بازدید 32881
هزار و پانصد و پنجاه و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان جگر شما را نمی‌سوزاند؟/شهردار بازنشسته معاون وزیر شد/طعنه به امام جمعه موقت تهران در «جمهوری اسلامی»

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند:انتقاد تند بعیدی‌نژاد از مخالفان اینستکس/بازداشتگاه کهریزک محل نگهداری معتادان متجاهر می‌شود/لاریجانی: فکر می‌کردم سخنرانی من با امام جمعه کرج هماهنگ شده و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۷۵۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 02 February 2019
تابناک؛ محمدرضا خلیلی ـ تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان جگر شما را نمی‌سوزاند؟

محمد غرضی گفت: در تحقیقی که انجام دادیم مشخص شد که قیمت مواد غذایی از زمان کندی در آمریکا ثبت شده و تا امروز یعنی ۲۰۱۸ به مدت ۷۰ سال قیمت مواد غذایی تغییر چندانی پیدا نکرده است این درحالی است که وضعیت قیمت مواد غذایی در ایران نگران کننده است، دولت باید تورم را به بخش‌های دیگر سرازیر کند، امروز گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان جگر شما را نمی‌سوزاند؟ تاکید می‌کنم تنها راه عبور از مشکلات این است که دولت حقوق عامه را بر خاصه ترجیح داده و زمینه را برای حل مشکلات کشور فراهم کند. انقلاب اسلامی ایران این روز‌ها در حالی در آستانه چهلمین سال پیروزی قرار دارد که گفته می‌شود اگرچه در برخی بخش‌ها توفیق‌هایی حاصل کرده، اما در بخش‌هایی هنوز موفقیت قابل قبولی نداشته است. اینکه انقلاب با اهداف مشخصی انجام و آرمان‌هایی داشته غیرقابل انکار است، اما سوال این است که آیا طی چهل سال به همه آنچه در آغاز راه مدنظر داشته دست یافته است؟ سوالاتی که برای پاسخ به آن‌ها به سراغ محمد غرضی رفتیم.
 
اظهارات عجیب حاجی دلیگانی درباره زنگنه

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با انتقاد از عملکرد وزیر نفت، گفت: زنگنه برای در حاشیه ماندن از نظارت مجلس، برخی نمایندگان را نمک گیر کرده است. حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای زنگنه برخی از نمایندگان را با خود همراه و آن‌ها را در وزارت نفت مشغول بکار کرده است. حتی حقوق برخی نمایندگان از سوی وزارت نفت پرداخت می‌شود و بستگان درجه یک برخی نمایندگان هم در وزارت نفت مشغول بکار شدند. وی با اشاره به نامه ۷۲ نماینده مجلس به روسای قوای سه گانه و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مبنی بر ضرورت تغییر در مدیریت ارشد وزارت نفت، گفت: آقای زنگنه در مصاحبه‌ای اعلام کرده که پاسخ نامه نمایندگان را می‌دهد.
 
شهردار بازنشسته معاون وزیر شد

مدیرعامل جدید ساتکاب و معاون جدید وزیر نیرو در امور آب و آبفا، دو انتصاب جدید است که امروز در وزارت نیرو با حکم اردکانیان رقم خورد. دقایقی پیش دو انتصاب جدید در مجموعه وزارت نیرو با حکم رضا اردکانیان وزیر نیرو رقم خورد. محمدولی علاءالدینی عضو سابق هیئت مدیره ساتکاب به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و جانشین داود عابدی شد. همچنین در حکم دیگری، قاسم تقی زاده خامسی شهردار سابق مشهد به عنوان معاون جدید وزیر نیرو در امور آب و آبفا انتخاب شد. در خصوص تقی‌زاده خامسی موضوع بازنشسته بودن وی و چرایی انتخابش با وجود قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در نهاد‌های دولتی در هاله‌ای از ابهام است. /تسنیم
 
انتقاد تند بعیدی‌نژاد از مخالفان اینستکس

سفیر کشورمان در لندن در رشته توییت‌هایی به برخی انتقادات و ایرادات "غیردقیق" درباره اینستکس انتقاد کرد. حمید بعیدی‌نژاد نوشت: هنوز اینستکس عملیاتی نشده مخالفین نظام، افراطیون منطقه و نزدیکان ترامپ هم‌صدا به تمسخر و تضعیف آن پرداخته و از سر استیصال بر ناکارآمدی آن تاکید می‌کنند، اما واقعیت این است که اینستکس یک نهاد مالی است و نه نهادی از اجزای کمیسیون اروپا، که همه اعضای اتحادیه اروپا عضو آن بشوند. وی با اشاره به بیانیه موگرینی درباره ثبت و آغاز به کار این مکانیسم مالی اظهار کرد: سه کشور اتحادیه اروپا که از ابتدا نقش محوری در تفاهم هسته‌ای داشته‌اند سهامدار اصلی و هیأت مؤسس آن هستند، ولی این نهاد مورد حمایت کل اتحادیه اروپاست.
 
ایستادگی مجمع تشخیص در برابر شروط اروپا

یک عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌گوید: فشار کشور‌های اروپایی و اجرایی شدن کانال ویژه مالی مشروط به تأیید لوایح FATF، نظر منفی اعضای مجمع تشخیص به تصویب این لوایح را در پی خواهد داشت. حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم درباره پیامد‌های طولانی شدن رسیدگی به لایحه پالرمو در مجمع تشخیص مصلحت نظام و عدم تصویب آن به ایرناپلاس می‌گوید: من نمی‌توانم پیش‌بینی کنم این موضوع در مراحل بعدی چه تأثیری می‌تواند داشته باشد، اما برای ادامه کار، رئیس محترم مجمع، جلسه بعدی برای رسیدگی را شنبه دو هفته بعد مقرر کردند. وی در واکنش به اینکه مهلت ایران برای تصویب این لایحه تا ۲۷ بهمن است و جلسه آینده مجمع بعد از پایان موعد مقرر برگزار خواهد شد، تصریح می‌کند: گمان می‌کنم اولویت قرار دادن این شرط، چیزی جز فشار نیست و ما نباید زیر فشار برویم و بر اساس آن تصمیم‌گیری کنیم. ظاهراً سه کشور اروپایی، کانال مالی را که اخیراً راه‌اندازی شده است، مشروط به تصویب این دو لایحه کرده‌اند. به نظر من، کاری احمقانه انجام داده‌اند و قطعاً بر تصمیم اعضای مجمع اثر خواهد گذاشت. چراکه معنایش این است که فشار بیاورند تا ما این دو کنوانسیون را تصویب کنیم.
 
سیدهادی خامنه‌ای با فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیدار کرد

به گزارش یک وبسایت نزدیک به موسوی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای با فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد دیدار کرد.

بازداشتگاه کهریزک محل نگهداری معتادان متجاهر می‌شود

معاون پیشگیری از اعتیاد سازمان بهزیستی کشور از تغییر کاربری بازداشتگاه کهریزک نیروی انتظامی به مرکز نگهداری معتادان متجاهر با نام «سروش» خبر داد. فاطمه عباسی گفت: چهارشنبه هفته گذشته تعدادی معتاد از سطح شهرجمع آوری و غربال و تعدادی از آنان به مرکز سروش ارجاع داده شدند. اکنون ۲ میلیون و ۸۰۸ هزار مصرف کننده مواد مخدر در کشور وجود دارد. بالاترین مصرف مواد مخدر با بیش از ۶۶ درصد مربوط به تریاک است

حقوق ۱۹ میلیونی در ایران از حقوق معاون رئیس جمهور آمریکا بیشتر است

عباس عبدی در روزنامه شرق نوشت: حداقل حقوق در ایران نیز حدود ۱.۲ میلیون تومان است، یعنی کسی که ۱۹میلیون تومان حقوق می‌گیرد، ۱۶ برابر حداقل حقوق و دستمزد دریافت می‌کند. اگر این نسبت را برای ایالات‌متحده حساب کنیم حدودا برابر ۲۱هزار دلار در ماه و سالانه بالای ۲۵۰ هزار دلار می‌شود که حقوق بسیار بالایی است؛ بنابراین ما در حال حاضر و در یک نهادی که در خدمت جانبازان است، به مدیر آن حقوقی را می‌پردازیم که در مقایسه با یک کشور سرمایه‌داری کامل غربی نیز همین میزان دریافت می‌کنند، بنابراین هیچ منتی نباید بر مردم بگذارند، چون رقم دریافتی آنان براساس قدرت خرید بیش از رقم دریافتی معاون رییس‌جمهور امریکا با آن حد از توان تولید و اقتصاد بزرگ است.

لاریجانی: فکر می‌کردم سخنرانی من با امام جمعه کرج هماهنگ شده

علی لاریجانی در واکنش به حواشی به وجود آمده برای سخنرانی وی در کرج گفت: مساله در حدی نیست که ایشان به شورای هماهنگی مرکز اولتیماتوم یک هفته‌ای بدهند. امروز کشور به وحدت نیاز دارد و مخصوصاً راهپیمایی ۲۲ بهمن بایستی مظهر وفاق در کشور باشد و آقای امام جمعه خودشان سخنرانی نمایند یا هر کسی که مطلوبشان هست، دعوت نمایند.

اروپا نباید FATF را با اینستکس مرتبط کند

فلاحت‌پیشه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اینستکس بسیاری از نیاز‌های ایران را رفع نمی‌کند، لذا عمدتاً اثر سیاسی دارد که بیشتر از اثر اقتصادی آن است. سازوکار جدید مالی اروپا برای ایران انزوای بیشتر آمریکا را به دنبال خواهد داشت. این‌که FATF و مسائل دیگری را با اینستکس مرتبط کنند درست نیست. اروپایی‌ها هنوز در برجام گام عملی برنداشتند، بنابراین نباید انتظار داشته باشند که ایران درباره FATF به خاطر اروپا گام بردارد. /خانه ملت

ادعای وجود آزادی در قبل انقلاب، دروغ است

حدادعادل نماینده پیشین مجلس گفت: جوان‌ها باید بدانند حرف‌ها و ادعا‌هایی که راجع به آزادی در دوران قبل انقلاب زده می‌شود، دروغ است. ایران پیش از انقلاب برای آمریکا و غرب یک گاو شیرده بود، اما بعد انقلاب به یک شیر قدرتمند تبدیل شده است. پس از انقلاب مردم در تعیین سرنوشت خود و در اظهارنظر آزاد شدند البته درست است که خط قرمز‌هایی وجود دارد، ولی در کدام کشور خط قرمز وجود ندارد؟ برجام محکی شد برای سنجش صداقت آمریکا. در مذاکره آنچه آن‌ها می‌خواستند، ما دادیم، ولی آنچه ما می‌خواستیم، آن‌ها ندادند.

درخواست مجوز ای‌تی‌آر از آمریکا برای تحویل هواپیما به ایران

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه برگزاری نمایشگاه حمل و نقل هوایی درباره اثرگذاری سیستم مالی جدید اتحادیه اروپا موسوم به اینستکس گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از همان ابتدا برای SPV (اینستکس) طرح SPA داشت، امیدواریم با راه‌اندازی شبکه مالی این طرح ما هم راه بیفتد. برای ورود باقیمانده ATR‌ها مجوز اوفک لازم است؛ کمپانی ATR درخواست صدور مجوز تحویل این هواپیما‌ها را به آمریکا داده و منتظریم ببینیم پاسخ می‌دهند یا خیر/ تسنیم

وزیر نیرو چقدر حقوق می‌گیرد؟

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه درباره میزان حقوق دریافتی خود از وزارت نیرو گفت: بنده به عنوان مامور از سوی دانشگاه صنعتی شریف در وزارت نیرو منصوب شده ام و حقوقم ۱۱ میلیون تومان است که ۷ میلیون آن توسط دانشگاه صنعتی شریف و مابقی آن که حدود ۴ میلیون تومان است توسط نهاد ریاست جمهوری پرداخت می‌شود. / باشگاه خبرنگاران
 

فاضل لنکرانی: حضور زنان در ورزشگاه‌ها به مصلحت نیست


آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی، استاد حوزه علمیه در پاسخ به یکی از طلاب در مورد حضور زنان در ورزشگاه ابراز کرد: ما نیز مخالف این موضوع هستیم و معتقدیم حضور زنان در ورزشگاه به مصلحت آنان نیست؛ چرا که هیجاناتی که درآنجا وجود دارد امنیت زنان را در مخاطره قرار می دهد. وی با بیان اینکه قدر مشترک نحله های باطل نفی مرجعیت است در خصوص شبهات مهدویت گفت: در قضیه مهدویت روایات جعلی فراوانی وارد دین کردند که باید در روایات مهدویت با دقت و استنباط وارد شد و روایات صحیح و ناصحیح را تشخیص داد و بیان نمود.

طعنه به امام جمعه موقت تهران در جمهوری اسلامی


محمدحسن اصغرنیا در روزنامه جمهوری اسلامی درباره حواشی مراسم ترحیم مرحوم حبیبی نوشت نوشت: واعظی بر بالای منبر رفت و مقایسه‌ای بین دیروز و امروز انقلاب کرد که وضعیت مردم اسفبار و مشروب فروشان فعال و فواحش بسیار بودند. و به نقل از سیدحسین نصر، رئیس دفتر فرح پهلوی که در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران بود نقل کرد که نوه شیخ فضل‌الله نوری دکتر نصر فرموده است زمان شاه در دانشگاه تهران فقط دو نفر نماز می‌خواندند! چند نفرمان به عنوان اعتراض از مجلس خارج شدیم و در بیرون مسجد از آقایان ابوترابی امام جمعه موقت تهران و دکتر غفوری و دکتر طباطبایی پرسیدم ایشان چون پرمشغله‌اند شاید اینهمه بی‌حساب و کتاب صحبت می‌کنند. شهیدان مطهری و مفتح و بهشتی و آقایان مهندس مهدی بازرگان و دکتر یدالله سحابی و دکتر تجلیل و حاکمی و شیخ الاسلامی و دانشجویانی که گارد شاهنشاهی به جهت نماز خوانیشان به مسجد دانشگاه حمله می‌کرده است تارک الصلوه بوده‌اند. این واعظ که امام جمعه موقت هم هست نه دروس دانشگاهی خوانده است و در مدرسه حوزوی سابقه انقلابی هم طبق شواهد نداشته است چگونه جواب نمازگزاران دانشگاه تهران دوران پهلوی را خواهد داد؟

لاریجانی: اسرائیل اگر جرأت دارد، ایران را بزند


رئیس قوه مقننه در گفت‌وگو با شبکه المیادین لبنان خطاب اسرائیلی‌ها گفت: اگر جرأت دارید، ایران را بزنید، به نظرم اسرائیلی‌ها به دنبال ساختن یک پرستیژ کاذب برای خود هستند. البته برای خود نیز دردسر ایجاد می‌کنند اما آمریکایی‌ها می‌خواهند اسرائیل را در منطقه قدرتمند کنند تا سلطه پوشالی پیدا کنند اما حرف‌هایی که اسرائیلی‌ها می زنند خلاف است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۶
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۶۸
سلبریتی پر مدعایی که پیش از این مچ بند سبز و بنفش
می بست ، و « تکرار » می کرد ، امروز به خاطر گوشت کیلویی ۱۰۰ هزار تومان به مجمع تشخیص کنایه می زند تا نقش تکرارهای بی موقع خود در این افتضاح را سانسور کند...
همین اقا چند روز پیش در جشن تولد جهانگیری ، حضور داشت..!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
تک خوانی زن ، اخرین تلاش های جریانی است که در اقتصاد و سیاست خارجی شکست خورده و روی
دوقطبی های فرهنگی حساب کرده تا هوادار سیاسی جمع کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
كدوم سلبريتي ؟ چرا معما مطرح مي كني ؟
ناشناس
| Poland |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
برای گوشت گرون یقه تند روها رو بچسب نه سلبیریتی.تند روها ما رو منزوی کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
خدا رو شکر پدرم پزشک هست و گرونی رو آنچنان که بقیه مردم حس کردن احساس نکردیم. ولی در خانواده ما میبینیم که مهمانی ها کمتر شده صرفا بخاطر وضعیت بد اقتصادی. مردم به تنگ اومدن
ضمنا 22 بهمن هم مبارک
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
در ایران حقوق یک وزیر، نماینده مجلس، ریس جمهور، کارمند شرکت نفت یا وزارت خانه ها، پرستار، کارمند بانک، آبدارچی شرکت نفت، باغبون شرکت نفت، هیات علمی دانشگاه، معلم، یا حتی منشی جهانگیری بیش از حقوق ریس جمهور آمریکا، ریس جمهور چین، نخست وزیر ژاپن، ریس جمهور کره جنوبی، و مقامات بلند پایه همه کشورهای اروپایی هست

واقعا بازدهی این جناعت برای کشور چیست. این جماعت چرا همیشه طلبکار هستند و معترض.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
سبز ها حد اقل در انقلاب اسلامی و به اهدافش درست ویا غلط اعتقاد دارند ولی آنهایی که اکنون پست ها را در دست گرفته اند یا از این اهداف فاصله گرفته اند ویا اصلا با آن ارتباطی نداشته اند و از انقلاب تعریفی عقب افتاده را به زور بخورد مردم میدهند.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
آقای که. تا دیروز برای مردم فتوای کراهت مرغ و نسخه اشکنه می پیچید حالا می گوید چرا گوشت گران شده.آخه اشکنه که گوشت نمی خواد.
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اگرتندروی گروهی تندرو در ایران نبود(مانندبالا رفتن از دیوار سفارت ها) ایران هم مانند سایر کشورها در جامعه جهانی حضور داشت و از منافع خود حفاظت می کرد و در سایه ارتباط با سایر کشورها مجهز به تکنولوژی وصنعت مدرن شده بود و الان یکی از قدرت های اقتصادی وجهانی مانند کره یا سنگاپور ویا مالزی بود.اما متأسفانه گروهی واپسگرا منافع خود را بر مصالح ملی مقدم داشتن و هزینه های زیادی به کشور تحمیل کردند که شاهد آن هستیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
تو دیگه ساکت شو کیه ندونه تمام بدبختی مملکت زیر سر شماهاست
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
وقتی که تو خیابان جولان میدادی فکر اینجا را هم میکردی . تازه میخواهی با همین گفتمان اگر در ونزویلا نجنگی باید با سوسیالیست در ایران بجنگی . علت بخاط سیاست روحانی نیست علت بخاطر سیاست و گفتمانی که در حوزه اقتصاد ایجاد میکنید ولی تبعات را قبول ندارید پس تحمل کن اینقدر زار نزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
سلبریتی های بی سواد و مردمی که پیرو سلبریتی های هستن همه رو بدبخت کردن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
تفکرات افراطی شما ملت رو به این حال روز انداخته ؟! لطفا دست بردار از این ادبیات فاخر کیهان پسندتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
شما پرچم المان همانی نیستی که با پرچم فرانسه در خبر گذشته نوشتی و من و هم جواب دادم ولی این دفعه با پرچم المان؟

جهت اطلاع پرچم فرانسه خخخخخخ
ایران از این کشورهای مالزی و سنگاپور در اقتصادش بزرگتر است
در اروپا هم از دیوار سفارت ما بالا
می روند
جهت اطلاع شما صنایع ایران به روز است
ولی چیزی که وجود ندارد مدیریت کلان اقتصادی است قربان تا رنگ ارامش را ببینید
!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
نماینده ای که از فرصت نمایندگی برای رفتن به شرکت نفت استفاده میکند بجای رسیدگی به مشکلات مردم اصلا لیاقت نمایندگی ندارد. قابل توجه شورای نگهبان.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
.می خواهید برای سیاست های شکست خورده تان مقصر داخلی بتراشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
ما مردم باید از پاکی دفاع کنیم نه سیاهی ولو روزی بهش رای داده باشیم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
از دیوار سفارت ما در خارج از کشور چه کسانی هستند همان ادمها و منافقینی و کمونیست ها و توده ایهای بی وطن هستند که در قبل از انقلاب هم با سلاح میخواستند به ازادی برسند که امروز حداد گفت ان موقع هم آزادی نبود بخاطر گفتمان انسانهای روانی مثل کمونیزم و منافقین کوردل بود بیشتر تحقیق کن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
وقتی احترام به صندوق رای نداری فقط ادا و ژشت دمکراسی در موقع انتخابات میگیری . آلان واقعا خودتان نمیدانید که دنبال چی هستید یعنی با رفتار سیاسی خلاف نطر مردم مزالبه مدنی و سیاسی مروم را به مطالبه گرانی و تورم تنزل دادید پس تو دیگه غر نزن آش خاله هست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
گرسنگی با کنسرت و تک خوانی قابل تحمل تراست یا بدون کنسرت.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
گروه مدافعین مادرو برای حفظ تاج وتخت یک راننده اتوبوس که حالا رئیس جمهور شده در چند روز آتی تشکیل خواهد شد.به اتفاق کسانی که با هوکو چاوز مرحوم گل. کوچیک باز می کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کاربران بی زحمت دعوای جناحی و سیاسی خودتان را در پاراف دیگری ببرید در این بخش خیلی شلوغ شده معلوم نیست کی به کی پاسخ میده . این بحث و جدل را در پاراف های دو و سه و چهار بکشانید کیج کننده شده
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اصولگرایان حتی دولت اعتدال را هم تحمل نمیکنند در پستوی سیاست یک مدت احمدی نزاد را کوک میکنند یه مدت قالیباف و سپس ضرعامی را میگیند در مورد حجاب چند روزی وقت روحانی را بگیر و به چالش بکش ولی دم روحانی گرم خوب با ضرغامی جواب داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
یعنی چی مملکت این همه مشکل داره ضرغامی در جلیه رسمی به روحانی میگه . آقای روحانی بیا در مورد حجاب بحث کنیم چرا در اولویت کاریت قرار نداره . بعد صرعامی که سخنان خوشگلی میزنه . غاز چرانی چه ربطی به روسری داره . لابد گاموریت ایشان تمان شد این دفعه نوبت کدام مهره پیشنهادی هست
ناشناس
| Poland |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
ِتو هنوز نفهمیدی که سلبیریتیها بخاطر کسب محبوبیت بیشتر دنباله رو مردمن نه مردم دنباله رو اونها؟وقتی فرق این دو تا رو فهمیدی میتونی نظر قابل قبول بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
به هنرمندان توهین نکن . منطق تو مثل کیهان هست اگر توهین کنی بهت توهین میکنند . جواب توهین خیلی سخت هست توهین و فحش و نفرین استادی داشتم بمن گفت مال افراد ی هست که ضعیف هستند
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
آخه کی باور میکنه که حقوق آقای اردکانیان وزیر نیرو 7+4=11 میلیون تومان باشه؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
در خصوص لایحه پالرمو : ما که الان به اخر خط رسیده ایم و تمام تحریم های دنیا بر روی کشور ماست حالا اگر تصویب کنیم و درست انجام ندیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
آخه راننده اتوبوس را کسی رییس جمهور انتخاب میکنه . لابد چون راننده بوده و کارش طوری بود که براحتی میتوانست مخ مردم بنده خدا را در ونزویلا کار بگیره که اره من اگر رییس جمهور بشم همه با هم برابر خواهید شد حتی در حقوق و حتی در شکل ساختمان . در صورتی لکسوس سوار شده .
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
صف گوشت حاصل انقلاب سرخ نیست عزیزان حاصل انتخاب بنفش است
آقاي لاريجاني ما در داخل رانتخواران و انحصارگران بدتر از اسرائيل داريم که اول بايد انها رابزنيم. گوشت کيليويي 100 هزار يا 200هزار تومان براي صاحب منصبان قدرت که مايحتاج زندگي و وسايلشان مجاني از سوي سرکتهاي داخلي و خارجي تامين مي شود تاثيري ندارد
پاسخ ها
حاج منصور ولایتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
مسلمانی که 40 روز بگذرد و گوشت نخورد دچار معصیت شده. هر چند روایات زیاد تری هم در این مورد هست که هشدار به عذاب های دردناک تری داده است پس توصبه ام به برادران و خواهران انقلابی این است حتی شده پول قرض کنند ولی گوشت بخورند.
مردم نگا کنید این عذاب از کجا اماده است. بوالله از گمراهی ملت و دوری از انقلاب است. دوری از ارمان هاست. به خودتان نگاه کنید. آخرین باری که خمس زکات و سهم امام دادید کی بود؟؟؟ پولی که در جیب شماست سهم روحانیون است و معلوم است که برکت نمی کند

مردم ما معنویت را کنار گذاشته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بقول ما ترکها، ایرانو خدا زده دیگه، چه نیازیه یکی دیگه بزنه آخه. اگه اسراییل بزنه، ⁦:-)⁩⁦:-)⁩ همه چی میفته گردنش.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
حاج منصور ولایتی آدم نمی دونه به شما چی بگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
منصور ولایتی
در بلاد کفر خمس و زکات پرداخت نمیشه حجاب هم ندارندولی نه زلزله میاد نه گوشت گرون میشه نه عذاب الهی ه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
برای فرار از مشکلات نسخه جالبی هست . وقتی روسری بر سر نباشد خشکسالی هست . گرانی مربوط به جوراب نازک زنان هست . خیلی خوب ماله کشی میکنید . فرانسه و عراق و لبنان چی آنجا حبری نیست . باید پاسخ علمی پیدا کنی این پاسخ ها بی فایده هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
چهل و پنج میلیون خودرو در ایران در خیابانها در رفت و امد هستند بابت پول سوخت و گازویبل و بنزین و قطعات و بیمه مردم چقدر پرداخت میکنند دوزی دویست میلیون لیتر یوخت کجا میره کجا خرج میشه بس نیست تازه بقیه درامدها بماند پول گاز و مخابرات و آب پشت سدها و گاز کجا میره دیگه پولی برای خمس و زکات نمی مونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
درباره حاج منصور ولایتی
دوستان لطفاً حواستون رو بیشتر جمع کنید و مراقب شیطنتها بعضیا باشید
بابا کاملا تابلوست که این حاجی مکه نرفته این متن رو نوشته که مردم رو نسبت به دین بدبین کنه و حرص ماهارو درمورد دین دربیاره
آخه خداوکیلی کدوم آدم دیندار و عاقلی میاد این کلمات رو کنار هم بزاره
اصلا کاری به متنش ندارم ، شما فقط به اسم این حاجی مومن توجه کنید ، « حاجی » ، « منصور » ، « ولایتی » ، ، این اسم و فامیل برای شما چه اشخاص و چه مسائلی رو تداعی می‌کنه ؟ یا مثلاً حالا میگیم این خانم یا آقا نوشتن اسمش منطقیه ولی چه لزومی داشته که ما بدونیم یک‌بارم مکه رفته و حاجی شده، نوشتن عنوان « حاجی » چه دلیلی داره ؟
لطفاً حواسمون به شیطنتهای رسانه ای شیطونک ها و شیطون ها باشه
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
در آمریکا 70 ساله قیمت مواد غذایی تغییر نکرده !!!!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
ما که بنابه دستور و فتوای جناب آیت الله جنتی از سال ۹۱ دوره احمدی نژاد هنوز داریم فقط روزی یکبار و فقط اشکنه پیاز می خوریم و یک جورهایی معتاد شدیم بهش
اگر یکروز نخوریم استخوان درد و تشنج میکنیم و خدا را شکر گوشت اصلا چه هست ؟
جریانی که تا دیروز ملت رو از نفت در برابر غذا می ترساند، امروز برای نفت در برابر غذا جشن گرفته !!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
خوشا به سعادت شما که ملت رو به وضعی که دوست داشتین رسوندید.انتقامتون رو از رای مردم گرفتید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
تو این شرایط دشوار فقط مسئولین، پزشکان، دلالان حرفه ایی، بازاری های قدیمی می تونن بدون مشکل زندگی کنن
بقیه مردم نفس هاشون به شماره افتاده
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
همین نفت در برابر دارو و غذا را هم تند روهابا عدم تصویب
عملا نمی گذارند اجرایی شود و جالب آنکه پس از بروز مشکلات ناشی از عدم ورود دارو و غذا همین حضرات دولت را بمباران میکنند .
عملا گرسنگی و بیماری و فشار بیش از حد به مردم برای مسئولین بعنوان یک ابزار برای رسیدن به پیروزی های جناحشان بکار می گیرند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بدانید وآگاه باشید که هر چه بر سرتان می آید از ندانم کاری گروهی واپسگرا است.از تصویب چند قطعنامه. تحریمی در شورای امنیت تا ریاست جمهوری ترامپ دائم الخمر تا پراید 40 میلیونی و گوشت 100 هزار تومانی.گروهی که می خواهد از گرسنگی مردم برای خود رأی دست وپا کند.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
کامنت های این فرد از لهستان به خوبی نشان میده چرا ترامپ لهستان رو انتخاب کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خدا به آدم عقل داده .چشم داده.
خود مردم هستن كه ميخوان اينطوري وضع مملكت باشه.
تا میتوانید بچاپید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
اگر مردم را میگویید که با خوردن روزی یک وعده نان خشک و اشکنه و به تن کردن لنگ حمام دیگر جانی ندارند که اگر باشد هم بچاپند
بدون ترس اختلاس کنید
ظریف: توافق با امریکا ،به اندازه مصرف جوهر هم ارزش ندارد.
۵ سال وقت و هزینه ملت رو هدر دادید که به نتیجه ای برسی که بقال سر کوچه هم می دانست؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بقیه حرفاشو هم بخون.اگر تند روها میزاشتن در اون دوسال ابتدایی منافع بیشتری میبردیم.یقه تند روها رو بگیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
افرين به بقال سر كوچه شما كه اين همه اي كبو داره . چرا تا حالا رييس جمنور نشده ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بدبختي ما ادم هايي مثل شما هستند كه فكر مي كنند بقال سر كوچه از همه بيشتر ميدونه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بقال سر کوچه از این تندروها بیشتر میدونه چون وقتی مشتری به مغازه اش برای خرید میره ازش نمیپرسه عقیده ات چیه . سیاست شما چی هست . قیافه اش چرا اینجوریه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
تدرو یعنی چه؟ یعنی پراید نه؟
کشور را یک شبه نابود کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Australia |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
شما برو شعار بده
وعده ها و شعارهای دروغ بدهید
بجاش امنیت داریم
پاسخ ها
na
| France |
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
امنیت پس چرا دورتادور خونه ها نرده سبم خاردار دوربین میزارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
بخصوص تو ورزشگاه . اون بالا رو بخون.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
از نظر شما پلیس هم نیازی نیست
تابناک چرا سانسور می کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
نه که نداری
اون موقع که همینم ازت گرفتن بیا این کامنتت رو بخون
فکر کردی قرار اینجا بشه سوئیس؟؟
کشورهای دور و برت رو نگاه کن. میشی یکی مثل اونا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
ماشین پلیس را از جلوی پاسگاه دزدیدن و دارند دنبالش می گردند ؟
ولا ما این شش ماه است گوشت گرم نخوردیم خدا حقمان بگیرد ار دولت بی تدبیر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
حقت را خودت باید بگیری ودولت مردمی تشکیل دهی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
نفرین بیشتر بکن . مشکلت حل میشه .
امامان جمعه فریاد های مردم از گرانی رو بازگو می کنند..
به همین دلیل میرزابنویسان طیف اشرافی در روزنامه های زنجیره ای احساس لرز کرده اند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اره ؟؟؟؟؟!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
نه جانم مسئولان نگران حجاب و فضاي مجازي هستند نه گوشت و مرغ
ناشناس
| Poland |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
روزنامه زنجیره ای که میگفتن اشکنه بخورید یک وعده غذا بخورید چه اشکالی داره؟
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
امامان جمعه سال 91 گفتندخوردن مرغ مکروه است. واشگنه را تجویز کردندویکی گفت روزی یک وعده غذا هم آدم را زنده نگه می دارد .حالا چه اتفاقی برای مردم افتاده ویا چه اتفاقی برای مرغ ها افتاده را باید از خودشون بپرسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اینها همانهایی هستن که در دوره احدینژاد مردم رو به خوردن اشکنه دعوت میکردن
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اشکنه با تربچه . دوغ با خیار . خودتان این راه را انتخاب کردید دیروز سخنرانی را ندیدی گفتند مردم گرسنگی را تحمل میکنند تحمل کن عزیزم تحمل کن تو رفاه را میخواهی چکار کنی اگر رفاه باشه مثل فرانسویها باید تو خیابان برگ بزنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
امامان جمعه قدرتشان از استاندار هم بیشتره ولی به هیچ کس جوابگو نیستند و موقع جواب پس دادن میشن جزو سئوال کنندگان
گوشت ۱۲۰ هزار تومانی ،نتیجه دیپلماسی لوس لبخند است..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
شما گريه كن لبخند نزن همه چي درست ميشه
ناشناس
| Poland |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
نتیجه بالا رفتن از دیوار سفارت است
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اگر این لبخند هم نبود می بایست گوشت خر ،سگء بخوریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
پرچم الامان هنوز نمی فهمی و شما برو چند سال دیگر بیا و ببین چجوری بازار بدون برجام ارامش دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
آن زمانی که لبخند نبود کسی مشکل گوشت نداشت. تورم هم 400 درصد نبود. افزایش حقوق هم متناسب با تورم بود نه اینکه 6 درصد باشه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
با دیپلماسی شما هم که از اول انقلاب تو صف روعن‌نباتی جامد بودیم که با همان دیپلماسی هم‌مجبورت میکردن که اگر مایع طرفشویی را نخری از روعن نباتی خبری نیست . هزینه گفتمان شماها مردمی که پای دمکراسی هزینه از ابروی خود کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
یادت رفته قرص سرماخوردگی تو کشور نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
در عراق هم به دیوار سفارت امریکا خمپاره می زنند و یا جاهای دیگر دنیا مثل هند و یا افغانستان ولی ولی ولی تورمشان کمتر از ۲ درصد
اره جانم تا همچین تفکرات دسته چندمی داشته باشیم و فکر کنیم مشکلات ما این ها و امریکا است با قاطعیت به شما می گویم همچنان بچرخین دور خودتان
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
همه می دانند که برجام محدود کردن ایران است ،اگر میتوانستیم به این حال وروز نمی افتادیم ،در نتیجه در این جنگ نابرابر که خودمان شروع کردیم
ناشناس
| India |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
برو خدا رو شکر کن که هست
آقای اصغرنیا
اولا ایشون نقل قول کرده!
ثانیا منظور دکتر نصر افراد طرفدار رژیم طاغوت بوده نه انقلابیون!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
بابا یه سخنرانی ساده که دیگه تفسیر نداره مگه کتاب الحاوی هست که میگی منظورش این بوده یا اون بوده
حمیدرضا
| Poland |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
هر چیزی رو نباید نقل قول کرد ! !.
در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اورمیه ضایعات گوشت گوسفندی (استخوان دارای ذرات میکروسکوپی گوشت، چربی و غضروف ) کیلویی ۱۲۰۰۰ تومان و در بسته بندی های بسیار زیبا دارای برچسب قیمت و بارکد فروخته می‌شود
پاسخ ها
سراب
| Singapore |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
عزتمند شدیم
اولا گوشت خوب اصلا پیدا نمیشه دوما ما شرمنده بچه ها شدیم سوما حقوق تغیری نکرده و توان خرید صفر . خدا به داد مظلومان برسد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
شعار جنگ‌اقتصادی . تو جنگ اقتصادی نسخه ان چیست . نخریدن . نخوردن . نپوشیدن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
صبر پیشه کنید
جالبه برخی یک سخنرانی ساده رو برنمیتابن.حالا سوال اینجاست دنیا چطور باید با مایی که با خودمون هم دعوا دارین تعامل کنه؟اگه در شرایط بد اقتصادی و تحریم هستیم یکی از عواملش بدون شک تند روها هستن.بقیه مسائل مثل ناکارامدی برخی مسولان درجه دوم اهمیت هست
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
مردم رای میدن انتخاب میکنن بعد یک نفر بلندگو میگیره دستش میگه فلانی بیخود کرده فلان کارو کرده.خارجیه میگه عجب کشور گل و بلبلی .برم اونجا قرار داد ببندم اخرش چی میشه؟
دیگه قدرت خرید تخم مرغ و نون خالی هم نداریم.
تابی جون فقط باید روحانی استفا بده تا کار اندکی درست شه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
من هم موافقم ولی کی را میخواهید جانشین کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
جاش رییسی و قالیباف را دارند با وعده یارانه سه برابری یعنی افزایش رشد نقدینگی و سپس سقوط بسمت ونزویلا شدن . چرا چون در این گفتمان اصلا داشتن ثروت و صنایع بزرگ خصوصی تعریف ندارد مگر یک شرط دارد ثروتمند خودی باشی . .
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
مقامات باید استفاده دهند.
لنگ و نو ن خشکه با اشکنه بدون تخم مرغ سهم ما
لکسوس و فیش حقوقی پروپیمون با ویلایی لواسان سهم شما
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
این رابرخی ها که نمی خواهند بشنوند!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
آلان از لکسوس سواران سوال کنی در شهر من سوال میکنم میگویند زرنگ باش . این هم یک نوع زرنگی هست . بهرحال تا اسب میتازد بدو بده افتاد افتاده . اینجا دیگه بحث اخلاقی نیست بلکه بحث آرمانی هست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
چرا خودت حرف میزنی جواب خودت رو هم میدی.
اهل تهرانم من
روزگارم بد نیست
ماشینی دارم من
فیش حقوقی م هم کم نیست.
خرده هوشی
سر سوزن ژن خوب
دوستانی در هر دوجناح
وحساب جاری
وبانکی که درهمین نزدیکی ست
کاسب تحریمم من
ویلایی سر سبز
پشت اون کوه بلند
و گرین کارتی که
برایش جان می دم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
نگفتی سوادت چقدر است!
پارسال این روزها طلا گرمی۱۰۰هزارتومان بود الان گوشت۱۰۰هزار تومان است.واقعا گرانی ها بسیار حیرت انگیز هستند و غیرقابل کنترل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
گرانی ربطی به روحانی ندارد اگر داشت باید از سال ۹۳ باید شروع میشد اشکال اساسی جای دیگری هست . روحانی سیاست گذتری نمیکند بلکه همان سیاست و شلار و وعوه سیاسی که بمردم داده نمیگذارند . . رییس جمهور قدرت اجرایی میخواهد که هر کسی جلویش ایستاد کنار بزند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
!!اره روحانی نمی تواند کاری کند وقتی مجلس ۱۰۰ ها قانون نوشته و دولت هیچ کاره !!!! اجرا نمی کند و پشت گوش می اندازد
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کدام‌قانون . قانونی که گفته یارانه ها را از افراد ثروتمند بزنی در صورتی در اصل یارانه تعریفش این بود که پول نفت سر سفره مردم آن روی که سایتها چند ماه باز بود چرا جلوش را نگرفتی حالا به روحانی تکلیف میکنی نه به ان خوش رویی نه این تلخی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
قانون های مهمتری داریم قربان شکلتم برم
مانند قانون شفافیت حقوق و مزایای مدیران و کارکنان که جلوی رشوه را می گیرید و یا قانون بازار مدیریت ارزی شناور شده که دولت اجرا نمی کند و چیزهای دیگر
مقایسه سخنان دلیجانی که گفت وزیر نفت بعصی از وابستگان نمایندگان مجلس را بکار گرفته و حقوق از وزارت نفت میدهد و سخن صادقی نماینده مجلس که گفتند نمایندگان مجلس چون از تایید صلاحیت شورای نگهبان واهمه دارند بنابراین قاونی را تصویب میکنند که مورد رضایت و تایید تین شورا هست . کاربران کمی تفکر کنند که یک اشکال اساسی بودجد امده که دوباره همان حرف خاتمی اصلاحات درست تر هست . اصلاحات شدید نیاز هست هم سیاسی هم اقتصادی
اگر گفتید : آزادی هست، اما... یعنی آزادی نیست.
در مورد گوشت کیلویی ۱۰۰ تومان نه تنها جیگر بلکه اندامهای دیگه رو هم میسوزونه به شدت
از اقای لاریجانی نوشتید که اجازه سخنرانی در کرج داده نشو و ایشان گفتند ..... ولی در پایان بسته خبری امده که ایشان گفتند اسراییل جرات ندارد ....... یعنی چی شما در شهری نمیتوانی به عنوان رییس قانون گذاری سخنرانی کنی بعد در جای دیگه چیزی دیگه گفتی .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
این را خوب گفتی
مملکت بدون قانون
حاجی دلیگانی درست می گوید من هم موافقم
قضیه گوشت هماهنگ شده توسط عده ای علتش هم اینست که قبل از اینکه مشگلی در رابطه با گوشت شروع شود تعدادی از اینها از ماهها قبل کد دادن ...یعنی کمبود ایجاد کنید....!!!!! هر چند باورش سخته ولی موضوع کاملا" صحت داره!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
تند روها برای اینکه دولت اعتدال و نزدیک به اصلاحطلبان رو زمین بزنن کد دادن احتمالا. درست گفتین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
منطورش این هست که اقای روحانی . شما کنار بروید بدارید من بیایم من و دوستان و هم‌گروهی من خدمت بهتری میکنند . . هم کار هست و هم‌بار . فکر کن آلان خیل عطیم ملت که چند روز دیگر میخواهند شعار بدن کار نمیخوان .
جگر هم کیلویی خدا تومن شده. حیف جگر که بسوزه.
جگرمان نه.... ما خودمان سوخته ایم.
اون چنان روتق اقتصادی ایجاد کنم که کسی به فکر 45500تومان یارانه نباشه فقط به فکر آخرت باشه . درآمد سرشار مثل آبشار نیاگارا پودرتون کنه . کلید...
گوشت الاغ با این حساب ۵۰ هزارتومان می ارزه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
گوشت آلاع چه اشکالی داره مردم کره شمالی گوشت سگ و آلاغ میخورند
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
در شرایط اضطرار وتگنا خوردن هر نوع گوشتی حلال است.
قانون بقای ژن خوب: ژن خوب برکنار نمیشد بلکه از میزی به میز دیگر منتقل میشود!
وزیر نیرو 11 میلیون حقوق میگیرد و همزمان یک دندانپزشک متولد 1370 دانشگاه آزادی ماهی 95 میلیون درآمد داره و مالیات هم نمیده. طنز تلخیست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
یک دلال دام زنده هم با جابجایی چند کامیون دام۱۰۰میلیارد تومان رو حساب بانکی خود واریز می کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دام زنده هر عدد 1 میلیون تومان است. اگر فرض شود هر کامیون 30 عدد دام جا بگیرد و هر دام هم یک میلیون سود داشته باشه باید برای درآمد 100 میلیاردی شما 3000 کامیون باید قاچاق کرد . دکتر عزیز اگر از دانستن مقدار درآمدهای پزشکان اینقدر هراس دارید لطفا کمتر خالی بندی کنید.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اتفاقا اکثر برج سازها پزشک هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دام زنده هر عدد 1 میلیون تومان است. اگر فرض شود هر کامیون 30 عدد دام جا بگیرد و هر دام هم یک میلیون سود داشته باشه باید برای درآمد 100 میلیاردی شما 3000 کامیون باید قاچاق کرد . دکتر عزیز اگر از دانستن مقدار درآمدهای پزشکان اینقدر هراس دارید لطفا کمتر خالی بندی کنید.
بعضی ها رو از در بیرون می کنی می بینی از پنجره اومد تو دوباره از پنجره بیرون می کنی می بینی از کانال کولر اومد داخل.طرف از آموزش و پرورش باز نشسته شده رفته فرمانداری .از فرمانداری باز نشسته شده اومده تو شهرداری.بعد برا اینکه در دهن ها بیفتد می گن بازنشسته شد.بعد از چند ماه در یکی از استانداری های استان های جنوبی در خدمت شماست..به جای 30 سال بعضی ها 60 ساله مشغول هستند ونوه و نتیجه هاشون بردند تو ادارات دولتی وباز هم دست بردار نیستند.
درامد رشته های پزشکی در ایران:
پزشک متخصص 1 میلیارد تومان
دندانپزشک 120 میلیون تومان
پزشک عمومی 30 میلیون تومان
داروساز 20 میلیون تومان
پرستار 10 میلیون تومان
بهیار 3 میلیون تومان.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
پرستار 30 میلیون تومن در ماه برای 3 روز کار راحت در هفته به غیر از کارانه
پزشک عمومی 150 میلیون تومن در ماه به غیر از کارانه
ناشناس
| France |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
تو از دروغ گفتن خسته نمیشی؟
از تابناک متعجم مه این چنین نظرات سخیف رم تایید میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
ناشناس پرچم فرانسه:
چی شده ؟ از اینکه مردم بفهمند چه درآمدهایی در رشته های پزشکی وجود داره ترسیدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
حالا پزشک متخصص رو یکم تند رفته. چون 20 درصد نهایت این درآمد رو ندارن و البته بهیار که نهایت 1.5 میگیره
ولی بقیه درسته تقریبا
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
پزشک عمومی نهایتا۷یا۸ملیون اگر تازه پول بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
این طفلک خیلی عقده ای هست فکر کنم دیبلم رو به زور گرفته
ناشناس
| Italy |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
ثواب داره یکی یه روان شناس خوب معرفی کنه طرف حالش خیلی بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
تابناک چند نفر را در چند جا داره مثلا در بورس در بیمارستان در شهرداری . در مدرسه و دانشگاه که هر چی ان افراد اخبار را بگویند بصورت تکراری پخش میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
ایشون راست گفته. ما یک پزشک متخصص مغز و اعصاب تو فامیل داریم که چهار سال پیش ماهی یک میلیارد و دویست میلیون درآمد داشت تازه اصلا معروف هم نبود و تازه فارغ التحصیل شده بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
درآمدهای پزشکان رو افشا نکن . نمیبینی چقدر زورشون گرفته؟
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
یک جراح متخصص حداقل ۳۰ سال درس خونده و روزی جان دو نفر انسان را نجات می دهد
و این اقا فقط بابت سه ساعت رانندگی کردن ، سالها وزیر شده و حالا هم ماهی ۱۹ میلیون تومان میگیرد
باور کردنی نیست که وزیر نیرو میگه 11 میلیون میگره که 7 تا از دانشگاه و 4 تا از ریاست جمهوریه

دروغ بودن این ادعا کاملا مشهود است


الان یک عضو هیات علمی که تازه استخدام شده و تنها کاری که انجام میده کار کردن دستگاه گوارشش هست در ماه 30 میلیون تومن حقوق میگیرید

حقوق ایشان همانطور که در اینستا اعلام شده و کاملا صحیح هست بالای 100 میلیون تومن در ماه هست و این حقوق از حقوق ریس جمهور آمریکا، ریس جمهور چین، ریس جمهور کره جنوبی، نخست وزیر ژاپن و بسیاری از مقامات بلند پایه و سران اروپایی بالاتر هست.

به راستی مسئولان چه بازدهی داشتند که باید اینقدر دریافتی آنها بالا باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
واقعا متعجبم از این که گفته شده یک هیات علمی تازه استخدام شده 30 میلیون دریافت می کنه. این اظهار نظر کاملا غلطه. میتوانید از دستگاه مربوطه استعلام بگیرید یا از هر جایی که تمایل دارید ولی خواهش می کنم تا این حد دروغ نگویید. از سایت تابناک هم خواهش میکنم دقیقا بررسی کنند و بعد اظهارات را منتشر کنند. من به عنوان عضوی از کانون صنفی اساتید استدعا دارم مورد 30 میلیون حقوق را به ما هم معرفی نمایید. یک عضو هبات علمی تازه استخدام شده حدود 4 تا 4 و نیم میلیون در ماه دریافتی داره آن هم بعد از عمر تحصیل
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
الان کارمند اداری دانشگاه در ماه 5 میلیون تومن حقوق میگیره

منشی دانشگاه 4 میلیون میگیره

یک معلم حدود 6 میلیون تومن حقوق میگیره

اونوقت کی باور میکنه یک هیات علمی 4 میلیون بگیره
h
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دروغ نگو
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
رییس جمهور امریکا سالی 400 هزار دلار درامدشه که میشه ماهی تقریبا 33 هزار دلار معادل نزدیک به 400
میلیون تومن
اونوقت چجوری کسی با 100 میلیون تومن از حقوقش از رییس جمهور امریکا بیشتره؟؟ درست و نادرست حرف وزیر رو نمیدونم هر چند ه
غیرواقعی میزنه ولی کذب حرف جنابعالی کاملا روشنه چون برعکس ما حقوق مقامات خارجی شفافه
ا
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
زیاد تو تلگرام نچرخ. به جاش درستو بخون عموجان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
کدام معلم 6 میلیون و کدام منشی 4 میلیون دریافتی دارند. من خواهش میکنم مواردی که می گویید، معرفی کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
کدوم معلم 6 میلیون حقوق می گیره ناشناس دوم؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
میخوای فیش حقوقم را بکنم توی چشمات
من ودوستانم که 49 میلیون نفر می شویم به کاندیدایی رأی می دهیم که اهل کنسرت باشد و اولوییت اول او افتتاح خانه های موسیقی درحوزه انتخابیه باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
شما خیلی خوشحالی که هنوز به انتخابات امید داری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
آفرین آفرین
میزان حقوق وزیر نیرو از نهاد ریاست جمهوری قابل باور نیست. اگر در مورد حقوقتان راست می گویید آن را علنی کنید. ضمنان امتیازات و وامهای دریافتی را با میزان نرخ بهره ان را نیز مشخص کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اگر دولت شفاف سازی کنه باید همهی مسئولین باید شفاف سازی کنند چرا چماق انتقاد شما فقط برای این دولت هست . یعنی هر کدام از اعضا در هر نهاد کشور حتی انتصابی چقدر میگیرد فقط بابت حرف زدن چقدر میگیرند
نوشته محمدحسن اصغرنیا در روزنامه جمهوری اسلامی جالب ولي تاسف آور است . چرا بعضي ها هر چه به نظرشان مي رسد به ديگران نسبت مي دهند در حاليكه مي دانند مخاطب شان امكان پاسخ دادن ندارد . من نمي دانم چرا در اين چهل سال هيچگونه هجمه و انتقادي به قاجاريه و شاهان بوالهوس و بي عرضه آن سلسله نشده است . شاهاني كه از روسيه قرض گرفته و صرف سفرهاي اروپايي خود مي كردنددر حاليكه كشور در فقر مطلق بسر مي برد . اين حاكمان بي صلاحيت ، خاك كشور را به بيگانگان مي بخشيدند. بنظرم كارنامه قاجاريه نسبت به پهلوي خيلي سياه تر است .
سخنان‌آقای حداد در باب آزادی . حقیقتا در باب ازادی و عدالت هنوز تعریف نشده که چی هست تا بدانم که منطور چیست اگر همان مقدار آزادی که از سال ۵۷ تا ۶۰ بعد از انقلاب داده شد گروههای که چه کارهای در این کشور انجان دادند . یعنی گروهای که قبل از انقلاب در حبس بودند یا فضای باز سیاسی وجود نداشت دلیل اصلی ان این بود که اگر ان آزادی وجود داشت توده ایها مثل کشورهای بلوک شرق کشور ایران را گرفته بودند . چون بشدت تیلیغات را از مدرسه تا روستا شروع کرده بودند من این حرف را میزنم چون خودم در ان عصر سال پنجم ابتدایی بودم و دیدم ولی بعد از انقلاب مجبور شدیم همان گروها را با هزینه بیشتر مهار کنیم جهت توصیح بیشتر گفتم
چرا هیات مدیره شرکتهای دولتی 250 تا 300 میلیون پاداش پایان سال بگیرند؟ آنها هم کارمند دولت هستن و باید به حقوق بالاشون اکتفا کنن. دیگه پاداش نجومی پایان سال چه صیغه ایه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
آقا به اشخاص خودی توهین نکن.
دانشجویان علوم پزشکی دانشگاه شیراز از ترس زیاد شدن پزشک در بازار و به خطر افتادن درآمدهای میلیاردی آینده شون نسبت به تشکیل دانشگاه غیر انتفاعی پزشکی در شهرشان اعتراض کردن و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز هم که خودشون پزشک هست همراهیشون کردن و گویا وزارت بهداشت هم موافق حذف این دانشگاهه. این هم از جانشین قاضی زاده هاشمی.
در امریکا از ان زمان تا الان بیش از ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته ان وقت چه کسی برای شما این محاسبه انجام دادن؟!
آقا چرا چاپ نمیکنی
آقای ظریف.... کل مراد حمامی محل ما آنقدر سیاست دارد که موقع عقد قرار دادش با شورای محل برای نگهداری حمام تضمین گرفته است.که اگر اهالی محل حمام خصوصی درست کنند باید حقوقش را تا پایان قرارداد یکجا پرداخت کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Poland |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
انوقت موقع قرار داد بستن شما از پشت گرفته بودین که نامردی کردن
ناشناس
| Poland |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
یادم رفت بگم این حمامی رو بفرست به رییس پوتین و اون چینیه هم یاد بده.
خداوكيلي خودتان گوشت يخي خوردين
گوشت يخي با كارت ملي اگر ٥ ساعت صف بايستي
كي بايد خجالت بكشد مردم يل مسئولين
شعار ندين
به اين مردم بدهكارين خدايي هست
ان الله لباالمرصاد
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
وقتی گوشت کیلیویی ۲۹ هزار تومان عرضه میشه خوب معلومه که باید با مدارک باشه اگه اینچنبن نباشه که هر کی به هر کی میشه نه نه برای مواقعی بصورت مقطعی اشکال نداره
وای به حال کشوری که در ورزشگاه هم امنیت نداشته باشی
در مورد خبر حقوق 19 میلیونی و برابری ان با 21هزار دلار امریکا اقای عبدی : اقای عبدی از غار اصحاب کهف بیا بیرون برادر ، الان دلار 900 تومن نیست بلکه 11 هزار تومنی شده و حقوق 19 میلیونی برابر 1800 دلار ماهانه هست که تو امریکا هم زیر خط فقر حساب میشه .
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دوست عزیز لطفا وحتما به اصل مقاله رجوع کن خودت متوجه اشتباهت میشی..پس زود قضاوت نکن ونظر نده
ناشناس
| Poland |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
عزیزم برابری قدرت خرید رو گفته.اگر نگرفتی مجبورم نیستی نظر بدی
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
هر بدبختی که می کشیم از شاهکار جناب عباس عبدی و خانم ابتکار و دوستانشان است
آقای غرضی آنجا امریکاست قانون حاکم است. که. ۷۰ سال قیمت‌ها ثابت است اینجا ایران است که مردم خودشان به یکدیگر رحم نمی کنند دولت و مسئولان که جای خود دارد.!!!
وزیر نیرو چقدر حقوق می‌گیرد؟ حقوق نه بفرمایید چقدر دریافتی دارند ؟قطعا چندبرابر حقوق ،کرایه خانه و هزینه های خودرو و ....هم که ندارند هیچ مبالغ زیادی هم به بهانه این هزینه ها به مدیران تعلق می گیره .من خودم چندین مدیرکل دیده ام که در زمان مدیریتشان کمترین هزینه از جیب مبارک خودشون نمی کردند .حالا وزارت که جای خود .اسفبار تر اینکه اینها هم قانونی هست خدایی نکرده فکر نکنید اینها عمل غیر قانونی انجام می دهند همه حقوق و مزایا دقیقا طبق قانون هستش .
ضمنا می دانید همین 11 میلیون که برای شما عددی نیست چند برابر 1.500,000هست .7برابر
اظهارات عجیب حاجی دلیگانی درباره زنگنه متاسفانه درست است وزارت نفت توسط زنگنه دارد ویران میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
دکل ها رو یکی دیگه دزدید پول نفت رو یکی دیگه به جیب زد حالا زنگنه وزارت نفت رو ویران کرد ؟! همین یک وزیر اصلاح طلب رو هم نمیتونید تحمل کنید ای جماعت تمامیت خوا؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
بارها و بارها ادعاهای کذب حاجی دلیگانی و کریمی قدوسی ثابت شده ولی متاسفانه از هفتاد دولت آزاد هستند و حمایت میشوند
کاش مراجع به جای فکر به زنان و استادیوم به فکر اتفاق های مهم تر بودن
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
آخه قربانت برم اگر معتاد بودی یا گرسنه یا زیر پل خواب که برا این چیزا جهنم نمی‌برند اما اگر موهات بیرون بودی میری جهنم پس دیدی بفکر این هستند که بری بهشت.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
مردم‌به کسانی که حق ورود زنان به ورزشگاها را ندهند رای نخواهند داد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خمس و زکات
کانال مالی اروپا دلار رو هزار تومان ارزون کرد امید است که مجع سریع cft رو تصویب کنه تا ملت بیش از این تو فشار نباشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
اول تحقیق کن ببین آرزونی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
سکه همین امروز ۳۲۰ هزار تومان ارزون شد شما اگه خبر نداری برو تحقیق کن ؟هر چند سما جماعت انچه که به ضررتان باشه رو نمیبینید
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
دلار جهانگیری هم یک دفعه قیمت 6200 رو به 5400 و حتی کمتر رساند. ولی وقتی همه دیدند که کذب است قیمت پرواز کرد.
حالا خواهیم دید.
واقعا کار مملکت به کجا رسیده که علی لاربجانی ممنوع السخنرانی شده ؟!! اقای شریعت مداری تحویل بگیر ؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خیلی وقته که دولتها فقط تدارکاتجی هستند و مجلس هم دکور هستند
شیخ عیسی قاسم رفع حصر شد ولی محصورین ما همچنان دربند حصر ؟!! همه کمک کنید دلها رو به هم نزدیک کنیم ،وحدت امروزه نیاز اصلی کشوره ؟! یعنی چه یه عده به خودشون اجازه میدن رییس جمهور و رییس مجلس رو تهدید کنند که کجا سخنرانی کنه ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
آقا، اونی که تو حصره میخواسته همین کارای روحانی رو بکنه دیگه. برو خدا رو شکر کن این وضعیت 4 سال تاخیر افتاد.
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
خیلی جالبه به طرف میگن اگر محاکمه شوی جرمت خیلی سنکن است پس بدون محکمه مجازات میشی.
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
ایشان در سابت ها امده که برای درمان انگلیس رفتند سپس به عراق برگشتند و حالا هم مهمان رییسی و علم الهدی هستند
حقوق۱۹ملیونی جزو حقوق های نجومی محسوب نمی شود جناب عادل آذر؟
چرا دارید ملت رو در تنگنای اقتصادی قرار میدین ؟! اگه با دنیا تعامل داشته باشیم شکوفاترین اقتصاد دنیا را خواهیم داشت نگاهی به هند و مالزی و اندونزی و همین امارات و قطری که روزگاری بیابان بودند بیندازید ؟! اگه تو کشور انسجام ملی داشته باشیم و جوانان کشور دغدقه نداشته باشند نه نیازی هست که بمب اتم داشته باشیم و نه نیازی است که هزاران کیلومتر انطرف تر با داعش بجنگیم گوشت ۱۲۰ هزار تومان جگر انسان رو کباب میکنه لطفا از خواب بیدار شوید این هدیه خوبی نیست که در چهل سالگی دارید به این ملت صبور میدین
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
شما یک جراح مغز را ببر در کابین هواپیما و یک خلبان را ببر به اطاق عمل. هم هواپیما سقوط می‌کنه هم بیمار میمیره. ما آمدیم جراح و خلبان را خلع مقام کردیم . خود بخوان ادامه این حکایت.
فروش استخوان گوسفند( که تا دو سه ماه قبل به سگها می دادند) هر کیلو ۱۵ هزار تومان برای خوراک ملت مبارک باشه .
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
قبل از انقلاب حقوق یکماهه من ۴۲۰۰ تومن بود و با آن پول میتوانستم ماهی ۳۰۰ کیلو گوشت گرم درجه یک بخرم
الان دو میلیون تومن میگیرم و با آن میتونم ماهی ۲۰ کیلو گوشت بخرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
گوشت زیادی باعث مرض نقرس میشه. خوبه مدتی گوشت نخوریم
فکر کنم دل رهبری عزیز هم از بعضی انقلابی نماها هم خون است چرا که یه عده با گفتار و کردارشان به اسم دفاع از ولایت دارن به جایگاه رفیع ایشان لطمه میزنند ؟! مگه رهبری مختص شماست که همیشه داعیه ولایت مداری دارید و با سو استفاده از نام رهبری هر قانون شکنی رو انجام میدین ‌.؟!
پاسخ ها
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
بیشتر فکر کن
خیلی زرنگی .
برای کسی که سر چاه نفت نشسته حالا گوشت بشود کیلویی یک میلیون تومان
همه این بدبختیها نتیجه عدم پرداخت خمس و زکات که حق مسلم علمای والا و طلاب عزیز میباشد ، هست. ملت در استانه پیروزی عظیم انقلاب اسلامی به اسلام و ولایت برگردید تا از عذاب الاهی مثل گرانی و بیکاری رهایی یابید. والسلام
من انچه‌ شرط بلاغ است با تو میگویم
توخواه پند گیر و خواه ملال
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
نه داداش اقتصاد شما بر مبنای علمی اداره نمیشه . بی زحمت این موارد را وترد در امور دولت نکنید انجا بحث اخلاقی هست اقتصاد برای مشکل هر کدام‌برنامه دارد یعنی حساب میکنند که در یک کشوری قرار هست ده سال دیگر جمعیت ان به ۱۰۰ میلیون برسد چه میخواهند و امکانات موجود چقدر جواب میدهد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
در خراسان و قم با همان گفتمان و دستور خمس را بگیرید و زکات هم دم مزرعه سر درخت . عمو جان این موترد را وترد فضای سیاسی نکنید بخدا در این عصر درست نیست شما باید موارد از کسورات را در هنگام خرید از خرزدار بابت عوارص و ارزش افزده کم میکنید اگر اینجوری باشه پس مالیات و عوارص را نگیرید . چرا مسایل دینی را میخواهید به اقتصاد پیوند بزنید
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
داداش جان ان حرف های که میزنی فرض کن شما در باغی محصولی را درو کردی یا برداشت کردی مامور درب باغ جنابعالی از شما طلب یک دهم زکات کند آیا سال دیگر حاصر هستی کشت کنی و یا اگر در درب منزل شما تکلیف کنید که چرا یک پنجم از مالی که در سال استفاده نکردی بابد پرداخت کنی . در صورتی در مفاهیم اقتصادی کسورات بر حسب مصرف هست نه تولید یعنی اگر تولید کننده ای مالیات میدهد ان مبلع را بر مبلع تولید اصافه میکند ودست اخر باز مصرف کننده همیشه پرداخت میکند نه تولید کننده بیشتر تحقیق کن
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
بروکارکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
بدانید که این اقا نعل وارونه میزند. خمس و زکات موارد مصرف متعدد دارد و فقط بخشی از ان جهت کمک هزینه تحصیلی انهم در حد واقعا بخور و نمیر (اغلبا زیر دویست هزار تومان) به روحانیون پرداخت میشود. نتیجه میگیرم که این اقا اصلا مظلوم نیست بلکه خیلی هم ظالم است. جون به عمد دروغ میگوید تا مردم را بر علیه این قشر ضعیف بشوراند.
مصلحت هست ملت زنده باشن اصلا یا......؟؟؟؟؟؟؟منظورم البته ملت ایرانه ملتهای دیگه رو که ما ایرانیا مطمئن شدیم مصلحتتون هست
اگر مسولین مملکت از این تاریخ در منزل گوشت مصرف کنند حرام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
در اداره مصرف می کنند
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
باشه از این به بعد مسولین هر روز میروند در رستوران گوشت مصرف میکنند.
درمورد حقوق نوزده میلیونی اقای رفیقدوست لازم است اشاره کنم که خروجی شما در این مدت که مدیریت میکنید چی بوده است لطفا به ان اشاره نمائید ؟؟؟؟؟ یقینا خروجی ندارید زیرا به لطف دیگر قطاران شما که در اغلب مدیریتها حضور دارند ، کشور بی در و پیکری داریم که حاصل کارکرد امثال جنابعالی هست که کارخانه ها اغلب تعطیل و یا با کمتر از 50 رصد ظرفیت کار میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۳
کاری نداره نهادهای موازی با کار دولت را تعطبل کنید حقوق ۱۹ میلیونی هم کم‌میشه شما حساب کن نزدیک به ده نهاد موازی با هر وزارت خانه درست شده خوب این یعنی هزینه دفاتر و اتوموبیل و تلفن و اب و برق و گاز و مخارج را هم‌حساب کنید چند هزار حقوق ۱۹ میلیونی کم‌میشه .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
ایشان ۴۰ ساله دارند کرایه ۳ ساعت رانندگی از فرودگاه تا بهشت زهرا را می گیرند
و ماهی ۱۹ میلیون تومان کف و حداقل درآمدشان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
ایشان سهمش رو از انقلاب برداشت میکنه که حقش هست. ضمنا حسودی از رفتار های مزموم هست
ملتی که تحمل گرسنگی و مشکلات نداشته باشد، هیچ کاری از پیش نمی برد. در شرایط تحریم قرار داریم. باید روحیه خود را نبازیم. مسلمانان در صدر اسلام هم در شعب ابیطالب تحریم شدند ولی ایمان و اعتقاد راسخ به پیروزی را از دست ندادند. ملت ایران باید تا پیروزی نهایی هر سختی را تحمل کرده و دست از تلاش بر ندارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
کسی که زن و بچه اش گرسنه مانده اند و پول دارو و
دکتر را نداره پیروزی نهایی اش پر کردن شکم زن و بچه اش است و دارو و درمان مدرسه و لباس این چیزها.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
داریم تحریم و جنگ و محاصره را مردم تحمل میکنند و اکثریت مسولین حقوقهای نجومی و در خارج خانواده شون زندگی میکنند
چرا تحمل فقط باید برای مردم و سودتو جیب آقازاده برود ؟؟
مسؤل محترم تابناک
بنده متوجه نشدم که چرا جند خبر یا موضوع متفاوت را در یک جا طرح می کنید تا اینگونه بهم ریختگی ایجاد شود.لطفا این روش را تغییر دهید.
ضمنا اوضاع گوشت و خوراکی اسفناک است و هر چه می گویند دروغ به تمام معنی است هیچ توزیعی وجود ندارد و باز هم دلال و رانت و سو استفاده. دولت و نهادهای نظارتی یا تعطیل هستند
همچنین دست از مقایسه درآمد مقامات آمریکا و ایران برداریدو بروید سراغ مدیران بنگاه های تجاری در رده هیا مختلف تا نتیجه بگیرید. .گرنه مقامات دولتی سیستم بسیار متفاوتی دارند و آنچه که اعلام میکنند بیستر نمادین است.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
چون گوشت غذای جسم است ربنای شجریان گوش کن تا روحت گشنه نباشه.
چرا همه چیز را با هم قاطی می کنیم. یک وزیر مسئولیتش سنگینه، زحمت بیشتری می کشه. پس متناسب با زحمتش باید حقوق بیشتری دریافت کنه. در غیراینصورت انگیزه ای برای کار نخواهد داشت. راه حل آن است که حداقل حقوق را متناسب با تورم بالا ببریم. نه اینکه به همه افراد صرف نظر از مسئولیتشان بطور مساوی حقوق پرداخت کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
آیا متناسب دریافت می کنند ده ها برابر حق خود در یافت می کنند فامیل بازی وخویشان را مدیر گذاشتند این حق آنان است مضاف برآن یکی از اصول انقلاب که مردم آری گفتند این بود مسولین هم را ه مردم باشند
خسته ایم از این همه گرانی،سو مدیریت ها،تندروی ها ، دشمنی با دنیا و...
به خود خدا خسته ایم ...
ای مسئولین کمک کنید این مردم مظلوم را...
ما مردم خیلی گرفتاریم شما را به مقدسات قسم می دهیم به خدای بزرگ قسم می دهیم به وجدان های بیدار قسم می دهیم حل کنید مشکلات کشور را...
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
برادر جان باور کن همه ما که در این سایت این فضای گفتگو ایجاد شده بخاطر این هست که چالش ها در درون سیستمی داخل کشور حل بشه اصلا این مشکلات ربطی به خارج نداره بلکه تماما سیاسی کاری و جناح بازی هست حالا این اختلافات هر چه جلو تر برویم بیشتر میشود علت دارد علتش این هست که در تمان دنیا میزان رای مردم هست برای اینکه اگر این‌میزان رعایت نشود همیشه کشمکش خواهد بود و مردم ضرر میکنند اصلاحات سیاسی نیاز داریم
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
عزیز جان مشگل اینجاست که مسولین خراب کردن بلد هستند و حتی پافشاری دارند برای این روش اما ساختن پروسه خیلی فنی تر و طولانی تر است. امروز خیلی افراد بدون حتی یک ساعت تحصیلات دانشگاهی در صدر اموری نشسته و تصمیم گیری میکنند که هیچ اطلاعی از زیر و بم قضیه ندارند. تازه به دشمنی با افرادی برخاسته اند که در میان آنها پر است از اشخاصی که جایزه نوبل دارند.
محمدتبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
دارم حل می کنم. بنزیت یک لیتر. اب روزی نیم لیتر. برق هم روزی .................... دیگه چی می خواهید عزیز دلم..............
حمیدرضا
| Poland |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
حتما خودت جز همین جماعت نجومی بگیری!؟
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
مشکل اینجاست که اکثر مسئولین سنخیتی با مسئولیتشون ندارند و اگه سواد هم داشته باشن باید مراقب نظر قدرت باشن
امام جمعه قدرتش از استاندار هم بیشتره
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
استاندار که جای خود از رئیس قوه مقننه هم بیشتره
اقای حاجی دلیگانی اگر شما وبستگانتان هم دعوت به کار در شرکت نفت شده بودید ایا باز هم این حرف را میگفتید ...........حتما نه چون در ان صورت برایتان صرف نداشت افشاگری کنید
کسانی که اسراییل را تحریک میکنن این دفعه جنگ ‌بشه مردم انتظار دارن خودشون و فرزندانشون خط مقدم باشن
بودجه های اضافی وزارت پزشکان یا وزارت بهداشت در دوره روحانی از 5000 هزار ملیارد به 50 تا 100 هزار ملیارد رسیده است وحقوق پزشکان از 3 ملییون به 300میلیون بدون انکه کاری زیادی انجام دهند
این یعنی یک سوم کل بودجه کشور خرج 70 هزار نفرشود و یک سوم دیگر خرج مدیران اشرافی سند سازی ها امازسازی اقازاده ها گرین کارت خوشگذارنی و... شود
یک سوم دیگر می ماند که باید بین 80 ملییون نفر تقسیم شود از این مبلغ نیز 99 درصد خرج 4ونیم میلیون کارمند اداری و4 میلیون بازنشیته می شود که در طول سال به اندازه یک هفته بهره وری ندارند این 8 ملیون با خانواده هایشان می شوند 20 میلیون نفر
از ان یک درصد باقی مانده
یک چند ملییاردی می ماند که باید بین 60 میلیون ایرانی تقسیم شود
خودتان قضاوت کنید
اگر سفره لفت ولیس پزشگان را جمع می کردید می توانسیتد کل ایران را گوشت مجانی بدهید
علما می گویند ما برای شکم انقلاب نکردیم ولی در عمل اینن مردم هستند که فقط باید سختی بکشند ومسولان استثنا هستند
این دنیا که هیچ ، ولی اون دنیا سر پل صراط منتظر آقایان هستیم.
تمام عمر عبادت کنین ،،ولی یه نفر ازین ملت در حسرت یک کیلو گوشت بمونه ،وعده ی خدا حقه.
اهل تهرانم من
روزگارم بد نیست
ماشینی دارم من
فیش حقوقی م هم کم نیست.
خرده هوشی
سر سوزن ژن خوب
دوستانی در هر دوجناح
وحساب جاری
وبانکی که درهمین نزدیکی ست
ویلایی سر سبز
پشت اون کوه بلند
و گرین کارتی که
برایش جان می دم
حداقل دریافتی وزیر محترم حداقل 50 میلیون بالا هست چرا که یک سری دریافتی هستند در فیش حقوقی اصلا لحاظ نمی شوند به عنوان مثال عضویت در کمسیون ها ، حق الجلسه ، ماموریت و هزاران آیتم های دیگر
نمونه اش شرداری تبریز که یک معاون دریافتی ماهیانه اش بالاتر از 30 میلیون هست
تورو به امام زمان دست بردارید به فکر مردم باشید -بابا نداریم بخریم به قران نداریم گدا هم نیستیم دست دراز کنیم -آبگرمگن خونمون خرابه با اب سرد دوش میگیرم-یخچال خالیه یک ساله- می ترسم با کسی رفت وآمد کنم-مریض شدم سرما خوردم 45روزه مجبورم خود درمانی کنم -آخه دنیا به ماچه مگه من چند دفعه میام دنیا -چرا نمایندگان کاری نمیکنند و حرف دل مردم را نمیزنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
و بشر الصابرین
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
بیشتر فکر کن جوابشو پیدا میکنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
چراهیشکی به فکرنیست؟فقط بلدید دعوای جناحی کنید؟پس مردم چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
با اندک حجم باقی مانده اینترنتت ربنای شجریان رو دانلود کن تا مشکلاتت بالمره حل بشه.
مردم شهید دادند تا امثال برخی لکسوس سوارشوند .شرکت های چند میلیاردی و....
چرا مقامات در قبال فامیل بازی مسولان و ناکارامدی آنان سکوت اختیار کردند
مسولان ناکارامدی بس است
تا دیروز داشتن خودشون رو برای کنسرت تیکه پاره می کردن
حالا که دیدن رای شون ارزش نداره همه یکصدا میگن تندروها نذاشتن!!
برجامتون که تصویب شد. پولشویی هم که داره انجام میشه. موشک و یمن و سوریه هم که از اول بود
نقش تندروها این وسط چیه؟ ناکارامدی دولت منتخبتون رو به جناح مخالف نسبت ندید و واقعیت رو بپذیرید
آقا با این بحث ها می خواهیم چکار کنیم ؟ چی بگیم ؟ به کی بگیم؟
آقا اقتصاد کشور ما مریض شده فاسد شده خلاصه کلام رو به موته این حرفها دردی از درد ملت دوا نمی کند چون همان حرف معروف شهید مدرس الان مصداق کشور ماست که گوشهایی که باید بشنوند کر شده اند چشم هایی که باید ببینند کور شده اند و زبانهایی که باید حرف بزنند البته در زمان و مکان مناسب لال شده اند. چه توقعی دارین ماشینی که بیست تومان خریداری می شود بعد از ده سال با کارکرد فراوان دوبرابر قیمت خرید فروخته می شود مسکن بیست ساله استفاده سده و مخروبه به صد برابر قیمت خرید فروخته می شود هیچ ارگان و مسئولی هم نیست رسیدگی کند.
محمد غرضی گفت: در تحقیقی که انجام دادیم مشخص شد که قیمت مواد غذایی از زمان کندی در آمریکا ثبت شده و تا امروز یعنی ۲۰۱۸ به مدت ۷۰ سال قیمت مواد غذایی تغییر چندانی پیدا نکرده است.

خوب اين نشون ميده اونها نتونستن توي 70 سال پيشرفت كنن ....
درایران قانون فقط برای افراد ضعیف است
حقوق دریافتی وزرا ونمایندگان مجلس وکارمندان پتروشیمی واعضا ءهییت دانشگاها از 25میلیون تا 85میلیون تومان در ماه
تبعیض در قانون بازنشستگی کشوری برای کارمندان با مدرک فوق لیسانس تا 35سال خدمت
جناب عبدی ایشان نرخ دلار امریکا را 9040 ریال محاسبه کرده که مربوط به سال 78 میباشد.بد نیست به جای این تحلیل هاکمی واقع گرا باشد!!!
وقتی مسولین درکی از شرایط سخت زندگی ملت ندارند و این روزها مدام از پیشرفت و ترقی در کشور میگویند انسان میخواهد سرش را محکم به دیوار بکوبد.
وقتی ترامپ میگه این برجام به ضرر ما بود یعنی چه یعنی اینکه به نفع ایران بسته شده بود اما تند روها قبل از ترامپ برجام نازنین را اتش زدند و با ترامپ هم اواز شدند البته ترامپ با این کارش درس خوبی به جهان داد و نشان داد که قرار دادهایی که ریس دولت امریکا امضا کند هیچ اعتباری ندارد یعنی به دولت امریکه چه در حرف و قول و چه در امضای سند اعتماد نکنید این خصلتشونه بد قول و قلدر و زیر میز زن و خود خواه
به قول ديالوگ فيلم "چ" : آي مسئوليني كه در جبهه جنگ اقتصادي مردم رو تنها گذاشتين،‌ شما رو به مادرم حضرت زهرا واگذار مي كنم
عزیزان خوبی هم رو بخواهید
تونیکی کن در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز
اصولگرا به اصلاح طلب بد میگه اصلاح طلب به اصولگرا
اصلا هدف از تشکیل اصلاح طلب و اصول گرا این بود رقابت سالم باعث نابودی فقر رشد و ....
شود که الان باعث فقر عدم پیشرفت و ..‌‌.
مردم و مسئولین در هر جایی هستی خوبی دیگران را بخواهید
هر کشوری که مردمش در فکر چپاول هم باشند عذاب نازل می شود

سر خودمان کلاه نگذاریم
روستایی گاو در آخر ببست

شیر گاوش خورد و بر جایش نشست
-------------------------------------------
پاسخ مولوی برئیس فرهنگستان
حقوق ۱۹ میلیونی در ایران از حقوق معاون رئیس جمهور آمریکا بیشتر است
تازه این حقوق دریافتی ادارشه باید دید در آمد شرکت ها و پاساژها چقدره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون چيزي كه مردم مستضعف رو ميسوزونه قيمت گوشت و مايحتاج نيست بلكه واقعي نشدن دستمزدهاست وگرنه تازه قيمتها به سطحي رسيده كه داره براي توليد كننده ميصرفه و اين خوبه!
همه مسئولين از نرخ آزاد و بروز براي تعيين قيمتها استقبال كردند ولي يه شير پاك خورده اي پيدا نشد سينه چاك بده و خودشو و جايگاهشو به خطر بندازه و جهادي عمل كنه و دستمزدها رو سامان بده! متاسفانه مسئولين نون و آبشون براهه و سفره شون جداست! كاش.....
{مدیرانی که هم پاداش نجومی گرفتند و هم به کار بازگشتند و هم دریافتیهای کلان و نجومی دارند تحت عنوان بودجه محرمانه و .......} و هم از رانتهای اقتصادی و مالی و......سوء استفادههای کلان میکنند و در خارج حسابها بانکی خود را پر میکنند (بر اساس جدیدترین امار حدود 300 میلیارد دلار در حساب اقایان و اقازاده هایشان در خارج از کشور پس انداز شده است )این ادمها خائنین به این مملکت و مردم هستند و تا این این افراد و همکیشان اینها هستند دیگر نیازی به خیانت و دشمنی امریکا و اسرائیل و دشمنان خارجی نیست اینها که زیاد هم هستند باعث شدند اعتماد مردم به مسولین بسیار کم شود و مسولین اعتبارشان در بین مردم بسیار کاهش یافته و این برای مملکت بسیار ناگوار است مردم و بخصوص جوانان چیزی را که به عیان میبینند باور میکنند نه ان چیزی که مسولین میگویند و شعارش را میدهند اکثر مسولین زندگی اشرافی دارند ولی در مقابل دوربین و برای مردم حرف از ساده زیستی و ...... میزنند و این یعنی خیانت و ظلم به مردم و این مملکت و این یعنی حرام خوری
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل