بازدید 37325
هزار و پانصد و هشتاد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

ادعایی درباره تخریب ویلای خبرساز لواسان/نظر توکلی درباره ریاست رئیسی بر دستگاه قضا/اعتراض کریمی قدوسی به هیأت نظارت مجلس/کدام یک از اطرافیان روحانی حجتیه‌ای است؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند آشنا: دو صد گفته، چون نیم‌کردار نیست/روحانی مطلع بود که اسد را به تهران می‌آوریم/استدلال شگفت‌انگیز یک روزنامه برای گرانی‌ها!/اوراق مشارکت و اوراق قرضه هم «ربا»ست‌ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۴ 06 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

احمدی نژاد قائل بود با امام زمان ارتباط دارد،بنابراین کسی را قبول نداشت

حسن غفوری فرد نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری می گوید: پایداری‌ها بخشی از جریان احمدی نژاد بودند و احمدی نژاد هم مشخصا بخشی از اصولگرایانی بود که با بلیت اصولگرایان شهردار شد البته از درگیری های در شورای شهر که عمدتا اصلاح طلبان بودند مردم تهران در شورای شهر دوم یکپارچه به اصولگرایان رأی دادند و شورای شهر هم برای شهردار تهران از احمدی نژاد که رئیس ستاد انتخابات شورای شهر تهران بود برای شهرداری تهران دعوت کرد و تا پایان دوره شهرداری ایشان دقیقا داخل اصولگرایان تعریف می شد اما بعد از انتخاب به عنوان رئیس جمهور به ایجاد دو قطبی هاشمی رفسنجانی و احمدی نژاد پرداخت که حداقل تا آن موقع هر دو در داخل اصولگرایی تعریف می شدند و بعد هم دوستان ایشان در مجلس بحث دو قطبی هاشمی و احمدی نژاد را مطرح کردند و افرادی مانند حجت الاسلام روح الله حسینیان و حجت الاسلام حمید رسایی خود را در جریان احمدی نژادی ها و دیگران را جزو گروه آیت الله هاشمی رفسنجانی مطرح کردند و حتی بحث هابیل و قابیل را مطرح نمودند البته بعدا آنها هم از احمدی نژاد جدا شدند و جبهه پایداری بدون احمدی نژاد شکل گرفت؛ احمدی نژاد هم کسی بود که هیچ یک از افرادی که در جریان اصولگرایی محور و محترم بودند را قبول نداشت و خودش را محور می دانست و ارتباطاتی که قایل بود با امام زمان دارد. بنابراین مبدا حرکات پایداری ها همین رفتارهای احمدی نژاد بود که بعد از جدایی از او دنبال کردند./ خبرآنلاین

اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی، فاطمیون، زینبیون و حوثی‌ها خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: امروز طلبه‌ها باید فضای مجازی را بطوری در دست بگیرند که دشمن مجبور بشود این فضا را برای ما محدود کند، اینکه دشمن در فضای مجازی مطلبی را مطرح می‌کند، اتفاقی نیست و بسیار برنامه‌ریزی شده و طراحی شده است. اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد. اتفاقات سال گذشته و پرده دری برخی مفسدان اقتصادی باعث شد تا به درخواست ریاست محترم قوه قضائیه و دستور مقام معظم رهبری دادگاه‌های ویژه اقتصادی شکل گرفت و برای افرادی که مفاسد اقتصادی بزرگی ایجاد کرده بودند پرونده‌هایی تشکیل شد و با کمک افکار عمومی احکام بسیار قاطع و به موقعی صادر شد.

کناره‌گیری دولت در سه ماه آینده بازی سیاسی رقباست

محمود صادقی، نماینده تهران در مجلس می‌گوید «کناره‌گیری دولت در بهار ۹۸ بازی سیاسی رقبای دولت است». او از حسن روحانی، رئیس‌جمهوری خواست برای جلوگیری از افزایش التهابات روانی، مسائل کشور را صادقانه با مردم در میان بگذارد. آقای صادقی گفت "مردم انتظار دارند آقای روحانی و دولت ضمن پذیرش برخی از ضعف‌ها باید صادقانه موضوعات را با مردم در میان بگذرد".

یک عضو شورای شهر تهران: ما غیر مستقیم تهدید می‌شویم!

ناهید خداکرمی‌ در گفت‌وگو با ایلنا، درباره سرانجام پرونده‌ تخلفات شهرداری پیشین تهران، گفت: مسائل مالی شهرداری در حوزه تخصصی کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر است و ورود به آن ظریف و سخت است، اما در اینکه بی‌انضباطی مالی و حتی لاابالی‌گری در هزینه‌کردها وجود دارد، شکی نیست و همه آن را می‌بینیم. نگاه شهرداری به بانک شهر به‌ مثابه یک قلک بود و همواره کمبودها به واسطه این بانک جبران می‌شد، که همین مسائل باعث شده امروز ما با بدهی بزرگی روبه‌رو باشیم. همچنین تهاترهایی که صورت گرفته، سؤالات زیادی را ایجاد کرده است؛ هنوز کسی پاسخی به این سؤالات ما نداده و آنقدر حوزه مالی و فسادهای صورت‌گرفته در شهرداری پیچیده است که پاسخ دادن به تذکراتی که در صحن شورای شهر تهران داده‌ایم، کاری سخت شده و ما این را درک می‌کنیم. مدیریت قبلی و مسئولان بانک شهر باید پاسخگو باشند، به زودی لیست بدهی‌ها و تهاترهایی که صورت گرفته و املاکی که واگذار شده، روی سامانه شفافیت قرار خواهد گرفت و آنگاه کسانی که در ایجاد این بدهی‌ها دخیل بوده‌اند، باید بیایند و پاسخگو باشند. امیدواریم قوه قضاییه و نهادهای نظارتی همانگونه که تخلفات را رصد و گزارش کرده‌اند، بتوانند برای مردم هم در این زمینه به صورت شفاف صحبت کنند؛ چراکه درباره گزارشاتی که ما داریم، بعضا می‌گویند محرمانه است و نباید در مورد آنها سخنی بگویید. شرکت‌ها و بانک‌های مختلفی در این زمینه دخیل بوده‌اند، به طور مثال قیمت‌گذاری‌ بیش از حد معمول روی ملکی صورت گرفته و همین ملک پشتوانه دریافت وام شده و اقساط آن نیز پرداخت نشده است. در حقیقت در این حوزه ابهامات به هم تنیده شده و پیچیده‌ای وجود دارد. گزارش های مالی تا سال ۹۵ منتشر شده و با خواندن آنها به خیلی از جواب‌ها می‌توان رسید، کنکاش خبرنگاران در گزارش هایی که در سامانه بانک مرکزی منتشر شده، می‌تواند خیلی از سؤالات را پاسخ دهد. گاهی ما راجع به همان گزارش صحبت می‌کنیم، اما غیرمستقیم تهدید می‌شویم.

اوراق مشارکت و اوراق قرضه هم «ربا»ست‌

آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به بانکداری اسلامی و بانکداری بدون ربا اظهار داشت: مبالغی با عنوان اوراق قرضه و اوراق مشارکت که پرداخت می‌شود نمونه‌ای از ربا است. وی با بیان اینکه اوراق قرضه و اوراق مشارکت به دلیل زیادت در برگشت پول نمونه‌ای از مصادیق رباست، ابراز کرد: با اسامی مختلف گاهی شرایطی بالاتر از تعهد و عرف از طرف قراردادها گرفته می‌شود که این‌ها نمونه‌ای از ربا است. مرجع تقلید شیعیان با اشاره به حرام بودن دریافت دیرکرد تصریح کرد: اگر قبل و یا حتی حین قرارداد ثبت‌شده باشد و پولی بابت تأخیر و دیرکرد دریافت شود این پول مصداقی از ربا است. وی با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره شورای عالی حوزه علمیه یادآور شد: افراد حاضر در این شورا با سال‌ها مجاهدت، اخلاص، با تجربه و همگام با انقلاب گام در این شورا گذاشته و این افراد مورد تأیید ما بوده و ما از آنها حمایت می‌کنیم.

چه شد که به واردات گوشت یخی روی آوردیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر کسی بابت گرانفروشی چند برابر جریمه شود، به سود عادلانه خود اکتفا می‌کند. متأسفانه عدم نظارت و عدم برخورد قاطع با تخلفات باعث شده عده‌ای از شرایط کشور و آشفته بازاری که پیش آمده سوء‌استفاده کنند در حالی که اگر نظارت وجود داشت نباید دام زنده ما از کشور خارج می‌شد و ما به واردات گوشت یخی روی می‌آوردیم.

کدام یک از اطرافیان روحانی حجتیه‌ای است؟

حجت الاسلام مسیح مهاجری عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه اظهار کرد: حالا شاید منظور آقای مسیح مهاجری، آقای نهاوندیان رئیس دفتر سابق آقای روحانی باشد که در بعضی بیوگرافی هایی که درباره ایشان وجود دارد، نوشتند که او در مقطعی قبل از انقلاب عضو انجمن حجتیه بود ولی خیلی ها به هر دلیلی قبل انقلاب با انجمن حجتیه همکاری می کردند و بعد به این نتیجه رسیدند که باید در خط امام باشند. وی ادامه داد: یادمان نرفته که درباره مرحوم پرورش وزیر دولت شهید رجایی و مرحوم آیت الله خزعلی نیز چنین دیدگاهی مطرح بود. ای کاش آقای مهاجری توضیح بیشتری درباره مصادیق این صحبتش می داد که شبهه ایجاد نشود. ممکن است آقای مهاجری بگوید «منظورم مصداق نبوده و طرز تفکر انجمن حجتیه بوده است»./ نامه‌نیوز

راه‌حلی جز کوپنی کردن کالاها نیست

یوسفیان ملا، عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: در کمیسیون تلفیق بحث شد که ما همین کارت‌های هوشمند و اگر شده همین کارت‌های ملی افراد را به اندازه نیاز فرد برای کالاهای اساسی شارژ کنیم تا مردم بتواند کالاهای اساسی را دریافت کند و در واقع همه راه‌ها را بررسی کردیم و دیدیم راه‌حلی جز این نیست./ ایلنا

استدلال شگفت‌انگیز یک روزنامه برای گرانی‌ها!

روزنامه جوان نوشت: مسئولان اصلی مشکلات کنونی نه تنها هیچ اراده‌ای برای آرام کردن اوضاع عمومی جامعه و کاهش مشکلات آن‌ها ندارند بلکه به صورت قابل تاملی تلاش می‌کنند نگرانی و اضطراب همچنان عنصر بارز زندگی جامعه ایرانی باشد! شاید با این تلقی که افزایش فشار‌ها می‌تواند منجر به شورش‌های اجتماعی شود. بر اساس دکترین فروپاشی تئوریسین‌های غربی از الگو‌ها و آیتم‌هایی مشخص پیروی می‌کنند، یکی از آیتم‌های ثابت این دکترین را می‌توان اینگونه ساده‌نویسی کرد: «چنانچه اقتصاد و معیشت تنها منجر به اردوکشی بخش‌هایی از جامعه شود، می‌توان امیدوار بود که سایر اقشار مردمی نیز در پیروی از موج نارضایتی اقدام به تظاهرات خیابانی کرده و آرام آرام، انقلابی جدید در کشور مورد هدف شکل بگیرد؛ انقلابی که حاکمیت سیاسی قادر به کنترل و مدیریت آن نیست و ناچار است، حتی نسبت به خواسته‌های اپوزیسیون داخلی و خارجی نیز انعطاف به خرج دهد.»

اعتراض کریمی قدوسی به هیأت نظارت مجلس

سخنگوی هیأت نظارت بر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: درباره آقای کریمی قدوسی حکم برخی شکایات را اعلام کردیم که در حوزه وظایف نمایندگی مجلس بوده و حکم برخی شکایات را نیز اعلام کردیم در حوزه وظایف نمایندگی نبوده است. محمدجواد جمالی نوبندگانی در گفت وگو با نامه نیوز درباره انتقاد‌ها به ناکارآمدی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان گفت: حقوقدان‌های هیأت نظارت معتقدند از اختیارات این هیأت نیست که بلافاصله بعد از هر موضوعی ورود کرد و بگوید شأن نمایندگی رعایت نشده یا موضوع خارج از حدود وظایف نمایندگی مطرح بوده است. وی افزود: صرفا هیأت نظارت به این محدود شده است که اگر شکایتی از نماینده‌ای واصل شد به آن شکایت رسیدگی کند. در اصل الان هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان عملا هیأت رسیدگی به شکایت از نمایندگان است. شکایت نیز یا به شکل حقیقی یا به شکل حقوقی از طریق دادگستری، قوه قضائیه یا هیأت رئیسه به هیأت نظارت واصل می‌شود؛ بنابراین مواردی که شاکی نداشته باشد هیأت بنا به تفسیری که حقوقدان‌ها ارائه دادند اجازه ورود به موضوع را ندارد که این خود ضعف است، چون اگر هیأت ناظر بر رفتار نمایندگان است باید نظارتش طوری باشد که مثل ضابطین قضایی به محض وقوع جرم مشهود وارد موضوع شود و نظر دهد. سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان تأکید کرد: هیأت نظارت امروز هم از طرف نمایندگان و هم از طرف شکّات تحت فشار قرار دارد. شکایت کنندگان می‌گویند، «چون شما خودتان نماینده هستید سمپاتی با نمایندگان دارید»، در حالی که این طور نیست، ما عدالت و انصاف را بر هر موضوعی مقدم می‌دانیم. از طرفی نیز نمایندگان می‌گویند، «با کوچکترین صحبت، سخنرانی و نطقی که انجام می‌دهیم هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان آزادی نماینده را در حوزه اختیارات و وظایفش تهدید می‌کند». ما هم توضیح می‌دهیم که باید اعمال اختیارات نماینده همراه با اطلاعات صحیح، رعایت شئونات و عدم اهانت و توهین و تهمت باشد.

روحانی مطلع بود که «اسد» را به تهران می‌آوریم

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه «آقای بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد»، خاطرنشان کرد: آقای رئیس جمهوری (از این سفر) مطلع بود و ظاهراً غفلتی انجام می‌شود و به آقای ظریف گفته نمی‌شود که اینها همه به خودشان (دولت) برمی‌گردد. سردار اسماعیل قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه نیروی قدس با دولت رفیق است، اظهار کرد: ما با دولت تفاوت دیدگاه بسیار داریم، اما بالاخره این دولت، دولت ماست؛ آبروی دولت آبروی ماست و با همه دولت باید کار کنیم و کار هم می‌کنیم. وی با بیان اینکه «آقای سلیمانی و آقای ظریف با هم رفیق هستند» افزود: آقای بشار اسد را نیروی قدس سپاه به تهران آورد و آنهایی که باید بدانند، می‌دانستند و آنهایی که نباید، نمی‌دانستند؛ بالاخره یک کار حساسی بود. جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه خاطر نشان کرد: آقای رئیس جمهوری مطلع بود و ظاهراً غفلتی انجام می‌شود و به آقای ظریف گفته نمی‌شود که اینها همه به خودشان (دولت) بر می‌گردد، اما دشمن می‌خواهد از همه اینها چیزی برای خود درست کند.سردار قاآنی با تأکید بر اینکه آن طور که دشمنان موضوع را مطرح کردند نیست، گفت: اگر هم این گونه باشد ارتباطی به آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها ندارد و فضولی این اتفاق به آنها نیامده است، چون ما دو تا رفیق و برادر با یکدیگر هستیم و به فرض دعوایمان هم شده باشد؛ هرچند دعوا نبوده، به هر حال هیچ ارتباطی به آنها ندارد.

نظر توکلی درباره ریاست رئیسی بر دستگاه قضا

احمد توکلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به پایان دوره کاری آیت‌الله آملی‌لاریجانی در ارزیابی کارنامه وی به فرهیختگان گفت: «قوه قضائیه خیلی پیچیده‌تر از آن است که به سادگی بتوان بر مشکلاتش فائق آمد و حریف چالش‌های آن شد.» وی ادامه داد: «در دوره آقای لاریجانی دو اتفاق مثبت و برجسته رخ داد؛ نخست اینکه مکانیزه و دیجیتال کردن سیستم در همین دوره انجام شد و این باعث می‌شود زمینه فساد تا حد زیادی کم شود.» البته حجم فساد در این بسترکم نیست و ایشان برخورد‌های قاطعانه‌ای نیز با قضات ناسالم کرد، ولی این کار نرم‌افزاری به‌طور کلی زمینه فساد را کاهش می‌دهد و این از اقدامات مثبت است.» رئیس شبکه مردم‌نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت تشدید برخورد با متهمان صاحب قدرت و ثروت را گام برجسته دیگری دانست که در این دوره بهتر از ادوار دیگر انجام شد و به دستگاه تحت مدیریتی آملی‌لاریجانی وجهه‌ای متمایز بخشید.» توکلی با اشاره به ویژگی‌های رئیس جدید دستگاه قضا خاطرنشان کرد: «آقای رئیسی یک نوع برتری نسبت به روسای پیشین قوه قضائیه دارد و آن برتری این است که ایشان، همه مدارج سیستم را از پایین به بالا طی کرده و از بازپرس، قاضی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دادستان کل، معاون اول قوه و... همه را تجربه کرده است.» وی ادامه داد: «مزیت این موضوع آن است که آقای رئیسی اکنون با ضعف‌ها و قوت‌های سیستم آشنا است و عناصر مفید و مضر را بهتر می‌شناسد و به همین خاطر هنگام آغاز به کار نیازی نیست زمانی را صرف آن کند تا ببیند کجا آمده و عملکرد و زیر و بم سیستم به چه نحو است.» توکلی ضمن ابراز امیدواری نسبت به موفقیت رئیسی در جایگاه جدید اضافه کرد: «با توجه به سوابق پیشین وی، به نظر می‌رسد، تنزیه و پاک‌سازی قوه قضائیه اولین اولویت کاری رئیس جدید دستگاه قضا خواهد بود.»

آشنا: دو صد گفته، چون نیم‌کردار نیست

مشاور رئیس‌جمهور با اشاره به تکمیل طرح راه آهن قزوین رشت، نوشت: تکمیل این طرح در پنج سال، گفتاردرمانی نیست. حسام‌الدین آشنا، در توئیتر خود نوشت: دو صد گفته، چون نیم‌کردار نیست؛ می‌توان ساعت‌ها از ضرورت همبستگی‌ملی، عدالت بین‌نسلی، توازن بخشی میان مرکز و پیرامون سخن گفت، اما پروژه ریلی قزوین‌رشت را با ۳۲ درصد پیشرفت در طول یازده سال، تحویل بگیری و در پنج سال با هزینه ۱،۸۵۰ میلیارد تومان تکمیل کنی؛ این دیگر گفتاردرمانی نیست.

جنیدی: پالرمو هیچ مغایرتی با استقلال کشور ندارد

معاون حقوقی، رئیس جمهور با اشاره به اینکه برخی تصور می‌کنند معاهده پالرمو استقلال اجرایی و حقوقی کشور را مخدوش می‌کند، تأکید کرد: برخلاف این تصور این معاهده بسیار انعطاف پذیر بوده که دست دولت‌ها را در استقلال قضایی و سیاسی باز گذاشته است. لعیا جنیدی، روز چهارشنبه در حاشیه سخنرانی علمی در دانشگاه مازندران در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: معاهده پالرمو یک معاهده بسیار انعطاف پذیر است، زیرا در ماده چهارم این معاهده به صراحت حاکمیت ملی و عدم مداخله در امور کشور‌ها اشاره شده است و طبق این ماده هیچ یک از کشور‌ها نمی‌توانند در قوانین قضایی کشور دیگر دخالت کنند. وی با اشاره به اینکه بیشترین اختلاف و بحث تصویب معاهده پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نگرانی از وارد شدن خدشه به استقلال اجرایی و حقوقی کشور است، تأکید کرد: در زمان الحاق به این معاهده نیز می‌توان چند ماده از آن را که مغایر یا مشکوک به مغایرت با قوانین داخلی است به حالت «رزرو» بگذاریم و طبق قانون اساسی کشور و قوانین داخلی خودمان تصمیم بگیریم. معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در این معاهده حاکمیت تقنینی، حاکمیت اجرایی و حاکمیت قضایی هر کشور کاملا حفظ شده است، زیرا در مفاد آن فقط به جرم انگاری اشاره می‌شود و نحوه رسیدگی به جرم را به قضاوت قوانین داخلی کشور‌ها می‌سپارد. وی افزود: طبق مفاد پالرمو، جرایمی همچون پولشویی، فساد، رشوه و اختلاس باید جرم محسوب شوند که این مساله جدیدی برای قوانین حقوقی و همچنین باور‌های مذهبی ما نیست، زیرا از ۱۴ قرن پیش تاکنون نیز این اعمال، جرم محسوب می‌شدند. جنیدی گفت: طبق مفاد پالرمو، در صورت پیوستن ایران، ما به درخواستی‌هایی جواب می‌دهیم که با امنیت ملی و حاکمیت نظام منافات نداشته باشد و که صراحتا در ماده ۴ و بند ۲۱ ماده ۱۸ این معاهده آورده شده است.

ادعایی درباره تخریب ویلای خبرساز لواسان

خبرنگار ایرنا مستقر در شمیرانات صبح امروز (چهارشنبه) در محل ویلای خبرساز متعلق به «شبنم نعمت زاده» در لواسان حاضر شد و مشاهده کرد روند تخریب آن نسبت به روز یکشنبه هفته جاری که با حکم قضایی آغاز شده بود، تغییری نکرده و درواقع بخش‌های غیرمجاز آن هنوز تخریب نشده است. روز یکشنبه هفته جاری با حضور مسئولان قضایی و شهری لواسان تخریب بخش‌های غیرمجاز این بنا در دو بخش ابتدایی و انتهایی ساختمان اصلی آغاز شد، اما پس از گذشت چندروز همچنان بنای ویلا مانند روز یکشنبه دست نخورده مانده است. گفته شده، ساختمان اصلی این ویلا پابرجا خواهد ماند و تنها بخش‌هایی که خارج از مجوز ساخته شده، قرار است تخریب شود. شهرداری لواسان اعلام کرده بود که در این بنا یکهزار و دوازده متر خارج از مجوز ساخته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۵
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱۹۶
دبیر جغرافیا 15 سال پیش من در دوره دبیرستان مستأجر طبقه پایین ما شده.بنده خدا 29 سال برای این دولت و ملت جون کنده و هنوز یه خشت خونه از خودش نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
در آلمان درآمد یک معلم ا پزشک بیشتره. اینجا درآمد پزشک 1000 برابر معلمه. تفاوت تکنولوژی هم نیاز به گفتن نیست.
احسان
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
چندسالی هست دبیرانی در اموزش و پرورش به کار گرفته میشند تحت عنوان بسته حمایتی ،حقوقشون حداقل اداره کار هست ،امسال به این نوع معلمان از ابتدای مهر تا کنون هیچ حقوقی پرداخت نکردند. خدا به دادشون برسه تو این گرونی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
ولی ما هر معلم دیدیم یک خونه و یک ماشین را حداقل داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آیا میدانید درآمد یک دندانپزشک دهه هفتادی از دانشگاه آزاد
شهرهای مرزی چهل برابر یک مهندس برق دانشگاه صنعتی شریف است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آیا میدانید یک پزشک میتواند تا 95 سالگی نیز به طبابت بپردازد و پول درآورد؟
ناشناس
| Poland |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
۲۲.۱۵
تو که همینجور مسلسل علیه پزشک مطلب و ایا میدانید گذاشتی باجناقت میدونه میای تابناک اینکارا رو میکنی؟اگه بفهمه تو رو از منشی مطبش بر میداره شب عیدی شرمنده میشی.نکن برادر نکن اب باریکه داری قطعش نکن.پزشک در همه دنیا اعتبار داره از دوره باستان بوده و خواهد بود.برو کنکور بده خودتم پزشک شو اینقدر غصه نخور
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
کاربری که هر شب از دکتر و وکیل و پزشک و معلم تیتر میزنی حقیقتا با نطرات تکراری کاربران را خسته میکنی چون همه کاربران چنین مصادیقی را میدانند و از شما بهتر خبر دارند ولی تکرار حرف زیاد مثل سخنان خاله زنکی در شب نشین ها هست مشکلات کشور فراتر از این مسایل هست . مردم مشکلات اقتصادی همیشه داشتند در خواست ها را بسمت مطالبه دمکراسی ببر که مهمتر هست . اینکه در سایتی حرف تکراری بزنی ولی تاثیری نداشته باشه فقط متن سایت را اشعال کنی چه فایده برای من کاربر دارد انهم همهش تکراری باشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
نزدیکه عیده. اگر کسی میخواد مریض بشه زودتر بشه چون پزشک ها میخوان برن مسافرت خارج از کشور و پول هاشونو اونجا خرج کنن. یکوقت بلای عباس کیارستمی مرحوم سرتون نیاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
یک مثلی هست که میگه مردمی که در بینشان پزشک ها بیشترین اجر و قرب را دارند آن جامعه یک جامعه بیمار است و جامعه ای که در آن معلم بیشترین منزلت را داشته باشد آن جامعه با فرهنگ و رو به رشد خواهد بود.
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دوست عزیزاحتمالاشمامستاجرتانراانقدراذیت کردیدکه توان خریدخانه نداشته وگرنه شغل معلمی درامدکمی
نداردوباکمی صرفه جوئی میتوانست ظرف سی سال بیش ازیک خانه داشته باشدماحتی دراظهارنظراتمانهم افراط میکنیم وتصورمیکنیم هرچه بلوف گنده ترباشدمردم بهترباورمیکنندکه البته امروزه بادنیای ارتباط دردلشان بمامیخندند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ناشناس ۱و۴ دقیقه راست گفته اند سیر از گرسنه خبر ندارد احتمالآ جنابعالی یا صاحب ژن خوب هستی و یا بشکلی به یک ژن خوب وصل هستی که از سر سیری افاضات میفرمایی
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
املاک نجومی را کی با پیکور تخریب میکنید . همه در برابر قانون برابر هستند .
ناشناس
| France |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
آخى. طفليا
هنوز بعضي از شماها حرص پزشكارو ميخوريد؟
آخه حقوق معلم چه به پزشك؟
حالتون خوب نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
"استدلال شگفت‌انگیز یک روزنامه برای گرانی‌ها"
وای وای تابی جون راست میگی خدایی خیلی عجیب و شگفت آوره...اصلا یه وضعی
این هم نمونه ای از صد ها جواب مراجع تقلید به غرض اندیشان که می گفتند فقط مسائل انها فقط حجاب و ورزشگاه است
هر چند که این چیزها را نمی بینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
اگر به آینده فرزندان خود اهمیت میدهید آنها را برای پزشک شدن تربیت کنید.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
مراجع هم‌مثل همه شهروندان در برابر قانون حقوق برابر دارند نه بیشتر دوم اینکه اینکه نظر سیاسی خودشان را در باره مسایل میگویند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
بچه تو خسته نشدی یک ریز حرف تکراری میزنی برو بخواب برو بخواب صبح بیدار شو مدرسه ات دیر میشه تو هنوز خیلی کوچکی بزرکتر که شدی حرف گنده بزن تو چی میدونی دکتری چی هست
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
غرض اندیشان !! دیگر چه صیغه ای است؟
این مسئله هم فقط از باب خالی نبودن عریضه مطرح شده است شاید
مراجع در این دور و زمانه که سیاه ترین و تاریک ترین اوقات 50 سال اخیر ایران است هیچ نقش و تاثیری ندارند
اینها روزی پناهگاه مردم بوده
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
سیاستهای آنچنانی مارا به اینجا رسانیده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ما مرجع تقلید زیاد داریم اما چرا فقط چندنفر نظراتشان در یک موضوع مشخص با ریس جمهورهای مختلف تغییر می کند درج می شود جای تعجب دارد
حتما از مشایی نائب الزیاره بودند !!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آیا میدانید طبق قوانین یک پزشک میتواند منزل خود را به مطب تبدیل کند و شروع به کار کند بدون آنکه نیاز به پروانه تجاری و پرداخت عوارض تجاری و یا آب و برق تجاری داشته باشد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
مشایی هم‌استفاده سیاسی کردید البته به وقتش . سرچ‌کن مشایی
shayan
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
پزشکان همیشه و در همه جا محترم و قابل ستایشند من شخصا بر دستان پزشکی که حالم را خوب می کند و سلامتی را که بهترین نعمت است بهم برمیگرداند بوسه می زنم...
ناشناس
| Germany |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
آقا شایان کل پس اناز یک عمرت رو هم بزار توی همون دستی که بهش بوسه میزنی!
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
برادر ۹.۲۱
پزشک یا دلال سلامت؟
چند تا از پزشکا به جای جیب خودشون به جیب مریضشون نگاه می کنن تا ور حد توانشون وستمزد بگیرن؟
بقول خودشون کار ما خدمانی هست مثلا یکی یه پیچ رو می بنده اینقدر اونیکی اینقدر!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
یه کم به یاران روحانی توجه کن
قوانین ان پی تی هم مانند fatf مشخص است و به قاتون هر کشوری در داشتن هسته ای اورده شده ولی امان از روزی که سیاسی کاری شود و بخواهند علیه ایران جو سازی کنند
توجیه های شما دیگر رنگی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
پزشکی ، وکالت ، سردفترداری سه شغل موروثی و انحصاری و بسیار پردرآمد در ایران.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
اف ای تی اف را فقط 35 کشور امضا کرده اند. با امضای آن دیگر دور زدن تحریم ها نا ممکن میشود.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
دور زدن تحریم هیچ عاقبتی ندارد تحریم ها باید برداشته شوندچرا فقط ایران و کره شمالی نمی توانند مشکل تحریم های بین المللی را حل کنند؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
خطاب به ۱۶ -۲۲ سخنان گنده تر از دهنت میزنی تو چی میفهمی وکالت و پزشکی و معلم چی هست تو برو چای شیرنت را بخور مدرسه دیرت نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
مثل اینکه شما خواب هستی و قبل شما و کره شمالی کوبا تحریم شده و الان هم هست و روسیه هم امده جز این ها و چند کشور دیگر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
وقتی ۳۵ کشور امضا کرده اند یعنی اکثر انها هم تولید کنندگان اقتصادی بزرگی هستند یهنی اگر نشود با انها به تفاهم رسید این یعنی اصلا امکان مبادله تجاری قفل خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
این اف ای تی اف چندین مرحله دارد و ۳۶ کشور در رده اول و بقیه کشورها هم در رده های پایین تر
وهیچ قفلی هم وجود ندارد اگر رد شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
در ایران
درآمد یک پزشک = 1000 معلم یا کارگر
امروزپسر من که کلاس نهم است از معلم شون پرسیده بود چرا اعتصاب می کنید .در جواب گفته بود بچه ها متأسفم ما را در شرایطی قرار داده اند که مجبور به اعتصاب می شویم برای مثال من حتی پول شارژ کارت اتوبوس هم ندارم و تا مدرسه با دوچرخه میام.می خواستم از این معلمان فدا کار تشکر کنم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
حتما شما هم باورتون شده
ناشناس
| Poland |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
معلم با حقوق دو سه میلیون در ماه اگر کار دوم نداشته باشه زندگیش نمیچرخه.اگر کار دوم داشته باشه هم که خستگی زیاد مانع از کیفیت بالای کارش برای اموزش میشه.بها دادن به معلم که بار اصلی تربیت و اموزش کشور رو به عهده داره تضمین پیشرفت نسل بعدیست و برعکس
متاسف
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
متاسفانه تو کشور ما هر کسی که امکانات بیشتری داره ناراضی تر است ! بدون اینکه بخواهیم به جایگاه ویژه معلم ها جسارتی کرده باشیم عرض میکنم آموزش پرورشی ها سر جمع چیزی در حدو 200 تا 220 روز کار میکنند و حقوق 395 روز را میگیرند در حالی که بسیاری از کارگران حتی جمعه ها را نیز به کار مشغولند از جماعت آموزش و پرورش که جزو فرهیختگان هستند عدم درک موقعیت فعلی کشور بسیار تعچب برانگیز است و تاسف آور
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
شما که کار علمی نمی دونی چیه لطفا کمی سطح اطلاعات رو بالا ببر.هر ساعت تدریس مساوی 8 ساعت کار بدنی است.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
البته در استانهای کوچک اغلب معلمان دو تا ۳خونه ۲۰۰متری و چند ماشین دارندولی تورم سال۹۷کمرشکن است
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
من متولد 1345هستم ازان زمان معلم ها همیشه ناراضی هستندوهمه شان هم ماشالا خانه وزندگی عالی دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
به معلم باید حقوق کافی داد تا مسافر کشی نکند فقط چون شغل انبیا هست و جایگاه و کرامت و مقام‌معلم
ایرانی آگاه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
توی هر شغلی اینجوریه که اگه زرنگ نباشی و رشد نکنی میمونی زیر پا .. دکتری میشناسم که به زور خودشو تا آخر ماه میرسونه مهندسی میشناسم ه راننده تاکسیه و معلمی که با دوچرخه میره مدرسه .. در مقابل دکتری که هر ماه میره خارج مهندسی که پول پارم میکنه و این آخریه هم معلم پسرمه که
کلاس خصوصیش ساعتی سیصدهزارتومانه یعنی چند برابر حق التدریس یک استاد دانشگاه .. میبینین با کمی تفکر در اینکه توی هر شغلی قوی ها میبرند و ضعیفها میبازند این رسم روزگاره پس خودتونو ناراحت یه معلمی که با دوچرخه میره مدرسه نکنین چون این تقصر خود خودشه ....
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
طنز می گی؟؟ همه تو فشار هستیم و در مشکل .اما هیچ کس به اندازه کارگر بخش خصوصی زیر بار فشار نیست .حداقل حقوق عدم امنیت شغلی و و و .معلمی که شما میگی با ۴ تا نصف روز کار کردن ۱۷۰۰ می گیره اگر دو شیفت بره حدود ۳ تومن پنج شنبه جمعم استراحت می تونن بکنه. منکر زحمات معلمان نیستم ولی شرایطی بخشی از جامعه بحرانی است
ناشناس
| France |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
خطاب به ارش و بقیه دوستان.معلمانی که خانه و زندگی خوبی دارند قدیمی و قبل از انقلاب مشغول کار شده اند وگرنه حقوق معلمی مشخص و هزینه ها هم مشخص.یک معلم با ۲۰۰ روز کار در سال باید چندین ساعت در روز در منزل به مطالعه و بالا بردن دانش برای بهبود اموزش وقت بگذارد کاری که در کشورهای پیشرفته میکنند.ولی در نهایت چون این مساله را نمیپذیرید بهتر است تابستانها و اعیاد هم مدارس را دایر کنید اما حقوق معلمان را بالا ببرید.شماها که میگویید با دو سه میلیون حقوق میشود زندگیها را چرخاند خودتان احیانا نجومی بگیر نیستید؟،؟
در دوره املی لاریجانی دستگیری های فاسدین خیلی زیاد بود و یادم نمی اید که در دوره های گذشته اینچنین برخورد کرده باشند و امیدوارم ادامه داشته باشد
هر چند که اساسا ریشه مشکلات را باید دستگاه اجرایی کشور درست اجرا کنند و خود انها جلوی منافذ فساد را ببندند و حراست دستگاههای دولتی خودشان انها را معرفی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
با اعدام و حبس ارزانی حاصل نمیشود . یعنی اگر اینچنین باشد وقتی نفت طلا و ارز و فلزات گرانبها در سراسر دنیا قیمت ها پالا و پایین میرود باید در روز هزار نفر از تجار و بازرگان باید اعدام شوند احساس و ایده پردازی کنار بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
مگر فقط اعدام ها را باید دید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دستگیر نمی کنند می گویند چرا دستگیر نمی کنند دستگیر می کنند می گویند اشتباه است و در هیچ جای دنیا با فاسدین برخورد نمی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
یعنی کسی در سازمان رشوه می گیرد نباید برخورد شود؟
خطاب به ناشناس دوم
استدال روزنامه عجیب نیست

کاملا درسته
چه تخریبی چهارتا پتک وکلنگ زدن به نما وپنجره ها شد تخریب ،واسه مردم عادی برای 100متر بنا بولدزر ولودر میارن واسه تخریب این بنای 1000 وخرده ای متری دوتا ونصفی کارگر بادوتا بیل وکلنگ ،اون اقای عضنفر ابادی هم که رسما داره برای مردم خط ونشون می کشه ...
پاسخ ها
سراب
| France |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
نماینده ها حق ندارن بعد از این همه ابادی مملکت در ویلاهاشون استراحت کنند؟
عمدا خود دولت به ظریف نمی گوید تا ....
به خاطر اینکه تانباک منتشر نمی کند خودم سانسور کردم تا بعضی از اقایان در دولت........!
ما هم با روزنامه جوان هم نظر هستیم وکی هست نداند که در یک قلم کالا مثل
گوشتی که دست خود دولت است و انحصار چه جوری باعث نارضایتی مردم شدند
و معلوم نیست دستگاههای نظارتی چی کار می کنند که دست این افراد خائن را کوتاه کنند در دولت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نطارت اقتصادی فقط در کشورهای هست که اقتصاد کشورش نه بر اساس علم بلکه بر اساس فرضیات و
نطریات فردی اداره میشه .
اینطور پیش میریم که بوش میاد عدهای میخوان حتی هویت ملی وسرزمینی ایرانی وپارسی را از ما بگیرین و ما رو بی هویت کنن من نمیدانم این تفکر از کجا و چرا دارد تو مملکت رواج میابد واقعا جای تفکر دارد حداقلروزی صد خانواده از افغانستان بی سروصدا دارن وارد کشور میشن با ویزا وپاسپورت موقت و قاچاق چرا ؟؟؟؟میخواین نسل پارسی رو از این سرزمین منقرض کنید چرا واقعا اقدامی صورت نمیگیرد داریم به کجا میریم ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
از پارسی و ایرلنی بودن ما فقط نوروز و سیزده بدر باقی مانده انهم که پارسال خیل زیادی از برخی گفتند ما اگر نروز را قبول داریم بخاطر صله رحم بوده بقیه اصافه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
افغانستانی ها هم از نژاد ایرانی هستند، و تا اواسط حکومت قاجار بخشی از خاک ایران و خراسان بزرگ بودند.
گوشت یخی حرام ؟؟ اجناس کوپنی!!تصمیمات دولت درسایه به جای منتخبان در هیچ کاره مردم!؟ کدام را باور دارید؟!؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
در اکثر کشورهای دمکراتیک مردم قدرت دارند مردم مسولین را عوض میکنند یعنی اگر به مطالبه مردم پاسخ نداد باید تغییر کنند ولی در ایران بر عکس شده کسانی را انتصاب میکنند که قدرت مردم را کنترل کنند .
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ناشناس 22:50
در کشوری که دولت از مردم بترسد آنجا دموکراسی حاکم است و در کشوری که مردم از دولت بترسند ؛ آنجا استبداد حاکم است .
سخنگوی هییت نظارت بر نمایندگان: " کوچکترین سخنرانی،نطق و....:
آقا اگر خوابید لطفا بیدار شوید ...اگر هم خود را بخواب زدید که نمی توان بیدارتان کرد!!!!
کار جناب کریمی قدوسی از نطق و خطابه و سخنرانی گذشته و مدتهاست ایشان مرزهای اهانت و تهمت و کذبگویی را درنوردیدند!!!!!
کسی که اینقدر راحت قانون مملکت رو به سخره میگیره و خلاف میکنه باید با شدت محکمتری باهاش برخورد کرد باید کل خونه رو روسرش خراب میکردن
اگر امام خمینی بود میدونست با این جماعت لیبرال چی کار کنه
هر غلطی میخوان میکنن آخرش به پای رهبر و نظام نوشته میشه. مردم رو به انقلاب بدبین کردن اینها
یه عملیات مرصاد دیگه نیاز داریم تا این جماعت خدانشناس لیبرال رو از صحنه سیاسی و اقتصادی ایران نابودشون کنیم
تابناک نه توهین کردم نه افترا نشرش بده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
حداقلش برکنار کرده بود این جماعت رو
سراب
| France |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دوست عزیز شما انگار با قانون اساسی که تمام کاندیداهای. تمام انتخابات رو بجز شورای شهر شورای نگهبان که منصوب هست تایید صلاحیت میکنه مشکل داری در نتیجه یه منفی دیگه هم من بهت میدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
چرا برخورد نمیکنن ؟؟؟ اگر بی اطلاع هستند که وای بر ما و اگر هم اطلاع دارند و برخورد نمیکنند باز هم وای بر ما !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
فساد از قانون گریزی یا چشم پوشی مدیر از خطای ریر دستان نزدیک به خود شروع میشه و گسترش پیدا میکنه و اگر زود جلوش گرفته نشه متاسفانه در جامعه نهادینه مبشه.
اقایان لطفا به همان اندازه که به ویلای ... حساسیت نشان میدهند به بقیه ویلا ها مثل شهرک باستی هلیز و کسانی که ان شهرکهای غیر قانونی را ساختند(و نه فقط انها که خریدند)و با پرداخت پول از غیر قانونی به قانونی بدل کردند اهمیت بدهند تا شائبه برخورد سیاسی و برخورد فقط با غیر خودیها بوجود نیاید
پاسخ ها
سراب
| France |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
چشم
بله اقای غضنفر آبادی . اگر در داخل کشور اعتراض شکل بگیرد یا هملن بقول شما فتنه شکل بگیرد از چند نقطه از زینبیون و فاطمیون و حشدلشعبی و همزمان بالع بر چند میلیون نفر میشوند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
پس بی زحمت معترض این نباشید که چرا فلان کشور در یمن و بحرین و عراق و افعانستان چنین میکند .
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
درود بر خاتمی و یارانش که امروز گفت اگر به همین شکل کشور اداره شود در سال های بعد دیگر کسی با حرف من رای نخواهد داد یعنی ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
درود بر خاتمی که بعد از هشت سال تلاش و دادن هزینه سیاسی باعث شد انتقاد در جامعه را نهادینه کند
مهدی
| Germany |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اینهم خواهد گذشت
مهدی
| Germany |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
جملات مرا لطفا تغییر ندهید ویا بخشی را حذف نکنید ،مثل بقیه کامنت هایم چاپ نکنید ،بهتر از ناقض کردن آن است
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
فتنه اگر باشه که تو نطفه خفه میشه شما حالا دلت به حال فتنه گرا سوخته؟
سیاح نمایی نفرمایید گرانی نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نعمت خان صیاحنمایی درست است
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
ما اصلا گرانی نداریم بلکه این تورم هست یعنی جایی ورم کرده باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
درستش ثیاع نماهیه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
این نعمت کارش همینه میاد کامنت میزاره ملت رو دق بده.شما جدی نگیرید
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
آهای نعمت

چند بار بهت بگم

منوعصبانی نکن

فقط اگه دستم بهت برسه
چرا باید مردم هر روز در یک صف بایستن و مسخره عالم وآدم از جمله سایت های اینترنتی در کشورهای عربی شوند.اگر مملکت را به طغرل ونظام دو برره سپرده بودن شاید وضع بهتر از الان بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
درافتادن با استکبار جهانی سختی کشیدن هم دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
استکبار جهانی جای خود ولی ان را به جای داخلی معاوضه نفرمایید
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
با وی پی ان آمریکا وصل شدی تز استکبار ستیزی هم میدی؟
حرف آقای غضنفر آبادی توهین به ملت بزرگ ایران است و شما متأسفانه این توهین ها را بازنشر میدهید اما اکثر کامنت های مردم را سانسور میکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
علی جان کجای سخنش اشتباه هست شما فکر کردی عیر از این هست ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
یه حسه خود شاخ بینی در بین سیاسیون و رسانه های مرتبط شکل گرفته که همین باعث شده مردم کشک حساب شن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
جناب علی آقا صحبت آقای غضنفرآبادی البته با کمال تأسف صد در صد صحیح است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
من به عنوان یک روحانی از حرف ایشون جدا خجالت کشیدم. اینکه ما خارج از کشور مدافع داریم خوبه ولی چرا به ملت اهانت میکنی جناب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
قربون بند کیفتم تا پول داری رفیقتم
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
میگه میشه از اقتدار در برابر ملت انهم از ان نوع استفاده کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
هیچکس توان ایستادن در مقابل مردم را ندارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اهانت نمی کنه تهدید می‌کنه
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
چرا یه عده این حرفها رو به خودشون گرفتن این نشانه قدرت ایران هست
تفسیر و تحلیل روزنامه جوان اشتباه هست . و دلیل ان هم این هست که این تحلیل میگوید مردم بخاطر فشار اقتصادی و گرانی به خیابان میریزند در صورتی از زمانی که بچه بودم این گرانی وجود داشته و هنوز هم حل نشده ولی مشکل بزرگتر این هست که گرانی باشه و بیکاری باشه دل شاد نباشه و خوشحالی هم نباشه . فقر باشه ولی ازادی بیان و عقیده و حقوق شهروندی رعایت نشه
حضور اسد در ایران برای ایرانی ها پر از خیر وبرکت بود.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
در یک عدالت خانه مستقل همه در برابر قانون برابر هستند . پس نیاز مبرم بود که مرتضوی شلاق را میخورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
برکت از کف رفت امروز دوباره اجناس گرانتر شدند خرمای مضافتی ۲۲ هزار تومان ۲۷ هزار تومان شد مگه تولید داخلی نیست
این حرف ها و دروغ بستن به احمدی نژا پایان ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
علی دایی ....اخراج من از تیم‌ملی کار احمدی نزاد بود در صورتی طبق قانون فیفا دولت ها حق دخالت و عزل و نصب مدیران ورزشی و مربیان ورزشی را ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
پس سوزش دایی برا اونموقع است
ناشناس
| Spain |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
ماشالا اینقدر پرونده ایشون خال خالیه که نیاز به دروغ بستن نداره
جنگ تحمیلی.تولید برق هسته ای.دخالت در مناقشه اعراب سوریه.عراق ویمن سه سیاه چاله برای بلعیدن در آمدهای نفتی ایران بودند که ازطرف قدرت های بزرگ برای ما طرح ریزی شده بودند و متأسفانه در هر سه مورد درست طبق نقشه قدرت های بزرگ عمل کردیم و از توسعه کشور غافل شدیم.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
هنوز اول راه هست قراره با استکبار جهانی هم بجنگی . لنک به کمر و نون خشکه فرمولش برای آینده هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نه بگو
چرا قدرت نظامی را نگفتی و یا حقوق بشر؟!
رو که نیست سنگ پا هست که هر چیز بی ربطی را به وضع اقتصادی ربط دادی به غیر مدیریت کردن درست کشور
ان شالله دوره های شما دیگر سر اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
شما برو اقتصاد کشور کوبا راببین چه جوری اداره می کنند و دارای ثبات است با اینکه تحریم های سنگین امریکا را از چند دهه قبل برایشان ایجاد کردند
ناشناس
| Canada |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
.تحلبل درستی نیست
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
تحریم ها انواع مختلف دارند کوبا و روسیه بصورت جزیی تحریم هستنددوس ها که خود جزیی از سیستم تح یم هستند و در نظام جهانی عضو۵+۱هستند تحریم کشورهایی مانند ایران خودبخود منافعی برای بقیه اعضا شوری امنیت دارد هرچند انها ظاهرا بر سر ایران با هم اختلاف دارند ولی در نهایت کشورهای کوچک را بازی می دهند فقط ترکیه توانسته که کارت بازی قدرت های بین المللی نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
کسانیکه به کوبا رفته اند میگویند رندگی مردم در همان زمان انقلاب متوقف شده فقط بهترین هتل ها و امکانات برای توریست ها هست حالا اینقدر بدبخت شدیم که کوبا باید الگومان باشد
ناشناس
| France |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
کاملا درسته.یک مثل هست میگه زن سیاستمدار زنی هست که حرفش از دهان شوهرش بیرون بیاد.ما هم مثل اون مرد فکر میکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
همین روش کوبایی که فقط ۵ درصد تورم دارد را هم بلد نیستید
خطاب به ناشناس یکی مانده به اخر
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دخالت در مناقشه ی اعراب با سوریه؟؟؟منظورت حمله آدمخورای داعش به
سوریه هست؟؟ ایران اگر به جنگ با داعش وارد نشده الان به ابوبکر بغدادی میگفتی عمو
چرا خیلی نهادها که داره نون دولت رو میخورن به رییس جمهور توهین میکنن ؟! به خدا اگه مردم عادی اجازه تجمع تو تهران رو بدن ۴ میلیون نفر بر علیه افراطی کری میان ؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دی ماه 88 فراموش نشه
روزنامه جوان و جریان حامی آن باید هم خوشحال باشند که موفق شدند با چوب لای چرخ دولت گذاشتن آنها را ناکارمد کنند ولی اینکه مردم را به روز سیاه نشانند شیفتگان قدرت!
ضمن احترام به جامعه فرهنگیان ، دیگه معلم بودن تو کشور پایین ترین منزلت اجتماعی رو داره ، و این یک زنگ خطر برای اینده کشور است ، ۵ سال دیگه خواهید فهمید چه بر سر کشور خواهد امد . ۳۷ هزار میلیارد خرج تقویت ببنیه دفاعی و موشکی کشور میکنید ایا فکری به حال تقویت اموزش و بهداشت کشور میکنید ،
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اگر حقوق ها و دستمزدها و قیمت کالاها واقعی نشود مثل سیب زمینی و پراید و پرتقال که هر روز به کشورهای همسایه صادرات میشود . یعنی اگر به دکتر حقوق مناسب با نرم جهانی پرداخت نکنی از کشور خارج میشود اگر معلم یا کارگر حقوق مناسب نباشد یا کار نمیکند یا به شعل دیگر میرود . پس اقتصاد و بازار برحسب خواهش و تمنا و تعریف و تمجید و تشویق و اخلاق سرش نمیشود . اقتصاد ایزار دارد وسیله دارد . هر کاری وسیله نیاز دارد . موبایل برای ارتباط با تابناک نیاز به سخت افزار و نرم افزار دارد
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
چرا 5 سال دیگه؟! وضعیت همین الان رو ببینید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
چه استدلال ابکی
همه کشورها تقریبا به اندازه همین خرج نیروی نظامی می کند
شما عقده ی جای دیگری دارید ان وقت سر میزان بودجه نظامی که از ارکان اصلی یک کشور است در می اورید
واقعا شرم اوره
کجای دنیا معلم بعد از ظهرها میره آژانس؟مسوولین واقعا خجالت نمیکشن بعد ۴۰ سال؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
کار کردن عار نیست. عار اینه که معلم تازه بعد از آژانس یه کار دیگه هم داشته باشه و جناب وزیر صنعت 250 تا شرکت داشته باشند.
سخنان امروز غضنفری مبنی بر دخالت حشد و الشعبی عراق و زینبیون افغان در امور داخلی ایران واقعا مایه شرم بود ، چرا یه عده طریقه دفاع از نظام و ولایت رو یاد ندارن ، این حرف جناب خیلی سنگین بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
البته واقعیت تلخ است.
انقلاب تنها یک واژه است،اما اصول بنیادینی که رهبر انقلاب میفرمود امروز اجرا میشود یا نه فقط مردم میتوانند بگویند آره یا نه! کسانی که ریاست میکنند نمیتوانند به خودشان نمره ۲۰ بدهند!
انقلاب مستضعفین!
عدالت،برابری،برادری....
بانک بدون ربا
و حرفهای که من نمیگم و مردم خودشون میدونند!!
آقایان کاش کمی دانش داشتید بجای عنوان!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
مردم میگویند ولی این سخنی که شما میگویید سدنی نیست از همان فقیری که همیشه روی سخن شما هر روز هست از همان فقیر وقتی باع و خانه اش را فروخت آیا حاضر هست ده میلیون پولش را نزد بانک سپرد ه گداری کنه ولی سود نگیره . به همان فقیر که ثروتمند شد بگو آیا حاضری ده میلیون پلت را نزد بانک بده بعد سود یک درصد بگیر حرف چه فایده داره همه حل اینها یک راه داره با علم و تجربه اداره کن
ناشناس
| Canada |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دوره شعار گذشته.شعار مال چهل پنجاه سال پیش بود که کاربرد داشت
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
محمود مردود شد تمام
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
الان اومدی اینجا از میزان محبوبیت احمدی نژاد آمار بگیری ؟؟؟؟از تعداد مثبت منفی های اینجا
من بهت میگم عمو جان محبوب نیست .اصلا محبوب نیست.
این حرف هایی که میره اینور اونور میزنه هشت سال وقت داشت که خودش اجرا کنه.
دیگه نه مظلوم نمایی جواب میده نه متهم کردن دیگران.اگه دولت روحانی ناکارامده دلیل نمیشه که احمدی نژاد خوب باشه.احمدی هر چی توی چنته داشت رو کرد
متاسفانه هر رئیس جمهوری که میاد به جای پیشرفت مملکت رو چند سال به عقب میبره .هشت سال احمدی نژاد ده ها سال ایران رو به عقب برد.روحانی هم از اون بدتر...
ناشناس
| Czechia |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دیگه براش تبلیغ نکن.ببین دیگه کسی خام نمیشه
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
اسم دولتش چی بود؟

یادم میره همش
ناشناس
| India |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دوودووروو دو دود
ناشناس
| Canada |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
دکتر برو دکتر
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
به محمد رضا رحیمی سلام برسون
متاسفانه افراطیونی که قصد زمینگیر کردن دولت رو داشتند ، ملت رو به خاک سیاه نشوندن و انتقام بدی از رای مردم گرفتند ولی بدونند این بازی که شروع کردید دو سر باخت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
حتما منظورت افراطیون داخل خود دولته؟
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
سکوت لطفا

حداقل ب شعور خودتون توهین نکنید
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
پس چرا روحانی ساکت نشسته ؟؟؟؟ چرا حرف نمیزنه ؟؟؟ چرا واقعیت را با مردم در میان نمیگذارد ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
حسن روحانی خودتی یا اسحاق؟؟؟
در برهه کنونی دشمن از راه اقتصادی وارد شده.هدف دشمن کاملا مشخص است خود پمپئو صراحتا گفته اند که فشار اقتصادی بر مردم ایران باید تا جای ادامه پیدا کند که مردم تسلیم شوند. مسئولین باید بخوبی متوجه باشند کدام اقدامات بنفع ملت است؟کدام اقدام بضرر دشمن تمام می شود؟آیا خروج از برجام در نهایت بضرر دشمن تمام می شود؟آیا با عدم تصویب اف ای تی اف بحران اقتصادی فروکش می کند؟باید راه درست را انتخاب کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
تو مطمن هستی گفت ملت دوباره تحقیق کن گفت ملت ؟
ناشناس
| Austria |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
فشار اقتصادی را برخی مدیران و بستگانشان بر مردم ایران وارد کرده اند نه آمریکا شما هم دیه این حرفهای تکراری را اینجا تکرار نکن تریبون ها و صدا و سیا زیاد تکرار می کنند!!!
یک فرمانده واقعی قدرت میخاد که روحانی در برابر کریمی قدوسی کم اورده ؟؟؟
متاسفانه برخی ها بسیار قدرت گرفته اند و از مسئولین دلسوز و پاک سیرت کشور تقاضا میکنیم این افراد را با قاطعیت تمام محاکمه نمایند و اموال نامشروعشان را مصادره نمایند و از پشتیبانی ملت مطمئن باشند ...
شهرداری پیچیده !!!! پس بفرمائید با این مملکت چکار کردین ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
تابنکا شایسته نیست نظر افراد رو سنسور کنی تازه وقتی تکرار خود جمله ای که خودت نوشتی
جالبه که ویلای لواسان و دیگر تخلفات و اقدامات ضد ارزشی در شرایط بسیار فاجعه بار کشور برای اکثر مردم رسانه ای می شود و مرتکبین اصلا خجالت که نمی کشند هیچ بلکه با کمال آرامش و با افتخار در چارچوب قانون از حقوق خود دفاع می کنند و طلبکار کشور هستند
به نظرم باید مانند حضرت علی که به استاندارش که در یک مهمانی اغنیا شرکت کرده بود (نه مال اندوزی) با شدت بسیار برخورد کرد، با امثال این آقاها و آقازاده ها برخورد شود تا حداقل دل مردم آرام بگیرد.

اما متاسفانه این اراده نیست
دوستان عزیز که نظراتتان در این سایت منتشر می شود و من هم مثل شما کامنت می گذارم فقط وقت تلف کردن است چون انتقاد کردن تاثیری در عملکرد مسولان بی تاثیر است این سایتها ما را سر کار گذاشتند تا سرگرم شویم تا حالا یک سایتی عملکردش را در قضاوت عمومی نگذاشته است تا مردم متوجه شوند که وقتشان بیهوده تلف می شود اگر ما در این انتقادات عکسل العملی از مسولان مشاهده می کردیم انوقت خوشحال می شدیم که این نوشته ها موثر واقع شده است از این تاریخ دیگر کامنت نخواهم گذاشت
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
روزنه را حفظ کن پنجره می شود
دور زدن تحریم پول و دلار های ایران را ترکیه و روسیه صاحب شد باید یه فکر اساسی کرد
فکر کنم این لشکرو حزب ا... و و وووو انقلاب کردند
دوستان عزیزیکه درجواب کامنتهای توهین آمیزومغرضانه برعلیه پزشکان مطلب مینویسندعنایت کنندکه سایت شده مرجعی برای عقده گشائی افرادی اینچنینی که ضرورتی نداردجوابی بدهیدبگذاریدیک عمرعقده های خودشانراتخلیه کنندچون بهترین جواب برایشان خاموشی است!!
خیلیها از خیلیهاتون خسته شدن اقایون
ی دختر وارد کار قاجاق دارو و تصرف ببت المال میشه
تهدید ملت توسط غصنفر ابادی. دست شما درد نکنه
طی سالیان گذشته همواره روزگارمون بدتر از دیروز بوده ، هر دولتی هم که سر کار اومده راه حل دراز مدتی ارائه نکرده . به نظر میاد ایراد از جای دیگه ای باشه . نه معلم ، نه پزشک ، نه وکیل ، نه کارگز و ... نمیتونن مقصر اصلی باشند. لطفا به جون هم نیوفتید.
مسئولین مملکت باید هرچه سریعتر وابستگان به بیگانگان برخورد مناسب انجام دهند
اگر رانت‌نباشد مگر میشود اینگونه ثروت کسب کرد
در اکثر مناقصات پتروشیمی ها و غیره به هر ترتیب گماشته بوده است .پولهای زیر میزی و غیر رصد شدن و هزاران اشتباه غبر قانونی غیر قابل اثبات کتبی انجام شده تا اینگونه ثروتها جمع شده واکنون هم میبینیم ملت که به نان شب محتاج هستند فعلا در یک قلم ویلای اینها چند صد متر ناچیز خلافی ساخت دارد؟؟؟در روزگاری که یک‌جوان در ارزوی ۴۰ الی ۵۰ متر لانه جهت تشکیل زندگی مانده است؟؟؟؟!!!! کجاست عدالت اسلامی ؟؟ چرا اینگونه وزیران که اکنون در دولت امید هم وجود دارد باز خواست اساسی نمی شوند؟؟ خداوند انشاالله انقلاب اسلامیمان را به رهبریت رهبر عزیزمان حفظ کند .این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است نباید اجازه داد عده ای ظاهرالسلام انرا به بیراهه بکشند .
تصور می کردم نوشته اید زیربنای ویلا 1012 متر است ولی ظاهرا این زیربنای غر مجازشه
پس متراژ مجازش چند متره؟؟؟؟!!!!
ایرانیان خود می دانند چگونه از ایران پاسداری کنند.
سلام بر همگی، چرا در آمد شغل ها را با هم مقابسه می کنید. این کار درستی نیست. بعد از تصویب حداقل حقوق عادلانه و منطقی، هر شغلی با توجه به اهمیت آن در جامعه و متقاضی آن شغل تعیین می گردد. اگر درآمد یک شغل زیاد باشد افراد بیشتری بطرف آن شغل می روند و بعد از بر طرف شدن نیاز جامعه، حقوق آن شغل هم متعادل می گردد.
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
این استدلال برای پزشکی و وکالت اشتباه هست چون دولت اجازه افزایش ظرفیت نمیده ای مشاغل مافیا داره
ناشناس
| Germany |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
به شرطی که پذیرش رو اون شغل رو محدود نکنی و رانت برای خودشون بوجود نیارن.
حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم گفت: امروز طلبه‌ها باید فضای مجازی را بطوری در دست بگیرند که دشمن مجبور بشود این فضا را برای ما محدود کند، اینکه دشمن در فضای مجازی مطلبی را مطرح می‌کند، اتفاقی نیست و بسیار برنامه‌ریزی شده و طراحی شده است. اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد. -------------------آقای غضنفرآبادی این سخنان شما اعتراف تلخی درباطن دارد وآن اینست که درکانون انقلاب اسلامی به دلائل مختلف حامیان انقلاب به اقلیتی تقلیل یافته اند ونیاز به کمک گروههای فوق الذکر دارند حالا چرا دنبال برطرف کردن علت نیستید وازگروههای خارج از ایران استمداد میشود این را بدانید اگر ما ازدرون دست به اصلاحات اساسی نزنیم ....امروز رباخواری و اختلاس ودزدی واعتیاد وطلاق وازدواج سفید وشکاف عظیم طبقاتی وچریدن ازبغل دین وظاهرسازی به رویه ای عادی تبدیل شده
در آمریکا یا اروپا یک فساد بشود زلزله می شود مثل همین فساد در کانادا که البته تابنکا و بقیه ترجیح داده اند در مورد آن سکوت کنند!!!! در اینجا دختر یک وزیر سابق که اصولا معلوم نیست چطور پولدار شده است یک بار داروی فاسد در بازار توزیع می کند یک بار ساخت و ساز غیر مجاز انجام می دهد هیچکسی به او نمی گوید بالای چشمش ابروست و با رافت اسلامی!!!! با او برخورد می شود بعد می گویند آمریکا باعث مشکلات ماست فاجعه آنجاست که اطرافیان این خانم گفته اند این خانم اجازه داده است قانون در باره اش اجرا شود!!!!! یعنی قانون با اجازه امثال این خانم اجرا می شود ??
ادبيات و بيانش هم در شان مقام و سمتش متاسفانه نيست!!!
یکی دیگر از کرامات این دولت این بود که جیب اینارو خیلی پر کرد.. تو بیمارستانها یه جوری راه میرن و حرف میزنن با بقیه که انگار خدا هستن..آخه یه مدرک پولی از دانشگاه فلان که اینقد پز و افاده نداره.. فکر کردین کی هستین؟؟ برین اون اشتباهات پزشکیتونو درست کنید بهتره از فخرفروشی به مردمه...
شبنم نعمت زاده ایشان اجازه داده اند قانون در همین حد برایشان اجرا شود!!!!! در ماجرای توزیع داروی فاسد نیز ایشان اجازه دادند فقط داروها نابود شوند!!!!!
باتغییر در ساختار اجرایی کشور از درگمی بازی جناح ها خلاص میشویم این امر باعث تمرکز قدرت در اداره کشور خواهد شد از واسطه گری رهایی و مستقیم اگر بعضی ها دوست نداشته باشند مشکلات حل میشود
بنده از قدیم الایام روضه خان بودم و در ان زمان فولکس واگن سوار میشدم ولی الان یک عدد بنز پانصد اس دارم و سوار میشوم و خیلی هم راضیم...
حرف آقاي غضنفري مبني بر ورود افراد نظامي بيگانه توهين به نظاميان و مردم ايران است.
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۷
مسلما نظامیان ایران هم در چنین حالتی بدون عکس العمل نخواهند ماند.
حاجی وام 20 درصدی بانکها ربا نیست ؟
سلام.من فکر می کنم یک عده ای می خواهند با حاشیه بردن واقعیت ها مردم را سرگرم کنند مردم باید آگاه باشند و نسبت به حقوق خودشان آگاهی پیدا کنند و با مطالعه قانون اساسی نسبت به مطالبات کوتاه نیایند و با انتخاب های درست که به برکت انقلاب ایجاد شده و مردم می توانند با چهار انتخاب بسیار سرنوشت ساز ،انتخاب نمایندگان در شورای شهر و نظارت در مدیریت شهری دخیل باشند،انتخاب نمایندگان در مجلس قانونگذاری و با نظارت در قانونگذاری کشور مشارکت کنند ،،با انتخاب رئیس جمهور مشارکت در اجرای امورات کشور و با انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری مشارکت نمایند ،امید در با انتخاب درست و آگاهی در نظارت ها کشورمان را آباد کنیم و اجازه ندهیم هر کسی با هر روشی از مردم امضاء بگیرد و 4سال راحت و بدون دغدغه برای خودش کارکند.
مثل اينكه شق القمر كردين خوب حالا دو تا ديوار ويلا را هم خراب كردي چه شده چه اتفاقي افتاده يك بار هم كه ازش جريمه كلان گرفتيد
آقای موسی غضنفرآبادی! انقلاب در ایران توسط مردم ایران انجام شد نه خبری از حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی بود! فقط و فقط مردم ایران بودن و بس! اون دیگه اسمش حمایت نیست اسمش دخالت هست!
با سلام . پدر من یک پزشک است هنوز در سن ۶۵ سالگی وقتی از خانه بیرون می رود آفتاب طلوع نکرده است . و وقتی به خانه برمی‌گردد ساعت ۱۰,۱۱ شب است. شما معلم عزیز یا هر کس دیگه ای اگر مانند یک پزشک کار کنید و البته سه ماه تابستان تعطیلی و ۱۴ روز عید هم تعطیل نباشید و بقیه تعطیلات هم کشیک باشید . همین درآمد را خواهید داشت . حالا بگذریم از مخاطرات در معرض بودن اشعه و بیماریهای مختلف
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
بابای پزشک شما با این اوصاف شلوارش دو تا شده حواستو جمع کن
همه انهایی که ناراحت حقوق بالا هستند خیلی خوب میدانند که حقوق یک سرداز یا ژنرال ارتش با رتبه پایینتر انها تفاوت فاحش دارد و باید داشته باشد.
تخریب یعنی ازبین بردن سرمایه مملکت بایدازاین افراد گرفت وحفظ کرد وجزء سرمایه بیتالمال کرد ولی فعلا متاسفانه هدف تخریب است چون سرمایه مملکت ازبین میرودخدا به این مردم رحم کند
خاشقچی تو هنوز در دل مایی
دراستانه سال نوقرارداریم ولی 80درصد ملت درزیرفشاراقتصادی بی سابقه قراردارند وبازنشستگان وکارمندان وکارگران بخاطر مشکلات عدیده معیشتی شرمنده خانواده هستند وهیچ امیدی وجودندارد وهرروز دریغ ازروز گذشته حرفاتی تکراری روحانی ووعده های سرخرمنیش هم نمک پاشیدن بر زخمهای تلخ فشارهای اقتصادی 6سال صدارتش وپرداختیهای ناعادلانه نوبخت در سازمان برنامه وبودجه است وکاردبه استخوانشان رسانده
ویرانیها مختص یک ویلانیست متاسفانه با ناکارآمدی وبی کفایتی اقاان واکثریت ملت قلبشان شکسته ودیگر امیدی برای آینده کشوروجودندارد موج ناامیدی ویاس هرروز دربین امت مظلوم زیادترمیشود
لازم به تذکر است واحد مساحت - متر مربع - است که به غلط شما - متر - می نویسید و واحد خبر هم همین اشتباه را تکرار می کند. لطفا تصحیح بفرمایید. با تشکر
"اعتراض کریمی قدوسی به هیأت نظارت مجلس" شما که مستقل عمل میکنید وطرفدار حق هستیدمیشه بفرمایید نتیجه رسیدگی به رفتار زشت وغیر انسانی نماینده سراوان به کجا رسید؟ حرف رایگان زدن آسان است!!!!!!
استدلال رزنامه جوان اصلا عجیب نیست بلکه عین واقعیته ..متاسفانه
دولت باید عرضه خودش رو نشان بده وگرنه اعتبارش را از دست خواهد داد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل