بازدید 23419
هزار و پانصد و بیست و هفتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

آیت الله مکارم: دولت بانوان کارمند را مکلف به رعایت حجاب کند/انتقاد کرباسچی از دولت و فراکسیون امید/ابطحی: وزیر بهداشت باید مسئولان دولتی را می‌مالاند!/توئیت ضرغامی درمورد انتخاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ رئیس صداوسیما: در معرض تهدید انحصار اینترنتی آمریکا هستیم/دادستان تهران: عده‌ای برای آن‌ها که با مشروب تقلبی مردند، دلسوزی کردند و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۶۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 02 January 2019

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

رئیس صداوسیما: در معرض تهدید انحصار اینترنتی آمریکا هستیم

رئیس سازمان صداوسیما در بازدید از پشت صحنه سریال تلویزیونی "نفوذ"، بر لزوم تدبیر هوشمندانه برای از بین بردن انحصار اینترنتی آمریکا تأکید کرد. علی عسکری با بیان اینکه ما امروز در معرض تهدید انحصار اینترنتی آمریکا هستیم، تأکید کرد: همانطور که جوانان ما در تسخیر لانه جاسوسی در آن سال‌ها توانستند این کشور را مغلوب کنند امروز باید با از بین بردن این مزیت نسبی و به دست گرفتن ابتکار عمل دشمن را از پای درآورند. رئیس سازمان صداوسیما در حاشیه این بازدید نیز در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره وظایف جوانان امروز در مقابله با دشمن گفت: جوانان امروز باید در وهله اول دشمن و دسیسه‌های آن را بخوبی بشناسند و با درکی عمیق از جنگ نرمی‌که برای ما تدارک دیده شده، هشیارانه عمل کنند.

دادستان تهران: عده‌ای برای آن‌ها که با مشروب تقلبی مردند، دلسوزی کردند

عباس جعفری دولت آبادی با اشاره به گزارشات واصله از پلیس درباره رانندگی حین مستی، اظهار کرد: رانندگی حین مستی در تمام دنیا جرم است و در کشور اسلامی مثل ایران هم که بر مبنای دین دارد اداره می‌شود، کسی به خودش اجازه بدهد علاوه بر اینکه مست است پشت ماشین بنشیند و خطر برای دیگران ایجاد کند هم جرم است. وی ادامه داد: اتفاق تلخی که افتاد، عده‌ای مشروب تقلبی خوردند و تعداد زیادی فوت کردند و عده‌ای هم برای آن‌ها دلسوزی کردند. دادستان تهران با بیان اینکه ما امروز داریم خطرات را در کشور می‌بینیم، اظهار کرد: عده‌ای دارند تجارت مشروب تقلبی می‌کنن و جان عده‌ای را می‌گیرند. عده‌ای مشروب می‌خورند و در خیابان و اتوبان پشت ماشین می‌نشینند و توقع دارند با آن‌ها برخورد نشود.

جلیلی: فتنه پیش رو «فتنه زرد» است

سعید جلیلی: نکته مهم این است که اجازه ندهیم دشمن کیلومتر دستاورد‌های انقلاب را صفر کند، لذا نباید متوقف شد و سرعت را باید بیشتر و ایراد‌ها را برطرف کرد که امروز اتفاقاً یکی از موضوعات اصلی همین است و برخی با تغییر نگاه سعی در این دارند که مسائل اصلی را به مسائل فرعی تبدیل کنند و توان ملی را در آن‌ها صرف کنند. قبلا نیز گفته ام که میخواهند مسائل زرد و حاشیه‌ای را به جای مشکلات اصلی جامعه عنوان کنند تا از آن‌ها غفلت شود. یک دفعه با یک موضوع دست چندم یا کاذب، دانشگاه و دانشجو و یا فضای رسانه‌ای ما درگیر آن شود؛ این همان غبارآلود کردن فضاست. نباید اجازه بدهیم غبار‌هایی بلند شود که موفقیت‌های شما پوشانده شود. اگر فتنه‌ای در کشور همچون سال ۸۸ ایجاد شود فتنه پیش رو فتنه زرد است.

آیت الله مکارم: دولت بانوان کارمند را مکلف به رعایت حجاب کند

آیت الله ناصر مکارم شیرازی گفت: مسئولین باید حجاب را مسأله امنیتی، اجتماعی، قضایی و مسأله واقعی مرتبط با تمام جامعه حساب کرده و دولت حل این مسأله را از خود آغاز و بانوان کارمند در ادارات را مکلف به رعایت حجاب شرعی کنند. او تصریح کرد: مسئولین باید حجاب را مسأله امنیتی، اجتماعی، قضایی و مسأله واقعی مرتبط با تمام جامعه حساب کرده و دولت حل این مسأله را از خود آغاز و بانوان کارمند در ادارات را مکلف به رعایت حجاب شرعی کنند. او در بخش دیگری از سخنانش گفت: متأسفانه با اینکه اصل هشتم قانون اساسی، امر به معروف و نهی از منکر است، این دو واجب در حال فراموشی است. آیت الله مکارم افزود: برخی تفسیر بد کرده و امر به معروف و نهی از منکر را خشونت می‌دانند؛ در حالی که این تفسیر درست نیست؛ این دو واجب الهی باید با ادبیات توأم با احترام و محبت باشد.

وزیر ارتباطات: فرض کنیم اینستاگرام فیلتر شد؛ از فردا چه اتفاقی در کشور رخ می‌هد؟

وزیر ارتباطات می‌گوید: فرض کنیم فیلترینگ اینستاگرام هم رخ داد؛ از فردا چه اتفاقی در کشور رخ می‌دهد؟ اینکه ما تفنگ را روی سر کسی بگیریم و شلیک کنیم، طرف می‌میرد، این یک واقعیت است، اما اینکه در این واقعیت چه رخ می‌دهد، باید بررسی شود. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اظهارات معاون دادستان کل کشور در خصوص صدور حکم قضایی برای فیلترینگ اینستاگرام گفت: البته من متن صحبت‌های ایشان را نخوانده ام و از تیتر‌های خبر‌ها متوجه صحبت ایشان شده ام. اما فرض کنیم که حرف ایشان درست باشد و اختیار قانونی هم داشته باشند و چنین اتفاقی هم بتواند رخ دهد. قرار است بعد از آن چه اتفاقی رخ دهد؟ او ادامه داد: فرض کنیم اینستاگرام فیلتر شد. اتفاق پس از آن چیست؟ این را بیایند برای مردم روشن کنند و شفاف بگویند و دوقطبی فیلتر و مخالفت با فیلتر درست نکنند. بیایند به صورت واقعی صحبت کنند و بگویند امروز ما اختیار داریم و از آن هم استفاده کردیم و فیلتر کردیم. از فردا چه اتفاقی در کشور رخ می‌دهد؟ در زندگی مردم چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ در حاکمیت ما چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ در کاهش جرایم کاهش چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ در افزودن این ظرفیت به توانمندی‌های داخلی چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ این‌ها را باید صحبت کنند و جمع بندی عقلا صورت بگیرد.

انتقاد کرباسچی از دولت و فراکسیون امید

غلامحسین کرباسچی در گفت وگویی نسبت به کم ‌تحرکی و سالخوردگی دولت انتقاد کرد. غلامحسین کرباسچی با خبرگزاری ایسکانیوز گفت وگویی درباره مسائل مختلف انجام داده است که در آن از ماجرای دوران شهرداری‌اش تا رابطه با دولت روحانی سخن گفته است. بخشی از سخنان کرباسچی به انتقاد از کم‌تحرکی دولت مربوط است. کرباسچی در این باره گفته است: «انتقادات جدی مربوط به کم‌تحرکی دولت است؛ مقداری از این مشکل به سالخورد‌گی دولت مربوط می‌شود و نیروی جوان و شاداب آن‌طور که باید در دولت دیده ‌نمی‌شود. یک جاهایی هم به خصوص در زمینه اقتصادی نظرات کارشناسی نادیده گرفته می‌شود و شاید در پاره‌ای موارد دیدگاه‌های شخصی اعمال می‌شود. منظور از دولت، شخص رئیس جمهور نیست؛ البته رئیس جمهور را هم باید نقد کرد اما دولت، مجموعه وزارتخانه و مسئولین است و من معتقد هستم که هر کجا انسان نقصی را می‌بیند، قبل از اینکه آن نقص موجب آسیب جدی شود، باید تذکر دهد، اگر تذکر شنیده نشد، باید بلند صحبت کند و فریاد بزند«لا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَن ظُلِمَ»؛ اگر کسی دید که کار غیر عادلانه‌ای انجام می‌شود، اشکال ندارد که بلند صحبت کند یا سر مسئولی فریاد بزند.»

روی دیگر سخنان کرباسچی در این گفت وگو به انتقاد از مجلس و فراکسیون امید بر‌می‌گردد. کرباسچی در پاسخ به این که عملکرد مجلس را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفته است: «در حال حاضر یک فضای چالشی در مجلس وجود دارد که این برای مجلس خوب است. فراکسیون امید هم بحث‌ها را شفاف مطرح می‌کند؛ منتها نقطه ضعف این است که مجلس نباید فقط به بگومگوها خلاصه شود و باید بازدهی داشته باشد؛ از این جهت فراکسیون امید نقص دارد، از دل دعواها و بگومگوهای مجلس، سازندگی و آنچه برای مردم مفید است، بیرون نمی‌آید و من معتقدم که فراکسیون امید باید بیشتر از اینها کار کند.»

نماینده تهران به روحانی و صدا و سیما تذکر داد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تضعیف مجلس عاقبت خوبی ندارد، گفت: چرا باید در برنامه های صدا و سیما بگویند شرم بر مجلس. محسن علیجانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری به سازمان صدا و سیما، گفت: در برنامه هایی دیده شده است که جایگاه رفیع مجلس مورد تعرض واقع می‌شود، چرا باید در برنامه های ساخت صدا و سیما بگویند شرم بر مجلس؟! تضعیف مجلس عاقبت خوبی ندارد، چه خواسته و چه ناخواسته. تضعیف مجلس یعنی تضعیف مردم. وی در تذکری به رئیس جمهور تأکید کرد: حال که با توجه به شرایط کشور با تدبیر مقام معظم رهبری و تشکیل شورای عالی هماهنگی اقتصادی یک آرایش مناسب در مقابل تحریم های ظالمانه شکل گرفته است، برنامه جامع و هماهنگ ظرفیت‌های اقتصادی کشور را در پنج حوزه حاکمیت، دولت، شبه دولتی و شبه خصوصی، نهادهای عمومی غیر دولتی و بخش خصوصی ارائه کنید، در این صورت تحریم ها شکسته خواهد شد.

ابطحی: وزیر بهداشت باید مسئولان دولتی را می‌مالاند

محمدعلی ابطحی، روحانی و فعال سیاسی اصلاح طلب درباره استعفای وزیر بهداشت از حضور در دولت روحانی نوشت: «دکتر قاضی زاده هاشمی کارش را بلد نبود. باید به جای توصیه مالاندن به آن روستایی، مسئولان دولتی را می مالاند. به همین دلیل جزو حلقه سیاست بازان دولتی نبود. خیلی بیش از تراز این دولت دلسوز بود. به اختلاس هم احتیاجی نداشت. در این چرخه معیوب آدم های دلسوز به سختی می توانند کار کنند.»

توئیت ضرغامی درمورد انتخاب دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

عزت الله ضرغامی در توییتر خود نوشت: در حالی که رهبر معظم انقلاب مسئولیت بررسی صلاحیت نامزد دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی را مشخصا بر عهده نظر کارشناسی اعضای شورا گذارده بود متأسفانه در جلسه دیشب مکررا به صورت علنی و غیر علنی از تماس های آقای وحید حقانیان به منظور رأی مثبت به این نامزد محترم سخن به میان آمد.

وزارت اطلاعات از کریمی قدوسی شکایت کرد؟

علیرضا رحیمی در حساب توییتری خود نوشت: وزارت اطلاعات به دلیل پخش محتوای محرمانه و مطالب خلاف واقع در مستند دوتابعیتی ها که در جریان سؤال از دکتر ظریف درجلسه علنی مجلس پخش شد، رسمی از آقای کریمی قدوسی شکایت کرده است. ادعاهای بی اساس و تشویش اذهان عمومی زیر چتر صیانت قانونی، در ایستگاه پایانی قرار گرفته است.

در راهروهای مجلس کارچاق کنی می‌کنند

حسن کامران در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: اصفهان به حکومت کمک می‌کند چرا این گونه با آن رفتار می کنید؟ اصفهان آتش زیر خاکستر است. کشاورزان جلوی شما ایستادند، در آینده هر خطری باشد بر گردن آقای لاریجانی و دولت است. شکم گرسنه ایمان ندارد. باید به قانون توجه شود و موضوع حق آبه هم اجرایی شود. ما تفحص را مطرح کرده‌ایم حال در کمیسیون بودجه است. نه رد می شود و نه تأیید. این طرح دارای ۹ بند است. تفحص از مجلس شورای اسلامی که لولو نیست، باید به آن توجه شود. هیأت مدیره ها با حقوق‌های آن چنانی چه بلایی بر سر مردم آورده اند. در حال‌ حاضر شرایطش وجود ندارد، ولی بیایید برایتان بگویم چه کسی از کجا آمده است. فردی در راهروی مجلس می‌گوید می خواهید این فرد را به عنوان رئیس فولاد قرار بدهیم که به من و شما چیزی برسد؟ در راهروهای مجلس کارچاق کنی می‌کنند.

فاصله خط فقر و حقوق کارگران چقدر است؟

عضو هیأت مدیره کانون عالی شورای اسلامی کار کشور گفت: کارگری که یک میلیون و 200 هزار تومان دستمزد دارد چگونه باید افزایش 200 درصدی قیمت‌ها را تحمل کند؟ الان میان خط فقر و دستمزد کارگران یک فاصله حدوداً 53 درصدی ایجاد شده و تا زمانی که این فاصله از بین نرود شرایط کارگران در همین وضع خواهد ماند. حدود 13 میلیون کارگر در کشور وجود دارد که با احتساب افراد تحت پوشش آنان، جمعیت جامعه کارگری به 53 میلیون تن می‌رسد، قدرت خرید این جامعه در اوضاع فعلی کاهش زیادی داشته و اگر دولت حقوق کارگران را افزایش ندهد اوضاع این جامعه خوب نخواهد شد. کارگری که چند ماه حقوق نگرفته کجا باید داد بزند؟ کارگر از کجا باید بیاورد و گوشت 70 هزار تومانی بخرد؟ ما از دولت انتظار داشتیم در بودجه 98 این مسائل را ببیند. یک کارگر چقدر می‌تواند این شرایط را ببیند و حرف نزند؟ ما احساس می‌کنیم جامعه کارگری در کشور صاحب ندارد. به جرأت می‌توانم بگویم که حقوق یک میلیون و 200 هزار تومانی کارگر ظرف 10 روز خرج می‌شود، دود رکود، تورم و . . . همه در چشم کارگر است و زندگی کارگران در این شرایط عذاب‌آور شده است. /ایلنا

واکنش نماینده زاهدان به پیشنهاد آیت‌الله جنتی

حسینعلی شهریاری، نماینده مردم زاهدان خطاب به دبیر شورای نگهبان، بیان‌ کرد: آقای جنتی! شما فرمودید برای نمایندگان کلاس اخلاق بگذارید، البته که تذکر برادر و یا خواهر مومن به یکدیگر ثواب هم دارد، ولی این نمایندگان نیستند که نیاز به کلاس اخلاق دارند، آیا کاندیداهای ریاست جمهوری در مناظرات اخلاق را رعایت کردند؟ آیا به قول هایی که داده‌اند عمل کردند؟ این نمایندگان و رئیس جمهورها دست پخت حضرتعالی و همکاران شما در شورای نگهبان نیست؟ شما که نظارت استصوابی دارید و نماینده را از میز مجلس شورای اسلامی بازمی گردانید چرا با کاندیداهای ریاست جمهوری که تهمت های عجیب و غریب می زدند برخوردی نمی کردید؟ اگر بخواهیم کشور را صحیح اداره کنیم باید ساختار دولت و مجلس شورای اسلامی را اصلاح کنیم، زیرا این حکومت به اسم دین به دلیل سوءمدیریت مسئولان موجب دین گریزی جوانان شده است. /ایسنا

زمان جنگ، موقعیت‌های صلح را از دست دادیم

سردار حسین علایی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت:ما در دوره جنگ دستگاه دیپلماسی کارآمدی برای صلح نداشتیم و به همین خاطر برخی موقعیت‌های صلح را از دست دادیم. همه جنگ‌ها برای صلح است و هیچ جنگی برای جنگ نیست. وزارت خارجه ما برای عملیات‌ها باید پیوست صلح می‌نوشت؛ اما همواره برای رسیدن به صلح نیاز به توافق هر دو طرف وجود دارد. بنابراین همه برای خاتمه جنگ می‌جنگیدیم، نه ادامه جنگ. من معتقدم ما در برخی مقاطع می‌توانستیم زودتر وارد فرایند صلح شویم. /ایسنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۵
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲۴۹
باید حجاب را مسئله امنیتی، اجتماعی، قضایی و مسئله واقعی مرتبط با تمام جامعه حساب کرد.
اما بیکاری و گرانی و اختلاس و کشته شدن جوانان و وام های درصد سود بالا چیز مهمی نیستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
جناب سیاست زده اگر در همین سایت قسمت ارشیو را بالا و پایین کنید خواهید دید در همه موارد تذکر و واکنش نشان داده شده است ولی کسانی مثل شما نمی خواهند ببینند مشکل این افراد نیست بلکه خودتان هستید
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
وقتیکه نمایندگان استان پهناور سیستان و بلوچستان رو می بینم تازه می فهمم که چرا مردم غیور این استان، در فقر و محرومیت به سر می برند و کسی نیست که به دادشان برسد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
وام درصد بالا برای تورم است که بالا است
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
بنظرم دوره های ریاست جمهوری در ایران باید از چهارسال به دوسال کاهش پیدا کنه
فکرشو بکن سه سال دیگه تا پایان روحانی باقیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
یعنی ادامه همین وضعیت تا سه سال دیگه!!!!!!!
تازه بعدشم انتخابات و هیجانات الکی نوجوان هایی که حتی به سن رأی دادن هم نرسیده اند و سلبریتی هایی نون به نرخ روز خور
سرآخر یکی میاد باز مثل روحانی و دارودسته ش و همون آش و همون کاسه!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
حسین علی شهریاری نماینده پزشک مجلس همونیه که یکی دو روز پیش افاضه فرموده بودن اخیرا هیچ پزشکی 80 میلیون هم نگرفته. یجوری میگه هشتاد میلیون انگار راجع به پول خورد صحبت میکنه.
ماندیگو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
قالیباف در دو دوره از شورای شهر اصولگرا در تهران، بیش از یک دهه شهردار تهران بود و زمانیکه جک استراو، وزیر خارجه پیشین انگلیس، به تهران آمد، رفت و در روزنامه ایندیپندنت یادداشتی بدین مضمون نوشت :

اوایل هفته گذشته هنگامی که پس از 9 سال همراه هیئت نمایندگی پارلمانی انگلیس از فرودگاه امام خمینی به هتل خود در مرکز تهران می‌رفتم، زیرساخت‌های این شهر، اتوبان‌ها و خطوط جدید مترو که در دست ساخت بود من را شگفت زده کرد. با وجود تحریم‌ها، تهران این روزها بیشتر شبیه به مادرید و آتن به نظر می‌رسد تا مثلا بمبئی و قاهره

حالا شورای شهر اخیر و اصلاح طلب تهران بعداز سه چهار بار شهردار عوض کردن در یک دوره!!! فقط سرگرم سیاسی بازی و دوچرخه بازی هستند و بوی مشمئزکننده ناکارآمدی هایشان هم که هم اکنون در تهران پیچیده!!!

اصولگرایان واقعی = عمل
اصلاح‌طلبان کلهم اجمعین = حرف و شعار!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
خانم های کارمند بدحجاب باید فورا اخراج و یک کارمند مرد که نان آور خانه است جایگزینش شود. جدیدا کارمند های زن کلا نیم ساعت هم کار نمیکنن و یک صدم مردها کار نمیکنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
وزیر پزشکان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
شعار هر چی مَرده
احمدی نژاد برمی گرده
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
حجاب بسیار مهمه و شوخی بردار هم نیست کارمندان زن برخی ادارات دولتی بتازگی از کارمندان شرکتهای خصوصی هم بدحجابتر شده اند که تأثیر مستقیمی بر ازهم پاشیدن بنیان خانواده همکاران مرد خود در اداره و در نهنایت بر کل مردان جامعه دارند
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چقدر بده که بخاطر نداشتن حقوق ومزایای مکفی و بیمه درست حسابی و وزیر استقص دار و نیز وزارت بی در و پیکر تمامی فرهنگیان در بیست و پنج سالگی خود را بازنشسته میکنند
برخلاف مدیران و نهادهایی که تا آخر عمر، بفکر خدمت به خلق الله هستند!
ناشناس
| France |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
بجون هر کی مُرده احمدی بر میگرده
سیریوس کنفسیوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
شما مگه تو ایران زندگی نمی کنین !!! متأسفانه تو ادارات دولتی و بانکها وضع از بیحجابی گذشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
جناب حضرت والامقام یکم به فکر ربای بانکها باشین.
میدونم که ربای بانکها توطیه امریکاست اما شما تلاشتون بکنین
ناشناس
| Germany |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
راستی این روزها کیلویی چنده؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مهدی دوصفر هفت
کجای قران حجاب اجباری شده که شما تز دادی شوخی بردار نیست ؟؟

چرا در کشورهای اسلامی دیگه حجاب اجباری نیست ؟؟
ali
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
آیت الله مکارم،مرجع عالیقدر ،حجاب درست و صد در صد باید رعایت شود و برخورد هم لازمه ولی از نفوذ کلامتان بیشتر برای معیشت مردم بهره ببرید بهتر است و بیشتر به اسلام کمک میکند.دین و دنیای مردم رو به تباهیست با این سوءمدیریت ها و رانت خواری ها و مبارزه با سرشاخه ها و نه با ریشه ها و ساقه های گردن کلفتی که به مفسدان رانت میدهند و سهم میبرند برخی پاکان
در خصوص اون هموطنی که میگه احمدی نژاد بر میگرده باید عرض کنم همین بدبختی های فعلی ریشه در گند کاری های گذشته و مخصصصصصصوصا احمدی نژاد داره .... این تحریم های با اجماع جهانی به خاطر حرفای درشت و بی سیاست احمدی نژاد ایجاد شده و گریبانگیر ملت شده...تحریم هایی که در طی چند دهه قبل از احمدی نژاد از اجماع جهانی برخوردار نبود
احمدی نژاد کابوسه کابوس
ناشناس
| Canada |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ناشناس 21:44 اتفاقا مشکل معلومه که کجاست! چرا بعد از چهل سال که از انقلاب گذشته ما هنوز دنبال این هستیم که مثلا بانوان رو مکلف کنیم که حجاب داشته باشن!!!! چرا بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب مردم ایران، مسئولین نتوانسته اند فقط و فقط همین موضوع حجاب شرعی رو طوری با سیاست های مردم پسند جا بندازن تا اکنون نخواهند با زور اخراج و توبیخ و ... بانوان محترم رو مجبور کنن. اتفاقا نکته مهم و اساسی همین جاست! حالا نمی خواهم وارد بحث های دیگه بشوم(مانند رانت، فساد، تورم، آقازاده و ....) همین یه موضوع کافیه و نشون دهنده تمام مظالب و موضوعات مختلف هست. منظور این حقیر اینه که چرا بعد از گذشت چهل سال، هنوز دنبال مجبور کردن بانوان هستیم. چرا سیاست درستی رو اجرا نکردیم، چرا فرهنگ مناسبی رو جایگزین فرهنگ طاغوتی و غربی، شرقی نکردیم؟ یعنی به نظر شما چهل سال کافی نیست؟ حالا اگه فرض کنیم یکی دو سال از انقلاب گذشته باشه! منطقی هست که دولت و دستگاه های مختلف بانوان رو مکلف به پوشش و جچاب شرعی کنند. اما نه بعد از چهل سال. این نشون می ده که سیاست های مسئولین اشتباه بوده و نتونستن بخش بسیار زیادی از بانوان جوان که اصولا انقلاب رو نه دیدن و نه تجربه کردن، رو متقاعد کنند. یعنی ما هنوز مانند زمان انقلاب داریم برخورد می کنیم. سانسورچی تابناک، لطفا منتشر فرمایید. با تشکر
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ناشناس 22:27 شما از کجا می دونید که بانوان محترمی که شاغل هستند نون آور خانواده خودشون نیستن. واقعا متاسفم برای این تفکر، متاسفم برای شما که بانوان محترم رو ..... اتفاقا خیلی از همون بانوی محترمی که با مانتو سر کار میرن و شما اونها رو بی حجاب خطاب می کنید، از من و شما مسلمون تر هستن. لطفا سرتون به کار خودتون باشه،
ناشناس
| Canada |
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
آقای آیت الله مکارم عزیز، متاسفانه خیلی از افرادی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می کنند، رفتارشون همراه با توهین، خشونت و بی ادبی هست. واقعا جای تاثف و تعجب داره، کسی که ادعای تدین و دین و ایمان دارد و بر اساس تکالیف شرعی خود را مکلف می داند تا مثلا به بانوان بد جچاب یا بی حجاب تذکر داده و یا امر به معروف و نهی از منکر نماید، اما از دایره همون تکالیف شرعی خارج شده و همراه با عصبانیت، دشمنی، توهین و خشونت اقدام به تکلیف شرعی امر به معروف و نهی از منکر می کند.به نظر شما آیا این روش جواب می دهد؟
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
سلام
آقا یا خانمی که میگوییدآیت الله مکارم از نفوذ کلام خود برای مسأله اقتصاد هزینه کنید خواستم بگوئیم معظم له تقریبا در یکی دو سال اخیر بیشتر تذکراتشان در این مورد بوده است و مسأله بی حجابی هم یک معضل بزرگ فرهنگی است که نبایدمغفول واقع شودگ
وقتی خود دولت عمدا انها را ازاد گذاشته تا اینطوری جولان بدهند و با بزک کرده بیرون بیایند چیزی باقی می ماند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
واسه رایه...
گفتمان بزن و برقص.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
جناب ابطحی شما نگران وزیر پزشکان نباش جونم. برو فکر جیبت باش که با دست پخت اون وزیر با خرید ماست و پنیر و ... یک درصدش مستقیم میره تو جیب طرح تحول جیب پزشکان.
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
با ادبیات زیبا صحبت کنید موثر تر است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
مشگل ملت چیه ؟1
مشگل مسئولان چیه !!!!!!!!!
متاسفانه و با هزاران تاسف، بعضی از خانم های کارمند نه تنها هیج حجاب مناسبی ندارن بلکه با آرایش های عجیب و غریب مثلا با ناخن های خیلی دراز و فرنچ شده و با لب های ژل زده و لباس های بسیار تنگ در اداره ها ظاهر میشن و مسئولین ادارات هم انگار براشون عادی شده و ممانعت نمی کنن. تازگی ها بعضی از خانم ها با لگینگ(شلوارهای نازک و کشی تنگ مثل که تقریبا شبیه جوراب شلواری هست) میان اداره!!!! حالا این که چیزی نیست. کاشکی فقط در بدحجابی خلاصه میشد. متاسفانه بعضی از خانم ها مرزهای اخلاق رو هم در ادارات زیر پا میذارن و با اینکه همه ی اداره از موضوع خبردار میشن ولی اخراج هم نمیشن و به کار در اداره ادامه میدن!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
حسابی هم ماشا؟ ا... واردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اگر رابطه ای هست یک طرفش حتما یک مرده
رابطه دو طرف داره
چرا اون مرد اخراج نشه ؟؟
در ضمن اتینکه نوع پوشش خانم ها عادی شده خبر بسیار خوبی است
باید افراد عادت کنند که سرشون به کار خودشون باشه و پوشش و نحوه زندگی و انتخابهای دیگران براشون عادی و بی اهمیت باشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
روابط با مردان را بگو که واویلا هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
تو ناراحت نباش . بجای این حرف ها برید مشکلات معیشت زندگی مردم حل کنید .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
بله عادی شدن گناه برای شما خوب است
مرحله بعدی انوقت چی هست؟ حتما روابط..... که رواج پیدا کرده در غرب
خطاب به ناشناس۲۱:۴۰
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ناشناس 22:56

در خیابانها نگاه کن
پوشش بانوان و بعضا مردها هیچ شباهتی به میل و نظر شما نداره
رفتارهای آشکار و پنهان آنها هم مطابق میل شما نخواهد بود
چرا ؟؟
چون به جای تحکیم زیر ساختهای اخلاقی و فکری افراد و نهادینه کردن اصول پذیرفته شده ی انسانی .. سعی در تغییر ظواهر کردیم و بعضا با اعمال سلیقه های فراتر از دین و سختگیرانه از حضرت محمد هم مسلمان تر شده ایم
الان خیلی دیره
اون استدلالی که مبنی بر اجبار حجابه پایه در هیچ جای قران توصیه ی اکید در مورد آن نیست
ایم موضوع را همه می دونن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ناشناس 22/ک56
کی شما خود حق پندارها درک می کنید تهمت زدن کار زشتیه و در دین ما به اندازه ی روابط نامشروع داشتن گناه داره ؟؟
در ضمن در هیچ جای قران حجاب اجباری نشده
مردم با سواد هستند و سلیقه ی شماها را قبول نمی کنند
یک خانم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
شما که با چشمان تیزبینتون حتی پاچه شلوار خانم ها رو هم بررسی می کنیدآیا به خانواده خودتون و حرمت و شرافت زن هم همینطور توجه می کنید. خدا بالاست و برای همه ی نگاه‌های ناپاک جزایی هست.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
در قران در چند جا گفته شده حجاب رعایت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
من قول می دهم اگر در همین کشورهای غربی زن ها را اصلا راه به خیابان نمی دادند و اجازه نداشتند همین ناشناس ساعت ۹:۴۳ تقلید می کرد
وقتی آقای کریمی قدوسی مکررا ثابت کرده امانتدار خوبی نیست و مدام محتوای جلسات غیر علنی و مطالب محرمانه را برای انتقام گیری های جناحی افشا می کند و در چندین نوبت مطالب خلاف واقع هم گفته است چرا دسترسی ایشان به مطالب محرمانه قطع نمی شود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چون از خوده
جناب جلیلی میدانید فتنه چیست؟فتنه یعنی نا امید کردن مردم از اصلاح کژیها از طریق صندوقهای رای و روشهای مسالمت امیز؛ مردم در خرداد ۷۶ با رای قاطع خواسته های خود را بیان کردند اما برخی اعلامیه دادند و بمردم گفتند خواب دیدید خیر باشد. سال ۹۲ کسی را انتخاب کردند و باز عده ای اجازه ندادند حتی یک مورد کوچک و ساده از قولهای انتخاباتی وی عملی شود.فتنه ؛یعنی کاری کنند که مردم خود را از نظام و نظام را از خود ندانند.دایره خودیها مدام کوچکتر و غیر خودیها بزرگتر شود.کاری کنند که مردم فکر کنند با صندوق رای به جایی نخواهند رسید و شنونده ای نخواهند یافت.یعنی عده ای بگویند مردم چکاره اند؟یعنی کسانی که برای این کشور از جان میگذرند و زحمت میکشند چه در صحنه دیپلماسی چه در دفاع مقدس چه دانشگاه و چه صنعت و چه کشاورزی،دلسرد و پشیمانشان کنیم. فتنه یعنی کاری کنیم تا مثلا اگر دشمن خارجی به کشور قصد حمله کرد عده ای از مردم برای دفاع قدمی برندارند و بگویند خودتان دفاع کنید.یعنی وقتی صحبت از تسلط بیگانه و تجزیه کشور شد بگویند ما گرسنه ایم انها که با رانت و فساد شکم پر کرده اند و فرزندانشان انور اب هستند بروند.فتنه یعنی کار نابلد بر پستها باشند و نخبگان فراری شوند.هنوز دیر نشده و میتوان جلوی همه فتنه ها را گرفت.این مردم هنوز برای سرزمینشان جانشان را میدهند و هنوز مقابل بیگانه میایستند.فتنه گران هنوز موفق نشده اند و انشالله هرگز موفق نخواهند شد اگر مردم در صحنه باشند.مراقب باشید حمایت مردم را ازدست ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
متوجه سال ۹۲ نشدم منظورت چی
بود
ولی احمدی نژاد هر چی گفت اکثر ان را عملی کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
احسنت . درست ترین تعریف ازفتنه همین است
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
پول بی زبان مردم در بخش فرهنگ چند هزار میلیارد هزینه میکنید تا روز و شب کارتان این باشد که فتنه هست فتنه در جریان هست . شماها با کدام طرف هستید با مردم هستید یعنی پول مردم را میگیرید در صورتی ان‌پول برای بخش بهداشت و درمان و دانش اموزان و معلمان مردم باید هزینه میشد شماها که از محل وجوه شرعی از همان کارخانجات دارید کسی انرا حساب نمیکند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
آخر سر هم حضراتی که پیشگویی فتنه رو میکنن خودشون یه فتنه ای بپا میکنن که بگن دیدین من فلان وقت این چیزا رو گوشزد کرده بودم
ناشناس
| Germany |
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
احمدی نژاد ،مثل کودکی که تمرین امضاء میکند زیر هر طرحی را امضا کرد در غیر اینصورت کار مثبتی ارائه نکرد!
فقط حچاب تنها مشکل کشور ماست
این همه دزدی
این همه فقر
کمبود دارو
تصادف ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
هر چیزی جای خودش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اگر در کشور ما هیچ مشکلی نباشد یعنی مردم در رفاه کامل باسند و دوباره مشکلی بنام حجاب برای همیشه هست یعنی تا زند ه هستیم همیشه بین مسئولان کشور با مردم همیشه در حال کشکمش حجاب و روسری خواهند بود . در نهایت هر دو طرف از همدیگر خسته خواهند شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ناشناس|
هر چیزی جای خودش

دوست عزیز!!!
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
می خواهند اذهان را منحرف کنند
مثل اینکه این نماینده زاهدان از قانون خبر ندارد که شورای نگهبان فقط مسوول تایید و یا رد شدن است و بعد از انتخاب شدن کاری نمی تواند بکند
ویک چیز دیگر جناب شهریاری اگر همین نظارت برای انتخاب شدن هم نبود وضع شما نمایندگان و رییس جمهور معلوم نبود چه خروجی می داد که از این هم بدتر می شد
ولی ان شالله در انتخابات اینده نصف بیشتر شما ها رد صلاحیت خواهید شد با کارهایی که برای ملت رقم زدین نگران نباشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اندیشمند ناشناس!!!،منظور این نماینده بازگرداندن نماینده منتخب اصفهان بود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
من که به هیچ پزشکی رای نمیدم که بره مجلس و از پزشکان دفاع کنه. جالبه موضوع که دفاع از پزشکان میشه دیگه اصولگرا و اصلاح طلب نمیشناسن /
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
با خوندن مطالب آقای شهریاری و آگاهی از منطق و معلومات ایشان بیشتر مایوس شدم !
ناشناس
| France |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
علایم فتنه زرد را از این کامنت میبینم
آقای ضرغامی بفرمایید این آقا وحید حقانیان کی هست وچه کاره هست که این قدر با نفوذ است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ایشان بلندگوی در گوشی ها هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
والله الان!!!؟؟؟
اصلا چرا دولت باید بانوان را استخدام کند ؟ تا وقتی پسر مجرد بیکار تو این مملکت وجود داره استخدام بانوان خیانت هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
بانوان نیمی از جامعه هستند
از بدو خلقت بشر هم نیمی از جامعه بوده اند
پس حق دارند نیمی از بازار اشتغال را داشته باشند که ندارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
ادای روشنفکری که بیاد دیگر همین است ولی در اصل روشنفکری نیست روشن ستیزی و تاریک محور است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
برای اینکه کارشون بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
تابناک سانسور چی دو تا پیام گذاشتم منتشر نکردی
چرا خود خدا زنی را به عنوان پیامبر انتخاب نکرد اگر نیمی از انها زنان تشکیل می دهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
خرجی ،تهیه خانه و زندگی با پسره اونقت مسئولین بی مورد،زنهارو استخدام میکنند،اوقت میگن چرا وضع زندگی تو ایران اینه!
رضا
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
به خاطر انکه کسانی مثل تو به درد کارکردن نمی خورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
تا حالا یک خانم رانت خور اختلاس گر پیدا نشده و خدایش در ادارات دلسوز تر از مردان به ارباب رجوع خدمت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چه ربطی داشت?هر دو جنسیت مشترکا دارای آزمون و فرصت شغلی و شرایط برابر هستن و در نهایت با توجه ب برتری در این موارد انتخاب میشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
گزینش فقط بر مبنای لیاقت و فارغ از جنسیت
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
برای آنکه رای جمع کنند و جامعه ایران را روز به روز دچار مشکلات بیشتری کنند با اینکه به نفوذ و تهاجم فرهنگی هیچ اعتقادی نداشتم ولی الان که شعارها و وضعیت جامعه رو میبینم احتمال عمدی بودن شاغل کردن خانم ها رو بیشتر میبینم
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
من به عنوان یه خانم، هم درس خوندم هم مهارت در کار دارم، به خاطر توانمندیم حقم هست استخدام بشم و هیچ شخصی حق نداره جلوی این مساله رو بگیره، جرا باید یه آقایی که نصف تخصص و سواد من رو نداره استخدام بشه؟ چون آقاست؟ من هم حق استقلال مالی دارم چون عرضه و توانایی و دانشش رو دارم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نه با منطق عقلی و نه با منطق شرعی فرصت برابر درست نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نزدیک به 80 درصد زنان تحصیل کرده و حدود 70 درصد کل زنان بیکار هستن اونوقت همین یکی و نصفی خانم که استخدام شدن باعث ناراحتی برخی شدن به جای اینکه طلب شغل توی صنعت و کار یدی از دولت کنن چشمشان دنبال دو تا کار پشت میز نشینی هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
درست است . عدالت به معنای برابری نیست . کسی که کمتر از دیگری کار می کند باید کمتر دستمزد بگیرد . در خلقت زن و مرد هم تفاوت هست . بانوان و آقایان باید بر اساس سرشتشان فعالیت کنند . وضعیت بازتاب این شعارها را در جامعه دیده ایم . مردها آرایش زنانه میکنند و زنان علاوه بر اشغال مشاغل مردانه مهریه هم طلب میکنند . با این وضعیت تا چند وقت دیگر وظیفه زاییدن هم بر عهده مردان میشود .
کدام مرد غیرتمند تاریخ ایران قبول میکرد که زنانشان طوری به خیابان بیایند که تمامی ابعاد بدنشان کاملا واضح باشد در حال حاضر علاوه به بر این طوری لباس می پوشند که رنگ بدنشان هم معلوم است .
این غیرت مردان ایرانی شده . تازن دست زنانشان هم میگیرند و زنانشان را به نمایش دید دیگران میگذارند . این است منشور همان کوروشی که بیرق ما شده ؟ بخدا کوروش زنده شود همه را لعن میکند .
ما همه مادر داریم و شاید خواهر . اما چرا دیگر برایمان مهم نیست کجا کار میکند و تا نیمه شب کجاست و با چه کسی ارتباط دارد؟
این سینت و محترم شمردن و حقوق زنان نیست این دقیقا عین توهین به مادران و خواهران ماست . تهاجم فرهنگی این بلا را سرمان آورده است
مگر قبلا زنان در جامعه حضور نداشتند که الان شعارشان شده ؟ نخیر اینها حضور عفیفانه نمی خواهند . ما چرا ناموسمان را در اختیار افکار و بازیهای آنها قرار دهیم؟
ترا به خدا درست فکر کنید . و به عزیزانتان احترام بگذارید اینها احترام نیست که می بینید. .
دهاتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
شماها که اینطور حرف میزنید کار کردنتان هم مثل حرف زدتان بدرد نمیخورد و هیچ جا هم استخدام نمیشوید.
کارگر کمتر از ۱۶۰۰ تومانی نداریم و ان کسی که این رقم ۱۲۰۰ می گیرند بازنشستگان بدبخت هستند که در حدود ۱۳۰۰ می گیرند
پاسخ ها
صفدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
۱۶۰۰ با چن ساعت اضافه کار در حد جان کندن
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
داریم آقای بزرگوار. داریم... ما که با مدرک کارشناسی ارشد 1200 میگیریم و زن و بچه هم داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
و طلبه ها که با ماهی 700 تومن در ماه دارن زندگی میکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
کدام دانشجوها در ایران بابت درس خواندن حقوق می گیرند جز طلبه ها ؟؟
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
طلبه ها دانشجو حساب می شوند نه کارگر و کارمند ؟! به کدوم دانشجو ماهی ۷۰۰ هزار تومان حقوف می دهند ؟؟ بغیر از طلبه ها ؟
همانطور که در سال ۸۸ عده ای نفوذی اقدام به ارسال نامه به اوباما کردند و به او یاد دادند تا ایران را تحریم کند در ایندوره نیز برخی سعی کردند تا بجهت بدنام نشدن امریکا در تعهداتش ،ما ابتدا از برجام خارج شویم؛ که پس از انکه موفق نشدند، احتمالا اقدام به ارسال نامه به ترامپ کرده اند و به او یاد داده اند تا از برجام خارج شود که از روزنامه وزین کیهان خواهشمندیم اسناد و مدارک انرا بدست اورده و منتشر نماید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
دوست عزیز اگر نظرت در حد ی هست که در سایت به کسی اتهام‌بزنی این خودش جرم‌هست . به اوباما چه کسی نامه اخلاقی و نصیحت داده بود بعد اوباما آیا جواب نامه اش را داد . اصلا تعداد نامه های بین اوباما و مسولین کشور را میدانید . اگر بر سند کیهان باشه باید در مورد مشایی و بقایی هم سند باشه پس برای تنویر افکار عمومی کجاست . حرف سیاسی و پرونده سیاسی درست کردن عین اب خوردن هست بیخودی جو را شلوع نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چقدر نابغهای ایول
ناشناس
| France |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
یعنی کسی منظور این کامنت رو نفهمید؟اگه بقیه هموطنان هم مثل این دو دوست از این کامنت برداشت کنن باید بگم متاسفم.پس چی میگفتن ایرانی باهوشه؟.
شماها خودتان مجلس را تضعیف کردین نمونه اش زد و بند و پس گرفتن های امضا است و صدا و سیما هم خوب کاری می کند تا ملت را اگاه کند
واین روششان چند سالی هست شروع شده از زمان احمدی نژاد و تا حالا هم پر قدرت ادامه داده و ما هم پشتیبان صدا و سیما هستیم
اول به ما بگویید ببینم دولت حجاب را برای مردم قبول دارد؟
اصلا بسیاری از خانم ها برای همین شل حجابی روی دادند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اگر از اول برخورد می شد در چند سال گذشته ان وقت حساب کار دستشان می امد
ناشناس
| France |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
حجاب قانونیه که میشه به نظر مردم مراجعه کرد راجع بهش.ولی با اینکه در قران خیلی چیزها بعنوان گناه کبیره اشاره شده در باره بیحجابی بخصوص برای غیر مسلمانها چیزی گفته نشده.از همسران پیامبر(ص)و زنان مومن خواسته شده حجاب داشته باشن.چیز دیگه ای نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
ناشناس فرانسه
من هم از اولش مثل شما فکر می کردم در مورد زنان مومن ولی با تحقیق بیشتر نظرم عوض شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ناشناس 21:55 دیگه میخواستی چطور برخورد کنن?ببین طرز فکرت ب کیا شبیه هست?مگه قرآن نگفته میانه رو باشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نظر ناشناس 22:43 کاملا صحیح است
شمایی که ادعای مذهبی بودن دارید لطفا قرآن را با دقت و بدون تعصب بخوانید
بدترین جای ممکن در اینترنت همین اینستاگرام هست ولی جای تعجب دارد که چرا تا حالا فیلتر نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
به این دلیل که فایده نداره و هزینه بیخود هست.انگار شما در و پنجره خونت باز باشه و بخاری تا ته بلند باشه.فیلتر شکن یعنی در وپنجره باز
انصافاً ایران خیلی مرد است که تا الان تاب آورده. خیییلی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
شده سر تا سر دشت سبز و گلزارییی
بهتر است آقای مکارم بفکر اوضاع اسفبار وگرانی وشکم گرسنه مردم باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مخصوصا کارگران هفت تپه
کارمندان زن را اخراج کنید و از مردها استخدام کنید تا نان آور خانواده با عزت شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
و خانم ها دستشان جلوی مردها دراز باشد و به خاطر یک لقمه نان بسوزند و بسازند و و بی عزت شوند ؟؟؟
عصر حجره مگه ؟؟
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
زنان مثل دهه ۳۰ و ۴۰ هست که فقط خانه دار باشند . زهی خیال باطل . تو چرا تو کشور که رو به رشد و ترقی هست زندگی میکنی . بیکاری برو کار کشاورزی بکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
دقیقا همینطور است
جانا سخن از زبان ما میگویی
ناشناس
| France |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اگه نعمت خودمونی که شوخی کردی.ولی اگه جدی گفتی عرض کنم چطوره زنها از اداره اخراج بشن و برن راننده تریلی و لودر و مشغول کار در مزرعه و بنایی و نقاشی ساختمون و ...بشن؟نه که الان خیلی پیشرفته هستیم فکر کن نصف کشورمون هم بشینن خونه.بین مردها هم مشاغلی مثل ...و...‌که اگر بنویسم سانسور میشه.دیگه خودت حساب کن کی قراره کار کنه
اکبر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ما الان 17 ساله آبدارچی بانکم همه خانمها استخدام رسمی ان و من شرکتی ام
سه برابر من حقوق میگیرن. پس عدالت کجاست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
زنها در دنیا نشون دادن ک استعداد برابر با مردان دارن.کشتن استعداد ظلم بزرگی ست
ناشناس
| United States of America |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
بله، بعد یه عده مرد بی سواد و از زیر کار در رو و رانت خوار بیان سرکار
سردار علایی،
بله صلح می کردیم. تا هزار سال بعد به دنبال آزاد کردن شهرهای در بند صدام می دویدیم.
حتما فرآیند صلح نیز با وساطت سعود و آمریکا و .... باید انجام میشد.
پاسخ ها
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
سردار سابق جناب علایی قدری سنجیده تر اظهار نظر کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
وقتی دستگاه قوی دیپلماسی باشه حقت رو میگیری و صلح میکنی، ایرادش چیه
علی عسکری با بیان اینکه ما امروز در معرض تهدید انحصار اینترنتی آمریکا هستیم، تأکید کرد: همانطور که جوانان ما در تسخیر لانه جاسوسی در آن سال‌ها توانستند این کشور را مغلوب کنند امروز باید با از بین بردن این..... ،! خداوکیلی ملت ایران تاوان اشتباهات هیجانی حمله به سفارت آمریکا و عربستان را می‌دهند، بعد این آقا از این کاربعنوان مغلوب کردن یاد میکنه!!! خدایی حرف بدی ننوشتم تابی جان سانسور نکن الان اگر مثلا بخاطر موضوع مثلا تروریستی که در فرانسه یا بژیک پیش اومده، یکسری آدم بریزه سفارتمونو آتیش بزنه شما باز اسمشو میزارین مغلوب کردن؟!!! هر چیزی راهی داره اینقدر مردم رو نادان فرض نکنیم فردای قیامت چه جوابی میخواهید بدید!!! دقیقا زمانی که عربستان در جهان در موضع ضعف بود حمله به سفارت عربستان جای ایران و عربستان رو در دنیا عوض کرد، چرا، بخاطر جوگیری و سیاست عده ای قلیل، حالا مردم نه حج میتونن برن، قیمت‌ها هم که چهار تا 12 برابر شد در عرض 3 سال. متاسفم برای این ریس صدا و سیما
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
برای مردم و کشور خوب نبوده، برای خیلی ها نون و آب داشته،
آقای ازغدی شبکه ۴ فقط تعریف اخلاقی بدون پشتوانه و بدون کارکرد
تابناک این فیلم که اینترنت و گوشی و ماهواره در زندان بوده چی هست؟
مگر غیر قانونی نیست؟ ان هم در زندان؟
این پیش بینان بزرگوار که با دوربینشان فقط فتنه را رصد میکنند لطفا بگویند قرار است سال 1398 چه کاری انجام بدهید که مطمئن هستین صدای ملت درخواهد آمد ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
عالی بود!

متاسفانه این آقایان فهم مردم را دست کم گرفته اند
ناشناس
| France |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
بله ساعت و خیابان شروع فتنه رو اعلام بفرمایند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اینها هنوز به حذف های گسترده امیدوارند توسط شورای نگهبان . واین حذف درانتخابات مجلس اینقدر شورخواهدبودکه صدای آشپزرا ر چه برسد به مردم که خورندگان این آش کشک خاله هستند . درنتیجه ازحالا بایدفتنه فتنه کنندتابعدبگویند نگفتیم ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
معلوم نیست قراره چه بلایی سر مردم بیچاره بیاد
فقط گير دادين به دو تار موي با عنوان حجاب-چرا به اختلاس و غارت بيت المال و جيب ملت و گراني و انحصار و رانت و تقسيم پستها توسط قدرتمندان اعتراض نمي کنيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
گیر دادن به حجاب راحت تره و بزرگانی که در حال اختلاس هستند هم ناراحت نمی شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
مگر در اسلام نخوانده ایم که فقر انسان را به کفر نزدیکتر میکند ؟

این همه فساد و گرسنگی مردم رو میبینید گیر دادید به حجاب ؟

خوب گیرم که همه با حجاب شدند ، تکلیف شکم گرسنه مردم چی میشه ؟ چه فکری برای این همه بدبختی دارید ؟

عده ای همش با هم جاهاشون رو عوض میکنند !! اینا میخوان مشکل مردم رو حل کنند ؟ اینا اگه حلال مشکل بودن که در پست قبلی خود کاری میکردن .

دست بردارید از مشکلاتی که حتی درجه هزارم هم نیستند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
چون اکثرشون جنس مرد هستن
اینستاگرام قطع بشه . کلا اینترنت قطع بشه . زنان حجاب داسته باشند بطوری که دست و صورتشان مثل صد سال پیش دیده نشه . چه فرقی در توسعه عدالت اجتماعی داره . برای فرار به جلو و فرار از پاسخ به مشکلات عدیده ای که بخاطر سیاست گذاری غیر صحیح و علمی بوجود امده برای ما چه فرقی میکنه
قبل از انقلاب و بعد از انقلاب چه فرقی در منزل مسکونی من اتفاق افتاده . هیچ . برای کسانی این شعار خوب هست که نانش این شعار را میخورند . جلوی اگاهی سیاسی مردم حقشان هست را نگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آفرین
لطفا اگر صلاح میدانید دولت رو مکلف به دادن پول پیمانکاران هم بکنید . دست کم کلی ادم دعاگوی شما خواهند بود .
مگر دولت مکلف به پرداخت حقوق کارمندانش می باشد؟
اقای نوبخت شما بعد بدبخت کردن فرهنگیان به فکر نابودی نظام سلامت و مردمی که دلخوش هستتد به درمان در بیمارستانهای دولتی ؟! چرا بودجه نهادی موازی کار فرهنگی رو کم کنی این نهاد جز زیان هیچ سودی ندارن اخه بنیاد سعدی یا حافظ و یا ..‌ چرا باید بودجه دولتی بگیرن ؟! به فکر سلامت جامعه پیر کشور باشید ؟! چوب این ندانم کاری بد جوری گریبانگیرتان میشود .
یه جمله هم از مادر عروس بشنویم؛ رئیس صداوسیما: در معرض تهدید انحصار اینترنتی آمریکا هستیم . هیچکس تو دنیا این حرفو نمیزنه . همینکه انحصار اتومبیل سازی رو از دست بیگانگان خارج کردیم کافیه . من نمیدونم با بچه داره حرف میزنه یا فکر میکنه هنوزم این نوع ادبیات ها جواب میده.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چون صدا وسیما با چهل کانال در جدب مخاطب موفق نبوده . نود درصد کارش فقط یا از امریکا میگوید یا از رزیم گدشته یعنی یا قبلی مقصر هست یا عرب مقصر هست من نبودم هیچ چیز بمن ربطی نداره . انگار نه انگار کسی مسولیت عواقب کشور را قبول نداره یعنی هر جا خراب شد دیگران مقصر هستند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
والله حیف دو ریال که به سیمای میلی بدهند
ماتم کده ای ساختند و یک مشت تبلیغات سطح پایین تکراری و سریالهای هزار بار تکرار شده و فیلمهای خارجی سانسوری بی سروته و ازغدی و قرائنی که ۴۰ ساله دارند فقط داستان هایی میگویند که کسالت بار شده و هر کانال دو نفر نشستند حرفهای تکراری ۱۴۰۰میگویند و مشکلات فعلی کشور هیچ و آمار سازی هایی از آبادانی و رفاه و اسایش که مردم اثرات را نمی بینند
اقای نوبخت مگه مقام معظم رهبری نفرمودند که مردم به جز درد بیماری نباید دغدقه دیکری داشته باشند ؟؟!
تعربف و تمجیدهای افراطی امثال حضرتی و ابطحی از وزیر بهداشت ، نشون می ده که گزینه ۱۴۰۰ اقایون هستش ...
اما دیگه مشوق های جنسیتی مثل کنسرت و ورود زنان به ورزشگاه و امثالهم جواب نمی ده اقایون !!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اصولگرایان که مشوق های بهتری در انتخابات ندارند .‌ اب و نبات چوبی ‌. حلوا ارده . فقط یک سوال جناح شما این حجم عظیم تبلیعات که هر بیلبودش صد هزار تومان هست فقط ور شهر ما و استان ما میلیونها از این موارد نصب شده بود پولش از کجا بوده . یادت باشه در نطریه شما هست که گفته بودید که مورچه ها هم چون زندان وجود نداردحق زندگی دارند پس چرا اسپری مورچه کش را جمع نمیکنید .
آقایان به جز رعایت حجاب مسئله دیگری در ایران نمی بینند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
چون زورشان به مسببین گرانی ت=نمی رسه
زورشون فقط به زنها می رسه
قبل از گیر دادن به چندتار مو ابتدا باید سوالات. اساسی دیگری پاسخ داده شود. آیا درآمد بیمه شخص ثالث و سایر بیمه ها برای شرکتهای بیمه کسب مال حلال است؟آیا سود بانکی ماهیانه وسالیانه برای سپرده گذار حلال است؟آیا پرداخت حقوق به بازنشستگان که در واقع همان سود بانکی است حلال است؟آیا فروش خودروی که نه مدل آن مشخص است نه تاریخ تحویل آن مشخص است نه رنگ آن مشخص است و موعد تحویل خودروساز خودروی دیگر ودر زمان دیگر تحویل خریدار می دهد برای شرکت فروشنده حلال است؟آیا پرداخت جریمه علاوه بر سود قسط حلال است؟آیا پرداخت بهای زمین بایر ی که کشاورز آنرا آباد نموده به دولت به عنوان تصرف منابع طبیعی آنرا قلمداد نموده حلال است؟آیا وضع مالیات و عوارضی بیشتر از توان کاسب حلال است؟مگر نه اینستکه از نظر اسلام اگر کسی گنج و دفینه ای پیدا کردبا پرداخت خمس آن صاحب گنج می شود پس چرا این دستور رعایت نمی شود؟آیا پرداخت بودجه میلیاردی به دستگاهی که تنها هنر او برگزاری دو راهپیمایی و چاپ چند پوستراست حلال است؟آیا بورس وبورس بازی و خرید وفروش سهام یک ساعته و دوساعته حلال است.آیا واگذاری آب کشاورزی رودخانه ای که قباله آن نسل اندر نسل دست به دست شده به دیگری برای مصرف کننده آن آب حلال است و ....؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
دوست عزیز مطالبی که گفتید معلول هست علت را نگفتید . بحث های اقتصادی را که گفتید آیا میخواهید با علمی حلش کنید یا نه از طریق تعاریف دینی حل کنید . در تعاریف دینی چیزی که من تحقیق کردم میگوید که در بحث تولید اقلامی باید زکات در همان مرحله تولید باید گرفته شود و در باب استفاده نکردن هر چیزی باید خمس پرداخت کنی وعلم اقتصاد میگوید از مصرف کننده بگیرد و به تولید کننده برگردانید . دین کترکرد اخلاقی دارد ولی علم به تولید و مصرف کار دارد در علم اقتصاد هر کس بیشتر مصرف کند بیشتر باید عوارص و مالیات و ارزش افزدوه پرداخت کند حالا این دو را چگونه آشتی میدهید
آقای روحانی مطالبه ۲۳ میلیون رای مردمی که شما رییس جمهور کردند چی شد .‌آلان‌مطالبه اقلیت جامعه مهم هست یا اکثریت جامعه . حالا چی مهم هست یا کی مهم هست از کجا باید بفهمیم که خواست ملت چی هست . اگر به مطالبه اقیلت باسه دیگر رای بی مفنی خواهد شد چون اقلیت از همه مواهب استفاده میبرند مطالبه ما ملت بی طرف در مسایل سیاسی و جناح بازی چی شد چون ما به اعتدال رای دادیم نه به افراط
بی عدالتی از این بدتر !!!!؟؟
همه مسئولان به توییتر دسترسی دارند ولی مردم باید از سروش و ... داخلی استفاده کنند !!!!
بالاخره نفهمیدیم اینکه شرم برمجلس تقصیرصداوسیماست یا راهروهای مجلس یااینکه کلاتقصیرمردم است!!!
ضرغامی تو هم به سفارش وحید حقانیان به صدا و سیما راه یافتید
وزیر بهداشت اینقدر ثروت دارد که نه برای رسیدن به مقام و نه ثروت نیاز ندارد . همین اینکه ۱۳ میلیون ایرانی بدون بیمه درمان را دفترچه درمان داد و زیر میزی را جمع کرد . از هزینه اموزش و بهداشت از جیب دولت خرج نشود باید از جیب خودتان پرداخت کنید . یا این راه یا ان را . نگاه بکنید در بخش سلامت بودجه ۹۸ چقدر کسری دارد . پزشک ها بدون مزد واقعی جراحی و درمان نمیکنند یعنی مثل پنجاه سال پیش نیست که اخلاقی کار کنند . مگر سیاسیون مفتی کار میکنند مگر برای تعییر یک کلمه انگلیسی و معادل سازی به فارسی ۱۰۰ میلیارد هزینه ندارد
دو نکته وجود داره
1- کسی نمیتونه کسی دیگه رو مکلف کنه.
2- شماها خودتون تکلیفتون رو در قبال مردم انجام میدید که انتظار دارید مردم تکلیف انجام بدن؟
این چه وضع معیشت کارمنده؟ لطفاً پاسخ بگید
شکی نیست که حجاب دغدغه ایات عظام و البته کشور می باشد اما ایا فقر و معیشت زندگی مردم و درخواستهای به حق مردم و ..... دغدغه اصلی نمی باشد . همواره از زبان شما نقل قول شده است پیام مولی علی (ع) : از هر دری که فقر بیاید از همان در فقر ایمان خواهد رفت ..... مردم دوست دارنند که دغدغه های اصلی اینها باشد اگر این موارد حل شود حجاب خودبخود حل خواهد شد مثل مالزی - پاکستان - هند - عربستان - امارات - و.....................
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
واقعا احسنت.اصل قضیه را گفتید
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
اولین دغدغه یک فرد روحانی حجاب هست . حالا قرار باشد در همان شهر بر همدیگر حکومت کنند . اولین اختلاف انها قبل از معیشت مردم حجاب زنان خواهد بود یعنی تمام مشکلات را ول میکنند و در راه روش و نحوه سیاست در امر حجاب به اختلاف خواهند افتاد . من این برداشت حرفم را در دوران هاشمی و خاتمی و رویکرد دیگر روحانیون را دیدم عرض کردم یعنی در بحث تیوریک و کلاسی با هم اختلاف ندارند ولی وقتی به دولت تبدیل شد تازه اختلافات بروز میکند حالا حساب کنید که تکلیف مردم این وسط چیست میزلن حجاب چقدر هست
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
اولا ایشون و سایر مراجع در مورد مسایل اقتصادی تذکر دادند. ثانیا اینکه اگر مسایل اقتصادی حل بشه, موضوع حجاب حل میشه رو از کجا آوردی؟ ثالثا وضع اقتصادی حداقل پاکستان خیلی بدتر از ماست. رابعا وضع حجاب تو مالزی میدونی چه جوری؟
اگه نمیدونی از اونایی که رفتند بپرس. و آ
خر اینکه این همه بدحجاب واقعا فقیر هستند؟
کاش به مسئله گرانی هم مثل حجاب ،حساسیت داشتند اما حیف که هیچ مسئولی به فکر مردم نیست .
یک دفعه با یک موضوع دست چندم یا کاذب، دانشگاه و دانشجو و یا فضای رسانه‌ای ما درگیر آن شود...متاسفانه بحث کشته شدن دانجوها موضوع دست چندمه؟؟؟؟
یکی از دستاوردهای خوبه این دولت این بود که با توزیع گوشت منجمد، پوشک، تحم مرغ، برنج و روغن یارانه ای از طریق کارت ملی و صف گرفتن مردم برای تحویل آنها به مدت 8 ساعت و بیشتر آمار شاغلین کشور رو به حد قابل توجهی بالا ببره و این قابل قدر دانی هست

اما متاسفانه مردم قدر نشناس اصلن ارزش این کار خیر دولت رو قدر نمیدونن

البته اونایی که زرنگ باشن برای زاد و ولد بیشتر تا بتونن سهم بیشتری از این اقلام رو در آینده از آن خود کنند.
دروغ را بزرگ و ساده و مکرر بگو تا در نهایت باور کنند

(هیتلر)
جای تاسف است که دولت بیت المال رابحلقوم کارمندانی میریزد(آن دسته که رعایت اعتقادات مردم وشئونات اسلامی رانمیکنند)درصورتی خیلی راحت ترازبخش خصوصی میتوان باآنان برخوردکرد!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
خوب گیرم که رعایت شد ، تمام مشکلات حل میشه ؟

فقط نگید همه چی سرجای خودش که گوشمان از این حرفها پره
احتمتلاآیت اله فکر می کند که80میلیون جمعیت ایران همه کارمندخانم هستند ایشان اکثریت را ندیده و اقلیت را می بینند
اختلاس وغارتگری را در تمام ادارات وسازمانها حتی اجتماع واجب واجباری کنید تا همه طعم دلپذیر چپاول را درک کنند
آقایان هر چی تشما بگید به دیده منت فقط شما هم پول مردم رو به خودشان برگردانید.
سعید جلیلی،کشتن ۱۰ نفر در دانشگاه مسأله زرد است؟؟دید شما به جون مردم ایران اینجوریه؟
جناب حسین علایی، نسخه شما نوشداروی پس از مرگ سهراب است.
به نظر من به ازای هر خانمی که توی اداره ای مشغول کاره حداقل دو تا روحانی استخدام بشه که ارشادش کنه . مثل فرشته ها که روی شونه ی چپ و راست میشینن. روحانیا فرشتن فرشته ها روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
نگو یه وقت دیدی شوخی شوخی جدی شد .
مثل ۱۸۰۰ روحانی در وزارت نفت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
ولی داداش فکر نکنم روحانی بیکار داشته باشیم .
انسان سالم در محیط ناسالم نمیتونه دوام بیاره واقعا جمله زیبایی بود .
وقتی خود رئیس اداره جلوی کارمندهای بی حجاب عرض ادب میکنند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
تکبیر
اگر در کشور ما مشکل بدحجابی خانمها حل شود دریاچه ارومیه احیا٬ زاینده رود پر آب٬ بانکها بدون ربا٬ اختلاس٬ اعتیاد٬ بیکاری٬ تبعیض٬ دزدی٬ فامیل بازی و.... ریشه کن شده
تا در عمل مشکلات مردم رو حل نکنید روز به روز مردم از شما دورتر خواهند شد. پس بهتره به طور عملی در پی حل مشکلات واقعی مردم باشید.
مردم دارند خون گریه میکنند برخی در فکر "حجاب" مورد نظرشانند، انهم اجبار برای کارمندان در مقابل چندرغاز حقوق که میگیرند. تو رو خدا به کلمات نگاه کنید، "باید" و "ادبیات احترام و محبت". ای مردم من سواد ندارم یکی این دو قسمت را به من بگوید چه سنخیتی باهم دارند؟ بیت المال به غارت رفته، فشار دارد طغیان میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
فقط برای انحراف اذهان مردم انعطاف پذیر ایران
رودربایستی نکنید .شما که با کره شمالی از این حرفا ندارید. یع عده رو بفرستید اونجا تا یاد بگیرن که فضای مجازی چطور باید کنترل کرد.
حجاب را به همه پرسی بذارین و نتیجه هر چیشد دولت اجرا کنه تا همه از درگیریها راحت شن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
جلالخالق چه حرفها همه پرسي زبونت گازبگير
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
از کجا معلومه رای از صندوق بیاد بیرون ؟؟
اگرمعضل اشتغال و فقر حل شود مردم مدام استرس از تورم و گرانی و بیکاری نداشته باشند بسیاری ازناهنجاري ها بوجود نمی آید.متاسفانه هیچکس برای این موضوعات فکر نمی کند به قول آقای نماینده مجلس وکلا که دنبال کارچاق کنی وامتيازگرفتن هستندودرصورت عدم اجابت استیضاح دولت هم که توان مقابله با اوضاع اقتصادی را ندارد بانک ها که ربا میگیرند و نزول میدهند آقایان هم که فقط به مسئله حجاب گیر میدهند غافل ازاینکه بدلیل فقر و تنگدستی فحشا بیداد میکند.که شروع بخش عمده آن فقر است.
زنده باد جلیلی !!! حتی رنگ فتنه را هم پیش بینی کرد . قابل توجه حاج حسین ! شما یک قدم از جلیلی عقب تری چون فقط فتنه را پیش بینی کرده بودی و نه رنگش را .
اندوه لبنان و حجاب کشت ما را .
تابناک جان خواهش میکنم این خبر رو که آیت الله مکارم گفته دولت کارمندان خانم رو مکلف به رعایت حجاب کند چند روز تیتر یک نگه دارید تا شاید انشاءالله این اتفاق بیفته.
آقای مکارم مردم ایران نجابت دارند وگرنه این میزان فساد و اختلاس اصلا قابل تحمل نیست اما همه چیز نسبی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
آقای مکارم به جای نصیحت مردم مسئولان را نصیحت کنند که زمینه بدبختی مردم نجیب ما رو فراهم کردند .
اردوغان‌ رئیس جمهور ترکیه به مردم خودش عیدی سال جدید میلادی را اعلام کرد: ۱۰ درصد ارزان شدن گازو برق.
حالا سوال اینجاست مگه ترکیه گاز خود را از ایران نمی خرد، چطور آنجا ارزان میشود ، اما در کشور خودمان که تولید کننده گاز هستیم گران میشود؟!!
روحانی هم سه ماه قبل از عید ، عیدی خودرا به مردم در لایحه بودجه سال ۹۸ وارد کرده : آب ۳۰ درصد گران میشود!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
جواب ساده است.از ما به ریال میگیرند از ترکیه به دلار.دلار هم که گرون شده.منم دروغ نیوز رو دیدم ولی خوب شما هم کمی از فکرتون استفاده کنید
سلبریتی ها برای اصلاح طلبان رای اکردند برای شما تتلو . کسیه ارد و برنج و آب نبات و جدیدا هم اهدای پتو در هوای سرد در ۱۴۰۰ .‌کسب به قدرت مگر برای خدمت نیست . پس چه نیازی به این کارها هست . یعنی زمانی همین شماها میگفتید در غرب در رای پول هست و شرکت های بزرگ حمایت میکنند . در ایران چنین چیزی نیست هرچی دیگر کشورها را ایراد گرفتید خودتان هم بهش دچار شدید . هر چی اشکال تراشی کردید خودتان هم در ان گیر افتادید دیگه بس کنید این کارها را . در ۱۴۰۰ هم قرار هست همین سیاسیون تکراری را بما عالب کنید
تلگرام طلایی چرا کار نمیکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
بعلت وجود بخار آب زیاد
مردم نون ندارن بخورن ها بعد موضوعات مهم مملکت اینان؟!
خیلی جالبه که حساسیت مراجع نسبت به حجاب و دین مردم اینقدر بالاست اما برای معیشت و بیکاری و گرانی مدام اظهارنظر نمی کنند و پیگیر اوضاع خراب مالی مردم و مملکت نیستند.این گونه رفتارهای مراجع و عدم تشخیص اولویت ها باعث روی گردانی مردم شده است.
من ده سال تو اروپا زندگی کردم ،زنهاشون خیلی نجیب تر اززنهای مان،تو ایران در ادارات زنها از هیچ عشوه و حرکات تحریک کننده ای دریغ نمیکنند،اونا اصلا انگار این حرکات رو بلد نیستند
دنیا مال آیت الله مکارم هست. مشغله فکریشون حجاب کارمندای زنه
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
ملت در دریای مشکلات در حال غرق شدن هستند انوقت ایشان گیر دادند به تا موی زنان
زمانی که به حجاب گیر می دادیدبرخی اختلاس می کردند.
\
در ارتباط با آقا ی مکارم اینطور برداشت میشود از کل احکام شرعی ایشان و امثالهم فقط حجاب خانمها را خواندند..
نوع برخورد با زور و محرومیت و زندان نه تنها مشکلی را حل نکرده بلکه باعث شده مردم دین گریز شوند.
پاسخ جوانان امروز را با منطق باید داد نه با روز!!
ایشان در سالهای قبل از انقلاب در سری از کتابهایشان به نام جوانان چرا؟ با ادبیات دیگری سخن می گفتند.

چرا از درد و رنج مردم ، از فقر و بدبختی، از کلیه فروشی، از اختلاس و دزدی، از رانت و انحصار، از تن فروشی ، از ازدیاد طلاق و فحشا و اعتیاد و دزدی و زورگیری و خفت گیری و ... هیچ سخن نمی گویند و امر به معروف به مدیران نمی کنند؟
چرا؟
چرا؟
چرا؟
آقای مرجع دین فقط حجاب نیست بپردازید به رانتخواری وفامیل بازی در مدیریت کشور
یک زمانی میدانستیم مردم هم رای ما هستند رفراندوم برگزار می کردیم
خداييش احمدي نژاد غير از ويراني براي مملكت چه دستاوردي داشت يا اين آقاي روحاني جز خراب كردن اقتصاد چه كرد ؟ حساب آقاي ظريف هم جداست حداقل دستش درد نكنه با برجام تونست يه دوره تنفس بخره واسمون . هر چند اون هم از درايت آقا بود
خلاصه اينكه هر كي اومده از هاشمي كارگزار و احمدي نژاد أصول گرا و روحاني مثلا ميانه رو ، همه خراب كردند
ما كه اين همه نوشتيم هر چند احتمالا درجش نكني تابناك جان
در چنین شرایطی در واکنش به اظهارات برخی مسئولان و نمایندگان که خواهان بازگشت وزیر مستعفی بهداشت هستند باید گفت که دیگر دوران بازی‌های رسانه‌ای به کام عده‌ای خاص و به نام حفاظت از سلامت مردم تمام شده است! این روز‌ها که دوباره مجلس حال و هوای تدوین بودجه را دارد مردم فریب چنین برخورد‌هایی را نمی‌خورند! دیگر بجای بازی‌های سیاسی به فکر مردم باشید. دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی باید پاسخگوی عملکرد ۶ ساله خود باشند! ایشان درحالی از کمبود منابع سخن می‌گویند که طبق آمار‌ها اعتبارات نظام سلامت در این چند سال بیش از ۲۵۰ درصد افزایش داشته است!
عده اي مردم را به حجاب مشغول كرده اند
بعضي ها مردم را به حجاب مشغول كرده اند
روزي نظرات غيرقابل انتشار هم منتشر شود ؟
هیچ کاری با زور به سرانجام نرسیده
عزت الله ضرغامی در توییتر خود نوشت: در حالی که رهبر معظم انقلاب مسئولیت بررسی صلاحیت نامزد دبیری شورای عالی انقلاب فرهنگی را مشخصا بر عهده نظر کارشناسی اعضای شورا گذارده بود متأسفانه در جلسه دیشب مکررا به صورت علنی و غیر علنی از تماس های آقای وحید حقانیان به منظور رأی مثبت به این نامزد محترم سخن به میان آمد.-----------------این آقا وحید به نظر میرسه خودشو نماینده میدونه این از این کارش اونم ازحرفهایی که درزلزله کرمانشاه زده
روح حاج مصطفی دادکان شاد جاج محمد دادکان دیشب در برنامه علی ضیا مثل پدر مرحومش مردانه علت بدبختیهای امروز را بیان کردند از استقلال وپرسپولیس خارج شوید و حرفهای آقای دادکان را بخوانید خصوصا آنجا که میگوید مسولین فرزندانشان کجا هستند وچه میکنند ویا بگویند کجازندگی میکردند والان کجا هستند ویا آنجا که میگوید چند نفرشان وکدامشان مثل پدرشهید حججی ایستاده اند وچرا فرزندان خودرا به دفاع از حرم اهل بیت ع نمیفرستند
جناب آقای مکارم بجای پرداختن به مسادل حاشیه ای و بی ارزشی که هیچ خیری برای مردم ندارد کمی به فکر معیشت مردم باشید فکر کنم دین برای راحتی دنیای مردم هم باشد
اون کسی که میگه کارمندان خانوم را اخراج کنید نمیفهمه که خیلی از خانمهای کارمندهم نان اور خانه هستند چه بسا خیلی از اونها به خاطر بی سرپرست بودن یا بیغیرتی وبی مسئولیتی مردان بدسرپرست که شما ادعاش رو دارید مجبور به تحمل هزینه های زندگی وکارکردن درخارج از منزل هستند که چه بسا صدبرابرشما مردها در کارشان دقت وسرعت عمل دارند!
چند سال قبل در اداره مان در سازمان صدا وسیما همکار خانم شرکتی داشتیم جلوی من مجرد هر روز کفش خود را در می آورد و جوراب خود را عوش می کرد . جالب است چادری هم بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
جلوی شما جوراب خود را عوض می کرده ؟؟؟
که چی ؟؟؟
عجب جامعه ای درست کردیم و چقدر ظرفیت مردهای ما پائینه !
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
خب خواسته به راه راست هدایتت کنه،تو حالیت نبوده
شما اصلا به حرف اینمردم توجه میکنید .....متاسفم برای شما .تند روهها
آفرین به اظهار نظر ابطحی در مورد وزیر بهداشت . اصل قضیه همینه . دولت روحانی توانایی داشتن این وزیر را ندارد.
عزیزان بخدادرادارات مردانی هم هستند که اززنهابدحاجبتر مشغول کارند مثلاً ابورهای خودرامانند زن درست کرده ولبهای خودرارنگ آمیزی وصورت خودراآنچنان آرایش کرده اند که اززنها بدترند پس بیاییداول این کارمندان زن نمارااصلاح بعدتذکربه خانمهاداد
حقانيان كيه
واقعاً وضعیت مملکت جالب شده !!

کارگرانی که ماهها حقوق نمی گیرند !!

جوانانی که بیکارند !!

کاسبانی که کاسبی ندارند !!



ما اندر اندیشه تار مویی که نکنه از راه به درمان کند !!!!
زمان جنگ، موقعیت‌های صلح را از دست دادیم

سردار حسین علایی، فرمانده اسبق سپاه پاسداران گفت:ما در دوره جنگ دستگاه دیپلماسی کارآمدی برای صلح نداشتیم و به همین خاطر برخی موقعیت‌های صلح را از دست دادیم.
باسلام
من مانده ام که چطور عده ای به فرماندهی رسیده اند در حالی که اصلآ نمیدانند چرا جنگیده اند.
جناب سردار بارها از طرف دشمن (به واسطه های مختلف)پیشنهاد صلح شد وامام نپذیرفت .چرا که به خوبی میدانست اگر این گرگ را نکشی دوباره حان میگیرد وانسانها را میدرد همانطور که بارها دیدیم خوی وحشی گری را که صدام نشان داد.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
اقا رضا .شمام از پشت کامپیوتر بلند شو امشبو برو بیابونهای اطراف تهران تو یک چاله صبح کن.صبح یک نظر یکم کارشناسی تر از جنگ برامون بفرست لذت ببریم.جنگ خاله بازی نیست عزیزم
،جنگ در دوران امام بود و حرف ایشان مسیر رو مشخص میکرد، شعار اون دوران هم جنگ جنگ تا پیروزی بود. وضو در فرات و نماز در کربلا ، راه قدس هم از کربلا بود.
متاسفانه در جامعه یک عده ای از آب گل آلود میخواهند ماهی بگیرن بدحجابی زن ومرد کارمند در ادارات برمیگردد به عدم گزینش صحیح مستخدم. اگر گزینش کارمند چند مرحله ای باشد وصرفا داشتن سهمیه (آقازادگی وایثارگری)مدنظر نباشد توانائی, مهارت,تخصص,اخلاق,اعتقاد,ایمان و ازهمه مهمتر وجدان کاری و حوصله از مولفه های واجب برای گرینش کارمند میباشد که جدی گرفته نمیشود. همه متقاضیان استخدام قبل از گزینش, رساله میخوانند و در نماز جمعه و راهپیمایی شرکت میکنند و یا حجاب وچادر سرمیکنند ولی بعد از پشت میز نشینی چهره واقعی ظاهر میشود مثلا:نداشتن حوصله انجام کار- دلبری کردن- خرج حقوق برای لوازم آرایش و لباس وکفش گرانقیمت وشروع ناسازگاری با همسر ونهایتا طلاق وجدایی.
به نظر بنده استخدام خانمهای متاهل (بجز سرپرستان خانواده ) که توانایی مالی دارند ویا همسرشان پولدار هستند وحتی فرزندان سهمیه دار, اصلا و اصلا واصلاو..... صحیح نیست چراکه هم جای یک پسر جوان بیکار را اشغال کرده وهم با ریخت وپاش و ولخرجی در اداره به سایر کارمندان آسیب میزند ودر کل باعث افزایش طلاق میشوند.
همه موارد فوق الذکر موضوعهای بسیار عالی برای پایان نامه رشته های علوم انسانی میباشد وما متاسفانه در ادارات بسیار بسیار مواجه هستیم.میتوانید غیر محسوس تحقیق وریشه یابی بکنید.
چرا هیچکس برای اختلاص و دزدی و رانت خواری و حق مظلوم خوردن امر به معروف نمیکنه؟؟؟؟فقط حجاب امر به معروف داره؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
ای کاش حضرت ایت الله فکر شکم گرسنه مردم را هم میکردند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
سیر از گرسنه خبر نداره
جناب علایی
در زمان جنگ فرصتها سوخت زیرساختها ویران شد
الان از این تجربه سخت درس بگیریم
گویند که هر درد و بلایی به جهان است
تقصیر نمایان شدن موی زنان است
گویی که خداوند فقط داخل ایران
آنهم فقط از جانب زنها نگران است
واقعا جای تاسف است که عده ای مصداق امر به معروف و نهی از منکر را فقط و فقط منحصر به حجاب زنان کرده اند و دهها آفت اجتماعی دیگر از جمله دروغ ، ریا ، دزدی ، فقر ، تبعیض ، ظلم و... را نمی بینند و یا نمی خواهند ببینند!!!
بزرگترین مشکل سیاستگذاران ما این است که هرگز مدیران و محاسبه گران خوبی برای فرصتهای پیش رو و هزینه های احتمالی ناشی از یک عمل یا اقدام یا واکنش نبودند نیستند سالها با عراق جنگیدیم و میلیونها جوان رعنا و برومند برای دفاع از کیان وطن جان شیرین خود را فدا نمودند حالا برخی ها یادشان آمده و ای کاش ای کاش میگویند ؟؟؟؟ بعد از 38 سال !!!! ما در ایران با پدیده خود رایی و انعطاف ناپذیری غیر عقلایی روبرو هستیم میتوانستیم از فرصت ها و پیروزی های زمان جنگ بهره ببریم و از عراق متجاوز هم غرامت بگیریم و هم مانع تخریب بیشتر کشور و مشکلات بیشتر شویم .... اما هرگز این مهم را مد نظر قرار ندادیم حتی به نتایج و روند جنگ های جهانی و منطقه ای هم توجه نکردیم تا 1367 با عراق محکم جنگیدیم و لحظه ای درنگ نکردیم در 1369 به هنگام حمله آمریکا به صدام برای مردم عراق جیره و اعانه و غذا جمع آوری میکردیم در حالی که بدنهای پاک دهها هزار جوان رعنای ما در نیزارها و باتلاقها و رملها و مردابهای عراقی مدفون بود نه تنها از عراق امتیازی نگرفتیم بلکه در بازسازی و ایجاد امنیت و پشتیبانی از عراق نقش بی اثر اول را بازی کردیم و هزینه دادیم ....
انصافا سایت تابناک یک سایت دلسوز کشور و یک سایت منطقی است و سعی در حل مشکلات کشور دارد.
کاش این نظرات مردم هم به گوش این مسئولین برساند و به آنها بگوید نظر مردم این است.

خوب الان مشکل کشور ما اینه که مسئولین که باید مثل امام راحل برای مردم الگو باشند متاسفاته نه تنها الگو نیستند بلکه مردم یک تلقی دیگری از انها دارند.
جامعه ایران یا الگو ندارد یا خودمان با دست خودمان الگوهها را تخریب کردیم.
حتما درجریان املاک نجومی ایجاد بدهیهای کلان هوای الوده معابر تنگ خطر ساز در زمان زلزله اتشسوزی احتمالی ونبودن تسهیلات برای معلولین ترافیک نفسگیر و و و. و نبوده است
حضرت آیت الله انگار در اول انقلاب مانده اند ، آن زمان میگفتند زنان بی حجاب حق ندارند در ادارات دولتی باشند، الان کدام اداره دولتی اینگونه است؟ حتی اگر اعتقاد هم نداشته باشند از ترس حراست و هسته گزینش و ... حجاب ظاهری را رعایت میکنند.
چادر بنده را تحریک میکند باید برچیده شود...
چرا نمیگویند دولت مدیران خود را ملزم کند که رانت خواری و باندبازی و فامیل بازی نکنند؟. چرا نمیگوید دولت مدیران خود را ملزم کند که سواستفاده و اختلاس نکنند؟چرا نمیگوید دولت کارمندان خود را موظف کند که کم کاری نکنند؟ چرا نمیگوید دولت دست واردکنندگانی که صنایع کشور را نابود کردند قطع کند؟
ای کاش آقای مکارم از سهم خواهی عده ای از بودجه کشور که حق الناس است تذکراتی می دادند
کسی که میگه همانطور که جوانان ما در تسخیر لانه جاسوسی در آن سال‌ها توانستند این کشور را مغلوب کنند باید رییس سیما بشه
حرف نزنند مردم را بیشترازاین عصبانی نکنند.
افزایش حقوق کارگر از 1200 به بیشتر لازم نیست
مرگ تو این وضعیت کارگشا تره
تضعیف مجلس عاقبت خوبی ندارد، چه خواسته و چه ناخواسته. تضعیف مجلس یعنی تضعیف مردم.
چرا؟ واقعا چرا هر وقت احساس خطر ميكنيد از مردم مايه ميزاريد؟ مگه مردم از اين ضعيف تر هم ميشن؟ ديگه له شده را له تر نميشه كرد! اگه مي خواهيد تضعيف نشيد درست كار كنيد و عدالت و انصاف را رعايت كنيد نه اينكه از مردم مايه بزاريد!
اصلا من یه پله از این جناب بالاتر می رم و می گم زنهای کارمند رو همه رو بفرستند خونه تا بچه بیارند. چون رشد نرخ جمعیت واقعا پائبن تر از دو درصد شده. اونوقت این دیگه دائم به خاطر حجاب زنها غصه نمی خورن و در این مورد دستورات اکید صادر نمی کنن و به معضلات مهم کشور و بین المللی می پردازند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
زنها بچه بیارن مردها می تونن تنهایی هزینه زندگی را تامین کنند ؟؟
زن و مرد هر دو فول تایم کار می کنن هنوز زندگی می لنگه
برخی گویا خودفروشی زنان شوهرداررابخاطر وضعیت فلاکت باراقتصادی نمیبینمد وچشمشان رامیبندد
مشکل تبعیض و بیعدالتی است مسله حجاب در مراتب بعد قرار دارد صدر اسلام هم اینچنین بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۳
دوست عزیز هیچ جای قران و سیره ی پیامبر شما اثری از حجاب اجباری نمی بینی
این دوستان فکر می کنند مردم ایران بی سواد هستند و تریبونهای اونها تنها مرجع اطلاعات مردمه
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
دقیقا/تبعیض دیگه بیش از حد شده
نصف جامعه عقده ای شدند
یعنی اگه تمام زندگی مردم ایران با خاک یکی بشه علمای ما فقط نگران حجاب خانما هستن
ی پیغمبر! اعراض کافران برای تو سخت است، پس تو می‌خواهی از اعماق زمین یا از اعماق آسمان‌ها معجزه‌ای بجویی و به آنها نشان دهی تا تسلیم حق شوند، اگر خدا می‌خواست همه را هدایت می‌کرد، از نادانان نباش!
حضرت آيت الله دولت رامكلف كنيدبه معيشت مردم برسدوبودجه هاي حوزه هاراازبيت المال قطع ومثل زمان حضرت امام خميني ره حوزه هاازطريق مردم پشتيباني گردند
یکی می مرد از بینوایی
یکی هم می گفت: دولت بانوان کارمند را مکلف به رعایت حجاب کند
آهای تابناک برات پنج خط نظر مینویسم بعدکلی سانسور و دستکاری نیمخطش رو بذاری
آقایان مي داند چه جوري بايد مردم رو سرگرم و مشغول نگه دارند. كامنت ها نشان مي دهد كه همچنان روش موفق و موضوع جذابي براي بيكاران كه تعدادشون هم كم نيست دارند. واقعا متاسفم براي اين مردم كم هوش
خداوندا برای آسایش برخی ها هم که شده تمام دختران و زنان ایرانی را کچل بفرما!!!آآاااااااامممممممئیییییییینننننن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
آمین
همین رعایت حجاب هم پارتی بازی شده
یکسال تمام ما توی اداره جون کندیم دست آخر دوتا منشی های رئیس و سرپرست بعنوان کارمندهای نمونه به مرکز استان معرفی شدند
خواهشاموضوعات راباهم قاطی نکنیم،بدحجابی هیچ ربطی باگرانی وتحریم ومشکلات ندارد، اتفاقابسیاری ازبانوان بدحجاب ازجهت مادی مشکلی ندارند، بلکه بااین کاربه خودوجامعه ی دینی ومذهبی ماضربه میزنند.
تعداد آیات قرآن در خصوص کم فروشی و گران فروشی کمتر از آیات حفظ حجاب نیست و در جامعه ای که بیشترین مردم دغدغه گرانی و تورم و بیکاری را دارند نه بد حجابی ، آز نظر شرع مقدس اولویت با کدام است ، آیا عاقلانه نیست که بجای اینکه مسئولان وقت خود را بامبارزه با بد حجابی بگذارند به مبارزه با منکر کم فروشی و گران فروشی و مشکلات اقتصادی مردم برسند؟!!!!
کارمندان گروگان هستند مگه؟!! یا اصلا جرات دارند که بی حجاب باشند. کی حجاب جیب آقایان را کنترل می کند. فساد صدای همه را درآورده شما به کارمندان گیر داده این که وضعشان از کارگران هم بدتر شده
قرآن ربا را جنگ با خدا میداند . آیا اقتصاد ما و بانک های ما ربوی نیستند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار