بازدید 26508
هزار و چهارصد و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

دیالوگ یک سریال که مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفت/واکنش مطهری به شایعه شهردار شدن فرزندش در تهران/آخرین جزئیات از پرونده احتکار داروی دختر وزیر سابق/آیت الله علم الهدی به تفریحات مازندران گیر داد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: آخرین وضعیت استیضاح ظریف/قاسم شعله سعدی آزاد شد/طعنه محسن رضایی به اروپایی‌ها/شنیده‌هایی از اجرای قانون بازنشستگان در سازمان انرژی اتمی و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۷۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱ 04 December 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

دیالوگ یک سریال که مورد توجه رهبر انقلاب قرار گرفت

بازیگر مشهور سینما و تلویزیون درباره خاطره جالبی از یک سریال و نظر رهبر انقلاب راجع به آن سخن گفت. جمعی از تهیه‌کنندگان، کارگردانان و بازیگران بیست و چهارم آبان ماه با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند. در این دیدار صمیمانه محمود پاک‌نیت بازیگر پیشکسوت تلویزیون که در آثار زیادی نقش‌آفرینی کرده است نیز حضور داشت و از نزدیک با عالی‌ترین مقام کشور به گفتگو نشست. محمود پاک نیت درباره خاطره‌ رهبر انقلاب از سریال «روزی روزگاری» ساخته امرالله احمدجو، که پاک‌نیت در آن نقش حسام بیگ را ایفا می‌کرد گفت: «ایشان ضمن اعلام نظر مثبت‌شان درباره این سریال از تاثیر یک جمله که در فیلمنامه این مجموعه بود صحبت کردند و آن را مسأله مهمی عنوان کردند که باید در سایر آثار تلویزیونی نیز به آن اهمیت داده شود.»

بازیگر سریال «پس از باران» ادامه داد: «ایشان فرمودند در سریال «روزی روزگاری» حسام‌بیگ وقتی می‌گوید: بیگ‌اش را هم بگو یعنی احترام برایش مهم است، آدمی که یک راهزن است اما برایش مهم است که وقتی اسمی از او می‌برند بدون پسوند و پیشوند آن را نگویند و از اینکه مرادبیگ اسم او را کامل صدا می کند، خوشش می‌آید چرا که آن را نوعی احترام می‌پندارد و از این موضوع احساس رضایت می‌کند.» بازیگر سریال «شهرزاد» همچنین اضافه کرد: «ایشان تأکید زیادی روی حفظ احترام در مجموعه‌های تلویزیونی داشتند و مثالی از سریال «روزی روزگاری» عنوان کردند. در واقع ایشان دیالوگ‌های این سریال را محترمانه دانستند و معتقد بودند این احترام باید در همه برنامه و سریال‌های تلویزیون جاری باشد.»

یکی از موضوعاتی که رهبری نسبت به آن توجه نشان داده‌اند، تولید برنامه‌های امیدبخش و تصویرنمایی روشن و روحیه‌بخش به اقشار جامعه بوده است، پاک نیت همچنین درباره این مبحث که در این دیدار درباره‌اش صحبت شد نیز بیان کرد: «ایشان تأکید کردند برنامه‌های شادی برای مردم ساخته شود چون مردم نیاز به شادی و خنده دارند. همچنین فرمودند مسائلی که گریه‌آور است و در آنها غم وجود دارد را سعی شود کمتر مورد توجه قرار بگیرد. البته باز هم تأکید کردند حتی در شوخی‌ها و طنز هم جوانب احتیاط رعایت شود و خدای ناکرده به کسی توهینی نشود.»

واکنش فاطمه حسینی به پیشنهاد عجیب احمدی‌نژاد

یک عضو کمیسیون اقتصادی ضمن انتقاد از حرف‌های بعضی از مسئولان سابق کشور گفت: این که عده‌ای مطرح می‌کنند یارانه را چند برابر کنید، بگویند از چه بودجه‌ای باید آن را تامین کرد. فاطمه حسینی درباره صحبت‌های اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور پیشن کشورمان درباره افزایش یارانه‌ها تا چندین برابر گفت: باید از کسانی که چنین پیشنهادهایی را عنوان می‌کنند پرسید از چه منبعی باید این بودجه را تامین کرد؟ صرف بیان چنین صحبت‌هایی مسائل را حل نمی‌کند. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه ما می‌دانیم شرایط موجود چیست و اولویت‌های اول کشور چه چیزی باید باشد. وی با اشاره به اینکه تورم در حال رشد گفت:‌ در حال حاضر قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است باید برای ترمیم این بخش تلاش کنیم.

واکنش مطهری به شایعه شهردار شدن فرزندش در تهران

نایب رئیس مجلس نسبت به احتمال انتخاب فرزندش به عنوان شهردار منطقه ۱۷ تهران واکنش نشان داد. علی مطهری، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به شایعات مطرح شده درباره انتخاب فرزند وی به عنوان شهردار منطقه 17 تهران،گفت: اطلاعی در این باره ندارم که آیا وی گزینه جدی برای شهرداری منطقه 17 هست یا خیر. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "گفته می‌شود شما دنبال استیضاح وزیرکشور به دلیل امضا نشدن حکم شهردار جدید تهران بودید اما به دلیل اینکه فرزندتان گزینه شهرداری یکی از مناطق تهران شد از این استیضاح انصراف دادید"، اظهار داشت: بحثی که بنده مطرح کردم ارتباطی به شهردار شدن فرزندم در منطقه 17 تهران نداشت. هیچ قول و قراری در این زمینه بین بنده، شهردار تهران و وزیر کشور رد و بدل نشده است.

آخرین جزئیات از پرونده احتکار داروی دختر وزیر سابق

رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص آخرین جزئیات از پرونده احتکار داروی دختر وزیر سابق توضیحاتی ارائه کرد. چندی پیش خبر کشف انبار داروهای احتکار شده دختر وزیر سابق به ارزش 5 میلیارد تومان در استان البرز منتشر شد که در این انبار تعداد زیادی داروها تاریخ مصرف گذشته بودند و قرار بود این داروهای فاسد توزیع شوند. غلامرضا اصغری، رئیس سازمان غذا و دارو در این باره اظهار کرد: پرونده احتکار دارو دختر وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم تا جایی که ما اطلاع داریم، همچنان در تعزیرات استان البرز و مراجع قضایی مسیر خود را طی می‌کند و از اینکه رأی برای پرونده صادر شده باشد اطلاعی ندارم اما می‌دانم این پرونده در سیستم قضایی در حال پیگیری است.

آخرین وضعیت استیضاح ظریف

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: ۶ تن از امضاکنندگان طرح استیضاح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه امضای خود را پس گرفتند و این استیضاح حتما از حد نصاب می افتد. «محمد جواد ابطحی» اظهار داشت: مجتنی ذوالنوری رییس کمیته هسته ای و عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در حال رایزنی برای پس گرفتن امضای استیضاح کنندگان وزیر امور خارجه است. وی افزود: بنده در نامه ای که در دست وی دیدم، مشاهده کردم که ۶ تن امضای خود را پس گرفتند، ولی خودم امضایم را پس نگرفتم. نماینده مردم خمینی شهر در مجلس ادامه داد: حتما این استیضاح از حد نصاب می افتد.

خاتمی به قوه قضائیه احضار شد

محمدرضا خاتمی در پی ادعای تقلب ۸ میلیونی در انتخابات ۸۸ به قوه قضائیه فراخوانده شد. محمدرضا خاتمی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب پس از ادعای تقلب ۸ میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ به دادگاه فرا خوانده شد. این گزارش حاکی است؛ خاتمی اخیرا در برنامه اینترنتی «رو در رو» و در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ۸۸ مدعی شده بود که در ستاد انتخابات وزارت کشور و در زمان تجمیع و اعلام آرای نهایی انتخابات، تعداد ۸ میلیون رأی به آرای احمدی‌نژاد اضافه شده است. بدین منظور نامبرده برای ارائه استنادات خود در مورد این ادعا به دادستانی احضار شده است. طبق قاعده جدید قوه قضاییه مقرر شده است چنانچه افراد حقیقی یا حقوقی ادعاها یا اتهام‌زنی‌هایی را متوجه سایرین کنند باید ظرف ده روز،‌ اسناد و مدارک خود را ارائه نمایند.

آیت الله علم الهدی از تفریحات مازندران ایراد گرفت

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مازندران پایگاه تمام خوش‌گذرانی و تفریحات افرادی است که خودشان را در یک فضای باز می‌بینند که آزادانه هر کار بخواهند می‌کنند. آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد در جمع اعضای ستاد نماز جمعه ساری با بیان اینکه مازندران با وضعیت خاصی که دارد عرصه شدید منکرات شرعیه است، گفت: هر کاری می‌کنیم باید به‌عنوان دفاع از پیغمبر (ص) و دین و در جبهه دفاع از اسلام در مقابل دشمن باشد و باید از ظرفیت خدمت در نماز جمعه استفاده کنید و وظیفه خودتان در مقابله با دشمن را ـ چه حقیقی و چه مجازی ـ انجام دهید.

قاسم شعله سعدی آزاد شد

قاسم شعله سعدی یکی از دو وکیل بازداشت شده با تودیع وثیقه و کفالت آزاد شد. محمدحسین آقاسی وکیل مدافع قاسم شعله سعدی عصر سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: با موافقت قاضی صلواتی مبنی بر قبول وثایق موکلم، شعله سعدی دقایقی پیش از زندان آزاد شد. به گفته وی، شعله سعدی با تودیع وثیقه 300 میلیونی و کفالت 100 میلیون تومانی که جمعاً 400 میلیون تومان می شود، از زندان آزاد شده است. آقاسی گفت: قاضی هنوز در ارتباط با پرونده موکلش و آرش کیخسروی متهم دیگر این پرونده حکم صادر نکرده است. شعله سعدی و آرش کیخسروی دو وکیل دادگستری هستند که 27 مرداد ماه امسال به دلیل تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی دستگیر و بازداشت شدند. دادگاه رسیدگی به اتهامات این دو وکیل، یازدهم مرداد در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. اجتماع و تبانی علیه امنیت ملی، از جمله اتهامات این دو وکیل است.

طعنه محسن رضایی به اروپایی‌ها

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به ناآرامی های اخیر در شهرهای فرانسه افزود: اگر اروپا نتواند استقلال خودش را در برابر آمریکا نشان دهد، هویت اروپا از بین خواهد رفت. اوضاع فرانسه را ببینید. مردم فرانسه هویت مستقل از اروپا می خواهند. اروپا هویت خودش را نتوانسته تثبیت کند. /ایلنا

شنیده‌هایی از اجرای قانون بازنشستگان در سازمان انرژی اتمی

قانون منع به کارگیری بازنشستگان در یکی از تخصصی ترین بخش های کشور یعنی سازمان انرژی اتمی ایران نیز عملیاتی شده و شنیده های خراسان حاکی از آن است که این قانون شامل بهروز کمالوندی، سخنگو و معاون بین الملل، حسین رحمت معاون حفاظت و امنیت سازمان و اصغر زارعان دستیار ویژه رییس سازمان انرژی اتمی در امور اجرایی شده بود. بر این اساس و در اجرای این قانون بهروز کمالوندی با گرفتن اذن مقام معظم رهبری به فعالیت خود در حوزه سخنگویی و معاونت بین الملل ادامه می دهد، حسین رحمت پس از بازنشستگی در 21 آبان ماه کنار رفت و به جای وی محمد حسن قرائی معاون حفاظت و امنیت سازمان شد و اصغر زارعان نیز بر اساس قانون، همکاری پاره وقت و ساعتی با سازمان انرژی اتمی خواهد داشت. /خراسان

کارگران به چه زبانی بگویند وضع زندگی شان خوب نیست؟

رئیس اتحادیه کارگران قراردادی و پیمانی می‌گوید: در ماه‌های گذشته شرکتی نبوده که به اندازه چند سال اخیر از نوسان نرخ ارز سود نکرده باشد. او معتقد است در صورت تهدید کارفرمایان به تعدیل نیروهای کار و مقاومت برای ترمیم دستمزدها، حوادث تلخ کارگران نیشکر هفت تپه و فولاد تکرار خواهد شد. فتح اله بیات در این خصوص گفت: امروز حساسیت شورای عالی کار به این دلیل است که سبد معیشت خانوار کارگری خالی است و کارگران با حداقل‌ها زندگی می‌کنند. متأسفانه هفته‌ای نیست که کارگران به ما مراجعه نکنند و از پایین بودن حقوق و افزایش هزینه‌های زندگی و نگرفتن سبد حمایت غذایی گلایه نکنند. /ایسنا

رکود تورمی مسکن؛ حاصل عدم مقابله با سوداگران

علی رغم تشدید رکود تورمی در بازار مسکن به ویژه در پایتخت، طرح مالیات بر عایدی مسکن که سوداگری در این بازار را مهار خواهد کرد، بلاتکلیف است. کاهش معاملات و افزایش قیمت‌ها، پدیده رکود تورمی را ایجاد می‌کند و این پدیده علاوه بر حوزه مسکن به بخش‌های دیگر اقتصاد به دلیل رابطه مستقیم و غیرمستقیم مسکن با بیش از ۱۰۰ صنعت، آسیب وارد خواهد کرد. بررسی ها نشان می دهد عامل اصلی افزایش قیمت مسکن و کاهش معاملات، ناشی از خروج تقاضاهای مصرفی از بازار و سوداگری در این بخش بوده است. افزایش میزان وام مسکن فی‌نفسه نه‌تنها اقدام ناپسندی نیست، بلکه به سود مردم است؛ اما در شرایط فعلی به دلیل بالاتر بودن تقاضا از عرضه (شاخص تراکم ۱. ۰۶) و حضور سوداگران در این بازار، تقویت سمت تقاضا اقدامی غیر کارشناسی محسوب می‌شود. /مهر

چرا برخی طلاب‌ تمایلی به پوشیدن لباس روحانیت ندارند؟

‌امروزه تعداد قابل توجهی از طلاب هستند که ظاهر و پوشش آن ها نشان دهنده طلبه بودنشان نیست، در واقع پس از جویا شدن از نوع تحصیلات آن ها، به طلبه بودن این افراد پی می بریم. اوایل شاید پذیرش اینکه یک طلبه چرا از پوشیدن لباس روحانیت امتناع می کند و به عبارتی تمایلی به پوشیدن این لباس را در جامعه ندارد برای دیگران کمی تعجب آور بود، اما با گذشت چند سال از این مسأله و افزوده شدن تعداد طلبه هایی که لباس روحانیت نمی پوشند، پذیرش این امر آسان تر شد. متقی زاده مسئول تلبس حوزه علمیه قم در این باره گفت: انگیزه طلبه‌ها برای پوشیدن لباس روحانیت کمتر شده که شاید یکی از دلایل مهم این امر، تغییر فضای امروز باشد؛ به این معنا که نوع حکومت در این زمان‌ مربوط به قشر روحانیت است. ‌/ایسنا

شکایت شورای نگهبان از محمود صادقی

سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس گفت: شورای نگهبان در مورد ادعای محمود صادقی مبنی بر اینکه برخی افراد در پرونده‌های این شورا اِعمال نظر می‌کنند، شکایتی را به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه کرده بود،؛ لذا هیأت این موضوع را در جلسه آتی بررسی خواهد کرد تا مشخص شود که ادعای مذکور در حوزه وظایف نمایندگی بوده یا خیر.

با ۵۰ یورو چند کیلومتر می‌توانید با اتومبیلتان سفر کنید؟

به تازگی مؤسسه‌ای در انگلستان فهرستی تهیه کرده که در آن کشورها بر اساس قیمت سوخت در آنها رتبه‌بندی شده‌اند. در این لیست که توسط مؤسسه‌ی ویگو منتشر شده، ایران ارازن ترین قیمت سوخت در دنیا را دارد و سوخت در هنگ‌کنگ نیز از تمامی کشورهای دنیا گران‌تر است. شرکت بریتانیایی ویگو برای نشان دادن اختلاف قیمت‌ها ۵۰ کشور را مورد بررسی قرار داده است. طی این تحقیقات بررسی شد، در ۵۰ کشور مختلف با ۵۰ یورو یا ۵۶ دلار می‌توان چقدر سوخت خریداری کرد. با ۵۶ دلار برای خرید بنزین مورد نیاز جهت پر کردن باک خودرو، راننده می‌تواند در ایران ۳,۳۸۶ کیلومتر (۲۱۰۴ مایل) رانندگی کند و قیمت بنزین به ازای هر لیتر تنها ۲۷ سنت خواهد بود. بعد از ایران نیجریه قرار گرفته است که با این مقدار هزینه در آن می‌توان ۲۲۲۲. ۵۰ کیلومتر رانندگی کرد. / خبرآنلاین

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۸۵
این صحبتهای بانک مرکزی و مسئولین مبنی بر گم شدن ارز صادراتی که می خواهند از مسئولیت شانه خالی کنند و ادرس علط بدهند سر ادم سوت می کشد. خوب این ارز اگر نبود که قیمت دلار در داخل به 30 هزار تومن می رسید. شما فکر می کنید این همه دانشجو و فرار سرمایه و اختلاس و مهاجرت و...که سرمایه خود را به انطرف اب خارج می کنند و این همه واردات قاچاق و... از کجاست. از ایران که اسکناس به ان میزان خارج نمی شه. صادر کننده ارز خود را در انجا گذاشته و به همین افراد در صرافیهای تهران و حواله شدن می فروشه و ریال ان را در ایران دریافت میکنه . یعنی در واقع این ارز اصلا از چرخه اقتصاد ایران خارج نشده. اگر مسئولین بگویند خروج سرمایه و قاچاق است باید جای دیگر دنبال دلیل خروج سرمایه باشند. یکی از ادرسها کوچک را اینجا میاریم .یه نگاه به لیست دانشجویان وفرزندان مقامات که در خارج از کشور زندگی و کار و سرمایه گذاری می کنند بیاندازید تا متوجه بشید اشکال از کجاست و بخشی از این ارز صادرات به کجا میره
پاسخ ها
سبوس برنج شمال
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
در آینده نه چندان دور شمال ایران











اروپا خواهد شد.
alireza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
به خانوم حسینی باید گفت:خانم محترم تو ایران پول زیاد هست ولی چون کسانی هستند که ماهیانه حقوق حداقل بیست نفر رو میگیرن منابع تموم ميشه و به مردم نمیرسه
من اصلا با افزایش یارانه موافق نیستم چون به نظرم تبعات جدی تورمی داره همینطور با بیان کننده این موضوع اما از امثال شما خندم میگیره
زمانی که پدرتون نجومی حقوق ميگرفت و به تنهایی حقوق بیست نفر رو ی جا میگرفت به فکر منابع و کمبودش بودید که حالا با بیان این مطلب به فکر کمبود منابع افتادید؟؟؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
"جراید:نرخ فروش نفت در بودجه99 کمتر از پارسال پیشنهاد شده به علت افزایش بیش از 50 درصدی نرخ ارز است و این یعنی اینکه درآمد ریالی دولت از نفت 50‌درصد افزایش پیدا می‌کند و دولت بشکل تصنعی کسری بودجه نخواهدداشت"

مشخص شد دولت عمدا دلار را گران کرد تا دلار 5700 تومان در لایحه بودجه99 توجیه روانی پیدا کند پیش مردم.
حاج آقا علم الهدی ! اگر هر روز عزاداری کنیم و فقط اشکنه بخوریم شما راضی می شوید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
ایشان پس از تامین سعادت دنیوی و اخروی سکنه مشهد اکنون در حال گسترش‌ پروژه سعادتمند کردن مردم‌ در سایر بلاد‌ هستند
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
نه
آقایان مطهری و علم الهدی پای ثابت خبرهای تابناک هستند.
جناب ضرغامی و مرحوم قاشقچی در رتبه های بعدی قرار دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
احسنت
در این مورد خاص حق با جناب علم الهدی است.

جلف بازی هم حدی داره.
معنی نداره با خودروی دیگران یا در ویلایی که مال خودت نیست و بخاطر جلب توجه دیگران هر جنگولک بازی دربیارید.

در بقیه موارد با جناب علم الهدی تقابل داریم !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
یعنی چی ؟من که منظورشمارانفهمیدم .خودروی دیگران وویلای دیگران چه مفهومی دارد . طرف آمده تفریح ویلا هم اجاره کرده چه مشکلی دارد . یعنی بنظرشما اگربخواهد خوش بگذراند بایدویلا رابخرد.
البته من چون مشهدی هستم بشدت موافق هستم که ازخودگذشتگی کنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
جلف بازی؟جنگولک بازی؟مردم در مازندران دارن زندگی میکنن.شما ها چی میگین این وسط؟دستوری چیزی دارین که مردم باید فقط افسرده و غمزده و در حال عزاداری باشن؟موش ازمایشگاهی ابرقدرتی چیزی هستیم ما خودمون نمیدونیم؟
ناشناس
| Taiwan, Province of China |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
اینستاگرام رو به گند کشوندن یه عده دختر و پسر جلف
حالا فرض کنید ویلا کرایه ای هم نباشه . آخه کی در کدام کشوری با آنهمه آزادی پوشش اینطور جلف بازی درمیاره که این جوونکا انجام میدن ؟ واقعا جلف بازیه. چیز دیگری نیست. نکنه میخواهید اسم این کارهای سخیف رو بزارید هنر هشتم ؟؟
سرگرمی و تفریح حرام نیست. ولی فساد اخلاقی هم حدی داره.
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
لطفا کمی عاقالانه و با تفکر حرف بزنید، جوان اسمش روشه در تمام دنیا روی نیروی جوانشون سرمایه گذاری می کنن حالا کشور ما چی فقط سرکوفت و منزوی کردن جوونا کارشونه. جلف بازی چیه ؟ این مزخرفات چیه میگین تو هر دوره ای تفریحات جوونا یه جور بوده قرار نیست جوونهای امروزی تفریحات و حرکاتشون مثل نسل قبل باشه، ضمن اینکه از بس به جوونها گیردادن الان تمام اینکارا از روی عقده و حرص. چرا همینا وقتی میرن اونور دنیا آروم و متعادل میشن ؟؟ فکر میکننین برای چی؟ چون اونجا وقت و عمر و انرژیشونو نمی ذارن برای این چیزا انرژیشون صرف پیشرفت تو همه عرصه هاست و از نیروی جوان اینطوری استفاده می کنن ، آقایان به اصلاح دلسوز برین مشکل اصلی جوونها رو حل کنین نه اینکه صورت مسئله رو پاک کنید.
آقای علم الهدی تمام پارکهای تمامی شهرهای ایران همانند سواحل مازندران و گیلان است. خیالتان راحت باشد
با پانصد یورو چند کیلومتر رانندگی کرد ؟
نگارنده این خبر باید ذکر میکرد پانصد یورو در آن کشورها درآمد چند روز کاری یک کارگر یا کارمند است در غیر این صورت این محاسبات اشتباه است
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
در حال امده کردن ما برای گران کردن بنزین هستن. فکر کردن ما نمی فهمیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
عزیز جان، بهرحال نگارنده این خبر هم باید بنزین گرونتر بخره، اما بنظرت بنزین اگه همین قیمت بمونه، به نفع کشور هست یا به ضررش؟
دولت توی شرایط فعلی باید دو کار مهم بکنه، اول بخاطر کاهش ارزش پول، دستمزد کارگر رو افزایش بده، دوم بخاطر قاچاق سوخت، نرخش رو افزایش بده. اولی که سخته، پس میچسبن به دومی!
شمال خودش یک پا اروپا هست
سنشون چه قدر است؟
اگر بالای ۶۰ سالشون است باید بازنشسته شوند
چرا ما ایرانی ها اینقدر در مایحتاج اولیه زندگی گرفتاریم

چرا ما هم نباید مثل شیخ نشین ها در رفاه نباشیم

کی ما این راه رو انتخاب کرده بودیم که الان باید هزینه هاش رو از جیبمون بدیم
خانم محترم مجلس چه طور هر ساله قیمت ها و حقوق ها و درامد ها و هزینه ها افزایش پیدا می کند ولی این قلم نباید افزایش پیدا کند؟
الان در بعضی جاهای دور افتاده کشور با همین یارانه روزگارشون را می گذارنند
مثلا می خواهید تسویه حساب سیاسی کنید؟
وقتی از مجلس بیرون امدین بفرمایید به این کار بپردازید و جاده هم طویل و دراز برای کشمکش
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
آفرین
منبع تامین‌بودجه برا حقوق‌ چندصدمیلیونی هست اما برا یارانه که میرسه میگن بودجه نیست
مثل اینکه جنگ بین استانها در راه است.
تابناک عزیز : لطفا بنویسید با 50 یورو چند روز می توان زندگی کرد و ایران در رتبه چندم قرار دارد.
کدوم پول که باهاش سوخت بخریم
هیچ کجای علم نگفته که یارانه را بمردم پرداخت کنید . مگر اینکه در قبال آن زحمتی کشیده شود یعنی باید کاری انجام‌گیرد . دادن یارانه برای تحصیل و آموزش و بهداشت و محیط زیست و کمک به تولید بهترین گزینه هست . کمک به زی ساخت های کشور . یادم هست آقای رویا نیان در حال تشریح قیمت های حامل انرژی بود و در طرف مخالف این طرح استاد دانشگاهی بی طرف میگفت حرف های احمدی نژاد و تیم ایشان در هیچ کجای کتاب های درسی نیامده . یعنی منبعی که میگویند با دادن یارانه خالی میشود مگر اینکه اجناس را گران کنند . بنابراین آن استاد دانشگاه درست میگفت . اول چون از تولید کننده ها وثیقه و تعهد گرفته بودند که تا نگفیم چیزی را گران نکنید ولی چند ما طول کشید تولید کننده های بزرگ دیدند که بخشی از حمایت دولت را نگرفتند شروع به گران کردن اجناس کردند . لذا با فشار هم جواب نداد و گفتند در یارانه آب و برق و گاز با شما لحاظ میکنیم که باز اتفاق نیافتاد وووو یارانه کلا باید قطع شود و به بخش تولید داده شود و مصرف کننده ارزانتر خرید کند
تابی جون بازم می ارزی به خیلی از رسانه ها هرچند هم غیرقابل انتشار ویا ویرایشم میکنید شما چندین خبر را تحت یک عنوان جامیدهید ازماهم پاسخهارو برهمان نمط بپذیرید اولندش اینکه جناب هاله فرمودند یارانه هارو افزایش میدهند درست گفت باچاپ کردن پول وکم ارزش تر کردن آن میشود اینکار رو انجام داد بعضی اوقات میطلبد الان واقعا خیلیها ازخوردن گوشت ومهمانی رفتن وتهیه اولیات زندگی مانده اند درالف دیدید پیره مرد محترم چه گریه افتاد دومندش این آقای علم الهدی بانهی از منکر غیراستانداردش به همه مردم مازندران اهانت کرده سومندش شماهم خط قرمزها را متذکر شوید نکنه ازکثرت خط قرمز لاله زارشده ایم بعضی جاهارواصلا کامنت نمیپذیرد عباسی هم که درحال قرمزشدن هستند میماند حمله به خاتمی ممنوع الهمه چیز ودولتی که ازفرط انتقاد واکسینه شده ودیگه گوش نمیدهد درضمن چراازطنز استفاده نمیکنید امتحان کنید هم به کشور کمک میکنید هم مخاطبین باذوق مطالب را میخوانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
جالب بود
چه فایده داره .مشکلات استان خودش را ول کرده یقه مسول استان دیگر گرفته . مشکلات مردم کشور خودش را ول گرده گیر داده به فرانسه . فقیر کشور خودش را ندیده گیر داده به فقیر سیه پوست افریقا و امریکا و میانمار . ناهنجاری استانش تا چند روز پیش به حاشیه رفت ولی به استان دیگر گیر داده . پس معلوم شد که من حق دارم به استان دیگر گیر بدم ولی دیگران نباید در مورد استان من حرف بزنند .انگار برگشیتم زمان قاجاریه هر استانی مملوکی الطوایفی داشته . چرا چرا چرا چرا در خراسان اینقدر فقیر داره چرا چرا
اقایان هنوز خودشان در مسئولیت ها هستند دارند برای پسرها و دخترها خود و نزدیکانشان که بزرگ شده اند پست ها را رزرو میکنند و بیچاره مردم عادی و فرزندانشان
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
مسئولیت هم ارثی شده است
اقای علم الهدی شما قوانین خود را بنویسید و به تمام امام جماعات استان ها ابااغ کنید
شما خودت را جای طلبه ای که در میان مردم چه در سر کار و چه خیابان و کوچه بعد از پاسخ به مسایل شرعی اول باید پاسخ به این باشد که چرا وضعیت اقتصادی چنین هست چرا فلان مسول سیاسی این حرف را زد چرا پیگیری رای مردم . چرا در فلان مسجد یا جای فلان مقام چنین گفت . پس شلارهای قشنگ چی شد . در صورتی هیچکدام از این مسایل به این طلبه های مستقیم مربوط نمیشود . مثلا در صف نانوای من متوجه هستم خیلی با احتیاط سعی میکنند تو صف نان بگیرند چون مردم زیر چشمی نظاره میکنند متاسفانه اینچنین هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
بله درست می فرمایید مستقیم به این طلبه ها مربوط نیست ولی ازمنافع با هم بهره مند هستند
تابناک
اولا تفریحات نه و به بی بند و باری واکنش نشان داده اند
دوما گیر ندادند و حکم خدا رو بیان کردند
چرا همه ی نظرها رو نشون نمی دهید!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
ایشان مشهدرابه بهانه زیارتی بودن مناسب تفریح وشادی نمی دانند ولی حالا مازندران راهم احتمالا بخاطر امام زاده های زیادش مقدس میدانند ونامناسب برای تفریح . در کدام استان میشود درآن شاد بود وتفریح کرد.
ارزش پول ملی وقتی که به یک چهارم کاهش پیدا کند ، اینگونه میشود ؟ با ۵۰ یورو چه ملزوماتی را میشود خرید ،و یا اینکه ۵۰ یورو دستمزد چند ساعت کار در بین این کشورها میباشد ؟ چرا اینگونه مقایسه نمیکنید ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
۱۵ روز کار کارگر ایرانی
بچه های نخبه ی مردم با تحصیلات تکمیلی برای پست ترین شغلها حسرت می خورند اما بجه های مسولین از تخم در نیامده مدیر ادارات تهران می شوند
اقای همتی که تیغ و درفش نرخ ارز رو پایین اوردن هنر نیست ؟!چرا قیمت سایر کالاها ساعت میزنه ؟! یک دست لنت خودرو ۲۳ هزار تومانی شده ۹۰ هزار تومان یعنی ۴ برابر ؟!!
کاربر محترم ۵۰- ۲۰ من تو را درک میکنم که چرا مثل دیگر کشورهای که گفتی زندگی نمیکنی . در آن کشورها هم مشکلات خودش را دارد مثلا اگر حتی در آنجا آلان بخواهی زندگی کنی حتی اگر همخوانی فرهنگی نداشته باشی برات سخت هست نمیدانم آیا میدونی اگر متاهل باشی . سرباز داشته باشی و دختر و پسرت دانشجو باشند یا در شرف ازدواج و جهیزیه و مراسم عروسی و و خرج رفت و آمد دانش آموز و لباس و مخارج آب و برق و تلفن و ووو زندگی امروزه تکلیف زیاد داره مثل قدیم نیست که هم صبح و هم بعد از ظهر مدرسه میرفتیم و دسته جمعی با همکلاسی دختر و پسر از مدرسه بر میگشتیم و پدر و مادر دغدعه نداستند نمیدانم چرا هر چه جلو تر میرویم انگار امنیت کمتر میشود نمیدانم‌چرا هر چه دیوار منازل و حیاط بلندتر میشود
این عزیزان ابوالمشاغل اگه دست از ۱۰ شغلشون بکشند و بودجه انرا صرف کارگران مملکت کنند به خدا خیر دنیا و اخرت را میبرند ؟! اخه بنیاد سعدی و حافظ و ..... چه به درد کشور میخوره که میلیاردها تومان پول بیت المال صرف ان میشه ؟!
متاسفانه به تازگی بای مقایسات اشتباه و غلط رواج پیدا کرده است. شما ببینید در داخل کشور هم مثلاً نرخ کرایه از یک منطقه به منطقه دیگر ، از یک استان به استان دیگر فرق میکنذ، حالا شما بیا برای تمام دنیا یک مقایسه یکسان در نظر بگیر لطفاً خبر های منصفانه نشر دهید. این خبر ها فقط ادم زجر میده و تنفر شدیدی نسبت به ناشر ایجاد میکنه
من از فرمایش علم الهدی زیاد نمیفهمم که اصل حرف ایشان با کدام‌مصادیق هست . برادر جان در دل جنگل شمال یا کنار رودخانه هیزمی روشن کرده و آهنگی در حال نواختن هست و شادی میکنند و پایکوبی میکنند و از دود و دم هوای آلوده خارج شدند از فضای سیاست خارج شدند آنهم با خاموش کردن موبایلشان . آخه اینکار هم اجازه میخواهد . روحانی گفتند بگذارید مردم گیر ندین . آخه همه مسایل را خیلی شلوغش کردین . یعنی تعریف از انسلن ایده آل از نظر شما خیلی سخت شده . خیلی سخته سر قیف چنان فشرده کردید که آدمها زیادی جا نمیگیرند آخه چه خبره
هر روز هر روز خبری از بیانات آقای علم الهدی . واقعا مردم نیازی به این حجم پوشش اخبار مربوط به ایشان ندارند مگر اینکه رسانه ها یا خودشون نیاز به این پوشش خبری داشته باشن.
چند ماه پیش گفتم بزودی ۹۰ درصد مشاغل ورشکست خواهند شد ولی کسی توجه نکرد ؟! مسیولین عزیز وضعیت زندگی اکثر مردم به شدت بحرانی است ؟! شما رو جان عزیزانتان وقتی خرید میکنید کمی هم به فکر کسانی باشید که حقوقی و نه کاری دارند ، به خدا قسم خانواده ای رو میشناسم که فقط نون خالی میخورند و قادر به پرداخت همون هم نیستند به بهزستی هم معالجه کرده و گفتند باید معتاد باشه که مابتونیم براش کاری کنیم ؟؟؟؟؟!!!!
آقای علم الهدی به امور مشهد رسیدگی کردن تموم شد حالا رفتن سراغ استانهای دیگه...
ایشون انتظار دارن کل مردم ایران حتی اگه مسافرتم میرن خوشگذرونی نکنن و عزاداری کنن !!!

چرا از امام جمعه های سایر استانها چیزی پخش نمیکنید؟؟
این اوج بی انصافیه یک جریان سیاسی رو میرسونه که تو این اوضاع اقتصادی شعار ۱۰ برابر کردن یارانه ها رو میده ؟! ۸ سال ریا ست دولت دستت بود زندگی معلمان رو به فلاکت کشاندی ؟! حالا مدعی عدالت هستی ؟! جمع کن بساط پهلوان پنبه ای رو ؟! چه زیبا رهبری فرمودند که کسی که ۸ سال تمام امکانات کشور دستش بود حق نداره نقش اپوزیسیون رو بازی کنه ؟!
آقایانی که میگویندبا50 یورو چقدر می شود سوخت خرید آیا یکبار هم شده منصفانه بررسی کنند و ببینند یک کارگر ، یک کارشناس ، یک بازنشسته و یا یک................در کشورهایی که یورو واحد پول آنهاست چقدر حقوق میگیرند ؟ قیمت مواد غدایی در کشور آنها چقدر است؟ مسئولین آنها مثل مسئولین ماچقدر به ملت خود دروغ میگویند ؟ ملت که دیگر به شما اعتقاد واعتمادی ندارد حداقل باخودتون صادق باشید و اینقدر مزخرفات تحویل ملت نداده و مردم رو ناراحت نکنید
مدیران60 ساله معمولا به الزایمر دچار میشوند واموخته های خودرا فراموش میکنند برای همین قانون بازنشستگی در مورد این افراد اجرا میشود واعاده بکار انها عامل بدبختی و ورشکستگی کشور وابیکاری واقسردگی جوانان عاشق خدمت به وطن میشود
کار درست را باید از دیگران آموخت حتی اگر دشمن ما باشند، عربستان پول سرشار حاصل از نفت را در شرکت‌های بزرگ دنیا که در زمینه های گوناگون مثلا تکنولوژی فعالیت دارند، سرمایه گذاری کرده و از این طریق نه تنها سود سرشاری بدست می آورد بلکه به نحوی بر شرکت‌های بزرگ و کشورهای آنها مانند خود امریکا تسلط پیدا کرده که در مورد فضاحت اخیرشان،عملا هیچ کشور اروپایی یا امریکایی از ترس خروج پولهای عربستان از کشورشان،هیچ واکنشی در محکوم کردن عربستان از خود نشان ندادند ولی در عوض با کمال تاسف در کشور ما این سرمایه بجای اینکه صرف امور سود آور ،ساختن زیرساخت‌ها و هزار و یک کار پر منفعت برای مملکت شود،بی هدف به اسم یارانه در بین مردم پخش می شود و از اون بدتر بنظر می رسد دولت هیچ برنامه ای برای پایان دادن به این طرح فاجعه بار و ذلت بار که همراه با عواقب غیر قابل جبران است، ندارد . مغز متفکر این طرح بعنوان خاین اقتصادی باید محاکمه شود و این طرح هر چه زودتر متوقف شود تا جلوی خسارت‌های بیشتر گرفته شود
خوشم میاد که مردم را هالو فرض میکنید 50 یورو در اروپا متوسط دست مزد یک روز یک کارگر ساده می باشد ولی در ایران می شود 750 هزار تومان یعنی حدود بیست روز یک کارگر پس لطف کنید مقایسه نکنید
یک کارگر چند ماه کار کنه تا 50 یورو حقوق بگیره
ای کاش یکی پیدا میشد تا واقعیت های انتخابات ۸۸ رو برای ملت رو بیان کنه تا حداقل محمود خان میفهمید تحت جه شرایطی رییس دولت شد ؟! حیف ان همه هزینه ای کشور بخاطر او متحمل شد ؟!
این چه مقایسه ای هست که در ایران اجناس ارزان هست در دیگر کشورها گران هست . این یعنی ریال با پول بین المللی قابل مقایسه نیست یعنی برابری ندارد . باید هر چه زودتر به قیمت ولقعی برگردد و دستمزدها د قیمت ها جهانی شود . اما در مورد ندادن یارانه نقدی به تولید در چند ماه بعد از انجام طرح بخاطر این بود که اتاق فکری اقتصادی آنزمان دولت تصور میکرد که برای اینکه تعادل بین فاصله طبقاتی مردم و گروهی از تولید کنندگان بزرگ باید چند صباحی از آنها دوشید و به مردم داد . اما سرمایه دارها زرنگ تر از این حرف ها بودند یعنی من پولم را جایی نمیذارم که دست دولت وقت بهش برسد لذا سریعا تبدیل به طلا و ارز و زمین و مسکن شد
آقای علم الهدی ما هم دین اسلام را پذیرفته ایم دین بخشندگی مهربانی برادری برابری. شادی وزیبایی تفکر تعقل و شکر گزاریست وکاملا مغایر با غم و اندوه وعزاداری. مغایر با ولنگاری وبطالت است. دین میزان وعدالت است
پس فقط یک نفر در انرژی اتمی بازنشست شده
غیر از مشهد 1148 شهر و امام جمعه دیگه هم داریم. اگه لازمه که حتما از فرمایشات ائمه جمعه خبر تهیه کنید میتونید از 1148 گزینه دیگه هم استفاده کنید.
دعوا سر لحاف ملا نصرالدین است.باید عده ای دار وندارشان از دست برود خوار وفقیر شوند ونوکر وبرده. همین..
کاربر محترم ۴۷- ۲۲ اگر از احمدی نژاد انتقادی داربم باید با حساب و مقایسه نظر خومان نباشد بلکه بر حسب تجربیات جوامع دیگر یا علمی و دست آخر جمعی باشد . مثلا خودمان را جای ایشان بگذاریم و بیندیشیم که اگر من و شما جای ایشان میبودیم چکار میکردیم . یعنی از یک طرف شعار عدالت خواهی و مهرورزی و از طرف دیگر خواستگاه عدالت جهانی . این را میدانید یعنی چه . این یعنی حتی زبانی که صحبت میکند باید به عدالت باشد یعنی فقط عدالت در طرز لباس پوشیدن نیست وووووو . اما چگونه . اول عدالت را لاید از خودم شروع کنم که آیا حبس برای مشایی و بقای و جوانفکر خوب نیست ولی برای موسوی و کروبی خوب هست برای خاتمی خوب هست . منظورم این هست که در سیاست قرار نیست هر کس که هر جوری حرف میزند مقید باشد در سیاست اخلاق نسبی هست .
مردم از گرسنگی میمیرند دغدغه آقایون بیهوده ترین چیز ممکن است اون آقا هم به فکر شهردار شدن آقازاده است
روحانیون اگر لباس روحانیت را بپوشند در جامعه بیشتر مورد احترام خواهند بود حتما اگر در اتوبوس و مترو باشند ما بلند میشویم آنها بنشینند.
اول بگید با حقوق چند ماه در کشورهای مختلف میشه زندگی معمولی ساخت بعد حساب بنزین رو بکنید
حقوق به ریاله اونوقت دولت یارانه سوخت رو تو سرمون میزنه
یکم انصاف از مسئولین همون کشورها یاد بگیرید اگر انصاف داشتید تا حالا هزار باره خودتونو هاریگیری کرده بودید
لطفا دررد نظر یا تایید مشارکت فرمایید . آقای احمدی نژاد عمل نکردن شعار رفتن یا نرفتن به کنسرت یا شجریان که پخش نشد یا عقیده و بیان که ول شد ضرر کدام بیشتر هست آیا همه این مسایل مهم هست که بصورت برابر و موازای هم حرکت کنند یعنی دادن یارانه چند برابر بمردم به دلایل این نیست که دست رقیب سیاسی در انتخابات ۱۴۰۰ برای توجیه مردم در حوزه سیاست کافی نیست . آخه خراب کردن اقتثاد کشور به چه قیمتی هست . مگر در دوره دوم ریاست ۵۰ نفر از اقتصاد دانان به شما نگفتند بجای گران کردن اجناس پول را به تولید و کارخانجات برگردانید به مصرف کننده ندهید که مشکل آن این هست که پول داده شده بمردم براحتی به خزانه بر نمیگردد مگر با فسارهای و اهرم های سخت اقتصادی . چرا گفتی من حرف این اساتید دانشگاه چیزی دستگیرم نشد آخه چی بگم
تابی جان . امروز روحانی به استان خودشان رفتند بخشی از سخنان ایشان به مسایل فرهنگی و اخلاقی و سپس گریزی به غرب و هشدارها ووو . زدند . من خودم میگویم ۹۰ درصد از کار یک رییس جمهور اقتصادی هست نه درس اخلاق . بحث های اخلاقی روز و شب زیاد دارند . پس وزیر آموزش و پرورش و فرهنگ چکاره هست ایشان باید برود آیا آن سازه ای که بابت آن بودجه اختصاص یافته درست کار شده یا نه . آیا محکم کار کرده یا نه یا مثلا احمدی نژاد آخه شما چکار داری شما بجای اینکارها حواستان به پیشرفت درست پروژه ها بود و پیمانکاران خوب میگرفتید و کار را محکم اجرا میکردید صد سال دیگر پلی که محکم میساختی مردم بهت خدا بیامرزی میدادند . من به روحانی رای ندادم که ۹۰ درصد حرفش سیاسی باشد . کار کار کار تلاش مضاعف جهت خودکفایی . حرف سیاسی زیاد مردم را سیاسی بار میاورد و آنوقت وقتی مردم سیاسی شدند مطالبه سیاسی بالاتر میرود . آنوقت دولت از ملت عقب میفتد
من و شما بر حسب سخنان سیاسیون قضاوت میکنیم . من و شما که در اتاق فکری آقایان نیستیم که ببینیم چی میگویند . اما اما میشود گفت که گرا داده شد که از فردا در استانی که مردم از ذله گرما به جنگل و ییلاقات پناه میبرند افرادی مثل دهه ۶۰ دو طرف جاده بشینند به مردم گیر بدهند که کجا میرید . برای چی میرید . لباس و روسری چرا اینجوریه . چی همراه دارید . بررسی بدن و نقلیه کنیم و سپس مردم فیلم بگیریند و درد سر فضای مجازی . چون خودم این رفتارها را در دهه ۶۰ دیدم فراوان . خصوصا در شمال ایران . . آقای احمدی نژاد معلمان و پرستاران و کارگران در دوره شما مشکل نداشتند جنابعالی چرا با افزایش حقوق کارگران مقاومت میکردی
هیچ کس مخالف شادی نیست اما بعضی ها واقعا از حد می گذرونن.
صدای خانواده ها، افراد دلسوز جامعه،جوانان مومن و اکثر پدر و مادر ها هم دیگه در اومده از این حرکت های احمقانه بعضی ها.
تابی جان من با شما درد دل میکنم . چون گوش شنوای داری . چرا بهترین زمین های کشاورزی و جلگه ای مازندران تبدیل به ویلا سازی شده را کسی نمبیند که اگر این روند ا امه پیدا کند دیگر نمیتوان ساختمان را تخریب تا کشاورزی کرد . چرا هتل های خوب در سواحل خزری درست نشد که مردم مجبور نشوند منزل مسکونی خود را اجاره دهند اگر هتل بود هم مسافر راحت بود و هم فرزندان آنها شاغل بودند . چرا مسافر در دل جنگل آشعال را برای میزبان رها میسازد چرا به این مسایل تذکر داده نشد فقط تدکر برای اینکه فردا افرادی تحریک شده به جان مسافران بیفتند . علت را ول میکنند به معلول گیر میدهند
علم الهدا مشهد را آباد کرد حالا آمده مازندران را هم آباد کند
منظور از ارزان بودن بنزین اینه که یه اروپایی میتونه در ایران چقدر بنزین بخره و نه یه ایرانی! حالا اینو بر عکس کن ، یه کارمند ایرانی چند لیتر بنزین توی اروپا میتونه بخره
بابا ۶ سال است دولت عوض شده وروحانی ودار ودسته اش روی کار هستند مملکت رو به فناست هنوز هم گیر میدن به احمدی نژاد
به نظر من تیتر انتخابی تابناک درباره اظهار نظر آقای علم الهدی مناسب نیست . گیر داد تعبیر خوبی نیست وشاید بخشی از واکنش های کاربران به این خبر تحت تاثیر همین تیتر باشد. در متن خبر که هیچ مصداقی ذکر نشده است .کاربران محترم از کجا برداشت کردند که منظور علم الهدی روشن کردن آتش و پایکوبی در نقطه ای دور در جنگل ها است؟ آقای علم الهدی به عنوان یک مسلمان و روحانی حق دارد نسبت به منکراتی که علنا اتفاق می افتد عکس العمل نشان دهد ربطی ندارد این منکرات در خراسان باشد یا مازندران یا در بندر عباس. کنار دریا و عدم رعایت مسائل شرعی مساله ای است که قابل انکار نیست
هیچ کجای علم نگفته که یارانه را بمردم پرداخت کنید . مگر اینکه در قبال آن زحمتی کشیده شود یعنی باید کاری انجام‌گیرد . دادن یارانه برای تحصیل و آموزش و بهداشت و محیط زیست و کمک به تولید بهترین گزینه هست . کمک به زی ساخت های کشور . یادم هست آقای رویا نیان در حال تشریح قیمت های حامل انرژی بود و در طرف مخالف این طرح استاد دانشگاهی بی طرف میگفت حرف های احمدی نژاد و تیم ایشان در هیچ کجای کتاب های درسی نیامده . یعنی منبعی که میگویند با دادن یارانه خالی میشود مگر اینکه اجناس را گران کنند . بنابراین آن استاد دانشگاه درست میگفت . اول چون از تولید کننده ها وثیقه و تعهد گرفته بودند که تا نگفیم چیزی را گران نکنید ولی چند ما طول کشید تولید کننده های بزرگ دیدند که بخشی از حمایت دولت را نگرفتند شروع به گران کردن اجناس کردند . لذا با فشار هم جواب نداد و گفتند در یارانه آب و برق و گاز با شما لحاظ میکنیم که باز اتفاق نیافتاد وووو یارانه کلا باید قطع شود و به بخش تولید داده شود و مصرف کننده ارزانتر خرید کند
جناب علم الهدی یه زحمت بکش یه نگاه به آمارجرم وجنایت وتجاوزدردواستان خراسان رضوی ومازندران بندازمی فهمی که خراسان رضوی بااختلاف زیادی درجرم وجنایت ازمازندران جلوتره.
تابناک عزیز لطفا در درج خبرهاتون دقت بفرمایید وقتی فلان موسسه انگلیسی میگ ایران ارزون ترین بنزین رو داره به واحد پول خودش داره میگ و این باعث افتخار ما نیست بلکه باعث سرافکندگی وورشکستگیه ما هستش که با این مقدار یورو میشود در ایران فلان قدر رانندگی کرد.اون نسبت به درآمد وهزینه خودش گفته ما هم باید نسبت به درامد وهزینه خودمان بگوییم.درامدمان به یورو نیست ک به یور حساب کنیم .
درامدمون به ریال و خرجمون به دلاره که با نسبت برابری می بینیم که چقدر ضعیف هستیم
باید گفت با حقوق یک روز کار چند ساعت میشود زنده ماند نه اینکه بگوییم با پنجاه پوند چقدر میشه رانندگی کرد چون هفتاد پوند حقوق یک ماه کارگر ایرانی است.
جناب آقای علم الهدی و خانم صفدر حسینی و نگارنده بنزین 50 یورویی لطفا سری به یخچال خانه ما ملت قشر کارگر،کارمند، کشاورز،دامدار ،روستاییان ، یارانه بگیر ، افراد از کار افتاده، رانندگان؛ زنان و خانواده های بی سرپرست ،واقشار آسیب پذیر از هر صنف و گروهی سر بزنید شما چیزی برای ما نگذاشته اید نه این گروه سفر به شمال دارند ونه ماشینی که بخواهند با 50 یورو یی به سفر شمال بروند یارانه شما هم دردی از ما ملت را دوا نکرد
از سلطان دارو چه خبر.... چرا عربها سیر میخابند و ماها گرسنه مسئله اینست...
با سلام
الان هم اگر کاری به احمدی نژاد ندارند ترس هست در دراز مدت ثابت میشه حق با کی بوده
آقاي مطهري اهل معامله نيست/كسي نيست به اين آقاي علم الهدي بگويدشما امام جمعه مشهدهستيديا ايران؟/ايكاش نمايندگاني مثل آقاي صادقي كه عاري ازچاپلوسي ومقرراتي زيادبودند.
جوانان ایرانی آنقدر شادی نکردند ، که دیگه شادی کردن بلد نیستند و فکر می کنند جلف بازی شادی کردن است .
در این گزارش نگفته اند با چند ساعت کار در هفته می توان 50 یورو در آمد داشت
با این تبلیغ علم الهدا فردا تمام برادران عراقی میرن مازندران
بدیخت ترین قشر جامعه به لحاظ معیشتی کارگران قراردادی وپبمانی هستن که از طرف هیچ نهاد سازمان حمایت نمیشن کوچکترین کسری بودجه باعث تعدیل شدنشون میشه واختتلاف حقوقشون با رسمی دولتی تا 5 برابره بدون تعارف بگم به چشم برده بهشون نگاه میکنن هرروز نگران کار برای روز دیگه ماه دیگه و......................
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر