بازدید 42554
هزار و پانصد و شصت و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

چرا علی دایی با تلویزیون آشتی نمی‌کند؟/علم‌الهدی: ترویج برخی حرام‌ها در صدا و سیما مشهود است/توئیت عجیب مشاور روحانی در واکنش به حادثه تروریستی زاهدان/حقوق نجومی پاسداران منطقه ترور شده!/تکذیب سکته رئیس دولت اصلاحات

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رانت ۵۰ هزار میلیاردی ارز دولتی واردات به جیب چه کسانی می رود؟/اولین کسی که وارد محاصره زینبیه شد که بود؟/اولین واکنش اروپایی‌ها به اظهارات معاون ترامپ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۸ 14 February 2019

تابناک؛ محمد جواد بربریان ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

واکنش وزیر امورخارجه لهستان به توییت ظریف!

وزارت خارجه لهستان در واکنش به اظهارات وزیر خارجه جمهوری اسلامی، با تأکید بر اینکه لهستان تمامی اشکال تروریسم را و از جمله حمله‌ای که در جاده زاهدان خاش روی داد را محکوم می‌کند گفت: به رغم گفته‌های ظریف، «هیچ تروریستی امروز در ورشو حضور ندارد».

همسر دکتر شریعتی دچار سکته مغزی شد

احسان شریعتی فرزند دکتر علی شریعتی در کانال خود نوشت: متأسفم به عرض برسانم که عصر روز دوشنبه ۲۲ بهمن، مادر عزیزمان خانم دکتر فاطمه (پوران) شریعت‌رضوی (شریعتی)، دچار عارضهٔ سکتهٔ مغزی شدند و در حال حاضر در موقعیتی میان مرگ و زندگی به سر می‌برند. از همه دوستان می‌خواهیم که برای بازیافت سلامت ایشان به درگاه ایزدی نیایش کنند.

رانت ۵۰ هزار میلیاردی ارز دولتی واردات به جیب چه کسانی می رود؟

کریمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حالی که ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات ۲۵ قلم گروه کالای اساسی اختصاص می‌یابد ساز و کار‌هایی که بتواند کالا‌های وارد شده را با قیمت مناسب به جامعه هدف برساند دچار اختلال است. در واردات کالا‌های اساسی با استفاده از ارز نیمایی بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان رانت وجود دارد که مشخص نیست در جیب چه کسی می‌رود. با وجود هشدار‌ها برای جلوگیری از قاچاق دام زنده در چند ماه اخیر متأسفانه اقدام جدی برای جلوگیری از این پدیده نشده است. انبوه مرغداری‌ها به علت مشکلات مختلف در کشور تعطیل هستند.

مبلغ سبد معیشت کارگران تعیین شد

در جلسه امروز کمیته دستمزد، رقم ٣ میلیون و ٧۵٩ هزار و ٢٠٠ تومان به عنوان سبد معیشت خانوار کارگری با میانگین ٣. ٣ نفر محاسبه و به تأیید سه جانبه رسید. با این حساب هزینه خانوار در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ٨٠ هزار تومان در ماه افزایش را نشان می‌دهد

تروریست‌های انگلیسی که از سوریه برمی‌گردند، چه سرنوشتی دارند؟

براساس قانون جدید ضد تروریسم تصویب شده توسط پارلمان انگلیس، شهروندان انگلیسی که در سوریه بودند پس از بازگشت به کشور بازداشت شده و تا ده سال زندان را تحمل خواهند کرد. سرویس‌های اطلاعاتی پیش‌بینی می‌کنند که صد‌ها نفر از نیرو‌های انگلیسی هنوز در سوریه بوده و در کنار نیرو‌های افراطی و تروریستی مانند داعش فعالیت می‌کنند. /ایسنا

علی دایی چرا با تلویزیون آشتی نمی‌کند؟

علی دایی که هنوز از رفتار تلویزیون با خود درباره دو پرونده مربوط به بازی با پرسپولیس در ورزشگاه تختی و البته ماجرای یک مجری تلویزیون رشت در گیلان شاکی است، گفت: یک جانبه با آن آقا حرف زدند، ولی وقتی من حکم جلبش را گرفتم چرا چیزی نگفتند؟ چرا دو خط زیرنویس نکردند؟ طوری گزارش پخش کردند که من کسی را زدم که همسرم توی خانه مدام از من می‌پرسید؟ علی واقعا زدیش؟ او گلایه‌های دیگری هم داشت. از اینکه کلی خبر منفی درباره کارهایش در زلزله سر پل ذهاب کار کردند، اما یک کلمه نگفتند که او با پول مردم چه کار‌های مثبتی آنجا انجام داده است. /دنیای ورزش تورنتو

داوری که از نروژ برنگشت در چه سطحی سوت می‌زند؟

پدیده رفتن ناگهانی از ایران در قالب اعزام به عنوان ورزشکار ملی و برنگشتن، اولین بار نیست که رخ می‌دهد و در همه این سال‌ها بودند افرادی که از این طریق اعزام شدند و برنگشتند. از کشتی و بوکس گرفته تا جودو و خیلی دیگر از ورزش‌ها. حتی داوران فوتبال هم از این قاعده مستثنی نبودند. محمدرضا فغانی یکی از داوران جوان لیگ برتر ایران حدود دو سال قبل بود برای قضاوت در نوروژ کاپ که سری مسابقات رده‌های پایه است عازم این کشور شد و درخواست پناهندگی داد و به ایران برنگشت. این داور ۳۷ ساله حالا در لیگ دسته اول نروژ قضاوت می‌کند.

دلار تا ۸ هزار تومان پایین می‌آید

اکبر رنجبرزاده، عضو هیأت رئیسه مجلس، گفت: هرج و مرجی در ابتدای سال در بازار ارز وجود داشت که در حال حاضر شرایط کنترل شده و نظارت‌ها در بازار ارز افزایش یافته است. قیمت دلار به زیر ۱۰ هزار تومان رسیده و بین ۸ تا ۱۰ هزار تومان قرار می‌گیرد. در حال حاضر از انحراف مسیر ارز کشور جلوگیری شده و انتظار حقیقی و واقعی از قیمت ارز زیر ۱۰هزار تومان است پیش بینی می‌شود که موج دوم کاهش قیمت ارز در روز‌های آینده کلید می‌خورد و ارز به مرز قیمت واقعی خود می‌رسد. /بهار

علم‌الهدی: ترویج برخی حرام‌ها در صدا و سیما مشهود است

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: صدا و سیما باید مروج امر به معروف و نهی از منکر باشد، توسعه فرهنگ قدرت و ثروت و ترویج برخی محرمات در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها مشهود است. احمد علم الهدی چهارشنبه شب در دیدار با دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر صداوسیما در استان‌ها با تشکر از رسانه ملی در راستای حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اظهارکرد: رسانه ملی در چهل ساله گذشته از انقلاب نهادی موفق بوده است و با اینکه تمام انتظارات را برآورده نکرده و صد‌ها نقد و گلایه بر عملکرد آن وجود دارد، اما سوابق این تشکیلات بیانگر موفقیت در حوزه تبلیغ و رسالت انقلابی اش است. وی افزود: تمام قدرت نظام و انقلاب ما در وابستگی مردم به آن است و این وابستگی و حضور مردم دشمنان را مستاصل کرده و آنچه سهم مهمی در این وابستگی و حضور دارد رسانه ملی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: صدا و سیما باید مروج امر به معروف و نهی از منکر باشد، توسعه فرهنگ قدرت و ثروت و ترویج برخی محرمات در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها مشهود است. امام جمعه مشهد خاطرنشان کرد: اگر به اجرای امر به معروف در صدا و سیما توجه جدی شود توجه به اجرای این فریضه الهی در کشور بیشتر از گذشته خواهد شد. علم الهدی تأکید کرد: باید بدانیم رسالت پدافندی در کار فرهنگی مقدم برکار تبلیغی است، زیرا در کار پدافندی جای تعامل و هماهنگی وجود ندارد.

توئیت عجیب مشاور روحانی در واکنش به حادثه تروریستی زاهدان

حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در واکنش به حادثه تروریستی زاهدان در توئیتر خود نوشت: مرزبانان ما به شهادت رسیدند. اما ما در دام چرخه خونین و باطل انتقام نخواهیم افتاد. مسئولیت بر عهده آمران و دیه بر عهده عاقله است.

کریمی قدوسی: «جیش‌الظلم» عددی نیست

نمایند مردم مشهد با بیان این‌که «خون این جوانان تضمینی برای اجرای پیام رهبر معظم انقلاب است» اظهار کرد: در گام اول انقلاب پیام حضرت امام خطاب به جوانان بود. امام خمینی در پاسخ به این پرسش که با یاری چه کسی می‌خواهید اهدافی که در سر دارید را پیاده کنید؟ فرمودند که سربازان من در کوچه‌ها و گهواره‌ها هستند. این امر محقق شد و نمونه آن را در هشت سال دفاع مقدس و مدیریت انقلاب دیده‌ایم. وی افزود: جوانان نسل دوم و این شهیدان عزیز نیز قطعاً این پیام را عملی خواهند کرد. به زودی در گام دوم انقلاب در کمتر از چهل سال دیگر این منطقه را از وجود اشغالگران آمریکایی، آل سعود و صهیونیست آزاد خواهد کرد. در این شهادت ضمن حزن و اندوه، بشارت بزرگی نیز نهفته است که هم‌اکنون نیز آثار آن به وضوح دیده می‌شود. کریمی با اشاره به همزمانی این اتفاق با اجلاس ورشو گفت: این اتفاق هم‌زمان با اجلاس اراذل و اوباش و سردمداران کفر و نفاق، نتانیاهو و سناتور‌های آمریکایی برای براندازی جمهوری اسلامی است. این اتفاق پیام شومی برای آن‌ها هم هست، چون به زودی سیلی بسیار محکمی از جوانان ما دریافت خواهند کرد و بزمشان به عزا تبدیل خواهد شد. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس «جیش‌الظلم» را دست پرورده آمریکا و آل سعود دانست و گفت: این گروه‌ها عددی نیستند و فقط می‌خواهد راه گم کنند. هدف اصلی برای ما آمریکایی‌ها، سعودی‌ها و صهیونیست‌ها هستند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا کمیسیون امنیت ملی قصد بررسی و ورود به این موضوع را دارد، تصریح کرد: قاعده و یکی از وظایف ذاتی کمیسیون این است که به این موضوع ورود کند. همین امروز رئیس کمیسیون و هیئت رئیسه تصمیم می‌گیرند. اتفاقاً ما شنبه هم جلسه داریم. این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد. احتمالاً از ساختار‌ها و سازمان‌های امنیتی دعوت خواهیم کرد تا گزارش دقیق را بشنویم. در صورت لزوم به منطقه خواهیم رفت و حتی از مجروحین هم بازدید خواهیم کرد. نتایج آن را کمیسیون به اطلاع مردم خواهد رساند.

حقوق نجومی پاسداران منطقه ترور شده!

چند هفته پیش بود که ۲۰:۳۰ یک گفت و گوی بدون تعارف با سردار مارانی فرمانده جنوب شرق نیروی قدس سپاه کرد. سردار در حالی که اشک در چشم داشت از حقوق یک میلیون و هفتصد هزار تومانی پاسداران این منطقه گفت.

اولین کسی که وارد محاصره زینبیه شد که بود؟

کانال تلگرامی معراج شهدا با انتشار فیلمی درباره مهندس شهید حسن شاطری نوشت: اولین کسی که درزمان محاصره حرم حضرت زینب (س) وارد این منطقه شد حاج حسن شاطری بود. ۲۴ بهمن ماه سالروز شهادت مدافع حرم " حاج حسن شاطری " گرامی باد.

اتهام روحانی علیه سازمان ملل

روحانی در نشست سه جانبه ایران، روسیه و ترکیه: متأسفانه سازمان ملل نسبت به تجاوزات مکرر در سوریه ساکت است و این سکوت به این معناست که طالب امنیت کامل در منطقه و در سوریه نیستند.

آخرین وضعیت مجروحان حادثه تروریستی زاهدان

مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: در حال حاضر ۵ مجروح حادثه تروریستی شب گذشته محور «زاهدان ـ خاش» در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU) بیمارستان تحت درمان قرار دارند. قاسم حسن زاده بیان کرد: سردار اخوان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه امروز از مجروحان بازدید کرد و روند درمانشان را از نزدیک بررسی کرد. مسئول روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه افزود: همچنین ظهر امروز ۷ تن از مجروحان که به شرایط جسمی نرمال و پایدار رسیده بودند و امکان انتقال داشتند جهت پیگیری ادامه روند درمانی به اصفهان شهرستان محل سکونت خانواده‌هایشان منتقل شدند.

تکذیب سکته رئیس دولت اصلاحات

در حالی که یک اکانت فیک با نام غلامحسین کرباسچی ـ که وابستگی به او ندارد ـ ادعای سکته سید محمد خاتمی را کرده است، خبرنگار «انتخاب» با پیگیری این ادعا، از کذب بودن آن خبر داد. خاتمی در حال حاضر در منزلش است و در صحت و سلامت است.

نخستین واکنش اروپایی‌ها به اظهارات معاون ترامپ

روز پنج‌شنبه ساعتی پس از آنکه «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در نشست «ورشو» به صراحت از اتحادیه اروپا به دلیل تلاش برای حفظ توافق هسته‌ای با ایران انتقاد کرد، دولت آلمان بار دیگر تأکید کرد که اتحادیه اروپا مصمم به حفظ این توافق است. «نیلس آنن» دستیار وزیر خارجه آلمان در مورد تناقض میان عنوان و محتوای نشست برگزار شده در ورشو لهستان، در توییتر نوشت: «کنفرانس ورشو قرار بود در مورد صلح و امنیت منطقه خاورمیانه باشد؛ اما نهایتا، عمده آن در مورد ایران بود. »وی افزود: «پاسخ ما، بسیار ساده است. اروپا به نحوی متحد و محتاطانه گام برمی‌دارد. ما روی فشار و گفت وگو حساب کرده‌ایم. اروپا پای برجام می‌ایستد.» پنس عصر امروز اتحادیه اروپا را به تلاش برای شکست دادن تحریم‌های یکجانبه آمریکا علیه ایران متهم کرد و گفت: چنین کاری به افزایش شکاف میان واشنگتن و بروکسل منجر می‌شود. وی همچنین از اتحادیه اروپا خواست از برجام خارج شده و به اعمال فشار به ایران بپیوندد. اظهارات آنن به تغییر دستور کار نشست ورشو اشاره به بیانیه‌هایی است که مقام‌های آمریکایی و لهستانی پیش از این نشست صادر کرده و تأکید داشتند که قرار نیست این نشست محلی برای حمله لفظی به ایران باشد. با وجود این، مقام‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در این نشست بار‌ها با تندترین الفاظ به ایران حمله کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۶۸
تاراج سرمایه های کشور در این دولت به اسم خصوصی سازی بیسابقه است تابناک سکوت نکن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
خصوصی سازی انجام نخواهد گرفت . اگر شرکت های تولیدی خصوصی شوند دولت فقیر خواهد شد بعد مردم و دوستان و کشورهای دوست چطوری کمک کنیم
محمد ر ا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
تابی جون سکوت نکن مقاله پشت مقاله بده بیرون ببین !چقدرفسادکم شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
چه ربطی داشت جناب پرچم امریکای سیاست زده؟
دولت که بارش سبک تر شود و برود به سمت مالیات و درامد نفت هم هست تازه وضعش بهتر هم می شود اگر واگذاری ها و حمایت ها درست انجام گیرد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
راه حل امنیت سیستان و بلوچستان استخدام مردم بلوچستان در نیروهای مسلح و تربیت افسر و کارشناس و درجه دار از آنهاست نه‌ممنوعیت استخدام انها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
گاو و گوسفند پلاك دار ميشوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
امریکا هرچی هم که باشه وضعیت رفاهیش برای مردم خودش 1000 برابر بهتر هست
برای من فرقی نداره امریکا بهترین اقتصاد رو داشته با یه نه ، بیشترین بدهی رو داشته باشه یا نه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی

کین ره که تو میروی به ترکستان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
بر اساس قوانین سربازی ان دسته از مشمولانی که با بانوان جانباز ۲۵ درصد ازدواج کنند به مدت ۵ سال از تاریخ ثبت عقد از معافیت موقت برخوردار و در صورت استمرار پس از ۵ سال از معافیت دائم بهره مند می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
سی ساله جنگ تموم شده، جوون مشمول ۲۰ ساله باید بره زن جانباز چند ساله بگیره تا معاف شه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
فاطمه هاشمی: خواب بابا را دیدم/ گفت هرکاری می‌توانی بکن به دانشگاه آزاد برگرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
اگر از ال ان بی خوب و با کیفیت استفاده کنیم میتوانیم تمام کشورهای دنیا را به تسخیر خود در آوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
یارو نشسته بوده پشت بنز آخرین سیستم، داشته 180 تاسرعت توو اتوبان میرفته، یهو میبینه یه موتور گازی ازش جلو زد!
خیلی شاکی میشه، پا رو میگذاره رو گاز، با سرعت 200تا از بغل موتوره رد میشه. یک مدت واسه خودش خوش و خرم میره...
یهو میبینه موتور گازیه باز ازش جلو زد! دیگه حسابی قاطی میکنه، پا رو تا ته میگذاره رو گاز، با 240تا از موتوره جلو میزنه.
همینجور داشته با آخرین سرعت میرفته، یهو میبینه، موتور گازیه مثل تیر از بغلش رد شد!! طرف کم میاره، راهنما میزنه کنار به موتوریه هم علامت میده بزنه کنار.
خلاصه دوتایی وامیستن کنار اتوبان، یارو پیاده میشه، میره جلو موتوریه، میگه: آقا، فقط بگو چطور با این موتور گازی روی بنز رو کم کردی؟!
موتوریه با رنگ پریده، نفس زنان میگه: والله… خدا پدرت رو بیامرزه واستادی... آخه ... کش شلوارم گیر کرده به آینه بغلت!!

نتیجه اخلاقی
اگه می بینید بعضی ها در کمال بی استعدادی پیشرفت های قابل ملاحظه ایی دارند، ببینید کش شلوارشان به کجا گیر کرده؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
. هرروز پا این نظرات که میرسم، میبندم تب کروم رو، اما همش میبینم کلی ادم نظر دادن.
الان بعضیا رو خوندم. یه سوال دارم ازتون
واقعا اینقدر علافید؟ فکر میکنین کسی اینارو میبینه و براش مهمه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ناشناس ۱۱ و ۲۵ دمت گرم واقعآ عده ای به عنوان داماد گیر کرده
شما اقای اشنا اشتباه می کنید که می گویید نباید انتقام گرفت در این مورد و تصمیم را بزرگترها می گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ادبیات من اینطوری خیلی با ملایمت بود تابناک که عوض کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
منظور اشنا مردم بلوچ بود چیزی که دشمنان براش نقشه کشیدند
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
دولتی که دست به هر تصمیم و کاری زده از برجام تا توزیع دلار و گوشت و... غلط بوده و جز گرانی بیشتر نتیجه نداشته دیگر قابل اعتماد نیست و حتما اصرارش روی فتف و پالرمو ... هم مثل بقیه میشود خصوصا اینکه نسخه خزانه داری آمریکا برای جلوگیری از دور زدن تحریمها باشد. چرا از سوراخ تصمیمات دولت ده ها بار گزیده شویم‌؟ باید درمورد فتف عاقلانه و‌ بدون اعتنا به فشار روانی دولت بر مردم با گرانیهای تصنعی تصمیم گیری شود چون دیگر تحمل آزمون و خطا را نداریم.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
خون ریزی هیچ مشکلی را حل نمی کند باید با قاطعیت عمل کرد ولی دردام استکبار نیفتیم
سید علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
سلام .یکی به این آقای ناآشنا به حق بگویدکه شما بفرمایید کی هستی؟ وازکدام جایگاه بخودت اجازه ما نامیدن داده اید وپاسخ فرزندان،همسران،مادران،پدران و......رابنام خودت به ثبت رسانده ای واصلاٌجایگاه سیاسی اجتماعی راازکجاآورده ای ولطفاٌبفرماییدسرکدام سفره نشسته اید که اینکونه افاضاه کلام میفرمایید،عامو جان برو فعلاٌکشکت روبساب،این دولت اگرصاحب داشت به تواجازه اینگونه اظهارنظرشاذداده نمی شد بقول شاعر..میخانه اگرساقی صاحب نظری داشت میخواری مستی ره ورسم دگری داشت والسلام،
یاد قطار آتش گرفته افتادم که ناگهان وزیر گفت نگران نباشید همه مسافران قطار بیمه هستند! آقای آشنا ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
متاسفانه ناکارامدان همه جای دولت هستند و مشاوره هم میدهند
داور و بازی کن و کشتی گیر در خارج از کشور پناهندگی میگیرد بخاطر این هست که وقتی من خودم کسی از من بپرسد بین ایران و آلمان و عربستان و عراق و سویس و ایتالیا کدام کشور را برای زندگی انتخاب میکنید انتخاب من سوییس هست چون دیگران رفتند و دیدند که هم زیباست و هم مردم در رفاه نسبی هستند در هر عقیده ای باشند مشکلی ندارند . کسی را بخاطر سیاسی بودن حبس نمیکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
شما برو هولوکاست را نفی کن تبلیغ اگر نگرفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
بهتره بگید اقامت دائم تا سیاسی نشه
جوانان در کشورهای عربی به سادگی می توانند ازدواج کنند وتشکیل خانواده بدهند و حتی بعضی از آنها تا 4 همسر اختیار می کنند بسیاری از جوانان ایرانی از سن ازدواجشان سالهاست گذشته و تبدیل به پیر پسر وپیر دختر شده اند و ازدواج برای آنها رؤیایی دست نیافتنی شده و آینه دق برای پدر مادرهایشان شده اند.چطور مسئولان که از برآوردن نیازهای اولیه جوانان خود عاجز است ادعای مدیریت جهانی را می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ما بالای ده ها کشور عربی داریم کدامشون با شما جور در می اید؟
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
چقدر حسرت این زندگی با داشتن چند زن را میخوری بچه . دیدی سیاست دورت چمبره زده دور خودت کیج میزنی تازه این اول کار هست کاری میکنه هر جا رفتی حتی تو قهوه خانه فقط بحث سیاسی کنی بطوری که از کله ات دود بلند بشه . راه بری سوت بزنی
بهزاد
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
یک نمونش خودم که با سی و هفت سال سن مجردم و خدا رو شکر میکنم که با این وضعیتی که هر سال به قهقرا داریم میریم٬ خرج زن و بچه به گردنم نیست. از مسئولین مملکتم راضی نیستم.
سراب
| France |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
میان پشت میکروفون
ادعا میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ما ملت فقط به درد جنگ رفتن و سختی کشیدن میخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
دوست من

قدر مجرد بودن را بدان که اگر قدر میدانستی برای تمام عمرت مجردد میماند

متاهلی هیچی جز بدبختی، فقر، بیچارگی و شنیدن غر غر و مقایسه نداره. دوست داری یک زن چاق هر روز مثل مته رو اعصابت باشه و مهریش هم 1300 سکه باشه و نه را پس داشته باشی و نه راه پیش

حتی اگر اونی که با هاش ازدواج کنی لاغر باشه و زیبا بعد از 1 سال چاق و بد غیافه میشه
اشنا اگر شما جای خانواد های آنها بودید این چینین حرف میزدید شماها پراید اوردید سالان این همه کشت به دوش کیست اصلا جان ملت براشان اهمیت ندارد
اینقدر مدیریت اقتصادی کشور مسخره و بی سواد است که گوسفند زنده را با هواپیما وارد کشور می کند . تا از پرواز رومانی تا تهران هر گوسفند چند کیلو افت کند.نمی شود چند قصاب ببرید در رومانی وذبح اسلامی کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
آفرین جالب بود
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
حالا کاری ندارم که مسخره هست یا نه کلی حداقل میبینیم که گوسفنده. گوشت حیوان دیگه ای. نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
در مواردی که زندگی شخص در خطر باشد نیازی به انجام موارد اسلامی نیست مردم گشنه هستن ذبح اسلامی نیازی نیست اصول بهداشتی را رعایت کنن
ناشناس
| Germany |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
این گوسفند ها سهم آقازاده هاست
یک کاردرست این است که ریاست رادیو وتلویزیون ملی. را بدهیم به دست جناب الم الهدی، تا مسائل مملکت حل شود!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ایشان کم کم دامنه نظراتشان را گسترش میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
نمیدونم این آقای علم الهدی از صدا و سیما چی میخواد . دربست که در خدمت طیف ایشون است.
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
همین تعداد از شبکه های تلویزیون ۲۴ ساعت یکسره چه مجری چه روحانی و چه کارشناسش مردم جامعه را نصیحت میکنند یعنی هر کانالی را نگاه میکنی یا به غرب بد گویی میکنند یا از جامعه انتقاد میکنند ولی گوش و ذهن انسان تا حدی کشش نصیحت داره و مخاطب به یکباره فریاد میزند اقا نصیحت بس هست هنگ کردیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
کاش تشریف بیارند جای روحانی و اقتصادو درست کنندهرج ومرج اقتصادی به اوج خود رسیده و هیچکس بفکر مردم نیست
شما را به خدا دست از سر این بنده خدا علی دایی بردارید و بگذارید به کار خودش برسد. این مسئولین تازه بدوران رسیده تلویزیون که هر روز یکی از این مجریان و هنرمندان را ممنوع تصویر می فرمایند قطعاً نمی توانند حتی یک روز هم با علی دایی تا کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
بجای گیر دادن به علی دایی تا زمانی که زندگی میکند یک خیابان یا مکانی را بعنوان قدر دانی نام گداری کنید چقدر پرچم کشورمان را بدست گرفته چقدر گل زده . چقدر سرود کشور ما را در ورزشگاهای بین امللی نواخته . چرا اینقدر فرصت سوزی میشود
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
صدا سیما باید متوجه باشد که با اینکارها فقط خود را بی اعتبارتر میکند و علی دایی برای مردم همواره علی دایی است نه بخاطر 109 گل ملی که بخاطر مرام و منش مردانه اش
توانایی اداره کشور بزرگ ایران را ندارید. پارتی بازی و بده بستان های درون جناحی وبین جناحی کشور را فرا گرفته است. فکر می کنید با حرفای قشنگ و به کار بردن کلمات قلمبه سلمبه مملکت اداره می شود.
دلار دلار ...
دست بردارین همه چی داره میره بالا بعد آقایون آرزوهای خودشون رو بیان میکنن
اصلا اگر به حرفه من میگم باید بشه 6520 تومن کی به کیه!
اگر واقعا میتونید بیارین پایین و ثابتش کنید چرا همون قبل 22بهمن نکردین؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
مگر خبر نداری دشمنان داخلی از وقتی در ۲۲ بهمن سیلی خوردند بازار را بیشتر به هم ریختند نمونه اش قیمت میوه و خودرو که بعد این روز افزایش دادن
آریو برزن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
دشمنان داخلی چه قدرتی دارن که می تونن رو قیمتها تاثیر بذارن!چرا نمی تونن رو سیاست تاثیر بذارن؟
راه حل اساسی برای معضلات و مشکلات کشور تشکیل احزاب آزاد و ارائه برنامه احزاب برای اداره کشورو انتخابات پارلمانی وریاست جمهوری هم زمان واحترام اقلیت به اکثریت مانند همه جای دنیا ست.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
شدنی نیست به دلایل زیاد
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
احترام اقلیت به اکثریت و اکثریت به اقلیت،و البته حاکمیت اکثریت با احترام به حقوق اقلیت
سراب
| France |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
پس بصیرت چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
اصلی ترین مشکل ما نبود احزاب آزاده .
تابی جان خسته نباشی چرا بسته خبری را دیر وقت پخش میکنید . اگر تعداد خبرها در هر شب به حد نصاب نرسیده باشه دلیلی ندارد دیر وقت پخش کنید اگر به تعداد دو یا سه خبر تکمیل شده باشد کفایت میکند و یا به مرور زمان بعد از تکمیل شدن به بسته خبری اضافه کنید
برخی چهره ها برای مشهور ماندن نیازی به حضور در تلویزیون و در راس خبر بودن وحاشیه سازی ندارند چون انان با رفتار انسانیشان قلب ملتها را فتح میکنند .
جناب علی دایی قهرمان ملی و با شکوه ایرانی ایشالا همیشه سلامت باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
دایی کیه؟؟ ولمون کنین توروخدا با این فوتبالیستها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
خدائیش من اگه پول داشتم میدادم به علی دایی که برای بقیه زلزله زده ها همخونه بسازه واقعآ اقا و با مرامه
علی دایی با تلویزیون آشتی نکند اسمان به زمین می آید!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
تو خونتو خراب نکن
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
کار خوبی می کند .
سطح رسانه ملی ان قدر پایین امده که همایون اسعدیان در کانال ۳
عشق مثلثی را اینبار به اسم جبهه و جنگ و اسرا ساخته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
تو ماست تو بخور
جای شکر است که جناب آقای محمد خاتمی در سلامت میباشند ،چونکه شانس گرفتن ‌دولت بعدی را دارد تا سعی کنند،شاید از این مخمصه بد خیم رهایی یابیم.
پاسخ ها
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
اقا مهدی عزیز
دارو ها تو مرتب بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
خیر ؛ تا سعی کنند مردم رو پای صندوق رای بیارند .
ناشناس
| Switzerland |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
دیگه فریب این بازی اصلاح طلب اصول گرا پایداری رو نمی خوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
فقط خ خ خ
کریمی قدوسی: «جیش‌الظلم» عددی نیست. برو جمعش کن خودی نشون یده تا حالا که فقط جنجال بپا کرده ای!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
خدایا خودت می دانی عاشق سپاه هستم و بر مرزبانان جان کف از سپااهی و ارتشی و انتظامی اشک می ریزم. خدایا خودت شاهد هستی لباس این سربازان انقلاب و وطن مقدس است برایم. خدا یا به مسیولان این بصیرت را بده که خود را از این افراد نظیر کریمی قدوسی که مردم را با از این عزیزان دور می کننددور نگهدارند. د
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
یکی جلو کریمی قدوسی رو بگیره که اینقدر در باره هر چیز اظهار فضل نکنه
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
آقای قدوسی فرزندان شما کجا خدمت سربازی رفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ناشناس 11:54 مگه بچه های مسئولین سربازی هم میرن ؟
دلار تا ۸ هزار تومان پایین میاید . با کدام استدلال اقتصادی . برای اینکه قیمت دلار درست و واقعی باشد باید حقوق و قیمت کالاها باید معادل کشورهای همسایه و سپس با کشورهای وارد کننده برابر باشد .
کاری که دولت حسن با ایران کرد مغول نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
البته به اتفاق بقیه اقایان قبلی!!
سراب
| France |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ادرس غلط
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ارامش کشور مدیون روحانی ااست والسلام ، شما افراطیون خیلی ناشکری میکنید.یلی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
کاری که مموتی با کشور کرد مجموع کل دشمنان ایران به شرح زیر از ده هزار سال پیش تا بحال نکردند
اسکندر و تیمور و چنگیز و اعراب و محمود افغان و روسیه )انگلیس و کمونیستها توده ای
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
دوست عزیز اگر تاریخ دو هزار سال ایران را بخوانی سه گروه به ایران حمله کردند ولی نتوانستند با جنایت های که بر علیه مردم ایران کردند خودشان از بین رفتند و مردم ایران همیشه سربلند بودند حملات رومیان . اعراب . مغول ها بودند
عادل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
دولت روحانی کشور رو ضعیف کرد و با امتیاز دادن باعث نابودی کشور شد.
متاسفانه مدیریت داخلی دولت عامل اصلی مشکلات است نه تحریم ها.
وقتی که آدم نوشته ای از 3 هزار میلیارد و50 هزار میلیارد وووومیلیاردها د رسایتها تحت عنوان رانت. قاچاق. فساد اقتصادی وغیره میبند بدبین میشوند. همان گرانی خودرو ها میدانید چقدر نارضایتی بوجود آورده که در هر محفلی صحبت از گرانی ونارضایتی هست
خداییش آشنا چی گفته!؟
ما سوادمون کمه یا ایشون پرت گفته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
شما سواتت کمه
سیامک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
شما خیلی جدی نگیرید
مسعود
| Sweden |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
هر دو،، شما سوادت کمه ایشون هم پرت گفته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
ضمن اینکه تلافی در جای خودش کاری درست است باید واکنش آنی این آقای آشنا را هم درک کرد
اینکه نباید در تله و چرخه معیوب تلافی افتاد بدون انکه از بزانو در آمدن به موقع حریف مطلع باشی
عجیب چرا ؟
خسته شدیم از کذب در مورد ارز 4200 تومانی.چند ماهه که برای 100 هزار یورو پروتزهای مفصل ثبت سفارش انجام شده اما هیچ بانکی توانایی ارسال این ارز را ندارد و یکهفته است که میگویند اصلا ارزی نداریم که بفرستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
عجب صرافی بانک ملی که هر روز دلار میفروشد به افراد عادی چرا دلار برای انجام معاملات اقتصادی جور نمی کند؟؟؟؟
آشنا خواسته اظهار فضل و دانش کند اما مباشر قتل باید اعدام و آمر حبس ابد
گفتگوی با دنیا وحتی دشمن عین خرد ودانایی و خود کامگی است.
اقای مشاور رئیس جمهور :سخن واضح تر بیان کن. این هم شده حساب کلماتی که در جمله چند معنی میده. ایا تو باید اینچنین جواب تروریستهای خود فروخته را بدهی ؟ ما برای انتقام خون شهدا و برادران عزیزمان تا اخرین قطره خونمان ایستاده و کوتاه نمی اییم و انتقامشون انشاالله خواهیم گرفت
اهل تهرانم من
روزگارم بد نیست
لکسوسی دارم من
فیش حقوقی م هم کم نیست.
خرده هوشی
سر سوزن ژن خوب
دوستانی در هر دوجناح
وحساب جاری
وبانکی که درهمین نزدیکی ست
کاسب تحریمم من
ویلایی سر سبز
پشت اون کوه بلند
و گرین کارتی که
برایش جان می دم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
احسنت
همه عزیزان برای شفای و سلامتی عزیزانمان در حادثه تروریستی در خااش زاهدان دست به دعا برداریم.
واقعیتش من نمی دانم علی دایی چرا با تلوزیون آشتی نمی کند از کسی که می داند بپرسید.
دلار بیا پایین .آخه رفتی اون بالا چیکار کنی!یه وقت سرما می خوری .بیا پایین !
چشم الان میام
پاسخ ها
رحمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
مثلا بزرگان دولت پولوتیک زدند با کم کردن ارزش ریال کشور های دیگر را تشویق به خرید جنس ایرانی و گردشگران خارجی را همینطور در درمانهای پزشکی هم اینطوری خارجی ها را تشویق کردند.حالا تکلیف کارگر و کارمند بیچاره چه میشود وعده سر خرمن بیست در صدی میدهند با اینکار مردم فقیرتر شده و هدف دولت که تا حال کمی حقوق را در چند سال اخیر زیاد کرده بود ۸۰در صد آنرا با گرانی از چنگ مردم در آورد و مثلا تورم را کنترول کرد. این آشی است که مشاورین روحانی برای ملت پختند.
سران فتنه درسال88سکته زدندوازنظرملت مرده انداینکه تکذیب نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
شب دراز است و قلندر بیدار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
اگه مرده اند چرا انقدر ازشون می ترسی ؟
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
زنده بودن چه خاصیتی داشتن؟ حالا که به قول رفیقمون به ملکوت رفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خداوند به شخص سیدمحمد خاتمی سلامتی عنایت فرماید و دشمنانش را به راه راست هدایت کند .
درامانترین مکان جابجایی نیروهای نظامئ با اتوبوس اشتباه است مگر درکشورما نفربر زرهی وجود ندارد.‌‌‌‌‌‌
درخطرنتاکترین مکان
پاسخ ها
مسعود
| Sweden |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
وقتی بودجه دفاعی کم میشود میخواهید معجزه شود
"علی دایی چرا با تلویزیون آشتی نمی‌کند؟" باید می نوشتید چرا تلویزیون با علی دایی آشتی نمی‌کند؟
راستی از لیست امید نمایندگان تهران کسی را میشناسید به برنامه های تلویزیون دعوت شده باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
بیشتر تلویزیون نگاه کن تا ببینی که دربست در اختیار وزیر و وکیل و دولتی ها است برای گزارش کارهای فوق العاده آ
مي شه بگين با چه فرمولي دلاري كه سال آينده وجود نخواهد داشت را به قيمت ٨ هزار تومان مي رسانيد. اين حرف ها به درد مادر بزرگ بنده مي خوره كه فرق دلار و ريال را نمي دونه! حالا آقايان مي خواهند دلار را بيارن روي ٨ تومان!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
اگر نظري را درج مي كنيد، چرا سانسورش مي كنيد؟؟؟ من كه خودم مي دونم چي نوشتم. آخر نظر من را سانسور كردين، اين حرفه اي نيست جناب تابناك. يا نظر را درج نكنيد و اگر ميكنيد كامل درج كنيد!
در مناقشات ،و جنگهای دولتهای وقت ایران ،با روسیه ،و امپراتوری عثمانی ،و انگلیس ، و اسپانیا ،و پرتقال ،و هنلند ، تعهد نامه ها و مودتنامه های کشورهای اروپایی کاملا خیانتشان در لحظهٔ موعد مشخص ،و معین است و اما همین خیانتها را افراد بی اطلاع از دانش آن روزهای اروپا و عدم درک منافع ملی شریک هستند که باعث گردید دو سوم خاک ایران عزیز از مام میهن جدا گردد ،و ایران هیچگاه توانایی بازپسگری آنرا ندارد ؟،،پس به لبخند ،و اخم ارپپاییان دلخوش ،و دلتنگ نباشید ؟،،که در بزنگاه پشت ایران را خالی میکنند ؟ روسیه ،و چین نیز اینگونه اند ،،،؟،،
آقای آشنا ما مردم ایران خواهان انتقام سخت از تروریستها هستیم حالا شما کاخ نشینان را نمیدانیم.... لعنت بر تروریستها ..... سلام بر شهدای گرانقدر سپاه
50 هزار میلیارد دولت به جیب چه کسانی میرود؟
کسی ندیدش؟
گم شد بازم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
اطرافتان را یه نگاه بندازید
آشنا و واعظی دقیقا برعکس مسولین حرف و عمل دارند.
کریمی قدوسی !اگر عددی نیستند برو باهاشون بجنگ, دلیل نداره تو بهترین نقطه تهران با درامدهای میلیاردی وباشی جوانان این مرز و بوم با ماهی 1700جانشان را از دست بدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
برادر محترم می دانید که وجود شخص کریمی قدوسی و هم طیف ایشان عامل دورشدن ارزش های در جامعه است.ز
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
خودت هم نمیتونی بری ؛ آقا زاده تو بفرست !!
سکوووت
ظریف کار دیگه ای جز توئیت زدن نداره ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
چرا خنده هاش را ندیدی اینقد قشنگ میخنده که نگو و نپرس
واقعا مسئولان ازاینکه مردم درراهپیمای مختلف پرشورشرکت میکنند چه نتیجه ای می گیرند آیا خیالشان راحت میشود که می توانند برهمین منوال باشند .ابرخی مسئولان مایکی ازضعیف ترین هستند خصوصا دربعد نظارت دولت فعلی ضعیف ترین کارنامه رادارد تابدانجا که مردم احساس می کنند مدیریت امور به فراموشی سپرده شد است
پاسخ ها
رحمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
صد در صد موافقم آقایان لحاف رو سر میکشند عوض آستینها را برای کار بالا بزنند و این انگیزه ای شود بر نظارت و بروز رسانی نظارتهای تمام الکترونیکی بر عملکرد مسؤلین.تلگرام را رفع فیلتر کنید تا دزدان در امان نباشند و مدارک ارائه شود .میگویند دادن مدارک قانون وضع شده این فرار بجلو است به مختلس چطور مدرک ارائه شود
بخاطر همینه که من هیچوقت برنامه های صدا و سیما را نگاه نمی کنم
میگفتند در عفو لذتی است که در انتقام نیست ایا انها هم به ملت دروغ میگفتند2-چرا صدا وسیما از زندگی سوفیا لورن فیلمی پخش نمی کند
این اقای اشنا اتگار اصلا با منطقه ما و تروریست های بی منطق اشنا نیست. تروریست فقط زبان زور می فهمد . اگر پاسخ نگیرد گستاخ می شود و همه کشور را به خاک و خون می کشد. ایشان بهتر است مدتی روزه سکوت بگیرد و کمی فکر کند
شما را به خدا باز با بهانه های مختلف علی دایی رابزرگ نکنید که دوباره بشه مربی تیم ملی و سیرقهقرایی شروع بشه
پاسخ ها
رحمن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
تا بحال تیم ملی در ۶۰سال اخیر بازیکنی مثل دایی بخود ندیده است ولی انتخاب ایشان برای تیم ملی نفعی عاید تیم ملی نمیکند در مربی گری خیلی باید کار کند ..هر مربی که میخواهد تیم ملی را رهبری کند باید در سطح جهانی دارای عنوان باشد
همه میدانند پاسداران دریافت شان فقط فیش حقوقی نیست بلکه با بهانه های گوناگون و بدون درج در فیش حقوقی بمراتب بیشتر از آن دریافت دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
هر چند جواب ابلهان خاموشی است ولیکن جهت اطلاع بجز مختصر اظافه کاری با ساعت محدود هیچ خبری نیست جانم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
من در یک شرکت خصوص کار میکنم و 7 ماهه حقوق نگرفته ام با وجود طلب زیادی که از دولت داریم ؛ آیا نظامیان هم 7 ماه حقوق نگرفته اند ؟؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
ناشناس 17:53
اول بدون اضافه کاری را چطور مینویسند بعد بی تربیتی کن !!!!!!
در مورد عملیات تروریستی زاهدان چرا شفاف سازی نمی شود؟
۱-تروریست ها از کجا چنین حجم زیادی از مواد منفجره را تامین کرده اند؟
۲- چطور توانسته اند چنین خودرویی که از مواد منفجر پر شده بوده را عبور دهند؟
۳- تروریست ها چطور از برنامه تعویض مرزبانان و نظامیان و روز و ساعت و نوع اتوبوس آنها اطلاع داشته اند ؟
۴- چطور در منطقه ای که اشرار و تروریست ها فعال هستند اتوبوس نظامیان بدون اسکورت و محافظ حرکت کرده است؟
پاسخ ها
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
نتیجه کم کردن بودجه قوای نظامی به بهانه های واهی ....
جناح تند رو اصولگرا باید عواقب همه مشکلاتی که برای کشور پیش آمده بپذیرند قدسی و رفقا را می گویم اگر جیش الظلم عددی نیست بسم الله بالای گود ایستادی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
مشکلات را اربابان تو و نوچه هاش بوجود آورده اند
اونوقت دیگران را متهم میکنی
کسی برای حرفهای اقای آشنا تره هم خرد نمی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
اتفاقا همین آشنا سال 96 تره های زیادی برای مردم خرد کرد و آش بیمزه با روحانی تا 1400 را تحویل مردم داد
خاتمی در دیماه ۹۶ تموم شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
تو اینطور فکر کن !!!
مسعود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
دقیقا..یکی از زیبایی ها همینه که سریعا خادم و مخدوم مشخص میشه
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
صد تا مثل خاتمی هم بیایددرست شدنی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
آب بریز اونجات که میسوزه .
به شیطان یک قدم حمله کنید ده قدم عقب نشینی میکند. البته آن آقا از ما بهتر این صحبت‌ها را میدانند ولی امان ازحب دنیا .برای خانواده های پاسداران شهید طلب صبر ازخداوند میکنیم انشاالله برادران سپاه انتقام این خون‌های ریخته شده را میگیرند دنیا مال آقای آشنا ورفیقهایش
مگر چه اهمیتی دارد که دائی آشتی بکند یا نکند؟دائی از تحصیلات خود روی گردانده و از فوتبال ارتزاق میکند از نظر ما بک فوتبالیست است که برای نوجوانان بد آموزی دارد و انها را از تحصیل ناامید میکند.فوتبال ایشان هم که اکثرا با مالدیو گره خورده است نه گل مهمی زده است نه جامی را فتح کرده است البته عرق ملی اش ستودنی است ولی از نظر ورزشی چهره نیست
بهتر است فرزند اقاي اشنا جهت مرزباني به سيستان و بلوچستان اعزام شوند
بهتر است فرزند اقاي اشنا جهت مرزباني به سيستان و بلوچستان اعزام شوند
اگر بچه خودت هم بود از این حرفها میزدی؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
اگر بچه خودش هم بود همین حرف رو میزد . این که انتقام دور تسلسل رو طی کنه چیزی رو حل نمی کنه .
یکی از نزیکانش اگر این اتفاق برایش پیش میامد که ببینم این آقا بدنبال انتقام خواهد بود یا خیر؟وای از آنهایی که از امثال شما مشاوره میگیرند.
جناب سردار سپاه.لطفا با مردم صادقتر باشید.حقوق یک میلیون و هفتصد؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
غربزده خوش خیال شما جیره خوار اروپا و امریکا هستی
با یورو و دلار حقوق میگیری اینجا بغیر از نجومی بگیر ها و ژن خوبا بقیه بخور نمیر حقوق می گیرند
درصداوسیما ترویج حرام یعنی چی؟بابا امام جمعه مشهد را عوض کنید.
آقای علی دایی


شما بزرگوار در قلب مردم جای دارید.
هرچه دارید از غیرت سپاه و ارتش است اگر اینها نبودند از پیر زنانتان در آشپزخانه واز زنان جوان کار دیگری م دشمن میکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
همه شون خفه خون گرفتند مخصوصا خارج نشین های خوشگذرون
علی آقا عده ای مریض حسادت ترا درک نمیکنند چون یک نام پر آوازه شده ای ترا بر نمیتابند .مردم شما را خیلی دوست دارند ولی عده ای دوست داشتن را طور دیگری معنی میکنند و برایش حتی توطئه و دسیسه هم درست میکنند .علی آقا من فوتبالیست زیاد دیده ام از قدیم و جدید ولی هیچکدام جامع حسنات نیستند.ای کاش تنگ نظرها خود را درمان کنند تو زیبایی هم رفتارت و هم کردارت ..فقط این را همه جا لحاظ کن.
بابا، رئیس اداره ما اونقد بی سواده که میخواد بگه حضرت امام، می گه، حرضت امام!!! در سال 2جلسه هم اداره برگزار نمی کنه! چون بلد نیست حرف به زنه و با پرت و پلا گفتن همه رو به خنده میندازه.
ايكاش نگران "حرام ها" هستيد ، يك صدم آن نگران "حرام خواري ها " مي بوديد كه ام الفساد است .
برادر خود من سالهاست در سپاه خدمت میکنه. حقوقش پس از سالها خدمت خالصانه، زیر دو میلیونه. در شهرستان که کسی در آپارتمان زندگی نمیکنه ایشون بعد از سالها عضویت در صندوق مسکن همکاران، صاحب خانه شد و در آپارتمان زندگی میکنه.
بنظرم دشمن بعد هر واقعه بزرگ ملی اقدامی میکنه که می بایست رویکرد واکنشی رو بذاریم کنار کمی کنشی و اثر گذار رفتار کنیم بخصوص در نقاط پرخطر / رویکرد پیشگیرانه و پایش منظم و دقیق و کنترل های نامحسوس تخصصی
شما چی میگید؟ چرا اعتراض میکنید؟
مگر جمعیت راهپیمایان 22 بهمن رو ندیدید؟
پاکی و طهارت اقتصادی یعنی بازگرداندن اموال مردم !!

قاتلی به نام خصوصی سازی ؛ مقتولی به نام اقتصاد کشور !! ...............................
فاجعه و جنایتی به نام خصوصی سازی
========

کارخانجات و شرکتهای بزرگ دولتی چرخشان می گشت. نیروهای کار به خاطر گسترده شدن صنایع ملی در کل کشور تعدادشان بالا رفت. فقر آرام آرام از چهره شهرها زدوده می شد. در همه شهرها شرکت هایی برای اشتغال صدها هزار نفر به وجود آمدند . ذوب آهن اصفهان ، پالایشگاه آبادان ، تهران ، شیراز و تبریز ، تراکتورسازی تبریز ، فولاد مبارکه ، فولاد خوزستان ، معادن سنگ آهن چادرملو ، گل گهر ، مس سرچشمه ، ذغالسنگ کرمان ، زیراب ، طبس و ..... اما خصوصی سازی مانند زلزله ای ویرانگر به ویژه از دهه ۷۰ با اقتصادِ ملی درافتاد. خصوصی سازی ، دستاوردهای اقتصاد و اشتغال ملی را هدف گرفت و بدترکیب کرد. خصوصی سازیِ که مبنایش توزیعِ شرکت های دولتی ست، قلبِ اقتصاد را هدف گرفت ؛ اشتغال و صداقت را به نابودی کشاند . گروه ملی فولاد ایران ، شرکتی دولتی و موفق با چهار هزار پرسنل بود . پس از فاجعه ی خصوصی سازی گرفتار شد . و اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی ، و تعطیلی کارخانه و بیکاری کارکنان ، نتیجه نهایی بود . فجایعی چون تکه تکه شدن ذوب آهن ، فولاد مبارکه ، فولاد هرمزگان ، فولاد خوزستان ، فولاد خراسان با صحنه سازی و پوشش تقدیم بخشی از سهام آنها به تامین اجتماعی یا صندوق فرهنگیان ، برداشت معادن بی نظیر سنگ آهن چادرملو ، گل گهر ، منگنز ، سرب و روی ، فلدسپات و .... هر کدام معادل چند اختلاس است که قصه های خاص خود را دارد .
من یه معلمم کاش میتونستم از این کشور فرار کنم زندگی برامون جهنم شده کدوم امنیت ؟؟!!!!امنیت اول باید اقتصادی باشه بعد سیاسی ..بقول ائمه وقتی فقر از در وارد میشه ایمان از دریچه خارج میشه ،ما ن ایمان برامون مونده نه رفاه و اسایشی الکی خودمونو گول نزنیم
حاج آقا یک کمی هم از مسائل مشهد خودتون بگو یره
سردار محترم سپاه ایا درک نمی کنی خانواده های جانبازان سرافراز را چرا عربستان و امارات را تهدید به جنگ کنیم هنوز اتار جنگ وخیانت شاپور بختیار به کشور هست سردار جان درسته عصبی بودی ولی واقع بین باش کم جوان های این مرز وبوم پر پر نشدن کمی فکر کنید و عاقلانه فکر کنید
دایی -مایی کی ند اخه؟
شیر در بند است و سفله در یله.
تو کشوریکه هر کس دنبال کار خودش نره بهتر از این نمیشه.از قدیم گفته اند
کبوتر با کبوتر باز با باز
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی