بازدید 30044
هزار و ششصد و شصتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

نامی که زیباکلام برای دولت دوازدهم برگزید!/نظر واعظ آشتیانی درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات/حسین هدایتی اعدام می‌شود؟/پشت پرده پیشنهاد فلاحت پیشه درباره ایران و آمریکا/درگیری لفظی قربانی اسیدپاشی با نماینده مجلس

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: انتقاد «لاهوتی» از گلایه رئیس‌جمهور نسبت به مجلس/استیضاح زنگنه کلید خورد/کواکبیان: عارف قطعا در انتخابات هیات رئیسه مجلس شرکت می‌کند/مدرک مربیگری پسر شفر تقلبی است و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۶ 19 May 2019
تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
نامی که زیباکلام برای دولت دوازدهم برگزید!

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه دولت در حال حاضر نقش گِل‌گیر مشکلات چهل سال گذشته را در کشور ایفا می‌کند، می‌گوید: بزرگ‌ترین انتقاد من به ایشان، این است که چرا مسائل واقعی کشور را با مردم در میان نگذاشتند و سهم دولت از وضع موجود را مشخص نمی‌کنند. صادق زیباکلام، استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره مشکلات دولت دوازدهم در آستانه دومین سالگرد آغاز آن به ایرنا می‌گوید: من از ابتدای دولت دوازدهم نام آن را «گلگیر» گذاشتم. همه می‌دانیم کارکرد گلگیر در ماشین و دوچرخه چیست؛ گلگیر همه گل را جمع می‌کند. دولت آقای روحانی نیز همانند گلگیر مشکلات، مسائل، کمبود‌ها و ناکامی‌های کشور را که به سیاست‌های کلان سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی طی ۴۰ سال اخیر بازمی‌گردد، به عهده گرفته است. از سوی دیگر، همین سیاست‌ها، کشور را در آستانه جنگ با آمریکا قرار داده است. وی با اشاره به اینکه کشور با حجم بزرگی از مفاسد اقتصادی درگیر است و تورم به ۵۰ درصد رسیده و رشد اقتصادی در خوشبینانه‌ترین حالت به منفی ۶ سقوط کرده است، می‌افزاید: همه این‌ها بر گردن دولت آقای روحانی نهاده شده است و اصولگرایان مستمر از تریبون‌هایی مانند نماز جمعه اعلام می‌کنند سیاست‌های کلی ایرادی ندارد و کاستی‌ها ناشی از عملکرد دولت است. بنابراین، دولت آقای روحانی نقش گلگیر را ایفا می‌کند.
 
برخی مقابل تهاجم اقتصادی دشمن فقط «نق» می‌زنند

علم‌الهدی امام جمعه مشهد گفت: امکان سلطه بر جامعه از سوی دشمن وجود ندارد و به همین دلیل دشمن به‌دنبال نفوذ در جامعه ما است و مقام معظم رهبری نیز بار‌ها نسبت به این مسئله هشدار داده‌اند. عوامل نفوذی دشمن همین‌هایی هستند که در مقابل تهاجم اقتصادی دشمن، «نق» می‌زنند و آمریکا از میان این‌ها برای خود عامل و سرباز می‌تراشد.

مدرک مربیگری پسر شفر تقلبی است

جدایی شفر از استقلال همچنان حواشی خودش را به همراه دارد و مدیران استقلال قصد دارند به دلیل تقلبی بودن مدرک مربیگری و آنالیزوری ساشا شفر فرزند سرمربی سابق آبی‌ها از او به فیفا شکایت کنند. گفتنی است شکایت باشگاه استقلال می‌تواند برای این دو دردسرساز شود و به همین دلیل فتحی قصد دارد با این کار شفر را مجبور به جدایی توافقی کند تا استقلالی‌ها بخشی از پول او را پرداخت نکنند. / العالم

منتظر کاهش قیمت خودرو باشید

محمد حسن‌نژاد، عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۸ مجلس گفت: مثال اگر قیمت یک دستگاه خودروی تویوتا کمری هیبریدی وارداتی در بازار ۲۰۰ میلیون تومان شود دیگر تقاضایی برای خودروی سمند و ساندرو ۲۰۰ میلیونی در بازار وجود نخواهد داشت، بنابراین واردات خودرو‌های هیبریدی بدون پرداخت عوارض گمرکی به کشور باعث افت شدید قیمت خودرو در بازار خواهد شد، به همین جهت مردم منتظر کاهش چشمگیر قیمت خودرو در بازار باشند.

لاریجانی، هم‌چنان شانس اول برای ریاست سال آخر مجلس است

درحالی‌که به نظر می‌رسد ۱۱ سال ریاست علی لاریجانی بر قوه مقننه به ایستگاه دوازدهم نزدیک می‌شود فراکسیون امید از آغاز مجلس دهم به جایگاه نواب رئیس رضایت داده. محمدرضا عارف، رئیس فراکسیون، هم در این سال رقابت ریاست مجلس را به لاریجانی واگذار کرده. هنوز مشخص نیست که او برای آخرین بار نامزد انتخابات مجلس خواهد شد یا نه. /شرق

هورالعظیم کاملا آب‌گیری نشد، چون شرکت‌های نفتی خارجی‏ مانع شدند

غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان شامگاه شنبه با تکذیب خبری به نقل از وی در یکی از خبرگزاری‌ها مبنی بر ممانعت شرکت نفت برای آبگیری منطقه چذابه گفت:کشور عراق به توصیه شرکت‌های نفتی خارجی مانع ورود آب به بخش عراقی چذابه در هورالعظیم شده است. بخش ایرانی تالاب هورالعظیم آبگیری شده و مرطوب است، در بخش عراقی تالاب، مقامات این کشور از ورود آب ناشی از سیلاب اخیر استان خوزستان جلوگیری کرده که بخش عمده‌ای از آن عامل ریزگرد‌های اخیر استان خوزستان بوده است/ ایرنا

درگیری لفظی قربانی اسیدپاشی با نماینده مجلس

امروز برخی قربانیان اسیدپاشی میهمان مجلس بودند. زهرا سعیدی، نماینده مبارکه در مجلس به مرضیه ابراهیمی از قربانیان اسیدپاشی: «شما از دست مجرم قِسِر در رفته‌ای و فقط یک طرف صورتت آسیب دیده است! تکلیف عامل اسیدپاشی چه شد.» مرضیه ابراهیمی (از قربانیان اسیدپاشی اصفهان) خطاب به زهرا سعیدی نماینده مبارکه: «واقعا متاسفم که شما نماینده اصفهان هستید و نمی‌دانید عاملان حادثه اسیدپاشی اصفهان هنوز مشخص نشده اند و به من می‌گویید قِسِر در رفته‌ای!» / ایسنا
 
پشت پرده پیشنهاد فلاحت پیشه درباره ایران و آمریکا

حشمت‌الله فلاحت پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره پیشنهادش توضیحات بیشتری داد، او گفت: «اعتقاد من این است که راهبرد ایران همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: نه جنگ است نه مذاکره و موضوعی که بنده عرض کردم بر این مبناست که باید ایران و آمریکا تنش میان خود را مدیریت کنند». وی با بیان اینکه مدیریت کردن تنش به معنای مذاکره نیست ادامه داد: خوشبختانه شرایطی شکل گرفته که شرایط تنش تعدیل شده است. این شرایط باید توسط دو کشور مدیریت شود. کسانی که از پیشنهاد من برداشت مذاکره کرده‌اند باید بیشتر دیپلماسی را مطالعه کنند چرا که منظور من را نفهمیدند. منظور من مدیریت تنش است. نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس افزود: "بازیگران مختلفی وجود دارند که هدفشان این است که آمریکا و ایران وارد چالش شوند. آن‌ها سال‌هاست این نقش را بازی می‌کنند. در سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۳ ماموریت‌های مشترکی میان ایران و آمریکا علیه نیرو‌های افراطی در منطقه انجام می‌شد و الان آن نیرو‌های افراطی به دنبال ایجاد جنگ میان این دو کشور هستند. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: "زمانی که در ۳ آذر ۹۳ توافقنامه ژنو امضا شد، یکی از پادشاهان منطقه با اوباما دیدار کرد و مذاکره آمریکا با ایران انتقاد کرد و هم زمان اعلام کردند که باید با ایران وارد جنگ شد. جنگ نه راهبرد ایران و نه راهبرد آمریکاست، ولی استراتژی برخی از کشور‌های ثالث است. به خاطر همین شیطنت‌ها، دو طرف باید مدیریت کنند که وارد جنگ نشوند.
 
کواکبیان: عارف قطعا در انتخابات هیات رئیسه مجلس شرکت می‌کند

عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس از حضور قطعی محمدرضا عارف در انتخابات هیات رئیسه مجلس خبر داد. مصطفی کواکبیان در گفتگو با فارس، با اشاره به آخرین تصمیمات فراکسیون امید برای انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: در فراکسیون جلساتی در این زمینه تشکیل شده است که در مجموع باید گفت: آقای عارف قطعا در انتخابات هیات رئیسه شرکت می‌کند. وی افزود: صحبت شده است که اگر آقای عارف نیامد هم من در انتخابات هیات رئیسه مجلس شرکت کنم و اعضای فراکسیون حمایت کامل داشته باشند، ولی آقای عارف شرکت خواهند کرد.
 
استیضاح زنگنه کلید خورد

جمعی از نماینده امروز با تدوین طرحی خواستار استیضاح وزیر نفت شدند. جمعی از نمایندگان در حاشیه جلسه امروز قوه مقننه با تدوین طرحی خواستار استیضاح وزیر نفت شدند و در حال جمع‌آوری امضا برای آن هستند.این طرح استیضاح که در ۷ بند تدوین شده به شرح زیر است:

هیئت رئیسه محترم خواهشمند است در اجرای ماده ۲۲۱ آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی درخواست استیضاح اینجانبان از آقای زنگنه وزیر نفت به موضوع ذیل را جهت رسیدگی به کمیسیون تخصصی ذیربط ارجاع فرمایید:

محور‌های استیضاح:

_. مدیریت ناکارآمد و صدمه به کشور

_عدم تحققق قول‌ها و آنچه در برنامه آمده است

_از دست دادن بازار گاز منطقه و لطمه به منافع ملی کشور

_. از بین بردن زیرساخت‌های منابع انسانی وزارت نفت

_. رها نمودن میادین مشترک برای کشور‌های رقیب

_. عدم تحقق افزایش تولید نفت طبق برنامه ارائه شده

_. موضوع توتال، کرسنت، قرارداد پاکستان، عمان ترکمنستان و..
 
حسین هدایتی اعدام می‌شود؟

وکیل مدافع حسین هدایتی انتشار خبر صدور حکم اعدام برای موکلش را رد کرد. سیامک مدیرخراسانی وکیل تسخیری حسین هدایتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به انتشار خبر صدور حکم اعدام برای هدایتی در فضای مجازی اظهار کرد: هنوز حکم حسین هدایتی ابلاغ نشده است. وی گفت: احتمال صدور حکم اعدام برای حسین هدایتی وجود ندارد، زیرا در کیفرخواست هیچ درخواستی مبنی بر صدور حکم اعدام مطرح نشده است.
 
سخنان متفاوت "آشنا" درباره "روحانی"

مشاور رئیس جمهور گفت:‌ای کاش رئیس‌جمهور تجربیات دوره اول خود را برای بهبود وضع در دور دوم به کار می‌گرفت. حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با سالروز انتخابات ریاست جمهوری، درباره روند دولت دوازدهم در دو سال اخیر گفت: دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی همراه با وقایع و اتفاقاتی بوده که کار اداری کشور را بسیار دشوار‌تر از دوره اول کرده است. آشنا در ادامه افزود: رئیس جمهور در دوره اول موفقیت‌های نسبی خوبی در کنترل تورم و افزایش رشد ملی داشته است، اما‌ای کاش رئیس‌جمهور تجربیات دوره اول خود را برای بهبود وضع در دور دوم به کار می‌گرفت. وی تصریح کرد: متاسفانه با مشکلات ساختاری و تراکم این مشکلات که از قبل پدید آمده بود و همراه شدن این مشکلات با تحریم‌ها، باعث شد آسایش و رفاه مردم و همچنین امید آن‌ها به آینده کمرنگ شود. مشاور رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم تا در این دوره با کمک‌هایی که از بیرون به دولت می‌شود، روحانی بتواند از این مرحله عبور کند.
 
انتقاد «لاهوتی» از گلایه رئیس‌جمهور نسبت به مجلس

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی از گلایه رئیس جمهور نسبت به مجلس درباره تفکیک وزارت‌خانه‌ها انتقاد کرد. مهرداد لاهوتی در جلسه علنی صبح امروز یکشنبه مجلس در تذکری گفت: در دیداری که با رهبر انقلاب داشتیم رئیس جمهور گلایه‌ای را از مجلس مطرح کردند که گلایه درستی نبود. ایشان گفتند ما دو سال است منتظر تفکیک وزارت صنعت و بازرگانی هستیم در حالی که ایشان لایحه را به مجلس ارائه کرد و ما آن را تعیین تکلیف کردیم و قبول نکردیم. این نماینده مجلس خطاب به لاریجانی گفت: شما عنایت کردید لایحه را از مسیر‌های مختلف آوردند و این جای گلایه نداشت که رئیس جمهور آن را مطرح کرد. علی لاریجانی رئیس مجلس نیز در پاسخ به این تذکر گفت: لایحه دولت در این زمینه به صورت دو فوریتی در مجلس مطرح شد که رأی نیاورد.
 
نظر واعظ آشتیانی درباره حضور احمدی‌نژاد در انتخابات
 
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: درباره احتمال حضور احمدی‌نژاد در عرصه انتخابات مجلس و احتمال ائتلاف گروه‌های سیاسی اصولگرا با او گفت: متاسفانه عملکرد دولت باعث شده یاد‌ها در بین افکار عمومی به سمت آقای احمدی‌نژاد رود و قیاس کنند. مردم مقایسه می‌کنند اینکه دولت بگوید من چه کرده‌ام و چه نکرده‌ام درنهایت مردم به جیب‌شان نگاه می‌کنند و قضاوت می‌کنند.
 
قرار جلب به دادرسی پوری حسینی صادر شد

سیامک مدیرخراسانی وکیل مدافع حسین هدایتی با اعلام این خبر به تسنیم گفت: ۴۵ درصد از سهام کارخانه نورد و لوله اهواز به موکل تعلق داشت، اما سازمان خصوصی‌سازی بدون انجام تشریفات قانونی، سهام موکل را فسخ و به فرد دیگری واگذار کرده است. این وکیل دادگستری افزود: بر همین اساس، شکایتی را علیه پوری حسینی رئیس سازمان خصوصی سازی و امیر مهریزی مالک کارخانه نورد و لوله اهواز به اتهام انتقال مال غیر در شعبه اول بازپرسی دادسرای کارکنان دولت مطرح کردیم که شعبه بازپرسی شکایت ما را رد و قرار منع تعقیب رای متهمان صادر کرد. مدیرخراسانی اضافه کرد: به قرار صادره از سوی شعبه بازپرسی اعتراض کردیم که پرونده برای رسیدگی به اعتراض موکل به شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی عالیشاه ارسال شد و نهایتاً دادگاه پس از بررسی پرونده، قرار منع تعقیب را نقض و با قرار جلب به دادرسی پرونده را به شعبه بازپرسی اعاده کرد تا پرونده پس از صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شود.

سفیر ایران در کویت: در صورت وقوع جنگ،‌تر و خشک با هم می‌سوزد

«محمد ایرانی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با اشاره به اینکه مقامات ارشد ایران تأکید کردند که ایران به دنبال جنگ نیست و مقامات آمریکایی نیز اظهارات مشابهی را بیان کردند، از نگرانی برخی کشور‌های منطقه در خصوص احتمال نابسامانی اوضاع ابراز تعجب کرد. ایرانی در مصاحبه با روزنامه کویتی «الرأی» گفت: «با وجود اینکه هیچ چیز جدی تا به الان وجود ندارد، اما ما باید برای آینده آماده باشیم، با این حال برخی طرف‌ها مثل «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جان بولتون (مشاور امنیت ملی آمریکا) که خواهان جنگ در منطقه هستند برای ویرانی منطقه تلاش می‌کنند». وی اشاره کرد که چنین اقدامات تحریک‌آمیزی هیچ کمکی به کسی نمی‌کند و تنها به نفع این طرف‌هایی است که برای همگان شناخته شده هستند. ایرانی همچنین گفت: «ایران برای آرام کردن و ثبات اوضاع تلاش می‌کند چرا که وقوع هر جنگی باعث می‌شود که خشک و‌تر با هم بسوزد و لذا این به نفع هیچ کس نیست و همه طرف‌ها برای برقراری ثبات و امنیت ملت‌های خود تلاش می‌کنند».

اتهام مهندسی انتخابات از سوی امیر خادم به بهروز نعمتی

امیررضا خادم گفت که برای نعمتی دوست عزیزم واقعاً متاسفم. او که در ۵ سال گذشته، نحوه کار و فعالیت بنده، به‌عنوان یک خاک تشک خورده را دیده و می‌داند من این بازی‌های سیاسی را می‌شناسم، چرا باید چنین بازی‌های ناخوشایندی را به درون خانواده رنج کشیده کشتی بیاورد؟ آیا ولع دیده شدن در رسانه‌ها در پوزیشن حامی ورزش آن هم به قیمت بازی با ورزش مدال آور کشور در المپیک؟ آن هم چند ماه مانده به المپیک؟ ورود به جریان انتخابات و رقابت اهالی کشتی و در این بین از آب گل آلود ماهی گرفتن؟ دغدغه رفتن به سوییس، ایتالیا و دریافت ویزای شینگن طولانی مدت؟ و یا…؟!»

امام جمعه کرج: برخی سخن از افزایش قدرت رئیس‌جمهور می‌زنند؛ مگر اختیارات رئیس‌جمهور کم است؟

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، برخی می‌گویند برای از بین بردن اختلافات داخلی جایگاه ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری باهم ادغام شود و شرط مرجعیت را نیز حذف کنیم؛ این به معنای آن است که گوینده اعتقادی به قانون اساسی ندارد و هیچ درکی از نظام جمهوری اسلامی ندارد. رئیس شورای هماهنگی و گسترش فرهنگ قرآنی استان البرز بابیان اینکه برخی سخن از افزایش قدرت رئیس‌جمهور می‌زنند، گفت: مگر اختیارات رئیس‌جمهور کم است؟ طی ۴۰ سال گذشته چگونه کشور اداره شده است؟ با همین اختیارات کشور اداره شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۷۳
با کدام دلار میخوان ماشین هیبرید وارد کنند؟!دلار داشتین که وضع مملکت اینقدر فلاکت بار نبود
مردم رو چی فرض کردن؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خخخخه
خوابی و در خواب بمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
با همان دلار هایی که رانت می دهند به یک عده ای و به ریش شما می خندن اره جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اگر آینده فرزندانتان برایتان مهم است فقط به رشته پزشکی بفرستیدشان
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اخوی موفقیت در هر شغلی تابع عرضه افراد است که بسیار با هم متفاوتند یک پزشک می شود پرفسور سمیعی و دکتر ماندگار و یک پزشک هم می شود جزو ۱۰ هزار پزشکی که حتی برای گزراندن طرح خود هم مراجعه نکرده اند من هم یک مهندسم اما هم تاجرم و هم کارخانه دار درامدم هم از مالک فلان بیمارستان خصوصی بیشتر است در حالی که همکاران و حتی روئسای سابقم هنوز در قید ۲ تا ۵ میلیون تومان هستند فامیل کسی هم نبوده ام فقط از فرصت ها استفاده کرده ام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اقای زیبا کلام از حدود عمر چهل ساله بعد از انقلاب قریب 30 سال ان در دست همین تیم اقای روحانی با همین طرز فکر بوده است دولتهای موسوی و هاشمی و خاتمی و روحانی همه توسط یک جناح خص هدایت میشدند و مشکلات ساخته همین طیف می باشد که با تکیه بر فشار حداکثری به طبقه پایین جامعه کار خود را پیش می برند پس اصطلاح گلگیر شما غلط و نابجا است در واقع انها رشته یک زنجیر می باشند که تنها دولت 9 و10 احمدی نزاد وقفه ای در ان ایجاد کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
هنوز تا دیر نشده دو کار در حوزه قضایی باید پیگیری بشه اول کسانیکه گروهی خشک مغز را تحریک میکنند که اسید ریخته بشه دوم اوامر این کار غیر انسانی هم دستگیر بشن . سوم اگر رصایت گرفته نشد صورت او را هم اسید بریزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ببو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
افسانه راننده تاکسی شدن پزشکان را مافیای پزشکی درست کرده است تا هجوم به سمت این رشته پر پول در ایران کم شود ولی هر سال بیشتر میشود. امسال حدود 700 هزار نفر در کنکور تجربی به امید پزشک شدن شرکت خواهن کرد تا 3 هزار نفرشان (کمتر از سال 1366) پزشک شوند . چون انحصار در پزشکی ایران توسط مافیای ثروتمند پزشکی مکانیزه شده است.
اگر در پیشرفت کشور موفق بودید الان این دنیا بود که برای حفظ ثبات بازار نفت و کاهش قیمتها و جلوگیری از کمبود عرضه و (صفوف طولانی و بینظم و پر از درگیری در خرید )نفت باید بما التماس میکرد؛ لطفا نفتتان را بفروشید و بر عکس حالا این ما بودیم که هنگام هجمه و تحریم دشمنان باید دنیا را تهدید میکردیم که از این پس حتی یک قطره نفت نخواهیم فروخت تا زمانی که رفتارتان را اصلاح کنید.توجه به این موضوع ساده توجیه کننده تمام اتفاقات در کشور ما در این سالهاست.اولین و دومین و چهارمین کشورهای دارای نفت دنیا(ونزوئلا عربستان و ایران)تمام حواس و توانشان از استفاده از این گنج سیاهرنگ خدادادی شدیدا معطوف به حواشی شده!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
درآمد یک پزشک عمومی شاغل در تامین اجتماعی = ماهانه 21 میلیون تومان.
بله از حسابداری بپرسید.
ای کاش احمدی نژاد بیاید که برای مردم خدمت کردومیکن وروحانی مملکت را نابود کرد گرانی فقر وبی کاری دروغ. ومردم از ایشان قطع امید کردهاند ای کاش استعفا میداد ول هم نمی کند. کاکام شما مل ریاست نیستی فریبدون وعلی مطهری هم کاری از آنها ساخته نیست پس لطف کن ومملکت را رها کن وبده دست اهل کار درپد بر دولت بهار که هم مردم وهم خدا از او راضی ایت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
در بدبختی ها را احمدی نژاد باز کرد خجلت هم خوبه!
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
انصافا روی احمدی نژاد را سفیدکرد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ما در ایران زمانی از این فلاکت راحت میشویم که تفکر احمدی نژادها برای همیشه مردم کنار بزنند .‌این همه هزینه برای مردم سیاست های اشتباه و درگیر شدن با مردم داخل کشور و خارج از مرزها هست . این گفتمان اصولگرایان برای ایران هزینه وحشتناکی ایجاد کرده . آیا نمیشه مثل یک کشور ایده ال رفتار کرد . نخیر انوقت کی شعارها را عمل کنه
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
هشت سال دست بهار بود کشور را در این مسیر انداختند. دیگه حرفشو نزن.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
کاش احمدی نژاد بیایید خخخخخخ ههههه بیاید دوباره خودیها دور دیگ جمع بشیم . فعلا در دیگ قفل و بند شده غیر خودیها را حتی در اداره اخراج کردیم در سطح کلان هم که همه خالص خالص شدیم . حالا مشکل از کجاست ؟ باز هم به خلوص بیشتر نیاز داری ؟
م ع
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
شما از روی چه حسابی میگین احمدی نژاد بیاید بهتره؟ حال که ناکارآمدی روحانی اثبات شده، این دلیل شده که احمدی نژاد کارآمد بوده. من فارغ التحصیل دوره احمدی نژادم، زمانی که هر جایی میرفتم و در هر کارخونه و شرکت و صنعتی میرفتم برا کار و میگفتن اوضاع خرابه تو کجا بودی؟ پنج سال خدا شاهده بیکار
روی زمین خدا موندم با لیسانس دانشگاه علم و صنعت و ارشد دانشگاه شیراز. تمام رفیقام خارج هستن. تازه دو ساله کار گیرم اومده.
جمعش کنین این مسخره بازیتونو با این دولت بهارتون عوضیتون
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
هر بدبختی ای داریم از زمان اومدن احمدی نزاد شروع شد. تو را به خدا حرفش را نزنید که کهیر می زنیم !!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
بانی همه تحریم هاوبدبختی های الان کشور ما آقای احمدی نژاداست
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
واقعا برات متاسفم که شما باسواد کشور هستی .روحانی برای شفافیت در حوزه پولی و مالی و رای مردم چقدر سخنرانی کرد ؟ روحانی چند ما گفت اقتصاد باید اصلاحات صورت بگیره . اخه واقعا سیاست شما در اداره کشور با تز و ایده پردازی هست یا با مکانیزم علمی و تجربه . دقیقا سیاست شما در کشور متناقض هست یعنی اصلا ابزار اداره کشور در حوزه اقتصاد و در حوزه سیاسی کلا تعطیل کردید . نه میگدارید دولت کارش را بکند نه خکدتان بلدید . هی برجام برجام کردید طولی نمیکشد که خلیج فارس تمام عربیها با ناوهای خود حضور پیدا میکنند و به این راحتی هم خارج نخواهند شد
حتما ما مردم هم گل هستیم که به گلگیر دولت چسپیده ایم
بیشتر بهش میاد اسمش پول گیر باشه تا گل گیر
این هم نماینده مجلس انتظار داشته تمام صورت این بیچاره با اسید بسوزه امان از این آقازاده ها یکی مردم را به شل و گل تشبیه می کند یکی صورت نیم سوخته ای از اسید را به تمسخر می گیرد
پاسخ ها
دکتر حقیقی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
شهروند جان سوخته اصفهانی خوب جوابی به نماینده!!!!!!!!! اصفهان داد . دمش گرم
ای کاش بقیه آقایان هم بله قربان گو نبودن . فقط فلاحت پیشه نظر درستی داد.‌
مذاکره با آمریکا بصورت مستقیم ضروری است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خجالت بکشید اول افتضاح برجامتان را جمع کنید هنوز کفنش خشک نشده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
کو گوش شنوا؟! حالا اینقدر این اون پا میکنن که این فرصت هم از دست میره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اختلاسگران باید خجالت بکشند
اقای زیباکلام کسی که بخواد مشکلات واقعی با مردم درمیون بزاره تایید صلاحیت نمیشه و شما هم میدونستییی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
مشکلات چی هست؟ که تا حالا نگفتند؟
عمرا بتونی چیز زیادی بگویی و فقط حرف های تکراری
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
تابی جان سانسور نمیکنی بگیم مشکل ساختار سیاسی غلط و پر از دور باطله؟ یا نگیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
امریکای ۲۳:۰۱
زیاد به خودت فشار وارد نکن و مشکل ساختاری از دولت شروع می شود که مهمترین رکن هر ساختار است و به مجلس و در اخر به قوه قضاییه می رسد
ان هم عدم اجرای قانون ها است
بازنشسته فرهنگی
| Germany |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
جناب زیبا کلام روحانی چی داره بگه میخواد بگه مملکتو واعظی و نوبخت به این روز کشاننداز مدیرت قویش میخواد بگه چی میگی بنده خدا کدام مشکلات مملکتو به تاراج بردن اصلا مشکل خود روحانی ولاغیر
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
هرجای دنیا بری بگی من کسایی رو که ناظرین منو انتخاب میکنن خودم انتخاب میکنم بهت میخندن دکتر فشار23:01
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
پس شما هنوز خبر نداری از دنیا و همه جا اینطوریه
خطاب به پرچم امریکا نظر اخری
شیشه با سنگ به راحتی خرد میشود لاکن سنگ بر آهن هیچ تاثیری ندارد
اینها چطور سر اموال مردم به جان هم افتاده اند وکیل هدایتی میگه 90 درصد کارخانه فولاد متعلق به هدایتی بوده پوری حسینی آن را به زور برداشته به فرد دیگری واگذار کرده
دوباره این زیبا کلام را اوردی اینجا؟
احمدی نژادش هیچ وقت نگفت که به خاطر اصلاح طلب است که در ان دوره ریاست جمهورییش قیمت ها چند برابر شد ولی شما.....
در ضمن چرا تا قبل از سال۹۷ صدات در نمی امد و دولت همه کاره بود ولی بعد از ان شد هیچ کاره؟
شما برو خودت و با ان شبکه هایی که مصاحبه می کنی را گول بزن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
زیبا کلام داره درست میگه ... یعنی شما را من‌تایید میکنم بعد نوبت من که شد شما منو تایید کنید
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
حالا جالبه بعضیها ادعا دارند کار بلدند. همون احمدی نژاد همه ثروت نفت بالای صد دلاری رو به باد داد و دروازه تحریمها رو به روی مردم باز کرد. سهم اون رو هم در خوشبختی امروزمون یادمون نرفته! وای بر همه کسانی که ادعا و مقامشون بالاتر از سواد و خردشون بوده!
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
زیبا کلام‌میگوید که اصلاح طلبان که کنتور و نمراتور رفتار سیاسی برای فردی یا گروهی نگذاشتند که هرکی از اصولگرایان که نمیتوانند کسب رای و محبوبیت سیاسی از مردم بگیرند میگویند ما اصلاح طلب هستیم در صورتی از گفتمان قبلی هیچ فاصله ای ندارند دوم اینکه به شعار اصلاح طلبی هم باور ندارند مثلا در باب حقوق شهروندی و ازادی بیان و قلم و انتقاد و آزادی عقیده ووو اصلا باور ندارند بلکه فکر میکنند با این ترفند موفق تر خواهند شد . بنابر این اقای خاتمی شعارهای را باب اصلاحات داد و گروهی از مردم و گروهی از نخبگان و روشنفکران دور این شعار جمع شدند و هزینه هم دادند و میدهند . این حق و مطالبه مردم هست اصلاحات باید انجام شود
همه چیز گران شده لاکن ارزش انسان بسیار پایین آمده در ایران
آقای زیبا کلام دوره احمدی نژاد که می گفتین همه مشکلات از اصولگراها هستش و دولتشون.حالا که روحانی اومده و روی احمدی نژاد سفید کرده میگین مشکل از نظام و سیاست هاشه و روحانی گل گیره.
راستی کسی تا حالا دیده اصلاح طلبان خودشون مقصر بدونن؟این جماعت همیشه یکی برای مقصر کردن دارن.بسه بابا گند زدین به زندگی مردم حالا هم طلبکار شدین
پاسخ ها
بازنشسته فرهنگی
| Germany |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اینم خودشو با این تحلیلاش مسخره کرده کلا زیبا کلام حرف مفت زیاد میزنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
روحانی هیچوقت اصلاح طلب نبود فقط ازشون وقتی لازمشون داشت ا! استفاده کرد همین وبس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
هیچ کس‌نمی تونه روی احمدی نژاد رو سفید کنه. سیاهی روی او جای خودش، سیاهی روی دیگران جای خود! یادمون نرفته با ثروت و اعتبار کشور چه کرد.
واعظ اشتياني ! اوضاع فعلي نتيجه ... كاري همون رئيس جمهور محبوب شماست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دقیقاً. عده ای فکر می کنند تزریق بخشی از درآمد ملی نفت صد و چهل دلاری به کالاهای لوکس و پورشه و مازراتی نشانه مدیریت صحیح اقتصادی بوده! افتادن اقتصاد کشور به دست ناکارامدان توسعه شدید رانتخواری، حیف و میل سازمانیافته اموال عمومی،.... همه و همه از هنرهای معجزه هزاره سوم بوده و هست.
جناب زیباکلام ازاین ۴۰سال بالای ۳۰سالش دست همین افراد
فعلی بوده است آقای روحانی که از ابتدای انقلاب مسئولیت
داشتند یا آقای زنگنه که باید در گینس رکورد وزارتشان ثبت
شودیا آقایان کلانتری حجتی نعمت زاده جهانگیری شریعتمداری و...یا خانم ابتکارکه حداقل درسه دولت دودوره ای عضوبوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
این افراد حساب خودشون رو پس دادن ، اینا این کاره نیستن ، باید طرحی نو انداخت .
اگر اقای روحانی و تیم همراهشون بعد از انتخابات دور دومشان نرخ ارز را از همان ما ه های اولیه به صورت ارام و تدریجی ازاد می کرد و به نرخ واقعیش می رساند وضع اینجور نبود و امثالی مثل زیبا کلام بیاید از اب گل الود ماهی بگیرد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
نخیر برای پایین آوردن قیمت ها باید اعدام‌کرد .
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
برای پایین آوردن قیمتها باید فرهنگ کار و تلاش، انسانیت، همزیستی با سایرین، ترک مفتخوری‌و رانتجویی، مبارزه واقعی با فساد عزیزان، آزادی و حق انتخاب، و بسیاری فضایل دگر در این کشور نهادینه شودکه فعلاً گویا عزمی برای این کارها نیست . پس توقع رفاه و سعادتمندی بیجاست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اگه اين كار روميكرد پس چه كسي راي مياورد؟
در کشوری که توسط سلاطین متعدد اداراه میشود برگزاری انتخابات بیمعنیست
برادر زیبا کلام زمانی که شما دولت دوازدهم را اصلح میدانستید چرا همون موقع به مردم نگفتید این دولت گلگیر هست در ضمن اگه دولت دوازدهم توانش در حد گلگیر هست چررا وعده الکی داد والان کل مملکتو ریخته به هم
ود اخر شما اشتباه کردید از یک گلگیر حمایت کردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
سیاست یعنی این که با کلمات بازی کنی و هر روز یک جریانی راه بیافتد
بهرام
| Germany |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
گلگیر که چه عرض کنم ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ایشان از گلگیر حمایت کرد چون بقیه حتا گلگیر هم نبودند، . آقایان پرمدعا بفرمایند انتخابهای دیگر استاد زیباکلام چه کسانی بودند؟ مشکل جای دیگریست، آدرس غلط ندهید
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
روحانی وعده الکی نداد . شعار و حرف مردم با سواد و روشنفکر ایرانی را بیان‌کرد . شما چکاره هستی که برای غالب مردم تعیین تکلیف میکنی . من دوست دارم کشورم بدون تنش باشه شما چی میگی .
تنها راه بهبود رابطه ی ایران و آمریکا همکاری ایران در معامله قرن است.که قطعا خیالی بیش نیست و مسئولین ایران رو فدای اعراب خواهند کرد.
اگر نمی تونن تصمیم بگیرن با روشون نمیشه از مردم بپرسن.
ایران کشوری با بیش از هفت هزارسال تاریخ رو فدای این آرمان های گروهی کوچک نکنید.ما راضی نیستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
بر اساس تاریخ ارمان دین ها رفتنی است این صهیونیست
در ضمن این اقلیت کوچک الان در دنیا طرفدار زیاد پیدا کرده محض اطلاع و شما باید ۳۰ پیش می امدی این ها را می گقتی نه الان و عقب افتادی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
ناشناس 22:00 خیلی پرتی عمو ظاهرا برای شستن مغز تو از وایتکس اضافی استفاده کردن
طرفدار زیاد پیدا کرده..
کم چرت بگو بچه جان....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
کسی چرت می گوید که از دنیا خبر ندارد و سر رشته ای در چیزی ندارد
خیلی زجر دارد برات که جواب محکم می شنوی ولی می روی به سمت توهین کردن
با شما بودم پرچم امریکا
ناشناس
| France |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
دوستان نوابغ دعوا نکنین همدیگه رو نزنین هر دوتا نابغه دارین یک چیز میگین.یک گروه فکری هستین.اگر خواستین منو بزنین چون من معتقدم هر دو اشتباه فکر میکنین.با .شمام که زیر نظر اصلی کامنت گذاشتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ایران میهن ایرانیهاست. ایرانی باید حفظ شود. ایرانیها در طول هزاره ها با عقاید گوناگون آمده اند و رفته اند ولی این سرزمین به جا مانده. . هنوز داغی که قجر با همراهی عده ای متوهم در جنگهایی که به عهدنامه های ذلت بار ترکمانچای و گلستان ختم شد بر دلمان نهاده اند باقی است. ایران باید برای ایرانیان بماند و گوشت قربانی هیچ کس نیست.
ناشناس
| France |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ناشناس اولی منظورش از اقلیت کوچک فلسطینیها هستن و ناشناس دومی فکر کرده منظورش صهیونیستها هستن که طرفدار زیاد پیدا کردن و منظور نفر اول رو نفهمیده.هر چند در این قسمت هر دو تا درست میگین و ظلم هیچوقت هیچ کجا پایدار نخواهد ماند ولی بنظر من ما رو سننه.تا وقتی هنوز خودمون جوونهای بیکار داریم که شغل ندارن و امید به ازدواج و اینده ندارن و بسمت خلاف کشیده میشن مشکلات بقیه دنیا بما مربوط نیست.انشالله داخل که درست شد چشم .همه موافقیم بریم به افریقا و امریکا و هر جای دنیا به ستمدیدگان کمک کنیم. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
مقاومت کردن با من
اختلاس و احتکار از تو
صف گوشت و شکر با من
دلار 4200 تومن از تو
کم خوردن و کم پوشیدن با من
عشق و حال توی ویلاهای لواسان از تو
شرمندگی در برابر اهل و عیال با من
ریخت و پاش و مسافرت اروپا از تو
پراید 50 میلیونی با من
لکسوس و بنز آخرین مدل از تو
مرگ بر آمریکا گفتن با صدای بلند با من
تحصیل و گرین کارت از تو
نون خشکه و لنگ با من
خرما و بستنی با روکش طلا از تو
پس انداز کردن ذره ذره با من
یک شبه صندوق را خالی کردن از تو
در پراید جان دادن نیمه شب با من
کورس قهرمانی با پورشه گذاشتن از تو
پاسخ ها
بازنشسته فرهنگی
| Germany |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
کلا نابودشدن از ما اختلاس و چپاول از شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
حقوق بخور و نمیر از من کارمند، حقوق نجومی چندپسته از تو
باید برای چنین نمایندگانی که فقط نام وکالت مردم را به یدک می کشند تاسف خورد،ان هم زنی که با هم جنس و همضهری خود که نیمی از صورتش سوخته و اینده اش خراب شده،این گونه خرف بزند.!!!!!بی نهایت برای چنین فردی در مجلس متاسفیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
و برای عقل کلی ک نماینده ها تعیین میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
باید برای خودمون تاسف بخوریم که مثلا یه همچین... نمایندمونن
امام جمعه کرج: برخی سخن از افزایش قدرت رئیس‌جمهور می‌زنند؛ مگر اختیارات رئیس‌جمهور کم است؟________ نه خیلی زیاد است چند تا دولت درسایه دیگر کم داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به قول دکتر زیبا کلام دولت گلگیر است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
آن جوانی که در سرخه حصار در داخل ماشین کشته شد کسی میدونه برای چی کشته شده از سر بهش شلیک شده ؟
الان شما قیمت کالاهای وارداتی رو ببینید همشون رو با دلار بالای 25 تومن محاسبه میکنن اونوقت من نمیدونن چطور سایت شما هر روز اعلام میکنه دلار ارزون شد.

شما یک سر به سایت آمازون بزنید و تفاوت قیمت هاغ را با کالاهی داخلی ببینید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
داداش کاسب تحریم بگوشت خورده؟
درود بر آقای فلاحت پیشه .او نماینده واقعی مردم است بر خلاف سیاستمدارانی که قادر به رهائی از شعارهای کلیشه ای قدیمی نیستند او کاملا عملگراست بر خلاف سیاستمدارانی که طرفدار دو آتشه دول کمونیستی هستند و در فضای احساسی دهها سال پیش گیر کرده اند او یک سیاستمدار با تفکری جدید و عصر نوینی است به نظر من سیاستمدارانی که در دهها سال پیش در جا میزنند قادر به درک نسل کنونی و آرزوها و خواسته های آنان نیستند ولی فلاحت پیشه انسانیست که کاملا مانند این نسل فکر می کند اگر می گوئید نه در مورد حرف او نظر سنجی نمائید
زهرا سعیدی ، نماینده مبارکه اصفهان در مجلس شورای اسلامی

فکرشو کنید آدمی با این حد از درک امروز در مملکت ما نماینده مجلس است.
یادتان است گفتند اسیدپاشهای اصفهان را پیدا می کنیم، پس چه شد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خاک بر سر ما که این نمایندمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خود اینها اسید هستند که به روی ملت پاشیده شده اند
من که چیزی برا باخت ودلخوشی ندارم خداکنه در اسرع وقت جنگ بشه تروخشک وبدبخت وخوشبخت،همه وهمه باهم بسوزند ..
شنیده بودم در آخرالزمان همه‌ چیز وارونه می شود. از مصادیق آخرالزمان همین آقایی است که فامیلش زیبا کلام است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
در اخرالزمان کلام زیبا را زشت و کلام حق را باطل میشنوی؟اینه چو عیب تو بنمود راست
خود شکن اینه شکستن و دل به روسیه بستن خطاست!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
اگر به روسیه دل بسته بودیم که الان ......
این جمعی نمایندگان ایران زندگی میکنن یا جای دیگه؟میدونن تحریم چیه و چه نتایجی داره یا نه؟نمیدونم اینکه سبزی فروش محل ما بیشتر میدونه این خوبه یا بد
(:
هدایتی هم مثل بقیه میره زندان (همون کانادا) البته اگر اعدام (فرار به انگلیس یا کانادا) هم میشد فرقی نمیکرد

در ایران شما با پول خیلی راحت میتونید قانون رو بخرید.

قانون در ایران فقط برای مردم عادی اجرا میشه

اگر کشور قاون داشت پزشکان اینقدر راحت جان مردم را نمیگرفتند و ما این همه شکایت پزشکی نداشتیم که تا کنون یک مورد آن به صدور حکم لغو پروانه پزشکی منجر شود.
اختیارات رییس جمهور بی تفنگ بدرد نمیخورد بعد از اصلاح قانون اساسی به دلایل سیاسی و امنیتی قدرت رییس جمهور کاسته شد در صورتی در قبل از اصلاح نخست وزیر توسط رییس جمهور به مجلس معرفی میشد و رییس جمهور فرمانده کل قوا بود و رابط بین قوای سه گانه هم‌بود ووو اما الان رییس جمهور تو کیسه بوکس ایمه جمعه و نهادهای پرقدرت قرار دادند که با چندین برابر دولت قدرت و ثروت دارند و پاسخگو نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دولت ضعیفه.بپذیرین.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
بسیار عالی. قصد تبرئه یا دفاع از دولت را ندارم. ولی جالب است که رییس جمهور و دولت در تریبونهای عمومی مورد هجمه همان کسانی هستند که خود ریشه ناکارآمدند!
انسانی که خواب هست را میشود بیدار نمود لاکن فردی که خود را به خواب زده هرگز نمیتوان بیدار نمود
واقعا خنده داره
طرف از موقع انقلاب تا الان مسئول بوده و در دور دوم انتخابات وعده های زیادی داد با اینکه میدونست اختیاراتش چقدره و تمام محافل قدرت رو بهتر از هر کسی میشناخت و بدتر یک دوره رئیس جمهور بوده و محدودیت ها رو میدونست و یک مبتدی در سیاست نبود و امثال همین آقای زیبا کلام براش جیغ بنفش کشیدن و با اینکه میدونستن کلی براش تبلیغ کردن و این حرفهایی که الان میزنن رو نمیزدن(اقای زیبا کلام چرا همون اول که اقای روحانی اونطور وعده میداد نگفتی این وعده ها دروغی بیش نیست و در قدرت اقای روحانی نیست؟؟؟؟) و الان که خراب کرده تقصیر همه هست جز دولت و بهانه هایی رو میارن که انگار با بچه طرفن

فقط من موندم زمان احمدی نژاد با اون اوصافش ک ما تحت تحریم های سازمان ملل بودیم و به قول اقایون زبان دنیا رو هم بلد نبودن که بتونن بین اروپا و امریکا شکاف بندازن و اروپا هم دوستمون نبود و سیاست ها هم خیلی شدید تر بود انقدر وضع داغون نشد ولی الان فوق العاده بگم صد برابر وضع از اون زمان بدتره
این که اقای روحانی بدترین و ناکارامدترین دولت بعد از انقلاب هست رو قبول کنید و بجای این همه حرفهای کودکانه عذر خواهی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
علیرضا تو فکر میکردی دولت در سایه به برنامه ورزشی مثل ۹۰ هم کار داشته باشه؟فقط مونده بگه مردم روزانه چی بخورن و لباس یکدست چی بپوشن
علیرضا
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
جناب ناشناس
یکبار دیگه کامل بخون بعد نظر بده
بحث در مورد من و تو نیست
در مورد کساییه که چهل ساله تو قدرت هستن و از همه محافل قدرت خبر دارن
اقتصاددان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
قاطعانه معتقدم که دولت احمدی نژاد ناکارآمدترین، بی سوادترین و پرمدعاترین دولت ایران پس از دوره قاجار بوده. اما به لطف هفتصد میلیارد دلار درأمد بی سابقه نفتی مردم متوجه آسیبی که با بی خردی و ماجراجوییهای سیاسی در انتظارشان بود نشدند. فساد در هیچ دوره ای به اندازه دوره او گسترده و فراگیر نشد . یک نمونه اش همین موسسات اعتباری غیرمجاز. ضمناً یادمان نرفته که قطعنامه ها را کاغذپاره خواند و متخصصینی را که حتا زبان انگلیسی نمی دانستند برای دفاع از حقوق این ملت مظلوم به اوپک و سازمان انرژی اتمی و سازمان ملل می فرستاد. به شخصه معتقدم که وضعیت امروز نتیجه یکی دو دوره سوء مدیریت نیست و داستانی بس طولانی تر دارد. ولی برای درک واقعیت باید دیدگاهی فراتر داشت. جیب ملت را در دوره احمدی نژاد زدند ولی چون شکمها و دهانها از نفت صدو چهل دلاری پر بود، حالا که گرسنه شده اند متوجه برباد رفتن موجودی جیب شده اند. هفتصد میلیارد دلار درآمد بی سابقه نفتی چه شد؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دولت در ایران به دلابل زیاد فقط تدارکاتچی هست . در انتخاب شدن روحانی نه خودش مقصر هست و در انتخاب کردن هم‌مردم مقصر نیستند رییس جمهور را مردم از بیم شش کاندید انتخاب کردند بروید سوال کنید مردم برای چی روحانی را انتخاب کردند من تعجب میکنم که شما اول ثابت کن دمکراسی را قبول داری ؟ بعد بحث کنید دوم اینکه در تمام ممالک حتی فرانسه و اتگلیس و امریکا ووو نگاه میکنند مردم در رای چه مطالبه اقتصادی و سیاسی دارند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دوستدار آقای احمدی نژاد، اینکه آقای روحانی خواستار قدرت است با شما موافقم. اما احمدی نژاد هم از او دست کمی ندارد. دور دوم انتخابات در سال 88 را دیدیم که ایشان با چه حرص و ولعی به کرسی ریاست جمهوری چنگ انداخته و چسبیده بود! ضمن اینکه از همان دور دوم ایشان تمام ایرادها در دولت خود را متوجه دستهای پشت پرده کرد. درست مانند همین آقای روحانی.
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
بی خودی شلوغ کاری نکن . وعده روحانی اگر بد بود مردم رای نمیدادند . وعده روحانی از ایتکه کسی در مسولیت اجرای معصوم نیست عِط هست یا راست بود . روحانی گفت به زندگی شخصی مردم حق سرک کشیدن و تفتیش ندارید کجاش غلط هست . وووو تو جای مردم چرا حرف میزنی مردم تشخیص میدهند چون قانون اساسی گفته میزان رای مردم و خواست مردم هست شما از جناح خودت دفاع کن . بیخودی تفسیر پشت سر هم تفسیر میکنند هم رای مردم را تفسیر سیاسی میکنند هم قانون اساسی را تفسیر میکنند . شعار اصولگرایی خسته کننده هست روح و جسم شهروندان را فرسوده کرده . زندگی در شعار شماها رنج اور هست شادی توش نیست همش غم و گریه هست
در صورت جنگ تر و خشک با هم میسوزند یعنی چی بیگناه و چه با گناه .... هربستان میگوید ما اهل جنگ‌نیستیم توپ تو زمین ایران هست و امروز در ایران هم‌از مقام نطامی گفته شده ما جنگ طلب نیستیم ایمه جمعه میگدیند ما جنگ طلب نیستیم . در امریکا و اروپا هم‌میگویند قرار نیست جنگی شود یکی برام توضییح بده پس من و شما کاربران لابد دنبال جنگ هستیم
متاسفانه اخلاق در جامعه ایران کاملا از بین رفته و من به جرات میتونم بگم شاید از هر 1000 نفر در ایران 1 نفر انسان سالم و اخلاق مدار وجود داشته باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Qatar |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
نتيجه سالها زحمت شبانه روزى
اگزوز برازنده تر از گلگیره برای دولتی که دروغ میگوید ,
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دولت راستگو را هم مردم نمی پسندند.
اسید پاش ها هنوز مشخص نشده اند ولی بمن میگویند قسر در رفتی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خود چنین نمایندگانی اسیدی هستند که سالهاست بر صورت این ملت پاشیده شده اند
برای تغییر جامعه و بهبود شرایط اول باید از خودمون شروع کنیم
اخه تو اگه کل سود و حقوق گمرکی خودروی تویوتا کمری هیبرید رو صفر هم کنی، قیمتش زیر چهارصد میلیون نمیشه. اینا دیگه چطور نماینده مجلسی هستن اخه که طرف یه حساب کتاب ساده هم بلد نیست. بابا یادتون باشه محاسبات قیمت برمبنای دلار ۱۵ تومن هست استاد نه سه تومن. ببین کیا تو این مملکت شدن نماینده و مسئول
امامان جمعه تهران و مشهد و اصفهان و....کم بود این امامزاده هم از کرج اضافه شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
اصلاً چرا صحبتهای امامان جمعه را تیتر اخبار می کنند؟ خب کسی اگر بخواهد به بیانات گهربار ایشان گوش‌کند جمعه ها تشریف می برد نماز جمعه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
انسان وقتی بداند فقط از این طریق میتواند زندگی کند وتمام درهای دیگر رزق حلال براو بسته است ناچارا به هر حرف متوسل میشود. اشکال از او نیست.
عامل ریزگردها و طوفان های شن در ایران صد در صد داخلی هست و این صحبت ها که این ریزگردها از عربستان یا عراق میاد دروغی بیش نیست. من خودم در شادگان زندگی میکنم و از نزدیک دارم شرایط رو میبینم. دقیقا از زمانی که در دولت هاشمی سد سازی ها شروع شد و طرح توسعه نیشکر در هفت تپه و شوش اجرا شد آب و هوای کل خوزستان دچار دگرگونی عجیبی شد.
برادران عراقی همیشه به ضرر ما کار کرده اند
توی ایران هیچ یک از مسئولین دلشان با مردم نیست چون بر اساس پارتی بازی آمده اند و این اشتباه بزرگ هست که مسئولیت هیچ وقت بیکار نمیشوند و از کاری به کار دیگر گمارده میشوند حتی اگر آنها کار آیی نداشته باشند . تا وقتی این طور هست نه وضع مملکت درست میشه نه فساد بر چیده میشه.به خدا قسم اداره کشور با این همه نفت و گاز هیچ بهانه‌ای برای فقری که دامنگیر مردم شده نذاشت
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
راه حل چی هست ؟ راه حل دستاورد و تجربه دمکراسی هست منتها در ایران یا در جلسه ای در این مورد به کسی میخواهیید توصییح دهید میگویند غرب گرا هست . .
حالا که هیچکدام خواهان جنگ نیستند بهتر است با هم تعامل کنند.این چه جور دشمنی است که همش باعث تورم و گرانی در ایران است.در ضمن ممکن نیست بدون دشمنی و جنگ اهداف دو طرف محقق شود
زیبا کلام همیشه حرف مفت زیاد می زند. چه اشکالی دارد مذاکره بشه اگه امریکا کوتاه امد و تحریمها را لغو کرد که چه بهتر.
شما اگر در کوچه و بازار با مردم صحبت کنید و از اونها در مورد تحریم ها سوال کنید اونها میگن تحریم چی هست اصلن؟

تحریم نه منه دی؟

به علاوه همه چیز در مغازه سرکوچه ما ارزونه
مملکت ارز برای تامین خوراک مردم ندارد و داروی بیمار سرطانی نایاب شده حالا کی قرار گذاشته ارز محدود کشور صرف واردات خودرو شود؟اصلا خلایق خودرو نداشته باشند مگر چه میشود؟طرف گفت گشنه ام دوستش گفت پیاز بخور اشتهایت باز شود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
خبر نداری که خودرو نسازها چقدر ارز ۴۲۰۰بابت واردات قطعه هاپولی هاپو کردن و یک ابم روش.ارزی که قراره به اقایون بدن پراید و پژو زمان پدر بزرگهای کره ای و فرانسوی رو تولید کنن میدن برای واردات اتومبیل .هیبریدی !!!!همینقدر اسون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
به نظر من به عنوان اولین قدم در راه اقتصاد مقاومتی در این دوخودروساز آدمخوار را ببندیم و به کارکنانشان حقوق بیکاری بدهیم. باور‌کنید به نفع کشور و ملت است. اینها ضررشان بیشتر از نفعشان است.خودرو هم به اندازه رفع نیاز داریم و بعد از رفع تحریمها هم می‌توانیم از شرکتهای معتبر خارجی برای سرمایه گذاری دعوت کنیم. تا اون روز هم مقاومت می کنیم و خودروی مزخرف نمی خریم.
کم کم داریم به بن بست سیاسی و اقتصادی و بین المللی میرسیم . یعنی با اعدام هم کالا و اجناس ارزان نشدند در عرض یک هفته ثروت صنایع و سرمایه داران چند برابر شد فقیر بد بخت شد . تنها برای برون رفت از این بن بست رفراندوم در چند حوزه حجاب و کنسرت اقتصاد و فرهنگ
احمدی نژاد مسئولیت جنگ احتمالی ایران و آمریکا را به عهده گرفت
فلاحت پیشه ...تنش ها بین امریکا و ایران باید مدیریت بشه .شرایط منطقه بحدی هست که کافی هست جنگ‌موشک به ناوها بخورد . جنگ لفطی چهل سال دارد طاقت ها را کمتر کرده و به سمت جنگ نزدیکتر شدیم . اخرش جنگ خواهد شد منتها بستگی دارد کبریت کجا روشن شود
دشمنی الکی و بیهوده بلند مدت فقط به زیان مردم ایرانه
چه سیاست خوبی هست نه جنگ‌میکنیم نه مداکره میکنیم فقط شعار مرگ بدهیم و پرچم آتیش بزنیم . این سیاست در کدام کتاب و دروس وجود داره . یکبار هم که شده جنگ کنیم غایله تمام بشه
نماینده مجلسی که نمیداند چند هزار خودرو هیبرید الان ۲ساله در گمرکات خاک میخورد و نیاز به واردات نیست همانها را اجازه خروج دهید نه اینکه معلوم نیست حالا کدام فرد خاص مثل امثال داماد شریعتمداری مجوز ورود آنهم در زمانی که هیچ کس نمیتواند گرفته که در این نبود دلار تصمیم گرفته اند با فریب مردم که تویوتا کمری ۲۰۰میلیون میشود اجازه ورود به آن شخص خاص بدهند ولی ماشینهای مردم عادی در گمرکات میپوسد
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
به نکته دقیقی اشاره کردی.موقعی طرح جواب میده که هر کسی در این کشور بتونه یک خودرو از خارج وارد کنه.وگرنه که باز میشه مافیا مثل همون مافیای گوشت و برنج و خرما و شکر و خودرو سازو ووو....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
ماشینهای در گمرک مانده مال رانتخوارهایی است که ساعت دو شب سایت وزارت صنعت را رایشان باز کرده بودند. یا کسانی که خودرو را ابتدا وارد می کردند و سپس قانون را دور می زدند. با کوبیدن یک رانتخوار بقیه مفسدان تطهیر نمی شوند.
برنده جنگ در منطقه اسرائیل است
البته زکی
خرید ماشین گران قیمت در ایران با ایان وضعیت جاده ها و رانندگی مردم و نبود قطعات یدکی اشتباه محضه

آدم یک پژو پارس یا 206 داشته باشه بسه
آقای زیبا کلام کار دولت مثل کار و نقش گلگیر ماشین هست .... خلاصه اینکه قانون نویسان در بازنگری قانون اساسی در مرحله دوم که قرار بود پست نخست وزیری را حذف کنند دلیل داشت .... یعنی تا سال ۶۷ تمام‌مشکلات را رصد میکردند و بعدها دیدند که با این روحیه انقلابی بودن و جنگی بودن و تنش افرینی بهرحال باید خسارت ها را به گردن کسی انداخت چه بهتر از دولت . چون دولت ها تعییر میکنند و از این طریق نواقص پنهان میماند چون اگر اصلاحات انجام دهیم هزینه شعارها که در دوران انقلاب داده شده بود بی اثر خواهد شد پس اصلاحات را شکست دادند
نتیجه نظارت استصوابی همینه دیگه !
بازار وارد رکور سنگینی شد ؟! نقره داغ خواهند شد دلالان اگه مذاکره صورت گیرد ، مذاکره برای انها سم خطرناک است و به امید خدا روسباه خواهند سد ‌
واقعا باید تاسف خورد به حال ملت ایران ؟ عده ای سخن از خودرو ۲۰۰ میلیون تومان به بالا میکنند ،و ۹۰٪ مردم بفکر تامین حداقل معاش زندگی ؟ آیا مسئولان از وضعیت مردم با اطلاع هستند ،و هیچ اقدامی نمیکنند ؟‌و یا اینکه در بیخبری بسر میبرند ؟‌در هردو حالت آنها خاین به مردم هستند ؟
وقتی پوتین میگه ما آتسنشان نیستیم به اوج پستی این بشر پی ببرید ، او دنبال منافع کشورش هست و حاضر دست به هر جنایتی برنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
وظیفه او این است که فقط و فقط به دنبال منافع کشورش باشد. قرار دایه مهربان تر از مادر برای کسی باشد.
اگه هدایتی اعدام بشه شک نکید زالو صفتان حساب کار دستشون میاد ، وقتی سلطان سکه که فقط برای خرید سکه ثیت نام کرده و مقصر هم کسی بود که چنین طرح خامی رو داده که به نظرم او باید اعدام میشد چرا هدایتی اعدام نشه
لب کلام عیب از خودمونه وقتی نمی دونیم کی باید انتخاب کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
مشکل صادراته !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
لب کلام: انتخاب بهتری داشتیم؟
با سلام و عرض ادب و قبولی طاعات وعبادات ، با انتخاب به حق وشایسته جناب حجت الاسلام والمسلمین اقای رییسی خودشان از اقای هدایتی و پشت سر یا پشت صحنه اقای هدایتی کاملا واقف خواهند شد و با ایمان راسخ و جدیت در کارشان که واقعا ما ملت سپاسگذار ایشان هستیم در جایگاهی که هستند با عزم جدی خدمتگزار مردم ایران هستند تشکر می کنیم تشخیص خواهند داد که فرد فاسد یا تیم فاسد به اشد مجازات یا محکوم به درگ (اعدام ) واصل شوند تا جامعه کمی از این وضعیت دزدهای زیاد که به وفور دیده میشود سامان دهی شود و به حول وقوه الهی جامعه جان تازه ای به خود بگیرد ودر زیر سایه بزرگ مردان دلسوز ایران اسلامی تا همیشه برقرار باشد خداقوت به همه بزرگ مردان دولت مخصوصا حجت الاسلام والمسلمین جناب اقای رییسی رییس محترم قوه قضاییه سپاس
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دوست عزیز من بر عکس شما خوشبین نیستم یعنی تا دولت در سایه و اقتصاد دولتی و شبه دولتی و اقتصاد امنیتی داشته باشیم همین هست و بدتر خواهد شد اگر صنایع و تولید خصوصی باشد حساب و کتاب دارد والسلام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
خاطرجمع باش اگر اگر بهترین افراد هم که بیاید چون تشکیلات اداری و اقتصادی منسجم و شسته و رفته نداریم همین آش و کاسه وجود خواهد داشت. رفع مشکلات نیاز به اراده جمعی دارد و با فرد قابل حل نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
فرهنگی که در این کامنت موج می زند ما را به این روز انداخته. پس نوش جانمان. دور هم خون می خوریم.
جناب آقای زیباکلام شما بهتر است کمی هم راجع به نقش خود صحبت کنید. اگر مشکلی در این رابطه دارید من آن را بیان می کنم. شما افکار پوپولیستی را در جامعه ترویج می دهید, سیاهنمایی می کنید, تخم ناامیدی را در جامعه می پراکنید و اگر قدرتی داشتید بدتان نمی آمد که برجام 2, 3, 4 ... را امضا کنید. سکوت کردن شما بیشتر مفید است تا اظهار فضل نداشتهتان.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
دوست عزیز روند فعلی میگوید به برجام دو و سه تا ده هم خواهیم رسید . منتها چه خوب بود وقتی در شرایط ایده ال اختلافات حل میشد یا قبل از برجام اختلافات سیاسی حل میشد آخه دستگیری ملوانان در صبح امضای برجام کمی در ذهنت بررسی سیاسی بکن تا بعد شاید بهت تلنگری خورد .‌بعد چرا آزاد شدند . یعنی میخواستند بگویند ما در موصع صعف نبودیم‌که مداکره کردیم ....
بدبخت ملتی که نماینده اش امثال زهرا سعیدی ها هستند! !!!
هردولتی میاد اوضاع عوض نمی شه و همینه ...
چگونه کشور اداره شده است؟ با همین اختیارات کشور اداره شده است."

شما به این میگین اداره ؟ اگر اداره نمی شد بهتر نبود؟
مدرک مربیگری پسر شفر تقلبی است !!!!!!
فساد در فوتبال که شاخ و دم ندارد ! آقایان زمانی که قرارداد را امضا میکردند دقیقاً به این موضوع واقف بودند ولی احتمالاً ساخت و پاخت های زمان قرارداد مانع از برملا شدن این موضوع شد ! اما الان هم آقایان دلشان را بیهوده خوش کرده اند اگر مدرک این آقا واقعاً جعلی هم باشد فیفا تیم استقلال را بابت عدم استعلام مدرک حتماً جریمه می کند !
آمروز اپارتمان ۱۶۰ متزی اماده تو رحیم اباد ، وحید نیا به ۴ ونیم میداد مشتری نداشت ؟
فقط چاره نجات کشور رفراندوم است ، هیچ ایرادی نداره که تو بسیاری از مسایل تصمیم نهایی با مردم یاشه ؟!
با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان در ایران هستند که چون شفاف سازی نیست به خاطر همین هیچ وقت در آمار ها نمیاد:

1-شرکت پزشکان با سرمایه: هزاران ملیارد دلار

2-شرکت کارکنان شرکت نفت: با سرمایه صدها ملیارد دلار

3-شرکت مسئولین: با سرمایه ده ها ملیارد دلار
در کشور ما هر کس برای خودش دفتر و دستک تشکیل داده است و خودش را عقل کل و تخصص همه چیز می داند تا دلت بخواهد ما هزینه های موازی کاری و جابجایی می دهیم و تا دلت بخواهد بخشنامه هایی صادر می کنیم که بر اساس سلیقه است و هیچ کس به آن اهمیت نمی دهد. برخی هم بگونه ای صحبت می کنند که گویی انسان خلق شده است که فقط باید دنبال انواع نمازها و دعا ها باشد و خارجی ها باید برای ما بسازند و ما مصرف کنیم و...
مافياي خودرو طرح واردات خودرو هيبريدي ره هم غير عملي دانست به عبارتي هنوز ابلاغ قانوني نشده دارند هواش مي كنند مي گن ارز نيست كه خودرو وارد كنيم به شما چه ربطي داره كه با كدوم ارز و كي وارد مي كنه نماينده هاي پيگير دلسوز اين قانون رو تصويب كنند مطمئنا بازار به يك ثبات خواهد رسيد و مردم انحصار و تحريم داخلي نجات پيدا مي كنند
. مدیریت ناکارآمد و صدمه به کشور

_عدم تحققق قول‌ها و آنچه در برنامه آمده است

_از دست دادن بازار گاز منطقه و لطمه به منافع ملی کشور

_. از بین بردن زیرساخت‌های منابع انسانی وزارت نفت

_. رها نمودن میادین مشترک برای کشور‌های رقیب

_. عدم تحقق افزایش تولید نفت طبق برنامه ارائه شده

_. موضوع توتال، کرسنت، قرارداد پاکستان، عمان ترکمنست



با این دلایل اقای زنگه باید محاکمه شود نه استیضاح
آسایش دو گیتی تفسیر این دو حرف است با دوستان مروت با دشمنان مدارا
نکنه پیاز و سبب زمینی که رایگان میدادند الان شده کیلو ی پانزده هزار تومان هم به گلگیر چسپیده پس بیاد رواسفالت تا تمیز بشه
به نظر من با اینکه به کارهای احمدی نژاد انتقادهای زیادی وارد بود اما نقاط قوت زیادی داشت از جمله اینکه واقعا یک رئیس جمهور اجرایی بود و فقط حرف نمیزد دیدیم که کارت سوخت را دولت اون ایجاد کرد دیدم که براحتی زیر بار امریکاییها نرفت و دیدیم هسته ای را رونق داد دیدیم که مسکن مهر را راه انداخت و اگر ادامه پیدا کره بود الان وضعیت مسکن این نبود حاضر نشد هر نوع توافقی را بپذیره و... اما دولت روحانی چی اینقدر که میگفتند چرا با دنیا تعامل نمیکنید رفتند و هسته ای را دادند و هیچ چیز بدرد بخوری هنوز نگرفتند اینقدر که دنبال رابطه با امریکاییها بودند تقریبا یکسالی ظاهر ا سفیر در چین نداشتند یعنی یک بخش دنیا را یادشون رفته بود و همه مشکلات را گردن دولت قبل انداختند الان هم هرروز یا قیمت اجناس بالا میره و هیچ کاری نمیتونند بکنند چند تا صد روز گذشت چطور یک دولتی درسیاست انقدر ضعیف که نمی تونه پیش بینی کنه که ممکنه طرفش برجام را پاره کنه ؟
تابناک
کامنتها رو همه یکی داره وارد می کنه مشخصه.
این همه فیک وارد نظرات میکنه. ببندید ipش رو خو
تابناک
کامنتها رو همه یکی داره وارد می کنه مشخصه.
این همه فیک وارد نظرات میکنه. ببندید ipش رو خو
امام جمعه کرج: برخی سخن از افزایش قدرت رئیس‌جمهور می‌زنند؛ مگر اختیارات رئیس‌جمهور کم است؟
تختیارات رییس جمهور کم نیست توانایی های رییس جمهور کم است
اقای زوحانی تو چهار سال اولش چه گلی به سرمردم زد که چهارسال دوم بزنئ ایشان فقط تو دوره اول حرف از عملکرد اقای احمدی نژاد بود دوره بعد هم همه دارنئد با گوشت وپوستشان حس میکنند این اقا فقط یک کلید دست گرفت و باشعار تدبیرش پدر مردم را دراورد وتنها چیزی که مردم حس نکردند امید به ادامه زندگی ایشان بزرگی کنند و این دوسال را نقش تایر زاپاس را بازی کنند و استعفا بدهند و تمام .................. استیضاح اقای زنگنه و وزیر کشاورزی الزامی است البتهخ به شرطی که سر از وزارتخانه دیگری نیاورد
رئیس جمهور در ایران قدرت تخریب دارد اما قدرت های دیگر اصلا. همان گلگیر و تدارک چی بیشتر نیستند.
این زهرا سعیدی شهرستان مبارکه را هم خراب کرده .
جناب آقای محمد حسن‌نژاد همه اینها شوی انتخاباتی است و صرفا می خواهند یه جوارایی دل مردم را بدست آورند در حالیکه نمایندگان ملت متاسفانه بجای طرفداری از حق و حقوق ملت رفتند از شرکت های خودروسازی و دولت و رانت حمایت کردند
جناب محمد حسن‌نژاد و بقیه نمایندگان،آزموده را آزمودن خطاست
آقاي زيباكلام زمينه را براي اصلاح طلبهاي پرمدعا براي انتخابات آتي مساعد مي كند. تا ديروز مشكل كشور مربوط به دولت قبل و بعد وزراي پاشنه وركشيده بود!!! آقاي زيباكلام از عمر 40 ساله كشور ، 8 سالش مربوط به موسوي، 8 سالش مربوط به هاشمي، 8 سالش مربوط به خاتمي ، 8 سالش هم مربوط به روحاني بوده. بعضي سياسيون بازمانده از قدرت، به خاطر عدم هضم دوره 8 ساله احمدي نژاد بخصوص در سال 88، موجبات تحريمهاي ظالمانه غرب را عليه مردم و كشور رغم زدند. اتفاقا جناب روحاني كشور را 40 سال به عقب برگرداند. و دستاوردهاي دولتهاي قبل را به فنا داد. دولت روحاني تيم اميد نبود بلكه متشكل از چند تيم بي كفايتها، بود. تنها رسالت دولت روحاني برجام بود كه دستاوردهاي گذشته را به هيچ داد و نسل هاي آتي را از فناوري هسته اي محروم كرد. خيانت و در خوشبينانه ترين حالت ، اشتباهاتی كه تاريخ به خود نديده است. آقاي زيبا كلام شما كه مي گوييد "جناب روحاني نقش گِل‌گیر مشکلات چهل سال گذشته را در کشور ایفا می‌کند" مقصودتان كاملا روشن است .. ريشه مشكلات كشور در عدم مديريت اجرايي و عدم تفكر مديريتي و عدم سياستهاي برنامه ريزي و عدم ارزيابي عملكرد و نظارت و عدم عرق ملي است.
درود براحمدی نژاد.
"نامی که زیباکلام برای دولت دوازدهم برگزید!"

آقای دوربینی در حوزه سیاست بازم حرف زده؟
اقای زیبا کلام از حدود عمر چهل ساله بعد از انقلاب قریب 30 سال ان در دست همین تیم اقای روحانی با همین طرز فکر بوده است دولتهای موسوی و هاشمی و خاتمی و روحانی همه توسط یک جناح خص هدایت میشدند و مشکلات ساخته همین طیف می باشد که با تکیه بر فشار حداکثری به طبقه پایین جامعه کار خود را پیش می برند پس اصطلاح گلگیر شما غلط و نابجا است در واقع انها رشته یک زنجیر می باشند که تنها دولت 9 و10 احمدی نزاد وقفه ای در ان ایجاد کرد
فقط دکتر احمدی نژاد موقع دکتر احمدی نژادهیچ کارگری بیکار نبود کدام ریس جمهور به اندازه دکتر به فکر مردم کدام ربس جمهور درطول هشت سال به تمام شهرستان های کشوراست سه باربازدیدکرد وپیگیرمشکلات بود موقع دکتراشتغال بود هیچ کارگری بیکارنبود بااین که تحریم هاشدیدترازالان بود همه چیزارزان بود الان چی برجام تنها یه کلمه بود میوه سبزی لبنیات وحبوبات وگوشت چ ربطی ب تحریم دارن در زمان آقای احمدی نژاد مردم مناطق محروم صاحب خونه شدن حالا چی شده این همه گرونی بی ربط ب تحریم ازکجا اومده
خب دیگه نماینده ای از استان ما که باید پی گیر اسید پاشها باشه ، نمک میریزه!!اینا فقط هارت و هورت الکی دارن و جرات هیچ کاری رو ندارن ، و فقط برا موقعیت و جاه و مقام دست و پا میزنن. ماشالله روز به روز هم اوضاعشون بهتر میشه ،کسی که درد مردم رو داره مثل مردمش میشه و یادش به شوخیهای درد اور نمیفته!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی