بازدید 30848
هزار و ششصدمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش احمدی‌نژاد به حادثه نیوزیلند/زاکانی: جهانگیری نماد ناکارآمدی دولت است/پای «تاج» به پرونده «هدایتی» باز شد/«مرد در سایه» پرونده پتروشیمی بازداشت شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: نقل قول رئیس دولت اصلاحات به روحانی تکذیب شد/خبر صالحی از جدیدترین فعالیت هسته‌ای ایران/رد پای رژیم صهیونیستی در بازداشت دو شهروند ایرانی در کنیا و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 18 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش احمدی‌نژاد به حادثه نیوزیلند

قتل عام در نیوزلند نشان‌دهنده مدیریت غم‌انگیز سیستم حاکم بر جهان است. به گزارش محمود احمدی نژاد در پی حادثه تروریستی نیوزلند در توییتر خود نسبت به آن واکنش نشان داد: قتل عام در نیوزلند نشان دهنده مدیریت غم‌انگیز سیستم حاکم بر جهان است. آیا دلیل جنگ، خصومت و نفرت، قدرتی است که صاحبان کارخانه‌های سلاح در اختیار دارند؟

زاکانی: جهانگیری نماد ناکارآمدی دولت است

علیرضا زاکانی، نماینده سابق مجلس در جواب به سخنان جهانگیری که گفته بود دولت تنهاست، در توئیتر نوشت: «جهانگیری: دولت واقعا "تنهاست". تلاطم اقتصادی فعلی راهکاری "ندارد" که اقتصاددانان آن را پیدا کنند.. الان کشور "فقط" راهکار "سیاسی" میخواهد. مشکل جدی کشور فساد و ناکارآمدی برخی مسئولان است که متاسفانه معاون اول دولت از نماد‌های ناکارآمدی و برادرش مهدی نیز پرونده سنگین فساد دارد.»

واکنش الجزایر به سخنرانی سردار نقدی

سفارت الجزایر در تهران با انتشار بیانیه ای، با تأکید بر اراده این کشور بر گسترش روابط با ایران و پیشگیری از اقداماتی که مانع روند مطلوب روابط دو کشور باشد، درباره یک سخنرانی، توضیح داد. در بیانیه سفارت الجزایر که روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است با توجه به فداکاری‌ها و جانفشانی‌های بزرگ انقلاب الجزایر و سلوک آمیخته با صداقت و شجاعت و صبر شهدا و رزمندگان آن، که دشمنان بیش از دوستان بر آن صحه می‌گذارند و با توجه به هدف متعالی این انقلاب در دفاع از ملت‌ها برای تعیین سرنوشتشان، بی شک انقلاب الجزایر، یکی از بزرگترین انقلاب‌های قرن بیستم بوده است. در همایش «طلایه داران فجر فاطمی» که یازدم بهمن ماه در اصفهان برگزار شد، در خبری که به نقل از سردار نقدی منتشر شده بود، آمده است: انقلاب فرانسه بعد از ده سال استحاله شد، انقلاب روسیه بعد از مدتی ضد خود آن شد، انقلاب‌های چین، مصر، تونس به سرعت منحرف شد، انقلاب الجزایر با یک میلیون کشته، انقلاب افغانستان با یک میلیون تلفات انسانی نتوانست به هدف خود برسد و مردم ویتنام با سه تا پنج میلیون کشته هنوز تحت استعمار مستکبران هستند.

نقل قول رئیس دولت اصلاحات به روحانی تکذیب شد

رئیس دفتر رئیس جمهور در مورد اینکه در مصاحبه‌ای گفته شده خاتمی به روحانی گفته اگر نمی‌توانی کشور را اداره کنی استعفا بده، گفت: من این نقل قول را تایید نمی‌کنم. به نظر بنده کسانی که آقای روحانی را می‌شناسند، می‌دانند که اگر آقای روحانی رئیس‌جمهور نبود و به عنوان یکی از شخصیت‌های سیاسی بود و شرایط کشور سخت می‌شد ایشان کسی است که با تمام وجود می‌آمد مسئولیت می‌پذیرفت بر اینکه مشکلات مردم حل شود. محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: کشور ما همانطور که بار‌ها مقام معظم رهبری فرمودند: و قانون اساسی تأکید کرده قدرت بر اساس نظر و رأی مردم است و حافظ تداوم این نظام هم همین مردم هستند.

پای «تاج» به پرونده «هدایتی» باز شد

حسین هدایتی در دادگاه گفت: آقای تاج از بنده ۲ میلیارد دلار پول گرفته است که آن را هم تأیید کرد. چند بار به آقای تاج گفتم که مجوز بگیر که از من پول می‌گیری، اما او گفت: بنده اسم سه نفر را برای دریافت پول معرفی کرده‌ام که آن‌ها گفته اند فقط از حسین هدایتی پول بگیر. وی ادامه داد: آقای تاج حقوق کی روش و پول لباس تیم ملی و ۵ هزار دلار پاداش اعضای تیم ملی را از من گرفت.

خبر صالحی از جدیدترین فعالیت هسته‌ای ایران

رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به مراحل ساخت نیروگاه‌های بوشهر ۲ و۳ اظهار کرد: بتن ریزی زیرساخت‌های راکتور‌های نیروگاه‌های بوشهر ۲ و ۳ تا تابستان انجام می‌شود. به گزارش ایسنا، علی اکبر صالحی ظهر امروز در پایان آخرین جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره ادعا‌های رسانه‌های اسرائیلی درباره فردو گفت: قبل از آنکه تأسیس فردو به صورت رسمی اعلام شود، ما به محمدالبرادعی این مسأله را اعلام کردیم و گفتیم ما در حال ساختن مکانی در قم هستیم؛ ما گفتیم مکانی را می‌سازیم که قابلیت مقاومت در مقابل تهاجمات دشمن را داشته باشد، لذا سایت فردو ساخته شد و این موضوع را هم به مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اعلام کردیم. وی با بیان اینکه البرادعی در حال رفتن به واشنگتن بود که آقای سلطانیه، سفیر وقت ایران نامه اعلام ساخت فردو را در فرودگاه به او رساند، اظهار کرد: این نامه در زمانی بود که فردو هنوز تجهیز نشده بود. رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین با اشاره به در پیش بودن سال جدید، خاطر نشان کرد: امیدوارم سال ۹۸، سال خوبی برای مردم باشد. به هرحال سال ۹۷، سال پر چالشی برای مردم بود، ولی خوبی این چالش‌ها آن است که ما را مقاوم‌تر، پخته‌تر، با تجربه‌تر می‌کند تا در برابر کید و مکر دشمن، بهتر بایستیم.

رد پای رژیم صهیونیستی در بازداشت دو شهروند ایرانی در کنیا

دیوان عالی کنیا در حالی محکومیت ۱۵ سال حبس دو شهروند ایرانی را تأیید کرده که آن‌ها بهمن ماه سال گذشته از اتهاماتشان تبرئه شده بودند؛ موضوعی که به وضوح نشان دهنده دخالت‌های سیاسی و غیر قضایی در پرونده است. به گزارش ایسنا، دیوان عالی کنیا روز جمعه طی حکمی مجازات ۱۵ سال زندان دو شهروند ایرانی را که در ۲۰۱۲ به "تلاش برای انجام حملات تروریستی" در این کشور متهم شده بودند، تأیید کرد. این اقدام وزارت امورخارجه ایران را بر آن داشت تا به عنوان اعتراض سفیر خود را از نایروبی فرا خواند و سفیر کنیا در تهران را هم احضار کند.

ماجرا از این قرار است که در ژوئن ۲۰۱۲ (تیرماه ۱۳۹۱) دو شهروند ایرانی به نام‌های احمد ابوالفتحی و سید منصور موسوی به اتهام "تلاش برای انجام حملات تروریستی" به حبس ابد محکوم شدند. دادگاهی در کنیا سپس در سال ۲۰۱۶ محکومیت این دو ایرانی را به ۱۵ سال زندان کاهش داد و دادگاه تجدید نظر کنیا نیز در سال ۲۰۱۸ حکم به آزادی آن‌ها داد، اما این پرونده ظاهراً با اعمال فشار رژیم صهیونیستی در دادگاه عالی کنیا دوباره به جریان افتاد و در نهایت دادگاه ۱۵ سال حبس برای این دو شهروند کشورمان صادر کرد. به گزارش سایت کنیایی استار، هیأت قضات دادگاه عالی این کشور در خصوص اتهامات این دو شهروند ایرانی به توافق نرسیده بود و دو قاضی از شش قاضی دادگاه عالی معتقد بودند که مدارک ارائه شده بسیار ناکافی است. با این حال، با رأی چهار قاضی موافق محکومیت، روز جمعه حکم ۱۵ سال برای این دو شهروند ایران تأیید شده است. آن‌ها پیش‌از آزادی پنج سال از این مدت را در زندان‌های کنیا سپری کرده بودند و با این حکم باید ده سال باقی مانده را هم بگذرانند. دادگاه کنیا در زمان بازداشت این دو مرد ایرانی در ۲۰۱۲ مدعی شد که آن‌ها به شبکه‌ای مرتبط هستند که قصد بمب‌گذاری در نایروبی، پایتخت کنیا و شهر ساحلی مومباسا را داشته است. شهر‌هایی که تعداد زیادی از اماکن تفریحی و تجاری وابسته به اسرائیلی‌ها در آن‌ها واقع است و همین بهانه باعث فشار‌های اسرائیل برای دخالت در پرونده شده است.

تکذیب آزادی ۱۳ هزار زندانی توسط حسین هدایتی

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: برخی برای تطهیر کار‌های سوء خود سمت و سوی کار‌های خیری، چون آزادی زندانیان غیرعمد می‌روند که در این زمینه ادعای کذب برخی از متهمان اقتصادی در آزادی ۱۳ هزار زندانی را قویاً تکذیب می‌کنم.سید اسدالله جولایی، مدیرعامل ستاد دیه کشور در پی اظهار ادعا و ارجاع یکی از متهمان مفاسد اقتصادی در کسب استعلام از تعداد آزادی‌های انجام گرفته از سوی وی اظهار کرد: در سه دهه فعالیت ستاد دیه، جشن‌های گلریزان بدهکاران غیرعمد همواره فارغ از ملیت، مذهب و طیف فکری افراد میزبان خیرین ارجمندی بودیم که با اهدای مبالغ خود تنها و تنها رضایت الهی و به تبع آن خرسندی خانواده‌های چشم انتظار بدهکاران غیربزهکار را مدّنظر داشتند که در این زمینه همراهی مسئولین کشوری و چهره‌های سیاسی، ورزشی و فرهنگی نیز شامل حال مددجویان واجد شرایط شده و مبالغی برای آن‌ها از سوی این نهاد مردمی دریافت گردیده است، اما در جذب این مبالغ سعی ما در همه سال‌های خدمتی این بوده است تا مبالغ و وجوهات پرداختی در آینده، برای نمونه در مقابل قاضی رسیدگی کننده به مفسده‌های اقتصادی یا محکمه مربوط به پرونده‌های کلان مالی قد علم نکند و آمار و رقم‌های این آزادی‌های غالبا بی‌ریا، با اغراق از سوی اشخصاص حقیقی و حقوقی در آن محافل طرح و نقل نشوند.

ایران در عملیات ارتش ترکیه علیه پ. ک. ک. دخالتی ندارد

نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در عملیات ارتش ترکیه علیه پ. ک. ک. دخالتی ندارند. یک مقام آگاه در ستاد کل نیرو‌های مسلح درخصوص عملیات امروز ارتش ترکیه علیه پ. ک. ک. اظهار داشت: ارتش ترکیه صبح امروز عملیاتی را در مرز‌های شرقی خود علیه گروه پ. ک. ک. آغاز کرده، اما نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در این عملیات دخالتی ندارند. پیش از این «سلیمان سویلو»، وزیر کشور ترکیه اعلام کرده بود که ما صبح امروز در مرز شرقی‌مان یک عملیات مشترک با ایران علیه پ‌ک‌ک شروع کرده‌ایم و نتیجه آن را اعلام خواهیم کرد.

«مرد در سایه» پرونده پتروشیمی بازداشت شد

بنا بر اعلام قاضی مسعودی محسن احمدیان متهم اصلی پرونده فساد در پتروشیمی بازداشت شد. قاضی مسعودی در حاشیه پنجمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی گفت: محسن احمدیان متهم ردیف دوم پرونده فساد در پتروشیمی که پرونده‌اش در دادگاه ویژه مفاسد اقتصادی مفتوح است، به دلیل عدم تودیع وثیقه بازداشت شد. وثیقه این فرد که پیشتر ۲۰ میلیارد تومان تعیین شده بود افزایش یافته است. احمدیان که بار‌ها در دادگاه رسیدگی به پرونده فساد در پتروشیمی مطرح شد، حالا به دلیل عدم تودیع وثیقه بازداشت شده است. با تشکیل جلسه دوم دادگاه در ۱۸ اسفند و روشن شدن برخی زوایای دیگر پرونده، نام «محسن احمدیان» مدیر بخش بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی پتروشیمی ایران، بیشتر خودنمایی کرد، فردی که کارمند رسمی وزارت نفت است و سابقه مدیریتش در این شرکت بیشتر از همه متهمان است. احمدیان تابعیت کشور «سنت گیس» (تحت قیمومیت انگلستان) را دارد و از طرفی دختر و پسر وی هم دارای تابعیت کانادا و آمریکا و ساکن این کشور‌ها هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۵۶
انتشار یافته: ۱۶۷
برای بنده هیچ یک از کامنت ها.ونظرات.انتقادات وپیشنهادات.حمایت از این جناح ویا آن جناح ذره ای ارزش ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
مهم نیست
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
چند سال هست بین چندین‌کاربر با دیدگاهای مختلف سیاسی در سایت تابناک در کشمکش سیاسی با هم هستند که همدیگر را در سیاست . در حوزه فرهنگ و اقتصاد و بین المللی و دلخلی و ازادی و عدالت و حجاب ......یا قانع کنند یا قانع شوند یا توجیه و تفسیر شخص کنند هنوز به تعادل سیاسی و فکری نرسیدند در سطوح بالاتر هم این اختلاف بین خود مسولین در همه نهادها وجود دارد . یعنی آلان مردم این وسط نمیدانند که نظر خودشان مهم هست یا نطر شرع .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
کامنت تو هم برای بقیه همینقدر ارزش داره مهم نیست برو بخواب گلم
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
مرسی نعمت خان.درست مثل نظر مسئولین در صدا وسیما دیگه؟
سراب
| France |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
در سطوح بالاتر هیچ اختلافی نیست
شما یه استعفا نشونم بده تا حرفتو باور کنم21:43
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
همیشه همینطور بوده.
احمدی نژاد هنوز در فکر مدیریت جهان است!!!!!!!
پاسخ ها
زنبورک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
عینکت رو عوض کن مسلمون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
احمدی نژاد همان زمان که با دوستانش بست نشست تعداد طرفدارانش را دید ولی بازهم توهم محبوبیت دارد
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
احمدی نژاد در فکر مدیریت جهان است بعضی فکر میکنند مدتهاست که خودشون دارند جهان را مدیریت می‌کنند.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
احمدی نژاد حتی در لباس پوشیدن به کمک دیگران ا
نیاز دارد واین را چندین مرتبه در آن 8 سال ثابت کرد
شما که اینقدر دم از قانون می زنید جناب....چرا خود دولت قانون مصوب خود دولت و مجلس را دور می زند و سهل انگاری می کند و اگر قانون های اقتصادی و مدیریتی را اجرا می کردین که وضع معیشتی اینطور نبود
روحانی مرد روزهای عادی و ارام است و نه روزهای سخت که یک مدیر باید محکم باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
متهم معتقدم ناشایسته سالاری است هم در این دولت و هم در دولتهای گذشته.
نقل قول دولت اصلاحات به دولت روحانی تکذیب شد ولی صفار هرندی گفت باید از نطام‌ریاست جمهوری به نطام پارلمانی باید تعییر کند . پرسش اساسی این هست در کجای دنیا در روند انتخابات با نداشتن و عدم فعالیت احزاب قوی امکان پدیر هست . کسی توضییح بیشتری دارد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
وقتی احزاب و رسانه های آزاد که وجود ندارند و جدیدا صحبت از انتخابات استانی میگردد
قطعا تندروها در فکر مهندسی انتخابات مجلس و بدست گرفتن انتخاب نخست وزیر و کنار گذاشتن نصفه و نیمه انتخاب دولت توسط مردم هستند
سراب
| France |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
توضیحش اینه که خلافت میخوان روشون نمیشه علنی بگن
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
داداش صفار دارن سیاست گذاری هم میکنند همین مجلس و دولت فعلی هم که نصف و نیمه از حرف مردم دفاع میکنند را هم میخواهید از کار بیندازید . شما مطمن هستی فقط در جایگاه ریاست جمهوری اصلاحات نیاز دارد یعنی جای دیگر اصلاح سیاسی ندیدی . یعنی با نطارت و تایید شورای نگهبان که قانون را رد میکنید دیگه برای ملت چه باقی مانده فقط رای دادن باقی مانده . کدا خدا منشی قدیم بهتر نبود ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
جالبه جديدا مجلس هم قوانيش بعد تصويب بايد از دو فيلتر مهمتر رد بشه
مردم كه تا حالا واقعا نبودن و نيستن و صوري محض ويترين چهارتا انتخاب ميكردن با اين چاره جويي جديد واقعا كجان ؟
بابا تك حزبي يا جناحي حالا هر چي فرمايشي مثل دوران سابق درست كنيد ديگه ، مردم كيلويي چند ....
با هدف ايجاد تك حزبي و تك صدايي هم نميتونين اقتصاد رو درست كنيد ، وگرنه چين هم يك حزب داره ....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
اقای هرندی نظام پارلمانی برای کشوری خوب است که احزاب و انتخابات ازاد دارند نه انتخابات استصوابی و نمایندگانی که برای رد صلاحیت نشدن تظاهر میکنند امثال دو نمونه را شاهد بودیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
دمت گرم سراب زدی وسط هدف جناب مصباح یزدی چند سال قبل رک و راست و بی تعارف همین را گفته بود و مردم را هیچکاره دانسته بود یعنی ۸۰میلیون ایرانی رعیت هیچ هیچ هیچ
جهانگیری:مردم یادتون هست قیمت دلار لحظه ای بالا می رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بله یادمون هست ولی برخی وظیفه اصلی را به بانک مرکزی بازگرداندن تا بیشتر از این بالاتر نرود وگرنه تکلیف شما اقای معاون معلوم است
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
من به روحانی رای ندادم که اقتصاد خوب شود چون میدانم که اقتصاد با گفتمان فعلی خوب نخواهد شد بلکه بدتر خواهد شد من اعتراضی به دولت ندارم . چون خواسته و مطالبه من با شما کاملا متفاوت هست من به دولت رای دادم چون میخواهم‌با شعارهای سیاسی آزادی عقیده و بیان و حقوق شهروندی و ازادیهای سیاسی به چند قرن پیش بر نگردیم . یعنی نمیخواهیم گروهی کم کم همین حق لنتخابات را از من و مردم بگیرند . اقتصاد ایران با مشکلات زیادی که دارد حل شدنی نیست چون با ارمانهای چند نفر مسول گره خورده نه با ارمان کل ملت . من میخواهم ازادی سیاسی باشد شما هم دنبال اشکنه بودی پس چرا ناراحتی نون و خرما بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
ناشناس21:31
قافیه چون تنگ اید
شاعر به جفنگ اید
روحانی در حاشیه جلسه هیأت دولت:لایحه شکوائیه علیه آمریکا با عنوان جنایت علیه بشریت بزودی تدوین می‌شود
بنظرم تعداد کشورهایی که پرچمشون را اتیش میزنید رو بیشتر کنید و چندتا کشور دیگه رو هم تهدید به نیستی و نابودی کنید اینگونه مشکلات اقتصادی راحت از طریق راهکار سیاسی حل میشن!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
پرچم‌نیوزلند را کی اتیش میزنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
فقط اتش زدن پرچم کافی نیست حتمآ از دیوار سفارتها بالا برند و داغون کنند و اتش هم بزنند چون در حال حاضر به ملت خیلی خوش میگذره
پدرمن که در این شب عید دراومد.شما چطور؟
پاسخ ها
تو بهتری؟
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
من که پدرم به همراه اجدادش در اومد
سیاست اداره کردن کشور بصورت جزیره ای و درهای بسته و رانتی و ژن خوب سالاری و مافیایی نتیجه اش میشود همین اقتصاد
پاسخ ها
سراب
| France |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
نه همچی عالیه ما بصیرت نداریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
بهتره هر روز صبح در میادین اهنگ همه چی ارومه من چقدر خوشبختم را پخش کنند و همیطور ادامه بدهند تا کم کم مثل کره شمالی به مراسم های دیگر هم برسیم
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
یک چیز مهم را و شاید مهمترین چیز را فراموش کردی. همه آنها که نوشتی آسیب های میزنند اما بزرگترین آسیب نشستن غیر سیاستمدار و غیر اقتصاد دان بر روی این صندلی هاست.
روحانی(امروز):

هرچه لعنت دارید به امریکا بفرستید!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
مرگ و لعنت می فرستیم
ولی ظاهرا اینها منعکس شده و با تلاشهای شبانه روزی مسولین محترم کشور به سمت خودمان برگشته است !!؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
در دنیای گرد هر چه بدی بخواهی برای دیگران به خودت بر میگردد.پس خوبی بخواه تا خوبیها بسمت تو سرازیر شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
عجیبه که چهل ساله به شکلهای مختلف به چند کشور مرگ و لعن و نفرین میفرستیم ولی انها گویا از روش ایینه استفاده میکنند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
اینم از راهکار پروفسور روحانی برای حل مشکلات کشور
دولت گرین کارتیها، پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها ، پرستاران، بانکی ها، معلمان و کارکنان شرکت نفت
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
معلمان؟؟؟؟کلا داداش معلما رو با اون بقیه تو یه رده قرار دادی؟!!!
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
معلمان تنها قشری هستند که ۴ماه کاملا تعطیلیند و حقوق می گیرند
ناشناس
| Russian Federation |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
برای اینکه ناشناس 23:27 خیالش راحت باشه پیشنهاد می کنم یه اردوگاه کار اجباری برای تابستونای معلمها در نظر بگیرن که یه موقع تعطیل نباشن. داداش، معلمها 4 ماه تعطیلن ولی شما انگار کلا تعطیلی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
این کسی که هرشب این نوع کامنتها را میگذارد کلآ با قشر حقوق بگیر و شاغل مشکل دارد وبدون تفکر درعالم هپروت برای هر صنف و گروهی اعداد و ارقام عجیبی میگوید و باید گفت داداش ساقیت رو عوض کن
روحانی:

هرچه لعنت دارید به امریکا بفرستید که این شرایط ره برای کشور به وجود اورده !!!!!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
وقتی که دنبال محو کردن و نابودی همه انهایی هستیم‌که چون ما فکر نمی کنند و مثل ما زندگی نمیکنند هستیم
چطور انتظار داریم آنها به ما لبخند بزنند و سکوت کنند و کمکمان کنند !!؟؟
کشورهای دیگه در عرض ده پونزده سال خودشان را کاملا ساختند و بازسازی کردند .
چهاردهه کم است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
آقایان برات براحتی دلیل می‌آورند که چهارصد سال هم کمه. خود منم میتونم مشتی دلیل الکی. بیارم که صد ها سال نیازه. فقط قربانی آن مرد و زنی است که در روز انقلاب متولد شده و عمرش در میگذرد و تمام نسل‌های بعد از آنها.
برادر جهانگیری پرونده فساد مالی دارد . چندین تریلیون تومان که در چندین سال به کسانی داده شد که حتی شفاف سازی نمیکنند که حداقل توصییح دهیید این حجم عطیم از بودجه ها را گرفتند کجا خرج کردند ولی برادر روحانی و جهانگیری مسله اصلی هست برو پرتقال فروش پیدا کن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
اینا که اینهمه پرونده فساد دارند از زیر نظارت چه شورای گذشتند. شاید ایراد آنجاست.
من گنهکارم آری... جرم من هم عاشقی ست... آری اما آنکه آدم هست و عاشق نیست، کیست؟ زندگی بی عشق اگر باشد همان جان کندن است... دم به دم جان کندن ای دل کار دشواریست، نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
تو صف می ایستی شاعر شدنت گل می‌کنه.
درود بر احمدی نژاد که مسکن مهر را بنا نهاد وداد به دست روحانی وآخوندی واین دونفر هم با شهمت زیادی دادند تحویل دلال ها وهمین امر باعث گرانی سرسام آور مسکن شد وآخوندی هم استعفا داد وکسی هم ازش چیزی نپرسید درود بر دولت بهار
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
مسکن مهر مجانی که نساخته پول و امکانات از طریق همان سپرده مردم بوده از این جیب به جیب دیگر رفته . چه منتی هست . اگر مدیریت داشت کهریزک را مدیریت میکرد .
پیمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
تو هم با دولت تدبیرت برو بساز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
مسکن مهر خیانتی بود در تاریخ بشریت.یکدفعه خیل عظیمی در مدت کوتاهی کار پیدا کردند و با پایان پروژه همه انها بیکار شدند
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
دوست عزیز یه سر تشریف بیا کهریزک سازندگی را اونجا ببین؟؟؟
اگر خواستی چیزی را پنهان کنی لای کتاب بگذار این ملت کتاب نمی‌خوانند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
کتابی که مردم می‌خواندند ممنوع انتشار است.
ناشناس
| Germany |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
احسنت
ملت ما فقط حرف می زنند. مطالعه هیچ
کسی که تمام جواب ها را میدانــد هنوز تمام سوال ها از او پرسیـده نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
هیچکس تا تو مملکت نگفته من پاسخ تمام سوالات را میدانم. اما بعضی ها ادعا می کنند چیزی جیبشان دارند که آنچیزی پاسخ تمام سوالات را میداند.
روزی روباهی با موبایل داشت شماره میگرفت زاغ گفت اونجا آنتن نمیده ... بده بالای درخت برات بگیرم روباه گوشی رو انداخت زاغ گفت:این جای پنیری که دوم ابتدایی ازم دزدیدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
قشنگ بود
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
اگر کامنت ننویسید کسی بهت ایراد نمیگیره.
روحانی::

دولت در سال ۹۷ بفکر حل مشکلات کشور بود!!
سال اینده این راه را ادامه میدهیم!!!


(من چندتا مطلب درباره صحبت های روحانی بصورت کامت ارسال کردم...عجیبه چرا مطالب سایت شما بجای نقد دولت.. شده حاشیه و سرکار گذاشتن مردم با سیاسیون در حاشیه قرار گرقته
)


رسوایی خیلی بده واااا
جامعه دو طبقه دارد : یک : طبقه‌ای که می‌خورد و کار نمی‌کند ! دو : طبقه‌ای که کار می‌کند و نمی‌خورد !
الان وقتشه یه پنجاه هزاری بزارین تو لباسای زمستونیتون که سال دیگه دست کردین تو جیبش حداقل پول دو سه تا نون رو داشته باشید.
دام وارد کشور می‌شود اما از کشتی تخلیه شده و با یک کشتی و هواپیمای دیگر صادر می‌شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
یعنی اینقدر بی صاحبه
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بله دیگه اگه بیصاحب نبود که مواد مخدر از ماست راحت تر پیدا نمیشد
حسین هدایتی دادگاه امروز:


چوب اسمم را می‌خورم، آیا بدهی من بیشتر بود یا بدهی ...... چرا باید محاکمه بنده علنی باشد و محاکمه آن‌ها غیرعلنی برگزار شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
این خبر توی رسانه های داخلی خودمون امده کامل

سایت خودتونم منتشر کرده بخش اخبار کوتاه

چرا سه نقطه میکتی
انشای‌ پسری به پدر رفتگرش:

پدر من باشرف است. چون آنکس که انسان باشد و بين آشغال ها نان پيداکند شرافت دارد تا آنکس که‌ آشغال باشد و بين انسانها نان پيدا کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
آفرین و هزار لایک
ناشناس
| Germany |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
پدرش با شرف است ولی کم عقل . بجای گشتن در اشغال برای نان باید دنبال آن می رفت که شرایط را عوض کند تا همه نان و آب شرافتمندانه داشته باشند.
همیشه سکوت نشانه‌ی تاییدِ حرفِ طرفِ مقابل نیست گاهی نشانه‌ی قطعِ امید از سطحِ شعور اوست
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت:

شنیده ها حاکی از این است که دام وارد کشور می شود، اما از کشتی و هواپیما تخلیه شده و با یک کشتی و هواپیمای دیگر صادر می شود.

دنیا تا به حال بی ذات تر و پست تر از ( برخی ) مردمان امروز ایران ندیده !

باعث تاسفه که مردم ما امروز اینقدر پست و بی وجدان شدن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
هر چز که بگندد نمکش میزنند وای به حال روزی که بگندد نمک
آقای زاکانی ! لطفاً بر روی همان صندلی که هستید جلوس بفرمایید و به فکر صندلی ریاست جمهوری نباشید .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
در این حد و حدود نیست اصلا
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
تمام بدبختی های فعلی ما از کار مجلس و دولت قبلی و مسولین تند رویی است که چشم بسته از اینها حمایت کردند و به خواست اکثریت مردم پشت کردند است
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
در پاسخ به علی چه کسی این مسولین را تایید کرده بود؟
نه برادر زاكاني
شما افراطيون وضعيت را به اين حال رسانيده ايد ، براد آدم چه ربطي با آدم دارد ، اگر اين طور است مهندس جهانگيري ٢ برادرش شهيد شده است . ضمنا نمي شود تخلف براي گروهي كه موافق ما هستند خوب است ولي براي رقيب نه .
رادیو می‌گفت برای رفاه حال هموطنان درهای بهشت زهرا امشب بازه. اینم وضعیت رفاهمون
پاسخ ها
سراب
| France |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
خدا خیرت بده ناشناس :) تو این اعصاب خوردی روحم تازه شد با قبرستون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
خخخ
آقای احمدی نژاد منظورتان از سلاح چیست .سلاح شامل چه چیز هایی می شود ؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
یک مرد دیوانه روانی نژاد پرست پست با اسلحه رفته داخل مسجد و تعدادی انسان بیگناه را که در حال عبادت بوده را به قتل رسانده و از طرف دولت نیوزیلند کاملا منطقی پیگیری شدهو قاتل دستگیر و در زندان منتظر دادگاه است
و از بازماندگان خیلی مناسب حمایت کرده اند و تسلیت گفته اند
این چه ربطی به ابر قدرتها و دشمنان ساختگی ما دارد !!؟؟؟
چرا فقط دنبال تنش آفرینی هستید ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
اسید پاش ها را کی دستگیر میکنند نیوزلند ولش کن انها قانون کشورش درست هست
برخی از قوانین مرفی به شرح زیر هستند:

فلسفهٔ مورفی

لبخند بزن… فردا روز بدتری است…

قانون صف:

اگر شما از یک صف به صف دیگری رفتید، سرعت صف قبلی بیشتر از صف فعلی خواهد شد.

قانون کارواش:

احتمال بارش باران نسبت مستقیم با روز شستن ماشین شما دارد.

قانون تلفن:

اگر شما شماره‌ای را اشتباه گرفتید، آن شماره هیچ‌گاه اشغال نخواهد بود.

قانون بینی:

بعد از اینکه دستتان حسابی گریسی شد، بینی شما شروع به خارش خواهد کرد.

قانون کارگاه:

اگر چیزی از دستتان افتاد، قطعاً به پرت‌ترین گوشهٔ ممکن خواهد خزید.

قانون دروغگویی:

اگر بهانهٔ دروغی‌تان پیش رئیس برای دیر آمدن، پنچر شدن ماشینتان باشد، روز بعد واقعاً به‌خاطر پنچر شدن ماشینتان دیرتان خواهد شد.

قانون روبه‌رو شدن:

احتمال روبه‌رو شدن با یک آشنا وقتی که با کسی هستید که مایل نیستید با او دیده شوید، افزایش می‌یابد.

قانون اثبات:

وقتی می‌خواهید به کسی ثابت کنید که یک ماشین کار نمی‌کند، کار خواهد کرد.


قانون قهوه:

قبل از اولین جرعه از قهوه داغتان، کسی از شما کاری خواهد خواست که تا سرد شدن قهوه طول خواهد کشید.

قانون ترافیک:

وقتی در ترافیک گیر کرده‌ای، خطی که تو در آن هستی دیرتر راه می‌افتد.

قانون وسایل نقلیه:

وسایل نقلیه اعم از اتوبوس، قطار، هواپیما و … همیشه دیرتر از موعد حرکت می‌کنند، مگر آنکه شما دیر برسید؛ در این صورت درست سر وقت رفته‌اند.

قانون اتوبوس:

مدت زیادی منتظر اتوبوس می‌مانی و خبری نیست. پس سیگاری روشن می‌کنی. به محض روشن شدن سیگار، اتوبوس می‌رسد (به عبارت ساده، اگر سیگار را روشن کنی اتوبوس می‌رسد. اگر برای زودتر رسیدنِ اتوبوس سیگار را روشن کنی اتوبوس دیرتر می‌آید).

قانون کار:

اگر به نظر می‌رسد همهٔ چیزها خوب پیش می‌روند، حتماً چیزی را از قلم انداخته‌ای.

قانون نتیجه:

احتمال بد پیش رفتن کارها نسبت مستقیم با اهمیت آن‌ها دارد.

قانون تحویل پروژه:

وقتی موقع تحویل پروژه می‌رسد، دقیقاً همان روز مشکلی در آن پیدا می‌شود.

قانون یادگیری:

شما چیزی را یاد نمی‌گیرید، مگر بعد از این‌که امتحان آن را دادید.

قانون جستجو:

هر وقت دنبال چیزی می‌گردید، همیشه در آخرین مکانی که جستجو می‌کنید، آن را می‌یابید.

قانون خرید:

اهمیتی ندارد که چقدر دنبال جنسی بگردید، به محض اینکه آن را خریدید، آن را در مغازه دیگری ارزان‌تر خواهید یافت.

قانون چیزهای خوب:

هر چیز خوب در زندگی یا غیرقانونی است یا غیراخلاقی یا چاق‌کننده.

قانون ضایع شدن:

احتمال آنکه کاری را که انجام می‌دهید، دیگران ببینند، نسبت مستقیم دارد با میزان احمقانه بودن آن کار.

قانون پمپ بنزین:

هنگام ورود به پمپ بنزین جایگاهی که انتخاب می‌کنید، کندتر و طولانی‌تر از جایگاه‌های دیگر خواهد بود.

قانون لکه:

زمانی که می‌خواهید لکهٔ روی شیشهٔ پنجره را پاک کنید، لکه در سمت دیگر شیشه خواهد بود.

قانون بقای کثیفی:

برای تمیز کردن هر چیزی، چیز دیگری باید کثیف شود.

قانون دسترسی:

هرگاه چیزی را دور بیندازید، به محض آنکه دیگر به آن دسترسی نداشته باشید، به آن نیاز پیدا خواهید کرد.

قانون صبحانه:

همیشه نان از طرفی که به آن کره مالیده‌اید روی زمین می‌افتد.

قانون USB

همیشه یو اس بی دفعهٔ اول جا نمی‌رود حتی اگر جهتش درست باشه.

قانون تعمیر:

زمانی که دستگاه معیوب خود را نزد تعمیرکار می‌برید، کاملاً درست و بی‌عیب کار خواهد کرد.

قانون اجتناب:

اگر به هر دلیل در جایی قانون مورفی عمل نکند، قراره اتفاق خیلی بدتر و بزرگتری بیفتد.


قانون زندگی مورفی:

آیا زندگی شما نمونه خوبی از قوانین مورفی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
خب عزیزم که چی؟؟

خودت تازه ایناروخوندی بنظرت خیلی جذاب میان اومدی اینجا کپی پست کردی که چی بشه مثلا؟؟
خدا همه بیماران را شفا بده شما را هم شفای ویژه بده
احمدی نژاد: " قتل عام در نیوزلند نشانه مدیریت غم انگیز سیستم جهانی....."
باید مدیریت سیستم جهانی را به شما می دادند تا مثل ایران اصلاح و دنیا را آباد کنید!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بریزیم تو خیابون

تقلب شده

مردم بندازیم ب جان هم بخاطر قدرت و شکست انتخابات

کشور ببریرم زیر تحریم و نابودی

مدریت اینطور دوس داری؟
ناشناس
| Qatar |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
احمدى منجى بشريت
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
با این اوضاع مدیریت فعلی کشور در حیرتم که امثال شما با چه رویی از مدیریت سابق کشور انتقاد میکنید
دیگر حال آدم از افاضات طیف شما بهم میخورد
دکتر ! حیف که جهان قدر شما رو نمی دونه . اگر مدیریت جهانی را به شما می دادند الان همه دنیا مثل ما گیر یک کیلو گوشت بودند و از مدیریت شما لذت می بردند .
آیا از زندگی یک نواخت خود خسته شده اید؟

آیا میخواهید به زندگی خود هیجان بدهید؟

پراید 131

تجربه مرگ➕کما➕هیجان➕دلهره

کافیست سوار شوید و سرعت را به بالای60 برسانید
در این تعجب هستم گوسفند بسیار ارزشمندتر از هزاران میلیارد تومان است که دست گوسفند دزد بریده میشود ولی دزدان واقعی الکی به زندان میروند وبعد غیبشان میشود بهرصورت خانواده عظیم الشان انان در امریکا یا اروپا با ملیونها دلار در رفاه کامل بریش ملت ودولت می خندند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
نوشتت را باید با طلا نوشت.
چه خبره چپ و راست از جناب زاکانی نماینده اسبق خبر می رید؟
فامیلی چیزی میزی تو تابناک داره؟
هزار تا نماینده سابق تو مجلس بوده حالا ایشون هر چی می گه به کنار شما چرا این قدر توجه بهش می کنید.
طرف با این سطح توجه باورش می شه . امان از باور الکی
استانه ی تحمل ایرانیا تو اين چند وقت انقد زیاد شده ک حتی میتونن بدون بیهوشی عمل کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
بقول دموقراضه : مردم عادت می کنند
لعنت بە سربازی اجباری
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
آشخور
ناشناس
| Germany |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
صبر کن سربازیت تمام بشه میگی لعنت به زندگی کاش یه جای دیگه به دنیا آمده بودم.
آفرین بر دولتی ک همه چی رو داره از سفره ها ی ایرانی حذف میکنه

همینجوری پیش برو تا حذف نون خالی از سفره ها چیزی نمونده
جهانگیری: موفق شدیم ۹۷ را با موفقیت به پایان ببریم!!؟
با این درک معاون رییس جمهوری؟
آیا در مورد پرداخت ارزی آقای هدایتی به آقای تاج ، اونم به مبلغ دو میلیارد دلار اطمینان دارید؟؟
شاید از نوشتن این مبلغ هیوج و احتمالا اشتباهی ، منظور واقعیتون ، همون مبلغ دو میلیون دلار بوده که کم و بیش ، به مبالغ دستمزد کی روش و خرید لباس برای تیم و همچنین ، برای پرداخت پاداشهای جزئی به فوتبالیستها هم نزدیکه ؟؟؟ آخه :
اصلا و هیچ جوری به نظر درست در نمیاد که بین دوتا ادم نیمه معمولی ، اونم با این مشخصات، به راحتی و بی سرو صدا ، مبلغ دوهزار میلیون دلار ،بنحوی رد و بدل شده باشه و آب هم از آب تکون نخورده باشه!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
دیگه تو ایران هیچکس برای خبرهای اختلاس و رشوه میلیونی تره هم خرد نمیکنه
مسئولان ، در این دهکده جهانی که هر حرفی بمحض ایراد هزاران کیلومتر مسیر طی میکند و بلافاصله به گیرنده میرسد،زمان سخن گفتن بیشتر مراقب گفته ها باشند و یا راجع به اموری که نمیدانند کمتر سخن برانند.چرا که تبعات انرا هشتاد میلیون ایرانی متحمل خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
آی گفتی !
ما هیچ وقت انتخابات آزادی در ایران نداشتیم و همیشه انتخاب بین بد و بدتر بوده

در دموکراسی حتی افغانستان و عراق از ما بهتر هستند

یکبار هم که شده اجازه بدید شورای نگهبان انتخابات رو مهندسی نکنه

یا حداقل انتخابات برگزار نکنید و این همه هزینه بیت المال رو برای اون هدر ندید و اون رو بزارید تو جیب چند تا آغازاده بره باهاش حال کنه
با حذف برنامه نود بنظر میرسد عده ای در داخل کشور نشسته اند ببینند کجا و چه کسی دارد خوب کار میکند و حمایت مردم را دارد تا دستور دهند به اذنابشان تا به او حمله کنند.خواه این فرد وزیر خارجه باشد خواه مجری ورزشی. وزیر نفت باشد یا سخنگوی اسبق دولت یا رییس جمهور‌.از فرماندهان توانمند سپاه باشد یا نخست وزیر دوره جنگ.خلاصه هر کسی در این کشور و نظام خوب کار کرد بزنید.به جناح سیاسی یا باورهای مذهبی کار نداشته باشید.هر کس خوب بود و عده ای طرفدار داشت بزنید.
این عید نامبارک با این وضع تبریک گفتن ندارد.مردم همه ناراحت وحتی عزادارن.بعد از 40 سال تازه می گن انشالله
کمک هدایتی به تاج دو میلیارد دلار؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بخیل نباش سفرهای پهنه وهرکس بتونه برای خود و دوروبریها برمیدادرد ازسلبرتیها گرفته تا پزشکان و غیره بیچاره مردم بدبخت کارگر ورعیت ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
میلیون مجید جان
الان به آدم بهترین چیزی که حس خوبی میده اینه که یک قهوه خوشمزه درست کنی، بعد با عسل ، پنیر و نون تست چند تا ساندویچ خوشمزه هم درست کنی و یک فیلم یا سریال قشنگ هم بزاری و نوش جان کنی و تا مدتی به هیچ چیز دیگه ای فکر نکنی

البته اگر ازدواج کرده باشی و بچه دار هم باشی که کلا بدبختی و هیچ چیز قطعا خوشحالت نخواهد کرد
همه اتفاقات خوب ، برای انسانهای مثبت اندیش می افتد انسانهایی که زیبا فکر می کنند، با دیگران با محبت رفتار می کنند، شکرگزار هستند، خودشان را دوست دارند ، و به زندگی لبخند می زنند... انسانهایی که حتی در بدترین شرایط و رویدادها ، سعی میکنند جنبه مثبت قضایا را پیدا کنند و ببینند... انسانهایی که با جنس زندگی و عشق هماهنگ هستند، و همیشه ، در هر مکانی بذر امید و شادی می پاشند... اینگونه افراد مغناطیس عشق هستند و مغناطیس عشق ، جاذبه ای قوی دارد و هر چیز زیبایی را به سمت خودش جذب می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
در یک کلمه بگو آدمای خوش خیال
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
برای اونها یی که شعارشون مرگ بر همه غیر از خودمون هست چطور؟
این اقای هدایتی سالها بعنوان کا ر افرین برتر وحامی فوتبال وخیر در کشور تبلیغ میشد جبهه هم رفته بود یک بار از او نپرسیدید این پول ها را از کجا اورده ای از بابک زنجانی از خاوری از علی انصاری از احمدیان از این همه سرمایه دار تازه بدوران رسیده نپرسیدید فساد در ایران سیستماتیک است اوضاع اقتصادی کشور را می بینید ؟!!!قوت مردم گوشت ولبنیات و به یک بخش خصوصی دروغین رانت خوار داده شده دمار از روزگار مردم در اورده اند وهمه چیز را به ترامپ و امریکا ربط میدهند دشمن ما فقط امریکا نیست ا
مسلمان ها باید سعی کنند از کشورهای غربی به کشورهای خوشان بازگردند. در حال حاضر اکثر شهروندان کشورهای غربی احساس میکنند کشورشان توسط مسلمانان اشغال شده. مثلا در انگلستان، کانادا، بسیاری از کشورهای اروپای شما وقتی سوار مترو میشوید اصلا احساس نمیکنید در یک کشور اروپایی هستید.


کدام کشور مسلمان در جهان به یک مسیحی اجازه میدهد تا آزادانه دین خود را تبلیغ نماید و برای خود کلیسا بسازد و مطابق رسومات خود عمل نماید. شما ببینید در مصر چه بلایی بر سر مسیحیان می آورند.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
میگویند آقای روحانی وقتی در عراق با اقای سیستانی ملاقات داشتند اقای سیتانی گفتند باید از به چالش کشیدن جوامع عربی دست کشیده شود چون در آینده این کشمکش باعث مشکلات در خاورمیانه خواهد شد یعنی باید با عرب مصالحه کرد له جای چالش عقیده و دین و فرهنگ جوامع عربی سازش کرد کسی بیشتر میداند
پول آب و برق در سال آینده۲۴درصد افزایش خواهد یافت.اولین خبر از شروع گرانی ها
ای کسبه و تجار بد بد بد بد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
خخخخخخ! زدی تو خال
زاکانی آماده ورود به مجلس است.بعید است ۱نفر از لیست اصلاحات وارد مجلس شود حتی افرادی مانند علی مطهری
با فرا رسیدن نوروز بهار دلها و شکفتن گلها به همه کاربران این سایت محترم با هر جناح سیاسی که باشند با هر عقیده که باشند پیشاپیش تبریک عرص میکنم . به سایت محترم تابناک تبریک عرض میکنم که باز تاب دهنده نظرات بسیار سختی را هر شب به تمام فشاری بر این سایت هست نطر ات را پخش میکند
فرار رسیدن نوروز بهار دلها و شکفتن گلها به سایت محترم تابناک و کاربران محترم سایت با تفاوت دیدگاهای سیاسی که داریم پیشاپیش تبریک عرض میکنم . امیدوارم این اختلافات سیاسی باعث تعادل بخشی در مواضع سیاسی ما کاربران مفید به فایده باشد . انشالاه سایت محترم تابناک در سال جدید خبرهای خوش و امیدوارکننده ای پخش کند
تابی جان یادت باشه حتما مبلغ دو میلیارد دلار را اصلاح کن چون امکان نداره درست باشه . متاسفانه انقدر اختلاس ها کلان شده که دیگه هر مبلغی اعلام میشه کسی به عقلانی بودن مبلغ فکر نمیکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
دو میلیون دلار بوده
یک گاف وحشتناک دادی تابی! هدایتی گفته مهدی تاج از من 2 میلیون دلار گرفته ، چرا نوشتی
مهدی تاج از هدایتی 2 میلیارد دلار گرفته؟! یعنی فرق میلیون و میلیارد را هم نمیدانی؟!
بلبل که نبودیم بخوانیم به گلزار

جغدی شده شبگیر به ویرانه بگرییم
پاسخ ها
سراب
| France |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بلبل که نه بودیم ولی خار نشاندند
بالا که ما در ماتم گلخانه بگرییم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
اتفاقا جغدها اویل بهار نزدیک غروب بسیار روی درختان شکوفه زده می خوانند و معلوم نیست منظور شاعر چی بوده؟
دولت دو راه دارد یا استعفا دهد یا قیمت ها را کنترل کند کاهش پیشکش فقط ۱سال رو همین نرخ ها کنترل کند.اگر نمی تواند کنترل کند دلیل ماندن چیست؟مگه هدف دولت خدمت به ملت و برقراری رفاه نسبی نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
دولت فقط سیاست گداری میکند دخالت در امر تولید و توزیع یعنی چوب و چماق و اعدام در اقتصاد بی معنی هست و این روش فقط در جوامع کمونیستی وجود دارد
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
دولت باید بماند هر موقع رای که مردم به دولت و مجلس دادند و از مجلس و مردم بپرس چرا به این جناح رای دادید بروید همان مطالبات مردم را از دولت بخواهید . وقت مردم را به این دلایل نگیرید که روحانی نتوانست اگر من و گروه من باشم بیکاری و گرانی و فساد و رانت حل میشود اتفاقا چون اصلاحات سیاسی و اقتصادی انجام ندادی چنین شده چون نطر مردم براتان اهمیت نداره چون رای با تفنگ با رای با صندوق فرق دارد
آقای زاکانی تو خوبی .
زاکانی برو کشکتو بساب ، اگه بردار جهانگیری مشکل داره ، دکل دزدان که گردنشون کلفته رو که از رو چی میگی ، مرگ خوبه ولی برای همسایه ؟؟؟
زاکانی یادت هست زمان انتخابات ۳۶۶ سخنرانی بر علیه روحانی انجام دادی ؟! حیف که روحانی خیلی از مسایل رو بخاطر کشور و رهبری بیان نمیکنه ؟؟؟
اقای روحانی گند زدید ؟؟؟؟؟گند زدید به اعتماد مردم ، گند زدید به اصلاحات ،گند زدید به اقتصاد ، گند زدید به اعتبار کسانی که به مردم التماس کردن که به شما رای بدن، گند زدید به حقوق شهروندی بعد از ۸ سال حصر ؟! به نظرم این تاوان خیانت به رای ۲۴ میلیون رای دهنده است ، شک نکنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
واقعا حیف اعتماد ملت که نابود شد ، ای کاش همون زمانی که با برجام ۲ و ۳ شما مخالفت شدخیلی راحت استعفا میدادی و همچون یک قهرمان در یادها میماندنی
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
نه نه نه دوست عزیز . این نتیجه این هست روحانی بعد از انتخابات هر چی گفت بر عکسش را جواب گرفت . روحانی گفت ازادیهای مدنی و شهروندی .... ولی جواب دادند رییس حمهور باید به اقتصاد برسد سپس روحانی گفتند برای شکوفایی اقتصادی باید سرمایه گذاری خارجی جذب کنیم گفتند نه داداش غربیها را اجازه ورود در اقتصاد ایران نخواهیم داد بقیه تا بعدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
روحانی باید جواب ضرغامیها ،عباسیها،قاسمیها، و برخی دیگر در نهادها و برخی تریبونهای دیگر را بدهد.شانسی برای او متصور نیست.....
واعظی گفت: شرایط جدیدی که امروز با آن مواجه هستیم نه بخاطر سیاست‌های دولت بلکه حاصل دفاع دولت از سیاست‌های انقلاب و آرمان‌ها و اهداف امام راحل مبنی بر مقاومت و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی مستکبران است.
وقتی پروژه حذف عادل کلید میخوره ، بعنی یه عده گردن کلفت به قول وزیر نفت برای رای و نظر ملت ارزشی قائل نیستند ....
جا داشت تابناک یادی از فرزند امام میکردیدی
این زاکانی از طنازی همشهری خود عبید به غلط گفتن جوکهای مسخره را یاد گرفته است
راه دزدي را باز گذاشته اند و در خزانه را بي قفل انگاه هي بگير و ببند اين دزديد و ان دزديد بعد كي بود كي بود من نبودم وقتي دلار دولتي با دلار ازاد هشت هزار تومان تفاوت دارد روز به روز به تعداد دزدهاي بيت المال اضافه خواهد شد نميدانم چرا من در يك روستاي دور افتاده اين را ميفهمم ولي نمايندگان مجلس و دولتي ها و . . . . . نمي فهمند شايد هم اين راه باز است براي دزدي عده اي خاص و اقا زاده و . . . . . شايد هم ارث پدري شان است كه ما نميدانيمم شايد هم مشگل از فهم ماست كه نميفهميم راه باز است و جاده دراز .....
با اين گراني وتورم بچه 4ساله هم مي تواند اداعاي رهبري جهاني را داشته باشد احمدي نژاد كه جاي خود دارد
من نمی فهمم آقای زاکانی چه جایگاهی داره که افاضاتشون باید پخش شه یک نماینده بی قابلیت و تندرو منتخب از قشر محدود اما تمامیت خواه بود که به واسطه عدم مشارکت مردم به مجلس راه یافت و بعد با نظر قاطبه مردم تهران از این سمت خلع شد همین
مملکت ما چرا اینطوری شد؟
تلخ ترین عیدم را در چهل سالگی چشیدم
زمان موشک باران هم اینقدر سخت و تلخ نبود
محسن احمدیان ......اخی از سایه بیرون اومد بنده خدا کمبود ویتامین dگرفته بود.....لطفا به مردان و زنان در آفتاب که روز روشن در حال چپاول و غارتگری بیت المال به انحی مختلف هستند برسید..........فقر.بدبختی.گرانی .تورم.دزدی.بیکاری.ورشکستگی.غارتگری.فحشا.و.....................بیدادمیکنه.....
چرا از اصطلاح نامانوس مرد برای هر نامردی استفاده می شود؟
چقدر پینوکیو زیاد شده در کشور؟ البته پینوکیوی قبل از "اصلاحات" توسط فرشته مهربون منظورم بود.
یا رو به قول خودشان متهم اصلی پرونده ای هست که بیش از 6 ملیارد یورو یعنی به حسابی بیش از 100 هزار ملیارد اختلاس کردن بعد براش 20 ملیارد ویقه بریدن آخه کلاه خودتون رو قاضی کنین کسی که شریک 100 هزار ملیارد ثروته براش 20 ملیارد پولی حساب میشه خب فرار میکنه به کاناداد دیگه ! من که دیگه از این کانادا نفرت دارم
مراکز اقتصادی کشور علی الاطاهر در دست دوتابعیت هاس واقعا جالبه
اگر آقای زاکانی یه حرف خوب و درست تو عمرش زده باشد همین جمله ایشان است که باید با آب طلا این جمله را نوشت« جهانگیری نماد ناکارآمدی دولت است »
با نظر اقای زاکانی موافقم اقای جهانگیری فقط یک شومن . والا ممکنه مدرک دکترا داشته باشه ولی سواد خیر.
چرا فکر می کنید که مسئول تمام بدبختی ها صرفا دولت است . مگر مردم هیچ نقشی ندارند ، مردمی که بعنوان کارکنان یا کارگران در شرکت ها ها و سازمان ها و در اصناف مختلف حضور دارند. اگر کشور و اقتصاد و سیاست و آزادی عقیده برای مردم مهم باشد که در حال حاضر نیست ،پس می توانند هرگونه فساد و رشوه و پارتی بازی را از مسئولین بالاتر خود بگیرند. وقتی بازرس اتحادیه در اصناف پوشاک و آجیل و گوشت دنبال دلالی و پر کردن جیب خود است ،دولت چکاره است ؟ وقتی پرونده های فراوان در قوه قضاییه سال ها حل نشده چه دلیلی دارد و دولت کجای کار است . وقتی واقعا دلیل منطقی و علمی برای از هم پاشیدن اقتصاد نیست جزء رانت خواری و چوب لای چرخ دولت کردن عده ای که کشور را ملک طلق خود و پدرانشان می دانند دولت چکاره است. وقتی شهرداری ها ، دادگستری ها و... کار مردم را بدرستی رفع و رجوع نمی کنند و چشمشان به جیب مردم است ، دولت کجای کار است ؟وقتی مردم حرص خرید بدون نیاز از شکر و لبو گرفته تا خودرو بی کیفیت را دارند ، که خلاف اصول اقتصاد هم هست دولت چکاره است؟ وقتی انتصابیون 40 ساله کشور که طی این 40 سال از یک طیف خاص هستند از ائمه جمعه شهرها گرفته تا صدا و سیما و نهادهای خاص و در اقتصاد و سیاست خارجه دخالت های مخرب دارند ، دولت چکاره است . وقتی تندروها برای زمین زدن دولت حاضرند بیشترین خسارت ها را بر مردم و کشور وارد کنند دولت چکار می تواند بکند. اگر می خواهیم مشکلات کشور حل شود در وهله اول باید شفافیت در روابط ایجاد کرد باید رفتارهای اقتصادی و فرهنگی در قاب شیشه ای باشد باید هوش اجتماعی مردم تقویت شود تا حاضر نشوند پارتی بازی کنند و پارتی بازی را بپذیرند. باید مانند سایر کشور های پیشرفته ناظر بر حاکمیت و رفتار حاکمان باشند که البته شرط این نظارت هم ایجاد شفافیت توسط حاکمیت است (نه فقط دولت) . چرا با پالرمو و سی اف تی مخالفت می شود چون دقیقا تاکید بر شفافیت داخلی و بعد از آن شفافیت در روابط اقتصادی بین المللی دارد . مسئولین انتصابی (نه انتخابی ) در این کشور که 40 سال بر خوان انقلاب تناول می کنند حاضر نیستند این مهم انجام شود نه به خاطر کمک به حزب ا... و ... که این کمک ها ناچیز است و از طریق نظام شفاف بانکی هم انجام نمی گیرد، بلکه نگران حساب و کتاب های خودشان هستند.
شفافیت در حقوق ها و شفافیت در جریان اطلاعات و شفافیت در بکارگیری نیروها در سازمان ها بدور از فامیل بازی و از طریق گزینش صالح می تواند مردم را آگاه کند . سپس فرهنگ نظارت بر خود و دیگران از سوی تک تک افراد می تواند موجب هدایت شود. پس دولت دولت ترسویی نیست زیرا خسارت های این دولت علیرغم ضدیت تندروها ، بر این کشور زیاد نیست ولی در مقابل خسارتهای دولت نهم و دهم که حمایت تمام حاکمیت را داشته سال ها جریان خواهد داشت ، کما اینکه پرونده های حال حاضر هم نشان از همین خسارت ها دارد. دولت در انجام مذاکره مهم که کشور را ذیل فصل توسل به زور شورای امنیت خارج کرد بزرگترین خدمت را انجام داد کاری که ثابت کرد پیشرفت کشور نیازمند تعامل با دنیاست. اما مخالفین برجام نتوانستند موفقیت هر چند کوتاه این روند را برتابند و همان روزهای اغازین هم بنای مخالفت گذاشتند و هر شرکت خارجی را دشمن کشور تلقی می کردند و ادعا داشتند که برجام باعث ورود سرمایه گذاری و حضور کشورها در ایران نشد در حالی که پس از خروج ترامپ از برجام (که اصلا به معنای شکست برجام نبود و ربط به دولت نداشت بلکه ناشی از بد عهدی امریکابود) آثار ناشی از این تعاملات بین المللی بر همگان مشخص شد. ادعای آنهایی که فکر می کنند بدون ارتباط با دنیا می شود پیشرفت کرد بسیار غلط است و در دنیای امروز کسی نمی تواند در غار زندگی کند و مدعی باشد خیلی توسعه یافته است. هر کشور توسعه یافته ای دارای تعاملات با تمامی کشورها است و پیشرفت خود را مدیون ارتباط با دیگران می داند و منافع خود را در منافع آنها جستجو می کند. به ویژه کشور ما که نه تنها طی این 40 سال که قبل از آن هم نتوانسته وضعیت رشد اقتصادی و تورم و بیکاری و تراز بازرگانی خود را ترقی دهد . برای حصول به قله های توفیق و پیشرفت باید با کشورها تعامل داشت و صد البته باید توانایی داخلی داشت . لذا قطبین اتکا صرف به داخل و یا اتکا صرف به خارج هر دو محکوم به شکست هستند.
در نهایت معتقدم اصولگراها به ویژه تندروها هیچ برنامه ای برای پیشرفت کشور ندارند و سخت مخالف شفافیت در اقتصاد هستند و اعتقادی به مردم و رای مردم ندارند و آگاهی مردم را دشمن خود می دانند.
یشنهاد می کنم بجای ساخت سریالهای بی مزه نوروزی ، در این تعطیلات حدودا 15 روزه مدیریت جهان رو بدیم دست دکتر احمدی نژاد
حتما خیلی برنامه خنده داری میشه
آقاي احمدي نژاد از مديريت جهان دست بر نمي دارد !
اقای احمدی نزاد شما که در زمان ریاست جمهوری خودتان را به یاد بیاورید.(خس وخاشاک) لطفا از اظهار نظر خودداری نمایید.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی