بازدید 32226
هزار و پانصد و هشتاد و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

واکنش آشنا به نظرسنجی‌های صدا و سیما/متهم حمله به سفارت عربستان: من هیچ مشکلی با آمریکا ندارم/منع نمایندگی مجلس بیش از سه دوره متوالی، خلاف قانون اساسی است؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: توضیح دادستان درباره پول‌های هدایتی و بازگشت خاوری/باهنر: شورای نگهبان مصوبه «ممنوعیت نمایندگی بیش از سه دوره» را رد می‌کند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۳۲۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۵ 05 March 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش آشنا به نظرسنجی‌های صدا و سیما

مشاور رئیس جمهوری در واکنش به نظرسنجی‌های جنجالی تلویزیونی در قالب جشنواره جام جم، گفت: در صورت تشکیل جلسه شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما موضوعات مطرح شده درباره نظرسنجی برنامه‌های محبوب تلویزیونی باید در دستورکار قرار گیرد. حسام الدین آشنا نماینده رئیس جمهوری در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما روز سه شنبه این موضوع را در گفت وگو با ایرنا مطرح کرد. شمار بسیاری از کاربران اپراتور‌های تلفن همراه در روز‌های گذشته اعلام کردند پیامک تأیید رأی به یک برنامه‌ی تلویزیونی برایشان ارسال شده، در حالی که گویا آن‌ها اصلاً در این رأی‌گیری شرکت نکرده بودند و یا رای‌شان برنامه دیگری بوده است. ارسال این پیامک‌ها و تغییر نام برنده برنامه تلویزیونی موجب شد تا کاربران شبکه‌های اجتماعی نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند. انتقاد وسیع مردم به تغییر ناگهانی در نظرسنجی عمومی تلویزیون، سبب شد تا دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم با پذیرش اختلال رخ داده در این نظرسنجی اعلام کند رأی گیری تا زمان مشخص شدن علت این موضوع، متوقف شود.

در ادامه این اتفاق، وزیر ارتباطات آماری منتشر کرد که نشان می‌داد چه میزان رأی در چهار روز ناگهانی به یک برنامه اضافه شده است. این افزایش آرای برنامه برنده‌باش که برنامه مورد علاقه مدیران شبکه سه است بار دیگر به شایعه تلاش برای حذف برنامه نود دامن زد. پس از اینکه آذری‌جهرمی اعلام کرد خود صدا‌و‌سیما با شرکت سرویس‌دهنده در ارتباط بوده است و این وزارتخانه تنها میزان تراکنش‌ها را می‌توانسته رصد کند، احمدی افزادی دبیر پنجمین جشنواره تلویزیونی جام جم در مصاحبه دیگری از ورود پلیس فتا به پرونده سخن گفت و تاکید کرد این شرکت مجوز رسمی از وزارت ارتباطات داشته است. ادعایی که دوباره از سوی روابط عمومی وزارت مربوطه تکذیب شد. با ابطال این آرا بار دیگر برنامه نود به صدر نظرسنجی‌ها برگشته است.

ظریف با بشار اسد دیدار می‌کند

وزیر امور خارجه گفت، به زودی به دعوت رسمی دولت سوریه عازم دمشق شده و با «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه دیدار می کند.شبکه تلویزیونی «الفرات» روز سه شنبه در گفتگو با «محمد جواد ظریف» به نقل از وی آورده است که بشار اسد از او برای سفر به دمشق دعوت به عمل آورده و وی به این دعوت پاسخ مثبت داده و به زودی عازم سوریه می شود.تلویزیونی الفرات گفته است که به مناسبت سفر قریب الوقوع «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران به عراق این مصاحبه اختصاصی را با ظریف انجام داده و به زودی مشروح آن را پخش می کند.

توضیح دادستان درباره پول‌های هدایتی و بازگشت خاوری

دادستان تهران درخصوص پول‌هایی که هدایتی به ورزشی‌ها داده و برخی می‌گویند هدیه بوده است و نماینده دادستان تهران گفته است حتی این پول‌ها اگر کابین زنان شده باشد باید پس گرفته شود، بفرمایید قرار است چه کنید، گفت: عبارت کابین زنان فرمایش حضرت امیر است، اما آنچه ملاک دادستانی است حکم دادگاه است و ما حکمی که در دادگاه صادر شود را اجرا خواهیم کرد. وی درخصوص خاوری و آخرین وضعیت بازگشت این متهم به کشور نیز گفت که هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم هرچند مکاتباتی انجام داده‌ایم و امیدواریم اینترپل همکاری بهتری داشته باشد.

ابطحی: روحانی خودش خواست که تنها باشد

وی افزود: «پشتوانه و عقبه‌ای که روحانی را به ریاست جمهوری رسانه یک پشتوانه عمیق فکری در جامعه ایران بود که قبلا هم آقای خاتمی را به ریاست جمهوری رسانده و جریان فکری اصلاح طلبی را تشکیل داده بود. جریان فکری اصلاح طلبی در انتخابات ۹۲ حداقل شرایط را داشت و با مشاهده گفتمانی که روحانی راه‌اندازی کرد، او را نزدیک‌ترین فرد به خود دید و از وی حمایت کرد». این فعال سیاسی اصلاح طلب با اشاره به اینکه «عقبه روحانی بسیار شکننده بود» گفت: «روحانی به جای اینکه برای افزایش و تقویت این عقبه تلاش کند بلافاصله بعد از انتخابات ۹۶ آن عقبه را فراموش و رها کرد. حتی در جا‌هایی مقابل آن عقبه ایستاد. سرعت این فاصله گیری در حدی بود که رئیس دفتر آقای روحانی رسما گفت که اصلاح طلبان اصلا حمایتی نکرده اند. طبیعی است که وقتی خود روحانی به عقبه سیاسی خود علاقه‌مند نیست، آن عقبه هم خود را جدا می‌کند و مسئولیت کار‌های او را به عهده نمی‌گیرد. به خصوص اینکه روحانی نیز مسئولیتی در قبال رأی و جریان فکری اصلاح طلب که او را به رئیس جمهوری رساند نپذیرفت و این را در انتخاب کابینه و حتی مسئولین محلی مشاهده کردیم.» ابطحی با تأکید بر اینکه تنها شدن روحانی از سوی حامیان او کلید نخورد، گفت: «خود روحانی و نزدیک وی علاقمند به نگاه داشتن این حمایت نداشتند». /آزادی

باهنر: شورای نگهبان مصوبه «ممنوعیت نمایندگی بیش از سه دوره» را رد می‌کند

محمدرضا باهنر، به عنوان کسی که خود حضور در هفت دروه مجلس را تجربه کرده، سخت مخالف مصوبه محدودیت دوره‌های نمایندگی مجلس است. او توضیح می‌دهد که این مصوبه می‌تواند مجلس را از تجربیات گوناگون خالی کند. باهنر البته خیالش راحت است که این مصوبه توسط شورای نگهبان رد خواهد شد. باهنر در این باره گفت:، چون به تجربه آن‌ها اعتماد می‌شود. ما کلاً این ایرادات را داریم. مثلاً ما باید احزاب قوی داشتیم که اول فعالان سیاسی را پرورش بدهند که این افراد بعداً نخواهند در جایگاه نمایندگی تازه بیایند کسب تجربه کنند. من کلاً نه تنها این مصوبه را مفید نمی‌دانم که معتقدم به مجلس ما ضربه جدی می‌زند. البته من احتمال بسیار زیاد می‌دهم که شورای نگهبان این را رد کند و مورد موافقت شورا قرار نگیرد. من خیلی بعید می‌دانم این مصوبه تبدیل به قانون شود و به جایی نخواهد رسید. اما نگاهی که آن را تصویب کرده به نظرم باید عوض شود و قدری عمق پیدا کند.

علی دایی: با پول‌های هدایتی می‌شد یک استان را از نو ساخت و تجهیز کرد

علی دایی در مصاحبه‌ای با همشهری ورزشی حرف‌های جالبی زده است. علی دایی سرمربی سایپا در جدیدترین گفت و گویش از این گفته که سرمربی تیم ملی ایرانی باشد یا خارجی. او گفته فرقی ندارد. در پاسخ به تعارف سردار آزمون به خودش برای سرمربیگری هم گفته: «او لطف دارد، ولی من درگیر سایپا هستم.» مهمترین گفته اش، اما درباره حسین هدایتی است که گفته او تنها کسی نیست که در ایران از این پول‌ها خورده و البته گفته با پول‌هایی که هدایتی خورده می‌شد یک استان را از نو ساخت و تجهیز کرد.

«مشایی» به زندان بازگشت

اسفندیار رحیم مشایی، رئیس دفتر دولت احمدی‌نژاد که از پنجم اسفندماه به مرخصی آمده بود، شب گذشته به زندان بازگشت. مشایی از روز یکشنبه ۵ اسفندماه بیش از یک هفته از زندان اوین به مرخصی آمده بود. اسفندیار رحیم‌مشایی، معاون وقت احمدی‌نژاد در تاریخ ۲۶ اسفندماه ۹۶ در حال خروج از منزل بقایی بازداشت شد.

احتمال شکسته شدن انحصار صداوسیما در شرایط فعلی صفر است

حجت الاسلام مسیح مهاجری، مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی در گفت‌وگویی در خصوص احتمال شکسته شدن انحصار صداوسیما این احتمال را نزدیک به صفر دانست. بخشی از این گفت وگو را در ادامه می‌خوانید؛

* به نظرتان انحصار صداوسیما باید شکسته شود؟

بله من معتقد به این هستم که با این وضعی که داریم در رسانه ملی خوب عمل نمی‌کنیم. اگر رسانه ملی خوب عمل کند، قانون است، اما مثل مطبوعات و فضای مجازی باید رادیو تلویزیون هم در بخش خصوصی داشته باشیم.

* و مانع چیست؟

قانون اساسی است. بالاخره آنجایی که تفسیر می‌کند اینطور تفسیر می‌کند. بنابراین باید تغییرش دهند.

* چقدر محتمل است؟

نمی‌دانم در شرایط فعلی صفر.

روحانی جوسازی سیاسی را به حضور در جلسات مجمع ترجیح می‌دهد

عباس سلیمی نمین در گفت وگو با آزادی درخصوص علت عدم حضور روحانی در جلسات مجمع گفت: دولت و آقای روحانی راه خود را انتخاب کرده و ترجیح می‌دهد که با فضاسازی سیاسی به نتیجه مورد نظر خود برسد. کار‌های عوام پسندانه را در دستور کار قرار داده و تصور می‌کند که به این نحو کار سهل می‌شود. با این شیوه دولت هیچ تعهدی به جامعه نمی‌دهد. اگر قرار به بحث کارشناسی باشد مردم بعد از مدتی انتظار دارند که دولت در اقبال امضای این پیمان بین المللی به نتیجه‌ای برسد و اگر نرسد زیر سوال می‌رود. همان طور که در مورد برجام زیر سوال رفت. آن زمان به جامعه قول داد که با امضای برجام تحریم‌ها حذف می‌شود و دولت بعدی آمریکا نیز به هیچ وجه نمی‌تواند از پیمان خارج شود. نتیجه کار را دیدیم و امروز دولت نمی‌خواهد که تجربه مشابهی داشته باشد. دولت صرفا می‌خواهد مساله را در کانالی قرار دهد که مبنای آن آگاهی جامعه نیست. این بسیار خطرناک است و اگر قرار باشد با جوسازی مسائل را پیگیری کنیم به نتیجه خوبی نخواهیم رسید». وی ادامه داد: «اگر میخواهیم یک مساله را از مسیر قانونی خود خارج کرده و تصمیم گیری را به مردم بسپاریم لازم است که جامعه آگاه و فرهیخته باشد. برای ارتقای جامعه نیز باید در فضای فکری عمل کرد، اما برخی می‌خواهند صرفا با دوقطبی سازی و جوسازی‌های کور جامعه را به یک سو سوق دهند و این با پایبندی به مصالح جامعه مغایر است». /آزادی

متهم حمله به سفارت عربستان: من هیچ مشکلی با آمریکا ندارم

حسن کردمیهن گفت: شهرداری تهران و آقای قالیباف از کار فرهنگی ما در تهران حمایت زیادی کرد. ما نه با جواد ظریف مشکل داریم و نه با fatf و نه با برجام و نه با حسن روحانی. من هیچ مشکلی با آمریکا ندارم. من با فضای مجازی و با تلگرام و با اینستاگرام هیچ مشکلی ندارم... من عقیده دارم مدیریت برخی از بچه‌های من، قطعا بهتر از مدیریت احمدی‌نژاد است. /فرارو

منع نمایندگی مجلس بیش از سه دوره متوالی، خلاف قانون اساسی است؟

حسین میرمحمدصادقی معاون قوانین مجلس به خبرآنلاین گفت: ایجاد محدودیت در حق انتخاب مردم مجاز نیست، ایجاد محدودیت در قانون اساسی برای مقام اجرایی به این دلیل بوده که شائبه قدرت گرفتن به دلیل تداوم حضور از بین برود همانند آنچه در برخی کشور‌های عربی وجود داشت که روسای جمهور خود را کم کم مادام العمر کردند، اما به واقع این شائبه در مورد نمایندگان مجلس وجود ندارد که تصویب منع «بیش از سه دوره نمایندگی» را توجیه کند.

رنو در پشت صحنه ماجرای «لادا» است؟

حضور روس‌ها در بازار خودروی ایران هرچند هنوز از سوی مسئولان صنعتی و خودرویی ایران تایید نشده است، اما برخی مقامات روسی مذاکره در این خصوص را تایید کرده‌اند. آنچه مشخص است با نهایی شدن همکاری‌های خودرویی دو کشور، ورود محصولات شرکت آوتوواز (خودروساز روس و مالک برند لادا) به بازار خودروی ایران کلید خواهد خورد. نکته‌ای که در ماجرای مطرح شدن دوباره ورود خودرو‌های روسی به ایران از اهمیت بالایی برخوردار است، به ارتباط و شراکت این خودروساز با رنو فرانسه مربوط می‌شود. ۶۷.۷ درصد از سهام این شرکت در اختیار شرکت رنوی فرانسه قرار دارد. اما آنچه مهم به‌نظر می‌رسد نقش خودروساز فرانسوی در حضور احتمالی دوست روسی اش در ایران است. بنا به گفته منابع آگاه، ظاهرا زمینه سازی برای آمدن آوتوواز به کشور بی‌ارتباط با رنو نبوده و این شرکت می‌خواهد به‌واسطه شریک روسی‌اش، به نوعی شبحی از خود در بازار ایران داشته باشد.

هیچ راهی جز واقعی کردن قیمت‌ها نداریم

علی سرزعیم، اقتصاددان و معاون امور اقتصادی و برنامه‌ریزی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای کنترل مصرف یا باید قیمت‌ها را اصلاح کرد یا باید به نظام برنامه‌ریزی و مداخله روی آورد که کارت سوخت در این مقوله می‌گنجد. کارت سوخت همان کوپن است. متأسفانه بیشتر افراد جسارت این را ندارند که از مکانیزم بازار استفاده کنند، در نتیجه گزینه استفاده از کوپن جذاب‌تر می‌شود، هر چند نام آن را کارت سوخت بگذاریم. هیچ راهی غیر از این نداریم که قیمت‌ها واقعی شود، ما اکنون تنها داریم زمان را از دست می‌دهیم. / ایرناپلاس

احتمال سرقت فرش از روی پشت بام

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: از شهروندان خواهش می‌کنیم برای سپردن فرش‌های خود به قالیشویی‌ها، حتماً از مجوز داشتن آن قالیشویی مطمئن شوند. به دلیل اینکه در روز‌های پایانی سال مردم بیشتر زمان خود را در بیرون خانه به سر می‌برند (به ‌منظور خرید و تهیه مایحتاج عید نوروز) احتمال افزایش خرده سرقت‌ها وجود دارد و یکی از مواردِ این خرده سرقت‌ها، دزدیدن فرش‌ها از روی دیوار یا پشت‌بام خانه‌هاست. / مهر

بدن دومین بیمار مبتلا به ایدز از ویروس «اچ آی وی» پاکسازی شد

تیمی از پزشکان بریتانیا توانستند بدن یک مرد مبتلا به بیماری ایدز را بطور کامل از ویروس «اچ آی وی» پاک کنند. موفقیت در درمان این مرد که نام و ملیتش اعلام نشده و به «بیمار لندن» مشهور است، پس از انجام عمل پیوند مغز استخوان ممکن شد. در جریان این عمل که ۳سال پیش انجام شد، سلول‌های بنیادی مغز استخوان اهدا کننده‌ای که به دلیل یک جهش ژنتیکی نادر بدنش در مقابل عفونت «اچ آی وی» مقاوم بود، به بدن «بیمار لندن» پیوند زده شد. «بیمار لندن» در سال ۲۰۰۳ میلادی به ایدز و در سال ۲۰۱۲ میلادی نیز به نوعی سرطان خون مشهور به «لنفوم هاجکین» مبتلا شده است. پزشکان در سال ۲۰۱۶ میلادی یعنی هنگامی که این مرد به دلیل سرطان بشدت بیمار بود، درنهایت تصمیم می‌گیرند تا سلول‌های بنیادی مناسب برای پیوند را یافته و به مغز استخوان او پیوند بزنند. گفته می‌شود که بعید است بتوان چنین شیوه‌ای را برای تمام مبتلایان به ایدز اجرا کرد، زیرا این شیوۀ درمان بسیار گران، پیچیده و پرخطر است. همچنین اهدا کنندگان بسیار کمی چنین جهش ژنتیکی دارند./ یورونیوز

موافقت زندان اوین با اعزام نرگس محمدی به بیمارستان

محمود بهزادی راد، وکیل مدافع نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی که در زندان اوین به سر می‌برد از موافقت مسئولان زندان برای اعزام موکلش به بیمارستان خبر داد: قرار بود موکل روز یکشنبه هفته جاری برای معاینه و معالجه توسط پزشک متخصص، از زندان به بیمارستان ایرانمهر اعزام شود، اما این کار صورت نگرفت. علت اعزام نشدن موکل را از مسئولان زندان پیگیری کردیم که موافقت خود را با اعزام خانم محمدی به بیمارستان برای پیگیری‌های درمانی اعلام کردند، اما گفتند زمان اعزام به بیمارستان را طوری باشد که همه پزشکان متخصص حضور داشته باشند تا در یک روز تمام معاینه‌ها و کار‌های درمانی انجام شود./ ایرنا

ظریف: استعفایم صرفاً برای حفظ شأن و اعتبار وزارت امور خارجه بود

وزیر امور خارجه در جمع کارکنان این وزارتخانه گفت: استعفای بنده صرفاً برای حفظ شان و اعتبار وزارت امور خارجه به عنوان نماینده ایران در صحنه بین المللی بود. جا دارد از لطف و محبت همه مردم و نمایندگانشان در مجلس، همکاران عزیز، نخبگان، مقامات، سردار سلیمانی، ریاست جمهوری و مقام معظم رهبری که لطف کردند سپاسگزاری کنم. وزارت خارجه نمی‌تواند بپذیرد که در صحنه روابط خارجی غایب باشد. دیگران نباید آن را مزاحم تلقی کنند و ما باید کاری کنیم که همه باور کنند که حضور وزارت امور خارجه به نفع آن‌ها و دارای ارزش افزوده بری کار هریک از دستگاه‌هاست./فارس

برخی معلمان در اعتراض به پایین بودن حقوق به کلاس نرفتند

در حالی که دو هفته به تعطیلی کلاس‌های درس در آستانه نوروز باقی مانده، برخی معلمان در اعتراض به پائین بودن میزان حقوقشان امروز ـ سیزدهم اسفندماه ـ تحصن کرده و در کلاس‌های درس حاضر نشدند. گفته می‌شود این تحصن در برخی شهرستان‌ها صورت گرفته و معلمان به نشانه اعتراض در کلاس درس حاضر نشده و با نمایش پلاکارد‌هایی از خواسته‌ها و مطالبات خود در فضای مجازی، سعی کردند صدای اعتراض خود را به گوش مسئولان برسانند. / ایرنا

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۲۱۷
حسن کرد میهن: دوشواری؟؟!! دوشواری نداریم ما!...کی گوفته دوشواری؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
آیا میدانستید 10 درصد از مالیات بر ارزش افزوده ای که توسط مالیات دهندگان ایران در هر خرید پرداخت میشود صرف طرح تحول جیب پزشکان میشود و به نوعی به پزشکانی داده میشود که مالیات درستی هم نمیدهند؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اونچنان رونق اقتصادی ایجاد میکنیم که اصلا کسی به 45 تومن یارانه نیاز نداشته باشه و این مردم باشن که به دولت کمک کنن
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
در عرض 6 سال چنان شرایط را تغییر دادیم که در عرض 100 سال کسی نمیتوانست این همه تغییرات ایجاد کند

اکنون خانواده های ایرانی در بالاترین سطح رفاه در دنیا قرار دارند و ارزش و اعتبار را هم به پاسپورت ایرانی بازگردانیم

اکنون که این متن را برای شما تایپ میکنم صدها هزار نفر در پشت ورودی سفارت خانه های ایران در سایر کشورها صف کشیده اند تا بتوانند ویزای ورود به ایران برای کار و گردشگری رادریافت کنند

سطح رفاه اقتصادی مردم آنقدر زیاد شده که مردم از دریافت یارانه انصراف دادن و خودشون درخواست گران تر شدن اجناس رو دارن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
ایرانیان حق بهترین ها را دارند هیچ ایرانی نباید بخاطر نداشتن پول و سرمایه سلامتش به خطر بیفتد . بهترین بیمارستان حق مردم ایران هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
بعد از سه برابر شدن بودجه اختصاص داده شده به وزارت پزشکان هنوز هم در کل کشور یک بیمارستان سوانح سوختگی هست که مربوط به سال 1352 است؟ پس پول هنگفت طرح تحول سلامت کجا رفته؟ پاسخ را در افزایش چند برابری پرداختی کارانه پزشکان و کتاب ارزش گذاری سلامت یا همان کتاب کالیفرنیا که اکثر فرانشیزم ها را چند برابر کرد باید جستجو کرد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
پزشکی ، وکالت ، سردفترداری
سه حرفه انحصاری در ایران که مافیا یشان مانع از زیاد شدن دست میشوند.
ناشناس
| Italy |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
من را ببخشید میدونم حرفم در رابطه با این کامنت نیست فقط یک سوال دارم کی و کجا این شب عیدی به داد کسانی که قالی به قالی شویی میدهند و بهشکل های مختلف مورد اجحاف قرار میگیرند میرسد واقعآبیداد میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
بجای اینکه بیایید به معلم و پزشک هر روز بصورت طوطی وار انهم از قشر باسواد جامعه ب.اید مطالبه فراگیر باشه . یعنی تمام بخش های گونگون کشور با هم بصورت متوازن حرکت کنند یعنی نمیشود در شهری بین بخش فرهنگ و بهداشت و اموزش فرق قایل شد ولی از نطر عقلی بهداشت و اموزش مقدم بر دیگر امور هستند مثلا در شهر خودم که دویست هزار نفر جمعیت داد بیمارستانش مربوط به ۶۵ سال پیش هست و در حال فرسودگی هست تجهیزات همه فرسوده و متسهلک شدند و بیماران چند شهرستان دیگر به این مکان هجوم میاورند و همه روز شلوع هست چون در دیگر شهرها هم بیمارستان ندارند . مطالبات خودتان را از گیر دادن به بخش درمان منطقی باشد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
رونق اقتصادی داشت ایجاد میشد ولی طیف مخالفین عقیده دارند که با ورود شرکت های خارجی دکان خودیها تخته خواهد شد و احتمال هجوم فرهنگی عرب را دعدعه دارند دوم اینکه روحانی با سیاست انبساط پولی نرخ تورم را تک نرخی میکرد و قرار بود به ۵ درصد برساند که هر هفته فریاد میزدند که در بازار چرا رکود هست سرمایه ها .چرا پولها را ازاد نمیکنید جانعه و بازار در رکود بود بهتر ازگران شدن اجناس بود زاد کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آقای کرد میهن همه میدانند مثال شما با آمریکا مشکلی ندارید و الا بچه هاتون آنجا نبودند
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
پزشکی ، وکالت ، سردفترداری
سه حرفه انحصاری در ایران که مافیا یشان مانع از زیاد شدن دست میشوند پول زیاد و دردسر کم.آیا میدانستید امتیاز سر دفتر داری در بازار حدود دو میلیارد قیمت دادر
آیا میدانستید الان 12 ساله که آزمون سردفترداری برگذار نشده و سال 97 برگزار شد و در تهران یک نفر سهمیه داشت
آیا میدانستید امتیاز سر دفتری بعد از مرگ سر دفتر به عنوان ارثیه به فرزندانشان میرسد
آیا میدانستید آزمون سر دفتران فقط بنا بر تشخیص خود کانون سر دفتران برگذار میشود
آیا میدانستید در آمد یک سر دفتر در حال حاضر ماهیانه حدود 60 ملیون تا 200 ملیون تومانه
داوودی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
پرونده انتخابات الکترونیکی در 98 و 1400 بسته شد با این اشتباه سیما و وزارت ارتباطات
سر کلاس نرفتند؟
حقوق این روز را از انها کسر کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
آیا میدانستید نسبت پزشک در 1000 نفر طبق آمار سازمان بهداشت جهانی جمعیت در ایران حتی از کشورهای تاجیکستان و ارمنستان و آذربایجان و سوریه کمتر است؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
باید دستگیر و محاکمه و اعدام شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
بجای گیر دادن به پزشک و پرستار اهرم فشارت بر کسانی ببر که پول رفتار سیاسی را میگیرند و فقط حرف حرف میزنند درچنین حرف های یا تنفر ایجاد میسود یا بخاطر جو سازی جان جوانی گرفته میشود یا زخمی میشود همان پزشک و پرستار باید درمانش کنند سعور سیاسیت را بالا ببر تا حالا که به قاصی زاده گیر میدادی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
آیا میدانستید در کشور های توسعه یافته پزشکان فقط حق انتخاب بین بخش خصوصی یا دولتی را دارند و در هردو نمیتوانند خدمت کنند.
ناشناس
| Italy |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اینقدر هر شب این حرفها را تکرار کرده ای که اول جمله را که میخوانم رد میکنم میروم کامنت بعدی همه را خسته کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
این انتقادات را در دوره احمدی نزاد باید میگفتی که زیر میزی باب بود و دولت فقط هم بی خیال بود حالا که دولت خودش هزینه ها را میدهد از سهم هر ایرانی برای خودش خرج میکند دیگر کشورها بخورن که بهتر نیست بگدارید پرستار و بیمار ودکتر بگیرند اشکالش چیست شما از سهم خودت به کشورهای عربی بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
حرف گنده تر از دهانت میزنی
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
تابناک دست کمی از صدا و سیمای میلی نداری آمار
و کم نشان می دهیمنفی را ثبات نمی کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
فکر کنم توی مدرسه زیاد تنبیه شدیا
آقای کرد میهن با تلگرام اینستاگرام مشکل ندارد با امریکا هم مشکل ندارد با FATFهم مشکل ندارد بلکه ایشان خودشان مشکل دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
آیا میدانستید تعداد پذیرش
پزشکی روزانه در سال 66 و در بحبوحه جنگ و زمانی که جمعیت ایران نصف سال 97 بود بیشتر از امسال بوده است؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
کرد میهن قبل از وارد فضای سیاسی شود اول باید سواد سیاسی را با مطالعه و تجربه بالا ببرد . با روشی که پرچم‌اتیش بزنید و در گوش کسی سیلی بزنید و تهمت بزنید و نفرین کنید و ..... سیاستمدار اخلاق را فدای احساسات نمیکند الیته ایشان هنوز در حال تجربه سیاسی هستند .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
در هر شهری که جمعیت ان شهر بالای صد هزار نفر جمعیت دارد مجهز به بهترین دستگاه تشخیص پزشکی شامل ام ار ای و سی تی اسکن باشند تا بیماران مجبور نباشند تا دویست کیلومتر بیمار را با امبولانس جابجا کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
ناشناس 22:18
تو فیلیپین هم هر شهرش ده تا ام آر آی داره.
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
وقتیکه میگویم جمعیت باید دو برابر بشه و پایان جمله. است وضع به اینجا می‌کشه. تعداد جمعیت را زیاد کردن .نداد مشگل نیست. اما لباس و غذا و دکتر و دارو و مدرسه و دانشگاه و صدها هزار چیز دیگر را آماده کردن تا این جمعیت جدید سالم رشد کند و آینده ساز شود این کار مشگل و با زحمت فراوان است. کمبود تجهیزات بیمارستانی یکی از این صدها هزار کمبود است.
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
جان من فدای خاک پای کرد میهن .ای کاش همه اعمال من را بدهند ثواب یکی از فریادهای که کرد میهن در حمله به سفارت منحوس عربستان کشیده را به من بدهند.ای کاش .
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
اون موقع نون تو از دیوار سفارت بالا رفتن بود و. به هر حال نونو و گوشت گران شده و باید به فکر زن و بچه هم باشند
انسان همچون رودخانه است؛
هر چه عمیق تر باشد ،
آرام تر و متواضع تر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
فقط در ایران شاهد هستیم:
آموزش پزشکی جز وزارت بهداشت است. در تمام دنیا تمام آموزش ها زیر نظر وزارت علوم است.
به دنبال گرانی گوشت هر دو خبرگزاری دولتی ایرنا و ایسنا، خوردن گوشت قرمز را نقد کردند

خبرگزاری ایسنا در توئیتی عجیب همزمان با گرانی گوشت، خوردن گوشت قرمز را سرطان زا دانست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
این دو روزنامه نباید میگفتند که خوردن گوشت برای بدن خوب نیست باید میگفت بجای گوشت از اشکنه استفاده کنند . لنگ به کمر تو خیابان راه بروند و نان خشکه . البته نان خشکه چیز خشکیه
داشتن مغز دلیل قطعی برای انسان بودن نیست
پسته و بادام هم مغز دارند
برای انسان بودن باید شعور داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
آیا میدانستید در برخی از دانشگاه های کشور به هر دانشجوی رشته پزشکی یک سوئیت با تمام امکانات و اینترنت با سرعت بالا میدهند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
بجای خرج پول نفت و گاز و تلفن و اب پشت سدها در سرزمین کشورهای عربی بهترین حقوق و مزایا را به پزشکان و پرستاران بدهید بهترین آسانسور را در بیمارستها نصب کنید که بیمار و همراه بیمار مجبور نباشند صد تا پله را بالا و پایین بروند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
متاسفانه من اطلاع نداشتم میشودلطفا آدرس یکی از آن دانشگاه ها رااعلام کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
ناشناس 22:40
همین الانش درآمد پزشک عمومی بین 12 تا 28 میلیون در بیمارستان است. درآمد متخصص بین 50 تا 300 میلیون است. درآمد پرستار بالای 7 میلیون است. یک سر به حسابداری بیمارستان بزنید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
فکر کنم کسی مبتلا به بیماری روانی شدید پزشک ستیزی مبتلا شده است . بهتر است جهت درمان عاجل به پزشک مراجعه و بستری شود . خدا شفایش بدهد.
****
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
تا فکرتان درگیر حقوق پزشکان هست همه ما مهندس ها هم از کشور رفتیم
شعور سطوح مختلفی داره
بالاترین سطح شعور، نادیده گرفتن بیشعورهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اشتباه ننوشتی .؟ شعار سیاسی شعور سیاسی را زیاد نمیکنه
خوشبختی چیزی ساخته و آماده نیست
بلکه از اقدامات شما به دست می آید
گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی
نفسی برای ماندن در کنار او نخواهی داشت
پس با کسی بمان که نصف راه را به سمتت دویده باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
چرا کامنت های بی ربط را منتشر میکنی مگر اینجا وبلاگ ادبیه؟
رنو و پژو کجا بروند و جایی بهتر از اینجا ندارند با هر چی بدهند خذیدار دارند حتی از رده خارج
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
دیگه همونم نیست باید با پول بنز لادا سوارشی
روحانی با اینکه به پایگاه رای خود پشت کرد و آنها را فراموش کرد و کابینه را طبق خواست رقیب چید ولی باز هم به او وفادار نماندند و از او حمایت نکردند یعنی از دو طرف تنها ماند و الان تنهای تنهاست
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
تمام وزرای روحانی که از همان تفکر اصولگرایی هستند من که تفاوتی نمیبینم . واقعا شما این وزرا را چگونه تشخیص میدی . از رفتار و منش سیاسی ... آیا علامت خاصی در چهره انها وجود داره ‌ . انها که حرف از اصلاحات نمیزنند کدامیک شعارهای اصلاحات سیاسی و اقتصادی و فرهنگی را دنبال میکنند . هیچکدام .
مشهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
به نظرهم اقاي نوبخت براي اينكه خودشويك محكي بانه مثل اقاي ظريف يك استعناء بده بينه مسئولين ومردم جه عكس العملي دارند
ابتدا فکر میکردم که مملکت وزیر دانا میخواهد
بعد فکر کردم شاید شاه دانا میخواهد
اما اکنون فهمیدم ملت دانا میخواهد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
الان فهمیدی؟
هر چند که این هم ازنوع خودش ییشرفت حساب می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
این سخن از امیر کبیر است
ناشناس
| Germany |
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
یک کشور قوانین درست میخواد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
این کشور مجریان قانون درست می خواد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
این مملکت ؛ مردم دانا و با جرأت میخواهد .
معیار واقعی ثروت ما این است که
اگر پولمان را گم کنیم چقدر می ارزیم
پاسخ ها
سراب
| France |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
بستگی داره چند روز زنده بمونی
دوست شدن با صدها نفر معجزه نیست
معجزه آن است که با یک نفر دوست شوید که حتی اگر صدها نفر در مقابلتان قرار گرفتند، همیشه کنارتان باقی بماند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
آن یکی یافت نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
تابناک عزیز ؛ دبیر ادبیات استخدام کرده ای ؟!
زمان شما کوتاه است، پس آن را صرف زندگی کردن برای دیگران نکنید
از پلاکاردهاشون مشخص است و تحصن سیاسی راه به جایی نمی برد
جناب سلیمی نمین اصلا دکتر روحانی جواب کسی را می دهد که بخواهد جو سازی کند استفاده از فرهیختگان و نخبگان حرف جدیدی از جناح شماست چون جناح شما قائل به این حرفها نیست در ضمن شما اگر نظرات نخبگان حقوقی سیاسی و نه هوچیگران را بررسی بفرمایید انها به اجرای لوایح و الزام کشور در این شرایط تحریم باور دارند ما راهی بجز تصویب نداریم خودتان را گول نزنید هر یک ثانیه برای ما حساب است انوقت مجمع ماهانه جلسه می گذارد !!!
نگرانی در باره نظر سنجی صدا وسیما کاملا بجاست.جریانی هست که مردم را فاقد شعور کافی برای تصمیمگیری میداند و سعی میکند نظر خود را به جامعه تحمیل کند.اتاقهای فکر ان جریان دستور به میرزا بنویسهای خود میدهد جهت کپی پیست کردن نظرات انها راجع به اشخاص بر امده از رای مردم .پیامهای کاملا مشابه از افراد مختلف در دنیای مجازی.این جریان قطعا برای اعتماد عمومی مردم
مضر است وچه بسا در فضای مجازی بحثهای کهنه مربوط به سال ۸۸ را دوباره تازه کرده.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
دستکاری در رای و نطر مردم . اخ اخ چه کار ژشتی . دستکاری در رای مردم انهم در ۲۰۱۹ آخ اخ بی احترامی به شعور مردم . تابی جان یه سوال دارم در بخش مثبت و منفی چرا به جای اینکه شماره بالا برود از بالا به سمت پایین حرکت میکند البته در بعصی از قسمت ها جریان چی هست اول خودمان با خودمان در این سایت شفاف باشیم
ناشناس
| Italy |
۰۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نابغه برای اینکه کسانیکه دیرتر میخواهند نظر بدهند معمولآ از بالا شروع به خواندن کامنت ها میکنند و نظر مثبت و منفی خود را میدهند
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نه دوست عزیز متوجه نشدید من چی گفتم . گاهی وقتی متن بسته خبری را میخوانم نطر هم میدهم و در پاسخ ها هم شرکت میکنم و یا در مثبت و منفی هم رای میدهم اما هر بار وقتی کل بسته خبری را بخاطر کمبود وقت دخیره میکنم تا در موقع بیکاری مطابعه کنم در تلفن ذخیره میکنم اتفاقی میفتد مثلا نطری که تا دیشب بوده روز بعد حذف میشود و یا نطرات کم و زیاد میشود یعنی وقتی تطبیق میدهم این تعییرات بوجود میاید آیا کسی توضییحی دارد
یک روش دیگر برای تضعیف یک کشور زدن تمام افراد کار بلد و دارای رای مستقل است و فرقی نمیکند ان فرد از ستونهای انقلاب بوده،در دولت یا مجلس،وزیر خارجه یا نفت یا مجری ورزشی،استاد دانشگاه، روزنامه نگار یا فرد سیاسی خاص باشد.دستور مشخص است.هر کسی کارش را خوب انجام داد او را بزنید.اینها شاخ و برگهای اضافی هستند
با پول های علی دایی هم میشه یک کشور رو از نو ساخت

مردم ساده لوح به حساب علی دایی بیش از 50 میلیارد تومن پول برای کمک به زلزله زده های محروم کرمانشاه واریز کردند و وی تنها یک تصویر غیر واضح و از دور از تعدادی کانتینر در یک نقطه که معلوم نیست کجاست رو به عنوان مدرک عملکرد خود در اینستاگرام گذاشت

همینجا اعلام میکنم اگر فردی از اهالی مهربان مناطق زلزه زده از علی دایی خانه ای تحویل گرفته همین جا بیاد و زیر همین نظر وجدانن اعلام کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
حالا شما از ننشستن دایی کنار محمود نارحتید؟
ناشناس
| Italy |
۰۴:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
فقط دهان را باز میکنید و عقده ها را بیرون میریزید مطمئن باش اگر علی دایی برای ساخت خانه های بیشتر اعلام امادگی کند اینبار بیشتر از قبل پول به حسابش ریخته میشود وقتی میخواهید در مورد عدد و رقم حرف بزنید از چیزی بنام عقل استفاده کنید حیف است اکبند تحویل خاک بدهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
پول علی دایی حاصل تلاش وزحمت خودشان میباشد.نه از رانت ودزدی
بوشهری
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
جناب دائی،سرمایه زیاد همیشه فسادآوره.شماهم مستثنی نیستید.
وقتی از شفاف سازی خود طفره میرید جامعه را نمیتوانید به عدالتخواهی دعوت کنید
جناب سرزعیم، چطوره که برای مدیریت مصرف، حقوقها رو هم واقعی کنیم؟؟؟؟؟ میگم شما که بلدی از این حرفها بزنی چطور در مورد واقعی نبودن حقوق ها حرفی نداری بزنی؟؟؟ فقط زورت به جیب مردم بدبخت میرسه؟؟؟؟ واقعا وقاحت رو به حد اعلا رسوندید....
اصلا چرا باید از طریق اپراتور بشود این چیزها را دور بزنند؟
چرا به هدایتی.و خاوری .وامثال انها سالهااجازه رانت واختلاس و غارت را میدهند وبعد اورا محاکمه میکنند این افراد دزد وچپاولگر یکی دوتا نیستند
چند روز دیگه عیده و پزشک ها میخوان برن مسافرت خارج. لطفا اگر کسی میخواد مریض بشه زودتر بشه تا مثل عباس کیارستمی مرحوم اون بلا سرش نیاد.
دولت اعلام کرده کسی شکر رو گرون تر از کیلیویی 4200 تومن نخره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
هربلایی سرمون میاد از عدد نحس 4200 هستش..صد رحمت به عدد 13..آدم وقتی 4200رو میشنوه کهیر میزنه م
یک روز رفیق دوست یک روز شهرام جزایری یکروز بابک زنجانی یک روز یک روز خاوری یک روز وحید مظلومین وشرکا یک روز حسین هدایتی و..... وقتی در گاو صندوق پر پول باز باشه بالاخره دله دزدش هم پیدا میشه...مگر ما نهاد امنیتی نداریم مگر سازمان بازرسی نداریم مگر قوه قضائیه نداریم مگه میشود مبالغ با این اعداد و ارقام جا به جا شود ....
ساختار دولتی ما اجازه میدهد که سواستفاده گران نفوذ کنن و ببرند وقتی زد و بند ها و دزدی ها ادامه پیدا میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
پس ف و ف؟
ناشناس
| Denmark |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
اون دوست موسسه ثامن روکه از تو لیست بالا حذف کردی فامیلت بود تابناک جان؟ا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
آنهایی که گفتی همشون یا امنیتی بودند یا .... دلت خوشه ها
بعد از آنکه اصولگرایان در تهران نتوانستند وارد مجلس شوند هر حذبه ای را بکار خواهند بست تا این شکست را جبران نمایندد از استانی شدن انتخابات گرفته تا محرومیت نمایندگان ............
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
وای چقدر خندیدم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اصولگرایان یا همان محافطه کاران دیگر دستشان در امور کشور خالی شده یعنی گفتمان‌جدیدی ندارند در چند ماه پیش اقای قالباف ایده نو اصولگرایی را تقدیم این اندیشه کرد اما معلوم نشد از چی باید فارع شد و به چی رسید . یعنی تعریف جدید این بود که سعارهای اصلاحات را با اندگی تعییر مصادره کرد ایا شدنی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
جالبه مجلسی که ادعای برتری در آن را دارید این مصوبه را تصویب کرده آن وقت پای اصولگرایان می نویسید؟؟ باور کن اگر شورای نگهبان این مصوبه را رد کند اولین منتقدین همین شماها خواهید بود
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آقای روحانی شما ونار بروید بگدارید ما بیاییم و دوستان ما هم بیایند بهتر خدمت میکنیم ما بهتر ثروت نفت و گاز و اب را بین مردم تقسیم میکنیم . شما به اندازه خدمت کردی حالا نوبت ما هست . خسته شدید بگذارید کمی هم دوستان ما خدمت کنند . دوستان ما اقا پنج سال هست که دندان میسابند . خسته شدند . تشنه خدمتیم
ارزش مدرک پزشکی دانشگاه آزاد صد برابر مدرک مهندسی برق صنعتی شریفه0 چون فارغ التحصیلش هم بیکاری نمیکشه و هم درآمدش بین 20 تا 30 میلیون فقط از بیمارستانه.
ان پیمانکاری که دستکاری کرده در رای ارا به کنار و باید برخورد شود ولی چرا امنیت اپراتور ها پایین است که بدون اجازه صاحب سیم کارت در نظر سنجی شرکت داده شده و خودش هم خبر ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
جدیدا شنیدم هر کدام از مردم در شبکه اای پیام رسان داخلی یک حساب کاربری برایشان بدون اطلاع ایجاد شده که خودشان خبر ندارند نمیدانم درست هست یا علط تایید نمیکنم کسی میدلند
گرچه معلمان نصف سال را تعطیل هستند ولی حقوقشان در مقایسه با پزشکان بسیار پایین است. جالبه که کارانه هم که به برخی پزشکان تا مبلغ 700 میلیون هم داده شده نمیگیرند و مالیات هم میدهند. در کشور آلمان حقوق معلمان بالاتر از پزشکان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
در مراکز درمانی و بیمارستنانی اسانسورهای خراب راعوض کنید بهترین فصای سبز را برای بخش کادر درمانی و بیمار ایجاد کنید که بیمار بجز درد بیماری و درد مشکل مالی نداشته باشد
تابناک جان اولا بخشی از سخنان ایشون رو که سانسور کردین تو تمام فضای مجازی هست.ثانیا ایشون با کسایی که مشکل نداره دستور حمله و اتش زدن و بالا رفتن از دیوار میده.اگر مشکل داشت چکار میکرد اونوقت؟
آیا میدانستید یک دانشجوی رشته پزشکی عمومی که هر شب در بیمارستان بماند مبلغ 300 هزار تومان از مالیات دهندگان ایرانی میگیرد؟ یعنی با 4 شب خوابیدن در بیمارستان به اندازه حقوق یک ماه یک کارگر یا معلم فقط به دانشجوی پزشکی عمومی میدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
بابت هرشب سیصد هزارتومان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
دنشجویان از جیب خودشان پول می دهند حالا شما هم یه چیزی شنیدید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
این بابا خیلی...
خوب درس بخون زحمت بکش
از تفریحات بگذر
پزشکی قبول شو
بارها معلم ها اعتصاب کرده اند اما در نهایت به خاطر وجدان کاری که دارند به سر کارهایشان برگشته اند انگار بعضی ها دارن از این حسن نیت سو استفاده میکنند و به مطالبات این قشر زحمت کش بی توجهی میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
بهترین مدرسه با امکانات رفاهی برای معلمین و دانش اموزان باید باشد باید تغذیه رایگان برای دانش اموزلن باشد برای مدارس باید سرویس رایگان باشه . بجای خرج اصافه و هزینه سازی سیاسی کمی به معلمین فکر کنید
ناشناس
| - |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
.متاسفانه وضعیت الان طوری شده که پایینترین حقوق ها مال معلمهاست.در نتیجه معلم با کلی درگیری فکری و قسط و بدهی و دعوایی که دیشب با زنش داشته برای خریدی که نتونسته انجام بده و اینا میره سر کلاس و با کوچکترین چالشی از کوره در میره و یا نمیتونه مطلب مفیدی به دانش آموز منتقل کنه.
امریکا دشمن اسلام و بشریت است. به گفته حضرت روح الله ارواحنا فدا شیطان اکبر است.
این رئیس جمهور کله زرد و نفهم امریکا و سناتورهای بی سوادش مردم مقاوم ایران را نشناخته اند. ما ملتی هستیم که اگر نان خشک بخوریم و روی پوست گوسفند بخوابیم باز هم مقاومت میکنیم
گمان نکنید ما دست از اسلام بر میداریم. در حالی که تمام جهان را کفر و بی حجابی و معصیت فرا گرفته ما تنها ام القرای جهان اسلامیم
کفار منافقین و دشمنان داخلی هم بدانند روز موعود فرا می رسد و ما با امام عصرمان با شمشیرهای آخته شما را روانه جهنم میکنیم
و بعص المسیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
لنگ بستن یادت رفت.
ناشناس
| - |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
من که نفهمیدم شوخی بود یا جدی.دوره این شعارا گذشته عزیز.مردم زندگی میخوان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
برو درمان شو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
لطفا از طرف خودت حرف بزن، ۸۰ میلیون جمعیت کشور نیاز ندارند که تو نمایندشون باشی، خیلی ها با نظر شما مخالف هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
امریکا دشمن اسلام و بشریت است.
خوبه کیا بچشون آمریکاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۶
حاجی عزیز ؛ خوشبختانه یا متأسفانه بیش از 90 درصد از مسلمانان دنیا اصلاً شماها رو قبول ندارند ، پس کمتر دم از اسلام و مسلمین بزن .

ثانیاً گوش مردم از این حرفها پره ، مردم زندگی میخوان ، رفاه میخوان . با اسلام اسلام هم شکم کسی سیر نمیشود .
به نظر من معلم ها که همیشه معترضن و خسته هستند و ماهانه بیش از 7 میلیون تومن درآمد دارن و در روز شاید 10 دقیقه کار مفید هم نداشته باشند و 5 ماه از سال هم تعطیلن و حقوق میگیرن بهتره همشون استعفا بدن و بزران حدود 4 میلیون نفر جوان تحصیل کرده، خوش قیافه و پر انرژی به جاشون شاغل بشن و بهتون بگن این جوانان بسیار قانع هستند و حتی حاضرند با حقوق 2 میلیون تومن هم این کار رو به نحو احسن انجام بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
همون ده دقیقه برای انسانهای بی جنبه و دروغگویی چون تو زباده ،حیف همین نوشتنی که معلم به تو یاد داد مشکل ما وجود انسانهای حقیر و عقده ای چون توست که به این حال روز افتادیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
من هم با نظر جنابعالی موافقم
فرزندان شما نیازی به درس و تربیت ندارند و با داشتن پدری مثل شما قطعا آینده روشنی خواهند داشت
دقیقا در مغز شما چی میگذزه که؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
تابناک لطفا نظرات هر انسان سبک مغزی رو که منتشر ، نمیکنند میبینی سراسر حسادت و کینه هست نظرش وقتی شکم معلم بروجردی رو سر کلاس سفره کردن تو لحاف بودی ؟؟؟؟ش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
به خدا دروغ میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
قطعا کار معلمین دارای نقص است وگرنه این بزرگوار الان قدردان تر و دارای تربیتی بیش از این بود
ناشناس
| Italy |
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
تو همان هستی که در باره درامد مشاغل دیگر رقمهای دیمی میگی البته معلومه شاگرد تنبلی بودی چون اصلآ ریاضی یاد نگرفتی
ناشناس
| Italy |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
فکر کنم هر روز برای خودت نوشابه باز میکنی چون فکر میکنی خوش تیپی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
متاسفانه وبا عرض پوزش از خوانندگان تابناک باید خدمتتان عرض کنم که خیلی آدم بی ادبی هستی و متاسفم برای شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
ناشناس خیلی بی تربیتی
همین چهار تا کلام سواد را از معلم یاد گرفتی
بدون لحظه ای فکر کردن دست به قلم شدی و سطح سوادت را ریختی وسط
ناگاه هم هستی چون همه در ایران جز بعضی ها معترض هستند
چرا کارمندان که با پارتی در ادارات و وزارتخانه ها مفت مفت حقوق می گیرند را نریزند بیرون ؟؟
معلم باید مطابق سرفصل آموزش و پرورش تدریس کنه می دونستی اینو ؟؟
معلومه شاگرد تنبل بودی از معلم ها عقده داری
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
اون معلمی که هفت میلیون درامد داره رو نشون بده خود معلم ها فلکش میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
من استاد دانشگاه رسمی با 11 سال سابقه هستم 7 بالای سه و نیم ندارند .میلیون نمی گیرم معلم که جای خودشه
با توجه به اینکه در کل انتخابات تشکل حزبی فعال و پویا در بستر جامعه شکل نگرفته حضور مداوم و مستمر نمایندگان در مجلس یپامد خوبی در حوزه قدرت و ثروت ندارد . در صورتی که اگر محاسنی داشته باشد که مثلا تجربه نماینده بالاتر میرود ولی در دمکراسی به دلابل خیلی زیاد این روش پسندیده نیست
دشمنی ما با امریکا کاملا مقدسه. امیدوارم خدا حسن کرد میهن رو هدایت کنه. داره اجر اقدام شجاعانه خودش در تسخیر سفارت وهابی عربستان رو ضایع میکنه
جان ما مال ما و تمام هستی ما فدای رهبر عظیم شان جهان اسلام حضرت آیت الله العظما امام سید العلی الحسینی الخامنه ایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
اقدام شجاعانه ، با من هم کاری نداشته باشن و پشتم گرم باشه از سفارت هر کشوری بالا میرم .
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
دشمنی با شوروی مقدس بود . حالا نیست .‌اگر با امریکا روزی صلح کردید دیگر مقدس نیست . دوست عزیز واقعا مسایلی که جنبه تقدس دارند چنین خرج میکنی . یعنی با تعاریف اینچنین میخواهی بگویی که در سیاست هم میشود مسایلی را حالت تقدس داد تو راه خدا با اعتقاد دینی چنین استفاده نکنید چون تعارص وجود دارد هر منش سیاسی مقدس نیست چون مصرف سیاسی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
دشمنی با عرب مقدسه .‌هر روز به تعریف اصافه کنید . با عراق چی با عربستان با کویت با بحرین با پاکستان با هلند با کانادا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
سیاسیون با هم‌مشکل دارند من خودم جزی از مردم هستم با هیچکس با هیچ منش سیاسی حتی اختلاف عقیده داشته باشد مشکلی ندارم . شما وال خودتان با خودتان مشکل را حل کنید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
سفارت عربستان در خاک ما مهمان بوده و این یعنی شما حرمت مهمان نگه نداشتید که در همه دنیا محکومه و اگر راست گفته باشی و شوخی نکردی که ولایتمداری؛ایشان بارها مخالفت خودشون با بالا رفتن از دیوار واتش زدن سفارتخانه و بهم زدن سخنرانی و پرت کردن مهر و کفن پوشیدن علیه مقامات رسمی و جاسوس و بزدل خواندن انها اعلام کردند و در اینصورت میگم که بصیرت کافی نداری
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
بسیجی جان اسمت هم مینوشتی به درد ات میخورد یه جایی از ما گفتن
ناشناس
| - |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
عججججبببب!!!!!الان توی آمریکا هم حتما کسایی هستن که میگن دشمنی با ایران مقدسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
به بسیجی ها گفتن در صحنه فضای مجازی حاضر باشید و فعالیت کنید ولی تو یکی معافی برادر
نکن!
ملت شریف ایران لطفا وضعیت دولت رو درک کنید
دولت باید علاوه ساماندهی اقتصاد داخلی ، باید به مردم سوریه و لبنان هم کمک کند ، ایا با ابن وضعیت فروش نفت و قفل شدن صادرات ، و خالی بودن خزانه، دولت واقعا داره فداکاری میکنه ؛ البته که روحانی هر جه ضربه خورد از ناحیه نوبخت و واعظی هست ، به هر حال یکی مثل کریمی قدوسی رو بنگرید که چه تهمتهایی به دولت میزنه انوقت یکی دیگه ۸ سال حصر میکشه ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
مسئول مظلوم محترم تو رو خدا از سر تقصیرات ما مردم بگذره
آیا میدانستید که نیروگاه اتمی برق خودش را هم نمیتواند تامین کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
به لطف دولت تدبیر و امید هیچ چیزی غیرممکن نیست
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
از شاهکارهای عموپوتین همین است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
پس کیک زرد و غنی سازی۵-۳ درصد برای کجا بدرد میخوره . الان با این عنی سازی باید سوخت مشکلی نباشه برق ارزلنتر به مصرف کننده برسه
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
۲۲.۴۳
مطالعه خودت رو بیشتر کن ایشون به گروه فکری شما شرق پرستان متلک انداخته نه به روحانی
ناشناس
| Italy |
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
تو خبر ها شنیدم عمو پوتین یدونه گاو شیرده به عربستان فروخته حالا بن سلمان تا عمر داره باید نفت بفروشه تا پول ساخت نیروگاه اتمی روبه روسهای رند بده
دقیقا ۷ ماه پیش تو همین سایت گفتم بترسید از روزی که تورم ۲۱۲درصدی گریبانگیر اقلام خوراکی ملت رو بگیره و متاسفانه یه عده به سخره گرفتن .خدا شاهده اوضاع اقتصادی ملت بحرانیست و مردم علنا مسیولین رو نفرین میکنند.
او تنها کسی نیست که در ایران از این پول‌ها خورده و البته گفته با پول‌هایی که هدایتی خورده می‌شد یک استان را از نو ساخت
دنبال علت نا امنی سیستان و بلوچستان میگشتید؟
اگر مسئولان دست از سر مردم بردارند ، و دخالتی در امور زندگی مردم نکنند ، این ویرانه طی یک دورهٔ پنجساله بازیابی ،و طی یک دورهٔ پنجسالهٔ دیگر بازسازی کامل میشود ، تنها بایستی سر ،و ته پیازها را گرفت ؟ ،،،
بزرگترین اشتباه روحانی کوتاه امدن در برابر افراطیون داخلی و پشت کردن به وعده های خود بود ، جریان اصولگرا اهل مرام نیست ، دیدید که با هاشمی که استوانه نظام بود چه کردن ، یکی مثل کریمی قدوسی برای روحانی شاخ شده ، خودتون بفهمید چه بر سر روحانی آورده اند ؟؟ این حریان نه محمود میشناسه نه احمد ، فقط به فکر حفظ موقعیت و قدرت هستتد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
ناشناس 21:56اعتماد به نفس ات قابل تحسینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
نظام پشتوانه داشته باشه مردم ایران است
ناشناس
| Germany |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
احسنت.چقدر بجا گفتید .البته یک جریان بزرگ مثل اصولگرایی رو نمیشه یکجا قضاوت کرد.باید گفت برخی افراد از این جریان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
یک تفکر خطرناکی داره شکل گرفته که میگوید هر روش سیاسی که ما شعارش را دادیم سیاسیون قبول نکردند باید از گردونه رقابت و مناصب قدرت خارج شوند یعنی اینکه شاخصی دترند و این شاخص سازی برای مثلا مدت چهل سال دیگر پشت سرهم در حال تعییر و دگرگونی هست مثلا زمانی چند سال پیش میگفتند اگر کسی با دادن یارانه نقدی مخالفت کند دشمن هست و در خط دشمن کار میکند حالا معلوم شد تیوری اقتصادی مفلوک در اقتصاد بوده یعنی گروهی خولستند با چنین روشی اقتصاد کشور را با تنش روبرو کنند . اینجوری درست نیست که هر منش سیاسی برای مردم از فردا صبح حجت هست که قبول کنند . حرف پای صندوق رای داده میشود
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
استوانه نظام چیه اونوقت؟
ناشناس
| Italy |
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
تابناک جان لطفآ مثبت و منفی را طوری بگذار که وقتی میخواهیم لمس کنیم انگشت مان رو پهلویی نخورد و غیر عمدی نظر مخالف خود را لمس نکنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
آقای ۲۳:۲۸ شما اصلا مردم میشناسید ، میونید مردم کیه ؟ خیر شما فقط به فکر قدرت طلبی هستید در همه جا
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
بی زحمت رای مردم به روحانی در شرایط فعلی را شمای سیاستمدار برای من وم سواد تحلیل کنید تا من بدانم جوانان برای چی به روحانی رای دادند . مردم به روحانی رای دادند که از گفتمان قبلی و شرتیط قبلی از سیاست خسته کننده قبلی در سیاست و اقتصاد خارج شوند ولی دوباره مردم را با ترفندی به عقب راندند . یعنی شماها سخنرانی های مخالفت با رای مردم را نمیشونی
ابطحی . روحانی خودش خواست که تنها باشد . من که اصلاح طلب در حوزه اقتصاد و سیاست خارجی به روحانی رای دادم به این فکر میکردم که روحانی اصلاح طلب نیست بلکه شعار اصلاح را برای مدتی محدود قرض کرده و سپس فراموش کرد . حالا من اگر به ایشان رای دادم بخاطر نبودن کاندید مستقل اصلاحات بود در ۱۴۰۰ باز رای به اصلاحات خواهم داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
پروژه عبور از روحانی
مسعود
| Germany |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
یعنی دوباره روز ازنو؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
شما فکر کردی با گفتمان اصولگرای تعییری ایجاد میشه داداش اصولگرایان کلا با تحول حتی سیاسی و اقتصادی مخالفت میکنند چون اصلا قبول ندارند چی میگی شما
تفسیر سخنان سلیمی . وقتی در جامعه ای چندین انتخابات سیاسی برگزار میکنید بالابردن سواد سیاسی مردم با ایجاد و توسعه سیاسی و ایجاد اجزاب قوی میسر هست . حرف از یک قطبی و چند قطبی که میکنید یعنی اینکه اصلا باور ندارید که در اداره کشور باید چند قطب باشد تا بتوانند افکار عمومی مردم را کنترل و هدایت کنند . چون با انسان سرو کار دارید . پس باید مردم ان جانعه که پای ثندوق برای تعیین سرنوشت فرا میخوانید بمردم اگاهی و سواد را بالا ببرید نه اینکه اول افراد را انتخاب کنید بعد بگویید خودتان انتخاب کنید
کدام تحصن معلمان سیاسی بوده است؟ هرچه فریاد می زنیم گوش کسی بدهکار نیست، شما وزیر بهداشت قبلی هاشمی را ببینید که برای افزایش تعرفه پزشکان چطور استعفا داد و مقابل روحانی ایستاد! حالا با وزیر آموزش و پرورش یعنی بطحایی مقایسه اش کن . بخدا نمیدانیم گریه کنیم یا بخندیم
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
همیشه قوی ترین وزیر رو میزارن وزیر آموزش پرورش جالب اینجاست که هر چی جلوتر میره وزیر قوی تر هم میشه خدا بخیر کنه وزیر بعدی آموزش پرورش چی بااااشه
متاسفانه در این ۶سال ریاست جمهوری آقای روحانی نظارت‌های بر امور دستگاهها چنان سست گردیده که هر دستگاهی علی الخصوص شهرداری‌ها به مسولین خود اجازه می دهند هرگونه عدول از قانون ومقررات را مرتکب شوند .و انواع روابط ناصواب نامشروع را برمردم روا دارند و متاسفانه هیچ فریاد رسی نیست .ظلم وتبعیض وروابط نامشروع در شهرداری‌ها بیداد میکند هیچ نظارتی بران هانیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
قبلا هم چنین معضلات و مشکلات وجود داسته منتها خبرها به دلایلی توسط یک حزب قدرتمند بایکوت میشد و اجازه درج‌نمیدادند من یادم هست در سی سال پیش حتی اجازه درج امار طلاق را هم نمیدادند منتها با قطبی شدن جامعه این آمار اختلاس ها و رانت ها در ز پیدا کرده فقط بخاطر این بود که چند جناح میکنند و این روش خوبی در اداره کشور هست این دستاورد دمکراسی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
نظارت و برخورد کار قوه قضاییه ست.
لادا ماشین خوبیه، اگر زیر 100 میلیون فروش بره
اقای باهنر از هیچ کاری نکردن در مجلس خسته نشدی که از الان عذاب لایحه مصوب مجلس خودتون رو گرفتی؟ خوب بفرمائید برید منزل استراحت کنید نوه ها را بغل کنید. همه چیز که مجلس نیست. اینقدر برای مردم خودسوزی نفرمائید لطفا.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
داداش باهنر . یه نگاهی به عقبه سیاسی خودتان بیندازید . خداییش هیچ کجای دنیا و در کشورهای که دمکراسی حاکم هست هیچ سیاستمداری را تا ابد در مسند قدرت و تصمیم‌گیری کلان کشور قرار نمیدهند یعنی باید به صراحت عرض ونم مردم از پنجره افراد سیاسی را با صندوق رای بیرون میکنند دوباره از در وارد میشوند این روند درست نیست . اقا تجربه شما را نمیخواهیم دیگران هم حق حیات در سیاست بازی دارند
یادش بخیر تو جریانات سال ۸۸ صدا و سیما از این قبیل نظر سازیهای زیاد داشت .
این همه خلاف قانون اساسی.این یکی هم روش.مگه اشکالی داره ؟مملکت خودمه خودمون هم هر جور دلمون خواست باهاش و مردمش رفتار می کنیم.هرکی ناراحته آب خنک بخوره یا از کشور بره
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
مال خودمان هست میخوریم یه اب هم روش . به بهانه اینکه محرومان دیگر نقاط جهان محتاج کمک ما هستند کشور را صد سال به عقب برگردلنیدند
آقای ظریف بداند با این استعفا خودش را ضایع کرد و اینکه برای حفظ شان وزارت خارجه اینکار را کرده حرف مفت بیش نیست .
متاسفانه وزیر اموزش و پرورش با وعده های دروغین خودش جو بی اعتمادی درست کرده و هنری جز توبیخ همکاران فرهنگی نداره ، ۵ ساله قراره رتبه بندی اجرا بشه ؟! معلمین خدا شاهده فقط از تبعیض گله دارن هم مدرک ما تو سایر نهاد ۸ میلیون میگیره با ۸ ساعت موظف در هفته ، این حقوق برای یک معلم مرد واقعا کمه ، کاری ندارم که همکاران خانم چون اکثرشون شوهرشون نون بیار خونه هستند ؟! براشون مهم نیست؟! حداقل حق عایله مندی و اولاد رو زیاد کنید تا جبران مافات بشه .
پاسخ ها
مسعود
| Germany |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۴
شما معلمان تنها مشکل دار نیستید کمبودها
سراسری ست از پاکبانان عزیز گرفته تا اعضای هیئت علمی دانشگاه ها ..بی تدبیری و واماندگی مسئولان در زندگی 96درصد مردم اخلال ایجاد کرده..من با 25سال کار سخت و زیان آور بازنشسته و مستمری بگیر شدم ..الان احساس میکنم فراموش شدم دریافتیم نصف شده مخارج صد برابر
نه بزارید باشن این نماینده ها تا الان تو این هفت هشت دوره که خوب کار کردن
این از اوضاع قانون گذاری
باشه
روحانی خودش خواست که تنها باشد...! همیشه دوره دوم, وقتی خرشون از پل که میگذره,180 درجه تغییر مشاهده شده ..باید رئیس جوهور 1دوره ای باشد و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
قبل از شروع دوره دوم مردم ورایشان نادیده گرفته شد و به دلائلی انتخاب وزرا به رقبا سپرده شد
رد شدن منع سه دوره نمایندگی در مجلس در شورای نگهبان درست نیست . اگر خلاف قانون است خب قانون نقص دارد
و باید قانون اصلاح شود. .
مطابق با آخرین آمار منتشر شده از مرکز آمار ... ما در این ۴۰ سال به اندازه ۴۰۰ سال پیشرفت داشته ایم که ۳۹۹ سال آن بخاطر ۶ سال دولت روحانی است. در این شش سال وضعیت درآمد به هزینه مردم ۳۶۰ برابر بهتر و متوسط زمان خرید مسکن از ۴۰۰ سال به ۶ سال کاهش یافته است. به آینده امیدوار باشید
من خودم مخالف شدید روحانی هستم و از هیچ جناحی هم نیستم ولی نمیدونم داستان چیه وقتی به سال ششم ریاست جمهوری نزدیک میشه تخریب رئیس جمهور ها شروع میشه.انگار رئیس جمهور باید قبل از خروج از کاخ ریاست جمهوری محبوبیتش به صفر برسه بعد کاخ رو ترک کنه.اسم نمیبرم خودتون یکی یکی مرور کنید رئیس جمهور ها رو و برید عقب.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۱۵
من جوری مینویسم که تابی نطرم را در ج کند . برای اینکه در ایران دو نهاد انتخابی و و چندین نهاد انتصابی داریم که قدرت نهاد انتصابی در بی اثر کردن رای مردم میچربه . یعنی وقتی مردم به روحانی رای دادند الان کسی باید بیاید بگوید نطر اکثریت مردم ملاک هست یا نه نطر شخص مهم هست بنابراین این چالش بزرگ همیشه وجود داشته حتی با همین تنش ها باعث شده بود که نخست وزیر را کلا از قانون حدف کنند و تا پارسال حدف رییس جمهور را در سر داشتند که در همپرسی دیدند رای نخواهند اورد و عقب نشینی کردند چون شرایط مناسب نیست
علت دزدی فرش ها در ایام اسفند بخاطر سه برابر شدن قیمت فرش ها هست .سعی کنید جهت شستن فرش و عصرها بهتر هست به مکان امنی انتقال بدین و روز بعد دوباره در جهت افتابگیر قرار دهید
حالا فهمیدیم چرا تعداد مخاطبین صدا و سیما نجومی افزایش پیدا میکنند.
تقلب در نظر سنجی صدا وسیما؟ استغفراله
نکنه باز میخاید فتنه بپا کنید.
بلاخره اين آقا حسن كردميهن نگفت با اجازه کی به سفارت يك كشور حمله كرده
ایران ۸۰ ملیون نفر جمعیت داره و محدود کردن نهاد قانون گذار در یک کشور تنها به چند تفکر و فرد ثابت خسارت بزرگی برای اینهمه افراد نخبه و صاحب قدرت و تواناییهای مختلفه.
بیش از دو دوره حتی زیانباره و وقتی مجلس موافقت کرده ، بهتر است برآن پافشاری کند.
درخصوص آقای خاتمی باید بعرض برسانم کدام پشتوانه قوی فکری ؟بیشتر شبیه یک شرکت سهامی عام بود
علی دایی بهتره پولهای نقد رو که مردم به جای هلال احمر به دادند و داره یک روستای کوچک نسیه ای رو با این تاخیر می سازه رو پاسخگو باشه. ساخت یک شهر پیشکش!
پزشکان حقوق نجومی می گیرند از ان طرف کارانه که معلوم نیست چه صیغه ایست می گیرند ( یعنی حقوق دوبل) اظافه کاری فول
حضرات تابناک،نرگس محمدی روزنامه نگار و فعال مدنی نیست،بلکه یک مجرم امنیتی است
قيمت ها بايستى ازادشود و انگاه حقوق دستمزدها متعادل گردد و دولت ان مبالغ هنگفتى را كه يارانه ميدهد و به جيب دلالان مى رود را صرف ايجاد ساختارهاى حمايتى و رفاهى مردم بنمايد
باهنر:شورای نگهبان مصوبه مجلس را رد می کند.این مصوبه به مجلس ضرر می زند.میشه بگی به چه چیز مجلس ضرر میزند؟ به استقلال و غیر جناحی بودن ؟اینجاست که ضرورت اصلاح قانون اساسی کاملا احساس می شود
اقای سرزعیم جان حرف شما درست خیلی خیلی هم درست ، از سال نود قیمت بنزین ده برابر شده قیمت دلار چهارده برابر شده ، قیمت کالاهای اساسی دوازده برابر شده ولی حداقل حقوق چهار برابر شده شما یک برنامه ریزی بفرمایید که ابتدا رشد حقوقها جبران شود سپس قیمت محصولات خودتان را از نو افزایش دهید.
بنده یک روضه خان هستم البته نوحه هم میگویم ولی تا حالا یک قران هم مالیات نداده ام و تاوانش را هم پس نداده ام و خیلی هم راضی هستم و الان یک لکسوس دارم...
آقای کرد میهن بدانید که وضع کنونی کشور و تحریمها و فشارهای اقتصادی بر مردم نتیجه اقدامات افرادی مانند توست که از دیوار سفارتخانه ها بالا رفتند و حرفهایی علیه کشورهای جهان زدند و حالا ما داریم جورش رو میکشیم حالا شما خودت مشکل داشتی یا دیگران مشکل داشتند از شماها استفاده کردند بدانید دودش داره به چشم همه مردم میره و جورش رو کل ملت دارن میکشن غیر از اسپانسرهای شما که از این اوضاع منفعت میکنن
در حالی که سعید مرتضوی حضورش در زندان در پرده ای از ابهام است و به راحتی مشمول عفو قرار میگیرند و خیلی راحت از زندان مرخصی میگرند و به زیارت خارج از کشور می روند
امروز كرد ميهن(حمله كننده به سفارت عربستان) و ديرور حاج بخشي كرجي( حمله کننده به سفارت انگلستان !
این دولت با زبون بی زبونی داره میگه بیشتر ازین توانایی ندارم مملکت رو اداره کنم. و ما دوزاریمون جا نمیفته
ظریف خودتو ضابلو کردی .

ضابلو = ضایع + تابلو .
ای دولت ،دلار شده سه برابر و همه مایحتاج مردم بزودی میشه سه برابر ، دستمزدها هم باید بشه سه برابر، بی ارزش شدن ریال بخاطر چاپ اسکناس بدون پشتوانه است و حقوق ما هم از همان محل باید تامین بشه. سکوتمون حدی داره ها
آقای آشنا به جای تخریب مدیر صدا وسیما از مطالبی که توسط ایشان از امد نیوز فوروارد میشد حرف بزنند.
دیگه بهم ثابت شد این آقای باهنر تشنه خدمته نه شیفته قدرت و مزایااااش!!!! ولی خب اینقدر تشنگی هم دیگه خوب نیست ما راضی نیستیم شما دیگه اینقدر هم بخودتون فشاار بیارید!!!
دولت روحانی ورییس سازمان برنامه وبودجه اش باعملکرد 6ساله وپرداختیهای تبعیض آمیز بین کارمندان وبازنشستگان با وزرا تیر خلاص رابه پیشانی عدالت واقشارآسیب پذیر چون کارمندان وبازنشستگان شلیک نمودند
آقای سرزعیم این رو هم بفرمائید که حقوق ها هم باید واقعی بشوند. من مهندس برق مشغول کار در یک شرکت با۳۳سال سن متاهل و یک سر غائله ۲.۵میلیون میگیرم در ماه.شکر که زنده ام ولی برادرم و امثال او که بیمه نیستند و پارتی ندارند ومتاهلند و چندسر غائله قسم می خورم ماهی ۱.۵ میلیون به زور در میاره. شما مسئولین اون بالا نشستید و بی خبر از حال مردم شهرستانها.....
جناب کر د میهن و همفکران و ساپورت کنندگانشان صرفا" و فقط با ایران و ملت ایران مشکل دارند و چقدر زیبا به آن اشاره فرموده اند . تمامی کسانیکه در گذشته و چه در حال با بالا رفتن از دیوار سفارتخانه هایی چون انگلیس و آمریکا و عربستان و..... با عملکرد اعزام فرزندان خود به آنطرف آبها و یا دو تابعیتی شدن یا مهاجرت اثبات کردند که واقعا با این کشورها مشکلی ندارند و تنها مشکل این عزیزان مشکل با ملت ایران بوده
لذا بنده به عنوان یک شهروند صمیمانه از صداقت جناب کرد میهن سپاسگذارم
خيلي دل خوش نكنيد تصويب هم نشه ديگر كسي به شما ها راي نميده
خيلي چيزها برخلاف قانون اساسي كشور است كه توجهي بهش نميشه . مثل تحصيل رايگان كه الان مدارس غيردولتي به كنار مدارس دولتي هم به بهانه هاي مختلف پول ميكنند. پس چرا كسي اعتراض نمي كنه .حالا كه منافع آقايان در كاره طرح خلاف قانون شد.
روحانی یک اصولگرا بود برای تمام کردن کار اصلاحات
این متهم که با هیچکس مشکل نداره بلاخره یکی بهش گفته و اونم کارشو کرده
باهنر ارزوهاى خودرا مصداق نظر شوراى نگهبان تصور ميكنند
فقط کشور های عربی مادام العمر کردند؟ چرا به برادران مسلمان تهمت می زنید!
به خودمان نگاه کنید: جنتی - زنگنه- شریتمداری- یزدی - مومن شورای نگهبان و رفسنجانی و ....
اگر این ها بازنشسته شده اند و ما خبر نداریم بفرمائید. بیشترشان موقع برگشتن از سر صندلی قدرت از دنیا می روند.
همه پولمونو سایپا خورد. حالا نوبت لاداست.
همه چی آرومه من چقدر پولدارم یک میلیارد دلار پول توی جیبم دارم ILove hasan roohani
این کرد میهن زد به اقبال ایران وایرانی یکی بگوید کاری که تو کردی هیچ احمقی نکرد ببین چه بر سر ایران وایرانی اوردی تو باید بری گم بشوی که اثری ازت پیدا نشود .تو بودی که سفارت عربستان را داغون کردی واین مشکلات را برای ملت ایران بوجود اوردی
ضربه ای که به سیاست خارجی کشورمان ازحمله به سفارت عربستان خورد و باعث مظلوم نمایی وهابیون عربستان در دنیا شد شاید از جنگ مستقیم با این کشور نمی خورد .
مجلسی هم دوره اول همه هزینه های کرده خود را با وام ها کلان وراههای دیگر مثل پارتی بازی اختلاس وغیره درمیارن دیگه نیازی به سه دوره نیست اگه بشن دیگه چه شود
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار