندیس نیستی؟ خوب میشناسمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
این توصیه فقط برای امثال خودت که از زندگی معنی زاد و ولد و جفت گیری را درک می کنی کاربرد دارد و لاغیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
توهم و خیالپردازی زیادی میکنی . دو تا سریع انجام بده . ارتباط اجتماعیت را زیاد کن و دوستات عوض کن . از کنالهای پوچ و موهم خارج شو . یه مسافرت به دل جنگل ها برو و از رودخانه و دریا و طبیعت لذت ببر
امام جمعه اسالم : ...." لباس جیغ ایوانکا"!!!!!


چه دقتی و توجهی!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
واقعا متاسفم که یک روحانی که باید درس مهربانی و ترحم و عشق و عرفان و بخشش بدهد
خود را درگیر توهین و سیاست و کارهایی کند که اصلا نمی شناسد
هر چند نمی دانم که می داند که به باورها و اعتقادات میلیونها انسان ضربه میزند
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
روحانیون جدیدا بشدت سیاسی شده اند . وقتی هر بحث یا مطلبی سیاسی شود ارزش واقعی خود را از دست میدهد مثل بحث اخلاقی سیاسی شود نثل نماز که سیاسی شود . بنابر این‌من که شهروند هستم به دنیای واقعیت بهتر پی میبرم تا دنیای امیخته به سیاست الوده باشد دوری میکنم .
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
زیاد جدی نگیرید !!!!تابناک خبر کم آورده رفته .خیلی ها اصلا نمیدونند استالم کجا هست حالا چه برسه به اینکه امام جماعتش کیه!!!!!!ء
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
یکی از ایشان بپرسد شما این لباس جیغ را کجا دیدید چون سیما که نشان نمی دهد چنین لباسی را
علم الهدی . ترامپ عرضه حمله به ایران را ندارد .سرنگونی پهباد زیاد مهم‌نیست عکس العمل امریکاییها مهم تر هست ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
با این افاضات مملکت را با خاک یکسان میکنیم!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
معمولا مسئولین ما هر حرفی میزنند خلافش درست از آب درمیاد. .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
واقعا متاسفم
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
شایع شده در مشهد همه برای دفاع مسلح شدند . ژن های برتر چی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دفعه بعد انشالاه
حاج آقا ! اصلحتونم دیدم !
یکی به آقای مصباح بگه اصلح مورد نظر جنابعالی حتماً مثل احمدی‌نژاد نباشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اره اصلح یکی مثل دکتر حقوقدان جناب روحانی خوبه که تو این 6 سال با برجام و افتاب تابانش همه تحریما رو از بین برد و دلار رو کرد هزارتومن هم چرخ سانتریفیوژ ها رو چر خوند هم چرخ همه کارخونه ها رو فقط تو گردشگری 5میلیون شغل ایجاد کرد کل کشور رو هم غرق در آبادنی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
آره خوب برای شما امریکا پرستان اصلح ترامپ است
اسالم کجا هست اصلا؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ای ایرانی که برای خاک وطن از اون سر دنیا خودت رو پاره پوره میکنی .... واقعا نمیدونی اسالم کجاست ؟!!!! یا خودت رو زددی به .....
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اسالم طرف مشهد باید باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
یکی از بخشهای تابعه شهرستان تالش ، فاصله از تالش ۷ کیلومتر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اسالم پایتخت نروژ است و یکی از توسعه یافته ترین شهرهای دنیاست

نام قدیم آن اسلو بود اما به خاطر خدماتی که اسلام در این شهر به ارمغان آورد و مردم رو از فقر و بدبختی نجات داد نام خود را به اسالم تغییر داد


اکنون یک فقر یا گدا در اسالم نمیبینید و نرخ بیکاری در این شهر صفر است و مردم از همه نقاط دنیا در خواست پناهندگی و مهاجرت به اسالم دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
نوک دماغتو یه کم بگیری پایین تر اسالم را می بینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
خیلی سوال نژادپرستانه ای بود!
بازنشستگان وکارگران وکارمندان غیر خودی به دولت تاکیدا میگویند اگر حقوق انها را با دلار نپردازند اعتراض نخواهند کرد والسلام
غرور بد ترين خصلت ادمي است مخصوصاً اگر بيجا هم باشد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
غرور همیشه بیجاست
ده دقیقه قبل از حمله به به سه نقطه به فرماند هان گفتم چقدر بی گناه کشته میشود گفتند صدها نفر گفتم بی خیال متوقف کنید .. آیا بلوف سیاسی هست یا واقعیت داشت . چرا متوقف کرد . تحلیل شما چیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
بهتره این قضیه را فیصله بدهیم.!
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دیده ایران میگه هواپیمای جاسوسی سرنشین دار رانزدم خواسته کم نیاره ! وگرنه امریکا به تنها چیزی که اهمیت نمی ده تعداد افراد کشته شده طرف مقابل هستش وقتی پای منافعش در میان باشه اصلا به افراد کشته شده طرف مقابل براشون اهمیت نداره افراد کشته شده طرف خودشون هم اهمیت نداره ولی چون باید پاسخ افکار عمومی تو کشور خودشونو بدهند و اونا زیر بار کشته شدن فرزندانشون به خاطر هیچ و پوچ نمی رن اینه که اونم رعایت می کنه . در امریکا در مورد کشته شدن افرادشون چه به دست دشمنان و چه به دست دولتمردان که با جنگ افروزی این کار را بکنند مقاومت وجود داره والسلام تحلیل اینه
قرار بود شورای نگهبان هم انتخاب صالح کند اما آیا وضع امروز کشور درحد صالح است !!!؟
خیلی جالبه! همه مسئولین به خط شدن و رجز می خونن. بابا حالا هر چی بود به خیر و خوشی تموم شد. خود امریکایی ها فهمیدن که پهباد تو هوای ایران بوده و کوتاه اومدن. دیگه شما که بیرون گود نشستین، هی نگین لنگش کن لنگش کن. یکی میگه لباس جیغ رو سیاه می کنیمف یکی میگه ایرانی هرگز تهدید نکنف اون دیگری میگه ترامپ جرات نداشتی، اون یکی میگه این چیزی نیست .. تازه می خواستیم اون یکی رو با 35 تا بزنیم، اون یکی میگه دیدین اینا هیچ غلطی نمی کنن و ... لطفا دیگه بسه! هر چی بود تموم شد. خدا رحم کرد که از اون طرف کاری نکردن. فقط تصور کنین حتی یک درصد حرف ترامپ درست باشه و اونا سه هدف تو ایران رو میزدن و به جای 150 نه خدایی نخواسته 10 نفر شهید می شدن. بدون شک ایران هم می خواست تلافی کنه و این داستان ادامه دار می شد تا یک جنگ تمام عیار. پس لطفا حالا که اونا ساکت شدن، شما آتیش بیار معرکه نشین. ادمین بچاپ لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ساکت شدن امریکا نه به دلیل منطق انسان دوستی و پذیرش خطایشان بوده است بلکه به معنی این بود که هیچ غلطی نمی کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
جنگ جنگ تا پیروزی . ایران بزن جای دیروزی
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
موافقم لایک داری .
آمریکاپرستای عزیز و مکدونالد و پپسی خورها تسلیت و همدلی ساندیس خورها را بپذیرید . دوست دارم بگم که انشاالله غم آخرتون باشه اما چون میبینم این غم غم اولیتون نیست پس مطمئنا نمیتونه غم آخرتون هم باشه
ضمنا به دائی ترامپ بفرمایید که اون کسی که دستش رو از دکمه شلیک برداشت و از جان ۲۰ الی ۳۰ نفر گذشت کرد سردار حاجی زاده ایرانی بود و نه شما که مدعی شدی بخاطر جلوگیری از کشته شدن ۱۵۰ نفر از حمله به ۳ هدف ایرانی منصرف شدی ، چون سوابق شما و اسلاف شما چیز دیگری رو نشون میده . مثلا فروش ۵۰۰ میلیارد دلار سلاح به عربستان برای کشتار کودکان یمنی ، حمایت و لاپوشانی جنایت بن سلمان در سلاخی و پختن خاشقجی ، جدا کردن ۲۰۰۰ کودک مکزیکی مهاجر از والدینشون و زندانی کردنشون توی قفس ، ایجاد و حمایت و هدایت آدمخواران داعشی ، خارج شدن از برجام و زیر پا گذاشتن امضا و تعهد رییس جمهور و دولت قبلی خودت و اعمال مجدد تحریمهای قبلی با هدف اعلام شده توسط شخص ترامپ در برابر رسانه ها که تحت فشار گذاشتن زندگی و معیشت مردم ایران عنوان شد و این آقای ترامپ مدعی انسان دوستی حتی به بیماران هم رحم نکرد و و علاوه بر تحریمهای غذایی دارو را هم در فهرست تحریمهای ایران قرار داد ، این جناب انسان دوست همان کسیه که در زمان سیل در ابتدای امسال اجازه ارسال هیچ نوع کمک جنسی و نقدی را حتی به صلیب سرخ هم نداده و موارد زیاد دیگری از این انسان دوستیها را ایشون در کارنامه خودش داره
ولی در مورد تلافی کردن سرنگون شدن پهپاد آمریکا حتی اون گاو شیرده آقای ترامپ هم با همه گاو بودنش این استدلال ترامپ رو برای لغو کردن فرمان حمله به ۳ هدف ایرانی رو باور نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
تو باز از امارات پیام دادی؟ بیا ایران سختی ها را با هم قسمت کنیم بعد پیام بگذار.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ناشناس ۲۳:۲۸
کسی باز از امارات پیام نداده فقط باز با فیلترشکن در حال وبگردی است و الان در کنار شما در حال لذت بردن از قسمت سختیهای خودشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ناشناس ۲۳:۳۸
شما هم لطفا در حالیکه دارید قسمت خودتون از سختیهارو استفاده میکنید نظرتون رو در این مورد هم توضیح بدید که آیا مردم دنیا در این حد گاو هستند که ترامپ‌ اونهارو گاو فرض میکنه و یا در واقع این خود ترامپ و ترامپ‌دوستان هستند که اینقدر گاو هستند که فکر میکنند مردم‌دنیا باور میکنند که ترامپ اونقدر مهربونه که برای جلوگیری از کشته شدن ۱۵۰ نفر انسان که قطعا همگی نظامی خواهند بود از انجام عملیات پشیمان شده است . بچه های یمن ، مردم سوریه و عراق ، خاشقجی و سایر مردم تحت فشار آل سعود در عربستان ، مردم تحت اشغال بحرین توسط سعودی ، مردم قتل عام‌شده در سودان با دخالت سعودی، کشته شدگان جنگ داخلی لیبی ، مردم کشته شده افغانستان ، سیل زده ها و بیمارای ایرانی و ..... اینهارو میشه ندیده گرفت ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
و اضافه که به آن کشتن 200 هزار نفر مردم بی گناه ژاپن با دو بمب اتمی صرفا به خاطر حمله به یکی از جزایر بی آب و علف آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
بشین گدایی درهم و دینارتو بکن از همونایی که دارن اونجا هر روز به ایران فحش میدن و تو و امثال تو یا پول مردم این مملکتو ببا هزار ترفند بردین اونجا و یا داری خدمت شیخا رو میکنی
مژگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
جناب شما دارید از اینترنت استفاده میکنید که اختراع کجاست؟؟؟؟؟ بله... پس ساکت لطفا! مردم رو به خوردن پپسی متهم میکنید در حالی که خودتون تا بن دندون آمریکایی هستید!!!! این ماهواره ها این انتقال پیام از اینترنت این کامپیوتر و یا موبایل که در دست دارید.... سیستم عامل همه اینا ابداع کجا بوده؟؟؟؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ناشناس 23:38 احتمال این است که ایشون تو ایرانه و ار فیلتر شکن استفاده می کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ما که تا حالا مک دونالد و پپپسی اصل نخوردیم
خوش به حالت ساندیس خوری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
امارات المتحده العربیه!
ناشناس
| France |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دوستان ایشون با ادبیات نوشتاریشون دوستمون خان محمد علی اقا هستن از ایران و با فیلتر شکن پیام گذاشتن.قسمتی حرفهاشون درسته ولی تهمت به هموطنانشون اشتباهه.ایشون هم مثل همه وقتی مریض میشن میرن از تجهیزات پزشکی که اکثرا ساخته و ابداع امریکا و غرب هست استفاده میکنن. بنابراین بقول خانم مژگان ایشون فقط تصور میکنن امریکایی نیستن.همینکه کسی با چاپار پیام نمیفرسته و از پوست برای نوشتن استفاده نمیکنه یعنی داره از تکنولوژی غربی استفاده میکنه و با این معیار ایشون هم بدون اینکه خودش اگاه باشه یه غرب پرسته‌.البته نوع نوشتن هر روز و شب ایشون که نمیخواد بیدار بشه از خواب، یک احتمال دیگه رو متبادر میکنه که چرخ زندگیش از کذاشتن این نوع کامنت میگذره.بنابراین از ایشون ناراحت نباشید بزارید کارشو بکنه.مسئولین هم اگه به این حرفها اعتقاد داشتن بچه های خودشونو بر میگردوندن به ایران.
وقتی دیدگاه های برخی مسئولین رو مثل همین بسته خبری میبینم تازه میفهمم که مسئولین ما چقدر ساده هستند و چرا ما اینقدر گرفتاریم و همیشه مشکل داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
مسئولین ما نه پراید 50 میلیونی رو میفهن؛
نه اجاره 2 میلیونی رو
و نه حقوق 2 میلیونی رو
نباید زیاد ازشون انتظار داشت گناه دارن
باعرض ادب و احترام محضر آیه الله مصباح یزدی خواهشا تجربه انتخاب احمدی‌نژاد راتکرار نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
از تجربه روحا نی بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
پدوست عزیز آیا تا حالا در دنیای واقعی کسی به یک روحانی نصیحت کرده یا روحانی سیاسی نصیحت کسی را پدیرفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اون موقع اصلحشون اون بوده !
شرایط بسمت جنگ جهانی سوم پیش میرود . کسی فکر میکرد که پهباد امریکای در خاک ایران ساقط شود . کسی فکر میکرد تحریم نفتی شویم . الان دعواهای سیاسی ایران و امریکا بعد از چهل سال مثل تاولی هست که رسیده هست فقط منتظر یک فشار هست . یک بهانه یا یک بهانه عمدی و ساختگی ... بنابراین نمیشود انتطار داشت که آمریکاییها معقولانه عمل کنند یا به جنگ نیابتی روی میاورند یا جنگ مستقبم . منتها بهانه ممکن هست با یک سناریوی موشک به ناو های جنگی فرسوده شکل بگیرد . یعنی اینقدر این دشمنی و خصومت دو طرف زیاد شده که فقط منتظر بهانه هستند که مدت جنگ چندین سال خواهد بود . یعنی تمام کشورهای خاورمیانه و خاوردور و عرب ها و غربیها همه با هم پیش بسوی جنگ سوم جهانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
سلام بر سوریه ویران
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عزیزم وقتی مقام معظم رهبری می فرمایند جنگی در کار نخواهد بود گوش کن و خودتو بیشتر از این نترسون
میتوانستیم هواپیمای جاسوسی امریکایی که ۳۵ سرنشین داشت را ساقط کنیم اما اینکار را نکردیم . .. اگر میزدیم چه اتفاقی میافتاد . یعنی ۳۵ نفر کشته میشدند چی میشد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
بابا انسانیت اشک تو چشمم جمع شد
چند ماه پیش به اتفاق تعدادی از دوستان سفری سیاحتی به کشور زیبای تایلند داشتیم. ابتدا به نقاط دیدنی بانکوک رفتیم.

ما در زمستان به این کشور رفته بودیم و فصل تابستان در تایلند غیر قابل تحمله

سپس به پاتایا رفتیم و در آنجا برای اولین بار از خوراک لذیذ پنجه ببر تغذیه نمودم

پس از دو هفته به ایران برگشتیم سرشار از انرژی، شاد و خرم البته برخی از دوستان متاسفانه به دلیل بی دقتی ایدز گرفتند.


ادامه دارد......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ایول دمت گرم حکایت این دوستانی که بی خودی می ترسن
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
کسانی که از پولهای حرام مسافرتهای تفریحی حرام بروند همین جزایشان این است که ایدز میگیرند ! ولی این به خاطر بی دقتی نیست ! به خاطر این است که پولهای شان از اشک یتیمان و خون دل تهیدستان است
راستی چرا افراطیون آرزوی حمله ترامپ به ایران رو دارند ؟! همراهی اپوزیسیون خارج و منتقدان داخلی دولت واقعا تعجب آور است ؟! خداوند به روحانی صبر بده ؟؟!!
برخی اقایان اولا داستان تخیلی نبافید دوما انگار بدتان نمیاید ترامپ دیوانه غلطی بکند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دوست عزیز جنگ قطعا خواهد شد منتها وقتش معلوم نیست چون دعوای بیشتر از چهل سال دیگه قابل کنترل نیست یک روزی خویشتن داری تمام‌میشود . بهرحال باید جنگ بشود تا قدرت همدیگر را محک بزنند . این دعوای طولانی مدت فقط راه حلش جنگ هست
با مشخص شدن قدرت پوشالی ترامپ ، دوران شکوفایی طلا و افول دلار در بازارهای جهانی آغاز شد .
پاسخ ها
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اجرکم عندا....برادر عرزشی
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
اوه مای گاد
تحلیگر کی بودی تو
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
پاشو نمازت قضا شد
من لباس جیغ میخوام
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
سلطان و شبان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عزیزم
از جنگ و کشت و کشتار متنفرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
یک سری در جنگ حال میکنند چون میگویند جنگ حق هست
اکثر جنگهای ناخواسته و ویرانگر با یه برخورد ساده و یه اظهارنظر شروع میشه
الان وقت رجز خوانی و تحریک امریکا و ترامپ همه چبز از دست داده نیست
پاسخ ها
مجید دلبندم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
ای ترسو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ترس از احتیاط و عقل ناشی می شه و همیشه بد نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ای بزدل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
دقیقا!
اگرچه منطق شروع این جنگ را تایید نمی کند ولیکن جنگ را همواره آدمهای بی منطق شروع می کنند
گویا از سمت شرق نیز تحرکاتی هوایی انجام شده و چهباد اسوسی امده و زود فرار کرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
آره جانم " چهباد اسوسی" بوده نه پهباد جاسوسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
پهباد هم اشتباهه جناب معلم املا ... پهپاد درسته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
.....پهپاد... مخفف.... پرنده هدایت پذیر از راه دور
برای یک بار هم شده یک اسم مناسب انتخاب کردن
حجت الاسلام علم الهدی با اشاره به دیدار رهبر انقلاب با نخست‌وزیر ژاپن گفت: بعد از این ملاقات یکی از نخبگان سیاسی ژاپن گفت که ایران غروری دارد که ما در ژاپن باخته‌ایم.
ممکنه لطفا اسم این نخبه رو هم بگید حاج آقا؟
پاسخ ها
افرین
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
قطعا صاحب پاناسونیک و سونی نبوده چون رئیس پاناسونیک گفته بود همینکه گوشی تلفن تو دفتر ریاست جمهوری امریکا پاناسونیکه برای من بسه البته این هم یک پز سیاسی است زیرا قدرت امریکا برای ساختن گوشی تلفن نیست امریکا سازنده موتورهای اکثر هواپیماهای جهانی است !
جناب مصباح هنوز سخنان تان در مورد احمدی نژاد فراموش نشده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
و البته تا ۱۴۰۰ با روحانی شما هم هنوز در گوشمان زنگ می زنه. با این عملکرد روحانی باید احمدی نژاد را به دست فراموشی سپرد
یک بازنشسته
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
علی آقا زیاد سخت نگیر!!!! بالاخره آدمیزاد جایز الخطاست به بزرگی خوتان ببخشید .رسول اکرم میفرماید ببخشید تا بخشیده شوید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
سخنان در مورد روحانی چه
ناشناس
| Spain |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
ایشان در مورد احمدی‌نژاد گفت اطاعت از او اطاعت از خدا است در مورد شخص مورد نظر ایشان در انتخابات آینده حتماً می گویند اطاعت از او اطاعت از خداست
این امام های جمعه جلوی رانت خوارها که دشمن داخلی به حساب میان بایستن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
هر کسی وظیفه ای دارد..
شاید ، بزرگترین اشتباه ، مردم تهران در این دو دهه ، با داشتن تجربهٔ‌شورای اول شهر تهران ، انتخاب عده ای منصب به اصلاح طلبان باشد ، که همه، هم و غم آنان دست در جیب مردم تهران است ، از فردا طرح ترافیک‌،و کاهش آلودگی ،‌ از زوج ،و فرد ، به تردد ،‌پولی تبدیل میشود ،و هر کسی که توان مالی دارد ، از اینگونه طرحها باکی ندارد ، اما ساکنین محدودهٔ‌اول ،و دوم ، باید هزینهٔ‌بی خود شورا ،و شهرداری بدهند ،‌ چرا بررسی نمیکنند تا مشخص گردد ، دست آورده این دو دهه شورا برای مردم چه بوده ؟ میزان فساد نسبت به پیش از آن هزاران برابر شده است ؟ تهران تنها در زمان دو سه سال اول کرباسچی ،و در پنج ،شش سال اول آقای قالیباف ، رونقی داشت ،و در خدمت رفاه ،و آبادانی شهر تهران بوده ؟ اکنون مدت حدود شش سال میشود که شهر به امان خدا رها شده است ،و تمام فکر ،و ذکر شورا ،و شهرداریها ،شده است اینکه چگونه از مردم پول بگیرند ،؟،،،
مهاجرانی معلوم نیست کدوم طرفیه؟؟؟؟
امریکایی ها احمق نیستند که احساسی عمل کنند مطمین باشید در حال بررسی برنامه ای برای حمله به ایرانند.
تامپ بخاطر انتخابات رياست جمهورى به ايران حمله نمى كند
قدرت فضای مجازی را ببینید . خانمی در ترکیه شکار دوربین موبایل شد با بی حجابی ولی در تلویزیون ایران تبلیغ پایبندی به ارزش و فرهنگ میکرد . مردم از دوروی در سیاست و اخلاق خسته شدند . رامبد بود اینو کجای دلمان بذاریم .
«حناچی» بالاخره از ماجرای برادرش گفت "
ببخشید ایشا چه چیزی را در مورد برادرش گفت ؟فقط گفته که از من بزرگتر بود وخیلی فعال !!!! واین یعنی بنوعی تعریف وتمجید از او !!!!!! لااقل تیترتان را زیاد آب وتاب ندهید !!!!!
من برادر حناچی را می شناسم او هرگز مجاهد نبود و شرافتمندانه با ما در هتل واقع در بزرگراه چمران کار میکرد.مگر اینکه برادر دیگری داشته باشد
جناب آقای مصباح، همان اصلحی که به مدت هشت سال به این مملکت تحمیل کردید کفایت میکند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
کمی اگر فکر کنی و با امروزت مقایسه کنی
یادت میاد که اون هشت سال ،،زندگیت چقدر لاکچری بوده..یک کم از جناحی بودن دور شو
به خانم ابتکار هم بفرمایید فرزندشان از آمریکا به ایران بازگردند.
به خانم ابتکار هم بفرمایید فرزندشان از آمریکا به ایران بازگردند.
تا زمانی کشورها دست از قلدر مابی برندارند چه امریکا .چه کشورهای عربی .اسراییل وووووووودینا روی ارامش نمی بنید .زمان قلدر مابی گذشته .زمان هفت کشی گذشته .زمان صلح و دوستی و گفتگو وتجارت . ارامش برای انسانهاست ...........این چاقو کشی و هفت کشی مال صدها سال پیش بود که ادمها دست چپ و راستشان را نمی شناختند .الان همه باید بدانند مردم فهمیده شدند وجنگ نمی خواهند صلح و دوستی . رفاه میخواهند .این را بگویید بگذارید همه درکنار هم زندگی باارامشی داشته باشیم ..................................l
ریشه کنی فقر و فساد اداری و اقتصادی و قطع دست دزدان بیت المال هم جزو ارزشهای اسلامی و انقلابی است.
هواپیمای جاسوسی با 35 نفر سرنشین . مگر خواستند بروند پیگ نیک .
سلام یوسف سلامی جان خبر نگار فعال وجویای پست ونام خواهش می کنم گزارش را پخش کردی وجلوی دوربین همه مخالف امریکا بودن ؟/سری به این دست نوشته های ملت هم بزن
آقای علیزاده تحلیگر ایرانی انگلیس نشین که این متن را نوشته دانشمند ژاپنی نامیده اند. شما سخت نگیرید این روزها در ایران دانشمند شدن ، نخبه شدن و راحت شکل می گیرد.
حتما فرد اصلح آقای مصباح فردی مانند احمدی نژاد است
ولش کن خانم ابتکار از بچه ها چه خبر قیمت بالای دلار که مشکلی براتون به وجود نیاورده تعارف نکنید ها
بیچاره ملت که گوشت قربانی شده اند.
تابناک دیگه اینقدر کمبود آدم پیدا کردی از یک لندن نشین نقل قول می کنی؟!!!!
همانگونه که شما حق انتخاب دارید مردم هم حق دارند .. چرا فکر میکنید بیشتر از دیگران میفهمید در حالی که سخنانی برزبان میرانید (مثلا اطاعت از ریس جمهور اطاعت از خداست
باید مواظب رفتار شهردار تهران بود؟؟؟!!! رفتارهای چکشی در طرح جایگزین زوج و فرد باعث فشار روحی به مردم تهران و نارضایتی میگردد.؟؟ خدا کند غرضی در کار نباشد.
چرا کامنت ها را منتشر نمی کنید
پاسخ ها
میلیمتر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
واسه اینه که ایرانه اگه همه کامنتها رو منتشر میکرد که مشکلی نبود
اين بنده خدايي كه اومده گفته ما نبايد دست دشمن بهانه بديم يا فرمايش ايشان اينكه چرا با اسرائيل سر جنگ داريم و غيره .
اول اينكه برادران تابناك چرا فقط قسمت مثبت ها فعاله . اكانت قرمز يا همان منفي فعال نيست .؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! ان شالله كه شيطنتي نباشه
دوم اينكه اين مخاطب عزمان با يد كلاس درس تاريخ بخواند و در موردي كه سوادش را ندارد حرف نزند.
سوم اينكه آقاي مخاطب ناشناس عربستان سعودي و امارات براي چه چيزي سراغ هسته اس رفته اند اصلا ميدوني الان امارات با كمك همين اسرائيل و امريكاي اوباش در حوزه ي هسته اس چكار مي كند؟؟؟؟ در خصوص آلمان هم بشتر تحقيق كن
چهارم شما از كشور نامشروع اسرائيل حرف زدي آيا ميدوني چند تا كلاهك هسته اي دارد ؟؟؟؟!!!! بالغ بر دوهزار كلاهك هسته اي
پنچم اينكه مخاطب ناشناس نگنه داري از الباني يا جاي ديگري پيام ميدي ؟؟!!!!!! و قابل توجه اينكه اكر ما از همه اينهاي كه شما نابغه فرمودي دست بر داريم آيا باز سراغ ما نمي آيند؟!!!! اينها همه اش مسخره است . اينها با مباني و اعتقاد ما مشكل دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
این منفی تقدیم تو باد...تا بدونی که منفی ها کار میکنه
کامیاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
سازمان منافقین به شدت در اینترنت کشور فعالند، امروز مریم رجوی با بن سلمان تماس داشت ، وحقوق این کاربران را درخواست کرد
اگر ما نخواهیم جنگ بشه باید چطور اعتراض کنیم؟ آیا مثل کشورهای آزاد مردم میتوانند اعتراض کنند علیه جنگ؟ 8 سال را با بدبختی های جنگ گذراندیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
احسنت
مردم واقعا چطور می توانند اعتراضشان را علیه جنگ اعلام کنند؟
جناب مصباح ، اصلح مورد نظر شما در منتهی درجه دقت در انتخاب ، کسی خواهد بود همانند جنابعالی
چرا تابناک فحاشی مسولان را با سعه صدر می گذارد اما نظرات مردم عادی که مخالف نظرات مسولان را نمی گذارد جهت یادآوری به مسئولان عرض می کنم بار دیگر تاریخ ورود ژاپن به جنگ جهانی دوم را مرور کنند
چقدر دقیق در باره سرنوشت و مسئولیت برادرش توضیح دادنداینکه هر کس دیگه اگه کسو کارش (نزدیکانش) همچین جایگاهی داشت ایا استخدام که نه دعوت به کار میشود.........
علامه محمدتقی مصباح یزدی گفت: حمایت از اصلح حجت ماست ولو در بین اصلاح‌طلبان باشد.

آقای مصباح،
اصلح بین دو گزینه اصلح اجباری‌ست که پایدار نمی‌باشد، جامعه از اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کرده و فقط رد صلاحیت نشدن کاندیداهای مخالف به پایداری جامعه می‌انجامد.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
مردم گول شمارو نمیخورن
اقتصاد دوباره رفت به حاشیه هر سال قرار است به اقتصاد برسیم بعد همه می شود سیاست فعلا سرمان به پهباد گرم است قبلا هم fatf قبل تر خاشقچی بد هم نیست مردم مشغول هستند
ولی روزگار اینطور نمی ماند
همه دنبال جنگ هستن چون بهترین موقع انتقام میشه حسابی تلافی کرد انشالله جنگ بشه ما که چیزی برای از دست دادن نداریم ولی دل پر خیلی داریم ......علت ارزوی جنگ اینه برادر انتقام زجرهای کشیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۱
چرا فکر میکنی که 79.9999 میلیون نفر ایران که از جنگ و خون بیزارن یه نفر هم حساب نمیشن ولی شما یه نفری همه محسوب میشی که انتظار جنگ میکشی؟
من یه سوال از تابناک دارم . این آقای علم الهدی و مصباح و امام جمعه اسالم چه مسولیتی در این کشور دارند که هر روز از این سه نفر مطلب منتشر میکنی تو سایت ؟؟؟!!!اینقدر که از این سه بزرگوار مطلب میذاری از رییس جمهور مطلب نمیذاری !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
روشنگری که مسئولین از آن می هراسند..اما شمارا نمیدانم از چه نگرانید!
حناچی واقعیت رو گفته. باز بودن فضای سیاسی در اول انقلاب باعث شد فرزندان خانواده های سرشناسی و خیل عظیمی از خانواده های عادی در انتخاب مسیر راهشون رو از قاطبه مردم جدا کنند.
حتی مهدی طارمی هم برای بازگشت به ایران درخواست کرده حقوقش را بر اساس نرخ دلار تعیین کنند!
ياد مداحي ها و طرفداري سرسختانش افتادم!
خانم ابتکار!
قطعا تحریم اقتصادی به شما بی نتیجست! چون شما هیچ درکی از فقر و بیکاری و قیمتهای له کننده اجاره خانه های این روزهای مردم را ندارید. ما از شما انتظاری نداریم که نتیجه ای را حس کرده باشید، آن موقع که ابتکارتان برای آلودگی هوا مسافرت به خارج از کشور بود و مقاله های علمی را با همان غلطهای نگارشی کپی کردید و فرزندانتان را برای تحصیل به کشور آآممررییککاا فرستادید از بس که تحریمها به شما فشار آورده بود!!
خطاب به سرکار علّیه خانم معصومه ابتکار (سخنگوی سابق دانشجویان پیرو خط امام که سفارت آمریکا را تسخیر کردند): خانم ابتکار! از حال و احوال فرزند گرامیتان در آمریکا(شیطان بزرگ) چه خبر؟! انشاء الله که به ایشان در مملکت شیطان بزرگ خوش میگذرد ...
حناچی ، تخت روانچی ، عراقچی ،تهرانچی... اگر بقیه ی چی های دیگر را فراموش کردم ببخشید
مرحوم پدر من ما را در مدرسه‌ای که صبغه اسلامی داشت،!!!!!!

صبغه اسلامی؟؟؟!!!!!
سلام تا زنده ام مرید رهبرم سیل زندگی مرا برده اما دشمنان رهبرم را عین سیل نابود خواهیم کرد انشاالله
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی