بازدید 19168
هزار و پانصد وششمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

بادامچیان: دوره اصلاح‌طلبی و اصولگرایی تمام شده است/بازگشت دوباره رحیم‌پور ازغدی به نماز جمعه/جدال توییتری ضرغامی و آشنا به «زنونابین» ختم شد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اظهارات «کریمی قدوسی» صدای «سیاوشی» را درآورد/محکومیت ضرغامی به پرداخت جزای نقدی/کشف جاده‌ای باستانی در سیستان و بلوچستان و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 12 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اظهارات کریمی قدوسی صدای سیاوشی را درآورد

یک نماینده مجلس درباره اظهارات کریمی قدوسی گفت: اینکه پنجاه درصد نمایندگان به فکر فروپاشی نظام هستند یعنی چه؟ یعنی پنجاه درصد مردم که این نمایندگان را انتخاب کرده‌اند به فکر فروپاشی نظام هستند؟ این چه حرفی است. بیست تا سی درصد مردم را که خودتان کنار زدید پنجاه درصد را هم این‌گونه اضافه کردید! چرا این عده فکر می‌کنند فقط خودشان حامی نظام هستند و دیگران را متهم به فروپاشی می‌کنند؟ استدلال و دلیلشان چیست؟ طبیه سیاوشی در گفت وگو با ایلنا، درباره اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه «۵۰ درصد این مجلس به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است»، گفت: آن عده قلیلی از نمایندگان که چنین توهین‌ها و اتهاماتی را به دیگر نمایندگان از جناح‌های مختلف بیان می‌کنند باید متوجه باشند که یک سنگ بنا از دیوار اعتماد مردم را بیرون می‌کشند و خارج می‌کنند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این‌ گونه رفتار‌ها به اعتماد عمومی مردم لطمه می‌زند که این امر خود خیانت به نظام محسوب می‌شود. وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس نیمی از نظام محسوب می‌شوند و هرگونه تعرض این چنینی خلاف منافع نظام و مصالح عمومی کشور محسوب می‌شود؛ بنابراین باید تحت پیگرد حقوقی قرار گیرد.

بادامچیان: دوره اصلاح‌طلبی و اصولگرایی تمام شده است

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در حساب توئیتری‌اش با هشتگ اصولگرایی، اصلاح‌طلبی، مردم و طرحی نو نوشت: در آغاز دهه پنجم جناح بندی‌ها شکل دیگری می‌گیرد #اصولگرایی با تعریف فعلی فاقد انسجام بخشی و امیداوری برای مردم است #اصلاحطلبی هم که به ناامیدی‌ها انجامیده است.

پس #طرحی_نو باید...

بازگشت دوباره رحیم‌پور ازغدی به نمازجمعه

حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از مدت‌ها برای سخنرانی به نمازجمعه تهران خواهد آمد. نماز عبادی J سیاسی جمعه این هفته تهران به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی در مصلی تهران اقامه خواهد شد. پیش از خطبه‌های نماز جمعه نیز حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی بعد از مدت‌ها به مناسبت سالروز تشکیل این شورا به ایراد سخنرانی می‌پردازد. به گزارش تسنیم، ستاد نماز جمعه تهران از خرداد سال ۹۳ از حسن رحیم‌پور ازغدی برای سخنرانی در پیش از خطبه‌های نماز جمعه دعوت کرده بود تا مباحثی تحت عنوان «بازار اسلامی» ارائه دهد. در آبان‌ماه سال ۹۴، این دعوت‌ها از وی متوقف شده بود که واکنش‌هایی بین دانشجویان و مردم برای دعوت دوباره از وی به‌دنبال داشت.

سر منشأ حادثه تروریستی چابهار مشخص شد

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی چابهار گفت: سر منشأ خارجی این حادثه تروریستی مشخص است، محل تردد، اسکان و تحرک گروه تروریستی انصارالشیطان که مسئولیت این اقدام را به عهده گرفته است، در داخل خاک پاکستان است. محمدهادی مرعشی در گفت وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی چابهار بیان کرد: با سرنخ‌هایی که از تحقیقات اولیه درباره این حادثه تروریستی به دست آمد، تعداد ۱۰ تن بازداشت شدند و هنوز زود است که در این باره اظهار نظر نهایی کنیم. افراد بازداشت شده مظنون هستند و باید درباره آن‌ها به نتایج دقیق برسیم.

جدال توییتری ضرغامی و آشنا به «زنونابین» ختم شد

مجادله توییتری عزت الله ضرغامی و حسام الدین آشنا موضوع جالبی بود که دو روزی است کاربران فضای مجازی را با خود همراه کرده است. مجادله توییتری رئیس اسبق رسانه ملی و عضو شورای نظات بر صداوسیما که باعث شده بود تا بسیاری از کاربران توجه‌شان جلب شود، با از دسترس خارج شدن حسام الدین آشنا پایان یافت! روز گذشته عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در توییر خود با انتشار تصاویری از سخنرانی‌اش در یکی از دانشگاه‌ها نوشت: «کارنامه دولت در پروژه ملی پیام رسان داخلی، بسیار منفی است. اگر این دولت، در زمان جنگ تحمیلی سر کار بود، هرگز صنایع خودکفایی در مقابل دشمن شکل نمی‌گرفت.» این توییت ضرغامی به سرعت در فضای مجازی چرخید و منجر به واکنش‌های زیادی از سوی کاربران شد. از جمله واکنش‌های مهم به توییت ضرغامی، واکنش حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور بود. او در توییتر خود درباره انتقادات ضرغامی نوشت: «کدام دولت در زمان جنگ سرکار بوده است؟! ضرغامی هم در پاسخ به این واکنش حسام آشنا از لغت زنانوبین استفاده کرد؛ همان کلمه‌ای که چند روز پیش و در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان و بازدید از همشهریان سرخه‌ای خود، جهانی شده بود! زنونابین کلمه‌ی سرخه‌ای به معنای «می‌دانم، ولی نمی‌گویم!» است. این کلمه که کلیدواژه حسن روحانی در سخنرانی اخیرش بود، چند روزی نیز جز ترند‌های شبکه‌های اجتماعی قرار داشت. تنها چند ساعت پس از این واکنش‌ها اکانت حسام‌الدین آشنا از دسترس خارج شد!

محکومیت ضرغامی به پرداخت جزای نقدی

عزت‌الله ضرغامی به دلیل وجود پرونده شکایتی از او در دوران ریاستش بر صداوسیما، از سوی دیوان محاسبات به پرداخت جزای نقدی محکوم شده و از این روی، هر ماه سه میلیون تومان از حقوقش کسر می‌شود. رئیس اسبق سازمان صداوسیما چهارشنبه هفته پیش با حضور در برنامه روز دانشجوی دانشگاه یزد در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان درباره اینکه «فیش حقوقی» او چقدر است، گفته: «من از معدود کسانی هستم که جز حقوق ثابت کارمندی صداوسیما، هیچ حقوق دیگری ندارم. با توجه به افزایش درآمدی که صورت گرفته است، حقوق من ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. البته با توجه به اضافه‌کاری‌هایی که برخی اوقات دوستان لطف می‌کنند و می‌دهند بیشتر می‌شود.»

او در ادامه سخنان خود ادامه می‌دهد: «اخیراً دیوان محاسبات طی چهار سال اخیر، با وجود آنکه من دیگر در سازمان نیستم، چندین جلسه دادگاه برای من تشکیل داده است. گویا برای شبکه‌ای تله‌فیلمی ساخته شده و این شبکه حدود بیست میلیون تومان به این فرد نداده است و نامه شکایت این فرد را برای من به‌عنوان رئیس صداوسیما می‌فرستند. در حالی که من چهار سال پیش از این سمت برکنار شدم، من هم تا جایی که می‌توانم به آن‌ها پاسخ می‌دهم و جمع‌آوری می‌کنم.»

نقوی حسینی: دولت مسئول معیشت مردم است

نقوی حسینی، نماینده مردم ورامین و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود مطلبی منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است: چرا دولت بر قیمت کالا‌ها و اجناس نظارت ندارد و قیمت‌ها پایین نیامده است؟ مگر دلار ارزان نشد؟ دولت مسئول معیشت مردم است.

کشف جاده‌ای باستانی درسیستان و بلوچستان

علیرضا جلالزایی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان: جاده‌ای باستانی در مسیر زاهدان ـ کرمان کشف شد. این جاده در مسیر شهر نصرت آباد زاهدان به شهرستان فهرج استان کرمان قرار دارد. در اطراف این جاده آثاری نیم دایره مانند دیده می‌شود که ممکن است استراحتگاه و یا کاروانسرا‌هایی در طول مسیر بوده باشد. از این جاده برای عبور درشکه و احشام استفاده می‌شده است. در حال حاضر پژوهش‌ها برای تعیین قدمت این جاده و همچنین اقدامات لازم برای ثبت آن ادامه دارد. /اداره کل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان

آخرین اظهارات کدخدایی درباره «CFT»

سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان نسبت به حوزه اجرا و چگونگی اجرا اصلاً دخالت نمی‌کند؛ آنچه بر عهده این شوراست، انطباق با شرع مقدس و قانون اساسی است. ماده ۶ CFT اعلام کرده شما نمی‌توانید به بهانه‌های سیاسی، فلسفی، نژادی و قومی حق شرطی بگذارید و فقط ماده ۲۴ است که ارجاع به داوری و ICJ دارد. در بحث‌های سیاسی، شورای نگهبان نگاه سیاسی به مفهوم اینکه سیاسی‌کاری کند یا از روش‌های مرسوم در بازار سیاست استفاده کند ندارد./ تسنیم

خطر جنگ آب در خاورمیانه جدی است

ستاد ژئوپلیتیک دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: اگر کشوری ۴۰ درصد منابع آبی خود را استفاده کند به عنوان کشور بحران زده شناخته می‌شود، نکته قابل توجه این که ایران ۸۰ درصد منابع آبی خود را استفاده می‌کند. علاوه بر این متأسفانه ما ۹۰ درصد منابع خود را در کشاورزی استفاده می‌کنیم که ۶۰ درصد این مقدار هم هدر می‌رود. بحران آب جنوب غربی آسیا ممکن است در کوتاه مدت به درگیری‌های داخلی و جنگ‌های بین کشوری منجر شود./ ایسنا

اعتراف نماینده مجلس ششم به بی فایده بودن استعفای دسته جمعی وکلای آن دوره

علی تاجرنیا با تأکید بر اینکه استعفاکردن از موضع نمایندگی مردم هیچ توجیهی ندارد، گفت: حتی استعفای نمایندگان مجلس ششم نیز با وجود سیاسی و کلی بودن موضوع آن‌طور که انتظار می‌رفت مورد حمایت افکار عمومی قرار نگرفت. بخشی از این عدم حمایت به خاطر تبلیغات رسانه‌ای بود و مردم را به این نتیجه رسانده بود که این موضوع به خود نمایندگان مربوط می‌شود نه مردم. به اعتقاد من استعفا در هر صورتی نقض عهد با رأی‌دهندگان است و توجیه ندارد، مگر آنکه به یک تصمیم‌گیری جمعی درست ختم شود. /شرق

ماجرای تبلیغ بهداشتی مهناز افشار ادامه دارد

دکتر مهدی شادنوش، رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت با اشاره به حواشی مطرح درباره آمپول «نالوکسان» و نظر سازمان جهانی بهداشت در این باره، گفت: یکی از مراجع مورد نظر معاونت درمان وزارت بھداشت، نظرات سازمان جھانی بھداشت است. طبق مطالعات کارشناسان وزارت بھداشت در آگوست ٢٠١٨ سازمان بھداشت جھانی توصیه کرد که تدابیری اتخاذ شود تا داروی نالوکسان در اختیار جامعه بیماران معتاد با ریسک بالای مصرف، خانواده و اطرافیان آنھا گذاشته شود. /ایسنا

قانون بازنشستگی باید شامل ائمه جمعه هم بشود

هادی غفاری، عضو شورای مرکزی مجمع نیرو‌های خط امام درباره شمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان درباره ائمه جمعه گفت: امروز جامعه به روحانیونی احتیاج دارد که به علم روز مسلط باشند نه امام جمعه‌ای که اصلا نمی‌داند fatf چیست. حتی اگر این قانون شامل همه هم نشود برخی باید داوطلب باشند تا جوانان با نشاط و پرتلاش در این جایگاه‌ها قرار بگیرند، زیرا امثال ما کارخودشان را کردند و الان هم بهتر از این نمی‌توانند کار کنند. منع به کارگیری بازنشستگان درباره ائمه جمعه علاوه بر مبحث قانونی، از منظر اخلاقی هم قابل بحث است که باید از هر دو بعد مورد بررسی قرار گیرد.

عضویت رژیم صهیونیستی در FATF اهمیتی برای ما ندارد

بروجردی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عضویت اسرائیل در FATF اهمیتی برای ما ندارد. ما طبق روال کار خود را انجام می‌دهیم. رژیم صهیونیستی چه عضو FATF باشد و چه نباشد، سیاست‌هایش را دنبال کرده و تلاش می‌کند فشار‌های اقتصادی بیشتری به جمهوری اسلامی ایران وارد کند./ ایسنا

FATF یک برنامه غربی، عربی و عبری است

آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، صبح امروز در درس خارج فقه خود که با حضور علما، طلاب و روحانیان در شبستان مسجد اعظم قم و در جوار حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد، گفت: مسئولان با مردم با صداقت حرف بزنند، مردم بیدار و هشیارند، وعده‌های دروغین به مردم ندهید. وی تصریح کرد: برخی پس از تصویب برجام اظهار کردند همه‌ چیز ارزان شد، مردم می‌دانند این سخنان درست نیست، برجام برای مردم کاری نکرد. این مرجع تقلید با اشاره به طرح «FATF» و «CFT» در مجلس و پیگیری آن از سوی برخی نمایندگان و دولت، افزود: این کنوانسیون‌ها طرحی است که صهیونیست‌ها آن را درست کرده‌اند و می‌خواهند ایران آن را امضا کند، معنایش چیست؟ این یک برنامه غربی، عربی و عبری است، که یهود و صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند. وی ادامه داد: «FATF» و «CFT» پروژه‌ای برای نفوذ غرب به ایران است، از این ‌روی، علما و حوزه علمیه در برابر تصویب این‌گونه طرح‌های نفوذی سکوت نخواهد کرد و در طول تاریخ این موضوع ثابت‌ شده است.

رئیسی، لاریجانی را عامل شکست خود در انتخابات می‌داند

جلال میرزایی عضو فراکسیون امید معتقد است انتقادات اخیر رئیسی، لاریجانی را نشانه گرفته است. وی با اشاره به ادعای رئیسی در مورد پخش جزوه علیه او از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس، گفت: ندیده ام کاظم جلالی علیه کسی جزوه پخش کند. البته دلیل رفتار و ادعای رئیسی واضح است، این‌ها فکر می‌کنند لاریجانی رقیبشان است و هدف آن‌ها هم از مطرح کردن اسم کاظم جلالی در واقع لاریجانی است و می‌خواهند بگویند شکست اصولگرایان در انتخابات بر گردن لاریجانی است. بهتر است امثال رئیسی علت شکست را در گفتمان و رویکرد خود جستجو کند.

اکانت توییتر آشنا مسدود شد

صفحه شخصی حسام الدین آشنا در توییتر به دلایل نامشخص از سوی این شبکه اجتماعی مسدود شد. صفحه رسمی حسام الدین آشنا معاون فرهنگی رئیس جمهور در توییتر با حدود ۸۶ هزار نفر دنبال کننده، توسط مدیریت این شبکه اجتماعی، مسدود شد. حسام الدین آشنا مشاور روحانی، صفحه‌ای بسیار فعال در توییتر داشت و همواره در موضوعات مختلف روز کشور، در این صفحه مطالبی را منتشر می‌کرد.

آیت الله سبحانی: برداشتن تکالیف دانش‌آموزان مدارس بر خلاف سنت قرآن است

آیت‌الله جعفر سبحانی روز چهارشنبه در درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم افزود: هزاران سال است بشر تجربه کرده، اگر کسی بخواهد به مراتب بالا برسد باید زحمت بکشد، با کار آسان انسان به مراتب بالا دست پیدا نمی‌کند. آیت الله سبحانی اضافه کرد: شنیده می‌شود امروز در مدارس تکالیف را از دانش آموزان برداشته اند که کار درستی نیست و نباید دانش آموز بعد از مدرسه رها شود، بلکه باید مغز و فکر او با انجام تکلیف مشغول شود. وی ادامه داد: این شیوه بر خلاف قرآن، حدیث، سیره علما و برگان ما می‌باشد و بنابراین وزیر آموزش و پرورش باید به این مسأله رسیدگی نماید و این نظر در مدارس برگردد و همانند سابق از دانش آموز تکلیف خواسته شود. آیت الله سبحانی در ادامه با بیان این که وهابی‌ها هر لحظه به شبهه افکنی می‌پردازند، خاطرنشان کرد: بتازگی این شبهه را مطرح کرده اند که چرا شما وقتی آب می‌خورید یزید را لعن می‌کنید، در حالی که امیرالمومنین (ع) فرموده ناسزا ندهید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۸
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۱۰۰
شرایط خاص تحریم ارزش پول ملی ما را در پایینترین سطح قرار داده.این یک فرصت اقتصادی عالی برای ایرانیان مقیم خارج کشور است.انها که سالهای قبل از ایران رفتند و قصد دارند دوران بازنشستگی را در وطنشان سپری کنند،تنها با ۱۰۰هزار دلار میتوانند در بهترین مناطق خوش اب و هوای شمال ویلای بزرگی بخرند،یا اپارتمان قابل قبولی در تهران.دولت واردات ارز به هر مقدار را ازاد کرده و هر کسی از شما سوال و جواب کند این مقدار پول را چرا وارد میکنی از طرف دولت اجازه دارید بزنید در دهانش(:
البته بجز شما جناب خاوری.شما باز نگردید.همچنین جناب برایان هوک گفته به پرونده اقازادگان مقیم امریکا رسیدگی میکند پس قبل از اینکه هوک راست از ایشان دریافت کنید اموالتان را نقد کرده به ایران بازگردید.شرایط امروز شانس بزرگی است برای اهل معامله که شاید هیچگاه دوباره در زندگیتان تکرار نشود.به ایران برگردید با ۵ دلار بهترین رستوران بروید و با ۳۰ دلار کت و شلوار بخرید و بپوشید.
البته در کنار سود بردن شما مملکت هم از ارز شما استفاده خواهد کرد و قدر دان شما خواهد بود.
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
سرور گرامی استاد گرانقدر جناب آقای علی مطهری بتازگی فرموده اند :
حدس می‌زنم مردم هم موافق افزایش قیمت بنزین هستند!
چه نتیجه ای می توان از سخن این بزرگوار گرفت؟
جز این که خط و مشی تمامی اصلاح طلبان در ایران این است که بعداز ناکارآمدی و ازدست دادن زمام امور، بهترین راهکار، گران کردن ارز و بنزین و حامل های انرژی و جبران کسری ها، از جیب خود مردم است؟

چه موافق باشید و چه موافق نباشید تا ابدالدهر فقط یک نفر بود، هست و خواهد بود که چه خوب چه بد، سرمایه های خدادادی ایران و پول نفت و حق مردم ایران رو به خودشون داد و اکنون نیز وعده یارانه چندصدهزارتومنی رو داده و اون کسی نیست جز محمود احمدی نژاد
مطمئناً بعداز محقق شدن این وعده توسط او قیمت کالاها دیگر از اینی که هست بالاتر نمیرود
مثلاً اگر احمدی نژاد یارانه چندصدهزارتومانی به مردم بدهد پراید چهل میلیونی الآن میشود صد میلیون تومان؟! یا دلار ده هزارتومانی الآن میشود صدهزارتومان؟! یا سکه چهار میلیونی الآن میشود ده میلیون تومان؟! یا خانه سیصدچهارصدمیلیونی الآن میشود یک میلیارد تومان؟! نه همه میدانند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد
چطور گرانی بنزینی که جناب مطهری از آن دم میزنند بر گرانی بقیه اجناس تأثیر نخواهد گذاشت؟!
به هرحال رؤسای جمهور بعد از احمدی نژاد هیچگاه جرئت سپردن سرمایه های این ملت رو به خود ملت نخواهند داشت
یک زمانی یکسری شبهِ روشنفکر میگفتند این کار احمدی نژاد بسیار اشتباه است و سرمایه های اکنون ایرانزمین باید در اختیار آیندگان باشد
درحالیکه هرروز صبح که خبرها را میخواندیم پر شده بود از خبر چپاول سرمایه های ملت توسط آقازادگان و نجیب زادگان و معاونان و مشاوران رئیس جمهور و وزرا !!!
همان زمان بود که وقتی گفتند که اوباما دومیلیارد دلار پول ایران را بلوکه کرده ناراحت نشدم زیرا اگر آمریکا بلوکه نمیکرد بدست ملت هم نمیرسید
این است دردِ امروز سرزمین آریایی

احمدی نژاد فقط در اواخر دورانش «عالی» نبود
اما ما در کل این شش سال بعد از او، «هیچ خوبی و خیری» ندیدیم چه رسد به «عالی»!
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
خطاب به فیلترشکن فرانسه
تو با پنجاه هزار تومن میری بهترین رستوران ایران و با سیصد هزار تومن بهترین کت و شلوار رو میخری؟ خخخ
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
آغاز جنگی دیگر توسط خان محمد علی آقا! مثل اینکه کلاً خوشت میاد که همه رو بندازی به جون همدیگه! هرچند با حرفات موافقم! ولی زندگیه دیگه میگذره! فقط صدسال اولش سخته!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
افسرده ام
ای کاش آقا زاده بودم
اما خوب اکسیژن هست هوا هست ولی کم هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
با شما احمدی نژادیها نبود جناب خان محمد از جزایر اندونزی.با وطن دوستان بود.اونهایی که معامله برد برد رو دوست دارن
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
ناشناس۲۲:۰۳ یعنی منظور مطهری این بوده که بنزین فقط واسه وطندوستانی چون دوستداران و دلباختگان رحانی و جهانگیری و نوبخت گرون بشه???!!! خخخ
ف ف
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
دوستان مطهری اصلا حرفش این نبود این تلویزیون موزی حرفاشو بریده بریده و دلبخواه پخش کرد حالا هی با طناب صدا و سیما برید تو چاه
دوره اصلاح و اصول گرایی تمام شده، حالا بشینیم یک اصطلاح جدید پیدا کنیم مردم رو باهاش فریب بدیم دوباره، چند باره
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
آقای بادامچیان فراموش کرده اند که همه بد بختی های ما از این حریص های موتلفه میباشد حال میخواهند جست مترقیانه بگیرند و موتلفه را راه حل عنوان کنند.
مردم بهتر می دانند که چه باید بکنند ،فقط جا نخورید ، در راه است.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
دوره اصلاحات هرگز تمام نمی شود چاره ای جز اصلاح امور نیست حتا اگر اصلاح طلبان نباشند
آقاجان پدر صاحب ما رو همین تکالیف درآودند زمانی که دانش آموز بودیم جناب آیت الله سبحانی ُدانش آموز بدبخت با نوشتن متن تکراری چی یاد میگیره به جای این تکالیف بدردنخور لااقل عملی روش نون درآوردن برخورد درست اجتماعی روش درست زندگی به دانش آموز یاد بدین
اولین باره کریمی قدوسی یک حرف راست
در مورد موضعگیری های جدید قالیباف و رییسی و ضرغامی هم واقعا خیلی زود وارد گود انتخابات شده اند و فقط بفکر گذاشتن هر چه زودتر زنبیل در صف هستند
ولی واقعا اگر کمی بهتر فکر میکردند احتمال اینکه در این دو سال چه اتفاقاتی ممکن است بروز کند در اینکار خود کمی تعمل به خرج میدادند .
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
ولی بنظرم درصد و یکم اشتباه گفت.پایداری چیها کمتر از این حرفا هستن در مجلس
جناب بادامچیان مزاح می فرمایند. "طرحی نو" آنهم با موتلفه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!
نه اتفاقا

در 1400 دوباره یک اصلاح طلب یا اصولگرا رای خواهد آورد چون شورای نگهبان چاره و انتخابی برای مردم غیر از یک عده انگشت شمار که همیشه در 40 سال گذشته کاندید میشدند باقی نخواهد گذاشت و غیر از آن عده خاص همه را بدون بررسی، رد صلاحیت مینماید

سوال من این است که این شورا چگونه صلاحیت حسن روحانی را تایید صلاحیت میکند البته غیر از حسن روحانی این موضوع در مورد احمدی نژاد ، هاشمی و سایرین هم صدق میکند

با این وجود مردم ایران به هر کس وعده بزرگتری بدهد رای خواهند داد
نفوذ غرب در ایران؟؟؟!!! ما به هیچ وجه و حتی سر سوزنی نمیگذاریم غرب در ایران رخنه و نفوذ کند و این از عدم کارایی تحریمها مشخص است و تمام این سروصداها مثل کمبود دارو و فقر و کپرنشینان و کوله بران دروغهایی است که صهیونیسم جنایتکار ساخته است.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
ولی همین هفته یک هم روستایی ما که کولبر بود و پدر ۴ فرزند و تازه توانسته بود یک خانه ۴۰ متری انهم در روستا بسازد به اسم عبدالقادر صالحیان کشته شد و من مطمئنم این خبر دروغ نبود
حضرت ایت الله سبحانی مرجع عالیقدر و بزرگوار،کودکان مدارس ابتدایی گاهی زیر بار سنگینی کتب درسی که در کوله پشتیشان است خم شده اند.امروز اگر صحبتی مطرح میشود باید جامعه اقناع شود.راه حل اینست که پیشنهاد حضرتعالی ازمایش شود و عده ای از کودکان در مدرسه ای تحت نظر حضرتعالی با مدل پیشنهادی شما تحصیل کنند و نتیجه مورد مطالعه قرار گیرد اگر مفید بود برای کل جامعه تجویز شود.
اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در حساب توئیتری‌اش با هشتگ اصولگرایی، اصلاح‌طلبی، مردم و طرحی نو نوشت: در آغاز دهه پنجم جناح بندی‌ها شکل دیگری می‌گیرد #اصولگرایی با تعریف فعلی فاقد انسجام بخشی و امیداوری برای مردم است #اصلاحطلبی هم که به ناامیدی‌ها انجامیده است.

پس #طرحی_نو باید...______
بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم

فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد

من و ساقی به هم تازیم و بنیادش براندازیم

شراب ارغوانی را گلاب اندر قدح ریزیم

نسیم عطرگردان را شِکَر در مجمر اندازیم

چو در دست است رودی خوش بزن مطرب سرودی خوش

که دست افشان غزل خوانیم و پاکوبان سر اندازیم

صبا خاک وجود ما بدان عالی جناب انداز

بود کان شاه خوبان را نظر بر منظر اندازیم

یکی از عقل می‌لافد یکی طامات می‌بافد

بیا کاین داوری‌ها را به پیش داور اندازیم

________حضرت بادامچیان گل گفتی ومن طرح نو ارائه میکنم اصولگرایان به قانون اساسی تجاوز کردند وبوسیله دستگاه نظارت مردم را ازدورخارج کردند به اصل قانون اساسی یعنی دورانداختن نظارت استصوابی برگردید مردم رجال با لیاقت وکاردان انتخاب میکنند
آقای بادمچیان تازه بعد از 70 سالگی به فکر طرح نو افتادند؟ طرح نو نیاز به آدمهای نو هم داره نه با آدمها با تفکرات کهنه
پاسخ ها
تجموریان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
برای انکه تاجرانی مانند بادمچیان طرحی نو دراندازند من فقیر ایرانی یک حق دارم که بهش حق رای می گویند . این حق را از حالا تا اخر عمر به قیمت 34 سنت میفروشم . کسی هم مجانی خواست بردارد . چون محاله دیگر از این حقم استفاده کنم
حمید از مشهد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
شما که پیری را نشانه تحجر در تفکر میدانید چرا به شعر حافظ استناد میکنید
حضرت حافظ که منهلق به قرن هفتم است
آدم فقیر همه جا هست در خود اروپا و آمریکا و حتی ژاپن هم فقیر هست. این دولت ها نیستند که مسئول معیشت مردم هستند بلکه این خود مردم هستند که مسئول هستند.

وقتی یک آدم فقیر هست و مشکلات اقتصادی داره چرا باید زاد و ولد کنه و فقر و مشکلات خودش رو به یک انسان بیگناه منتقل کنه. این رو بدونید که سرنوشت هر فردی در درجه اول در دست والدین او و به مقدار بسیار ناچیز در دستان خود فرد هست

دوستان فقر حتی بر تکامل مغز و نوع تصمیم گیری های فرد نیز تاثیر میزاره و این رو تحقیقات علمی که با بررسی ام آر ای مغز کودکان در خانواده های فقیر و ثروتمند انجام شده ثابت کردند. افراد فقیر در زندگی خود تصمیمات اشتباه بیشتری میگیرند

پس تو رو جدتون اگر بیکار و فقیر و ندار هستید یا مشکل روانی دارید و اعصاب ندارید دور بچه دار شدن رو خط بکشید چون کسی مشکلات شما رو حل نمیکنه و اون بچه بدبخت هم خیلی تلاش کنه در نهایت یکی مثل خود شما خواهد شد.
پاسخ ها
ایرانی
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
شما در موضوعی همین کامنت رو میذاری خیلی توی فضای مجازی نباش برو بیرون بگرد تفریح کن
ناشناس
| Germany |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
خ خ خ

به کوری چشم تو جمعیت ایران رو به 1 میلیارد نفر می رسونیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
جناب خ خ خ
چند تا خ خخدیگه پیدا کن کمکت کنند ،. واقعا لازم است یک جمعیت زیاد گرسنه داشته باشیم که مثل کرم در هم بلولند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
زندگی درآینده با بچه بیشتر می ارزه وگرنه کسی نیست تا باهاش حرف بزنی چه برسه زندگی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
اگر آدم های فقیر نباشند و همه بچه ها بخواهند دکتر و مهندس بشوند کارهای شهری و ساختمان سازی و کارگری را چه کسی انجام خواهد داد؟!
الانم 2/5ملیون افغانی بروند در کشور فاجعه اتفاق خواهد افتاد.
ناشناس
| France |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
این گفته شما پایه علمی ندارد. نوابغی در همین خانواده‌های فقیر رشد و نمو کرده‌اند که در هیچ خانواده ثروتمند و مرفه بی دردی یافت نمیشود. ولی طبق تمکن مالی باید بچه دار شد.
بادامچیان اصول گرایی و اصلاح طلبی پایان یافته است
خوب مردم با نئو اصول گرایی و نئو اصلاح طلبی سرگرم کنید.
حضرات که خوب بلدن قناری جای کلاغ قالب بزنن.
استاد رحیمی پور اذغوی باید در رأس مدیریت باشند. ای کاش رئیس جمهور شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
کیه که بفهمه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
خخخخ ای حراف!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
موافقم
ناشناس
| France |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
درود بر استاد رحیم پور ازغدی، آن علامه دهر و آن مبسوط اللسان، و متخصص در فن بیان، و در هر رشته صاحب نظری بدون شک و گمان
شما که اینقدر اگاه هستید:
دوستان شما در مجلس و دولت که حتی ترجمه را هم بلد نبودند بکنند که خوشبینانه ترین ان است که حتی می توان گفت عمدا ترجمه را اشتباه کردند و بعد می فرستند به شورای نگهبان و پیوست ان هم که بماند جا گذاشتند در مورد اینfatf
5 سال پیش با 50 میلیون تومن پول میشد یک جهیزیه خوب تهیه کرد الان برای همون وسایل باید 500 میلیون تومن پول کنار بزاری

کدوم خانواده ای میتونه این پول رو تهیه کنه و از همه مهمتر کدوم جوانی هست که بتونه در این شرایط خونه و ماشین تهیه کنه مگر اینکه یک خانواده ثروتمند داشته باشه که به اون کمک کنن

البته میشه به صورت سرخونه یا همون داماد سرخونه هم تا آخر عمر با ذلت زندگی کرد اما مرگ بهتر از زندگی با ذلت هست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
الانم میشه با 50 میلیون جهیزیه خوب تهیه کرد اگر وسایل ایرانی بگیرین
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
ولا وسایل ایرانی مفتش هم نمی ارزه
مردم دارن زیر بارگرانی له می شن ،بعد برخی از ترس جرات ندارن به مسائل اصلی بپردازن
اینکه عده ای از نمایندگان اهداف خودشون رو به همه چیز حتی کشور و مردم و اسلام ترجیح می دن یک واقعیته.
سخنان و موضع گیری ها و رای های بعضی نمایندگان و دولتی ها در این مدت کاملا هدف اینها را نشان داده که به دنبال لیبرالیسم فرهنگی و اقتصادی در کشور هستن.
لیبرالیسم یعنی جامعه از دین و ارزش های دینی و انسانی پاکسازی بشه و اصالت سود و منفعت برقرار باشه. یعنی ثروت و زندگی خوب فقط در دست سرمایه داران باشه و بقیه مردم باید برای نیازهای زندگیشون از سر و کله هم بالا برن و مدام در حال دویدن و تنش باشن.
وضعیت حال حاضر جامعه نتیجه تفکر لیبرالهای غربگراست.
میگن یه ایرانی مرد شب اول قبر ملک الموت گفت دینت چیست طرف گفت زنو نابین ملک الموت گفت امامت کیست گفت زنونابین ملک الموت رفت نزد خداوند گفت یه نفر هست هر چی ازش می پرسم میگه زنونابین خداوند فرمود اون ایرانیه ولش کنید بذار یه مدت بمونه با فضای اینجا آشنا بشه
جالبه در حال حاضر خیلی از دستگاه های دولتی به بهانه تحریم پرداخت اضافه کاری را محدود کرده اند ولی آقای ضرغامی که در سازمان صدا و سیما حضور ندارند اضافه کاری میگیرند!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
عزیز مدرکت؟
بادامچیان . حزب شما از طریق بازاریان شهرستانها ۲۵۰ هزار رای آورده . نمایندگی طیف فکری چه افرادی هستند . نماینده بازاریان دهه ۲۰ و ۳۰ هستند . مشخصات متولدین این دهه را بررسی کنید که حساب و کتاب مغازه شان هنوز چرتکه هست . در اقلیت هستند به حزب اکثریت تیوری و فرضیه میفرمایند . این دیگر چه جور دمکراسی در ایران هست . حزب در ته جدول هست به حزب پیروز کسب تکلیف دارد جالب همه چیز ما حتی سیاسی کاری جالب هست . تو برو باغ خود را بیل بزن
اقای بادامچیان اولشو خوب اومدی دیگه باید اصولگرایی و اقلاح طلبی خالی بندی بره کنار
ولی طرح نو اینبار دیگه قسمت شما نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
یعنی قراره کی بیاد؟شنیدم چند تا مریخی رو فارسی یاد دادن بیان مملکتمونو گل و بلبل کنن.بابا جون نفر بعدی هم که بیاد باز از بین خود ماست.فقط این وسط چند سالی در جا میزنیم تا جدیدا هم راه اختلاس و اقازادگی رو یاد بگیرن.بابا جون بخدا اگر ملت کتاب زیاد نخونن و اگاهی بالا نره وضع بدتر میشه و بهتر نمیشه.شما اگر تونستی دروغ به خورد چند تا ادم تحصیلکرده بدی درسته.ولی منکه هنوز نمیبینم ایرانی جماعت اهل مطالعه باشه.پس هر کی بیاد همین اش و همین کاسه
دیگه موردی نمونده که برخی درموردش اظهارنظرنکنند . لا تقف مالیس لک به علم
بعضی جوری به مردم وعده دادند که با برجام تمام مشکلات حل میشود . ...... حالا با برجام چه چیزی بدست آمد چه چیزی بدست نیامد . پس آلان داری غنی سازی میکنی پس چی هست مگر همین را تو خیابان فریاد نمیزدی . حالا اگر امریکا کنار رفت چون این قرار داد ترامپ میگوید و ادعا برایش سودی ندارد . چرا فواید را نمیکی ولی ضررش را میگی شما با آمریکا در جنگ اقتصادی هستید . ضررهای اف ای تی اف چی هست . نبودن و مضراتش را هم بمردم میگویید یا نه . برای همه کشورها ضرردارد حتی عراق
امروز جامعه به روحانیونی احتیاج دارد که به علم روز مسلط باشند نه امام جمعه‌ای که اصلا نمی‌داند fatf چیست........ولی بعضی ها حتی بلد نیستند آن را تلفظ کنند ولی پست مهمتری دارند
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
خیلی ها علم روز دارند ولی عمامه ندارند نمی شه از اونها استفاده کرد
غربی ، عربی ، عبری !!! الله اکبر !
بنظر من هم برداشتن تکالیف مدرسه اشتباه است
همه نظام های آموزشی می خواهند دانش آموزان با خلاقیت فردی و روحیه پرسشگر داشته باشند در ایران هنوز مشق زیاد و دود چراغ و کتاب های پوسیده ملاک آموزش است
حالا دیدید حرف مهناز افشار درست بود وزارت بهداشت و پزشکان اول مخالف نالوکسان بودند برای اینکه اصلا با این دارو آشنایی نداشتند اما بعد که تحقیق کردند متوجه بیسوادی خودشان شدند مشخص شد سواد داریوش اقبالی خیلی بیشتر است
برای فریب دادن ماحزبهای جدیدبیاورید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
خ خ خ

آفرین بهترین نظر امشب نظر شماست
مگر ملاک و شاخص سخنان افراد نیست . فکر کنید هاشمی همه کاره کشور بود همین اصولگرایانی که آلان دادو فغان راه میندازند آنوقت باید تسلیم سخنان هاشمی بودند نه قانون . حالا شما حساب کنید چهل سال دیگر باز ملاک قانون نیست بلکه نطر شخص مهم تر هست .
سال ۵۱ در مدرسه ابتدای روستا معلم ما سپاه دانش بود یادم هست اکثر دانش آموزان باید در تمام کارهای دامداری و کشاورزی باید به خانواده کمک میکردند متاسفانه تکلیف درس اینقدر زیاد بود که دانش آموز تا پاسی از شب در حال نوشتن بود . چرا افرادی هنوز حسرت گذشته را میخورند . مگر قرار هست یک کلمه را چند بار بنویسند آخه برای یک کلمه را میگفتند ده صفحه بنویس . چقدر دفتر مصرف میشد . چرا همیشه در حسرت گذشته گرفتار شدیم آینده چی میشه
دوست دارم وارزومه یه روز صبح از خواب بیدار بشم و با خبر بشم اصولگرا و اصلاحطلبان کناررفتن و امور کشورم افتاده دست چند تا دلسوز.خدایا یعنی میشه؟؟؟؟
زایمان پشت سرهم . فشار خون و قند خون بالای زنان باعث میشد که فرزندان انها در کلاس درس باخاطر کم کاری تیرویید ارثی هوس و استعداد کمتری داشتند و متاسفانه چقدر بخاطر نوشتن ض . ُث . ظ ض س چوب خوردند . دوباره بین معلم و دانش آموز تنش ایجاد کردن چه فایده دارد
دولت در تمام دنیا جواب میدهد ولی در ایران نه . شرکت های خصوصی و اقتصاد غیر دولتی در تمام دنیا جواب میدهد بجز ایران . داشتن احزاب قوی در تمام دنیا جواب میدهد بجز ایران . اف ای تی اف ‌همه عضویت دارند بجز ایران اصلا جور در نمیاید . در همه جا دولت سخن میگوید دولت پاسخ گو هست . دولت و مجلس سیاست گداری میکنند . بنابراین با تحلیل بالا میشود گفت که پس چرا میخولهند خودرو سازی را هم در دست بگیرند . دلیلش این هست خیل عطیم افراد خودی را جا سازی کنند . این افراد بیکار خودی کجا باید کار کنند حداقل دلشان خوش هست بیکاری را حل کرده اند
رحیم پور ازغدی عباسی تریبون نداشته باشن میخای زیبا کلام تریبون دار باشه یا تاجزاده ؟!
رئیس جمهور ضرغامی ........!!!!!
چندبار بنویسید آرزو به دل نماند.
اقای ضرغامی ای کاش کمی صداقت میداشتی و حقوق واقعی خودتو اعلام میکردی ؟! ۹میلیون تومان و دوستان لطف میکنند یه ۲۰ میلیونی هم اضافه کاری میدن ؟! اخه دل ادم کباب میشه که کمرتان زیر تورم شکسته و از بیکاری تویئتر بازی میکنید ؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
عجب دوستان با معرفتی داری که اینقدر بذل و بخشش دارند ؟ لطفا بذارین نسل دهه ۵۰ و ۶۰ هم نفسی بکشن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
هرچی باشه از جهانگیری و نوبخت و عارف و زنگنه(وزیرنفت) بیشتر نمی گیره
با توجهدبه اینکه امسال اصلاحات بودجه توسط رهبری عزیز انجام میشود امیدواریم اولا بودجه نهادها و بنیادهای بی خاصیت و موازی کار هر چه زودتر تعدیل یا حذف شوند ؟! و در بحثرافزایش حقوق به کارمندانی که حقوق پایین دارند توجه ویژه بشه چرا که تورم زندگی انها را نابود مبکند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
آرزو بر جوانان عیب نیست
یادم در یک از سخنرانیهای رسمی از مسولین کشور شنیدم که میگفت . کشور ما را نمیخواهیم مثل کشور مالزی و اندونیزی باشیم که الگوی کشورهای اسلامی در شاخض تولیدی و اقتصادی هستند که مثلا ماتی محمد گفته با خروج شرکت های غربی در بیست سال پیش یک روزه اقتصاد انها فرو پاشید . سوال آلان کدام شرکت خارجی سرمایه اش را خارج کرد که چنین گرانی شده است . بنابراین با چنین تحلیلی اجازه ورود سرمایه گذاری در بخش های صنعتی را گرفتند و میخواهند خودشان بصورت دولتی دوباره اداره کارخانجات را در دست بگیرند این تیوری اقتصاد خودی هم از همین مبنا هست . یعنی شرکت های خارجی حق ورود ندارند مگر اینکه آن صنعت در کشور نباشد . پس تحمل کن تا چهل سال دیگر همین منوال قبول کن چون تز اقتصادی امثال ازغدی و عباسی میدهند تحمل کن تحملت را باراببر مقاومت کن . به روحانی گیر نده تحمل کن
اصلاح طلب .اصول گرا لطفا ملت را رهاکنید
این حضرات نباید در مورد هر چیزی نظر بدهند نمیشه که درهمه مسایل کارشناس بود
دمکراسی به لیبرالیسم ختم‌میشود . برو دوعت را بنوش . غیر دمکراسی به چی ختم میشود . لیبرالیسم به سرمایه داری ختم میشود . یه نگاهی به قبض آب و برق و واگذاری شرکت ها به خودی ها هم داشته باش قرار بود حقوق کارگر را با همان تفکر خودت سر وقت بدی چی شد . شما هم که پولدار شدید همان روش و منش غربی و خانه لوکس و ماشین میلیاردی سوار شدید . پس همه حرف ها سرگرم کردن مردم بود . همین موبایلی که دارید از هند لیبرالیسم هست چه بخواهید چه نخواهید تمام کشورها به لیبرالیسم ختم میشه چون داره درست میگه
جالبه دلار تو سامانه سنا ۱۱۵۰۹ تومان تو بازار ۱۰۰۰۰ تومان ؟؟! این بازی کثیف رو تموم کنید، نکنه دوباره میخواهید همین دلارها رو به ۱۶۰۰۰ تومان دوباره به ملت غالب کنید ؟!
بسمه تعالی
اصولگرا از اصلاح طلب و اطلاح طلب از اصول گرا بدش میآد و مردم از هر دو ، زیرا مملکت را با لج و لجبازیاشان به خاک سیاه نشاندن.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
من یک اصلاحطلبم که از اصولگرا بدم نمیاد چون میدونم اونها هم از زاویه دید خودشون دارن خدمت میکنن.البته تو هر دو جناح مختلس کلاش و ژن خوب هم داریم که اقلیتن.البته جزو مردم هم هستم وقبول دارم که اینا بعضی وقتا منافع حزبی رو به ملی ترجیح میدن بخاطر نااگاهی .چون ضربه به منافع ملی در نهایت ضربه به کل ملت از جمله" خودم "هست.چه کنیم دوست عزیز انسان به امید زنده است.انشالله درست میشه
اقای هاشمی وزیر محترم بهداشت چرا فکری به حال بهیاران نمیکنید حدود ۱۰ ساله به بهانه نداشتن مدرک نه طبقه ای گرفته ام و نه رتبه ای و ۲۴ سال سابقه حکمم ۲میلیون و پانصده در صورتی که پرستار نازه استخدام نظام سلامت شما ۳و نیم حقوق میگیره ؟! همه که شرایط ادامه تحصیل و پولش رو ندارند چرا دارید ظلم میکنید ؟ خدا نگذره از کسانی مملکت رو به سمت مدرک گرایی سوق دادند و قوانین خدمات کشوری رو تنظیم کردن .
لیبرالیسم از دین محافظت میکنه که مردم بر اثر تفکرات افراطی دین خودشان را از دست ندهند و به سمت سوسیالیزم سقوط نکند لیبرلیسم عقیده و بیان را محترم میشمارد . لیبرالیسم اگر بد هست در کشورهای لیبرالی مسجد و کلیسا برای چی هست آنها کار خودشان را بطور جداگانه انجام میدهند .
اقای ایت الله نوری همدانی میشه بگید این کنوانسیون fatf رو شما از کجا اوردید که سساخته دست صحیونیست هاست
آیا بهتر نیست مسائلی مانند تکلیف دانش اموزان و fatf را به کاردانان سپرد ؟
انگار این‌ملت تلسم شدند گرانی میشود میگوید احمدی نزاد حلش میکند . باید احمدی نزاد هم باشد اول باید مصوبات مجلس را اجرا کند .‌دوم در اقتصاد خصوصی در آینده تیوری اقتصادی احمدی نزاد و رییسی در بحث یارانه بدرد نخواهد خورد . باید دوباره یک انقلاب صنعتی صورت بگیرد اگر این تحول و تغییر صورت نگیرد در حقیقت مردم و کارگران و نعت گران بین چند اندیشه در سیاست اقتصادی صرر بیشتری خواهند کرد . اقتصاد ایران بسمت همان سرمایه داری برود بهتر از این هست که هر چهار سال معلوم نیست که اصلا چی هست فقط دروس اخلاقی نیست . کارایی ندارد
اصلاح طلبان و اصولگریان با رانت هه نخبگان مستقل و دلسوز مردم را حذف می کنند
سرور گرامی استاد گرانقدر جناب آقای علی مطهری بتازگی فرموده اند :
حدس می‌زنم مردم هم موافق افزایش قیمت بنزین هستند!
چه نتیجه ای می توان از سخن این بزرگوار 'گرفت
اللهم عجل لوليك الفرج سريعا.
بادام چیه که باید بشه کیلویی 180 هزار تومن

مگر خودمان آن را تولید نمیکنیم
اقای بادامچیان یک بار در عمرش حرف دل مردم را زده اند عمر اصولگرایی واصلاح طلبی به سر رسیده است ولی بایستی اضافه می کردند که دوره مردم فریبی به سر رسیده است
ضرغامی شدیدا داره خودش رو برای ریاست جمهوری دوره بعد آماده میکنه. اوضاع مملکت هم کاملا برای اون مهیاست.
زنده باد رحیم پور
عده ای هستند(به دلیل قوانین تابناک اسم نمیبرم) که سهم ها نجومی از بیت المال به بهانه های فرهنگی میگیرن و اونوقت این وضع فرهنگ ماست یعنی اصلا اثر گذاری لازم تو حوزه ای که ادعاش رو دارن ندارن اونوقت میان در حوزه هایی صحبت میکنند که اصلا سررشته ای ازش ندارن
دوره اصلاح‌طلبی و اصولگرایی تمام شده است!
نه دوره پسته و بادام برای ملت ایران تمام شد.
بازگلي به جمال آقاي هاشمي كارمندش 2/5 ميليون ميگيردبنده كارمند آقاي حجتي جهادهستم جكمم 1/400 است بااين گراني
تا انتخابات زمان زیادی مانده بعضی ها از الان تبلیغ رو شروع کردن مثل آقای ضرغامی
میخوام بگم یه جور حرف نزنید که پته تون روی آب ریخته شود
باز صد رحمت به بادامفروش که فهمید دوره اش تمام شده
نه اصلاح طلب میخواهیم نه اصوگرا تنها خدمت گذار مردم احمدی نزاد تنها حامی مردم احمدی نزاد تنها کسی که این روزها از مردم دفا ع میکند احمدی نزاد
طرحی نو یعنی اصلاح خود دعوت برای اصلاح دیگران صداقت عدالت اصلاح قانون اساسی ...
اصلاح طلبی تمام نشده بلکه اصولگرایی و حزب موتلفه تمام شده اصلاحات باید انجام گیرد . تکلیف شب با معلم هست ولی چرا دغدغه آقایان برای دانش آموزی نیست که ممکن هست صبحانه کامل نخورده به دانش اموزان تغذیه رایگان شیر یا خرما یا پنیر و میوه و پسته بدهند . چرا برای چنین مسایلی از نظام مطالبه نمیکنید . چرا نمیگویید که دولت باید به حقوق پایین معلمان توجه کند . چرا نگفتید مدارس کپری و فرسوده در سلن ملت ایران دیگر نیست . چرا چرا چرا به مشق شب چرا
ای کاش رحیم پور ازغدی و عباسی را در شهرستانی یا استانی مسولیت میدادند تا آن حرف های که از لای کتابهای هزار سال پیش برای مردم سخنرانی میکنند اجرا کنند . مثلا وقتی به سخنان انها توجه کنید میگویند باید اینکار را بکنند باید آن کار را نکنند . حیف هیت که نظریه پردازان را در جایی در دانشگاهی مسولیت بدهند تا تژ انها در اجرا گریبان کل جامعه را نگیرد یعنی در جایی اینقدر با مردم و اقشار جامعه کش مکش داشته باشند و به تجربه انها افزوده بشه . نه اینکه فقط حرف بزنند حرف خست که اینقدر گفتند دردی از مردم دوا نکرد حرف حرف
آقای بادامچیان اجازه بدهید نسل حاضر منقرض بشن و یا همگی الزامیر بگیرند بعد خود را از اصولگرایی جدا کنید . بن مایه اصولگرایی شما و دوستانتان هستند و بودند . الان که دوستانتان قابل کنترل نشدند و هر کس ساز خودشو میزنند آنوقت شما از نو اصولگرایی صحبت میکنید البته این آرمان های شماست ولی واقعیت را مردم تعیین می‌کنند آنهم از روی رفتار شماها . .
بادامچیان جان شکل اصولگرا و اصلاح طلب و میانه رو که جواب نداد شکل چهارم دیگر چه جوری هست یعنی شکل چهارم همان حزب شما بر قدرت بازار مسلکی هست . یعنی هم صادرات و هم واردات هم توزیع دست بازار باشد . این شکل چهارم را در محله ای از محلات تهران اجرا کنید تا مشخص بشه تو فکر شما چی هست . چند کلاس سواد میخواهد تا ادم بفمهمد که آقا کسی آلان باید به مردم و مسولین بفهماند که راه درست این نیست .با صد تا حزب هم درست نخواهد شد چون اشکال اساسی وجود دارد
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی