بازدید 37479
هزار و پانصد و سی و پنجمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

آیا سانسور آیت الله شبیری جدی است؟/واکنش تاجرنیا به درخواست احمدی‌نژاد/امام جمعه قم: متدینین از شرایط خیابان‌های قم رنج می‌برند

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: تعطیلی بیمارستان یک روز پس از آغاز به کار/درخواست وقیحانه فرانسه از ایران/انتقاد امام جمعه تبریز از فیلترینگ تلگرام/جلال میرزایی: نمی‌توان برخوردها با «بخشی» را شکنجه نامید و ... که رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 11 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

وظایف خودروسازان در قبال خریداران مشخص شد

مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان: در بخش خودروهای پرتیراژ مشمول قیمت گذاری شورای رقابت با توجه به شرایط جدید، خودروسازها مکلف به افزایش تولید بر اساس برنامه ارائه شده و مورد تأیید وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند. همچنین شرکت های خودروسازی مکلف هستند حداقل 80 درصد تولید خود را به تعهدات معوق اختصاص داده و 20 درصد فروش فوری با هدف کاهش نرخ بازار داشته باشند. یکی دیگر از وظایف خودروسازها عمل به تمامی تعهدات فروش قطعی و فروش فوری بر اساس قیمت های مندرج در متن قرارداد است که هیچ افزایشی مشمول آنها نخواهد بود. تعهدات فروشی که تاریخ های سررسید قرارداد آنها یک شهریورماه امسال به بعد می باشد(اعمال تغییرات نرخ برابری ارز) بر اساس ضوابط قیمت گذاری کالاهای تولید داخل و آیین نامه آن خواهد بود که ظرف اوایل هفته در کمیته خودرو مصوب و برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

آیا سانسور آیت الله شبیری جدی است؟

یک خبرنگار می‌گوید که بعد از نامه‌ی آیت الله محمد یزدی به آیت الله العظمی شبیری زنجانی هیچ یک از چهره‌های مهم و مسئول به غیر از علی لاریجانی با این مرجع تقلید ملاقات نداشته است. به گزارش انصاف نیوز، وی می‌گوید که خبر ملاقات لاریجانی هم به صورت معمول منتشر نشده؛ به ویژه صداوسیما خبر این ملاقات را سانسور کرده است. علی تراب در ۲۸ آذر ماه در توییتر نوشت: «پس از نامه‌ی اعتراضی آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی درباره‌ی دیدار با خاتمی، شخصیت‌ها و چهره‌ها در سفر به قم با این مرجع دیدار نمی‌کنند». او ششم دی ماه هم توییت کرد: «صداوسیما دیدار لاریجانی رییس مجلس با آیت الله شبیری زنجانی را سانسور کرد». در این مدت، وزرای خارجه و اقتصاد برای دیدار با مراجع به قم رفته بودند.

تعطیلی بیمارستان یک روز پس از آغاز به کار

بیمارستان مادر مشهد که سوم آذر امسال توسط وزیر وقت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در مشهد افتتاح شده بود، با گذشت ۴۸ روز هنوز بیماری پذیرش نکرده است. مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره می‌گوید: بعد از افتتاح رسمی بیمارستان توسط وزیر وقت بهداشت، این بیمارستان می‌توانسته پذیرش بیمار داشته باشد ولی مدیران بیمارستان به دنبال انعقاد قرارداد با بیمه‌ها رفتند و پذیرش بیمار را به بعد از قرارداد موکول کردند!/مهر

محدودیت سفر ایرانیان به آمریکا لغو نمی‌شود

«برایان هوک» رئیس گروه اقدام ویژه ایران در وزارت امور خارجه آمریکا گفته است به دلیل آنکه حکومت ایران سابقه شهروندان ایرانی را برای بررسی در اختیار آمریکا قرار نمی‌دهد، محدودیت سفر ایرانی‌ها به آمریکا لغو نخواهد شد. هوک در ویدیویی که در حساب توییتری وزارت امور خارجه آمریکا منتشر شده ادعا کرد که حکومت ایران مقصر این وضعیت است. ترامپ از سال ۱۳۹۵ محدودیت‌های بیشتر و تازه‌تری را برای سفر ایرانیان به آمریکا وضع کرد./ دویچه وله

واکنش تاجرنیا به درخواست احمدی‌نژاد

یک فعالی سیاسی اصلاح‌طلب گفت: باید به احمدی‌نژاد اجازه تجمع داده شود و اتفاقا این می‌تواند نقطه عطفی باشد که همه مجموعه‌ها و منتقدان دستگاه‌های اجرایی و دولتی بتوانند تجمع برگزار کنند. علی تاجرنیا در گفت‌وگو با ایلنا، در واکنش به درخواست محمود احمدی‌نژاد از وزارت کشور برای برگزاری تجمع در مخالفت با سیاست‌های دولت گفت: فکر می‌کنم اگر سازوکارهای قانونی اجازه دهد اشخاص حقیقی هم بتوانند درخواست راهنمایی و تجمع کنند باید با این درخواست موافقت شود. البته اینکه آقای احمدی‌نژاد در دوره خود چگونه عمل می‌کردند کاملا مشخص است. ایشان نشان داده که نقطه نظراتش در زمان قرار داشتن در حاکمیت و قدرت با بعد از آن کاملا متفاوت است. وی ادامه داد: آقای احمدی‌نژاد همان فردی است که نه تنها برای تجمع بیش از چهار میلیونی مردم تهران مجوز صادر نکرد بلکه آن افراد را در جملاتی توهین‌آمیز خس و خاشاک خطاب کرد. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: هیچ یک از این صحبت‌ها باعث نمی‌شود ما نسبت به رعایت حقوق قانونی افراد تلاش نکنیم. آقای احمدی‌نژاد یکی از شهروندان این کشور است و تا زمانی که از حقوق قانونی خود محروم نشده است، باید بتواند از امکانات این شهروندی استفاده کند.

آذری جهرمی: این دفتر و آن دفتر ندارد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به توئیت «احمدامیرآبادی فراهانی» نماینده مردم قم و عضو هیأت رییسه مجلس واکنش نشان داد و نوشت: عالم محضر خداست. این دفتر و آن دفتر ندارد. مشخصا آشنایان شما سخت مشغولند. امیرآبادی فراهانی روز گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: « شنیده ام آقای وزیر برخی جلسات غیررسمی خود را با اعضای یک مرکز آشنا در دفتر عمارت جدید خود برگزار می کند. آیا علت انتخاب این محل برای جلسه با آشنایان ربطی به حرفه پیشین ایشان هم دارد؟!»آذری جهرمی نیز در واکنش به این نماینده مجلس توئیت کرد: «تاکنون جلسات با استارت‌آپ ها را برای ماهیت تاریخی در کلاه فرنگی برگزار می‌کردیم؛ وزیر عمارت هم‌مانند خارج از دید و. . . تنها به‌درد شب‌نامه‌ها می‌خورد و نه انتشار واقعیات. عالم محضر خداست. این دفتر و آن دفتر ندارد. مشخصا آشنایان شما سخت مشغولند».

درخواست وقیحانه فرانسه از ایران

وزارت خارجه فرانسه در اقدامی مداخله‌جویانه خواهان توقف فعالیت‌های موشکی ایران شد. وزارت خارجه فرانسه بدون ارائه هیچ مستندی، از ایران خواسته است تا تمام فعالیت‌های مرتبط با موشک‌های بالستیک که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای هستند را متوقف کند. جمهوری اسلامی ایران به دفعات تصریح کرده که برنامه موشکی آن کاملا دفاعی بوده است. همچنین آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به عنوان نهاد تخصصی سازمان ملل متحد که ناظر بر اجرای ابعاد فنی و هسته‌ای برجام است، در تمامی گزارش‌های خود از صلح‌آمیز بودن تمامی فعالیت‌های ایران و عدم انحراف آن‌ها به سوی اهداف غیرمسالمت‌آمیز تأکید کرده است.

واکنش آشنا به عربده‌کشی‌های پمپئو

معاون رئیس‌جمهور به اظهارات اخیر پامپئو درباره بازگشت تحریم‌های آمریکایی در پسابرجام پاسخ داد. حسام الدین آشنا، مشاور رئیس‌جمهور برجام در پاسخ به اظهارات اخیر پامپئو در صفحه شخصی خود نوشت: برجام با ابهام زدایی از برنامه هسته‌ای درست به قلب پروژه مخاطره نمایی از ایران زد. برجام با پس زدن ابر‌های تیره مخاطره نمایی از ایران زمینه‌ای فراهم ساخت که تهدید‌های واقعی دیده شود. مخاطرات زیست محیطی، تروریسم، فقر و توسعه نایافتگی، جرایم سازمان یافته وبخصوص قاچاق مواد مخدر، دیکتاتور‌ها و مستبدین دوست امریکا در منطقه، خطر اتمی اسرائیل و . . این مخاطرات واقعی در پرتو برجام و درپرتو رفع اتهام هسته‌ای از ایران، رویت پذیر شدند. سخنرانی وزیر خارجه آمریکا چیزی جز دلتنگی برای روزگاری نیست که مخاطره نمایی هسته‌ای، خطر‌های واقعی منطقه نظیر تروریسم دولتی اسرائیل و تروریسم غیردولتی تکفیری را به بهانه «خطر یک ایران اتمی» در محاق نهاده بود. شایان ذکر است پامپئو در اظهارات اخیر خود گفته بود: «ترامپ به به نابینایی خوش خیالانه ما در برابر خطرات رژیم ایران پایان داد و از توافق هسته‌ای شکست خورده خارج شد. آمریکا تحریم‌هایی را بازگرداند که هرگز نمی‌بایست برداشته می‌شد. ما کارزار جدید فشار را آغاز کردیم تا درآمد‌های رژیم برای گسترش ترور و ویرانی در جهان را قطع کنیم.»

انتقاد امام جمعه تبریز از فیلترینگ تلگرام

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای ورود دشمن باز کرد. ما از این فضا خارج شدیم، اما دشمن ورودش بیشتر شد. حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم شب گذشته در اختتامیه دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان شرقی خطاب به اصحاب رسانه اظهار داشت: تلاش کنید همه‌تان امید را در بین مردم ایجاد کنید. شما باید کاری کنید مردم برای آینده خود و کشور امیدوار باشند. وی افزود: رسانه‌ها نقش بسیار ارزشمندی در ایجاد نشاط در جامعه دارند. یکی از این رسانه‌ها، فضای مجازی است؛ بنابراین، باید در مقابل دشمنان، فضای مجازی نقش بسیار مهمی را ایفا کند. نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به بازگشت کانال اطلاع‌رسانی وی به تلگرام، خاطرنشان کرد: خارج شدن از تلگرام زمینه را برای ورود دشمن باز کرد. ما از این فضا خارج شدیم، اما دشمن ورودش بیشتر شد. ما به جای تخریب باید با احترام، مطالبه‌گری و امیدواری را در جامعه ایجاد کنیم.

امام جمعه قم: متدینین از شرایط خیابان‌های قم رنج می‌برند

امام جمعه قم گفت: در نوزدهم دی ماه یک واقعه تاریخی برای مردم قم رقم خورد و در این روز برای چندمین بار توفیق زیارت مقام معظم رهبری نصیب مردم قم شد. حسینی بوشهری با بیان اینکه باید منویات ایشان در تمام مجالس و محافل مطرح شود، تأکید کرد: متأسفانه این روزها شرایطی در خیابان‌های قم وجود دارد که متدینین از این شرایط رنج می‌برند، علاوه بر عفت و حجاب بازار ما تمام بخش های ما باید متناسب با انقلاب رفتار کنند.

جلال میرزایی: نمی‌توان برخوردها با «بخشی» را شکنجه نامید

جلال میرزایی رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید، جزئیات ملاقات با اسماعیل بخشی و وکلایش را شرح داد که در بخشی از آن می‌خوانیم: مطابق اظهارات آقای بخشی، ایشان در اختیار اداره اطلاعات شوش قرار گرفته و پس از سه ساعت بازجویی با یک ماشین به اتفاق چهار متهم دیگر در معیت دو مامور امنیتی به اهواز منتقل می شوند. در طول مسیر انتقال که تقریبا در بازه زمانی دو ساعته بوده، آقای بخشی مدعی است که در طول مسیر مورد ضرب و شتم واقع شده است. در طول ۲۵ روز حضور در بازداشت هم براساس اظهارات خودش برخورد محترمانه ای با وی صورت گرفته است هر چند ایشان ادعا می کند سلولش در کنار زندانیان دستگیر شده داعشی قرار داشته است. به همین جهت در مدت بازداشت دچار آسیب های روحی شده است. کل دوره دستگیری آقای بخشی از روز اول تا آزادی اش ۲۵ روز بوده است. در طی این مدت خود آقای بخشی اذعان دارند که در داخل زندان و سلول انفرادی‌اش برخورد مناسب و در خور شأنی با او صورت گرفته است. هیچ گونه اهانت و تنبیهی در طی این مدت نبوده است. اما بخش اصلی داستان به مسیر شوش تا اهواز مربوط می‌شود. صحبت‌های آقای بخشی نشان می‌هد که نمی‌توان عنوان شکنجه را به برخوردهای صورت گرفته با ایشان در طول مسیر دو ساعته داد. اما براساس گفته های بخشی، زد و خوردهای محدودی میان طرفین صورت گرفته است. مجموع اظهارات اقای بخشی هم گویای این است که غیر از اتفاقات داخل ماشین، اتفاق و برخورد خاصی با ایشان در طول دوره بازداشت اش نشده است.

رئیسی: «سکولاریسم ارادی و اجتماعی» حوزه‌های علمیه را تهدید می‌کند

سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی گفت: سکولاریسم ارادی و اجتماعی حوزه‌های علمیه را تهدید می‌کند، به این معنا که جامعه مشغول کار خود و ما حوزوی‌ها نیز مشغول کار خود باشیم. حجت الاسلام رئیسی افزود: این در حالی است که بر ما واجب است، جامعه‌ای برای رسیدن به تزکیه تربیت کنیم و رویکرد انقلابی را در آن رشد دهیم.

علم‌الهدی: حجت خدا چهار سال بیانیه می‌دهد، ولی چشم ما به چهار تا لبخند اروپایی کافر است

علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: در این بودجه یک ساله که دولت به مجلس ارائه داده و قرار است در کمیسیون تلفیق بررسی شود، اقتصاد مقاومتی کجایش است؟ نفت فروختند و درآمد پیدا کردن، اقتصاد مقاومتی است؟ کجای این مسئله بر نیروی درونی اتکا دارد؟ کجای آن به کارگیری منابع مملکت است؟ بررسی اینکه این درآمد شدنی است یا نشدنی، کافی نیست. وی با بیان اینکه ما اگر به اقتصاد مقاومتی رسیدگی نکنیم و در مقابل شگردهای دشمن، مردم آسیب ببینند در صحرای محشر مسئولان نمی‌توانند پاسخگو باشند، عنوان کرد: حجت خدا چهار سال بیانیه می‌دهد، هشدار می‌دهد ولی چشم ما به چهار تا لبخند اروپایی کافر است که به ما لبخند بزنند یا نزنند. این کشور امام زمان (عج) است؟

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۷
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۴۴
شما فراسوی های گستاخ هر وقت بمب هسته ای خودتان را منحدم کردین بیایید اراجیف ببافید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
امید فرانسه ، دوستان اصلاح طلبش در داخل اند تا اجماع بر سر دفاع و موشک در ایران را بشکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
منهدم و نه منحدم
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خطاب به ۲۱۰۱۹
بعنوان یک اصلاحطلب دفاع و موشک را خط قرمز میدانم و حق ندارید و ندارند که از ان کوتاه بیایند.هرگز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
ما هم امیدواریم همه اصلاح طلب ها مانند شما فکر کنند ولی کسانی هستند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
چه اهمیتی داره که فرانسه چه گفته؟!! این نوع عکس العمل با بغض و خشم تنها پیغام اش اینه که ما چون فرانسه مهم است این
حرف را جدی می گیریم. لطفا جدی نگیرید!.ربط دادن بعضی گروهها سیاسی به فرانسه و غرب و بعضی به .روسیه تنها آب به جوی دشمن ریختن است.
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
جناب قالیباف گفته هرکس به من مراجعه کند بهش کار میدهم
دست ما کوتاه و خرما بر نخیل
ای کاش میتونستم ایشون رو از نزدیک ببینم
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
باید پرچم فرانسه را آتیش بزنیم . چون سیاست فرانسه شفاف نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
اینا چرا همگی بیسوادند
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
آقای شبیری یک ملت پشت شما هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
همه شماهایی که جواب و پاسخ نوشتین چیکاره هستین به شما چه؟ اصلا فرانسه شما رو میشناسه ؟ اونی که باید جواب بده مسئولین
هستن که تو این بلوا و آشوب فرانسه بایستی خودی نشون میدادن و یه اعتراضی میکردن که ای هوا ر ای داد چرا دارین ملت آزادی خواه خودتون رو میکشین مگهچرا حقوق بشر رو نادیده میگرین و نمیدونم از این حرفا ولی دریغ از یه تکون ساده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
چه ملت احساسی هستیم . تا یکی انور دنیا یه چیزی میگه رگ غیرتمون باد میکنه . ولی توی کوچه و خیابون به هم رحم نمیکنیم .
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
بهتر است بگوییم ایران به درخواست فرانسه جهت عدم استفاده از موشک بالستیک با کلاهک هسته ای پاسخ مثبت میدهد در مقابل انتظار دارد از فرانسه به استفاده از موشک های فناورانه ایران احترام گذاشته و از آن حمایت کند.
نادر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
فاطمه هاشمی:
خواب بابا را دیدم/ گفت هرکاری می‌توانی بکن به دانشگاه آزاد برگرد!
اقا چند تا دوباره موشک بزنید تا این ها برای چند ماه خفه شوند خصوصا این فرانسه که ساکت شده بودند
ژست ازادی بیان اصلاح طلبان دروغی بیش نیست..
با اهرم بودجه ،صدا و سیما را وادار می کنند صحبت های مجری در انتقاد از دولت را سانسور کند..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
شما درست میگی عسلم
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
حالا چه مسایلی را میخواهند اصلاح کنند . همین مسله بخشی را بدون تنش و تهدید حل کنند هنر کرده اند . فعلا که از بخشی در مقام طلب کار وارد شدند و چند روز دیگر کلا قضیه را منتفی اعلام‌میکنند اصلا این مسایل در رده هزارم هم برایشان نیست . چون سرگرم تبعات برجام شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
بعد ای صدا و سیما تا حالا یک انتقاد کوچولو هم از جاهای دیگر می کند؟
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
ما که شک نداریم که شما دنبال آزادی بیان هستید
ٱقای رییسی عزیز!
تا همینجا هم که شما و دیگرمسئولان به وظیفه تون عمل کرده اید ممنونیم. بیشتر از این به زحمت نیفتین. نه اختلاس داریم نه تبعیض٬ بیکاری٬ اعتیاد٬ ظلم و...
خداقوت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
ظاهرا این جملات را خطاب به آقای روحانی باید بگید
چون زمام دست ایشونه و فقط یکی از کارهاش اینه که احمدی‌نژاد رو داره روسفید میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
اعتراض های دی ماه 96 از مشهد شروع شد.
اقای روحانی، با صحبت های جنجالی در باره هاشمی ،میخواهد طیفی را تحریک کند تا افتضاح مدیریت اقتصادی دولتش به حاشیه رود..
اصلاح طلبان با این همه رسانه و حمایت رسانه ای و سیاسی خارجی و بی بی سی و امثالهم ، یک دهم محبوببیت
احمدی نژاد را هم ندارند...
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
شتر در خواب بیند پنبه دانه
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
و با توجه به کامنت شما یک ملیونیوم توهم محبوبیت شما :)احمدینژادیها را هم ندارند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
من با اینکه اروپام، با نظرت کاملا موافقم، احمدی نژاد در میان ایرانیا بخصوص ایرانیای نخبه خارج از کشور هم خیلی محبوبیت داره. درود بر شما هموطن
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
انتخابات 96 در ایران نه تنها پیروزی روحانی نبود، بلکه پیروزی احمدی نژاد بود. وگرنه به علت رای آوردنش او را رد صلاحیت نمیکردند
ناشناس
| France |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خخ فیلتر شکنش رو روشن کرده فکر کرده میزنه اروپا نوشته من اروپا هستم ولی فیلتر شکن پرچم رو امریکا زده خخخخ.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
منم با شما موافقم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
زنده باد محمود
احمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
بعد میگویند از کجا میگید سال دیگه فتنه ای در راه است نشانه اش همین صحبتها و تحریکهاست. امیدوارم روزی از دست ناکارامدان نجات پیدا کنند.انشالله
ناشناس
| United States of America |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
رد صلاحیت نکنید در انتخابات معلوم میشه
متدین های قم در مورد تورم و گرانی و اختلاس و دروغگویی و ویژه خواری و پارتی بازی و آقازادگی و.....بخصوص ربا خواری بانک نظری ندارن احیانا ؟؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
امام جمعه محترم در مورد فقر وفلاکت مردم بیچارگی مردم به شام نداشته شب مردم به اینکه چه جوری باید در این اوضاع اصفناک شکم زن وبچه خود را سیر کنن واز چه راه های باید پول در بیارن تا قسط بانک وشهریه مدارس ودانشگاه وقبض گاز واب وبرق و هزاران بساط دیگه رو بدن
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
چرا مردان جامعه را تربیت نمی کنید که جلوی چشم خودشان را بگیرند؟
مگر هر خانه که درش باز بود بقیه اجازه دارند واردش شوند ؟
بهتر بود تا کمی بر روی تربیت پسران و مردان کار میکردید ولی با این نگرش شما هر مردی حتی به زنان چادری هم با چشم بد نگاه میکند و این را باید درست کنید که نکردید
متدینین از اینکه هموطنشون نون نداره سر سفره بذاره خیلی بیشتر از این چیزی که میگی رنج میبرن
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
وقتی با حضور متدین قم اوضاع خیابان ها مشکل داشته باشد این هم بودجه دولتی که صرف امور فرهنگی و اسلامی طلاب میشود پس کجا هزینه می شود و چرا نتوانسته جلوی فحشا را بگبرد
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
ضمن تایید نظر ۰۹۳۲ باید اضافه کنم که هر حجابی که از نظر عده ای شل و یا کافی نبود و یا اصلا نداشت دلیل بر فاحشه بودن آن خانم نیست
و برعکس هم صدق میکند که هر کسی هم که حجابش کامل بود حتما سالم نیست ملاک قضاوت فقط خداوند سبحان است و بس
به نظر اقای رئیسی در 40 سال گذشته اقدامی در جهت تربیت مردم صورت نگرفته است ، پس این هزاران میلیارد بودجه ای که به حوزه و متعلقات آن داده شده برای چه بوده !
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
مگه متوجه نشدید نظرش این هست که کارهای انجام گرفته ولی ولی ولی کار انقلابی انجام نگرفته است . شما میتونی بگی منظور از کار انقلابی چی هست مثلا اگر پلی به طول صد متر بر روی رودخانه انجام میگیرد کجای اینکار به رفتار انقلابی مربوط هست . اولین مورد آین سازه این هست که مهندس پروزه چند روز باید مطالعه کند .‌
غربگراها منتظر استیضاح ترامپ توسط هم حزبی های کری هستند...ساده لوح ها..
هزینه ساده لوحی این ها رو مردم باید بدهند...
کری در سواحل بوستون گلف بازی می کنه !!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
اتفاقا منتظر سوخو و توسعه میادین نفتی توسط دوستان گرمابه و گلستان شما هستیم
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
عزیزم ما غربگراها که ترامپو دوس داریم شما شرقگراها همش ازش بد میگید :)
برای برجامی های وطنی، کاغذ برجام مهم است برای کاسبی سیاسی در داخل ...به نحوه اجرای برجام کاری ندارند..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
چرا شما نامه دادید به ترامپ که از برجام بیاد بیرون؟
در ماجرای کهریزک با کلی اعمال قدرت حقیقت روشن شد این کارگر کی می تواند حقش را ثابت کند
فرانسه خواستار توقف برنامه موشکی ایران شد ...
قابل توجه کدخدا دوستان...چی شد این چشم ابی ها که هر روز بهانه جدید می گیرند! شما که بچه های ملوسی بودید!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
اخه جلیقه زردها زورشون زیاد بود.میدونی که کدخدا بلاخره کدخداست
متدینین ازشرایط بداقتصادی که برخی ازمردم ازسطل اشغال غذاپیدا میکنن ومیخورن رنج نمیبرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
متدینین وسط میدون اردوهای جهادی و برنامه های حمایتی از جیب شخصی شون برای مردم هستن. شما کجای کاری؟
م ح
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
ما هر چه داریم از این مسئولان داریم به خاطر همینه اینا به کارهای ملائ نصردین علاقه مندن اب شهر ردو میبندن بعد اب معدنی خیرات میکنند مگه ما تو این مملکت گرسنه داریم عمو حرفها میزنی
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
برادر جان خودم در کار اجرای و نطارتی مدت سی یال کار کردم هیچوقت متوجه این جرف نمیشوم که برای اینکه کاری خوب انجام شود حتما باید اککار انقلابی و جهادی باشد . شما یک نگاهی به سازه های راه سازی نگاه کنید در کجای تاریخ نوشته شده است که روز و شب گفته باشند ما باید جهادی کار کنیم . در اجرای پروزه ها اول تخصص را بکار گرفتند و دوم کار دست کاردان بوده و سه مورد را لحاظ کردند سازه محکم باشد . تراز باشد . زیبا باشد
ادعای مضحکیه
چون هر روز نماز جماعت آیت الله شبیری از چند کانال دارد پخش میشود.
جنجال بهتری برای فراموشی گرونی و فساد ندارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خب اینا که سیمای ایران رو نگاه نمی کنن
به ویژه با نماز
من بهای خودرویی را پرداخت کردم.حالا چند ماه از موعد تحویل خودرو گذشته و خودروساز نه تنها آن خودرو را تحویل نداده بلکه مرا مجبور به تحویل خودروی دیگر با دو برابر قیمت قبلی نموده.خوب این چگونه معامله ای است که فروشنده پدرخریدار را در در آورده.آیا این نان که خودروساز ومخصوصا مدیر عامل می خورد. حلال است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خودرو سازی که ماشین بهت میده با ۶۰ تا سرعت بخوری جایی رفتی اون دنیا،یعنی نونش رو بخون هموطن میزنه به حلال و حروم فکر نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خودرو ساز لیبرال بهتر از این نمیشه
ناشناس
| Germany |
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
مملکت در این 40 سال دست اصولگرا جماعت بوده .اگر یه دوره ای هم مثلا می خواسته یه کمی متمایل به غرب بشه اینقدر بحران سازی روزانه وشبانه وساعتی درست کردندکه به قول شما لبیرال ها تمام هم وغم خود را صرف صاف کردن وصوف کردن اون بحران ها کردند..الکی وضع مملکت را به لیبرال ها نچسبونید خواهشا که دیگه این حنا رنگی ندارد.دیگه مردم خیلی خوب دست هر دوجناح را خوندن.اصولگرا جماعت اگر جایی مثلا خوب از آب دراومد می گن کار اوصولگرا خادم انقلاب بود واگر ناکارامدی کردن فورا می ندازن گردن لیبرالها و اصلاح طلب ها.واصلاح طلب ها هم صداشون در نمیاد اگر مملکت دست لیبرالها بود الان باید اتحادیه اروپا و آمریکا درتهران سفارت داشته باشندو روابط هم درحد سفیر برقرار می بود که نیست.
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
يه مدتيه به دلواپسان دستور داده شده تو فضاي مجازي جار بزنند و تلقين كنند كه خودروسازها چون دست ليبرال ها بوده است پس موفق نشده است و بايد خودروسازي را داد به موشك سازها !
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
ناشناس ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خودروساز لیبرال میشه : بنز، بی ام و، تویوتا
...
آقای انصاری و نیاوران نشینان!
وضع موجود محصول آقای هاشمی در سراسر کشور و همه دستگاههاست.
بجای طلبکاری چه پاسخی دارید؟
خوب از طرف آقای بخشی صحبت کردن بدتر است تا به ایشان شانس دهید شخصا این مطالب را عنوان کند پس یک مصاحبه تلویزیونی به ایشان بدهکاری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
آقای بخشی باید سپاسگزار باشد
هاشمی ،پدر صنایع موشکی ؟!!!!
کی بود می گف دنیای موشک نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
سیاست سرت نمیشه برادر.خیلی ها قویتر از موشک ما رو دارن صداشو در نمیارن چون هزینه ایجاد میکنه برای کشور‌داری؛میبینی که.موشک باشه تقویت تجهیزات دفاعی باشه ولی تو بوق و کرنا نباشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
اینا مردم چی فرض کردن میگن صدر روزه میزنن زیرش میگن فلان میزنن زیرش میگن هسته ای بیاد تحریم میره الان میگه هسته ای برای مسائل اقتصادی نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
دوست عزیز واقعا اینقدر ساده اید یا دارید شوخی میکنید؟اگر جدی گفتید جریان از اینقرار است که تصور کنید در یک جای خیلی مهم و استراتژیک از دنیا،مثلا قلب اروپا.یک کشور شروع کند به تهدید دیگران.مثلا اسپانیا پرتقال و چند کشور همسایه را تهدید کند.بعد روی موشک و هواپیما و تانکش بنویسد ما لیسبون را با خاک یکی میکنیم.بعد فرماندهان نظامیش مصاحبه کنند و بگویند ما منافعمان را در خاک ایتالیا و فرانسه و ...دنبال میکنیم.بنظر شما بقیه چه واکنشی نشان میدهند؟حتما احساس خطر میکنند و با هم علیه اسپانیا متحد میشوند..راه حل چیست؟راه حل اینکه اسپانیا بدون سرو وصدا و تبلیغات و دوربینهای تلویزیونی و...تجهیزات دفاعی خود را توسعه بدهد تا اگر زمانی در مقابل حمله قرار گرفت بتواند از مردمش و کشورش دفاع کند.زمانی که سیاستمداری میگوید دنیای گفتمان است منظور کاستن از تنشهاست و پایان دادن به سو استفاده دشمنی حیله گر که خود بمب اتمی دارد ولی دارد به ایران هراسی دامن میزند و به همین بهانه با دشمنان تاریخیش یعنی اعراب دوست شده.شما هرگز ندیدید که اسراییل یک بمب اتمی خود را در تلویزیون بنمایش بگذارد در حالی که روی ان نوشته ...باید نابود شود.در واقع هاشمی از خودش و ابرویش گذشت و بعدها هم منظورش را تصریح کرد که هدف کاهش نیروی دفاعی کشور نبوده.قطعا هیچ وطنپرست با ایمانی هم نمیخواهد نیروی دفاعی کشور اسیب ببیند‌.زاویه دیدتان را اصلاح کنید
زدو خورد جزیی؟!
اقای علم الهدی شما برخی چشمشان به لبخند اروپاییها باشد ولی ما اشکنه پیاز میخوریم و مقاومت میکنیم.
فرانسه که خودش جلیقه زردها را نابود کرده و با ایجاد رعب و وحشت و خفقان اجازه اعتراض به جلیقه زرد نداد چه حقی دارد که به موشکهای ما اعتراض کنند؟
موشک گران هست که هست به فرانسه چه ربطی میکند که دانش آموز سیستان اجاق نفتی دارد و مردم سیستان در کپر زندگی میکند؟ مرگ بر امریکا مرگ بر فرانسه مرگ بر انگلیس مرگ بر آلمان و عربستان و ژاپن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خودتان را خسته نکنید با مرگ بر فرانسه . تنها چیزی که فرانسه گفته اینه که موشک نداشته باشید تا اسرائیل راحت شما را بمباران کنه. به خاطر چنین موضوع کوچک و پیش پا افتاده ای باید علیه فرانسه مهربان باید انتقاد کرد؟ حیفتون نمیاد؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
دوستان‌اگر نظری میدهید یه مقدار به واقعیت نزدیک تر باشد حتی خود آمریکا هیچوقت من نشنیدم که گفته باشد من ایران را نابود میکنم . ما باید با تمام کشورها ی دنیا تنش ها را کنار بگداریم در غیر این یعنی همیشه باید دنبال این باشیم که چطوری هزینه های که نباید میدادیم . مثل درگیر عرب هستیم قرار هست برای تشویق هند نفت را ارزانتر بفروشیم . یعنی در سیاست اینجوری درست نیست . برای اینکه افکار و آرمان خودمان را به جلو ببریم سرزمین دیگر را برای میدان بازی بی فایده هست . خودمان باشیم . هدف ها باید بسمت داخل برگردد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
فرانسه واه واه چه حرفا
احسنت بر آیت الله غیور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
موافقم .
آقای شببری رعایت حال مسلمانان معمولی را هم داشته باشید تا تنش و دافعه بین مسلمانان متدین و معمولی بوجود نیاد.

شعار ذیل را فراموش نکنید:
یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو

درس بگیرید از قدرت دافعه در دفع کردن مسلمانان همسایه ایران که نه تنها از اتحاد با ایران مسلمان دفع شده و بیزار شدند بلکه بر علیه ایران، با متحد اسرائیل شدند و بزودی نیز عراق و افغانستان نیز آشکار یا پنهان به آنان می پیوند.

کو آن اتحدو اتحدو !؟
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
اصلاحیه کامنت گذار فوق،: با عرض پوزش از آیت الله شبیری، مخاطب کامنت من آقای حسینی بوشهری است
آقای احمدی نزاد . سیاست را از اصلاح طلبان واقعی یاد بگیر . حقوق شهروندی را از اثلاح طلبان واقعی یاد بگیر . هرکی صبح از گردونه مقام سیاسی برککار شود سپس ادای اصلاح طلبی داشته باشد درست نیست اصلاحات باید تعریف از حزب خودش را محدود و محصور کند که یک موقع احمدی نژاد وارد این تعریف نشود .‌مردم با اصلاحات از مشکلات انشالاه عبور خواهند کرد
پس اعتراض به پرداخت نشدن حقوق وگرسنگی وفقر 25 روز بازداشت دارد
فرانسه مثل کسی می ماند که دنبال این هست که از وظیفش شانه خالی کند دیگه یه ماهواهره صد کیلیویی کشاورزی با ماهواره بر 500 کیلومتر بیشتر شبیه طنز هست تا حمل کنند هسته ای چرا شماها نمیتونید ببنید یه کشوری بدون شما پیشرفت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
آفرین
لبخند اروپایی کافر . بعد میگویند ما با دنیا مشکل نداریم . کسی هست برای من توصییح بده این حرف های متناقض چرا اینقدر بیان میشه . غرب و دنیای کفر . خدایی کسی نطر بده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
خدایی بمن پاسخ بدین دنیای کفر کدام هست منطور علم الهدی از روسیه و چین یا کوبا و یا کره شمالی که نیست . تکلیف سیاسی و ذهنی ما را معلوم کنید . خواهشا .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
از نظر جناب علم الهدی فقط تند رو های همه دنیا درست میگویند
اینجا ایران است مملکت ما ایرانیان نه دیگران
آقای علم الهدی بعداز انقلاب که کراراً شعار عدم وابستگی به نفت را مطرح کردیم 40 ساله که مملکت با پول نفت اداره می شه آنوقت که 700 میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم و می توانستیم کمتر نفت بفروشیم دم از اقتصاد مقاومتی نزدید الان که خودتان از وضع مملکت بیش از دیگران خبر دارید چرا اینچنین فریاد می زنید.
منظور آقای علم الهدی از حجت خدا که بود !!!!!!
من امروز در کنار دریای خزر بودم که در کنار دریا لوازم ماهیگیری بنام پره به تور به وسعت چند کیلومتر پهن میکنند و با سه ساعت نوبت فروش ماهی که شد دیدم که مردم رصورت صف چند ردیف در حال گرفتن ماهی بودند و در همین مکان هم پارتی بازی میشد ماهی درست تر را به دوستان خودشان که چند متر عقب تر بودند میدادند و اصلا به نفراتی که سه ساعت معطل بودند نداستند . یعنی همه جا پارتی بازی و فامیل بازی هست . همزبان زودن و هم ژن بودن هست حتی جایی که میخواهید پول بدهید . اگر برخی حرف های میزنند از پیشانی ما مردم یک مطالبی را میخوانند که چنین حرف های را تحویل ما میدهند چون خودمان میخواهیم خودمان مقصر هستیم
امام جمعه محترم قم، مردم هم از این بایدها رنج میبرن
فرانسه مزخرف میگه
می خواد مراتب نوکری خودشو به آمریکا تجدید کنه
فکر کنم فقط با اشکنه اقتصاد مقاومتی محقق میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۱
آن هم به شرطی که فقط ملت اشکنه میل کنند وگرنه آقایان که اهل اشکنه نیستند .
کنار داعشی بودن روحیه شان لطمه دیده؟! آخی!!!! آشوبگری تو کپی برداری از داعشه آنوقت داعشی می بینی خوف می کنی؟
اقای امام جمعه قم این اشی است که خود مسئولان پختند. قمی که اب خوردن نداشت برای چی اینهمه مهاجر پذیر شده برای اینکه بودجه نفت می ریزند نو قم حالا این پولهای بی زیان نفت که افراد از گوشه گوشه ایران ویا حتی افغانستان پاکستان وسایر کسورها وارد این شهر کردهاید و از یک شهر مذهبی تبدیل به این مدل شهرشده
اصلا چرا باید یک کارگر رو که درخواست حقوق معوقه اش رو داره ۲۵ روز بازداشت بشه و بعد زد و خوردهای کوچیک دو ساعته باهاش داشته باشن
هنوز بعد از چند سال هنوز میگویید احمدی نژاد مردم را خاروخس نامید فیلمش موجود است وار همه مردم که در انتخابات تشکر کرد واز فتنه گران بعنوان خس و خاشاک نام برد
چه مقاومتی از این بیشتر که ما بازنشستگان (مخصوصا بازنشستگان قبل از 86 ) ماه به ماه وضع معیشتیمان بدتر می شود و دم نمی زنیم
راستی ایا بازنشتگان اروپا که مسولینشان مسلمان نیستند از نظر معیشت مثل ما هستند
جناب اقای علم الهدی !
نسبت به علما و مراجع هم کسی عنوان (حجت خدا) را به کار نبرده است
حتی نسبت به کسانی که حرف انها برای ما حجت باشد .

می توانستید از عناوین معمول استفاده کنید.
آقای امام جمعه متدینین باید از رانتخواری وفامیل بازی گله و شکایت داشته باشند
درخواست وقیحانه فرانسه از ایران،
یه سوال: چرا دولت ایران نباید در مورد تظاهرات و خشونت پلیس فرانسه صحبتی کنه؟
یه ذره نباید مقابله به مثل کنه؟
مسولین کشور هر چه زودتر باید مواضع سیاسی خودمان را در مورد آشتی طالبان در افعانستان برای افکار عمومی تشریح کنند که باعث شد مسولین افعان گفتند ایران باید اول تکلیف خوشان را با آشتی کروبی و موسوی اصلاح کند و کاری به ما نداشته باشد مردم افعانستان باید تصمیم بگیرند . حالا آیا مردم این کشور با این کشتارهای که کردند در روند دمکراسی سهمی در قدرت دارند . ما را چه به افعانستان . بازی در زمین سوخته دیگر برای ما منفعت ندارد . چون خود ان کشورها غرق در تفرقه و تنش و ایل و زایفه بازی هستند
ردیف بودجه موسسات و نفرات که پربار است ! کمی هم ایشان مقاومت کنند .
متدین های عزیز ، به فکر، شکم و جیب خالی مردم کجای افکارتون هست. چون تو کله ما فقط ذکر خدا کردید. بار تدین شما با اجازه ما به سر منزل مقصود می رسد.
وای به حال هم میهنان کم حافظه
اگر روزی دوباره ان مامور براندازی رییس جمهور شود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
دوست عزیز.اون مامور براندازی یکعده مامور در فضای مجازی داره که مامورن تعداد خود رو بیشمار نشون بدن.به کامنت یک دهم محبوبیت احمدی نژاد نظری بندازین.شرط میبندم تمام کامنتهای موافقش رو یکنفر نوشته.چطور کسی کاری بکار اینها نداره و شناسایی نمیشن الله واعلم
علت دوری حوزه علمیه با متن جامعه این است که حوزه علمیه متناسب با مباحث روز چه در زمینه اقتصادی و فرهنگی حرکت نکرده است مثلاً شما نگاه کنید ما صدها مرجع تقلید داریم که در رابطه با مباحث خمس هر کدام از آنها برای خود سیستم های مالی جداگانه دارند و اتحادی بین آنها وجود ندارد (منظور صندوق مشترک) که این منابع با مدیریت صحیح می تواند در یک صندوق تجمیع و با برنامه ریزی صحیح موجب تحولات زیادی در مباحث دینی و فرهنگی و اقتصادی اقشار ضعیف و اشتغال آنها و کمک به دولت شود. همین موضوع در مبحث زکات و صدقات و امور خیریه هم صدق می کند. در امور خیریه اولا تمرکز و اولویت باید روی اشتغال محرومین باشد دوم اینکه یک دیتابسی از کل محرومین وجود داشته باشد که شناسایی آنها از یک نقطه متمرکز و دقیق باشد و سوم اینکه منابع آنها در یک صندوق و مدیریت استراتژیک و برنامه ریزی مدرن بر آن حاکم باشد ولی در حال حاضر هر صندوق خیریه برای خود دفتر و دستک جداگانه و مستقل دارد.
ای مردم .بدانید تمام این حرفها سرکار گذاشتنوسرگرم کردن شماست .... .مگر نه اصلا واقعیت ندارد ...این قدر جوش نیاورید .رگ های گردنتان برای همدیگر کلفت نکنید
آیا سانسور آیت الله شبیری جدی است؟ -----------------مرحوم شیخ علی صفایی یا همان ع ص ازدوستان نزدیک من بودند مجتهدی بسیارآگاه ومسلط چندین بار دروس حوزوی ازجامع المقدمات تا کفایتین را تدریس کرده بودند بسیاری ازمتون فقهی وادبی را حفظ بودند اهل دل وبامعرفت وبا زبان جوانان آشنا یادم هست پس از رحلت مرحوم اراکی بزرگ درمورد مرجع تقلید ازایشون سوال شد به همین زبان فرمودند آقاموسی شبیری خوب سانسور صدا وسیمای میلی آقایون وبی میلی ملت چه اثری دارد هیچی درثانی شخص آقای شبیری زنجانی از شهرت وسرزبانها افتادن بیزار است اصولا این بزرگوارازشهرت نفرت دارند شاید اگر سانسور را بشنود حمد الهی هم بگوید مثل مرحوم اراکی وامام
فرانسه و دیگران غلط میکنند برای ما شرط میگذارند زمان جنگ همین بی هویتها به صدام جنایتکار کمک تسلیحاتی میکردند .اینها میخواهند ما همچنان ضعیف بمانیم تا در زمان بحرانی نتوانیم از خود دفاع کنیم.ماباید هر چه در توان داریم در جهت پیشبرد نظامی تلاش کنیم وگرنه همین صهیونیستها کشورمان را مورد هجوم قرار خواهند داد پس غربی ها نباید غلط اضافی کنند.به امید کشوری پیروز و آباد.
برای امام جمعه قم متاسفم که که رنج غیر متدینین از خیابانهای قم برایش مهم نیست.
سید محمد خاتمی در دلها خانه دارد چه غم اگر در کوی شاهاننش رهی نیست.....
من از فتنه گری وفتنه چری هردوبیزارم وانسانیتم آرزوست اما هرچند این فتنه های چپ وراست خساراتی به کشور وخانواده ها وارد کرده ولی قانون تجمعات مسالمت آمیز ومتمدنانه را تاحدودی درکشور ما قابل قبول کرده هم دولت ونظام سعه صدر بیشتری پیدا کرده اند هم مردم درتجمعات خواسته های فردی وصنفی وسیاسی خودرا بیان میکنند دولت بایستی به جناب احمدی نژادهم اجازه بدهد دولتمردان وقدرتمندان بایستی این را ازعمق جان بفهمند که این ملت آمادگی هیچگونه انقلابی را ندارد وبهتراز وزارت کشور وشورای امنیت میفهمند که هرگونه انقلابی منجر به هرج ومرج وتجزیه کشور میشود \ مردم اصلاح ساختار و بازگشت به قانون اساسی وعدم انحصارطلبی وتفسیر غلط ازبعضی از قوانین را میخواهند اتفاقا من اگر از دوکار خوب دولت پرده برداری بکنم اولینش برجام وماندن درآن ودومینش نهادینه کردن نقد پذیری است که بایستی درسایر ارکان قدرت هم ساری وجاری بشود
مبادا انقدر همه را سانسور کنید که تنها بمانید .
باید چوب توی آستین فرانسه کنیم - یادتان نرود -
انتقاد امام جمعه تبریز از فیلترینگ تلگرام آقای امام جمعه عزیز اتفاقا من از معدود کسانی هستم که هنوز موبایل هم ندارم ولی ازاینترنت استفاده میکنم جدی میگم چرا مسولین تصمیمات نسنجیده ازقبیل جرم داشتن دستگاه پخش فیلم ویا ماهواره ویا فیلترینگ وپخش پارازیت را گرفته اند شما میدانید درتمام این موارد شکست خورده اند امروز اکثریت مردم از ماهواره وفیلترشکن وتمام منهیات استفاده میکنند این وسط یک بودجه کلانی هدر و خسارات جانی ومعنوی پارازیت ومستمرشده است درضمن سرعت پیشرفت کشورها باسرعت اطلاعات واینترنت همراه است ما تا کی بایستی برای هرکاری یک کارت مخصوص وپرونده ای تشکیل بدهیم حتما بایستی دولت الکترونیک وگردش اطلاعات ونقد مسولین ومردم را نهادینه کنیم من با افکار امام جمعه محترم آشنا نیستم ودراینمورد صد درصد با ایشان موافقم ما بالاخره یک روزی بایستی تمام منابع تاریخی واسلامی را بدون سانسور دراینترنت بیاوریم وکتب ممنوعه دررد بعضی ازعقاید را هم بیاوریم وفضلا ودانشمندان به جرح وتعدیل آنها بپردازند احادیث جعلی وخرافی را بادلیل رد کنند وحتی باتوجه به قرآن وعترت به مذهبی واحد واتفاق کلمه برسند اینکه ما کتبی را ممنوع کنیم وطرف یواشکی ویا با دانلود آنرا مطالعه کند تمام مطالب غلط ودروغ آنرا هم میپذیرد من روش آقای سبحانی درپاسخ به کتب ممنوعه را راهی درست میدانم کسی که با قرآن وتاریخ اسلام آشنا باشد میداند که بسیاری ازمطالب کتب ممنوعه از اساس دروغ وغلط است لکن بدلیل ممنوعیت مطالعه گرنا آگاه وبه نظر خودش فرهیخته تمام آنرا میپذیرد ودرمحافل دوستان وهمفکران نقل میکند من روش آقای سبحانی ومرحوم مطهری وعلامه مرحوم وعلامه حلی وابن ادریس فقیه را به روش منع و تکفیر و مرتد سازی ترجیح میدهم خدارحمت کند مرحوم مدرس افغانی را بسیاری ازاحادیث که مستمسک جهال ومعاندین است اصلا ساخته وپرداخته غیرعرب است واز نظر ادبی اشکال اساسی دارند ومحال است ازفرزندان پیامبر وخالق نهج البلاغه چنین حرفهای مشکل داراز نظر ادبی وفنی صادرشود دربعضی جاها عربی بادستورزبان فارسی نوشته شده وبه معصومی نسبت غلط داده اند
آقای شبیری زنجانی یک مرد متدین واقعی و دور از نمایشهای سیاسی می باشد. و نیازی ندارد کسی به دست بوس ایشان مشرف شوند. خداوند برای این مرجع عالی قدر طول عمر با عزت عطا بفرماید
آقاي تاجرنيا عبارت "خس و خاشاك" را آقاي احمدي نژاد براي تجمع به قول شما 4 ميليون نفر در آن اوضاع بد سال 88 به كار برد ولي از عباراتي كه جناب حسن روحاني خطاب به منتقدان بيش از 10 ميليون نفر خود به كار برد (بي هويت، بي شناسنامه، كف بازار، بي سواد، به جهنم و ... ) هيچ سخني نمي گوييد. تعطيلي صنعت و فناوري هسته اي تحت عنوان برجام كه فقط خواست جناح اصلاح طلبان بود، نه تنها به اكثريت مردم ايران بلكه به نسل هاي آينده نيز تحميل شد.
به امام جمعه قم بفرمایید در جلوگیری از شرایط موجود خیابان های قم جوزه و علمای قم آیا نقشی ایفا نکرده اند
چرا قبول نمیکنید

هر کشوری یا هر کسی که قدرت اقتصادی داشته باشد حرفش برو دارد . حالا ما بیایم هزاران موشک هسته ای داشته باشیم حرفمون تو دنیا خریدار ندارههههههههه . 1000 سال هم بگیم فلانی غلط میکنه هیچ کاری نمیتونیم بکنیم .
عوض اصلاح مملکت خودمون داریم به این اون فحش میدیم . که فلانی غلط کرده و ... .

مملکت اصلاح بشه پیشرفت میکنیم و تکنولوژی به روز داریم و ... اون موقع کشور های اروپایی دستتون را بوس میکنند .
رئیسی: «سکولاریسم ارادی و اجتماعی» حوزه‌های علمیه را تهدید می‌کند جناب رئیسی علت چیست ؟ لطفا همه را به دشمن خارجی نسبت ندهید وقتی دراین چهل سال یک مطهری ویک علامه ویک سیدعلی قاضی تربیت نشده وبه عوض چند ده هزار روحانی عقیدتی سیاسی وشرکت نفتی و تولیت خروجی حوزه بوده وقتی بجای پاسخگویی به کتب کسروی ودشتی به ممنوعیت پناه بردید وصورت مسئله را پاک کردید و....معلوم است مردم میگویند کوآن برادری برابری عدل علی خوب درچنین حالتی چه نگاهی به دین خواهند داشت سکولاریسم نتیجه قطعی اعمال برخی است یادت باشد علی ع برای نماز جمعه تنها پیراهنش را میشست وخشک نشده ونمدار خطبه میخواند یادت باشد دست علی پینه بسته و اثرات زخم شمشیر برپیکر مطهرش نمایان بود
- شما عزیزان که به گفته وزیر امور خارجه فرانسه این همه برآشفته شدید؛ وقتی که روحانی و ظریف تمامی تأسیسات هسته ای را با خاک مساوی کردند کجا تشریف داشتید؟
آقای جلال میرزایی...وقتی یکنفر را بازداشت میکنید و به او دستبند میزنند و به همراه چندتا مامور به بازداشتگاه برده میشه، شما بفرمائید چطور بخشی میتوانسته در برابر خوردن کتک از خودش دفاعی کرده باشه که شما می فرمائید زد و خورد در ماشین انجام شده؟
درخواست وقیحانه فرانسه از ایران :
این فرانسوی های بد کاره اروپا که فقط 24 ساعت در مقابل ارتش متجاوز هیتلر مقاومت کردند و کل کشور را تقدیم کردند حالا باید خفه شوند اما :
ما هر کاری که قرار است بکینم باید فساد را ریشه کن کنیم و رانت ها را حذف کنیم
اگر نگرانید می توانید تشریف ببرید نجف.
فقط با اعتراض و راه پیمایی علیه دولت سرمایه داری مشکلات حل میشه.
امیدواریم مسئولین تابناک در لحن خود تجدید نظر نمایند و کار فحاشی را به همان روزنامه کیهان واگذارند که در این زمینه فوق تخصص دارد.
مگر خیابانهای قم چطوریست پس حتما باید برویم ببینیم ...
آقای قالیباف صحیح میفرمایند. کسانی ایشان را میبینند که یا محافظشون هستن یا آشناها و دوستان ایشان. به لطف خدایشان، همشون هم شاغل هستن
امام جمعه محترم قم خیابانهای مشهد وتهران را ندیده اید بعضا هتلهایشان بماند هر چه هم گفتید اطاعت کردیم به داد آموزش وپرورش برسید آموزش وپرورشمان رها شده با فقط آموزش تا ببینیم وزیر فعلی کاری میکند یعنی میتواند کاری بکند
جالبه رانتخواری وفامیل بازی در کشور بیداد میکند آقایان سکوت وفقط چسبیده اند به حجاب خانم ها شاید آن مسایل مباح و حلال ملت نمی داند!!!!!
قیام ملت به رهبری امام برای این بود تا ویژه خواری تمام شود قیام برای این نبود تا جای اشخاص عوض شود وفقط منظور از قیام حجاب خانم ها نبود
ایا امام رضا ع در زمان حیاتشان این جوری رفتار می کردند تا کی می خواهیم از مقدسات استفاده کنیم
سلام . فيلم حسن كچل زنده ياد حاتمي رو يادتونه ؟
به فیض دیدار آیت الله شبیری نائل شدن بسیاری فاقد آن هستند.
نبود صداقت مشکل اصلی مملکت ماست. آقای احمدی نژاد با اشتباه بودن برخی کار ها و روشهایش ، هرگز معترضان را خس خاشاک نگفت . بلکه کسانی که به غارت مغازه داران و نظم عمومی دست زدند را خس و خاشاک نامید و معترضان عمده 88 هرگز قانون شکن نبودند ولی متاسفانه لیدره های معترضین 88 در مقابل قانون شکنان و غارت گران سکوت کردند و همین باعث شد عمده دیگر معترضان عقب بنشینند. .
بیچاره کارگر شکنجه شده حالا دولت هم از مسببان حمایت میکند
بخدا مردم شهر های دیگر هم از این اوضاع رنج میبرند و قبلا هم رنج می بردند حالا که به قم رسیده شما بیدار شدید ؟ مردم متدین و خداپرست شهر های دیگر برایتان مهم نیستند؟ امامان جمعه شهر های دیگر هم سکوت کردند
دور دوم ریاست جمهوری آقای روحانی رو به اتمام است ولی همچنان اقای علم الهدی با انتقاد بی رویه ار دولت ایشان به نحوی بغض خود را از عدم رای به دامادش بروز می دهد . 40 ساله که مملکت با پول نفت اداره می شه و در دولتهای قبل که بعضا تا 700 میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم و می توانستیم کمتر نفت بفروشیم دم از اقتصاد مقاومتی نزدید الان که خودتان از وضع مملکت بیش از دیگران خبر دارید چرا اینچنین فریاد می زنید
این فرانسه دارد زیادی حرف مفت می زند. توان دفاعی ایران به هیچ عنوان قابل گفت و گو نیست. شما آرزوی امضای برجام موشکی را به گور خواهید برد. این فرانسه نبود که پس از تهدیدات ترامپ شرکتهای اقتصادیش را از ایران فرا خواند؟ برجام چه سودی برای ما داشت؟ فرانسه مهد دمکراسی چه رفتاری با جلیقه زردها کرد؟ ایران باید اقتدار بیشتری در قبال اروپاییها نشان دهد وگرنه آنها هر روز گستاختر می شوند. پاینده ایران.
عجیبه
پرچم بسیاری از یادداشتهای بالا ایرانی نیست متحیر موندم لطفا یکی توضیح بده.
اگر رفتید خیابان های قم را ببینید حتما از برادران یک سوهان هم بخرید
بهتر است مسئولین ایرانی با مسئولین آمریکایی برای سفر ایرانیان به آمریکا برای موارد ضروری مثل درمان پزشکی و تحصیل همکاری نماید.ضمنا آقای هوک پاسخ دهد چطور برخی از فرزندان مسئولین و مدیران رده بالای ایرانی به آمریکا رفته ولی خیلی از آدمهای معمولی نمیتوانند بروند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی