بازدید 51007
هزار و پانصد و هفتاد و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

استفتا از رهبری درباره «تجسس در گوشی تلفن همراه همسر»/وقتی سعید امامی پشت پرده مجله قند پارسی بود/گوشت وارداتی ۴۰ هزارتومانی را ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشند؟/بازگشت تتلو به کشور؟

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: حال آیت الله نوری همدانی کاملا مساعد است/واکنش علی مطهری به تکذیبیه واعظی/حراج تابلوی ربنا با امضای شجریان و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۰۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۶ 21 February 2019

تابناک؛ داریوش امیری ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

صدر: موافق انتشار محتوای جلسات مجمع هستم

سید محمد صدر در گفت وگو با ایرنا، درباره ارسال پیامک‌های تهدید آمیز به اعضای مجمع در ارتباط با بررسی لایحه عضویت ایران در کنوانسیون جرایم سازمان یافته فراملی (پالرمو) اظهار داشت: تا روز شنبه گذشته (۲۷ بهمن) که جلسه علنی مجمع درباره پالرمو برگزار شد، من پیامی دریافت نکردم، اما صبح شنبه و پیش از جلسه تعدادی پیامک برای من ارسال شد. درباره علنی شدن محتوای جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام و انتشار صورتجلسات آن نیز یادآور شد: طبق قانون اساسی صورت مذاکرات و مباحث مطرح شده در مجلس شورای اسلامی باید منتشر و از رادیو پخش شود و در اختیار مردم قرار بگیرد، اما در مورد مجمع تشخیص مصلحت نظام چنین قانونی وجود ندارد.

وقتی سعید امامی پشت پرده مجله قند پارسی بود

عمادالدین باقی: سعید امامی از مقام‌های وزارت اطلاعات با هدف گرفتن فتوا علیه روشنفکران، نشریه‌ای به نام 'قند پارسی' را با محتوای ضد دینی در خارج از کشور منتشر می‌کرد که توسط بخش دیگری ازاطلاعات شناسایی و جلوگیری شد. /ایرنا

 

حال آیت الله نوری همدانی کاملا مساعد است

رئیس دفتر آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حال این مرجع تقلید شیعیان کاملا مساعد است، گفت: ایشان به دلیل سرماخوردگی ضعف جسمی داشتند. به گزارش مرکز خبر حوزه، حجت الاسلام شمس درباره مطرح شدن کسالت آیت الله نوری همدانی و انتقال این مرجع تقلید به بیمارستانی در تهران، گفت: این مسأله صحت ندارد و ایشان هم اکنون در قم هستند. وی افزود: آیت الله نوری همدانی به دلیل سرماخوردگی ضعف جسمی داشتند و در حال حاضر نیز مشکل خاصی ندارند. خاطرنشان می‌شود: آیت الله نوری همدانی قرار بود در دومین کنگره بین المللی بزرگداشت ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم که امروز در جامعه الزهرا(س) برگزار شد، سخنرانی کند که به علت کسالت لغو شد.

نماینده مشهد واعظی را تهدید کرد

به دنبال تکذیب خبر اختصاص ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار ریاست جمهوری برای معسرین و مالباختگان پدیده توسط رییس دفتر روحانی، نماینده مشهد در صفحه اینستاگرامش نسبت به این خبر واکنش نشان داد. نصرالله پژمانفر در این واکنش اینگونه بیان کرد که اگر واعظی عذرخواهی نکند اسناد دستور رییس جمهور را منتشر می‌کنیم. پژمانفر در این پست اینستاگرامی نوشته است: آقای واعظی، اولین و آخرین بار نیست که مسائل را انکار می‌کند و اگر در این خصوص عذرخواهی نکند، سند دستور رئیس جمهور را انتشار می‌دهم. وی در بخش دیگری از نوشته خود آورده است: واعظی همچنین دروغ‌هایی را در دوران وزارت ارتباطات گفته بود که منجر به اخذ کارت زرد از مجلس شد. تأسف می‌خوریم آقای روحانی این چنین آدمی که حرف‌ها و دستوراتش را قبول ندارد، مسئول دفتر خود کرده است. شأن خود نمی‌دانیم که با ایشان وارد محاجه شویم و حتما از طریق قانونی این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

واکنش علی مطهری به تکذیبیه واعظی

علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، با اشاره به تکذیبیه رئیس دفتر رئیس جمهور درباره دستور حسن روحانی برای اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای جبران خسارت سهامداران مؤسسه پدیده شاندیز، اظهار داشت: رئیس دفتر رئیس جمهور این موضوع را تکذیب کرده است در حالی که بنده این نامه را دیده‌ام و چنین نامه‌ای وجود دارد. وی افزود: نامه‌ای که حاکی از دستور آقای رئیس جمهور برای تخصیص یک هزار میلیارد تومان برای پرداخت به سهامداران شرکت پدیده شاندیز است را دیده‌ام. وی افزود: این نامه از دفتر رئیس جمهور برای معاونین اقتصادی رئیس جمهور ارسال شده و گفته‌اند که رئیس جمهور چنین دستوری داده است؛ بنابراین، چنین دستوری وجود دارد و مستند است.

واگذاری کیش به چینی‌ها کذب محض است

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: واگذاری جزیره کیش به چینی‌ها کذب محض است. محمدرضا سعیدی با بیان اینکه عده‌ای در داخل و خارج با سو استفاده از حس وطن پرستی و ملی گرایی به دنبال فضاسازی هستند، گفت: هرگز اجازه نمی‌دهیم با این جوسازی‌ها آرامش مردم خدشه دار شود. وی با تأکید بر اینکه بر اساس قوانین هیچ شخص حقیقی و حقوقی اجازه فروش زمین به خارجی‌ها را ندارد، افزود: البته از هرگونه سرمایه گذاری داخلی و خارجی در جزیره کیش استقبال کرده و می‌کنیم. /خبرگزاری صدا و سیما

استفتا از رهبر درباره «تجسس در گوشی تلفن همراه همسر»

رهبر انقلاب در استفتائات اسفندماه به سؤالاتی درباره تجسس در تلفن همراه همسر، استفاده از کراوات در عروسی، وضو و غسل بعد از تتو و مستطیع شدن زن در صورت مطالبۀ مهریه پاسخ دادند.

سؤال: اگر کسی گوشی همسرش را چک کند و پیغام‌هایی را که با خانم‌ها و آقایان داشته بخواند، شرعاً اشکال دارد؟

جواب: بدون اذن و رضایت ایشان جایز نیست.

سؤال: آیا استفاده از کراوات در شب عروسی اشکال دارد؟

جواب: به طور کلی پوشیدن لباس‌هایی که پوشش و لباس غیر مسلمانان محسوب و استفادۀ از آن ترویج فرهنگ منحط و معاند غربی محسوب می‌شود، جایز نیست.

وضو و غسل بعد از تتو

سؤال: زنی که تتو انجام داده و ابرویش زخم یا جراحت دارد، می‌تواند به جای وضو یا غسل، تیمم کند؟

جواب: اگر روی زخم باز است و آب برای آن ضرر ندارد، باید طبق معمول وضو و غسل انجام دهد و آن را بشوید، و اگر آب برای آن ضرر دارد، باید اطراف آن را بشوید و احتیاط آن است که اگر ضرر نداشته باشد، روی آن دست‌تر بکشد.

حراج تابلوی ربنا با امضای شجریان

دو تابلوی نقاشی‌خط ربنا با امضای محمدرضا شجریان و با هدف خیریه به حراج گذاشته می‌شود. این تابلو‌ها از آثار علی رحیمی‌پارسا است که تابستان امسال با حضور همایون شجریان رونمایی و امضا شدند. حبیب رضایی بازیگر سینما و مشاور هنری این پروژه گفت‌: این تابلو‌های نقاشی‌خط ادای دینی هنرمندانه به ربنای دلنشین استاد شجریان است که با کیفیت و تکنیک خاصی طراحی و اجرا شده‌اند و در مراسم رونمایی مورد تأیید همایون هم قرار گرفته و آن‌ها را امضا کرده است. آقای رحیمی‌پارسا فقط ۲ نسخه از این تابلوی نقاشی‌خط مزین به «ربنا» را اجرا کرده که قرار است به زودی در یک نمایشگاه و حراج خیریه به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش گذاشته شوند. همه هزینه‌های تامین شده از محل فروش این آثار زیر نظر خالق اثر و شخص همایون شجریان صرف امور خیریه خواهد شد.

هدیه جنجالی پاکستان به بن سلمان

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی در سفر اخیرش به پاکستان یک اسلحه از جنس طلا دریافت کرده است. صفحه توئیتری شبکه سی ان ان تصویر اسلحه‌ای از جنس طلا را منتشر کرده است که در جریان سفر محمد بن سلمان به پاکستان به او هدیه داده شده است. / خبرآنلاین

سندرز ۲۴ ساعته کلی پول برای شکست ترامپ جمع کرد

کاندیدای چپ‌گرای آمریکایی این طور که سی ان بی سی گزارش کرده، با اعلام کاندیداتوری برای ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا برای کارزار انتخاباتی حزب دموکرات در جمع کمک‌های مالی مردمی در کمتر از ۲۴ ساعت رکورد شکسته است. برنی سندرز برای کمپین انتخاباتی اش در سال ۲۰۲۰ از ۲۲۳۰۰۰ داوطلب در زمان ۲۴ ساعت مقدار ۶ میلیون دلار به دست آورده. در گذشته رکورد بیشترین پولی که در ۲۴ ساعت برای یک کمپین انتخاباتی جمع آوری شده بوده است ۱. ۵ میلیون دلار بوده است. /خبر آنلاین

گوشت وارداتی ۴۰ هزارتومانی را ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشند؟

معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲۶۷شرکت مجوز واردات گوشت قرمز به کشور را دریافت کرده اند و در صورت اهلیت داشتن متقاضیان در زمینه صدور مجوز واردات گوشت محدودیتی وجود ندارد. / شبکه خبر

ازدواج سخنگوی وزارت امور خارجه دولت احمدی نژاد با بازیگر مشهور

در روز‌های گذشته، عکسی از مریم کاویانی، بازیگر مشهور تلویزیون و سینما در کنار رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه منتشر شد. مریم کاویانی در گفت وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سؤال که این خبر واقعیت است یا شایعه گفت: تا به حال اجازه ندادم اطراف زندگی ام شایعه‌ای به ‌وجود بیاید و این یکی هم شایعه نیست. فعلا دوست ندارم درباره جزئیات این مسأله حرفی بزنم.

حق سرویس در رستوران‌ها غیرقانونی است

رضا جمالی، معاون نظارت بازرسی و حمایت ازحقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: دریافت وجه اضافی به عنوان حق سرویس از مشتریان در رستوران‌ها غیر قانونی است و در طرح نظارتی ویژه نوروز ۹۸ با این تخلف‌ها برخورد می‌شود. /ایرنا

لابی امریکا و اسرائیل و عربستان در باره FATF علیه ایران

میثم نصیری احمدآبادی، رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی در بازگشت از نشست FATF در پاریس در پاسخ به این که: گفته میشود، چون تصمیمات اجلاس باید بر اساس اجماع صورت گیرد بنابر این با توجه به مخالفت آمریکا هیچ گاه وضعیت ما عادی نخواهد شد به خبرآنلاین گفت: اولا، هم در اجلاس قبلی و هم در این اجلاس آمریکا و چند کشور معدود با توجه با همین قاعده نتوانستند رای خود را بر کل گروه تحمیل نمایند. ثانیا اجلاس نمیتواند در مورد ایران سکوت کند و در اجلاس قبلی و این اجلاس هیچ یک از دو گروه نتوانستند به اجماع برسند. در مورد ایران گروه مخالف کشور به بهانه عدم تکمیل اقدامات باقیمانده برنامه اقدام از جمله تصویب کنوانسیون‌های مرتبط خواستار بازگرداندن اقدام مقابله‌ای علیه کشور بودند که به علت عدم همراهی بسیاری از اعضا، این نظر به اجماع نرسید.

بازگشت تتلو به کشور

امیرتتلو که چندی پیش توهین او به سید الشهدا (ع) و متعاقب آن درگیری اینستاگرامی اش با حمید رسایی واکنش‌های شدیدی را بر انگیخته بود، فردا به تهران بازمی‌گردد.

کسی که حسابش پاک است، نباید نگرانی از تصویب FATF داشته باشد

فرشاد مؤمنی، اقتصاددان و رئیس مؤسسه دین و اقتصاد، مخالفان با FATF را به نوعی خیانتکار توصیف می‌کند و می‌گوید اگر مشکلی باشد بعد از پذیرفتن اصل عضویت FATF قابل چانه زدن است. آمار‌های رسمی می‌گوید سالی حداقل ۱۰ میلیارد دلار و حداکثر ۲۵ میلیارد دلار قاچاق کالا و خدمات صورت می‌گیرد. اصل مبادله آن مجاز است، اما به شیوه قاچاق وارد کشور می‌شود. رسانه‌های رسمی حکومت هم هر سال صد‌ها بار می‌نویسند قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و یا تعدادی اعدام شدند. این حجم از قاچاق کالا و مواد مخدر نشان می‌دهد که پولشویی صورت می‌گیرد. /ایران

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۸
تتلو در اصولگرایی از همه صادق تره خودشو اونجور که هست نشون میده و حتما امثال رییسی و رائفی از اومدنش خیلی خوشحال برای رییسی دوست بود و برای رائفی معیار حق و باطل !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
آیا صحیح است که به ازای هر شب ماندن پزشک در لیمارستان ۳۰۰ هزار تومان به او پرداخت میشود ؟ آیا این پول ها به عزیزان لشکری یا مهندسان و آتشنشانان و ... پرداخت میشور ؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
دعواهای زرگری جناحی دیگه تابلو شده.کسی دیگه به این دعواهای مضحک حتی نگاه نمی کند.باید برای شکم های گرسنه و بی پناه فکری بکنید.
ناشناس
| Sweden |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
وای به حال کشوری که دولتمردان و نمایندگان پارلمانش سواد وتخصص لازم را ندارند.ومنفعت شخصی را بر مصالح ملی ترجیح می دهند.
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
آقا این‌جناح بازی بچه گانه دیگه بدرد نمیخوره . اگر حرفی و شعاری هست فقط در موقع انتخابات بدرد میخوره آلان برید تحقیق کنید مردم رای دادند به مطالبات مدنی و سیاسی مردم احترام بگذارید . این رفتاری های سیاسی مال شکم سیرها هست که ارمان ملت ایران را نادیده میگیرند کجای دنیا رفاه و اسایش ۹۰ میلیون شهروند را با ارمان یک جناج پیوند میزنند آلان درد مردم درد ممالک عربی نیست . کشورهای عربی کشور مرا کی درک میکنه
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
واقعا ریاکاری تا کجا؟!
این آقایی که گفته کسی که حسابش پاک است نباید از fatf نگران باشد پس چرا طرفداران اف ای تی اف و سینه چاکان آن حاظر به شفاف سازی در خصوص حقوق ها و فعالیت های اقتصادی خودشان نیستند؟!
بنده مطمئنم که در این قرارداد ننگین سود و منافع بسیاری برای برخی طرفدارانش وجود دارد و می خواهند مثل برجام دوباره مردم رو گول بزنند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
تو تلویزیون اعلام میکنند تورم دو درصدیه

من نمیدونم ما تو خواب زندگی میکنیم یا اینا تو این کشور نیستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
درد حامیان اف ای تی اف ،درد معیشت مردم نبست..
می خواهند برجام رو که شیشه عمرشان شده ،با هزینه از جیب ملت حفظ،کنند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
شکم سیرها و صاحبان عمده سهام بورس رانتی در همه جای آن ریشه دوانیده می خواهند مثلا در برابر تحریم ها مقاومت کنند .بله می توانتد اما به قیمت گرسنگی 80 میلیون دیگر.به قیمت گرفتن تکه ای نان از دست بچه کویر نشین کرمانی .به قیمت پا برهنه بودن دختران یاسوجی.به قیمت 12 گرمابه خانه درتهران.به قیمت دزدی مرغ بانوی با حجاب چادری
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
چرا مرزهاي ايران اينقدر ناامن هست كه بايد ترروريست ها وارد خاك كشور بشن و جوناي اين مملكت رو بكشند ؟! چرا بايد مدام انتقام بگيريد ، چرا امنيت مرزها راتامين نمي كنيد ، بهتر نيست به جاي يمن و لبنان و سوريه ، امنيت مرزها مملكت راتامين كنيد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
این افراد سیاسی برای عقب راندن رقیب سیاسی بسیار ابزار فرسوده ای دارند که اگر این ابزار ها نبودند موفق نمیشدند در سیاست حصور پیدا کنند مثلا وقتی در انتخابات مردم رای ندادند چون انهادرا دوست ندارند از حرکات عیر حرف های وارد میشوند مثلا میگویند اگر فلانی از روی پرچم‌امریکا رد نشد منافق هست و باعی هست و یاغی هست یعنی عمر فتیله و خرج ابزار انها دیگه رو به اتمام هست باید رفتار خودشان با مردم ایران و مردم جهان متعادل کنند
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
نه عزیزم
بیشتر از همه میر حسین موسوی خوشحال میشه
یادمون نرفته آهنگی که تتلونماینده نسل جوان(به زعم جریان حامی موسوی)در حمایت از موسوی خوند
اگر برای رایفی معیار حق و باطل هست(که نیست و رایفی پور هیچ وقت نگفت تتلو معیار حق و باطله و این یه دروغ بزرگه و یکم شرافت و اخلاق بد چیزی نیست اگر داشته باشی)و صرف یک دیدار دوست رییسی باشه ،برای حمایت و خوندن آهنگ در طرفداری از کسی چه رابطه ای برقرار میشه؟؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
تتلو مهدوراللدم نیست؟
ناشناس
| Pakistan |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
خوبه رییسی رای نیاورد وگرنه دلار پنج هزار تومان میشد یادمان هست
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
هنوز شما گیر کردی تو فضا و جو عوام زده انتخاباتی. انتخابات تموم شد قیمت دلار و طلا و گوشت و پراید و ......نتیجه همون جو است
بازنده واقعی در این دنیا کودکانی هستند که در خانواده های فقیر به دنیا میان و متاسفانه تعدادشون هم خیلی زیاده.

کاش میشد حالا که کاری برای این بندگان خدا انجام نمیشه حداقل اونها رو با روش های کنترل بارداری و داروهای آن آشنا کرد تا حداقل یک فرشته دیگه در این شرایط اسفناک و هولناک به دنیا نیاد

فرق این طفلان معصوم با اونهایی که در پر قو به دنیا میان فقط در پوله وگرنه خدا میدونه اینها از نظر هوشی هم خیلی باهوشن اما چون فقیرن به هیچ جا نمیرسن

همه انسان ها هوششان در یک سطح هست و این محیط هست که بر روی سرنوشت آنها تاثیر میزاره

اگر شما در یک خانواده ثروتمند که پدر کارمند شرکت نفت هست و ماهی ۵۰ میلیون تومن پول مفت میگیره و مادر پزشکه و ماهی ۵۰۰ میلیون تومن حقوق و کارانه میگیره به دنیا بیاید قطعا یا پزشک میشید یا با استفاده از قانون موروثی استخدامی در شرکت نفت استخدام خواهید شد و با خوبی و خوشی به زندگی خود ادامه خواهید داد.

اما

اگر از شانس بدتون در یک خانواده فقیر یا متوسط به دنیا بیاید که پدر کارگره و ماهانه کمتر از دو تومن حقوق میگیره و ۴ تا برادر و خواهر هم داشته باشید و مادر هم خانه دار باشد خیلی زحمت بکشید یکی مثل والدینتون میشید تازه اگر مجرم یا تبهکار نشید.
پاسخ ها
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
خیلی به خودت فشار نیار!
چند وقته که عده ای افتادن توی فضای مجازی و تبلیغ زندگی بدون فرزند می کنند
البته خط و ربط این افراد کاملا مشخصه و معلومه دنبال چی هستند
اینها 30 سال دیگه رو نشانه گرفتن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
به شما چه ارتباطی داره برای فرشته های مردم تصمیم می گیری! خودت اگه دوست داری خودت رو مقطوع النسل بکن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
اینقدر زاد و ولد میکنیم تا جمعیت ایران بشه 1 ملیارد نفر و دیگه 1 فقیر در ایران نمونه و تبدیل به ابر قدرت بشیم
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
اول همین انسانهای که سر در آشعالدانی و قبر خوابی کردند را نجات بده تا بعد . دوم ابنکه مردم الان فهمیدند که فرزند را با هزار زحمت بزرگ کنند بعد تحصیلات عالیه بکنند و بیکار باشند
دشمن ما همین جاست دروغ میگن آمریکاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
دشمن ما نوکرهای امریکا هستند که در میان ما هستند
ناشناس
| Turkey |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
دشمن ما نامردهایی هستند که میخواهند عرصه را انقدر بر مردم تنگ کنند تا امریکا را بر کشور مسلط کنند
بهلول صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
فکر کنم دوستمون فرشه خدا میکائیل بوده ها ، خب این دلسوزی ها درست ولی بهتر نبود که این جوری مردم رو خام کنی : ای عزیزان دل چند سالی است که خالق و روزی دهنده شما رفته مرخصی شایدم استعفا داده شایدم قهر کرده یا اصلا کی گفته خدایی وجود داره & خب فقط یک پیشنهاد به رفیقمون که معلوم نیست هدفش چی بوده بهتره زندگی پیامبرها رو مطالعه کنی مثلا پیامبر خاتم پدرش کارمند شرکت نفت نبود مادرش هم کلینیک پزشکی نداشت ولی دنیارو تکون داد یا اگر تعصب نداری زندگی
نامه امام خمینی رو بخون بدرود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
آره راست میگند
دشمنان ما همین جا هستند و در بین خودمون زندگی میکنند ، دشمنان اصلی ما آمریکایی هستند اما آمریکا نیستند همین جا توی ایران هستند
دشمنان اصلی ما ، به ظاهر ایرانیهایی هستند که دشمنی‌های آمریکا با تمام دنیا و با ایران رو می‌بینند ولی برای کاسه لیسی آمریکا دائما ماله بدست هستند و روی جنایتهای آمریکا رو ماله میکشند
دشمن ما کسایی هستند که از ۲۸ مرداد ۳۲ تا امروز هرجا آمریکا جنایت کرد و کثافت کاری کرد اونها براش یا توجیه تراشیدند یا اگر نشد بی سروصدا از کنارش گذشتند
آمریکا در ۱۱ سپتامبر ۳۰۰۰ آمریکایی رو کشت تا بهانه لازم برای حمله به افغانستان و عراق رو فراهم کنه اونوقت یک عده ساده‌لوح و شاید احمق و شاید هم مزدور میخواند به مردم بقبولانند که آمریکا برای ایران و برای دنیا یک دوست و یا بهترین دوسته
حساب مزدورها و احمق‌ها که مشخصه ولی اونهایی که به دلیل زودباور بودن اینطور فکر میکنند میگم که یک بار به لیست جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا به ایران و بقیه کشورها نگاه کنید شاید نظرتون تغییر کنه
و یا یک بار به حمایت آمریکا از جنایتکارهای دیگه دنیا توجه کنید شاید حقیقت دیگه ای رو ببینید ، حمایت از صدام آل سعود و بن سلمان در کشتار یمنی‌ها و خاشقجی ، ساختن و حمایت از داعش القاعده طالبان النصره ، منافقین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
موافقم
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
چه رازی در این نکته هست که تعداد کامنت های موافق کشور و عاقلانه بسیار بیشتر از کامنت های نا امید کننده و دشمن پسنده (به سبک بی بی سی) اما تعداد لایک ها برعکسه؟!
آیا کار ربات هاست یا ارتش سایبری غرب یا...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
خطاب به دوست ۱۰:۰۰ میگم مطالعه چیز خوبیه چرا ازش فرار میکنید و جهل و تعصب رو کنار بزاری اونوقت خیلی چیزا رو میفهمی
پرستو صالحی امروز با کنایه به روحانی ،گفته من اصلا رای ندادم که « تکرار» کنم...!!
به برکت شبکه های اجتماعی ، این پر مدعاها فهمیدند که نظر مردم چیه و می خوان با مردم همراه بشن...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
موقع انتخابات بود که خودشونو برا روحانی می کشتند و تَکرار را تَکرار می کروند ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
بین هاشمی طبا . قالیباف . رییسی باز به روحانی مردم رای میدن . چون روحانی با سکوت خود و با بیان خود در مورد گرانی با مردم با زبان بیان میکند که من مقصر نیستم . یعنی تفسیری که روحانی در مورد ارزانی در داخل ایران بیان کرد این بود که اگر قرار بر این بود که دو هزار نفر هر هفته در مورد سیاست و اقتصاد و روابط بین المللی هرچی دلشان خواست بگویند و به کسی پاسخ ندهند کی به کی هست .
یعنی هر چی اگر گرون بشه و اگر صفی بشه مردمانی از سرزمین ایران میرن وایمیسن تو صفش
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
دلیلش اینکه ما بازماندگان نسلی هستیم که از قحطی صد سال قبل که توسط انگلیس در کشور ما اتفاق افتاد جان بدر بردند.میلیونها نفر از کسانی که اهل ذخیره کردن کالا و ایستادن در صف نبودند در اون قحطی تلف شدند و باقیمانده تکثیر شدند و .اکثریت جمعیت فعلی ایران رو تشکیل میدهند.از نظر ژنتیکی عادت به خریدن و ذخیره اجناسی که کم یا گرون میشه داریم.تقصیر خودمون نیست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
وقتی اعتماد به مدیران و مسولین اکثرا دمدمی مزاج نباشد
و سالها همیشه در حالت انتظار برای شروع یک بحران و جنگ و دعوا و تحریم و محو کردن و محو شدن و کمبود های رنگارنگ گذشته و یک شب خوابیدند و صبح بلند شده اند و دیده اند یا ارزش پس اندازشان به یک سوم قبل رسیده و یا ارزاق عمومی چند برابر شده اند و ظرف فقط یکسال ارزش خانه و اتومبیل تقریبا دو برابر شده است !!!؟؟
واقعا با چه تضمینی میشود با خیال راحت فقط برای همان روز خود خرید کرد
و نگران دو برابر شدن قیمت آن کالا تا فردایش نبود !!؟؟
کلن کاری ندارن هرجا دیدن صف بستن سریع میرن تو صف
در زمان احمدی نژاد ، پاکستان عبدالحمید ریگی رو کت بسته تحویل ایران داد ، اما در دوره دیپلماسی لوس لبخند ،
همسایه ها برای ما شاخ شدن .‌‌
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
هیچ همسایه ای با ما رفیق نبوده . کدام‌رفیق . دوست شما رفیق جیب شماست جیبت خالی شد دورت پراکنده میشن . اگر دیپلماسی بر حسب موشک باشه الان باید امریکا اکثر کشورها را گرفته بود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
مشکل این است که پاکستان و بقیه کشورها بر اساس منافع ملی خودشان با دنیا مرتبط می گردند
و ما معمولا بر اساس احساس و حال و هوای آنروز بعضی از
مسئولین خود !!؟؟
و تقریبا هیچ برنامه بلند مدت استراتژیک مشخص با هیچ کشوری نداریم و خیلی راحت دوستان خود را یکی یکی از دست داده و می دهیم
و به صف طولانی و پرتعداد دشمنان و فرصت طلبان و منفعت طلبان هر روزه افزوده شده و می گردد
ناشناس
| France |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
خطاب به ۲۲.۳۱
اگر میگفتی روسیه باز یه چیزی.امریکا الان همه دنیا رو گرفته دیگه.همین که کالای امریکایی تو همه کشورها هست همین که اقتصادش اول در دنیاست و همین که نخبگان سراسر عالم رو جمع کرده یعنی دنیا رو گرفته.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
تمام‌لوازم خانگی کشور ما که از چین وارد میکنیم چه اجناس بنجول یا جنس مرغوب ساخت چین نیست بلکه شرکت های عربی و امریکای بخاطر دستمزد پایین در چین سرمایه گداری کرده اند یعنی هر جا و هرکشوری جنس وارد کنی چند قسمت ان مربوط به امریکا هست .
ناشناس
| France |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
کاش بقول خودت حالا که به شصت سال رسیدی یکی دو کشور خارجی هم میرفتی که بدونی دنیا فقط ایران نیست.بله اجناس چینی هم دنیا رو گرفته ولی اجناس مرغوب امریکایی بیشتر.بقول خودت لپ تاب اپل الوده به جاسوس افزار روی میز ماها که داعیه مبارزه با امریکا داریم.خنده دار نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
اقا یسری توی شمال ی صف بزرگی بود حدود ۵۰۰ متر ما
هم رفتیم وایستادیم وایستادیم بعد ی ساعت و نیم فهمیدیم صف دستشویی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
تمام لوازم از چین وارد می شود!!!!
امریکا الان شده وارد کننده
تتلو را باید مجازات بشه تا درس عبرت بشه برای سایرین
چرا باید از خزانه بیت المال ، به کسانی که طمع درامد و سود میلیونی در پدیده سهام خریدند ، خسارت داده شود؟
پاسخ ها
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
این جیب ان جیب فرقی ندارد مال مردم.کمال اونا مال اونا مال خودشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
چرا هزینه سوء مدیریت و عدم نظارت مسئولین و هزینۀ زیاده خواهی و طمع یک عده از مردم را ما باید بدهیم؟ من اگر حقی در بیت المال دارم راضی نیستم که خرج بحران پدیده بشود. باید سهامداران و مدیران پدیده و مسئولین دستگاههای نظارتی و اجرایی مشهد مجازات و تنبیه شوند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
خدا پدرت را بیامرزد من به عنوان یک ایرانی رضایت ندارم حتی یک ریال از سهم خودم به این آقایان مال باخته داده شود انزمانی که سود چهل پنجاه درصد می‌گرفتند اصل پول را تو دو سه سال گرفتند بازم طلبکار دولت و مردم هستند
سیاست خارجیِ برجام زده...از نگرانی این که مبادا غرب ناراحت نشه ،گستاخی نوکران غرب در منطقه رو بی پاسخ می گذارنذ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
احسنت واقعا چرا؟
آیا این شرعی و قانونی است؟
مراجع تقلید چه نظری دارند؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
می خواهید بچه های بالا را امشب بفرستیم تا کنتراتی سفارتخانه های پاکستان و هند و چین را باهم گرفته و آتش بزنند تا بقیه حساب کار دستشان بیاد
تا دیگر بفکر استقبال شاهانه از بن سلمان قاتل نیفتند !!!؟؟؟؟
ناشناس
| France |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
ای جنگ طلب سوریه و یمن منتظر توست بدو
زن چرا باید اصلا تتو کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
چرا؟؟؟ مگه زن انسان نیست؟ چرا مرد ها می تونن اما خانوم ها نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از دید شما جای بانوان فقط تو خونه و بچه داری و پخت و پز هست!!!!!!!! متاسفم برای تفکر شما
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
اولا تتو اشتباه است و باید بگوییم خالکوبی
در ضمن این نشانه ای از کمبود استو تبلیغاتی که برایشان می کنند و یک عده ای هم دنباله رو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
اصلاً این تتو کردن کار مسخره و لوسی است و در این دنیایی که این همه آدم گرسته و نیازمند هست واقعاً جای سئوال این است که چرا آدمها باید پولشان را خرج این جور کارها بکنند؟ آیا معنویت و روحانیت خاصی در آن هست یا فایده دیگری دارد؟ من که نمیتوانم درک کنم
موج پشیمانی از « تکرار» بین سلبریتی ها راه افتاده...البته بزرگان این ها مثل مشایخی و کیانیان هنوز مقاومت می کنند
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
علیرغم هزاران انتقاد به دولت روحانی و داشتن اشکالات جدی به ایشان و عصبی بودن از اوضاع فعلی که در کشور بخاطر ناتوانی های دولت ایشان داریم
ولی صدبار دیگر اگر از همین فردا بخواهید در انتخاباتی از مردم بخواهید تا بین فقط روحانی و رئیسی یکی را انتخاب کنیم حتما دوباره روحانی را به رئیسی ترجیح خواهیم داد
مردم اجبارا بین انتخاب بدتر و بد ترین به انتخاب بدتر تن دادند و باید کسانی را مسئول اینگونه انتخاب ها دانست که اجازه ورود افراد کاربلد و دلسوز و وطن دوست را برای کشور هنوز نداده اند و متاسفانه کشور و مردم را از وجود اینگونه افراد لایق محروم کرده اند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
من بین میر سلیم و روحانی .. روحانی را انتخاب میکردم . سابقه رییسی خوب نبود . کلا رییس جمهور باید اقتصاد دان باشه
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
شما خودتو ناراحت نکن . موج پشیمانی در دمکراسی خیلی پیش پا افتاده هست اصلا گفتمان و تجربه دمکراسی بخاطر همین خست که اگر کسی خطا کرد ابراز پشیمانی کند . حالا حساب کن کسی را که اصلا از خطا مبرا میداند . دوم اینکه ابراز پشیمانی از احمدی نزاد که بیشتر نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
مسئله اصلا این کاندیدا یا آن یکی تیست
مسئله این است که: فرض کنید مملکت یک شخص است که نیاز به جراحی آپاندیس دارد
اونوقت چهار نفر آوردن بعنوان جراح معرفی کردن
یکی لوله کش هست یکی کلید ساز یکی نجار و دیگری سیم کش! میگن یکی را انتخاب کنید که آپاندیس شما را عمل کنه... دیگه فلسفی تر از این نمیتونستم بگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ناشناس ۷ و ۵۴ واقعآ دمت گرم از این بهتر نمیشد وضع انتخابات رو تشریح کرد
تازه امیرتتلو هم بیخیالش شید اینقدر ازش سواری گرفتید بس نبود؟
پاسخ ها
بهلول صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
آره دوست وطن پرستم منم مثل تو به رئیسی رای نمیدادم ولی اولا بنده خدا اقای روحانی واقعا مظلوم واقع شده ازون طرف امریکا برجامو نقض میکنه یا اروپایی ها یک سال وعده الکی میدن و تعهداتی رو که طبق برجام باید انجام میدادند رو مشروط به چندتا فرجام (یعنی پایان عمر ایران) کردن یا خودروسازها تابوتاشون رو
به قیمت مرگ آدما میدن یا وزرا بی کفایت میشن یارئیس بانک مرکزی اختلاص میکنه.... یادلار ده برابر میشه یا گوشت سه برابر یاجوونایی که بیکار شدن یا آمار طلاق زیاد شده یا امضای سند ۲۰۳۰ ....
نه فقط در مورد گوشت که در مورد همه چیز انحصار را بشکنید.جوانان بیکار و با استعداد زیادی در کشور وجود دارند.چرا باید برای واردات و صادرات فقط عده ای رانتخوار مجوز داشته باشند و برای بقیه افراد هفت خوان رستم بگذارید؟هر ایرانی باید بتواند چه با دو میلیون چه دویست میلیون واردات و صادرات انجام بدهد.مخصوصا در امر صادرات که ارز به کشور وارد میکند،انحصار را بشکنید و سلاطین را نابود کنید.مگر هدف انقلاب کنار گذاشتن سلاطین نبود؟؟؟
تور آسیایی ولیعهد عربستان به منظور منزوی کردن هر چه بیشتر ایران و منصرف کردن آنها از خرید نفت از ایران است. بن سلمان به هر کشور خریدار نفت از ایران که به آن سفر کرده بیش از صد میلیارد دلار کمک بلاعوض کرده.


کاش به جای دشمنی با اعراب حاشیه خلیج که همگی مسلمان هم هستند زندگی خود را میکردیم. مثل بسیاری از کشورهای دنیا مثل همین سویس یا کشور های اسکاندیناوی

مسئولان بیاید حداقل 1 سال سکوت کنید و هیچ کاری انجام ندهید و فقط بخورید و بخوابید و حقوق 300 میلیون تومنی تان را بگیرید. به خدا تمام مشکلاتمان بر طرف خواهد شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
حقوقشون فکر نمی کنم در اون حد باشه. خیلی اغراق شده اما با بقیه فرمایشاتتون موافقم. احسنت
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
همین عربستان اگر در کشور هند و چین و کره و ژاپن در ملاقات دیپلماتیک از همین کشورها سخنرانی کند که دین شما بدرد نمیخورد آیا با سوت بیرونش نمیکنند . واقعیت ها را کمی ببین . یعنی طرف سعودی برای روابط اقتصادی رفته نه بعنوان سفیر معنوی . اگر چه این کشور هم با همان قبیله گرایی و قوم گرایی در شبه جزیره حکومت میکنند ولی کلا در سیاست خون و نزاد و مدهب و رنگ و پوست بی فایده هست امتیاز دیگر نیست
امیر مهدی ژوله ، با سانسور نقش جریان سیاسی که زیر پرچمش سینه می زد ، در باره گرانی گوشت کنایه زده !!
گریم جواب نمی ده عمویی!!
پاسخ ها
سراب
| France |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
شماها دیگه کی هستین که تو بدبختی مردمم فکر جریان و جناح سیاسیتون رو میکنید فقط
ادرس غلط دادن به fatf و اینکه امار باید شفاف باشد!!!!
شمای اقای کارشناس بهتر است بروید از دولت خوش رقصتون بپرسید که چرا قانون جا مانده و روی زمین مانده پول شویی داخلی را اجرا نمی کند و اینقدر سر ملت را
شیره نمالین
جهت اطلاع شما همین کشور امریکا و اروپا بیشترین پول شویی را دارند ولی در دستگاه خود دولت ایران به خاطر پول رانت پول شویی است
یعنی انها دولت انها پول شویی نمی کند ولی در دولت محبوب شما این کار را می کند که با رانتهایی که درست می کند
شفافیت اول از خود دولت شروع می شود و لطفا سیاسی کاری نفرمایید
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
جهت اطلاع شما اشتباه به عرض رسانیده اند و در اروپا و امریکا همه چیز کاملا شفاف و حتی حقوق رییس جمهور و قاضی و نماینده و...در دسترس عموم مردم و همچنین عضو اف ای تی اف هستند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
همین قدر شفاف یازی هم که از بودجه در رسانه ها درز پیدا کرده از سر همت همین دولت هست که اصلا نمیدونستی کی چقدر بودجه داره . شفاف سازی مردم را پیگیری میکردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
شما اطلاعاتت را بالا ببر
خطاب به پرچم فرانسه
خطاب به ناشناس 2152
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
جناب ناشناس
اگه همه چی شفافه لطفا به سوالات زیر جواب دهید
چطور بزرگترین اختلاس و پولشویی تاریخ به میزان 200 میلیارد دلار در دانمارک اتفاق افتاد؟!
چطور در آمریکا در چند سال پیش جنبش وال استریت راه افتاد که می گفتندد 1 درصد آمریکایی هابیش از 90 درصد ثروت آمریکا رو قبضه کردند.؟!
چطور در فرانسه جنبش جلیقه زردها راه افتاده که جنبش ضد سرمایه داری است؟! و لیدرهای اصلی آن نه فقرا بلکه اساتید دانشگاه و روشنفکران هستند؟!
ناشناس
| France |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
جناب ۲۲.۴۲
شفافیت یعنی مشخص شود چه کسی چه مقدار درامد دارد و ثروتش را از چه راهی جمع کرده.بعنوان مثال کسی که تا سی سال قبل فقط یک موتور داشته قاعدتا از راه حلال نمیتواند ویلاهای چند میلیاردی داشته باشد.در اینصورت امثال بابک زنجانی تکلیفشان زودتر مشخص میشد که چطور از رانندگی رییس بانک به مالکیت شرکت هواپیمایی رسیدند.بله در امریکا ثروتمندان زیادی وجود دارند بقول شما یک درصد اما در امد و مالیات انها تماما مشخص است مثل بیل گیتس که سالانه میزان ثروتش منتشر میشود یا استیو جابز زمانی که زنده بود.‌.‌حتی دونالد ترامپ قبل و بعد از ریاست جمهوری ثروت و درامدش کاملا مشخص است.اگر شما روزی توانستید به این حد از شفافیت برسید فساد ریشه کن نخواهد شد اما بطرز قابل قبولی کاهش پیدا خواهد کرد
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
انهای که نام‌بردی جنبش نیستند بلکه مهاجرینی هستند که طی چند دهه بخاطر دلابل خیلی زیادی در اقلیت جامعه غرب قرار گرفتند . بهرحال ممالک غربی خیلی مهاجر پدیرفتند و آین همه مشکلات بوجود اوردند حالا شما حساب کن ایا ۴ درصدی قالیباف در ایران درست هست خارج را ولش کن داخل بچسب اگر این امار درست باشه که دیگه خیلی بد هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
جلیقه زرد ها همانچپ افراطی هستند که سالها پیش با اعدام و نژادپرستی واقتصاد بسته ونابود کردن کشور قبلا امتحان پس دادن
خاشقچی نیستی ببینی گوشت در ایران شده کیلویی 170 تومن؟
دوستان هر کی میتونه برای روح قاشقچی یک دقیقه سکوت کنه
جناب همین گوشت کیلویی ۴۰ تومان را می فروشند ۱۲۰ هزار تومان و مسبب ان هم خود دولت است که رانت داده به یک عده ای و فروش ان به یک قیمت دیگر و خود دولت هم خبر دارد چی کار می کنند این واسطه ها ولی کاری نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
شما گوشت میخوای چیکار . دوغ بخور . گوشت مال کارگری هست که تا طبقه چندم پتن بالا میکشه . شما که کار نمیکنی . فقط حرف میزنی پول زبان میگیری
خود دولت و نوچه هاش اینقدر نگران شفافیت هستند و هر طور شده می خواهند این معاهده را اجرا کنند چرا حقوق کارکنانش را بعد ۲ سال منتشر نمی کند در سایت و شفاف نمی کند و امروز و فردا می کند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
شما نگران دولت نباش بهرحال عمر هر دولتی بعد از مدتی تمام‌میشه چون قانون‌گفته برو یقه کسانی را بگیر که دو دستی . بودجه هم‌میگرند جواب هم پس نمیدن . درخت کوتاه تر از منتخب مردم گیرت نیامد که بالا بری برای دیدن افق بالاتر درخت بزرگتر برای بالا رفتن پیدا کن
هیچ کمپینی تو ایران جواب نمیده
مردم نسبت به هم ترحم ندارند
بیش از این نباید انتظار داشت
هندی ها می ایند در چابهار سرمایه گذاری می کنند می گویند فروختند و رفت می رویم در خارج سرمایه گذاری می کنیم و کشت کشاورزی می خریم در خارج میگویند پول خارج بردند الان هم کیش
اصلا معنی سرمایه گذاری را می فهمند این ها و دنیا با جذب سرمایه خارجی کار می کنند
در امریکا هم باند مواد مخدر راحت خرید و فروش می کنند ایا با این ساز و کار متوقف شد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
نه نشد دوست عزیز.اما استدلال شما مثل اینست که بگوییم چون دزدی در جامعه ریشه کن نشده پس به نیروی انتظامی نیاز نیست‌‌.این شفاف سازی میزان خلاف را کاهش و دور زدن انرا سخت تر خواهد کرد ولی بطور کلی ریشه کن نخواهد شد زیرا انسانها طماع همیشه وجود دارند
ازدواج سخنگوی سابق وزارت خارجه آقای رامین مهمانپرست و بازیگر سینما خانم مریم کاویانی را به عموم مردم همیشه در صحنه تبریک میگم.

اختلاف سنی شون فقط هشت ساله. خانم کاویانی، چهل و هشت سال سن داره، که به زودی به چهل و نه هم میرسه! به هر حال ایشالله که با هم خوشبخت بشن، و عصای روزگار پیری یکدیگر بشوند.
مسئولین اشرافی زندگی میکنن، بالای شهر تو خونه های آنچنانی میشینن و با سلبریتی ها ازدواج میکنن، فرزندانشون را می فرستن عمریکای جهان خوار و انگلیس روپاه پیر، لاکچری می خورن و لاکچری می پوشن
باسلام خداراشکر تتلوبرگشت خیلی نگرانش بودم اینهمه گرانی .دزدی ورانت وووبعلت ننبودن تتلو بود
انقلاب ایران و جنگ ایران عراق برای تقسیم ایران بود. طرحی که صهیونیست پیاده کرده بودند اما این نقشه با فداکاری ملت ایران نقش بر آب شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
حالا که برادر شدی . عنیمت و خسارت که نگرفتی و به برادر بخشیدی . حالا باز چی میگی . باز هم‌ملت ایران بدهکار شدن . تو کله تو چی میگدره بریز بیرون خطرناک هست
دریافت حق سرویس در رستوران ها قانونی نیست ایا دریافت 9درصد ارزش افزوده درقبرستان ها جایز وقانونی است.
استاد آواز ایران به بهانه واهی ممنوع الکاره ,بعد تتلو بااین همه سابقه بد اخلاقی وفحاشی آزاد و.مشغول به کاره !!!'
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
تتلو کجا مشغول کاره ؟
کنسرت داده ؟
موسیقی رسمی داده بیرون ؟
چرا دروغ ؟
بحمدالله اگر مردم ما اندکی تحمل کنند ما در قله پیشرفت هستیم. کشورهای دیگر به اقتدار با رشک می برند. ما پنجه در پنجه امریکای جهان خوار و انگلیس روباه پیر کرده ایم.
نباید از گرانی و بحران که اکثر آن از القائات دشمن و ایادی استکبار است ترسید. به شما قول میدهم با توکل به خدا و ائمه اطهار مشکلات ما حل می شود.
توصیه من به جوانانی که مشکلات مالی و ازدواج دارند این است به نماز خود توجه کنند. اکثر ناکامی های شما بخاطر عدم توجه به نماز است.
پاسخ ها
امید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
حاجی جون من مستاجرم از صبح تا شب کار بازم تو خرجم موندم چقد به نظرت صبر کنیم حله ؟ والا نمازم میخونم ولی به زور تو خرج زن و بچم موندم لطفا راهنمایی کن چی کار کنم حل بشه مدیونی جواب ندی ب
ناشناس
| France |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
متلک نگو اخوی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
امید
بهتره فکر اینکه بچه بیشتری رو بیاری از سرت بیرون کنی
مرد حسابی وقتی توانایی فراهم کردن حداقل ها رو نداری چرا بچه دار میشی که تو خرجش بمونی؟؟؟
اقای واعظی با اختیارات بیشماری که داردتیشه به ریشه دولت اقای روحانی زده و واقعآ عجیب هست که ایشان را کاملآ از دولت کنار نمیگذارند
آستانه تحمل مردم همیشه در صحنه بسیار بالاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
بعضی نظرات یه جوریه که ادم نمیدونه منفی بده یا مثبت
گرانی های اخیر نشان داد نه دولت ونه مدیران دولتی به هیچ عنوان نه به مردم ونه کشورشان هیچ تعهدی ندارند وفقط به فکر چپاول و غارت کشور هستند چون هدف دارند اهدافشان ایجاد نارضایتی در بین مردم نسبت به نظام است .
البته گور خوانند به امید خدا همگی رسوا خواهند شد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
گرانی را تحمل کن . اینقدر عاجز و ناله نکن . بهرحال الان تکلیف خودتان با خودتان را معلوم کنید . باید محرومان جهان را ازاد کنی هزینه داره . داداش محرومان جهان را باید ازاد کنی خرج کنی فهمیدی
دلار بشه صد هزار تومن گوشت بشه کیلو یه میلیون تومن بازم این مردم تو صف وایمیسن
خرج مردن هم نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده جهنم که میگن اینجاست والا بخدا گیر افتادیم
درسته محصولات روستایی خیلی گرون شدن

اما تنها نکته مثبت این گرونیا اینه که بالاخره نوبت مردم بدبخت روستا ها هم شد
بقول ظریف خودمون انتخاب کردیم که اینجوری باشیم
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ظریف درست گفته . مردم خودشان این راه را انتخاب کردند یعنی هر مسولی پشت تربیون قرار میگیره از قول مردم میگوید این مردم هستند که گفتند با استکبار مبارزه کنیم .
صداوسیما امروز رشد منفی اقتصاد المان رو پخش میکرد

خلاصه بگم همه بد ما خوب بودیم فقط
بخدا این دیگه زندگی نیس ک ما میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
چند تا پست بالاتر را بخونید ، به عینه می بینند که روحاتی بدبختشان کرده باز هم با لجبازی می گویند ، باز
هم در برابر رئیسی دوباره به روحانی رای خواهیم داد . خلایق هرچه لایق ،
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
داداش خدای در سیاست مثل اینکه خیلی جوانی .‌من از سن ۱۶ سالگی که در تطاهرات انقلاب بودم ودیدم که مطالبه این‌مواردی تو گفتی نبودند مردم تشنه آزادی بودند این حرف منو چطوری برات بیان کنم . من و هموطنان شهر ما دنبال اقتصاد که نبودیم اقتصاد داست بسرعت پیش میرفت دنبال استقلال . ازادی سیاسی و پیشرفت بودیم الان هم بین روحانی و دیگران روحانی را چون شعار ابراز عقیده داده رای دادم
وای بر فریبخوردگان بنفش و شرم بیشتر بر اونهایی که میگن او هیچ کاره است بعد خودشون رو کشتند تا ایشون رای بیاره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
به روحانی رای دادیم که دمکراسی زنده و پایدار باشه . تو هنوز بین انتخاب کردن و انتخاب شدن را نمیدونی . تو وقتی رقابت حزبی نداری انتطار شما زیادی و بی جا هست . انتخاب بهتری وجود نداشت فرقی نمیکرد کی رییس جمهور باشه و بعد اینکه ترامپ از تمام تعهدات بین المللی که سود نداشته باشه خارج شده . تحمل کن . سختی صد سال اول هست بعدا خوب میشه
"هدیه جنجالی پاکستان به بن سلمان"
دولت فخیمه برادر ودوست پاکستان چرا اشتباه می کنید مگر خدای ناکرده شما در سال ۲۰۰۰ زندگی می کنید..برادران عزیز استاد گرامی جناب محمد بن سلمان به یک اره طلایی نیاز دارد نه یک اسلحه طلایی افتاد؟؟؟
صرفنظر از تفاوت قیمت مورد اشاره در مورد گوشت های وارداتی ، سئوال بنده اینست که آیا این گوشت ها با ذبح اسلامی فراهم شده است یا جای شک دارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
بنده اطلاع دارم ذبح اسلامیست
یکی از اشنایان که طلبه هست برای نظارت ذبح به کشور صادرکننده رفته بود
حتی قصاب هم از ایران میفرستند
چرا اصلاح طلبا بخاطر گرانی صداشون در نمیاد ولی برای دخترا 15 سال حمایت از حقوق سگ صداشون در میاد یعنی حقوق انسان ها به اندازه حقوق سگها نیستن والا سلبریتی اصلاح طلبا فقط به فکر خوشدون خانواده خودشون هستن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
برای اینکه میدانند و بیشتر از شما و من میفهمند که این گرانی برای همیشه با ملت ایران هست . به دلایل انقلابی که داریم . یعنی شما هنوز سخنرانی مسولین را نمیبینی . افکار انها را رصد نمیکنی . سخنرانی احمدی نزاد را در سازمان ملل و مطبوعات خارج ندیدی . پس بخاط همان دلایل کسی سیاسی باشه میفهمه . دلیل مربوط به دولت دوحانی نیست بخاطر سیاست کلی هست چرا عراق این مشکل را ندارد
افرادی که پزشکی قبول میشن هیچ استعداد و هوش بیشتری نسبت به بقیه ندارن و فقط پول بیشتری نسبت به بقیه دارن
قیمت گوشت هشت دلار است هر جور ضرب می کنی با دلاری که چهار و دویسته صدو بیست نمیشه
از نهصد گوسفند بدون کارت پروار جناب معاون خبر ندارند
از شیخی پرسیدند قیمه با (ق) است یا (غ)؟
جواب داد قیمه با گوشت و لپه است!
خواستم بگم شما که ضرر پدیده شاندیز رو از بیت المال میدید محبت کنید ضرر شرکت ما رو هم پرداخت کنید.
تنها چیزی که تا الان تورم و قیمت دلار روش اثر نداشته و اصلا گرون نشده ساندیس بوده

اگر بتونیم تکنولوزی تولید ساندیس رو برای پراید ، گوشت، مرغ، محصولات کشاورزی و وسایل خانه هم استفاده کنیم تمام مشکلات کشور خود به خود حل میشه
امروز در بوشهر رکورد ایستادن در صف مرغ و بلند ترین صف برای مرغ که قبلا متعلق به همین شهر و در زمان احمدی نزاد بود شکسته شد.

مردم بوشهر امروز با تشکیل صفی به طول 1500 متر رکورد بلندترین صف برای خرید مرغ را در ایران شکستند. آنها همچنین توانستند رکورد زمان ایستاد در صف را هم که قبلا 10 ساعت بود را به میزان 2 ساعت بهبود و به 12 ساعت برسانند.
اقا اسمان به زمین بیاید و زمین به اسمان برود قیمت هر کالا عبارت است از قیمت جهانی آن ضربدر نرخ برابری ارز آزاد
پاسخ ها
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
زیاد گتاب خوندیی هنگ کردی اگرم حرف شما باشد پراید الان به بیست ملیون نمیرسد جیب مسئولان و سهم بقیه رو ننوشتی از میراث داری
تا وقتی گفتمان اعتدال واصلاحات و گفتمان دشمن تراشی مملکت رو نابود نکنند دست بردار نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
گفتمان دشمن تراشی که مال اصلاحات نیست مال اصولگریان یا همان تفکر محافطه کار هست . اگر دولت اعتدال هر هفته در سخنرانی از دشمنی عرب سخنرانی نکنند داد اصولگرایان در می اید یعنی باید پشت سرهم دشمن سازی کنند .
معلومه مردی که اجازه نمی‌دهند حتما داره خیانت می‌کنند
پس عقل حکم میکنه حتما وارسی بشه
اگر تروریسم را حیوانی تشبیه کنیم سر آن عربستان هست و بدن آن پاکستان


متاسفانه بعد از حمله 11 سپتامبر به برج های دوقلو به جای اینکه آمریکا به این دو کشور حمله نماید به دو کشور مظلوم عراق و افعغانستان حمله کرد و میلیون ها نفر از مردم آن را کشت یا مجروح کرد.
خدا به روحانی صبر بده از راست و چپ و بالا و پایین تحت فشار است ، به خدا روزی حسرت همین روحانی رو خواهید خورد؟! چرا یه عده نمیخان باور کنند مردم وقتی به گفتمان تعامل رای دادن چرا دوست دارید کشور به سمت جنگ کشیده شود
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
این‌تندروها هم تو خیابان هم تو کوچه و هم تو مجلس و هم تد عزا و عروسی با مردم جنگ و دعوا دارند و متاسفانه با دنیا هم دعوا دارند بجز چند کشوری که اقماری هستند که دنبال ایده لباس یکسان هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
معلومه جناب عالی طرفدار روحانی هستی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۲
تعامل با عزت ، یعنی یه چی بدی یه چی بگیری
تعمل با خفت ، یعنی همه چی بدی و هیچی نگیری
کاری که روحانی و ظریف کردن.
ناشناس
| India |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ما از مسولان بی تعهد رنج می بریم؟ وچون این امر در مدیران نهادینه شده روحانی هم برود هرکسی دیگر هم بیاید بدتر خواهد بود نه بهتر....
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
هدف از مذاکره برسمیت شناختن حق غنی سازی بود . دیگر موضوعات اختلافی از اول وجود داشته و طرفین هم از اول قرار بود موارد اختلافی دیگر را حل کنند ولی مخالفت شد و انجام نگرفت . بنابراین تا حدودی قابل حدس زدن بود که امریکا خارج بشه . هیچ قرار دادی برای همیشه پایدار نیست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
خدا شفا عطا کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
واقعیت رو گفتن ربطی بهدطرفدار بودن نداره جناب ، چرا داری همهدچیز روبا هم مخلوط میکنی
هنرمندان کشورمون خرجشون بالاست و نمیتونن با قشر عادی و معمولی ازدواج کنن بنابراین چاره ی دیگه ای ندارن جز اینکه با وزیر وزرا یا عاقا زاده ها مزدوج میشن
دروغ گفتن از گناهان کبیره است. حالا با این همه گناه کبیره
مملکت داری هوتوتو!!!!
اقای مومنی درست تشخیص داده اند
یکی بگه اقوامی که مورد خشم خداقرارگرفتن چکارکردند که دولت وما مردم نکردیم
امروز تو روز روشن جلوی چشم ملت شیشه ماشین رو شکستند و لپ تاپ طرف رو دزدیدن ؟! مسئولین عزیز از خواب بیدار شوید ، جناب توکلی ایا درک میکنی ملت چی میکشند امروز ۴ قلم کالا خریدم شد ۲۸۰ هزار تومان یعنی تو یه روز ۱۳ درصد حقوق من معلم رفت ؟! افلا تعقلون ، افلا تتفکرون ؟؟ بابا ملت به فلاکت افتادن ، چرا فکر اون بدبختی که پولی برای خرید نداره نمیکنید ، هر کسی هم که درد ملت رو بیان میکنه احضارش میکنید ولله قسم ما عوامل دشمن نیستیم و کشورمون رو دوست داریم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
ببخشید اشتباه منفی شد پوزش
جناب همتی نکنه میخای مرز نشینان غیور از گرسنگی خدای نکرده بمیرن ، بسیاری از نیارهای کشور توسط مرز نشینان و کولبران تامین میشه ، تولید کننده داخلی که به ملت رحم نداره نمونه کوجکش خودرسازان هستند.
حتما تتلو برای پست معاون اجرایی دعوت شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
نه نه اشتباه میکنی ایشان‌جهت اماده شدن برای اجرای کنسرت در مشهد شاید باشه و شاید برای اجرای کارناوال تبلیعی ۱۴۰۰ برنامه دارند
دستور قحطی مصنوعی از تابستان صادر شد که نفوذ ی در دولت وذلت طلبان آن را کلید زدند از خروج ارز و طلا و دام کندم تا خاک کردند مایتاج مردم در خاک که مثلث استکبار ذلت طلبان نفوذی در دولت و مرتجعان عرب مامور اجرا هستند
سلام . اقا من یه نظری دارم .یه سال کشورمون بدون مسئول اداره بشه چی میشه ؟؟بجون خودم گل و بلبل میشه
حساب کن اینهمه مسئول که همگی بالای ده میلیون حقوق میگیرن . حقوق حداقلی بگیرن .ببینیم کشور چطور اداره میشه.والله
یا میشه یکاری دیگه کرد جای مسّئولان و مردم عادی را عوض کنیم تا هم مردم درد مسئولان را درک کنند و بدونند چه زندگی نکبت باری دارند و هم مسئولان بفهمند مردم چقد تو رفاه و اسایش زندگی می کنند
اقا من یه سوالم دارم فقط بگم من ادم سیاسی نیستم . این کمکی که به کشورهای دیگه میشه بالاخره از جیب همین مردمه .اومدیم یکی از این مردم راضی نبود پولش اونجا هزینه بشه چیکار باید بکنه وقتی کسی راضی نباشه این پول مال غصبی نیست؟؟
ممنون میشم به سوالم جواب بدین .
چون واقعا برای من سوال شده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
کاربر محترم اصغر . من و شما و دیگر هموطنانم هم در بحث کمک ها چنین تحلیلی دارند . من قبلا خودم همیشه چنین سولاتی داشتم اما پس از تحقیقات به این نتیجه رسیدم که روحانی خواست برای مردم کاری انجام دهد اما نشد . شما به جلسه ای که آقای ضرعامی به روحانی میگوید که اقای روحانی در مورد حجاب در فلان جا چرا چنین گفتی و روحانی جلسه را ترک کرد . یعنی الان شما باید به این درجه از مسایل سیاسی رسیده باشی که طیف روبروی اعتدال گروهی هستند که اصلا مشکل جامعه را فقط به پوشش زنان تقلبل دادند و اصلا چنان غرق در ارمانهای فرهنگی خود شدند که اقتصاد فراموش شد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
شما مثل اینکه در دوره چلوزیان زندگی میکنی.مرد حسابی شما راضی باشی یا نباشی مثلا چه اتفاقی می افته...این همه غارت و دزدی و.....که هروز دمل چرکی یکی از ان ها بیرون میزنه تا الان چه اتفاقی افتاده..اگر دنبال اسلام و شریعت ناب هستی باید سر به بیابان بگذاری البته اگه بیابان ها را هم نفروخته باشند
باز جویی همسر سعید امامی را در کلیپی دیدم . جالب بود میگفت من اصلا اسراییل نرفتم .دنیای سیاست خیلی پیچیده هست تابی جان چرااین اخبار را تیتر میزنی . برای ما خوب نیست . خاطر ما را افسرده میکنه
باباخودخواهی ماایرانیان گوش خداراهم کر کرده هیچ فکر کرده اید اگرروحانی نبود شاید شماها درمسیرانقلاب 20 سال دیگه نیز به اینجانرسیده بودید ودرهمچنین روزی بایدراهپیمائی کشت وشهیدشدن 27 شهیدجاده مرزی شرکت میکردیدیادر20 سالگرد27 شهیدمرزبان اتوبوس نحبگان درگردش علمی چپ میکرددیگریادت نمیامد چندمین سالی هست که بعلت گوشت کلیو1000000تومانی خورشت قیمه ائی سرسفره ات ندیده باشی قدرروحانی را بعدرفتن اوخواهیدفهمیداگاه شدن ورشدفرهنگی اخوی هزینه دارد هم چون انقلاب نو احتیاج به خون وگشنگی وگرونی داردبس دراین مسیر روحانی مسیرکار نزدیکترونزدیکترکرده است فقط همین بیایداینقدرجلوپای مارانگاه نکنید ی کم دورتر حداقل ی کم به فردای کودخود نگاه کنیم
بادرود:چراکشورمان بعداز۴۰سال ازانقلاب که هدف مردم ازبین بردن فسادوفقربودتابه امروزبه نتیجه نرسیده است ،جوابش بسیارساده است وآن این است که درستی وصداقت جایش رابه دروغ وتظاهروریاکاری داده واکثرماافرادجامعه اخلاق خوب رابه فراموشی سپرده ایم لذاروزبه روزبایدمنتظروضعیت بدتری باشیم چون به یکدیگررحم نمیکنیم .
خدا شاهده است در اداره ای که من در آن کار می کنم افرادی هستند که ماهانه حدود 40 الی 50 میلیون تومان حقوق و مزایا می گیرند، آن وقت دریغ از یک ذره کار مفیدی که برای اعتلای جامعه یا همان اداره انجام بدهند. یعنی به اندازه آبدارچی یا کارگر سر کوچه هم برای جامعه مفید نبوده و هیچ بهره وری هم ندارند. جالب آنکه تو کارهای دلالی و خرید و فروش مسکن و ماشین هم کاملاٌ دست بکار هستند. تازه این یک نمونه خیلی کوچک توی یکی از استانهای پرت کشور است تا چه برسد به استانهای بیشتر برخوردار مانند تهران....!
جناب مؤمنى يك بار با حمايت خودتان از دولت روحانى مردم را بيچاره كرديد بس نيست؟!
نمیدونم چراآدمهای به دردنخوررواونقدربزرگ میکنید.استادشجریان وامثال ایشون روخبری ازشون نمیزنیدبعدازاین قرتی بدردنخورخبرمیزنید.شمااین جیگیلی هاروبزرگ میکنید
جالبه دولت..واردکننده همه میگن گوشت باید کیلو ۴۰تومن باشه...ولی مافیای گوشت و دنبلان کیلوی نود و صد و هشتاد......میفروشه....یعنی تعزیرات..نهاد حمایت از مصرف کننده .نیرو های نظامی دادگاه ها وتمام کسانی که این مشکل به انها ربط داره...فقط نگاه میکنند.یعنی در این مملکت هیچ قانونی برای گرانفروشی نیست و تمام این نهاد ها و ارگان ها سیب زمینی هستند که ای کاش لا اقل سیب زمینی بودند. لازم به توضیح است که اینجانب نه مسبب تشویش اذهان عمومی و نه رابط با کشور های امریکا و اسراییل و مخل امنیت عمومی هستم........فقط ما گرسنه ایم حسنک کجایی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
مشکل بالاتر از اینهاست برادر
در مورد صحبت معاون محترم وزیر صدور مجوز واردات گوشت نامحدود است لطفا به جمله در صورت داشتن اهلیت توجه فرمایید . لطفا مشخص فرمایند اهلیت داشتن شامل چه شرایظی می باشد شنیدم این اهلیت را شورایی تشخیص می نماید و تایید می کند که افرادی از واردکنندگان عضو آن هستند خوب است بررسی شود.
اقا کیشم دادن رفت. قشنگ یادمه که میگفتن ماهیگیریه چینیا تو خلیج فارس دروغ محضه. بعد که گندش دراومد ظریف اومد گفت ما اجاره دادیم. اینو یادتون باشه هرچیو تو ایران تکذیب کردن حقیقت داره.
مسئولين بي عرضه خجالت خجالت !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۴
جلوی عرضه شون رو گرفتن .....
گوشت وارداتی ۴۰ هزارتومانی را ۱۲۰ هزار تومان می‌فروشند؟

چقدر تیتر با متن همخوانی دارد؟؟؟؟؟؟؟/ واقعا زحمت کشیدید
ظاهرا یه اتفاقایی قرار تو مجلس بیفته ونتیجش میشه اینکه ای ملت فهیم بدانیدکه اگر تورم چند برابر شده یا اجناسی که مردم استفاده نمیکنن چهار برابر شده یا جوانان کم تجربه و بی استعداد بیکار شدن یا اجناس بدردنخور مثل طلا و ارز وبنزین قاچاقی خارج میشن یا فرشهای اصیل چینی و لباسهای متناسب با فرهنگ ایرانی از ترکیه و مواد مخدر ناب قاچاقی وارد میشن یا گوسفندی که گوشتش شده صد هزار یا خودرو ملی که تمام گواهینامه های بین المللی رو به تنهایی در دنیا به نام خودش ثبت کرده حالا چند ده ملیونی گرون تر شده خب اگه این همه تدبیر تشکر نداره حداقل به امید ارزان قیمت ترین بنزین دنیا باشید یا نانی که چند ساله قیمتش ثابته و مدیونید اگه فکر کنید که این دوتا عمدا گرون نشدن وابزار توجیهن نه این دوتارو ما حبس کردیم که ملت شریف در کمال رفاه و آسایش باشن آسوده بخوابید شهر در امن امان است
جهان سوم جایی است که هر کس بخواهد مملکتش را آباد کند،خانه اش خراب می شود و هر کس بخواهد خانه اش را آباد کند باید در ویرانی مملکتش بکوشد.

#پروفسور حسابی
(پدر علم فیزیک ایران)
آخه خدا رو خوش میاد یه عده ای رفتن در پدیده سرمایه گذاری کردن بارها سودشو بردن بعد که اومدن ضرر کردن یه عده دیگه باید بیان زیان ایشان را پرداخت کنن ، مگر اون موقع که سود میکردن از سودشون چیزی به دیگران میرسیده که حالا زیان ایشان را دیگران بپردازند خداوکلیلی این ظلمه ، رئیس جمهور با چه منطقی نامه 1000 میلیارد برای زیان دیده های شاندیز را توشیع کردن خدا میدونه .
انشاله خدا به استاد شجریان سلامتی بده و دوباره صدای ملکوتی ایشون رو بشنویم . آمین
هدیه دادان اسلحه ای که با طلا آبکاری شده در همگام بازدید مقامات عالیرتبه از مکان های نظامی امری عادی است. و در ایران هم انجام میشود.
بیایید با هم رو راست باشیم من نه اصلاحی ام.نه اصولی ونه اعتدالی. مسوولین نظام به این دلیل faftرا تصویب نمیکنند که مبادا مردم ایران بفهند پولهایی که به اسد وحزب الله ومادورو و حشد الشعبی و روسیه وچین و مابقی دوستان میدن،چقدر هستش و مردم اعتراض نکنن. واز یکطرف هم مسوولین میدانند اگه به این معاهده نپیوندند نمیتوانند تا ابد نفت رو باز طریق مافیا و قاچاق و دور زدن بفروشند.......................... برای همینه این معاهده این قدر پیچیده شده............ تابناک جون پسر خوبی باش و این کامنتو منتشر کن......
در پاسخ به دوستی که گفته چرا زن باید تتو کنه؟ باید به ایشون بگم که چنین کارهایی چه درست باشند چه نادرست خود فرد انجام دهنده در موردش تصمیم می گیره شما چکاره هستی که برای کسی تصمیم بگیری چکار کنه و چکار نکنه
تكليف FATF رو به مردم واگذاريد
40 سال مديريت و .... چه نتايجي داشت ؟
اين مورد رو به خود مردم واگذارين
آقای اتاق صنعت و معدن چرا آدرس رو اشتباهی میرید برید سراغ مشکلات بزرگتر برید سراغ خودروسازان نه اینکه در این گیرودار موضوع حق سرویس رستورانها را گنده کنید به نظر شما الان حق سرویس رستورانها مهمه یا گوشت و پراید و آهن و... آدرس رو اشتباه نرید آقایان مردم میتونن برن خونه خودشون سرویس ولی نی تونن بدون آهن خونه بساز برین فولاد سازا رو جریمه کنید خودروسازا رو جریمه کنید نه صاحبان سرویس روستوران و پفک فروشی ها
فصل الخطاب: بله دقیقا دوست عزیز دعوای ما دعوای حق و باطله دنیا پرستان چه در ایران و چه در دل آمریکا دنبال زندگی جاودانه و حیات مادی هستن ولی ایران و کشورهای آزاده دنبال رشد و تعالی و کرامت انسانی هستن, ما از مظلوم دفاع میکنیم و اونها همه رو استثمار میکنن، در داخل هم افراد دنیا پرست از حقوق اونها دفاع میکنن تا حقوق بیشتری نصیبشون بشه اما غافل از اینکه شیطان داره گولشون میزنه صد سال دیگه همه ما مردیم کدوم فراماسون زنده مونده که ملکه الیزابت و شوهرش بمونن هستیم و میبینیم که تا دو سه سال دیگه سقط میشه ، اونها میخوان دنیا نابود شه تا اونها طعم قدرت رو بچشن چون از بچه گی اینجوری تربیت شدن اما اگه یکبار جلوی نفسشون می ایستادن اینهمه بدبختی و بیچارگی نصیب خودشون و مردم جهان نمیکردن. آره ما نمیپیوندیم بهfatfچون میدونیم اونها اینرو دقیقا دارن میذارن که ما به حزب الله و یمن کمک نکنیم آره ما طرفدار اسدیم چون اسراییل میخواد سوریه و یمن خفه شن تا راحت ما رو خفه کنه تا رو کل منایع دنیا سلطه داشته باشه اما ما از قدرت سلطه رو نمیخوایم ما میخوایم منابع رو بدیم به دست اهلش برسونیم به حکومت مهدوی من افتادم میرسونم دست بعدی واسش جونم میدیم خونم میدیم ما ایدئولوژی داریم اتفاقا سیاست و استراتژی بلند مدت و با ثبات داریم اما در مورد کسانی که اونها هم ثابت باشن نه اردوغان که واسه پیوست به اتحادیه اروپا یک بام و دو هوا بود یشب موشک میزد به سوریه فردا سر توپو میچرخوند رو داعش.
همونایی که مخالف FATF هستن عملان پول شویی هستن و کاسبان تحریم وگه نه چگونه عربستان و روسیه و ترکیه و اغلب کشورها به این لایحه پیوستن اما برای ما ضرر داره ؟ اصلا این آقایون از متن این لایحه خبر دارن ؟ خوندنش ؟ عیبش چیه ؟ شفافیت مالی چه ضرری داره ؟ قطع حمایت از گروه های تروریستس چه اشکالی داره ؟ رابطه با تمام بانک های دنیا بصورت شفاف چه اشکالی داره ؟
این آقایون از چی میترسن ؟
عدو شود سبب خیر ... بزارید مدتی دست از سر یمن و سوریه و لبنان و ..... برداریم و بفکر کشور خودمون باشیم مگه اینهمه دشمنی تا حالا چه نتیجه ای داده ؟ مگه ما وکیل وصی مردم کشورهای مظلومیم درصورتی که خودمون اینهمه در مضیقه هیتیم ... تا حالا دیدید کسی جایی زمانی بخاطر کمکهامون به اونا تشکر کنه ؟
حق مردم را چرا صرف جاه طلبی های ایدئولوزیک میکنیم ؟
هرچی بگیم ما خوبیم اما عملا وضع خوبی نداشته باشیم کسی باور میکنه ؟ خوب اگه کشور خوبی داشته باشیم همه میبینن و ما را باور میکنن مثل ژاپن اما اگه کشوری قحطی زده داشته باشیم و نتونیم جمع و جورش کنیم مرتب بگیم ما درست میگیم کسی باورش میشه ؟
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل