بازدید 5193

آمار عجیب زئال مادرید مقابل آژاکس در6تقابل اخیر

کد خبر: ۸۶۱۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ 17 December 2018

رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس می رود.

به گزارش تابناک ورزشی به نوشته مارکا، این دو تیم تاکنون 12 بار مقابل هم قرار گفته اند. در این 12 مسابقه، 7 برد برای رئال مادرید و 4 برد برای آژاکس رقم خورده است و یک بازی هم با تساوی خاتمه یافته است. آخرین تقابل دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله گروهی در سال 2012 بر می گردد که رئال مادرید تحت هدایت مورینیو توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-1 مقابل حریف هلندی خود به پیروزی برسد. در شش تقابل اخیر دو تیم، آژاکس عملکرد ضعیفی داشته است و 20 گل از حریف اسپانیایی خود دریافت کرده و تنها 2 گل به ثمر رسانده است.

به نظر می رسد که آژاکس در این فصل در فرم خوبی به سر می برد. آن ها در 16 بازی لیگ خود، 43 امتیاز کسب کرده اند و با 2 امتیاز اختلاف کمتر نسبت به آیندهوون در رده دوم لیگ قرار دارند. هم چنین در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، آن ها در گروه پنجم مسابقات با تیم های بایرن مونیخ، بنفیکا و آ اک آتن هم گروهی بودند و توانستد از 6 بازی خود، 12 امتیاز کسب کنند و در رده دوم گروه خود قرار بگیرند. هر دو دیدار رفت و برگشت آژاکس و بایرن مونیخ، با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

مهم ترین بازیکنان آژآکس، ماتیاس ده لیخت (19 ساله) و فرنکی دی یانگ (21 ساله) هستند. ده لیخت توانست جایزه پسر طلایی اروپا در سال 2018 را کسب کند. حکیم زیاش (25 ساله)، دوشان تادیچ (30 ساله)، فن ده بیک (21 ساله)، بلیند (28 ساله)، مزراوی (21 ساله)، تاگلیافیکو (26 ساله)، نرس (21 ساله)، ووبر (20 ساله)، اونانا (22 ساله) و کاسپر دولبرگ (21 ساله) دیگر بازیکنان مهم این تیم به شمار می روند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار