بازدید 47612
هزار و سیصد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

انتقاد شدید آیت‌الله مکارم‌شیرازی به حضور بانوان در ورزشگاه/واکنش علم‌الهدی به اعدام سلطان سکه/نامه‌ای محرمانه از مرحوم نوربخش/آیت الله سبحانی، کمک به مردم یمن را واجب کرد

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند ذوالقدر: ورود زنان به ورزشگاه‌ها ادامه می‌یابد/میرتاج الدینی: ذائقه سیاسی مردم برمی‌گردد/توئیت محسن هاشمی درباره انتصابات دقیقه نودی افشان/تکلیف نمایندگان دو حقوقه مجلس چیست؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۵۲۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲ 16 November 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد. تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

انتقاد شدید آیت‌الله مکارم‌شیرازی به حضور بانوان در ورزشگاه

آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد: صداوسیما و رسانه‌ها و روزنامه‌ها و همچنین ورزشگاه‌ها ظرفیت مناسبی برای ترویج دین است، ورزش باستانی در گذشته یک درس اخلاق بود و ورزشکاران در محل ورزش تربیت دینی انجام می‌دادند و پناهگاه مظلومان بود. وی درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ابراز کرد: یکی از روزنامه‌ها نوشته بود که حاضر هستیم انگ تحجر را به ما بزنند ولی زنان با این وضعیت به ورزشگاه نروند، صحنه‌ها و فیلم‌های حضور در ورزشگاه‌ها رسوایی به‌ دنبال داشت و شما نمی‌توانید حضور زنان در ورزشگاه را کنترل کنید، باید از فضاهای ورزشی فیلم‌ها و هر فرصتی برای تبلیغ دین استفاده کنیم.

ذوالقدر: ورود زنان به ورزشگاه‌ها ادامه می‌یابد

یک عضو فراکسیون زنان مجلس می‌گوید: ورود زنان به ورزشگاه‌ها به شکل تدریجی و با اولویت بازی‌های ملی ادامه می‌یابد. فاطمه ذوالقدر، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا حضور زنان در ورزشگاه‌ها از این پس ادامه خواهد داشت یا نه، می‌گوید: قرار است این رویه ادامه داشته باشد. قطعاً این رویه تدریجی ادامه خواهد یافت و اولویت با بازی‌های ملی است. در حال حاضر زنان در بازی‌های بسکتبال و والیبال نیز حضور می‌یابند. وی در پاسخ به اینکه آیا این برای بازی‌های داخلی و باشگاهی نیز صادق است، تصریح می‌کند: به شکل تدریجی بله. به هر حال این موضوع تا حدی نیاز به فرهنگ‌سازی دارد. اما قطعاً این مسأله از اولویت‌های وزارت ورزش و معاونت زنان ریاست جمهوری است. نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اینکه آیا مجوزی برای حضور زنان در ورزشگاه‌های شهرهایی به غیر از تهران هم صادر شده است، می‌گوید: زمانی که این موضوع بخشنامه شود و شورای تأمین استان ابلاغ کند، باید از آن پیروی کنند. در مجموع، اگر شورای تأمین استانی مجوز حضور زنان در ورزشگاه‌ها را صادر و امنیت آن‌ها را تأمین کند، مانعی برای حضور زنان وجود ندارد، چراکه هیچ ماده قانونی که زنان را از ورود به ورزشگاه‌ها منع کند، وجود ندارد.

میرتاج الدینی: ذائقه سیاسی مردم برمی‌گردد

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ما هر هشت سال تا ده سال، یک تغییر ذائقه سیاسی کشور را داریم. الان هم این احتمالش است و پیش‌بینی‌اش وجود دارد چون زمینه‌اش را می بینیم، اما نباید خوش‌بین باشیم. فصل انتخابات مجلس در مقدمه قرار دارد و جریان های سیاسی در حال خانه تکانی هستند که برو بیاهای انتخاباتی را کلید بزنند اما نکته مهم در جریان اصولگرا عاقبت جمناست که در دوره گذشته بسیار محل انتقاد اصولگرایان بود. سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در گفت وگو با نامه نیوز درباره آسیب شناسی تصمیم گیری ها و حرکت های تشکیلات جریان اصولگرا گفت: جریان اصولگرا باید گفتمان مشخصی ارائه و با توجه به شرایط جدید خود را بازسازی کند. در گام نخست هم نیروهای این جریان باید از تشتت به انسجام واقعی برسند و از تصمیم انفرادی بپرهیزند. وی افزود: وقتی با بعضی شخصیت های اصولگرا صحبت می کنیم، از دیدگاه های آنها بر می آید که حرکت انفرادی دارند، در حالی که تاریخ انقلاب نشان می دهد، نیروهای انقلابی فردی تصمیم نمی گرفتند و جمعی حرکت می کردند. این را به عنوان اصل باید بپذیریم و تصمیمات فردی را کنار بگذاریم.

واکنش آیت‌الله علم‌الهدی به اعدام سلطان سکه

امام جمعه مشهد تأکید کرد: دو اخلالگر اقتصادی مفسد فی الارض اعدام شدند، مردم امیدوار شده و آرامش پیدا کردند. قوه قضاییه با این حرکت قاطعانه به مردم امید و آرامش داد؛ مدیرانی که زمینه این مسأله را موجب شدند، محاکمه کنند؛ این امید، آرامش و امنیت بیشتر می‌شود.

توئیت محسن هاشمی درباره انتصابات دقیقه نودی افشان

رئیس شورای شهر تهران به انتصابات دقیقه نودی افشانی در شهرداری واکنش نشان داد. محسن هاشمی رفسنجانی در توئیتر نوشت: اعضای شورای شهر از انتصابات اخیر شهردار در وقت اضافه راضی نیستند و موضوع را به من منتقل کردند تا به آقای افشانی بگویم. ایشان اماگفت تا زمانیکه شهردار است وظایفش را انجام می دهدکه یکی از وظایف، انتصاب است. البته هرانتصابی باید درجای خودبررسی شود، شاید برخی انتصابات بخاطر بازنشستگی افرادباشد.

افشای رشوه ۳۰۰میلیون دلاری عربستان به رضا پهلوی برای اغتشاش در ایران

برخی منابع خبری از دیدار رضا پهلوی با برخی مقامات سیاسی عربستان خبر داده‌اند. پایگاه «کریتیکس کارینکل» مستقر در بیرمنگام انگلیس، به نقل از برخی منابع نزدیک به مقامات ریاض گزارش داده که به تازگی رضا پهلوی با سفیر عربستان در آمریکا و برخی دیگر از مقامات بلندپایه سعودی دیدار داشته است. گفته شده در این دیدارها که در نیویورک بوده است، رضا پهلوی، فرزند شاه سابق ایران خواستار کمک رهبران ریاض به او برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران شده است. به گفته این منابع، مقامات سعودی در این دیدارها وعده کمک به رضا پهلوی را منوط به آن که او برخی اغتشاشات در شهرهای بزرگ ایران را دنبال کند، داده‌اند. در این گزارش گفته شده، برخی دیدارهای پیشین میان رضا پهلوی و مقامات سعودی که از سال گذشته میلادی آغاز شده، به اختلافات و فضای متشنج میان اطرافیان او دامن زده و برخی از اطرافیان او این گونه همکاری‌ها میان رضاپهلوی و سران ریاض را غیرقابل قبول عنوان کرده‌اند؛ هرچند منابع رسمی سعودی میزان کمک‌های اعطا شده به فرزند شاه سابق ایران را اعلام نکرده‌اند، اما گزارش‌های منتشر شده براساس اظهارات «جرج نادر»، مشاور حاکم امارات و همچنین برخی لابی‌های واسطه‌گر در «بنیاد دفاع از دمکراسی‌ها» در واشنگتن و حتی منابع وزارت خارجه آمریکا نشان می‌دهد که رضاپهلوی مبلغ ۳۰۰ میلیون دلار را به تازگی از سعودی‌ها تحت عنوان کمک به اغتشاشات در ایران دریافت کرده است. این گزارش در پایان می‌گوید که رضا پهلوی امیدوار است با حمایت اسرائیل، عربستان و امریکا بتواند با ایجاد اغتشاش در ایران اهداف مورد نظر خود را دنبال کند.

نامه‌ای محرمانه از مرحوم نوربخش

وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تشییع مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی به تشریح یک نامه محرمانه بین خود و مرحوم نوربخش پرداخت. علی ربیعی وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم تشییع مرحوم سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مرحوم تاج الدینی معاون پارلمانی این سازمان که در بیمارستان میلاد و با حضور معاون رئیس‌جمهور و جمع کثیری از مسئولان و نمایندگان مجلس برگزار شد درباره مرحوم نوربخش، اظهار کرد: او مدیری بود که هوش سرشاری داشت و بسیار برای بازنشستگان و جامعه تأمین اجتماعی دلسوزی می‌کرد. وی ادامه داد: گواه می‌گیرم که مرحوم نوربخش هیچ وقت نگاهی به اموال سازمان تأمین اجتماعی نداشت و در زمانی سازمان تأمین اجتماعی را با آن وضعیت تحویل گرفت و توانست با مؤلفه اخلاق محوری مدیریت این سازمان را انجام دهد. وزیر سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با گریزی از یکی از اخلاق‌های مدیرعامل فقید سازمان تأمین اجتماعی عنوان کرد: مرحوم نوربخش حتی حاضر بود نصف حقوق خود را به سازمان برگرداند به طوری که در نامه‌ای که به بنده نوشت و فقط نیز ما دو نفر در جریان این مسأله بودیم، درخواست کرده بود که این کار صورت گیرد و امروز نیز این نامه را با خودم در این مراسم آوردم.

آیت الله سبحانی کمک به مردم یمن را واجب کرد

آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید با صدور بیانیه ای تأکید کرد: در این برهه از زمان بر مؤمنین واجب است به کمک غذایی و درمانی مردم یمن بشتابند و به هر وسیله صدای مظلومانه آن ها را به گوش جهانیان برسانند. وی در بیانیه خود آورده است: مردم مسلمان یمن که ملتی با ریشه تاریخی و تأثیر گذار هستند، روزگار سختی را می گذرانند. میلیون ها زن و مرد و کودک خردسال در معرض قحطی و گرسنگی و تلف قرار دارند که ستمگران برای آن ها به وجود آورده اند. تنها جرم آن ها عدم تسلیم در برابر خواست ظالمان سعودی و استعمارگران می باشد. این بیانیه حاکی است: در این برهه از زمان بر مؤمنین واجب است با هماهنگی هلال‌احمر و مؤسسات مربوطه به کمک غذایی و درمانی آنان بشتابند و به هر وسیله صدای مظلومانه آن ها را به گوش جهانیان برسانند.

تکلیف نمایندگان دوحقوقه مجلس چیست؟

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی آب پاکی بر دستان نمایندگان دو حقوقه ریخت و گفت: نماینده‌ای که از مجلس حقوق دریافت می‌کند حق ندارد از جای دیگری حقوق اخذ کند. سیدامیر قاضی‌زاده‌هاشمی اظهار کرد: قانون تکلیف همه را به‌خوبی روشن کرده است و همه افراد به‌هیچ‌عنوان حق دریافت حقوق از چند محل ندارند. وی افزود: اگر به هر دلیلی شخصی باید در دو محل فعالیت داشته باشد باید در محل دوم به‌صورت افتخاری فعالیت کند و این شامل همه کارکنان در همه قوا می‌شود. به‌عنوان مثال برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بستر دانشگاه وارد مجلس شده و حقوق خود را از دانشگاه دریافت می‌کنند و نباید حقوقی در مجلس دریافت کنند. اگر هم کسی از مجلس حقوق دریافت می‌کند دیگر حق ندارد از جای دیگری حقوق اخذ کند. بنابراین محل دریافت حقوق باید تنها یک محل باشد و بقیه سمت‌ها باید بدون دریافت حقوق و ... باشد چون وظیفه اصلی و اولیه خود را در جای دیگری انجام داده و در محل دوم حق دریافت هیچ‌گونه وجهی تحت هیچ عنوانی ندارند.

شریعتمداری: شرایط امروز خطرناک نیست

مدیرمسؤول روزنامه کیهان گفت: امام راحل فرمودند «مطمئن هستم که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند»، روزی در دنیا تنها بودیم، اما امروز یمن، لبنان، حماس، فلسطین، افغانستان و عراق سنگر‌های کلیدی هستند. حسین شریعتمداری بعد از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی عوامل، خیران و دست‌اندرکاران ستاد پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی شهرستان دماوند که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد در خصوص برگزاری پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی اظهار کرد: کمتر کسی تصور می‌کرد که روزی اربعین حسینی میلیون‌ها زائر داشته باشد. وی با اشاره به گزارش خبرنگار هافینگتون‌پست از راهپیمایی اربعین حسینی افزود: در این گزارش اشاره شده که اربعین حسینی، یک سپاه 25 میلیون نفری است که به هر سمتی حرکت کند، هیچ‌کسی نمی‌تواند مانع آن شود. مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه همه این‌ها تلقی ایجاد می‌کند که دنیا آبستن حوادث جدید است، گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز شاهد حرکت‌های خاصی هستیم؛ شرایط امروز خطیر است، اما خطرناک نیست. شریعتمداری ادامه داد: امروز در حال عبور از یک عقبه هستیم؛ عبور از عقبه‌ای با شیب تند که سختی‌هایی به همراه دارد، اما وقتی از این عقبه عبور کردیم به آرامش می‌رسیم و این وضعی است که از ابتدای انقلاب تاکنون داشته‌ایم. وی تصریح کرد: امام راحل فرمودند، «مطمئن هستم که اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند»؛ روزی در دنیا تنها بودیم، اما امروز یمن، لبنان، حماس، فلسطین، افغانستان و عراق سنگر‌های کلیدی هستند.

اروپا به خاطر تحریم ایران به کمک عراق رفت

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بر حمایت‌های این اتحادیه از عراق در برابر تحریم‌های آمریکا علیه ایران تأکید کرد. به گزارش السومریه نیوز، فدریکا موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز جمعه در گفت‌وگوی تلفنی با عادل عبدالمهدی نخست‌وزیر عراق اظهار داشت که اتحادیه اروپا روند تشکیل دولت عراق را با رضایت دنبال می‌کند. وی افزود که عراق می‌تواند نقش مهمی در ایجاد پل‌های همکاری در منطقه ایفا کند. موگرینی با تأکید بر حمایت‌های اتحادیه اروپا از شخص عادل عبدالمهدی و دولت وی گفت، همکاری با عراق اولویت مهمی برای این اتحادیه است. این مسئول اروپایی همچنین بر حمایت از مواضع عراق در قبال تحریم‌های آمریکا علیه ایران و آمادگی اتحادیه اروپا برای کمک به عراق در تعامل با پیامد‌های این تحریم‌ها تأکید کرد.

پیشنهاد «رئیسی» برای باز کردن گره‌های اقتصادی

تولیت آستان قدس رضوی گفت: معتقدیم وارد کردن مردم در عرصه‌های اقتصادی و اجتماعی گره گشاست، هرجا مردم حضور پیدا کردند مسأله حل شده است. حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز در همایش ائمه جماعات طرح هدایت و کوثر استان‌های خراسان در مشهد مقدس اظهار داشت: ما طلبه‌ها و روحانیت امروز در سه ساحت باید فعال باشیم؛ اول ساحت علم، علم آموزی و علم افزایی است و همواره باید از آخرین یافته‌های علمی بهره مند باشیم. ما در هر رده‌ای از دانش که قرار داشته باشیم باید خود را برای به روز شدن و به هنگام شدن محتاج بدانیم. عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: امروز طلاب و روحانیت به عنوان طبیبان روحی، معنوی و اخلاقی جامعه باید به دانش روز مجهز شوند و وظیفه داریم حوزه‌ها را نسبت به تولید علم فعال و فعال‌تر کنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۳۲۹
مسئولان از جیب مبارک خودشون مجازند هر چقدر که دوست دارند به مردم دیگر کشورها کمک کنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
شما جز همان کسانی نیستید که به همه چیز معترض هستند و تا وقتی سایه جنگ را از مرزها عقب تر می بریم گله می کنند که چرا در خارج خرج می کنیم و یا اگر احیانا در مرزهای خارج نبودیم و خدای نکرده جنگ می شد در کشور و شهر ها بمباران می شد همین خود شما می ایید و می گویید که چقدر بی خاصیت هستند نظامیان و دیگران که توان مقابله ندارند؟
!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Luxembourg |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
جناب ۲۱.۳۷
درست است که اگر ما هم خواهان جنگ نباشیم مشتریان نفت ارزان باز گروهایی پیدا خواهند کرد که جنگ ایجاد کنند و مرزهای ما را تهدید کنند.اما ما هم خوب عمل نکردیم.در حالی که میتوان در میدان نظامی با مشت اهنین با دشمنان روبرو شد در عین حال میتوان به کشورهای رقیب منطقه مثل عربستان و امارات لبخند زد.باید حمله به سفارت عربستان عمیقا محکوم میشد.باید راههای تعامل را باز گذاشت.باید در زمین امریکا و اسراییل و انگلیس بازی نکرد.انها خواهان جنگ در این منطقه هستند و ما نباید طوری عمل کنیم انها به خواسته خود برسند. متاسفانه تا چندی پیش برخی مسئولان بجای رییس جمهور و وزیر خارجه در مسائل بین المللی نظرهای تند میدادند که بنفع منافع ملی نبود.ان مساله اکنون بمقدار زیادی اصلاح شده ولی مدتها طول میکشد تا انچه یکشبه خراب شد (اعتماد همسایگان)اباد شود
احسان
| United States of America |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
آقایون اگه میشه یه فتوا هم بدین واسه کمک به مردم فقیر و بیکار خودمون که خدایی نکرده مجبور نشن واسه یه لقمه نون تن به هر کاری بدن.چرا مسئولین گرسنگان یمنی رو میبینن ولی گرسنگان ایرانی رو نمیبینن
سبوس برنج شمال
| Germany |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
چطوره که بانوان از در خونشون بیرون نیان.






نظرتون چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
میخواستم یه انتقاد کنم از اینکه خیلی دیر به دیر کامنت های مخاطب رو منتشر میکنین
از دوازده شب تا یازده دوازده ظهر ، که انتشار کامنت تعطیله
تازه بعضی از روزها هم که اصلا هیچ کامنتی رو منتشر نمی کنین
خوب شاید واسه بعضی افراد آنقدر مهمه که دم به دقیقه سر میزنند ببینند که کامنتشون منتشر شده و کسی بهش پاسخ داده یا نه تاشاید بخواد جوابی بنویسه
یکم هم واسه وقتی که مخاطب برای این سایت میذاره ، لطفا احترام قائل باشین
و مثلا هر یک ربع یا هر نیم ساعت به نیم ساعت،تعدادی از کامنت هارو منتشر کنین تا مخاطبای دیگه ای به جز خان محمد علی آقا و کی به کیه و آنتی سانسور و ایول به خودمون و مهدی ۰۰۷ و سبوس برنج و طلبه نواندیش و جوان بیکار دهه شصتی و کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی!!! ، فضا واسه کامنت نوشتن و فعالیت داشته باشند
آنتی سانسور
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۴

دکتر محمود احمدی نژاد ۱۷٬۲۴۸٬۷۸۲ رأی

حجت الاسلام والمسلمین رفسنجانی ۱۰٬۰۴۶٬۷۰۱ رأی
**********
انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۸۸

دکتر محمود احمدی نژاد ۲۴٬۵۹۲٬۷۹۳ رأی

میرحسین موسوی ۱۳٬۳۳۸٬۱۲۱ رأی
**********
اکثریت و اقلیت را خودتان ببینید!
کولی اندونزیایی اهل جزیره بالی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
نمیدونم چرا همه از گشنگی مینالند اما اکثر دوروبریام همشون شاسی بلند سوارند!
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
دوست عزیززی که در مورد آزا گفتند لطفا هشت میلیون رای تولید شده اضافه برای احمدی نژاد رو فراموش نکنید
در جواب فیلترشکن کانادا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اگه حتی نه یا ده میلیون هم اضافه کنی!!!!!!!!!!!!!!!
بازم با توجه به اختلاف فاحش آراء ، دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران می‌بود
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
ایول به آنتی سانسور
احسان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
به آیت اله سبحانی بفرمایید که تیم ملی همین یمن امروز با عربستان بازی دوستانه داشت!!!انگار خودشون مشکلی با هم ندارن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
امیدوارم عمق استراتژیک کشور به جای سواحل مدیترانه در داخل پیگیری شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
بعضی ها دوست دارند فقط در توهم باشند
تاج زاده اصلاح طلب که خودش زمانی مجری انتخابات بوده گفته امکان تقلب به این گستردگی نیست آنوقت بعضی ها هنوز اون رو تکرار میکنند.
فکر میکنند تکرار همیشه نتیجه میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
انتخابات اول را که خاتمی برگزار کرده بود، یعنی برای احمدی نژاد تقلب کرده بوذ؟!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
حرف حق نزن که تلخه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
آنتی سانسور جان با همین فرمون ادامه بده برو جلو بلکه هم تو بتونی اکثریت و اقلیت رو هر شب نشون بقیه بدی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
مغلطه نکنید . مشکل کمک به مظلومین مسلمان جهان نیست. این از اصول انقلاب ایران و از اصول اعلامی از طرف امام بود.مشکل در ناکارامدی برخی مسئولین است.متاسفانه بعضی از هموطنان داخل خود ما هم تحت تاثیر تبلیغات دشمنان نقاط قوت ما رو به عنوان نقاط ضعف معرفی می کنندوبه گلوی دشمنان ما در داخل تبدیل شده اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
شما که به ورود زنان به ورزشگاه حساسید چرا به فساد های مالی و فامیل بازیها حساس نیستید؟؟؟؟؟؟؟چرا؟؟؟؟..
عباس
| Germany |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اگر مسلمان هم نیستی، انسان که هستی. مگر مردم یمن با ما فرقی دارند؟ هر چه به این دلاوران کمک کنیم کم کردیم، حتی اگر آنها مسلمان هم نبودند وظیفه داشتیم که کمکشان کنیم و حالا با مسلمان بودنشان این کمک واجب شرعیست
حمید
| Japan |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
این اقایی که مدام بیلان سه تا انتخابات را چاپ می کنند چرا انتخاباتی که در انها این اصولگراهای فرا قانون در اقلیت مطلق قرار داشتند و خصوصا این اخریهاش اشاره ای نمی کنند ؟!! نکنه اینبار میخوان حسبن شریعتنداری را بیارن تا صف شکن بشه !!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
به مردم و مقلدین توصیه شده و تکلیفی بر شما نیست و میتوانید پولتان را صرفا خودتان خرج کنید و یا به فقرا کمک کنید و قطعا به کمک به هموطنان و فقرا هم موکدا و بارها توصیه کرده اند . و قرار نیست از جیب شما کمک شود
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
تمامی نظراترو خوندم گفتند چراغی که به خانه رواست بهمسجد حرام استسری به شهرها و روستاهای مرزی بزنید و مردم ایران و هموطنان خود را ببینید اگر قلبتان درد نکرد انوقت به انسانیت خود شک کنید ما در کشورمان مردم گرسنه فراوان داریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
همین امروز در تباناک خبر مرگ پدر و پسری در انزلی از گرسنگی را منتشر کرده چشماتون میبینه اینارو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
به مردمی که از گرسنگی و بیماری میمیرند در هر جای جهان از جمله یمن کمک کنید اگه ما جای اونا بودیم دوس نداشتیم بهمون کمک بشه اصن کی گفته فقط باید به مردم ایران کمک کرد؟
واقعا با این صحبت هاشریعتمداری و... امیدی به اصلاح نیست
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
متاسفم که کیهانیان کشور خودمان و مردمش را رها کردند و روی لبنان و سوریه و یمن و عراق و افغانستان حساب میکنند .
ولی بدانند عراق و افغانستان خیلی وقته راهشان را جدا کردند و لبنان و یمن و سوریه هم چنانچه مشکلشان را با همسایگانشان رفع کنند یکروز هم با ما نخواهند ماند و الان دنبال دلارهای نفتی بی حساب و کتابمان هستند . ایت الله سبحانی چرا از کمک به مسلمانان اویغور چین که بشدت تحت فشارهای همه جانبه چین هستنند چیزی نمی گویند ؟
ایا کمک به مسلمانان بیگانه صرفا جنبه سیاسی ندارد ؟
یکسال از زلزله کرمانشاه و سرپا ذهاب میگذرد و هنوز در کانکس و چادر هستند و بازسازی ابادان و خرمشهر انجام نشده و ۷۰ درصد مردم زیر خط فقر هستند
آیا این کمکها باعث نمی گردد که فاصله حکومت از مردم بیشتر و بیشر گردد ؟
از یمن گرسنه تر در همین اطراف خودمان داریم
پاسخ ها
alireza
| Germany |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
شماها انسانیت ندارید؟؟؟
سالانه غذای چند میلیون نفر رو تو ایران داریم میریزیم دور
یکم از اسراف هات کم کنی گرسنه نمیتوانی
اونجا از قحطی دارن میمیرن
هر وقت از قحطی داشتی میمردی تو همین تابناک پیام بذار شخصا میام کمکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اول اینکه ایشون به داخلی ها کمک می کنند و دومش هم اینکه اگر دینت اسلام است همین دین به شما واجب کرده کمک به دیگر مسلمانان
جواب علیرضا
| United States of America |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
به اعتراف آمار،حداقل ۵۰درصد مردم ایران زیر خط فقرن.ولی انگار شما از مسئولین هستی چون اونام چشماشونو بستن
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اقا علیرضا من بیکار هستم و 30 سالم هست شما بگو ایا نباید با این پول ها اول برای من شغل مسکن و ... اجاد بشه بعد بری کمک کنید به مسلمان 1000 کیلومتر دور تر؟ یا شاید ما مسلمان نیستیم؟؟
alireza
| Germany |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
دوستانی که گرسنه هستند
من هم بیست و هفت سالمه و بیکارم
یقه من یا مرجع تقلید رو نگیرید برید یقه رییس جمهور منتخب و وزیران پیر و از کار افتاده رو بگیرید که همه که به جای کار برای مملکت چسبیده به اروپا و ...بیان کمکمون
بله پنجاه درصد زیر فقرن ولی از گرسنگی نمیمیرن
فک کردی شما به فکر مردم خودمون هستید و ما نیستیم؟؟؟ ددقت کنید دارن از گرسنگی میمیرم تو یمن
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
بودجه موسسات همين ها را بديم گرسنه های دورو بر خودمان. چرا غذای دور ريخته ايرانی ها را می خواهيد به مردم گرسنه خودمان بدهيد؟
اگر اين بودجه ها ريخت و پاش نمی شد، دور و بر امثال ماها و ايات عظام اين همه گرسنه نداشتيم..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
جناب علیرضا همین دیگه.جوونی.خودتی و لباست.پیش زن و بچه شرمنده نشدی که بدونی چه خبره.ادما میتونن از خودشون بگذرن ولی نمیتونن در برابر خواسته بچشون بی اعتنا باشن.دولت هم تنها مقصر نیست چون تمام قدرت دستش نیست.یکروز یکنفر از دولت حرفی میزنه.دهها تریبون بهش حمله میکنن.موقعی میتونی بگی دولت مقصره که روحانی بتونه اونچه در انتخابات قول داد انجام بده.خاتمی با شعار سیاسی اومد جلو.و چون شرایط سیاسی کشور ثابت شد اقتصاد هم پیشرفت کرد.نمیشه در کشور همیشه سر حقوق اولیه جنگ و دعوا باشه بعد انتظار ورود سرمایه های کلان برای رفع مشکلات اقتصادی داشت.ایندو بهم تنیده هستن.پبشرفت اقتصادی با گشایش سیاسی انجام میشه
alireza
| Germany |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
دوست عزیز
اولا یعنی رییسجمهوری که از اول انقلاب و خودش و همه وزیران این مملکت مسئول بودن از شرایط خبر نداشتن که همچون قولهای عجیبی دادن؟؟؟ دوما یعنی اگر به یمن کمک شه که از گرسنگی نمیرن شما شرمنده زن و بچت نمیشی؟؟؟ و اما در آخر ایشان مرجع تقلیده و گفته بر مومنین واجبه حالا اگه شما نمیخوای کمک کنی کمک نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
کجای ایران , بچه ای رو پیدا می کنی که بر اثر گرسنگی تنها پوست و استخوانش باقی مانده و با همین حال جلوی چشمان مادرش جان بدهد. آن هم زیر بمباران سعودی ها. داستان کودکی به نام امل حسین رو جستجو کن و بخوان. مسلمان بودن مرز جغرافیایی ندارد. اگر در حد توان کمک نکنیم مسلمان نیستیم.
علیرضا2
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
آیا وضع گرسنگان یمنی باوضع مایکی است ؟ ناشکری نکن برادر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
علیرضا خان جزو بیکاران و فقرای المانه توجه کردید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
من یک مسلمان هستم و صدای مظلومیت یک مسلمان دیگر را شنیدم دینم بر من واجب کرده که با جانم و مالم از جان و ناموس دیگر مسلمانان حمایت کنم همانطور که از مردم فقیر مملکتم حمایت کرده میکنم و باز خواهم کرد
علت فقر و بیکاری ما دست خود مردم است که انتخاب صحیح در انتخابات ندارند و هرکدامشان برای منافع جیب خود وارد رقابت انتخاباتی میشوند را رای میدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
در بعضی مناطق جنوبی کشورمان وضعیت کودکان بسیار شبیه کودکان یمن است،من خ دوس دارم ب مردم کشورهای دیگر کمک کنم اما تا زمانی ک نظر مخالفم با سیاست جنگ و سپر قرار دادن افراد بی پناه حتی منتشر هم نشود چ رسد ب پاسخگویی کمک نخواهم کرد چون مطمئن نیستم ب نفع شان باشد
ناشناس
| Kazakhstan |
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
در جواب دوستی که گفتند کجا تو ایران کسی را پیدا میکنی که از گرسنگی پوست و استخوان شده سری به استان بوشهر پلان کنار چابخار سری بزن ببین
نکته سنج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
آقایون و خانم های محترم!
اصلا دعوا نداره که!
هر کی هر جور دوست داره کمک کنه!
یکی دوست داره به فقرای داخل کمک کنه و یکی هم دوست داره به سایر کشورها و بخصوص یمن کمک کنه!
ما که نمی تونیم نظرمون رو به بقیه تحمیل کنیم!
هرچند تجربه نشون داده اونایی که کمک میکنن به هر دو کمک میکنن و اونایی که ژست ملی گرایی میگیرن اصلا کمک نمی کنن!
برای اداره شرایط فعلی جنگ اقتصادی پیشنهادی دارم.اقشار کم درامد با حقوقهای ۱.۵ تا ۳ میلیون و حتی کمتر از ان امکان اداره زندگی ندارند واز طرفی افزایش دستمزد از طریق چاپ پول بیپشتوانه باعث دور باطل تورم خواهد شد لذا بهتر است حقوق بالای ۶ میلیون تومان در تمام شرکتها ونهادها اعم از دولتی وغیر دولتی ممنوع و کار گروهی برای بررسی حقوق بیشتر از این مقدار برای موارد خاص و افرادی که واقعا نخبه هستند و نبودنشان زیان عمده به کشور میرساند تشکیل شود و اگر لایق بیش از این بودند بهشان حقوق داده شود.در سایر موارد از وزیر و وکیل و سرهنگ و حقوقدان و...همه در این شرایط جنگی قرار بگیرند تا مشقت مردم را درک کنند.به ازای کاهش حقوق یکنفر که مثلا ماهی ۵۰ میلیون میگیرد میشود ۴۴ نفر که ۱.۵۰۰میگیرند تا ۲.۵۰۰افزایش حقوق بدهند.هم به عدالت نزدیکتر هست و هم اقشار ضعیف قادر میشوند تا از این شرایط سخت عبور کنند
پاسخ ها
جریان سوم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
راهکار خروج از وضعیت موجود، اخراج مدیران چپی وراستی و بکار گیری نیروهای پاکدست، انقلابی و غیر جناحی است. والا آش همان آش و کاسه همان کاسه است!
برای کارتن خوابها و گرسنگان ایران هم توجه کنید بیش از ده ملیون زیر خط فقر زندگی می کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اگر مسئله اخلاق و عدالت بود،بانک ربوی و فضا برای اینهمه اختلاف طبقاتی و فساد سر سام آور در اکثر ارگانها در کشور خودمان وجود نداشت
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
طبق آمار دولت ۸۰ درصد مردم نجیب سیستان اب اشامیدنی ندارند و ۱۲۰۰ دانش اموز خرمشهری کفش ندارند که به مدرسه بروند و ۷۰ درصد کشور زیر خط فقر هستند کمک اول باید به صاحبانش یعنی مردم خود ایران از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب برسد واگر کسی خواست از جیب خودش کمک کند مختار است
زندگی خیلی وقت است شروع شده است. در زندگی چیزی به نام دور آزمایشی وجود ندارد. تصمیمات شما سرنوشت ساز هستند و راهی برای برگشت و تصحیح آنها وجود ندارد.
مردم ایران بیستر از مردم یمن به کمک نیاز دارن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اگر اون شرایط رو درک می کردی همچین حرفی نمی زدی.
قحطی, وبا, بمباران, از دست دادن خانه, از دست دادن اعضای خانه.
یار
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
پاسخ به ناشناس 7:54 . مردم سر پل ذهاب در ایران خودمان واجب ترند . . مگه فلسطینیها خونهای اهدایی ایرانی ها رو به دلیل خون شیعه بودن پس نفرستاند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
شعار نده و فقط مخالفت.
شما امار این عزیزانی که از حج رفتن و کمک به اماکن مقدسه و خرج محرم و عزاداری و... و عموما موضوعاتی که با دین و اعتقاد مردم مرتبط است و اتفاقا بیشترش هم توسط افراد غیر متول انجام میشود همواره گله مندند و انتقاد میکنند و عموما هم با شعار کمک به فقرا و محرومین کشور مطرح میکنند را جمع بندی کنی و تخمین بزنی میفهمی که اگر فقط همین افراد به فقرا که شعارشان هست کمک کنند و یا بخش عمده ای از انها خرج سفرهای خارجی و سگ و گربه و پارتی ها و میهمانی ها و برند پوشی ها و رستوران رفتنها و ماشینهای انچنانی و ...خود را صرف فقرا کنند قطعا هیچ فقیری و گرسنه ای نخواهیم داشت.و مشکل اغلب اینها هزینه نکردن در راهی است که خود نمیپسندند که عموما هم به دین و اعتقاد برمیگردد
نقاط ضعفتان را بپذیرید ولی نگران آنها نباشید. تنها نقاط قوت شما هستند که اهمیت دارند. روی آنها تمرکز کنید و آنها را پرورش دهید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اگر دیگران می گذاشتند آتها با آرامش در کنار هم زندگی می کردند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اگه دست از سر یمن برداریم اونها هم از گشنگی نمی میرن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
بگذاریم جنگ تموم شه
روابط متزلزل ارزش حفظ و نگهداری را ندارند. وقت تان را روی چیزهایی که نمی توانید تغییری در آنها ایجاد کنید تلف نکنید. از کنار آنها عبور کنید و به مسیرخود ادامه بدهید.
امروز وقتی از مغازه دار فلان روستای دور افتاده سوال میکنیم فلان جنس چرا گران شده میگوید دلار گران شده.ان دو نفر که اعدام شدند جز افراد باهوش و با اطلاعات قوی اقتصادی بودند.مگر ممکن است انها نمیدانستند که با خرید و فروش ارز و اخلال در بازار و سود بردن انها ازطریق گران شدن ارز و سکه، طبیعتا داروی ان بیمار سرطانی یا غذای ان کارگر کم درامد گرانتر شده و باید یا شرمنده خانواده شود یا دست به جرم و جنایت بزند؟بیگمان اعدام این دو خبری خوش و هشداری به بقیه اخلالگران خواهد بود.از شجاعت قوه قضاییه که به هجمه گروه های پرقدرت دلار و سکه باز توجه نکرد تشکر میکنم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اگر فکر میکنی اقتصاد یک کشوری مثل ایران را این دونفر تونستن بهم بریزن و باعث گرانی ارز و طلا شوند و با اعدام این دو آرامش به بازار ارز و طلا برمی گردد بایستی بحال شما گریست.؟!
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
خبری خوش نبود اتفاقا خیلی هم بد بود چون مشخص شد اصلا این آدم ها کاره ای نبودند چون با بازداشت و اعدام آنها تاثیری باید دیده می شد !!!!
ناشناس
| Luxembourg |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
نه دوست عزیز برای بهم ریختن اقتصاد یک کشور عوامل بسیار زیادی تاثیر گذارند اما این دو نفر بهمراه جمع زیادی از همکارانشان در تشدید اوضاع نقش داشتند و هرچند با اعدام این دو مشکلات اقتصادی حل نخواهد شد اما کسی که زباله گردها را میبیند و ۷۰۰میلیارد تومن را پول زیادی نمیداند و باز در این وضعیت کشور دنبال چند برابر کردن انست باید برای عبرت سایر اخلالگران مجازات شود.این دو برای امرار معاش نبوده که چند سکه معامله کنند.مقدار زیادی سکه در شرایط جنگی دلالی کردن و کمک به دشمن کشور کردن و خیانت به هموطن ضعیف کردن بنظر شما چه برخوردی میطلبد که شایسته باشد و شما هم نرنجید؟
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اونا هم اگه حواسشون بود الان پیش خاوری بودند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
انها فقط سکه هایی که دولت بدون برنامه فروخته بود و محدودیتی هم نداشت را خریده و فروخته بودند و اینکار اصلا سزایش اعدام نبود .
اگر راست میگویند ان مسولانی که این اشتباه را کردند محاکمه کنند
این برخورد با معلولها است و علتها رها و راحت دارند کار و زندگی میکنند
هیچکس به شما کمک نخواهد کرد.
فقط خودتان باید به خودتان کمک کنید. پس اتکا و اعتماد به نفس را در خود تقویت كنيد.
آیا حضور بانوان در گودهای ورزش باستانی (برای تماشا نه انجام حرکات ورزشی) مجاز است؟
آقای شریعتمداری عزیز، چرا این شرکای ایران، یمن، لبنان، حماس، فلسطین، افغانستان و عراق ، سنگرهای کلیدی ما، همگی کشورها یا شبه کشورهایی ویران و آشفته هستند؟ چرا همگی جزو ویران ترین و عقب افتاده ترین کشورهای دنیا هستند؟؟ آیا قرار بود ما فاتح مخروبه های گیتی شویم؟ و چرا دشمنان ما همگی در اوج رونق و رفاه قرار دارند؟ راستی در این فهرست ویرانه هایی که فتح کرده ایم نام بدبخت های وطنی، مردم سیستان، کرمان، کردستان، خراسان جنوبی و خیلی جاهای دیگر را فکر کنم از قلم انداخته اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
در امریکا هم ویرانه ها زیاد وجود دارد که از گرسنگی دارند می میرند و یا حتی در فرانسه و انگلیس
کشورهای افریقایی هم که غربی به انجا رفتند ویرانه تبدیل کردند
ناشناس
| Germany |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
ناشناس 21:30 شما پول بده ما بریم فرانسه و امریکا از گشنگی بمیریم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
داداش مجید دقت کن الان اون کشورهای مرفه وبقول ‌ ‌‌‌توپیش رفته دارن بال بال می زنن که ایران از این مخروبه ها بیرون بره اره عزیزم مجید دقت کن این کشورا مخروبه اند اما خیلیا ارزو دارن ما اونجا نباشیم گرفتی مجید جون یران
ناشناس
| Canada |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
آمریکا با حدود سیصد میلیون چمعین سه درصد بیکار داره اونهم مشکل تنبلی خودشونه داداش
احمدرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
عزیزم بخون ، امیدوارم بفهمی
این کشورها ویرانه نبودند ولی ویرانه و مخروبه شدند و این اتفاق زمانی افتاد که مردم این کشورها و سران اونها خواستند آقای خودشون باشند ونوکر خودشون،خواستند دیگه بله قربان. گوی آمریکا و غرب و استکبار نباشند، خواستند کسی به اونا نگه گاو شیرده خواستند بعد از خروجشون از کاخ اربابشون کسی شپشهای باقی مونده از اونا رو نکشه و محل نشستن شون رو ضدعفونی نکنند وگرنه خیلی راحت میشه با یک بله قربان گفتن زندگی راحت و مرفهی داشت و حتی مردم یک کشور رو قتل عام کرد و به قحطی کشوند و یا یک خبرنگار رو سلاخی کرد و در اسید حل کرد ولی کسی توی دنیا باهات کاری نداشته باشه ولی شرطش اینه که اگه اربابت‌چشم توچشم و فیس تو فیس بهت گفت عجب گاوشیردهی هستی هیچی نگی و لبخند بزنی
حالا شما اگه دوست داری لبخند بزن و اگه دوست نداری لبخند بزنی باید مقاومت کنی، مقاومت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
احمدرضای گرامی: عراق تاوان حماقت های خودش را می دهد. شما فردی مثل صدام را ، که دو کشور را به روز سیاه نشاند، استعمار ستیزی می دانید که قرار بوده است عراق را از نوکری به آقایی برساند؟ آیا کشتارهای سوریه به سبب روحیه عدالت خواهی بزرگانش بوده است یا استبداد بی اندازه ای که اینبار بسیار بدتر از گذشته به بار نشسته است؟ شاید شما یادتان نباشد ولی سی و اندی سال پیش آقای حافظ اسد مرحوم با شهر حمص چنان کاری کرد که اسرائیل با هیچ شهر و کشور عربی چنین کاری نکرده بود و نتیجه قومیت گرایی عرب هایی است که هیچ زمانی در اندیشه خود چیزی به نام ملیت را متصور نبوده اند . متاسفانه در قرن بیست و یکم هنوز بسیاری از ایرانیان شعارهای چپی های دهه 1960 را تکرار می کنند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
برادر عزیز فکر می‌کنی آمریکا اینقدر احمق است که وقت خودش رو صرف مبارزه با ویران تریم کشورهای جهان بکنه. همین که بزرگترین مسئله سیاست خارجی آمریکا ایران و همپیمانان این است نشان از قدرت ما دارد
این موضع اتحادیه اروپا در رابطه با عراق بمعنی حمایت از تحزیم ایران توسط امریکا است
آقای قاضی زاده هاشمی یک نگاه دقیق تر بیندازید و مطمئن شوید نماینده دو حقوقه در مجلس هست یا نه!!!!!
بهترین راه برای تبلیغ دین در ورزشگاه ها این است که در ورزشگاه ها اصول اخلاقی را رعایت کنیم که اگر رعایت کنیم مشکل حضور زنان هم در ورزشگاه ها حل خواهد شد و مفسده ای نخواهد بود. مگر نه این است که نگرانی حضرات این است که جو ورزشگاه ها نامناسب برای زنان است. خب اگر اخلاق رعایت شود حضور زنان بلامانع خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
برای همین آقای روحانی ترسید بره مسابقه ایران و ژاپن رو ببینه
" امروز یمن، لبنان، حماس، فلسطین، افغانستان و عراق سنگر‌های کلیدی هستند...."

واقعا من چی بگم آخه!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Luxembourg |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
بگو یک ملت سیر بهتر از ۷ ملت گرسنه هست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
یک ملت کوخ نشین بهتر از صد ملت کاخ نشین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
چیزی نمی‌خواد بگی، فقط ببین میخوای آقای خودت باشی یا نوکر ارباب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
میگویند نه به دشمنت پشت کن و نه دوستت را از دست بده به خاطر فقر شاید روزی توانگر شدند و تو محتاج
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
همشون درگیر جنگ و فقر و قحطی اند.خدا با ماست?ا
حتما یادتون برخی آقایان با اینترنت هم مخالف بودن ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
از يك فرد مطلع در زمينه تاريخ شنيدم كه در چندين دهه قبل هم ، با دوش حمام هم مخالف بودن
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
با دوچرخه،با ویدئو،مدرسه،
بله حیا زدایی از زنان به صورت تدریجی انجام می گیرد
فقط می خواهم بدانم اخرش کی ضرر می کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
بخش بزرگی از این حیا باید اصلاح شود.اعرابی که دختران را زنده به گور می کردند از حیاشون بود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خدا رو شکر که مردا از اولشم بی حیا بودن
این چرتو پرتا چیه خیلی جاهای دیگه هم خانومای بی حیا هستن مشکلت با حضورشون چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
حیا وقتی از زنان زدوده می شود که از مردان زدوده شود هیچ زنی از بی حیایی خوشش نمی آید اما از تنهایی هم همین طور وقتی پسران ما بی حیا می شوند و زنان آن چنانی را به دختران با حیا ترجیح می دهن حیا زاز زنان کم کم زدوده می شود حیا خیلی وقت ست از جامعه ما زدوده شد و خانه ها توسط پسران بی حیا به فساد خانه تبدیل شده خواب به خیر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
کسی ضرر نمیکند،میتونین وضعیت مردان و زنان عربستان با سوسیس رو مقایسه کنید
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
ان کودکان دختر و پسری که در جاهای مختلف کشور در شرایط وحشتناک مورد تجاوز قرار گرفتند هم حجاب شان مشکل داشت ؟
نه عزیزم ناپاکی اقلیتی از مردان و بیماری جنسی اقلیتی کوچک را باید درمان کرد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
ببخشید سوئیس
رییس تولیت گفتند ...... کجای علم اقتصاد گفته که به مردم و مصرف کننده باید سه برابر یارانه نقدی داد شما بگو کجای دنیا اینکار را میکنند یا انجام دادند ولی نتیجه گرفتند . یارانه فقط برای تولید کننده هست شما با همین شعار مثلا علمی میخواهیید کاندید بشوید در صورتی علم چنین نگفته
با سلام به دوستان
دوستان و مسئولین کشور خیلی زرنگ هستند دیروز که سلطان سکه رو اعدام کردند سکه ارزان شد و بعد از چند روز مجدد قیمتها بالاتر از قبل هم میشه جناب علم الهدی
و دوم اینکه ما تو کشور هیچ مشکلی نداریم به جز پرداختن به موضوع رفتن زنان به ورزشگاه
تابی جان این سخنانی که امشب نوشتید که زنان باید به ورزشگاه نروند . آخه این حرف ها و التیاتوم ها چرا در همان سال ۵۷ به زنان گفته نشد این اخطارها چرا در همان موقع انتخابات گفته نشد بی زحمت یه نگاهی به سخنان و شعارهای اوایل انقلاب بیندازید . این چیزهای که الان میگویند نبودها
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
سال ۵۷ که خیلی دوره، همین سال ۹۲ و ۹۶ هنگام انتخابات همین اقای روحانی وعده هایی به بانوان میداد که استادیوم رفتن و تماشای فوتبال کوچیکترینشون بود وعده وزیر شدن به بانوان میداد.
اما همین که انتخابات تمام شد و بقول خودشون خ ر مراد را سوار شدن تمام وعده و وعید ها هم در همان زمان گذشته باقی ماند که ماند.
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
سال ۵۷ که وضع اقتصادی خوب بود.دغدغه مردم این بود که چرا بی حجابی هست. چرا مشروب فروشی هست. چرا زن و مرد قاطی میرن ساحل دریا. چرا اینقدر آمریکایی تو ایران هست. حالا که به تمام اهداف انقلاب رسیدیم می فرمایید سال ۵۷ از این خبرا نبود؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
ناشناس 6:44لطفا در نظر بگیرید ک دسترسی ب اطلاعات بسیار آسان شده است،حتی در راهپیمایی ها هم زن و مرد قاطی بودن زنان بدون روسری هم بودند
اخه کسی این پهلوی را هم ادم حساب می کند و چقدر این عربستانی ها دارند به در و کوچه می زنند خودشان را تا یک کاری کنند ولی الان مکرشون به خودش رسید
کاش علمای بزرگ ما به مشکلات و گرانی ها رو محکوم میکردند نه ... واقعا در کدام کشور دنیا این جور است . خداوند به داد جوانها برسد از دست فقر و گرانی.
مگر ما در یمن جنگ راه انداخته ایم که تاوانش را بدهیم ! ما هنوز غرامت جنگ تحمیلی را دریافت نکرده ایم . مگر کسی در بازسازی خرابی های جنگ با صدام یزبد کافر به ما کمک کرد ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
ایشا الله وقتی ظریف جونت پولهای بلوکه شده رو گرفت از کری جونش صدام گور بگور شده هم بهت غرامت میده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
ناشناس 22:29 عجالتاً آب رو بریز اون جایی که می سوزه .
فرزاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
ناشناس 22:29 خوبه آدم وقاحت را به اندازه داشته باشه!
ايا صدام گور به گور شده خودش تنهايي در جبهه با ما ميجنگيد يا همين هشتاد درصد شيعيان عراق عمده ارتش صدام را تشكيل داده بودند؟؟
مگه وقتي يه رييس جمهور كشوري مرد يا بركنار شد تعهدات اون كشور از بين ميره !!! كشور عراق و مردم عراق تا قيامت هزار ميليارد دلار خسارت جنگ كشور عراق عليه ايران به كشور ايران و مردم ايران بدهكارند حتي اگر همه اشون شيعه دوازده امامي باشند و هر روز هم با شما دلواپسان ظاهرا ايراني جيك و پيك داشته باشند. !
هیچکدام از مسئولین چه آن هایی که رفته اند چه آن هایی که مانده اند برای خدمت به مردم صاحب پست و مقام نشده اند .
درحالیکه ملت ایران درزیر فقر وگرسنگی بسر میبرند حضرات بفکر کمک به یمن هستند ظرف این چند سال که میلیاردها دلارازاموال ملت روانه یمن وسوریه ولبنان وعراق شد چه عایدی برای ملت ایران داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
از نوک بینی بیا بیرون خواهید دبد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
عایدیش اینه که کشور الان دست داعشی ها نیست مفهوم یا نه
ناشناس
| Australia |
۰۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
آهای ۲۲:۲۶ داعش کوچیکتر از این حرفهاست که بیایی به خاطرش ۳ تا کشور دیگه رو ساپورت کنی!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
در جواب 22:26
الان بقيه كشورهايي كه به عراق و افغانستان و يمن و لبنان و فلسطين و ... كمك نميكنند در دست داعش هستند؟همين دور بر خودمون كشورهاي با ثبات و مرفهي چون امارات،قطر،تركيه و تا حدودي آذربايجان رو داريم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
نمیدونستم پس الان بقیه کشورها دست داعش هست بجز ایران.
به
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
برای کارهای مورد علاقه تان بهانه نتراشید
"میرتاج الدینی: ذائقه سیاسی مردم بر می‌گردد"
در اثر کفایت اصول گرا اصلاخ طلب و پایداری چی ها برگشته
زن نباید ورزشگاه بره . زن نباید درس بخونه و دکتر بشه . زن نباید خیابان بره . زن باید صورتش و دست و حتی انگشت دستش پوشیده باشه . کی گفته دست و صورت زن نیاز به ویتامین دی داره بجاش ماست و شیر بخوره ماهی بخوره برای جدب ویتامین عدا بخوره افتاب ولش کن . زن نباید زن نباید بلند بخنده . زن نباید خیره بشه . ای خدا ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
واقعا که دیگه چه میشه کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
حرص نخور یرو خدارو شکر کن که دیگه زنده بگور نمیکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
حق گرفتنی هست نه دادنی.همانطور ک زنان اروپا حق شان را گرفتند ما هم خواهیم گرفت و جامعه ای آرام را خواهیم ساخت
فکری هم به حال گرسنگان خودمان بکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
وای خدا زنها تو ایران از بس پوشیدهاند که فقر ویتامین گرفتن دکتر زن هم که اصلا ندارن توخیابون هم که از بس دیوار کشیدن هیچ زنی دیده نمیشه برو داداش خودتی سیاه نمایی هم حدی داره
یمن با عربستان می جنگه ولی از ساعت 20 امشب جمعه، یمن با عربستان مسابقه دوستانه فوتبال داره این یعنی چی خخخخخ
خدارو شکر جمع کردن ثروت تموم شد حالا نوبت تولید علم‌رسید . فقط ۴۰ سال دیر بفرمایید افتادین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
از دنیا عقب افتادی به خاطر اینکه هنوز نمی دونی الان ایران جز کشورهای برتر در تولید علم است
بی نام
| United States of America |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
تولید علم چی می بینی تعداد مقالاتی که همش داده سازی هست و بدرد هیچ چیز نمی خوره تولید علم رو باید در زندگی مردم دید در ماشینی که سوارند دید این داره در پاسخ آقای ناشناس می دهم تو برو آب هویچت رو بخور اینه کسی بهت می گه که فارغ التحصیل بزرگترین دانشگاه فنی ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
جناب بی نام
ماهم تواید علمی کشور را در صنایع نظامی و هواپیمایی و خیلی جاهای دیگر به غیر از خودرو سازی دیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
در جواب 21:59
شما يكدونه از تحقيقات و توليدات علم داخلي رو نام ببر كه به توسعه علم و رفاه در ايران كمك كرده باشه
امروز من در فضای مجازی کلیپی دیدم که سه جوان در حال نوازندگی در خیابان بودند دو نفر را از پشت سر گرفتند و کشان کشان بردند انگار مرغ منجمد را میکشند بنابراین تابی جان پخش این سخنان و آن سخن از دیگر فایده ندارد تاثیر نداره همین یک فیلم تمام زحمات فرهنگی که قرن ها زحمت کشیده شده بود بر باد داده . اگر قرار بود خواندن اواز ممنوع باشه چرا سالهای قبل نگفتید
حضرت ایت الله سبحانی ، مرجع محترم تقلید من ، ایا از گرسنگان مملکت خودتان هم اطلاع دارید که سنگ دیگرر کشورها را به سینه بزنیم
در طول چهل سال مسئولین گفتند از این پیچ که بگذریم و سختیهایش را پشت سر بگذاریم همه چیز درست میشود از این عقبه که بگذریم به آرامش میرسیم و همیشه نوید سختیهای پیش رو را داده اند و الان حاج حسین دوست و یار غار همین و همان مسئولین نوید سختیها را میدهد ،سختیهایی که فقط مردم از آن سهم میبرند و خودشان قبراق و سر حال با توجه به سنشان به سخنرانی های یک ساعته با صدای بلند میپردازند.البته این سر حال بودن ها ناشی از صرفه جوییها و کم خوردن ها با حقوق کم میباشد.به ایشان و افرادی مانند ایشان خدا قوت میگوییم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
چون پیچش را دوباره توسط یک عده ای غرب پرست که سر کار می ایند به عقب انداخته می شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
عزیز
سختی" را که " نوید" نمی دهند"
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
زندگي ما هم شده جاده چالوس . پيچهاش تمومي نداره
به زودی شاهد افول دلار و درخشش طلای جهانی خواهیم بود ، همه فهمیدند امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه ،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
دیگه قراره چه غلطی بکنه که هنوز نکرده دوست عزیز
آیت الله سبحانی لطفا بفرمایند چه کسی مسئول کمک به مردم گرسنه و نا امید ایرانه ؟
چه کسی دلش برای جوانان بیکار ما می سوزه ؟؟
اصلا مردم ایران مهم هستند یا نه ؟
جناب سبحانی نگران نباشند
مسئولین حودشون بطور خود جوش با استفاده از بیت المال مردم ایران به مظلومین کل جهان کمک می کنند
ولی کاش ایشون یک چشم هم در داخل ایران بچرخانند
مردم مظلوم و بیکار و گرسنه ایران هم خوبه در تقسیم بیت المال دیده بشن !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
...شما الان کجا هستی ایرانی یا‌‌
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
ایران هستم و حرف حساب زدم
بسه بابا خودمون داریم له می شیم شما شکم سیران دلتون همش برای مردم اون ور مرزها کبابه !
هر کس با شما مخالف باشه ایرانی نیست ؟
از برج عاج بیا بیرون ببین مردم در مورد شماها چی می گن
آقای رئیسی شما زحمت بکشید کارتان را از همین مشهد شروع کنید و مشکلات مردم مشهد را حل کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
داداش مشکلات مردم مشهد رو باید روحانی و استاندارش حل کنن نه رییسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
روحانی اگه کار حل کن بود که...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
روحانی حل کنه.عجبا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
تابناک جان من از رییس جمهور کشورم دفاع کردم.شما طوری سانسور کردید که معنی دیگه برداشت شد.درست .نبود
کاش برای کمک به مردم مظلوم سیستان هم فتوا میدادند
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
مسئولان فقط به حال بیرون از ایران دلشون کباب می شه !!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
زیاد به فکر فتوا نباش توی قران درباره انفاق در راه خدا خیلی ایه هست شما که خیلی فتوایی هستی از مال وپولت در راه نجات یک نفر از مردم سیستان انفاق کن اگه مردی بسم الله تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
بنده
| United States of America |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
آی گفتی کباب یادم افتاد یه ۹ ماهی کباب نخوردم
تو این وضعیت بیکاری خانمانسوز جوانان ، یک روز موندن بازنشستگان جفا در حق جوانانی است که به امید اینده روشن درس خوندند . کی مبخواهید از این پست و مقامها دل کنید
دنیا پر از بی عدالتی است. در زندگی خود بارها و بارها با بی عدالتی روبرو خواهید شد. آمادگی لازم را داشته باشید.
هر کار با ارزشی زمان بر است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
جناب ناشناسی که مرتب پشت سر هم جملات فیلسوفانه مینویسی عزیز جان ادرس رو اشتباه اومدی جای اینجملات تو تلگرام هست با یک ردیف گل و بلبل دورش
تحصیلات با گرفتن دیپلم به اتمام نمی رسد. در دنیای امروز دانش حرف اول را می زند. اگر می خواهید عقب نیافتید باید به تحصیلات تان ادامه بدهید.
هر عشقی به سرانجام نمی رسد.
آماده باشید که دلتان بشکند و غصه بخورید. سخت است اما واقعیت است.
ایکاش کمک کردن به مردم نیازمند ایران هم از واجبات بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
شما اول به نماز و روضت برس بعد دنبال سایر واجبات باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
روضت؟روضه؟روزه؟.خداییش چرا وقتی بشما میگن کم سواد بهتون برمیخوره؟باور کن شما هر چی لب ببندید براتون بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
ناشناس 22:55 حسرت به دل ما موند تو این جماعت یه آدم باسواد هم پیدا بشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
روزه و نماز شخصیه
این تفکر که زنها باید محدود و سرکوب بشن تا بنشینن در خانه و خدمت شوهر بکنند و بچه به دنیا بیاورند منسوخ شده
اینکه هر کاری هنجار شکنی و بی حیایی و بی عفتی شناخته می شه هم منسوخ شده
بهتره اوضاع آزادی های اجتماعی کشورهای مسلمان دیگه هم بررسی بشه
خلاصه ما که مسلمان تر از مسلمانان دیگه نیستیم
اینکه مردهای ما با دیدن هر موضوعی به گناه می افتن نیز با رواج شبکه اجتماعی یک دروغ بزرگه
اینکه در کشور ما به دلیل حجاب و محدودیت و بگیر و ببند فساد کمتره هم یک دروغ خنده داره
آقا بررسی کنید مردم و خودتون متوجه بشن با این همه بودجه مملکت که صرف نهادهای فرهنگی غیر پاسخگو می شه اوضاع فرهنگی و اخلاقی و معنوی جامعه چطوره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
داداش مسلمونی؟
نکنه حواست نیست که یهودی هستی و داری برا ملت روضه میخونی خخخخخخخخخخ
امیر مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
زنان با بدحجابی و بیحجابی خود در جامعه باعث از هم پاشیدن خانواده ها میشن و مردهای خانواده ها رو بیش از پیش به صیغه کردن زنان متعدد تشویق میکنن
این واقعیت تلخ جامعه ماست که قابل چشم پوشی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
امیر مهدی یکوقت از ایران خارج نشیا چون ایمانت بر باد میره.اخه غیر از ایران هیچ جا حجاب اجباری نیست .زندگیاشونم روبراهه الحمدالله.بنیان خانوادشون هم سست نشده.راستی شما برای اینکه گناه نکنی زندان زندگی میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
ناشناس ۲۲:۵۸
هر کشوری فرهنگ خاص خودش رو داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
نا شناس دوم ربط موضوع به یهودی بودن چیه داداش ؟
اینکه در کشورهای دیگه مسلمان حجاب اجباری نیست واقعیته
حالا شما دلت نمی خواد بدونی مشکل خودته
فرهنگ ملت ما دیگه زور بی منطق و بی ربط را قبول نمی کنه
باید به تمام سلیقه ها و برداشتها احترام گذاشت
در همین ایران بسیاری از علما با حجاب اجباری موافق نیستند
حجاب نه اصول دینه نه فروع دین چطور شده پایه و اساس ؟
منکر بزرگتر از مورد حجاب نداریم ؟
شما برو قران را مطالعه کن اصلا دستور اکید و روشنی در مورد حجاب برای کلیه ی زنان نیست
در سیره ی ائمه هم نیست
نمی شه با منبر ها و تریبون های یک طرفه مردم را متقاعد کرد چون به مدد اینترنت اطلاعات کافی در هر مورد در دسترس است و اصلا دلیلی نداره هر چیز شما می گین صحیح باشه و مورد قبول و پذیرش عامه مردم باشه
چطور شده دزدی و ریا و ربا و اختلاس و ویژه خواری از بیت المال و ... را رها کرده ایم و اساس حکومت اسلامی شده حجاب زنان ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
نا شناس 23:17
اونوقت فرهنگ دقیقا اون چیزیه که شما می پسندی یا مهمه مردم هم چی می پسندند ؟
به نام فرهنگ سلیقه ی خودتون را به نام فرهنگ تحمیل کردین
اگر فرهنگ مردم اینه پس چرا عده ای بهش اعتراض دارن ؟
این همه گشت ارشاد و بگیر و ببند برای فرهنگ پذیرفته شده و مورد قبول عامه ی مردمه ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
امیر مهدی یعنی در کشورهای دیگه مردها همه کار و زندگیشونو ول کردن افتادن دنبال این کارها ؟؟
خدا شفا بده فوری و بی نوبت !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
حرف حساب جواب نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
آقای امیرمهدی
در قرآن اول به نگاه مرد تاکید شده بعد به حجاب زن
نمیشه بار بی بندو باری موجود در جامعه رو فقط بر دوش زنان انداخت و فراموش کرد که هوسرانی و نگاه ناپاک رو به افزایش در مردان هم یک عامل پایاپای با بدحجابی زنان در از هم پاشیدن خانواده هاست
یارب عجب،
مدیر عامل ثامن الحجج با آن ضربه اقتصادی عظیم به کشور فقط دوازده سال حبس گرفت
ولی وحید مظلومین با یک دهم آن تخلف اعدام شد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
عکس های مدیر ثامن رو دیدی ؟
آریایی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
سلطان سکه و همدستش را در ملأ عام اعدام کردند و مردم دیدند ؛ اونوقت باور میکنیم ؛
به جای بخشش نصف حقوق بهتر است انسان از خودش سوال کندایا لایق دریافت ان حقوق است یانه؟لازم نیست پول ناموجه دربافت کنی بعدا بخشش کنی یا کمک به مستمند کنی.متاسفانه مردم و مسئولبن نگاه بنیادی به مسائل ندارند
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
همه بودجه شان رابه مردم فقير خودمان ببخشند و مردم اگر صلاح دانستند قطعا به يمن هم کمک می کنند.
کمک به مردم یمن را واجب کرد.
برای مسئولان- نه برای مردم.
به قول معروف آدم گرسنه دين و ايمون نداره. اگر خيلي فكر ديانت مردم هستيد كاري كنيد كه شكمشان سير شود. اونوقت خود مردم به دينشون خواهند رسيد.
ذائقه سیاسی مردم نشان میدهد مردم هیچ امیدی به مسئولان کشور ندارند و قطعاً گروه های موسوم به اصلاح طلب و اصولگر دیگر حنایشان پیش مردم هیچ رنگی ندارد و مردم خسته و ناامید از آینده خود و کشورشان هستند. اگر شک دارید نظرسنجی کنید از ملت.
در ایران چند دولت ،حضور دارد ؟ چرا هرکسی دستش به تریبونی میرسد شروع به نظر دادن میکند اینهمه تشدد برای چیست ؟ ،،
من با همه ی کامنت ها مخالفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
اره شما رو یادمه.زمانی که مثبت ومنفی هنوز بود تا کامنتها منتشر میشد برای همه یکی یدونه منفی نخونده میزدی
:)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
من هم همینطوری با شما مخالفم !
خدا شفا بده
جناب سیدامیر قاضی‌زاده‌هاشمی اگر این قانون است و ابلاغ شده دیگر نیازی به این حرف ها نیست دیگر و بصورت خودکار یا از مجلس و یا سازمان مطبوع حقوق میگیرند. مسلمه که اگر قانون نباشه و یا سازمانی نخواهد اجرا کند نمایندگان مشمول از هر دو جا یا بیشتر خواهند گرفت.
آقای مکارم نظر شما محترم اما عرض کنم بیش از ۹۰ درصد مردم ایران با نظر شما مخالف هستند. اگر تصور می کنید می توانید به اکثریت مردم ایران نظرتان را تحمیل کنید سخت در اشتباه هستید شاید بطور موقت این روند ادامه داشته باشد
این شما و این هم حرف های جناب شریعتمداری
خدا را صد هزار مرتبه آقای رئیسی رئیس جمهور نشده
پاسخ ها
وحی د
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
خیلی هم فرقی نمیکرد
ناشناس
| Australia |
۰۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
تابی این همه نظر جمع می کنی ( کلی داده هست ) یه جمع بندی بکن پسر خوب
بخدا قسم وقتی پیامها رو ادم میخونه قشنگ مشخصه که یه عده مزدور از لیبرتی یا البانی یا جده و ریاض و..... میفرستن.
در جوابشون باید گفت اگه یمن و عراق و سوریه سنگر کلیدی نیست وزمین سوخته هست چرا اربابان اروپایی و امریکایی و عربیتون برای بیرون کردن ایران از اونا دارن خودشون رو فدا می کنن؟
در مورد کمک به مردم یمن هم باید گفت :
اگه چشما رو باز کنید خواهید دید که همین الان امثال حججی ها وقاسم سلیمانی ها و برو بچه های خمینی دارن توی سیستان و یمن از جان و مال مایه میزارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
یعنی هر کس با شما مخالف باشه در این مملکت نیست ؟؟
یعنی امکان نداره کسی در این مملکت باشه و با شما مخالف باشه ؟

فحش دادن و دری وری گفتن نشانه ی ضعف و زبونی است
اگر سواد و قدرت استدلال داری جواب بده وگرنه اصلا نیا اینجا کامنت بخون که به فحش و نال و نفرین نیوفتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خداوند فقط یک مسلمان ویک وطن پرست افریده که انهم جنابعالی هستی تو انقدر بی جنبه ای که حتی تحمل شنیدن نظری مخالف خودت را نداری کمی چشمت را باز کن و وضعیت مردم مثلآ کشور خودت را ببین بخصوص هموطنان زلزله زده را در این روژهای سرد بارانی لطفآ کمی تعقل
ناشناس
| Canada |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خوب تو هم برو یمن عزیز . از صمیم قلب آرزو می کنم شهید شی خوب برو دیگه چرا فقط حرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خوب نرن يمن. همسايه هم نيستيم كه بگن اگه ما نباشيم داعش مياد
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
احساسات شما قابل تقدیره.اما نمی دانم زمانی که صدام تا دندان مسلح به وسعت مرز سراسری ما بکشورمان یورش اورد همان زمانی که داردسته یاسر عرفات دم از خوزستان عربی میزدند اوارگی ویرانی از بین رفتن نسل جوان وجوانان برومند این اب وخاک ..شهادت هزاران دلاور نابودی زیر ساختهای کشور که هنوز هم آثارش باقیست وهنوز هم میدان های مین بعد از چهل سال بهترین فرزندان این کشور را به شهادت میرساند.همین عراقی که از آن دم میزنید اگر میتوانست یکبار برای همیشه میخواست ایران وایرانی را نابود کند .بد نیست سراغی از جانبازان شیمیایی جنگ بگیرید از خانواده شهدا وجانبازان وانانی که سالیان سال بهترین سالهای عمر خود را در بازداشتگاه های عراق گذاراندن.جالب است بعضی بهانه میکنند اگر فلان میشد امروز داعش بهمان میکرد مردم کشورمان در مدت ان هشت سال مقابل تمام دنیا ایستادند. این عراقی که اینقدر سنگش را به سینه میزنید اگر همین امروز بداند که می تواند در مقابل ما عرض اندام کند لحظه ای درنگ نخواهد کرد این احساسات پاکتان را رو به سمت مردم کشور خودمان بکنید همان هایی که امروز بواسطه بی مسئولیتی عده ای شالوده های خانواده ها یا از هم پاشیده ویا در حال پاشیده شدن است.فقر اعتیاد فحشا بیکاری اختلاسهای میلیاردی..کی کجا پاسخ این مردم محجوب را خواهد داد.در ضمن دوست گلم تهمت زدن خیلی راحته ولی بدان در دادگاه الله تعالی باید تک تک ما پاسخگو باشیم.
طرف ۱۵۰۰۰ میلیارد دزدیده تا حالا اسمش را نگفتند بعد طرف ۸۰۰ میلیارد سکه دولتی خریده اع امش کردند
درود بر خاتمی و یارانش سال ۷۶ ب اصلاح طلبان یست یک میلیون اصولگرایان ۷ میلیون . سال هشتاد اصلاح طلبان ۲۱ میلیون . اصولگرایان مجموع پنج میلیون . سال ۹۰ اصلاح طلبان ۱۶ میلیون سال ۹۶ ۲۴ میلیون و در ۱۴۰۰ با رای شانزده میلیون خفته را هم بی ار خ اهیم کرد ۳۵ میلیون اقیلت و اکثریت را خ اهیم دید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
سرو ته یک کرباسید شکمت را دوباره صابون نزن
قدرت رییس جمهور باید مثل تمام رییس جمهور های کشورهای مترقی و پیشرفته صنعتی باشد رییس جمهور و دولت بی تفنگ فایده ندارد ایا هیچوقت از کاربران پرسیدی که چرا تفنگ را از دست دولت گرفتند و فقط کارش شده کیسه بوکس تمام تریبون سخن گویان دو هزار شهر ایران ایا تا حالا متوجه نشدی کسی که قلنون چنین شکل دولتی را نوشته خیلی زرنگ بوده تا بتونه همیشه مناخب مردم مقصر باشه تا بتونه گرفتاری و کم کاری را به گردن خود مردم بیندازه بعد بگوید دیدی دمکراسی ضعف داره .
پاسخ ها
مراد
| Japan |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
واقعا همینطوره ....رئیس جمهوری که اختیار بستن یک معاهده با ملل دیگر را نداره چطور نیتونا
ای خدای بزرگ، چرا با وجود زنانی چون حضرت مریم، حضرت خدیجه، حضرت فاطمه، حضرت زینب سلام الله علیها هنوز عده ای معتقدند که زنان حق هیچ کاری را ندارند و اگر در یک استادیوم 100 هزار نفری از فاصله 100 متری زانوی عریان مردی را دیدند وسوسه می شوند و مرتکب فعل حرام می شوند. خدای بزرگ چرا این قبیل افراد پیشرفت های فعلی زنان در دنیا را نمی بینند . افرادی مانند مرکل، ترزا می، مارگارت تاچر، ایندورا گاندی، بی نظیر بوتو در زمینه سیاست و زنان بیشماری در زمینه های علمی و صنعتی. چرا برخی از آقایان حاضر نیستند بپذیرند که بین زنان همانند مردان افرادی با علایق و سلیقه های مختلف و توانایی های متفاوت وجود دارد. آنها بنده و برده ما مردها نیستند.
تو یه سالن وقتی فقط صدتا صندلی هست اومدن مردم منوط به رفتن خیلی از مسولین است.
حالا اگه رئیسی راست میگه؟! بسم الله بلندشه! تا یکی بیاد تو جاش بشینه.
اینکه تعارف به جایی میکنه که جای برای نشستن نذاشته، فقط میخواد بگن که ما هم تو کاریم
وظیفه هر مسلمان است که اگر مسلمانی دست یاری به سویش دراز کند ار کمک کردن دریغ نکند. حکم حضرت آیت الله سبجانی خیلی بجا و به موقع بود.
پاسخ ها
پرویز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
برخی باخانوادشون هرروزکباب بره میخورن وقشرکارگرباخانوادشون حتی یک وعده غذاسیرنمیتونن بخورم
کاربر ۷-۲۲ مواطب حرف زدنت باش اگر افرادی که در این سایت با شما اختلاف سیاسی و بینشی در دیگر موصوعات دارند بیخودی به امریکا و عربستان و اسراییل نسبت نده یه خورده خجالت هم خوب چیری هست چرا برای هر موصوعی که کم میارید این حرف را نسبت میدی . افراد مخالف این همه سایت هست بی بی سی . فردا . امریکا . المان . آخه یه چیری بگو ادم بفهمه تو کلت چی هست . فرافکنی تا کی شماها هنوز اختلاف سلیقه همشریانت را تحمل نمیکنی چرا تو سایت اومدی .
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
آیت ا... سبحانی عزیز لطف کنند دست یاری به سوی جوانان مسلمان ایران دراز کنند .که هم شیعه هستند هم یرای اسلام وانقلاب از همه چیزشان گذشته اند .چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است .
ناشناس
| Japan |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
در حالیکه باید به این 22_7 بگوییم که نه تنها این اقایون از امریکا و ...... نیستند بلکه از جامعه ای که توسط خودسرها نابود شده هستند ونیز ما میدانیم که دلواپسها عدهای بیکار گذاشتند که تو سایتها فقط توهین کنند و دروغ سر هم کنند..!!!
مشکل اگرحضورزنان ازنظر شرعی است یک حکمی داره اگر مسئولان قادربه فراهم کردن شرایط مناسب نیستند چه ربطی به زنان داره
سرکار خانم نماینده مجلس مگر رفتن به ورزشگاه خواسته چند درصئ از زنان ایران است که شما و هم حزبی های شما گاه و بیگاه آن را سوژه میکنید شما اگر هنر دارید برای حل معضلات اقتصادی کشور راه حل ارائه کنید احتمالا هیچ جوان بیکار در فامیل اطرافیان شما وجود ندارد تا آثار روحی ناشی از بیکاری را در آن جوان و خانواده او نظاره گر باشید!
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
مشکلات اقتصادی و سیاسی مملکت به جای خود و مشکلات عدیده ای که علاوه بر مشکلات فوق برای زنان ایرانی بوجود آورده اند هم به جای خود. یکی از وظایف نمایندگان مجلس هم دفاع به حق از حقوق زنان است که نیمه اصلی جامعه انسانی هستند. اگر شما می خواهید مادر، خواهر ، همسر و یا دختر خود را از تمام حقوق انسانیش محروم کنید مختارید اما حق ندارد همان را برای تمام زنان ایران تجویز کنید.
کاش آقایون اینقد که به فکر مردم مظلوم یمن و عراق و فلستین و کشمیر و برمه و غیره و غیره باشید کمی هم به فکر مردم ظالم ایران باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اون ظالم رو خوب اومدی :))
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
متاسفانه مسلمانان اویغور چین زیر شدید ترین فشارهای دولت چین هستند و یکبار از طرف آقایون و مسولین ما هیچ حمایتی نشدند چرا ؟
گوش مردم از نصیحت و پند و باید ها پر شده است و البته این ادبیات نشان داده که همچون شعار بی فایده است. مصداق آنهم فرمایشات آقای رییسی است در گره همایی مشکلات اقتصادی با حضور مردم و روحانیت است. باید توجه داشت که تبرک و قدسیت و احترام امام رضا متوجه نایب التولیه آن نمیباشد. مفهوم سخن این نیست که متولی استان قدس محترم نیست بلکه سخن این است که صفات و علاقه و احترام و اعتقاد مردم به امام رضا است و متولی منصوب نباید جایگاه خودرا هم عرض امام هشتم بداند بیش از هر چیزی متولی استان قدس رضوی یک کار اجرایی با حجم کار بسیار زیاد است. هر هزینه ای که استان قدس می‌کند نتیجه وقف و منابع در آمدی استوار بر این پایه می‌باشد. در طول سالهایی که ضریح حضرت در مشهد محل مراجعه و زیارت مردم بوده همواره تولیت آن با شخص اول مملکت بوده و برای اداره آن نایب التولیه منصوب میشده اند که بعضا روحانی نبوده ولی استان مقدس را اداره کرده اند.
اتفاقا طرح تعریض و بهسازی حرم در زمان‌ نایب التولیه ای یک غیر روحانی بوده که خدمات زیادی به آستان مقدس کرد . نایب التولیه به نظر من بیش از هرچیز باید اداره موسسات بزرگ اقتصادی را بداند و نصیحت و باید ها و نبایدها را خود رعایت کند و نه فقط تبلیغ.
اگر بقول خودت مردم به روحانی رای دادند که به ورزشگاه بروند و کنسرت داشته باشن . آواز بخوانند و شادی کنند واقعا شما برو خوداییش اینو به دیگر مردم دنیا بگی به ادم میخندند که مردم به شخصی رای دادند که اینچنین کند . خوب مگر شماها نمیگویید مردم مردم میگویند خوب اگر مردم اینرا گفتند پس چرا اجرا را جلوگیری میکنید اگر باز هم اختلاف دارید پس در این موصوفات رفراندوم بگیرید بهرحال تکلیف را روشن کنید مراجع هم حرف میزنند چون دیدگاه سیاسی دارند . انها هم در هر موصوعی حرف سیاسی میزنند رفراندوم فصل الخطاب هست
تابی جان بنده یه گلایه کوچکی از خود سایت شما دارم یعنی این نطرات کاربران و تیتر خبری که هر شب پخش میکنید به کاربران آگاهی سیاسی نمیدهد یعنی اکثر اخبار از افراد سیاسی تکراری هست . اولین موصوع این هست که قدرت اجرای و سیاسی که مردم به دولت میدهند از صندوق رای هست یا کف خیابان کدامش درست هست . دوم اینکه چرا کاربران میگویند نه اصلاح طلب نه اصول گرا برادر جان عیر اینها از صحنه قدرت کنار گذاشته شدند یعنی شکل سوم را اصلا برنمیتابند . همین اصلاح طلب را هنوز بصورت رسمی قبول نکردند چه برسد به فکر دیگر بی زحمت پاسخ
بهترین مجازات برای اینگونه افراد جریمه سنگین مالی است نه اعدام. کاری که کشور های غربی می کنند و نتیجه می گیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
مثل شهرام جزایری؟خبر دارید که دوباره لب مرز در حال فرار دستگیر شده و معلوم نیست داشته چکار میکرده؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
مثل دزد ۱۲۳ میلیاردی که دو ماه در زندان نصیحتش کردند و آزاد شد و دیگه نامی از دزدی هاش نیست البته اگر در ایران تشریف دارند!!!!
خوب مكه دست ما نيست حج و طواف تفكيك ميكردن
مظلوم تر از همه همشهریان خودم هستند . این حرفها قانع کننده نیست . سرنوشت هر کشوری با خود ملتش هست . چرا نباید شهرم و دیگر شهرها بیمارستان مجهز و مدرسه بروز داشته باشد چرا وقتی به بازار میروم ترافیک بخاطر نداشتن جاده درست و حسابی و پارکینگ در ترافیک باشند . چرا
کمک به هر کشوری باید از مجاری قانون و مجلس باسد و به اطلاع ملت و مقدار کمک اطلاع رسانی شود . آیا اینچنین هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خیر و اگر هزار دلار بدهند یک میلیون دلار حساب میکنند
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
بله به شرط اینکه مجلس برآمده از آرای آزادنه مردم باشد نه از نظارت استصوابی
در این دهه چقدر فحاشی در محابل ورزشی رد وبدل شد چرا مراجع محترم موصع گیری نکردند چقدر تهمت چه بازی کن و چه دیگر دست اندر کاران ورزشی بهم کردند هیچکس چیزی نگفت ولی تا به ورزش زنان و ورزشگاه رسید یک صدا مثل قصیه ۲۰۳۰ فریاد میکنند بنابراین قصیه از بیخ و بن سیاسی هست
اقای مکارم !
بله شرایط امروز خطرناک نیست، البته تا خطر را چه بدانیم. بیکاری، تورم، فقر، کارخانه هایی که به دلیل کمبود مواد اولیه ورشکست شده و یا مجبور به تعدیل نیرو میشوند، گران شدن کالاهای خارجی از جمله مواد اولیه که خود بخود تولید داخلی را گرانتر خواهد کرد، اختلاف شدید طبقاتی که به خشم و دلخوری طبقه متوسط به پایین جامعه خواهد افزود، گران شدن کالاهای وارداتی که مشابه داخلی ندارند، کمبود دارو، فساد گسترده در اقتصاد ضعیف و نفتی و ناکارآمد خیل عظیم فارغ التحصیلان بیکار، و در کنار همه اینها شیطنت شبکه های تلویزیونی و مجازی مخالف که از آب گل آلود ماهی می گیرند و و با برجسته کردن برخی صحنه های مربوط به قبل از انقلاب، از آن دوران بهشتی از دست رفته میسازند و... احتمالا خطر محسوب نمیشوند!!!
بیخودی بر خود ظاهرا فشار می اوری و مردم بیسواد را هم روانی میکنی.
بعصی از هموطنان از نظرات مخالف ناراحت هستند . به همین مقدار کاربران که از سایت داخلی مراجعه میکنند بیخودی انگ سیاسی غربی بودن نزنید که مجیور به کوچ شوند و خودتان بمانید با حرف خودتان یعنی با خودت حرف بزن . تحملت را ببر بالاتر .
ما که اعدام این دو نفر رو ندیدیم
اونچه نشون داده شد این بود که این دو نفر رو از اتاقی بیرون اوردن اما بعدش چی شد هیچ جایی نشون داده شد.
اگر قرار بود این دو نفر اعدام بشن باید در ملأ عام وجلوی چشمان همه اعدام میشدن
این اقای مکارم چرا برای بانوان شمشیر بسته است؟
خانمها همه جا رو فتح کردن و آقایان را بدبخت و معتاد و بیکار کردن و چیزی هم گیرخودشان هم نیامد جز جو ن کندن در ادارات و نهیتا طلاق ودر بدری بچه هاشان و حالا می خوان ورز شگاه برون خدا به داد خانواده ها برسد ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
کی گفته که کل فرصتهای اشتغال و مکانهای عمومی سند به نام آقایون بوده که الان فکر می کنی در جنگ باخته ای ؟
اگر در خانه نشستن خانم ها ارزش و اجر و قرب و منزلتی براشون بود با این سختی از خونه خارج نمی شدند و بار کار بیرون و کار منزل را به دوش نمی کشیدند
این چیزی که بهش اعتراض داری نتیجه ی قرنها عملکرد خودتونه
وقتی زنها را به خاطر خانه داری و بچه داری و نداشتن استقلال مالی به شوخی و جدی تحقیر می کنید باید منتظر این عواقب هم باشید
وقتی برای تحقیر زنها را لچک به سر می نامید و لباس زنانه را تحقیر آمیز می شمارید باید منتظر شورش در برابر حجاب اجباری باشید
بابا چی از جون مردم میخوای
ایشون یک نفر هستند که مخالفند اشکالی نداره، در دموکراسی هرکس یک رای داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
افرین
روزی بابک زنجانی را دستگیر و علارقم حکم اعدامش بعد از شش سال هنوز باجرا در نیامده، اما این دونفر در عرض کمتر از دوماه دستگیر و اعدام شدن در صورتیکه طرفهای اصلی که از مدیران بانک مرکزی هستن حتی محاکمه هم نشدن آیا واقعا عدات اجرا شده.؟
بطور قطع و یقین این دو سر خود را بخاطر طمع و زیاده خواهی بباد دادن که انسان بیاد شعر سعدی می افتد.
بگفتا، چشم تنگ مرد دنیا دوست را ، یا قناعت پر می کند یا خاک گور.
کشور خودمون فقیر داره درست،ولی واقعا وضع مردم ما مثل یمنه؟زیر موشک،بیماری،قحطی، شکم های به استخوان چسبیده. انصاف داشته باشید. امیرالمومنین در نهج اابلاغه می فرمایند: لیکن هرگز هوای من بر من چیره نخواهد گردید و حرص، مرا به گزیدن خواراکیها نخواهد کشید. چه بسا کسی در حجاز یا یمامه، حسرت گِرده نانی ببرد، یا هرگز شکمی سیر نخورد و من، سیر بخوابم و پیرامونم شکمهایی باشند که از گرسنگی، به پشت دوخته شده و جگرهایی سوخته است، یا چنان باشم که گوینده ای سروده است:

درد تو این بس که شب، سیر بخوابی / و گرداگردت جگرهایی در آرزوی پوست بزغاله باشند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
دادا این رو واسه مسولین که از فقر و اشکنه و بدی جای خواب تنشون تاول زده....بگو نه مردم..مگر ما دایه همه جهانیم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
آقا به ما چه زندگی ما رو نابود کردن
من به عنوان یک ایرانی حاضرنیستم یک ریال از بودجه مملکتم صرف کشور دیگری بشود مملکت خودمان پر از فقیر وجوان بیکار واونوقت بهدیگران کمک کنیم اگر اونها استحقاقش رو دارند کشورهای بین المللی کمک کنند
در داخل صورت مساله همه مسایل مانند گرسنگی گریز از دین مواد مخدر فاهشگری و... پاک شده و صجبت از کمک به یمن و غیره می شود
خدا رو شکر که با همت دولت تدبیر و امید همه ی مشکلات کشور بجز مشکل ورود زنان به ورزشگاه ها حل شده که آنهم به زودی برطرف خواهد شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خدا را شکر مشکلات کشور مختص دولت فعلی نیست و از دولتهای قبلی هم بخاری بلند نشده!کلا ۴۰ سال است که همه چیز شعار شده!مشکلات هم یکی دو تا نیست کلی مشکل حل نشده بر روی هم تل انبار شده!
حرام عزیزم عزیزم حرام ...!
بسمه تعالي- با استعانت از خداي متعال و طلب آمرزش الهي براي خادمان نظام اسلامي كه در سانحه رانندگي به ملكوت اعلي پيوستند، بدون شك كساني بوده و هستند كه حاضر به برگشت حقوق خود به خزانه باشند. سوال اين است كه چرا بايد حق الزحمه حلال خود را برگردانند؟ آيا حكايت از افزايش پرداختي بوده كه عذاب وجدان براي دريافت آن داشته است؟آقاي رييس جمهور كه فرموده بودند حقوق اينجانب ده ميليون تومان است! با اضافه كاري و همه چيز مي شود چقدر؟ خط فقر كشور شده پنج ميليون تومان، لذا نشان مي دهد كه محاسبات در بسياري از اين موضوعات همخواني ندارد. به والله مردم دوست ندارند زحمات خادمان نظام به خزانه برگردد. ولي خيلي دوست دارند كه به بيت المال با عناوين مختلف دست درازي نشود. آقاي شريعت و آقاي ربيعي به اسماء جلاله قسم كه شما در حال حاضر اسم وزير سابق و جديد را يدك مي كشيد. بعد از مدتي كه اين پست ها و مقام ها، از جلوي اسم يكايك ما مي روند مثل يك شهروند عادي فقط آه مي ماند و يك وجداني كه تا آخر عمر با خودمان يدك مي كشيم. بيدار باشيم. هفته پيش هم آقاي نوربخش و معاونش بودند، هم نامه اي كه از آن دم مي زنيد. بياييم قدر يكديگر را در زمان حيات داشته باشيم. هم اكنون خيلي از كارمنداني كه از نظر ما كارمند هستند! با همين حقوق كم در حال احسان هستند ولي هيچ كداممان آنها را نمي بينيم و به فكر زياد كردن اموال خود براي نديده هاي خودمان هستنم و مطمئن باشيد كه آنها هيچ يادي از آبا و اجداد خود نمي كنند و فقط اسم آنها را يدك خواهند كشيد.بياييد در اين دو سال و نيم از اين دولت كاري كنيد كه وقتي تاريخ را آيندگان ورق زدند، از هم زباني با مردم فقط حرف زده نشود. بلكه در عمل ثابت شود كه چقدر همراه بوده ايد.بشنويد كلام انسان هايي را كه مرتب دست نياز به سمت تان دراز مي كنند. پنج سال از دولت گذشت و هنوز چشم به راه يك قدم سالم و به دور از ريا و تزوير هستيم. كمي ديگر از زمانتان باقي مانده است. به واقع چه زود، دير مي شود.
مسولیین دست ازریخت وپاش بردارندوبودجه موسساتی که هیچ کارایی ندارن وفقط برای ایجادشغل ازمابهترون شده قطع بشه بااین پولها میتونیم فقرادنیاوخودمان راسیرکنیم
تکلیف نمایندگان دوحقوقه مجلس چیست؟
احول ها نماینده هر شهری دو حقوقه بود یه بنر سره میدان شهر در ان استان زده شود تا باز دنبال رای نگردد !!!!!! این را اگز ایلام یا کرمانشاه یا کردستان دارند دارد نماینده ای بگید من با هزینه خودم میزنم / چرا اینقدر این دست و اوندست میکنید ... مشاوران مقام رهبری ... کجان ... چرا مردم را تفهیم نمیکنند
وقتی صحبت های آیت الله را می خوانم مطمئن تر می شوم که راه خروجی برای مشکلات کشور متصور نیست.
عده ای به بهانه حقوق زنان به دنبال ترویج بی بند و باری هستند. البته که اهداف نهایی اینها به شدت خلاف شرع و دین است ولی هنوز امکان ابراز اهداف پلیدشان را ندارند و به تدریج در حال پیاده سازی اهدافشان هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
اینطور نیست،لطفا درک کن
جناب مکارم ایکاش به اختلاسها کاسبیهای دینی هم انتقاد میکردید
اقتصادی که دونفر اون رو بهم‌میریزند و با اعدام دونفر درست میشه چی میتونیم اسمش رو بزاریم . کاش بعد از ۴۰ سال همین دو نفر رو نگه میداشتیم که بتونند اقتصاد رو تنظیم کنند. کاش میشد تمام این سلطانها رو می گرفتند
آقاي علم الهدي، با اعدام دو دلال ارز و سكه مشكلات اقتصادي كشور حل نمي شودكه اگر بدينگونه بود ، تا بحال دهها مفسد اقتصادي ظرف چهل سال اخير اعدام شده اند ولي شرايط بدتر شده است . براي درمان اقتصاد بيمارمان مي بايست 1 - رانتها و رانت خورها حذف شوند 2 - در اقتصاد كشور شفاف سازي بوجود آيد(FATF) 3 - درآمد كشور صرف پيشرفت خود كشور و رفع مشكلات مردم ايران گردد نه كشورها و مردم بيگانه 4 -دريافت ماليات از تمام نهادها و سازمانهاي دولتي و غير دولتي و هزينه كردن آن براي كليه مردم ايران با اجراي عدالت و ....... حالا اگر موافقيد اين اقدامات انجام شود ، انجام دهيد وگرنه شعار و حرف ظرف اين چهل سال زياد گفته شده و شنيده ايم و آب از آب هم تكان نخورده و سال به سال هم اوضاع بدتر شده است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
منتظر جواب هستیم
يه آقاي جنگ طلب و شكم سير و از زندگي مردم بي خبر گفته كه دور ريز مردم ايران 40 ميليون امريكائي را سير مي كند!!!!
لطفا اين دور ريز را به مناطق محروم كشور و كسانيكه واقعا زير خط فقر زندگي مي كنند در داخل كشور بدهيد. چهارراه ها وخيابان هاي كرج و تهران را به عنوان مثال فقط ببينيد! و همينطور برويد به مناطق محروم و بي بضاعت ديگر. حرف و شعار و هياهو و تبليغات بس نيست؟؟؟
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام نیست؟
1- آنانی که نگران وضعیت زنان در ورزشگاهها هستند کمی هم نگران بیکاری و بیماری بی سرپناهی و تبعیض علیه زنان باشند
2- زنان نباید در این کشور مورد بی مهری قرار گیرند در ذات و قاموس انسانیت زن و مرد نداریم !!!!! انسان داریم ....
3-کسانی میگویند به یمن کمک شود بفرمایند به ندار ها و بدبختهای ایران در سیستان و خوزستان و دهدشت و هرمزگان و ..... هم کمک شود
آیت الله سبحانی مردم ک دیگه آه در بساط ندارن ک بخوان ب مردم درد کشیده یمن کمک کنند پیشنهاد میکنم مدیران در خزانه هاشونو بروی مردم یمن باز کنند بلکه سبب خیر در دنیا و آخرتشون بشه ....
کسانی که 0.5 درصد از مردم هم مقلدشان نیستند نه رییس جمهورند و نه رییس مجلس یا نماینده مجلس و نه سمت اجرایی دارند و نه وزیر ورزش و نه وزیر فرهنگ هستند .کسانی هم که خیلی دلشان برای مردم یمن و سوریه و لبنان و ... می سوزد از خودشان و فرزندانشان شروع کنند جهاد که سن و سال نمی شناند اگر به حرف هایی که می زنید باور دارید باید اول از خودتان شروع کنید آیا فرزندان شما در عراق و سوریه با داعش جنگیندن؟
با درود
نمیدانیم آیت الله چه چشم بصیرتی دارد که ما نداریم و نمی بینیم.
بزرگان موقع اختلاس های هزاران میلیاردی سکوت میکنن !
جناب اقای ایت الله سبحانی !!چراغی که به مخانه رواست به مسجد حرام است شما که جز علما هستید وعلم ودرایت شما به پیامبر وامامان نزدیکتر است در کشور خود کم گرسنه وکارتون خواب و..و..و..داریم از کاشانه خود بیرون بیایید وچشم باز کنید تا ببینید در مملکت خود چه می گذرد بعد دنبال کمک به غیر از ملت خود باشید ویا اگر خیلی دلتان می سوزد از لحاف خانه خودتان شروع کنید نه ملت بااین گفته ها ملت خودرا به فراموشی می گذارید ا
باید سلطان دارو و سلطان خودرو را هم اعدام کرد تا ارامش به بازار برگردد...
ایکاش حضرت آیت الله به ربا بانکها, به گرانی بی حساب و کتاب بازار کالا و مایحتاج مردم , فساد اداری, رانت , دزدی و هزاران مشکل و منکر دیگر در کشور انتقاد شدید میکردند تا شاید این مردم حضور این مراجع عظام را بهتر از گذشته لمس میکردند.
مردم امیدوار شده و آرامش پیدا کردند. قوه قضاییه با این حرکت قاطعانه به مردم امید و آرامش داد؛ مدیرانی که زمینه این مسأله را موجب شدند، محاکمه کنند؛ این امید، آرامش و امنیت بیشتر می‌شود...............خوب این ها رو اعدام کردین در حالی که سرمایش بود و میشد مصادره کرد و تبعیدش کرد ولی مدیر عامل ثامن که 12000 میلیارد رو نیست کرد دولت مجبور شد پول چاپ کنه بده مال باختگان فقط یه زندانی کوچک
هرروزسخنرانی می کنند که زنهاورزشگاه نیان و اسلام به خطرافتاد و... ومرتب میگن این دغدغه مردم نیست و رییس جمهوردرموردش صحبت نکنه ...
قطعا مقلدین آقایان به دستوراتی که مرحمت فرمودند عمل خواهند کرد . آنهاییکه هم عمل نمیکنند مقلد آقایان نیستند .
اینکه مردم مظلوم یمن گرفتار فقر و گرسنگی شده اند حقیقتی است چون خورشید در آسمان! و اینکه این ملت ریشه دار و قدرتمند می تواند دوستی ارزشمند برای ملت ایران باشد هم چیزیست غیر قابل انکار! با اینحال ارسال چند محموله غذایی که ممکن است حتی بدست ستمدیدگان یمن نرسد یا اندکی هیاهو نه مشکلی از مردم یمن رفع می کند و نه مودت ملت ایان و یمن را تعمیق می کند!!
بهترین را برای کمک به ملت ایران و یمن شناسایی انسانهای مومن و عاقل در عربستان است و ایجاد ارتباط منطقی و صحیح با آنها و خاتمه دادن به این جنگ ویرانگر و کینه های سوزاننده است!
عقل را بر جنون اولویت دهید واسلام
آقای رئیسی مردم در مشکلات اقتصادی گره گشایند , بله بفرما شما چقدر در مشکل مردم سرخس در جهت تولید و اشتغال گره گشا هستید و چقدر موانع مشکلاتی که مدیران شما در آستانقدس ایجاد کرده و می کنند برداشته اید و منطقه ویژه اقتصادی شما چقدر فعالیت اقتصادی دارد ؟
این آقایون بهتره بجای اظهار نظر ، بشینن درس و بحث خودشون رو انجام بدن/
من به آقای مکارم شیرازی پیشنهاد میکنم اختلاط زن و مرد در حج رو هم حرام اعلام و برای فرهنگ سازی زنانه مردانش کنن!!
همچنین به علم الهدی هم پیشنهاد میکنم یه کلاس آرامش و امنیت با اعدام برگزار کنن! شاید یاد بگیریم چطوری میشه! ما که فقط با پایین اومدنه قیمتها یا افزایش قدرت خریدمون آرامش پیدا میکنیم!
یه سوال شرعی؟؟
بانوان مو ه ها شان از ته بزن ن و دیگه نیاز به روسری و چادر ...نباشد. خیال مراجع و همه مشکلات حل می شود؟؟
یاد آن روزها بخیر ، سئوال میکردند طرف چه شغلی وتخصصی دارد وجواب می گرفتند مثلا معلم ومدیر فلان مدرسه است.معلوم میشد که وظیفه وتخصص او چیست .اما الان همه خود را متخصص می دانند .ودر اموری هم که با آنها ربطی ندارد نه تنها دخالت می کنند ، بلکه دستور هم می دهند .
تر به خدا ببینید کشور ترکیه که هیچ منابعی نداره برای مردمش چکار میکنه اونوقت برخی هنوز فکر اینن که زنان برن استادیوم یا نه
چرا در ملأ عام اعدامشون نکردید تا عبرت بشه برای بقیه ؟؟؟؟؟
افشای رشوه ۳۰۰میلیون دلاری عربستان به رضا پهلوی برای اغتشاش در ایران .... این سخنان کذب است و الله هیچ ایرانی با غیرتی راضی به گرفتن پول کثیف سعودی نیست
از نظر من بایدلزوم انجام هرگونه کمک به غیر ایرانیان و بخصوص به غیر ایرانیان مقیم در کشورهای دیگر ( اعم از دولت ها و یا ملت های بیگانه ) میباید قبل از انجام، صرفا توسط نمایندگان ملت مورد بررسی وتصویب قرار گرفته باشد.
شما که میدونید تا ده سال آینده مجامع ورزشی بین المللی دستور کتبی داده دولت ها دو کار را باید انجام دهند . یک تمام رییس و معاونان ورزشی نباید دولتی باشند یا دولت انتخاب کند . دوم حصور زنان به مقدار که لازم هست اجباری خواهد شد سوم دقیقا چون اینکار خواهد شد باید مثل مساجد که زن و مرد جدا هستند یک فضای برای زنان در نظر بگیرند . مثل قضیه کشتی نگرفتن نباشد که بعدا گواهی پزشکی جور کنند . بنطرم روک و راست به فیفا بگویند ما به زنان اجازه نمیدهیم بهتر هست
آقای آیت الله مکارم آیا بعد از انقلابی که ما ملت کردیم روزی را خواهیم دید که از شما آیات عظام یک رایحه ای از توجه به مشکلات ملت هم به گوش برسد. بعد از انقلاب تنها چیزی که از شما عزیزان به ملت هدیه گردید بی توجهی به گرانی های سرسام آور، بیکاری ها ، فقر و ربای نجومی بانکهای اسلامی، اختلاسهای هزاران میلیاردی ، دزدی ها و ..... . تنها بذل توجه شما موی زنان و دختران ما بوده و ایجاد محدودیت. بنده شخصا به دفتر شما برای ربای 35 درصدی بانک مسکن مراجعه نمودم خیلی راحت گفتند ربای بانک اصلا به ما ارتباطی ندارد. اما در زمان شاه با همین دستورات شما رژیم را عوض کردید آیا نمیتوانید این موضوع را حل کنید؟
طبق اخطار کتبی فیفا دولت ها نباید در کار فدرالاسیون های ورزشی اعضا را انتخاب یا برکنار کنند . دوم دوم باید زنان به ورزشگا ها راه پیدا کنند . بنابراین مثل کشتی نشه که بعدا دنبال گواهی بیماری و مصدومیت باشیم . باترین راه این هست یا باید روک و راست بازی نکنیم یا جداگانه مثل مساجد زنان از مردان جدا کنید . بگذارید با زور نباشه با تعلیق نباشه .
امروز برای خرید رفتم دیدم قیمت ها به قیمت پارسال برگشته این اعدام چقدر تاثیرگذار بوده مثلا رب گوجه ۱۶ تومانی شده همان قیمت ۴۵۰۰ گوشت شده ۳۷ تومان در صورتی قبلا ۶۸ بوده خبلی تاثیر داشته قیمت موبایل هم دو برابر پایین امده اثلا هم چیز خوب شده ولی نمیدانم پرتقال چرا بالا رفته پیدا کنیم پرتقال فروش را چرا قیمت بالا بوده یعنی علت چی هست ویتامین سی داره
فکری به حال تجاوز ب بچه نوجوان کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
روز به روز داره تعدادشون زیاد میشه !!!!!
دوستان ببینید واقعیت اینه که حدود یک میلیاردو چند صد میلیون مسلمان در دنیا زندگی میکنن که اتفاقا اکثر آنها فقیر یا بسیار فقیر هستن و تقریبا همیشه چندتا از این کشورها درگیر قحطی یا بلایای طبیعی یا جنگ هستن از طرفی ایران کشور توسعه یافته ای نیست و میزان محدودی پول هم که دارد اغلب از خام فروشی نفت و گاز و ...بدست می آید و در این شرایط اگر بجای استفاده صحیح از منابع محدودمون مرتب یکتنه در حال کمک کردن به سایر کشورها باشیم هرگز پیشرفت نخواهیم کرد .حالا از این بگذریم که خیلی از همین مسلمانان ما را مسلمان نمیدانن و یا به قول معروف خرشان که از پل گذشت در شرایط سخت هیچ کمکی به ما نمیکنند که در گذشته نمونه های فراوان سراغ دارم. البته منظورم این نیست که نباید به دیگر انسانه کمک کرد بلکه اولا باید در این امر متعادل عمل کرد
شریعت جان، جانه جانان: اینا که فرمودی خودشان نیاز به حامی دارن.
گویا آیت الله مکارم شیرازی و از وضع و اوضاع مملکت بی خبرند.
آقای مکارم شما فقط یه تار مو رو میبنی
این همه فقر این همه مشکلات این همه خیانت این همه طلاق این همه تجاوز اینها دیده نمی شود..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
عینک دارند وخیلی قدیمیه !!!
آقای رئیسی حوزه چه علمی میتواند تولید کند؟ ... چه لزومی دارد که در هر شهر یک حوزه علمیه داشته باشیم حوزه قم کافیست ... پیشنهادم این است که بجز قم در بقیه مراکز آموزش کشاورزی نوین و گلخانه ای آموزش داده بشود.
پس كي به مافياي قيمت گذار خودرو برخورد خواهد شد
لعنت خداوند بر کسانیکه مردم یمن را به این مصیبت دچار کردند
سه روز غذای دور ریز کشور ما ایران را به فقیران آمریکا میدهیم . حرف سیاسی که هزینه برای خودش نداره . سه روز اول چهل میلیون غذا میدهی شام و صبحانه و نهار و تحصیل و لباس و کرایه خانه و آب و برق و تلفن و گاز و درمان چهل میلیون انسان امریکا بعد از سه روز تا یک سال را کی میدهد . غذای اضافه کجاست بده بمن ببرم به فقرای شهر من که امروز دیدم در خیابان در این سرما یا در سر چهار راه هستند بدهم . کرامت ملت خودم من همشهری من در کجای دلتان هست اینها را نمیبینید نگاه از آنسوی دنیا به همین سو در نزدیکی منزلتان را ببینید ‌ بروید در این استلنهای محروم که با دمپای کهنه مدرسه میرود
وقتی اخبار کشورم را دنبال میکنم با دو مقوله متضاد روبرو میشوم نخست اینکه این کشور ایران کجای نقشه جغرافیاست که همه چیزش عین گل و بلبل ستودنیست کاش میشد پناهنده ایران شویم دوم اینکه در عین این همه خوب بودن چرا اینقدر چرخ اقتصاد وسیاستش میلنگد که اینهمه تفاوت فاحش بین اقشار مختلف جامعه موج میزند واصلا کسی به فکر مردم این کشور هست یا نیست ؟ خلاصه مانده ام این ایرانی که این همه از آن تعریف میکنند کجاست ؟کاش ایران ما هم مثل ایران اخبار خوب بود حالش خراب نبود .مردمش تنگدست نبودند .مسولان به فکر مردمشان بودند .بیشتر از همه کشورها ذخایر انسانی وخدادادی داریم کمتر از دیگر انسانها حقوق انسانی .یک مسول محترم لطف کنه جواب بده
در حالی بعضی افراد از کمک به مسلمانان جهان انتقاد میکنند که چرا از سرمایه کشور به مردم کشور های خارجی کمک میکنید؟
اگر در همین ایران با مردم گفتگو کنید در حرف و شعار خود را از سینه چاکان امام زمان میدانند و در شبهای قدر اشک میریزند . کسانی که میگویند چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . ( انفاق را رد میکنند ) .
اگر فاجعه یمن برای ایران هم اتفاق می افتاد همین حرفها را میزدید ؟ با شعار دادن و اینکه بگویند من عاشق امام زمانم و... و از عمل دور باشیم مسلمانی نیست . اگر مسلمانان جهان به تکلیف الهی خود عمل میکردند هیچ کافری به خود اجازه نمیداد با مسلمانان این چنین برخورد کنند و همه مسلمانان در امنیت و رفاه زندگی میکردند .
در حالی ما میگوییم مسلمانیم و در مناسب مختلف اشک میریزیم که دادگاههای ما از کلاهبرداری و خلف وعده و جنایت پرونده های فراوان دارد .
بیایید مسلمان واقعی باشیم و اگر نمیتوانیم از مالمان در راه اسلام بگذریم پس با معرفی خود به عنوان مسلمان اسلام را خراب نکنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
فقط یه سوال؟
مردم خودمون واجبترن یا اونا؟ داداش یه دوری تو شهر ...خودت بزن اوضاع رو میبینی
نفهمیدم که در اصل آقای علم الهدی ناراحت شدند یا خوشحال؟
اگر حساسیتی که برخی نسبت به حضور بانوان در ورزشگا ه ها دارند، نسبت به فسادهای مالی و اختلاسها داشتند ابان وضعیت این نبود. آیا حضور زنان در ورزشگا ها رسوایی بزرگ است یا حادثه کهریزک و حوادث مشابه؟. آیا حضور زنان در ورزشگاه هارسوایی بزرگ است یا فرار خاوری به کانادا؟. آیا حضور زنان در ورزشگاه ها رسوایی است یا عیاشی برخی اقازاده گان در اروپا و آمریکا و انتشار کلیپهایش در اینستاگرام؟
آقای مکارم طبق دموکراسی فقط یک رای داره همین
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
یک رای با کلی بودجه در اختیار!!!!!
خدایی نکرده قصد توهین نیست اما طلبه ها درساشون کلا حفظیاته که
ذائقه سیاسی مردم برمی‌گردد
من که دیگر نه به اصولگرا و نه اصلاح طلب رای نمی دهم
ایا رفتن بانوان به زورخانه ورزش میکنند جایز است یا اشکال دارد...
کمک به مردم یمن واجب است به شرطی که اقازادگان که با پولهای مردم در دل شیطان اکبر حال میکنند پولهای برده شده را پس بیاورند انوقت برای همه سرمشق خاهند شدش...
این آقای آنتی سانسور حدس میزنم خود احمدی نژاد باشه. چند روز تو همه ی خبرا کامنت تعداد رای خودشو میذاره. کلا رو ریپیت تشریف دارن.
یه زمانی استفاده از دوش حمام ، استفاده از دوچرخه حتی برای مردان ، استفاده از قطار ، بازی شطرنج ، استفاده از ویدیو ، استفاده از اینترنت ، استفاده از پیام رسانهای ویدیویی و ...نیز حرام بود! ورزشگاه هم یه زمانی مشکلش حل میشه!
من سوال دارم لطفا یکی پاسخگو باشد .
دشمنی ما با امریکا از کجاست و برای چیه ؟
2- چراما با روسیه دشمن نیستیم که بارها به کشور ما حمله کرده و شهرهای بسیاری از کشور ما جدا کرده و همیشه پشت ما را خالی کرده
3- غیر از این هزار نفر که الان چهل ساله سر کارند ما کشور هشتاد میلیونی مسیولین دیگری که مردم برایشان اهمیت داشته باشد نه کشورهای بیگانه نداریم و
چرا افرادی نیستند که بجای بر داشتن از سفره انقلاب به فکر مردم باشند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
احسنت , زنده باشی
آقای آیت الله به نظر شما با اعدام اینها افکار عمومی اقناع شد؟ هرگز...... من که اصلا اقناع نشدم واقعا به این سادگی دو تا آدم رو بکشی ....
بنده بازنشسته هستم چهار فرزند دارم بیکار ،افسرده،مجرد و گوشه نشین شده اند تکلیف فرزندان چیست چه کسی مسئول است آنهایی هم که شغلی دارند با شندر غاز حقوقی که می گیرند خرج و مخارج خودشان جور نمیشود یمن کشور ایران است ایران
باسلام وارادت به مرجع عزیز آقای مکارم من از سنین جوانی حضرت عالی به نوشته ها ومشی شما علاقه داشتم روحانی باسواد ومجهز به علوم روز اما نفوذ کلام شما الان بیشتراست من جسارت تعیین تکلیف برای شمارا ندارم ولی بعنوان یکی از عوام امت میخواهم به عرض برسانم علت دین گریزی افرادی درداخل کشور بخصوص طبقه جوان عدم اجرای عدالت انتخابی واستخدامی وحقوقی میباشد اگرجنابعالی وسایر مراجع درحد اهتمامتان برای جلوگیری از رفتن خانمها به ورزشگاهها به سه موردی که اشاره کردم اهمیت بدهید وواقعا پیگیری کنید که درانتخابات بعنوان تفسیر غلط از نظارت کشور را خلع رجال واقعی نکنند ودراستخدامها بعنوان نیروهای خودی هرچه متخصص و نابغه هست راهی ینگه دنیا نکنند و درمورد دستمزد کارکنان وبازنشستگان دستگاههای حکومتی قریب هشتاد درصد را زیر نصف خط فقر
وبقیه را نجومی بگیر ولاکچری نکنند آخر وقتی حکومتی به اسم اسلام چنین تخلفات اسلام گریزی را مرتکب میشود معلوم است درآینده فقط بایستی بامعلولها برخورد کند شما به ما گفتید که امیرمومنان روی منبر با مخالفانش جدل وبحث میکردند ونمیگفت عالم را باجاهل بحثی نیست
چند سالیه پدرم فوت کرده که ازرزمندگان دوران جنگ بوده.مادرم هفت سالی یکجانشین شده.ماهی یک وپانصد مستمری میگیره.ازاین مبلغ ماهی یک ودویست پول ایزی لایف میدیم.صبح ها براش پرستارگرفتیم ماهی یک وچهارصدپرستارمیگیره.پول آب وبرق وگاز وتلفن خورد وخوراک یک ماهه وپول داروهاش که انسولینی وسکته مغزی کرده بماند.ازغروب تاهشت صبح مابچه هاهستیم.به امام حسین درسخت ترین شرایط زندگی میکنه.یک قطعه زمین کشاورزی داشتیم فروختیم.به نظرشمانمایندگان مجلس ودولتمردان وآقای رئیس جمهورکه میفرمایدبه مردم امیدبدید.مردم را نترسانید.بادرآمدیک وپانصدی وشرایط خاص داشتن بیمارومخارج روزمره چه امیدی به زندگی وزنده موندن هست.
آقای ربیعی باز هم گریه کن بگو مدیران پاک دست هستن ، بانک رفا ه کارگران به سه نفر در نود و شش یک میلیارد پاداش داده ، خجالت بکشین
راستی چرا روسای بانک ثامن الحجج که یازده هزار میلیارد تومان را دزدیده بودند اعدام نکردند‌ که هیچ دولت بدهی آنها را هم پرداخت کرد؟ ولی سلطان سکه که دولت سکه را فروخته بود و او هم خریده بود تاز فقط هزار میلیارد تومان بود اعدام شد؟ جالب اینکه دولت سکه ها را فروخته بعدش دبه در آورده بود و اعدامش کرد؟ حالا این سکه ها چی شد؟
خبر مربوط به ادعا کمک مالی عربستان به رضا پهلوی مربوط به چهار ماه پیش است . یک مقدار دقت در انتخاب خبر گذشته از صحت آن هم بد نیست. خراب کردن آدمها هنر نیست.
وقتی نمیتوانند هیچ چیز را در ایران کنترل کنند، این یکی را هم نتوانند، آسمان به زمین نمی آید.
من خیلی بیشتر از خیلیا تحت فشار اقتصادی مملکت بودم و از صد ب صفر رسیدم.تو هر کشوری کم یا زیاد فساد هست. اما خدایی خیلی بی انصافیه ک جوان دسته گل هم وطن با جونو دل جلوی ی مشت وحشی ایستاده ک از امنیت ما دفاع کنه بعد ی مشت آدم بی انصاف میان میگن چرا داری واسه ما جون میدی.دوستان هیچ جای دنیا رو امنیت قیمت نمیزان همه جای دنیا اولویت اول امنیته.اقایونی ک میگن نباید خارج از ایران هزینه کرد همین مردم یمن دارن واسه ما پرپر میشن.
جناب شریعنمداری ! در رویا بسر می برند !!!!!!!!!!!
به نظر می رسد این عکس العمل بانوان و شادی های انان به علت محروم بودن سالیان درازی است که در حسرت بودند. این واقعیت است و لذا در اینده و به مرور این هیجانات کمتر خواهد شد.
آیت‌الله بهتر نیست مراقب نوه خودشون باشند. ضرب المثل "چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است." و یا اون داستان خرما خوردن پیامبر و نهی خرما نکردن رو به یاد بیاریم ایشون اول از خونه خودشون شروع کنند تا بتونند جامعه رو امر و نهی کنند.... نعوذ به الله ایشون معصوم نیستن
ایت الله مکارم سری به پارک قیطریه بزنند
جناب مکارم :
لطف کنید و در خصوص گرانی , تورم , بیکاری , اختلاس و آقازاده ها نیز ((انتقاد شدید )) بفرمائید!!
من هیچ وقت یادم نمی رود همینهایی که الان به فکر فقرای خودمان افتادن یک روزی برای کشته شدن همجنسبازهای فرانسوی جلوی سفارت فرانسه شمع روشن کرده بودند وبرای کشته شدن یک سگ در شیراز کمپین حمایت از سگها راه انداخته بودند وصدای وا انسانای اونها گوش عالم را کر کرده بود اما حالا که گفته می شود بچه های بیگناه یمنی حالاشما فرض کنید که از هر ملت وایینی که باشند بیگناه کشته می شوند و از شدت گ سنگی پوست بربدنشان چسبیده است هزارجور فلسفه بافی می کنند وهزاربهانه می اورند که فقرای کشور خودمان و......از گرسنگی بدترند.
برادر من کسی شک ندارد که همه ما مشکلات اقتصادی داریم ولی الحمدللله کسی اینجوری از گرسنگی نمی میرد
بیایم همه به انسانیت تود رجوع کنیم اگه خدایی نکرده بچه خودت اینجوری گرسنه می ماند بازهم همین حرفهارا می زدی؟
ماتودنیا یک نهادی داریم به نام صلیب سرخ جهانی ایا انها هم برای کمک به بقیه همین بهانه هارا می اورند؟
درضمن متذکر می شوم که مراجع ما حرمت وجایگاه شان محفوظ باید باشد واگر حرفی ونظری می دهند به دور از همه جناح بندی ها نظرشان را می دهند وتمام جوانب را درنظر میگیرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
جناب فریدنی !
چند میگیری !! دفاع کنی !!!!!!!
لازم دانستم بگم اكر بناست وضع بازار سكه و .... بااعدام حل شه پس بايد كشور عاري از مواد مخدر باشه نه بر عكس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۸
احسنت/ واگر این بند خدا به حق اخلالگر اقتصاد بوده پس باید بعد از اعدام ایشان اقتصاد درست شود/شد!!!؟
اقای که حضرت ایت الله مکارم را مرجع بزرگ شیعیان با توهین جناب مکارم خطاب کرده ای رعایت وادب واحترام بزرگان هم بد نیست ایشان بارها وبارها سرکلاس درس خارجشان به دولت مردان وضع اقتصادی وفقرجامعه را هشدار داده اند بی اطلاع زود قصاوت نکن
فقط تنها کاری که میتونیم بکنیم اینه که کامنت بذاریم و تخلیه کنیم خودمون را.نه جایی شنیده میشه و نه کسی می خونه.
کشوری هستیم 80 میلیونی ادعای جهانی داریم ولی از عهده مایحتاج اولیه زندگیمون بر نمی آییم.
آقایون محترم هر موقع به تمام مردم جهان رسیدگی فرمودید به مردم ایران بدون فقر فحشا اختلاس حقوق نجومی پولشویی تورم کارمندان گارگران بازنشسته ها مردم افسرده مستاجران و ......... رسیدگی ب ب ب بفرمایید .
آياآقايان نميتواننددرامربهبودوضعيت معيشتي مردم واقتصادباحاكميت همكاري نمايند؟آيا فقط كارشان درامورحجاب ومنع ورود زنان به ورزشگاههااست.اگرنميتوانيدكاري براي مردم انجام دهيدبزرگواري كنيدمردم رارهاكنيدوبيش ازاين به زخم مردم نمك نپاشيد..بااين فقروگرسنگي دين وباوروامنيت مردم درخطراست.
فکر نمی کنم وضع مردم یمن بد باشه. اگر بد بود خودشون رو به آب و آتش می زدند که به اروپا مهاجرت کنند مثل مردم سوریه.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی