بازدید 33660

۱۳ سبک دکوراسیون داخلی محبوب

کد خبر: ۸۸۳۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 06 March 2019

همه یک خانه ایده آل و کامل را دوست دارند. مطمئنا شما هم مثل هر فرد دیگری دوست دارید که مدل مبلمان، دکور، رنگ ها و همه عناصر دکوراسیون موجود در خانه شما عالی باشد. ویژگی های شخصی و سلیقه شما را بازتاب دهد، غیر از این است؟ سبک های دکوراسیون داخلی زیادی وجود دارند که اغلب انتخاب از میان آن ها گیج کننده و چالش برانگیز است.

چیزی که باعث سردرگمی در سبک های دکوراسیون است این است که بسیاری از سبک های دکوراسیون در بعضی از طرح ها دارای همپوشانی و اشتراکاتی هستند. این باعث می شود که تشخیص و تمایز بین سبک های مختلف دکوراسیون کمی سخت باشد. در این مطلب ما 13 سبک مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم و ویژگی های آن را تعریف می کنیم. این به شما کمک می کند که بهترین سبکی که برای شما مناسب است را به راحتی انتخاب کنید.

برای اینکه کار شما را در شناخت و انتخاب سبک دکوراسیون مناسب خانه رویایی شما راحت کنیم، صرفا سبک های دکوراسیون را توضیح نداده ایم ، بلکه آن ها را از لحاظ اینکه چه میزان " نگهداری و تمیز کردن " آن آسان است و یا اینکه از چه میزان "سازگاری با کودک " برخوردار هستند و برای چه کسانی مناسب هستند نیز مورد بحث قرار دادیم:

1.    سبک دکوراسیون داخلی بوهمین

این چه سبکی است؟

این سبک به نام سبک دکوراسیون بوهو نیز شناخته می شود ، و با الهام از نقوش و طرح های قبایل عشایری و کولی ها به وجود آمد، مملو از رنگ های پر حرارت و شلوغ  با کاغذ دیواری و دیوار های پر از تزئین است. عمده رنگ های به کار رفته در سبک بوهو ، قهوه ای ، قرمز و طلایی است. سایه های رنگی دیگر اغلب به رنگ روشن در تون های رنگی سرخابی گرم و آبی هستند. یکی از مواردی که باید در اینجا توجه کنید این است که در مورد سبک داخلی Boho هیچ قانون و قاعده خاصی وجود ندارد. شما می توانید آن را خودتان انجام دهید.

این سبک تا حدودی نامرتب و درهم به نظر می رسد. تعداد زیادی کوسن و بالش در اطراف تخت ها و کاناپه ها می بینید ، و ظاهر کلی با اینکه شلوغ به نظر می آید با این حال دنج ، راحت و خواستنی است.

در مورد آن این طور می گویند یک تصویر هزاران حرف برای گفتن دارد، و این دقیقا برای سبک دکوراسیون بوهو صدق می کند. در اینجا یک عکس دکوراسیون داخلی به سبک بوهو به نمایش گذاشته ایم:

تمیز کردن و نگهداری خانه به سبک دکوراسیون بوهمین:

بسته به اینکه چه میزان آشفتگی سبک بوهو را برای چیدمان دکوراسیون فضای خود انتخاب کرده باشید ، این سبک یک سبک آسان و ساده برای تمیزکردن و مدیریت آن است. برخی از پارچه ها و یا وسایل خاص ممکن است به مراقبت ویژه ای احتیاج داشته باشند، اما ظاهر کلی این سبک نیاز به تمیزکاری همیشگی و یا خدمه تمیزکار متخصص ندارد. همانطور که گفتیم این سبک قانون خاصی ندارد بنابراین نیاز ندارد دائم در حال مرتب کردن و تمیزکردن باشید.

سبک بوهمین از لحاظ سازگاری با کودک:

بچه ها عاشق رنگ های تند و پر جنب و جوش هستند، آشفتگی و شلوغ بودن سبک بوهو چیزی است که در این سبک قدردان آن هستید، چرا که مدام نیاز ندارید وسایل را جابجا کنید. این سبک برای بچه ها ایمن است چرا که گوشه ها و لبه های تیز در عناصر دکوراسیون بوهو وجود ندارد.

دکوراسیون بوهمین مناسب چه افرادی است؟

اگر علاقمند به گرما و انرژی در فضای خانه تان هستید ، و اهمیتی به شلوغ بودن نمی دهید ، این سبک شماست! این سبک همان سبکی است که می توانید آن را کاملا از آن خود کنید. از آنجایی که دکوراسیون این سبک ممکن است در آخر بیش از حد شلوغ شود. حتما برای مشاوره با یک طراح داخلی حرفه ای در سبک دکوراسیون داخلی بوهو اقدام کنید.

2. دکوراسیون داخلی سبک کلاسیک

سبک طراحی داخلی کلاسیک، زیبایی طراحی قرن 17 تا 19 میلادی را منعکس می کند. سبک طراحی کلاسیک با لایه هایی از پیچیدگی، آنتیک بودن و تقارن در سایه های رنگی روشن به نمایش گذاشته می شود. سبک دکوراسیون کلاسیک حالت شاهانه دارد و یادآور زندگی سلطنتی و پادشاهی دارد بنابراین دکوراسیون پرزرق و برق و خیره کننده ای دارد.

نگهداری و تمیز کردن از خانه به سبک کلاسیک

از آنجایی که عناصر و مبلمان این سبک کلاسیک دارای حکاکی و شکاف هایی با خطوط منحنی است ، به صورت منظم نیاز به تمیز کردن دارد. بسته به این که چه نوع پارچه ای برای مبلمان و صندلی ها انتخاب کرده باشید ، ممکن است تمیز کردن آنها به مهارت و یا ترفند خاصی نیاز داشته باشد. بنابراین در این سبک دکوراسیون داخلی ممکن است به خدمات تمیزکار متخصص احتیاج داشته باشید.

سبک دکوراسیون کلاسیک از لحاظ سازگاری با کودک:

در عین حال که ممکن است بچه ها از احساس سلطنتی ای که این سبک برای فضای داخلی خانه به ارمغان می آورد د لذت ببرند ، با این حال این سبک اصلا سبک دوستدار کودک نیست چرا که دارای انواع جزئیات ظریف و پیچیده است.

دکوراسیون کلاسیک مناسب چه کسانی است؟

اگر شما فضاهای داخلی ای را دوست دارید که سلطنتی باشد، این سبک، سبکی است که می توانید انتخاب کنید. اگر دارای سبک زندگی جدی و با دیسیپلین هستید ، سبک کلاسیک سبک شماست. با این حال احتمالا باید بودجه ای را به صورت ماهانه برای خدمات تمیزکاری آن کنار بگذارید.

3. سبک کانتمپروری یا امروزی (معاصر)

سبک معاصر چیست؟

اغلب این سبک دکوراسیون داخلی با سبک مدرن اشتباه گرفته می شود. اما دارای تفاوت هایی با سبک مدرن است. در این سبک معمولا فرم های خمیده بیشتر است و در عین حال نمی توانید این سبک را به عنوان یک سبک مشخص تعریف کنید. در واقع طراحی دکوراسیون داخلی معاصر طراحی آزاد و سیالی دارد.

نگهداری و تمیزکردن خانه به سبک دکوراسیون معاصر:

این سبک به راحتی قابل نظافت است و میتوانید خودتان از عهده کار بربیایید.

دکوراسیون سبک معاصر از لحاظ سازگاری با کودک:

تقریبا ! طراحی آزادانه سبک معاصر برای کودک شما آسان و ایمن است.

دکوراسیون معاصر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مبلمان با یک سبک خوب علاقمند هستید که زیاد از مد افتاده نباشد در عین حال کمی هم کلاسیک باشد، این سبک طراحی داخلی برای شما ساخته شده است. در این طراحی دکوراسیون ، چیدمان و ظاهر مبلمان برای صاحبخانه طراحی شده است و یک زندگی آسان و راحت را فراهم می کند. بیشتر طراحان داخلی امروزه به این سبک گرایش دارند.

   4. دکوراسیون داخلی به سبک مدرن

دکوراسیون سبک مدرن چیست؟

با الهام گرفتن از سبکی از اوایل قرن بیشتم آغاز شد این سبک تعریف می شود. طرح های شیک ، ساده و ظاهری موقر که می توان در چند کلمه این سبک را تعریف کند. هدف از طراحی به سبک مدرن سادگی در عین زیبایی و خاص بودن است. در فرم های سبک مدرن خطوط مشخص و مستقیم طرح ها را می بینید که دارای پالت رنگی ساده نیز می باشد.

تمیزکردن و نگهداری از خانه به سبک مدرن:

به راحتی قابل تمیزکردن است و می توان خودتان به سادگی این کار را انجام دهید.

دکوراسیون مدرن از لحاظ سازگاری با کودک:

به اندازه کافی کودک دوستانه است، با این حال ممکن است کمی برای فرزند شما خسته کننده باشد چرا که معمولا همه چیز ساده است.

دکوراسیون مدرن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر چیزهای ساده و شیک برای شما جالب است ، طراحی مدرن برای شما است. یک طراحی قابل قبول از منظر زیبایی شناختی برای تعداد زیادی از افراد می تواند باشد. بیشتر طراحان داخلی میتوانند با سبک دکوراسیون داخلی مدرن رضایتمندی را فراهم کنند.

5. دکوراسیون سبک صنعتی

سبک صنعتی چیست؟

سبک طراحی داخلی صنعتی، همانطور که از نامش بر می آید، از دوره انقلاب صنعتی الهام گرفته است. در این سبک برخلاف سایر سبک های دیگر دکوراسیون هیچ تلاشی بری پوشش و مخفی کردن متریال های ساختمانی صورت نمی گیرد و برعکس کاملا در معرض دید هستند. اکسسوری های طراحی و وسایل دکوری دارای زوایه های مشخص هستند. مشخصه سبک صنعتی دیوارهای آجری اکسپوز هستند، از لوله های فولادی و یا مسی نیز استفاده می شود و سیم کشی ها بر روی کار قابل مشاهده هستند.

نگهداری و تمیز کردن خانه به سبک صنعتی:

برخی از عناصر طراحی سبک صنعتی نیاز به تمیزکاری حرفه ای دارد و یا حداقل نیاز به مواد شوینده خاص دارد. به خصوص قسمت های فلزی. در عین حال استفاده از فلز بدون پرداخت به این معنی است که احتمال زنگ زدگی وجود دارد.

دکوراسیون سبک صنعتی از لحاظ سازگاری با کودک:

نه خیلی ! بسیاری از اکسسوری ها و المان های دکوراسیون داخلی مانند فولاد اکسپوز ، چوب با سطوح خراشیده و زمخت ، دیوارهایی با بافت خشن ، لوله های در معرض دید و کانال های نمایان و داکت های مشخص طبیعتا احتمال خطر برای کودک وجود دارد.

دکوراسیون سبک صنعتی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر حالت روستایی و خام را در طراحی داخلی دوست دارید ، این می تواند مورد انتخاب شما باشد. این سبک معمولا مورد علاقه افرادی است که دوست دارند خانه شان حالت انبار با ظاهری نیمه ساخته داشته باشد.

6. سبک دکوراسیون داخلی ماوریک / غیرعادی

این همان سبکی است که ممکن است از آن متنفر باشید و یا عاشق آن باشید. از هیچ قانون خاصی پیروی نمی کند و الهام بخش از طراحی های مدرن است. رنگ های متنوع، متضاد، طرح های نامتقارن، ایده های خلاقانه از ویژگی های شناختی این سبک دکوراسیون است.

طرح های دیوار در این سبک پر کار و عجیب است. ممکن است از طرح های کاغذ دیواری شلوغ استفاده شود. در این سبک می توان از کاغذ دیواری به عنوان یک دیوارپوش خوب برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. کاغذدیواری ها یک متریال دکوراتیو آسان و سریع در طراحی دکوراسیون فضاهای مختلف می باشد. کاغذ دیواری ها در انواع مختلف وجود دارند و تنوع طرح و رنگ آن ها به شما این امکان را می دهد در سبک های مختلف دکوراسیون آن ها را به کار ببرید.

آزادی در طراحی و ترکیب المان های دکوراسیون به این معنی است که دیزاینر شما دارای آزادی بیشتری در خلاقیت و ایده پردازی نسبت به هر سبک دیگری است. این دکوراسیون اگر به وسیله یک طراحی حرفه ای انجام نشود ممکن نتیجه کار خیلی دلچسب از آب درنیاید. بنابراین باید با این سبک متناسب باشید. در پایین تعدادی از عکس های سبک دکوراسیون ماوریک نشان داده شده است.

نگهداری و تمیزکردن خانه به سبک دکوراسیون ماوریک:

به طور کامل یه نوع دکور و اثاثیه شما در منزل بستگی دارد.اما به احتمال زیاد می توانید خودتان و یا تمیزکار متخصص میتواند آن را انجام دهد .

دکوراسیون ماوریک از لحاظ سازگار با کودک:

به استثنای اینکه ممکن است برخی از عناصر دکوراسیون شما دارای فرم های عجیب یا پیچیده باشد، به طور کلی این سبک دارای طراحی سازگار با کودک است. در عین حال کودک عاشق رنگ های شاد و پر رنگ و لعاب هستند که این سبک طراحی ذاتا دارای این ویژگی ها می باشد.

دکوراسیون ماوریک مناسب چه کسانی است؟

اگر علاقمند به طرح های غیر معمولی هستید و از اینکه خارج از انتظار و پیش بینی باشید هراسی ندارید، این سبک مخصوص شماست. این سبک کاملا میتواند برای شما ساخته شود.

7. دکوراسیون داخلی سبک میدسنچری

ریشه سبک دکوراسیون مدرن میدسنچری ( میانه قرن ) به دهه های 1900 برمیگردد. این دوره زمانی بود که برخی از معماران و طراحان بزرگ در طراحی  با استفاده از پلاستیک ، فلز و چوب دست به تجربه های جدید زدند. تکنولوژی ساخت فراوردهای جدید پلاستیک آزادی عمل در فرم هایی با اشکال طبیعی عطا می کرد. یکی از امتیازات این سبک این بوده است که با سایر سبک ها سازگار است .

نگهداری و تمیز کردن خانه به سبک میانه قرن:

به راحتی قابل تمیز کردن است ، چه خودتان انجام دهید چه به خدمات تمیزکاری بسپارید. هرچند ممکن است برخی از فرم های منحنی و طرح های در عناصر دکوراسیون داخلی میدسنچری نیاز به غبار روبی در طول زمان داشته باشد. در هر حال بازهم قابل کنترل است.

دکوراسیون خانه از لحاظ سازگاری با کودک:

این سبک از طراحی طراحی داخلی هم به لحاظ فرم و هم از لحاظ اکسسوری ، بسیار سازگار با کودک است. برخی از ویژگی های طراحی به سبک میانه قرن برای کودکان جالب و جذاب است.

سبک میانه قرن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید که چیزها را با هم ترکیب کنید این سبک شماست. سبک میدسنچری همچنین برای افرادی مناسب است که خطوط ساده و شکیل خطی را دوست دارند در عین حال که دارای ظرافت و زیبایی هنرمندانه ای می باشد.

8. دکوراسیون داخلی سبک مینیمال

این سبک همان سبک مدرنی است که به عبارتی رژیم گرفته است! این سبک با الهام گرفتن از سبک مدرن به وجود آمد با این تفاوت که میزان سادگی آن بسیار بیشتر است. همه چیز در این سبک کم است. از رنگ ، از مبلمان ، از اکسسوری ها و ... . در ذهن ، سادگی در زیبایی تعریف می شود و هیچ عنصر دکوراسیونی در سبک مینیمال پر زرق و برق و جزئیات نیست. خطوط تمیز ، مشخص و ساده زبان سبک مینیمال است. کاربردی بودن و ضروری بودن ویژگی آن است و هیچ چیز اضافه ای در کار نیست.

نگهداری و تمیزکاری خانه به سبک دکوراسیون مینیمال

بسیار آسان. با توجه به حداقل مبلمان و لوازم اکسسوری؛ این نوع طراحی یکی از ساده ترین سبک ها برای تمیز کردن است.

دکوراسیون سبک مینیمال از لحاظ سازگاری با کودک:

در سبک مینیمال لازم است که مراقب فرزندانتان باشید. چرا که در سبک مینیمال معمولا گوشه و لبه ها با زاویه تیز فرم می گیرد. به همین دلیل احتمال خطر برای کودک وجود دارد. با این حال به دلیل گشودگی فضایی که ایجاد می کند کمی تعادل ایجاد می کند. اما از آنجایی که رنگ ها و سبک حداقلی خنثی است، ممکن است مینیمالیسم برای بچه ها کمی کسل کننده به نظر بیاید.

سبک مینیمال برای چه کسانی مناسب است؟

 اگر علاقمند هستید که همه چیز ساده باشد و هیچ وسیله اضافه ای دوربرتان را در برنگیرد. مینیمال منتخب شما است. کاربردی و عملی است.

9. دکوراسیون سبک دریایی (ساحلی)

سبک طراحی دریایی به عنوان سبک دکوراسیون ساحلی نیز شناخته می شود. در سبک دکوراسیون داخلی دریایی با الهام گرفتن از از خانه های ساحلی شکل می گیرد. انواع عناصر طراحی کشتی ها و بادبان در آن دیده می شود. رنگ های آبی ، شنی و سفید به وفور به چشم می خورد. برای دکور و اکسسوری ها از چوب ، پارچه کتانی ، شیشه ، ریسمان ، لامپ های آویزی ، فانوس ، نقشه دریایی  و غیره استفاده می شود.

نگهداری و تمیز کردن خانه به سبک ساحلی:

 به سادگی می توانید با کمی کمک در خانه از عهده تمیزکردن سبک دریایی بربیایید. بعضی از بخش های دکوری ممکن است به خاطر فرم و طرح های خاص به تمیز کاری بیشتر نیاز داشته باشد. اما به طور کلی کار خاصی برای اینکه تمیزکاری تخصصی لازم داشته باشد وجود ندارد.

دکوراسیون سبک ساحلی از لحاظ سازگار با کودک:

برای بچه ها کاملا امن است. به خصوص ویژگی سبک دریایی به کودکان حس ماجراجویی دست می دهد و برایشان جذاب است.

سبک ساحلی مناسب چه کسانی است؟

اگر از طراحی های ماجراجویانه خوشتان می آید که مملو از نشانه ها و جزئیات دریا ، کشتی و ساحل است این سبک دکوراسیون مناسب شما است. این سبک طراحی داخلی خاص است و سبکی نیست که هر جایی آن را ببینید. سبکی محبوب برای ویلاها و خانه های ساحلی است. در هر حال از یک مشاور طراحی حرفه ای برای اجرای سبک دریایی درخواست کنید.

10. دکوراسیون داخلی سبک رترو

سبک رترو چیست؟

طراحی رترو سبکی است که الهام بخش از طرح های دوران گذشته است، اما با اشکال مدرن طراحی می شود. غالبا رنگ های پرحرارت و با انرژی در این سبک دیده می شود. زبان طراحی در این سبک عناصر طراحی که در قید بند زمان نیستند.

در سبک دکوراسیون رترو زمان تعریف نسبی دارد. قانون کلی برای انتخاب عناصر دکوراسیون داخلی در سبک رترو وسایلی هستند که از نظر شکل ، رنگ و استایل مربوط به 20 سال قبل می باشند.

نگهداری و تمیزکاری دکوراسیون خانه به سبک رترو:

طراحی به سبک رترو نیازی به تمیزکاری سختی ندارد. و شما به سادگی می توانید آن را انجام دهید. البته برخی از وسایل بسته به این شما چه انتخاب کرده باشید نیا به تمیزکاری تخصصی دارد که بهتر است ابتدا در مورد آن مهارت کسب کنید.

دکوراسیون سبک رترو از لحاظ سازگاری با کودک:

این سبک سبک کودک دوستانه است. کودکان شما از شما به خاطر طراحی رنگارنگ و پرانرژی که در خانه صاحب آن هستند قدردان خواهند بود.

سبک رترو برای چه کسانی مناسب است؟

 اگر به طرح ها و شکل هایی که در مدارس قدیمی وجود داشت علاقمند هستید و یا اینکه یک طراحی جذاب و شاد می خواهید. سبک رترو سبک شما می تواند باشد. این سبک نیاز به طراحی حرفه ای برای دیزاین دارد.

11. دکوراسیون سبک روستیک

این سبک دکوراسیون شبیه به سبک صنعتی می باشد که حالت خامی و ناتمامی در پایان کار را در طراحی داخلی نشان می دهد. با این تفاوت که سبک روستیک از طبیعت الهام گرفته است. سبک روستیک با اکسسوری ها و دکوری هایی که دارای ظاهر طبیعی هستند به نمایش گذاشته می شوند. تیرهای چوبی نمایان بارزترین عنصر سبک روستایی است که بر روی سقف به چشم می خورد. دیوارهای سنگی در معرض دید و الوارهای چوب در گوشه و کنار این سبک در طراحی داخلی دیده می شوند.

نگهداری و تمیزکاری خانه به سبک روستیک:

به خاطر ظاهر پرداخت نشده ای که بسیار از عناصر مبلمان و اکسسوری ها دارد ممکن است دارای خلل و فرج هایی باشد که نیاز به تمیزکردن ماهرانه دارد. اما چیزی نیست که خودتان به کمک افراد خانه از پس آن برنیایید. در هر حال نیاز به تمیزکار متخصص وجود ندارد.

سبک دکوراسیون روستیک از لحاظ سازگاری با کودک:

کودکان احتمالا از ظاهر طبیعی فضای داخلی خانه خوششان می آید. اما لازم است وسایلی را انتخاب نمایید که دارای گوشه ها و لبه های نرم باشید تا باعث آسیب نشود.

سبک روستیک برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما علاقمند به ظاهر طبیعی و حال و هوای خام متریال طبیعی دارید ، این سبک برای شما است. از نظر بسیاری از افراد این سبک گرم و دنج است. از یک طراح داخلی برای اجرای سبک دکوراسیون روستیک درخواست مشاوره دهید.

12. دکوراسیون سبک سنتی

همانطور که از نام این سبک بر می آید، این سبک طراحی از فرهنگ های مختلف و سنت های بومی گوناگون ایده گرفته است. این سبک هم سبکی است که در تعریف آن دستتان باز است. چیزی که در یک فرهنگ ممکن است سنتی باشد در فرهنگ دیگر ممکن است نباشد. به طور کلی در یک دکوراسیون سنتی هندی ، شما انواع کارهای چوبی پرتزئین ، صنایع دستی ، حکاکی ، رنگ های زنده ، پرده های رنگارنگ و انواع مدل های اکسسوری را مشاهده خواهید کرد.

نگهداری و تمیزکاری خانه به سبک سنتی:

در حالی که اکثر بخش های دکوراسیون سبک سنتی می تواند توسط خود شما و کمک خانه انجام گیرد ، برخی از اکسسوری ها و مبلمان ممکن است به تلاش بیشتری برای تمیزکردن داشته باشد.

دکوراسیون سبک سنتی از لحاظ سازگاری با کودک:

ممکن است  یک نفر چهارچشمی لازم باشد اطراف بعضی از جزئیات پرکار مبلمان و وسایل مراقب بچه ها باشد. اما به طور کلی امن است و بسیاری از خانواده ها این سبک را پذیرفته اند. بچه ها هم ممکن است از تنوع و خلاقیت این سبک لذت ببرند.

سبک سنتی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر سنتی بودن ، گرما و حرارت را دوست دارید. این سبک مناسب شما است. همچنین ممکن است که جنبه خلاقانه فرهنگ شما برایتان جذاب باشد و دلتان بخواهد جایی در خانه شما داشته باشد. به عنوان یک طراح داخلی سبک سنتی، این سبک دنیایی از آثار و صنایع دستی با نقش و نگارهای پرجزئیات است.

13.سبک دکوراسیون انتقالی

سبک انتقالی چیست؟

همانطور که از نام آن بر می آید، سبک طراحی داخلی ترانزیت، گذر از بین سبک های سنتی و مدرن را نشان می دهد. در عین حال که بین این دو سبک در تعادل است با این حال حرف جدیدی برای گفتن دارد. این سبک معمولا با متریال مدرن مانند فلزات، مبلمان شیشه ای و شناخته می شود. به طور معمول، رنگ های خاموش و سایه های خنثی را در سبک دکوراسیون انتقالی پیدا خواهید کرد.

نگهداری و تمیرکاری خانه به سبک انتقالی

این سبک برای تمیزکاری و نگهداری نسبتا آسان است. خودتان می توانید به کمک افراد خانه آن را انجام دهید.

دکوراسیون سبک انتقالی از لحاظ سازگاری با کودک :

برای کودکان بسیار امن است. اما ممکن است برخی از بچه ها به خاطر رنگ های ساده و خنثی این سبک را کسل کننده ببینند.

سبک انتقالی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر طرح های ساده و رنگ های خنثی را ترجیح می دهید، این سبک ممکن است سبک طراحی دلخواه شما باشد. اغلب گفته می شود سبک گذار برای ایجاد احساس آرامش در فضای داخلی نیز هست. پس اگر این چیزی است که احتیاج دارید، این سبک برای شماست.

برای آشنایی بیشتر با سبک های دکوراسیون داخلی و انواع اصول طراحی و اجرای دکوراسیون می توانید به بخش مطالب دکوراسیون داخلی سایت معماری داخلی پویانو مراجعه کنید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی