بازدید 27662
هزار و چهارصد و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

سردار نقدی از بانوان درخواست کمک کرد/وزیر بهداشت: تمام پس گردنی‌ها را این روزها به دولتی‌ها می‌زنند/اصلاح‌طلبان می‌خواهند با نام دیگری پای به انتخابات بگذارند/ذوالنور: مردم باید به جان مسئولان بیفتند و یقه شان را بگیرند!

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رحمانی فضلی مسئول عدم امضای حکم حناچی است/مدیران شهرستان پلدختر برای مقابله با سیلاب ممنوع الخروج شدند/کدخدایی: حاضریم با انتخابات به شورای نگهبان بیاییم/پول فروشی در ورزشگاه آزادی! و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 25 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

سردار نقدی از بانوان درخواست کمک کرد

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه بانوان مدیر الگوی مصرف ما هستند، گفت: آنان می‌توانند با مصرف کالای داخلی و کاهش اسراف و صرفه جویی در مصرف دو کار بسیار بزرگ را انجام دهند تا چرخه تولید کشور را به جریان بیندازند.

عراقچی: فردا دو واقعه مهم اتفاق می‌افتد

معاون وزیر امور خارجه گفت: در اوج تحریم ها و فشارهای آمریکا، فردا دو واقعه مهم در روابط ایران و اروپا در بروکسل اتفاق می افتد. سیدعباس عراقچی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «در اوج تحریم ها و فشارهای آمریکا، فردا دو واقعه مهم در روابط ایران و اروپا در بروکسل اتفاق می افتد. سومین سمینار "همکاری های صلح آمیز هسته ای ایران و اتحادیه اروپا" با حضور دکتر صالحی، و "چهارمین دور گفت وگوهای عالی رتبه سیاسی ایران و اتحادیه اروپا" با مسئولیت اینجانب و خانم اشمید.»

رحمانی فضلی مسئول عدم امضای حکم حناچی است

حسن خلیل‌آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران درباره تعلل در صدور حکم شهردار تهران: رحمانی فضلی مسئول عدم امضای حکم حناچی است. مدیریت بلاتکلیف یک نوع آفت غیرقابل جبران است. ناکارآمد جلوه دادن شورای شهر، عمدی است. رحمانی فضلی درباره تأخیر حکم حناچی پاسخ بدهد.

مدیران شهرستان پلدختر برای مقابله باسیلاب ممنوع الخروج شدند

فرماندار پلدختر گفت: بارش در شهرستان پلدختر تا فردا ادامه دارد که طبق دستور ستاد بحران تمام مدیران تا تمام شدن این وضعیت در آماده باش کامل قرار دارند و ممنوع الخروج هستند. نعمت الله دستیاری، با اشاره به اینکه بارش باران در شهرستان پلدختر امروز شروع وتا فردا ادامه دارد، اظهار داشت: بیشترین میزان بارش ها در استان لرستان در شهرستان پلدختر با 51 میلی متر بارش است و به گفته هواشناسی تا فردا ادامه دارد که طبق دستور ستاد بحران شهرستان پلدختر تمام مدیران تا تمام شدن این وضعیت در آماده باش کامل قرار دارند و ممنوع الخروج هستند. وی با اشاره به اینکه تمام عوامل راهداری، اداره برق،گاز ،شهرداری در آماده باش صد درصد و در سطح شهر هستند، افزود: تا این لحظه مشکلی برای شهرستان رخ نداده، ولی وضعیت به خاطر بارش شدید باران بحرانی است.

وزیر بهداشت: تمام پس گردنی‌ها را این روزها به دولتی‌ها می‌زنند

وزیر بهداشت گفت: این روزها تمام پس گردنی‌ها را به دولتی‌ها می‌زنند و دولت شبیه بچه زن‌بابا شده است و به دیگران هیچ دردی وارد نمی‌شود. وی در ادامه گفت: متأسفانه در آن دوره این انتخاب اشتباه توسط مسئولان شهرستانی یا نماینده یا امام جمعه یا فرماندار صورت گرفته است. البته احتمالا تقصیر فرماندار بوده چرا که این روزها تمام پس گردنی‌ها را به دولتی‌ها می‌زنند و دولت عین بچه زن‌بابا شده است و به دیگران هیچ دردی، وارد نمی‌شود.

ادعای نماینده جبهه پایداری: امضا‌های لازم برای طرح استیضاح ظریف جمع آوری شده

نماینده شاهین‌شهر در مجلس از تقدیم طرح استیضاح وزیر امور خارجه به هیأت‌رئیسه پارلمان در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد. حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه هفته گذشته جمعی از نمایندگان طرح استیضاح محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه را تدوین کردند، اظهار داشت: امضا‌های لازم برای این طرح برای تقدیم به هیأت‌رئیسه مجلس جمع‌آوری شده است.

برپایی گشت های مشترک بسیج، ناجا و قوه قضاییه در سطح استان قم

فرمانده سپاه قم از اجرای گشت‌های مشترک بسیج با نیروی انتظامی استان برای پیشگیری از وقوع سرقت با عنوان طرح "رضویون" خبر داد. سردار شاه‌چراغی با اشاره به گشت‌های مشترک بین بسیج، نیروی انتظامی و قوه قضاییه تحت عنوان رضویون ابراز کرد: این گشت‌ها برای پیشگیری از وقوع سرقت و جرایم مشهود در سطح استان قم دنبال می‌شود. وی ایجاد امنیت پایدار را از اهداف اساسی بسیج دانست و تأکید کرد: در طرح رضویون گشت‌های بسیج در محلات استان حضور پیداکرده و زمینه‌های پیشگیری از وقوع سرقت را فراهم می‌کنند، بسیجیان باید در تمام امور و فعالیت‌ها پایبند به اصل قانون و قانون مداری باشند. فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: مردم قم باید امنیت کامل روانی و اجتماعی را به‌خوبی درک و لمس کنند، عدم احساس امنیت در استانی مانند قم به‌هیچ‌وجه قابل‌قبول و پذیرش نیست.

اصلاح‌طلبان می‌خواهند با نام دیگری پا به انتخابات بگذارند

حمیدرضا ترقی در گفت‌وگویی درباره استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش ‌روی گفت: امروز اصلاح طلبان تلاش می کنند به مردم بگویند «نگذاشتند ما کار کنیم یا اختیارات مان با مسئولیت مان همخوانی نداشت». با این توصیف می توان گفت حجاریان عبور از جریان اصلاحات را دارد تئوریزه می کند تا نیروهای این جریان با یک نام دیگری به صحنه بیایند. ترقی تأکید کرد: در واقع هدف اصلی این صحبت آقای حجاریان تنها عبور از روحانی نیست بلکه فرار به جلویی است تا با گفتمان جدیدی به انتخابات مجلس و ریاست جمهوری وارد شوند، بدون آنکه پاسخ تصمیمات غلط خود را طی پنج سال گذشته بدهند.

ذوالنور: مردم باید به جان مسئولان بیفتند و یقه شان را بگیرند!

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در نشست سیاسی مدرسه علمیه امام عصر (عج) گفت: باید مردم به جان مسئولان بیفتند، و یقه آنها راگرفته و از آنها بازخواست کنند، چون در این صورت مدیران می فهمند که صندلی مدیریت برای آنها نه تنها سود ندارد، بلکه مایه عذاب آنها شده و باید به همه پاسخ بدهند.

کدخدایی: حاضریم با انتخابات به شورای نگهبان بیاییم

عباسعلی کدخدایی درباره انتصابی بودن عضویت در شورای نگهبان گفت: ما می‌گوییم شورای نگهبان نمی‌ترسد و آنقدر شجاع است که حرف خود را بزند و محکم هم بایستد. ترس را به کار نبرید. پس ما از کجا آمدیم؟ چه کسی ما را انتصاب کرده است؟ ما را مجلس انتخاب کرده است. مجلسی که شما رفتید و رای دادید همان مجلس ما را انتخاب کرده است. این روش را چه کسی گفته است؟ قانون اساسی. بروید قانون اساسی را اصلاح کنید من حرفی ندارم. من هم شاید با شما موافق باشم. ما حاضریم با انتخابات عمومی به شورای نگهبان بیاییم.

پول فروشی در ورزشگاه آزادی!

نیروی انتظامی فردی را به جرم فروش پول در ورزشگاه آزادی دستگیر کرد. فردی با استفاده از دستگاه کارت‌خوان اقدام به فروش پول به هواداران حاضر در ورزشگاه کرده بود که پلیس نیروی انتظامی در اقدامی او را دستگیر کرد. این فرد در نبود دستگاه‌های خودپرداز بانکی، در ازای پرداخت پول نقد به هواداران، مبلغ بیشتری را با استفاده از دستگاه کارت خوان به حساب خود واریز می‌کرد. /ایسنا

احتمال بازداشت بن سلمان توسط اینترپل

حضور ولیعهد عربستان در نشست اجلاس بیست در آرژانتین بسیاری از رهبران کشور‌های شرکت‌کننده در این کنفرانس را به ویژه در زمان گرفتن عکس یادگاری با مشکل مواجه خواهد کرد. ️روزنامه گاردین با اعلام این خبر به نقل از سارا لیا ویتسن، رئیس بخش خاورمیانه سازمان هیومن‌رایتس واچ خبر داد این عکس می‌تواند تبعات و پرسش‌های زیادی را برای شخصیت‌های همراه بن‌سلمان به دنبال داشته باشد. به گفته ویتسن حقوقدانان در سرتاسر جهان می‌توانند علیه بن سلمان اقامه دعوی کرده و از طریق اینترپل او را در بوینس آیرس در آرژانتین دستگیر کنند و با توجه به اینکه بن سلمان رهبر یک کشور محسوب نمی‌شود در صورت اقامه دعوی خطر دستگیری برای او بسیار زیاد خواهد بود./ اعتمادآنلاین

اعتراف به امنیت گردشگری ایران

یک شرکت معتبر خدمات امنیتی درمان و سفر گزارشی از وضعیت امنیت سفر به کشور‌های جهان منتشر کرده که به موجب آن ایران هم‌سطح با عموم کشور‌های اروپای غربی و آمریکا و کانادا، از امن‌ترین کشور‌های جهان برای حضور گردشگران ارزیابی شده است. مطابق این شاخص که کشور‌های جهان را به لحاظ میزان احتمال خطر امنیتی به ۵ دسته «ناچیز»، «کم»، «متوسط»، «زیاد» و «بسیار زیاد» طبقه‌بندی کرده، کشور‌هایی همچون فنلاند، نروژ، دانمارک، سوئیس و ایسلند در دسته‌ای قرار گرفتند که احتمال وقوع مخاطرات برای گردشگران ناچیز است. ایالات متحده آمریکا، کانادا و قریب به اتفاق کشور‌های توریستی اروپای غربی همچون فرانسه، ایتالیا، آلمان و اسپانیا نیز در دسته کشور‌های «کم‌خطر» قرار گرفته‌اند. به ‌علاوه، نام چین، استرالیا، آرژانتین و شیلی نیز به‌عنوان نقاط کم‌خطر برای سفر به‌ چشم می‌خورد. در خاورمیانه به جز ایران، این عنوان به قطر، عمان، کویت و امارات‌متحده‌عربی اعطا شده است. ترکیه در کنار عربستان سعودی و ترکمنستان کشوری ارزیابی شده که ریسک بروز مخاطرات امنیتی برای گردشگران ورودی آن متوسط است. /دنیای اقتصاد

خطر تخریب بنا‌های تاریخی خوزستان در بارندگی‌های اخیر

قاسم منصور آل کثیر از فعالان میراث فرهنگی گفت: بارندگی‌های اخیر به شدت موقعیت بنا‌های تاریخی را به خطر انداخته است. خوزستان دارای بنا‌های بسیاری از دوره‌های مختلف تاریخی است. برخی از بنا‌ها در وضعیت مناسبی نیستند و نیاز به مرمت و حفاظت دارند به همین منظور شایسته است سازمان میراث فرهنگی نسبت به حفظ و مرمت آن‌ها حساسیت بیشتری به خرج دهد. / خبرآنلاین

بازار ارز برای دلالان جذاب نیست

عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی می‌گوید: با آغاز تحریم‌های آمریکا، ارزش پول ملی ۲۰درصد تقویت شده و به نظر می‌رسد دخالت بازارساز، منجر به کاهش نرخ ارز شده و تلاش برای حفظ محدوده قیمتی ادامه دارد. هیجانات بازار ارز تقریبا فروکش کرده است. دیگر از فعالیت پررنگ دلالان در بازار خبری نیست و خریداران هم از جنس معامله‌گران هیجانی نیستند؛ به خصوص آن‌هایی که از ترس کاهش ارزش دارایی‌هایشان اقدام به خرید ارز می‌کردند نیز تقریبا خیالشان راحت شده است که بازار ارز، دیگر نوسان جدی نخواهد داشت. /مهر

باید مدل دو پارلمانی را جایگزین سیستم فعلی کنیم

محمدجواد فتحی، نماینده مردم تهران به خبرآنلاین گفت: بجد معتقدم در کنار این مجلس باید یک مجلس متخصصانی وجود داشته باشد که می‌توان نامش را مجلس سنا یا هر اسم دیگری گذاشت. به عبارت دیگر ما نظام دو پارلمانی و دو قانونگذاری را در کشور حتما باید احیا کنیم وگرنه تا مادامی که ما هستیم و این سیستم قانون‌گذاری، قوانین و مقررات تصویبی کما اینکه در این چهل ساله تصویب شده است پر ایراد خواهد بود پس ما ناچاریم یک قانونگذار دومی را ایجاد کنیم.

جلوی اشتغال طلاب به مشاغل غیرعلمی گرفته شود

آیت الله جوادی آملی، مرجع تقلید شیعه با تصریح به اینکه نهال فروشی ابدا به مصلحت حوزه نیست، گفت: اگر می‌خواهیم حوزه علمیه موفقی داشته باشیم باید جلوی خروج استعداد‌های درخشان را از حوزه و اشتغال آن‌ها به مشاغل غیر علمی را بگیریم، باید حوزه را پدرانه اداره و مدیریت کنید. /شفقنا

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۸
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۴۵
اقای همتی مغرور نشوید ، هنوز یک ماه از تحریم ها نگذشته
پاسخ ها
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴

دکتر محمود احمدی نژاد ۱۷٬۲۴۸٬۷۸۲ رأی

حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی ۱۰٬۰۴۶٬۷۰۱ رأی
**********
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

دکتر محمود احمدی نژاد ۲۴٬۵۹۲٬۷۹۳ رأی

میرحسین موسوی ۱۳٬۳۳۸٬۱۲۱ رأی
**********
اکثریت و اقلیت را خودتان ببینید!
**********
ضمن اینکه لازم به یاد آوریست یه زمانی تو کشور همهمه ی این بود که دکتر محمود احمدی نژاد با چهره مبدل و ناشناس در بین مردم شهرهای مختلف ایران ، مشغول بررسی معیشت مردم و کمک به مستمندان و فقیران است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
وزیر بهداشت بازهم افاضه نمود؟!!!
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Canada |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
زلزله کرمانشاه باید جاهایی بیاد که قدر امنیت این کشور رو نمیدونن نه تو کرمانشاه
ناشناس
| France |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
بیایید تاریخچه چند سال اخیر پایداری را بررسی کنیم.از تلاشهای انها برای روی کار اوردن معجزه قرن که حتی خواب دیدن از امام زمان را هزینه کردند بگیرید تا همراهی انها در ۸ سال تخریب کشور توسط جناب معجزه،همراهی با نتانیاهو هنگام بررسی برجام در مجلس و مخالفت با تصویب ان.هر چه توانستند کردند تا تصویب نشود.بعد تر با روی کار امدن ترامپ همراه با او ونتانیاهو شدند و هر چه میتوانستند کردند تا برجام از بین برود وبلاخره موفق هم شدند.نماینده مشهور انها بارها علیه دولت دروغ گفت و هر چه فریاد داشتند بجای انکه بر سر دشمن بزنند بر سر ظریف زدند که نتانیاهو از او عصبانی بود..انها غیر از مخالفت با برجام کارنامه ای ندارند و هیچ برنامه ای برای اداره کشور غیر از شعار تو خالی ارائه نکردند و نگفتند جایگزین انها در خروج از برجام برای اداره کشور چیست؟
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
بنظرم حمل پرچم ژاپن ددر بازی پرسپولیس و تراکتورسازی نهایت بی هویتی یک فرد رو نشون میده هرچند حتی واسه بازیکن رژاپنی این تیم هم بوده باشه
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
دم آنتی سانسور گرم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
خان محمد علی آقا پس کوش؟؟؟؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
کولی اندونزایی با این نوع حرف زدنت و بدخواستنت برای هموطنات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
این دولت فقط به فکر پزشکان است. کارمندان و کارگران بیچاره را دریابید . انحصار در پزشکی باید برداشته شود.
ناشناس
| Austria |
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
آقای دالنور!! شما دوره ی احمدی نزاد هم همین اندازه شجاع بودید؟!!! باعث تاسف هستید!!
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اقا و یا خانم انتی سانسور . تو را به خدا قطع کن این امار دادن ها را . ما 8 سال با احمدی نژاد اعصابمان خورد شده و حالا گیر تو افتادیم که هی او را به خاطرمان می آورد.
آنتی سانسور دمت گرم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
دقیقاً درسته من خودم دیدم ایشان را که به چهره مبدل (چیزی شبیه یوزار سیف ) بیرون آمده بودند و بخه مردم نیکی میکردند و نیز در نقش خویش ذوب شده بودند ناگهان حلقه از هاله نور پدیدار شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
خان محمد علی آقا نیستش ولی آقای آنتی سانسور با آن آمار همیشگی در صحنه است
شهروند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
ذوالنور: مردم باید به جان مسئولان بیفتند و یقه شان را بگیرند!

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور در نشست سیاسی مدرسه علمیه امام عصر (عج) گفت: باید مردم به جان مسئولان بیفتند، و یقه آنها راگرفته و از آنها بازخواست کنند، چون در این صورت مدیران می فهمند که صندلی مدیریت برای آنها نه تنها سود ندارد، بلکه مایه عذاب آنها شده و باید به همه پاسخ بدهند
آقای ذالنورایران را با سوییس اشتباه گرفتی.
اصلاحطلبان برای همیشه به تاریخ پیوستند

کارنامه ضعیف اصلاحطلبان روی قاجارها را سفید کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
احسنت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
اون جناح هم سالها قبل از اصلاح طلبان به تاریخ پیوسته بودند الان دیگه فسلیهاشونرو باید دراورد!!!
ناشناس
| France |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
احسنت گل گفتی ولی ناقص گفتی.فقط اصلاحطلبان؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
وضعیت اصلاح طلب ها بدتره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اصلاح طلبان دنبال رنگ عوض کردن هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
دوشنبه ۵ آذر
شاخص کل بورس درادامه ریزش نزدیک به ۳۰ هزارواحدی هفته های اخیر امروزنیزتنهاچنددقیقه پس ازشروع به کاربورس بیش از۲۰۰۰ واحدفروریخت وبه کانال ۱۶۰ هزارواحدی سقوط کرد
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اصولگرایی مرده است از مردم بپرسید
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اصولگرا ها با وجود این همه رانت سیاسی و اقتصادی و رسانه ای هر بار که انتخابات می شود شکست می خورند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
کارنامه هم اصولگرا ها و هم اصلاحطلبها هردو فاجعه است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اینطور که مشخصه مردم از همه مسئولین ناراضی هستند و اگر تحریک و احساساتی نشوند فکر نکنم سال 1400 کسی پای صندوق ها بره
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
تا کی می خواهی اصلاح طلب یا اصول گرا کنی توی این جهل سال همه مویرگی با هم فامیل هستنداز همه بدتر دوران احمدی نژاد با مدیریت جهانی اش و بلایی سر کشور آورد که هیچ مدیری نمی تواند آن را درست کنند
آقای ذوالنور از قول چه کسی حرف می زنی ؟؟؟؟

مردم از مسئولین هیچ انتظاری ندارند چون همه انتظاراتشان تابحال پوچ بوده !!!
پاسخ ها
مهدی
| Germany |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
چرا مردم به شما حمله نکنند
شما هم مسئولیت دارید!
بهتر نیست که مردم را بیخودی تحریک نکنید!!
ریابی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
ما را با شما سنمی نیست.
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
متاسفانه با یک اعتراض انواع انگهای مختلف به مردم می زند
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
مردم خودشان تشخیص می دهند که باید یقه چه کسانی را بگیرند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اتفاقا بسیار حرف درستی زدند،انتظار پاسخگویی مسئول تحریک مردم است?همین طرز فکرها ما رو ب اینجا رسونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
یا با فیلتر شکنی..یا آغازاده که المان تشریف داری..
اقای ترقی مردم خودشان چشم دارند.در قضیه شهرداری تهران که یا استعفا داده شدند و یا از انداختن سنگ جلوی پای انها اصلا دریغ نشد.حالا شما میفرمایید که اینگونه نیست؟فردی مثل ظریف که هر کشوری ارزوی داشتن چون او را دارد و حتی دشمنانش مثل ترامپ او را تحسین کردند(ترامپ:جان کری در برابر این مرد هیچ شانسی نداشت)امروز توسط پایداریهای مشکوک،تهدید به استیضاح میشود و دوستان اصولگرای شما سکوت میکنند.میفرمایید اینها تصورات ماست و واقعیت میدانی ندارد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اگر امثال شما خارج نشین ها از ظریف تعریف نکنه عجیب است
آقایان .در خانه خودتان کالای ایرانی مصرف می شه؟؟
اصلا خودتان در چه خانه ای زندگی میکنید؟
میشه عکس بگیرید و بزارید که مثلا خودتان یخچال و لباس شویی و .... ایرانی دارید؟
چرا از ما چنین چیزی رو درخواست میکنند؟
نکنه شما هم حرف های ولایتی رو مورد لنگ پوشیدن دنبال میکنید؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
آفرین.این روضه خوانی های مسئواین فقط برای مردمه.هر کدام چندین پست و سمت دارند و دو دسته به مقاماتشون چسبیده اند و زندگی اشرافی دارند
این بنده خدا که پول در اختیار تماشاگران میذاشته و یه مبلغی ازشون میگرفته مرتکب چه خلافی شده؟ هزینه خدمتی که به مردم میداده رو گرفته همین. تازه اونم توافقی بود و اجباری در کار نیست. سر کسی هم کلاه نذاشته ولی دستگیرش کردن. مثلا به چه اتهامی؟ نکنه اخلال در اقتصاد و بازار پول؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
دلار ۳ برابر شد هیچ اعتراض قابل توجهی هم نشد پس کار درستی بود؟
مثل اینکه جناب ذوالنور خبر ندارن که یقه دولت و بقیه رو باید مجلس بگیره نه مردم...البته اگه کسی پیدا شه عجالتا یقه مجلس رو بگیره که خیلی بهتره
جناب ذوالنوری هر وقت کسی پیدا شد یقه شما رو بابت حرفاتون ر مورد اعطای ۲۰۰۰ گرین کارت در جریان مذاکرات برجام بگیره اونوقت مردم هم جرات میکنن یقه مسئولان رو بگیرن. شما میتونین بدون مدرک هر ح فی رو به دیگران نسبت بدین ولی مردم بیچاره نمیتونن
آقای ذوالنور مردم به جان مسئولان بیفتند، و یقه آنها را بگیرند؟!! پس ما اگر نماینده نداریم؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اقای ذوالنورپس شماها را برای چه انتخاب کرده اند. جنم خودتان رانشان دهید تا موکلان متوجه شوند که شما هم کارامدی دارید
اصلاح طلبان ، دیگه دوره شما تمام شده ، اعتماد مردم رو نابود کردین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
ماموریت روحانی نا امید کردن مردم از اصلاحات بود که به هدفش رسید ولی متاسفانه امثال تاجزاده همچنان حامی اوهستتد و اصلاحات ضربه میزنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
در عوض خودشون و ژن های برترشون به نان و نوا رسیدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
و ماموریت اصلاح طلبان هم نابود کردن زندگی مردم بود
جناب عراقچی 5 سال است که شما با این دیدارها مردم را نابود کرده اید دیدار شما جز ضرر برای مردم چیزی ندارد
وای تابناک خبر امنیت گردشگری را اوردی و باز این ملت همه چیز را به وضع اقتصاد ربط میدهند و می گویند کدام امنیت؟
مثل امنیت عمومی و یا قدرت علمی کشور و یا قدرت نظامی که همه این ها در دنیا زبان زد هستیم ولی در داخل تفکرات ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
آقا غربیها این نمره را دادند
از خود اسرائیلیها و غربیها هم برخی غربی ترند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
یک خانم در ایران در ساعت 11 شب میتواند احساس امنیت کند؟؟ چه برسه به یک خانم خارجی، در حالیکه در بسیاری کشورها شما در امنیت میتوانی نصف شب هم تنها بیرون بری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
بله ما خیلی خانم ها را در ایران تنهایی در شب دیدیم ولی ظاهرا شما در ایران نیستید ظاهرا و فقط از رسانه ها خبر می گیرید
!!!!
در ضمن در همان کشورهای غرب پرستیتون دیدبم که چحور به زنان تجاوز می کنند در خیابان ها
جناب وزیر بهداشت مسوول اجرایات کشور بر عهده دولت است و اگر زیر دستان نرمال نیستند به خاطر این است که شماها هم با انها همراه هستید و بر خورد جدی نمی کنید و به خاطر ملاحظات سیاسی رها می کنید مثل قضیه اقای ظریف است که ما هیچ کاره باید باشیم و خارج از سیستم و مثل fatfبر ما نظارت کند !!!!
مسولین دیگه یه جوکه، مسول به کسی اطلاق میشه که احساس مسولیت داشته باشه.
خداییش تو این چند سال اخیر کسی بوده که نسبت به مردم کوچکترین احساس مسولیتی داشته باشه؟ حتی یه دونه؟!
وزیر محترم بهداشت شماها با این همه سهل انگاری و ضربه به روح و روان ملت پس گردنی کمتونه
آقای ذوالنور درباره کرسی مجلس خودشان نظری ندارند آیا
این حرفها مستوجب عذاب اخروی نیست؟
جناب وزیر با اون طرحهاتون
هنوز پس گردنی نخوردید آخ و اوختان بلند شده ؟ در ضمن از کجا میدونی که همه پس گردنی ها رو شما می خورید ؟ البته ادعاهایی کردید که براورده نشده که مستحق پس گردنی هم هستید
"اصلاح‌طلبان می‌خواهند با نام دیگری پا به انتخابات بگذارند"
باور کنید برای بیشتر مردم ایران هیچ فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا و میانه رو و هر چیز دیگر فرقی نمی کند. مردم معتقدند همه آنها سر و ته یک کرباسند. آنها همه فقط به فکر جیب خودشان هستند حتی اگر تمام مردم ایران نابود شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
ولی من معتقدم این دولت از اهرم فشار غنی سازی 20 درصدی خوب استفاده نکرد.
دو اتفاق مهم!!!!!!!!!
جناب عراقچی، اتفاق مهم برا من برگشتن ارزش پولی هست که طی یکسال یک چهارم شد! پولی که با کار کردنم جمع کردم و الان میبینم انگار نه انگار که کاری کردم! واقعا که
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
دادن به سمینار برگزار کنه طفلی هول کرده فکر میکنه اتفاق مهمی هس
ضمن احترام به مرجع محترم، آیت الله جوادی آملی، کاش ایشان می فرمودند که طلاب اگر قرار است فقط در حوزه بخوانند و بنویسند، پس هزینه های زندگی ایشان را چه کسانی باید بدهند؟ اگر در حوزه روحانیون یاد نگیرند که نان خود را در بیاورند، پس در آنجا چه می کنند و چه می آموزند؟ این یک قلم، معاش حلال، اصل و اساس همه چیز، انسانیت، دیانت، و رستگاری دنیا و آخرت است. کاش ایشان در اینباره روشنگری می فرمودند!!!!
دیدیم آن هشت سالی که همه چیز دست جبهه پایداری بود چه گلی به سرمان زدند . همه بدبختی ها از همان دوره شروع شد . کاخ نشینی و مازراتی سواری و مهاجرت به کانادا از دستاورد های همان موقع است .
پاسخ ها
محسن جون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
آقا زادگی رو همینا مد کردن اصلا..
با سخنان اقای ذوالتور کاملا موافقم بایدمسئولانی که با چپاول بیت المال کشور را ویران وملت را به گرسنگی کشانده اند دستگیر واموال به نفع ملت مصادره شود وتمام ثروتهای نجومی انان چه در داخل وخارج کشورمصادره شود بدیهی است تصویب واجرای قانون از کجا آورده ای مرحمی خواهد بود بر زخمهای مهلکی که توسط دولتمردان بر پیکر نحیف ملت زده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
امید مردم به قانون ازکجا اوردی بود که توسط بعضی ها ملغی شد
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
ببخشید پس خودش چکارست؟ اول از همه باید یقه خودشو بگیرن ول هم نکنن
جناب ذوالنور بفرمایید یقه کدام مسول رامیتوان چسبید
چرا ادرس علط میدهید و طوری حرف میزنید که انگار در دموکرات ترین کشور دنیا زندگی میکنیم و یا نمایندگانی داریم که اطلاع ندارند که نماینده کارگرانی فقیر و گرسنه در شوش و اهواز ۴ ماهه حقوق نگرفته اند و با چند اعتراض سالم و قانونی به زندان افتاده اند و تا بحال حتی یک مسول هم به ملاقاتشان نرفته است .
لطفا بیشتر از این به شعور مردم رنج دیده توهین نکنید اگر یقه بگیر هستید شما که مثلا نماینده مردم هستید یقه دزدان و مختلسین و رانت خواران و کاسبان تحریم را بگیرید .
جناب سردار نقدی ظاهرا خبر ندارید که اکثریت مردم حتی توان خرید ارزانترین و نامرعوبترین اجناس داخلی راهم ماههاست که ندارند .
لطفا کمی سرزده به خانه های کارمندان و کارگران یک سری بزنید و ببینید چقدر اوضاع خراب است و نیازی به پند و اندرز نیست و اتوماتیک وار مردم اکثرا فقط به میزان ناچیز فقط حداقل نیازهای خود را میتوانند خرید کنند و اجناس خارجی پیشکش .
واقعا این حرف های نسنجیده ذوانور یعنی تشویش کامل اذهان عمومی. اگر قرار به یقه گرفتن باشه دیگر کسی از جمله خود ذوالنور امنیت نخواهد داشت.
وزیر بهداشت صحیح میگوید.
همه تقصیرها را به گردن دولت می اندازند.
هر کس که هر گونه مسئولیتی دارد در مقابل کشور و مردم مسعول است.
چند روز پیش ۲ میلیون حقوق ابانماه رو دربافت کردم وقتی قرض هایم رو به سوپر محله و صاحبخانه دادم ۲۶۰ هزار تومان برای ۲۶ روز برام موند دختر ۶ ساله ام از من کفش خواست باهاش دعوا کردم ؟! واقعا از خودم بدم امد ، که چرا تو این همه شغل رفتی معلم شدی که منت دانش اموز ، والدین دانش اموز و مدیر و ....باید بکشی اخرش هم شرمنده زن و بچه باشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
احـــــــســـــــــنــــــت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
واقعا شرمنده خانواده هستیم ولی چه کنیم که گوش شنوایی نیست یا بقول امام حسین لقمه حرام گوش ها رو کر کرده....
فقط دلمون خوشه که آفرینش خدا حساب کتاب داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
درست میفرمایید چرا دولتی ها باید پس گردنی بخورند پس ملت چکاره هستن
الان نوبت اصلاح طلبان و مسیولین است که همانند اصولگراها که در حین بررسی CFT عده ای را در مقابل مجلس جمع کرده بودند . در حین استیضاح وزیر امور خارجه فراخوان داده و مردم را برای تجمع در مقابل مجلس دعوت نمایند و لازم نیست بر علیه کینه ورزان و کینه توزان وزیر امورخارجه شعار بدهند و تا آخر جلسه استیضاح در مقابل مجلس با حفظ سکوت حضور داشته باشند . بقول معروف همیشه شعبان یکبار هم رمضان . تا برخی متوجه بشوند که جمع کردن مردم همیشه از طرف آنها نیست بلکه یکبار دیگران هم اقدام مشابه خواهند کرد . تا حضور و کثرت آن را به چشم ببینند .
زلزله و سیل و خشکسالی برای چیست ؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
قهر طبیعت
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
خشکسالی و بسیاری دیگر حاصل عملکرد و رفتار ما با طبیعت است , تخریب منابع طبیعی , مراتع و جنگلها و محیط زیست و منابع انرژی همه و همه توسط بشر امروزی اتفاق می افته و همه مصیبتهای که سر ما می آید از استفاده نادرست و زیانی است که خودما به عالم خلقت می زنیم , مثال همان شعری است که می گوید ,یکی بر سر شاخ است و بن می برد
حالا انگار مسولان وقتی هستن چیکار میکننه که ممنوع الخروجشون میکنن از استان کل مملکت ول شده همینجوری یرخی داره اداره میشه یعنی هر کس هرقیمتی میخواد رو اجنایش میذاره ها نه نظارتی نه هچی خلاصه بدبخت ما مردم عادی
با سلام خدمت آقای دکتر هاشمی وزیر بهداشت و درمان.
در مورد پس گردنی خوردن دولت دل ما را به درد اوردی!!!!!!!!!!!!!!!.
امر بفرمائید تا ما مردم قدر نشناس دولت قبول مسئولیت کرده و پس گردنی را بخوریم.
خدایا ملت از دروغ و خشکسالی ، سیل و زلزله و مسیولین دروغگو نجات ده .
نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید یقه مسئولین را بگیرند مردم رای ندادن بروند یقه مسئولین رآ خودشان بگیرند
با سلام ودرو دبی پایان برشهیدان راه حق و روح پرفتوح امام خمینی و همه ی هموطنان عزیز.بیشترمدیران و مسؤولین کشو رنالایق. تنبل.تن پرور.کم تحرک. مسن .بی قید .بدون مطالعه.هستند ودچار نوعی رخوت .سستی روزمرگی وشعار زدگی و بی انگیزگی. و فرصت سوزی شده اند و ودارند به کشور.به مردم.به شهیدان.وآرمان ها ی امام و انقلاب خیانت می کنند .برای کشور عزیزمان ایران متأسفم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
راست میگی یکی مثل احمدی نژاد جوان وپر انرژی می خواهد تا یک شبه ایران شخم بزند
آقای عراقچی فقط هزینه رفت و آمد ها هزینه هتل. خورد خوراک وپوشاک شما طی این پنج سال. از بیت المال که صرف مذاکرات بی نتیجه گردیده بالغ بر ۴۵۰میلیون دلار بوده است واین جدا از چند صد میلیارد دلارخسارتی که به اقتصاد مملکت وارد شده است می باشد
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
سند
کدوم مذاکره بی هزینه است؟
پس گردنی که هیچی. حلقومم را گرفته ای و دارم زیر بار گرانی و تورم خفه می شوم .شماها شمال تهران حالش ببرید.
اقای عراقچی با سخنان دکتر روحانی ، اتحادیه اروپا هم از برجام خارج خواهد شد ، هر چه زودتر غنی سازی رو از سر بگیرید و کیک زرد تولید کند شاید به درد شکم های گرسنه ملت بخورد .
پاسخ ها
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
اره خوشمزه است بخصوص با کشمش
آقای عراقچی ملت ایران اسامی . ظریف. عراقچی وصالحی. را که آگاهانه تن به کاری دادند که می دانستند بی نتیجه است را به خاطر خواهند داشت
بنده پس از مطالعه تمام کامنتها باید بگویم که با نظر 1 درصد دوستان موافقم ولی با 97درصد باقی مخالفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
تو کلا حسابت از همه جداست!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
پس دو درصد باقی چی؟
کمی شرم و هیا میکیدید، خوب بود،،هم اکنون که این پست را مسگذارم هم شهریان و هم وطنان من در کرمانشاه و قصر شیرن زیر اوار زلزله ۶٫٤ ریشترس قراز گزفته اند، و شما حرف از جناه میزنید،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
جناح
ناشناس
| France |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۴
هموطن عزیزم از شما عذر خواهی و دعا میکنم کمترین خسارات جانی متحمل شده باشید و انشالله باز مردم مثل مرتبه قبل شما را فراموش نخواهند کرد
اگر مردی و ایرانی هستی ، و وطن پرستی مثل ما که در قصر شیرین سوختیم،، کامنت مرا بگذار،،،، یا علی
از کلیه نهادها و سازمان های امدادی و جاده ای ومسلح عاجزانه و ملتمسانه درخواست می کنم به فریاد هموطنان زلزله زده بشتابند.
عجب مملکت خوبی داریم ارزونی و تورم کم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
ارزونی و تورم کم. یه عده ای باید از صبح تا شب کار کنن و یه عده ای هم چون استعداد درخشان هستن دستشون مثل پنبه نرم و لطیف باشه.
مردم چون پولی برای خرید جنس باکیفیت خارجی ندارند مجبورن با اجناس بنجول ایرانی بسازند
دیروز روحانی به مردم عربستان می گفت ما امادگی داریم از شما دفاع کنیم خدایی دوساعت داشتم میخندیدم نیم ساعت قبلش دوتا قوطی رب خریدم شد 33هزار
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
متوجه منظور نشدی.اونا بیشتر از ۴۰۰میلیارد دلار سلاح خریدن تا در مقابل ما از خودشون دفاع کنن.روحانی باید بگه هر نوع پیمانی بخواید باهاتون میبندیم که بهتون حمله نمیکنیم.
رضایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
واقعا چرا همه کامنت ها ناشناسند و دوما آقای ناشناس محترم ان اله لایغیرو ,از ماست که برماست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
منظورشون اینه که کمک می کنند تورمشان رشد خوبی پیدا کنه و گرانی کمرشون را چند لا کنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
به نظرم گریه می کردی بهتر بود
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
حداقل برای دیدن سایتهای داخلی فیلترشکنتو غیرفعال کن که پرچم امریکا کنار پیامت نیاد. با همین کارهاست که نمی توان انتظار معجزه داشت. رب 17.5 حقمونه وقتی حاظر نیستیم به قوانین مملکت احترام بگذاریم. اگر دسترسی برخی سایتهارو به دلایل امنیتی به صلاح نمی دونن بریم با فیلترشکن دور بزنیم و به ریش و سبیل همه بخندیم. اگه راست میگی درست عمل کن
ای نقدی آزاده آماده ایم آماده
پس ما نماینده انتخاب کردیم با حقوق عای چند ده میلیونیو حساب های پر پول که چکار کنن؟؟؟
اگه قرار باشه ‌وظیفه اصلی نماینده های ملت رو که نظارت بر کار نهاد های مسئوله رو هم مردم انجام بدن پس مجلس میخوایم چکار؟؟؟
حوزه را شفاف سازی کنید که بودجه اش چقدره سالیانه و ازکجا تامین میشه؟
لطفا یکی بهم بگه حال خان محمد آقا خوبه!!

امروز کامنت نزاشته

نگرانه حالشم.
مردم اول بایدشما و ابطحی و کوه کن را بگیرند که اون‌شوی برجام پاره کنی را در مجلس راه انداختی
واقعا که !!! در این شرایط خطیر و روزگار سخت تحریم و دشمنی و گرانی و تورم که ملت بیشتر از همه وقت به وحدت و همدلی و مهر و محبت نسبت به هم نیاز دارند برخی مثل این اقای ذوالنور که خودش عضو رسمی پارلمان است مردم را تحریک به درگیری با مسئولین کشور می کند !!!! مرد مومن ، خوب چه کسی مسیولتر از جنابعالی ؟!! حقیقتا اینها چه کسانی هستند و چه دشمنی با ارامش و اتحاد و سربلندی مملکت ایران و ایرانی دارند ؟! چطور یک چنین ادمی خودش را نماینده مردم می داند ؟!!!
بازم روحانی توقع اش پاینه رئیس جمهورقبلی میخواست دنیارومدیریت بکنه
وزیر بهداشت مغغغغغغغررررررروووووو ر
اين جناب آنتى سانسور كه به كامنت اول پاسخ داده، دقيقا همين كامنت رو من يك هفته ى پيش ديدم زير يك مطلب ديگه تو تابناك گذاشته....

؟
ادعای نماینده جبهه پایداری: امضا‌های لازم برای طرح استیضاح ظریف جمع آوری شده آقای دلیکانی شما وهمفکرانتان به مجلس رفتید اگر مردم درانتخابات آزادباشند هرگز امثال شماهاروانتخاب نمیکنند د
وزیر بهداشت جون! پس دولت اگر مسئول نیست چی کارست اگر عده ای ادعا داشتند چرا فرماندار قبول کرد؟ چرا استعفا نکرد؟
جناب آقای ذالنور خدمت شما عرض کنم مردم بخوبی آگاهند که در کلیات دولت تقصیری ندارد و این شماها و هم حزبیهای شما هستند که مملکت رو در این دو سال گذشته به این روز انداختید
تقصیر دولت فقط در زمینه سهل انگاری بعد از به وجود آمدن این شرایط سخت است که مدیریت خوبی نکرد و به شماها اعتماد کرد و گه گاهی هم بطرف شماها کشانده شد
مردم خوب می دانند که در مملکت چه خبر است و چه کسی و برای چه هدفی کار می کند هدف شما فقط رسیدن به قدرت و تحمیل عقیده و خواسته های حود به مردم است
تحریریه تابناک ما انقلاب کردیم تا ظلم ریشه کن شود به رای مردم احترام گذاشته شود خودکامگی ومداحی قدرت ازبین برود استقلال کشور حفظ بشود ودریک کلام به تمام اصول انسانی واسلامی احترام گذاشته شود این چه وضعی است که درحق مردم جفا میشود این چه سازوکارخلاف شرعی است که نمایندگان مردم شهردار انتخاب میکنند وزیر کشور که نماینده مردم نیست حکم را تنفیذ نمیکند ویا اون آقایی که بهتراست صاحب تاریکی باشد صاحب نورنامیده میشود یا این تیترهارانزنید یا این حاشیه هارو درج بفرمائید
اگر هم قرار باشد یخه کسی را ملت بچسبند در صف اول شما هستید . ملت آدرس ها را خوب بلدند لطفا" راهنمای غلط نزنید .
مجلسي که نمايندگانش ناکارامد هستند نبودش بهتراست
کاش مسئولان اول ادبیات خودشان را درست کنند اخه این جملاتی است بکار می برند
یکی سیلی محکم می زند، آنکه از مردم پس گردنی می خواهد بزنند ، و آن دیگری یقه گرفتن را می خواهد و دیگری مشتی بر دهان فلان می زند و بعد پوزه را به خاک می مالد و یکی دیگر به جهنم و درک می گوید و....
واقعا این گونه حرف زدن برای ملتی که خود را اسلامی می داند و می خواهد به دیگران اخلاق یاد دهد درست است؟
جناب ذوالنوری مردم ما اگرمطالبه گر بودند اولین یقه ای که می گرفتند مال شما بود.
آقای وزیر بهداشت عده ای در خود دولت دارند ناراضی تراشی می کنند من بچه دوقلو دارم خانمم شیر نداره خودم پول برای خرید شیر خشک ندارم الان نزدیک 45 روزه مسئول شیر خشک در شهرستان شوط آذربایجان غربی میگه ما کوپن شیر خشک نداریم میگه از تهران کوپن شیر خشک نمیدن نتونستم با وزارت بهداشت تماس بگیرم و موضوع رو پیگیر بشم از تابناک خواهش میکنم این موضوع رو پیگیری کنه و اطلاع رسانی کنه
با سلام. سر دبیر محترم با خواندن مطالبی که اقایان مسئول زدند به خودم گفتم که ببین با چه کسانی رفتیم پیکنیک !!
خدا بداد این مملکت برسد .
افرین بالاخره سردار نقدي از بانوان براي كمك به توليد ملي ،‌كمك خواست
آقای ذوالنور مردم اتفاقا یقه مسئولان را می گیرند اما بلافاصله به اتهام تشویش علیه اذهان عمومی و توهین بازداشت می شوند. حالا بفرمایید مردم چطور باید یقه مسئولین را بگیرند؟؟؟؟
بقیه هم از مسؤولين هستند يا منظور ايشان فقط دولتى ها
آقای وزیر بهداشت اگر پس گردنی در کار بود که مجوز انحصاری واردات تجهیزات پزشکی و این همه درآمد بی حساب و کتاب و پورشه سواری که وجود نداشت!!!! اگه پس گردنی وجود داشت پس گردن که گفت برای یک سال زنده ماندن یک نفر هزینه نمی کنیم اما در عین حال هزاران میلیارد از بودجه مملکت خرج سلامت بالای ۷۰ سال هامی شود!!!!
این بابا(ذوالنور) مثل اینکه خودشو جزء مسولین نمی دونه
شما دودست کلاه خودتان را بگیرید باد نبرد
روحانی به نمایندگی از اصلاح طلبان ریس دولت شد وبدترین تورم را در طول تاریخ کشور رقم زد پس اصلاح طلبان خراب کردن مردم رو بیچاره کردن و....................
رئیس کل بانک مرکزی اظهار خوشحالی میکنه که دیگه نوسان مهمی در قیمت ارز نخواهیم داشت
واقعا که
چه جوری خوشحالن که تا این حد واقعا وحشتن ، ارزش پول ملی رو پائین آوردن،،،!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
دولت حسن کلید ماملت ایران رابه بازی گرفته واقصاد وزیربنا کشور رابه نابودی گشیده
ذالنور . مردم باید یقه مسولان را بگیرند . خواب تشریف داری . بیدار کردنت خیلی سخت شده . یقه را گرفتند چی شد . یقه کدام آدمها را بگیرند یقه روحانی را بگیرند که در آینده طبق قانون کنار میرود. بیزحمت راهنمایی کنید . یقه دولت قانون را بگیرند یا دولت در سایه به سایه دولت انجام امور میکنند
مشابه حرف های روحانی در روز چقدر میشنوی . حالا حرف روحانی برات خنده دار بود . این یقه گرفتن دولت را این خندیدن به دولت را برای بعد از ۱۴۰۰ نگهدار . چون قرار هست بمردم سه برابر دولت فعلی یارانه بدهند . البته باید تعهد بدهید که به همه یلرانه سه برابر خواهید داد نه اینکه بعد از انتخابات یارانه را از رای دهنده ها قطع کنید . قول میدی
باسلام ...به نظربنده برای حل مسایل ومشکلات مملکتمون بایدمنافع حزبی وگروهی راقربانی منافع ملی کنیم ..هرکسی درتخصص خودش قراربگیردوهرکسی درهرجایگاهی تخلف کردبدون اغماض وتعارف باش برخوردشودوازنخبگان جوان درمدیریت هاوپست ومقام هابه طورشایسته سالاری وتخصص وتوانایی اش مورداستفاده قراربگیرند تاانشاالله شاهدحل مشکلات مملکتمون باشیم
اقای ذوالنور یکی از مسیولان شمایید که باید یقه اتان را بد جور گرفت
از ذوالنور توقعی نیست چون همین قدر می دونه ولی از مدیزیت خبر رسانی انتظار بیشتری میره که حرف های چه کسی را نشر بده یا نه
از سخنان کد خدایی سیاسیونی میفهمند که سابقه سیاسی افراد مسولین و حرف آنها را شنیده اند مثلا ایشان گفتتد مجلس ما انتخاب کرده یادم هست در دوره اصلاحات نمایندگان مجلس به شش نفر از فقه های پیشنهادی را رای نمیدادند برای معرفی دوباره همان افراد را بعد از ده روز به مجلس نعرفی کردن ولی رییس مجلس کروبی قبول نکرد . اما در جوابش گفتن دیگر کسی را ندارم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی