بازدید 3699
گزارش «بورس تابناک» از نبض تالار شیشه‌ای حافظ؛

بورس تهران با سبزپوشی هفته را به پایان رساند/ شاخص کل ۱۲۲۳ واحد تقویت شد

شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه هشتم خردادماه ۹۸، با افزایش ۱۲۲۳ واحدی معادل ۰.۵۵ درصد به رقم ۲۲۴ هزار و ۴۷۶ واحد رسید. این در حالی است روز گذشته نیز شاهد رشد ۵۶۷۹ واحدی معادل ۲.۶۱ درصد نماگر بودیم.
کد خبر: ۹۰۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ 29 May 2019
تابناک اقتصادیشاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه هشتم خردادماه ۹۸، با افزایش ۱۲۲۳ واحدی معادل ۰.۵۵ درصد به رقم ۲۲۴ هزار و ۴۷۶ واحد رسید. این در حالی است روز گذشته نیز شاهد رشد ۵۶۷۹ واحدی معادل ۲.۶۱ درصد نماگر بودیم.

به گزارش بورس تابناک؛ امروز تالار شیشه‌ای در پنجمین روز کاری هفته، شاهد روند صعودی شاخص‌های منتخب بود؛ به گونه‌ای که، شاخص قیمت (وزنی-ارزشی)، با افزایش ۳۴۸ واحدی معادل ۰.۵۵ درصد به رقم ۶۴ هزار و ۵۳ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز، با رشد ۴۶۳ واحدی معادل ۰.۹۱ درصد، عدد ۵۱ هزار و ۲۶۴ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص قیمت (هم وزن) نیز با افزایش ۳۱۹ واحدی معادل ۰.۹۱ درصد به رقم ۳۵ هزار و ۴۰۰ واحد رسید. همچنین شاخص سهام آزاد شناور، ۱۶۸۷ واحد افزایش معادل ۰.۶۷ درصد را رقم زد و به سطح ۲۵۴ هزار و ۱۸۳ واحد رسید. همچنین شاخص بازار اول با  ۹۳۶ واحد افزایش معادل ۰.۵۶ درصد به رقم ۱۶۷ هزار و ۶۸۵ واحد رسید و شاخص بازار دوم نیز، با ۲۲۶۸ واحد افزایش معادل ۰.۵۲ درصد همراه بود و عدد ۴۳۶ هزار و ۶۴ واحد را به نمایش گذاشت.  
شاخص کل بورس
 
در معاملات امروز بازار سرمایه، نماد معاملاتی اخابر متعلق به مخابرات ایران با ۱۶۳ واحد، نماد وبملت متعلق به بانک ملت با ۱۵۴ واحد، نماد مبین متعلق به پتروشیمی مبین با ۱۲۶ واحد، نماد پارسان متعلق به گسترش نفت و گاز پارسیان با ۸۷ واحد، نماد خودرو متعلق به ایران خودرو با ۸۴ واحد، نماد خساپا متعلق به سایپا و نماد بفجر متعلق به پتروشیمی فجر با ۶۸ واحد افزایش، بیشترین تاثیر مثبت را در رشد شاخص کل بورس داشتند.
 
در مقابل، نماد معاملاتی رمپنا متعلق به گروه مپنا (سهامی عام) با ۷۰ واحد، نماد وامید متعلق به گروه مدیریت سرمایه گذاری امید با ۶۶ واحد، نماد کگل متعلق به معدنی و صنعتی گل گهر با ۵۷ واحد، نماد رانفور متعلق به خدمات‌انفورماتیک با ۴۵ واحد و نماد حکشتی متعلق به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با ۴۲ واحد کاهش، بیشترین تاثیر منفی را در برآورد نماگر کل بورس داشتند.
 
بر اساس این گزارش، معامله‌گران بورس امروز ۴ میلیارد و ۴۵۷ میلیون برگه بهادار و سهام را در قالب ۳۱۸ هزار و ۶۲۷ نوبت معامله و به ارزش یک هزار و ۲۶۶ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

بر اساس این گزارش، امروز نماد‌های پربیننده بازار متعلق به وتجارت، خساپا، وبملت، خودرو، فلوله، شپترو، ستران، وخارزم، دزهراوی و فولاد بود.
 
 
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار