بازدید 31065
هزار و پانصد و شصت و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

کلید حل مشکلات از نظر ضرغامی/شعار‌های خاص در راهپیمایی 22 بهمن قم/مرگ بر آمریکا و اسرائیل ما در دو دهه آینده محقق می‌شود

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند فرمانده ناجا: هیچ اتفاق امنیتی در تهران پیش نیامد/رئیسی: اگر قرار است با امضای FATF مشکلات اقتصادی حل نشود، چه فایده‌ای برای مردم دارد؟/روایت ضرغامی از گفت‌وگوی وزرا و رهبری درباره FATF و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ 11 February 2019

تابناک؛ محمد جواد بربریان ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دستگیری ملی پوش والیبال به جرم قتل

بنابر منابع خبری شهر ایندیانا آمریکا، پلیس در طی گزارشی از دستگیری و بازداشت بازیکن ملی پوش و نام دار والیبال جوانان به جرم قتل دوست خود خبر داد. پس از حضور ماموران پلیس بر سر صحنه قتل جوانی هجده ساله، دوست او برای پاره‌ای از توضیحات که به نفع خود باشد، به دروغ خودکشی او را اعلام کرد و گفت، او خودش سلاح را برداشته و به سرش شلیک کرده است. ️هرچند مأموران متوجه سلاح گرم در دست راست مقتول شدند، اما، چون در صحبت‌های شاهد اصلی ضد و نقیص‌هایی وجود داشت، آن‌ها او را تحت بازجویی خود درآوردند که در نهایت به جرم خود اعتراف کرد. /ایران آنلاین

حضور مردم در هوای بارانی و سرد مسئولیت سنگینی بر دوش مسئولان می‌گذارد

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: حضور امروز مردم در این هوای بارانی و سرد هم جای افتخار دارد و هم مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش ما مسئولان می‌گذارد. این ملت شایسته خدمت گزاری هستند. با وجود مشکلات اقتصادی مردم پای کار آمده اند و دشمنان هم برنامه ریزی کرده اند که مردم در صحنه نباشند. دیدیم جان بولتون آن حرف مزخرف را زد که مرددم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید، اما مردم باز در صحنه هستند، یعنی مردم از اصل انقلاب حمایت می‌کنند. در دهه پنجم انقلاب اسلامی باید کارآمدی نظام را افزایش دهیم. در برخی بخش‌ها دچار ناکارآمدی هستیم و باید این مشکل را حل کنیم.

ظریف: مهم‌ترین موفقیت انقلاب، اعطای حق رأی به مردم است

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه در گفت وگو با نشریه «نیویورکر» گفت: مهم‌ترین موفقیت انقلاب، اعطای حق رأی در امور داخلی و خارجی به مردم بوده است. مردم ما، چه با سیاست‌های دولت موافق باشند و چه نباشند، بر این باورند که در تعیین سرنوشت خود نقش دارند. اگر شرایط را با آرمان‌های ما مقایسه کنید، به آن هدف نرسیده‌ایم. اما اگر وضع را با واقعیت‌های امروز منطقه قیاس کنید، به گمانم نسبتاً عالی عمل کرده‌ایم. ما آشکارا ایده‌آل‌های بسیار بالاتری را چه از نظر امور داخلی و چه روابط خارجی در نظر داشتیم. جامعه آرمانی، جامعی است که نابرابری‌ها در آن حداقل باشد؛ این زمانی حاصل می‌شود که ایران بتواند با تکیه بر مردم و همکاری با بقیه دنیا، در جهت توسعه علم و فناوری گام بردارد. هدف، «تشکیل حکومتی بود که دو مؤلفه اسلام و جمهوریت، اسلام و دمکراسی را به صورت توأم داشته باشد.»

ترامپ قصد دارد دولت را دوباره تعطیل کند

رئیس جمهور آمریکا با انتشار توئیتی نوشت: دموکرات‌ها با دیدن اعداد و ارقام اقتصادی بزرگ، بحران ویرجینیا و سخنرانی سالانه، هفته بدی را پشت سر گذاشتند. ️حالا با بدترین پیشنهادات ممکنی که به کمیته مرزی ارائه کرده‌اند، دیگر شکی برای من باقی نگذاشته‌اند که آن‌ها دوباره «تعطیلی دولت» را می‌خواهند. آن‌ها دنبال سوژه جدید می‌گردند!

درآمد مالیاتی واردات خودرو ۱۱ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بود

بر اساس جداول بانک مرکزی، میزان درآمد‌های دولت برای پرداخت‌های هزینه‌ای دستگاه‌های اجرایی در پایان آذرماه به رقم یک تریلیون و ۹ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال رسید که از این رقم سهم درآمد‌های مالیاتی ۷۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده و بقیه به سایر درآمد‌های دولت اختصاص دارد. تحقق این رقم مالیاتی اگرچه نیمی از درآمد یک تریلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریالی مالیاتی دولت در سال ۹۷ را پوشش داده، اما هنوز از مصوب ۹ ماهه بودجه که یک تریلیون و ۷۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال بوده، عقب است و انتظار می‌رود، در سه ماه پایانی سال و با واریز مالیات شرکت ها، ارقام بودجه دولت محقق شود تا دولت برای پوشش هزینه‌های خود که بخش اعظم آن مربوط به حقوق و دستمزد کارکنان دولت است، با کسری مواجه نباشد.

هجوم خرس‌های قطبی در روسیه و اعلام وضعیت اضطراری

با ورود ده‌ها خرس قطبی به سکونتگاه‌هایی در یک منطقه دورافتاده در روسیه، مقام‌ها وضعیت اضطراری اعلام کرده‌اند. مقام‌ها در مجمع‌الجزایر "نوایا زملیا" که محل زندگی چند هزار نفر است، اعلام کردند که خرس‌ها در مواردی به ساکنان حمله کرده و وارد ساختمان‌های مسکونی و دولتی شده‌اند. /ایسنا

وارن: ترامپ به زندان می‌رود

الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست، که به تازگی نامزدی خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ اعلام کرده، گفت: تا سال ۲۰۲۰ دونالد ترامپ ممکن است حتی دیگر رئیس جمهور نباشد. در واقع حتی ممکن است یک فرد آزاد نباشد. /باشگاه خبرنگاران

نقاشی‌های هیتلر فروش نرفت

پنج تابلو نقاشی که گفته می‌شود، اثر آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی است در یک حراجی در آلمان به فروش نرفت. حراجی ویدلر قیمت پایه این نقاشی‌های آبرنگ را ۴۵ هزار یورو (۵۱ هزار دلار) تعیین کرده بود. این حراج در شهر نورنبرگ آلمان برگزار شد که در دوره هیتلر شاهد راهپیمایی‌های عظیم بود و بعدا فرماندهان و مقام‌های نازی در آن به اتهام جنایت جنگی محاکمه شدند. حراج آثار منسوب به هیتلر با اتهامات جعلی بودن آثار روبه رو شد و شهردار نورنبورگ هم این اقدام را "بدسلیقگی" توصیف کرد. در این حراجی اشیای دیگری هم به فروش گذاشته شده بود که گفته می‌شود، متعلق به هیتلر بوده، از جمله یک گلدان و یک صندلی حصیری با نقش صلیب شکسته./ بی بی سی

مرگ بر آمریکا و اسرائیل ما در دو دهه آینده محقق می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی پیش از ظهر امروز در سخنرانی ویژه روز ۲۲ بهمن در جمع راهپیمایان اصفهانی اظهار داشت: خدا را شاکریم که نعمت هدایت دینی، ولایت، انقلاب اسلامی، امت با استقامت را به ما داد. نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: ما امروز مجدد پیمان وفاداری با رهبرمان بستیم تا سختی‌ها را تحمل کنیم و هرگز سنگر انقلاب اسلامی را خالی نکنیم، ما نمی‌گذاریم فتنه‌گران فتنه‌های گذشته را تکرار کنند. حاجی صادقی خاطرنشان کرد: پیام این امت به آمریکا، اسرائیل و عربستان این است که تا مرگ شما ایستاده‌ایم و هرگز کوتاه نمی‌آییم، بمب اتمی که شما از آن می‌ترسید بمب اتم ملت ایران، استقامت، علوی و حسینی این امت است که به قدرت الهی کاخ شما را بر سر شما ویران می‌کنند، این مرگ بر آمریکا و اسرائیل ما در دو دهه آینده محقق می‌شود.

روایت ضرغامی از گفت‌وگوی وزرا و رهبری درباره FATF

ضرغامی مردم را دارای مشکلات دانست و تصریح کرد: فضای مجازی را نباید برای بی بند و باری خواست، باید از این فضا برای رساندن کالا‌های اساسی برای مردم استفاده کرد، ایستادن در صف گوشت در هوای سرد در این روز‌ها شان مردم ایران نیست، این مشکلات ارتباطی به تحریم‌ها ندارد. وی ادامه داد: برخی در بیت المال غوطه می‌خورند و کاخ‌ها را می‌سازند، ولی خود را خادم در نظام جمهوری اسلامی می‌نامند. عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: برخی وزرا نامه سرگشاده در خصوص FATF به رهبر معظم انقلاب بنویسند، مقام معظم رهبری از آن‌ها پرسیدند که آیا پذیرش این کنوانسیون مشکلی را حل می‌کند، آن وزرا پاسخ دادند که نه، پیوستن به FATF مشکلی را حل نمی‌کند. ضرغامی سابقه تحریم‌های آمریکا علیه ایران را چهل سال دانست و تصریح کرد: برخی از افرادی که اکنون در دولت قرار دارند، در دولت پیشین می‌گفتند که ۹۰ درصد مشکلات مرتبط به مدیریت است و تاثیر تحریم‌ها ۱۰ درصد است.

شعار‌های تفرقه‌افکن در قم با وجود توصیه رهبر معظم انقلاب

با وجود توصیه صریح چند روز قبل مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ۲۲ بهمن روز تسویه حساب جناحی با مسئولان نیست، اما عده‌ای محدود اقدام به سردادن شعار‌های تفرقه‌افکنانه در قم کردند. از جمله شعار‌های تفرقه‌افکنانه این جماعت تندرو که دست‌نوشته دیده می‌شد این بود که با کنایه به تکیه کلام رئیس جمهور (علی برکت الله) نوشته شده بود: (مردم در مسیر انقلابند، ماشاالله آقایان به فکر بخور بخورند، علی برکت الله)؛ همچنین در یک دست نوشته دیگر با کنایه به رئیس مجلس شورای اسلامی و لغو سخنرانی او در شهر کرج نوشته شده بود: (کرجی‌ها شاخ شکستند دهان فتنه بستند). برخی دیگر از دست‌نوشته‌ها که حاوی شعار‌های کنایه‌آمیز و توهین آمیز بود عبارتند از: (این منطق رئیسه گرونی که مهم نیست)، (fatf پالرمو خیانتی دیگر است)، (ای آنکه تو عامل گرانی تا عید خدا کند که نمانی)، (ملت ما نجیب است وزیر به فکر جیب است)، (ملت شده بدنام، گور پدر برجام) و (کی گفته برجام بده گوشت کیلویی یکصده).

رئیسی: اگر قرار است با امضای FATF مشکلات اقتصادی حل نشود چه فایده‌ای برای مردم دارد؟

سید ابراهیم رئیسی: برخی بیان می‌کنند که اگر بخواهیم در این پیمان‌ها بهانه دست دشمن ندهیم باید این قرارداد‌ها و کنوانسیون‌ها را امضا کنیم. چه کسی تضمین می‌کند که اگر امضا شد، بهانه دشمن تمام شود؟ مگر مسأله هسته‌ای بهانه دشمن نبود؟ بعد از آن مسأله موشکی و حقوق بشر را مطرح کردند. چه کسی تضمین می‌کند دشمن با بهانه کردن مسائل بعد همچنان به دشمنی خود ادامه ندهد؟ بیان می‌کنند ما تضمین نمی‌کنیم که با امضای آن‌ها مشکلات اقتصادی حل شود، اگر قرار است حل نشود، قرار است امضای آن‌ها چه ثمره‌ای برای ملت ایران داشته باشد؟ رئیسی اضافه کرد: باید افرادی که این کنوانسیون‌ها را دنبال می‌کنند و می‌گویند با پیش‌شرط تضمین می‌کنیم که شرط‌های ایران عملی شود، سؤال ما این است که ما قانون داخلی تصویب کردیم، در قانون داخلی آمده که در قانون مبارزه با تروریسم، سازمان‌های آزادیبخش مستثنی هستند که برای رهایی از ظلم و ستم در کشور خود قیام کنند. تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: FATF اطلاعیه و بیانیه داد که ما این پیش‌شرط را نمی‌پذیریم و بیان کردند که در قانون داخلی باید این قید را حذف کنید. دولت پیشنهاد و مجلس اصلاح کرد، این گونه که اگر بر اساس قانون اساسی و مصادیقی که شورای عالی امنیت ملی تعیین می‌کند، جریان‌هایی مصوب شد، آن‌ها استثنا هستند.FATF بیانیه بعدی را داد که اعلام کردیم، نباید هیچ قید و شریط در قانون داخلی بخورد.

کلید حل مشکلات از نظر ضرغامی

عزت‌الله ضرغامی با انتشار عکسی از خود در حین سخنرانی در توئیتی نوشت: کلید حل مشکلات مردم، بازگشت به ارزش‌های سال ۵۷، قطع امید از دشمنان قسم خورده و اتکا به ظرفیت‌های عظیم داخلی است. در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ۹۷ (سمنان)

فرمانده ناجا: هیچ اتفاق امنیتی در تهران پیش نیامد

فرمانده ناجا، ضمن تشکر از سردار رحیمی و همکارانش در مجموعه تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با تلاش‌های شما، هیچ اتفاق امنیتی در تهران پیش نیامد انشاءالله این آمادگی و هشیاری کماکان تا پایان سال حفظ شود. وی ادامه داد: همان مردمی که بیشترین فشار اقتصادی بر دوش آنهاست در راهپیمایی امسال شرکت کردند و دست از نظام و رهبری خود برنداشته اند و نفرتشان نیز هر روز به دشمنان این نظام به ویژه آمریکا بیشتر شده است. در این میان هوشیاری تمامی نیرو‌های انتظامی و امنیتی یکی از دلخوشی‌های این مردم است که همیشه قدردان آن بوده و هستند و این یک افتخار و شاید بالاترین افتخار برای بنده و شماست. سردار اشتری در پایان خاطرنشان کرد: خدا را باید شاکر باشیم که خدمتگزار این مردم هستیم و وظیفه داریم تا بیشترین خدمت را به این عزیزان انجام دهیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۱۸۴
مثل اینکه ما باید خفه خون بگیریم و تو راهپیمایی هیچ حرفی نزنیم تابناک مثل اینکه دستت با روحانی تو یه کاسست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
اصلاح طلبان تندرو و حامیان خارجی شون مثل بی بی سی یک پلاکارد در قم را بهانه کردند برای تفرقه افکنی..نان این تندروها در دوقطبی بودن فضاست ..در حالی که اون پلاکارد درباره گرانیه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
تابناک معتقدی بخوربخور در دوره روحانی به اوج نرسیده؟؟؟
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حسین جان وقتت بخیر امروز روحانی که سنگ تمام گذاشتند و واقعا سخنرانی خوبی کردند ایشان گفتند در دوره پهلوی خیلی از سرزمین کشور ایران را از دست دادیم و در آن دوران فقط یک حزب و انهم حزب رستاخیز بوده و هر کس این حزب را قبول ندارد باید از کشور خارج شود . سخنان درستی گفتند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
افتخارم اینه که در سال ۹۲ و ۹۶ به بهترین کاندیدای موجود یعنی دکتر روحانی رای دادم کسی که بخاطر مردم در بدترین شرایط حاضر شد تمامی مشکلات و نامهربانیهای را بخاطر ایران بجان بخرد حاضر شد تمامی مسئولیتهای برجام را بجان بخرد تا مردم راحت باشند اندکی بیاسایند حاضر شد حملات ناجوانمردانه مخالفانش را بجان بخرد اما موسسات مالی عیر قانونی را بست حاصر شد حملات را بجان بخرد ولی بودجه را شفاف کند انصاف نیست اینچنین بر او بتازیم از غربت دکتر مصدق عبرت بگیرید
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
چرا بخودت فحش میدی خب
دست تابی توی هیچ کاسه ای نیست
تابی
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
متأسفم برای بعضی که امروز دیوار سفارتی برای بالا رفتن پیدا نکردند.
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حالا ملاحظه فرمودید روحانی اصولگرا هستند . یا نه باز هم دنبال تحقیقات سیاسی هستید من که نه در گروه فکری اصلاحات هستم نه اصولگرا به روحانی رای دادم فقط برای حقوق شهروندی .اگر گزینه دیگری و مستقل بود به او رای میدادم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
شما بودی حسین اقا؟میدونی رییس جمهوری اسلامی ایرانه؟جمع کن اقاجون.شما یا نااگاهی یا ضد ایران حالت سوم وجود نداره.نمیشه هم خودتو طرفدار نظام جا بزنی هم حاصل سیاستهای کلی رو به یک فرد (رییس جمهور)نسبت بدی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
من خودم به روحانی رای دادم ولی از خود روحانی انتقاد دارم که تلقی جامعه این هست که بخشی در کلیپی به روحانی انتقاد کرده بود که پس کلید تدبیرت کو و کجاست چون فیلم ایشان رویت شد ایشان بازذاشت شد بنابراین حالا تکلیف هر کدام از کاربران که از روحانی در فضای حقیقی نه مجازی انتقاد کنید چی میشه یعنی این انتقاد و شعار انتقاد یک ژشت سیاسی فقط برای رای بود یا واقعی بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
صد سال پیش فقط یک حزب وجود داشته . راستی بچه ها موقع تبلیغات انتخاباتی زود نیست . یعنی زود تبلیغات شروع نشده هنوز تا دوسال دیگر زود هست چون مردم هنوز فراموش نکردند
ناشناس
| United States of America |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اقا تابناک چیکاره است.از بالا گفتن که به روحانی و دولتش چیزی نباید بگید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
آی گل گفتی اگه از اول همین کار رو می کردید وضعمان .خیلی بهتر از الان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
تابناک از همون اول دستت تو کاسه ی روحانیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
با آمریکا قهر وارتباط نداشته باشیم باشد اشکالی ندارد با کشورهای اروپایی قهر وارتباط نداشته باشیم اینم خوب اشکالی ندارد با روسیه که دوست داشتید ارتباط داشته باشیم دیدید که در سوری چه جنایتی را بر علیه ایران رقم میزند باکشورهای همسایه چرا در جنگیم ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
آن كسي كه گفته افتخارم اين است كه 92 و96 چه كردي اين را هم بگو افتخارم اين است دوباره برگشتيم به خاطر يك كيلو گوشت سه ساعت در صف بايستم مگر اينكه از حقوق بگيران نجومي باشي يا فرزند حقوق بگير نجومي باشي در آن صورت حق داري افتخار كني
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
خیلی باحالی اخوی. در ایران رسانه خصوصی ندارم که تریبون مردم باشه رسانه دولتی. تابناکم مثل بقیه شون
الان فهمیدین که مشکلات اصلی کشور در داخل است و کسانی هستند در دولت که خط می دهند برای اقدامات نامناسب و ناراحت کردن مردم و کوچک کردن سفره مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
الان فهمیدیم کسانی هستند که خودشان را پیرو ولایت میدانند اما جز نق زدن هیچ کار مثبتی برای این کشور نه بلدند که انجام بدهند نه انجام خواهند داد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
با توجه به حمله اخیر اسراییل به سوریه پس از اعلام روشن شدن اس ۳۰۰ ها بنظرم باید سوریه اس ۳۰۰ های خریداری شده را به دریا ریخته و به کشورهای دیگر دنیا اعلام کند که کسی از سلاحهای روسی که هیچ کاربرد و اثری ندارند خریداری نکند.با تشکر
مهناز افشار که جایزه بعش تعلق نگرفته ،توییت زده و از
بی مهری به خود در این ۴۰ سال !! نوشته...
تاریخ مصرف شما برای دوستان تکراری تون تمام شده و امسال بهتون جایزه ندادن ، چه ربطی به این ۴۰ سال داره ؟! خخخ
پاسخ ها
آزاده
| Germany |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
پارسال به وقت شام و امسال هم شبی که ماه کامل شد . فیلم های سفارشی جایزه ها رو بردند ولی نظر مردم چیز دیگه ای بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ایشون که کلا 40 سال سن نداره ، البته بدون احتساب شبها
این کسانیکه می گویند با امضای این معاهده نمی توانیم تضمین کنیم همان هایی هستند که برجام را هل هلی امضا کردند
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
زیادم هل هلی نبودا
ده سال قهر اشتی داشتیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
هنوز نفهمیدی چاره ای جز امضا نداشتند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
از برجام بد نگو به اینا بر میخوره.ههههه
بهتر بود در راهپیمایی از چهره های ملی برای سخنرانی استفاده می شد..رییس جمهور خیلی جناحی بود..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چهره ملی سراغ داری که مجاز به سخنرانی باشه؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
استادحسن عباسی استادرحیم پورازغدی و.... غیرحناحی و عالی بودند کاش اینهادعوت می شدند
حرف مفت زدن که کنتور نداره در این مملکت افرادی هستند که تبحر خاصی در گفتن وعده های دروغین و حرف مفت دارند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
حالا راطت گو را از کجا پیدا کنیم . مگه نمیدونی سیاست تعییر میکند .‌
حرفتو بزن منتهي بد نيست يه موجوز راه پيمايي به اونايي هم كه تا حالا حرفاشون شنيده نشده بدن
مگر اينكه تصورت اين باشه كه همه مثل شما فكر مي كنن
چهل ساله محقق نشده بیست سال دیگه هم محقق نمی شه ما بهتره خودمان را ابرقدرت کنیم و منتظر نابودی کسی نمانیم اگر مرد عمل هستیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
نیستیم
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
در دنیای مدرن کسی را بخاطر پرسش و انتقاد بارخواست نمیکنند
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
تو تورم و بی ارزشترین پول دنیا ابرقدرت شدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
بهتره بجای خط و نشان کشیدن برایب این و اون، جوری مدیریت کنیم که پوشک سهمیه بندی نشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ما اگه فقط شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و ... میدیم اونا در عمل ما رو به سمت مرگ میبرند و مرگ رو برای ما میخواند ، نمونه میخوای ؟ قحطی انگلیسی در زمان جنگ جهانی اول در ایران ، تحریک و حمایت از صدام در جنگ با ایران ، هواپیمای مسافربری ایران
اینها فقط چند نمونه گل درشت بود اما تا دلت بخواد از این نمونه ها هست اما اگه چشمی برای دیدن و گوشی برای شنیدن داشته باشید که ندارید
برجام پیامد نرمش قهرمانانه بود و تصمیم یک شخص یا یک دولت نبود.این هزار بار
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
شما منظورتون چیست؟
یعنی دولت سر خود امضا نکرده است ؟
یعنی از دولت حمایت میکنید ؟
گفتمان بزن و برقص برجام را امضا کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
تصمیم جمعی بود ولی اجرا کردن ان به عهده دولت بود که ناقض توافق کرد و مجلس هم همراهی در ان
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
پذیرش برجام از سر ناچاری و ضعف بود.ضعیفیم وحرف های گنده می زنیم
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
امضای برجام بدون رخصت واجازه محال ممکن بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
شما اگر ضعیفی ربطی به ما ندارد ولی هم تفکران شما بوند که نظام را مجبور کردند بدون اینکه چیزی گیرمان بیاید
کسی که توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی را آویزه گوش خود قرار نمی دهد و شعارهای تفرقه افکنانه سر می دهد تفاوتی با ضد انقلاب ندارد و حتما نفوذی دشمن است که باید حتی تحت پیگرد قرار گیرد.
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
هر تعارفی اومد نیومد دارد
ناشناس
| Germany |
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
مشکل همینجاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اینها خود را انقلابی تر از همه می دانند
والا به الله با مرگ ونابودی آمریکا و اسراییل هیچ گره ای از کور گره های ایران باز نخواهد شد تازه اونا نابود شدن مشکلات گردن کی می خوابن بندازین ؟
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
نخیر
همه مشکلات ما در گرو نابودی اسراییل است
انها که نابود شوند کارخانه ها کارخواهند کرد و اختلاس ها متوقف خواهد شد
اتومات است همه اینا
یه دکمه انجاست که با فشارش این اتفاقات خواهد افتاد
سراب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
مریخی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
با مرگ بر آمریکا اتوبان تهران شمال و پروژه مصلی هم ساخته میشود!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
تمام عالم از باج گيري آمريكا و فتنه گري اسرائيل به ستوه آمدند تو هنوز نفهميدي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اونی که میگی تمام عالم!!
یه چند تا از اون کشورهایی که از آمریکا به ستوه اومدن نام ببر الببه غیر کوبا سوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
نعمت رد پای تو در تمام مشکلات دیده میشه ، الان شدی مفسر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
شما هنوز حتی نفهمیدید مفهوم شعار مرگ بر آمریکا چیه و اصلا چرا شعار مرگ بر آمریکا گفته شد و حتی هنوز نمی‌دونید اولین بار چه زمانی شعار مرگ بر آمریکا داده شد ، هنوز خیلیا فکر میکنند شعار مرگ بر آمریکا بعد از انقلاب و یا نهایتا در جریان انقلاب داده شده ، اگر اینها رو میدونستید شاید شماهم شعار مرگ بر آمریکا می‌دادید مگر اینکه خودتون هم تفکر آمریکایی داشتید و یا زندگی کردن با ذلت و انسان درجه دو بودن و بقول اونها جهان سومی براتون مهم نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
والله بالله هنوز نگاه بعضیا از جمله شما اونقدر سطحیه که فکر میکنند مرگ بر آمریکا یعنی نابود شدن آمریکا ، هنوز فکر میکنند مرگ بر آمریکا یعنی کشور آمریکا با تمام انسانهایی که توی آمریکا هستند و همه ساختمانها و خیابونا و تأسیساتش نابود بشه ، یعنی آدم اینقدر سطحی نگر
باباجون مرگ بر آمریکا توی یک جمله یعنی مرگ بر تفکر آمریکایی ،
یعنی مرگ بر تفکری که خودش رو سرتر و برتر می‌دونه و بقیه را حتی خیلی از خود آمریکاییهارو پستتر می‌دونه ، یعنی مرگ بر تفکری که میخواد بقیه اونطوری باشند که اون میخواد، واونطوری فکر و زندگی کنند که اون میگه

دیگه از این واضحتر نمیشه گفت ، اگه فهمیدید که فهمیدید ولی اگه نفهمیدید‌فکر میکنم یا فهمتون مشکل داره و یا احیانا غرض دارید
باید برای کمک به کسانیکه در جهت مبارزه و راهای بخش تلاش میکنند باید کمک کنیم .‌یعنی اگر کشاورهای همسایه کمک خواستند یا مثلا در کره شمالی و ونزویلا و کوبا مردمش کمک خواستند کمک کنیم یا نه منطور مطلب دیگری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
الان شما جمله خبری نوشتی یا سوال کردی؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
فقط منظور فلسطین و یمن و لبنان و بحرین هستند وگرنه مسلمانان چین و روسیه را بطور کل بحساب نمی آورند.
متأسفانه مانند فرصت سوزی های قبلی فرصت حضور ترامپ در تهران را هم دست دادیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
فرصت سوزی برجام را ماله بکشید بقیه اش پیش کش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
وقتی داره هر روز تهدید مکنه چطوری باش سر یک میز بشینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
نمیدونم چند سالت اصلا میدونی قرار داد بستن چیه ترامپ هم میخواد تحریم کنه هم میخواد جلوه خوبی در رسانه های جهان داشته باشه سرکاری سرکاری سکرای اصلا ترامپ هر روزبیاد بره وقتی در وضع زندگی من تاثیر نداره چرا فکر میکنید معجزه میشه چرا بچه هاتون انقد رویایی بار اوردید در فکر اسب سفید یه دختر پول دار هستند
گره زدن معاهدات بین المللی به گشایش اقتصادی ناشی از ترس در مواجهه شدن با دنیای مدرن است.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
دنیای مدرن پاره ای از نتایج همچون ازادی و شفافیت دارد
ازادی که تکلیفش روشن است
ایا ما باید بایستیم و ببینیم هر زن هر جور خواست لباس بپوشد ؟ یا فتنه گران علیه ما شعار بدهند ؟
شفافیت را هم که نمیشود
اینطوری حساب های ما رو می شود و نمی توانیم به اونجاها کمک کنیم
ترس نیست
ما انتخاب کردیم اینطوری زندگی کنیم
دوست ندارید بروید در را هم پشت سرتان ببندید سوز نیاید
مرسی
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ترس از دنیای مدرن . یعنی گفتمان زور فایده نکرد . یعنی اینکه چرا تعریف از انسان بودن را چنان سخت کردند که حتی جستجو در اینترنت هم در ۲۰۲۰ هم پیگیری قانونی دارد . یعنی چی . منطورت را بیشتر تفسیر ون . یعنی اقتصاد و فرهنگ و...به دولت ربط ندارد
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
در دنیای مدرن دمکراسی و رفاه و اسایش تعریف شده . دنیای مدرن بر ضد نژاد و قوم هست و بر ضد بیکاری و اختلاس هست . ......................در دنیای مدرن برای رسیدن به ثروت باید زحمت کشید نه با بلبشوی بازار . آزادی انسان را محدود نمیکند ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
استاد ميشه چند تا معاهده كه ايران امضاء كرده و كلي بعدش آباداني و پول و ثروت برامون به بار آورده رو بفرماييد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ناشناس 23:44
نعمت اون پرچم مال کجاس
هرکی تو رو نشناسه من که میشناسمت و میدونم تو خودت مشکل اصلی امروز ه هستی
بنده مطمئنم اگر ضرغامی رئیس جمهور شود شاهد صف ها نخواهیم بود
بلکه شاهد گوشت ارزان خواهیم بود
سوئیس خواهیم شد
و سوئیسی ها در صف مهاجرت به ایران خواهند ماند
یک صدا رای ما ضرغامی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
بجان خودم نعمتی!دمت گرم اقا
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
احسنت ! رای من به ضرغامی :))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
دلار میشه پنج هزار تومن نه ده هزار تومن این دیگه خودتون گفتید بابا کاری ندراه یه مردی پیدا بشه مشتقات نفت جدا کنه نود درصد مشکلات حل میشه کشور ما انقد منابع هوش داره که فقط مدیریت میخواد نه لبخنده حقوق دانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
حالا نعمت اگه اینجا سوئیس بشه ، بنظرت سوسیس هم ارزون میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اقای ضرغامی
داداش نکنه رفتی از روی کلید اقای روحانی ای کل چند تا درست کردی!
ای کلک :)))))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
......نعمت اگه دستم بهت برسه
کلا شعارها فقط مرگ ونابودی دیگه واقعا باعث تاسفه اینهه مرگ نثار کردن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
نان در همین شعار هاست، هزینه اش برای ما مردم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
جنابعالی ساده لوح تشریف دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
یعنی اگر ما این بلاهایی که امریکا سر ایران اورد از کودتا علیه مصدق که رفیقش بود تا الان سر امریکا اورده بودیم هیچی نمیگفتن چرا جواب نمیدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
انتظارداری جواب کسیکه خواهان نابودی ملت هست دوست بداری!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
خداروشکر مثبت منفی کامنتها برگشته حال این دلواپسان
روخریدارم اقلیت محض
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
هیچکدوم از اونهایی که ما فقط دشمن مینامیم خواهان نابودی ملت نیستن
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
این مرگ گفتن ها برای ملت آب و نان نمیشه ولی برای یک عده همه چیز شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
بابا دانااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

شبت بخير

بزرگتر ميشي متوجه ميشي

البته شايد.........................
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اقلیت ها در فضای مجازی هستند که فکر می کنند نماینده مردم هستند
به ان آقایی که تا دو دهه دیگر نابودی آمریکا واسراییل را پیش بینی کرده است. بفرمایید از طرف ملت ایران گفته یا نظر شخصی ایشان است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
امروز نفهمیدین ملت چی گفتند؟
اهان یادم امد که من و تو و بی بی سی زیاد نپرداختند و رفته بودن به پلاکارد تکی های کوچولو موچولو ها پیدا کردن برای شیره مالیدن سر شما
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
از هر طرف پیشبینی کرده مسلما در شرایط خاص بوده
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چهل سال پیش هم از این حرفها می‌زدند یک‌جور سرگرمیه حرف که مالیات نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
حاصل تحلیلهای خیلی عمیقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اگه تظاهرات ديروز رو مي ديدي و مي رفتي جواب سوال شما همونجا بود ، چشمات رو باز كن
ضرغامی گفته برخی در بیت المال غوطه می‌خورند و کاخ‌ها را می‌سازند، ولی خود را خادم در نظام جمهوری اسلامی می‌نامند! اونوقت از fatf انتظار دارن مشکلات کشورو حل کنه؟ من که ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
با حقوق ۹ میلیونی امکان پدیر نیست . یعنی این افراد مسول باید بروند تحقیق کنند فقیر ترین شهروند ایرانی چگونه زندگی میکند اگر ان شهروند یخچال ندارد خودشان هم نباید داشته باشند این حرف من نیست بلکه حرف و شعارهای انقلاب بود
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
مردم می فهمند.چرابعضی افراد نمی خواهند باز نشسته شوند.
سراب
| Netherlands |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
برا من که مهم نبست مسئولی یخچال داره یا نداره
فقط کارش رو درست انجام بده کافیه
با گفتمان ضرغامی نمیشود یک کشور به بزرگی ایران را اداره کرد چون نطریه خوبی در باب اقتصاد ندارند توجه به امکانات داخلی کدام ظرفیت را گفتند . ثروتمند که هنوز پولش را زیر سرش خوابانده تا قانون شفاف شود و از اقتصاد دولتی و رانتی هم بی فایده هست . نیاز به تحول و تغییر قانون و اقتصاد داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
سی هفت سال کشور دست گفتمان شما بوده چه گلی به سر مملکت زدید اول جواب بدید حاشیه نرید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اینها هیچکدوم طرحی برای هیچ موضوعی ندارند، فقط بلدند مخالف باشند با هرکار درست و غلط دولت، اگه دولت موافق پالرمو بود اینا الان کفن پوش میومدن خیابون
کجای دنیا یک بانو قبل از شما سوار ماشین و در صندلی جلو می نشیند ووقتی شما سوار شدی می گوید آیا با من کار دارید ؟کجای دنیا درب منزل شما را می زنند برای گرفتن یک مداد برای بچه ای کلاس اولی.کجای دنیا مردم مشکل پوشک دارند.کجای دنیا جوان 25 ساله در پمب بنزین از شما مطالبه 1 لیتر بنزین می کند.این صحنه های آزار دهنده این روزها در ایران زیاد مشاهده می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
موسيو بونژور، شما توي فرانسه خيلي مشكل داري ظاهرا بيا ايران عزيز دل
siya
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چرا این بانوها سوار ماشین من نمیشن
برای شهرستان تو هر زمینه تبعیض قائل میشن
سراب
| Netherlands |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
بانمک فیلترشکن همه ماها روشنه این تیکه ها هم دیگه نمکی نداره
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
امروز صبح درب منزل خودم زنگ خورد خانم محترمی گفتند ما برای کمک به سرپرستی بهزیستی در فلان شهر نیاز به کمک داریم بعد قبض های ۵ و ۱۰ و ۲۰ هزار تومانی در دست داشت . من بهش ۱۰ تومان دادم و ایشان هم قبض پرداختی دادند سوال این هست چرا درب منزل . این دیگر چه جوریه .
بالاترین درجه ایمان ایثار است. باید به کمک کشور دوست و همپیمانمان ونزوئلا کمک کنیم. آنجا جبهه است. باید آماده شهادت شد و در مقابل آمریکای خبیث ایستاد. مردم آنجا بعلت تحریم در مضیقه هستند. اگر هر ایرانی ماهی صدهزار تومان کمک کند مشکل مردم مجاهد ونزوئلا حل می شود. صدقه ثواب اخروی و الهی دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
قول میدی که همع این صد تومنها را به ...چاوز برسونی؟
۰
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ماهی ۱۰۰۰۰۰ تومان صدقه؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسراییل
مرگ بر انگلیس
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اسم واقعیتو بنویس
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اگر با صدقه مشکل حل می شد که وضع مملکت ما این نبود
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ما دیگر باید برای ونزوئلا چه کنیم ؟
خط تولید مجانی پراید و سمند که دادیم
۲۰ هزار خانه مجانی و نیروگاه و پالایشگاه مجانی که ساختیم دوتا کشتی کانتینری مجانی که بهشان دادیم
از همه مهمتر رئیس جمهور کشور را با هواپیما دربست با صد و شصت نفر از خانواده و اقوام واسه مجلس ختم چاوز فرستادیم ونزوئلا و تازه احمدی نژاد مادر مرحوم را هم بغل گرفت و کلی گریه و زاری و تسلیت گفت بازهم کافی نیست ؟ر
مملکتداری با پرچم آتش زدن و مرگ بر این وآن سر دادن غیر ممکن است.به جای لعنت بر تاریکی یک شمع روشن کن.
پاسخ ها
مفسر کبیر
| Netherlands |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
برجامو اتیش بزنیم با اون فضای تاریک رو روشن کنیم ؟
شمع زیادی غربیه
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
امروز چقدر خرج شده میتونی حساب کنی تا بعد گفتگو کنیم
حميدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
قرارمون ميدون بيا شمع هم بيار واسه پليس هاي فرانسه ابراز همدردي كنيم چند شبه بيچاره ها اونقدر باتوم زدن تو سر مردمشون تمام كت و كولشون درد گرفته . لاك سياه يادتون نره ،ساعت 7 تو كافه ويونا سگاتونم بياريد.
من به عنوان شهروند ایرانی از مسولان کشور میخواهم که دو چیز را تکلیفش را مشخص کنند یکی خصوصی سازی و دوم مشکل با ممالک غربی را حل کنند
پاسخ ها
مسئول دلسوز ایرانی
| Netherlands |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
ما چهل سال است شبانه روز در حال حل هستیم
یکم طول می کشد
شش ماهه که بدنیا نیامده اید
همش حرف کلی زدن شده کار ضرغامی....
به مخالفین هم‌اجازه راهپیمایی بدین
درود بر احمدی نژاد و یارانش
ضرغامی جان۰ همانطور که با اقتدار رسانه ملی را اداره کردی امیدوارم که استینها را بالا بزنی و ریس جمهوراینده ما شوید ۰ تو همیشه مروج أزادی بیان بوده ای ای مرد همبشه در صحنه۰
در مورد fatf نباید حرفهای ساده برنیم و زود قضاوت کنیمممکت است ااینده مملکت با یک اشتباه برای چندسال تباه شود

باید بدور از احساسات و بصورت تخصصی اجازه بدهیم افراد متخصص تصمیم بگیرند.
پاسخ ها
سراب
| Netherlands |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
آینده مملکت ما ربطی به این چیزا نداره اصل مطلب جای دیگست و اینها جزییاته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
نه جانم ! الان همه متخصصfatf هستند باید اظهار نظر کنند
فعلا ما بابت خروج یکجانبه امریکا و تعلل اروپاییان بسیار عصبانی هستیم
اگر بخواهیم واکنشی نشان بدهیم در زمان مقتضی واکنش محکم نشان می دهیم و بصورت کامل بازرسان عسته ای را خارج کرده و از برجام خارج می شویم و تا مدتی هم هیچ مذامره ای نمی کنیم ولی بصورت احساسی نه‌حالا و‌نه در ان زمان نباید واکنش نشان دهیم
ما کجائیم و دیگران کجا.جوان ایرانی حاضر است در گرجستان و دوشنبه زندگی کند ولی در ایران نه.آقای ضرغامی امتحان خودتون پس دادید.مشک آنست که ببوید نه آنکه عطار بگوید.
خدایا ملت ایران را از ‌گرسنگی واز دشمنی و خشکسالی محافظت بفرما .
جناب آقای جنتی سال قبل توصیه مهمی به مسؤولان کشور نمودندکه متأسفانه هیچکدام به توصیه ایشان عمل ننمودند و وضع اقتصادی حتی نسبت به سال قبل بدتر شد.ایشان فرمودند:کسانی که مسؤولیت دارند وتوانایی ندارند کنار بروند.
کلید حل مشکلات در دست خود مردم است با تشکیل احزاب سیاسی آزاد و معرفی برنامه وراهکار اجرایی و معرفی کاندیدا و انتخابات هم زمان پارلمانی وریاست جمهوری و احترام اقلیت به رای اکثریت مانند همه جای دنیا.
مردم قم حرف دل ما رو زدن
آقای روحانی امروز متفاوت بودی از فردا در حیطه مسول اجرایی قانون اساسی عمل کنید بند. بند. آن را مطالعه واجرا کنید
تمام مشکلات ما از مرگ برآمریکاست.؟!
حالا میگید نه امتحان کنید،؟
میگید نه امتحان کنید ، اگه دلار و گوشت و مرغ ارزون نشد.؟
شما به جای آرزوی "نابودی آمریکا در 20 سال آینده" به فکر تحقق اون چشم انداز 20 ساله ای باشید که ازش تقریبا 20 سال گذشش=ته و زمان پاسخگویی درباره اش رسیده. . اما الان که زمان نشان دادن کارنامه هست دیگه ازش حرفی به میون نمیاد
بعد از 40 سال و با گفتن مرگ بر این و لعنت به اون وضعیت به این اوضاع رسیده.
بگید از خواب بیدار بشه
ضرغامی بس کن تو رو خدا
آقای ضرغامی مردم در همان وضعیت سال ۵۷ هستند این مسئولین هستند که بایست به آن دوره برگردنند که سخت مشکل است
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
اصلا با حقوق های بالای ۲۰ میلیون یا صد میلیون نمیشود از عدالت حرف زد . مثلا فرض کنید کسی سرمایه دار هست بعد روز و شب در رسانه ملی سخنرانی کند که چرا مردم فقیر هستند چرا عدالت وجود ندارد . یعنی ما ملت گیر شعارها افتادیم یعنی اینقدر خرج شعارها زیاد هست اصلا شدنی نیست فقط این شعارها مصرف سیاسی و توصیه اخلاقی دارد جنبه کاربردی ندارد .
نتایج شعار مرگ بر امریکا بجای ۲۰ سال در ۲ ماه اینده مشخص میشه
نتانیاهو گفته ما رو بزنید . بالاغیرتن بزنید ببینیم چی میشه! جان من! این تن بمیره!
"ظریف: مهم‌ترین موفقیت انقلاب، اعطای حق رأی به مردم است"
البته اگر منظورتان ایران است اضافه کنید حق اینکه از کسانی که شورای نگهبان انتخاب می کند انتخاب کنند!!!!!!!!
آقای ظریف در کشور ما آبدارچی یک نهاد دولتی و غیر دولتی و ارگان .... هم به مردم پاسخگو نیست لطفا بفرمایید منظورتان کدام کشور بوده است؟!!!!!!
چرا هی میگین برجام فرصت سوزی کرده!!!
کدوم فرصت سوخته؟؟؟
نکنه فکر میکنین که باید بمب اتم میساختیم و ساختنش عقب افتاده؟؟؟اگه این فکر رو نمیکنین،پس بدونین که اگر برجام نبود ،همون درامدهای نفتی یکی دو سال قبل رو هم که نداشتیم هیچ،، تازه این روزها، امریکا و اروپای ظاهر و باطن متحد هم بخاطر تداوم
فعالیت های هسته ای ، ساخت موشک و همچنین ، بخاطر رفتارمون در منطقه ،مسلما عرصه رو از آنچه امروزهست ،بمراتب و خیلی خیلی برامون تنگ تر میکردن.
برین خدا رو شکر کنین که بخاطر لغو یکطرفه و غیر قانونی برجام ،یک کمی امریکا بی اعتبار شده و حتی متحدان قسم خورده و همپالکی همیشگیش هم ، نمیتونن ، حداقل و بصورت ظاهری ، با اون همکاری داشته باشن
ضمنا:
نمیشه به برجام و برجامیان دشنام داد ولی سیاستمداران و دست اندر کاران رو ،اونم بصورت سلیقه ای و نون رو به نرخ روز خوردن ، ،یه جورائی سیاه و سفید دید که نهایتا، نه سیخ بسوزه و نه کباب.
برجام چه خوب و چه بد ،نتیجه کامل تمام دست اندر کاران حاکمیته و نمیشه بینشون فرق گذاشت
لطفا:
در قضاوتهاتون ،فقط رضایت خدا رو در نظر بگیرید و به فانی بودن تمام ارزشهای مادی موجود ،واقعا ایمان داشته باشید
ما بعضی وقت ها از یک برادر پلیس حاضر بر اعمالمون حساب میبریم
ولی در اکثر اوقات ،خداوند ناظر بر اعمال خودمون رو اصلا نمیبینیم
ضمنا :
گرانیهای اخیر
بعقیده من ناشی از بینشها و تصمیمات غلط مدیریتی در یکساله اخیره که اقتصاد مملکت رو عمدتا بجای کلی و وسیع دیدن،فقط
جزیره ای دیدن و متاسفانه ،مثلا برای تامین نقدینگی ،تصمیمات بسیار غلط ارزی گرفتند که نهایتا ،باعث خروج بی برنامه کلی از امکانات مملکت مثل دام قاچاق شده به خارج مرزها گردید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
برجام بد بود چون ما به همه تعهداتمان عمل کردیم ولی طرف مقابل راحت ازش خارج شد. از همان ابتدا هم ما گفتیم که به آمریکا اعتماد نکنید الان هم رهبری گفت اعتماد نکنید اگر قرار بود این همهخ امتیاز بدهیم باید گام به گام انجام می شد. اصلا ما سراغ بیست درصد رفتیم که به عنوان امتیاز آن را بدیهم ولی آقایان همان روز اول این امتیاز را از بین بردند. مذاکره ای خوب بود که اگر قرار بود امتیازی داده شود امتیازی نیز گرفته شود .ولی متاسفانه یک عده گفتند امضای کری تضمین است.
ببینید امروزه گرفتن دیپلم مشکلی را حل نمی کند ولی برای یک کار حداقل آبرومند باید دیپلم رو گرفته باشی
شرکت داشته باشی بخواهی پروژه بگیری باید ایزو 9000 گرفته باشی وگرنه گواهینامه ایزو دگر هیچ نیست و...
ظاهرا ضرغامی ویلا را فروخته که الان دم از بازگشت به آرمانهای انقلاب میزند
در شرایط فعلی ممکن است قبولی کامل fatf مشکلات را حل نکند اما یک نکته عیان است که رد fatf بر مشکلات میافزاید. اصولا هم اداره کنندگان و مسئولین کشور و البته منظور فقط مسئولین فعلی نیستند، کشور را در شرایطی قرار داده اند که مواردی همچون fatf دردی را درمان نمیکنند. حتی بر فرض محال اگر امروز همه شرایط غرب و امریکا را قبول کنیم شاید ۵ سال یا بیشتر طول بکشد تا شرایط کشور از بحران خارج شود. در هر حال اگر گذشته را لحاظ نکنیم مسئولین اداره کشور( حاکمیت) از امروز باید اوضاع کشور را در همه زمینه ها رصد کنند و اگر مثلا سال آینده وضعیت معیشتی مردم بد تر شده بود و یا نرخ ارز به اعداد معقول تری نرسید پاسخگو و مسئولیت پذیر باشند. توقع زیادی نیست. یادمان باشد که قرار بود تا سال ۱۴۰۴ کشور اول منطقه باشیم . این روزها این هدف کمرنگ و یا فراموش گردیده. با اهداف خود صادق باشیم .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
چون اف ای تی اف سازکار مالی از سیستم اقتصادی غرب هست چون دستاورد غربی هست . چون با آرمانها مطابقت ندارد . چون از اصل با آن اختلاف زاویه داریم همان بهتر که وارد چنین فضای نشوید دقیقا مثل برجام خواهد شد در برجام هم اینچنین بود که مسایل اختلافی بین کشورها حل نشده بود ولی مجبور بودند سر میز مذاکره کنند . آقا جان وارد نشوید چون اصلا اقتصاد ایران با غرب مطابقت ندارد
اقای ضرغامی ما هم دنبال شور و شوق سال 57 هستیم ولی قدم اولش این هست که همه انسان های سال پنجاه وهفت باشیم ویلا و ساختمان شمال شهر را بفروشیم و بریزیم خزانه بیت المال و در ثانی مثل ماها با حقوق کارگری زندگی کنید
بچه هاتون که درامریکازندگی میکنن ازکالاهای امریکایی که استفاده میکنید،مرگ برگفتنتون چی هست
ظريف اگر تونست اين حرفهايي كه زده رو يك بار معنا كنه جايزه داره ، آخه عزيز دل اون از هسته اي و برجامت اون از عزت پاسپورت ايرانيت اون از برخوردت با عربستان وقتي بيش از 500 نفر ايراني در مكه قتل عام شدند ، سياست توئيت بازي نيست عزيزدل
حاضرهستند اموال خود و فرزندان و بستگان نزدیکش را گرو بگذارند که اگر دو دهه دیگر شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل محقق نشد به جبرا ن ضرر مصادره شوند؟ تحقق شعار هم یعنی انکه دیگر نباشند.
صبر كنيد تا محقق شود ! ما هم در اين دو دهه سماق ميل مي كنيم .
آقای ضرغامی برای حل مشکلات کشور راه حل داده. گفته راه حل مشکلات کشور بازگشت به ارزشهای سال 57 است.!! در دوران مدیریت طولانی ایشان بر صدا و سیما به خوبی شاهد حاکم بودن اخلاق و ارزشهای سال 57 بر رادیو و تلویزیون بودیم!!!
غیر از آقای خاتمی بزرگوار رئیس جمهوری رو سراغ دارید که برای این مملکت مثبت کار کرده باشد...؟؟؟
ضرغامی یک صدا و سیما رو نتوانست اداره کنه

قشر عظیمی از مردم شدیدا ناراحت بودند و حتی راهپیمایی و شعارهای تندی علیه صدا و سیما و مدیریتش سر دادند

ایشان بسیاری از بینندگان رو فراری داد و باعث رونق کانال های اون ور آبی شد

حالا اومده ادعای حل مشکلات می کنه
برو با حقوق بیش از ماهی ده ملیون بازنشستگیت حال کن بابا

تو اگر کاره ای بودی حالا بازنشسته شدی
بی خیال ما شو
الیزابت وارن شکستی از ترامپ میخورد که تا باقی عمر تو یادش میمونه ترامپ تازه از این به بعد داره به دنیا میفهمونه رئیس کیه
ان شاءالله این آمادگی و هوشیاری کماکان تا پایان سال حفظ شود- چرا تا پابان سال؟
آقای روحانی در راهپیمایی 22 بهمن در مورد دستاوردهای انقلاب اشاره کرد که یقیناً نتایج حاصل از آن افزایش منابع مالی از فروش میعانات گازی و نفتی و برق بگیریم تا مالیات و عوارض گمرکی و ... است. اما چیزی که باعث تعجب است این است که چرا با وجود افزایش تصاعد گونه این منابع وضعیت معیشت مردم باید روز بروز بدتر شود. یا اینکه در برآورده کردن اهداف عدالت گونه انقلاب عقبگرد کرده ایم و فاصله های طبقاتی را گسترش داده ایم. به عبارتی اگر ایران را روی معدنی از طلا قرار دهد تا هنگامی که نتوان آنرا در راستای رفاه و عدالت و زدودن فاصله های طبقاتی و اشتغال و مسکن و ... بکار گرفت هیچ ارزش مادی و معنوی نیست. و جالب است که نتایج دستاوردهایی که اشاره کرده اند باید منجر به خلق پول و بالا رفتن ارزش آن شود اما در عمل مواجه با بی ارزش شدن پول ملی هستیم که بر خلاف گفته های فوق می باشد!
وقتی در یک کشوری توسعه اتفاق می افتد به این معنی است که پول به طور واقعی خلق می شود و با خلق پول ارزش پول بالا می رود که حاصل آن بالا رفتن ارزش پول کشور در مقابل دیگر ارزها است اما در کشور ما کاملا برعکس است و ارزش پول پایین آمده است (و در برخی مواقع بصورت صوری و با تخصیص یارانه ثابت نگه داشته شده است). و لذا اگر مسئولین هرگاه توانستند ارزش پول ملی را در مقابل دیگر ارز ها بالا ببرند باید حرف هایشان را که در مورد پیشرفت و توسعه می زنند باور کرد. و در غیر این صورت مطمئن باشید که رشد و توسعه در دیگر کشورهایی که رشد پول ملی آنها بالاتر است بیشتر است.
به آقای رییسی بفرمایید آدرس غلط به مردم نده!
قرار نیست امضا کردن یه توافق نامه بین المللی مشکلات اقتصادی کشور های عضو رو حل کنه!
هر کشوری وظیفه داره خودش مشکلات اقتصادیشو حل کنه!!! انداختن مشکلات اقتصادی بوجود اومده تو این 40 سال گردن 4 تا کاغذ آدرس غلط به مردم دادنه!
اینجور که آقای ریسی میفرماید یعنی تمام مشکلات کشور بعد از تلگرام الان تقصیر fatf بوده که اگه امضاش کنیم نمیتونیم مشکلات اقتصادی رو حل کنیم و باید یجورایی فیلتر بشه تا تمام مشکلات خرد و کلان کشور حل بشه!!!
تندروها دیگه شورش در آوردن.خودشون صاحب همه چیز می دونند.به خودشون حق می دن هر حرکت نابخردانه ای را انجام بدن.از همه طلبکار هستند.مردم خیلی صبر ونجابت به خرج می دن
فروش آرشیو روش خوبیه من که به ضرغامی رای میدم ....
دمشان گرم با شعارهایشان!
دمشان گرم با شعارهایشان!
کلید حل مشکلات از نظر ضرغامی

عزت‌الله ضرغامی با انتشار عکسی از خود در حین سخنرانی در توئیتی نوشت: کلید حل مشکلات مردم، بازگشت به ارزش‌های سال ۵۷، قطع امید از دشمنان قسم خورده و اتکا به ظرفیت‌های عظیم داخلی است. در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ۹۷ (سمنان)...


مسولین هم در حال ناکارامدی ...
مردم به پای دین ومملکت خود حاضرن پای مشکلات بیستن حتی جون خود راه بدن انچه الان شاهدیم بی عدالتی احتکار برداشت نجومی که باعث رنجش مردم شد که با وجود این همه مشکل پای مملکت ماندیم دران طرف قضیه فقط حرف تحویل مردم میدن که تنها راه مبارزه باامیکا خدمت به این مردم است کی باید خدمت کند مجهول است بزرگان اقایان دلسوز اگه کشور درمحتوا اسلامی است نه اسمی باید دراداره ان مدیریت اسلامی تبلورکند بااین تفسیر مقام اجرایی از ریاست جمهوری به نخست وزیری باانتخاب ولی فقیه باشد
حداقل 50%مشکلات کشور ناشی از عملکرد آقای ضرغامی در صدا وسیما ناشی شده است
تو بر کنار فراتی ندانی این معنی
به راه بادیه دانند قدر آب فرات
کنار گود نشستید میگید لنگش کن
اگه راست میگید لیایید ببینم میتونید یکروز با حقوق کارگری بر فرض داشتن کار زندگی کنید؟
سلام ، احسنت بر فردی که مطلب خوبی نوشته ( چرا هی میگین برجام فرصت سوزی کرده !!! ) خیلی عالی و با منطق و استدلال خوبی متن را تنظیم و ارسال کرده است . ان شاالله سالم باشند .
اگه ازنظر آقایان 80درصد مشکلات ازداخل است پس چرا مرگ برآمریکا واسراییل میگید .
برگزاری رفراندم آزاد
تا کی با هنجارشکنان مماشات خواهد شد!!!! چرا برخی برای کج دهنی، توهین، تهدید، و همه چیز آزادند و حتی پشتیبانی و تشویق می شوند و از فضای ملی و همه چیز ملی و سرمایه ملی استفاده می کنند مثل(شعار‌های تفرقه‌افکن در قم با وجود توصیه رهبر معظم انقلاب) و برخی از مردم اگر در ذهنشان خطوری پنهان هم بگذرد بازخواست می شند و پرونده سازی برایشان می شود !!!
راهپیمایی قم راهپیمایی نبود در جا همه ایستاده بودند و هیچگونه حرکتی نشد ما که خانوادگی کمر درد گرفتیم. بیشتر از انقلاب هم مسئله حجاب رو مطرح میکردند. . اخه 22 بهمن زمان مطرح کردنه حجابه!
این شعارها تفرقه افکنانه نیست واقعیت امروز کشوره. مرگ بر گرانی و دزدان
آقای ضرغامی
داداش نکنه رفتی از روی کلید اقای روحانی چند تا درست کردی
مازمانی به نتیجه میرسیم که اینقدریکدیگررانکوبیم ودست ازمنفعت طلبیهابرداریم وهمگی یک هدف راجست وجوکنیم:منافع ملی.
شایدبشودازمدارس شروع کرد ونسلی راتربیت کردکه منافع ملی رابه پارتی بازی ومنفعت طلبی ورانت بازی،ترجیح دهند.
من با کارهای روحانی واقداماتش بسیار مخالم اما روز جشن انقلاب جای شعار علیه هم نیست اگر کسی واقعا مرده وحرفی داره تو364روز دیگه سال بره بزنه
آقای ضرغامی شما خونتون کجاس فرزندانت کجان ماشینت چیه حقوق ودرآمدت تو ماه چقدره؟؟؟
اگر مثل بسیاری از مردم زیر سه میلیونی ومستاجر حرفت از رو دلسوزیه وگرنه شما هم داری شعار انتخاباتی میدی
در جنگ شش روزه اعراب و اسراییل همه کشورهای عربی شکست سختی خوردند و تحقیر شدیدی هم نصیب شوروی پیشین(روسیه) شد چون همه سلاح های اعراب روسی بود. روسیه این تحقیر را هیچوقت فراموش نکرده است.صرفا جهت یادآوری بود تا علت برخی دشمن سازی ها روشن شود!!!!!
fatf جلوی ولخرجی خیلیها را می گیرد
با درود به ملت شریف و آگاه ایران که با اجتماع چند میلیونی خود نه تنها به نا دوستان برون مرزی فهماندند که ما هنوز آگاه و بیداریم و هوشیار به جای گزافه گویی سر جای خود بنشینید و دیگر سو به از خود بی خود شده گان داخلی و تازه به دوران رسیده ها که در اندیشه زندگی های اشرافی و ثروت اندوزی آن هم با سر دادن دروغین حمایت از محرومان و مردم وجود شأن کم خطر تر از سیاستمداران کینه توز آمریکا نیست بدانند که اعمال آنها را مردم از نظر دور ندارند به راستی زمانی که شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل سر میدهیم حتما منظور مان مرگ بر سیاست های ضد انسانی و استعماری سر دامداران سیاست مدار آمریکا و اسراییل است هر سیاستی که در مقابل آرمان های انسانی ، مردمان آزادی‌خواه ، و ضد استبداد و استعمار نو ،و افکار عمومی و نیروهای مترقی جهان و ملت های مسلمان و غیر مسلمان آزادی‌خواه قرار گیرد در واقع به نقطه مرگ سیاسی رسیده است
نمایندگان اگر کمی حواسشون جمع باشه نباید به FATF رای بدن ، زمانش که برسه یکی پیدا میشه که نه تنها باFATF بلکه با تمام ضمائمش موافقت بکنه
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی