بازدید 40134
هزار و پانصد و هشتمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد تند رحیم‌پور ازغدی از حوزه/داماد روحاني معاون وزير صنعت شد!/واکنش آشنا به دعوت احمدی نژاد از روحانی برای مناظره/کنایه عضو هیأت رئیسه مجلس به اکبر ترکان

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: ابطحی: تمایل به کسب قدرت اصلاح‌طلبان را به بنگاه کاریابی تبدیل کرده است/احمدی‌نژاد فکر می‌کند هاله نور به کمکش می آید/علم الهدی: رهبری فرمودند تلگرام فیلتر و تعطیل شود و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 14 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

برخورد به جای تشویق با ارزان فروشی

اختلاف آژانس های مسافربری هوایی درباره نحوه قیمت گذاری و تعیین قیمت بلیت پروازهای هوایی در چند روز اخیر به اوج خود رسیده است. در ماه های اخیر، یک آژانس مسافرتی اقدام به ارائه تخفیف در قیمت فروش بلیت پروازهای هوایی داخلی کرده است، به طوری که این آژانس، بلیت را با تخفیف های 5 تا 9 درصد به مشتریان می فروشد. مسئولان این شرکت مسافرتی هدف از ارائه تخفیف در بلیت پروازهای هوایی را خدمت‌رسانی با کیفیت و در عین حال ارائه قیمت ارزان و مناسب به مردم اعلام کرده اند. آن‌ها می‌گویند که این سایت از سود خود در بلیت پروازهای هوایی به منظور حمایت اقتصادی از مشتریان می‌گذرند و بلیت هواپیما را با قیمت ارزان و مناسب به فروش می‌رساند. این سیاست و اقدامات موجب شد که تعدادی از دفاتر خدمات مسافرتی از این آژانس مسافرتی شکایت کنند و در نهایت نیز انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی هوایی و جهانگردی ایران به این شرکت به دلیل ارزان‌فروشی بلیت هواپیما اخطار تهدیدآمیز ارائه کرد. /خانه ملت

رانت خواران مانع استیضاح وزیر می شوند

محمدصادق حسنی جوریابی در گفت‌وگو با خانه ملت، در خصوص واردات برنج به کشور، اظهار داشت: برخی از افراد که از رانت استفاده می‌کنند در کنار وزیر جهاد کشاورزی حضور دارند که مانع از عملکرد مناسب وی می‌شوند، یک بار طرح استیضاح آقای حجتی را مطرح کردیم که موفق شد با اختلاف اندکی اعتماد نمایندگان را کسب کند مجددا طرح استیضاح وی را تقدیم هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی کرده‌ایم. عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نیاز کشور به واردات برنج سالانه کمتر از یک میلیون تن است، گفت: از ابتدای سال تا کنون یک میلیون و 200هزار تن برنج وارد کشور شده در حالی که تنها نیاز به 800 هزار تن برنج وارداتی وجود دارد.

انتقاد تند رحیم‌پور ازغدی از حوزه: نباید حرف‌های چهل سال پیش را تحویل مردم بدهیم

حسن رحیم پور ازغدی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران، اظهار کرد: رصد مستمر تحولات در زمینه علمی، فرهنگی و فناوری و حمایت از نظریه پردازی و مناظره در حوزه و دانشگاه بر عهده شورای عالی انقلاب فرهنگی است، شما باید از مدیریت حوزه ها جواب بخواهید که با کرسی های مناظره و نظریه پردازی چه کردید؟ با مواردی که تصویب شد و اجرایی نشد چه کردید؟ اکنون ده ها هزار طلبه شفاف و خالص در اختیار مدیران حوزه علمیه است، نباید ما حرف های چهل سال پیش را تحویل مردم بدهیم.

ابطحی: تمایل به کسب قدرت اصلاح‌طلبان را به بنگاه کاریابی تبدیل کرده است

محمدعلی ابطحی گفت: جریانی که آینده ایران را می‌تواند مدیریت کند یک جریان سیاسی جدید نیست بلکه جریانی است که فهمی از واقعیت‌های اجتماعی داشته باشد. دنیای پسا ارتباطات یک دنیای کاملا متفاوتی است و این دنیا با چهره‌ها و اندیشه‌هایی که نتوانسته‌اند. موج جدی باعث شده که نیروهای اصیل تر و کارآمدتر منزوی شدند و دوم آنکه هزینه اصلاح‌طلبی بالا رفت، سوم اینکه اعضایی که در رده‌های مدیریتی قرار گرفتند ظرفیت‌های لازم را نداشتند، چهارم اینکه آفت‌های افرطی‌گری و دنیاطلبی در بخشی از اصلاح‌طلبان به وجود آمد. به طورکلی مجموعه‌ای از عوامل دست به دست هم داد که اصلاح‌طلبان موفق نشدند اما اصلاح‌طلبی رشد بسیار داشت. این یکی از دلایل بسیار مهم است. تمایل به کسب قدرت باعث شد اصلاح‌طلبان به بنگاه کاریابی تبدیل شوند. /نامه نیوز

اعلان جنگ عربستان و امارات علیه ترکیه

روزنامه ترکیه‌ای نوشت: عربستان و امارات آشکارا علیه ترکیه اعلان جنگ کرده‌اندروزنامه «ینی شفق» روز پنجشنبه (22 آذر) در یادداشت سردبیری، به قلم «ابراهیم کاراگول» به بررسی نزاع بین آنکارا با ریاض و ابوظبی پرداخت و نوشت جنگی که «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و «محمد بن زائد» ولی‌عهد امارات عربی متحده علیه ترکیه به راه‌انداخته‌اند، محدود به قتل جمال خاشقچی نیست. در ابتدای این یادداشت با بیان اینکه جنگ امارات و سعودی علیه ترکیه از مدت‌ها قبل آغاز شده، آمده است: «این مسئله با جنگ سوریه آغاز شد. این (جنگ) با شرق فرات آغاز شد. این (جنگ) با محور عبری ـ عربی علیه ترکیه متشکل از امارات، سعودی-اسرائیل-مصر آغاز شد.»

احمدی‌نژاد فکر می‌کند هاله نور به کمکش می آید

محمود احمدی نژاد روز پنجشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۷ در مراسم مسجد المهدی(عج) شهر صومعه‌سرا استان گیلان به مناسبت شهادت میرزا کوچک خان جنگلی حاضر شد و در جملاتی توهین آمیز حسن روحانی را دعوت به مناظره تلویزیونی کرد و گفت: «در مناظره حاضر شوید تا پوز شما را بزنیم» اما پرسش اینجاست که احمدی نژاد چه موقعیتی دارد که چنین اظهاراتی را بیان می کند. مصطفی هاشمی طبا در واکنش به اظهارات احمدی نژاد به نامه نیوز گفت: احمدی نژاد موقعیت خودش را در جامعه خیلی بالا تصور می کند و شاید خود را متصل به خیلی جاهای عالم غیب می داند. این فعال سیاسی با اشاره به وضعیت کنونی حلقه نخست یاران احمدی نژاد، اظهار کرد: به نظر می رسد این صحبت ها با هدف فرافکنی موقعیت کنونی که آقای احمدی نژاد در آن قرار دارد، بیان شد.

احزاب در ایران بیشتر به فکر قوم گرایی هستند

کرباسچی در پنل تخصصی کنگره حزب ندای ایرانیان گفت: از سال‌ها قبل که کسانی در مملکت برای مبارزه قد َعلم کردند، فکر می کردند برای منافع مردم کار می کنند. وی ادامه داد: برخی احزاب اسم حزب را دارند و مدرن هم هستند، ولی یک نوع قوم گرایی بر آنها حاکم است. کرباسچی همچنین افزود: آیا منافع ملی را یک مرجع تقلید یا علمای جمع شده در مجلس خبرگان یا مجمع تشخیص تعیین و یا سازمان ها تعیین می‌کنند؟ وی با اشاره به عدم حضور دبیردکل حزب موتلفه در این مراسم، با بیان اینکه اگر آقای حبیبی بودند مناقشه ای با ایشان داشتیم، تصریح کرد: مناقشه در این بود که زمانی در این کشور یک سازمان محرمانه قیام کرده و فکر می کردند که منافع ملی در این است که شروع به ترور افرادی کنند که به زعم آنها خلاف منافع ملی کشور بودند. /انصاف

واکنش واعظی به اظهارات رئیسی

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ تمام شد، الان همه در هرجایی که هستند باید با هم در مقابل دشمن مشترک یعنی آمریکا همفکری و همکاری کنند تا بتوانیم از وضعیت موجود عبور کنیم. محمود واعظی درباره کنایه‌ی سید ابراهیم رییسی به دولت مبنی بر اینکه «خدا رحم کرد رئیس‌جمهور نشدم» گفت: شنیدم که این سخنان در دانشگاه مطرح شد. بالاخره این مطالب را اگر بخواهیم پاسخ بدهیم، مقدمه و موخره ای دارد اما اعتقاد ما بر آن است که انتخابات در ۲۹ اریبهشت سال ۹۶ تمام شد و الان وقت این حرف‌ها نیست. وی با بیان اینکه نمی توانیم برای انتخابات مجلس و ریاست جمهوری، از امروز خود را سرگرم این مسائل کنیم، افزود: الان همه در هر جایی که هستند باید با هم در مقابل دشمن مشترک یعنی آمریکا همفکری و همکاری کنند تا بتوانیم از وضعیت موجود عبور کنیم.

داماد روحاني معاون وزير صنعت شد!

کامبیز مهدی‌زاده كه سال گذشته داماد رئيس جمهور شد، چندي پيش به عنوان «دبیر ستاد توسعه فناوری‌های حوزه انرژی» معاونت علمي رئيس جمهور شد و حالا خبر رسيده كه او طي حكمي از سوي وزير صمت، بعنوان معاون وزير صمت و رئيس سازمان زمين شناسي منصوب شده است. بر اساس حکم وزیر صنعت، کامبیز مهدی‌زاده به عنوان معاون وزیر و رئيس سازمان زمین‌شناسی منصوب شده است. مهدی زاده تا پيش از اينكه داماد روحاني شود، فاقد سابقه جدي اجرايي بود و به گفته خودش "جایزه اختراعات در مسابقات بین المللی اختراعات" را به دست آورده بود. مهدی زاده متولد سال 1364 در اهر است و هم اکنون در حال تحصیل رشته مهندسی نفت در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد است. وی مشاور فدراسیون تکواندو، فرماندار کرج و شورای مرکزی دبیرخانه توسعه علوم و فناوری کشورهای اسلامی بوده است. /انتخاب

کنایه کی‌روش: برخی «شجاعت» و «شخصیت والا» نداشتند

سٖرمربی تیم ملی فوتبال ایران به تحسین از مربیانی همچون امیر قلعه‌نویی، نکونام، مهدوی‌کیا و ... پرداخت.
متن پیام کی‌روش به این شرح است: فوتبال بازی نقطه نظرهاست و ما «خانواده فوتبال» یاد می گیریم که در این بازی، با مخالفت‌ها در کمال احترام و هماهنگی موافق باشیم. بنده به شخصه همیشه شجاعت و شهامت دوستان همکار خود را تحسین می‌کنم، زمانی که آنها برای اصول و ارزش‌هایی که از منافع فوتبال حفاظت می کند، برمی‌خیزند و می‌جنگند. برای مثال: علی پروین، علی دایی، امیر قلعه نویی، وینفرد شفر، جواد نکونام، یحیی گل محمدی، حسین کلانی، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان. چنانچه اسمی می بایست در این لیست از «شجاعت و شخصیت والا» وجود داشت و نام نبردم، عذرخواهی بنده را پذیرا باشید.

کارلوس کی روش

امام جمعه تهران: در مورد FATF به مجمع تشخیص امید داریم

کاظم صدیقی، امام جمعه تهران در پایان با اشاره به تصریح یکی از معاونت های خزانه داری امریکا گفت: او تصریح کرده است که اگر بخواهیم مردم ایران را کنترل کنیم، به حضور کامل FATF نیاز است. تصریح کردند مانند برجام این باعث تنگنای بیشتر می شود. می گویید مردم زندگی ارزان می خواهند این شعارها را قبلا هم دادید اما روزگار مردم را سیاه و مردم را گرفتار کردید. خطیب موقت نماز جمعه تهران به جای امید بستن به بیگانه به مردم خود اعتماد کنید. ما شهید هسته ای، شهید راه استقلال و سیاست داریم. با تکیه بر ظرفیت های داخل و اقتصاد مقاومتی گام جدی تر بر دارید. ملت در کنار شما کمک می کند و ید الله فوق ایدیهم. ما به مجمع تشخیص مصلحت امید داریم و می دانیم مانند شورای نگهبان و همه مردم علاقه مند به عزت و استقلال فکرمی کنند و امیدواریم و انتظار داریم مردم را از نگرانی خارج کنند.

علم الهدی: رهبری فرمودند تلگرام فیلتر و تعطیل شود

علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد به شرایط فرهنگی کشور و همچنین فضای مجازی نیز اشاره و بیان کرد: در عرصه‌های فرهنگی و فضای مجازی دشمن ما را در چند عرصه محاصره کرده است. رهبری فرمودند تلگرام فیلتر و تعطیل شود. به صورت اسمی، تلگرام فیلتر شد ولی در کنارش، دو نرم‌افزار ایجاد کردند تا تلگرام بر فضای مجازی مسلط باشد. فضای مجاری امروز زندگی و فضای فرهنگی برای مردم ماست و باید بر آفت‌های فرهنگی بی‌‌تفاوت باشیم؟ امام جمعه مشهد با بیان اینکه قرار شد شبکه‌‌های اجتماعی داخلی تقویت شوند ولی این گونه نشده است، گفت: امروز متاسفانه امکانات شبکه‌‌‌های اجتماعی داخلی در مقابل شبکه اجتماعی خارجی صفر و حتی زیر صفر است؛ یعنی در مقابل سه‌ هزار سرور تلگرام، شبکه‌‌های اجتماعی داخلی ۳۵ سرور دارند. این قابل مقایسه است؟/ایرنا

واکنش آشنا به دعوت احمدی نژاد از روحانی برای مناظره

حسام الدین آشنا به سخنان امروز احمدی نژاد در مورد دعوت از رئیس جمهور برای مناظره واکنش نشان داد. مشاور رئیس جمهور با اشاره به احمدی نژاد نوشت: اگر خاطرنشان باشد یک بار به اسم مناظره در همین تلویزیون ۱۹ دقیقه و ۴۴ ثانیه وقت سفارسی اضافی تک نفره گرفتند و از آن نهایت استفاده را کردند. وی افزود: متأسفانه در همیشه بر یک پاشنه نمی‌چرخد. اشاره ی آشنا به فرصت 19 دقیقه ای است که پس از مناظره های جنجالی سال 88 بین کاندیداهای ریاست جمهوری، به احمدی نژاد داده شد. صداوسیما در آن زمان اعلام کرد که به دلیل اظهارات دیگر کاندیداها علیه احمدی نژاد در زمان عدم حضور او، این مدت زمان را برای او در نظر گرفته بود.

کنایه سنگین ظریف به عربستان

ظریف با اشاره به اظهارات اخیر یک سناتور آمریکایی در ارتباط با قدرت غالب ایران مقابل عربستان سعودی گفت: یک سناتور آمریکایی می‌گوید اگر ما پشت عربستان سعودی نبودیم ظرف یک هفته سعودی‌ها مجبور بودند فارسی صبحت کنند. ترامپ هم می‌گوید آن‌ها دوهفته بدون ما نمی‌توانستند زندگی کنند، من به عنوان یک مسلمان شرم می‌کنم؛ به عنوان یک فردی که در این منطقه زندگی می‌کنم احساس خجالت دارم که در مورد همسایگان ما چنین می‌گویند. البته از اینکه جمهوری اسلامی دارای چنین قدرتی است احساس غرور می‌کنم.

انتقاد رحیم‌پور ازغدی از وی‌آی‌پی نشینی‌ها در کشور

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: امنیت نود درصد مسئولین در خطر نیست؛احتیاجی به محافظ و تشریفات ندارند؛ امنیت اسلام در خطر است. وی‌آی‌پی نشینی‌ها در سراسر کشور مضر به حال جمهوری اسلامی است. برای دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی چند مسئول دزد و فاسد و حقوق نجومی‌بگیر را به صف اوّل بیاورید و مثل امیرالمؤمنین شلاق بزنید تا ببینید نمازجمعه چگونه هم جوان‌تر می‌شود و هم جمعیت آن هزار برابر.

کنایه عضو هیأت رئیسه مجلس به اکبر ترکان

احمد امیر آبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر نسبه به توانایی های بومی کشورمان در صنایع دریایی واکنش نشان داد. وی در صفحه شخصی خود نوشت: از سازمان صنایع دریایی بازدید داشتم به داخل زیر دریایی فاتح که کاملا بومی و به دست جوانان ملت بزرگ ایران ساخته شده رفتم و باید به خودمون ببالیم که ایرانیم. برخی گفتند ما به جز آبگوشت بزباش و قورمه سبزی در هیچ تکنولوژی برتری نداریم! گفتنی است؛ اکبر ترکان مشاور رئیس‌جمهور، پیشتر در جمع مدیران خودروساز و قطعه‌ساز گفته بود: اگر قرار باشد تعرفه واردات برداشته شود، در هیچ صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی، در هیچ تکنولوژی تولید رقابتی و برتری نخواهیم داشت.

اگر ظریف ایرانی نبود دبیرکل سازمان ملل می‌شد!

صادق خرازی در کنگره حزب ندا گفت: توصیه می کنیم موفقیت در حوزه سیاست خارجی را دولتمردان حفظ کنند. همه اعضای دولت این دستاورد را جدی بگیرند زیرا سیاست خارجی نیاز به همبستگی ملی دارد. به گزارش برنا، وی گفت: اگر ظریف متعلق به ایران نبود مستعد دبیر کل سازمان ملل متحد شدن را داشت. دل ظریف بیش از ما خون است. دغدغه هایش برای کشور بیش از کنشگران سیاسی است. او با همه بی مهری‌های داخلی در صحنه های خارجی مقاوم ایستاده است و برای ایران، آرمان های کشورمان و خون شهدا تلاش می کند. ظریف افتخار مردم ایران است. نام او در تاریخ مانند دکتر فاطمی خواهد ماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۳
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲۳۶
عده کثیری از افراد جامعه ما رو کسانی تشکیل میدهند که بر خلاف اصول "به نژادی" ادامه نسل داده اند و متاسفانه در تعداد زیاد تکثر شده اند. شرایط اقتصادی در ایران بگونه ای هست که بطور مستقیم ابتدا

طبق بالای جامعه امکان ازدواج و تشکیل خانواده را دارد ، فرزندانی که محصول این طبقه هستند فعالیت این گروه نه تنها مزیتی برای کشور ندارد که کاملا مضر هستند ، مثلا با زدوبند با بنگاههای مسکن در یک ناحیه قیمت زمینهای آن محله را بالا میکشند.

طبقه متوسط و میانی که از قشر کارمند و شغل آزاد تشکیل شده برای تشکیل خانواده دادن باید دو شیفت یا زن و مرد با هم کار کنند که اولین محصولش تربیت نیافتگی فرزندانی هست که در کانون این خانواده ها رشد میکنند ، افراد این طبقه که شغل آزاد دارند برای هماهنگی دخل و خرجشون یا باید در اجناسشون دزدی کنند یا در کنار شغل ثابت خود شغلهای کاذب مثل خرید و فروش ماشین و ... انجام بدند مثل همین 6 میلیونی یابویی که برای خرید پراید حمله کردند که خود همین موضوع یه ضربه بسیار بزرگ برای جامعه داره ، افراد این طبقه برای ماندن در شرایط فعلی خود دست و پا میزنند و برای اوت نشدن به طبقه پائین تر خود به هر ریسمانی چنگ میزنند ، هرچه میخواهد باشد.

قشر پائین جامعه یا کارگر هم به قول ادبیات مارکسیستی باید زور بازوی خود را به کارفرما بفروشه تا بتونه با یک درآمد بخور و نمیر بصورت روزمره زندگی کنه ، اکثر قشر خلافکار ازین طبقه هستند و برای ورود به طبقه بالاتر خود به هر اقدامی دست میزند.

مجموع اقدامات اکثریت ِ این 3 طبقه باعث فساد اجتماعی در همه تعاریفش(سیاسی ، اخلاقی ، اقتصادی و ...) شده که افراد زیادی را درگیر خود میکند و ادامه بقای اینها فقط هزینه های زیادی را متوجه اجتماع ایران میکند که به فروپاشی همه بنیادها می انجامد.

یکی از محاسن آلمان نازی پیاده سازی برنامه به نژادی بود
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
بله و کسانی که به میلیونها هموطن خود یابو میگویند و یک متن را هر شب برای ماه ها به طریقی تکرار میکنند کاش در برنامه اصلاح نژادی قرار میگرفتند.
با احترام
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
تابناک خجالت هم نمی گشد از اینهمه گیر دادن به علم الهدی
علم الهدی هم حتی یکبار اسم تاناک رو نیاورده است
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
پیشنهاد می کنم فیلم سینمایی خوشه های خشم محصول1940 آمریکا رو ببینید قصه خیلی از مردمان این مرزوبوم شده شبیه به قصه این فیلم و رمان جان اشتاین‌بک
ناشناس
| Germany |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
خوشه های خشم نام یک رمان هست که واقعا به همه توصیه مینمایم یک بار آن را بخوانند. داستان یک خانواده فقیر آمریکایی که خانه و زمین خود را به دلیل بدهی و گرانی و تورم از دست میدهند و مجبور میشوند برای کار به کالیفرنیا بروند و در آنحا یکی از پسران خانواده که قبلا سابقه کیفری داشته در حین دفاع از دوست خود مرتکمب قتل یک مامور پلیس میشود

در نهایت خانواده از هم میپاشد و همه اعضای آن یکی پس از دیگری یا فرار میکنند و یابه دلیل بیماری و شرایط سخت میمرند
سیریوس کنفسیوس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
اِ چه جالب خان محمدعلی آقا فیلم هم نگاه میکنه!
احسان
| Poland |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
. صددرصد حرفات درسته ناشناس
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
ما هم به تندی به رحیم پور ازغدی ایراد میگیریم که در این بیست ساله اخیر به اندازه صد سال از وقت سیما در مورد نهج البلاغه و علی ابن ابیطالب سخن راند اما به یک خط از سخنانش عمل نکرد.ما باید یقه چه کسی را بگیریم.اگر کاساز نبودی چه کنار نرفتی .ازغدی در مقابل حوزه مثل کاغذ بدون نوشته است در مقابل قرآن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
از یک دیدگاه منطقی مطلب بالا درست است .
از طرفی هم باید توجه کنیم مطلب بالا ربطی به جامعه خاصی ندارد . واقعیت آن است که هر انسانی که هنوز درگیر تامین معاش و مایحتاج اولیه خود است نمیتواند به مقولاتی چون اخلاق ، دین یا فرهنگ فکر کند و نمیتوان آن انسانها را مقصر دانست .
سینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
محمود حرفی بزنه عمل میکنه.
ضمنا یارانه تورم نمی آورد بلکه قدرت خرید و و رونق و اشتغال ایجاد میکند.
آنچه که تاکنون تورم ایجاد کرده رانت و دلال بازی و ناکارامدی ها بوده.
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تفاق مهمی که در کشور افتاداین بود که ما جزء نوابغ فیلتر در جهان شدیم و حالا میخواهیم فیلتر +فیلترینگ را به جهان صادر کنیم .تکنولوژی برتر
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
آقا رحیم فعلا چهل سال است کار کشور دست امثال شما است ولله چهار صد سال دیگر هم که باشد تا دیدگاه ها تغییر نکند همین است
خب مشخص است مسئولین همیشه از مناظره فرار می کنند زیرا حرفی برای گفتن ندارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
احسنت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
مناظره را کسانی باید بکنند که عملکردشان در بوته آزمایش مردم قرار نگرفته و با مناظره سعی میکنند تا خود و قابلیتهای خود را برای مردم روشن کنند و توضیح دهند .
تعجب میکنم جناب احمدی نژاد که ۸ سال رییس جمهور کشور بودند و سیاه ترین کارنامه سیاسی اقتصادی اجتماعی و فرهنگی را داشتند و برای کشورچیزی جز تحریم و حیف و میل و هدر دادن بیت المال و اشاعه دروغ و خرافات بیشتر به بار نیاوردند
چطور میتوانند اصلا در ملاء عام حاضر شوند و واقعا از روبرو شدن با مردم خجالت نمی کشند ؟
چرا مسولین ما اینقدر سطح سواد و شعور و قضاوت و هوش و تیز بینی مردم را دست کم می گیرند و نجابت و شرافت انها را به پای
نفهمی شان میگذارند ؟
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
جناب علی آقا
آقای احمدی نژاد تا قبل از آقای روحانی سیاه ترین کارنامه رو داشت ولی الان آقای روحانی ماشا...داره یکه تازی میکنه
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
روحانی چرا دعوت احمدی نژاد را لبیک نمیگه و باهاش مناظره نمیکنه ؟؟؟!!! اگه حق باهاشه و حرفی برای گفتن داره !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
احمدی نژاد بیاد اول با مردم و من مناظره کنه اگر تونست ازخودش دفاع کنه روحانی پیشکش
پاسخ به علی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
من طرفدار احمدی نژاد نیستم ولی روحانی کاری کرد که احمدی نژاد نسبت به او روسفید شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
مثلا روحانی تو مناظره چی می خواد بگه. مملکت رو به فنا دادیم علی برکت الله. بازم صد رحمت به احمدی نژاد
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
احمدی نژاد ظرفیت مناظره ندارد یکبار مناظره کرد و نتیجه اش را دیدیم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
روحانی کم مشکل داره ۱۷۰۰ شهر ایران که هر هفته ایشان را میکوبند .مشکل کم داشتیم مشکلی بنام احمدی نژاد پیدا شد . روحانی کم مخالف دارد .‌با شکل و شمایل خاصی دوباره همان حرف های تکراری . روحانی بگوید دخترت کجاست . فرزندان هاشمی چکار میکنند . احمدی جان فرزندان هاشمب بیغ گوست توسط همان مردمی که ازش حرف میزنی با بالاترین رای رییس شورای پایتخت هست . از توهم بیا بیرون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
محمود ظرفیت مناظره را داشت اما طرفش کشور را ۶ماه بهم ریخت
البته من جمله ی آقای صادق خرازی را با اجازه ی ایشان کامل می کنم که موفقیت آقای ظریف هم مرهون قدرت نظامی و دفاعی ایرانه .
بعدش هم شرط نانوشته ی دبیرکل سازمان ملل ایرانی و غیرایرانی بودن نیست شرطش آنست که باید حواسش به اسرائیل باشه حالا باز هم می گویید آقای ظریف مستعد دبیرکلی اند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
البته مطالب آقای خرازی نیاز به یک تکمله البته از نوع تکذیبی هم دارد و آن اینکه جناب ظریف خیلی هم افتخار ملت ایران نیستند چون تا حدود زیادی در اظهاراتشان صداقت ندارند
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
متاسفانه هر صد سال در افق سیاسی کشور یک نفر همچون ظریف ظهور میکند و ما قدر او را نمیدانیم و اصل برای ما حفظ منافع جناحی و خانوادگی است و بس
ناشناس
| United States of America |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
احمدی نژاد به نظرتون چطور گزینه ای هستند برای
ریاست سازمان ملل البته ایشون برنامه هم ارایه دادن برای مدیریت جهان
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ممکنه نظر شما این باشه ولی نظر اکثریت جامعه این نیست احمدی نژاد تنها کسی است که حمایت قاطع اکثریت جامعه را دارد دوران ریاست جمهوری ایشان نیز خصوصا 6 سال اول یکی از درخشان ترین دوره های تاریخ انقلاب است اگه جرائت دارید بشنید سر یک میز باهاش مناظره کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
اسرائیل مرزه.حتی ورزشیها که باید به دور ازسیاست باشن نباید با اونا بازی کنن!!@
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
خخخخخ.مدیریت جهانو عشقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
علی آقا شاید ایرانی ها قدر آقای ظریف رو ندونن ولی بقیه خوب قدر ایشان را می دانند
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
دچار توهم قدرت شده اید
۱جناب صدیقی برجام باعث تنگنا نشد .خروج یکی از ۷ کشور از برجام که اتفاقا قویترین کشور هم بود ومدتهاست داریم شعار مرگ به او میدهیم،باعث تنگنای فعلی شد
۲جناب فراهانی اکنون که معلوم شد توان رقابت با تمام تکنولوژیهای خارجی داریم محبت فرموده تعرفه واردات خودرو را بردارید تا خودرو سازان قهرمان ما بتوانند در شرایطی عادلانه پوز رقبای خارجی را بزنند
۳ادم ماخوذ به حیا نباید با شما مناظره کند جناب پوز زن.یکی مثل خودت باید باشدتو دیگر رییس جمهور نیستی.یکی هستی مثل بقیه مردم.اول با یکی که فرد محبوبت" مرتضوی" به کهریزک فرستاد مناظره کن برنده شدی یک پله بالاتر برو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
شما برو با پرچمت و امریکا خوش باشید
ولی یک چیزی را بدان
که هنوز که هنوز است مشکلات داخلی را به خارجی ها ربط می دهید هر بلایی سرتان بیاید حقتان است واگر نمی دانید بدون که ۲ سال قبل از برجام کنترل تورم اتفاق افتاد ولی به خاطر سیاست اشتباه ارزی این شیرینی را تلخ کردند
حالا شما بدوید دنبال نخود سیاه
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
اپرچم این بنده خدا مال آمریکا نیست. داد میزنه مال یکی از کشورهای معروفه... چی بود اسمش بورکینافاسو... نه کینه بی صاحب...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
احسن، چه تفسیر عالمانه و حرف دل آزاد اندیشان
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بله باعث تنگنای کشورهای آفریقایی که در عین داشتن منابع کشورهای ضعیفی هستن، یونان ، پرتقال و حتی همین فرانسه که مردمش بیرون ریختن هم به خاطر مرگ گفتن به آمریکاست
از نظر شما همه خوشبختن تو کل دنیا چون با آمریکا خوبن و ما بدبخت ترینیم چون مرگ بر آمریکا میگیم و تنگناهای فعلی هم اصلا تقصیر کم کاری دولت ها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
اکثر کسانی که با پرچم بیگانه پیام میگذارنداز خارج نیستند که برادر!داخلیند چون فیلترشکنشان روشن است پرچم یکی از کشورها را میگیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
با اينكه هيچ منفعتي از برجام نمي بريم، آيا تا حالا به اين فكر كردين كه چرا از برجام خارج نمي شويم؟ چون چيزي براي غني سازي برايمان باقي نمانده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تبارک ا...
" اگر قرار باشد تعرفه واردات برداشته شود، در هیچ صنعتی به جز آبگوشت بزباش و قرمه‌سبزی، در هیچ تکنولوژی تولید رقابتی و برتری نخواهیم داشت."
ظاهرا آقای عضو هیات رئیسه مجلس از درک اصطلاحات ساده صنعتی هم عاجز است و دارد در باره مسائل مهم آن اظهار نظر می کند. چیزی که ترکان گفته و درست است این است که ما در هیچ تکنولوژی ای مزیت رقابتی نداریم و اگر تعرفه واردات حذف شود همه صنایع تولیدی ما تعطیل خواهند شد. او نگفته است که ما هیچ دانش و تکنولوژی ای در اختیار نداریم. فرق این دو زمین تا آسمان است. فتامل!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
ساعت خواب جناب و این متن شما برای قبل انقلاب است ولی الان وضع عوض شده
در اکثر تکنولوژی ها ایران جز کشورهای برتر است و دانشش هم وجود دارد ولی به خاطر عدم سیاست حمایتی و عدم سرمایه گذاری اکثر انها و نه همه ان خوابیده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
دوست عزیز که ساعت خواب را تبریک عرض !!!!!!!کردی شما میشه بفرمائید پس چرا در همین صنعت خودروسازی که بیشتر از همه صنایع داخلی تجربه و سابقه داره یک خودرو نمیتونه تولید بشه که اولا همه قطعات از صفر تاصد در داخل تولید بشه و دوما بتونه از همین استاندارد کیفیت داخلی خودمون لااقل چهارتا
ستاره از پنج تا رو دریافت کنه؟؟؟؟قبل از پاسخ، یکی از فیلمهای یوتیوب در مورد خطوط تولید شر کتهای خودروسازی بنز یا ب ام دبلیو و یا تویوتا و هیوندایی را ببینی بد نیست.
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
متاسفانه این جناب فراهانی هنوز نمی دانند که باور به داشتن تکنولوزی پیشرفته مستلزم برخورداری از کل سیستم صنعت از نقطه الف تا یای ان است
و وقتی ما هنوز در ساخت تولیداتی بسیار ساده تر در صنایع مان عاجز هستیم نمی توانیم قبول کنیم که دارای تکنولوژی برتر ساخت زیر دریایی بصورت کامل و خودکفا هستیم
به تعبیری دیگر وقتی ما هنوز پله هایی از نردبان صنعت را طی نکرده و نداریم نمی توانیم ادعا کنیم که به بام تکنولوژی رسیدیم
لطفا بیشتر تحقیق کنید و مطمئن شوید ایا ان زیر دریایی حاصل مونتاژ
قطعات منفصله وارداتی و مقداری هم ساخته شده تعدادی از قطعات در داخل بوده است ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
الان چندین خودرو توسط مهندسین و شرکت های دانش بنیان طراحی شده ولی به خاطر عدم حمایت دولت و شرکتهای خودرویی رو هوا مانده حتی دانشگاه خودرو هم ماشین صدرصد داخلی تولید کرده و گیر تولید است
مرصاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
دلیل اینکه صنایع ما مثل همین خودروسازان نمیتونه پیشرفته باشد اینه که در هر حرفه ائی اول به سود حداکثری و کوتاه مدت آن توجه میکنیم دنبال آن نیستیم که با تمام و تلاش محصولی رو تولید کنیم که استاندارد لازم و قدرت رقابت پذیری رو داشته باشه و بعد با افزایش قدرت رقابت پذیری و افزایش تولید و بازاریابی مناسب در کنار نرخ سود مناسب به رشد برسیم همین الان همین پراید رو نگاه کنید قطعاتی مثل باطری رو بجای باطری اتمی باطری آب اسیدی که چندرقاز ارزانتر است رو استفاده میکنه تا سود بیشتری رو کسب کنه همین رو در سایر قطعات اصلی و غیر اصلی خودرو شما مشاهده میکنید جنس بنجول چینی رو استفاده میکنه ولی جنس ایرانی رو که صنعتگر ایرانی نه در حد استاندارد ولی حداقل با کیفیت بیشتر از محصول چینی تولید کرده رو حاضر به استفاده نیست مشکل سودجویی و رفاه طلبی و رانت بازیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
اشتباه ما این است که تصور میکنیم خودکفایی یعنی همه چیز را در کشور خودمان تولید کنیم . درصورتی که هیچ جای دنیا چنین نیست . شرکت های بزرگی مانند شورولت یا بنز یا ولوو هم درواقع توانی شان در طراحی اتوموبیل است . وگرنه عموما قطعاتشان را در کشورهای دیگر تحت نظارت ساخته و برروی اتوموبیلشان نصب میکنند .
موفقیت وزارت خارجه؟!!!!!!!
مگر باید بر اساس تبلیغات موفقیت حساب کرد و یا موردهای روی زمین و واقعی؟
مثلا این تحریمها چه فرقی با ان سال داشت ؟ مگر فقط ژست حمایت اروپا چیزی بیشتر گیرتون امد؟
یا نحوه برخودبا دیپلمات در خارج که دستگیر می کنند و یا شهروندان ایران در صربستان و گرجستان؟ حداقلش از چینی ها یاد بگیرید که چجوری سریع واکنش عملی نشان دادند ولی قهرمان های شما چی کار می کنند به غیر بیانیه و احضار؟
اگر نظامی ها نبودند که مثلا چی رو دیگر به عنوان پیروز داشتید که برای ان مذاکره می کنید در منطقه؟
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
گلم برو یکم درباره وسعت و جمعیت و درامد سرانه و بودجه نظامی و اقتصاد وتکنولوژی و رتبه علمی چین مطالعه کن بعدا از وزیر خارجه ات بخواه مثل اونا عمل کنه.از صربستان گفتی که ده هزار نفر هموطن ما رفتن اونجا پناهنده شدن و تصمیم به برگشتن ندارن.از گرجستان گفتی که ایرانی باید بره اونجا ۱ لاری رو شش هزار تومن پول بده.یه بطری اب کوچک رو.گرجستان و بقیه عاشق چشم و ابروی ما نیستن که.عاشق پول ما هستن.همه دنیا اینطوریه.پول خرج کنی احترام داری نکنی نداری.وزیر خارجه حداقل اخرین نفریه که درباره بی ارزش شدن پول ملی باید جواب بده.خیلیها از اون جلوتر هستن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
کشوری که ابر قدرت منطقه ای است می تواند خیلی کارها بکند ولی امان از خان دایی جانی ها
خطاب به پرچم فرانسه
احسان
| Poland |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
ابرقدرت منطقه ای؟!منظورت ایرانه؟ایرانی که حتی چوب بستنی و در بطری نوشابه و پوشک بچه رو هم نمیتونه تولید کنه؟خوبه نمردیم و معنی قدرت منطقه ای رو هم فهمیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
مثلا چوب بستنی وارد می شود معنی ان این است که توانایی تولید ندارد؟
بی خیال دنیا دنیای تجارت است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
جناب احسان الان خیلی از کشورها مواد اولیه را از خارج وارد می کنند و سر هم می کنند و می فروشند
مثلا المان اقتصاد اول اروپا و یا ژاپن
ایران هم همین جوری است با یک کمی کیفیت پایین
خوب دیگر همین ها هستند در دولت که نمی گذارند تکنولوژی در صنعت خودروسازی پیاده شود و می خواهند در واردات سود ببرند
پاسخ ها
ابوذر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
وقتی پس از طرح اتیضاح وزیر صنعت ، برای فرار از پاسخگویی استعفا می دهد تا در جایی دیگر اورا به وزارت بگمارند و جانشین وی با ترفندی دیگر داماد رئیس جمهور را معاون خودش و پسر وزیر کشور را مشاور خودش می کند توقع داری صنعت خودرو سازی پا بگیرد . تا بوده چنین بوده و تا هست چنین مباد انشاالله
اقای احمدی جان جو نگیردت داداش.یه نفر در سینما داشتیم جلوی ادمای مودب مینشست مناظره میکرد و بهشون توهین میکرد مثل تو با موسوی.و اونا هم چیزی نمیگفتن.بعد یه روز گیر یه مجری افتاد عین خودش. وسط مصاحبه مناظره پا شد در رفت.تو هم خیال ورت داشته مثل اون اقا ولی ....نداری با ..‌.مثل خودت مناظره کنی داداش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
دوغتو بنوش بچه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
نمیدانستم احمدی نژاد بین مخاطبین دروغ نیوز هم طرفدار و مدافع دارد.خطاب به ۲۱.۲۱ تکرار کننده جمله مورد علاقه دروغ نیوز
صدها نهاد نظارتی دیگر در این کشور در مقابل این همه بی قانونی و به کارگیری اقوام و آشنایان در پست های حساس بی تفاوت هستند.

اگر این اتفاق در یک کشور اروپایی یا کشورهای توسعه یافته شرق آسیا انجام میشد رسانه ها و مردم دولت را مجبور به استعفا میکردند اما در ایران آستانه تحمل مردم به دلیل اینکه سالهاست در فلاکت نگه داشته شده اند آنقدر بالا رفته که دیگر هیچ حساسیتی به این قبیل اخبار ندارند.

البته این مردم لیاقت همین مسئولین را دارند.
پاسخ ها
تبری
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
مردم حساس هستند ولی نمی خواهند بنای مقدسی را که ساخته اند بدست خویش خراب کنند اگر قدری در علل بروز انقلاب اطلاعات سطحی داشتی بیان نمیکردی که به خاطر مجانی شدن آب و برق. این شانتاژهای عوامل دست آموز شیطان بزرگ است پس برو مطالعه کن که بفهمی......
ناشناس
| Netherlands |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
چرا هر کی هر نظری میده که مخالف نظرتئنه سریع متهمش می کنید که مطالعه نداره؟ شما که مطالعه داری یه جواب منطقی بده، لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
حالا کی وعده اب مجانی را داده؟
غیر از ایناست که دولت موقت وعده داده بود و امام خمینی هم در جوابش گفته دل خوش به این چیزها نکنید
ناشناس
| United States of America |
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
مردم به احمدی نژاد بخاطر آب و برق رایگان رای دادند . به روحانی بخاطر کنسرت و آواز رای دادند . دوست عزیز اینقدر مردم در تنگناها و محدودیت ها قرار دادند و مردم تنشه شادی هستند وقتی برای شادی مردم هم محدودیت قایل شده . همه مثل شما که فکر نمیکنند . عدالت فقط در سر کردن پوشش زنان خلاصه نکنید
در همه جای دنیا قیمت برنج تقریبا به اندازه قیمت یک الی دو بطری اب است ولی در اینجا ۶ برابر یک بطری حداقلش است
چه سودی می کنند اقایان دولتی و دلالان ......!!!!!!!!!

گوشتش هم همین طور چند برابر
آقای خرازی بفرمایید آقای ظریف چه گلی به سر ملت ایران زده وحالا دایی دلسوز تر از مادر شده!!!انوقتیکه جوانان کشور در خیابانها و میادین شهرها با شاه مبارزه میگردند ویا انوقتیکه که جوانان این مزز و بوم در سنگرها پر پر می شدند ایشان کجا بودند. خواهشا انصاف داشته باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
در خبر ها امده اقای ظریف گفتند که نباید به امریکا اطمینان کرد و در سبد این کشور فرو رفت
چه چرخشی اشکار کردند نسبت به ۶ سال پیش که می گفتند خزانه خالی است و با یک بمب امریکا فرو می ریزیم
سیاست چه ها که نمی کند
چطور در زمان های پیک مسافری قیمت را بالا می برند مشکلی نیست ولی به خاطر عدم وجود مسافر قیمت را کاهش می دهند می شود تخلف؟
باید این مرکز نرخ گذاری و نهادهای وابسته را با توپ به گلوله بست که همچین ادم های بی سواد و سود جویی داریم
هیس اقای دکتر روحانی فرمودند که ارزان می خواهید و یا گران
همه هم گوش حرف کنید چون جناب رییس جمهور گفتند!!!!!!!!!!!!!!!!
طرف به جای اینکه دستگیر ومحاکمه شه دوره افتاده تور ایرانگردی گذاشته من به روحانی رای ندادم دل خوشیم ازش ندارم ولی اوضاع تا قبل اردیبهشت ولغو برجام بدک نبود ،واقعا خیلی رو میخواد شخصی با اون کارنامه 8ساله بیاد ازین حرفا بزنه
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
وقتی دو نفر از بهترین روسای اجرایی کشور که یکی در ۸ سال جنگ کشور را با سالی ۸ میلیارد دلار اداره کرد و مردم کمتر از الان فقر را دیدند و دیگری در ۸ سال ریاستش در بدترین رکود تورمی ۴۵ درصد ی و خزانه خالی نفت بشکه ای ۷ دلار را تحویل گرفت و آبروی بین المللی در سال ۲۰۰۱ با گفتگوی تمدنش برای کشور اورد و نرخ دلاری را که ۸ سال ثابت نگهداشت و ۲۵ میلیارد دلار را به رییس جمهور بعدی تحویل داد را در حصر میکنیم و محروم از همه چیز !؟
و در مقابل ۸ سال رییس جمهوری که ۱۳۰۰ میلیارد دلار حاصل از فروش تاریخی نفت را هدر داد و اکثر معاونینش بخاطر خلاف و اختلاس در زندان هستند را آزاد میگذارید و با دفتر و دستک به تور دور کشور رفته و به رییس دولت مستقر منتخب مردم توهین و تهدید میکند را آزاد می گذارید ، دیگر چه انتظاری برای وجود انصاف و تعادل و نظم و دلسوزی در کشور باقی می ماند ؟
اقای علم الهدی همچنین رهبری فرمودند دولت را ضعیف نکنید.ترامپ میگوید دولت ایران نمیتواند، شما هم میگویید.ترامپ میگوید برجام توافق خیلی بدی بود شما هم میگویید..اخر تا کی قرار است برای تضعیف رقیب حرفهای دشمن را تکرارشود؟
.......
اصلا خود امیر کبیر است!!!
ما را مسخره کردین یا خودتان را؟ می شود دستاورد ها را بگویید تا بفهمیم؟
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
اصلا جلیلی خوب بود که ۷ قطعنانه تحریمی و قرار دادن کشور ذیل بند منشور ملل را باعث شدند قهرمان جهانی است
خوب شما راضی شدید ؟
یکبار دیگه سخنان آقای صدیقی رو بخونید تا به بدبختی این ملت پی ببرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
اتفاقا منم وقتی حرفهای کاملشو جایی خوندم بیشتر به بدبختی مردم پی بردم .
بنام خدا
اگر صدا و سیما به اقای احمدی نژاد بابت پاسخ به اتهامات سایر کاندیداها تو سال ۸۸برای دفاع از خود ۱۹دقیقه وقت داد الان باید هر شب ۴۵دقیقه وقت برای پاسخ گویی به همه تهمت هایکه دولت ده و یازده و همه ایادیش،دهدنه اون موقع و نه الان که بیش از پنج سال از عمر دولت تدبیر می گزره ،مناظره که هیچ جرات چشم تو چشم شدن با اون رو هم ندارنند.تمام تلاش دولت تدبیر در طول ریاستش به این گذشت که دستاوردهای احمدی نژاد یا ازبین ببرد مثل مسکن مهر ،حذف کارتهای سوخت ،حذف یارانه....و یااتهام سوء مدیریت مثل عدم کنترل تورم ،بهینه سازی مصرف انزژی،دستاوردهای هسته ای و فضایی و......خدا رو شکر که دیدیم که به خودشان برگشت که چه تورمی کنترل شد چه برجامی به بار نشست و چه مساکنی برای نیاز مندان ساخته شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
رو که نیست . چقدر به هاشمی احمدی نزاد تهمت زد ولی ثابت نکرد . چیزی که عوض داره گله نداره . . خاشمی هم سیاستمدار نبود ولی بعدا با مسافرت های که داشت دنیا را دید و چرخش سیاسی به سمت مردم پیدا کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
به هاشمی تهمت زد باید هاشمی از خودش دفاع میکرد که نتوانست ولی احمدی نژاد برای دفاع از خود 5 سال است که درخواست مناظره دارد
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
احمدی نژاد برای پاسخ دادن اصلا به مناظره نیاز ندارد سری به کانال ایشان بزنید چپ و راست دولت مستقر را میکوبد . من فقط برایم عجیب هست آن استاد دانشگاهی که در همان شب دادن یارانه نقدی گفت احمدی نژاد در اجرای یارانه در هپروت سیر میکند سرنوشت ایشان چی سد . احمدی نژاد آلان تبلیغ اصولگرایان را میکند تبلیغ تولید بچه زیاد
چرا اقای ریس جمهور داماد خودش رو یکباره به معاون وزیر منصوب میکنن!!
مگه مملکت ماله ریس جمهور هستش که ایشون داماد خودش رو یکباره به این مقام مهم منصوب کردن!
اینقدرراحت رانت و فامیل بازی میکنید. بنده هم متولد 64 و شش سال پیش با مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی فارغ تحصيل شدم و چون داماد ریس جمهور نیستم هنوز دنبال کار میگردم.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
اخه تو که جایزه مخترعین نداری!
گر چه مخترع بودن معاون وزیر هم میتواند ادعا باشد در غیر اینصورت ،مدرکم آرزوست!
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
چرا ندانسته دروغ میگویید و تهمت میزنید. اولا روحانی مخالفت کرد و جلور حکم را گرفت . ثانیا تو از کجا میدانی با موافقت روحانی بود.
داماد رييس جمهور احتمالا بزودي وزير هم شود... آقاي روحاني ديگر نيازي به راي مردم ندارد و هركار بخواهد مي كند!!! فضول رو بردن جهنم
پاسخ ها
حسین
| United States of America |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
والا مردم از رییس جمهور های استان سمنان خیری ندیدن . انشالله مردم کامل آگاه بشن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
به شما چه ربطی داره!!!! مملکت مال خودشونه، دوست دارن مدیریتش رو بین خودشون تقسیم کنند.
تلگرام را نبندید چون اگر بسته شود از اخبار داخل و خارج از کشور بی اطلاع میشویم .‌خصوصا خانوادهای که دیش ماهواره ندارند که بی بی سی گوش دهند بنابراین اگر فیلتر شود فقط برای قیاس اخبار داخل با خارج از کشور فقط رادیو میماند . حالا چرا اینجور هست قضاوتی ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
اینجا چی کار می کنی پس؟
!!!!!!!!!!!
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
سلام آمدم سرکشی تو سایت تابناک دوستایی مثل شما داشته باشم . و درد دل کنم و گاهی هم به نظرات استفاده کنم
درود بر صادق خرازی که صادقانه به جایگاه ظریف اشاره کرده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
چی گفت خرازی ؟
الله اکبر،
داماد روحانی، وزیر اقتصاد شد، ... روحانی وزیر آموزش و پرورش شد و... او...، و همه فامیل در دولت. البته حق دارد زیرا می بیند که همه وزرا تمام ایل و تبارشان را بر صندلی های مهم سلطنتی نشانده اند ایشان هم می گوید من کاری تا بحال برای این ملت نکرده ام لااقل تا سر کار هستم چندتا از خانواده را نون آبی بدهم. من که عاجزم از برطرف کردن مشکلات و نان شب ملت لااقل خانواده ام را به جایی برسانم. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
انسان افسوس می خورد برای شهدا وجانبازان ایا ان ها رفتند تا عده ای خاص مسولین و بستگان راحت زندگی کنند و مابقی مردم هشتشون گرو نه
الان جای انتی سانسور و دوستانش خالیه . رای بالای اقای بهاریو دوباره به سمع و نظر مخاطبان برسانند .
احمدی نژاد حق ندارد از خودش دفاع کند.
دولت 5 سال است که دارد یکسره تمامی نا کارآمدی خود را به دولت وی نسبت می دهد. از درآمد 700 ملیاردی تا مطالب دیگر.
خب چه اشکالی دارد در یک مناظره یکبار هم او از خودش دفاع کند.
منم با احمدی نژاد مخالفم اما بی انصاف نیستم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
احسند
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تو خوبی؟!!
حداقل احمدی نژاد یک مسکنی، یارانه‌ای،‌جاده‌ای، هسته‌ای چیزی داشت
این دولت میشه بگید چه دستاوردی داشته؟
دقیقا سه روز پیش حدس میزدم که ازغدی خواهد گفت که این همه لشکر در حوزه فرهنگی چرا نظریه پردازی نمیکنند . واقعا من از کاربران با سواد سایت تابناک میخواهم که در نظر بگویند که . .. من و شما هر شب در تمام حوزه ها چقدر نظر دهی میکنیم آیا بر دولت نظر من و شما و ایمه جمعه و دیگران آیا بر دولت تکلیف هست که به این نظرات عمل کند اگر اینطور باشد بس جای مجلس و دولت کجاست . بنظرم طیف فکری اژغدی و احمدی نژاد و ووو دیگران چون دیدند بعد از انقلاب میشود انتقاد کرد و این انتقاد دارد کاری میکند و نتیجه ای دارد میدهد که اگر نباشد بهتر از بودنش هست منظورم این هست که این افراد تا وقت گیر میاورند شروع به حرف و سخن رانی و نظریه پردهزی میکنند انگار بر مردم و دولت تکلیف هست که انجامش دهند . نخیر...........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
اروپا و امریکا اگر به جایی رسید اول با حرف و ایده و نظریه پردازی شروع شد بعد عمل کردن
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
البته اروپا و آمریکا شعار رو قاطی ایده و نظریه هاشون نکردن.
لطفا به آقای ظریف وخرازی بفرمایید با دیپلماسی خوبتان الان دلار چند شده وگوشت وطلاوسکه وسبزی سیب و ...چنده.راست توی چشم مردم میگن که"تحریم بطور کامل برداشته میشود"
.....
آقای صادق خرازی غلو کردن کار درستی نیست . آقای ظریف به عنوان یک سیاستمدار نقاط ضعف و قوتی دارد ولی وصف شما از ایشان با اغراق بوده و جای بسی تامل است !
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
فردا پس فردا در خبرها میخونیم: خواهرزاده .....معاون وزیر خارجه شد.
حالا خوب است که کل صنعت نظامی دست دولت نیست وگرنه این هم معلوم نبود چه صمعت عقب افتادی بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
الانش هم خیلی بخودتان مغرور نشوید چندان هم قوی نیستید .
آقای ازغدی بقول معروف
گرحکم شود که مست گیرند در شهر هرآنچه هست گیرند
درود بر دکتر ظریف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
بنشین تا صبح دولتت بدمد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
باش تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
بیشین بینیم بابا ، شما عجالتا ماستت رو بخور تا صبح دولتت بدمد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
نمیگویم ظریف نخبه است ، ولی از خیلی مسئولین این مملکت بیشتر میفهمد .
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ازغدی به حوزه فشار وارد میکند که مبلغ ۸ هزار میلباردی که امسال به شما اختصاص یافته هست خروجی ان باید نظریات علمی و فرهنگی باشد . خروجیش چیست بنظرم ایشان اشتلاه میکند نمیشود حوزه را مجبور کرد که هر سیاستی که شما اتخاذ میکنید باید تسلیم بود . مثلا من نظرم این افرادی مثل ازغدی پا را فرلتر از مسایل اخلاقی گذاشتند که یا باید مطیع نظرات ماباشید یا نظریه پردازی کنید و طرح بدهید تا بررسی کنیم تمام گرفتاری جامعه ما امروز همین نظریه پردازی هست که تاوان آن را مردم میدهند . نظریه پردازی هیلتر دنیا را بیچاره کرد کی جلویش ایستاد .
داماد این آقا نشود منِ مهندسِ معلول معاون وزیر شوم؟
جوانهای با ژن برتر پست های کلیدی را بدون تجربه مهم با یک دوره کوتاه آموزشی با حقوق قابل توجه بدست میگیرند و پیر ها از مسئولیت بر کنار میشوند.
دست آورد و پیشرفت جدید در دلت مردمسالار!
دروود بر احمدی نژاد
احمدی نژاد از رأفت اسلامی که شامل حال او شده سؤ استفاده می کند وزمان برخورد با او فرا رسیده..حداقل نصف جمعیت ایران را با دادن 45000 تومان یارانه و صد برابر کردن قیمت ها به زیر خط فقر برد.اگر رأفت اسلام نبود حالا مانند بقایی .رحیمی.مشایی.و...گوشه زندان بود.محاکمه احمدی نژاد یک مطالبه ملی است و اعتماد مردم را به دستگاه قضا جلب می کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
تو برو موتورگازیت رو برون... توروچه به کار بزرگان
اما واقعا روحانى نه رونق اقتصادى نه برجام نه مسكن اجتماعى نه توليد وهرچه بشه ازش پيشرفت نام برد نكرده و فقط شعار داده حالا احمدى نژاد ميخاد جبران مافات بدگويى هاى روحانى رو بكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
در سالروز ۲۲ بهمن شاهد گشایش هزاران طرح عمرانی خواهیید بود . . مگر هر سال در چنین ایامی افتتاح نمیکنند . پول را باید بمردم داد تا هر جا دلسان خواست خانه بسازند
تابناک جان نظرم را در مورد ظریف بریده منعکس کردید اشکالی ندارد.
آقای احمدی نژاد ۱۲ سال پیش به شهرم آمدند و من از دور میدیدم که مردم دنبال ماشین ایشان میدویدند . من که این منظره را تماشا میکردم با خودم گفتم مردم برای چی بدو میکنند آیا احمدی نژاد اگر رییس جمهور سوییس بود مردم سوییس هم دنبال ایشان پیر و جوان و کدوک و محصل و معلم بدو میکنند . که چی شود . یعنی مردم بدو میکردند و مشکل داشتند چرا مشکل در خیابان باید حل شود اداره چیکاره هست . گرامت آن پیرمردانی که ۸۰ سال سن داستند چرا باید بخاطر فقر و گرفتاری بدو کنند . چرا مثل کشور سوییس نباشیم که کسی بخاطر کار و روزی و شغل دست کسی را نبوسد مگر دستبوسی مسولین کار خوبی نیست . بدو دادن مردم به دنبال خود مال عهد قجری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
خسته نباشی دلاور
سخنان آقای صدیقی را سه بار خواندم . چیزی دستگیرم نشد . یعنی کلمات و صفات و کلا جمله مفهوم را مشخص نمیکند یعنی اف ای تی اف برای ما خطرناک هست . برجام اصلا خوب نیست . مردم فقر را تحمل کنند . ای برادر ای برادر اگر جنگ ایران و عراق نبود و اصلا جنگی نمیشد بر حسب کدام فرضیلت واجبی باید مردم فقیری و بیکاری و گرانی را تحمل کنتد . اگر تحمل هست شما هم مثل مردم زندگی کنید .
آقای احمدی نژاد تنها به یک سؤال جواب قانع کننده بدهد مناظره پیش کش.ایشان بگویند با 700 میلیارد دلار درآمد نفت ایران در 8 سال چه کردند؟سهم هر ایرانی 9000 دلار می شد.؟کجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
تدبیر و امید مغزت رو شستشو داده رفته پی کارش!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
تو هم بد جوری کشته مرده دلواپسانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
پرچم آلمان از دولت چقدر حقوق می گیری که همه اش از دفاع میکنی ...کار و زندگی نداری
ناشناس
| France |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
دوست ۲۳.۰۶
اتفاقا این نظر با پرچم فرانسه نظر من نیست ولی امشب چند نظر در حمایت دولت دادم و تابناک لطف کرد و منتشر کرد.فرمودی کار وزندگی نداری.عرض میکنم ندارم چرا که در دولت جناب روحانی بواسطه مالیات زیاد ناچار به تعطیلی کسب و کار خود شدم.اما از دولت دفاع میکنم چون نمیخواهم فرزندان من و بقیه فرزندان ایران مثل من بیکار و خانه نشین شوند.میدانم که ایرانی هیچ دلسوزی در دنیا ندارد غیر از هموطنش.نه ترامپ نه ماکرون نه پوتین و نه حتی خانم با وجدانی مانند خانم مرکل.از دولت دفاع میکنم چون قرار نیست اگر تیم ملی ما دو گل عقب افتاد حریف را تشویق کنیم .از تیم مذاکره دفاع میکنم چون به مصاف منتخب ستارگان بهترین تیمهای جهان رفتند و اتفاقا دست خالی برنگشتند.برای تشبیه تصور کنید تیم ایران در فوتبال با منتخبین برزیل و ارژانتین و اسپانیا و ایتالیا و...مسابقه بدهد و امتیاز بگیرد.فرضا چند بار پاس اشتباه داده باشند نباید بیرحمانه به انها تاخت.از دولت دفاع میکنم چون به اصلاحات امید دارم.اگر دولت اصولگرا یا دیگری مستقر بود هم انصاف رعایت میکنم و جایی که کارنامه قابل قبول دارند دفاع میکنم وگرنه غر نمیزنم و بار سنگین نمیکنم.دوست من تا زنده ایم امید داریم به بهبود اوضاع.هیچکس نیستم ولی به اندازه خودم که قطره ای هستم از دریا سعی میکنم سهم خودم برای کشورم را ادا کنم.پول هم بابت نظرم نمیگیرم که اگر چنین بود باید نامی مستعار میداشتم
ناشناس
| United States of America |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
۴۶-۲۳سخنانت درست هست و باید دولت مستقر را حمایت کرد ولی اشتباهش را هم گفت ولی نباید توهین یا تهمت باشد . دوم اینکه اگر دولت خواست نشد یا عمدا کاری را نکرد پس مجلس چکاره هست هم وزارا و هم رییس جمهور را ررکنار میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
شما خارج نشین ها حالتون خیلی خوبه
کاش همه به فکر ایجاد کار و تولید و اشغالزایی میبودند تا بفکرِ انتخابات مجلس و ریاست جمهوری. با این مدیران دیگر نیازی به دشمنیِ آمریکا نداریم
نود درصد سخنان احمدی نژاد دروس اخلاقی هست یعنی حرف های که بار اخلاقی دارد ولی رنگ‌و بوی سیاسی هم دارد . مثلا میگوید این مردم هستند که انقلاب کردند و آلان بدنبال احقاق حقشان هستند تا اینجا درست ولی برای اینکه فرافکنی ذهن‌مردم از غرب آسیا تا آمریکا هر مشکلی هست بمردم میگوید بجز مشکل ونزویلا و دوستان سیاسی . یعنی آیا در چین آدم اعدام نمیکنند . بنابراین برای مناطره با احمدی نژاد کسی باشد که تعارف را کنار بزند و از کودکی تا دبستان تا دانشگاه هر چی گفت و کرد با ایشان مناظره کند . بهتر جواب میدهد
خخخخ!
خخخخخخخخخخخخ!!
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ!!!
هر نظریه ای حتی در غالب علوم تجربی یا سیاسی اول تولید نظریه هست ولی برای اجرا مراتبی دارد . بعد در سطح کلان‌اجرا نمیکنند بلکه در سطح یک روستا یا یک دانشگاه بعد در سطح کلان جامعه اجرا میکنند و سپس در کتابهای علمی بمرور زمان اشکالات را رفع میکنند مگر در بلوک شرقی پول بین مردم یکسان پخش نمیشد . چی شد همه مردم کار میکردند اما فروشگاها خالی از مواد قضای بود و حکومت در فکر پیشرفت نظامی بود منطورم این هست که دادن یارانه نقدی فقط یک نطریه متروک بود که دوباره بعد از چندین سال توسط احمدی نزاد زنده شد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
تصحیح شد غذا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
برادر حرف خودت رو بزن چرا از کلماتی که بلد نیستی یا مفاهیم دور از ذهن خودت حرف میزنی غالب قضا اینجا همه تقریبا مثل هم هستیم راحت حرف بزن
من هم واقعا از صحبتهای ضد ونقض آقای صدیقی چیزی نفهمیدم
تابناک جان
اولا احمدی نژاد ریس ممهور دولتهای نهم و دهم بوده
دوما هاشمی طبا کیه جز یا کاندید
سوما می تونه روحانی مناطره کنه با احمدی نژاد
چهارما خصلت روحانی و احمدی نژاد یکی است فرار به جلو
میدونم انتشار نمیدی ولی برا مطالعه خودتون خوبه داداش
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
حسین جان درست هست ولی احمدی نژاد آلان اگر حرفی برای گفتن دارد باید راهکار و راه حل خودش در امور را بگوید نه فقط منتقد وضع موجود باشد باید بگوید من هم اشتباهاتی داشتم ولی ایشان باور ندارد که اشتباه کرده . ا
مردم برخی استانها و شهرها اگر باز دنبال احمدی نژاد فریاد میکشند بخاطر این هست که در این وضعیت کسادی پول و بیکاری کار دیگری ندارند . شخص دیگری که تحصیلکرده باشد و حرف علمی بزند را ندارند . لذا ایشان همیشه از این روزنه ها استفاده میکند . تنها ابزار ایشان در حوزه سیاست با دیگر رقبا این هست که من مثل شما غذا میخورم و مثل شما زندگی میکنم . ولی در حوزه تخصص در امر کشور کدام تخصص را دارد مردم چون احزاب قوی ندارند دنبال ایشان راه میفتند
پاسخ ها
ناشناس
| Italy |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
منم یه تحصیل کرده هستم و الان به این نتیجه رسیدم احمدی نژاد داه درست رو میرفت. درسته اطرافیانش تا حدودی انحراف داشتند اما خودش انسان درستی بود و . هست. میارزه با فساد تاوان داره
درود بر احمدی نژاد پاک دست
هم اکنون کلیپی بمن ارسال شد که از تفاسیر آقای قرایتی هست که میگوید مرد میتواند زنش را کتک بزند . خدایا کجا برم سرم را به این بخاری هیزمی خیلی داغ بکوبم یا نه موبایل را بکوبم تو سرم .
یک حسی به آدم میگه احمدی نژاد بد نبود البته تبلیغات علیه ایشان خیلی سنگین بود ولی به عنوان یک فرد از قدرت برای خودش چیزی برنداشت هرچند زمینه را شاید برای فساد افرادی مثل زنجانی فراهم کرد اما آدم هایی هم بودند که در سو استفاده از بیت المال کم نگذاشتند ویلا نشینی کردند تحصیلات در خارج برای خود و خانواده شان سفارش پست و مقام برای فرزندان گرفتن زمین و خانه البته اینها هم زمینه ساز فساد برای دیگران بودند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
ایول
بعداز ماهها اومدم ببینم در لایکها تغییررئیه دادی یا نه منی که هرروز به سایتت سرمیزدم ازسابقه ی سرچ هم حذفت کردم. خداحافظ
خدا را شکر
آقای روحانی بیکاری را کاهش داده
البته تورم هم کنترل شده
نمیدانم منتشر میکنید یا نه ولی به نظر میرسد برخی از آنهایی که در انقلاب نقش داشتند در این چهل سال امتحان خود را پس دادند و مردود شدند اصلا نتوانستند به یک اقتصاد اسلامی درست کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
برادر منظورت کدام اقتصاد هست لوازم و ابزارهای اجرای و کنترلی آن اقتصاد چیست . حقیقتا من در این مواردی که گفتی مطالعه کردم . بیشترش درسهای اخلاقی هست که به مردم جامعه تکلیف شرعی میکند که ثروت داری به فقرا کمک کن و حالا کمک نکرد میدانی چه حکمی براش دارند ولی علم براش راه حل دارد و میگوید هر چیزی را که میخری حتی یک دانه سیب باشد در موقع حرید ارزش افزوده و مالیات آنرا در همان دقیقه پرداخت میکنی و سپس همان پول به خزانه دولت میرود . یا مثلادر مورد سپرده ای مردم نزد بانک بود کدام یک از مراجع از سپرده مردم بخاطر تورم دفاع کردند هیچکدام فقط حرف هست ابزار کار ندارد یادت نیست در چند سال پیش رسانه ملی پشت سر هم به مردم تبایغ میکرد سپرده با نرخ ۲۵ درصد حالا چی شد . پول های یک سری از کارمندان و مردم عادی در حسابشان بود و گروهی دیگر تبدیل به کالا و خانه و خودرو کردند و یود بردند ولی کلاه یر سپرده گذار بود و دنبال پول خود در خیابان ها فریاد میکنند .
طرف به ۶ میلیون ایرانی میگه یابو تابناک منتشر می کند اما یه نفر از احمدی نژاد تعریف می کند سانسور میشود این هم سایت خبری تحلیلی
تابناک حالت خوبه چرا نظرات رو تحریف میکنی
آقای کامبیز مهدی‌زاده هم آیندش از همین الان تظمینی درس مثل آقای ترکان که این همه پست توی جمهوری اسلامی دارد و از همه پست هاش حقوق میگیره
اگر داماد روحانی معاون وزیر نشود اگر پسر رحمانی مشاور وزیر نشود استعداد این نابغه ها و نخبه ها هدر برود؟؟؟؟ علی برکت الله
من به هموطنان بزرگوار عرض میکنم که دیگر با کشتی شکسته سیاسی احمدی نژاد به پیشرفت نخواهیم رسید . همانطور که با سخنان روحانی و وعده های که دادند . بنابراین اشکال از روحانی و احمدی نژاد نیست اشکال از ساختار هست . ساختار دمکراسی اشتباه چیده شده که روحانی فقط بابت خواندن استاد شجریان چند میلیون رای اوردند ولی هدف مردم که خواندن آهنگ نبود کنسرت نبود مگر در موبابل خودم صدای شجریان را دارم . منظورم این هست رییس جمهور باید اقتصاد دان باشد . اولین مسله در قانون اساسی باید در شروط رییس جمهور این باشد اقتصاد دان باشد
رئیس جمهور دیگه داماد نمیخوام؟
از سخنان آقای احمدی نژاد که میگوید من دلم برای فلانی میسوزد . خدایی من هم دلم برات میسوزه . دلیلم این هست که هیچ کدام از افراد سیاسی با تجربه نمیاد بمردمش وعده دهد که هر ایرانی یک باغ با ویلا داشته باشد یا مثل روحانی بگوید من دلم میخواد آب خزر به سمت جنوب بره . کجاست کار و حرف کارشناسی ‌. متاسفانه شاید عده ای مثل سالهای قبل از ایشان خواستند که بعنوان پیاده و جنگنده از همین حالا تو با تبیلغ شروع کن تا ببینیم چی میشود تو برای ما با دولت مستقر بجنگ . این روش هم اشتباه هست .
اگر من رییس جمهور شدم دیگر مردم فیش درب منزل نخواهند دید چون همه چی رایگان هست . برای شما منزل میسازم . بیمه میکنم و درمان و تحصیل رایگان هست . برای همه خانه رایگان میسازم . آخه به این حرف هانظریه پردازی میگویند . چه فایده دارد که بمردم وعده ویلا بدهی بعد ساختمان و آپارتمان درست کنی مثل قوطی کبریت که اگر زمین لرزه آمد چند صد نفر چه جوری از راه پله ها فرار کنند . مگر برای خروج اضطراری یک درب خروج تعبیه میکنند . پول بده دست مردم هم زودتر خانه مسیازند هم هزینه کمتر هست هم محکم میسازند . نظارت هم با نظام مهندسی باشد کجای دنیا دولت خانه میسازد
دامادآقای روحانی چه استعدادو تحصیلاتی دارند که ما نداریم؟!
کلا این وزیر صنعت بی اختیار است.
پ ن پ ! می خواستی داماد من معاون وزیر بشه ؟،
در سازمان زمین شناسی حداقل دهها نفر دکترای علوم زمین ، زمین شناسی و دکترای نفت باسواد، شایسته و توانمند دارن خدمت میکنند که سابقه کارشون بیش از دوسوم سن و سال داماد روحانی هست و علاوه بر داشتن توان مدیریتی تمام چم و خم و زیر وبالا و وظایف و اهداف و توانمندیهای سازمان و نیروهاش رو میشناسن و حالا جناب روحانی که شعار شایسته سالاری میده داماد خودشو به ضرب و زور قدرت و با یک گواهی اختراع چپونده به این سازمان تخصصی. اولین اثرش اینه که بشدت تو ذوق همه نیروهای آن سازمان میخوره و اگر ذره ای شوق کار و تلاش داشتند از بین میره. در ثانی این کار در هر کشوری اتفاق بیفته روزنامه ها «رسانه ها» روز بعدش کاری میکنن که هر دو نفر استعفاء بدن. بدا بحال ما.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
بیزحمت برای پاسخ به پرسش شما سرچ کنید الیگارشی چیست . که الیگارشی در روسیه نمونه بارز آن هست که هر چند سال مردوف با پوتین جابجا میشود . چرا . چون مردم روسیه هم هنوز بعد از فروپاشی در حال تجربه دمکراسی هستند
من اصلا با احمدی نژاد رای ندادم ولی بهش میگویم درود بر احمدی نژاد . درود بر روحانی . درود بر قالیباف و یا هر کسی . این حرف ها شعار مشکل ما را حل نمیکند . نظریه پردازی افراد سیاسی مثل اژغدی برای جامعه مشکل درست میکند . اشکال از روحانی نیست از احمدی نزاد نیست اشکال در رویه ای هست که در جامعه باب شده که نتیجه این نظریه پردازی جدای از قانون شده است که آقا زادگی رونق پیدا کرده . هم خون من هم مدهب من . هم‌کیش من . هم هم هم دیگران چی
نظر خاصی ندارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
آفرین آفرین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
خوب مگه مجبوری نظر بدی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
نمکدوووون
زهرا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
الان بخندیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خخخخخخخخخخخخخ
گرچه احمدی نزاد را هیچ وقت مناسب رییس جمهوری نمی دانم ولی متاسفم از دولت اقای روحانی که اوج سومدیریت را در این سالها دیدم و چه بلایی که دولت راستگویان به سر این کشور نیاورد
خدایا این کشور را از دروغ نجات بده
من نمیدونم چه خصومتی با سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور دارند. بعد از اینکه ریس قبلی آن ۲۰ سال ریاست سازمان بود و برکنار شد خانم .. را به جای ایشان انتخاب کردند و بعد معاون اکتشاف را از بیرون سازمان زمین شناسی به ایشان تحمیل کردند که هیچ شناختی از اکتشاف مواد معدنی ندارد و از روزی که آمده به دنبال کارهای تبلیغاتی است و در صورتی که در خود سازمان زمین شناسی کارشناسان با تجربه ای وجود دارد که از بدو ورود تا به امروز چندین معدن برای کشور اکتشاف کرده اند و الآن هم کمتر از یکسال ریس آن تغییر میکند و کسی را دارند وارد سازمان میکنند که هیچ تجربه زمین شناسی ندارد و به نظرم دارند برای سازمان زمین شناسی کشور با این تغییرات عجیب و غریب نقشه هایی می کشند که کشور را به مواد معدنی وابسته کنند و به جایی برسانند که مواد را از خارج وارد کنند
اینها ذخایر هستن هر کاری بخوان می کنن کشور ارثیه خودشانه بعد جوری دارنن مردم بدبین میکنن این دوتابیتها بی تدبیر
در همین نوشتار درصد خانه ، اوضاع ایران آنقدر آشفته است که هیچ کسی احساس امنیت نمیکند ؟ اما با این حال مردم کار خود را میکنند ،و حکومتگران جمهوری اسلامی هم کار خود را میکنند ؟ بگونهٔ دو خط موازی ؟که فقط یک مانع کوچک لازم است که این دو خط با هم تلاقی کنند ؟ که یکی از آن موانع میتوان. گسترش بیشتر فقر باشد ؟ که عامل آن بازاری ،و کسبه ،و تجار ،ودلال ،و دولت است ؟ که حداکثر ۴٪ جمعیت را تشکیل میدهند ،و در مقابل ۹۶٪ مردم در تنگنای معیشتی گرفتار میباشند ،که این بزرگترین خطر است ،،،،
باعث خوشحالی هست که در خبرها آمده در اسلو طرفین درگیری با هم تفاهم نامه صلح امضا کردند . اینهمه خسارت مالی و جانی را کی جواب میده اینهمه زیر ساخت های کشورهای مسلمان خراب شده کی جواب میده اگر قرار بود آخر هر جنگی صلح باشه دیگه چرا جنگ کردید . بهرحال جلوی ضرر را هر وقت بگیری نعمت هست .
خانم کلینتون با حداقل چهار میلیون رای کمتر البته رای الکترا از ترامپ کمتر رای اورد ولی بمردمش در کنار ترامپ وعده داد که زنان این سقف شیشه ای ریاست جمهوری را خواهند شکست ولی دیگر در ترکیب دولت در سایه قرار نگرفت چون قانون به او و اوباما حتی جان کری این اجازه را نداده است منظورم این هست که دولت مستقر ما کی بر سر احمدی نزاد فریاد خولهد زد که آقا برو کنار تا دو سال بعد که وقتش رسید تبلیعات کن .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
در اون كشور آزادي است. ولي در كشور ما مشكل حقوق
داره، به اين خاطر است
آیا مردم انقلاب کردند وخون دادند که اقوام وخویشان مسولین پست مدیریتی بگیرند آقایان مدعی حقوق حلال ایا با این وصف حقوق مسولین ورانتخواران که مدیر شدند حلال است ما داریم به کجا میرویم وبه جای فیلترینگ سایت ها حضرات طوری عمل کنند که مردم به این ها توجه نکنند نه اینکه صورت مسله را پاک کنند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بی زحمت بیشتر به تاریخ مطالعه بفرمایید همیشه دعوا سر فامیل بازی بوده است هر کدام شمشیر به کمر بسته به مردم میگفتند باید مطیع ایل من . خاندان من . هم‌کیش من باشی غیر از من خودی نیست . اکثریت مردم در تعاریف بالا در غیر خودی قرار گرفتند و این شکاف بزرگی شد و سپس جنگ و درگیری شده بود . همیشه دعوا سر برادر من . خواهر آن و داداش این و آن بود . تاریخ بهترین گزینه جهت برون رفت ملت ها هست ماتی که تاریخ نخواند محکوم به سرنوشت تاریخ هست موفق باشی
داماد رییس جمهور که دانشجو میباشد معاون وزیر هم هست.
این یعنی وضعیت خیلی بده
رحمت به شیر مادر آقای ازغدی زبان خیلی ها هستی حرف دل خیلی از مردم از حنجره شما بیرون می آید چشم بیدار مغز متفکر انقلابی شما خدا حفظت کنه
آیا این آقا داماددرزمینه کاری تجربه هم دارد یا ابنکه براساس نسبت فامیلی انتصاب شده است اگرچنبن نیست پس چرا برای دیگر جوانها که فامیل دردولت ندارند کاری نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
ان شاالله صاحب تجربه می شوند.
به هرحال آزمون و خطا رو برای همین مواقع گذاشتن دیگه
"داماد روحاني معاون وزير صنعت شد"
اینم از روحانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
فریدون جان کجاس؟ مبارک است در آستانه شصت و چند سالگی دکتر هم شدن.
آقای ازعدی برای کی این حرفا رو میزنن؟!
متولد 64 انموقع وزیر............................یا خود خدا .............اینها می خواهند برای مملکت ما تصمیم بگیرند.البت پدرزنها و پداران بد جوری دارند نسلشان را گسترش می دهند . .............نه خدایی هست ...............متولیدن 57 به بالا هنوز بیکارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
بنا بر جوانگرایی است دیگر. علی برکت الله
كامنت ها را خواندم، ديدم چقدر اظهارنظرهاي متنوعي وجود داره، فهميدم حرف زدن خيلي راحته، ولي عمل كردن چه مشكل!!
پاسخ ها
عماد
| United States of America |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
سلام برادر . در قانون باید جستجو کرد که آیا استخدام بستگان در جه یک در مراکز اداری و وزارتخانه ها امکان دارد یا نه اگر دارد که کار خلافی نکرده اگر خلاف کرده اول باید از ارگانهای بالا دستی شروع کرد از کجا معلوم هست که در جای دیگری تمام از وابستگان خود استفاده نکردند . دوست من قانون چی میگوید بچسب به قانون
آقاي رييس جمهور، درود بر انسانيت. داماد اهري شما بايد از بيكاري در مي آمد چون داماد شما بود. هم سنش تجربه را نشان مي ده! و هم پست هايي كه در اول راه گرفته حقش هست!.علي بركت ا...
جاه و منصب ار نيست ما را خاطر خرم كه هست/
برگ شادي گرنباشد، سينه بي غم كه هست/
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
این آقا دوماد سوابق درخشانی در مدیریت داشته و در حال حاضر هم دانشجوی دکترا هستن ... به به
ولی یه قانونی هم هست که برای همه بجز اقازاده ها اجرا میشه و اون منع تحصیل و اشتغال همزمان تمام وقت در ادارات و سازمانهای دولتی است
اگر کسی میتونه مدعی بشه دانشجوی دکترا بودن یک کار نیمه وقت این عمل را توجیه کنه ماهم روشن بشیم
در حقیقت ایشون با اوووووون همه سابقه مدیریت موفق و اختراعات مثبت هیچوقت سر کار نبودنو و تمرکز نداشتند
ویا سرکار بودن و سرکلاسها نبودند که با این تفاصیل مدرکشون باید خیلی خیلی معتبر و واقعی باشه

گویا با تصورشون بر اینه که با دسته کورها طرفن
داماد رییس جمهور!!! عملا جامعه تبدیل به اشراف زاده ها یا همان نژاد برتر و دون پایه می شود. و مردمان دون پایه حق رسیدن به مقامات بالا نمی شوند مگر اینکه داماد رییس جمهور یا وزیر شوند. این با ارزشهای انقلابمون فاصله دارد. آدم یاد شهدا می افتد که چقدر خالصانه و بدون هیچ چشم داشتی با خون خود ایران عزیز را حفظ نمودند. حالا داماد رییس جمهور یک دفعه میشود معاون وزیر در حالی که هم رده های آن حتی دنبال یک شغل با حداقلی هستند اتفاقا بامدیریت صنعتی .
با ورود داماد آقاي رئيس جمهور به و وزارت قيمت ايران خودرو و.. جرات پيدا كردند قيمت خودرو را تا 1.5 برابر بالا ببرند
رحیم پور این حرفا نگه چی بگه!!!
داماد ها همه جا هستند
معاون وزیر صنعت نیز در نمایشگاه بین المللی استخدام شد
آقاي احمد امیر آبادی فراهانی خيلي دمت گرم ،
احمدی نژاد دردل مردم جا داره آقا..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
لابد ته دل مردم.
ضمنا از خودت مایه بذار نه مردم
آشنای غریب مناظره کنید نه فرافکنی
دکتتتتتتر روحانی بعید میدونم از این کارا بکنه . برای آقای روحانی داماد و غیر داماد نداریم . همه در مقابل قانون برابر هستن البته در این مورد این یکی برابرتره . الی برکه ال..ه .
فکرنکنم روحانی جلوی احمدی نژاد حرفی برای گفتن داشته باشه. کارنامه احمدی روی کاغذ به مراتب درخشان تره. به گفته خانم کلینتن "ما نگران بودیم که اگر به همین ترتیب پیش بره ایران تبدیل به قدرت اقتصادی منطقه و جهان بشه" حیف شد. احمدی داشت یک سری کارهای زیربنایی می کرد اینا نذاشتن، هنوز هاوی مطرح نبود و سامسونگ لک لک میکرد احمدی تولید گوشی داخلی راه انداخت اینا نذاشتن. سرچر داخلی یوز و ... راه انداخت اینا مسخره کردن. هسته ای رو رونق داد اینا سیمانش کردن. میلیونها مسکن مهر ساخت مسخرش کردن. سفرهای استانی و سرکشی داشت اینا مسخره کردن. حیف شد ریش و قیچی رو دادیم دست این روشنفکرنماها. من یکی گول خوردم. . واقعا متاسفم.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
یکبار گول خوردی
دو بار خوردی
سه بار خوردی...
ببینم برای بارهای بعدیت هم چاره ای جز گول خوردن داری؟
انتخاب دیگه ای هم برای گول نخوردن هست؟
امروز‌برای‌رجز‌خوانی‌نیازی‌به‌عالم‌غیب‌نیست‌اگر‌چند‌نقطه‌ضعف‌و‌گفتنی‌نا‌گفته‌ ‌داشته‌باشی‌‌می‌توانی‌مدام‌باج‌بگیری‌همه‌کسانی ‌که‌اختلاص‌های‌کلانی‌داشته‌اند‌گفتنی‌هایی‌داشته‌اند‌که‌نگفنه‌اند
اگر اینهمه بغض و کینه و روسر هم پریدن ها تبدیل به تعامل و کارهای خوب میشد این کشور گلستان میشد ما جملگی از مسولین گرفته تا ردهای مختلف جامعه تا خود را اصلاح نکنیم و مقید به آن نباشیم که باید در تمام سطوح درست کار کرده و کاری بکنیم که چرخ اقتصادی به حرکت ادامه دهد همان آش و همان کاسه خواهدبود و این عقب ماندگی را محال است که با این نگرشها و بی عملی حل و فصل بکنیم تنها انتقاد و بیان مسائل گرهی از مشکلات را حل نمی کند در عمل باید نشان داد که چقدر کارها روی اصول و قانون است و گرنه سالهاست که حرف میزنیم و وقتی به آن عمل نمیشود وضعیت فعلی تجسم عینی آن است و همه گناه را به گردن هم میاندازند بدون اینکه طرفین کار مثبتی انجام داده باشند
آقای ظریف هم هیچ هنری نداشت. آخه چه خدمتی به ملت کرد. چرا تعریف بی خود میکنید خود روحانی مملکت را به این روز انداخت وتمام... تمام حرف های آنها خلاف واقعیت بود آن بر جام وآند وضع دلار و ماشین وخانه و فقر وبی کاری وجد یدن هم دامدش گذاشته مسول قسمتی
سلام
تابناک عزیز لطفا مثبت و منفی هارو برگردون. اینجوری اصلا مشخص نمیشه اکثر نظرات مخاطبین چی هست. برای تیم تحلیل تابناک هم مثبت و منفی میتونه خیلی مناسب باشه. از نظر من یجور فرار از واقعیت های جامعه است عدم وجود مثبت و منفی.
اقای احمدی نژاد کار خلافی نکردهکه شما انفده براشفته شدید . گفته بیاد مناظره کنیم نکنه شما خودتون رو ازما بهترون میدونید . اقایون همه چیز دون
شاه داماد هم که معاون وزیر شد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خب چیه؟
شب عروسیش بهش کادو نداده بود حالا داد
البته اقای احمدی نژاد حق دارد با این لحن صحبت کند یادمان نرفته در مناظره با اقای موسوی چه تهمت هایی که نزدند چون پشت به کوه داشتند واحتما لا دارند وعیبهای خود واطرافیا ن را نمیبینند ولی عیبهای دیگران را با درشت نمایی کردن میبینند فراموش نکردند همه مشکلاتی را که خودشان داشتند برای این ها هم هست چون بارفتن ایشان که مشکلات را باخود نبردند بلکه چند برابر تحویل دادند ولی اینکه بد عمل شده ویا خوب در صلاحیت ایشان نیست که رای دهند خیلی زرنگ هستند اشتباهات کاری های خودشان را توجیح کنند البته نیاز نیست دوستانشان الحق والا نصاف خوب کارهای دولتهای 11 و 12 را مثل زمان خاتمی ورفسنجانی خوب بد نشان دادند ولی نتوانستند احمدی نژاد را تطهیر کنند از بالا تا پایین سعی کردند ولی اش خیلی شور بود ودوره بعد هم اصول گرا هم اصلاح طلب فکر نکنم چیزی برای گفتن داشته باشند باید نفر سوم باشد که مردم ندانند چه میکند وچون چهل سال ما بدنبال تجربه کردند بودیم دوره های بعدی هم به همین منوال میباشد وقتی میگویند شما برای مسولیت مناسب نیستید بهتان برمیخورد
درود بر احمدی نژاد . اینکه از اول سیاستمدار نباشی . اینکه با پوشیدن لباس کارگری به جمع کارگران و غدای مثل انها بخوری . اینکه مشکلات داخلی کشورت را ول کنی کجا به یک سیاستمدار اخلاقی سازگار هست . متاسفانه گروهی ایده پرداز روز و شب به کشورهای دیگر حتی اقتصاد آنها را زیر سوال میبرند . بجای اینکه در موقع افتتاح پروژه ای بروند نگاه کنند و ببینند آیا این پروژه ای که ساخته شده پیچ و مهره اش محکم هست یا نه آیا مصالح خوب استفاده شده . آیا موقعیت مناسب برای پروژه تعریف شده .... یک ساعت سخنرانی اخلاقی سپس گیر دادن به غرب این شده سیاستمداری آقایان .
بالاخرا داماد است باید مدارج ترقی را طی کنند مثل همه اینهایی که دستی بر اتش دارند باید فامیل ها مشغول باشند وجالب تر اینکه این اشنایا وفامیلها در همه دوران مثل اچار فرانسه هستند وبهر پیچی میخورند از کارمند ساده گرفته تا فرماندار وورزش وصنعت وفناوری خلاصه هر کجا که نیاز باشند این جنابان حاضرند ومختص روحانی هم نیست احمدی نژاد کسی را رییس بیمارستان کرده بود وهم سواد ان کار را نداشت وهم خیلی جوان بود ولی خوب اشنا بود میگم اگر هریک از مسئولان دختر دم بخت دارند من پسر بیکار وفوق لیسانس دارم حاضرم به غلامی برفستم البته این غلامی ظاهری باطن اربابی دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خب الان وقتش بود که این اتفاق بیفته
اگر سال دیگه اتفاق می افتاد می گفتن که چون اواخر خدمتشه داره حاتم بخشی می کنه به فامیلاش
به به پسر وزیر کشور و وزیر صنعت کردن ایشون هم پسر روحانی را معاون خود کرده....
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
مديرعامل پتروشيمي شازند خواهرزاده آقاي جهانگيري هم مدير عامل ايميدرو شد
جناب آقای صدیقی، آنچه که باعث زمین خوردن برجام و پرش قیمت ارز شد همین عدم انسجام داخلی و موشک پرانی بود
درود بر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
خوش به حالت.
میگویند خوشا آنان که هر از بر ندانند.
با سلام احمدی نژاد و روحانی دو روی یک سکه هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
تا بحال که دعواها و مناظره های این حضرات همش فیلم بوده و دعوایی بر سر لحاف ملا
انقلابه چه سمتی میرود و جقدر به اهداف خود رسیده ؟
کشت و کارشعار مرگ و درود چه نتیجه ای برای جامعه ایرانی داشته ؟
فرزندان پاک سرزمین ما را چه شده ؟
باسلام، نظرات دوستان در خصوص درخواست مناظره اقای احمدی نژاد محترم، لیکن باید واقع بین بود،اگر مناظره ای بین اقای روحانی واحمدی نژاد در سیما باشد ،چه اتفاقی ممکن است بروز دهد که یک عده انقدر نگران هستند؟در اینجا نگرانی یک عده به لحاظ زیر سوال رفتن اقدامات اقای حسن روحانی است، چرا کسی که اقدامات احمدی نژاد را مردود میدانست ،خودش همراه شده؟چه حرکتی را اقای روحانی انجام داد که نتیجه مطلوب تر از کاراحمدی نژاد داشت؟
اگه فرزند روحانی معاون نشود پس میخواهی من یا تو بشویم
اشتباه کردید که گفتید احمدی نژاد اینطوری صحبت کرده!! از تحریف سخنان این و آن خجالت بکشید و به روز قیامت اعتقاد داشته باشید!!! فیلم سخنان احمدی نژاد بسیار واضح و باکیفیت تو فضای مجازی هست، برید ببینید
قدیما تو محل ما غربتیها میامدند و جا خوش میکردند ما هم میرفتیم با آنها مذاکره میکردیم خیلی راحت غربتیها سر ما کلاه میگذاشتند و دار و ندارمان را میگرفتند و ما هم دلمان خوش بود که با آنها با زبان محله ای خرسه ای حرف می زدیم تا منظورمان را نفهمند
درود بر احمدی نژاد و یارانش ...
احمدی نژاد اگر صحبتی میکرد قولی به مردم می داد انجام می داد هزاران نفر را صاحب خانه کند سفره مردم پر نعنت بود تو روستاها بروید ببیندی چه خدماتی کرد ند در زمان احمدی نژاد این دولت یک دولت اشراف گر پول بیت المال را آنور آب می فرستند برای بچه هاشون حال کنند
جناب رحیم پوربجای اینکه وقت مردم را با حرفهای بی عملی که در صداو سیمای میلی تلف کنند جرات و جسارت ناشی از خواندن نهج البلاغه و سیره امامان دارند رو همه یکجا جمع کنند و این سخنان ارزشمند و تفاسیر عالی از نهج البلاغه را برای مسئولان مملکت بزنن
بزرگترین درس مولای متقیان بعد از تقوا و عدالتشون شجاعتشون بود چیزی که گمان نکنم مسئولان بعد خواندن و تفسیر نهج البلاغه چیزی از اون درک کرده باشند
کسی مولای متقیان را بخاطر مرد حرف بودن ستایش نمیکنه جناب رحیم پور ایشون مرد عمل بودند
هیچ کس جرائت مناظره با دکتر محمود نداره این دولت اگه همشون جمع بشن محمود همه رو درو میکنه
تاب ناک شعور اجتمای ات کو
مجلس که ازروحانی بازخواست نمیکنه قوه قضاییه هم که ایرادی به رییس جمهورنمیگیره نطق تلویزیونی هم که مجری مثل مجسمه باید بنشینه لااقل بیاد با احمدی نژادمناظره کنه ، این همه وعده داده یکیش راعمل نکرده چوپان دروغگو هم دوبار دروغ گفت مردم دیگه به حرفاش گوش ندادند، گلابی های برجام هم به زرشک تبدیل شد علی برکت الله
با سلام،
حرف های جناب مهندس ترکان را جدی بگیریم !
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی