بازدید 9746
۱

پنجشنبه‌ها تردد خودرو در تهران پولی می‌شود

کد خبر: ۸۹۸۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ 13 May 2019

سعیدیان فر گفت: طرح کاهش آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) از ابتدای تیر در پایتخت اجرا می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با اجرای طرح زوج و فرد سابق (محدوده کاهش آلودگی هوا) اظهار داشت: طرح زوج و فرد سابق از اول تیر ماه اجرا نخواهد شد و نرخ آن نصف نرخ طرح ترافیک است و بستگی به نوع معاینه فنی و ساعت اوج تردد دارد.

وی با تأکید بر اینکه از تیرماه، پنج‌شنبه‌ها نیز از ساعت ۰۶:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر طرح کاهش آ‌لودگی هوا (زوج و فرد سابق) اجرایی خواهد شد، افزود: قیمت پایه طرح ترافیک امسال ۲۳ هزار تومان اعلام شده، اما این قیمت با توجه به زمان ورود و خروج به طرح تغییر می‌کند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک گفت: شهروندان می‌توانند در صورت ثبت‌نام در سایت «تهران من» از ۲۰ روز تردد رایگان در محدوده طرح کاهش آلودگی هوا در هر فصل استفاده کنند همچنین استفاده از طرح کاهش آلودگی هوا دیگر ارتباطی با زوج یا فرد بودن پلاک ندارد.

سعیدیان‌فر خاطرنشان کرد: اینکه رانندگان چند بار در محدوده طرح ترافیک و یا زوج و فرد در طول روز تردد کنند در نرخ طرح ترافیک آن‌ها تأثیری نداشته و اولین ورود و آخرین خروج برای آن‌ها لحاظ می‌شود.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک از احتمال مهلت چند روزه استفاده از طرح‌های سال ۹۷ پس از تاریخ ۲۵ اردیبهشت خبر داد و گفت: نتیجه قطعی در این زمینه طی دو روز آینده اعلام خواهد شد.

این در حالی است که بر اساس اعلام حمل و نقل ترافیک طرح ترافیک در روز‌های پنج شنبه رایگان است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
عالی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار