بازدید 3780
وزیر اطلاعات:

دستگاه های امنیتی تحرکات دشمنان را صد می‌کنند

کد خبر: ۸۵۳۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 19 November 2018

فارس نوشت: وزیر اطلاعات در مهاباد گفت: امنیت امروز در کشور مرهون هماهنگی بین تمامی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی است و نیروهای خدوم امنیت و اطلاعات تحرکات دشمنان را با دقت رصد می کنند.

حجت الاسلام محمود علوی که به نمایندگی از رئیس جمهور به شهرستان مهاباد سفر کرده است، پس از حضور در مزار شهداء این شهرستان و غبارروبی این مزار، در جمع مردم مهاباد حاضر شد و اظهار کرد: تمامی دستگاه های امنیتی کشور در تلاش برای حفظ امنیت جامعه هستند و تمامی تحرکات دشمنان را در داخل و خارج از مرزهای کشور با دقت رصد می‌کنند.

وی ادامه داد: اتحاد و یکدلی ملت‌های مسلمان، خواسته پیامبر اکرم (ص) است و در صورتی که مسلمانان با یکدیگر اتحاد داشته باشند هیچ ابرقدرتی توان مقابله با این ملت بزرگ را نخواهد داشت.

اهم سخنان وزیر اطلاعات در آستانه هفته وحدت بدین شرح است:

*همه اقوام ایرانی و مذاهب اسلامی در کشور برای صلابت ایرانی اسلامی با وحدت و یکدلی، در تلاش هستند و این اتحاد باید همچنان حفظ شود.

*ما تلاش می‌کنیم در راستای برنامه‌های امنیتی این وزارت خانه، آرامش مردم، لطمه‌ای نبیند.

* امروز جمهوری اسلامی مسیر خدمتگزاری را بر اساس رهنمودهای رسول خدا (ص) در پیش گرفته است و تلاش دارد با وجود هجمه های فراوان دشمنان در خدمت ملت بزرگ ایران اسلامی باشد.

* دولت تلاش دارد پروژه‌های شهرستان مهاباد را با سرعت بیشتری به پیشرفت برساند و در این راستا مسائل و درخواست‌های مردمی و مسؤولان شهرستان را که در این سفر عنوان شده است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی