بازدید 47360
هزار و پانصد و سومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

توضیحات سیداحمد خمینی درباره انتشار تصویر حاشیه ساز/قالیباف: چهار درصدی‌ها خون مردم را می‌مکند/آخرین خبر از استعفای دسته‌جمعی ۱۸ نماینده مجلس/واکنش مهناز افشار به خبر احضارش به دادسرا

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند؛ صفایی فراهانی: اختیارات رئیس‌جمهور فقط ۲۵ درصد است/فرمانده مرزبانی: نماینده مجلس هنوز فرق کولبر و تروریست را نمی‌داند!/درخواست از شورای نگهبان: صلاحیت کریمی قدوسی بررسی شود/ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۰ 09 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

درخواست از شورای نگهبان: صلاحیت کریمی قدوسی بررسی شود

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، ادعای اخیر کریمی‌قدوسی، مبنی بر اینکه ۵۰ درصد مجلس به دنبال فروپاشی نظام است را خلاف منافع ملی و توهین به شعور مردم دانست و از شورای نگهبان خواستار دقت بیشتر در بررسی صلاحیت چنین افرادی شد. ابوالفضل سروش در توییتر خود نوشت: «ادعای اخیر کریمی قدوسی علیه نمایندگان مجلس خلاف منافع ملی و توهین به شعور مردم است. امیدوارم شورای نگهبان صلاحیت امثال کریمی قدوسی را که حضور و مواضع‌شان مصالح انقلاب، نظام، مردم و وحدت ملی را به خطر می‌اندازد را با دقت بیشتری بررسی کند.» روز گذشته، جواد کریمی قدوسی در توییتی گفت: ۵۰ درصد این مجلس به دنبال فروپاشی نظام جمهوری اسلامی است، سران فتنه ۸۸ به دنبال سقوط نظام جمهوری اسلامی بودند و حالا امروز ۵۰ درصد نمایندگان مجلس پشت تریبون می‌روند و از سران فتنه دفاع می‌کنند.

 
توضیحات سید احمد خمینی درباره انتشار تصویر حاشیه ساز/قالیباف: چهار درصدی‌ها خون مردم را می‌مکند/آخرین خبر از استعفای دسته‌جمعی ۱۸ نماینده مجلس/واکنش مهناز افشار به خبر احضارش به دادسرا
 
واکنش مهناز افشار به خبر احضارش به دادسرا: جایی نرفتم

مهناز افشار در توییتر خود نوشت:میگن میزان زده من رفتم دادسرا؟ بعضی از خبرنگاران خاص به غیر از رفقا و خبرنگاران شریف که همه میشناسیمشون و بعضی افراد مشخص که تو این مدت با شیرخشک و اخبار کذب نونشون تو روغن بوده چقدر خوشحال شدن از این خبر:)نه جانم جایی نرفتم هنوز و فعلا هستم در خدمت خانواده!

ظریف به نامه دادستان کل کشور پاسخ داد

سخنگوی قوه قضاییه گفت: بحث بودن و عدم پولشویی نیست بحثی که از آقای ظریف توضیح خواستند این بود که صحبت طوری مطرح شده بود که گویی افراد مخالف این لوایح، پولشویی می‌کنند که ایشان هم گفتند من کلی گفتم و به کسی نسبت ندادم. پس ایشان نامه را پاسخ دادند. محسنی اژه‌ای در پاسخ به این که دادستان در خصوص سخنان وزیر امورخارجه نامه‌ای به این وزارتخانه ارسال کرده آیا پاسخی آمده یا خیر گفت: دو نامه ارسال شده یکی من به دادستان نوشتم که براساس مطالبی که منصوب به ایشان است، توضیح بخواهید. یک نامه هم آقای منتظری به آقای ظریف نوشتند که ایشان هم پاسخ دادند. وی افزود: البته دادستان گفتند اسناد و مدارکی ارائه نشده است. بحث البته این نبود که چرا ایشان گفتند پولشویی؛ این مسأله در همه جای دنیا وجود دارد و در کشور ما هم عده‌ای به این جرم دستگیر شدند، مثلا همان فردی که با تیم هسته‌ای فعالیت می‌کرد در همان زمان با شرکتی خارجی فعالیت کرده بود و خواسته بود پول را به حساب دیگری بریزند. پس بحث بودن و عدم پولشویی نیست بحثی که توضیح خواستند این بود که صحبت طوری مطرح شده بود که گویی افراد مخالف این لوایح، پولشویی می‌کنند که ایشان هم گفتند من کلی گفتم و به کسی نسبت ندادم. پس بله ایشان نامه را پاسخ دادند.

ادامه حمله‌های جلیلی به برجام: برجام بنای محکمی نیست

سعید جلیلی طی سخنانی در مراسم روز دانشجو که از سوی بسیج دانشگاه تهران در سالن فردوسی دانشکده ادبیات این دانشگاه برگزار شد، تصریح کرد: امروز آقایان می‌گویند که انتخابات تمام شد، بله درست است، می‌گویند باید انسجام ملی داشته باشیم، بله حتما درست است، اما قرار نیست که باز هم ما اشتباهات گذشته را تکرار کنیم و از تحلیل‌های غلط پیروی داشته باشیم. چه وقت کشور می‌تواند مسیر خود را درست برود؟ زمانی که کسانی که تحلیل غلطی داشتند بپذیرند که اشتباه کردند، بدانند که برجام بنای محکمی نیست که برخی ادعا می‌کردند، برجام توافقی نیست که بتواند منافع کشور را تامین کند. نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: امروز اروپا حاضر نیست که بگوید در حالی که در مذاکرات برجام حضور داشته و در بطن ماجرا بوده، آمریکا دارد اشتباه می‌کند. حاضر نیستند چنین حرفی را بزنند. فقط می‌گویند ما متاسفیم. تویی که متاسف هستی چگونه عمل کرده ای؟ اروپایی‌ها سه ساعت بعد از خروج آمریکا از برجام همان حرف‌های آمریکا را در اطلاعیه‌ای به شکل دیگری مطرح کردند. وی افزود: آنان می‌گویند برجام باید حفظ شود، اما فقط هزینه اش را ایران بدهد. نه، این چیزی نیست که مورد قبول ما باشد، این خوابی که اروپایی‌ها برای برجام دیده اند که آن را با هزینه از جیب ملت ایران حفظ کنند، تعبیر نخواهد شد. ملت ایران تحریم‌ها را ان‌شاءالله با سرافرازی پشت سر خواهد گذاشت.

صف خرید پسته ۲۰۰ هزار تومانی در بازار تهران

مردم در حالی پشت در مغازه‌ای قدیمی در قسمت خشکبار فروشی‌های بازار تهران صف کشیده اند که قیمت پسته این مغازه ۲۰۰ هزار تومان است. بر چسب قیمت پسته مختلف است، هر کیلو پسته از ۱۶۰ تا ۲۷۰ هزار تومان عرضه می‌شود. برای بررسی بیشتر به سبزه میدان در چهارراه گلوبندک می‌رویم. خشکبار فروشی ها، شلوغ و مردم در حال خرید هستند. قیمت پسته، برای همه جذابیت دارد و درباره آن صحبت می‌کنند. پسته در این واحد‌های صنفی، ۱۶۰ تا ۲۵۰ هزار تومان برچسب قیمت دارد. در یکی از خشکبار فروشی‌های معروف در مرکز شهر، قیمت گرانترین پسته ۲۶۲ هزار تومان و ارزان‌ترین آن ۱۸۳ هزار تومان است. «اسدالله عسگر اولادی»، رئیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و چین، قیمت واقعی پسته در داخل کشور را بین ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار تومان اعلام کرده و گفته بود: قیمت پسته در بازار‌های صادراتی بین ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان است، در حالی که این محصول در بازار داخلی با مبالغی بیش از ۲۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود که گرانفروشی و اجحاف به مصرف کنندگان به شمار می‌رود.

تاج می‌تواند در فدراسیون فوتبال بماند

وزیر ورزش درباره بازنشستگان فدراسیون فوتبال گفت: آقای تاج که تلاش خوبی داشتند و از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند با استفاده از ماده ۶۰ قانون جامع خدمات ایثارگران می‌تواند به کار خود در فدراسیون ادامه دهد و این موضوع در حال پیگیری و انجام مراحل اداری و اجرایی است. سایر بازنشستگان فدراسیون هم تغییراتی را در دبیر کلی شاهد بودیم که جا دارد از زحمات دلسوزانه آقای ساکت تشکر کنم و درباره سایرین هم به زودی مجمع عمومی فدراسیون فوتبال در چهارچوب اساسنامه تصمیمات مقتضی و قانونی راخواهد گرفت، ولی در هر صورت از همه انتظار دارم، منافع ملی را رعایت کنند.

آغاز به کار دوباره پلیس نامحسوس در بزرگراه‌ها

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: طرح انتظامی ترافیکی ارتقاء انضباط و ایمنی ترافیکی شهر تهران با توقیف ۱۳۵۷ دستگاه خودرو در ۲۴ ساعت و اعمال قانون ۵۲ هزار خودرو در پایتخت رقم خورد. خودرو‌های توقیف شده بنا به نوع تخلف از سه روز تا یک ماه در توقیف پلیس خواهند ماند، همچنان رانندگان این خودرو‌ها مکلفند در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند. /فارس

رقم یارانه قشرهای ضعیف ۱۵ درصد افزایش می‌یابد

حسینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: روند پرداخت یارانه‌های نقدی در سال آینده به سرپرستان خانوار تغییری نمی‌کند و با همان روال ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. اما طبق پیش‌بینی‌هایی که دولت در بودجه سال ۹۸ داشته، میزان یارانه نقدی افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی افزایش می‌یابد. رقم یارانه اقشار ضعیف نسبت به سال ۹۷ بالغ بر ۱۵ درصد افزایش می‌یابد.

احمد عراقچی در دادگاه ویژه اقتصادی محاکمه می‌شود

سخنگوی قوه قضاییه گفت: پرونده معاون ارزی سابق بانک مرکزی در دادگاه ویژه اقتصادی رسیدگی می‌شود، اما هنوز تعیین وقت نشده است. چون پرونده ۹ متهم دارد و برخی از افراد در بانک مرکزی است و برخی هم در خارج از بانک مرکزی در حال تحقیق است. اگر (قاضی) دادگاه تشخیص داد، علنی برگزار می‌شود و اگر علنی برگزار شود، قابل انتشار است/ ایسنا

تصمیم لاریجانی و رؤسای سه فراکسیون برای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان

تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس از تهیه متن طرحی به منظور اصلاح قانون منع به کارگیری بازنشستگان خبرداد که این طرح به منظور پختگی بیشتر با تصمیم لاریجانی، عارف و رؤسای دو فراکسیون دیگر مجلس به مرکز پژوهش‌های مجلس ارسال شده تا بررسی‌های لازم انجام شود. همچنین در خصوص آخرین وضعیت پرونده بازداشتی‌های محیط زیست، گفت: دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی آقای دریابان شمخانی قرار بود که پیگیری‌هایی را انجام دهند و نتیجه را اعلام کنند و منتظر اعلام نتیجه توسط ایشان هستیم. /اعتماد آنلاین

آخرین خبر از استعفای دسته‌جمعی ۱۸ نماینده مجلس

نماینده مردم فریدون‌شهر در مجلس روند بررسی استعفای نمایندگان در مجلس را تشریح کرد. اکبر ترکی نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای دسته‌جمعی نمایندگان استان اصفهان به دلیل حذف ردیف‌های بودجه آب رسانی این استان از بودجه سال آینده، اظهار داشت: نامه استعفا نمایندگان اصفهان روز (چهارشنبه ۱۴ آذر) به رئیس مجلس تقدیم شده و منتظر بررسی آن در هیأت رئیسه پارلمان هستیم. وی افزود: نمایندگان استان خواستار این هستند تا با مسئولانی که به آن‌ها معترض هستند جلسه مشترکی برگزار شوند و مسئله بررسی و حل و فصل شود. نماینده مردم فریدون شهر در مجلس ادامه داد: اگر این مسأله حل نشود و همین روال ادامه یابد، باید استعفای نمایندگان استان اصفهان در هیئت رئیسه بررسی و درباره آن تصمیم‌گیری شود. ترکی اضافه کرد: در صورتی که هیأت رئیسه با استعفا موافقت کند، استعفا به صحن علنی ارجاع شده و هر یک از نمایندگان دلایل استعفای خود را مطرح می‌کنند پس از آن موافق و مخالف صحبت می‌کنند و در نهایت در این باره رأی‌گیری می‌شود.

فرمانده مرزبانی: نماینده مجلس هنوز فرق کولبر و تروریست را نمی‌داند!

سردار قاسم رضایی با انتقاد شدید از گفته های اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: فردی که در مقام قانون گذاری کشور است هنوز فرق کولبر و تروریست را نمی داند و باید در برابر اظهارات خلاف قانون و اخلاق خود پاسخگو باشد. فرمانده مرزبانی کشور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در بندرعباس افزود: کولبر واقعی مورد حمایت مرزبانی است و مرزنشینان را بخشی از توان خود می دانیم. وی بدون نام بردن از شخص خاصی اظهار داشت: به تازگی فردی در نطق پیش از دستور خود در مجلس شورای اسلامی، از کشته شدن کولبرها توسط نیروهای مرزبانی سخن گفته اما اگر کسی مهمات و آر پی جی آورد، باید وی را کولبر دانست؟ فرمانده مرزبانی تصریح کرد: باید مشخص شود این مطالب با چه هدف سیاسی عنوان می شود و در این اظهارنظرها چه منفعت شخصی و حزبی دارند؟ سردار رضایی ادامه داد: چرا برخی عملکرد خوب، موثر و قانونی مرزبانی را زیر سؤال می برند و تروریست را کولبر جلوه می دهند؟ وی تأکید کرد: قانون معنای کولبر را مشخص کرده و طبق قانون کولبر در زمان معین و مکان مشخص ، کالای خاصی را منتقل می کند اما کسی که نیمه شب در کوه ها و دره ها با سلاح تردد می کند و به نیروی مرزبانی تیراندازی می کند، کولبر نیست.

قالیباف: چهار درصدی‌ها خون مردم را می‌مکند

محمد باقر قالیباف گفت: شما به جای اینکه بروید و ببینید آن چهاردرصدی ها که خون مردم را می مکند، کجا هستند و چقدر در حسابشان پول دارند و به جای اینکه مشخص کنید، از چه کسانی باید مالیات گرفت، می روید از همه مردم و از کسانی که وضعیت مالی خوبی هم ندارند مالیات می گیرید و آن وقت به دنبال اجرای عدالت و حمایت از اقشار ضعیف هم هستید. به گزارش ایسنا، شهردار سابق تهران عصر امروز (یکشنبه - ۱۸ آذر) طی سخنانی در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که از سوی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه امروز جامعه و ملت ما با چالش بزرگی روبه رو هستند و در این شرایط سخت دانشجو و دانشگاه باید به کمک مردم بیایند، گفت: ملت ما ملتی است که همه سختی ها و ضعف مدیریت ها را به جان خریدند، امروز باید دانشگاه با روحیه مطالبه گری و عدالت طلبی صدای مردم محکوم و مظلوم را به گوش کم شنوای مسئولان برساند. وی با طرح این پرسش که ریشه اصلی بحران اقتصادی امروز چیست، اظهار کرد: ریشه این بحران آیا مبارزه با دشمنان است؟ آیا به وجود تحریم ها بازمی گردد؟ آیا ادامه مسیر سیاسی امام راحل مانع رشد و حرکت اقتصاد ما شده است؟ آیا سستی مردم باعث این وضعیت شده است؟ بنده معتقدم که این موارد، نه تنها مشکلات ما نیستند، بلکه نقاط قوت ما برای حل مشکلات اقتصادی است. مشکل ما از جایی شروع می شود که مسئولان به جای اینکه چشم شان به داخل کشور باشد به بیرون کشور معطوف است و ضعف مدیریتی باعث می‌شود فرصت در اختیار فرصت طلبان قرار گیرد.

توضیحات سید احمد خمینی درباره انتشار تصویر حاشیه ساز

سید احمد خمینی در صفحه اینستاگرامی خود به انتشار تصاویر خود در یک باشگاه ورزشی واکنش نشان داد. وی نوشت: هفته قبل عکسی از من منتشر شد که مربوط به بیش از یک سال قبل است که به دعوت یکی از دوستان به یک باشگاه ورزشی در کرج رفته بودم. من تا همین روزها هم این عکس را ندیده بودم اما اینکه چگونه از آرشیو خصوصی یک نفر و بدون رضایت او به فضای عمومی درز کرده است، البته بحث خاص خود را دارد که شاید افراد هوشمند بتوانند منشأ آن را دریابند یا حدس بزنند. . . دزدان عکس که ظاهرا از گوشی موبایل کسی آن را برداشت غیر قانونی و غیر شرعی کرده بودند و هم چنین منتشر کنندگانش را به خدا واگذار کردم. در این میان برخی، از دوستی من با کسانی سخن گفتند که البته صد در صد دروغ است و بهتانی جدید به تهمت هایی که با آنها مواجه بودم، اضافه شد. من نه اسب دارم که بخواهم هزینه نگهداری آن را بدهم و نه در عمرم بیش از یکی دوبار سوار اسب شده ام و نه اصلا با این نوع ورزش ها آشنا هستم.

صفایی فراهانی: اختیارات رئیس‌جمهور فقط ۲۵ درصد است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب تأکید کرد: اختیارات رئیس‌جمهور فقط ۲۵ درصد است. البته دولت خاتمی و روحانی با هم تفاوت‌هایی هم دارند. تفاوت دولت روحانی با دولت خاتمی این است که بحران‌های دولت خاتمی سیاسی بود. محسن صفایی فراهانی عصر در مراسم روز دانشجو که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: فاصله کودتا تا روز ۱۶ آذر سال ۳۲ خیلی زیاد نیست. در ۲۸ مرداد دانشگاه‌ها تعطیل بود و مرتجعان با اوباشی خود توانستند به هدفشان برسند. وی خطاب به دانشجویان اظهار داشت: از این همه شور شما دانشجویان بسیار شگفت‌زده‌ام آن هم در زمانی که بر طبل ناامیدی کوبیده می‌شود. این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه شور و شعف‌تان را به حلقه‌های توانا تبدیل کنید، تصریح کرد: بدون حلقه‌های پیوسته جنبش‌ها می‌توانند همواره آسیب‌‌پذیر باشند. تشکیلات و توانایی تشکیلاتی است که همواره می‌تواند مقابله کند. فایی فراهانی به شرایط زمانی تاسیس مپنا اشاره و خاطرنشان کرد: آن زمان، روزی نبود که شب‌نامه علیه من ندهند و نگویند آمریکایی‌ام و می‌خواهم با لباسی دیگر کار آمریکایی‌ها را ادامه دهم اما حالا مبپنا شرایطش و توانایی‌اش مشخص است. وی با تأکید بر ضرورت مبارزه با فساد ابراز داشت: چرا بعد از برجام نتوانستیم با دنیا کار کنیم؟ چند بانک بزرگ به علت تحریم‌های قبلی آمریکا نمی‌خواستند با ما کار کنند اما بقیه بانک‌ها که مشکلی نداشتند. سیستم ما نمی‌توانست با آن‌ها کار کند، ناتوان بودیم و می‌خواهیم این ناتوانی را پنهان کنیم.

ترکان هم رفت

اکبر ترکان دبیر پیشین شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی و مشاور رئیس‌جمهور از مقام خود استعفا کرد. وی در گفت‌و‌گو با تسنیم،‌ علت استعفای خود را بازنشستگی عنوان کرد و گفت: رئیس‌جمهور با استعفای بنده موافقت کرده است. از زمان اجرایی شدن قانون منع به کارگیری بازنشستگان حدود ده نفر از مسئولان نهاد ریاست‌جمهوری از مقام خود کنار رفته‌اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۲۰
انتشار یافته: ۲۰۹
دیوار حاشا هم که چه بلنده
پاسخ ها
خان محمدعلی آقا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
در این فکر بودم که با حقوق ماهانه یک مدیر بیمه، نفت، خودروسازی و ... زندگی چه فقیرهایی تو این کشور از این رو به اون رو میشه
مثلا چهل شصت هشتاد نودونه میلیون تومن در ماه که میگیرن میتونه تا چند نسل از یک خانواده فقیر تو سیستان و بلوچستان و کردستان و خراسان جنوبی و لرستان و... رو تأمین کنه
حیف که این روزها خیلی ها هیچ کاری نمیکنند کلی درآمد از بیت المال دارند
و خیلی ها علی رغم کار زیاد ، محتاج خیلی از امکانات معمولی اند و بچه هایشان حسرت به دل خیلی از چیزها ، بزرگ می‌شوند
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
ما پسته صدوشصت هزارتومنی هم داریم پس تقصیر خود مردمه که همه چیز رو از نوع لوکسش میخوان و واسه دویست تومنیش صف وای می ایستند
دقیقا درمورد ماشین هم همینطوره بنظرم قیمت ماشین باید آزاد سازی بشه و هرکس پول داره پس میره و پژوی نودمیلیونی رو میخره و اتفاقا خیلی هم حقشه
هرچقدر ماشین گرونتر بشه آلودگی کمتره
غیراز پراید دوست داشتنی باقی ماشین ها نباید زیر صدمیلیون فروخته شوند
آنتی سانسور
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
سید احمد خمینی مگه به رحمت خدا نرفته؟!
امیر مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
آنتی سانسور جان الآن مثلاً داری وانمود میکنی که نمیشناسیش??!??!
مهدی دوصفرهفت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
شدیداً با کامنت خان محمدعلی آقا موافقم اما چون خان محمدعلی آقاست پس مخالفم!!! خخخ
ایول به خودمون
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
مردمی که واسه هر پیش فروش و چیز کمیاب و غیره صف میکشند پس پراید یک میلیاردی حقشونه
کی به کیه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
چه تابناک سانسورش بکنه و چه سانسورش نکنه بازهم میگم که توبه امثال موسوی و کروبی مرگه همین و بس
ناشناس
| France |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
تو باز پیدات شد؟حداقل اینقدر درک داشته باش به کسی که زودتر از تو اومده کامنت گذاشته احترام بزار وزیر نظر اون نظر غیر مرتبط نذار.اگر میخوای نظر مستقل بزاری برو ته صف.خطاب به ادمی که با اسامی مختلف از ۲۱.۵۹ الی۲۲.۲۴ نظر داده.معلومه از اون تو صف جا زن ها هستی.با این نظرات ابکی و تایید خودت .تو خود گویی و خود خندی و خود با کامنت خود جنگی و عجب مرد هنرمندی؟؟؟
شیوا
| France |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
پیرو حرف خان محمد علی آقا میخوام بگم که فقیر فقرا رو بیشتر دریابید بجای اینکه هرچقدر توی کشور ما به آدمهای مرفه افزوده بشه سطل زباله گردها در سطح اکثر شهرهای ایران درحال افزایشه حالا هی بیاین از روحانی و دارودستش حمایت کنین!
حسن
| Netherlands |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
استعفای دسته‌جمعی ۱۸ نماینده مجلس

عمرا اگه استعفا بدهند. بعد از این که وقت مجلس را گرفتند و کلی حاشیه، با پادرمیانی عده ای دوباره برمیگردند و دیگر هیچ.
پرنیان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
باید به او بگوییم سید احمد مصطفوی
صفایی فراهانی: اختیارات رئیس‌جمهور فقط ۲۵ درصد است

پس دلیل سر و دست شکستن برایش چیست؟؟؟؟؟ خالی بندی هم حدی دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
فکر می کنی برای آدم های قدرت طلب 25 درصد قدرت رو داشتن چیز کمیه؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
آقای صفایی فراهانی اگه اختیارات رییس‌جمهور فقط۲۵درصده پس چرا رییس‌جمهورتون وعده های ۲۵۰ درصدی میده ، چرا حالا که دولت آقای روحانی وضعیت کشور رو به این صورت درآورده این حرف رو میزنید و میخواید با این حرفا از زیر بار مسئولیت شونه خالی کنید؟ اگر شرایط کشور بهبود پیدا کرده بود که حتما اونوقت می‌گفتید همه کارارو‌ ما خودمون کردیم، مثل پرتاب موشک به مقر تروریستها توسط سپاه که آقای روحانی دو‌سه‌روز بعد از این اقدام وقتی که دید این کار موفق بود و مردمم تاییدش کردند گفتند دستورشو من در شورای عالی امنیت ملی صادر کردم در حالیکه قبلاً ایشون موشکهارو و موشک پرانی رو باعث بروز مشکلات میتونستند و از طرف دیگه ایشون توی ساختار سازمانی نیروهای مسلح جایگاهی ندارند و فرماندهی نیروهای مسلح دست کسای دیگه ای هست
ضمنا الآنم اشکالی نداره ما فکر میکنیم قبلاً اینو نمیدونستید و تازه فهمیدید که رییس‌جمهور فقط ۲۵ درصد اختیارات داره ولی حالا که اینو فهمیدید لطف کنید و دوره بعدی انتخابات کسی رو کاندیدا نکنید و از فکر ریاست‌جمهوری بیاید بیرون و بزارید. ی کسیکه با اختیارات ۲۵ درصدی می‌تونه مشکلات مردمو حل کنه رییس‌جمهور بشه و اگر نتونست دیگه حداقل شما شرمنده مردم نباشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
آقای صفایی فراهانی صبح بخیر شما برای باصطلاح شما همین 25 درصد چها که نکردید
در ایران از گذشته ی دور تا کنون همانا فقط پزشکی انحصاری بوده و پول آورترین شغل و کم مالیات ترین بوده و هست. داستان زکریای رازی و شخص فهیمی که به او گفت از علم کیمیا پولی بدست نمی آوری و برو پزشکی بخوان تا پولدار شوی را در دوران ابتدایی فراموش کردم و به مهندسی رو آوردم. و آخرش دوستان ضعیفترم که پزشک شدند الان مولتی میلیاردر شده اند و من درگیر افزایش 20 درصد حقوق سال 98 هستم.
ایشان که یکی دو هفته قبل عقد کرده، اگر عکس یک سال قبل است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دقیقا... ایشون بیشتر نگران انتشار عکس هستن تا خود عکس.. واقعا که...
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
گل گفتی!
می خواد درستش کنه خراب تر می شه!
نه فقط قدوسی بلکه باید صلاحیت اون پنجاه درصد هم بررسی بشود
برادر قالی باف ۴ درصدی بازی برای تو رای و نان و اب نمی شود و برا ر جلیلی به جای سب برجام اگر طرح و برنامه ای داری بیان کن شعار دادن اسان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
بله. شعار کنسرت و حضور زنان در ورزشگاه و چرخش چرخ زندگی مردم و برجام و مردم یادتونه اون موقع دلار لحظه ای جابجا میشد و ملاک تورم جیب مردم است و ... هست که رای میشود.
مهدی دوصفرهفت
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
گیریم جلیلی برنامش رو بیان کرد این دولت میخواد بهش عمل کنه
جوک میگی
خخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
دست از سر برجام بردارید اگر مرد عمل هستید برنامه های واقعی برای بهبود مملکت ارایه دهید.مردم دیگر برای حرف های برجامی و چند درصدی تره هم خرد نمی کنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
رضا جون ، برادر جلیلی شعار که نمیده که هیچ ، طرح و برنامه داره و حتی طرح و برنامه خودشو هم عملیاتی کرد ولی بعضیا چون می‌خواستند با کدخدا ببندند همه چیزو دادند رفت
برادر جلیلی و دوستاش وقتی غربیا فکر میکردند ایران نمیتونه سانتریفیوژ بسازه ساختند و بیست هزار تاش رو نصب کردند ، وقتی اروپاییا‌فکر نمی‌کردند ایران بتونه ، توانستند ۴درصد غنی سازی کنند و وقتی۵+۱باور نمی‌کردند توانستند ۲۰ درصد غنی سازی کنند و حتی کار ساخت پبشران هسته ای برای کشتیها و زیر دریایی رو که نیاز به سوخت ۶۰درصد داره رو شروع کردند که دیگه این دفعه غربیا با توجه به موارد قبلی باور داشتند که ایران می‌تونه این کارو انجام بده و در نتیجه توی آخرین جلسه برادر جلیلی باهاشون توی آستانه قزاقستان در آستانه دادن امتیازات خوبی به ایران بودند که بعضیا بخاطر ی دونه گلابی همه این دستاوردها و دادند رفت و بجاش‌برجامو‌گرفتند که از توش گلابی دربیاد که‌هنوز منتظرند دربیاد
تابناک احتمالا این کامنتمم‌مثل ده ها کامنت دیگه من منتشر نمیکنی ولی من باید کار خودمو‌میکردم‌که کردم شمام ببین اگه با سلیقه و‌خطت جوره منتشر کن اگه نیست نکن
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
مگه کاندیدایی هم هست که کسی بهش رای بده؟؟!!!
باربد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
اقای قالیباف شما که دست 4 درصدی ها از پشت بستی
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خوب برادری که میگی جلیلی پیگیر تولید اورانیوم 20 درصدی و 60 درصدی بوده اگر میتونی این اورانیوم ها را بده مردم گرسنه بخورند.کشوری که معدن اورانیوم چندانی ندارد ،فقط یک راکتور اتمی فعال دارد و برای ساخت فاز 2 و 3 نیروگاه بوشهر هم به 12 میلیارد دلار منابع مالی نیاز است و 10 سال زمان که نمی دانم محقق شود یا نه،هنوز با تکنولوژی نسل اول سانتریفیوژ غنی سازی می کند که اصلا اقتصادی نیست و بدون دستیابی به تکنولوژی نسل ششم و هشتم اصلا غنی سازی اقتصادی مفهوم ندارد،و در عصری که تکنولوژی راکتورهای اتمی شکافت هسته ای در حال منسوخ شدن است و حتی المان و فرانسه هم در حال تعطیل کردن راکتورهای اتمی نسل قدیم خود و جایگزین کردن ان با راکتورهای جوش هسته ای هستند که نیاز به اورانیوم غنی ، شده ندارد و از آب سنگین استفاده می کند ،قطعا برنامه هسته ای اش هم بیشتر نمایشی و سیاسی است تا کاربردی
با توجه به اعتراف وجود اصل این عکس - چنین عکسی از خانواده امام قبیح است.
همه مردم فهمیده اند که برجام کلاه گشادی بود که بر سر مردم گذاشته شد اما عده ای نمی خوان قبول کنن.
چرا تیترهای کودکانه ای مثل حمله جلیلی به برجام رو استفاده می کنید؟
حرف حق و انتقاد درست از نظر شما حمله است!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
همه مردم؟چرا پس عزا گرفتید از اینکه کلاه گشاد نابود شده؟حرف حق اینست که اینقدر منفعل عمل کردند تا کار به شورای امنیت و تحریم و انزوای ایران رسید.جناب جلیلی را میگویم.حالا هم این گوشه رینگ افتادن ما الان ،ادامه همان جاده بود که جلیلی تخته گاز رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
با همین برجام دست و پا بسته است که وضع از این هم بدتر نشده شما کمی چشمتان را باز کنید و از افرادی که طرفدارشان هستید بخواهید برنامه های عملی خود را ارایه کنند.برجام لقلقه دهان عدهای است که می خواهند از وضع موجود برای خود نردبان ریلست جمهوری بسازند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
در پاسخ به ۲۲:۵۲
شش سال مملکت رو معطل برجام کردید و حتی آب
خوردن مردم رو به برجام گره زدید و همه دهن ها رو
بستید تا مبادا کدخدا ناراحت نشود.
تمام پیشرفتهای علمی و اقتصادی و هر تلاشی در جهت خودکفایی و اقتصاد مقاومتی رو از بین بردید تا مبادا آمریکا و اروپا ناراحت شوند و بهانه کنند. در حالی که اگر این توجه به داخل بود و صرف پیشرفت کشور و اقتصاد مقاومتی می شد، هیچ یک از این مشکلات وجود نداشت.
حالا که آمریکا از برجام خارج شده قصد ندارید رویه خودتون رو اصلاح کنید و تمام سرنوشت یک ملت رو به درخواست های غرب گره زده اید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
مشکلات اخیر اقتصادی هیچ ربطی به خروج آمریکا از برجام نداره بلکه نتیجه سیاستهای غلط اقتصادی دولته که با بودجه های بالا دولت رو اداره کرد و تا تونست ریخت و پاش کرد و نقدینگی در چار سال اول همین دولت حدود دو برابر کل دولتهای بعد از انقلاب بود و این فقط میتونه ناشی از خلق پول بدون پشتوانه باشه و زوار اقتصاد در رفت فقط تنها هنر دولتمردان این بود که مصادفش کردن با خروج آمریکا از برجام.

مثال ساده وقتی دولت بودجه ۴۰۰ هزار میلیاردی می بنده درحالیکه ارزش پولی که در ترانه داره ۱۵۰ هزار میلیارده یعنی مجبوره ۳۵۰ هزار میلیارد خلق پول کنه .

اسکناس دولت یا پول الکترونیک هم که اصلی و قلابی نداره

پس این وسط اون پول در گردش مثلا اگه دویست تومنه
هفتاد و پنج تومن ارزش داره اگه دلار و ماشین و خونه و بقیه کالا ظاهراً گرون میشه چون ارزش ریال یک سوم شده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
عادل خان ، برجام چیز خوبی بود اگر به آن عمل میشد . فقط یک کشور از برجام خارج شده وضع کشور کلی تغییر کرد وهمه اجناس 2تا 2.5 برابر گران شدند . اگ رهمه خارج شوند ما باید مواظب نان بربری خودمان باشیم که موتور سواری آن را از دست ما نبرد.
بازنشسته ای رو می شناسم که چهار جا نیمه وقت کار کرده و حدود دوازده سیزده میلیون حقوق میگیره ,به جز حقوق بازنشستگی ,شخص مهم ومعروفی هم نیست ,چرا این قانون همه جا درست و بدون تبعیض اجرانمیشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
بدبخت که شرکت خصوص کار میکنه چطور باید شکمش رو سیر کنه با حقوق بازنشسنگی شما اگر زبان درازه برو همین مسئولین رو در بیاب که برن از مسند قدرت نه اون بدبختی که باید چهارجا کار کنه تا مشکلاتش رفع بشه...
تنها رشته ای که در حال حاضر درامد خوبی دارد پزشکی است. درامد زیاد و مالیات کم و ارج و قرب اجتماعی بسیار بالا در جامعه ایرانی و کمبود دست در بازار و عدم برخورد جدی با قصورات و گزینش نچندان سختگیرانه به دلیل کمبود پزشک و امکان اشتغال تا 90 سالگی و اشتغال همزمان در دولت و بخش خصوصی و استفاده از کارانه های بسیار بالا و ... بخشی از مزایای تحصیل در رشته پزشکی در ایراننننننننن است.
آقای قالیباف کی باز نشسته میشوند . در سیاست ورزی هن بازنشستگی تعریف شده . باز نشستگی در سیاست زمانی هست که در پای صندوق مردم چند بار پاسخ نه دادند . تقسیم به ثروت کشور ررای ۴ درصد از مردم بخاطر مسایل و بیان چنین حرف های هست که از چهل سال پیش با همین سیاست که از ثروتمند بگیریم به فقرا بدهیم . ثروتمند من که نیستم ولی وقتی تاریخ را میخوانم میبینم همین نگرش روسیه و چین را تا هشتاد سال بیچاره کرده بود . برادر من قشر فقیر اکثر به ثروت برسه کار کی میکنه . کی سنگ را برای احداث جاده .....انوقت .کی کار میکنه . بیایید حرف های علمی را به تمسخر نگیریم . در بحث عدالت اجتماعی چنین چیزی قبول نیست . پس چرا با تقسیم یارانه فقر جمع نشد
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
شما هم اگه هوش و استعداد داری برو پزشگی بخون اصلا هم دیر نشده.ولی اولین کار اینه که از پشت کامپیوتر بلند شی
حالا اگه نتونستی بلند شی برو دکتر اول خوبت کنه بعد برو پزشگی بخون
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
هر وقت دار و دسته روحانی و سرمایه داران و لیبرال های
پیر و کهن سال وطنی و مدیران اشرافی باز نشسته شوند. بقیه هم شروع به بازنشسته شدن می کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
هر وقت مدیران هفتاد هشتاد ساله اصلاحات بازنشسته شدند قالیباف 50 ساله هم بازنشست می شود
آقای قالیباف دمت گرم. تو که دکتری شدی سرتیپ شدی خلبان شدی شهردار شدی عضو مجمع شدی خواب رییس جمهوری دیدی. بقیه هم سنگریها حتما با هوش نبودند حالا این چهار درصدیها را بیشتر توضیح بدهید
جناب جلیلی مشخص نفرمودند مدل موفق پشت سر گذاشتن تحریمها در کشورهای در حال توسعه که مد نظر ایشان میباشد کدام است؟عراق،ونزوئلا،لیبی،کوبا یا کشور دیگری؟ایا کشوری هست که بعد از تحریم شدن توسط دنیا بناگاه شروع به پیشرفت دیوانه وار کرده و به قله های موفقیت رسیده اما امثال بنده نمیشناسند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
اینها با این افکار می خواهند وضع مملکت را بهبود بخشند؟
سلبریتی ها حق ندارند در هر کاری دخالت کنند ولی پزشکان میگویند بیایید ویزیت 60 هزار تومنی بدهید و با دستور پزشک همین دارو را بگیرید. در واقع اگر به پزشکان باشد میگویند برای خوردن آب هم حتما باید به پزشک مراجعه کنید شاید برای شما مضر باشد و البته حق ویزیت فراموش نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
یک پزشک همه جوانی‌اش را پای تحصیل فدا می‌کند تا در آینده بتواند لحظه‌ای به عمر مردمان کشورش بیفزاید.
ترم ۲ پزشکی هستم هر هفته دارند از ما امتحان می‌‌گیرند.
یک ماه است می‌خواهم با خانواده برویم بیرون یه چایی بخوریم برگردیم این درس‌ها اجازه نمی‌دهند.
کسانی که عُرضه تلاش کردن برای رسیدن به موفقیت را ندارند تنها کاری که بلد هستند توهین کردن و تخریب افراد موفق است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
آقای ناشناس 23:30 من سالها پیش مهندسی برق خواندم . من هم همه جوانیم را پای درس گذاشتم . من
هم همه این راهی را که تو گفتی طی کردم
ولی الان حقوقم کفاف زندگی ام را نمیدهد و چشمم به افزایش حقوق اول سال است . بی انصاف نباش خیلی ها از تو سختتر درس خواندند اما پارتی نداشتند در جای پردرامدی شاغل باشند .
فریبرز
| Canada |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
ناشناس ۲۳:۳۰ عزیز برادر وقتی با سهمیه میری رشته ای که توانش رو نداری سخته خو
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
ناشناس 23 و 30 منت نزار از بیت المال درس می خونی اگر خارج بخونی باید هزاران دلار خرج کنی پس تا عمر داری منت ممنون ملت باش چون از مال آنها استفاده می کنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
جناب ۲۳:۳۰
دانشجویان مهندسی نه تنها جوانی بلکه تمام فکر و ذهنشون رو فدای یادگیری دروس کرده اند و طرح ها و پروژه های بسیاری تولید کرده اند که هر یک مشکلی رو از این کشور حل خواهد کرد اگر اینقدر که به پزشکان بهای بیهوده میدن به آنها هم اهمیت می دادن.
متاسفانه جامعه پزشکی فکر می کنند همه کشور باید در خدمتشان باشند چون چندسال درس خوانده اند و مطالبی
را حفظ کرده اند.
از نشانه های یک کشور عقب مانده و بیمار این است که به پزشکان بیش از حد رسیدگی می شود و مهندسان که عامل
اصلی پیشرفت هستند در انزوا و درگیر ساده ترین نیازهایشان هستند.
آقای جلیلی . دیگه بسه جانم هنرشماروقبلا دیده بودیم . نه اینکه هنوز مدعی باشی.
آقای جلیلی گفتند که اروپا اگر به قرار داد برجام پایبند هست باید خسارت انرا هم بپذیرد . ولی این اتفاق نمیفتد . به نظرم تحلیل آنها این هست که ایران از حق غنی سازی و از انرژی صلح آمیز استفاده میکند چرا باید اروپا ضررش را بدهد بنظرم باید در قرار داد سازکاری پیش بینی شده باشد . حالا جوری نشود که اروپا هم خارج شوند . ما آلان دچار جنگ اقتصادی با آمریکا هستیم . به تولید کننده ها تقویت شوند اینقدر سعار عبور از سرمایه داری ندهیید . کارخانجات و زمین ها اشتراکی بدرد نمیخورد . به تولید کننده باید انگیزه داد نه اینکه ترس داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
به اروپا چه ربطی دارد که خسارت بدهد.امریکا از برجام خارج شده و دست همه را بسته است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
آقای جلیلی وقالیباف ازکم سوادی بعضی مردم استفاده میکنند واین حرف ها رومی زنند وگرنه این صحبت ها ارزشی ندارد
از اول انقلاب نمایندگان اصفهان با اعمال نفوذ ،صنایع و بودجه را به استانشان سرازیر کرده اند و الان هم دنبال زیاده خواهی اند اگر به جای آنها نمایندگان استان محرومی اینکار را می کردند متهم به برهم زدن وحدت کشور می شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
عزیزم الان اصفهان دومین استان در تامین درآمد بودجه کشوره‌ ولی در تخصیص بودجه جزو آخرین استانهاست
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
منظور این ناشناس محترم 22:55 ، اصفهان دومین تامین کننده درآمد بودجه کشور است از صادرات گز و پولکی است !؟ چرا مطالعه می کنید ؟!
خودم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
واقعا متاسفم برای شما و طرز فکرتون اصفهان شهریه از هر استانی مهاجر پذیر تره این همه مهاجر به اصفهان اومد بع از 20 سال تازه مترو دار شده صنایع الوده ی پول زا داره انرژی هسته ای داره اعمال نفوذ ؟ کدام نفوذ ؟
در 1400 به من رای دهید. برنامه من هم شفاف هست

1- دستگیری مسئولین کشور مثل رییس بانک، محاکمه و حبس و یا تبعید آنها به یکی از نقاط بد آب و هوای ایران

2-رایگان کردن آب ، برق، گاز، تلفن، اینترنت

3-ممنوع کردن زاد و ولد برای فقرا ، معتادین و افراد دچار اختلال روانی و در صورت نقض این قانون عقیم سازی اجباری آنها

4-تعطیل کردن همه دانشگاه های کشور


5-تعطیل کردن همه سازمان ها و نهاد های دولتی به جز آموزش ، بهداشت و درمان

6-آزاد سازی واردات و حذف تعرفه های کمرگی از کالاهای اساسی و خودرو

7- تعطیل کردن همه شرکت های مونتاز خودرو داخلی

8-کاهش بهره بانکی به زیر 3 درصد

9-پرداخت حقوق پزشکان و کادر درمانی مطابق نظام پرداخت وزارت کار و حذف پرداخت بر اساس کتاب کالیفرنیا

10-کاهش پرداخت حقوق کارکنان شرکت نفت مطابق یک نظام پرداخت همهگیر برای همه ایرانی ها

11-پرداخت هزینه های زندگی در سطح متوسط به هر ایرانی بیکار و افراد فقیر و رساندن آنها به سطح متوسط جامعه

12-وضع مالیات برای دلالان و افراد با ثروت های نجومی

13- تعطیل کردن ورزش حرفه ای به خصوص فوتبال ، کشتی و ... (اگر کسی خواست میتونه با پول خودش بره این ورزش ها رو به صورت حرفه ای دنبال کنه)

14-اخته کردن معتادین و افرادیکه مرتکب جرایم سنگین میشوند و تبعید آنها به یکی از نقاط بد آب و هوای ایرات

15-رایگان کردن آموزش ، بهداشت و درمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
با سلام
بخدا بهترین ایده همین است ای کاش رویس جمهور ایند فقط همین کارا را بکنه مملکت گل و بوستان میشه
نازنین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
میشه خودتو معرفی کنی می ترسم احمدی نزاد باشی
خدمت جناب صفایی عرض کنم دانشجو و دانشگاه همانطور که رهبری فرمودند از بازیهای سیاسی دور بماند بهتر است.بعنوان یک اصلاحطلب از استفاده ابزاری و سیاسی از دانشجویان ناخرسندم.دانشجو بسبب مقتضیات جوانی سریع تر درگیر هیجانات و جوسازی میشود و انگاه ممکن است شعله ور شدن اتش خشم و احساس عنان از کف او بگیرد و جوان اهل مطالعه که قمه و پنجه بکسش، قلمش است به کف خیابان برود،تجربیات خوبی از ۷۸ و ۸۸ از دانشگاه سیاسی نداریم.سیاست را در غالب احزاب دنبال کنید و جوانان اینده ساز را دستمایه بازی قدرت نفرمایید.این نظر حقیر بود هر چند ممکن است غلط باشد
یک کیلو پسته = یک گرم طلای 18 عیار.
علی برکت ا... .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
یه کمپینی برای نخریدن پسته و برگذاری یلدای بدون آجیل در گروهای اجتماعی پخش شده . متاسفانه مردم ایران فکر نمیکنند پسته که دوا و نان نیست . مدتی نخریم چه میشود ؟
مردم اگر نمیخریدند قیمت این نمیشد .
ناشناس
| France |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دوست.۷.۵۲،صادر میشه عزیز.پسته بازار خودشو داره.پس قیمت اجیل با قیمت جهانی تعیین میشه.مثل خودرو نیست که نتونن هیچ کجا بفروشن
من که کاری ندارم وجناحی صحبتم نیست
ولی میخواهم بدانم آقای قالیباف یعنی جزئی از۹۶درصدمیباشند
پاسخ ها
ناشناس
| Thailand |
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
آره بابا جون جزء فقیرترین فرد ٩٦ درصدی هستش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خاستگاه و دغدغه ایشان 96 درصدی است اگر شک دارید از دوستان 4 درصدی خودتون بپرسید
اقای قالیباف جنابعالی جزء چند درصدی هستی....؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
توی دل اون چهاردرصدی ها یه چهاردرصدی دیگه هست که خیلی خاص هسن . قالیباف از اوناست .
خیلی خاص
آقای جلیلی به اندازه ای که شما در مسئولیت مذاکرات پاسخگوی مردم بودید بقیه هم!!! همه تشنه قدرتید نه شیفته خدمت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
آره شیفته خدمت حتما جهانگیری و عارف هستند
همتون امتحان خود را پس دادید چه چهار در صدی .چه اصول گرا .چه اصلاح طلب مردم را پله کردید واز روی آنان بالا رفتید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
!!!!!احسنت مسئولان غصه مردم را می خورند که دنیا پرست نشوند
آقای قالیباف
مگر این همه وقت نبودی در مملکت ؛کجا بودی که تازه یادت آمد که به افراد ضعیف ظلم میشه و این درتاریخ نوشته خواهد کیا حقوق 100ملیون تومان می گیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
تاریخ ولش اخوی حالو عشق است از قدیم گفتن گذشته چراغ آیندس
آب رسانی این استان اصفهان اسم جدید انتقال آب است نماینده های محترم نگفتند آب از کدام مردم باید گرفته شود و به شما داده شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
آب ناکجا آباد جهت اصفهان آباد
شعار چهار درصدی . ترساندن سرمایه گذاران و خروج پول و شبه پول از تولید و ورود به طرف بازار ثانویه . ترس در سایه تحریم جنگ کم بود ترس امنیت سرمایه گداری هم بخطر میفتد . من خودم اگر چند میلیارد پول داشته باشم هیچوقت با چنین شعارهای سرمایه ام را بخطر بیندازم . امروز در روستای دیدم که زمین های کشاورزی زیادی را با متری ۲۵ هزار تومان میخرند . جای تعجب نبود چون میخواهند سرمایه خودشان را حفظ کنند . شلار نو اصولگرایی همین بود
جناب قالیباف اون نهادهایی که الکی از بودجه عمومی پول میگیرن آیا جزو ۴٪ هستند یا نه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
نصف چهار درصدی ها خودشه
کسی نیست به این نمایندگان توصیح دهد که وقتی کف دست مو ندارد چی رو بکنند ، وقتی آبی برای انتقال نیست بودجه بدن که چه اتفاقی بیفته
آقایان قالیباف و جلیلی فقط سکوت لطفا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
بله من هم نظرم همینه
ناشناس
| Thailand |
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
+
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
کسی نیست به اینا بگه حرف زدن بلد نیستین . حرف نزدن هم بلد نیستین ؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خیلی آتیش گرفتی از حرف حق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
آره همه سکوت کنند که این آقایون باصطلاح تدبیر و امیدی هر بلایی میخان سر ملت بیارن و فاتحه کشور رو بخونن بعدم بگن کی بود کی بود من نبودم د
آقای صفایی فراهانی، چرا موقع انتخابات نگفتید اختیارات رئیس جمهور 20 درصده که مردم حداقل به ایشون رای نمی دادند. تا کی فکر می کنید مردم این حرف ها رو باور می کنند؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
جالبه موقع انتخاب که میشه همه کار میتونه بکنه و همه اختیارات رو هم داره الان که خراب کردن یادشون اومده بیست درصد اختیار داشتن
هر منطقه ای که آب شرب کم دارد برای رقع مشکل صرفه جویی کند و در نهایت از آب کشاورزی کم کند و مصرف کنندگان شهری و صنعت خسارت کشاورزان را پرداخت کنند راه دیگری وجود ندارد
امام هادی (ع) فرمود:

مَنْ وَضَعَ نَفْسَهُ مَوَاضِعَ التُّهَمَةِ- فَلَا يَلُومَنَّ مَنْ أَسَاءَ بِهِ الظَّنَّ

ترجمه

«كسى كه خود را در معرض اتهام و بدگمانى قرار دهد نبايد آن كس را كه به او گمان بد برد، سرزنش كند».

شرح

زيرا او خود باعث شده تا به او گمان بد برند. و سرزنش به كسى كه گمان بد به وى برده است معنى ندارد، زيرا بدگمانى او مستند به قرينه اى است كه زمينه به وجود آمدن چنين گمانى است.

( ترجمه شرح نهج البلاغه ابن میثم، ج 5 ص 563)
خب برادر من عزیز من، موضوع این نیست که عکس را چه کسی گرفته و یا چه کسی منتشر کرده که شما به خدا واگذار می کنی . موضوع این است که چرا بعضی در سن و سال شما توپ پلاستیکی هم ندارند که تفریح کنند و شما سوار کاری می کنید. البته شما جند هفته پیش ما را با انتشار ازدواج مشعوف و ذوق مرگ کردید
پسر خوب عزیزم شما نتیجه امام خمینی هستی ها اصلا" متوجه هستی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
اتفاقا اصلا مهم نیست که ایشون نتیجه چه کسی هستنفقط در شرایطی این مطلب مهم میشه که تو این شرایط بد اقتصادی خودشون چه کارافرینی یا حتی شغل پردرامدی دارن
جانبازان عزیز باید زودتر بازنشست شوند و استراحت کنند نه بیشتر از سن بازنشستگی کار کنند فقط این چیزارو تو ایران میبینیم!!
ایکاش استعفای نمایندگان استان اصفهان سریعا عملی بشه و فکر نکنند با زرنگی و رندی قبل از بررسی بودجه ۹۸ هزینه های ملی را صرف استان اصفهان بکنند . از طرف دیگر این یک شوی تبلیغاتی است و بدتر از همه خوراک مناسب برای خبرگزاری های بیگانه شدند . دست مریزاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
موضوع هزینه نیست موضوع انتقال آب از کجا؟
مگه صفایی دروغ گفته ، نه اینکه همین حالا که دولت و نیمی از مجلس دست جریان اعتدال است تفکر اقلیت ۱۰ دزصدی که هپم قدرت و ثروت دارند بر کشور حاکم نیست ؟! بیایید واقع بین باشیم و از بیان واقعیت اشفته نشویم ؟! ۸ ساله مروم انتظار رفع حصر دارند ولی یه عده با شانتاژ و فشار مانع از این کار میشن .
سید احمد عزیز نگران نباش زیاد هست انسانی که بویی از انسانیت نبردن ، همین بلا رو سر من هم اوردند و خدا خودش اورا به سزای اعمالش رساند .
امروز و فرداست که صدا و سیما بخصوص ۲۰ و ۳۰ سوژه کم بیاره و به مقوله سید احمد بپردازه چرا که زورش یا به معلمان میرسه یا عقده انتقاد از برجام و اصلاحات داره ؟!
وقتی یک عده برای پسته ۲۰۰ تومانی صف می گشند و یک عده دیگه هنگام ترافیک از قسمت خاکی جاده استفاده می کنند دیگه نباید توقع داشته باشی مشکل تورم و گرانی حل شود. یا پسته یا ارزانی نمی شه هم خر و هم خرما داشت. از قدیم گفته اند هر کسی را فیل خواهد، جور هندوستان کشد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
حالا اگه یک مدت پسته نخورند میمیرند.همینها هستند که اجازه جولان به بازاریان را می دهند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
حالا كه همه موارد را اشاره فرموديد، جايي هم براي پيام هاي بازرگاني مي گذاشتيد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
بی فرهنگی اشکال مختلفی داره . گاهی در لایی کشیدن هنگام ترافیک پیدا میشه . گاهی توی خرید پسته
چرا دادستان از این کریمی قدوسی درخواست نمی کنه مدارکش رو ارائه کنه؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دادستان محترم! با جناب عالي هستند! لطفا صداي مردم را بشنويد.
آقای قالیباف همشهری عزیز درست فرمودی که چهار درصدی ها خون مردم را می مکند ولی گمان نمی کنم که شما جزو نود و شش درصدی ها باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
دمت گرم حرف حق زدی
سکوت وخاموشی بهتر از سخن گفتن است .4%واقعیت تلخ جامعه ایران است که بدون شرم به زبان میاورند چون ترسی از ملت گرسنه ندارند
قالیباف طوری صحبت میکنه انگار خودش جز ۹۶ درصده.
با تمام کامنت ها کم و بیش موافقم ولی با کاربر ۵۵ - ۲۰ بشدت مخالفم . دوم اینکه اختیارات رییس جمهور زیر ۲۰ درصد هست یعنی هر چه به جلو تر میرویم نقص های قانون اساسی در بازنگری قانون اساسی نمایانتر میشود . رییس جمهوری که وعده بمردم میدهد ولی نمیتواند کارش را انجام دهد چرا . چون یادم هست در رسانه ملی در سه روز به انتخابات از مردم پرسش میکرد که شما بگویید رییس جمهور شعاری را انتخاب کند که در حدود و اختیارات نظام باشد و فراتر از آن سیاست ها نباشد یعنی مردم اگر خواستند از خواست حاکمیت فراتر بروند نخواهند توانست . باید به همان مقداری که تعین شده مطالبه کنند بس .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
برادر من! كا رمن و شما بازنگري قانون اساسي نيست. اگر قرار بود كه اين كار انجام بشه براي خودش مجراي قانوني داره. بدترين كار اينه كه مديران ما به دليل ضعف در اجرا شيپور برمي دارند و دوره گردي مي كنند. ازآن جا كه هر قسمت از قانون اساسي مربوط به يكي از قواي كشور مي شود، موضوع مي تواند در نشست سران قوا حل و يا طي مكاتبات رسمي بين قوا مكاتبه شود. اين بازي در هر دوره قابل پيش بيني است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
رئیس جمهوری که وعده میده و نمی تونه عمل کنه اولا ناکارامد است، دوما درست نمیگوید ، سوما وقتی به پست و مقامش رسید، کارهای دیگه ای هست که بر خدمت به مردم و کشور و عملی کردن وعده هاش اولویت داره...
اصفهان ویزد بخاطر لابی گری که داشتند وپستهای کلیدی راصاحب بودن در دوران گذشته.بزرگترین کارخانجان را دراین دو شهر احداث کردند وآب شهرها واستانهای دیگر را غارت کردند.وهم آلودگی هوا رازیاد کردند وهم منابع آب را افسار گسیخته هدر دادند.نتیجه این شد .که حالا باید نمایندگان استعفا بدهند باز هم هزینه ساز باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
واقعا درسته
صنایع فولاد به اب زیادی نیاز داره میتونستن این صنایع رو در شمال یا جنوب کشور که به دریا وصلن ایجاد کنن
1_جالبه کسانی که قیمت واقعی جنسی را برآورد میکند ،معلوم نیست معیار سنجش این تعیین قیمت چیست.؟طلاست ؟دلار است ؟ چی؟
تازه هیچکدامشان هم اعتنایی به پایین آمدن قیمت سکه و ارز که بهانه رشد قیمت شد ندارند. از طرفی فروشنده ها حتی به قیمتهای برآوردی این کارشناسان هم اعتنایی ندارند و هر چه تیغشان ببرد میفروشند.
3_ آقای قالیباف شما جزو 96 درصدی ها هستی ما باور داریم، هی تکرار نکن.
4_کلمه استعفا وقتی صدق میکند که آقای ترکان یا امثال ایشان با تصمیم خودشان اقدام کنند که نکردند.در واقع قانون بازنشستگی آقای ترکان را استعفا دادند.
5_ سهم 18درصدی وزارت ارشاد از بودجه فرهنگ و ارشاد کشور ، نحوه ی انتخاب وزراء و نحوه تقسیم بودجه ی کشور مشخص است که قدرت رییس جمهور حتی کمتر از 20% است.فرقی نمیکند رییس جمهور کی باشد.به هر حال قانون اینطور خواسته.
علت اینکه کریمی قدوسی به ۵۰ درصد نمایندگان چنین حرف را میزند دو حالت دارد . یا تفکرات ایشان در تمام مسایل سیاسی و اقتصادی تغییر نکرده و از ملت عقب مانده است پس اشتباه کردند که کاندید مجلسی شدند که هر روز در جهت اصلاح قانون قبلی حرکت کردند و دوم اینکه با این روش میخواهند مجلس را هم یکدست بسازند خطرات مجلس یک دست و تسلیم را میدانید چیست . خواب دیدی خیر باشه
زمان هایی دولت و مجلس و شوراهای شهر و همه نهادهای انتخابی از یک جناح بودند و هیچ کاری نتونستند انجام بدن به خاطراینکه نه 4 درصدی ها بلکه درصد پایین تری قدرت اصلی رو دراختیارداشتند که اتفاقا آقای قالیباف شما از اون جناحید . حالا 5-6 ساله هی 4 درصد4 درصد درآوردی و آدرس غلط میدی و نعل وارونه می زنی . متوسط درک مردم از سیاسیون بالاتره اینقدر مردم رو احمق فرض نکن که اگرغیرازاین بود با این شعارهای پوپولیستی یه بارهم شده انتخاب می شدی .
ببخشید پس اون خانم در کنار ایشان کی هستند ؟این عکس اگر مال پارساله که ایشان تازه عقد کردن
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
به شما چه مربوطه؟ چه کاره ای؟ مدعی العمومی؟
ناشناس
| France |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
خطاب به حمید خان.گشت ارشاد سالیان درازه که شغلش پرسیدن همین سواله.به مردم که پرسیدن رسید اسمون تپید؟؟
تابی جان بهت عرض خسته نباشید دارم به این خاطر اینکه کار سختی داری اینکه نظرات چالشی کاربران از تمام دنیا را رو سایت اول مطالعه کلمه به کلمه و تایید میکنید من پرسشم این هست مگر سیاستمدار دیگری غیر از قالیباف یا رییسی و روحانی و جهانگیری و میرسلیم واقعا نداریم . پس اینهمه دکترا و مهندسین در سراسر کشور در حال خدمت بمردم هستند یعنی آیا آنها وارد فضای سیاست نمیشوند یا جرات ندارند یا اجازه رقابت سیاسی ندارند واقعا دلیلش چیست . کجاست هوای تازه حرف تازه . خود من از این افراد تکراری خسته شدم شما چی
ناشناس ۲۰:۵۵ از طرف اصولگرایان این حرفها را بیان میکنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
اشکال شما همینه که فکر میکنی همه یا اصولگرا هستن یا اصلاح طلب . درصورتی که اکثریت مردم هیچکدوم رو نمیخوان . این دعوا ها هم فقط بین خودتونه وگرنه همه میدونن اینا همه دعوای قدرته
آقای قالی باف آقای جلیلی بس کنید مردم عملکرد شما را فراموش نمی کنند شما امتحان شده اید مخصوصا حالشان از کار کرد شما با دولت روحانی
پاسخ ها
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
از طرف خودت و چشم های بسته ت حرف بزن!!!
مردم خدمتگذاران واقعی شون را خوب می شناسند و قدردان زحماتشون هستند... بخصوص الان که نقاب از چهره ی بسیاری افتاده و دولت و مجلس و شورای شهر و شهردار اینچنینی نصیب مردم شده!!!
اگر با مردم صادق بودید وموقع انتخابات به مردم میگفتید که ای مردم روحانی ۲۵/اختیار دارد عمرا مردم به او رای میدادند.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۸
اشتباه میکنید.ماندلا ،گاندی یا خاتمی کاندید نشده بودند که مردم به انها رای ندادند.تنها گزینه روحانی بود.
ناشناس
| France |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
خاتمی؟! خخخ
دلمان برای شریعتمداری و حداد تنگ شده چرا به دانشگاه برای ایراد سخنرانی گهربارشون تشریف نمیارند تا از سورس و سروش و ابی و داریوش و پادشاه عربستان و سر فتنه و....برایمان بگوید ؟! فقط بگوید هزینه سالیانه کیهان چقدره و فیش حقوقیشو به ملت نشون بده ؟!
سردار،دکتر،کاپیتان(خلبان)،واضح و صریح بفرمایید که جنابعالی جزء چهاردرصدی ها هستید،یا نود و شش درصدیها،؟اگر جزء چهاردرصدی ها هستید پس لطفا حرفی نزنید،اگر جزء نود وشش درصدی ها هستید پس این همه عنوان و لقب و شغل و تریبون و... را چگونه به دست آورده اید؟
هر روز اوضاع اقتصادی بدتر و بدتر میشه کسی هم ککش نمیگزه چون فشار رو قشر ضعیفه
من نه عضو کمیته امدادم نه بهزیستی
چه کنم؟
کاربر محترم۳۱ -۲۲ میشود در ۱۴۰۰ از اصلاح طلبان بصورت رسمی بخواهیید هر کس از جناح اصلاحات هست دیگر رای ندهند تا مشخص شود که واقعا دنبال قدرت نبودند . شما اشتباه میکنید مردم با اصلاحات میخواهند از مشکلات عبور کنند . اصلاحات توسعه سیاسی و اقتصادی . این خواست مردم هست . شما چرا ناراحتی . تو راست میگی اگر اصلاحات ادعا دارد که قدرت شخص اول سیاسی کشور ۲۵ درصد هست شما و جناح شما با قدرت ۱۰۰ درصد چرا نتوانست کشور را از این چهار درصدی و تقسیم بندی برهاند پس ۸ سال چکار میکردید . در حال تیوری دادن یارانه بودید . باز هم مردم به اصلاحات امیدوارند .
آقایان مسئول سایت تابناک! وقتی دیدم مطلبی به طرفداری از آقای قالیباف را منتشر میکنید، تصمیم گرفتم دیگه به سایتتون مراجعه نکنم.
امیدوارم روزی وجدانتان بیدار و هوشیار شود
خدانگهدار
من دقیقا موافق حرف کریمی قدسی هستم اکثر نمایندگان اصلاح طلبهای مجلس به دنبال حافظ منافع آمریکا هستتد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
مابقی هم به دنبال حفظ منافع روس .
نمایندگان اصفهان چرا دارند این کارو می کنند .چرا به میان مردم حوزه انتخابیه خود نمی آیند.چرا مرد ومردانه واقعیت را با مردمی که به آنها رای داده اند نمی گویند.چرا نمی گویند وزارت نیرو کمر به انهدام و نابودی اصفهان و تمدن سرزمینی. ایران بسته است.چرا نمی گویند فریب خورده اند و دولت آنها را فریب داده .چرا نمی گویند دولت قبل از انتخابات اولویت زیست محیطی برای دولت را ابتدا ارومیه بود و بعد زاینده رود اعلام کردو بعد از اتتخابات زاینده رود فراموش شد.برای پرژه انتقال آب از خزر به سمنان بودجه دارد برای زاینده رود ندارد؟
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
پک موتوری عزیز ! عدم تخصیص بودجه برای انتقال آب به اصفهان مسئله اصلی نیست ! مسئله این است که همه متوجه اشتهای سیری ناپذیر اصفهان برای غارت آب و منابع و صنعت و انتقال فرصت های دیگر استان ها به اصفهان حتی به قیمت نارضایتی مردم دیگر استان ها و تخریب وحدت ملی و نابودی استان های دیگر شده اند و الا کیه که ندونه تا حالا به بهانه تأمین آب شرب !!!! اصفهان و به قیمت خشکاندن زمین های کشاورزی مردم خوزستان و چهارمحال و بختیاری ، خشکاندن تالاب ها ، گسترش گرد و غبار و بیماری و مشکلات تنفسی میان مردم و شوری زمین و دهها بدبختی دیگر ، با احداث بیش از شش تونل انتقال آب کارون به اصفهان شاید دو برابر آورد آب زاینده رود برای کشت برنج و توسعه صنعت و آبیاری فضای سبز به اصفهان آب منتقل شده ،لطفاً شما و نمایندگانتان از مظلوم نمایی و شانتاژ بازی و سوء استفاده از نفوذ سیاسی دست بردارید و بیش از این به وحدت کشور لطمه نزنید و به حقوق مردم دیگر استان ها احترام بگذارید .
اکثر بازنشسته ها با واسطه و بیواسطه مجوز گرفتند قانون فقط برای مردم کوچه بازار است بس
ببینید این هنربندان که بلانسبت باید وطن پرستی و اشاعه فرهنگ وهنر ایرانی را در قالب هنر به مردم بیاموزند به چه میاندیشند؟؟ وقتی هم سرود ای ایران را میشنوند با مشتهای گره کرده چنان ژستی میگیرند که پنداری از دودمان کوروش اند!! واقعا شرم بر این نسلی که بخواهد پرچمدار ایران باشد. همان بهتر که خودشون هم بروند. نیازی نیست قسم بخورم ولی دو مورد را از نزدیک سراغ دارم که یکی مقیم انگلیس بود و دیگری مقیم آلمان از اواسط حاملگی آمده بودند ایران که هم پیش خانواده باشن و هم بچه هاشون ایران بدنیا بیایند و برگردند کشور محل اقامتشان. چون میخواستند فرزندشون ایرانی باشه. بیخیال از اینکه هرکس هر فکری میخواد بکنه بودن.
من امشب از سر کنجکاوی چند سایت داخلی را مطالعه کردم که منظور برادر قالیباف از نو اصولگرایی در غالب شعار ۴ درصدی چیست . نوشتند که کسانی هستند که پول و ثروت دارند . قدرت دارند . رانت استفاده میکنند و رسانه قوی و فراگیر دارند . برادر جان مگر مردم آلان غیر از این میگویند . مگر شما که این مسایل را میدانید چرا جهت حل و اصلاح آن در مقابل مجلس و صف آرایی در مقابل نمایندگان ووو این حرف امشب نماینده ای که ۵۰ درصد نمایندگان را توهین میکند کسی مانع نیست . فقط تعریف در مواقع لنتخابات برای چیست . بهترین کار راه حل علمی برای سفافیت مالی و پولی هست چرا جلوی نماینده اصلاحات ایستادند .
تابی جان من سه نظر بیشتر ندادم بقیه نظرات با پرچم مشابه با من نیست جهت اصلاع . از احمدی نژاد چند روزی هست مطلبی ننوشتی
تابناک محترم ای کاش بیان می فرمودید آنهایی که برای خرید پستهٔ ۲۰۰ هزار تومانی صف کشیده بودند از کدامین قشر جامعه بودند ،و چند نفر بازنشسته با حقوقی دو میلیونی در ماه در میان آنان بود و چند نفر کارگر ،و کارمند دون پایه در آن صف ایستاده بود ،و دیگر اینکه جناب سردار قالیلاف می فرمایند ،مالیات را از قشر کم در آمد میگیرند ،؟ آیا ایشان در طی ۱۲ سال شهردار بودن عوارض ملک را از چه کسانی میگرفتند ؟ اگر مدعی حمایت از قشر فقیر هستند ،من حاضرم ،فقط یکنفر را به ایشان نشان بدهم که چگونه از ایشان عوارض ملک میگرفتند ،آیا خانوادهٔ ایشان حاضر هستند فقط یک شبانه روز در آن ملک زندگی کنند ؟ آیا فقط آن نرسیده است که دست از پوپولیستگرایی برداریم و ،واقعیت جامعه را ببینیم ؟ مسلمانی و مجاهد ،و حامی مردم بودن در عملکرد است نه در حرف ،که از قدیم گفته اند حرف باد هوا است ؟ ،،،،
بابا چقدر بد هستيد طفلك سيد احمد رفقاى پولدار دارد!و عكس خصوصى در مقابل ديگران گرفته!
چهاردرصدی اصلی که خودخالیباف ومعاونانش بودن چراجای دورمیفرستی مردم رو
ای مردم اگر یک سال پسته نخرید نمیمیرید ولی گرانفروشان مجازات میشن و پسته روی دستشون باد میکنه .واقعا از ماست که برماست
مردم دارن می میرن از فقر کشوری که سراسر ذخاعر هست بس کنید
تو را به خدا مواد را زیاد و ارزون کنید تا حداقل یه حالی بکنیم
از قديم گفته اند همه چي بايد به هم بياد. حكايت اين مجلس و اين دولته! باور كنيد بعد از حدود چهل سال كه از انقلاب اسلامي در سال 1357 مي گذرد، اگر بگوييم كه اين ضعيف ترين دولت و مجلس در طول تاريخ ياد شده بوده، اغراق نكرده ايم.
جناب ابوالفضل سروش کارهایی که شما در مجلس میکنید و نمیکنید توهین به شعور مردم هست! حرف ایشون عین حقیقت هست نمایندگان مجلس بجای بفکر مردم بودن بفکر خودشون اند! اینکه وضع مملکت الان به این شکل هست در درجه اول بخاطر سو مدیریت و تدبیر دولت و در درجه دوم اهمال کاری و بی توجهی مجلسی هست که شما نماینده اش هستید نمایندگان مجلس بجای نماینده مردم بودن خودشون شدن بلای جان مردم چون بجای حق مردم رو طلب کردن فکر بفکر منافع شخصی و گروهی خودشون هست
برادر قالی باف بااین 4درصدیها کشتی مارا
جناب اقای احمد خمینی بحث این نیست که چرا شما تفریح نموده اید موضوع اینجاست نوع انتظار از شما و خانواده بزرگوارتان قدری متفاوت است ، بحث اینست شما اگر از وضعیت معیشتی مردم خبر دارید که فکر می کنم داشته باشید می بایست تریبون ما قشر ضعیف باشید که به هیچ جا و هیچ کس وصل نیستیم و اصلا صدایی برایمان نمانده که بخواهیم چیزی بگوییم والا تفریح و شادی حق هر انسانیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
جناب احمد خمینی والله که ملت حوصله ادا بازی و حاشیه سازی و را ندارند لطف کنید و روح خمینی کبیر را با این بازی ها که صد در صد مخالفش بود آزار ندهید
میشه از این سردار قالیباف سوال کنیم: سردارجان فرزندان شما جزو چند درصدی هستن؟!!!
اگر جزو 4 درصدی ها نیستن ،از مستثناعات هستند؟
احمدي نژاد كجايي برادر،‌ بيا كه فقط كشور تو رو كم داره
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
محمود خودتی!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
زنده باد احمدی نژاد.
انقلاب نکردند که آیندگان اسب سواری کنند . یادتان باشد .
عزیزان من پزشک عمومی و بیکار هستم ولی خیلی از دوستان دوران دانشجویی توی دورافتاده ترین نقاط دارن کار میکنن...و شما اگه حساب کنی هفت سال عمومی،بعدش دو سه سال طرح،بعد اگه قبول بشن چهار پنج سال تخصص که روی هم میشه چهارده پانزده سال!!!!!
و در این دوران دیگه تعطیل و غیر تعطیل و تابستان و عید نوروز و شب و روز ازشون کار می‌کشن
ضمنا درسته پزشک داریم که درآمد دویست سیصد میلیونی داره که اگه نگاه کنید توی همه‌ی اقشار جامعه همچین افرادی هست ولی خب نزدیک به شصت درصد پزشکان واقعا درآمد خاصی ندارن
البته افرادی که به حقوق پزشکان اعتراض میکنن کاش اول اعتراض میکردن که چرا به خودشون ایقد کم حقوق میدن
عزیزان شما هم حقتون اینه که حقوق خوب بگیرید و به حقتون برسید و راهش اینه که دنبال حقتون برید
با استدلال آقاي کریمی قدوسی ايشان هم از اسراييل و آمريكا در پشت تريبون مجلس حمايت كرده اند چون همگي مخالف برجام بودند
سلبریتی پررو. یکی باید حال این مغرور رو بگیره.
ترکان هم رفت... فعلاً که از یه پست کنار رفت؟ پس صد تا پست دیگه چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
درود بر شرف انسان های خدمت گذار مثل اقای صفایی فراهانی
جیگرم کباب شد سید حسن. آخه چرا فقط یکی دوبار سوار اسب شدی . خدااااااااا
باید از خودت بپرسی که چرا اینطوری شده 50 درصد مجلسی که بعد از هزارنفر رد طلاحیت شده وارد مجلس شدهاند بروید اسیب شناسی کنید ودر رفتارتان وگفتارتان تجدید نظر کنید ویا راههای بهتری برای برون رفت از تنگناهای موجود پیدا کنید
خیلی تند رفتید! اختیارات رییس جمهوری بسیار کمتر از 25 در صد است.تازه فرقی هم نمی کنه تا وقتی برخی اصول قانون اساسی دست و بال رییس جمهوری را بسته است همین 25 در صد هم زیادی است! ولی آیا واقعا فکر می کنید این رییس جمهور بیشتر از 5 در صد اختیار دارد؟! اگر اینطور فکر کنید خیلی خوش خیالید و یا رییس جمهور یک کشور دیگر را می گویید!!
اگر طبق قانون اختیار رئس جمهور بعنوان رئیس قوه مجریه ای که ازاد ومستقل هم نیست 25 درصد باشد ،همان بهتر که ان هم نباشد وان هم دب دبه وکب کبه وجاروجنجال انتخاباتی وهزینه ها یش جمع وملت بدانند وچرا امور بعد چهل سال بسامان نمیشود
بنده صادق هستم یعنی اسمم صادق هست و عدالت را دوست دارم چون اسم زنم هم عدالت است...
اقای قالیباف ایا حاضرید ثروت خود را با ثروت یک دبیر بازنشسته عوض کنید ؟ اگر موافق هستید شما جزو 96درصدی ها هستید و اگر نه جزو 4 درصدی ها . پس لطفا در صحبت کردن کمی دقت فرمایید . همه اعم از چپی و راستی و اصولگرا و اصلاح طلب همه از مافیای قدرت و ثروت و سهم خواه و 4 درصدی می گویند اما ما نمی دانیم اینها اونور مرز هستند یا در ایران هستند . ما که کاملا گیج و منگ شده ایم .
من نه اسب دارم که بخواهم هزینه نگهداری آن را بدهم و نه در عمرم بیش از یکی دوبار سوار اسب شده ام و نه اصلا با این نوع ورزش ها آشنا هستم.

قسم حضرت عباس يا دم خروس اگه آشنا نيستي چرا رفتي اگه آشنا نيستي چرا لباس مخصوص پوشيدي بابا اين مردم مردم قدیم نيستن
سردار دکتر رخلبان شهردار سابق قالیباف مشخص کند چطور یک نفر می تواند فرمانده ارشد نیروی هوایی سپاه باشد و از این طریق دوره خلبانی هم ببیند و بعد برود دوره خلبانی تجاری را از بودجه بیت المال ببیند و سپس در حالیکه خلبان است شهردار تهران شود ودر کنار تمام این موارد و مشاغل استاد دانشگاه هم باشد و هر وقت فرصت کرد کاندید ریاست جمهوری شود راستی چند درصد مردم چنین فرصت هایی را دارند حتما 96 درصد بیچاره آن چهار درصد
بنده بعنوان يك شهروند از آقاي قاليباف بدليل مواضع سازندشون تشكر ميكنم و قبول دارم كه چهار درصدي ها عامل بسياري از ناهنجاري ها هستند اگر اين افراد اجازه بدهند و كمك بكنند حداقل اون پرونده 52 هزار ميلياردي شهرداري تهران كه اين روزها با نام عيسي شريفي كمي روشنتر شده ، در سطح مردم عادي باز و افشا بشه خيلي از دست اندركاران براي عامه مردم روشن ميشوند .
افزایش یارانه عده ای ..... متاسفانه مسئولین غیر از کارمندان و اقشاری که تحت حمایت هستن کس دیگه ای رو نمی بینن و فک میکنن باقی مردم مانند تاجرینی هستن که دوروبر خودشونن ای مسئولین بدونین که مردمی هم هستن که البته درصد بالایی هم هستن که نه کارمندن نه تحت حمایتن و نه تاجرن بلکه درکارهای خرده ای مشغولن که به زحمت شکم زن و بچه شونو سیر میکنن شاید هم گرسته میخابن ولی کسی ازشون خبر نداره اینا بخش بزرگی از مردم حاشیه شهرها و البته روستاها هستن
با خداحافظي تركان كه مشاور رئيس جمهور محبوب بودند كاملا مشخص شده كه بين كارگزاران و روحاني شكاف كاملا مرعي و مشخص شده ، صحبت هاي شهردار اسبق ( كرباسچي ) و پيشنهادش به معاون اول ، فاز استيضاح ظريف و بقيه خورده اخبار ها نماد كاملي از افتراق بين رئيس جمهور و كارگزاراني هاي دولت است ، ظاهرا در باقيمانده زمان دولت و به زودي شكاف هاي عميق تري مشاهده خواهد شد .
سردارعزیز جناب آقای قالیباف کاش جایگاه خودتان را هم در بین این چهاردرصدی ها روشن می ساختید.حنایتان دیگر رنگ ندارد.
بنازم به ان قیمت گذاریت که درموردخودروهای تولیدداخل داریدمعلوم است که ازمرفعین جامعه هستین چون نمی دانی که ماکارمندان دولت 10روزبعدازدریافت حقوق ماهانه درهرماه شروع به قرض کردن می کنیم اخرکسی نیست که به مابگوید که شماراچه به ماشین سوارشدن شمابرویدفکرقرض هایتان رابکنیدمگراین همه دولت برای خط واحدوتاکسی هزینه کرده قراراست چه کسی انهاراسوارشود. میگم عجب دورزمانه ای شده هاکارمندوکارگرهم می خواهند ماشین شخصیسوارشوند.
قالیباف 12 سال قائم مقامش بیخ گوشش داشت اختلاس میکرد حالا اومده مملکت رو گل و بلبل کنه!
جمع کنیدبا این بساط دولتی که نمیتونه جلو دو مونتاژ کار خودرو را بگیره و هرکار خاستن با دولت میکنن ودودش به چشم ملت میره و شرکتهای تولید لبنیات هم از اونا یاد گرفتن وعاقبت این ملت با کرامل کاتبین است ودولت هم مشغولناکارامدی و اگر راست میگن دولتیها از سیاست در باز برای خودرو استفاده کنن وایجاد انگیزه بکنن و انحصار ومرغ یک پا دارد جامعه بهسوی انحطاط وبد بختی
جناب قالیباف ابتدا باید ثابت کنید شما جزو چند درصدی ها هستید بعد چهار درصد را توی بوق کنید .
سید احمد لاکچری !!!
همه اینها نقشه است تامردم رو به پای صندوق های رای بیارن والقاء کنند که ما احزاب مخالف داریم که درجهت اهداف مملکت ومصالح مردم نگرانیم،که اینطور نیست وهمه مثل همند!.فقط بگویند درصورت نبود برجام با موضوع هسته ای چه می کر دند؟
مردم عزیز ایران خواهش میکنم استدعا دارم امسال حداقل برای شب یلدا پسته نخرید خواهش میکنم بیایید یکم همدل باشیم بابا به فکر افرادی باشیم که پول ندارن پسته بخرن با این گرونی بیایید اونا راتنها نزاریم یکم درکمون رو از مسائل ببریم بالا ممنون
آقای کریمی قدوسی بر اساس یک سری واقعیات تلخ این حرف را زده و اتفاقا حرف دل بسیاری از مردم کف جامعه را که رفتار نمایندگان خود را زیر نظر دارند زده. اما عمدی یا سهوی بودن کارشان توسط این نمایندگان مشخص نیست و باید بیشتر تحقیق شود!
مگر اجازه ی علنی برگزار کردن دادگاه های اینچنینی را نگرفتید؟!!
هیچکدام از دادگاه های مفسدان اقتصادی و همچنین دادگاه های حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی را علنی برگزار نکردید تا مردم قانع شوند و بدانند در این کشور چه خبر است؟!! تنها کسانی که در این مملکت نامحرم و هیچ کاره هستند، مردم اند!!!
بابت رفتن جناب ترکان باید خدا را شکر کرد و بابت ماندن جناب تاج باید ناشکری کرد
اقای سید احمد خمینی!!!
یادگار یادگار یادگار امام ره!!!
اگر این عکس با یک خانم نامحرم و به این شکل، برای حدود یک سال پیش است که دیگه بد بدتر!!!
هنجارشکنی نوبره والا!!
معاون سابق آقاي قاليباف جز 4 درصدي هستن ؟؟؟؟
اقای صفایی فراهانی شما درست می گویید تمام مشکلات مربوط به همه است غیر از رئیس جمهور پس اینهمه دست وپا میزنید برای 25درصد است بودجه کشور ومدیریتهای بی تدبیر وناتوان حاصل 75درصد است بی خیال بزرگوارمردم را چه فرض کردید
یکز به اقای عسگر اولادی نیست بگه همان خاجیها در امدشان را هم قید کنه تو این مملکت درامدها با ریال و خرجها با دلار است در کمتر از سه ماه توان خرید مردم یک سوم و حتی یک چهارم شده اگه تا سال قبل باع ار پسته رو با ان قیمتی میداده که برا خارجیها در میومده ۱۲۰ الان باعدار با ان قیمت نمیدهد و حداقل باید ۴ برابر سال قبل بفروشد تا ضرر نکند
ان شاء الله افشاگری ها علیه اصلاح طلبان و لیست امید ادامه خواهد داشت و بیش از این مشخص خواهند شد
از ماست که بر ماست.1-متاسفانه مردم سلحشور نشون دادن که هر چقدر اجناس گرون تر میشه حرص و ولع برای خرید بیشتر میشه.
2- نخوردن پسته در شب یلدا کسی رو نکشته .وقتی با نخریدن میشه به مبارزه با گرونی رفت آخه چرا؟!!!
از تابناک گله مندم ، چرانوشته های بنده رانشر نمی دهی ما از هیچ جناحی نیستیم و حقیقت را می نویسیم
مسولين در تخريب مشترك عمل كردند
صفایی فراهانی: اختیارات رئیس‌جمهور فقط ۲۵ درصد است.

اگر اینطور است پس کاندیداها بیجا می کنند به مردم این همه وعده می دهند
مهناز افشار لطفا ساکت شو
این نماینده پا پیش گرفته که پس نیفتد . ابزاری که اینجور افراد جهت جهت خارج کردن رقیب سیاسی خودش انتخاب کرده ابزار بیخودی هست . متاسفانه با چنین روندی اصلاحات در کشور نباید خوشبین بود . بنظرم چون در حوزه رقابت سیاسی چند بار شکست خوردند حالا گلا میخواهند کل قایده بازی در علم سیاست را تعطیل کنتد . با همین تفکر نگذاشتند افراد با تجربه و تحصیلات و سابقه کاری به مجلس راه پیدا کنتد . بهترین حربه ای که دارند اینکه کل از ریشه فاتحه دمکراسی را بخولنند . مردم رای دادند باید تسلیم خواست مردم باشی . بیخودی فضای کشور را غبار آرود نکن . حرف داری بسم الاه ملاک رای مردم هست
من به این نماینده مجلس نصیحت میکنم . برادر عزیز به رای مردم احترام بذار .این حرفت را اصلاح کن . دیروز نماینده ای گفت نماز نمیخولنند و حالا شما چی گفتی . این حرف شما داره این مطلب را میرساند که قایله صندوق رای را باختی واینقدر گیج زدن چی فایده دارد . آخه شما داری حرف زور هم میزنی . آخه میشه به گوش بچه محله ات سیلی بزنی بعد از همان فرد بخواهی که بمن رای بده . مگر اینکه ازش حلالیت بخواهی . خدایی این دیگه حرف زور هست در دمکراسی چنین مکانیزمی تعریف نشده . ۵۰ درصد نمایندگان دلسوز مردم هستند که کلی هم تهمت شنیده اند قایده بازی را بعد از باخت عوض نکن ازت خواهش میکنم تحمل کن مدارا کن قانع کن
میگم مگر یک سیاستمدار چند بار خودش را در دمکراسی و رای امتحان میکنه . در جواب میگی هر موقع روحانی و وزرای پیر کنار رفتند . برای احداث کمربند و بزرگراه که تسهیلات هزاران میلیاردی که شهرداری خرج کرده . آن پول که در بانک بوده مال چه کسانی بود که شهرداری خرج تهران کرده . شفافیت مالی که نداشتیم هیچ شفاعیت حرف سیاسی هم وجود نداره . تو که ادعا میکنی فقرا پول ندارند پس از سرمایه دار هم که بهش حمله میکنی
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی