بازدید 3995

بارش ۲۵ الی ۳۵ سانتی برف در هراز و فیروزکوه

کد خبر: ۸۶۶۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 04 January 2019

معاون امدادو نجات هلال احمر استان تهران از بارش ۲۵ الی ۳۵ سانتی برف در محورهای هراز و فیروزکوه خبر داد و از هم وطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

به گزارش مهر، ابراهیم تاجیک نوری از امدادرسانی ۱۷ اکیپ امداد و نجات هلال احمر استان تهران در محورهای برفی و کوهستانی شمال و شمال شرقی این استان خبر داد و افزود: همه محورهای استان تهران در حال حاضر باز است و تردد در آن ها در جریان است، اما امدادرسانی به برخی خودروها که در راه مانده و به دلیل شدت برف قادر به حرکت نیستند، ادامه دارد.

وی که در گردنه «امین آباد» فیروزکوه مشغول امدادرسانی به هموطنان بود، گفت: ارتفاع برف تاکنون ۲۵ الی ۳۵ سانتی متر در محورها و ارتفاعات فیروزکوه و دماوند برآورد شده است.

معاون امدادو نجات هلال احمر استان تهران اضافه کرد: نیروهای امدادرسان هلال احمر تا عادی شدن شرایط مشغول امدادرسانی و آماده باش هستند.

وی از هم وطنان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و افزود: تردد بدون زنجیرچرخ در محورهای برف گیر استان تهران غیر ممکن است.

تاجیک نوری از رانندگان خواست در صورت مواجهه با مشکل و نیاز به امدادرسانی، حتی بدون سیم کارت با شماره ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر