بازدید 30131
هزار و سیصد و شصت و یکمین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

پای آرنولد هم به دعوای استیلی و کی‌روش باز شد!/واکاوی یک نماینده از شعار دانشجویان علیه واعظی/علم‌الهدی: فیلم دیدن جزو برنامه‌‌ مرتب بنده است

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: وزرای خوبی به مجلس معرفی نشوند، تأییدشان «حرام» است/توئیت کدخدایی درباره یک ضرورت انکارناپذیر/آمریکا رسماً از پیمان مودت با ایران خارج شد/سقوط دلار به زیر 7 هزار تومان؟ و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۸۴۳۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱ 15 October 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

وزرای خوبی به مجلس معرفی نشوند، تأییدشان «حرام» است

حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وزرای پیشنهادی دولت به مجلس باید واجد چه ویژگی هایی باشند، گفت: دولت اگر اهل بصیرت باشد، باید عبرت بگیرد؛ سر کار آوردن افراد بر اساس گرایش‌های سیاسی، جواب نداده است. دولت باید از این حصار بیرون بیاید و در پی افراد آزادی باشد که وابستگی های گروهی ندارند.مجلس فعلا با دولت همراه است؛ اگر وزرای خوبی معرفی نشوند، حرام است مجلس آنها را تأیید کند. مجلس باید پیشاپیش از دولت بخواهد افرادی معرفی شوند که قابل تأیید شدن باشند./مهر

پای آرنولد هم به دعوای استیلی و کی‌روش باز شد!

صحبت های تند میک مک درموت علیه حمید استیلی در کانال رسمی تیم ملی باعث شده تا خیلی ها در فوتبال ایران علیه کی روش و دستیارانش متحد شوند.خداداد عزیزی هم از جمله کسانی است که علیه کی روش موضعگیری کرده است. او امروز به خبرورزشی گفته: مگر کی روش آرنولد است که فدراسیون از او می ترسد؟» خداداد همچنین گفته: «مک درموت برای پست گرفتن التماس می کرد.

حمله ناکام منافقین به غرفه ایران در فرانکفورت

ه رسال برگزاری نمایشگاه فرانکفورت فرصتی را برای حضور منافقین در آن فراهم می‌کند تا ذیل غرفه‌ای در فضای باز نمایشگاه، تبلیغات خود را آغاز و در روز معینی هرسال وارد غرفه ایران شده و در کار ناشران و نمایندگان ایران اخلال به وجود آورند.این واکنش‌ها موجب شد مسئولان ایرانی طی مکاتباتی از دغدغه ناشران ایرانی برای مسؤولان نمایشگاه فرانکفورت سخن گفته و از آنان مطالباتی در راستای امنیت غرفه ملی ایران داشته باشند. روز گذشته دو بار منافقین که با هدف اخلال در امر فعالیت ناشران ایرانی به غرفه ملی ایران هجوم آوردند، اما این عمل با حضور پلیس آلمان ناکام ماند.

واکاوی یک نماینده از شعار دانشجویان علیه واعظی

یک نماینده مجلس مدعی شد: آقای واعظی به جای آقای رییس‌جمهوری تصمیم می‌گیرد. آقای واعظی می‌خواهند معاونان و دفترداران وزرا را خودشان از کسانی که می‌خواهند تعیین کنند تا بتوانند امور را در کنترل خود داشته باشند.میرزایی نکو، نماینده مردم دماوند در مجلس در گفتگو با اعتماد در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه یکی از شعارهایی که در جلسه روز گذشته در دانشگاه تهران داده شد؛ «واعظی واعظی استعفا استعفا» بود. به نظر شما چرا دانشجویان چنین مطالبه‌ای دارند، گفت: آقای واعظی به جای آقای رئیس‌جمهوری تصمیم می‌گیرد. آقای واعظی می‌خواهند معاونان و دفترداران وزرا را خودشان از کسانی که می‌خواهند تعیین کنند تا بتوانند امور را در کنترل خود داشته باشند. سر یکی از وزرا، علت اینکه چند ماه طول کشید تا برای وزارت موافقت کنند، این بود که به او گفته بودند باید با معاونین یا کسانی که ما معین می‌کنیم، همکاری کنید. به نظرم امر و نهی‌های آنچنانی می‌کنند. به نظرم رئیس‌جمهوری که امر و نهی وزیرش را رییس دفتر تعیین می‌کند، اختیارات کاملی ندارد و اختیارات خود را به آقای نهاوندیان، رئیس دفتر و دست بقیه دوستان سپرده است. من واقعا گله دارم. قرار نبوده نماینده‌ها با دفترها در ارتباط باشند. قرار بود رئیس‌جمهور با نماینده، رئیس‌جمهور با وزرا حرف بزنند. به نظرم اینها گیرهای اصلی است که هرچه هم از آنها حرف نزنیم به ضرر دولت است. با وجود اینکه دولت در شرایط سختی به سر می‌برد، اما باید این انتقادات را جدی بگیرد و مورد توجه قرار دهد.

توئیت کدخدایی درباره یک ضرورت انکار ناپذیر

سخنگوی شورای نگهبان بر ضرورت اصلاح فوری قانون انتخابات تأکید کرد. عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت: دو سال پیش سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغ شد. در بند ۱۰ این سیاست‌ها آمده است: ارتقای شایسته‌گزینی، همراه با زمینه‌سازی مناسب، در انتخاب داوطلبان تراز شایسته جمهوری اسلامی ایران و دارای ویژگی‌هایی متناسب با جایگاه مربوط. اصلاح فوری قانون انتخابات ضرورتی است انکار ناپذیر.

آمریکا رسماً از پیمان مودت با ایران خارج شد

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: یادداشت کتبی را از طرف آمریکا در مورد خروج این کشور از عهدنامه مودت دریافت کردیم.«بهرام قاسمی» روز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون صدور رای موقت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری و اقدامات انجام شده پس از صدور این حکم و این که به همراه آن آمریکا از این پیمان خارج شده است، اظهار داشت: ما یادداشت کتبی از طرف آمریکا در مورد خروج این کشور از عهدنامه مودت دریافت کرده ایم.قاسمی با بیان این بخش حقوقی و سیاسی وزارت امور خارجه توانست به این نقطه مثبت در این دعوا برسد، افزود: صدور رای موقت در ادامه روند قبلی و شکایت ایران بود و ما توانستیم به این موفقیت برسیم.وی ادامه داد: اجرایی شدن خروج آمریکا از عهدنامه مودت حتی در صورت اعلام آن، حداقل به یک سال زمان نیاز دارد، البته تمهیداتی را در داخل کشور مورد بررسی قرار داده‌ایم و اقداماتی را در دست بررسی داریم و در صورت رسیدن به اجماع و توافق کلی درباره آن اقدام خواهیم کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه با توجه به آغاز دور جدید تحریم های آمریکا آیا ما بنا نداریم به این اقدام اعتراض کنیم، اظهار داشت: ما حتما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و نهایتاً آن را خبری خواهیم کرد اما در شرایط فعلی این که چه روشی را طی می کنیم، فعلاً مطرح نمی کنیم.

علم‌الهدی: فیلم دیدن جزو برنامه‌‌ مرتب بنده است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: فیلم می‌بینم و این جزو برنامه‌ مرتب بنده است، اما سینما نمی‌روم و فیلم را در منزل می‌بینم. آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با تسنیم،‌ با تأکید به اینکه باید ‌هویت ‌شهر امام رضا(ع) ‌محفوظ بماند، اظهار داشت: اجرای برنامه‌هایی ‌با ‌هویت امام رضا(ع) در مشهد مقدس منافاتی ندارد، ‌اما برنامه‌های اباحی‌گری نباید در مشهد مقدس اجرا شود.‌ وی با بیان اینکه شادی حرام نیست، افزود: ‌حتماً در شادی باید فساد و فسق و فجور باشد؟ ما با فسق و فجور مخالف هستیم و نه با شادی.‌ کسی نمی‌تواند منکر معجزه هنر هفتم شود؛ موسیقی به‌عنوان یک هنر در استخدام ارزش‌های دین اثر بالایی دارد، اما با ابتذال مخالفیم. نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اعلام اینکه "من ضدهنر نیستم و این را ثابت کرده‌ام"، تصریح کرد: فیلم می‌بینم و این جزو برنامه‌ مرتب بنده است، اما سینما نمی‌روم و فیلم را در منزل می‌بینم، ولی بر این ‌نکته‌‌ تأکید دارم که برنامه ابتذال، جامعه را فاسد می‌کند و این فساد می‌تواند در سینما و تئاتر و خیابان باشد‌؛ بحث ما با کنسرت نیست بلکه مخالفت‌مان با بازار کنسرت است.وی با ابراز اینکه‌ ‌"از اصول خود دست برنمی‌دارم"، تأکید کرد: بنده پاسبان حرم امام رضا(ع) هستم و از هیچ چیز هراس ندارم و نباید اجازه دهم آن‌ها با هویت مشهد بازی کنند.

لاهوتی: امکان مستنثی‌کردن افشانی وجود ندارد

سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس گفت: من رایزنی کردم و نتیجه رایزنی‌ها این بود که فضای رأی‌دادن به استفساریه مستثنی‌کردن شهردار تهران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان، در مجلس وجود ندارد.مهرداد لاهوتی درباره تشکیل کمیته‌ای مشترک بین نمایندگان تهران و اعضای شورای شهر برای بررسی وضعیت افشانی با اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان به خبرآنلاین گفت: همه جای این قانون را بررسی کردیم و حتی یک استفساریه هم تهیه شد و رایزنی در مجلس انجام گرفت اما ابعاد قانون به گونه ای است که امکان مستنثی کردن شهردار تهران از این قانون وجود ندارد.وی افزود: قبلا قانون به کارگیری بازنشستگان در بند «الف»، «ب» و «ج» استثنائاتی داشت، آن زمان شهردار تهران جزء استثنائات نبود و جزء همطرازی ها محسوب می شد. یعنی دولت اختیار داشت اگر مسئولی را همطراز با عناوین مندرج در قانون تشخیص داد، او را مستثنی کند اما در اصلاحیه قانون بندهای مربوط به استثنائات و اختیار دولت در تشخیص همطرازی نیز حذف شد.سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس یادآور شد: بعد از تصویب و ابلاغ اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان، هر مسئولی مشابه شهردار تهران قبلا همطراز محسوب می شد، از 24 آبان به بعد مشمول قانون جدید می شود.

سقوط دلار به زیر 7 هزار تومان؟

بررسی های کارشناسان نشان می دهد، نرخ واقعی دلار در ایران بین ۵ هزار و ۹۳۰ تومان تا ۶ هزار و ۵۴۰ تومان است که بر اساس مدلی به دست آمده است. یک استاد دانشگاه با بیان نتایج یک بررسی از نرخ واقعی دلار در ایران و اینکه نرخ بزودی به زیر ۷ هزار تومان باز خواهد گشت، گفت: نرخ واقعی دلار در ایران بین ۵ هزار و ۹۳۰ تومان تا ۶ هزار و ۵۴۰ تومان است. مسلم خانی با اشاره به این که پس از خروج آمریکا از برجام و بروز نوسانات و التهاب های مقطعی، آرامش در حال بازگشت به بازارها است، گفت:‌ ما در سال های بسیاری با تحریم مواجه بودیم. در این دوره از تحریم ها اتفاقاتی افتاد که یک مورد دامن زدن تحریم توسط عده ای در داخل کشور و همچنین از طریق شبکه های مجازی داخل و خارج کشور بود./ایسنا

تغییر در تعطیلات رسمی کشور تنها یک ایده است

امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تغییر تعطیلات رسمی کشور، فعلاً در حد یک ایده است؛ نه لایحه‌ای در این خصوص تقدیم مجلس شده و نه طرحی را نمایندگان مجلس به دولت اعلام کرده‌اند. درباره استعفای وزرا اظهارنظر رسمی نمی‌کنم؛ هفته گذشته هم اعلام کردیم که استعفایی در کار نیست، اعضای هیأت دولت از همان ابتدا به رئیس جمهور اعلام کردند که در هر زمان و در هر موقعیتی که احساس کند تصمیمی به نفع کشور و دولت است، می‌تواند برای تغییر اعضای دولت تصمیم بگیرد.

مجلس آینده «دوربرگردان» انقلاب است!

علیرضا زاکانی فعّال سیاسی اصول‌گرا گفت: بعد از انقلاب روش غلط در حوزه اقتصاد در دوره مرحوم هاشمی و الگوی غلط در حوزه فرهنگ در زمان آقای خاتمی مشاهده می‌‌شود. امکانات دست دولت است که بتواند بازار ارز را اداره کند ولی دارد به تماشا می‌پردازد. ما شب و روز نباید بخوابیم بعد به وقت انتخابات که شب قدر نظام است بیدار شویم. ما باید امروز مقدمات اصل تحول را فراهم کنیم و اعتقاد بنده این است که مجلس آینده دوربرگردان انقلاب است پس باید تبدیل بشود به یک مجلس انقلابی و اسلامی که کشور را بتواندپیش ببرد./فارس

تراز دریاچه ارومیه رکورد زد

رئیس دفتراستانی ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: تراز دریاچه ارومیه روز 21 مهرماه به یک هزار و 270 متر و 25 سانتیمتر رسید که بیشترین میزان خود در 5 سال گذشته را رکورد زد. مساحت این دریاچه نسبت به سال گذشته 34 کیلومترمربع افزایش یافته است. سال آینده چند طرح انتقال آب به دریاچه به بهره‌برداری می‌رسد که نقش بسزایی در احیای نگین آبی خطه آذربایجان خواهد داشت./ ایرنا

دولت نشست با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را از حالت فرمالیته خارج کند

امیر محبیان، فعال سیاسی اصولگرا درباره دیدار اخیر روحانی و احزاب مختلف گفت: یکی از ایرادات وارده به دولت این است که تعامل لازم را با جریان‎های سیاسی و متخصصین حوزه‎های مختلف را ندارد و به‎نظر می‎رسد یک تیم بسته، تصمیمات را اتخاذ می‎کند.با درستی و غلطی تصمیمات کاری ندارم، اما به هر صورت این نگاهی است که شکل گرفته و دولت باید این تصویر را از ذهن‎ها پاک کند، وگرنه این نگاه، دولت را از شکل تعاملی به دولت الیگارشی تغییر می‎دهد. همین موضوع هم باعث شده نشست‎هایی با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان انجام شود، اما دولت باید به سمتی برود که این نشست‎ها را از حالت فرمالیته و انجام تکلیف خارج کند./ایرنا

افشانی تا ۲۴ آبان شهرداری تهران را ترک می کند

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت: افشانی بازنشسته است و مطابق قانون باید در مهلت قانونی از خدمت کناره گیری کند. الهام فخاری در خصوص سرنوشت شهردار تهران گفت: محمد علی افشانی شهردار تهران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان است. وی ادامه داد: معاون حقوقی رئیس جمهور هم اعلام کرد که شهرداران از جمله شهردار تهران مشمول قانون منع به کارگیری بازنشستگان می شود. عضو شورای شهر تهران گفت: هنوز هم گزینه ای برای شهرداری در نظر گرفته نشده است. وی با بیان اینکه تابع قانون هستیم، گفت: هر چه در قانون باشد اجرایی می کنیم.

۱۵۰ پیام تهدید به قتل برای یک نماینده مجلس!

۱۵۰ پیام تهدید به قتل برای یک نماینده مجلس! عبدالرضا هاشم‌زایی با اشاره به پیامک‌های ادامه‌دار بعد از تصویب CFT گفت‌: بعضی از پیامک‌ها حاوی فحش‌های رکیک است و بیش از ۱۵۰ پیام تهدید به قتل برایم ارسال شده است. او در بخشی از گفت‌وگویش گفت: تعداد پیام‌هایی که مخالفان CFT روز رأی‌گیری به من ارسال کردند بیش از ۲۰۰ پیام بود که ۵۰ پیام آن فحش ناموسی بود که من از این که خانواده‌ام این‌ها را خوانده بودند، خجالت می‌کشیدم. برخی از ارسال‌کنندگان پیام‌ها اسم من را هم نوشته بودند. بیش از ۱۰۰ تا ۱۵۰ پیام هم تهدید به قتل بود. برخی عکس مرحوم نواب صفوی را فرستاده بودند و این‌ گونه تهدید می‌کردند. مخالفان به‌ جز ارسال پیامک در تلگرام واتس‌آپ هم پیام می‌دادند. بعضاً شماره‌ها نیز مشخص بود. من معتقدم گروهی که به هر دلیل ذی‌نفع هستند، ارسال‌کنندگان پیام‌ها را سازمان‌دهی کردند. شنیدم بعد از این که ما در مجلس CFT (الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تأمین مالی تروریسم) را تصویب کردیم، برای رد این لایحه در شورای نگهبان پیام‌هایی به اعضا ارسال می‌شود. البته ممکن است پیام‌ها به این سطح نباشد و سخنگوی شورای نگهبان رسماً موضع‌گیری کرد و گفت شورای نگهبان تحت تأثیر این پیام‌ها قرار نمی‌گیرد. 

باهنر: باید کاری کرد که احمدی‌نژاد آینده‌ای نداشته باشد

محمدرضا باهنر درباره آینده سیاسی احمد‌نژاد گفت: در عالم سیاست هیچ‌چیز غیرممکن نیست. من معتقدم باید آن‌چنان مدیریت بشود که آینده‌ای نداشته باشد. اما اینکه بگویم رها کنیم که مشکل خودش حل می‌شود و احیانا خودش خشک شود و می‌افتد، خیر! این‌طور هم نیست.


نظر رهبر انقلاب درباره «پوشیدن لباس مخصوص زنان توسط مردان»

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به سوالی درباره «پوشیدن لباس مخصوص زنان توسط مردان و برعکس» پاسخ رهبر انقلاب به این سوال را منتشر کرد.
سؤال: آیا پوشیدن چیزی که مخصوص زنان است توسط مردان و برعکس، در خانه بدون قصد تشبّه به جنس مخالف، جایز است؟جواب: تا زمانی که آن را به عنوان لباس برای خود انتخاب نکرده باشند، اشکال ندارد.

توضیحات محیط زیست مازندران درباره ک عکس ضد محیط زیستی

کامیار ولی پور مدیر روابط عمومی محیط زیست استان مازندران در پی انتشار خبری با عنوان عکس پرحاشیه مسئولان استان مازندران با لاشه یک گوزن اظهار داشت: این جلسه، به عنوان یک جلسه غیر رسمی و کاملاً خصوصی با حضور برخی از مسئولان از جمله فرماندار شهرستان آمل و مدیر کل منابع طبیعی استان مازندران-منطقه ساری و به دعوت رئیس انجمن صنفی مرتع داران استان بوده و هیچ مسئولی از سازمان و اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران در جلسه حضور نداشتند. وی افزود:جانور شکار شده که بر روی دیوار مشاهده می شود، گوزن نبوده و یک بز کوهی 6 یا 7 ساله است که بعد از تحقیقات به عمل آمده از رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آمل، مراتب شکار قانونی این گونه با مجوز صادره سال 1380 تایید شده است.

پای آرنولد هم به دعوای استیلی و کی‌روش باز شد!/واکاوی یک نماینده از شعار دانشجویان علیه واعظی/علم‌الهدی: فیلم دیدن جزو برنامه‌‌ مرتب بنده است

بنر جالب مردم سرپل ذهاب برای دزدان!

یکی از شهروندان سرپل ذهاب روی بنری نوشته: «سارقین محترم! این مکان طی یک ماه 2 بار مورد سرقت همکاران گرامی شما قرار گرفته است. لطفا دیگر مراجعه نفرمایید چون چیزی برای بردن باقی نمانده است! با تشکر- اهالی شهرستان سرپل ذهاب»

پای آرنولد هم به دعوای استیلی و کی‌روش باز شد!/واکاوی یک نماینده از شعار دانشجویان علیه واعظی/علم‌الهدی: فیلم دیدن جزو برنامه‌‌ مرتب بنده است

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۲
جناب علم الهدی عنایت فرمایید فیلمی که دولت بازی کرد و ملت را میخکوب هیچ و پوچ کرد را تماشا نمایید
دولت خیلی فیلم بازی میکنه. همش وعده های دروغ ، دروغ، دروغ ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
بازار حرف مفت و تهمت بس ناجوانمردانه داغ است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
الان این جناب خان محمد علی دوباره افاضه میفرماید روی همین کامنت اول
کی به کیه
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
باهنر: باید کاری کرد که احمدی‌نژاد آینده‌ای نداشته باشد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی دوصفرهفت
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ناشناس ۲۱:۴۲
گرونی حرف مفته؟ بیکاری تهمته؟ سقوط فرهنگی جامعه بخاطر مشکلات وحشتناک اقتصادی دروغه؟ تعصبات کورکورانه شماها معلوم نیست؟ شماها دغدغه ای واسه گرانی و بیکاری ندارید که این قدر سنگ دولت تدبیر و امید رو به سینه میزنید بسه دیگه خجالت بکشید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
والا هرچی میگذره مردم میفهمند که آن مرد که رفت واقعا مرد بود.
خان محمد علی آقا2
| Germany |
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خیلی باحاله که دو رئیس جمهور اخیر ایران در سالهای پایانی دوره ریاست جمهوری خود، کلا سفرهای استانی رو گذاشتند کنار
میدونید واسه چی؟!

اسمم رو گذاشتم خان محمد علی آقا 2 شاید فرجی حاصل شد و کامنت ماهم منتشر شد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
آقای باهنر اونیکه آینده سیاسی نداره تویی
اگه دلار زیر ۸ تومن اومد یعنی همش بازی دولت برای دست کردن تو جیب ملت بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
نبوغ کارشناسیت مرا کشته پروفسور
ناشناس
| Thailand |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
واضح است که دلار زیاد خریدی و نگران زیر ٨ تومانش هستی
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
کسیکه دلار داشته باشه اونقدر بیکار نیست که تو تابناک نظر بده میره عشق و حال.
اتفاقا درست گفته. دلار بیاد پایین یعنی دولت دستش تو کار بوده. حالا چرا به مذاق شما که طرفدار دولت هستید خوش نیومده را نمیدونم ؟ نکنه خودتون دلار رو دستتون مونده ؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
بابا تو دیگه کی هستی که هنوز نفهمیدی بازی دلار کار دولته
منیژه غنیمی فرد
| United States of America |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
دقیقا
فقط دعا کنید روزی ارزوی همین دلار ۱۴۰۰۰ رو نداشته باشید
دست سر احمدی نزاد بردارید به وضع مردم برسید
پاسخ ها
ایول به خودمون
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اتفاقا خیلی ها با تاختن به احمدی نژاد هست که نونشون رو چرب میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ظاهرا تنها کسیکه مسول بود و چیزی نخورد ونبرد احمدی نژاد بود .مگر اون بتونه همه رو نجات بده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
فقط یکی مثل احمدینژاد میتونه بداد مردم ررسه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
تازه مردم قدر احمدی نژاد و میدونند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
آخه در زمان آقای احمدی نژاد مملکت شده بود کویت همه در رفاه و آسایش بودند !کلا ما حافظه تاریخیمان بد جور ضعیفه!
ناشناس
| Netherlands |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
بلاخره دشمن دشمن من دوست من.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
در دوره احمدنژاد از لحاظ اقتصادی دلار از هزار به سه هزار نان سنگک از ۵۰۰ به هزار بنزین از ۴۰۰ به هرار رسید بابک زنجانی و امثال پدیده شاندیز و بانکهایی مثل ثامن مثل قارچ سبز شدند مبلغ ۸۰۰ میلیارد دلار معلوم نیست کجا رفت خودش هم که نمی گه مسکن مهر ساخته معتاد حاضر نیست بخاطر پرت بودنش توش بره اگر رو سرش خراب نشه تمامی ساختارهای نظارتی را منحل کرد تا چی بشه ؟ تا سالها مردم چوب این کارها را بخورند
شهروندان اروپایی، از ثروتمندترین، سالم‌ترین و ایمن‌ترین مردم جهان به شمار می‌روند. در فهرست رده‌بندی، از میان 20 کشور برتر جهان، 15 کشور اروپایی هستند.

این در حالی هست که اروپا در طی جنگ های جهانی به طور کامل با خاک یکسان شد.

این همه رفاه و پیشرفت در اروپای غربی انسان رو متحیر میکنه.

و ما باید بدونیم که اروپا را خود مردم اروپا ساختند. با کار و تلاش و تصمیم گیری های صحیح

و اما ما در ایران هر جا قدم میزاریم اکثریت مردم رو بدبخت و بیچاره میبینیم. خیابان ها پر شده از گدا و مردمی که برای خرید اجناس ارزان قیمت صف میکشند.

اکثر مردم بیمار هستند و بیمارستان ها و مطب ها پر از بیمار

مردم با وجود این همه مشکلات باز دست از زاد و ولد بر نمیدارند. من نمیدونم آدمی که در این شرایط زندگی میکنه به چه امیدی بچه دار میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
ظاهرا شما خارج نرفتید و با رسانه ها تشریف بردین ان طرف
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
تو خودت یکی از همان لیمارانی که ول کن نیستی و با ربط و بی ربط چنین کامنتهایی می گذاری...پول گرفتی بابت این کامنتها؟؟؟؟!!!! بعد هم زیر کامنت خودت چند پیام موافق می گذاری که بله.....باشه ما باور کردیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
آلمان رو کارگران ترک ساختند نه آلمان ها! این یه نمونه از خالی بندی ات.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
منظورتون کدوم کشور اروپایی هست، خیلی از کشورهاش بیکاری بیخانمانی بیداد میکنه، مطمئن هستم شما هم پات اونجا نرسیده فقط حسرت رفتن داری.
کوروش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
دوست گلم لطفا کمی در زمینه جامعه شناسی وروابط پیچیده آن مطالعه کنید تا به راحتی همه تقصیر را گردن مردم نیاندازیدبعد از مطالعه مروری هم در مورد قوانین حاکم بر کشور ها بکنید ودر آخر سر با توجه به یافته هایتان قضاوت کنید.
چوپانی و تاجری دوست بودند و هردو هدف مشترک دیدن شهر های مختلف و سفر را داشتند، تاجر یه عمر پول جمع کرد برای هدفش ونهایت بعد 30 سال که خواست سفرش را شروع کند از دنیا رفت و موفق نشد و چوپان هر روز با گوسفندانش به یه نقطه رفت و بعد 30 سال در نهایت سلامت بود و کلی ثروت جمع کرد
چه کسانی از تصویب cftمتضرر میشوند که به این راحتی تهدید میکنند؟ تهدید به قتل جرم بوده و مجازات دارد.فرد ارسال کننده پیامکها را پیدا کنند و با سرنخ ان به سرچشمه برسند.شک ندارم که دلالان سکه ودلار به صورت غیر مستقیم به موضوع ارسال پیامک مرتبط خواهند بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
نگارنده کامنت بالا یک مدت یهودی ها را تحسین می کرد وقتی ناسزا شنید رفت سراغ اروپا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
سی اف تی چند بخشه؟
اصلا فرقش با اف ای تی اف چیه؟
چرا همه درآمدهای نفتی ایران در چند استان خاص مثل استان های ترک نشین، قم، اصفهان، تهران و یزد هزینه میشود

چه کسی در ایران مسئول توزیع بودجه هست.

چرا بودجه موسسه فارسی سازی آقای حداد از بودجه استان ایلام بیشتر هست.

چرا مناطق نفت خیز ایران اینقدر محروم هستند و توسعه نیافته
دوست داشتم تمام زندگیم یک خواب بد بود و وقتی بیدار میشدم در یک روستا در فرانسه، آلمان ، سویس یا ایتالیا زندگی میکردم.
دیگه خسته شدم از این شرایط کشور. هر سال بدتر از سال قبل
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اذا عسر،یسری.....ان شاالله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
تو لیاقت ایران را نداری چون همونطور که نوشتی دوست داری از خواب پاشی بری فرانسه! یعنی تن رو حاضر نیستی تکون بدی وتاسه پیشرفت کشورت. اون دوستمون هم آیه رو خیلی اشتباه نوشته. ان مع العسر یسری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
چقدر سطح توقع مردمان سرزمیم پایین است!
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
ان مع العسر ، یسرا
40 ساله کار فرهنگی و بودجه های کلانی که به موسسات فرهنگی داده میشه نتیجش شده اینکه حتی به اموال زلزه زده ها و نمازگزاران هم رحم نمیشه.
اگر اون هزاران میلیارد تومنی که در 40 سال گذشته به موسسات فرهنگی داده شد صرف ایجاد شغل برای بیکاران میشد الان ما در ایران یک دزد یا معتاد و مجرم نداشتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
صد سال کار فرهنگی شدهنوز ملت نفهمیدن آشغال جاش توی سطل زبالست ولی الان تمام جنگل ودریا کنار خیابان آشغال پرشده .
آقای زاکانی دوره آقای احمدی نژاد را از یاد بردند ؟؟؟ چرا هیچوقت در قضاوت منصف نیستیم ؟ چرا خداوند را که هیچ قضاوت مردم در باب صداقت ویا بی صداقتی خود در نظر نمیگیریم ؟ متاسفانه هر دو گروه از سیاست بازان فعلی " اصولگرایان بیشتر متاسفانه " همیشه بجای دفاع از حق از خود دفاع میکنند ؟ مگر جمله قولوبالحق ولو بزیانه را جزء تعلیمات دینی خود نمیدانیم ؟ سعدی علیه الرحمه چه نیکو فرموده اند : توکه قران بر این نمط خوانی / ببری رونق مسلمانی / واقعا اصولگرایان تصمیم گرفته اند تا ریشه اصولگرایی را بزنند وتا حد زیادی هم موفق بوده اند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
احمدی تنها نیست
به. قول اقای شاکری اگر نرخ دلار۷ تومانی اول انقلاب را پایه بگیریم الان نرخ باید زیر ۲۰۰۰ می بود ولی به خاطر دلال بازی و سیاستهای اشتباه دولت ها در سرکوب ارزی این نرخ ها را حباب گونه افزایش داده شده
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
آقای یاهنر شما که معلوم نیست اصول گرا هستی یا اصلاح طلب ،به هر حال بدونید که احمدی نژاد درقلب هاست شما اگر میخواهید پیروز بشوید باید دست به دامان او بشوید اصلا مگر کسی شما را می شناسد امثال کسانی مثل شما وتوکلی ودیگران چرا الان سکوت کرده اید ودرمورد مشکلات این روزها چیزی نمیگید،این رابدانید یاران احمدی نژاد مردمیدانند انها انقلابی هستند وتا اخرین قطره خون دربدن از این انقلاب دفاع خواهنکرد،انها به ولی لمر خود وفاددار هستند به خدا من یک روستایی هستم وتا اخرین قطره ی خون دربدن پای رهبر عزیزم هستم ما فقط از خدا میترسیم آمریکا هیچ عددی نیست ای کاش ما هم یک سیاستمدار بودیم که نشان میدادیم چطور درمقابل این امریکای ظالم وایمیستیم مرگ بر امریکا
قیمت دلار هر چی باشه
الان طاقت مارو کم کرده
آقای زاکانی ! جون هر کی دوست داری دست از سر این ملت بردار . نه دوربزن نه برگرد .
اگر وزیر خوبی به مجلس معرفی نشود و رای اعتماد به وزیر پیشنهادی حرام هست . پس رای حلال و حرام هم داریم . تو دمکراسی چنین چیزی تعریف نشده یعنی هر کسی در هر مقامی منافع ملی را در نظر نگیرد باید کنار برود حالا بستگی دارد منافع ملی یعنی منافع ملت چگونه تعریف میشود . منافع ملی همان رای بود که در مجلس و رییس جمهور و شورای شهر دادند بروید به همان رای های که مردم دا دند را بی زحمت اجرا کنید
جناب زاکانی از روشهای غلط اقتصادی دولت هاشمی و روشهای غلط فرهنگی دولت خاتمی گفتن. لطف کنن اگه روشون میشه معجزات احمدی نژاد رو ذکر کنن. ضمنا نامبرده سالها در این کشور مسئولیت داشتن یه سوزنی هم به خودشون بزنن کافیه. نمیخواد نگران مجلس بعدی باشن چون مجالس تماما همفکر خودشون رو در دوره های قبل داشتیم و آبی ازشون گرم نشد که بخوان رجز بخونن. جریان اصولگرایی رو کسی یادش نمیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خیلی رو میخواد که میلیونها مسکن مهر -هراستان یک ورزشگاه ۱۵ هزارنفری-تبدیل شرکتیها به پیمانی-قطع ‌‌‌‌‌نشدنبرق توی تابستون-موشک و میمون به فضاوهسته ای و...هزاران کار احمدینژاد را فراموشکرد.لطفا دوتا مسکن اجتماعی روحانی را نام ببرید.ببخشید یکی هم مسکن اجتماعی رو آدرس بدی ما روحانی رو میپرستیم.ا-
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
هر کار احمدی نژاد کرد، کارهای فوق العاده خوبی بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
مگه عشق تر از محمود امیر کبیر داریم؟؟؟
واقعا باید مسئولان شرمنده باشند کشور فرهنگش به اینجا رسیده که به زلزله زده هم رحم نمی شود واقعا به کجا رسیدیم
7 تومن!؟ کاش یکی بهش میگفت تو که حتما چند صد هزارتا جم کردی اگه کارشناسی من 10 میخرم!
سخنان باهنر تا حدودی درست هست ولی در تکمیل حرف ایشان نطرم این هست که در کشورهای دیگر سیاسیون اگر پیشنهادی دارند یا حرف کارشناسی دارند از طریق احزاب و رسانه بمردم معرفی میشوند تا مردم از طریق رای و دمکراسی پاسخ مثبت ندادند حرفشان نافد نیست یعنی حرف های احمدی نزاد و صدیقی و ضرعامی و رییسی زمانی درست هست که مردم مهر تایید بزنند بنابراین ملاک رای مردم هست . یعنی برای کنترل قدرت رای را بمردم آنهم در زمان چهار ساله محدود کردهاند نه برای همیشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
درود بر احمدی نژاد و یارانش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
باهنر هر چی گفت،

احمدی نژاد بیدی نیست با این چهار تا باد بلرزه
برام سوال هست که چرا آمریکا بعد از چهل سال از این پیمان مودت خارج شد . یعنی تا حالا فکر میکرد که شاید روابطش روزی با ایران عادی شود یا نه مسله دیگری هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
فکر نمی کرد ایران آن را دستاویز شکایت در لاهه قرار دهد و به ضررش تمام شود...مضاف برآنکه ترامپ استاد خروج از معاهدها و پیمان هاست...تاجر است تاجر و یک امریکایی نژادپرست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
پیمان مودت مربوط به قبل از انقلاب است و هرگز گمان نمی کردند ایران از آن استفاده کند...بدلیل گذر زمان اصولا یادشان هم نبود...دیپلماتهای ما و حقوقدانها کارشان را بلدند برخلاف ادعای برخی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اصلا این توافق رو فراموش کرده بودن
خخخخ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اول گند بزنی با برجام تو مملکت بعد بجای بندهای برجام بری سراغ پیمانی که زیر خاکی .بابا اینها اگه حقوقدان وکیل بودند که دلار ۲۰۰۰۰تومان نمیرفت .
کشور ما مثل یک فروشگاه بزرگه که زلزله اومده و همه چی رو خرب کرده و فقط این فروشگاه مونده و همه به اون حمله میکنن و هر کسی یه چیزی بر میداره و بدون اینکه پول اون رو بده فرار میکنه

عده زیادی از مسئولین در حال غارت کشور هستند و اصلا برای این کار برنامه طولانی مدت دارند و هدفشون هم چاپیدن و فرار به اروپا یا آمریکاست.

تا زمانی که در این کشور به دو تابعیتی کار دولتی میدن و بازرسی و نظارت دقیق وجود نداره نتیجه همینه
خدایا به داد این ملت مظلوم برس ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
چندان هم مظلوم نیست...وقتی بخود رحم نمی کنیم و از رب گرفته تا خودرو تریلیاردی احتکار می کنیم...وقتی انبارهای کشف شده را می بینم سرم سوت می کشد...یا مزدورانی در داخل هستند که برای ایجاد آشوب چنین می کنند یا خودمان شدیم زالوی هموطنمان
خدایا این ریس جمهور چهدقدر شعار میگوید کی باید به شعارهای این آدم رسیدگی کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
از قبلی کمتر میگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
درود بر احمدی نژاد دلاور
بعد از انقلاب اشتباه اقتصادی در دوره هاشمی اتفاق افتاد و اشتباه فرهنگی در دوره خاتمی اتفاق افتاد . این دو نفر مقصر هستند من و ما بی تقصیریم . آره عزیزم همان جاده خاکی تو روستای ما در دوره موسوی و هاشمی ساخته شد و آب و برقش هم مربوط به دوره خاتمی هست . احیای جنگل های کشور هم در دوره این دو نفر بوده که جدیدا به بهره برداری رسیده . حالا نمیدونم انقلابی دیگه چی هست
کاری نداره اگر هاشمی اقتصاد را با رفتار انقلابی عمل نکرد که دیگر در حیات نیستند که از خودش دفاع کنه بنابراین پشت سر آدم ....ولی در حوزه سیاسی که از خاتمی گلایه دارند خیلی راحت تشریف ببرید منزل ایشان از ایشان پرسش کنید چرا چنین و چنان کردید اینکه روز و شب فقط عیب جویی فایده اش به چیست . حالا شما برفرما اقتصاد انقلابی و سیاست انقلابی و فرهنگ انقلابی چی هست . مگر قانون برنامه نداریم . سند چشم انداز پس برای چی تصویب شد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
خاتمی فقط دو کلمه بگه قبل انتخابات ۸۸ رفته عربستان چکار کرده کافیه .هیچ چیزی هم ازش نمیخواهیم.
تا سال 1444 ایران جز 10 قدرت اول اقتصادی دنیا خواهد بود.

ای مردم اینقدر نق نزنید. کمی دیگر صبر کنید. انقلاب تازه تبدیل به یک درخت جوان شده و تا 1444 ما قطعا میوه آن را برداشت خواهیم کرد.

صبور باشید. سعی کنید تا میتوانید کار و تلاش کنید. مدام نگویی که کشور برای ما چه کرد و یک بار هم که شده روی سخنم با شماهایی هست که کار دولتی دارید و همیشه در حال اعتراض و اعتصاب هستید بگید ما برای کشورمان چه کردیم. آیا وظیفه خود را به درستی انجام داده ایم. در شرایطی که ملیون ها نفر در این کشور بیکار هستند و فاقد درآمد کشور به ما یک کار دولتی داده با حقوق بالای 4 میلیون تومان چرا باید همیشه نق بزنیم. چرا باید از زیر کار در بریم.

من در ادارات متعددی کار کردم و همیشه از دیدن کارمندان ادارات دولتی و رفتار آنها حالم بد می شود. ساعت 8 میان اداره و تا ساعت 10 میخوان صبحانه و چای بخورن و کار هیچ کس رو راه نمیندازن. بعد هم 10 تا 11 میرن به همکارانشون در سایر دفاتر سر بزنن و از ساعت 11 تا 3 هم میرن برای نهار، نماز و سرویس. شاید 5 دقیقه کار مفید هم نداشته باشن.

معلماها هم که دیگه واقعا شورش رو در آوردن. درسی که به بچه ها نمیدن و فقط اونها رو حواله میدن به کتاب های کمک آموزشی و خانواده ها. . یک سری آدم هستید که فقط بچه های معصوم رو شکنجه میکنید. اگر وضعتون بد بود که هر کدومتون 2 تا ماشین و بهترین خانه ها در شهر ها رو نداشتید.

پرستار ها هم همینطور.در ماه برای 3 روز حضور در بخش پذیرش بیمارستان ها ماهی بیش از 20 میلیون تومن حقوق میگیرند ولی دریغ از اخلاق و مهربانی. و همیشه عصبانی و معترض هستند.

روی سخنم با همه شماست که از کار دولتی خود ناراضی هستید. استعفا بدید و جا رو برای جوانان باز کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
بزک نمیر بهار میاد .تا اون سالی که گفتی من یکی کفن پوسوندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
تا سه سال دیگر می شود ۱۵ و در ۱۰ سال اینده می شود ۱۰ و نیازی به ان تاریخ هم نیست ولی دولت ها و مجلس هم باید دست از اقتصادکه سیاسی کنند و به خاطر حزبشون و ساختارها را درست کنند تا این قدرت اقتصادی به همه برسد
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
اگه تا ۱۴۴۴ از همین رتبه فعلی بیشتر از ۵۰ پله سقوط نکنیم معجزه رخ داده. برو برادر . دیروقته. از خوابت گذشته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
آخه بچه کلاس اول ابتدایی که هنوز دست چپ و راستش رو نمیشناسه رو میشه حوالش کرد به کتاب کمک آموزشی؟!
لطفا هیچگاه و هرگز معلمان مدارس دولتی و غیرانتفاعی رو یکی نپندارید که از زمین تا آسمان فرق است
مدارس غیر انتفاعی کلا بخاطر پول دایر شده اند و از آنها انتظار دیگری نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
اول که 1404 بود، حالا شده 1444؟
لابد به اون سال هم نزدیک شدیم، میشه 1504
بعد 1544
همین طور پیش میره تا هزاره بعد!
اصلا تا قیام قیامت!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
من کارمند رسمی دولت هستم با ماهی 2500000
فرمودید اروپا بخاطر فردی بنام هیلتر فقط به شعار زبان و نزاد و ....مردم اروپا را با خاک یکسان کرد و سپس آباد شد میدانید چرا . چون تمام رفتارهای اجتماعی شامل برتری زبان و نزاد و رنگ و پوست و عقیده را کنار گذاشتند گذاشتند و این مراتب را به مردم واگدار کردند اصلا فکر و ذهنت را به آن سمت نبر چون اصلا در خاورمیانه چنین موضوعاتی شدنی نیست .
کاربر محترم ۲۱۰۳۵ خواهش میکنم خیلی ایده آلیستی فکر میکنی . یعنی انگار مثلا همان مدینه فاضله هست که همه چیز سر جایش هست و هیچ مشکلی نیست . شما در کجا زندگی میکنی .من کجا کجا زندگی میکنم هر کدام مشکلات خودمان را داریم . هر کدام در موقعیت های مختلف واکنش های متفاوتی داریم . چرا اینقدر طیف شما میگوید کنار بروید ما بیاییم گلستان میکنیم . من‌پرسشم این هست که این نقطه اطمینان و جسارت و شهامت شما از کجاست . یعنی کسی که در کاری تخصص ندارد بدنش میلرزد که مبادا مسولیت و اختیار کاری را بمن بسپارند ولی نتوانم انجام دهم چون خودم طی سی سال امور نظارتی در بخش فنی بودم به شما عرض کردم . شهامت چنین گفتار و رفتار شما از کجا میاید بی زحمت پاسخ
اصلا همه اين بازيها بخاطر اينه كه نهايتا،،، دلارفعلى هفت تومنى بعنوان جايگزين دلار قبلى سه تومنى ، براى خلق الله راحت تر و بى درد سر تر جابيفته.
حالا چون ما بعنوان ملت ، خيلى با هوش هم بوديم و راحت راحت ، زير بار قيمت جديد نميرفتيم ،،،، مجبور شدن جيبمون رو هم بزنن تا قيمت جديد رو راحت تر هضم كنيم.
بازم الهى شكر كه نا اميدشون نكرديم::::))))
در هر کاری تجربه که طی آزمون و خطا بدست میاید نباید دوباره از نو شروع کرد چون باعث هزینه و اتلاف وقت هست ولی میشود روش های رسیدن به آن را عوض کرد . من که کشاورز هستم در ۵۰ سال پیش یادم هست که وقتی به اداره کشاورزی جهت گرفتن کود وسم مراجعه میکردم سم را در قوطی یک لیتری فلز از جنس روی یا المینوم میدادند و دوباره همان ظرف سم را به کسانی جمع آوری میکردند تا به محیط زیست آسیب نزد ولی پلاستیکی نبود که مثل آلان در محیط زیست ول میکنند یعنی به چرخه کارخانه سم برمیگشت . اقتصاد هم چنین هست . باید از تجربه استفاده کرد
تابی ایا جمله خدایا به داد ملت مظلوم برس غیر قابل انتشار است که سانسورش ممیکنی
بازقدیماآقایان دزدجماعت بینشان مرام ومعرفتی بود.وقتی می دیدیدند،کسی که وضعش چندان مساعدنیست ازاودزدی نمی کردند.ولی گویاامروزه روز مرام ومعرفت آقادزدهاهم آب کشیده است.
اقای روحانی عزیز کارگران و معلمان دارند زیر بار تورم نابود میشن انها از بی عدالتی مینالند هم سابقه انها تو سایر ارگانها حداقل ۲و نیم برابر انها دریافتی دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
روحانی الآن این کامنتت رو خوند و گفت چشم حتما پیگیری می کنم خخخ
چرا قوه محترم قضاییه نسبت به تهدید به قتل نمایندگان واکنشی نشون نمیده
آقاي كارشناس ارز يادشان رفته ٢٠ ريال آخر را هم محاسبه كند. قيمت واقعي ٥٩٣٢ تومان است، لطفا دقت كنيد و جو بازار أرز را به هم نزنيد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
عالی بود
اقای زاکانی کشور رو تبعیض و بی عدالتی به این حال و روز کشانده ، وقتی یه عده به راحتی نماینده مجلس رو تهدید به قتل میکنند و کسی بهشون کاری نداره ؟!به هر حال فرقی باید بین خودی و غیر خودی باشه ؟! یکی با معدل ۱۲ بورسیه میشه یکی فارغ التحصیل ممتاز باید بره غاز چرانی ؟؟! تابی جون لطفا سانسور نکن .
امشب برای کنجکاوی خودم چند سایت داخلی را سرچ کردم دیدم همه کاربران بشدت آتش توپ انتفاد را به طرف دولت و مجلس گرفتند این نعمت بزرگی هست که به منتخبین خودشان انتقاد میکنند اما دوستان کمی قلق گیری سر توپخانه انتقاد خودتان را بالاتر بگیرید یعنی این خط کشی های که ما و سایت دارند فقط به جای میزنند که بی فایده هست
یعنی با تکنولوژی در کار مخابرات کسی نیست ببینه این پیامک ها را چه کسی میده دوم اینکه شماره تلفن موبایل نمایندگان را چه کسی به چنین افرادی داده . بانک هزار تومان از حساب کسی پرداشت بشه طرف میفهمه . من میگم کشور من هنوز خیلی با دمکراسی فاصله داره تابی جان تو را خدا این اخبار را دیگر پخش نکن آخه نماینده ای که تهدید به مرگ میشه چگونه در بخش نطرات با توجه به اینکه حقوق شهروندی و آزادی بیان و عقیده برسمیت شناخته نشده .
دولت روحانی خیلی حرف میزند یا دولت احمدی نزاد . احمدی نزاد هنوز هم حرف میزند . یادم هست در سال ۸۷ در شهر ما تمام ادارات تعطیل شد و من تازه دیسک کمرم را عمل کرده بودم بزور خودم را به محوطه سخنرانی ایشان رساندم منج تا هیلی کوپتر و دوربین های بیشمار در اطراف بود و کلی وسایل و نفرات . یک ساعت از احادیث گفت و نصیحت اخلاقی و چقدر از ایده های ارمانی برای ملت های جهان گفت ولی دست آخر گفت که این شهر را متحول میکنم . جاده میزنم و آسفالت میکنم ..... هنوز هم جاده ما که در دوره ۶۰ در روستا احداث شد اسفالت نشده
دولت تا ۱۳ ابان فرصت داره وضعیت معیشتی اقشار کم درامد رو بهبود ببخشه ، اقای روحانی لطفا از خواب بیدار شوید همه دریافتی نجومی ندارن فعلا خیلیها با نون و سیب زمینی اب پز روزگار سپری میکنند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
بنده خدا، خیلی ها بخاطر عقب افتادن دستمزدشون و بدتر بیکاری، پول همین سیب زمینی کیلویی ۴۰۰۰ تومن و نون ۱۰۰۰ تومن رو هم ندارن
تیلرسون کجاست . چرا حرف نمیزند . کری کجاست ترامپ یه تشر به کری زد دیگه حرف نمیزنه . چرا سیاسیون امریکا دخالت در کار دولت مستقر نمیکنند . چون بخاطر منافع ملی . بخاطر اینکه حزبش به او اجازه نخواهد داد . ماشالاه چون کشور ما در حال تجربه مردم سالاری تشریف داره هر کسی بیکار شد یه تشر به دولت میزنه . حالا اگر شخصیت های سیاسی کارکشته باشند اشکالی نداره ولی جالب این هست که از استان خراسان مگر سباستمدار هم داریم که اینقدر روز و شب تربیون داری میکنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
هزاران هزار لایک
ناشناس
| Germany |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
بقول یه عزیزی انقدر هیچکس حرف نزد که اوضاع همه جا خراب شد
به نظر من و تعدادی از کارشناسان قیمت واقعی دلار در حدود 800 تا 900 تومنه و این با استناد به تحلیل و فرمول هایی به دست اومده و به زودی شاهد ریزش قیمت دلار خواهیم بود. ( دلارهای تقلبی را از ترس ماموران در جیب زیرشلواری اش مخفی میکند و در گوش عابرها میگوید دلار میخریم دلار... خانوم شما دلار داری ؟ آقا دلار ؟ )
چقدر در موقع رای دادن به جهانگیری و روحانی گفتم که به رقبای ریاست جمهوری هم که شکست خوردند یه جای در سمت های بالا بده حرفم را گوش نکرد که نکرد چقدر تذکر دادم اگر بالا جا میدادید تا هر روز و هر جمعه اینقدر انتقاد نکند اخه آلان حداقل براحتی بمردم میگفت اشنکه اشکنه . من گلایه ای ندارم چون واقعا هر چه جلو تر میرویم و هر چه جمعیت بالا میرود اوصاع بهتر نمیشود چون جمعیت بالا تر تکلیف بیشتر میخواهد هزینه اش بیشتر هست
کارشناسان و دولتمردان محترم اثرات این سقوط دلار کی مشخص میشه و مردم میتونن اونو ببینن هنوز که اجناس گرونه و مردم دارن با فلاکت روزگار میگذرانن
این ها چه نماینده هایی هستند که تهدید میشوند و دنبال ارسال کننده پیام نیستند . معلوم هست چه خبره ؟
واقعا بنده تاسف مي خورم. بي احترامي در هر جامعه اي نكوهيده است. ولي از ان بدتر اينكه به كسي احترام بگذاري و أو به تو بي احترامي كند. در اين شرايط سخت ايران ، پول به يك مربي بي أدب دادن تاسف أور است و اينكه ايشان به كسي كه دل يك ملت را در دوراني خوشحال كرده بي احترامي كند ، افتضاح !
چقدر اين ملت ذليل شده است !
هنوز گل زيباي استيلي عزيز از يادمان نرفته ...
پی نوشت بنر
عوضش امنیت داریم
اقای کارشناس
تو نه اگاهی داری قانع بشی، نه سوادشو داری منو قانع کنی پس بگذریم
یاد آن عزیزان ساده دل هم بخیر که در روزهای مذاکرات هسته ای و تلاشهای شبانه روزی آقای ظریف و همکارانشان، مدام بر بی فایده بودن مذاکره تاکید میکردند و موشکهای دوربرد و اورانیوم غنی شده را تنها دلیل اقتدار کشورمان میدانستند و از آن عجیب تر آقای ظریف را به ضدیت و سازش با دشمنان متهم می کردند!!! امروز همان تلاشهای دیپلماتیک تیم مذاکره کننده هسته ای و تصویب برجام، و امروز همین تلاشهای دیپلماتیک ما در دادگاه لاهه است که آمریکا را در تنگنا قرار داده و شکاف عمیقی میان این کشور و شرکای اروپایی و آسیایی اش ایجاد کرده است. کمی تفکر و البته کمی قدرشناسی هم بد نیست.
وی با ابراز اینکه‌ ‌"از اصول خود دست برنمی‌دارم"، تأکید کرد: بنده پاسبان حرم امام رضا(ع) هستم و از هیچ چیز هراس ندارم و نباید اجازه دهم آن‌ها با هویت مشهد بازی کنند.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اين همه توجه يه خداداد عزيزي براي چيه ؟
آدمي كه ظرفيت بزرگ شدن نداره با اين حرفها هنوز ميخواد سر زبونها باشه
اقای علم الهدی چه نوع فیلمی تماشا می کنید ؟
من هم اگر هر شب فیلم تماشا کنم اسم سوفیا لورن رو یاد می گیرم
یک استاد دانشگاهاشتباه کرده که گفته بزودی دلاربه زیر۷ هزارتومان برخواهدگست
خوش بحال آقای علم الهدی!
من کارگر ساختمانی و نگهبان پارک هستم، 8 ماه است که تلویزیونمون سوخته نه تنها من امکان تماشای فیلم دارم نه دختر 7 ساله ام امکان دیدن کارتون ندارد.
دولت بایک تیر چند هدف رو می زنه باافزایش دلار اول . کسری بودجه رو تامین میکنه دوم .باپیمانکاران تصویه میکنه سوم. باافزایش قیمت کالاها که مدتها بودتولید کنندگان بدنبالش بودند تلویحی تحت عنوان گرانی دلار موافقت میکنه تانشان بدهد دولت باگرانی مخالف است اما دلار باعث وضعیت موجود شد.ونهایتا مردم هم هرخاکی که دوست دارند به سرشان بریزند چون نه برای مدیران حال وروزمردم اهمیت دارد ونه مردم قادرند کاری انجام دهند
همگان اذعان و اعتراف دارند که به دلیل تعطیلیهای زیادی که در تقویم ما و جود دارد (و با اضافه کردن بین التعطیلات که به یک روال عادی تبدیل شده) کشور بیشتر اوقات تقریبا "نیمه تعطیل" است . این مسئله بخصوص در شرکتهای تولیدی و خدماتی باعث بالابردن هزینه ها و حتی قیمتهای تمام شده هم میشود . اما به نظر میاید از انجایی که خود مسولان تصمیم ساز و تصمیم گیر هم خیلی بسیار زیاد تعطیلی را دوست میدارند , عزمی جدی برای کم کردن انها وجود ندارد !
آقای کدخدایی در کار خودتان تجدید نظر کنید مجلس از انسانهای فرهیخته تهی شده
بندرعباس بزرگترین پلایشگاه اسکله شهیدرجایی بزرگترین بندر واردات وصادرات گازداره وخیلی چیزهای دیگر به نظرشمادرامدیک روز ورودوخروج کالا ازبندر شهید رجایی چقده ولی دراین استان فقروبیکاری چندین ساله که بیدادمیکنه خدایا یکی نیست که به دادما برسه بدبدمان برس
مردم مظلوم ایران
بعضی دوستان محیط زیست طوری وانمود میکنند که انگار شکار قانونی گونه های حیاط وحش اسیب به محیط زیست نمیزند!
این آقای باهنر(شما بخوانید بی هنر) و همپالگی بی هنرترش یعنی آقای توکلی هنوز هم از اینکه دکتر احمدی نژاد آنهارا در تراز دولت خودش ندانست و اساسا به صلاحیتشان اعتقاد نداشت میسوزند
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی